SACCSIV – blog ortodox

VIDEO: American Express, Visa, Discover, etc. au interzis celor de la „Mythbusters” realizarea unei emisiuni despre securitatea cipurilor RFID

Posted in RFID by saccsiv on martie 5, 2012

Am primit pe e-mail de la un frate:

Nu stiu daca ai scris despre cei de la Mythbusters ca au vrut sa faca un episod despre cipul RFID si episodul nu a mai fost difuzat de Discovery Channel.
Aici e un interviu cu Adam Savage care explica ce s-a intamplat. Pe scurt au primit un telefon de la mai marii companiilor de carduri bancare din America: VISA, Mastercard, American Express, Discover, care le-a INTERZIS sa difuzeze episodul.


Am tradus rapid:
Omule, faza cu cipurile RFID.
(rasete)
Imi pare rau. E doar ca… nu se va intampla. Uite… uite ce s-a intamplat. Nu sunt sigur cat din povestea asta am voie sa v-o spun, dar am sa va zic ce stiu.
(rasete si aplauze)
Noi vroiam sa facem emisiunea despre RFID. Cat de buna e securitatea, daca poate fi sparta, cat de fiabila e tehnologia  etc, etc.
Si unul dintre investigatorii nostri a sunat la Texas Instruments. Si aceia au aranjat o conferinta telefonica intre Tory, producator si unul dintre tehnicienii de la Texas Instruments.
Deci trebuia sa avem o conferinta telefonica sa vorbim despre aceasta tehnologie, marti la ora 10:00.
Marti la ora 10:00, Tory a raspuns la telefon si.. ah… Texas Instruments era la telefon alaturi de Directorii pe Probleme Juridice de la (CLO – http://en.wikipedia.org/wiki/Chief_legal_officer) American Express, Visa, Discover si toti ceilalti.
Adica… inca ma trec fiorii cand ma gandesc. Vreau sa zic ca eram depasiti numeric. Si ei le-au spus foarte clar celor de la Discovery Channel ca nu o sa-i lase sa difuzeze acest episod care vorbeste despre cat de precara e securitatea acestei tehnologii.
Discovery Channel a batut in retragere, fiind si ea o corporatie foarte mare, care traieste din reclamele altor corporatii. Si acum subiectul asta e pe radarul celor de la Discovery Channel si nu ne lasa sa ne apropiem deloc de el.
Deci imi pare rau… dar e unul din lucrurile alea… si acum cand ma gandesc la discutia aceea telefonica…
Tory ->  membru al echipei Mythbusters http://en.wikipedia.org/wiki/Tory_Belleci

   Comentariu saccsiv:

   Dar se permisese realizarea unui episod despre cipurile implantate:

49 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on martie 5, 2012 at 6:48 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. M.A. said, on martie 5, 2012 at 9:59 am

    In emisiunea de ieri, la sfarsit Mircea Badea se declara impotriva predarii religiei in scoli, ducerii copiilor la biserica in timpul programului. As vrea ca cineva sa ii scrie (de preferabil mai multe persoane, pe adresele de la antena 3) si sa explice cu argumente logice, ca religia nu trebuie separata de viata si de scoala si ca prin religie, copilului ii sunt introduse valorile morale (sa nu minti, sa nu furi, sa nu faci rau, pe scurt crestinismul inseamna sa nu provoci suferinta si sa nu fii egoist). Badea vede in asta o promovare de la varste timpurii ale crestinismului, copiilor care nu au puterea de a alege.
    Ar fi bine de precizat ca tocmai din cauza faptului ca unii fara putere de a discerne intre bine si rau au ales sa renunte la predarea religiei in scoli s-a ajuns aici (la hotie, la abuzuri, la minciuni, la mitocanie, violenta, prost-gust).
    Tot Mircea spune ca daca o emisiune ti se pare vulgara sau nepotrivita, poti schimba postul. Ceva de genul „nu iti place, nu te uita”. Nimic mai fals. In acest moment, nu am ce sa aleg. Nu pot alege intre doua canale proaste, pentru ca ambele imi ofera mesaje de prost-gust si oricat as schimba eu postul, nu gasesc ceva demn de privit. Tocmai din acest motiv am ajuns sa ma uit doar la emisiuni/articole/documentare de pe internet, pentru ca ele nu traiesc din publicitate, nu sunt comerciale si nu impun o directie de gandire.
    Prin acest fel de mentalitate, omul care asteapta calitate nu va primi niciodata ceea ce cauta, pentru ca e pus la respect cu fraze de genul : ” nu iti place emisiunea/comentatorul/invitatii, schimba postul”. Sa schimb si sa dau pe ce canal? A mai ramas vreun canal decent, unde pot urmari emisiuni de calitate (adica lipsite de vulgaritate, polemici, schimburi de replici acide, comentatori furiosi, etc.).A spus ca de educarea copiilor se ocupa parintii si familia. Dar poate familia nu e in stare, nu poate sau nu stie sa il educe in acest sens. Si asa, copilul va creste fara a avea niste valori fundamentale si va creste indoctrinat cu notiuni de genul:”libertate fara discernamant”, „independenta”, „libertatea de a alege”
    Prin promovarea libertatii de a schimba postul, de a nu-ti invata copilul inca de mic chestiuni de bun-simt, prin „neducerea lui la biserica” si needucarea in spirit duhovnicesc am ajuns un popor devorator de cancanuri, tabloide, scandaluri cu conotatii sexuale, o tara de manelisti, de parveniti, de corporatisti indobitociti de cultul banului.
    Scrieti-le conducerii postului ca nu sunteti pregatiti sa asistati la o defilare de prost-gust de dimineata pana seara a unor personaje dubioase, fara repere morale si lipsite de bunul-simt de a-l accepta pe Dumnezeu in viata lor.
    Multora care le place Badea vor gasi acest comentariu al lui util si isi vor insusi ideile lui. Recunosc ca imi placea de Badea pentru felul in care vorbeste deschis despre anumite subiecte si pentru ca nu e ipocrit, ca altii, dar nu mi se pare corect modul in care vede religia ca o indoctrinare.

    Apreciază

  3. Maria said, on martie 5, 2012 at 10:36 am

    M A ,
    A scrie la Antena 3 sau lui Mircea Badea ,inseamna a cauta sa te faci prieten cu Dracul ,ceea ce nu poate face un crestin .
    Personal ,daca cineva dintre cunoscutii mei imi vorbeste sau imi spune ceva ce a vazut pe aceste posturi tv a lui Voiculescu ,pun imediat capat discutiei .
    La fel sunt si celelalte posturi tv .
    Cine a mai ramas dintre comentatorii acestui blog si sa nu stie ,ca toata presa si televiziunile in mod special ,sunt aservite masoneriei si satanei ?
    Ce sa-i scrii acelui discreerat ,Mircea Badea ?
    Odata doar”, da el cu picioarele „in Ortodoxie ?Pai asta-i meseria lui !!! Si a celorlalti !
    Vezi blasfemiile promovate impotriva Mantuitorului ,in aceste zile ,pe posturile tv .
    Cine se mai uita acum in sf Post ,la acesti slugarnici malefici care batjocoresc credinta ,fara sa-i ia cineva la intrebari ?

    Apreciază

  4. M.A. said, on martie 5, 2012 at 11:21 am

    Maria, nu ai inteles o chestie – eu nu ma adresez lui ca nu-mi convine, ca nu-mi place ce face el. Problema e ca unul ca el va fi inteles de mase intregi de oameni care isi vor insusi parerile lui. Eu nu ma refeream la scopul (egoist) de a-mi urmari interesul propriu, ci cum sa previi o atitudine periculoasa care afecteaza soarta copiilor. Cred ca la maturitate, daca un copil nu este crescut de la inceput in intuneric, in ignoranta absoluta, daca are acces la o informare corecta, va avea puterea de a discerne si de a separa graul de neghina. Sunt multi cei care s-au saturat de emisiuni mediocre, cu audiente-record, facute cu telespectatori tot mediocri, care nu au avut acces la cunoastere si nu sunt in stare sa recunoasca valoarea atunci cand o vad. Cu alte cuvinte, „nu asteptati ca porcii sa aiba evlavie la crini”.
    Eu vorbesc de influenta masiva pe care o are (nu asupra mea, ca pe mine nu ma convinge), ci asupra altora slabi, care nu stiu sa discearna si care mai tarziu vor face rau, caci lipsa religiei isi va produce efectele distructive.

    Nimeni nu e infailibil, admit ca are partile lui bune si partile lui proaste. Am discernamant si stiu cat sa-l urmaresc. Problema e ca acest om este formator de opinie pentru mase intregi de oameni, tineri derutati care vor creste ignorand Biblia si morala crestina care se rezuma la a fi bun si a iubi.

    Condamn la dansul exact lipsa de toleranta, lipsa de toleranta fata de religie, iar tocmai aceasta toleranta o pretinde de la diverse institutii, persoane, etc. Dansul spune ca are dreptul sa fie inteles. Si eu am dreptul sa imi cresc copilul intr-o lume decenta, iar copilul (si nu numai copilul meu, pe care mi-l pot educa singura acasa, ci si copiii altora care provin din familii cu acces redus la informare, dar care sunt bine-intentionati) sa fie familiarizat(i) de mic(i) cu ideile de baza crestine (sa nu furi, sa nu minti, sa nu ucizi, sa nu provoci suferinta, sa nu faci rau, sa nu fii egoist). Daca peste ani, el se va comporta exact pe dos, va fi din cauza modelelor promovate zilnic si mestecate de diverse televiziuni care promoveaza asa-zisa diversitate a opiniilor, incurajand macabrul, sinistrul, trairile instinctuale, violenta si furia. Daca vom avea parte intr-o zi de violenta si de abuzuri, va fi si din cauza faptului ca am incurajat (tacand) lipsa unei educatii crestine la timpul potrivit si copiii care nu au fost educati au ajuns niste ignoranti care au invatat ca doar prin tupeu, aroganta, minciuna, prostie pot ajunge sa se impuna. Sa nu va mirati cand vom culege roadele acestei atitudini si lipsa de principii isi va spune intr-o zi cuvantul. Sa nu ne mai miram cand o sa ne trezim cu masina clonata, vom fi furati/mintiti/jefuiti chiar de stat. Vom culege roadele tacerii noastre egoiste.
    Daca noi vom tacea, pietrele vor vorbi!

    Apreciază

  5. Tatiana said, on martie 5, 2012 at 12:36 pm

    NU primiti sub nicio forma cipurile!!!!!!!!

    Apreciază

  6. Maria said, on martie 5, 2012 at 12:39 pm

    M A ,
    Sigur ca ai dreptate dar ,nu putem noi stopa raul inradacinat ,printr-o scrisoare adresata unui scelerat ,pt ca ,acest flagel de indoctrinare si manipulare a omului in general ,este la nivel Planetar ,cu atat mai mult la noi in tara ,unde masoneria si-a infipt radacinile peste toate institutiile tarii .
    Noi ,intr-adevar trebuie sa muncim mult cu cei din casa ,aratandu-le aceste capcane din mass media ,
    care urmaresc ce ?Slabirea credintei Ortodoxe .Numai noi in casa putem educa si pe cei din jurul nostru si copiii nostri ,pt ca o scrisoare adresata unuia sau altuia ,intr-un mod personal ,nu vor avea impact .
    Daca vom riposta prin mesaje ,nu le vor publica ,eu am comentat pe blogurile lor in semn de protest legat de aceste subiecte si nu le-au publicat .
    Doar, daca se face un protest public in fata televiziunilor,autorizat si bine definit ,sa vada lumea la tv protestul ,
    in acest fel sa fie atentionati cat de cat .
    Din pacate ,nu avem o televiziune crestin-ortodoxa ,care sa apere credinta si sa faca zilnic dezbateri cu astfel de subiecte .
    Trinitas este tv aservita Patriarhului si „s-a dat cu lumea”rau de tot .
    Daca te uiti pe tv Trinitas ,chiar slabesti in credinta ,cate nazdravanii se dezbat acolo ,din punctul meu de vedere .

    Apreciază

    • florin said, on martie 6, 2012 at 12:01 am

      Maria! „Sunt dati cu lumea ,cum se spune .Eu merg regulat la biserica ,citesc carti ortodoxe si-mi gasesc izvoare de credinta adevarata ,traitoare cu adevarat ,nu doar vorbe in vant ,din alte surse .
      Tot ce-i pe langa Patriarhie ,este putred ” …Vorbesti atat de frumos despre tine,si atat de urat despre SFANTA BISERICA . Nu ti se pare ca seamana aceste vorbe ale tale cu un pasaj din Scriptura care vorbeste despre „doi oameni” care s-au dus la templu sa se roage? Nu folosesti prea mult declamatiunea? Te gandesti macar o clipa ca poate gresesti? Vorbesti totusi de biserica Lui Hristos,unde nu are cum sa fie totul putred,chiar daca s-a nascut un „vierme” ecumenismul. Citeste,sau reciteste poezia lui Eminescu-„Criticilor mei”. IARTA-MA!

      Apreciază

      • Maria said, on martie 6, 2012 at 9:56 am

        pcmouse,
        Multumesc pt „aprecieri „.
        Te intreb, ai card cu cip ?Pe mine inca ,m-a ferit Dumnezeu pana in prezent ,nu stiu daca voi fi atat de puternica in credinta ,incat sa nu-l primesc ,dar ma voi ruga la Dumnezeu .
        Ce te face sa crezi ca ,ma aseman dracilor care si ei merg la biserica ?
        Nu crezi ca ai depasit cu mult limita ?fara sa-mi cunosti preocuparile ?

        Apreciază

      • Maria said, on martie 6, 2012 at 10:26 am

        florin ,
        Cine erau” cei doi oameni care s-au dus sa se roage in templu ?Te-ai referit la „Vamesul si Fariseul „?
        Nu reiese din cuvintele mele ,aceasta comparatie .Si de cand SFANTA BISERICA este reprezentata de o mana de preoti ecumenisti ,care ameninta Ortodoxia ?
        Nicio clipa nu am facut referire la Biserica lui Hristos ,ci la ereticii ,din Biserica lui Hristos ,care din pacate sunt „sus „si nu sunt multi .
        Acest „vierme ” (ecumenismul ),cum l-ai numit ,ataca si strica pe acolo pe unde trece si prezinta un mare pericol pt ca, tinde sa cuprinda si sa” roada” totul in calea lui .
        Eu nu gasesc a fi o critica ,ci un semnal de alarma a unor fapte periculoase ,ce duc la pierderea sufletului .
        Si cand am spus ca merg la biserica ,i-am raspuns lui pcmouse,care spune ca merge „din an in paste”,ceea ce nu-i deloc bine ,pt ca numai mergand des la biserica ,poti invata multe despre ortodoxie si in felul acesta poti discerne intre rataciri si dreapta credinta ,si nu ca am facut-o spre lauda ,deci trebuie sa dai interpretarea corecta unui comentariu .
        Dar nu-i nimic ,nu ne suparam din asta !

        Apreciază

      • florin said, on martie 7, 2012 at 12:18 am

        Maria, ai scris: TOT, repet ”TOT ce-i pe langa patriarhie este putred”. Aceste cuvinte m-au determinat sa-ti raspund la comentariu.Ei bine daca pe langa patriarhie exista un singur OM(unul singur) care nu e „putred”…. ai gresit. Daca stii deja iti reamintesc doar ca pacatosii(fie ei si ierarhi),nu ating sfintenia Bisericii.Miezul misiunii bisericii sta tocmai in indreptarea pacatosilor.Toti oamenii sunt pacatosi, incat despre nici unul nu se poate spune ca e lipsit de pacate.Insusi apostolul Pavel a spus despre sine ca e cel dintai dintre pacatosi.Mantuitorul a asemanat Biserica in parabolele sale cu tarina care cuprinde si grau si neghina, cu navodul care prinde si pesti buni si pesti rai-Matei capitolul8,cu nunta fiului de imparat,la care sunt chemati si cei care n-au haina de nunta Matei capitol 20,9-14.Biserica e ca o casa in care se gasesc si vase de cinste si vase de necinste(2 tim 2,20),sau asemenea corpului omenesc care are si membre de cinste si membre de necinste;deci e cu neputinta ca toti membrii Bisericii sa fie „grau curat”.Unitatea Bisericii nu se poate destrama niciodata,oricare ar fi numarul ereziilor,oricat de multe si mari ar fi,pentru ca sta strans unita cu Capul ei care este Hristos, si pentru ca” nici portile iadului nu o vor birui”.Biserica e sfanta,pentru ca sfant este Capul ei,pentru ca sfinte sunt mijloacele mantuirii,Duhul Sfant care salasluieste in Biserica pana la sfarsitul veacului,invatatura propovaduita si Trupul Domnului,care e sfintenia ei….deci prin mijloace(Sf. Taine) si prin misiune este Biserica Sfanta,iar nu prin starea de sfintenie a membrilor ei.Lupta se duce pentru oaia cea pierduta,mai mult decat pentru cele 99 din staul,deci as indrazni sa te contrazic si in ceea ce priveste comentul tau referitor la Mircea Badea.Maria,intotdeauna merita lupta, existand o sansa care sta in mana lui Dumnezeu.Uita-te la atacurile media de la inceputul postului acestuia.A fost indreptat impotriva celor” caldicei”ceea ce arata ca si ei conteaza,sau mai au o sansa care li se vrea rapita. Lupta impotriva ecumenismului,sa nu ne duca cumva spre o alta panta(gresala)si nefiind toti initiati sa atingem in vreun fel Sfanta Biserica.Sunt convins ca exista o multime de neintelegeri din cauza scrisului, care in postura de dialog pe un blog, devine extrem de impersonal…Lipsindu-i intonatia,cuvantul e dezbracat mult de esenta, sau chiar o virgula pusa aiurea poatre schimba sensul frazei.Deoarece mi-ai raspuns la comentariu,trebuie sa ma explic: Luni de zile am citit acest blog(cu comentarii cu tot) fara sa postez nici un comentariu…Cu totii suntem aici pentru ca suntem insetati de cunoastere ,de dorinta de mantuire, deci suntem sau ar trebui sa fim extrem de responsabili pentru cuvintele pe care le asternem pe acest blog si care ar putea fi hrana,sau Doamne fereste, pricina de sminteala.Maria,sa-mi fie cu iertare dar postezi foarte mult….la mai toate articolele….tu chiar ai de spus oricand,orice ,despre tot?…La asta m-am referit cand te-am citat in celalalt comment si cand ti-am spus sa citesti ”Criticilor mei” de Eminescu.O polemica acuma….ar fi o stupizenie cum am mai spus, din cauza felului de a comunica ,dar un pic de smerenie nu ne strica la amandoi.Iarta-ma Maria,Iarta-ma si tu Saccsiv si post cu folos!

        Apreciază

  7. ayannis said, on martie 5, 2012 at 1:05 pm

    Un off.
    Ce faceau meltenii nostri de parlamentari in timpul discursului regelui Mihai… Ati vazut filmuletul asta ? Nu sunt monarhista , la ora asta nu mai agreez nici o forma de guvernare . In cazul de fata e interesant de observat comportamentul de „prostituate politice ” ale fostilor comunisti … precum si badarania lor .
    Printre altele , nu lipsea nici Gadea de acolo…
    Eu n-am inteles faza cu medalia inmanata … au tot repetat-o …

    Apreciază

    • un pacatos said, on martie 5, 2012 at 7:02 pm

      Mai bine lasa.
      Eream un mare monarhist. Plangeam cand ilici nu l-a lasat sa intre in tara.
      Bleah.
      Mi-a trecut.
      Acum observ ca toti cei ce nu vroiau sa-l lase-n 90 sa intre-n tara sunt monarhisti.
      De blelea.
      Cine mai intelege ceva ?!!!!!
      La pariu ca astazi, cel mai mare monarhist ii iliescu ? Aaa….

      Apreciază

  8. ayannis said, on martie 5, 2012 at 1:17 pm

    Apreciază

  9. Vio said, on martie 5, 2012 at 1:41 pm

    Rectific: televizor

    Apreciază

  10. Dolfu said, on martie 5, 2012 at 2:49 pm

    poate cineva sa-mi spuna ce se intampla cu razboi intr-u cuvant?
    vreau sa intru si apare un SRL alfa!?

    Apreciază

  11. ayannis said, on martie 5, 2012 at 3:10 pm

    Nu stiu de ce mi-a aparut filmul de mai sus inca odata … Saccsiv , sterge-l daca poti . Filmuletul cu simbolul de pe salvare e aici :

    Apreciază

  12. ayannis said, on martie 5, 2012 at 4:46 pm

    Vroiam sa va intreb ceva pe toti cei de aici . Ati auzit cumva de personajul David de Rothschild ? Am dat din intamplare peste un interviu cu acest personaj . Acum am aflat de existenta lui . Tipul e tanar , evreu cu chip mesianic , pacifist , ecologist ( e om al pacii bla,bla , bla ) si face parte din familia cea mai bogata si puternica din lume , fam. Rothschild …..
    acum nu stiu daca e si din semintia lui Dan , pentru ca in Apocalipsa e mentionat ca Antihrist e din semintia lui Dan .
    Istoricul lui al gasiti aici :

    http://en.wikipedia.org/wiki/David_Mayer_de_Rothschild

    Nu-mi luati in nume de rau , ma intriga personajul de aceea vi-l prezint aici ,sa-l studiati si voi in ideea ca mai multe minti „vad” mai bine decat una singura si daca am o imaginatie bogata imi spuneti voi . Adica , dupa toate semnalmentele pare a fi prototipul antihristului perfect …

    In link-ul de mai jos veti observa o poza cu chipul lui luminat pe jumatate ceva mai puternic ca si cum OCHIUL e subiectul pozei …. va suna cunoscut . Poate ar fii bine de urmarit evolutia lui pe…scena lumii .
    Ma gandeam ca prin contrast cu Domnul nostru Iisus Hristos care a venit in lume in conditie umila cu scopul Mantuirii noastre …. tipul acesta – David provine dintr-un mediu opulent ( practic lumea e la picioarele familiei Rothschild ) … si e evreu pacifist si „salvator”… de mediu si are 33 de ani , nascut in 1978 , cum ai sade bine unui potential antihrist carismatic . Am zis potential nu si ca ar fi .

    Urmariti filmele cu el pe youtube…

    Daca poate cineva sa traduca din limba greaca :

    Apreciază

    • Maria said, on martie 5, 2012 at 9:00 pm

      Foarte interesant aspectul fizic ,varsta ,s-ar parea ca intentioneaza sa arate intru un anume fel ,
      mai ramane de stiut daca s-a nascut dintr-o evreica desfranata asa cum s-a proorocit .

      Apreciază

      • ayannis said, on martie 6, 2012 at 2:25 pm

        Maria , m-am apucat sa caut pe net informatii despre mama lui David – Victoria Lou ( Schott) de Rothschilds – si n-am gasit nimic relevant . Cum e posibil ? Acuma , ce inseamna desfranata , ca doar nu statea pe autostrada ? Poate ca e divortata si traieste in concubinaj …
        Nu am gasit decat acest link :

        http://www.geni.com/people/Victoria-de-Rothschild/6000000010601796914

        si acesta :

        http://www.thepeerage.com/p19565.htm

        Victoria Lou Schott is the daughter of Lewis Schott.2 She married Sir Evelyn Robert Adrian de Rothschild, son of Anthony Gustav de Rothschild and Yvonne Lydia Louise Cahen d’Anvers, on 1 July 1973.1 She and Sir Evelyn Robert Adrian de Rothschild were divorced in 2000.1
        From 1 July 1973, her married name became Rothschild.

        Apreciază

    • Costel said, on iulie 30, 2014 at 7:57 pm

      Are 33 de ani si e nascut in ’78? Esti sigura ?

      Apreciază

  13. ayannis said, on martie 5, 2012 at 5:44 pm

    Uitasem sa mentionez : parintii personajului de mai sus sunt divortati .

    Apreciază

  14. STOP RFID 666 said, on martie 5, 2012 at 6:03 pm

    Apreciază

  15. Nimbus said, on martie 5, 2012 at 7:22 pm

    Apreciază

  16. Dolfu said, on martie 5, 2012 at 7:25 pm

    oameni buni va rog, daca va pricepeti sa ma ajutati:
    poate cineva sa-mi spuna ce se intampla cu razboi intr-u cuvant?
    vreau sa intru si apare un SRL alfa Web!?
    arata cam asa pagina lor:

    Felicitari!

    aceasta pagina este de test si certifica activarea contului Dvs. de webhosting

    din acest moment puteti face up-load la propria pagina prin FTP utilizand datele primite pe adresa

    de email de contact, puteti crea si utiliza conturi de e-mail.

    Echipa Alfa Web va multumeste pentru alegerea facuta

    © Alfa Web® SRL All Rights Reserved

    Valid HTML 4.01 Transitional Valid CSS!

    Apreciază

  17. ayannis said, on martie 6, 2012 at 6:59 am

    ” Banii sunt Dumnezeul vremurilor noastre iar Rothschild profetul lui … ” Henric Heine

    Apreciază

  18. ayannis said, on martie 6, 2012 at 7:21 am

    David Mayer de Rothschild poarta sfori la mana stanga cu simboluri kabbalistice…

    Apreciază

  19. geo said, on martie 6, 2012 at 1:22 pm

    Antenna Circuit Design for RFID Applications-MicroCHIP

    Dă clic pentru a accesa Antenna_Circuit_Design_for_RFID_Applications-MicroCHIP.pdf

    Apreciază

  20. Maria said, on martie 7, 2012 at 9:13 am

    Florin,
    Iti voi face pe plac si nu voi mai posta nimic pe acest blog !
    Vad ca pe unii ii roade tare ,atunci cand cineva condamna Ecumenismul sau daca te-ai luat de cei care-l promoveaza .

    Apreciază

  21. florin said, on martie 7, 2012 at 11:47 am

    Maria, Ti-am dat cumva de inteles din vorbele mele ca as fi ecumenist?….Nu exista decat un singur Cap al Bisericii: Iisus Hristos,deci nu poate exista decat un singur trup,o singura Biserica,in concluzie nu exista ”biserici surori”.S-a intamplat exact cum am prevazut:ai inteles ce ai vrut .(repet,cuvintele scrise, mai mult ne incurca decat ne ajuta sa purtam un dialog) Sa nu ne suparam unii pe altii…ar fi pacat,suntem de aceeasi parte a baricadei.Vin vremuri cu adevarat grele si trebuie sa ne tinem de mana…IARTA-MA! daca te-am suparat…si posteaza mai departe.Doamne ajuta!

    Apreciază

  22. […]    Iata comentariul din 2012 al sorei ayannis  VIDEO: American Express, Visa, Discover, etc. au interzis celor de la „Mythbusters” realizarea u… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.