SACCSIV – blog ortodox

VI SE PARE CA NORII SUNT MAI APROAPE? Oameni de stiinta: „Norii au inceput sa cada pe Pamant”

Posted in NASA, nor, nori, stiinta by saccsiv on martie 1, 2012

Iata ce aflam din articolul Oamenii de ştiinţă: „Norii au început să cadă pe Pământ”. Cum schimbă fenomenul viaţa pe Terra:

„Cerul a început să cadă pe Pământ”, susţin oameni de ştiinţă, în baza observaţiilor făcute asupra înălţimii norilor, în perioada martie 2000 – februarie 2010, cu ajutorul satelitului NASA ‘Terra’, potrivit unui articol apărut în cel mai recent număr al revistei Geophisical Research Letters, citat de Agerpres.

În cazul în care observaţiile viitoare vor confirma această tendinţă de reducere a înălţimii norilor la nivel global, acest lucru ar putea avea implicaţii majore în planul schimbărilor climatice pe Pământ, susţin cercetătorii.
Datele obţinute prin intermediul unui spectometru cu frecvenţă radio, capabil de măsurători multiunghiulare, de pe satelitul ‘Terra’, ce a fost lansat de NASA în 1999, relevă că înălţimea stratului de nori s-a redus în ultimul deceniu cu o medie de un procent, ceea ce echivalează cu o reducere de 30-40 de metri a înălţimii maxime a norilor.
Întrebarea de ce norii coboară tot mai jos rămâne o enigmă pentru experţi. ‘Nu cunoaştem motivele exacte care stau la originea reducerii înălţimii stratului de nori’, recunoaşte Roger Davies, meteorolog la Universitatea Auckland (Noua Zeelandă). În opinia sa, fenomenul ar putea să fie asociat cu modificările survenite în circulaţia aerului, datorită căreia se formează norii la mare altitudine.
Potrivit cercetătorilor, procesul formării norilor la altitudine joasă ar putea accelera răcirea considerabilă a suprafeţei planetei şi în acest mod ar putea să pună stavilă încălzirii globale. Cine ştie, poate această anomalie reprezintă o dovadă a fenomenului de autoreglementare a climei, mai remarcă ei.

Comentariu saccsiv:

   Articolul de mai sus imi aminteste de unii frati ce ma intrebau daca nu mi se pare ca „cerul a mai coborat sau ca e mai aproape decat inainte”. Mie nu mi se parea. Oare aveau dreptate? Sa aiba o privire atat de agera incat sa sesizeze o diferenta de cateva zeci de metri la inaltimea aia? Probabil.

Conform http://vremea.meteoromania.ro/node/5667 norii se clasifica si dupa altitudinea la care se formează: nori inferiori (50÷2500 m) ; nori mijlocii (2500÷6000 m) ; nori superiori (6000÷8000 m) ; nori cu dezvoltare verticală (50, 100÷8000 m).

Cititi va rog si:

FOTO: SEMNE? “Asperatus clouds”, un nou tip de formatiune noroasa misterioasa a aparut in ultima vreme pe tot globul

 

55 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on martie 1, 2012 at 1:15 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

    • G-man said, on martie 2, 2012 at 7:45 am

      frate Stop , timpul din vremea aticristului va fi foarte greu si se va scurta, deocamdata nu e aticrist voivod , nu ?
      asa ca poate fi si o bombardare informationala asa cum zice tataia sau pot fi si semne de inceput, dar in nici un caz nu e timpul cel greu. eu asa zic . pai daca acum e timp greu pentru crestinii , cei din catacombe din anii 300 ce sa mai zica !
      ferestete de extrema dreapta!

      Apreciază

    • G-man said, on martie 2, 2012 at 7:59 am

      tu esti la spam pe apologeticum? interesant ,,ce preferinte au adminii de acolo si pe cine lasa la „liber”

      Apreciază

  2. tdr said, on martie 1, 2012 at 1:41 pm

    la o adica parca si timpul trece mai repede….. o fi ceva la mijloc am mai vazut un articol pe blog legat de trecerea timpului mult prea repede , un rau ia viteza cand se apropie de cascada…

    Apreciază

    • saccsiv said, on martie 1, 2012 at 2:50 pm

      S-a micsorat intervalul zilei? Voi ce simtiti?

      https://saccsiv.wordpress.com/2011/05/14/s-a-micsorat-intervalul-zilei-voi-ce-simtiti/

      Apreciază

      • Valentin said, on martie 1, 2012 at 3:38 pm

        Cu siguranta. Toti prieenii si colegii mei au sesizat asta, dar interpretarile sunt diferite…Sotia imi spune ca nu stie cand e luni sicand deodata este joi…La fel, ziua trece extrem de rapid, acordati atentie intr-o zi acestei chestiuni si veti vedea…Unii spun ca este vorba de rezonanta Schumann, altii ca se inclina axa pamantului, fel de fel de torii, cert este ca, efectiv, intervalul zilei s-a micsorat. Eu asa simt, de vreo 2-3 ani…

        Apreciază

      • tataia said, on martie 1, 2012 at 5:49 pm

        @Valentin Ia lasa tu internetul, televizorul, telefonul mobil, ia-ti un concediu de citeva zile, mergi la o manastire si petrece-ti toata ziua in rugaciune si apoi spune-ne daca ti se mai pare scurta ziua.
        Concluzia este urmatoarea: Tuturor ni se pare ca timpul s-a scurtat dar acesata „parere” nu poate fi decit una subiectiva. Deoarece in ziua de azi creierul uman este bombardat cu de mii de ori mai multe informatii ca acum 500 de ani, informatii care de fapt sint pur si simplu balast, gunoaie, noi neavind nevoie de ele, si deoarece creierul uman are o capacitate de procesare limitata, nefacind fata la atita informatie ne da senzatia ca „nu mai avem timp”. Timpul la fel curge de la Creatie incoace. Teoriile ca se schimba, accelereaza, trece in alt plan etc tin de satanicele doctrine new age.

        Apreciază

      • saccsiv said, on martie 1, 2012 at 5:58 pm

        tataia

        Mie mi se pare la fel de scurta si la manastire si cand lucrez si cand sunt bolnav.

        Nu insa tuturor li se pare ca s-a scurtat.

        Apreciază

      • STOP RFID 666 said, on martie 1, 2012 at 6:04 pm

        tataia

        Daca spui asta inseamna ca ceea ce scrie in Biblie nu este adevarat. Acolo scrie clar ca in vremurile din urma timpul se va scurta, deoarece durerea va fi mai mare.

        Apreciază

      • doktoru said, on martie 1, 2012 at 6:32 pm

        Sfantul Metodie ,parca ,spunea prin anii 300 si ceva ,deci cu vreo 1650-1700 de ani in urma ca spre sfarsitul vremurilor timpul se va scurta,o zi ca o ora,ora ca minutul,saptamana ca ziua,luna ca anul …deci inainte sa ne retragem la Mamaia sa nu mai vorbim aiurea si sa tacem si unde nu stim sa cerem parerea Sfintilor Parinti ca de aia ii avem noi crestinii nu sa aiuram pareri personale!!!

        Apreciază

      • adi said, on martie 1, 2012 at 9:15 pm

        Valentin,

        Explicarea scurtării zilei prin modificări în inclinarea axei Pământului nu poate fi adevărată, întrucât Pământul este fix, sferic și în poziție perfect dreaptă.

        Însă, știm că ”se vor scurta acele zile”. Cum anume? Asta e o întrebare tehnică, al cărei răspuns mi-ar plăcea să-l cunosc. Necunoașterea lui, totuși, nu este un impediment în lucrarea de mântuire a sufletului.

        Doamne ajută!

        Apreciază

      • Maria said, on martie 1, 2012 at 9:36 pm

        Chiar oamenii de stiinta afirma (am vazut pe Discovery),ca ziua nu mai are 24 de ore ,ci numai 16 ore .

        Apreciază

      • El_Dani said, on martie 1, 2012 at 11:21 pm

        Poate tine de perceptie sau poate nu reusesc toti sa perceapa. Greu de spus.

        Eu, in viata de zi cu zi, simt cum timpul trece mai repede ca inainte, dar cand merg in locuri mai retrase: padure, munte, la tara sau chiar la mare, dar nu in grup, timpul curge mai greu. Daca renunt la telefon si internet asta se simte si mai bine.

        S-ar putea sa aiba legatura si asta pentru ca am facut insa experiment si in Bucuresti. Am mers la munca fara telefonul mobil. Sunt ceva mai relaxat. E adevarat ca pare o aventura sa renunti chiar si pentru perioade scurte de timp la telefon, dar in timp realizezi ca nu e nicio pierdere. Si daca cei cunoscuti se obisnuiesc cu comportamentul asta apoi nici nu se mai ingrijoreaza.

        Pana la urma poate si ingrijorarile de tot felul accelereaza trecerea timpului.

        Apreciază

    • STOP RFID 666 said, on martie 1, 2012 at 2:12 pm

      Apreciază

      • Mihai said, on martie 1, 2012 at 2:20 pm

        zice bine badiuc… pacat ca nu ii place ortodoxia. poate se trezeste.

        Apreciază

    • STOP RFID 666 said, on martie 1, 2012 at 2:50 pm

      Apreciază

      • cineva said, on martie 1, 2012 at 5:39 pm

        Stop rfid

        Alex Jones este omul sistemului. Nu te increde in ce spune.

        Apreciază

      • STOP RFID 666 said, on martie 1, 2012 at 6:09 pm

        cineva

        Nu e important Alex, ci ceea ce spune aici. SISTEMUL are intr-adevar multe ,,alternative”.

        Apreciază

      • cineva said, on martie 1, 2012 at 6:39 pm

        @stop rfid

        Ai dreptate ca aici spune adevarul, insa si diavolul spune uneori adevarul. Nu contest ce spune el in acest video ci am vrut sa-ti atrag atentia, in cazul in care nu stiai deja, ca Alex Jones nu este cine pare, ci doar un pion insarcinat sa atraga imprejurul lui o anumita categorie de cititori anti-sistem, si anume pe crestini. Asa cum Mike Rivero (whatreallyhappened) este insarcinat sa ‘hraneasca’ ateii.

        Apreciază

    • Maria said, on martie 1, 2012 at 6:28 pm

      Intr-acevar ,tuturor ni se pare (poate chiar asa si este )ca ,ziua trece mult prea repede si de aici ,saptamana ,luna ,anul .Sunt si semne pe cer ,care nu au fost pana acum .(stele mari ,extrem de stralucitoare ,chiar in aceste zile cu cer senin ,se pot observa doua sau trei stele ,in jurul lunii ),specialistii spunand ca sunt
      planete ,ce au aparut pe orbita ,in ultimul timp .
      Se spune la Apocalipsa ca vor fi semne pe cer ,in vremurile din urma .

      Apreciază

      • doktoru said, on martie 1, 2012 at 8:09 pm

        Cele 2 stelute sunt Venus, Luceafarul, aia mai stralucitoare si a doua Jupiter…ce pot insemna,daca inseamna ceva, habar nu am … dar totusi parerea mea este nu ca cerul s a apropiat,pe asta nu am auzit o pana acum, ci ca nr. stelutelor s a diminuat rau de tot si nu cred sa mi se para deoarece am intrebat si pe altii si mi au confirmat de fata cu mine ca si lor li se pare la fel ,asta pot doar sa o spun din prisma capitalei atat .

        Apreciază

      • Maria said, on martie 1, 2012 at 8:58 pm

        Spacialistii spun ca cea mare si stralucitoare dintre aceste stele de pe cer , care a fost observata inca din toamna ,este Venus ,cea putin mai mica pe care am observat-o de vreo 2 ani ,este Jupiter si cealalta e prea mare pt a fi luceafarul si cred ca-i tot o alta planeta .
        Si cred ca acest fenomen de reducere al inaltimii norilor ,nu-i un fenomen natural ,ci unul de interventie al omului .Cred ca si acest program HAARP (producerea de unde radio de mare intensitate care patrund in Ionosfera ),influienteaza atat clima ,cat si cutremurele devastatoare de pe Planeta ,dirijate cu precizie in zonele dorite .
        Si aceste ninsori masive care au ajuns in tarile cu clima mediteraniana ,Italia ,Grecia si altele ,unde de 30 de ani nu s-a vazut zapada ,pot fi suspectate ,ca fiind provocate .
        Stiinta distructiva a luat amploare in ultimii ani ,reprezentand o ingrijorare pt omenire .

        Apreciază

      • Doktoru said, on martie 1, 2012 at 10:22 pm

        A 3 a steluta care se vede si acum la ora asta in noapte,de fapt primele doua sunt sub linia orizontului si nu se mai vad,au apus,deci a treia ar fi Marte ca e si ea destul de stralucitoare si mai distincta decat celelalte stelute si cu o mica tenta rosiatica …de fapt ar mai fi Saturn dar nu stiu daca se vede cu ochiul liber prea bine.

        Apreciază

  3. Mihai said, on martie 1, 2012 at 2:03 pm

    si mie mi se pare ca timpul trece parca mult mai repede ca odinioara… dar cine sunt eu sa imi dau cu parerea? numai Dumnezeu stie cand va fi sfarsitul…

    Apreciază

    • Maria said, on martie 1, 2012 at 9:16 pm

      Nu-i vorba aici ca vine acum sfarsitul ,ci despre niste schimbari evidente ,observate cu ochiul liber
      de oricine si care sunt mentionate in cartile vechi ,ca aceste modificari sau schimbari pe Planeta vor exista ,
      in vremurile din urma .
      Intr-adevar ,timpul trece repede cu adevarat ,totu-i schimbat ,clima ,anotimpurile au iesit din „spatiul „lor ,oamenii sunt schimbati (mentalitate ,gandire ,credinta ,bunatate etc )si cred eu ,tot ce misca pe pamant ,este schimbat ,din pacate ,nu in bine .
      Anul acesta nu va fi ca si anul trecut ,sau la anul ,nu va fi ca anul acesta si tot asa mai departe .
      Eu cred ca si Planeta si-a schimbat pozitia in Univers .

      Apreciază

  4. Ioan C. said, on martie 1, 2012 at 2:07 pm

    Cer iertare fratelui Saccsiv pentru materialul off-topic, dar cred că e important să ştim de ce să nu credem toate atacurile anticreştine despre cum că Hristos nu ar fi înviat:

    1. De ce să credem în Hristos Cel Înviat? http://iisusestedomnul.wordpress.com/2011/12/17/de-ce-s-credem-in-hristos-cel-inviat/
    2. Evoluţionismul. O eroare http://iisusestedomnul.wordpress.com/2011/12/21/evolutionismul-o-eroare/

    Apreciază

  5. tudor said, on martie 1, 2012 at 2:13 pm

    Nu numai norii sunt mai aproape, dar si vremea din urma. Azi am dat peste acest articol, care mi-a bulversat ziua.
    http://science.hotnews.ro/stiri-international-11638505-uciderea-nou-nascutilor-nu-este-diferita-avort-trebui-permisa-revista-etica-medicala-asociata-oxford-editata-roman.htm

    Se pare ca se grabesc sa inceapa si masacrul impotriva nascutilor, ca mai apoi sa urmeze probabil orice om, care nu va fi economic viabil pentru stat.

    Stiam ca si aceste nebunii trebuie sa vina…dar parca speram ca eu sa nu le prind.
    Dumnezeu sa ne ierte, pe cat posibil, pentru ce se poate ierta.

    Apreciază

  6. George said, on martie 1, 2012 at 2:17 pm

    Sa nu fim atenti la toate acestea ci sa ne mustram pe noi insine , ca suntem pacatosi ! Dumnezeu sa ne miluiasca pe toti pacatosii si sa ne indrepte pe calea pocaintei , a manturirii ! Doamne ajuta

    Apreciază

  7. Cosmin S. said, on martie 1, 2012 at 3:14 pm

    tudor,

    am citit comentariile la articol. cel mai trist lucru este ca oamenii au inceput sa gandeasca gogomanii datorita teoriilor evolutionisto-eugeniste servite la pachet prin mass-media si in sistemul de invatamant, de-alungul zecilor de ani.
    Zeci de ani de spalare pe creier.

    Au inceput toti oamenii simpli sa bombane numai prostii de genul: resurse limitate, dizabilitati, rebuturi genetice, selectie naturala, homo sapiens, lupta pentru supravietuire, medicina in sus medicina in jos, medicamente, malformatii, parinte de monstru, handicap, etc…

    iata o mostra de comentariu:
    „selectie naturala (Joi, 1 martie 2012, 14:36)

    salvenilus [anonim] i-a raspuns lui Cineva necajit
    O discutie interesanta ar fi de purtat pe tema medicina vs. selectie naturala.
    Oare e etic sa salvezi de fiecare data viata unei fiinte, indiferent de varsta? Oare ii faci rau sau bine?
    Din punct de vedere al speciei, lasand la o parte mila si morala eu zic ca este rau. Unii indivizi, sensibili la boli sau probleme mai mici sau mai mari traiesc si se reproduc doar datorita medicinei. Daca nu s-ar interveni multi nu ar trece de cativa ani…iar cei care rezista ar fi mult mai sanatosi. Iar copii lor la fel. In timp specia regreseaza dpdv al sanatatii…
    Din punct de vedere al individului.. greu de spus. Multi dintre noi nu am fi in viata daca nu am fi luat o gramada de medicamente cand am fost raciti, daca nu am fi fost tratati de hepatita sau alte boli considerate banale acum dar ucigatoare acum 100 de ani.
    Progresele medicinei au dus la mentinerea in viata a unor indivizi care nu pot trai singuri . In cazurile extreme, malforatii, dizabilitati grave e evident …sufera atat individul cat si cei din jur. O posibila solutie sa faci ceea ce nu ai lasat natura sa faca..adica sa ucizi…complicat. ”
    http://science.hotnews.ro/stiri-international-11638505-uciderea-nou-nascutilor-nu-este-diferita-avort-trebui-permisa-revista-etica-medicala-asociata-oxford-editata-roman.htm

    Pe mine nu articolul in sine ma ingrijoreaza, ci reactia spalatilor pe creier, a reeducatilor. Comentariul de mai sus este un caz clar de reeducare. De fapt e un caz tipic de indoctrinare evolutionist-eugenista prin sistemul de invatamant si prin national geografic si discovery.
    Se caracterizeaza prin sperieturi de bombe cu resursele limitate, malformatii si dizabilitati. Sperieturi cultivate prin mass media. Plus un stereotip jegos, cum ca fara medicina am fi crapat demult. Daca nu otraveau populatia cu vaccinuri, spitalele erau populate doar de paianjeni.

    Apreciază

  8. Ciprian said, on martie 1, 2012 at 3:33 pm

    Norii sunt mai aproape in unele zile si e vorba de cateva sute-mii de metri, de aceea e vizibil, dar este frumos, in zilele senine cu nori albi pe cer albastru, am vazut de cateva ori.

    Apreciază

  9. F said, on martie 1, 2012 at 3:57 pm

    PACATELE SCURTEAZA TIMPUL VIETII.

    Apreciază

  10. timisorean1 said, on martie 1, 2012 at 4:37 pm

    poate substantele din chemtrails provoaca asta…

    Apreciază

  11. cineva said, on martie 1, 2012 at 6:09 pm

    nici nu e de mirare. Principiile geoingineriei au inceput sa fie puse in practica inca din 1992 iar efectele abia incep sa se vada. Stati sa vedeti ce furtuni electromagnetice vor urma. Nu din cauza furtunilor solare cum vor sa ne faca sa credem, ci din cauza ionizarii atmosferice cu particule de bariu care este sprayat continuu inca din anii ’90 si care a dus la acumularea unei energii statice fara precedent. Un document pdf extrem de revelator gasiti aici :

    Dă clic pentru a accesa TRIGGERING%20THE%20HF%20BREAKDOWN%20OF%20THE.pdf

    Apreciază

  12. costel said, on martie 1, 2012 at 7:10 pm

    Ref nori, nu stiu sa spun, ref timp, da, si mie mi se pare ca fuge! Insa, intrebati pe cei ce sunt la pat prin spitale, sau la pat in casele lor, cum le trece timpul???

    Apreciază

    • saccsiv said, on martie 1, 2012 at 7:44 pm

      costel

      Consider ca nu asa trebuie facuta comparatia.

      Cel ce sta acum la pat, sa compare cu o perioada din trecut in care era la pat.

      Cel ce lucreaza acum, sa compare cu o perioada din trecut in care lucra.

      Apreciază

  13. adrian said, on martie 1, 2012 at 8:47 pm

    Draga Saccsiv,
    Daca nu ai simti ca ai atat de lucru, daca nu ai fi cu mintea dusa catre ce ar trebui sa mai declari aici. Daca singurul lucru pe care ar trebui sa-l faci ar fi sa dai de mancare la oratanii, sa prasesti in gradina si sa te odihnesti bine, sculandu-te la primul cantat al cocosului. Timpul ar trece la fel, nu ai simti ca ar lipsi nici macar o femtosecunda din timpul tau 🙂 .

    Apreciază

    • saccsiv said, on martie 1, 2012 at 9:38 pm

      adrian

      Sa stii ca mi-au spus si unii oameni de la tara ca li se pare ca timpul trece mai iute.

      Apreciază

    • cineva said, on martie 1, 2012 at 9:46 pm

      Te inseli adrian. Lasand la o parte subiectivitatea cu care percepem trecerea timpului, ceva s-a schimbat. Suna incredibil dar timpul chiar trece mai repede si aproape toti ne dam seama. Dar am fost avertizati din timp de acest fenoment. In multe profetii se vorbeste despre scurtarea zilelor. Nil Athonitul: „Atunci, vazand Prea Bunul Dumnezeu pierzania neamului omenesc, va scurta zilele pentru cei putini care se vor mantui”, Sf. Calinic de la Cernica: „Acest dezastru se va lungi vreme de trei ani şi jumătate, dar pentru aleşii Săi Dumnezeu va scurta aceste zile” si tot el: „Atunci va trece anul ca luna, si luna ca saptamana, si saptamana ca ziua, si ziua ca ora, si ora ca minutul pentru robii cei alesi ai lui Dumnezeu”
      Mult timp am crezut ca scurtarea zilelor se referea la reducerea zilelor ca numar, dar nu, scurtarea zilelor trebuie luata in sens literal, adica vor fi mai scurte, ceea ce inseamna ca timpul trece mai repede.

      Apreciază

  14. adrian said, on martie 1, 2012 at 9:47 pm

    Exista intr-adevar o teorie care spune ca, de fapt, din punct de vedere biologic, omul este la jumatatea vietii in jurul varstei de 20 de ani. Cu totii cred ca ne aducem aminte de orele din scoala primara, cand o ora dura parca 24 de ore de acum (sa zicem eu am 40). Insa, cred ca, aceasta furtuna informationala ne afecteaza perceperea timpului. Astfel ca noi intrecem in perceptie trecerea biologica a timpului. Si viata oamenilor de la tara intr-adevar reprezinta etalonul trecerii timpului…

    Apreciază

    • cineva said, on martie 1, 2012 at 11:57 pm

      Nu numai oamenii de la tara, dar si copiii sunt un bun etalon. Cand eram mic simteam ca ziua nu se mai termina si o ora de atunci parea sa dureze cat vreo doua sau trei de astazi. O vreme am crezut ca aceasta se datora diferentei de perceptie pentru ca acum sunt adult. Numai ca in ziua de astazi copiii nu se mai plang ca timpul trece greu, din contra, ca si noi nu reusesc sa inteleaga cum de trece atat de repede. Si nu ma refer neaparat la ore, poate ca unii or sa spuna ca acum copiii au alte mijloace de a-si trece timpul pe care noi nu le-aveam, ci ma refer la zile si la saptamani, la aceeasi senzatie ca ‘acum e luni, acum e vineri’

      Apreciază

  15. adrian said, on martie 1, 2012 at 9:55 pm

    Cineva: am postat in acelasi timp
    Crezi ca scurtarea zilelor se refera la perceptia trecerii timpului?
    Cred ca deja ne lansam in supozitii mult prea stiintifice, poate ajungem si la acceleratoarele de particule…
    Mai sus este un comentariu: „satanicele doctrine new age”
    Cred ca scurtarea zilelor se refera la faptul ca domnia antihristului nu va fi lasata sa se lungeasca.
    Iar, este stiut, ca cine traieste in credinta, atunci cu mai adanc i se va da, ca numai aceia sa nu simta curgerea timpului, ci numai iubirea lui Dumnezeu.

    Apreciază

    • cineva said, on martie 1, 2012 at 11:46 pm

      Nu, nu cred ca scurtarea zilelor se refera la perceptia noastra despre curgerea timpului, ci cred ca zilele chiar vor fi, si sunt deja, mai scurte. Deasemenea cred ca nu am ajuns inca la finalul procesului, ci mai tarziu zilele vor fi inca si mai scurte din moment ce se spune ca ziua va trece ca ora si saptamana ca ziua. Insa toata astea n-au absolut nimic de-a face cu stiinta ci sunt o interventie directa a lui Dumnezeu asupra naturii intr-un scop foarte clar, si anume scurtarea timpului de suferinta ca sa putem rezista.

      Apreciază

  16. Maria said, on martie 1, 2012 at 11:33 pm

    Timpul va fi scurtat de Dumnezeu ,nu pt a usura intr-un fel chinurile si prigonirile ,ci pt ca ,spune Domnul
    ” nu va mai ramane nimeni pe pamant fara sa fie ispitit de Antihrist „,deci , din cei care au rezistat cu greu pana atunci ispitirii lui Antihrist ,sunt pe cale de a nu mai rezista si atunci Dumnezeu va scurta zilele ,prin micsorarea numarului de ore a zilei, dar si pentru ai scurta lui Antihrist perioada de stapanire a lumii .
    Si aceasta se intampla .

    Apreciază

  17. gigelgrosu said, on martie 4, 2012 at 9:28 pm

    Timpul trece foarte repede si pentru mine dar si pentru majoritatea celor din jur.Parerea este ca datorita nenumaratelor griji si probleme care nu prea i-si au mai deloc rostul in viata unui crestin adevarat.Traim multe semne ale ,,vremurilor din urma” dar asta cu scurtarea timpului eu unul nu prea i-l inteleg.Poate pentru ca nu sunt un crestin adevarat.Ma uit la ceasul meu din camera si urmaresc mersul acului ce masoara SECUNDELE.
    Cred ca e acelasi tip de ceas cu care se masoara scurgerea timpului de cand m-am nascut eu sau ,mai bine zis de cand a fost inventat acest obiect(ceasul).Sa fie oare SECUNDELE de astazi mult mai REPEZI decat SECUNDELE din timpul stramosilor nostri?Un raspuns posibil=a umblat DUMNEZEU la toate ceasurile din lume in acelasi timp si le-a facut sa mearga mai repejor.Deci, nu TIIICC-TAAACC,TIICC-TAAACC,ci TIC-TAC,TIC-TAC!De ce nu pentru ca la DUMNEZEU toate sunt cu putinta.

    Apreciază

    • cineva said, on martie 5, 2012 at 6:39 pm

      Gigel, Dumnezeu n-are nevoie sa umble la toate ceasurile din lume 🙂
      Universul in care traim este un sistem inchis, ca o cutie purtata de apele unui rau. Cand Dumnezeu a accelerat timpul, adica apa aceasta de care suntem purtati a inceput sa curga mai repede, aceasta schimbare o resimtim toti cei din cutie in mod egal, inclusiv ceasurile. Nu se poate ca timpul sa treaca mai repede iar ceasurile sa ramana urma, pentru ca asta ar insemna ca timpul nu s-a accelerat ci ca doar perceptia noastra despre curgerea lui s-a schimbat!

      Apreciază

      • gigelgrosu said, on martie 5, 2012 at 9:14 pm

        Ciineva,comparatia cu o cutie purtata de apele unui rau ai gasit-o undeva sau e doar o parere personala?

        Apreciază

      • cineva said, on martie 6, 2012 at 5:56 pm

        Nu frate, comparatia n-am citit-o nicaieri, asa vad eu..

        Apreciază

      • gigelgrosu said, on martie 6, 2012 at 10:57 pm

        Am inteles…

        Apreciază

  18. elena said, on martie 11, 2012 at 12:46 pm

    Dragilor, va recomand , daca-mi permiteti sa ajungeti la Parintele Elefterie de la Schitul Carbuna- in apropiere de Manastirea Neamt . Este cel mai minunat duhovnic pe care eu l-am cunoscut. E bun , si iubitor de oameni. Nu gasesc cuvintele potrivite pentru ceea ce este Sfiintia sa.Acolo vin oameni din intreaga tara, isi face timp pentru a mangaia sufleteste pe fiecare, iti da puterea de a merge mai departe, dar mai presus de orice , credinta ca Dumnezeu randuieste fiecare clipa din viata omului, si pentru tot ce se intampla, sa nu uitam ca Dumnezeu iubeste omul -prin insasi exemplul Lui , de a-si jertfi unicul FIU -pentru noi pacatosii, asa ca sa-l iubim pe Mantuitorul nostru Isus Hristos,in asteptarea vremurilo grele care vor veni.Doamne ajuta!

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: