ESENTIAL – Un parinte propune spre dezbatere: CUM E CORECT? „Semnul SAU numele fiarei sau numarul numelui fiarei”? Sau „Semnul ADICA numele fiarei sau numarul numelui fiarei”? DIFERENTA ESTE ENORMA
Preiau un dialog din rubrica de comentarii a articolului CE INSEAMNA „numele fiarei, SAU numarul numelui fiarei”? Importanta acelui „SAU”. Daca nu depistam „666” intr-un document biometric, il putem accepta?:
Sorin
In greacă nu există acel „adică” care există în edițiile sinodale recente, ci există doar virgulă. Apoc. 13: 17 τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ. = pecetea, numele fiarei sau numărul numelui fiarei. Întrebarea este dacă virgula de după cuvântul haragma = pecete/tatuaj este disjunctivă (valoare de „sau”) sau explicativă (valoare de „adică”). Contează mult să înțelegem asta.
Ediția 1914 o consideră disjunctivă (lăsând virgula), iar cele recente explicativă, traducând-o prin „adică”.
saccsiv
Sorin
Adica sa nu fie doar un “SAU“? Atunci ar fi trei variante:
Incat nimeni sa nu poata cumpara sau vinde, decat numai cel ce are
SEMNUL
sau
NUMELE FIAREI
sau
NUMARUL NUMELUI FIAREI
Sorin
Apoc. 13: 17 τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ.
Apoc. 13: 17 tatuajul/pecetea, numele fiarei sau numărul numelui fiarei.
varianta (a) tatuajul/pecetea sau numele fiarei sau numărul numelui fiarei.
varianta (b) tatuajul/pecetea, adică numele fiarei sau numărul numelui fiarei.
I. Între cele 3 substantive înșiruite în Apoc. 13: 17 există o virgulă și un „sau”. Virgula poate fi interpretată disjunctiv sau explicativ:
a. disjunctiv, ca un „sau”, deci ca „sau”-ul ce deja există, adică așa cum ai înțeles și tu mai sus și așa cum interpretează și Biblia 1914.
b. explicativ, ca un „adică”, exact așa cum apare în edițiile sinodale recente.
Trebuie făcută o exegeză foarte serioasă pentru a afla ce valoare are acea virgulă. Varianta ta de mai sus este varianta (a). Trebuie argumentată, însă.
II. A doua problemă e că cuvântul χάραγμα se traduce mai bine cu „tatuajul”, decât cu „pecetea”. Practic pecetea înseamnă altceva, e ceva aplicat, pe când χάραγμα înseamnă ceva scrijelit, trasat. Nu e greu să întrevezi diferența. Pentru cuvântul „pecete” se folosește alt cuvânt în Apocalipsă, și în Scriptură în general. Cred că e importantă precizarea.
Păresimi bune!
Comentariu saccsiv:
Cred ca s-a inteles tema. Rog pe fratii preoti si teologi sa-si expuna o parere. Bine ar fi sa stim si in editiile rusesti, vechi si noi, cum apare.
In general cand se vorbeste despre semn, nu se discuta nici macar despre acel „sau” din „numele fiarei, sau numarul numelui fiarei”. Iata insa ca mai apare o foarte importanta problema: un eventual al doilea „sau”.
In Apocalipsa 13 scrie asa:
„Si ea ii sileste pe toti, pe cei mici si pe cei mari, si pe cei bogati si pe cei saraci, si pe cei slobozi si pe cei robi, ca sa-si puna semn pe mana lor cea dreapta sau pe frunte” Incat nimeni sa nu poata cumpara sau vinde, decat numai cel ce are semnul, adica numele fiarei, sau numarul numelui fiarei”
In varianta cu doi de „sau”, stam rau. Caci in momentul in care vor dispare banii cash (inlocuiti cu cei electronici) si se va impune documentul biometric unic (la un loc: act de identitate, card bancar, carnet de sofer, carnet de sanatate, etc.) atunci fara acest document total nu vom mai putea cumpara sau vinde, deci deja ne aflam in situatia descrisa in Sfanta Scriptura, chiar fara a ne fi inca aplicat acel semn pe mana sau frunte. De fapt, s-ar putea sa fie chiar si mai rau. Doar disparitia banilor cash si existenta separata a cardului bancar si a actului de identitate biometric ne duce in aceeasi situatie. Card bancar deja avem. Buletin biometric unele state deja au, altele vor avea curand. Mai lipseste disparitia totala a banului cash. Dar partial deja au inceput sa lucreze si la acest aspect:
SUEDIA, prima ţară FARA BANI LICHIZI? Ce bine le mai zicea parintele Paisie Aghioritul …
Inca un pas spre epoca FARA CASH: Bulgaria va limita platile in numerar de peste 15.000 leva
ITALIA: Tranzactiile ce depasesc 1 000 de euro se vor efectua doar cu cardul …
Louisiana: INTERZICEREA PLATII CASH pentru produsele la mana a doua
FBI – Indicator de posibile activitati teroriste in Internet Café: PLATA CASH …
Inca un pas spre epoca FARA BANI LICHIZI: e-moneda
Referitor la cele scrise de parintele Sorin despre semn, ca o fi tatuaj sau pecete, SISTEMUL are oficial la dispozitie actualmente cipul implantabil si tatuajul:
Dar poate mai pregatesc o dracie. Sau poate nu mai pregatesc nimic si asteptam degeaba momentul impunerii obligatorii a cipului – document total (implantat in corp) sau a tatuajului electronic de care aminteam mai sus. Adica treaba va putea functiona prin disparitia banilor cash si impunerea obligatorie a cardurilor bancare si a actelor biometrice cu cip (separate sau cumulate intr-un document unic care sa randul sau sa fie sub forma de card sau cip implantat in corp sau tatuaj). Nu stiu daca se intelege ideea.
Iar la aparitia antihristului, acela sa sileasca semnul pe frunte sau pe mana. Dar atentie mare, un semn independent de treaba cu card bancar – act biometric. Evident, in ipoteza acelui „SAU” de care vorbim. Si atunci acel semn va putea fi o … pentagrama. Si astfel s-ar lega lucrurile mai bine cu ceea ce spun unele profetii:
STEAUA (PENTAGRAMA) va fi un simbol extrem de important in vremea ANTIHRISTULUI …
Vedeti fratilor, de ce sta scris in Apocalipsa la capitolul 22:
18. Şi eu mărturisesc oricui ascultă cuvintele proorociei acestei cărţi: De va mai adăuga cineva ceva la ele, Dumnezeu va trimite asupra lui pedepsele ce sunt scrise în cartea aceasta;
19. Iar de va scoate cineva din cuvintele cărţii acestei proorocii, Dumnezeu va scoate partea lui din pomul vieţii şi din cetatea sfântă şi de la cele scrise în cartea aceasta.
De ce e diferenta intre editiile vechi si cele noi? Cum de au indraznit unii sa modifice textul initial? Si cum stim care a fost textul initial? Caci e o diferenta enorma intre „adica” si „sau”.
Caci daca e cu „sau”, atunci e posibil sa tot asteptam cipul implantat … deoarece e posibil sa-l asteptam degeaba. Asta ar trebui sa le dea de gandit celor ce zic ca iau orice card bancar si orice act biometric, dar ca nu vor accepta implantul cu cip, cel despre care zic ca este egal cu semnul = numele fiarei = numarul numelui fiarei.
Si sa ne mai gandim la o chestie. Oare degeaba marii duhovnici ne indeamna sa nu acceptam actele cu cip?
Sa facem un DVD cu indemnul marilor duhovnici de a refuza documentele cu cip
Cititi va rog si:
Sfinte Părinte Justin roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi!


Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:
https://saccsiv.wordpress.com/about/
ApreciazăApreciază
Ma bucur ca va faceti griji cu acel sau.
Fratii mei si surorile mele, si in varianta cu 2 de sau nu poate fi eliminata conditia. Conditia este semnul fiarei care este pe mana sau pe frunte. Nu de pomana ei se chinuie sa lege cumva cardul bancar sau alt instrument de plata, de biometrie.
Spre exemplu, sa spunem ca nu mai exista pin la card si in loc de pin pui degetul si iti citeste amprenta si te autentifici. Asta nu e bine nici pentru noi, dar nici pentru ei. Ei au nevoie de de ceva gen implant sau tatuaj. Ceva ce insemneaza corpul, adica templul Lui Dumnezeu.
De ce spun asta? Ca noi si astazi cand facem plati semnam. Cumperi de la magazin ceva si iti da o factura care are codul de bare cu 666 pe ea si noi semnam. Acolo apare semnatura si 666 pe aceeasi foaie. Dar acesta NU ESTE SEMNUL.
Am mai spus, aceasta este inchinarea. E foarte important si ma bucur ca ati pus ESENTIAL in titlu. E dureros si totusi de necrezut sa aflam ca noi ne inchinam fiarei. Am mai scris, inchinarea nu inseamna neaparat un protocol religios. Domnul valahilor se inchina sultanului. Adica accepta ordine de la sultan. NU ESTE UN PROCEDEU RELIGIOS. SI NICI LEPADARE NU ESTE. Dar nici drept nu e.
NE INCHINAM FIAREI.
Nu poate fi contestat acest lucru. Noi cumparam acum produse cu 666 pe ele. Semnam facturi sau garantii de produse care au 666 pe ele. In codul de bare este 666 deci profetia cu inchinarea in fata fiarei s-a adeverit.
Acum o sa dau un exemplu scarbos si hulitor, si sa ma ierte Dumnezeu, o fac ca sa intelegem cu totii cat de rea este aceasta inchinare. E ca si cum preotii s-ar pisa si s-ar caca in cristelnita. Facand asta spurca un obiect exterior de taina botezului, dar folositor botezului. Si e ca si cum nu ar face asta o singura data, ci zi de zi la rand. Ei apoi spala vasul si il folosesc. Cum ne-am simti daca ar urma ca si copilul nostru sa fie botezat in acel vas???
Acum explic. As fi vrut sa dau exemplu cu oala de ciorba, dar e foarte important sa Il leg pe Hristos de acest fapt. Ca necuratia care vine in contact cu ce mancam noi e de la drac, nu de la om. Cacatul si pisatul oricarui muritor e parfum de capsuna in comparatie cu necuratia care vine de la diavol.
Noi bem apa cu 666 pe ea. E foarte grav, mai ales ca acel 666 nu e pus acolo in necunostinta de cauza. Stim ca e 666 dar tot cumparam. La fel si cu carnea si cu painea. Produse insemnate cu o mizerie mai mare decat rahatul.
Problema e ca noi acceptam aceste produse. Hristos ne vede. Si o facem zilnic si de mai multe ori pe zi.
Aceasta acceptare este inchinarea in fata fiarei.
Semnul care trebuie sa vina este lepadarea. Cine crede ca acel semn pe corp, si Domnul nostru ne spune clar ca va fi pe mana dreapta sau pe frunte, fara de care nu poti vinde sau cumpara, nu e periculos ca nu ti se cere sa te lepezi, atunci e Prost si Nebun cu P mare si N mare.
Si ca sa dau un exemplu, ganditi-va la un domnitor marturisitor caruia i s-a taiat capul ca nu a trecut la musulmani. I s-a cerut acelui domnitor sa se lepede de Hristos? NU! NU! NU!
I s-a cerut DOAR sa treaca la islam. E totuna cu lepadarea.
Asa si in cazul semnului fiarei, Domnul a avertizat aceasta, caci este lepadare.
Acum vin cu ceva care o sa va cutremure putin. Cititi acestea in Apocalipsa cap. 14 ver. 9-11:
„9. Şi al treilea înger a venit după ei, strigând cu glas puternic: Cine se închină fiarei şi chipului ei şi primeşte semnul ei pe fruntea lui, sau pe mâna lui,
10. Va bea şi el din vinul aprinderii lui Dumnezeu, turnat neamestecat, în potirul mâniei Sale, şi se va chinui în foc şi în pucioasă, înaintea sfinţilor îngeri şi înaintea Mielului.
11. Şi fumul chinului lor se siue în vecii vecilor. Şi nu au odihnă nici ziua nici noaptea cei ce se închină fiarei şi chipului ei şi oricine primeşte semnul numelui ei. „
CITITI CU OCHII VOSTRI SI SIMTITI CU INIMILE VOASTRE!
Si cei care se inchina si cei care primesc semnul sunt pedepsiti.
Acum va intreb direct, realizati situatia in care ne aflam?
Acum realizati de ce parintii marturisitori ne-au cerut sa nu luam actele biometrice?
Degeaba ne mai spovedim zilele astea daca noi cumparam produse cu 666 pe ele. Canonul si ascultarea de duhovnic sunt praf in vant daca noi facem inchinare in fata fiarei. Cei care se inchina fiarei nu mai au parte de Duhul Sfant. Noi mergem asa inainte crezand ca nu vom accepta semnul si asta e.
Cei care nu accepta semnul nu numai ca nu mai pot cumpara, dar nici troc nu pot face cu produse care au pe ele 666. Caci ar continua inchinarea!!
Singura speranta este Domnul. Inchinarea poate fi oprita acum, prin neacceptarea produselor cu 666.
Sunt oameni pe planeta asta care traiesc fara electricitate si fara apa curenta, doar din ce le ofera natura.
De la inchinare exista cale intoarsa asa cum a facut si domnitorul marturisitor. De la lepadare nu mai exista, caci de aia a ales sa moara in loc sa fie musulman. Putea sa gandeasca domnitorul ca un hotoman si sa spuna, lasa ca ma fac musulman asa de kiki si eu in suflet in pastrez credinta adevarata si dupa ce om scapa de astia, ma botez din nou si ma intorc la turma. Asa si astazi, unii spun ca asa se mai poate continua.
NOI NU TREBUIE DOAR SA FIM ATENTI SI SA NU LUAM SEMNUL FIAREI, TREBUIE SA OPRIM SI INCHINAREA IN FATA FIAREI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TREBUIE SA O OPRIM !!!!!!
Acum nu mai spun nimic. Simt ca am scris aceste randuri si v-am zguduit sufletele in voi. Si eu sunt foarte afectat. Suntem acum in linie dreapta. La capatul liniei de sosire noi nu avem o banda pe care sa o rupem cu pieptul ca atletii, avem Portile. Porti care nu pot fi deschise de mana omului. Numai rugaciunea si marturisirea le va deschide. Si drumul acesta in linie dreapta pe care trebuie sa il facem este greu. Sa ne bucuram ca il avem in fata si ca inca mai putem sa il facem. Dar sa stiti ca de-a stanga si de-a dreapta drumului, stau hoarde de diavoli care ii biciuiesc pe altii ca noi, ca sa ne arunce in drum cioburi, cuie si jar. Noi trebuie sa calcam pe ele si sa nu ne abatem de la ajunge la acele Porti.
Din momentul de fata stiti acestea.
TREBUIE SA OPRIM INCHINAREA!
HAIDETI SA NE GANDIM LA CUM FACEM ASTA VRETI?
EU ASTAZI O SA MA GANDESC SI APOI VIN CU IDEEA MEA. VOI LA FEL.
Doamne ajuta.
ApreciazăApreciază
Toma
CA SA OPRIM „INCHINAREA” e NEVOIE ca OBLIGATORIU NOI SA PRODUCEM PRODUSE MUNCIND PAMANTUL ca in epoca MEDIEVALA asa cum a spus si CUV. PAISIE AGHIORITUL…ar fi mai usor daca s*ar crea comunitati crestine ortodoxe…astfel fiind mai multi prin locuri apropiate am putea SUPRAVIETUI MAI USOR…
ApreciazăApreciază
Toma
Aceasta lume materiala a fost dintotdeauna a diavolului. Sfintii Parinti spun ca targul si piata au fost dintotdeauna sub semnul numarului 666. Ceea ce spui tu nu se poate face momentan, dar pe masura ce SISTEMUL inainteaza crestinii vor cumpara din ce in ce mai putin de la magazin. Inainte mai gaseai marfa fara 666, dar acum este greu pentru ca si marfa varsata chiar la magazinele mici are cod de bare. De aceea e bine ca nu putem cumpara deoarece cei mai multi oameni vor murii datorita otravurilor care se vor gasi atunci in mancare. Mancarea va fi din ce in ce mai otravita dar lumea zice ca nu are ce face. Exista solutii dar este mai greu iar omul alege partea cea mai usoara.
ApreciazăApreciază
IOAN inchinarea trebuie OPRITA! Eu ma gandesc cum se poate face asta si vreau sa se gandeasca toti. Sa luam in discutie acest fapt.
Sa fie clar, cat timp ne inchinam, putem sa ne spovedim si sa ne impartasim oricat, ca inchinarea nu este placuta Domnului. Ziua de maine poate n-o mai apucam si mergem in Fata Domnului cu inchinarea asta. Nu e bine deloc. Ca si inchinatorii sunt pedepsiti.
STOP RFID 666 sa nu incurcam borcanele. Targul si piata n-au fost mereu cu 666. Ca eu daca ma duc si cumpar de la un taran legumele cultivate de el cu bani cash, atunci nu apare 666. Problema e produsele care le cumparam IN ZILELE NOASTRE au lipit pe ele 666 in codul cu bare.
Eu am citit pe internet ca sunt comunitati care traiesc asa. In Rusia sunt unii care traiesc asa, in America altii, si tot asa. Evident nu toti sunt ortodocsi, cei din America se numesc amish, dar oamenii traiesc exclusiv fara electricitate sau apa curenta. Si nu folosesc autoturisme sau alte mecanizate la munca campului.
Pai pot sa faca asta niste sectanti si nu putem noi ortodocsii?
Nu pot sa cred asa ceva.
Va spun cat se poate de serios, haideti sa ne gandim si sa facem un plan de bataie.
Usor nu e, dar daca nu incepem sa facem ceva, pai de pomana mai vorbim. Putem sa stam la Biserica toata ziua, ca daca venim acasa si incepem inchinarea la fiara cu painea si salamul de la magazin, n-are nicio valoare. E ca si cum am incerca sa vindecam durerea de masea cu frectie la picior.
Stati fiecare si va ganditi, si apoi notati ideile. Eu am deja cateva si apoi le strangem si incepem sa discutam pe marginea acestor idei. N-o sa ne lase Dumnezeu in drum, daca vrem sa scapam de inchinare.
Si e o bucurie mare in cautatul acestor idei. Toti care reusesc sa opreasca inchinarea, au o sansa mare cu semnul fiarei. Cine n-o opreste, are mai putine sanse, ca nu poate nici sa intre la insemnati, dar nici la cei care opresc inchinarea. Cei care opresc inchinarea i-ar primi, dar oare se pot acomoda acesti oameni de pe o zi pe alta, cand stiu ca pierd case, familii si bani? Nu e asa usor sa treci pe asta si sa ramai in toate mintile cand sari de la laptop si mercedes, la casa de chirpici si closet in curte.
Hai sa nu ne pripim si sa ne gandim la idei. E o tema care necesita creativitate si notati-va toate ideile care le gasiti importante ca sa nu le uitati.
CUM NE INTOARCEM DE LA INCHINAREA IN FATA FIAREI?
ApreciazăApreciază
AVEM NEVOIE DE PAREREA UNUI INGINER !!
Am citit aici ceva despre codul de bare care spune ca liniile respective nu inseamna cifra 6:
http://uninginer.wordpress.com/2009/01/20/666-si-datul-in-codul-de-bare/
Aici am citit ca acele 2 linii ar reprezenta intr-adevar cifra 6:
http://astral.idilis.ro/coddebare666.htm
Eu nu ma pricep. Cine stiti un inginer va rog sa il intrebati. Sunt cu siguranta acele 2 linii care apar la inceput, la mijloc si la final 666?
Adica 2 linii paralele aparatul le citeste ca fiind cifra 6?
Avem nevoie de o confirmare oficiala din partea cuiva care se pricepe!
Raspunsul este foarte important ca sa stim cum ne pozitionam.
Eu as face o proba acoperind cu hartie alba ce e intre ele si sa vad daca imi da la alimentara 666.
Dar nu cred ca functioneaza daca alea sunt liniile de control.
ApreciazăApreciază
Toma
VIDEO: 666 in codurile de bare EAN-13 si UPC
https://saccsiv.wordpress.com/2011/09/08/video-666-in-codurile-de-bare-ean-13-si-upc/
ApreciazăApreciază
@ Toma
In Corel Draw, exista o aplicatie care se instaleaza optional la instalarea Corel Draw pe pc, ce poarta numele Bar Code Wizard. Cu ajutorul acelei aplicatii poti sa faci tot felul de experimente cu care sa te edifici. Nu ai nevoie de un inginer, e o aplicatie foarte usor de utilizat.
Doamne ajuta!
ApreciazăApreciază
produse sau nu, piata sau magazin, … , toti utilizam banii care-i lucrul dracului.
ApreciazăApreciază
Interesant – Textul de mai jos, l-am gasit postat ca comentariu intr-un website:
„Ma numesc – ––– si am 51 de ani de profesie fizician. In perioada 1992 – 2001 am lucrat la implementarea sistemului de cod de bare in ramura ce tine de industria usoara. Nu sunt un tip religios, mai degraba ,,liber cugetator dar un fapt sinistru m-a cam pus pe ganduri Cele trei bare ,,Headere de identificare ale oricarui cod ( cele trei linii mai lungi) reprezinta cifra 6 si sunt esentiale pentru ca orice scaner sa poata citi restul codului, reprezentat de pret, CNP etc. Totul se datoreaza faptului ca absolut toate procesoarele, Intel, AMD, Sparc PPC, Callor etc. in instructiunile ascunse, accesarea BUS-ului se face cu cifra 666, astfel ca daca codul de bare are spre exemplu un header 888, procesorul nu poate accesa informatia respectiva. Treaba tine strict de tehnica. Daca vreti sa vedeti concret, apelati la un pusti ce detine un calculator cu sistem Unix si rugati-l sa acceseze din consola instructiunile arhitecturii RISC. Toate fisierele incep cu 666 ……….. insa e ciudat ca din toata combinatia de cifre posibila s-a ales doar 666. De ce nu 931 sau 145?”
ApreciazăApreciază
Toma
…cauta un cod de bare care are in interiorul sau numarul 6 arabic cifrat in clar sub linii…vei vedea ca intotdeauna grosimea si forma acelor linii este intotdeauna 6….apoi vezi la celelalte linii , la inceput -mijloc-sfarsit….FIECARE PERECHE DE LINII ARE CORESPUNDENTA INTOTDEAUNA numerelor de la o la 9 ARABIC…fa doar o analiza vizuala a liniilor si cifrelor dedesubt…
…codul este numar….ce e in linii se afla in numerele de jos…doar la acele linii la inceput-mijloc-sfarsit nu au mai pus cifrele arabice 666 …ca prea batea la ochi si se prindea oricine…
…ANALIZA SA NU EXCLUDA si barele ALBE…
…e simplu…
ApreciazăApreciază
@ saccsiv said, on februarie 23, 2012 at 3:43 pm
Banuiesc ce e mai rau, dar vreau totusi sa avem parerea unui specialist. Singur o sa caut un specialist sa am o opinie primita direct ca sa ma conving. Mi-ajuta Dumnezeu sa aflu daca intreb.
Cum am spus, cred ca este adevarat, si daca este adevarat, atunci suntem inchinatori la fiara.
E o pozitie periculoasa.
Stii saccsiv, oamenii nu fac peste noapte ulcer. Ulcerul e o boala destul de nasoala cu dureri si batai de cap.
Dar nu faci peste noapte ulcer, intai faci gastrita. De la gastrita te poti intoarce la sanatate, de la ulcer mai greu se repara.
Asa si cu inchinarea. Daca acolo avemm 666 atunci TREBUIE sa oprim aceasta inchinare. Nu putem risca.
Daca maine ar avea loc Judecata, toti inchinatorii ar fi pedepsiti. E scris clar acolo, si inchinatorii, si insemnatii.
Si acum inca mai putem face una alta. De ce sa lasam pana e prea tarziu?
Acum poti cumpara niste unelte, poti invata cum sa sa te feresti de produsele cu 666. Vorba aia, ceapa de la taran nu are pe ea 666. Dar aia de la supermarket da.
Si ar fi foarte bine sa incepem sa ne ferim de aceste produse ca asa avem mereu in cap avertismentul Domnului. Fiind in permanenta cu atentia sporita, constientizam pericolul. Asa daca spunem, lasa ca nu avem ce face, tot asa o sa acceptam si semnul.
Pai daca acum cand inca mai poti face stanga dreapta, nu te feresti, cine e prost sa creada ca in ajunul insemnarii spui nu?
Si cine stie ca mai traieste maine? Maine morti de-am fi, oricat de bine spovediti am fi, inchinarea la fiara este pacat impotriva Duhului Sfant si nu se iarta.
ApreciazăApreciază
@ supraveghetorul
Intr-adevar, aproape toate fisierele din Unix incep cu ceva de genul „begin 666 encoded.txt M5&5S=”$-„@T*1V5N=&QE…”. Explicatia o gasesti aici http://effbot.org/librarybook/uu.htm La schema de codare UU toate fisierele incep cu begin, urmate de privilegiile de fisier Unix, unde prima cifra reprezinta drepturile creatorului fisierului, a doua drepturile grupului din care face parte creatorul fisierului si ultima drepturile restului lumii (cautati pe net despre chmod). Acestea au valori de la 0 la 7 dupa cum urmeaza 7-full, 6-read and write, 5-read and execute, 4-read only, 3-write and execute, 2-write only, 1-execute only, 0-none. Drepturile de baza (cele cu only din lista de mai sus) sunt puteri ale lui 2 (1, 2, 4) iar celelalte se pot forma din insumarea puterilor. Asadar fisierul encoded.txt arata ca atat userul care a creat fisierul, cat si grupul sau si restul utilizatorilor au drept de scriere si citire (4+2), iar fisierul nefiind executabil (fiind doar text) nu are si acel 1. Majoritatea fisierelor sunt neexecutabile (texte, documente, pdf, htm, jpg etc), asa ca nu vor avea „begin 777 fisier.bin etc”.
Acuma sincer nu stiu cat de intamplatoare e chestia asta, dar am incercat sa dau o explicatie tehnica.
ApreciazăApreciază
Toma necredinciosul, a dat dovada de cea mai mare credinta si intelegere. Iti multumesc pentru cele scrise; impartasim aceeasi traire. Dumnezeu cu noi.
ApreciazăApreciază
toma:
revin la partea cu cititul: citeste Apocalipsa 13-sfarsitul libertatii umane de ing mircea vlad. te vei lamuri.
inainte sa spui una si alta, e bine sa te informezi!
ApreciazăApreciază
suveranul
Copilul asta e un ratacit. Ai grija sa nu bagi lumea in balarii.
ApreciazăApreciază
Saccsiv nu m-am putut opri si am continuat un pic cercetarea despre EAN13.
Daca te uiti aici:
http://en.wikipedia.org/wiki/International_Article_Number_%28EAN%29
… jos la References scrie:
^ „Alumni Hall of Fame Members”. University of Maryland Alumni Association. The University of Maryland. 2005. Archived from the original on 2007-06-30. Retrieved 2009-06-10. „After graduating from Maryland in 1951, George Laurer joined IBM as a junior engineer and worked up the ranks to senior engineer. In 1969, he returned to the technical side of engineering and was later assigned the monumental task of designing a code and symbol for product identification for the Uniform Grocery Product Code Council. His solution—the Universal Product Code—radically changed the retail world. Since then, he has enhanced the code by adding a 13th digit.”
George Joseph Laurer, un inginer de la IBM (ciudat de multe se leaga de firma asta) e tipul care a facut acest cod de bare. Uite cine e aici:
http://web.archive.org/web/20070623090457/http://www.alumni.umd.edu/about/alumnihallfame_bios.html
Ia uite ce mai aflam de pe net:
„Current Generation (After 1970′s)
The 1970’s saw barcodes transform from a raw concept to a viable enterprise technology. In mid 1970’s, the NAFC established US Supermarket Ad Hoc Committee of Uniform Grocery Product Code for grocery industry. The committee later formulated a standardized 12-digit code to identify any product and invited bids from companies wanting to develop the technology. IBM won the bid in 1973 with the barcode developed by George Laurer. The barcode is separated into halves of 6 digits each. The first digit is always zero while next 5 digits represent the manufacturer. The digits from 7 to 11 represent the product number or SKU, while the last digit is the check digit used for validation to check whether the code is correctly read. The barcode allows scanning in any direction and easy printing. On June 26th, 1974, a pack of Wrigley’s chewing gum became the first item to be scanned by a barcode system using UPC (Universal Product Code).
IBM e o companie controlata de familia Rothschild.
Codul UPC (din care deriva EAN13) este introdus in folosinta in 1973. Curios in acelasi an ia fiinta Comisia Trilaterala.
Culmea e ca George Joseph Laurer a fost intrebat direct despre 666 din codul de bare si raspunsul lui este uluitor. A spus ca este o coincidenta. Uite dovada clara:
http://en.wikipedia.org/wiki/George_J._Laurer
Doar fundamentalistii crestini vad acolo un pericol??????????
–––––
Cui nu-i e clar ca ne arde casa, am spus, e ori prost, ori nebun.
Pe aceleasi argumente, o sa fie si cu implantul. Hai ca nu ti se cere sa te lepezi. Hai ca uite, ca l-au luat si altii si nu e nimic. Si sigur printre cei care il vor lua vor fi si membri de vaza ai Bisericii.
Deci avem 666 in codul de bare (eu singur m-am documentat), este implicat in vanzarea si cumpararea tuturor produselor de pe rafturile magazinelor si e facut de cineva cu conexiuni directe in oculta.
Voi chiar credeti ca exagerez cand spun ca noi acum facem inchinare la fiara?
ApreciazăApreciază
Fratii mei, n-am avut liniste si pana sa apuc sa vorbesc cu un inginer m-am documentat singur pana la ora asta tarzie.
La acest link aveti simbolistica lui EAN-13:
http://www.barcodeisland.com/ean13.phtml
Si la acest link aveti un generator de coduri de bare online:
http://www.terryburton.co.uk/barcodewriter/generator/
Daca intrati pe linkul de la simbolistica veti vedea ca cifra 6 este 0000101 sau 1010000. Mai apare si odd parity dar ne intereseaza celelalte.
Tot acolo puteti vedea urmatoarele:
1. LEFT GUARD BARS (always the same): 101.
8. CENTAR GUARD BARS (always the same): 01010.
15. RIGHT GUARD BARS (always the same): 101.
Daca va uitati in EAN CHARACTER SET ENCODING TABLE acolo secventa 101 curata nu apare decat la cifra 6. Cand ma refer la secventa 101 curata adica sa nu aiba alt 1 langa ea. 0 pus langa nu conteaza.
In binar 1=adevarat si 0=fals.
Practic si spatiile dinainte de liniile de control aparatul le citeste 00000. Codul de bare are nevoie de o distanta de 5 bare in fata liniilor de control si alta distanta egala dupa ultimele linii de control, ca sa poata citi corect. Altfel citirea nu se realizeaza corect.
La al 2-lea link aveti un generator de cod de bare destul de complex. Stie sa lucreze cu mai multe tipuri de coduri de bare. In Europa se foloseste EAN13 si Romania evident e aliniata in acest sistem.
Am vazut ca site-ul http://www.ean.ro nu mai este functional insa la acest site:
http://www.cod-de-bare.com/
… puteti vedea procedura de obtinere a codului de bare pentru firma dvs.
Se discuta doar despre EAN13. Banuiesc ca alt cod nu poti folosi. Trebuie cunoscuta legea aici, dar eu pe toate produsele am vazut EAN13. Din cate am citit exista alte moduri mai bune decat aceste coduri de bare, insa acesta este standardul utilizat (cititi impus).
Testati in al doilea link cifrele din codul de bare. Cand puneti 666666666666 se vede clar raspunsul. Liniile sunt identice cu cele de control. O eroare mi-a dat la 333333333333 si apar linii asemanatoare ca la 666.
Insa e normal ca daca pui 3 langa 3, din lipirea lor obtii 101. Uitati-va in EAN CHARACTER SET ENCODING TABLE si vedeti acolo cand le lipiti ce iese.
Pe site-urile acestea am aflat cam tot ce doream. Nici macar un inginer nu cred ca statea sa imi spuna atatea.
___________________________________________________________________________
Deci avem o problema.
In acest moment toti avem fete de magarusi. Mai tineti minte desenele animate din copilarie? Cand un personaj era pacalit ii apareau acele urechi de magarus si ragetul de magar.
Asa suntem noi acum. Avem fete de fraieri!!
Ma vad nevoit sa repet, daca maine Doamne Fereste, moare unul din noi, si spovedit sa fie, el merge inaintea Domnului si are asupra lui pacatul inchinarii la fiara, ce pericol este??
Ca e scris negru pe alb, inchinatorii la fiara sunt pedepsiti aspru.
Trebuie luat in serios acest lucru. Am citit in comentarii, ca e greu, ca nu stim ce vom face si altele asemenea.
Dar cand mergi in Fata Domnului ce ii spui? Ca sigur va spune, ti-am iertat nenorocitule un sac de pacate. Uite cate sunt, si imediat vine dracul care e contabil bun si le spune pe toate.
Si Domnul va spune, ti-am iertat toate astea la spovedanie dar tu ai continuat sa te inchini fiarei. Ai spus ca nu poti altfel ca ti-e greu. Dar ai incercat macar? Macar jumatate de an sa fi incercat pentru mila care ti-am aratat-o iertandu-ti aceste pacate multe care le ai.
E doar un dialog imaginar dar extrem de posibil. Si am impresia ca Domnul special a lasat o perioada de timp de cand omul se inchina fiarei, pana la primirea semnului care e totuna cu lepadarea.
Cred ca noi suntem in aceasta perioada. Si aceasta perioada este un ajutor dat noua ca sa iesim din inchinarea la fiara. Caci daca ar fi inceput si insemnarea nu mai era timp de nimic. Dar cu bruma asta de timp ne putem orienta cum sa traim fara sa ne inchinam fiarei.
JUDECATI VOI SINGURI !!
Eu cred ca nu e bine sa continuam sa facem pe prostii, ca e proverbul ala bun care spune ca poate avem norocul sa ramanem asa.
Am pierdut azi o zi intreaga sa ma coving ce e cu 666 in codul de bare.
Si fir-ar sa fie nu m-am gandit cum sa ne intoarcem de la inchinare.
Haideti sa ne gandim serios la asta fratii mei, ca daca suntem mai multe minti ne ajuta Dumnezeu.
ApreciazăApreciază
In Apocalipsa cap. 14, vers 11 scrie: ,,Si fumul chinului lor se suie in vecii vecilor. Si nu au odihna nici ziua nici noaptea cei ce se inchina fiarei si chipului ei si oricine primeste semnul numelui ei.,, Deci eu cred ca e vorba de semnul numelui si de numar. Nu de semn, nume si numar!
ApreciazăApreciază
Rog pe cineva sa imi explice un anumit aspect. In momentul de fata nu putem cumpara sau vinde decat daca avem bani. Banul ca obiect daca nu il ai, nu poti cumpara nimic dintr-un magazin de exemplu. Asta nu inseamna ca banul= semnul? M-am raportat doar la situatia de fata.. este singurul obiect fara de care nu poti cumpara ceva. Si este de asemenea tinut cu mana, platit din mana persoanei in cauza.. si de cele mai multe ori mana dreapta, pentru ca cei mai multi oameni sunt dreptaci.
ApreciazăApreciază
Iisus a spus: „dati cezarului ce este al cezarului si lui Dumnezeu ce este al lui Dumnezeu”. si se referea la…ghici? la taxele ce trebuiau platite Romei, si implicit, la bani, desigur (aveau chipul lui cezar pe ei, in vremea aia). asa si acum, platesti cu banii „cezarului”. cand platesti cu cardul, situatia se schimba, ca e numele tau pe el, nu mai este „ce e al cezarului”.
ApreciazăApreciază
sper ca ai inteles. nu mai zic cand se va plati direct cu cipul implantat. atunci se va plati cu sufletul.
ApreciazăApreciază
Caramea ,
Bani au existat si pe timpul Mantuitorului si nu banii sunt pericolul ci acceptarea semnelor lui Antihrist ,incepand cu :codul de bare ,buletinul actual (fara de care nu poti trai in societate ,decat undeva izolat in pustiu ),apoi cardul bancar ,cardul de sanatate si orice altfel de card ,pasaportul cu cip sau orice altceva ce contine cip ,urmand actele de identitate (buletin)universale si apoi implantarea cu microcip sub piele la mana dreapta sau pe frunte .
Codul de bare si buletinul actual ,nu prezinta un mare pericol ,dar incepand cu cardurile ,intr-adevar exista un mare pericol de acceptare a semnelor ce duc la lepadarea de Hristos .
Refuzul implantarii ,va duce si la pierderea banilor ,intr-ucat nu-i vei putea scoate de nicaieri si nici primi .
Cati dintre romani sunt constienti de toate aceste primejdii ?
Multi rad daca le spui si te cred nebun sau” dus cu pluta ” . Am avut aceasta surpriza .
ApreciazăApreciază
pe scurt…
…orice „semn” pe care il avem si folosi in diferite activitati ale vietii noastre MATERIALE si DUHOVNICESTI are nevoie in principal de „MINTE” si „MAINI”…ori folosirea cardurilor, cipurilor, tatuajelor etccc au, are* NEVOIE AUTOMAT DE „MINTE” SI „MAINI” CA SA FUNCTIONEZE IN SISTEMUL FIAREI….
…NU DEGEABA spun MARII DUHOVNICI ca folosirea cardurilor, cipurilor, tatuajelor, etc constituie CADERE…caci acestea „LUCREAZA”din momentul primirii, prinde „viata electronica”…acestea FUNCTIONEAZA CONTINUU, DEPENDENT de FIARA si legat de FIARA-SISTEM…iar totul spre INDOBITOCIREA si PIERZAREA SUFLETULUI OMENESC…
…ACESTEA PARALIZEAZA SIMTIRILE SUFLETESTI NATURALE ALE SUFLETULUI astfel ca omul devine tot ma trist si singur cand SUFLETUL LUI SE SIMTE PUSTIU si se afla prea departe de DUMNEZEU…astfel incearca sa-si revina DAR GREU sau IMPOSIBIL daca se tot scalda in viata aceasta lumeasca-pacatoasa pe care se bazeaza FIARA-SISTEM…
…e posibil ca IOAN EVANGHELISTUL sa se fi referit la MINTE ( FRUNTE ) atunci cand FIARA va apare cu SEMNUL EI…caci MINTEA LUCREAZA cu SEMNUL EI si pune in FUNCTIUNE si MÂNA care foloseste SEMNUL EI în toate activitatile umane…DAR ASTA NU POATE EXCLUDE si SEMNUL FIZIC in mod real AL FIAREI sub forma TATUAJULUI ELECTRONIC chiar pe frunte si mana ( dar nu neaparat )…IN FINE, e deajunj doar un document al fiarei care sa fie folosit in SISTEMUL-FIAREI iar acestea nu FUNCTIONEAZA in principal fara MINTE si MANA ASTFEL INCAT SA FII PECETLUIT poate pentru TOTDEAUNA…
….SPURCACIUNEA FIAREI seamana foarte mult cu pacatul DESFRANARII…
…E DEAJUNS CA UN CRESTIN-CRESTINA SA-SI SPURCE MINTEA DOAR VIZUALIZAND ceva PORNO..aceasta e scanteia care aprinde SIMTURILE spre DESFRAU… iar daca nu se STINGE IMEDIAT FOCUL, spurcarea continua la nesfarsit… intoarcerea pentru multi e IMPOSIBILA sau GREU se mai gaseste cineva sa-si revina…
…deci e deajuns sa lucrezi cu instrumentele ( cardurile etc ) FIAREI si esti deja PARALIZAT-SCLAV-MORT SUFLETESTE…paralizia asta poate continua mereu pana la IAD daca omul nu-si revine…
…HARUL LUI DUMNEZEU NU VINE DECAT ACOLO UNDE ESTE CURAT SUFLETUL dar si TRUPUL…
ApreciazăApreciază
Referitor la articolul in sine, opinia mea personala este urmatoarea: Va fi un insemn sau entitate tehnologica, pe/in corpul nostru, respectiv pe/in mana dreapta sau pe frunte. Ca va fi un simbol, un numar, un nume sau o entitate tehnologica cutanata sau subcutanata, nu mai conteaza, cert e ca va avea o valoare numerica echivalenta cu 666, care iar nu e atat de important in al descoperii. Nu toti vom avea intelepciunea de a decodifica valoarea marcajului daca e sau nu e echivalent cu 666, dar in schimb toti avem posibilitatea sa il refuzam. Important e pentru noi sa evitam orice operatiune de marcare descrisa anterior, venita din partea sistemului sau conducatorului acestuia.
@Toma,
Gasesc dezbaterea ta foarte interesanta, e un veritabil exercitiu de trezvie. E clar ca diavolul se va folosi si se foloseste din plin de tot soiul de diversiuni.
Sa-mi fie cu iertare daca punctul meu de vedere e ratacitor.
Doamne lumineaza-ne!
ApreciazăApreciază
Urmariti va rog acest film in 17 parti, “Convorbiri raspandite in Apocalipsa”, tocmai despre numarul fiarei, microchip, etc :
….s.a.m.d.
ApreciazăApreciază
Pentagrama si evreii:
http://en.wikipedia.org/wiki/Star_of_David
In 1354, King of Bohemia Charles IV prescribed for the Jews of Prague a red flag with both David’s shield and Solomon’s seal, while the red flag with which the Jews met King Matthias of Hungary in the 15th century showed two pentagrams with two golden stars
si
Originally, the hexagram may have been employed as an architectural ornament on synagogues, as it is, for example, on the cathedrals of Brandenburg and Stendal, and on the Marktkirche at Hanover. A pentagram in this form is found on the ancient synagogue at Tell Hum. In the synagogues, perhaps, it was associated with the mezuzah.
Acel semn nu ar putea fi si o hexagrama tinand cont ca evreii conduc lumea si se spune ca ei il vor aduce pe antihrist care va fi evreu?
Hexagrama are 6 varfuri 6 triungiuri si un hexagon cu 6 laturi.
Si se promoveaza din ce in ce mai mult hexagrama. Am vazut „vedete” de la noi care aveau tatuaj sau tricou cu ea. Am avut si la liceu colegi care purtau hexagrama la gat nefiind evrei(din cate stiu).
Despre ea se mai presupune ca a fost simbolul folosit de Solomon si ca ar avea legura cu tributul pe care il primea.
http://en.wikipedia.org/wiki/Seal_of_Solomon
ApreciazăApreciază
Saccsiv, am introdus adineauri un comentariu important, il vezi aici:
https://saccsiv.wordpress.com/2012/02/23/esential-un-parinte-propune-spre-dezbatere-cum-e-corect-%e2%80%9esemnul-sau-numele-fiarei-sau-numarul-numelui-fiarei-sau-%e2%80%9esemnul-adica-numele-fiarei-sau-numarul-numelui-fiarei/#comment-121503
Imi spune ca e comentariul in asteptare. Banuiesc ca blogul l-a pus asa pentru ca are niste linkuri in el. Sa nu cumva sa il treci din greseala la spam. Te rog sa il publici pentru ca avem nevoie de parerea clara a unui inginer.
Doamne ajuta.
ApreciazăApreciază
http://www.coduridebare.com/ean_13.html
ApreciazăApreciază
cheia e asta: „ca sa-si puna semn pe mana lor cea dreapta sau pe frunte”
eu cred ca e un pic de exagerare cu codul de bare pe produse. si calugarii folosesc aceste produse ( si din muntele Athos si de la noi). daca ar fi fost pericolul acesta, ne-ar fi spus sfintii parinti.
par Paisie chiar explica acest aspect:
„Se vor insela cei care le vor talcui pe acestea cu mintea lor. ( !!!! )
In timp ce semnele sunt foarte clare. „Fiara” de la Bruxelles a sorbit in computer cu 666 aproape toate statele. Cartela, buletinul electronic, „inainte mergatoare ale pecetluirii”, ce arata? Din pacate la radio ascultam numai timpul probabil.”
„Si uita-te: oamenii nici nu inteleg ca traim in semnele vremurilor, ca pecetluirea inainteaza. Traiesc ca si cum nu s-ar intampla nimic. De aceea spune Scriptura ca va cauta sa insele, de va fi cu putinta, si pe cei alesi (Mt. 24,24; Mc. 13,22).
Cei care nu vor avea intentie buna, care nu vor fi luminati, se vor insela in anii apostaziei. Pentru ca cel ce nu are harul dumnezeiesc, nu are claritate duhovniceasca, asemeni diavolului.”
„Parinte, a spus cineva: „Cum de folositi bancnota de 5.000 de drahme care are pe ea nr. 666 ? Acelasi lucru este si cu buletinul.”
– Hartia de 5.000 este ban – si lira Angliei are pe ea pe regina Elisabeta; asta nu vatama. „Cele ale Cezarului, Cezarului” (Mt. 22,21; Mc. 12,17). Aici insa este vorba de identitatea mea, este ceva personal; nu este ban. Identitatea inseamna ceea ce inseamna si cuvantul; adica cineva se identifica cu cele pe care le declara. Ei pun pe diavolul si sa semnez ca il primesc. Cum sa fac asta ?
– Parinte, ce legatura are acest buletin de identitate cu pecetluirea ?
– Buletinul de identitate nu este pecetea; este introducerea pecetluirii.”
eu inteleg ca 666 capata semnificatie antihristica alaturat cu numele, identitatea si libertatea mea de actiune . avem carti cu pag 666 sau telefoane care contin acest numar.
indepartarea de Dumnezeu si slujirea altui stapan se produc prin acceptarea actelor bimetrice sau cu cod de bare( In actele mele, in identitatea mea).
eu zic sa vorbim cu par Parvu, ca el este autorizat sa ne spuna care este adevarul.
mi s e pare ca are un pic de exagerare comentariul lui toma. sa nu devenim paranoici, ca rade diavolul de noi. vom striga lupul prematur si cand va veni, nu vom mai sti ce sa facem.
e clar ca au impus codul de bare cu o anumita intentie: de a ne obisnui cu el, ca atunci cand va fi cazul, sa il acceptam ca pe un lucru firesc. totusi, nu cred ca ma inchin fiarei daca beau apa cu cod de bare.
asta e parerea mea, dar am sa vorbesc si cu un teolog.
ApreciazăApreciază
danutza i-am raspuns si lui cristian mai jos.
Eu fac parte din grupul de oameni care se tem sa bea apa din aceeasi cana cu a unui bolnav de SIDA. Poate sa spuna doctorul de 1000 de ori ca nu e pericol. Nu-mi poate garanta asta! Ca mereu s-au inselat.
Crezi ca altii nu se pot insela?
Daca avem 666 in codul de bare si cumparam mereu si consumam acele produse atunci e vorba de inchinare fara discutie. Pentru ca se poate trai si fara. Si daca e asa, atunci trebuie sa incepem sa schimbam asta.
Cine vrea bine, cine nu iarasi bine. E o alegere facultativa la fel ca si implantul. Numai ca si inchinatorii si insemnatii sunt pedepsiti de Dumnezeu. E un risc prea mare pentru a fi asumat.
Mai bine sa nu beau din cana bolnavului ca sa fiu sigur ca nu ma imbolnavesc, decat sa risc si sa stau cu inima stransa.
ApreciazăApreciază
Toma
Sa nu fim ridicoli ca rade Pr. Timotei de noi. Daca am produse cu cod de bare nu inseamna ca ma inchin fiarei. E prea mult ceea ce spui. Pe de alta parte produsele sunt din ce in ce mai chimizare. Comunitatile crestine e solutia si nu isteria.
Apocalipsa este foarte clara…….cine se inchina fiarei si icoanei ei si primeste semnul ei….
Inchinarea la fiara se poate face prin acceptarea pe trup a semnului, sau pe nume, actele biometrice sau acceptarea biometriei.
ApreciazăApreciază
daca e dupa tne, nimeni, dar absolut nimeni nu s-a mantuit pana acum, caci toti consumam in ultimii 15 ani produse cu cod de bara. eu iti inteleg elanul , dar ai grija sa nu duca la sminteala.
cum poti fi tu atat de sigur ca daca consum alimente cu cod de bara ma inchin diavolului??? sau ca sunt insemnata?
incepi sa semeni cu sectantii, care cred ca-s luminati de sus. ai tu vreun har si ai darul inaintevederii?
daca era asta pericol pt sufletul nostru, crezi ca tacea par Parvu sau par Papacioc?
tu realizezi ce spui? eu cred ca nu. du-te, daca esti asa plin de idei, la par Parvu si expune-i problema si dupa aceea mai vorbim (dar vreau o dovada inregistrata). pana atunci, da-mi voie sa nu fiu de acord cu tine.
inca o data, citeste, roaga-te si asculta de sfintii parinti pe care inca ii avem.
sa stii ca lui Dumnezeu nu-i plac excesele de nici un fel. nici habotnicii, nici ereticii. omul trebuie sa fie cu masura si in vorbe si in fapte.
PS: prima ta fraza ma duce cu gandul ca te paste paranoia.asta o spun nu ca ironie, ci la modul sincer. poate e cazul sa discuti mai mult cu duhovnicul ( daca ai).
ApreciazăApreciază
mai toma, tu ai inteles ceva din citatele din par Paisie? eu tare ma tem ca nu. mai citeste-le inca o data. ia vezi, te recunosti pe acolo???
dar exemplul sau cu hartia de 500 de drahme l-ai inteles???
ai un stil diversionist, sa nu raspunzi la intrebari, dar sa o dai cotita si sa abati discutia in alta parte. eu una nu stiu cum ai aparut tu asa, brusc, pe acest blog, dar nu-mi miroase a lucru curat.
poate ca esti bine intentionat, dar esti f departe de a te comporta ca un bun crestin si zic, daca iti sunt bune intentiile, ca mai ai mult de invatat si citit, asa ca : Cizmarule, nu mai sus de sanda!
dupa mine doar ai creat zazanie si ai perturbat lucrurile care se asezasera oarecum , dupa ce cativa agitatori au fost trecuti la spam. de ce trebuie sa se strice linistea si armonia? cine are interes sa o faca??
nu te obosi sa-mi raspunzi, ca nu-ti voi mai citi comentariile halucinante si fara continut ( ca sa nu mai zic de gramatica), pt ca ai idei putine si fixe si, ceea ce e mai rau, ai ideea ca ai mereu dreptate.
ApreciazăApreciază
STOP RFID 666, valentin si danutza
Am pierdut azi ore bune pentru o documentare. Rezultatele sunt in 2 comentarii mai sus care inca nu apar pe site ca sunt in moderare. Acolo aveti raspunsurile.
Daca nici ce veti afla acum nu va face sa va mai ganditi, eu altceva nu mai pot spune.
In acest moment e ca si cum ne-ar lua foc casa tuturor. Eu spun ca focul a inceput si unii spun ca nu trebuie sa ne temem ca oricum va ploua si se va stinge, altii spun ca nu avem ce face ca e focul prea mare si ultimii vor veni cu galetile de apa in mana ca sa stingem focul.
Eu nu am treaba decat cu ultimii, ca nu e timp de pierdut cu convinsul celorlalti.
In acele 2 comentarii am aratat focul. Si eu nici macar nu am crezut ca e foc, am simtit doar miros de fum. Singur m-am dus sa verific focul si au fost niste ore lungi de citit si documentat. Daca nici dupa ce cititi comentariile, voi nu vedeti flacarile care inghit tot, atunci asta e. Unde nu e, nici Dumnezeu nu cere.
Dar sa nu ma judecati. Eu voi sta cu cei care au vazut focul ca si mine, si nu vor sa sfarseasca arsi.
Doamne ajuta!
ApreciazăApreciază
@Toma
frate ,pui la indoiala si mai mult decit atit nu mai recunosti Taina Spovedaniei,canonul ,ascultarea,apoi si mai grav Sfinta Taina a Impartasaniei,iar in cele din urma valoarea Bisericii ( stii ca cea mai primita rugaciune este cea in Sfinta Biserica).Rupindu-te de Biserica si Tainele ei te autoexcluzi si te lepezi.Comparatia ta cu privire la cristelnita este grava pentru ca intineaza Taina Botezului-poarta de intrare in Biserica.Nu putem vorbi de trezvie atita timp cit nu cerem asta de la Dumnezeu si nici nu ne straduim sa o dobindim atita timp cit ne lasam coplesiti de cel mai mare diversionist si noi oscilam cind prea mult in sentiment,cind foarte mult in ratiune neexistind un echilibru in acestea doua ce duc la discernamint(am citat aproximativ ,un parinte….).
ApreciazăApreciază
cristian am spus eu sa nu asculti de canon si sa nu te spovedesti?
Noi asta discutam aici?
Pai daca ne inchinam fiarei la ce bun restul? Daca iti pui semnul la ce bun restul?
Crezi ca poti sa slujesti la 2 stapani?
Si cum poti sa il numesti diversionist pe Domnul? Noi aici discutam Cuvantul Lui. Daca Domnul spune sa nu ne inchinam fiarei si nici sa primim semnul ce nu e de inteles?
Uite o comparatie daca vrei. Doctorul spune ca SIDA se ia doar prin contact sexual sau sange, adica ustensile medicale care au fost in contact cu sange infestat.
Atunci daca e asa, de ce oamenii se feresc si sa bea apa cu aceeasi cana a unui bolnav?
La fel e si cu semnul fiarei, detaliile ca e implant sau tatuaj, ca e un cip si in telefoane mobile, ca e un cip si in ceas sau calculator, sunt lipsite de importanta in fata fricii ca poti face cea mai mare greseala din viata ta.
Macar cand te imbolnavesti de SIDA platesti cu viata, dar aici platesti cu sufletul.
Cine iti da tie dreptul sa judeci grijile mele sau ale altora?
Ca am vazut deja cum Constantin Stoica indemna lumea sa ia actele biometrice, iar cei care intr-adevar au demonstrat credinta prin suferinta au spus nu.
ApreciazăApreciază
Daca un crestin moare maine impacat cu Dumnezeu.spovedit si impartasit ,ajunge in iad ca a baut azi apa ce avea pe sticla codul de bare?
ApreciazăApreciază
Codul de bare e pus pe sticla nu pe apa. Nu are legatura codul de bare de pe produse cu mantuirea.
ApreciazăApreciază
pentru cine mai are indoieli in privinta prezentei numarului 666 in codurile de bare puteti face urmatorul test, pornind de la numar si obtinand barele. In link-ul de mai jos alegeti la Symbology: EAN 13, la contents introduceti de 13 ori 6 : 6666666666666 si apasati butonul Make Barcode, ve-ti obtine un cod de bare format in intregime din 6 si ve-ti vedea clar ca cele trei perechi de liniute de control reprezinta 3 de 6. De ce au facut acest lucru cand puteau folosi orice cifra ?
http://www.terryburton.co.uk/barcodewriter/generator/
ApreciazăApreciază
Inainte de instalarea lui antihrist trebuie sa fie gata templului lui Solomon. Are cineva mai multe informatii daca au inceput ?, poate putem urmari pe google map unde se gaseste si progresul lor.
ApreciazăApreciază
Cosmin M
Mai intai trebuie sa darame moscheea al aqsa. Toate materialele sunt pregatite si de aceea se grabesc ei cu razboiul.
ApreciazăApreciază
Cosmin M,
Da ,au facut deja „altarul „,dupa care urmeaza templu .Dupa construirea templului va fi daramata moscheea lui Omar de langa zidul plangerii ,apoi se spune ca va fi lepadarea totala de credinta ,nu se va mai savarsi Sf Liturghie in bisericile crestine ,nu se va mai propovadui Sf Evanghelie ,toate acestea , prevestind instalarea lui Antihrist .Acestea sunt semnele premergatoare venirii lui .
ApreciazăApreciază
Maria
Mai intai trebuie sa darame moscheea lui omar si apoi vor construi templul, pentru ca moscheea este pe locul unde trebuie sa fie templul. Locul acela cred evrei ca e sfant si de aceea vor sa construiasca tot acolo.
ApreciazăApreciază
Cum recunoaştem omul mândru ?
ApreciazăApreciază
@Toma
iertare ,dar nu m-am exprimat clar cind am folosit cuvintul ”diversionist”-m-am referit la diavolul.Daca folosesti cuvintele ”nu are rost…”,”degeaba”,”nu are nici o valoare”,ce as putea intelege?iertare inca o data.Mergeti fratilor la Sfinta Biserica,spovediti-va,impartasiti-va,stati in ascultarea Bisericii,ingrijiti-va de ale lui Dumnezeu si Dumnezeu se va ingriji de ale Sale(ultimele cuvinte sunt ale unui parinte…)
ApreciazăApreciază
cristian atunci am sa te intreb altfel.
Domnul pedepseste si pe inchinatorul la fiara dar si pe cel care se inseamna cu semnul fiarei. Este scris asta, deci nu putem tagadui.
Tu cum vezi inchinarea la fiara?
Crezi ca vor face o poza asa cu baza de date a tuturor oamenilor si vor spune, hai inchina-te la ea?
Dar cand cumperi produse cu 666 nu te inchini? Ca mie mi se pare ca esti de acord cu 666 din moment ce le cumperi. Tu o sa spui, nu sunt de acord. Si eu o sa zic, pai cum ca uite cumperi. Accepti 666 pe salam ca sa il poti cumpara si sa il mananci acasa. Si tu probabil o sa spui ca nu ai incotro.
Pai cam la fel o sa fie si cu semnul fiarei. Tot asa, nu ai incotro, insa Dumnezeu ne spune clar ca este pedepsit si inchinatorul, nu doar cel care primeste semnul.
Acum stii toate lucrurile astea. Depinde de tine daca incerci sa rupi inchinarea la fiara sau nu.
Ca 666 de pe produsele alimentare e facut tot de cei care pregatesc si implantul.
Da stiu, eu sunt fundamentalist crestin si asta e doar o coincidenta.
ApreciazăApreciază
Produse etichetate cu codul de bare ,se vand la noi de dupa revolutie imediat ,la un an sau doi si nu cred ca exista om in tara ,sa nu fi cumparat astfel de produse .
Inseamna ca toti ne-am inchinat la fiara ?
Nu cred asa ceva ,dar incepand cu cardurile ,cipurile si celelalte pana la implant ,toate sunt decisive .
Implantul va fi LEPADAREA DE HRISTOS .
Sa ne fereasca Bunul Dumnezeu ,trebuie sa acceptam moartea si sa nu primim implantul si nici cipul care precede acestuia .
De ce trebuie respinse aceste semne ale fiarei ?
Pentru ca , acestea transforma sufletul omului intr-o unealta manevrata de satana ,ca urmare a pierderii Duhului Sfant primit de la Botez ,fiind expus tuturor uneltirilor celui rau ,fara sa mai primeasca ajutor de la Dumnezeu ,ingerul parasindu-l .Omul devine ca o fiara ,fiind parasit de Dumnezeu ,capabil de a savarsi toate rautatile ,indemnat fiind de diavol ,caruia i s-a inchinat .
Deci , din momentul primirii cipului ,omul , isi va pierde umanitatea si pe Duhul Sfant si va primi cu usurinta pecetea .
Daca nu vom face rugaciuni si nu vom fi buni unii cu altii (sa nu ne mai mandrim chiar in comentarii ,ca unu-i mai destept sau mai informat decat altul ),vom cadea in plasa cu totii .
Dumnezeu cauta in primul rand la inima fiecaruia ,la cata bunatate are ,la fapte ,la cat iarta ,la cat ajuta ,la fiecare cuvant rostit cu rost sau fara rost ,ajutorul impotriva caderii in capcanele lui Antihrist ,fiind doar de la Dumnezeu .
Parerea mea este ca ,toata lumea sa se roage cu capul la pamant si sa nu mai avem un somn linistit ci sa facem rugaciuni si noaptea ,in linistea casei fara ganduri de tot felul ,doar cu gandul la Dumnezeu ,pt ca primejdia ne paste cat de curand .
ApreciazăApreciază
Toma,
Cap14; 11
„…cei ce se inchina fiarei SI chipului ei…”
Cap 13; 14,15 se spune de „chipul fiarei” careia i se va insufla duh, „ca chipul fiarei sa si graiasca si sa omoare pe toti cati nu se vor inchina chipului fiarei”
Mai este si acest „chip al fiarei” in discutie, care e cu „si”; nu cu „sau”.
Cu produsele cu etichete cu coduri de bare, nu stiu ce sa zic, o rup, o mazgalesc, ii dau foc…
E corect si ce spui tu, ca stim ce semn e pe ele si totusi le cumparam…
Stai ca apar deja si etichetele rfid. Astea clar ca trebuie taiate si aruncate.
Dar marii duhovnici nu au zis nimic pana acum de etichetele astea.
E clar ca si etichetele astea sant un pas, e bine sa fim constienti, dar nu cred ca e pasul decisiv si inchinarea la chipul fiarei si la fiara.
ApreciazăApreciază
„Eu voi sta cu cei care au vazut focul ca si mine”
fraza asta seamana cu aia ..”eu am lumina”
@Toma . o intrebare : ai card? vreun fel de card ai , de salar’ sau de orce altceva ?
raspunde sincer.
ApreciazăApreciază
@ Maria
Inca nu au aparut comentariile mele cu date tehnice. Cand o sa le posteze saccsiv sa te uiti un pic peste ele.
Intrebarea e, noi ca niste buni crestini putem cumpara produse cu 666?
Adica tu Maria ai putea cumpara sa spunem carne sau paine care au pe ele un semn de la o vrajitoare cunoscuta?
Ca daca ai cumpara de la o vrajitoare cunoscuta ceva cred ca ar fi mai putin rau, decat sa cumperi ceva insemnat cu numarul fiarei.
@ G-man
Frate seamana dar nu rasare.
Ce daca tu stii ca implantul este semnul fiarei ai lumina? Si daca te alaturi celor care nu vor acest semn, inseamna ca ai lumina?
666 este foc si nu poti sa te faci ca nu e. Tocmai ca ne facem ca nu e ii va duce pe multi la insemnare.
@ mircea
Am lasat la urma cel mai interesant comentariu. Da, asa e. Si chipului ei.
E foarte interesanta exprimarea asta fiara si chipul ei. Codul de bare e o reprezentare grafica.
Este acesta chipul ei?
Nu stiu ce sa zic. De un lucru sunt convins, codul de bare are 666 si nu e acolo intamplator. E pus acolo de cei care vor sa insemneze si populatia toata. Si culmea e ca si produsele din Rusia sau China, tot au pe ele acest cod de bare. Adica toata lumea asta mare e incolonata cu acel cod de bare.
Nu e bine. Ca tine fac si eu, rup codurile de bare de unde le pot rupe. Dar nu e bine deloc.
Ce e foarte ciudat e ca parintii spun ca nu trebuie sa luam actele biometrice, dar nu au spus nimic despre produsele marcate cu 666.Un astfel de raspuns ne-ar fi folositor.
Citisem ceva ca e bine sa faci semnul crucii peste mancare, dar pe acelasi principiu unii pun o iconita langa actul biometrica ca „sa anuleze energiile negative”.
E nevoie de un raspuns bun de la cineva cu autoritate, clar asta.
Sa se duca cineva sa afle asta. Cineva care sta mai aproape de parintele Iustin spre exemplu.
ApreciazăApreciază
bine.. da nu ai raspuns la intrebare. ai card?
ApreciazăApreciază
mircea
Chipul fiarei este o icoana a antihristului prin care acesta vrea sa imite icoanele ortodoxe.
CITEZ DIN ARTICOLUL ,,ARATAREA MANTUITORULUI LA DOI COPII”
Cine va răbda în numele Meu acela va fi mântuit, iar cine se va lepăda de Mine şi va primi pecetea antihristului, pe acela Eu nu-l voi ierta nici în această viată, nici în cea viitoare.
Trebuie să fiţi vigilenţi, pentru că vor apărea mulţi antihrişti, care vă vor chema să-i urmaţi – ”veniţi, cu noi este Hristos!” Nu-i credeţi!!! Vor apărea lupi în piei de oaie, dar toţi aceşti vânători vor fi daţi pierzaniei. Toate bisericile, în afară celei de la Poceaev, vor fi închise, iar celor care vor alege să trăiască viaţă monahală în mănăstiri ortodoxe nu li se va permite. Aceştia va trebui să rabde, pentru că mănăstirile ortodoxe vor fi desfiinţate. Pe aceştia Eu îi voi apăra şi, pentru răbdarea lor, îi vor acoperi în veşmintele Mele şi în toată puterea Ierusalimului Meu! Când va veni antihristul, soarele se va stinge şi luna nu va mai lumina, puterile cerului se vor clătina, însă împărăţia antihristului va avea destulă lumină electrică peste tot, şi în biserici. Şi nenorociţii oameni i se vor închina lui ca unui dumnezeu, aprinzând înaintea chipului său lumânări. Iar cei care vor refuza vor fi închişi în temniţe, chinuiţi prin foame, puşi în ţeapă, ori vor fi supuşi altor chinuri. Însă chinurile vor fi atât de mari, încât să le poată suporta credincioşii în Domnul, iar unii nici nu le vor simţi, pentru tăria credinţei lor. Îngerul lui Dumnezeu îi va întări şi-i va împărtăşi cu Sfintele Taine ale lui Hristos -în timpul domniei lui antihrist jertfa fără de sânge va fi oprită şi credincioşii nu vor avea unde se împărtăşi. Chiar înainte de venirea lui antihrist, la Lavra Peşterilor, în partea stângă a marii biserici vor fi scoase Crucea şi Marele prestol şi va fi deschisă o casă mondenă (“urâciunea pustiirii”).
Voi, însă, uitaţi-vă mai bine la Mine, ca să mă ţineţi minte şi să nu vă încurcaţi şi, din greşeală, să semnaţi şi să primiţi pecetea de subjugări a antihristului, deoarece el va veni în veşmintele Mele, şi va face în faţa poporului minuni diavoleşti, şi va urca pe prestolul sfântului lăcaş, şi va impune să i se zugrăvească icoană, şi va cere ca acestei icoane sa i se închine şi să o creadă, deoarece el va face ca icoana să vorbească şi să se mişte prin sugestionare diavolească. El se teme de Cruce, va ridica prigoană asupra Crucii. La început va-fi pecetea comunistă – steaua cu cinci colţuri. Să n-o primiţi! Aceasta e doar începutul necazurilor. Va veni timpul când tare vor fi prigoniţi acei credincioşi care vor refuza să primească pecetea antihristului pe mână sau pe frunte şi să se închine chipului său. Aceşti oameni nu vor putea nici cumpăra, nici vinde, neavând pecete. Nu vor putea merge dintr-un oraş în altul şi nici dintr-un, sat în altul. Lor li se va lua şi apa şi hrana. Mai întâi se va cere semnătura, iar celor ce vor semna li se va aplica pecetea antihristului. Şi cine o va primi nu va fi iertat nici acum, nici în veacul viitor. Înainte de întronarea antihristului, va avea loc un război mondial. La începutul împărăţiei sale, antihrist va captura în mâinile sale toate lăcaşurile sfinte şi lavrele, în afara mănăstirii Poceaev. Lavrele şi lăcaşurile vor fi deschise de către antihrist, însă ele nu vor avea binecuvântarea Mea, şi intrarea în ele nu va fi îngăduită, deoarece ele vor fi conduse de antihrist.
ApreciazăApreciază
Toma,
una e un produs oarecare, alta e identitatea ta, unde e semnatura ta…
ApreciazăApreciază
pt cine vrea sa se lamureasca cum e cu codul de bare si 666, poate descarca de aici
http://www.cartiaz.ro/index.php?option=view&cat=19&cid=1538&ext=pdf&f=
cartea „La apusul libertatii” de Ieromonah Hristodul Aghioritul.
In codul de bare nu e vorba de codul binar, ci s-a facut pur si simplu o conventie, ca cifrele sa fie reprezentate de o maniera anume.
Se explica in carte f bine si clar, cu reprezentare grafica…
ApreciazăApreciază
Parerea mea ca va fi si implant. Diavolul vrea sa ne cunoasca si gandurile si alta varianta nu e decat prin electronica implantata.
Altfel nu are cum sa-si dovedeasca „omniscienta”.
La Pitesti asta a fost telul suprem al tortionarilor indraciti, cunoasterea – citirea gandurilor celor torturati.
E destul de surprinzator acest aspect.
Cred ca asta e „curiozitatea” maxima a diavolului, si e un mare of al lui faptul ca nu are acces direct la gandurile noastre.
Nu se va opri si nu se va lasa pina nu va incerca sa rezolve si problema asta.
Mecanismul cedarilor si faptul ca se vrea din ce in ce mai mult de la noi este descris de Steinhardt in
„Suflet de rob (sau taina libertatii)”.
“Plecăciunea” (închinarea, cedarea, capitularea imediată) iscă – de data aceasta fără greş – alt rezultat: măreşte pretenţiile adversarului, îi dă acestuia un surplus de energie, de neruşinare, de tupeu. Totodată ea semnifică pasul dintâi pe calea unei înrobiri din ce în ce mai perfecte. O lege inexorabilă se aplică în toate cazurile de cedare: neluptătorului i se va cere mereu altceva, va fi exploatat cu predilecţie, departe de a-şi fi asigurat liniştea va ajunge, ca şi consumatorul de stupefiante, la o stare de totală dependenţă şi-şi va sfârşi mizerabila viaţă ca sclav al unui gangster obraznic şi nesăţios, la consolidarea puterii căruia va fi contribuit şi el, victima.
ApreciazăApreciază
Saccsiv, am adaugat 2 comentarii de EXTREMA IMPORTANTA. ESENTIAL cum scrii tu.
Te rog sa verifici ca apar pe site aceste comentarii.
Acesta este primul:
https://saccsiv.wordpress.com/2012/02/23/esential-un-parinte-propune-spre-dezbatere-cum-e-corect-%e2%80%9esemnul-sau-numele-fiarei-sau-numarul-numelui-fiarei-sau-%e2%80%9esemnul-adica-numele-fiarei-sau-numarul-numelui-fiarei/#comment-121613
Acesta este al 2-lea:
https://saccsiv.wordpress.com/2012/02/23/esential-un-parinte-propune-spre-dezbatere-cum-e-corect-%e2%80%9esemnul-sau-numele-fiarei-sau-numarul-numelui-fiarei-sau-%e2%80%9esemnul-adica-numele-fiarei-sau-numarul-numelui-fiarei/#comment-121637
Sunt comentarii extrem de importante. Am postat acolo niste date si niste linkuri si vad ca imi apare iarasi ca asteapta sa fie moderate. Probabil datorita linkurilor. Neaparat sa nu le pierzi.
O sa le salvez intr-un txt ca daca dispar din greseala sa fie repuse.
ApreciazăApreciază
…sunt intru totul de acord cu viziunea lui Toma…insa parerea noastra a multora e ca dintr-o proasta obisnuinta cautam subterfugii…sa dezvinovatim pacatul si sa ne amagim pana la capat daca se poate ca dracu’ nu-i chiar atat de negru! …
…cuvintele multe sunt de prisos in fata evidentelor;strategia e perfid pusa la punct astfel incat sa insele pana si pe cei alesi…cu cat mai mult sunt supusi victimizarii cei care traiesc intre umbra si lumina sau chiar in intuneric!
…deci asa cum s-a reamintit si aici nu vom putea sa continuam sa ne inchinam la doi …domni la nesfarsit!
Domnul e indelung rabdator insa din pacate noi ne-am imbracat in hainele veacului acestuia viclean si neavnd puterea mintii innoite de aceea orbecaim si ne mintim pe noi insine cum ca mila Domnului ne va scapa!
Cum bine zicea cineva nu exista solutii omenesti insa ca sa dobandim Mila cred ca trebuie coborat din trenul acesta cat mai curand caci pare-se prinde viteza din ce in ce mai tare!…insa iubitori de sine fiind, ne este mila de pielea noastra…(eu in primis!)… suntem intrati deja pe un nisip miscator care ne va duce incet dar sigur la sinucidere sufleteasca in paralel cu mersul la biserica!…
Sa intrebam un deviat sexual (adica un bolnav in stare avansata) despre starea lui…ca ne va crede nebuni si nesanatosi pe noi!Acelasi lucru e si in cazul de fata cu impartirea parerilor;asta reflecta diversitatea starii noastre sufletesti si cat credem Cuvantului Domnului! Lucrurile sunt simple si evidente si totusi noi continuam sa ne amagim!
Singura solutie cred ca e Nadejdea in Dumnezeu insa ca sa culegem roadele acestei virtuti trebuie fara doar si poate sa facem si noi partea noastra innainte de a fi prea tarziu!
…si cu riscul de a fi catalogat o sa folosesc si eu un termen de comparatie poate nu prea apropriat vis-a-vis de cumparatul cu tot ce-i barat, cu cip si cate alte dracovenii or mai fi …suntem precum curva care isi motiveaza „lucrarea” ca doar n-are ce manca, imbraca eventual creste copii!…Fals..ca si aceea suntem prinsi in patima dependentei!…de comoditate de trait bine daca se poate,ptr ca am dat la spate cuvintele sfintilor care ne-au avertizat oarecand ca nimeni n-a dobandit Imparatia Cerurilor fara de sfanta patimire!
iertare pt aerele mintii…stiu ca pute!
ApreciazăApreciază
@mircea…din punctul meu de vedere si umila mea parere ai perfecta dreptate,la fel consimnt si cu @nu conteaza,@suveranul,@Mihai,@Cosmin M,@supraveghetorul,@Cosmin
@Toma…tine-o tot asa !!!
@danutza…nu am dreptul sa te judec,dar te rog fi mai blanda si nu ii trata pe fratii tai de sus,chiar de stii si intelegi tare multe…multumesc
@saccsiv…multumim de articolele foarte bune
Doamne ajuta.
ApreciazăApreciază
Tocmai de aia avem nevoie alfredos de un raspuns de la un parinte cu greutate, detaliat pe aceasta problema. Eu am facut documentare cu codurile de bare, o sa apara comentariile mele si citesc toti acolo.
Am vazut cum sunt formate, tehnic vorbind, si am vazut si cine le-a facut, cine e si ce-a spus.
Dar eu nu pot sa ma duc pana la parintele Iustin si sa il intreb ca e departe. Eu am facut documentarea ca mai pricep cate ceva din tehnic si internet.
Dar unul care sta mai aproape de parintele Iustin spre exemplu, sa il intrebe. Sunt mai suspicios din fire si n-am incredere in d-alde Constantin Stoica. Vreau un raspuns de la un parinte cu greutate.
Poate spune parintele Iustin, taci ma nebunule ca nu e asta inchinarea la fiara si chipul ei, aia e alta inchinare.
Daca spune asa ceva, gata nu mai zic nimic. Eu sunt pielea p… ca sa o spun pe romaneste in fata cuiva cu ani buni de temnita comunista. Insa e nevoie de aceasta opinie. Nu numai pentru mine ci si pentru ceilalti care nu vad cu ochi buni 666 pe produsele alimentare.
Dar poate ca spune ca e cazul sa consumam cat mai putine produse cu codul de bare pe ele. Sa incepem sa cautam solutii sa ne ferim. Si atunci facem asta. E clar ca nu se poate peste noapte, insa acum se mai pot gasi solutii.
ApreciazăApreciază
Toma
Ai card. Daca nu raspunzi inseamna ca ai.
ApreciazăApreciază
Toma ,
Eu stiu tot de la un mare duhovnic ca ,nimic din ce se afla pe Planeta ,nu apartine lui Antihrist ,ci lui Dumnezeu .
Asa ca toate produsele sunt lasate de Dumnezeu ,pt ca oamenii sa traiasca .
Ca antihrist vrea numaidecat sa-si etaleze puterea punandu-si unele semne pe ambalajul produselor ,este cu totul altceva .
Sa nu dramatizam cu aceste indemnuri referitoare la produsele etichetate cu codul de bare .
Nu acesta-i pericolul .
ApreciazăApreciază
@Maria…da,asa este…suntem tare slabi si probabil v-om consuma si in continuare produsele cu codurile de bare,nu avem puterea de a ne rupe brusc si sa traim bine placut in fata Domnului…sper din tot sufletul sa nu se ridice Harul Duhului Sfant dintre noi pacatosii si macar in ultimul moment sa avem puterea cu ajutorul si din mila Domnului sa renuntam la incipuire ,ca mai apoi sa ne spalam toate pacatele prin nevointa,foamete si chiar Mucenicie.
Doamne ajuta.
ApreciazăApreciază
alfredos,
Sigur ca asa este ! incepand cu cardul ,cipul ,buletinul universal si in final PECETEA ,toate sunt MOARTEA SUFLETULUI PE VECI .
ApreciazăApreciază
@saccsiv,@Toma si multi multi altii,…avem nevoie de asemenea postari,materiale ca sa nu cadem si sa stam treziti…la fel si multe materiale despre viata sfiintilor si a rugaciunii launtrice,ca sa ne antrenam si sa avem hrana pt.vremurile cu adevarat grele ce v-or urma…nu ne strica nici lectii si sfaturi de supravetuire,chiar e binevenit si trocul…
din momentul ce se va inchide acest blog,sau celor de la Razbointrucuvant,din acel moment si eu am sa-l inchid pe veci.
Doamne ajuta.
ApreciazăApreciază
…calculatorul…
ApreciazăApreciază
Ca o parere strict personala si spun asta deoarece fiecare va face cum crede pentru ca in Ziua Judecatii vom raspunde fiecare pentru el si deciziile sale si va fi vina lui daca a fost inselat de altii. Probabil ca are o oarecare importanta buletinul, permisul si pasaportul cu cip dar problema cea grava va fi implantul sau pecetea care trebuie sa fie pe mana dreapta sau pe frunte, aceea va fi lepadarea. Deoarece fiecare om este diferit pecetea va contine ceva diferit care va deosebi si identifica un om fata de altul si semnul fiarei sau numele fiareri sau numarul numelui fiarei care va fi acelasi pentru toti. Foarte posibil sa simbolul fiarei va fi codat si nu va aparea explicit.
Pentru a arata ca pecetea e problema cea grava voi folosi cateva citate din cartea : Profetii despre antihrist.
„Vor prezice cea de a doua venire a Domnului, care va fi aproape, si vor chema la pocainta
pe credinciosi. Pentru venirea profetilor Ilie si Enoh prezice Dumnezeu prin profetul
Maleahi si Zaharia, dar si Apocalipsa relateaza asa: „Si voi da putere celor doi martori ai
mei, si vor prooroci, imbracati in sac, o mie doua sute saizeci de zile. Acestia sunt cei doi
maslini, si cele doua sfesnice ce stau inaintea Domnului pe pamant” (Apoc.11, 3-4).
Minunile acestora vor fi indiscutabil de provenienta dumnezeiasca (fiindca vor avea
putere de la Dumnezeu). In Apocalipsa citim ca: „acestia au putere sa inchida cerul, ca
ploaia sa nu ploua in zilele proorociei lor, si putere au peste ape sa le schimbe in sange,
si sa bata pamintul cu orice fel de urgie, ori de cate ori vor voi” (Apoc. 11, 6).
Si cu puterea dumnezeiasca pe care o vor avea cei doi profeti, se vor apara de dusmani,
fiindca daca voieste cineva sa-i vatame, foc va iesi din gura lor si va mistui pe dusmanii
lor (Apoc. 11, 5). Supravegherea lui Antihrist va fi nemiloasa, si multi oameni se vor
pocai. Chiar evreii dupa cum zice profetul Isaia.”
„La a sasea trambita este descris dezastrul si catastrofa razboiului. Doua sute de mii de
ostasi vor lua parte la aceasta actiune. Vor fi omorati o treime din oameni. Acestea se vor
petrece in timpul razboiului celui mare care va dura 5 luni. Sigur se vor folosi armele
nucleare. „De aceste trei plagi: de focul si de fumul si de pucioasa, care iese din gura
lor, a fost ucisa a treia parte din oameni” (Apoc.9., 18). Va urma predica celor doi
profeti timp de 42 de luni, moartea acestora, un cutremur, spaima, pocainta multora
(Apoc.1-14).”
„Dupa cum zice Sf. Efrem Sirul, in vremea lui Antihrist, „marea se va tulbura si pamantul
se va usca, cerul nu va mai da ploaie si plantele se vor vesteji”. „Cerul nu-si va mai da
racoarea sa, norii nu vor mai da apa, pamantul nu-si va mai da rodul sau, marea va
revarsa un miros insuportabil, raurile vor seca, pestii marii vor muri, oamenii se vor sfarsi
de foame si de sete …, atunci boala mare va fi peste tot pamantul, atunci plangere…”. Sf.
Scriptura ne spune ca mantuirea care va stapani pe oameni va fi nemaintalnita. „Si va fi
atunci stramtorare mare cum n-a fost de la inceputul lumii pana acum si nici nu va mai
fi” (Mt. 24, 21). Oamenii care vor primi semnul lui Antihrist vor fi subjugati cu
desavarsire aceluia, si vor ramane nepocaiti, dupa cum scrie Apocalipsa, pentru ca vor
avea mintea intunecata, si o vor avea predata intreaga diavolului.”
„Asadar,omul care se inalta pe
sine si care se inseala amarnic de instrumentele Satanei, nu remarca semnele vremilor, nu
se intoarce la pocainta. Si in timp ce se lasa robit de Antihrist, va fi prins in capcana, si va
cauta mantuirea, dar nu de la Cel rastignit si inviat. Care va veni sa judece vii si mortii,
Domnul nostru Iisus Hristos.”
Comentariu personal: Multi vor avea pana la venirea lui antihrist acte electronice dar daca asta reprezinta lepadare cum te mai poti pocai atunci in vremea lui antihrist dupa cum spune profetia, ca multi se vor pocai, chiar evreii ?
Motivul pentru care pecetea trebuie sa fie pe mana dreapta sau pe frunte (din aceeasi carte):
„Luati aminte, fratii mei! Covarsirea fiarei si mestesugirea ei de la pantece incepe. Caci
dupa ce va fi stramtorat cineva, de lipsa de bucate, sa fie silit a primi pecetea lui. Nu
oricum, ci pe mana dreapta si pe frunte va fi pus semnul. Ca sa nu mai aiba stapanire
omul a se pecetlui cu mana dreapta, cu semnul Sf. Cruci, si nici pe frunte a se mai
insemna cu numele sfant al Domului, nici cu preasfanta si slavita cruce a Domnului
nostru Iisus Hristos. Ca stie ticalosul ca daca se va pecetlui cineva cu crucea Domnului, ii
risipeste toata puterea lui. Pentru aceasta pecetluieste dreapta omului, ca aceasta este care
pecetluieste toate madularele noastre. Asemenea si fruntea care este ca un sfesnic ce
poarta faclia luminii. Deci fratii mei, infricosata nevointa va fi tuturor oamenilor celor
iubitori de Hristos, si pana in ceasul mortii sa nu se teama, nici sa stea cu molesire cand
balaurul va incepe a pune pecetea sa, in locul crucii Mantuitorului. Si va face in asa fel
incat sa nu se mai faca nici un fel de pomenire Domnului si Mantuitorului nostru Iisus
Hristos.
Si aceasta o va face, fiindca se teme si se cutremura de puterea Mantuitorului nostru. Ca
de nu se va pecetlui cineva cu pecetea sa, nu va putea fi robit de nalucirile vicleanului, si
nici Dumnezeu nu-i va parasi, ci ii va lumina si-i va atrage la Sine. Ni se cade, noua
fratilor, a intelege nalucirile vicleanului, ca nemilostiv si fara de omenie este. Iar Domnul
nostru cu liniste va veni la noi, ca sa goneasca mestesugirile balaurului. Deci noi tinand
neabatuta si curata credinta in Hristos, lesne vom birui puterea vrajmasului; si se va
departa de la noi neputinciosul, neavand ce sa ne faca. Ca eu, fratilor, va rog pe voi
iubitorilor de Hristos, sa nu ne molesim, ci mai ales puternici sa ne facem cu puterea
crucii. Cu toate acestea ni se cade noua a ne ruga, ca sa nu cadem in ispita. Deci fiti gata
ca niste credinciosi robi, neprimind pe altul. Ca de vreme ce furul si pierzatorul si cel fara
de omenie, mai intai va veni intru ale sale vremuri, vrand sa fure si sa junghie si sa piarda
turma cea aleasa a lui Hristos, adevaratul Pastor; Caci se va da pe sine drept adevaratul
Pastor, ca sa insele oile turmei lui Hristos.
Aceasta cunoscand-o vrajmasul, ca iarasi va sa vina din cer Domnul cu slava, a socotit
aceasta ca sa ia asupra sa chipul venirii Lui, ca sa ne insele pe noi. Iar Domnul nostru va
veni ca un fulger infricosat pe pamant. Dar vrajmasul nu va veni asa. Se va naste cu
adevarat dintr-o femeie spurcata, care va fi unealta a lui. Deci nu se va intrupa diavolul, ci
in acest fel va veni ca sa insele pe toti. Fiind smerit, linistit, urand cele nedrepte, spre
iudei intorcandu-se, bun, iubitor de saraci, peste masura de frumos, cu buna asezare, lin
catre toti, cinstind in mod special pe evrei (caci ei asteapta venirea lui). Iar intru toate
acestea se vor face semne, aratari si infricosari cu multa stapanire, si se va mestesugi cu
viclesug ca sa placa tuturor, si sa fie iubit de multi. Si daruri nu va lua, cu manie nu va
grai, mahnit nu se va arata, si cu chipul bunei randuieli va amagi lumea, pana ce se va
face imparat. Si dupa ce vor vedea multe popoare niste fapte bune ca acestea, toti
impreuna cu o socoteala se vor face, si cu bucurie mare il vor propovadui pe el imparat,
zicand unii catre altii: Au doara se mai afla vreun om ca acesta bun si drept ? Si mai mult
poporul cel ucigas al evreilor il vor cinsti si se vor bucura de imparatia lui. Pentru aceea
si ca unul ce va cinsti mai mult locul si templul, va arata tuturor ca are grija de ei. Si cand
va imparati balaurul pe pamant, cu mare sirguinta, toate popoarele ii vor veni in ajutor:
Edom si iarasi Moab, inca si fiii lui Amon, ca unui adevarat imparat i se vor inchina lui
cu bucurie, si ei se vor face cei dintai aparatori ai lui.
Apoi imparatia aceluia se va intari si va bate cu manie pe trei imparati mari. Iar dupa
aceasta se ve inalta inima lui, si-i va varsa amaraciunea lui, punand inainte, din Sion,
veninul mortii, tulburand lumea, va clatina marginile, va necaji toate, va pangari sufletele.
Nu se va arata ca un cucernic, ci in toate ca unul fara de omenie: manios, cumplit,
nestatornic, infricosat, urat, uracios, salbatic, pierzator si silindu-se a arunca in groapa
paganatatii tot neamul omenesc, prin a sa nebunie.
Si stand multimea inaintea lui si alte popoare multe, laudandu-l pe el pentru naluciri, vor
striga cu glas mare, incat se va clatina locul in care popoarele vor sta inaintea lui. Si le va
grai cu indrazneala: Cunoaste-ti toate popoarele puterea si stapanirea mea ? Iata dar
inaintea voastra a tuturor, poruncesc acestui munte mare ce este de cealalta parte ca sa
vina aici la noi. Si va zice spurcatul: si va alerga, adica muntele in privirea tuturor, insa
nicidecum din temeliile lui mutandu-se. Caci cele ce Dumnezeu Prea Inalt dintru
inceputul zidirii le-a intemeiat si le-a inaltat, asupra acestora spurcatul Antihrist, stapanire
nu are, ci va amagi lumea cu naluciri vrajitoresti. Si iarasi altui munte ce va sta in adancul
marii, ostrov foarte mare fiind, ii va porunci sa se duca pe uscat. Dar ostrovul nu se va
misca nicidecum, ci nalucire va fi. Si iarasi isi va intinde mainile lui, si va aduna multime
de taratoare si pasari. Asijderea inca va pasi pe deasupra adancului, si pe mare si pe uscat
va umbla; insa toate acestea vor fi naluciri. Si multi vor crede intru el si-l vor slavi ca pe
un Dumnezeu tare. Iar cei ce vor avea pe adevaratul Dumnezeu, li se vor lumina ochii
inimii lor, si cu de-amanuntul vor privi prin credinta curata si vor cunoaste inselaciunea
lui. Acestea, toate facandu-le, va insela lumea si multi vor crede lui, slavindu-l ca pe un
Dumnezeu tare. Iar cati vor avea frica lui Dumnezeu in ei si ochii inimii luminati, vor
cunoaste ca nici muntele nu s-a mutat din locul sau, nici ostrovul nu a iesit din mare pe
pamant. Si toate acestea intru numele sau le va savarsi Antihrist si nu vor fi adevarate,
precum am zis mai sus. Caci cu farmece va savarsi toate mincinoasele lui minuni,
fermecand vederile oamenilor ce se vor pleca a crede lui.
Si acestea asa facandu-se, si popoarele inchinandu-se lui, laudandu-l ca pe un Dumnezeu,
din zi in zi se va mania Cel Prea Inalt in ceruri si isi va intoarce fata Sa de la el. Si dupa
aceea se vor face cumplite semne: foamete neintrerupta, cutremur neincetat, morti
necontenite si temeri infricosate. Atunci cerul nu va mai ploua, pamantul nu va mai rodi,
izvoarele vor seca, raurile se vor usca, iarba nu va mai rasari, verdeata nu va fi, copacii
din radacina se vor usca si nu vor odrasli. Pestii si chitii marii in ea vor muri si putoare
pierzatoare va trimite marea si sunete infricosate, si de huietul valurilor vor muri oamenii
de frica. Atunci va plange si va suspina cumplit tot sufletul, si ziua si noaptea se vor
chinui. Nicaieri nu vor afla sa se sature de mancare, caci se vor pune peste tot conducatori
tirani. Si daca cineva va aduce cu sine pecetea tiranului insemnata pe frunte si pe mana
dreapta, va cumpara putine din cele ce se vor afla. Atunci vor muri pruncii la sanul
mamelor, vor muri si mamele deasupra pruncilor lor. Va muri tatal cu fiii si femeia pe
drum, si nu va fi cine sa-i ingroape sau sa-i stranga in morminte.
Putoare rea va fi din cauza multimii mormintelor, si a trupurilor ce vor fi aruncate pe
strazi si pretutindeni, care mult vor necaji pe cei vii. Dimineata toti vor zice cu suspinuri
si cu durere: cand se va face seara ca sa dobandim odihna ? Si venind seara, iarasi cu
lacrimi prea amare vor grai intre dansii: oare cand se va lumina, ca de necazul ce ne sta
deasupra sa scapam ? Atunci se va vesteji frumusetea fetei tuturor, si vor fi fetele lor ca
de morti, si va fi urata frumusetea femeilor. Si toti cei ce s-au plecat cumplit fiarei si au
luat pecetea aceluia, adica paganescul chip al spurcatului, alergand catre el, vor zice cu
durere: da-ne noua sa mancam si sa bem, ca toti murim de foame, si goneste de la noi
fiarele cele veninoase. Si neavand ce raspunde ticalosul, va zice cu multa asprime: de
unde sa va dau eu oamenilor ca sa mancati si sa beti ? Ca cerul nu voieste sa dea
pamantului ploaie, si pamantul nicidecum n-a dat seceris sau roada. Si auzind acestea
multimile, vor plange si se vor tangui cu totul, neavand nici o mangaiere. Necaz peste
necaz va fi lor nemangaierea, caci de buna voie au crezut tiranului. Si ticalosul nu va
putea nici lui sa-si ajute, si cum ar putea sa-i miluiasca pe ei ? Intru acele zile vor fi nevoi
mari din cauza balaurului, de frica, si de cutremurul cel mare si huietul marii, de foamete,
de sete si de muscarile fiarelor. Toti cei ce vor lua pecetea lui Antihrist si se vor inchina
lui, nu vor avea nici o parte de Imparatia lui Hristos, ci dimpreuna cu balaurul se vor
arunca in iad.
Fericit va fi acela ce se va afla curat si credincios, si va avea in inima lui credinta fara de
indoiala catre Dumnezeu, ca fara de frica vor lepada intrebarile lui Antihrist, defaimand
muncile si nalucirile lui. Iar mai inainte de acestea, va trimite Dumnezeu pe Ilie
Tesviteanul si pe Enoh, ca un milostiv ca sa propovaduiasca cu indrazneala cunostinta de
Dumnezeu tuturor, ca sa nu creada lui Antihrist. Ca vor striga si vor zice: Inselator este,
o, oamenilor! Nimeni sa nu creada lui nicidecum, sau sa-l asculte pe acest luptator de
Dumnezeu! Nimeni din voi sa nu se infricoseze, ca degrab se va surpa. Iar Domnul cel
sfant vine din cer, sa judece pe toti cei ce s-au plecat semnelor lui.
Insa putini vor fi cei ce vor asculta si vor crede propovaduirea proorocilor. Iar aceasta o
va face Mantuitorul ca sa-si arate negraita Sa iubire de oameni, ca nici odata nu voieste
moartea pacatosului, ci voieste ca toti sa se mantuiasca. Ca nici in vremea aceea nu va
lasa neamul omenesc fara de propovaduire, ca fara de raspuns sa fie toti la Judecata. Deci
multi din sfintii care se vor afla atunci vor varsa rauri de lacrimi cu suspinuri catre
Dumnezeu Cel Sfant, ca sa fie izbaviti de balaur, si cu mare sarguinta vor fugi in
pustietati, in munti si in pesteri si cu frica se vor ascunde. Si li se va darui aceasta de la
Dumnezeu Cel Sfant, si-i va povatui pe ei harul in locuri hotarate si se vor mantui, fiind
ascunsi in gauri si in pesteri, nevazand semnele si infricosarile lui Antihrist. Ca celor ce
au cunostinta, cu lesnire le va fi cunoscuta venirea lui. Iar celor ce isi au mintea
permanent la lucruri lumesti, macar daca ar si auzi, nu vor crede, si urasc pe cei ce le-ar
spune. Pentru aceasta sfintii primesc putere de a scapa, pentru ca toata invaluirea si
grijiile vietii acesteia le-au lepadat.
Atunci va plange tot pamantul. Marea si aerul vor plange impreuna, si dobitoacele cele
salbatice cu pasarile cerului. Vor plange muntii si dealurile si lemnele campului. Vor
plange si luminatorii cerului dimpreuna cu stelele pentru neamul omenesc. Caci toti s-au
abatut de la Dumnezeu Cel Sfant si ziditorul tuturor, si au crezut inselatorului, primind
pecetea spurcatului Antihrist, in locul facatoarei de viata Cruci. Vor plange toate bisericile
lui Hristos cu plangere mare, ca nu va mai sluji sfintirea si prinosul! Iar dupa ce se vor
inplini trei ani si jumatate ai stapanirii spurcatului si dupa ce se vor implini toate
smintelile in tot pamantul, dupa cum zice gura Domnului, atunci va veni Domnul si
Mantuitorul nostru ca un fulger stralucind, din cerul cel sfant, eel prea curat si infricosat
si prea slavit. Dumnezeul nostru si Imparatul si Mirele cel fara de moarte, pe nori cu
slava neasemanata, alergand inaintea lui ingerii si arhanghelii, toti vapaie de foc fiind.
Heruvimii avand ochii in jos, si Serafimii zburand si fetele si picioarele ascunzandu-le cu
aripile, strigand cu frica unul catre altul: Sfant, Sfant, Sfant, Domnul Savaot. Si glas de
trambita graind cu frica: Sculati-va cei ce dormiti, iata a venit Mirele.
Atunci se vor deschide mormintele si- va auzi tarina cea putrezita, acea mare si
infricosata venire a Mantuitorului, si intr-o clipa se vor scula toate semintiile si vor cauta
la frumusetea cea sfanta a Mirelui. Si milioane si mii de mii de ingeri si de arhangheli si
nenumarate ostiri se vor bucura cu bucurie mare. Atunci sfintii, dreptii si toti care nu vor
lua pecetea balaurului celui pagan, se vor bucura foarte mult. Si se va aduce tiranul legat
de ingeri cu dracii impreuna inaintea divanului. Iar cei ce vor fi luat pecetea lui si toti
paganii si pacatosii vor fi adusi legati. Si va da Imparatul hotararea asupra lor, aceea a
osandei celei vesnice in focul cel nestins. Amin.”
Comentariu personal: Tinand seama ca inca sunt localitati in care abia din acest an se va introduce buletinul cu cip care are valabilitate 10 ani si mai au multe etape de facut pana la instalarea lui antihrist probabil ca va mai dura 10-15-20 de ani sau chiar mai mult pana la instaurarea lui antihrist dar asta nu inseamna ca trebuie sa dormim pana atunci, trebuie sa urmarim semnele vremurilor si sa ne pregatim dar va fi insa greu sa traim pana atunci fara acte de identitate ( recent o cunostinta a mers sa plateasca rata la banca si deoarece avea buletinul expirat nu i-au primit banii-asta e un exemplu de impunere a actelor). Cine poate sa o faca foarte bine dar dupa cum prorocea mai sus Sfantul Efrem Sirul pecetea care va duce la lepadare va fi cea pe mana dreapta sau pe frunte.
In cartea Pelerinul Rus se spune caci credinta nu vine de la om ci de la Dumnezeu singurul lucru pe care il poate stabili omul este cat de mult si cat de des se roaga, de asemenea omul nu are de la sine putere sa nu cada in pacat. Toti Crestinii in aceste vremuri dupa putinta fiecaruia ar trebui sa practice rugaciunea lui Iisus pentru ca Dumnezeu sa ne intareasca credinta.
Propun lui Saccisiv ca data fiind importanta maxima a semnelor vremurilor sa faca cumva ca undeva in topul blogului pe pagina principala sa fie tot timpul deschis un articol despre aceste semne astfel incat sa putem comenta si discuta tot timpul deoarece toti impreuna vom fi mult mai vigilenti decat unul singur. Acest subiect va fi de actualitate pana la venirea si sfarsitul vremurilor de aceea consider ca trebuie sa fie mereu prezent pe prima pagina.
ApreciazăApreciază
„8. Şi i se vor închina ei toţi cei ce locuiesc pe pământ, ale căror nume nu sunt scrise, de la întemeierea lumii, în cartea vieţii Mielului celui înjunghiat.”
deci ? v-ati inchinat fiarei ?
ApreciazăApreciază
Fratilor, eu trebuie sa marturisesc ca sunt un fel de Toma Necredinciosul atunci cand vine vorba de stiri si afirmatii, in sensul ca atunci cand aflu ceva de pe net, de la tv sau de la un prieten nu cred din prima ci caut dovezi care sa ateste sau sa desfiinteze lucrul respectiv. Nu mi-o luati in nume de rau dar sincer simt ca suntem in plin razboi informational in care fiecare informatie poate sa fie falsa, exagerata in mod voit sau nu etc.
Asa am facut si in privinta codului de bare si a repetarii numarului 666 in diverse locuri din industria IT, am citit diverse opinii care incercau sa contrazica aceste interpretari „fataliste” si sa dea explicatii logice, precum a fost cea data de mine utilizatorului „supraveghetorul” mai sus. Dar apoi m-a izbit o asemanare intre aceste explicatii si explicatiile formatiilor rock privind prezenta elementelor satanice din muzica si coregrafia lor. O sa dau cateva exemple.
Cu totii am auzit de trupa australiana AC/DC, ale caror melodii si versuri gen „Highway to Hell”-autostrada spre iad (ce intersant, autostrada -mare, lata, rapida, comoda- este exact opusul cararii stramte si grele de care vorbesc Sfintii Parinti) nu lasa nici un dubiu privind orientarea lor religioasa si despre sursa lor de inspiratie. Totusi, ei au pretins tot timpul ca nu sunt satanisti, ca de fapt acel Highway to Hell reprezinta o metafora pentru succesul lor care i-a adus in Statele Unite si daca stai sa le citesti comentariile la aceste acuze chiar ai putea sa ii crezi…
Ronnie James Dio a fost unul din pionierii heavy metal in anii ’70 (a cantat si la Black Sabbath dupa plecarea lui Ozy) si este considerat cel care a popularizat celebrul semn cu degetele aratator si mic ridicate, asa numitul metal horns. Nu incape nici o indoiala ca este semn satanic si sunt poze cu ritualuri satanice unde cei prezenti fac acel semn. Ce spune el intr-un interviu din 2001 de pe Metal-Rules.com: „Acesta NU este semnul diavolului, ci este un semn italian pe care l-am vazut la bunica mea numit „Malocchio” si e folosit impotriva deochiului”. Bineinteles ca am fi foarte tentati sa il credem, nu-i asa?
Trupa Rammstein (numita dupa un locul unui dezastru de la un miting aerian unde au murit 70 de oameni) este indiscutabil o trupa satanista si groteasca. Doi dintre fanii ei au comis celebrul masacru de la Liceul Columbine omorand 15 colegi si profesori, legatura fiind cantecul Weißes Fleisch (Carne Alba) care incepe cu versurile „Tu, in curtea scolii. Eu, gata sa omor”. Ce au spus dupa masacru cand au fost acuzati: „…Incercam sa aratam ca noi nu avem versuri sau credinte care ar fi putut influenta un astfel de comportament. In plus, memmbrii ai formatiei au la randul lor copii pe care vor sa ii educe cu valori sanatoase si non-violente.” Ai zice ca nu e vorba de aceeasi formatie, nu-i asa?
Celebrul cantaret Alice Cooper se considera un crestin protestant. Nici nu ai zice ca e cel care a creeat albumul „Alice Cooper goes to hell”, cel care face spectacole inspirate din filme horror sau unul care a cantat cu Marylin Manson pe scena, nu? Nu am nimic cu un fost satanist sau rocker care se dezice de actele lui de atunci, numai ca Alice Cooper nu s-a dezis, ci continua cu aceasi muzica… Crestin, nu?
Inchei lista de exemple cu probabil cea mai tare minciuna din toate. Anton LaVey, creeatorul bisericii lui satan in anii ’60 spune ca diavolul nu exista. Tare, nu? Face o adevarata religie, cu ritualuri, incantatii, carti etc etc dar totusi spune subiectul pe care tu il venerezi si sacrifici cel putin o parte din timpul tau daca nu si sacrificii in adevaratul sens al cuvantului nu exista…
Ce am vrut sa spun e ca stim cine e parintele minciunii iar logica omeneasca este subreda si corupta. Da, putem gasi explicatii ca acele coduri sunt pentru a-i face mai usor masinii sa citeasca, ca de fapt acele parti de la inceptul mijlocul si sfarsitul codului de bare nu contin informatii, ca numarul 666 se gaseste in fisiere pentru ca asa e construit sistemul de permisiuni in Unix si sincer cred ca mai sunt o droaie de explicatii intr-adevar logice, dar nu logica omeneasca ne va fi de folos la judecata, si oare aceste explicatii nu se aseamana izbitor de tare cu explicatiile rockerilor satanisti expuse de mine mai sus? Nu sunt ele la fel de logice, si unele si celelalte?
ApreciazăApreciază
si are diavolul o alta strategie:aceea de a ne irosi timpul pretios daruit noua de Dumnezeu pentru pocainta, mai mult decit trebuie .Vie si lucratoare este Biserica si Sfintele Taine.Sa stam bine ,sa stam cu frica.
ApreciazăApreciază
Doamne ajuta! In octombrie 2011 am fost in Athos Pr Iulian de la Prodromu ne-a trimis la Pr Paisie de la schitul Lacu sa ne dea detalii despre cip-uri,coduri de bare Parintele are informatica si se pricepe la programe,spart coduri O jumatate de an a facut cercetari si nu a gasit 666 in cipuri Chiar si la codul de bare sasele ar fi 5 si ceva A spus ca o sa trimita documentatia in tara Eu am gasit un covertor binar care arata ca 6=110
ApreciazăApreciază
vio
Ce sunt cipurile rfid de pe produse? O aducere la zii a tehnologiei codurilor de bare. Tehnologia inainteaza si codul de bare este desuet acum, este uzat moral sa zicem. Daca acel cod de bare contine 666 cum sa nu contina cipul rfid care este de zece ori mai performant?
ApreciazăApreciază
vio,
Asa ceva e de necrezut .Codul de bare este primul semn antihristic si cele doua linii subtiri paralele pozitionate pe margini si la mijloc fiind si mai lungi decat celelalte ,ascund aceasta cifra 666 .
Daca un preot din Sf Munte a declarat asa ceva dupa cum spui ,inseamna ca are o mare problema .
Cat despre cipuri ,nici nu incape vorba .
ApreciazăApreciază
@ STOP RFID 666 si @ nu conteaza si multi-multi altii…foarte bine intuiti dupa parerea mea umila,chiar asa va fi cum spune @STOP RFID:”Chipul fiarei este o icoana a antihristului prin care acesta vrea sa imite icoanele ortodoxe. ” si chiar are legatura cu ce spune si @nu conteaza,referitor la insemnul celui rau, PROBABIL V-OR MODIFICA INCETUC ,SPERAND SA NU FIM VIGILENTI: POZITIA DEGETELOR (exemplu
https://saccsiv.wordpress.com/2012/01/16/mantuitorul-face-semnul-satanic-in-pictura-murala-de-la-catedrala-mantuirii-neamului-ideea-a-fost-a-ps-sofronie-cel-apropiat-de-monofiziti-si-care-a-sfintit-agheasma-mare-impreuna-cu-catolicii/ SAU MAI TRIST http://3rm.info/3803-satanizm-v-rpc-mp.html SAU LA FEL DE TRIST http://rutube.ru/tracks/4739430.html ) AU SA MODIFICE CULOARE OCHIILOR,A HAINELOR etc si v-or crea icoana antihristului copie,doar cu schimbarile esentiale ALE LOR SI PT.EI, si intre timp pregatind si religia unica mondiala cu tot arsenalul…oricum dupa scrierile SFIINTILOR PARINTI avem de trecut prin multe (criza adevarata „financiara” piperata cu „criza alimentara”,FOAMETEA,BOLI,EPIDEMII SI AL 3-LEA RAZBOI MONDIAL(apogeul intre 2017-2019,mereu sa fim atenti la Grecia cum spun SFINTII PARINTI),si in detrimentul acestor mari nenorociri (REZULTATELE PACATELOR NOASTRE SI A INAINTASILOR NOSTRI),mai apoi inspre 2020 (planurile si directivele aproximativ cred ca asa arata,iertare daca gresesc)se va instaura guvernul unic mondial,aferent ei cu economia,politica,si religia unica mondiala si care stim de cine v-a fi condusa si dupa ce v-a fi incoronat urmeaza PRIGOANA CRESTINIILOR….@ !!! foarte frumos explica,suntem slabi si mereu ne dezvinovatim,…probabil bine simtim cu totii,NU-S BUNE CODURILE CU BARE,dar nu avem puterea de a ne rupe brusc si sa traim bine placut in fata Domnului…sper din tot sufletul sa nu se ridice Harul Duhului Sfant dintre noi pacatosii si macar in ultimul moment sa avem puterea cu ajutorul si din mila Domnului sa renuntam la incipuire ,ca mai apoi sa ne spalam toate pacatele prin Mucenicie.
Doamne ajuta,iertare de am gresit cu ceva sau am suparat pe cineva.
ApreciazăApreciază
@STOP RFID 666 si @ nu conteaza…ce spuneati,se leaga cu”Chipul fiarei este o icoana a antihristului prin care acesta vrea sa imite icoanele ortodoxe. ” aceste 3 linkuri :
http://3rm.info/3803-satanizm-v-rpc-mp.html
http://rutube.ru/tracks/4739430.html
https://saccsiv.wordpress.com/2012/01/16/mantuitorul-face-semnul-satanic-in-pictura-murala-de-la-catedrala-mantuirii-neamului-ideea-a-fost-a-ps-sofronie-cel-apropiat-de-monofiziti-si-care-a-sfintit-agheasma-mare-impreuna-cu-catolicii/
DOAMNE AJUTA.
ApreciazăApreciază
@saccsiv…iertare,dar am doua comentarii care nu au aparut…nu stiu ce s-a intamplat.
multumesc.Doamne ajuta.
ApreciazăApreciază
alfredos
Erau la spam.
ApreciazăApreciază
Uitati aici despre prezenta lui 666 in cipul RFID:
http://moldovamare.wordpress.com/2009/04/06/demonstratie-referitoare-la-prezenta-cifrei-6-in-sistemul-rfid/
Am comandat de la editura Sophia cartea Patericul Egiptean, a carei lansare a fost promovata si pe saccsiv. Spre surprinderea mea am gasit un cip RFID in folia cu care a fost sigilata cartea. Dupa ce am indepartat ambalajul, folia, m-am bucurat ca pe carte nu era imprimat codul de bare. Mentionez ca cipul era lipit de folie si a fost aruncat o data cu ea.
Eu personal ii dau dreptate lui Toma si sunt de acord cu el. Din pacate eu nu ma pricep la nimic. Nu stiu sa lucrez pamantul sau sa produc ceva cu care sa fac troc si sa pot supravietui. Voi incerca sa cumpar cat mai putin din magazin, cat se va mai putea, apoi …
Cred ca va trebui investit cel mai mult in credinta, nadejde, rugaciune, fapte bune, milostenie si tot ceea ce cred ca vom cere de la Dumnezeu in vremurile de pe urma, daca le vom prinde, sau in Ziua Judecatii. Sa aratam noi mai intai mila, iertare si dragoste ca apoi sa le cerem de la Dumnezeu in favoarea noastra.
Dumnezeu sa ne intelepteasca si sa ne ajute sa ramanem cu candele aprinsa in fata furtunilor care vor veni asupra noastra.
Doamne ajuta!
ApreciazăApreciază
ptr saccsiv
am postat cateva randuri in care-ti ceream adresa lui toma …nu apare pe nicaieri?
gata s-a desumflat argumentu cu inchinarea?!
ApreciazăApreciază