SACCSIV – blog ortodox

Ce i-a trecut prin cap comentatorului PR TIMOTEI? Sa faca blogul „saccsiv2”. Iata si ce hal de sminteli promoveaza …

Posted in saccsiv by saccsiv on februarie 23, 2012

Va amintiti articolul?

Previziunea mea pentru 2012. CIPUL NE VA DEZBINA DEOARECE MULTI IL VOR LUA …

Nu ma asteptam insa la asa o reactie de la un preot … Daca o fi preot. Este vorba despre comentatorul Pr Timotei care a fost trecut la spam pe acest blog. Ultimul sau comentariu aprobat a fost:

Deabea astept sa ma injectez cu ultimul cip de pe piata. E minunat. Cipul e inofesiv. A, sper ca nu aveti telefoane mibile. Imi pun si semnu, 666 pe frunte si pe mana, nu ma afecteaza cu nimic atata timp cat nu m-am lepadat de Hristos.

L-a postat la rubrica de comentarii a articolului:

INCA UN PAS SPRE IMPLANT: Cardul ce doar in contact cu pielea este functional …

Ce i-a mai trecut prin cap Pr Timotei? Sa faca si blogul:

saccsiv2

„Un blog antisistem, daca care fuge de ispita ghetoizarii”

De ce-o fi facut asta? Nu ii era suficient ca posta comentarii precum cel de mai sus? Eu nu i-am mai permis sa continue, dar gasea destule bloguri care sa-i impartaseasca ideea.

Si nu-i era suficient sa faca un blog pe care sa-si posteze parerile? De ce trebuia sa-l numeasca saccsiv2? Nu putea sa-l numeasca Pr Timotei?

O sa i se umple blogul cu tot soiul de alti comentatori pe care de-a lungul vremii i-am pus la spam: eretici, adepti new age, stilisti, satanisti, pro ecumenisti, pro cip, dusmani ai Capitanului, etc. Mereu s-a intamplat astfel cand apare cate un articol in care sunt criticat. Si va fi bucuros sa-i primeasca, caci i se va parea ca are public. Si nu-si va pune problema ce si cum cu fiecare …

 

67 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on februarie 23, 2012 at 3:23 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. STOP RFID 666 said, on februarie 23, 2012 at 3:35 pm

    LEPADARE EXPLICITA NU VA FI – DIAVOLUL S-A MAI RAFINAT SI EL – ACUM LUCREAZA MULT CU AMAGIREA

    Apreciază

  3. Ciprian said, on februarie 23, 2012 at 3:38 pm

    De ce crezi ca ar fi al Pr. Timotei (nu apare niciunde numele)? Poate ca mai intai de a-si face blog ar trebui sa invete sa scrie corect romaneste… sa ne rugam pentru Parintele Timotei.

    Apreciază

  4. mishuleu said, on februarie 23, 2012 at 3:49 pm

    E greu sa-i genesti pe toti activistii si securistii care se perinda pe acest blog, mai ales preoti ce raporteaza pe la S.R.I.

    Apreciază

  5. cineva said, on februarie 23, 2012 at 4:02 pm

    Am citit multe din comentariile ‘pr’ Timotei si sincer sa fiu la inceput m-am maniat si m-am revoltat. Dar apoi astea au trecut mi s-a facut o nesfarsita mila.. Pacat de el, pare tanar si destul de invatat, de fapt mult mai invatat ca multi dintre cei care postam pe acest blog. Ma intreb pentru ce se iroseste, pentru ce isi risca mantuirea cand sfarstiul este atat de aproape. Si nu ma refer numai la modul de-a dreptul periculos si simplist in care abordeaza problema insemnarii antihristice, dar si la felul in care ‘musca’ cu turbare din memoria parintele Arsenie ori de cate ori are ocazia. Chiar daca sunt lucruri pe care nu le putem intelege in totalitate in legatura cu mostenirea spirituala a parintelui Arsenie, este mare indrazneala sa te apuci tu, om neinzestrat cu nici un dar duhovnicesc, sa incerci sa il expui ca eretic. Daca exista si numai 1% sanse sa te inseli, pentru ce sa risti sa atragi mania lui Dumnezeu? Va spun cu toata sinceritatea, imi pare rau pentru el. Poate daca ne rugam pentru el are timp sa isi revina..

    Apreciază

    • Maria said, on februarie 24, 2012 at 9:51 am

      „Pr.Timotei”,nu poate fi preot ,dupa nazdravaniile pe care le-a scris : „Imi pun si semn ,666 pe frunte si pe mana ,nu ma afecteaza cu nimic atata timp cat nu m-am lepadat de Hristos „.
      Este un intrus ,categoric ,avand scopul de a deruta oamenii ,dandu-se drept preot .Acest nume Timotei ,este nume de calugarie ,ceea ce inseamna ca ar spune ca-i ieromonah .Ca si” pr.Vasile „,acel ocultist intrus ,la fel si acesta ,un antihrist declarat .
      Cum sa afirmi aceasta enormitate ca ,”imi pun semnul 666 pe frunte si pe mana ,nu ma afecteaza cu nimic atata timp cat nu m-am lepadat de Hristos .”
      Pai ,domnu-le deja te-ai lepadat de Hristos ,prin aceasta declaratie ,cu atat mai mult ,cu cat ai facut-o si publica .
      Pentru cine ti-ai facut blog ?Pe cine vrei sa tragi in iad ?
      De ce te dai drept saccsiv ?Ca sa derutezi ?Gaseste-ti nume pe masura ,exemplu : Pr.Timotei ,666 .
      Pentru ca cei care adera la Antihrist ,sa obtina informatii ” pretioase „,de pe acest blog ?
      Nu exista preot ,care sa scoata din mintea lui ,indemnul la ati pune pecetea lui Antihrist si sa fie normal cu mintea .Ori e nebun ,ori e dracul in carne si oase .

      Apreciază

      • cineva said, on februarie 24, 2012 at 4:56 pm

        Sa stii Maria ca am citit multe din comentariile lui si am ajuns la concluzia ca el chiar crede ce spune. De aceea imi si este mila. Se prea poate sa ma insel insa argumentatia lui este a unui om convins. Cei platiti nu au atata inversunare.. El chiar crede ca suntem in inselare si se lupta sa ne deschida ochii.
        Insa ceea ce este intr-adevar condamnabil este folosirea numelui lui saccsiv pentru propriul blog. Asta nimeni n-are voie sa faca. Daca esti sigur si convins de ,adevarurile’ tale, ai curajul si incepi de la zero asa cum au facut toti bloggerii. Este marsav sa incerci sa profiti de o celebritate pentru care nu ai muncit. Aici intr-adevar nu-i gasesc nici o scuza.
        In ce priveste pe 666 si semnele de pe frunte si mana sunt convins ca nu este singurul care crede asa, chiar si printre inaltii nostrii ierarhi. De fapt declaratiile patriarhiei in aceasta privinta nu sunt departe de cele ale ‘pr’ Timotei. Din ce-am citit este posibil sa fie preot in America, probabil sub obladuirea inselatilor de la Vatra si a micului satan Nathanael. Daca este asa Maria crede-ma, nu vrei sa stii cati sunt ca el.
        Pentru cine o sa-mi sara in cap: nu, nu am de gand sa deschid o polemica despre Nathanael.

        Apreciază

  6. Hiperboreeanul said, on februarie 23, 2012 at 4:09 pm

    Ce te-ai panicat asa? Trebuia sa te astepti ca o sa apara si un „securo preost” gen pr. Timotei care sa mai abata atentia, sa mai deturneze cititorii de la mesajele tale antisistem. Atata scarba, sa faca si saccsiv3, 4, 5 si sa scrie ce prostii vor ca nu ne intereseaza. Ai mai bine grija la „pacatele” tale ca uneori esti cam habotnic si mai ales panicard in exprimare si cam prea dur cu spamul. Uite sa-ti dau un exemplu (care dupa parerea mea prezinta o exprimare gresita) ; cipul ne va dezbina. Nu ne va dezbina ci se va alege graul de neghina. Este adevarat ca cei care il vor lua te vor uri pentru lasitatea lor si pentru faptul ca le arati pacatul, dar nu va produce dezbinare. Sa fii sanatos si sa-ti dea Dumnezeu viata lunga ca multi „pr Timotei” se mai gasesc pe lumea noastra, sa fie ei si mai sanatosi ca de sanatatea lor se ocupa ala intunericit deocamdata.

    Apreciază

  7. Aurora said, on februarie 23, 2012 at 4:13 pm

    Daca Pr. Timotei a facut asa ceva, este un lucru josnic. Nu trebuia sa-si ia tot numele Saccsiv. Mai este unul, tot un impostor- Saccsiv pe bloc, de o vulgaritate execrabila.Toti maimutoii astia care vor sa te imite, te admira mult, frate Vasile, dar te si invidiaza. Ei nu pot fi originali, nu pot veni cu o idee personala pentru ca nu au nici un pic de creativitate si nici seriozitate. Niste pigmei ! Tu faci un lucru extraordinar prin faptul ca ai adus pe multi la credinta si i-ai trezit din somn. Dumnezeu sa te tina sanatos sa convertesti cat mai multi oameni care inca mai dorm !

    Apreciază

    • Maria said, on februarie 24, 2012 at 9:59 am

      Cu adevarat ,mai este un blog impostor ,”saccsiv pe bloc”,pe care l-am accesat din greseala ,am citit cateva comentarii de pe acest blog ,de am ramas incremenita de incultura ,vulgaritatea ,necredinta ,ratacirea si obraznicia ,”clientilor „si patronului acestui blog .
      Pe scurt ,o MIZERIE .

      Apreciază

    • studentperole said, on februarie 24, 2012 at 10:01 am

      E platit si urmarit de episcopie, si de mai marii bisericii ecumenisti.

      La un moment dat, in blogul copie, se plangea ca din promovarea pe care o face saccsiv, isi pierde el oamenii care vin in biserica.

      Poate in adancul sufletului e si el anticip, insa e inlantuit de cei care ii dau ordine.

      Apreciază

  8. ayannis said, on februarie 23, 2012 at 4:22 pm

    Am intrat si eu acum pe…pseudoblogul Pr Timotei . Din pacate manifestarile lui nu se incadreaza intr-un registru de normalitate : si-a numit blogul tot „saccsiv” , are niste fixatii , nu are grad mare de toleranta la frustrari etc . Daca ar fii avut cu adevarat ceva de spus , si-ar fii facut un blog cu alta identitate , ar fii abordat subiectele din alta perspectiva , poate mai buna poate mai putin buna , insa gestul lui seamana a ” vendetta” .

    Apreciază

  9. dante said, on februarie 23, 2012 at 4:43 pm

    @ sacssiv
    Atita timp cit te mentii pe linia ta, nu are cum sa-ti faca rau, cei ca el sint multi si peste tot. Se va stinge la fel de repede cum a si inceput. Probabil, o s-si faca o clica de frustrati si habauci, care vor comenta o vreme, dupa care, vazind ca urla la luna, vor abandona.
    S-a vazut de atitea ori, cam care era atitudinea lui Pr.Timotei, iar oamenii care intra la tine pe blog, nu cauta ratacismele, pe care le-ar oferi acesta.
    Ciinii latra, ursul merge!

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

  10. mishuleu said, on februarie 23, 2012 at 5:01 pm

    Se stie ca fiecare avem ingeri si demoni de-a dreapta respectiv stanga noastra. Acum depinde cui ii ascultam soaptele si le punem in practica. Am intrat pe acest blog supranumit „saccsiv2”. E clar ca acest „par.Timotei” si-a ales echipa si acum se comporta specific stapanului caruia ii slujeste constient sau inconstient. Astia sunt mici, dar si asa mici din pacate pot duce si pe altii in ratacire. Din fericire mai exista si bloguri care spun adevarul si care inca nu au fost cenzurate sau inchise de baietii veseli. Deci inca mai exista posibilitatea de a alege, de a gasi adevarul si nu minciuna imbracata in adevar gen „saccsiv2”, a carei tendinte de monoplizare a unei certitudini rezultate in urma pierderii harului nu va avea decat efectul propiei distrugeri. Pentru ca minciuna nu poate sta niciodata alaturi de adevar si viceversa.

    Apreciază

  11. Marchis said, on februarie 23, 2012 at 5:11 pm

    Cred totusi ca e vorba de aceeasi persoana care a facut si blogul „saccsiv pe bloc” printre multe altele.

    Apreciază

  12. Antonia said, on februarie 23, 2012 at 5:50 pm

    Oare cacofonia facuta in prezentarea site-ului ,,Saccsiv 2″‘ o fi fost intentionata? Citez:
    ,,Un blog antisistem, daca care fuge de ispita ghetoizarii”‘

    Apreciază

  13. deveghepatriei said, on februarie 23, 2012 at 6:06 pm

    Saccsiv, noua ne-au facut trei bloguri! De luni de zile spunem oamenilor sa aiba grija la diferitii comentatori, ati vazut destul de bine ca securistii monitorizeaza non-stop blogosfera ortodoxa!

    Apreciază

    • Mihai said, on februarie 23, 2012 at 9:16 pm

      „diferit comentator” cum sunt si eu, nu? 🙂 eu stiu ca tu vezi de unde postez si stiu ca stii ca nu sunt securist, dar atunci nu ai mai avut argumente. si te-a luat gura pe dinainte.

      Apreciază

    • STOP RFID 666 said, on februarie 23, 2012 at 9:23 pm

      O sa faca si maestrul Pr. Vasile saccsiv 3. Securistii nu mor niciodata ei schelalaie de pe margine.

      Apreciază

      • Ciprian said, on februarie 23, 2012 at 9:26 pm

        Pr. Vasile pare pe treaba lui sau…?

        Apreciază

  14. gabriel said, on februarie 23, 2012 at 6:27 pm

    poate este vorba de un furt de identitate? or fi mai multi oameni ce folosesc acelasi nickname?

    Apreciază

    • saccsiv said, on februarie 23, 2012 at 6:41 pm

      gabriel

      Aceeasi parere despre cip si aceleasi „argumente” avea si in alte comentarii, ca de aia a ajuns la spam. Probabilitatea sa fie un furt de identitate e extrem de mica. Si daca ar fi totusi asa, sa vina sa spuna.

      Apreciază

  15. Miraj said, on februarie 23, 2012 at 6:29 pm

    Eu nu cred ca Pr Timotei este preot . Scopul acestor bloguri cu nume aproape identice este clar de a dezbina, de a deruta si de a lua in bataie de joc probleme serioase ale credintei .

    Apreciază

  16. Alexandru(Fulger) said, on februarie 23, 2012 at 6:42 pm

    Pr. Timotei o avea vreun act cu cip de ne ataca asa rau ,lasal sa vorbeasca sa vedem ce are pe suflet.

    Apreciază

  17. oroles said, on februarie 23, 2012 at 7:03 pm

    De cand am citit cu cata patima il acuza pe Parintele Arsenie Boca de tot felul de treburi m-am gandit ca nu este in regula acest Pr. Timotei. Cei ce lovesc in mari duhovnici, in martiri si eroi ai neamului nostru, trebuiesc pusi la locul lor si aratat cu tarie ceea ce sunt: ori naivi si prosti (cand fac raul fara sa isi dea seama) ori misei si tradatori (cand fac raul cu buna stiinta).
    In rest, apa trece, pietrele raman.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  18. ayannis said, on februarie 23, 2012 at 7:04 pm

    Fiecare pasare pe limba ei piere …

    Apreciază

  19. michael said, on februarie 23, 2012 at 7:07 pm

    @saccsiv
    Mi se pare mie sau sa intimplat ceva cu scrisul? Literele sunt mai mici si e mai dificil sa urmaresc postarile voastre.

    Apreciază

  20. G-man said, on februarie 23, 2012 at 7:17 pm

    saccsiv poate ai fost manipulat de acest pr.timotei si cu aricolul despre parintele Arsenie Boca , ce zici ?
    ca tot a insistat pe mai multe bloguri pana sa facut un articol aici , poate a fost cu misiune de la inceput..
    am vazut ca si @el a fost de acord cu pr. timotei …dar fara argumente… il astept sa vina cu ele.
    ceva scris clar de parintele Arsenie Boca nu despre ce fac credinciosii in numele lui ..ca asa multi sau smintit si de sfantul Ioan Botezatorul .. si .. nu il afecteaza deloc pe sfant.

    ps:scoate-l pe Mos Ioan de la spam.

    Apreciază

    • saccsiv said, on februarie 23, 2012 at 7:27 pm

      G-man

      Mos Ioan n-a fost niciodata la spam. Scrie in continuare aici, dar cu al nume.

      De fapt acolo multi doar pareau ca ii dau dreptate, ei criticand mai mult picturile.

      Apreciază

  21. kosk said, on februarie 23, 2012 at 7:31 pm

    „fiecare pasare pre limba ei piere”, da, papagalii de pe clona „sacsiv pe bloc” stau non stop la monitorizare .
    zice unu „ion ion” ; L-ati urmarit pe asta (adica eu) de-a lungul timpului ce si cum posteaza?..
    kosk said, on februarie 23, 2012 at 8; 33
    ……….
    pe urma intra clonele in sincron..
    cred ca-i doar una maxim doua bucati papagali cu limba in forma de pensula care-si dau replici 🙂

    Apreciază

  22. Raluca said, on februarie 23, 2012 at 8:30 pm

    Bine zis oroles! Nici eu nu l-am uitat cum schingiuia el o minima logica si argumentatie cand il ataca pe Sfintia sa Pr Arsenie Boca. Atuci am zis ca nu-i preot , si am adus mai multe argumente. Numai unul Gaspar a mai fost atat de enervant facand pe prostul, Doamne iata-ma! I-am mirosit de hiene din prima clipa. Uitati-l fratilor ca oricum papa banutii degeaba. Doar o sa se alega graul de neghina.
    Eu nu l-am mai citit de la maimutareala cu Pr Aresnie Boca. S-a vazut clar ce jocuri face.

    Apreciază

    • saccsiv said, on februarie 23, 2012 at 8:39 pm

      Raluca

      De curand mi-a scris tiganul Marian exNorvegia laudandu-se ca el a fost Gaspar …

      Apreciază

  23. Ena said, on februarie 23, 2012 at 9:03 pm

    Nu va faceti griji. Dupa felul cum a vorbit nu e vorba despre un preot, cu atat mai putin un om cu o cultura prea deosebita. El e doar o persoana care vrea sa demonstreze ceva…ce nici macar el nu stie.

    Apreciază

  24. kosk said, on februarie 23, 2012 at 9:15 pm

    inca nu am inteles ceva ca probabil am un iq subunitar ; de ce astia care se considera puritani in moravuri si/sau isi inchipuie ca-s deja sfinti (in viata!) stau sa- ti citeasca blogul si mai apoi schelalaie pe unde apuca? si in general de se dau de-a dura pe net? ipocritii astia sa-si arunce leptopu prin geam ca sa nu mai fie ispititi. parerea mea.

    Apreciază

  25. kosk said, on februarie 24, 2012 at 12:06 am

    off
    admin, haha clonei tale (sacsiv pe bloc, cea cu multe nick-uri) ii batzaie capu’ dupa comentarii aici, iaca taina. l am incins putin, si chiar mi-a raspuns, cica se considera „un incomod” probabil un soi de inchizitor (ca exmarian si altii), saracul 🙂
    sa-i dai ban ever de pe toate ip urile ca poate face implozie (Doamne fereste)
    🙂

    Apreciază

  26. Raluca said, on februarie 24, 2012 at 5:28 am

    Asta da surpriza cu Gaspar frate saccsiv! Marian parea mult mai istet decat G. Gaspar o lua pe aratura la fiecare cuvant. Intr-adevar era pus pe harta fara nici un alt scop, inca din primul coment. Oricum ma bucur ca l-ai lasat.Imi dadeau lacrimile la propriu ce hazliu era, nici acum nu uit.

    Apreciază

  27. mircea said, on februarie 24, 2012 at 6:02 am

    Eu asa simt, ca lui „secu” i-a fost si ii este chiar si acum frica de 2 oameni. Le-a fost frica si le este frica de Parintii Arsenie Boca si Gheorghe Calciu.

    Apreciază

  28. un pacatos said, on februarie 24, 2012 at 6:41 am

    Timotei acesta a aparut pe aici aducand cu el si linkul spre asa zisa discutie, defapt o facatura ordinara, dintre doi stalpi ai ortodocsismului din Romania. S-a vrut sa se discrediteze 3 mari oameni: Parintele Arsenie Boca, Sfantul Ardealului, Patintele Papacioc si un alt Sfant parinte caruia imi scapa acum numele. Primului, Arsenie Boca, aducanduise acuze prin gura celor doi, iar cei doi sa fie aratati lumii ca doi clevetitori si barfitori de rand.
    Saccsiv ar fi facut bine sa-l treaca la spam inca de cand Timotei acesta si-a inceput „opera” de aruncare cu noroi in Sfintii nostri parinti.

    Apreciază

  29. Valentin said, on februarie 24, 2012 at 8:22 am

    Saccsiv. lasa-l in plata Domnului…Dupa comentariul sau referitor la cipuri, ma gandesc, fara sa jignesc pe nimeni, daca cumva omul nu o avea ceva probleme de sanatate mintala…Eu analizez tonul postarii sale, initiativa sa samd…Sa ma scuzati, dar si tonul si mai ales initiativa de a copia, de a imita in sens negativ, este draceasca…Una este sa URMEZI o cale a cuiva, alta este sa copiezi si sa contrafaci…In plus, hotatrarea pe care a luat-o de unul singur, fara sa te consulte macar sau fara sa-ti ceara voie- asta nu este un lucru prea crestinesc si nicidecum ortodox…Stii, alora care li se pare ca iau hotarari bune, mesianice, salvatoare, asa, peste noapte, li se mia spune , bland si exaltati. Nu cumva este un joc facut de animite cercuri pentru a discredita bolgul tau? Nu cumva acest PR nu stiu cum este unealta unor interese oculte care vor sa distruga si ultimele bastioane ortodoxe de pe net??? Pai daca mai vine unul cu ideea sa faca saccsiv2, altul saccsiv 3, etc, nu cumva se discretiteaza chiar blogul original, daca aia scriu numai tampenii pe blogurile lor?? Apoi o sa vina altul sa deschida, poate, saccsiv-original, altul,saccsiv-ortodox, altul-saccsiv-adevaratul si mai stiu eu ce la da prin minte si atunci bietul om care va fvrea intr-adevar sa ajunga la blogul tau va avea mult de furca. Intrebarea este de ce?? Ce este cu aceasta initiativa nebuneasca? Trebuie sa ne intrebam: vor mai urma si altele si daca da, sub ce forma?? Atentie, viclenia este adusa la paroxism in aceste vremuri..Sa spui ca iei cu bucurie cipul si alte bazaconii, asta cam aduce cu invoire cu necuratul, ori NOI NU PUTEM SLUJI LA DOI STAPANI. Daca vreodata te pot ajuta cu ceva in aceasta privinta, macar sa stau atent, sau orice, te rog sa-mi dai de stire, ai adresa mea de email si cu toata inima voi incerca sa te ajut cumva, dar , atentie, NUMAI in masura in care tu vei hotara asta si NUAMAI in masura in care imi vei spune ce anume as putea face. Eu nu voi face niciodata nimic de capul meu, blogultau imi este de ajuns, aici am mtoate informatiile care ma interseaza si-l consider suficient. Cu desoebita stima,un cititor.

    Apreciază

    • Monica said, on februarie 24, 2012 at 8:45 am

      Eu cred ca tot ce afirma acest Timotei e o ironie la adresa lui Sacciv si un fel de provocare si prin urmare trebuie last in plata Domnului asa cum spui si tu.

      Apreciază

      • Valentin said, on februarie 24, 2012 at 9:01 am

        @Monica, nu cred ca inteleg..Ce a facut oare saccsiv ca sa fie tinta ironiilor? De ironii avem noi acum vreme? Ironia este o purtare frateasca, iubitoare de aproapele? Nu cred…Ironia este , dupa mine, o mica batjocorire si atunci, ce interes are Timotei acesta sa batjocoresca pe saccsiv si blogul acesta? De unde vine batjocura, caci de la Dumnezeu in nici un caz..Provocare? Dar ce , aici suntem la turnir? Suntem de aceeasi parte a baricadei sau ne luptam intre noi?? Ironii, provocari, probleme…Crezi ca asta-i trebuia acum lui saccsiv, sa piarda vremea cu ideile trasnite ale lui alde Timotei, daca o fi doar atat si daca nu cumva acela pune ceva pa cale, ceva mai…mestesugit? Eu zic ca esti prea blanda si parerea mea este sa nu tratam asta cu superficialitate. Eu consider chestiunea asta un atac fatis la acest blog. Dar daca omul isi continua actiunea? Sum alt nick name sau pe alt blog? crezi ca el nu citeste acum blogul, nu vede ce furtuna a starnit ?? De ce tace. de ce nu revine cu scuze, de ce-i place tulburarea?? Asta-i problema. Cred ca un simplu email catre saccsiv cu scuze sau macar ceva justificari ar rezolva situatia, precum si o fagaduinta ca NU va face asa ceva niciodata. pana la urma, de ce nu-si deschide propriul blog? de ce profita de numele lui saccsiv?? asa ceva este nedemn si cu asta am spus totul. iat daca acest Timotei doreste pana la urma sa faca rau, ii vom opune metodele noastre, cu barbatie crestineasca si nu vom sta ca niste mamaligi. Aceste nu trebuie sa fie un inceput pentru fel de fel de idei… trebuie sa aparam ce ne-am mai ramas liber pe lumea asta. Blogul luisaccsiv este un astfel de lucru. Ceva liber. Si este doar un blog saccsiv. Asa cum este doar un apologeticum, doar un razboi intru cuvant sau doar un blog acvila ortodoxa. Punct.

        Apreciază

  30. un pacatos said, on februarie 24, 2012 at 9:27 am

    Valentin, aici nu-i o problema de sanatate.
    Cine stie cum sa atace si sa discrediteze 3 mari stalpi ai ortodocsismului romanesc dintr-o singura lovitura sigur e o persoana foarte inteligenta iara cine indeamna oamenii la adormire e la fel de periculoasa ca prima.

    Apreciază

    • Valentin said, on februarie 24, 2012 at 9:44 am

      Da, ai dreptate. Dar eu am mari indoieli ca acela care ataca si vrea sa discrediteze 3 mari stapli ai ortodoxiei este o persoana inteligenta. Sa-ti spun si de ce. Pai daca ar avea un minim de inteligenta, nu ar face treaba asta…Sa nu confundam inteligenta – care este lesne de observat – cu viclenia sau rautatea. Faptul ca un om stie cand si cum sa faca raul nu-l califica drept inteligent neaparat…Ma mai gandesc la o chestiune. Cum se face ca intotdeauna astfel de ispite mari si probleme se ivesc in preajma Postului sau in timpul sau? Cat despre adormire, ce sa mai spun? Domnul ne-a poruncit sa veghem, sa stam treji. Deci asta cu indemnul la adormire este exact opusul a ceea ce ne indeamna Domnul, deci nu poate veni decat de la…

      Apreciază

      • studentperole said, on februarie 24, 2012 at 10:09 am

        Valentin,

        nu neglija inteligenta diavolului. S-ar putea sa ramai surprins la cat de inteligent este…

        Un om poate fi si inteligent si cu intentii rele – asta e omul de care tre sa ne ferim.

        Apreciază

      • Valentin said, on februarie 24, 2012 at 11:40 am

        Dragul meu student, iti multumesc pentru raspuns. Nu neglijez nimic si stiu ca daca Dumnezeu nu ne-ar feri, noi am avea mari greutati si probleme din partea diavolului. iti recomand sa citesti Sf.Ioan Gura de Aur „Despre marginita putere a diavolului”. Ai sa vezi acolo un punct de vedere extraordinar despre aceasta problema. Nu stiu de ce nu pot fi de acord cu chestia asta – ” inteligent cu intentii rele”. Eu cred asa: daca esti cu adevarat inteligent- nu poti avea intentii rele pentru ca stii ce finalitate pot avea intentiile tale si ca ele sunt nedrepte si atunci…nu le mai ai. Inteligenta merge mana in mana cu linistea, pacea, bucuria, smerenia, rugaciunea. Fericirile…facatorii de pace, saracii, blanzii, insetatii dupa dreptate. In schimb intentiile rele, prostia, ura, uneltirile, pizma , nelinistea, mania – nu prea au de-a face cu inteligenta. Este doar parerea mea, se poate sa ma insel, caz in care recunsoc ca nu sunt …atat de inteligent! Imi cer iertare, nu doresc defel sa discut in contradictoriu, doar ma vrut sa-mi expun parerea mai amanuntit- nu ca parerea mea ar conta foarte tare…Numai bine si-ti doresc primavara grabnica sa te poti da mai repede pe role!!!

        Apreciază

  31. kosk said, on februarie 24, 2012 at 9:57 am

    nu te-ai prins inca? mandrii astia gen clonele se considera „ortodocsi puri” cand isi iau ban turbeaza..se cred „prigoniti” „neintelesi” ” incomozi” (lol:) isi sapa groapa .

    Apreciază

  32. Prahovean said, on februarie 24, 2012 at 11:55 am

    Nu știu câți ați observat, dar pe acel blog și în comentariile recente semnate „Pr Timotei” sunt greșeli de ortografie și chiar gramaticale vizibile. Or fi intenționate, ca un mișto la adresa Ortodoxilor, o fi fost grăbit, o fi avut tastatura defectă sau a fost altcineva decât cel ce semna înainte „Pr Timotei”? Eu aș fi poate ultimul care să îl apere, mai ales după cum s-a legat de Sfântul Ardealului, dar mă gândesc, așa… Timotei nu făcea în comentarii astfel de greșeli, dimpotrivă. E drept, și în „saccsiv2” este o oarecare coerență internă, în înțeles, dar parcă miroase totul a troll. Poate nu este decât un singur Timotei până la urmă, acesta fiind cu totul un troll.

    Apreciază

    • cineva said, on februarie 24, 2012 at 5:02 pm

      sa stii ca si mie mi-a trecut la un moment dat prin cap ca poate sunt mai multi care scriu sub numele de pr Timotei. Pentru ca uneori pare foarte instruit alteori de-a dreptul necunoscator. Dar m-am gandit ca toti avem zile proaste..

      Apreciază

    • gheorghe said, on februarie 18, 2016 at 10:37 am

      Atentie cum corectam… In fraza:
      „greșeli de ortografie și chiar gramaticale vizibile. Or fi intenționate, ca un mișto la adresa Ortodoxilor, o fi fost grăbit,…”
      corect este Ortodocşi…
      Cu respect, de la Pacific…

      Apreciază

  33. ayannis said, on februarie 24, 2012 at 5:16 pm

    Pe mine m-a intrigat o chestie la pr. Timotei : obsesia ghetoizarii … O comunitate crestina la sat nu e ghetoizare atata timp cat fiecare are o ocupatie , produce ceva prin care se poate sustine si ajuta prin urmare ar avea si libertate … Ghetoizarea insa o traim acum , la oras . Asta e adevarata ghetoizare . Oare de ce al deranjeaza pe pr.Timotei ideea de comunitate crestina in mediul rural ? Pare chiar speriat de asta . Ai e teama ca se vor „molipsi” si ceilalti conlocuitori de la cei cativa crestini care ar exista printre ei si ca ar fii posibil sa se declanseze ” epidemie” de crestinism ? Ma gandesc ca daca in tara s-ar creea mici enclave de crestinism autentic , traitor in mediul rural , oamenii ar vedea ca e buna intoarcerea la rostul vietii si s-ar apropia mai mult de biserica …… probabil perspectiva asta ar speria pe multi . Fireste , vorbesc ipotetic … de fapt , nu inteleg de ce se teme el , poate sunt altii in spatele pr. Timotei care se tem ca prin idei din astea .

    Acum sa va spun o chestie pe bune , ca sa vedeti si voi ce lipsiti de caracter sunt astia de la partide .. Ieri am fost abordata de o cunostinta care e inscrisa in PDL , mi-a facut invitatia sa merg sambata la o manastire , in pelerinaj , pe undeva pe la Urlati , nu stiu exact , impreuna cu grupul PDL de la filiala din orasul meu . Saptamana trecuta m-a abordat pe tema buletinului de ientitate , se pregatesc de liste cu sustinatori … va dati seama ? Adica iti dai CNP-ul, numele si numarul de telefon si primesti nu stiu ce . Asa isi asigura ei votul plus ca te verifica sa vada daca ai fost la vot . Normal ca am refuzat . Daca a vazut ca nu tine , mi-a facut invitatia sa merg la manastire . Iar am refuzat , pretextand ca nu sunt libera maine . Asa am scapat .

    Apreciază

  34. Raluca said, on februarie 24, 2012 at 5:36 pm

    Poate sunt rautacioasa, dar ma doare ca-l numim cu titulatura de „Parintele” T. sa-l numim Pacala sau oricum ,dar nu „Parinte”. Si cel mai important aspect propun un boicot categoric prin ignorarea totatala a imitatiei jalnice, nici macar de curiozitate sa nu ne pierdem timpul cu neghina.Deci sa nu accesam linkul lui sub nici o forma mai ales acum in Post . Altfel vom aveam mare tulburare si deturnarea atentiei de la cele trebuinciose mantuirii.
    Poate gresesc, insa simt ca nu e vreme de pierdut, de imprastiat mintea si inima!

    Apreciază

  35. mihai8 said, on februarie 25, 2012 at 1:13 am

    saccsiv,eu NU cred ca e PR TIMOTEI!
    eu il cunosc f bine, nu il vad in stare de asa ceva.oricum i-am scris,astept maine sa vb cu el,sa vedem care e pozitia lui.l-ai verificat dupa IP?

    Apreciază

  36. […] Ce i-a trecut prin cap comentatorului PR TIMOTEI? Sa faca blogul „saccsiv2”. Iata si ce hal de s… […]

    Apreciază

  37. […] Ce i-a trecut prin cap comentatorului PR TIMOTEI? Sa faca blogul „saccsiv2”. Iata si ce hal de s… […]

    Apreciază

  38. […] Ce i-a trecut prin cap comentatorului PR TIMOTEI? Sa faca blogul „saccsiv2”. Iata si ce hal de s… […]

    Apreciază

  39. SACCSIV - blog ortodox said, on iulie 5, 2018 at 7:51 am

    […] Ce i-a trecut prin cap comentatorului PR TIMOTEI? Sa faca blogul „saccsiv2”. Iata si ce hal de s… […]

    Apreciază

  40. […] Ce i-a trecut prin cap comentatorului PR TIMOTEI? Sa faca blogul „saccsiv2”. Iata si ce hal de s… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.