FOTO: Ce poarta Anca Boagiu la gat?
Ankh este o hieroglifa egipteana, simbolul al „vietii vesnice”. O purtau faraonii iar zeitatile erau deseori reprezentate alaturi de asa ceva.
Adica o paganitate, o dracie.
Poza a fost gasita de fratele cineva si postata la articolul Video: NICKI MINAJ – „Roman Holiday” la Grammy Awards 2012. SIMBOLURI … Ce-i cu „renasterile”, „exorcizarile” si arderile cu care industria muzicala bombardeaza publicul tanar?.
Cred ca ar fi interesant de urmarit mai cu atentie fotografiile castei ce se tot roteste la guvernare. Podoabele ce le poata pot spune multe …

Sfinte Părinte Justin roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi!


Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:
https://saccsiv.wordpress.com/about/
ApreciazăApreciază
Frate Vasile te felicit ca ai luat hotararea de a nu-l mai lasa pe maestrul Pr. Vasile sa-si afiseze toate
ratacirile sale. Iata ce-i scriam in aprilie acestui om.
STOP RFID 666 said, on aprilie 20, 2011 at 12:03 pm
Pr. Vasile
In primul rand ca mataluta nu esti preot. In al doilea rand nu raspunzi la intrebari. Te-am intrebat daca esti tu ala care intra la OTV mereu si face apologia reincarnarii. Tu nu intelegi ca dracul nu are nimic de-a face cu Hristos. Ce tot incerci sa ne duci pe alte carari. Incerci sa te infiltrezi ca sarpele prin sufletul omului. Frate saccsiv maestrul Vasile daca ar fi preot ar fi jale. Dupa parerea mea acest om are o invatatura subtila si incearca sa duca de nas mai ales pe cei incepatori. Sfintii Parinti ne spun ca in vremurile din urma vor venii sa invete lumea diavolii arhiconi adica teologii iadului si filozofii infernului. Cred ca acest om e invatat de acestia. El vine cu invataturi adevarate dar mai strecoara si o minciuna ca sa nu mai faca omul diferenta intre bine si rau. Acest fel de oameni sunt cei mai rai pentru ca pot insela pe multi. Ei sunt instruiti iti vorbesc de Sfintii Parinti dar in sufletul lor colcaie legiuni de demoni. Astia sunt atat de abili de-l invata si pe lucifer. Poate ca gresesc dar eu asa il simt pe omul asta. Uite eu nu sunt respectuos cu cei care matura pe jos cu Hristos.
Vreau sa-i explic maestrului Vasile de ce folosesc nick-ul STOP RFID 666, SI PE ACEASTA CALE tuturor acelora care m-au intrebat. Daca as fi folosit STOP RFID nimeni nu ar fi inteles ce inseamna RFID, IAR DACA AS fi scris STOP SEMNUL FIAREI ar fi fost prea lung. Nu cred ca numarul 666 ma afecteaza daca este si STOP in fata. Numarul 666 daca este numarul unei pagini de carte nu afecteaza deloc si ar fi si multe alte exemple. Numarul 666 afecteaza un om numai daca este parte a unui angrenaj si sistem diabolic. In vechiul testament 666 erau talantii pe care Solomon ii cerea popoarelor care erau sub stapanirea sa si simboliza supunerea fata de regatul sau. Comertul poarta amprenta numarului 666, acest numar fiind angrenat in pretul fiecarui produs.
Dar sa revin la maestrul Pr. Vasile.
Iata ce gasim pe site-ul sau.
De la Diamant la Dublu Diamant în mai puțin de o săptămână
Posted on ianuarie 27, 2012
Sophie și Johnny Chung din Utah, SUA au urcat de la nivelul Diamant la Dublu Diamant în mai puțin de o săptămână.
Au obținut această performanță prin urmarea celor 4 pași simpli spre succes din ghidul de instruire Diamond Rush.
Si tu poți obține această performanță. Învață cum.
Iata si cartea pe care o recomanda
Dă clic pentru a accesa diamond-rush-guide-ro.pdf
Am citit cartea pe diagonala dar am vazut ca are toate invataturile MLM-ului amway o secta comerciala care spala creiere. Am scris un material despre Mlm. Cunosc aberatiile lor pentru ca ani de zile am luptat ca fratele meu care este in Spania sa paraseasca aceasta secta satanica si nici acum nu a parasit-o. Puterea de seductie e foarte mare si cei care adera la asa ceva umbla dupa cai verzi pe pereti.
PS. Maestre Vasile nu-mi vorbi mie de sclavie pentru ca tu esti printre ei. Dar tu in inteligenta ta nici macar nu-ti dai seama.
ApreciazăApreciază
STOP RFID 666
Anul trecut a fost o conferinta video,unde Pr.Vasile stiu ca a fost singurul care a folosit webcam-ul.
Tin minte ca ai fost si tu conectat.
Mie unul chiar mi s-a parut a fi preot.Tu ce zici?
Nu tin partea nimanui caci nu am urmarit toate comentariile.
ApreciazăApreciază
demni
Frate mi-a placut de el ca este impotriva cipurilor si impotrica ecumenismului si a new age. Insa nu este suficient. Si yoghinii lupta impotriva acestor lucruri. Dar se pare ca treaba cu new age-ul este doar de fatada de vreme ce el promoveaza tot felul de rataciri psihologice si vrajitoresti. Cred ca este preot dar este in vre-o loja ceva. Exista foarte multi care incearca sa se infiltreze si au bune cunostinte teologice pentru smintirea celor mai nestiutori sau naivi. Se stie de fapt ca diavolul este un bun teolog. A avut timp 8000 de ani sa se desavarseasca in teologhisiri si sofisme. Tot la fel cred si despre Pr. Timotei ca este cu misiune pe aici. Se poate vedea pentru cineva care are mai multa experienta ca acestia intervin numai in momente mai importante si incearca sa dezbine. Si sunt periculosi, foarte periculosi deoarece au profunde cunostinte teologice. Se vede acest lucru si la SECTARI care invata aproape pe de rost biblia numai ca sa prosteasca lumea. Prima cadere este a mintii si apoi vin si celelalte. In ciuda tuturor evidentelor ei nu vor sa recunoasca ca se afla in ratacire. Pentru a afla adevarul trebuie sa pui cat mai multe intrebari si sa nu te multumesti cu servirea pe tava a unor cuvinte gata mestecate.
ApreciazăApreciază
STOP RFID 666
Iertare, frate, ai primit e-mailul meu de azi? De fapt de ieri, ca-i deja dupa 12 noaptea.
ApreciazăApreciază
Cu Pr.Timotei m-am lamurit din primele postari.
Pe Pr.Vasile nu l-am inteles la articolul cu nostradamus in legatura cu vrajitoria,parca vorbea in dodii.
ApreciazăApreciază
@Stop rfid 666… Nu stiu daca este frumos sa scrii despte un om care momentan nu iti poate da o replica.Cat despre numarul care il ai atasat de nick iti pot spune fara rezerve ca nu este o asociere prea fericita in sensul ca ai totusi o colaborare cu el care fara sa iti dai seama te va influenta.Ar trebui indepartat.Parerea mea.In acelasi timp iti recomand sa fi mai tolerant si sa faci uz de intelegere,iertare de aproape si iubire.sigur vei culege rezultate mai bune.Si eu m-am contrat pe net uneori cu Pr. Vasile (si crede-ma este preot ),dar am facut-o pe un ton respectos si mi s-a raspuns la fel.Chiar daca nu am ajuns la un consens ,totusi am invatat cate ceva pentru ca omul stie destule.Daca te consideri suficient de matur incearca sa intelegi ca poate uneori si tu poti gresi ( mie mi s-a intamplat deseori ) si nu are rost sa creezi si sa mentii la nivel sufletesc o legatura bazata pe ura,ironie si acuzatii extrem de dure.Daca vrei sa sti despre numarul 666 ar trebui sa pleci in studiul lui de la alfabetul ebraic in care fiecare litera pleaca de la un multiplu al cifrei 6.Adica a=6,b=12….Alfabetul ebraic este unic in lume prin faptul ca o litera care are scopul de a forma cuvinte are si o valoare numerica si mai este si sunet cu o anumita valoare de manifestare in creatie.Insa nu te-as sfatui sa studiezi asa ceva pentru ca ti-ar trebui un indrumator,existand riscul smintirii.Pot sa iti spun ca 666 in afara de numar mai este in primul rand un simbol care sunt adevarat motor informational care poate forma efecte nebanuite.In el se ascunde secretul lumii malefice,puterea ei de manifestare.De cate ori il scrii,il vezi (sau il vede cineva dintre noi) te otravesti putin.Acest numar este asemanator cu ideea de a scrie intr-o limba straina si fara sa stii aduci injurii Vietii.Acest numar prin ceea ce simbolizeaza reprezinta o injurie asupra a tot ce tine de Dumnezeu.
Nu stiu care este treaba cu diamond rush.Dar daca este ceva ce consideri ca nu se pupa ar trebui sa ceri o explicatie Pr. Vasile si cred ca iti va raspunde.Mai mult ca sigur ca te-a deranjat foarte tare felul in care Pr. Vasile abordeaza misticul.Cu toate astea exista niste scrieri vechi despre anumiti mistici de religie ortodocsa care se pare ca au mentinut o parte din cunostintele vechi ale dacilor si care au fost sfetnici pe langa cativa domnitori romani si care au facut lucruri mari ,in cele din urma murind in numeroasele razboaie ale acelor perioade.Ultimii dintre ei se pare ca i-au slujit lui Neagoie Basarab care daca nu ma insel a fost canonizat.Mai mult ca sigur ca Pr. Vasile stie despre aceste scrieri care vorbesc de niste indivizi puternici,foarte iuti,care simteau lucrurile mai inainte de a se intampla plus multe altele.Voi vedeti magia de orice fel ar fi ea de origine diavoleasca.Din cate am aflat exista insa niste legi ale fizicii care tin de energetica mediului si care se guverneza diferit.Multi nu au nici un interes in a se face public asa ceva pentru ca unele din aceste legi ar da oamenilor putere foarte multa.Una din ele este asa numita lege sau energie a torr-ului pe care daca am pune-o in practica am avea energie electrica nelimitata.Practic prin energia torr-ului ,care este modelul energetic al omului,al pamantului si chiar al galaxiei ,se produc efectele a ceea ce se numeste magie alba si asta fara sa fie ceva dracesc.Este doar o alta fizica,ascunsa oamenilor ca noi,care dupa parerea mea o data si odata va fi la indemana oricui.Poate ca denumirea de magie nu este chiar foarte potrivita unui astfel de fenomen.Dar din cauza ca aceasta fizica poate produce manifestari de tip cuantic de la nivel de suflet la trup sau in mediu este mai dificil de inteles.Multe lucruri functioneaza asa in viata noastra de zi cu zi in mod natural.Ar trebui poate sa ne gandim ca pot exista si lucruri pe care noi inca nu am ajuns in sa le cunoastem ca doar nu am ajuns la finalul cunoasterii.Suntem departe de asa ceva.Eu unul as zice sa nu dam cu parul si sa ne mentinem o minte elastica capabila in a intelege elemente noi.
Se stie ca s-au inventat multe scule care ataca de la distanta structurile fiintei umane.Stiu ca cea mai mare piata neagra unde se desfac astfel de produse este Franta.Un tun orgonic cu care poti sa iti faci vecinul sa se mute costa cam 6000 de euro.Din pacate pot sa iti mai spun ca o slujba de Sf. Maslu nu are efect la asa ceva.O astfel de situatie se rezolva cu totul altfel.Daca cineva din familia ta ar fi o astfel de tinta si ai vedea ca ceea ce sti tu despre viata este depasit ce ai face ?Gandeste-te la asta ca la un tractor care inainteaza cu un milimetru pe minut zdrobind viata cuiva drag tie fara ca tu sa ai posibilitatea de a interveni.Nu ti se pare normal ca daca partea intunecata care poseda o gramada de instrumente si posibilitati in acest domeniu sa fie blocata de cineva din partea luminoasa ? Eu nu pot sa cred ca Dumnezeu ne-ar lasa asa la indemana intunericului atunci cand se manifesta o scula care incalca liberul nostru arbitru plus celelalte legi ale vietii.Asa ca o sa sper tot timpul ca undeva exista cineva (adica un om ) daruit de dumnezeu cu destulee cunostinte si har pentru a bloca o manifestare moderna a raului.Numai bine.Iertare daca am facut vreo gresala datorita tipului redus
ApreciazăApreciază
saccsiv
Frate Vasile mi-a aparut numele tau complet si faptul ca am doua mesaje de la tine dar cand am deschis nu mi-a aparut nimic. Poate isi baga astia coada. Mai insista poate apare mesajul. Am avut niste probleme si nu am mai putut sa intru pe net.
ApreciazăApreciază
STOP RFID 666
Ti-am mai trimis in aceasta dimineata unul.
ApreciazăApreciază
spellmaker
bai…ce misiuni ai pe*acilea ?…mai termin*o ba cu PROSTIILE ALEA ENERGO-VRAJITORESTI al torr-ului si al altor debitozenii absolut dracesti….
iata ce debitezi….(„Din cate am aflat exista insa niste legi ale fizicii care tin de energetica mediului si care se guverneza diferit.Multi nu au nici un interes in a se face public asa ceva pentru ca unele din aceste legi ar da oamenilor putere foarte multa.Una din ele este asa numita lege sau energie a torr-ului pe care daca am pune-o in practica am avea energie electrica nelimitata.Practic prin energia torr-ului ,care este modelul energetic al omului,al pamantului si chiar al galaxiei ,se produc efectele a ceea ce se numeste magie alba si asta fara sa fie ceva dracesc.Este doar o alta fizica,ascunsa oamenilor ca noi,care dupa parerea mea o data si odata va fi la indemana oricui.Poate ca denumirea de magie nu este chiar foarte potrivita unui astfel de fenomen.Dar din cauza ca aceasta fizica poate produce manifestari de tip cuantic de la nivel de suflet la trup sau in mediu este mai dificil de inteles.”)
…pentru a nu induce in eroare si imbarligatura crestinii recomand administratorului acestui blog sa fie sterse comentariile debile si apoi la SPAM…
ApreciazăApreciază
Am vazut-o si eu la o emisiune cu chestia aia la gat.
ApreciazăApreciază
este „crucea egipteana”, cel putin asa stiu ca i se spune si din ce am inteles este simbol satanist. oricum, fratele cineva a dat mai multe link-uri cu pozele Ancai Boagiu, unde aparea si o alta bijuterie un pic diferita fata de aceasta, dar cred ca e aceeasi chestie…
ApreciazăApreciază
@Mihai,
Nu eu am fost cel care a furnizat mai multe linkuri, acela a fost fratele Geo. Eu am cautat o poza mai mare si am gasit-o pe cea expusa mai sus de fratele saccsiv. Insa pandantivul diin poza gasita de mine si cel din celelaltle poze nu pare sa fie acelasi. Oricum acesta este clar un ankh.
ApreciazăApreciază
Probabil ca nici nu stie ce poarta la gat. Sunt pline magazinele e bijuterii de astfel de simboluri, care si-au cam pierdut simbolismul in ultimele decenii. Crucea a ramas, probabil, printre putinele simboluri recunoscute de catre majoritatea.
ApreciazăApreciază
As avea nevoie de ajutorul oamenilor cu credinta. Am fost diagnosticat cu Anemie Aplastica Severa si trebuie sa fac transplant de maduva. Daca ma puteti contacta va dau mai multe detalii.Va multumesc.
ApreciazăApreciază
@Mihai, crucea ankh egipteana NU e satanista
Crucea Ankh reprezinta protectie, in acelasi timp este simbolul vietii vesnice si a faptului ca tu existi aici, acum, dar si o confirmare ca dupa moarte sufletul tau va trai.
Folosita de vechii egipteni ca simbol al faptului ca poti pasi catre moarte ca si cum ai merge pe un rau spre un nou taram unde vei continua sa existi, crucea reprezinta pluta ce te ajuta sa ajungi la o noua destintatie. Pe scurt,
Ankh-ului reprezinta viata in moarte, depasind limitele vietii materiale. Egiptenii puneau acest semn pe sarcofagul celor morti pentru a-i ajuta sa gaseasca acest drum spre o noua etapa de spiritualitate.
Ankh cuprinde cateva elemente importante: apa, aerul, soarele ce aduc astfel uniunea intre cer si pamant. Multe persoane poarta aceasta cruce ca amuleta de protectie si noroc sau pur si simplu ca o bijuterie, fara sa stie de adevarata sa semnificatie. Acesta va ofera puterea si energia de a infrunta obstacolele din viata, dar si sa faceti fata indoielilor si intrebarilor cu privire la viata de dupa moarte. Este formata dintr-un cerc care reprezinta partea feminina, sugerand fertilitate, viata si o cruce care indica partea masculina, puterea si controlul. Egiptenii foloseau adesea acest simbol mai ales in ritualuri, dar si in diverse scrieri despre reincarnare.
De cand Sfanta Cruce e simbol satanist?
ApreciazăApreciază
Raphly
Ankh e Sfanta Cruce?
ApreciazăApreciază
E vorba de crucea lui Venus (sau Afrodita zeita frumusetii) ce poarta la gat doamna.
E un simbol pagan dar acceptat!
Am vazut la plaja si idioti de sex masculin care aveau tatuat acel semn. Din crucea lui Venus se trage semnul feminin din medicina ♀
Banuiesc ca va e cunoscut si semnul masculin nu? Adica acesta ♂ care este si logoul marcii Volvo de autoturisme. (niste masini foarte bune de altfel)
Doamna din imagine nu cred ca are cultul lui Venus. Poarta acel semn din nestiinta ca e cool. Am vazut mai multe tinere purtand acel semn. Sunt multi tineri care au inceput sa poarte steaua lui David. In mod cert nu sunt mozaici dar li se pare cool acel semn.
ApreciazăApreciază
@ralphy
Crucea rasturnata sau cu bratele frante ce simboluri sunt?Mai informeaza-te inainte sa scrii!Stai pe bloggul acesta poate inveti ceva!
ApreciazăApreciază
@Raphy
Da-mi voie sa te contrazic. Ankh-ul este 100% pagan. Din cauza oarecarei asemanari cu sfanta cruce multi crestini s-au pacalit si il poarta la gat. Insa n-au nici pe departe aceeasi semnificatie, ci ca de obicei este o imitatie a satanei. Originile ankh-ului sunt foarte vechi si desi nu se stie exact de unde provine, a fost de multe ori asociat cu zeita Isis (se mai numeste si nodul lui Isis) si se folosea de catre egiptenii antici pe post de amuleta. Deasemeni foarte multe zeitati egiptene sunt infatisate purtand un ankh (fa un search pe wikipedia Hathor, Horus/Ra, Ptah, etc,). Pentru mine atata este suficient ca sa nu vreau sa am nimic de-a face cu acest simbol.
ApreciazăApreciază
@ Raphly
iti recomand cu caldura sa uiti toate simbolurile diferitelor culturi pagane: egipteni, mayasi, persi etc. etc. acestea nu te vor ajuta cu nimic… cat despre ankh, mi-e clar: este o dracie. da-ti peste gura ca l-ai comparat cu Sfanta Cruce…
ApreciazăApreciază
Raphly, degeaba citesti blogul asta. N-ai inteles nimic. Dracul adesea parodiaza cele sfinte.
ApreciazăApreciază
D’na Anca este o persoana educata si cred ca este atenta la toate detaliile privind imaginea ei exterioara.Chiar sa nu stie care este simbolul „ankh” sau este altceva?.Daca era o pitzipoanka semi-analfabeta si siliconata atunci intelegeam dar asa incept sa intru la banuieli.Ma666oneria este plina de simboluri antice ,mai ales egiptene,deci nu ar fide mirare sa aprtina unei loji care are acest simbol ocult ca semn ‘discret”,etc
ApreciazăApreciază
Eu cred ca o supraevaluezi pe aceasta doamna in ceea ce priveste cultura ocultului. 🙂
Dar este un simbol acceptat. Am scris si mai sus, e simbolul acceptat in medicina ca reprezentand sexul feminin.
Asa si fulgerul de pe tablourile electrice ar putea fi interpretat, insa mi se pare foarte sugestiv.
Nu stiu cati ati trait pe vremea comunistilor, dar pe unele tablouri electrice era desenat un cap de mort cu 2 oase. Reprezentarea aceasta sinistra era insotita de textul „PERICOL DE MOARTE”.
Acum nu pot sa cred ca tablourile electrice din blocurile comuniste erau o miscare subtila a cultului skull and bones.
ApreciazăApreciază
ACTA2012.WORDPRESS.COM
Ce treaba au tablourile electrice cu tema articolului?
Si ce are ea la gat nu e simbolul feminin in medicina. Ele chiar se vand sub numele de ankh.
Crucea lui Venus este un cerc pe o cruce.
Ankh o vezi aici:
http://www.google.ro/search?hl=ro&cp=4&gs_id=7&xhr=t&q=ankh&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=800&bih=461&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=_sY6T72GEeSM4gTxovnLCg
Seamana dar nu-i tot aia.
ApreciazăApreciază
@ saccsiv
Hmm.. da cred ca ai dreptate. Eu am confundat cu simbolul din medicina atunci. Seamana asa e.
Pai nu e bine daca poarta asa ceva.
http://ro.wikipedia.org/wiki/Ankh
O avea doamna Boagiu superstitii din astea cu energii si amulete?
Poate i-o fi dat-o vreo vrajitoare.
Te rog saccsiv sa reiei discutia despre Linux. Sa nu o lasi moarta mai ales ca si tu poti fi vizat. Pot sa iti vina astia la usa si sa spuna, nu ne intereseaza ce bloguri ai tu, noi stim ca ai Windows fara licenta valida si vrem sa iti aplicam o amenda. Si iti dau o amenda din aia grea, si iti pui familia la incercare ca nu te joci cu astia.
De ce sa risti?
Eu decat sa dau banii pe o licenta Windows mai bine cumpar cu banii aia un calculator pe care pun un Linux.
Sau mai bine ii dau de pomana decat sa ajunga in conturile Microsoft.
ApreciazăApreciază
ACTA2012.WORDPRESS.COM
Pai nici nu risc.
ApreciazăApreciază
Deci ai trecut deja pe Linux? 🙂 Daca da, BRAVO! BRAVO!
ApreciazăApreciază
Saccsive,
Ce zici de asta?.Eu cred ca-s vrajeli(„false flag”) ko$er!
http://www.hotnews.ro/stiri-international-11509018-explozii-thailanda-suspect-fost-ranit-israelul-acuza-iranul-dupa-seria-atentate-luni-din-india-georgia.htm
http://www.hotnews.ro/stiri-international-11509133-stratfor-eforturi-concertate-ucide-diplomati-israelieni.htm
ApreciazăApreciază
Imi pare rau, am facut o confuzie.
Si spuneam ca Crucea Sfanta nu e aceasta
ApreciazăApreciază
E o mare ratacire sa porti astfel de simboluri la gat.
Cel mai Ortodox parerea mea este sa porti crucea.
Saccsiv,arunca daca poti o privire aici : http://demni.net/2012/02/14/pp-dd-si-doru-levi-ilioi-o-mare-mascarada/
Iertare.
ApreciazăApreciază
http://en.wikipedia.org/wiki/Ankh
http://en.wikipedia.org/wiki/Coptic_cross
Se știe că era un simbol din Egiptul păgân, care acum se găsește la copți. Este posibil, nu știu, ca să fi fost folosit chiar Ortodoxii din Egipt, înainte să se rupă copții după Sinodul de la Calcedon. Nu aș spune că este satanist.
ApreciazăApreciază
Prahovean
Tragi concluzia ca a fost vreodata folosit de ortodocsi?
ApreciazăApreciază
Am zis „poate”.
ApreciazăApreciază
„…symbol…was adopted by early Christian Gnostics” .
De unde pana unde Ortodocsi?
ApreciazăApreciază
Off-topic
Am gasit si citit articolul asta tocmai acum, si m-am gandit sa-l readuc in vedere celor care l-au citit sau celor mai noi pe blog
https://saccsiv.wordpress.com/2009/04/08/daca-vorbim-de-666-vorbim-de-apocalipsa-daca-vorbim-de-sfarsitul-vremurilor-acesta-nu-poate-fi-amanat-%e2%80%a6/
ApreciazăApreciază
Politicienii: niste superstitiosi, suflete intunecate.
ApreciazăApreciază
Anch-ul face parte din spiritualitatea unei lumi vechi ,depasit acum.Nu avea nimic malefic.Era un simbol a ceea ce egiptenii din vechime intelegeau viata.Nu are o dogmatica atat de complexa ca Sf. cruce dar a servit nivelului de cunostinte care existau in acea perioada in Egipt.religia egipteana de atunci nu era o religie simpla.Fiind politeisti este foarte greu sa faci o clasificare a zeitatilor,existand zeitati bune care coiexistau cu cele rele (nu ca in crestinism ),zeitati de pamant ,apa etc sau zeitati animale.Toate aceste zeitati aveau simbolurile lor,in functie de cum le vedeau oamenii.Deci erau simboluri care aratau zeitati bune sau rele.Anch-ul era peste toate,era forta vietii,era spiritul care se inalta spre zeul soare.A avut valoare pentru cei care au trait candva.
ApreciazăApreciază
spellmaker
Pai tu care esti cu lingurita spre stanga si cu magia cea buna, ce sa zici?
ApreciazăApreciază
@Saccsiv, ti se pare ca am scris ceva gresit ? Nu este acesta un element care a apartinut unei civilizatii vechi ?Si daca te uiti atent nu am scris cum il vad eu ci cum il percepeau cei care traiau atunci.Apropo tu esti cu lingurita spre dreapta ?
Sa iti zic ceva haios.Copii mici cand ajung prima data cu o lingurita in mana mesteca la fel ca mine,catre stanga.Dar ii vad parintii si le spun :”Nu este bine asa,mesteca invers „.Nu stiu daca ai fost pus in fata unui astfel de fapt.Dar asa se intampla.Copii mici si curati rotesc spre stanga,dar vin adultii cu multa experienta si ii intorc invers.De ce or roti copii spre stanga si adultii spre dreapta ?
As mai vrea sa iti scriu ceva care eu zic ca are o anumita valoare .Asa ca o sa aduc atentiei tale niste carti scrise de Sf. Ignatie Branceaninov.Sfantul acesta a scris niste carti in care vorbeste de o altfel de medicina.una din ele a fost editata in Romania cu binecuvantarea Episcopului Alexandriei si Teleormanului.Cartea s-a vrut a fi testamentul Sfantului Ignatie si este mostenirea lui lasata oamenilor de religie ortodoxa pentru a le fi de folos in vremurile din urma ,testament valoros,peste 900 de pagini,caci sfantul asta avea ce sa lase.Cartea s-a editat intr-un numar mic pentru ca s-a ajuns rapid la cuncluzia ca noi,credinciosii romani nu suntem suficienti pregatiti ca sa o acceptam si s-o intelegem.Astea nu sunt vorbele mele ci ale unor ierarhi care s-au implicat in aceasta lucrare.Am sa iti dau cateva citate din aceasta carte (sper sa nu te plictisesc ):”…fiecare simtire cu organul ei,adica cu simtul specific ,este rezervata dupa fire,in principal,potrivit unei ratiuni mai tainice,unei puteri a sufletului.puterii intelegatoare,adica mintii,ii slujeste simtirea vazului.Dar vazul este oglinda exterioara a energiei ficatului care are ca mama Rarunchii.Daca rarunchii dispun de forta vitala ,intrucat esenta vietii nu a fost risipita prin acte necugetate ,facute contra firii,cum sunt masturbarile de tot felul,curvia ,preacurvia etc,ficatul functioneaza normal,vederea este agera si mintea este limpede ,permitandu-i nevoitorului sa progreseze duhovniceste ,din cunoastere in cunoastere mai elaborata fara riscul de a se sminti.Numai mintea sanatoasa,datorita unor rarunchi puternici,vitali,poate ingadui novicelui sa urce muntele duhovnicesc fara a se ruina in sine.altfel riscul nebuniei sau al deraierii este major.Fiecare virtute se naste prin impletirea unei puteri a sufletului cu simturile.Astfel prudenta se naste din lucrarea cunoscatoare si priceputa a puterii intelegatoare si rationale in impletire cu simtul vazului si auzului ,lucrare aplicata la cele sensibile proprii acestor simturi.Puterii cuvantatoare sau rationale ii slujeste simtirea auzului.Dar cum auzul este este reflexia exterioara a rarunchilor,daca energia lor a fost ruinata,auzul se diminueaza treptat si omul nu se mai poate folosi de puterea cuvantatoare,deoarece nu se mai pot cunoaste ratiunile lucrurilor prin auz.Dar si puterile cuprinzatoare ale mintii sunt tot patru:cumintenia,agerimea,intelegerea si destoinicia.Cel ce uneste pe acestea cu cele patru virtuti cuprinzatoare ale sufletului,insotind astfel cumintenia ,cumpatarea sufletului,de agerimea ,chibzinta si prudenta,de intelegerea ,dreptatea si de destoinicia ,barbatie ,si-a intocmit siesi caruta de foc ce-l duce la cer si din care lupta impotriva celor trei capetenii si puteri generale ale ostirii patimilor: iubirea de argint,iubirea de placeri si iubirea de slava desarta”.Am sa scriu acum ceva dar este scris intr-un context dificil.O sa scriu ce pare mai interesant :”…pentru ca nea creat cu aceste sapte invelisuri spirituale ,smulgandu-ne din imparatia intunericului,din care am cazut prin pacatul neascultarii,Dumnezeu ne-a stramutat in Imparatia Fiului Sau ca sa fim partasi la mostenirea sfintilor intru lumina .Acest har hotarator noi crestinii l-am experimentat la botez ,cand ne-a luminat Hristos si cand am fost luminati prin pecetea Duhului Sfant.De aceea existenta celor sapte invelisuri fiintiale este o existenta reala ,de care tin atat cele sapte sentimente ,desavarsite in cele sapte virtuti ,cat si cele sapte pacate de moarte contrare celor sapte virtuti mantuitoare.Sapte sunt glandele endocrine pe care sunt centrati cei sapte centri de energie care definesc omul spiritual in toata splendoarea si frumusetea dimensiunii lui hristice.”Sa iti mai scriu ceva : ‘” Inima detesta caldura.Dintre toti factorii externi,caldura este cea mai nociva pentru inima.Pentru un om dezvoltat armonios spiritual si moral ,inima care este protejata dublu de duhul datator de viata nu poate fi invadata de caldura externa .Daca modul de viata al omului este bazat pe perversiuni de tot felul pericardul cedeaza si orificiile inimii se infunda.cum inima adaposteste sufletul spiritual ,daca aceste orificii sunt infundate ,omul se expune delirului,comei sau afaziei…”,Si asta nu e tot.E ce am scos acum la iuteala.Cartea mi se pare de o mare valoare intrucat da si sfaturi si remedii ,dar mie personal mi-ar fi placut ca traducatorii sa fi lasat explicatiile arhaice.Ei le-au inlocuit cu unele moderne,probabil ca sa inteleaga tot omul.Pe chestia asta au dat denumiri din acupunctura la unele structuri ,dupa parerea mea saracind un pic lucrarea originala.Oricum ,este claf ca Sf. Ignatie era doldora de cunostinte medicale inclusiv energetica umana pura.In ansamblu ,eu (parerea mea ) consider ca daca ceva exista in lumea asta este imposibil ca ortodocsia sa nu stie.Am ajuns la concluzia ca exista o gramada de cunostinte ortodoxe vechi care fac parte din ceea ce s-ar numi practica ortodoxa ,necunoscute majoritatii.Mai am o copie dupa un manuscris care provine dintr-o manastire greceasca care adapostea in interior si un spital.Dar e prea greoaie si din cate vad eu asa ceva nu intereseaza pe nimeni.Sunt sigur ca inainte exista o forma de vindecare ortodocsa ,inclusiv prin tratament care se aplica cand era cazul.Mai vb
ApreciazăApreciază
@spellmaker,
referitor la lingurita si citirea rugaciunii Tatal Nostru, sa inteleg ca puterea rugaciunii si a credintei nu e destula daca nu se invarte lingurita in spre stanga?
sau Sfantul Maslu nu are valoare daca cineva foloseste vraji impotriva?
ApreciazăApreciază
@spellmaker,
uite ce ne spune Ignatie Briancianinov:
Ocult, Ocultism (de la lat Occultus – un secret, ascunse.) – Doctrina, care recunoaşte in existenţa omului, a naturei şi a cosmosului a unor forte ascunse (oculte) si deosebite, deasemnea si existentei lumii spirituale, îndemnând oamenii să le stăpânească si pentru a atinge obiectivele personale. [Sunte multe soiuri de ocultism], misticismul este asociat cu dorinta constienta a omului de a pătrunde in „acea” stiinta necontrolata, in lumea misterioasă a omului, a naturii şi a spiritelor cu scopul de a cunoaste misterele lor si pentru folosirea acestora in avantajul personal. Este foarte periculos drumul ocultismului, pentru ca de aici, conştient sau inconştient, omul vine în contact doar cu spiritele cazute, cu toate consecinţele sale dezastruoase pentru el [a se vedea învăţătura ortodoxă pe această temă a sfintului. Ignatie Briancianinov. Cit:. La 5 m treia ed. St Petersburg., 1905.T. 3].
cum se numeste cartea despre care zici?
ApreciazăApreciază
Eu NU cred ca Anca Boagiu poarta Ankh-ul la gat intamplator, ci l-a cumparat ori i s-a oferit intrucat E SIMILAR IN SCRIERE, cu exceptia ultimei litere, cu PRENUMELE ei. O poarta DIN ORGOLIU. Se cred destepti baieti – si fetele -, dar sunt prostii imparatiei lumii acesteia. ”Paranoicii”, spunea cineva – au cam intotdeauna dreptate.
ApreciazăApreciază
davout ai dreptate ,eu am cunoscut destui care purtau steaua cu 5 colturi satanista si o purtau foarte constienti caci stiau ca dracu ii ajuta !!! la cele materiale ,ba as spune ca si mintal ii ajuta ; ii ajuta sa faca inventii ,sa stie mate,fizica..la perfectie..astia nu ajungeau acolo daca nu faceau dracii pe bune
ApreciazăApreciază
http://www.ghimpele.ro/2012/02/o-explicatie-a-sunetelor-ciudate-auzite-in-intreaga-lume/
ApreciazăApreciază
Cautand pe internet fotografii cu Anca Boagiu am vazut ca insista cu acest simbol egiptean. N-am vazut-o nicaieri cu o Cruce clar crestin ortodoxa.
Mai purta si asa ceva:

ApreciazăApreciază
In sfarsit o poza mare si clara Si eu am cautat dar n-am gasit asa ceva! Da este tot un ankh dar lucrat mai artistic si probabil mai scump. Dar tot un drac este, si la propriu si la figurat.
ApreciazăApreciază
-Vedeti ca deja a intrat ,,pr.Vasile ” de cateva ori si a facut commenturi ..si mie mi s-a parut extrem de dubios ,adica cum vii tu ca asa zis preot si spui ca e diferenta intre magia alba si neagra (dupa mine nu e nici una amandoua is de la draci ,unele vrajitoare iti fac rau ca sa te duci la (rudili ) lor cica sa te dezlege prin vajitoria alba ca sa prinda oamenii simplii )!!!
ApreciazăApreciază
basile iti spune un fost vrajitor cum e treaba (scrisa si de sfintii parinti): dracii s foarte organizati ,au grade militare…cei din trupa magiei albe ajuta la orice :curvii.droguri,furturi… dar cand e de omorat ,de ucis cheama pe cei din grupa magiei negre !! dracii din grupa magiei negre vin mereu cand un rau credincios vrea sa vina la dreapta credinta ! trebuie sa fie omul foarte hotarat cand trece la dreapta credinta ca dracu il roaga pe Dumnezeu sa l lase sa l omoare pe om !! dracu se roaga la Dumnezeu foarte mult sa l lase sa faca rele !! asa ca noi trebuie sa l rugam mai mult pe Dumnezeu decat o face dracul !!vrajitorii se roaga la draci la 12 noaptea si noi trebuie sa ne fortam sa citim psalmi la acea ora….
ApreciazăApreciază
@Marcel ,bati campii.Ai o varsta prea mica asa ca nu sti inca cum sta treaba.Nu te mai juca si apuca-te de cava mai serios.
ApreciazăApreciază
spellmaker esti asa de frustrat incat nu sti sa comunici ceva clar ? ce vrei? te intereseaza varsta mea? uite facem o intelegere :daca eu sant mai in varsta decat tine esti corect sa ti ti ciocu mic? eu nu am vorbit cu tine ci poate acum mii de comentarii te am cotrazis si vi tu acum sa scri ceva ca o injuratura mascata! atata cap ai atata poti ce sa ti cer decat sa vorbesti cu cei de varsta ta sau cu cine vrea sa vorbeste cu tine ! eu nu am nici varsta ta si nici nu am ce vorbi cu tine,nu te mai racori prin injuraturi gaseste altceva !
ApreciazăApreciază
Multi poarta simbolul acesta egiptean si nici nu banuiesc ca este un simbol pagan.
ApreciazăApreciază
Se dă arama pe față? http://www.antena3.ro/romania/fara-icoane-in-guvern-premierul-a-ordonat-scoaterea-tablourilor-din-birouri-155504.html
ApreciazăApreciază
pai ce sa faca si el: nu degeaba a fost membru in cc al utc – aia de te indobitoceau, dupa aia s-a dus la oxford – la un fel de skull and bones, iar masteratul in studii ebraice i-a pus capac ! asta daca nu cumva o fi si el putin taiat prinprejur…
si decizia asta vine in contradictie cu prevederile internationale pe care, ca fost ministru de externe, se presupune ca le stie…
declaratia universala a drepturilor omului, conventia europeana a drepturilor omului, celelalte tratate si pacte relative la drepturile omului…
ApreciazăApreciază
Uitati aici simboluri egiptene din abundenta in clipul Madonnei . Madonna intruchipand pe zeita Isis .
ApreciazăApreciază
http://www.pakalertpress.com/2012/02/07/illuminati-super-bowl-half-time-show-symbolism-explained-madonna/
ApreciazăApreciază
@ioan ,mai invata puisor.Probema este ca eu nu studiez acel ocultism pe care il crezi tu sau altii.Incerc sa studiez misticul care este cu totul alta poveste.Vad ca multi au uitat ca inainte crestinismul si-a manifestat putere de slujire prin vindecari,s-a uitat faptul ca primele bolnite au fost pe langa spitale.Acum in ochii unora crestinismul este lipsit de putere ,nu mai are capacitate de manifestare prin practicantii sai.Si asta din cauza unora care au uitat ca religia este ceva mistic,ca in afara de teorie are si practica.Vad ca esti foarte vehement pe acest blog in a da cu parul.Oare in viata de zi cu zi esti la fel in a apara valorile ortodocsiei in fata prietenilor sau a sefului de la munca ?Cred ca patima asta pe care o aduci acum in fata in viata reala se transforma in tacere.Asa cum de altfel fac multi .Sunt curajosi si buni crestini mai mult pe net.
ApreciazăApreciază
spellmaker
..bai…mai potoleste-te cu vrajelile…de multe ori prea bati campii aiurea…
…revino mai pe calea ortodoxiei si lasa bai prostiile….
ApreciazăApreciază
@ioan ,stilul tau de a vorbi foarte „civilizat” iti arata nivelul .Cat despre ortodocsie…ocupa-te mai bine de propria ta persoana
ApreciazăApreciază
spellmaker . Esti obositor , agasant si …neconvingator si tolerat . Save your breath !
ApreciazăApreciază
@Veaceaslav,daca ai fi citit si alte comenturi ale mele din urma ( in special cel in care se vorbeste despre Nostradamus ), ai fi observat ca nu am zis nimic despre actiunea vrajitoriei asupra oamenilor.Vrajitoreia a evoluat si ea si s-a inconjurat de tehnologie.Spuneam intr-un coment mai vechi ca scule de psihotronie agresiva se pot cumpara de pe piata neagra din Franta.Cu o astfel de scula indreptata asupra ta ma tem ca Slujba de Sf. Maslu din pacate este ineficienta.O astfel de agresiune se opreste altfel.Din cate am aflat eu o parte a unei stiinte se ocupa printr-o fizica mai putin cunoscuta noua de detectarea si contracararea unor astfel de forte.Asa cum partea intunecata se perfectioneaza si atrage in sprijinul ei tehnologia,amplificand manifestarile unei agresiuni,dupa mintea mea nu cred ca Dumnezeu ar lasa lucrurile in asa fel incat raul sa faca chiar ce vrea.din ce sti tu despre biserica noastra ,cumva exista in ea vreo posibilitate de a bloca o scula agresiva ? Eu nu am auzit.Treaba cu rotitul este un alt efect dar mi-ar lua prea mult ca sa il explic si nu cred ca intereseaza pe nimeni.Daca vrei sa il afli ii vei gasi sursa in natura.De aftfel am observat ca pe nimeni nu este interesat de stiinta.am scris intr-un coment de energiile scalare care permit detectarea unui om ascuns si ca exista cateva metode de a bloca efectul.Undele scalare sunt niste unde emise de tot ce este viu.Cu cat fiinta este mai spirituala cu atat emite scalar mai mult.multi vorbesc de ascunderea in munti.Problema este insa ca habar nu au ccum se face treaba asta.Si oricum nu vreau sa agresez pe nimeni cu astfel de informatii.Asa ca pe viitor nu voi mai scrie nimic despre astfel de subiecte.
Sunt mai multe carti ale Sf. Ignatie despre vindecari.Cea pe care o am eu si pe care o consider un miracol de cunoastere ,dar nu cred ca te-ar interesa.De altfel cei care au editat-o au considerat ca noi nu suntem pregatiti pentru ea.Asa ca nu cred ca este cazul sa ii dau titlul.Analizand un pic citatele pe care le-am dat din carte si care sunt simple,mi-am dat seama ca e clar ca nu i-a venit timpul.
ApreciazăApreciază
spellmaker…
mai…tu ai impresia ca energiile alea psihotronice si alea cu rotitul ne afectează pe noi ? sau alte mai stiu eu ce inventii energetice ?…mai.. tu dai repede in mintea copiilor….
…ia raspunde la intrebare….ESTI VRAJITOR MAGIO*ALBA-ELECTRONIC SAU NU ?
…bai…NU NE TEMEM DE NIMIC…caci AVEM PE DUMNEZEU…
…TU SA TE TEMI DE DUMNEZEU…nu de rahatisurile alea energo-albaneagra-vrajitorio-psihoelectronico ?
ApreciazăApreciază
Nu are nimeni timp sa imi citeasca apelul ?
ApreciazăApreciază
L-am citit.Poti da mai multe detalii?Ai un blog/site unde ti-ai prezentat situatia?
ApreciazăApreciază
mi-a facut o jurnalista cont pe facebook : Iftimi Sebastian
Dar daca imi dai un e-mail iti pot trimite mai multe detalii cu privire la boala..si scrisoarea medicala .
Iti multumesc.
ApreciazăApreciază
Lasa un comentariu oriunde la mine pe blog in care mentionezi discutia noastra, si o sa te contactez eu prin e-mail cat pot de repede.
ApreciazăApreciază
@ayannis,tolerat de cine ? Crede-ma fato ca mai ai de invatat.Relaxeaza-te.Si stai linistita, saccsiv ma stie de mult.Si daca nu ii convine ceva la mine imi spune.Si din cate cunosc eu inca traim intr-o tara democratica unde fiecare ar avea dreptul la o opinie.Sau poate ne indreptam spre evul mediu ? Imi pare rau daca v-am adus vreun disconfort.In fond viata merge inainte si vom vedea cum stau lucrurile.In fond ,ma bucur ca voi sunteti atat de curati ,fara de pacat sau aproape ,incat rautatile acestei lumi sa nu va poata atinge.
ApreciazăApreciază
spellmacker
Nu te stiu, ci esti comentator vechi. Credeam ca ratacesti oleaca, urmare a literaturii de tip Rudolf Steiner. Si speram ca vei veni acasa. Dar de cateva zile constat ca ratacirea ta e mult mai grava.
Ai postat suficient. Aici nu-i loc de promovari dracesti. Asa ca am luat hotararea ca daca mai insisti cu smintelile, sa te pun la spam.
ApreciazăApreciază
Sunt relaxata , n-avea grija . Spellmaker , asa este , mai am de invatat , dar nu de la tine . Din pacate pentru tine am devenit imuna la manipulari : cunosc tertipurile celor ca tine care atunci cand simt ca nu au argumente de nezdruncinat recurg la epitete de genul : habotnici , bigoti , evul mediu … Cat despre libertate si democratie , unii au inteles ca au libertatea sa-i ia naiba si sa mai traga si pe altii dupa ei . Mai ai si probleme de semnatica printe altele … nu cunostii sensul cuvantului ortodox , s-a vazut .
ApreciazăApreciază
@saccsiv o sa imi dai dreptate candva.oricum se pare ca nu sunt pe aceeasi frecventa cu multi de pe aici asa ca plec eu.Numai bine
ApreciazăApreciază
spelimakeru imi pare rau ca nu ti mai voi gasi explicatiile tale energetice si despre atacurile energetice si de atomii tai agresivi care se luau de toata lumea fara argumente..o sa mi fie dor de tine ,daca fratele saccsiv ti a dat spam noi o sa ti dam adresele noastre sa ne mai comunici visurile tale explozive,sa ne mai spui ca santem prosti si tu esti dumnezeu ..
ApreciazăApreciază
marcel
Nu i-am dat spam. Ii voi da daca mai insista cu smintelile.
ApreciazăApreciază
Poza nu e destul de clara la rezolutia respectiva , si eu am o cruciulita ce are acea zala alungita si destul de mare dintr-un anumit unghi poate semana cu acel ankh . Eu tind totusi sa cred ca aici se forteaza nota , poza fiind destul de ambigua !
ApreciazăApreciază
Daniela76
Sigur ca da …
ApreciazăApreciază