SACCSIV – blog ortodox

GUVERNUL BOC SI-A DAT DEMISIA. Este insuficient

Posted in Emil Boc by saccsiv on februarie 6, 2012

ULTIMA ORA / LIVE TEXT Emil Boc: Am luat decizia de a depune mandatul Guvernului

Am luat decizia de a depune mandatul Guvernului, a anuntat luni dimineata premierul Emil Boc, adaugand ca a luat aceasta hotarare in incercarea de a detensiona situatia sociala.

COD PORTOCALIU LA GUVERN: EMIL BOC ŞI-A DAT DEMISIA

Emil Boc şi-a dat demisia. Premierul i-a anunţat, luni, pe miniştri că a decis să depună mandatul Guvernului, confirmând informaţiile apărute în ultimele zile privind demisia din funcţie. VEZI REACŢII LIVE

Emil Boc şi-a dat demisia. „Nu mă agăţ de putere. Să lăsăm loc unui nou Guvern”. Cine ar putea să-l înlocuiască

Mai multe surse politice susţin că Anca Boagiu, actualul ministru al Transporturilor, ar putea să-l înlocuiască pe Emil Boc.

Premierul Emil Boc și-a dat demisia. „Guvernul nu participă la un concurs de popularitate”

Boc şi-a dat demisia: „Am luat decizia de a depune mandatul Guvernului” VIDEO

Azi-noapte, Emil Boc a fost convocat, împreună cu mai mulţi miniştri, la Cotroceni. Vizita nocturnă a avut loc după ce mai multe voci din PDL au cerut cu insistenţă o remaniere a Guvernului şi îndepărtarea lui Boc din fruntea Executivului.

Astăzi, preşedintele Traian Băsescu are programate consultări cu partidele parlamentare, subiectul discuţiilor fiind Tratatul European şi funcţionarea Parlamentului de la Bucureşti.

Duminică, surse din PDL declarau pentru Mediafax că cei mai mulţi democrat-liberali doresc plecarea urgentă a lui Emil Boc din postul de premier şi susţin inclusiv înlăturarea acestuia din fruntea partidului, generând o presiune pentru acest lucru.

Potrivit surselor citate, o decizie în acest sens este aşteptată în curând.

BREAKING NEWS. Emil Boc si-a dat demisia din functia de premier al Romaniei. VIDEO

Sinteza declaratiilor lui Crin Antonescu:

Este plecarea celui mai incompetent, mai corupt, mai mincinos Guvern din istoria Romaniei de dupa 1989. Plecarea dlui Boc este un prim pas pentru solutionarea criei politice si deschidrea drumului pentru alegeri anticipate, singura formula democratica. ”

Odata cu demisia lui Emil Boc se arata ca opozitia politica, unita, USL, a avut dreptate atunci cand a inaintat diverse motiuni de cenzura.”

„Sigur, mai sunt doi pasi care ar trebui impliniti, pentru ca Romania sa aiba sansa unui inceput politic: demisia lui Traian Basescu.

Este mesajul foarte ferm cu care vom merge astazi la Palatul Cotroceni.

70 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ciprian said, on februarie 6, 2012 at 8:51 am

    Iertare, e numai titlul
    Oricum, e pe bune stirea?
    Si cu asta ce-am facut?

    Apreciază

  2. Geanina said, on februarie 6, 2012 at 9:11 am

    O intrebare. Ce parere aveti despre Crin Antonescu in functia de presedinte al Romaniei? Multumesc.

    Apreciază

    • emilian said, on februarie 6, 2012 at 9:20 am

      Pleaca ai nostri, vin ai nostri, iarasi am votat ca prostii. Romania nu mai are functia de presedinte dupa intrarea in UE, presedintele e de fapt un vataf al celor de la Bruxelles. Crin are mai mult bun simt. E mai politicos, dar tot vataf va fi si el si indiferent cine va ajunge.

      Apreciază

    • Danielo said, on februarie 6, 2012 at 9:46 am

      Nu am urmarit personajul Crin Antonescu. O intrebare (nu este malitioasa): sotia lui Crin, cea care s-a sinucis, era sub tratament psihiatric? Am vazut azi o propunere absolut macabra pentru presedinte si prim-ministru: Mihai-Razvan Ungureanu.

      Apreciază

      • Mălin said, on februarie 6, 2012 at 11:42 am

        @Geanina

        Crin Antonescu s-a cununat cu Adina Valean la Trivoli, in Italia…
        Nu stiu daca la ortodocsi sau la catolici, dar totusi de ce in Italia ?

        Apreciază

    • IOAN said, on februarie 6, 2012 at 12:23 pm

      …pleaca cainii fiorosi…vin lupii moroconosi….

      Apreciază

    • michael said, on februarie 6, 2012 at 1:21 pm

      Să dea Domnul să nu iasă el. O păpușă în mâna lui Patriciu și a altor investitori de teapa lui. Nevastă-sa e o susținătoare a proiectului Roșia Montană. Nu face nici o referire la Domnul Isus sau la credința acestui popor în discursurile lui. Om modern, open minded, ca de altfel toți președinții pe care NOI i-am ales până acum…. niște atei. Ne merităm soarta. (Pe Iliescu, auto-declarat liber-cugetător, l-am ales de 3 ori ! ). Cred că va avea aceeași problemă ca și Băsescu… să gireze un guvern de tip struțo-cămilă. Un guvern care mai apoi se va dezbina, iar cei din psd, pnl și pc vor da vina unii pe alții pentru insuccesele guvernării lor. Așa s-a întâmplat, de altfel, cu toate alianțele care s-au făcut din 1996 și până astăzi. Românii nu se învață minte… Singurul lucru pe care îl obțin când votează alianțe e CIRC. Și în timp ce românii sunt atenți la circul politic, țara se vinde. Probabil că asta se și urmărește…

      Apreciază

    • fanu said, on februarie 6, 2012 at 2:07 pm

      de crin este numai gura, NU mai vrem la conducerea ţării pe cei care de 21 de ani ne tot mint, fură şi vând vrem la conducerea ţării români drept credincioşi şi cu dragoste sinceră pentru România

      sunt sătul de rocade nu mai vreau cameleonism vreau romanism pentru Romania

      http://axa.info.ro/anul-iii/axa-50/item/725-ce-mai-vor

      Apreciază

    • ayannis said, on februarie 6, 2012 at 3:22 pm

      Geanina , ne iei un interviu ?

      Apreciază

    • danutza said, on februarie 6, 2012 at 5:58 pm

      proasta. e incult, suoerficial, slab intelectual, ranchiunos, chiulangiu si imoral. din punctul meu de vedere, nu exista nici o varianta viabila in actuala clasa politica sa merite functia de presedinte sau premier ( nu mai zic de parlamentari).

      Apreciază

    • nea Anderthal said, on februarie 7, 2012 at 1:40 am

      ..buna gluma!Spin antonescu este o „curba politica”!

      Apreciază

  3. studentperole said, on februarie 6, 2012 at 9:40 am

    offtopic:
    ambasadoarea Sloveniei cere scuze natiunii pt ca a semnat tratatul ACTA

    http://www.realitatea.net/incredibil-ambasadoarea-sloveniei-cere-scuze-natiunii-pentru-ca-a-semnat-acta_910602.html

    Apreciază

  4. Maria said, on februarie 6, 2012 at 10:01 am

    Daca e sa comentam aceasta stire (demisia lui Boc ),pe acest blog crestin ortodox ,de pe pozitia unui crestin care considera politica actuala a lumii ,o manevra cat se poate de murdara pt toate tarile lumii (mai ales pt cele fara putere ca si Romania , care s-au bagat in „buzunarele „elitei mondiale care conduce toate guvernele acestor tari ),putem deduce ca ,nu intamplator a venit Jeffrey Franks taman acum dupa „manifestatiile „din Piata Universitatii ,in care se striga de zor (in loc de : vrem inapoi tot ce s-a vandut din tara ,sub masca privatizarii ,vrem sa fim o tara libera si nu condusa de FMI ,UE ,SI BM ,vrem pensii si salarii etc)jos Boc ,jos Base si mai departe ce ..?Se vedea clar ca erau anarhisti manevrati din afara ,ca si in Italia si mai cu seama in Grecia .Daca avem cat de cat discernamant ,nu-i de loc greu sa ne dam seama unde vom ajunge cu ignoranta noastra ,crezand ca daca pleaca acest guvern ,va curge in Romania miere si lapte .Nu fratilor !!!Acest mormon care a picat chiar acum sa faca” evaluari economice”,in Romania ,a venit cu mai multe directive ,dupa parerea mea ,sa-l schimbe pe Boc cu un mason ,sa ne aliniem din acest punct de vedere cu Italia si cu Grecia ,cand au schimbat ministrii cu membri ai grupului Bilderberg .Vom vedea ,in zilele urmatoare ,cine-l va inlocui pe Boc .Cat despre acesti politruci ai USL , nu au in creier decat demagogie si ar da tara cu tot cu popor ,daca le-ar oferi cineva puterea .Crin Antonescu presedinte al Romaniei ?Doamne fereste !!! Acest profesoras de istorie la liceu ,mediocru si plin de venin ?Dumnezeu ne pedepseste pt pacatele poporului si pt ca a slabit credinta ,desfraul a luat amploare ,ura, invidia si neajutorarea aproapelui ,,nepasarea etc.Spune psalmistul : ” Datu-v-am pe mana celui fara de minte ,sa va conduca ,”sau „Cand oamenii de nimic ajung sus ,nelegiuitii misuna pretutindeni „,din psalmii imparatului David.Sa ne rugam lui Dumnezeu ,sa nu puna in loc un membru Bilderberg (il avem pe Isarescu mai cunoscut )

    Apreciază

    • Danielo said, on februarie 6, 2012 at 10:33 am

      @ Maria Ii desconsiderati pe nedrept pe cei care au iesit in strada. In strada s-a cerut si: oprirea vanzarii pe nimic a rezervelor energetice ale tarii, STOP ACTA, abrogarea legislatiei pro-avort, etc. etc etc, numai ca … bingo!… la TV nu prea s-a dat nimic de genul acesta… Cum vad eu momentul actual: o tragere de timp; noul guvern va avea, din pacate, o doza mai mare de popularitate, timp in care vor avea timp sa incerce distrugerea panzei freatice (Chevron), vanzarea Hidroelectrica, Cuprumin, exploatarea miniera Rosia Montana, etc… Dar veti vedea ca strada este mai desteapta decat cred ei, sunt aproape sigur de asta… Imi este teama ca, la un moment dat, protestatarii rasculati vom fi taxati drept fundamentalisti (ortodocsi) anarhisti si reprimati violent… Apoi prea putini vom avea curaj sa mai iesim. Dar vom fi. Din pacate, dispretul suveran al fratilor ortodocsi ne va durea. Daca Dumnezeu se va milostivi de Romania in 2012, nu stiu. Dar ne rugam si luptam. Macar panza freatica sa ramana curata. Demisia cabinetului Boc nu valoreaza nimic, asa este. Dar rascoala din 2012 continua.

      Apreciază

      • Maria said, on februarie 6, 2012 at 3:58 pm

        Danielo
        Si eu ca si toata tara am vazut ce strigau oamenii in strada.Putini au fost aceia care cereau cu adevarat drepturile care ni se cuveneau .Majoritatea strigau „iesi afara javra ordinara „,”sa plece chiorul”,si multe alte jigniri care mie personal nu mi-au placut si sunt nedemne de un popor crestin si educat asa cum ne pretindem ca suntem .Dar oare suntem ?Televiziunile care nu fac altceva decat sa manipuleze populatia ,pt ca sunt platite bine sa faca aceasta ,au reusit sa sadeasca atata ura intre popor si cei de la putere ,incat daca ai o alta parere in public decat cei multi ,poti fi omorat in cateva clipe .Gasesti o atitudine normala sau crestina sau sa-i spunem ,democratica ? Efectul saracirii populatiei ,il cunoastem dar de ce nu vorbim si de cauza ?Cauza = efect .Cauza este vanzarea Romaniei ,bucata cu bucata .Nu mai avem industrie nici agricultura ,nu mai suntem stapani in tara noastra ,suntem dependenti economic ,financiar ,cultural educational si deasemeni la sanatate,de cei din afara .Si cine a „privatizat „tara ?Care dintre guverne ?Sa ne intoarcem in timp si sa ne amintim .Asa ca strada nu-i desteapta ,se lasa manevrata ,cumparata cu bani de la USL si nu a iesit in strada atunci cand cu adevarat era necesar ,sa stopeze vanzarea tarii .Ce a mai ramas de dat (centralele nucleare ,CFR-ul ,aurul si toate minereurile din muntii nostri ,etc)se vor da ,oricine ar veni la putere ,pt ca s-au dat ordine precise din afara in acest sens .Iese poporul in masa sa se opuna ?Nu va iesi nimeni pt ca manipularea este mai puternica acolo unde-i minte putina .O sa vedeti ce-o sa faca masoneria cu cei pe care -i poate manipula .O sa vedeti ca va fi votat PP al masonului Dan Diaconescu si al lui Doru Levi Ililoi pastor penticostal membru al ocultei mondiale .Erau mai buni astia decat cei care vor veni ,in mod sigur .Vom trai si vom vedea.

        Apreciază

      • agerstress said, on februarie 6, 2012 at 9:35 pm

        @Danielo,
        Fratii ortodocsi nu va dispretuiesc insa vad cum sunt canalizate eforturile voastre intr-o directie pe care n-o puteti controla. In timp ce voi inghetati in piata la cateva grade sub zero in ninsoare sau in ploaie televiziunile mogulilor isi „trageau spuza de pe turta” ca s-o spun pe romaneste iar pe voi va prezentau ca un element de decor menit a justifica lucratura lor. Voi inghetati afara iar ei aduceau in studio politicienii manjiti pentru a culege foloase electorale si in acelasi timp ii aduceau si pe brucanoizii contemporani pentru a forma opinia „asa cum trebuie” ca nu cumva sa se ridice vreun partid curat nationalist roman ci sa se continue „hora invartita” a acelorasi tradatori. Exact metoda din ’89. Am observat cum blurau televiziunile anumite pancarte si cum evitau anumite mesaje. Am vazut si cum alegeau special persoane cu dificultati de exprimare taindu-le ‘macaroana” celor care aveau cu adevarat ceva de spus. Am vazut si noi toate manevrele acestea.

        Sora Maria are dreptate, desi nu este o dreptate care sa ma bucure si sunt convins ca nici pe ea n-o bucura.
        Am mai spus-o si o repet. Singura revolutie adevarata pe care n-o poate opri nimeni trebuie sa inceapa din interiorul fiecaruia dintre noi. In felul acesta nu poate fi deturnata. Ce folos sa spalam vasul doar pe dinafara? Daca in interior nu pastram decat rautatea si pacatul atunci pentru ce luptam in afara? Nu cumva pentru a perpetua rautatea si pacatul? N-are sens ceea ce incerc sa spun? Nu ne-a spus si Mantuitorul, Iisus Hristos acelasi lucru?

        Apreciază

    • Cineva said, on februarie 6, 2012 at 4:10 pm

      Foarte bine ai zis Maria. Sunt 100% de acord cu tot ce ai scris. Cel mai mult mi-e teama ca tocmai Isarescu o sa fie impins in functia eliberata de Boc.. daca nu cumva si mai sus. Are spate puternic in afara tarii si am auzit pe prea multi zicand despre el ‘ca e baiat destept’. Da e destept, cum altfel ar fi reusit sa jefuiasca tara fara ca nimeni sa-si dea seama ca el e gainarul sef? Desi este posibil ca pozitia de responsabil cu punga sa-l tenteze mai mult decat alte pozitii. Pentru ca cine are punga are toata tara in mana.

      Apreciază

  5. elisa said, on februarie 6, 2012 at 10:12 am

    Urmariti campania de la ultimile alegeri de la Brasov a lui Crin Antonescu, limbaul grosolan ; apoi „impacarea” cu cel pe care il facuse varza .
    Numai un om lipsit de caracter procedeaza asa .
    PACATELE tarii acesteaia isi spun cuvintul.
    2 Cronici 7-14
    Daca poporul peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga, si, va cauta FATA MEA si se va abate de la caile lui rele,–il voi asculta din ceruri, ii voi ierta pacatele si-i voi tamadui tara.

    Apreciază

  6. Abuzurile Jandarmeriei said, on februarie 6, 2012 at 11:24 am

    http://maps.google.com/maps/ms?msid=212120558776447282985.0004b7b33e16f13c710c7&msa=0

    Harta updatata la zi a protestelor anti acta!

    Apreciază

  7. Ioan C. said, on februarie 6, 2012 at 12:16 pm

    Câtă vreme politicienii români nu se opun avortului la cerere, ei nu pot fi calificaţi cu adevărat creştini.
    Faptul că ei se duc la Biserică o fac doar ca să ne aburească.

    Apreciază

    • Danielo said, on februarie 6, 2012 at 12:29 pm

      @ Ioan C Perfect gandit. Prima si cea mai importanta cerere pentru orice politician: abrogarea imediata legislatiei pro-avort, in forma actuala, ca forma minima de dovedire a bunei credinte, de stopare a politicilor de genocid. De abureli nu mai avem nevoie. Respect pentru premierul maghiar Viktor Orban, ce vrea sa statueze in Constitutie dreptul la viata al fatului din momentul conceptiei!! De-aia tzipa Viktorash Ponta ca disperatul mai saptamana trecuta despre „derapajele Ungariei”…
      PS Subiect de topic: Cum se poate contracara santajul FMI, care ar ameninta un guvern nationalist cu iminenta imposibilitatii platii pensiilor si salariilor sau cu intrarea in incapacitate de plata?

      Apreciază

      • Ioan C. said, on februarie 6, 2012 at 2:03 pm

        Multumesc, Danielo!

        Apreciază

      • cazacu said, on februarie 6, 2012 at 3:27 pm

        Raspuns la PS:

        Eliminarea deficitului bugetar, prin:
        1/ Reducerea cheltuielilor cu achizitiile de bunuri si servicii
        2/ Eliminarea cheltuielilor cu investitiile aberante
        3/ Eliminarea institutiilor inutile, de unde mananca o paine buna o multime de neamuri ale politicienilor, cum ar fi: Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii, Agentia Nationala pentru Egalitatea de Sanse intre Femei si Barbati, Agentia Nationala pentru Romi, Agentia pentru Serviciile Societatii Informationale, Centrul National de Cultura al Romilor, Institutul National pentru Studierea Holocaustului din Romania, …

        Daca totusi mai este nevoie de imprumuturi:
        3/ Imprumuturi de la populatie si firmele romanesti – conform datelor BNR, disponibilul populatiei si firmelor (conturi curente si depozite) la sfarsitul lui 2011 era de cca 46 mld euro.

        Apreciază

  8. Dan said, on februarie 6, 2012 at 2:09 pm

    Adevarul e ca guvernul actual nu a fost mai incompetent decat celelalte, ci la fel, adica toate au fost incompetente din 1989 incoace, singura diferenta fiind ca Boc a avut un mandat in situatie de criza globala. Daca incompetenta mai merge mascata in vreme de avant economic, prin deficit bugetar pentru pomeni electorale (salarii bugetare si pensii, asistenta sociala si subventii), cand toata lumea se confrunta cu lipsa de lichiditati e mai greu sa iti ascunzi valoarea sau lipsa ei. La fel cum un general isi dovedeste priceperea in razboi, pe timp de pace valoarea lui fiind greu de stabilit, la fel si competenta unui guvern se vede in vreme de criza, cand banii la buget sunt putini. Ori in situatia economica actuala si opozitia ar fi avut aproximativ aceeasi prestatie.
    Nu guvernul in sine e problema ci masurile economice promovate. In alta ordine de idei, ar fi bine daca de acum incolo oamenii nu mai voteaza partide si politicieni ci proiecte economice, iar cei care ajung la conducere sa fie nevoiti sa le puna in practica respectivele proiecte. Sa poti vota direct ca cetatean in ceea ce priveste fiscalitatea, reglementarile si alte asemenea aspecte ce ne afecteaza direct pe toti e mult mai benefic, iar pentru a se evita abuzurile (de exemplu unii sa voteze mereu masuri ce doar pe altii ii vor afecta, niciodata pe ei), sa fie desfiintat votul universal si doar cei care efectiv contribuie la buget sa aiba acest privilegiu, de vot, asupra masurilor economice de urmat.
    Cat priveste cererile unei parti din protestatari (pensii, salarii bugetare mari, marirea salariului minim si alte absurditati socialiste) ele nu vor putea fi satisfacute nici de opozitie pentru simplul fapt ca nu mai sunt bani – nici la bugetul de stat si nici la privat. Daca erau, dadea Basescu in scop electoral ca sa fie votat, cum a crescut pensiile cu 50% in mandatul lui Tariceanu (sau salariile profesorilor? nu mai retin), tot in scop electoral. Cei care vin la conducere ar trebui sa constientizeze un lucru, anume ca NU MAI SUNT BANI, si nu subliniez asta din disperare, ci doar pentru a se vedea ca oricine ar prelua conducerea va fi nevoit sa se jertfeasca pentru redresarea tarii, adica sa renunte la avantajele obisnuite functiilor inalte si sa vina el cu ceva de-acasa, caci nu mai e un borcan cu miere acolo sus in acest moment ci o gaura neagra, datorii si deficit.
    Nationalizarile deasemenea nu ar schimba mare lucru; statul mai are foarte multe companii care sunt fie in faliment (subventionate), fie sunt neprofitabile (veniturile acopera doar cheltuielile), sau cele care mai obtin profit nu se ridica la potentialul de profitabilitate ce l-ar putea avea. Deci altceva in afara de sporirea puterii sindicale si beneficiile rezultate din aceasta pentru lucratorii companiilor de stat, nationalizarea nu ar rezolva.
    Cresterea impozitarii asupra „bogatilor” este iarasi o solutie iluzorie ce nu rezolva nimic mai ales in contextul in care tot „bogatii” (i.e. cei care creeaza valoarea adaogata in societate) contribuie cel mai mult la bugetul de stat si primesc cel mai putin. In plus nu va face decat sa sporeasca trendul de emigrare si parasire a tarii de catre elitele din toate domeniile – tara care si-asa a ajuns o groapa de gunoi a Europei, unde doar parazitii mai locuiesc si putini oameni productivi care ii tin in spate pe cersetorii sub diverse forme de la bugetul statului. Pe langa asta, un asemenea razboi social dus impotriva celor care s-au realizat prin competitia economica cu semenii va duce doar la un posibil razboi civil.
    Criza economica i-a afectat pe toti deopotriva, pe bogati chiar mai mult (unii au pierdut afaceri de milioane de euro ca urmare a recesiunii, ajungand cersetori peste noapte), si nici unii dintre ei nu sunt dispusi sa renunte la ceea ce le-a ramas (in contextul in care toti au suferit deja de pe urma crizei). Fiecare pentru el. Cat timp toti cer/vor cate ceva dar nimeni nu e in stare sa dea, Romania nu va putea iesi din impas. In plus populatia are o mentalitate de proletar, sedimentata in zeci de ani de dictatura, ba chiar sute de ani (daca punem la socoteala toate dictaturile ce au venit peste noi, de la imperialistii romani din antichitate la turci si austroungari si multi altii), o cultura paternalista („statul sa ne dea/sa ne faca”) care ii va ingreuna redresarea, pentru ca nu actioneaza in vederea cresterii bunastarii personale pt. care se revolta, ci asteapta ca altii sa faca ceva pt. ei. Populatia tarii e similara unui copil mic care cere de mancare de la parinti, fiind prea lenes sa-si faca el singur, sa-si incalzeasca el mancarea, ci asteptand totul mura-n gura fara a face nimic decat a cere.
    Tara asta nu mai are nici un viitor, si asta nu atat din pricina strainilor mult huliti de unii, ci din pricina propriei populatii. Si alte popoare s-au aflat in situatii poate mai dezavantajoase decat poporul roman, dar s-au ridicat prin propriile puteri la o civilizatie superioara. Romanii au obiceiul sadic de a-si elimina propriile elite, fie ca ne referim la tarani, la simpli muncitori, la profesori ori doctori si asa mai departe. Cu sau fara Masonerie, situatia Romaniei nu cred ca ar fi mult diferita, obiceiul romanesc de a fura caciula unul altuia datand dinaintea francmasoneriei. Probabil niste ramasite de la popoarele migratoare trecute peste noi.

    Apreciază

    • katamar said, on februarie 6, 2012 at 7:08 pm

      Dan
      Daca tot te spargi in figuri cu explicatiile detaliate despre cat de saraciti am ajuns si cat de puturosi suntem cu totii, da, te rog, macar trei exemple de bogatasi (cunoscuti de toata lumea !), care, in urma recesiunii, au ajuns „cersetori”. Multumim

      Apreciază

      • oarecare said, on februarie 6, 2012 at 8:02 pm

        Fara sa glumesc, eu sunt in situatia aceasta, dar din cauza pacatelor am patit aceasta, asa-mi trebuie.
        Ca si unelte umane au fost bancherii si cativa din masonerie care au „ajutat”. De fapt au creeat problema pentru a-si oferi „ajutorul” (cel putin asa mi s-a dat de inteles). Dar odata ce ai devenit „cersetor”, material, nu mai ai ce sa ti se ia (decat venitul oficial pe viata – de acea se vrea introducerea „monedei” electronice). Mai exact chiar si daca vrei sa te apuci de „produs” ai conturile blocate pe diferenta dintre datorii si activele firmei valorificate pe nimic in vreme de criza. Iar daca firma a fost de „milioane de euro” si datoriile sunt pe masura. De exemplu ai avut un sediu de 4 euro luat pe credit, 1 euro avans, un euro val de lichidare si ramai cu 2 euro datorie… Si in domeniul meu sunt zeci de firme falimentate de catre sistemul bancar mincinos care „pune frana”. Aici intervine „inspiratia” fiecaruia cat si-a pus deoparte, in cazul meu am mers pana la capat crezand ca totusi se va redresa cumva asa ca nu am avut variante de backup. De fapt cand garantezi cu locuinta pentru firma faci tot ce e omeneste posibil pentru a salva firma ca altfel ramai fara locuinta. Nu vreau sa vorbesc de stresul indurat ca urmare a obrazniciei si neseriozitatii functionarilor din banci. Scopul final al acestui sistem este inrobirea oamenilor de catre banci si corporatii, sunt aceeasi mana.

        Apreciază

  9. danutza said, on februarie 6, 2012 at 2:50 pm

    am remarcat ceva deosebit la Boc: atunci cand s-a dus sa dea cu lopata zapada si sa serveasca ceai cald la soferi ( de parca asta era rolul unui premier), in discutie a folosit d e mai multe ori expresia : Doamne-ajuta!
    nu am mai auzit alt politician sa o foloseasca. probabil ca-i arde.
    asta m-a dus cu gandul ca totusi a avut o educatie religioasa sanatoasa in familie. mai apreciez la el faptul ca e o persoana decenta in comportare si limbaj, nu ranchiunos ca crin sau mitocan ca ponta. asta nu inseamna ca l-am si sustinut. are totusi o bunatate in vorba ( o fi de la faptul ca-i ardelean?)

    Apreciază

    • Geanina said, on februarie 6, 2012 at 3:01 pm

      Si cu bunatatea lui am ajuns unde suntem acum…

      Apreciază

      • danutza said, on februarie 6, 2012 at 3:13 pm

        crezi cumva ca ponta, nastase, geoana sau antonescu ne-ar fi adus intr-o situatie mai buna?
        oare chiar nu se intelege ca greseala in guvernarea tarii a inceput din 1989? ca au fost numai masuri populiste care ne-au adus in aceasta stare?
        ca decizia lui nastase de a pensiona militari in putere, la 42-45 de ani, a dat peste cap multe socoteli?
        lista e lunga si n-are rost sa insir aici toate. cert este ca toate guvernarile au fost dezastruoase, iar cel mai slab guvern cred ca a fost cel condus de tariceanu , care a lasat un deficit bugetar imens pt perioada de „boom”economic, iar din 2009 a fost nota de plata la tampeniile lor, pe care am platit-o toti si pe care ne-a prezentat-o boc.
        oricum, pe langa faptul ca politica financiara ne-o dicteaza altii, am avut ghinion sa nu avem ca lider un om vertical, bun crestin, patriot,caruia sa-i pese de popor, asa cum au avut sansa polonia, cehia sau ungaria.
        noi suntem invatati cu pomana socialista: sa ne dea statul ajutoare, desi avem vile , masini d e lux si aur, sa ne dezapezeasca armata, sa ne faca diguri de aparare la inundati altii, sa ne ridice case guvernul, iar noi doar sa stam si sa ne uitam.

        Apreciază

    • danutza said, on februarie 6, 2012 at 3:05 pm

      si in scurtul discurs de la sfarsitul sedintei in care si-a anuntat demisia a spus din nou : Doamne-ajuta!

      Apreciază

      • Geanina said, on februarie 6, 2012 at 5:55 pm

        Nu ..nu asteptam sa ni se dea…dar macar sa nu ni se ia..

        Apreciază

    • un_mare_pacatos said, on februarie 6, 2012 at 3:11 pm

      El a avut un tata exceptional ,un om cu adevarat crestin si mama lui este o crestina adevarata dar din pacate anturajul din jurul lui Boc si viata politica au facut ca el sa nu fie un om precum a fost tatal lui. Odata ce omul da de gust de bani si putere omenia dispare.

      Apreciază

      • Ciprian said, on februarie 6, 2012 at 3:19 pm

        crestin = ortodox?!? daca nu… degeaba… daca te dai ca stii spune tot.

        Apreciază

    • roxie said, on februarie 6, 2012 at 3:39 pm

      Chiar de pe blogul asta am aflat ca e penticostal., dar si din alte surse :

      sau
      „”PDL vînează voturile cultelor protestante”
      De ce recurge președintele la acest tip de provocări electorale ? Cozmin Gușă, fosta sa mînă dreaptă în campania din 2004, afirmă că explicația e simplă: „Și atunci, ca și acum, Traian Băsescu și PDL țintesc spre voturile cultelor protestante, pocăiți, cum li se mai spune, a căror relație cu Biserica Ortodoxă nu e dintre cele mai bune, și pe care speră să le atragă prin orice mijloace. De altfel, în PDL există un nucleu puternic de protestanți, în frunte cu premierul Emil Boc, care este penticostal, la fel ca și Sorin Apostu, primarul Clului, Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj, ori deputaul Daniel Buda, ca și președintele, fost senator PDL, al Consiliului Județean Bihor, Radu Țîrle, iar deputatul PDL Lucian Tipei este chiar fratele episcopului Pavel, șeful Cultului Penticostal din România. De asemenea, mai este filiera adventiștilor, reprezentată de fostul vicepremier PDL Gheorghe Seculici și de primarul Aradului, Gheorghe Falcă. Aceste culte sunt puternic reprezentate în zona Transilvaniei, iar relațiile strînse dintre ele și PDL au nemulțumit adesea capii Bisericii Ortodoxe din Ardeal. Acesta e și motivul pentru care în august, la slujba de Sf. Maria ținută la mănăstirea Nicula, premierul Boc a fost complet ignorat de către Bartolomeu Anania, mitropolitul Clujului” afirmă strategul PSD. Reamintim că prima declarație legată de religia protestantă a lui Boc și a unor lideri PDL a venit la finele anului trecut din partea fostului primar de Cluj, Gheorghe Funar. După o tăcere suspectă, de cîteva zile, Emil Boc a dat publicității o declarație în care spunea, sec: „Am fost și sunt creștin ortodox din tată în fiu. Întreaga mea familie a fost și este de religie creștin ortodoxă. Am un respect pentru toate cultele religioase din România, recunoscute de lege, iar eu și familia mea aparținem cultului creștin ortodox”.(Bogdan Tiberiu Iacob)”
      (http://www.inpolitics.ro/detalii-articol.aspx?articleId=46841# )

      desi el a sustinut ca e ortodox din tata in fiu :
      http://www.napocanews.ro/2009/01/emil-boc-nu-sunt-penticostal.html

      dar a fost totusi destul de discret in privinta asta …de ce !?
      http://www.lucratori-romani.ro/stiri-crestine/este-emil-boc-credincios-penticostal.html

      Apreciază

      • roxie said, on februarie 6, 2012 at 3:47 pm

        … si Mihai Gadea a terminat teologia la penticostali

        Apreciază

      • un_mare_pacatos said, on februarie 6, 2012 at 3:54 pm

        Nu mai scrie numele blestematului asta,ca din cauza asta am scos Antena 3 din grila,inclusiv si blestematul de post OTV.

        Of Doamne cat de mult urasc astfel de specimene.

        Apreciază

      • danutza said, on februarie 6, 2012 at 5:55 pm

        asa si?? astea sunt surse credibile? un blog din care nu rezulta nimic si cozmin gusa???? eu cred ca daca era penticostal, ar fi spus, ca astia-s mandrii de ” ispravile” lor.

        Apreciază

      • Maria said, on februarie 6, 2012 at 9:44 pm

        Trist , ca tara este condusa de sectanti de toate culorile si de masoni .In PDL sunt si masoni ,precum Sorin Frunzaverde ,Silviu Prigoana si cred ca mai sunt si in alte partide .

        Apreciază

      • roxie said, on februarie 7, 2012 at 12:55 pm

        danutza, prin ‘blogul asta’ ma refeream la comentariul cuiva de pe blogul saccsiv

        Apreciază

    • Maria said, on februarie 6, 2012 at 4:19 pm

      danutza
      Ce ai observat tu ,la fel si eu am observat ,legat de comportament .Nu l-am auzit niciodata jignind pe cineva ,cu toate ca pe el il jigneau cei din USL zilnic ,chiar si in plenul parlamentului .(„Boc ,poc ,hop ,etc” autor”Nicolaescu PNL)si toate televiziunile ,toti asa zisi „analisti „niciodata nu-i spunea primul ministru ,ci simplu ,Boc .Se vede ca nu-i ranchiunos ,razbunator si cu un limbaj vulgar ca ceilalti .

      Apreciază

      • saccsiv said, on februarie 6, 2012 at 4:43 pm

        Maria

        Oare?

        Boc a fost unealta sinistrei marionete Basescu.

        Pe cei ce cumva uita cat de nociva e marioneta Basescu pentru acest neam si pentru aceasta tara, ii rog sa parcurga articolele de la:

        https://saccsiv.wordpress.com/category/traian-basescu/

        Apreciază

      • danutza said, on februarie 6, 2012 at 6:04 pm

        pt ciutacu, expresia este f finuta. eu fac eforturi mari sa nu-l cataloghez asa cum ar merita, dar sunt perfect de acord cu boc: este derbedeu si asta elegant spus.
        plus, sa studiezi putin consilierul cui a fost si cam ce invarteli a facut atunci. nu are ce cauta in mass media un individ cu asa limbaj de cort .este veninos. improsca cu venin si noroi la ordinele lui felix netinand cont de regulile de politete, de respectul fata de persoane publice sau institutiile tarii.

        Apreciază

      • saccsiv said, on februarie 6, 2012 at 7:31 pm

        danutza

        Subiectul propozitiei nu este Ciutacu, ci Boc. A dracuit, deci am demonstrat ca vorbeste mai urat decat multi altii.

        Stii desigur toate ticalosiile marionetei Basescu, insirate la acel link. Boc ce era in toata ecuatia? Umeras in dulap? Nu. Si a avut destula minta sa stie si a fost suficient de ticalos sa vrea tot raul ce s-a produs impotriva acestui neam.

        Apreciază

      • Maria said, on februarie 6, 2012 at 9:30 pm

        saccsiv
        Dar asta care l-a numit azi e mai bun?Eu cred ca mergem” la vale „,cu mare viteza.Apoi unul ca Ciutacu sau ca cei de la Antenele lui Voiculescu ,care au un limbaj de injuraturi la adresa celor pe care nu-i simpatizeaza sau nu sunt in barca cu ei ,merita sa le raspunzi pe masura ,macar o data din o suta .Eu nu ma uit la Antene sa vad reactiile celor injurati in direct din platou ,in fata tarii de niste ,cu adevarat securisti ,diversionisti ,manipulatori etc .Am inteles din raspuns ca sunt si exceptii ,dar ,spun eu , foarte rare ,comparativ cu ceilalti .Oricum nu sunt buni nici astia dar , nici cei care vor veni ,nu vor fi pt tara si popor ,pt ca nu suntem liberi .

        Apreciază

      • saccsiv said, on februarie 6, 2012 at 9:52 pm

        Maria

        Nu e mai bun cel numit azi, sora mea. Dar nu e bine sa ne lasam pacaliti, ca vai ce cumsecade era BOC. Sunt unelte pe care SISTEMUL le tot schimba. Uneori are nevoie de un patent, alteori de un ciocan …

        Apreciază

    • agerstress said, on februarie 6, 2012 at 9:49 pm

      Ce folos…?
      Ar fi trebuit sa ne dam seama de cand a cazut de pe scena ca impreuna cu el Romania va avea aceeasi soarta. O avea ceva mai mult bun simt dar daca e las si ii lipseste „busola” cum ar fi putut sa conduca Romania intr-o directie buna?

      Apreciază

      • agerstress said, on februarie 6, 2012 at 9:51 pm

        Era pentru
        danutza said, on februarie 6, 2012 at 2:50 pm
        Nu stiu de ce a aparut aici. 🙂

        Apreciază

  10. un_mare_pacatos said, on februarie 6, 2012 at 3:42 pm

    Da cipriane,pur ortodox. Dupa cum spunea parintele Staniloaie ,e un pleonasm cand zici crestin ortodox.

    Acum cateva minute am zis sa caut pe net cate ceva despre viata parintilor lui si am vazut ca sunt niste zvonuri cum ca ei nu ar fi fost ortodocsi desi au fost inmormantati de un sobor de preoti. Nu stiu ce sa mai cred Cipriane acum dupa ce am citit acele zvonuri. M-au derutat complet unele interviuri „impresionante” cu parintii lor incat am scris ce am scris mai sus.

    Chiar regret ca m-am grabit sa postez acel comentariu de mai sus si te rog CIpriane sa ma ierti pentru acest lucru.

    Apreciază

    • Ciprian said, on februarie 6, 2012 at 3:45 pm

      cine sunt eu sa iert sau sa ma supar? voiam doar sa ma lamuresc, sa nu se fi strecurat vrajmasul…

      Apreciază

  11. Raluca said, on februarie 6, 2012 at 4:37 pm

    Corect Maria, corect Danielo!
    Candva Boc a fost un om bun, chiar f. bun. Mi-a fost profesor si in liceu si facultate+altele. Nu stiu ce l-a stricat in halul acesta, poate nevasta-sa penticostala. Oricum stiu ca Base l-a dus de nas cand i-a propus cabinetul, nu i-a spus ce urmeaza, era cam naiv baiatul.

    Apreciază

    • danutza said, on februarie 6, 2012 at 6:07 pm

      e posibil ca nevasta lui sa fie penticostala, dar as vrea si niste dovezi , nu zvonuri. el cred ca e totusi ortodox.
      sunt de acord: crestin=ortodox. toti ceilalti sunt rataciti si: cine nu e cu Mine, e impotriva Mea.

      Apreciază

  12. un_mare_pacatos said, on februarie 6, 2012 at 5:14 pm

    Dupa ce am aflat despre viata lui Boc si mai ales ca el s-a casatorit cu o blestemata ,m-am lamurit ca Boc este un necrestin si cu chestia cu Doamne ajuta o spune ca sa pacaleasca lumea. Interesant ca dupa Tariceanu care si el e un necrestin a venit un alt necrestin.

    Acum sunt curios cine o sa fie urmatorul prim-ministru,nu m-as indoi daca ar fi un alt necrestin.

    M-a sunat in urma cu cateva minute un prieten si mi-a spus ca e posibil ca noul prim-ministru sa fie Razvan Ungureanu. Cand am auzit asta imediat am zis : vai de capul nostru. Acest mic securist este un mare admirator al politicii jidanesti si cand stim ca jidanii ar putea sa atace oricand Iranul,va dati seama ce va face Ungureanu.

    Apreciază

    • danutza said, on februarie 6, 2012 at 6:10 pm

      e, asta-i chiar grav. daca e el, e nasol, desi am impresia ca e vrajeala si ca e numit doar asa, ca sa nu fie confirmat in functie.
      de ungureanu stiu ca e mason. daca e si evreu si mai e si fost nomenclaturist, nu stiu ce se putea mai rau.

      Apreciază

      • un_mare_pacatos said, on februarie 6, 2012 at 6:24 pm

        Este incredibil ce zi am avut noi azi,mai spun ca este una din cele mai negre zi din istoria politicii prin numirea unui evreu mason anti-roman.

        Apreciază

    • parereamea said, on februarie 6, 2012 at 6:23 pm

      Daca se pune un jidan la putere, atunci e clar ca suntem pregatiti de backup in razboiul cu Iran. Sa vezi atunci hora!!!
      Oricum, tot ce s-a petrecut in ultimele saptamani e o mascarada ordinara, si un copil poate intelege cat de cusut cu ata alba a fost „protestul” populatiei.
      Demisia lui Boc, a fost un soc azi dimineata pentru mine. Mi s-au aprins toate beculetele…. si e clar ca trebuie sa incepem sa ne panicam, caci cartile se fac sub masa, suntem „trisaţi” in mod ordinar, suntem prostiti cu totii ca popor, mai rau ca niste copii.
      Cei care constientizeaza asta, de ce oare nu ies in strada de data asta pentru ca chiar au de ce sa se alarmeze!

      Iata mai jos niste comentarii inteligente din pagina de hotnews. Merita citite. Nu chiar toata lumea se lasa prostita si poate fi redusa la urlete animalice :
      –––––––––––––––-
      „protestatarii” din strada, cateva zeci, manipulanti de minti cu frunti inguste, astia sunt cei ce vor sa decida
      soarta unei natiuni de 20 de milioane??? Pentru mine este o mare enigma cum actualul guvern, literalmente, s-a „topit” in fata acestor „protestatari” si ne-a lasat sa credem ca cele spuse de cei trei
      bufoni, ponta, antonescu si porta-vocea lui voiculescu au jucat un rol la depunerea mandatului de catre
      actualul guvern. Mi se pare ca traim cea mai groteasca bufoneriada a tuturor timpurilor…
      Daca Basescu mai are putina minte ramasa dupa acest „cutremur” social, ar trebui sa numeasca un
      prim-ministru cu mana de fier, sa-i bage pe acesti farseuri acolo unde le este locul, la puscarie sau la
      spitalul de nebuni. Simplul fapt ca usl vrea sa ajunga imediat la putere si este disperat din motive ca: fiind in pericol de a fi executati silit pentru cheltuieli facute in alegerile trecute sau de a fi condamnati la inchisoare pentru matrapazlacurile de care nu au dat inca socoteala? Ce mesaj trimite asta omului de rand si ce exemplu sadeste in mintile politicienilor corupti sau coruptibili? Uite, se poate sa scapam, doar facem o mica razmerita in strada si speriem guvernul care va ceda puterea „presiunii” exercitate de impresionanta forta din strada de cateva zeci…Bravos! O bufoneriada care pare ca nici nenea Iancu n-a vazut…
      ––––––––––
      Protestele din piata s-au fîsîit de mult. Dupa 4-5 zile nu mai era nimic nou de povestit din piata universitatii. De fapt , totul s-a terminat in seara in care a murit Emil Hossu : toate televiziunile au schimbat subiectul. Dupa care a venit viscolul : orice televiziune de stiri (chiar si aservita lui Felix) nu putea rezista tentatiei de a relata despre oameni blocati pe sosele. Protestele din piata nu mai au nici o relevanta in acest moment.
      –––––––––
      Ai zice ca Boc era iubit de toata lumea dupa ce scrie aici. Atunci ce l-o fi apucat asa hodoronc tronc sa-si dea demisia? Doar nu crede cineva ca la presiunea strazii:))) Si oricum in strada nu se mai intimpla nimic de ce va zile bune, de cind cu viscolul asta…
      Asadar, ce l-o fi apucat pe Basescu?
      –––––––––––
      Am ascultat cu mare atentie cuvantarea d-lui Emil Boc rostita cu ocazia anuntarii demisiei sale. A fost un discurs sincer, modest si sobru. Imediat după aceea am ascultat interventia d-lui Crin Antonescu referitoare la demisia d-lui Emil Boc. Repetentul a spus ca acest guvern a fost cel mai incompetent, mai corupt si mai minicinos guvern de după 1989. Cat cinism, cata demagogie si cata sfidare a bunului simt poate sa ofere acest individ! Doamne pe mainile cui ne lasi? Oare vor fi romanii chiar atat de cretini incat sa nu vada cine vrea sa vina la guvernare? Acceptam noi victoria lui Voiculescu, dovedit turnator la securitate? Inseamna ca suntem un popor de turnatori!
      –––––––
      O noua victorie a romanului impotriva lui insusi. Prostia e mai veche decat poporul roman, deci acesta a avut ce sa-si insuseasca. Ulterior, istoria ne-a aratat cat de consecvent in prostie este poporul roman. Astept urmatoarea intrebare a romanului: „Sunt confuz… sau nu sunt?”
      ––––––––––
      Care-i vointa poporului? Cine si cum a descoperit care-i vointa poporului? Esti de acord ca 10.000 de oameni si trei posturi de televiziune sa-ti aleaga guvernul, orientarea politica a statului si presedintele?
      –––
      Nu poti fi EROU cand lumea nu vede pericolul PDL s-a comportat ca si cum are el in cap ceva de facut
      si face asta vrem-nu vrem noi – nu ca si cand exista intr-adevar o criza si efectele ei ar putea sterge
      Romania de pe taramul tarilor competitive din UE Romanii n-au simtit criza deloc, n-au macat scoarta de
      copaci, n-au pierdut decat LUXUL iar PDL-ul n-a „trait” si n-a aratat niciodata miza si drama timpurilor in care-a guvernat singurul om torturat in scaun a fost boc, si nici el nu-ntelege bine de ce.
      ––––––––––
      Cred ca guvernul Boc trebuia sa plece. Nu inteleg insa de ce a trebuit sa isi dea demisia INAINTE de consultarile cu partidele politcie. Subiectul inlocuirii premierului ca urmare a unui acord negociat intre opozitie si putere ar fi asigurat o tranzitie soft, mai benefica PDL. Opozitia ar fi trebuit sa isi asume solutia unor propuneri constructive conditionate de acordul demisiei lui Boc. Asa Opozitia nu trebuie decit sa-si mentina pozitia respingerii oricarei propuneri pentru a se organiza anticipate. Demisia lui Boc are sens doar daca Basescu urmareste sa-si impuna din nou un premier total subordonat si docil care sa previna tot din PDL. In caz contrar o singura ipoteza mai sta in picioare: ne asteapta vremuri cu mult mai grele de care insa Guvernul a uitat sa ne anunte!

      Apreciază

      • george said, on februarie 6, 2012 at 8:21 pm

        Indiferent de cat de putin mediatizat a fost protestul in ultimele zile sau cati au fost prezenti acolo, protestul lor a fost sincer. Asemenea lucruri se vad.

        Daca vointa poporului nu prevede o schimbare facuta de cei putini din strada, atunci sa iasa si cei multi sa-si spuna parerea.

        Apreciază

  13. ayannis said, on februarie 6, 2012 at 5:37 pm

    off Ce cretin !

    „Mergand pe strazile Bucurestiului si facand comparatia cu un an, doi in urma, observ o ameliorare a ac¬tivitatii economice. In loc sa vad ma¬gazine care se inchid, vad magazi¬ne care se deschid. Cred ca exista sen¬timentul ca am trecut hopul”. J. F

    http://www.stiri.com.ro/stire-21068/jeffrey-franks-secrete-dezvaluite-si-sfaturi-invelite.html

    Apreciază

  14. Danielo said, on februarie 6, 2012 at 5:39 pm

    Si mie mi-a placut candva Boc. Mi-am zis: uite, un om simplu, a trait la tzara si nu in Primaverii, nu ii este rushine sa dea cu coasa, povestea el cum mergea cu gashtele… adica nu ii era rushine de asta… Dar s-a comportat ca o marioneta a lui Basescu, deci este complice la tot ce face saccsiv trimitere, mai sus. In plus, imi aduc aminte cum anunta triumfal, prin 2006 cred: salariul mediu va ajunge la 500 eur, etc… uitandu-se in zare… Cati nu s-or fi snucis din cauza creditelor luate? Cate case nu s-or fi pierdut in mana bancherilor? De ce nu a avut o pozitie demna? De ce nu s-a opus politicilor de genocid ale NWO? De ce a refuzat sa intre in istorie cu declaratzii si legi anti-avort? Da, fatza de Basescu, Boc nu a fost decat un complice. Inca are puterea sa ne dovedeasca patriotismul sau: sa spuna ce clauze secrete au clauzele cu bancherii internationali, sau, in fine, ceva nu chiar atat de periculos… etc.
    @ Raluca Ne poti indica unde gasim informatia precum ca sotia lui Boc a fost/este penticostala?

    Apreciază

    • emilian said, on februarie 6, 2012 at 9:42 pm

      O familie in care se obisnuia spargerea de oua in cap nu mi se pare normala. Un om care de mic vrea functie de conducere in utc si o si dobandeste nu mi se pare normal la cap. Iti dai seama ce educatie crestina a primit daca la 20 de ani era seful UTC din Cluj, nefiind fortat de nimic altceva decat de dorinta de a face cariera in structuri dracesti. Boc nu va dovedi niciodata nimic el e programat de mic sa execute ordinele superiorului si a ajuns asa urmare a dorintei de a parveni. El nu e o persoana, nu are schelet, e o molusca si la fel e si base si ponta si antonescu. Nu sunt persoane, ci doar parveniti ce vor sa ajunga intr-o funcţie sau sa ramana acolo odata ajunsi. Un om devine persoana atunci cand crede, cand are o credinta, cand isi respecta credinta stramosilor si se lupta pentru ea cu orice risc, cand are onoare, cand isi cunoaste istoria neamului sau.

      Apreciază

  15. emilian said, on februarie 6, 2012 at 6:22 pm

    Gata! Avem un nou adjunct de arendas sef: Mihai Razvan Ungureanu.

    Apreciază

  16. parereamea said, on februarie 6, 2012 at 8:34 pm

    Iaca, celor care nu au fost multumiti cu Boc:
    http://www.zf.ro/eveniment/cine-este-razvan-ungureanu-biografie-9211190

    Ce-a zis „sefu” (mai bine zis sefii lui), v-ati plictisit de Boc? Las ca va aratam noi ….!
    Ia vedeti ce ascensiune fulminanta a avut in cariera acest individ.
    Nascut pe 22 septembrie, 3 nume ca orice mason care se respecta, Premiul Naţional al Revistei „22” ! Asta mi-au sarit in ochi la o parcurgere rapida, caci mi-e jale si scarba sa citesc cearsaful lui de cv.
    Graba mare, mare , mare!!! nu puteau sa astepte pana in toamna sa schimbe premierul, au ceva urgente majore pe rol!
    Ia sa vedeti de-acum ce jucam noi tontoroiul cum ne canta asta scolit la cele mai elitiste scoli evreiesti!

    Apreciază

    • parereamea said, on februarie 6, 2012 at 8:39 pm

      Apreciază

  17. Goblen said, on februarie 6, 2012 at 9:15 pm

    A cazut Boc dar eu nu l-am auzit facand si Poc

    Apreciază

  18. ines said, on februarie 6, 2012 at 9:34 pm

    Ile serbanescu:pentru tara demisia lui boc nu inseamna shimbare.Guvernul inseamna FMI.Ceea ce este şi mai grav este că nu există nicio poziţie din partea Opoziţiei de a renegocia acordul cu FMI”, este de părere analistul.

    http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/ilie-serbanescu-pentru-tara-demisia-lui-boc-nu-inseamna-schimbare-guvernul-inseamna-fmi-1.html

    Apreciază

  19. Alexandru(Fulger) said, on februarie 6, 2012 at 9:39 pm

    Ciudat acum cateva saptamani Boc spunea ca nu isi va da demisia iar acum pe neasteptate isi da demisia , or avea elitele nevoie de alta marionete ele I-au spus lui Boc sa isi dea demisia ?

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: