Saccsiv's Weblog

Caut colaborator, TRADUCATOR DIN LIMBA GREACA

Posted in Grecia, saccsiv by saccsiv on octombrie 20, 2011

Sunt frati si surori care ma ajuta cu traducerea articolelor din limba engleza, rusa, franceza, germana. E nevoie insa si de unul sau mai multi cunoscatori de limba greaca. Cine se ofera, il rog sa dea un semn aici sau la:

saccsiv@yahoo.com

Doamne ajuta!

 

5 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on octombrie 20, 2011 at 10:56 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Like this

  2. ady said, on octombrie 20, 2011 at 12:26 pm

    Ti-as oferi cu drag serviciile mele frate Saccsiv, dar mai greu cu aceasta limba, am fost eu prin Grecia, dar nu o cunosc la un nivel suficient ca sa-ti pot fi de folos. Succes in cautare, Doamne Ajuta

    Like this

  3. mary said, on decembrie 1, 2011 at 6:37 pm

    BUNA EU POT FI DE FOLOS POATE SUNT IN GRECIA IN MOMENTUL DE FATA SI VB CURSIV GREACA

    Like this

  4. Ada said, on februarie 26, 2012 at 4:17 pm

    Buna! Daca mai ai nevoie de ajutor, spune-mi si te ajut cu cea mai mare placere! O seara placuta

    Like this

  5. Loredana Calin said, on februarie 4, 2013 at 3:34 pm

    Si eu pot ajuta cu limba greaca. Scriu, citesc si vorbesc cursiv aceasta limba. Traiesc in grecia de 5 ani.

    Like this


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,335 other followers

