Il gasiti la:
http://antirecensamant2011.wordpress.com/
Cititi va rog si:
RECENSAMANT 2011 (20 – 31 octombrie): Formular. Cum arata chestionarele. Ce intrebari cuprind
https://saccsiv.wordpress.com/category/recensamant/
Subscribe to comments with RSS.
Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.
Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:
https://saccsiv.wordpress.com/about/
ApreciazăApreciază
E bine venit topicul . Am dat un Copy/Paste la continutul blogului antirecensamant si am trimis pe mail la toti cunoscutii mei . Eu nu voi deschide usa recenzorului ….
ApreciazăApreciază
E cea mai eleganta solutie insa daca din greseala deschide usa copilul sunt si solutii alternative aici:
http://antirecensamant2011.wordpress.com/cum-sa-ne-opunem-recensamantului-din-octombrie-2011/
Verifica si comentariile. 😉
Trebuie sa stii ca faci un lucru bun daca nu ajuti un stat antihristic ca acesta pe care il avem acum.
Si statul trebuie sa invete ca daca intreaba cu limba despicata nu inseamna ca are garantia ca va primi si raspuns.
ApreciazăApreciază
Cititi mai jos ce imi scrie pe mail o cunostinta care e angajata a unei primarii din capitala .
„Amenda e intre 2000 si 5000, deci… ai ajuta bugetul de stat prin refuzul de a-ti da datele. Nici eu nu sunt de acord cu asta, dar nu prea exista o cale curata de iesire. Singura chestie pe care o poti face, avand in vedere ca statul sustine ca face acest recensamant din motive pur informationale, e sa dai date eronate si sa nu raspunzi la intrebarile la care nu vrei sa raspunzi.”
Pai si daca nu sunt acasa in ziua aia ? ( sa zicem )
ApreciazăApreciază
Mi-a raspuns ca imi lasa un anunt in usa ca a fost acolo …. Si ? Al rup si gata. Cine stie ca a fost anuntul in usa?
Cunostinta mea vrea sa fie recenzor si a zis ca ma tine la curent cu regulamentul . O sa postez aici pe blog de indata ce aflu ceva sigur.
ApreciazăApreciază
sunt student in ultimul an la o universitate cu profil economic si am drept profesor pe Virgil Stoenescu, membru in consiliul de administratie al BNR care deține gradul de mare secretar general al Supremului Consiliu de grad 33 al Ritului Scoțian Antic și Acceptat al României. Ne-a spus o chestie interesanta legata de batalia de la Waterloo din 1915, apoi aproximativ 100 de ani mai tarziu inceputul Primului Razboi Mondial, in 1914, continuand cu ideea ca in 2014 se va intampla un eveniment care va schimba ordinea mondiala actuala.
ApreciazăApreciază
Student
Dupa declansarea crizei, Mugur Isarescu a iesit in luminile rampei cu declaratii extrem de interesante. Astfel, in 2008 spunea:
“(…) Se vorbea si atunci in 1947 despre necesitatea unei noi ordini economice, financiare internationale. Organismele financiare postbelice erau considerate demodate si imperios necesar a fi remodelate, cel putin, daca nu reformulate. (…)
Am acest dezavantaj al faptului ca… am capatat ceva experienta si, din aceasta cauza, am senzatia de deja-vu. Nu pot sa scap de ideea de ciclicitate. Si instinctiv, cand aud formulari despre “o noua ordine mondiala” sau unele chiar mai putin radicale, de tipul: “lumea nu va mai fi cum a fost“ sau declaratii relativ belicoase, de tipul celei formulate de Ministrul de Finante german – care vorbea despre “criza sistemului anglo-saxon” si ca… “America va plati pentru aceasta criza” – ei, va spuneam, datorita experientei si senzatiei de deja-vu, tind sa dau fluiditate intregului proces. Lumea nu va mai fi cum a fost, pentru ca se schimba, asa cum s-a schimbat si atunci; nu prea stim ce se va intampla. S-ar putea, intr-adevar, sa fim la sfarsitul unei epoci mai indelungate si [la] inceputul alteia. (…) Exista intr-adevar ceva ce va schimba definitiv lumea. Si acest ceva s-a întâmplat în America. (…) ”.
Mai spunea Mugur Isarescu despre ciclurile lungi de aproximativ 100 de ani , amintind de cel inceput cu batalia de la Waterloo (1815) ce a durat pana la primul razboi mondial (1914), cand a inceput altul, ce se va incheia curand. Recunostea ca anumite cercuri chiar se pregatesc de celebrarea inceputului acestei prime conflagratii. Si ca pana la 1900 SUA s-a dezvoltat cu capital englez si olandez.
Intrebat fiind daca socul este suficient pentru o noua reasezare, a raspuns ca … razboaiele au dus la progres.
https://saccsiv.wordpress.com/2010/07/22/mugur-isarescu-un-greu-in-romania-o-marioneta-de-rang-inalt-a-elitelor/
ApreciazăApreciază
ai vrut sa scrii : 1815 Batalia de la Waterloo . te-ai grabit la tastare
ApreciazăApreciază
cum pot evita acest recensamant? as dori sa stiu ce se intampla daca nu le deschid usa….
ApreciazăApreciază
Absolut nimic.
ApreciazăApreciază
Anti Recensamant 2011
NImic? pai si atunci amenda aceea ce este? Sau e pusa formal numai ca sa ne sperie?
ApreciazăApreciază
Sa verifici acest link si comentariile:
http://antirecensamant2011.wordpress.com/cum-sa-ne-opunem-recensamantului-din-octombrie-2011/
Daca nu le deschizi usa, ei nu iti pot face nimic, dar in felul asta inveti sa te opui.
Fiecare crestin trebuie sa inceapa sa se opuna. Este o ocazie foarte buna pentru a invata acest lucru incet.
Maine ne vom opune altor forme de abuz. Si e bine, ca vom invata sa ne opunem, caci atunci cand se va ajunge la forma suprema de abuz, vanzarea sufletului, putem sa ne opunem in forma suprema, mucenicia.
Dar Domnul ne ajuta. Cu cat ne opunem mai mult, cu atat ne simtim mai bine.
ApreciazăApreciază
Anti Recensamant :Vanzarea sufletului ,din cate inteleg eu este ,ultima treapta de cadere ,si anume ,Stampilarea cu laser sub piele a cifrei Fiarei Antihrist 666 .Vom prinde noi acele vremuri ?Nu cumva acum este inceputul prigonirii crestinilor ?Stiu ca s-a inceput cu : codul de bare ,buletinele de indentitate pe care le avem acum plastifiate ,permisul de conducere , cardurile electronice de ori ce fel si probabil dupa acest recensamant ,vor urma buletinele univarsale ,apoi stampilarea.Este o presupunere
ApreciazăApreciază
Primesti amenda si plus de asta e posibil sa afli ca vecinii stiu mai multe decat tine despre tine si familia ta.
Eu cu riscul de a primi amenda nu o sa le deschid.
Intrebare pentru baieti, a-ti primit cumva ordin de a va infatisa la comisariatul militar (am primit zilele astea un asemenea ordin)? Mi se pare putin ciudat, de cativa ani buni (mai exact de cand nu mai e serviciul militar obligatoriu) nu am mai primit nimic de la ei.
ApreciazăApreciază
@ Student – despre ce era vorba in discutia ta/voasta cu profesorul Stoenescu? Daca iti mai aduci aminte ceva detalii??
Multumesc
ApreciazăApreciază
discutam despre marii economisti si suverani ai lumii si afiliatiile acestora cu unele grupuri oculte, si despre ciclicitatea unor evenimente precum cel de mai sus.
pt ayannis: da, m-am grabit, imi cer scuze, batalia de la Waterloo a avut loc in 1815
ApreciazăApreciază
student : Vezi cine ne-a „‘vizitat ” tara acum cateva zile ,si a dat interviu lui Emil Hurezeanu ,
ApreciazăApreciază
AMINTITI-VA DE CAZUL TONI TECUCEANU CUM A REACTIONAT LUMEA DE FRICA CA MOARE DACA NU SE VACCINEAZA
LA RECESAMANT PROBABIL VOR AVEA IMPRESIA CA SUNT DE PARTEEA ADEVARULUI DACA VOR DA INFORMATII DESPRE RUDELE DRAGI CARE REFUZA SA SEMNEZE CONTRACTUL SOCIAL DE SCLAVIE FATA DE STATUL SATANIC
PROBABIL CREDINTA MAJORITATII E DUPA PROTOTIPUL LUI IUDA ISCARIOTEANU CARE A ZIS ADEVARUL UNDE SE AFLA IISUS HRISTOS ATUNCI CAND A FOST INTREBAT SAU A FARISEILOR CARE L-AU INTREBAT PE HRISTOS SPUNAND UN ALT ADEVAR CU SCOPUL DE A-L JIGNI:”DE CE CALCA UCENICII TAI OBICEIUL BATRANILOR?CACI NU-SI SPALA MAINILE CAND MANINCA PAINE?”
ApreciazăApreciază
http://costinapetrei.blogspot.com/2011/10/tatal-nostru-in-limba-aramaica.html
Pentru unii ramanem oameni de rangul al doilea.. Dar Hristos.. pe acestia ia chemat alturi de El…
ApreciazăApreciază
Este vreo incompatibilitate intre credinta noastra si participarea la recensamanat?
Din punct de vedere statistic mi se pare ca a avea o baza de date cu info despre situatia cetatenilor, este benefic pentru strategiile de guvernare.Uite, eu lucrez la un studiu privind starea de dependenta la varstnic.Toate tarile europene au date despre aceasta situatie, dar la Ro nu gasesti mai nimic.Vad intr-unul dintre formularele recensamantului ca se cer date despre capacitatile persoanei.Francezii au deja strategii de ajutorare a varstnicilor dependenti, au un model dinamic al evolutiei pe urmatorii 30 de ani…Noi ii lasam pe batranii neputinciosi sa putrezeasca, uitati, in casele lor( sau la azil…)
ApreciazăApreciază
ti se pare ca statul e interesat de soarta batranilor in mod special ? sau a noastra a tuturora ? in spitale nu sunt medicamente,la farmacie sunt scumpe si pensia abia le ajunge unora sa supravietuiasca.cum crezi ca un studiu de genul asta le va face batranilor viata mai usoara ?
ApreciazăApreciază
Cei ce au initiat acest recensamant ,sunt din afara si sunt interesati de starea poporului nostru ,in ceea ce priveste sanatatea ,gradul de imbatranire a populaiei si numarul ,batranilor ,de capacitatea de cultura ,de natalitate ,mortalitate ,nivelul de pregatire la scara nationala ,de bolile cronice la nivel de tara ,de starea de spirit a populatiei fata de „viteza „cu care acceptam (sau nu) tot ce ne impun ei (pt ca s-a vazut ca ticalosii de guvernanti accepta tot ce ne impun cei din afara),.Se vede ca nu prea suntem un popor cu coloana vertebrala , si de aceea ,indraznesc lichelele ,sa se urce in capul nostru cu acceptul prostilor de „conducatori’.Nu exista unitate ,ci multa indiferenta .
ApreciazăApreciază
Foarte frumos, dar daca vrei sa ajuti batranii, ceea ce ma indoiesc tinand cont de pensii si sistemul de obtinere a medicamentelor, atunci de ce te intereseaza in mod special cei plecati in strainatate??
Daca trimit ei bani acasa si cat de des trimit??
ApreciazăApreciază
Te intreb ceva, din cate am vazut chestionarele sunt legate si de ceea ce detii si de ceea ce ai in casa … etc. Intrebarile astea sunt f ciudate, am un salariu declarat (inregistrat de ei asa cum il inregistreaza) e asa de greu sa faca statistica atata timp cat oricum au aceste date, de ce se intreaba de salariu? De ce se intreaba de lucrurile din casa? De ce ii intereseaza daca am sau nu masina (oricum au inregsitrarea masinii in evidenta lor) ? …. etc Sunt multe intrebari la care singurul raspuns gasit de mine este:
vor sa ne indatoreze si mai tare, sa stie de unde mai pot sa ia, ce sa mai taxeze ….. etc.
Daca gresesc sa ma ierte Dumnezeu, dar asta e parerea mea
ApreciazăApreciază
Patrascu :Da este o incopmpatibilitate ,deoarece te obliga sa te „spovedesti „lor ,cand Dumnezeu ,a dat libertate omului sa aleaga intre bine si rau .De ce „violeaza „identitatea persoanei,cu intrebari ce privesc sufletul ,unde numai Dumnezeu are acest drept .?De ce nu e un recensamant ca toate celelalte ,simplu ,numele data nasterii ,domiciliul .Ce scop au celelalte date?Ca sa inregistreze toata populatia Planetei ,cu date exacte ,in ce scop ?Cativa din tara asta mai stim cate ceva despre asta .Si amenda cu care ne ameninta ,este pe masura importantei acestor date despre populatia Planetei ,in acest moment despre populatia Romaniei ,care este SAT FARA CAINI .
ApreciazăApreciază
Student ,
„continuand cu ideea ca in 2014 se va intampla un eveniment care va schimba ordinea mondiala actuala.”
Pana acuma s-a batut apa in piua cu 2012, acu’ se amana pe 2014.
Niste papagali…
Mai dăi in fasole de satanisti. Isi fac ei planurile dar nu le iese cum vor.
Vor sa bage teroarea in oameni ca sa stea ca niste legume cu inima stransa in asteptarea marelui deznodamant care se tot amana din an in an.
patrascu voda ,
In Romania toate studiile se fac pentru a gasi cea mai buna formula de genocid.
Cu un g u v e r n marioneta condus de dusmani feroce din exterior, tu speri la ceva bun de la acest recensamant?
Recensamantul acesta nu este decat o forma de autodenunt combinata cu tradarea de frati.
La care se mai adauga numararea ferestrelor (termopan ori nu) si a altor lucrusoare (oare or sa ia la puricat si palatele tiganilor pline de furaciuni?).
Iaca se implinesc profetiile. „va vor lua totul”, vor pune taxa si pe aer si pe ferestre.
ApreciazăApreciază
Frate saccsiv,
As vrea sa iti propun un articol. Am avut ieri o discutie duhovniceasca cu o prietena care m-a intrebat cu ce anume pot eu sa o ajut sa iasa din desnadejde si, cred eu, o anumita stare de credinta „caldicea”. M-as bucura foarte mult daca ai face un articol cu titlul: „Conversatie deschisa catre tinerele din vremea de acum”, n-am mai avut o asa inspiratie de scris pana ieri si sunt sigur ca s-ar folosi multe tinere/tineri de scrierea asta, desi poate parea putin neconformista …
Spune-mi ,te rog cum pot sa-ti trimit scrierea (are vreo 30 p in word, si e sub forma de convesatie pe mess)?
Multumesc anticipat si felicitari pentru treaba ce o faci pentru trezirea mintilor si constiintelor romanilor. RespecT.
ApreciazăApreciază
Fratele Pafnutie
saccsiv@yahoo.com
ApreciazăApreciază
cum vremurile sunt cum sunt, si daca tot ai purtat discutii cu tineri pe aceste teme, pt a „scapa” de deznadejde spune i sa lase mess-ul, clubbing-ul, mtv-ul si facebook-ul si sa citeasca ptr inceput niste lecturi usoare. de exemplu sinaxarul si vechi tratate de martirologii. ca majoritatea Sfintilor au fost tineri.
ApreciazăApreciază
Ma bucur ca ati postat linkul, ca asa vor afla mai multi.
E un blog temporar, caci dupa ce se va incheia recensamantul nu va mai avea nicio insemnatate. Dar e important ca lumea sa afle din timp ca se poate opune.
Mi-a venit ideea sa postez acele informatii dupa ce am fost la banca. M-am dus sa pun niste bani unui prieten si mi-au cerut sa semnez digital. Le-am spus ca eu nu semnez ca nu sunt de acord cu asa ceva.
Nu am semnat si totusi au depus banii.
Deci se poate si fara semnatura. Insa nu poti afla asta daca nu te opui. Trebuie sa ne opunem cu toti acesti mici pasi, ca sa ne invatam cu apa rece, caci o sa vina pasi mai mari. Din ce in ce mai mari, pana la insemnare.
ApreciazăApreciază
Iertare, poti sa explici in cateva cuvinte cum se semneaza digital, ca nu stiu?
ApreciazăApreciază
@ionut
In cazul rrelatat mai sus cred ca este vorba se semnarea olografa pe o tableta electronica.
Semnatura digitala este altceva si foloseste la semnarea docummentelor transmise electronic.
Pr. Vasile
ApreciazăApreciază
http://www.evz.ro/detalii/stiri/o-dilema-a-pus-pe-jar-csm-o-judecatoare-din-romania-vrea-sa-fie-cetatean-maghiar-voi-ce-948.html?utm_source=export&utm_medium=rss&utm_campaign=yahoo
ApreciazăApreciază
http://www.antena3.ro/stiinta/studiu-onu-jumatate-din-teritoriul-ue-se-va-desertifica-pana-in-2021-romania-printre-tarile-afectate-139098.html
ApreciazăApreciază
http://www.antena3.ro/romania/toamna-se-numara-romanii-din-20-octombrie-incepe-recensamantul-139007.html
ApreciazăApreciază
În perioada 22 – 31 octombrie,va avea loc recensământul populaţiei şi locuinţelor iar în perioada 5-14 noiembrie va avea loc ancheta de control şi verificare a volumului şi calităţii informaţiei.
ApreciazăApreciază
Doamne ajuta fratilor si surorilor intru Iisus Hristos !
De la primirea recenzorilor si pana la primirea cardului de sanatate nu mai este decat un pas !
De la cumplita deRomanizare a patriei noastre care este parasita de copiii si nepotii nostri,de parintii si rudele noastre, indemnati in mod diabolic de guvernantii promotori ai satanismului mondial,si pana la tupeul nemernic de a-mi bate la usa cineva sa ma intrebe unde imi sunt parintii sau copiii nu mai sunt decat cateva zile.Pana unde merge spurcaciunea acestor satanisti ai noii apostazii mondiale nu mai sunt decat cateva zile si iata ca trebuie sa luam o pozitie ferma,fie prin nedeschiderea usii ori a portilor casei fie pur si simplu prin ignorare sau amnezie .As vrea sa intreb retoric si nu tamp pe aceste lepre si iude ale neamului ce au scornit aceasta inregimentare mai rau decat a nazistilor prin lagare,pai de ce nu ne intreaba din ce motiv ne-au plecat Romanii din tara si nu cati bani trimit ,si de ce trebuie sa cunoasca onorabilii infecti din ocultele nationale ce neamuri am eu,cati copii si cum ii cheama si cate rude am eu in tara,prin casa,dupa dulap sau prin sertare ?
Nici atunci cand se vor face publice averile tuturor jefuitorilor patriei noastre nu vor sti cati copii am eu daca ii am sau numele rudelor mele ! Este foarte simplu ca un om sa fie santajat prin rude mai ales cand singur si le trece pe tabel cu tot cu adrese ca intr-un scenariu grotesc,ca o ultima delatiune fata de neamuri,si este ultima rusine pe care o poate face in viata fiind,un om sanatos la cap !
Sa ne tradam copii si sa nu luam amenda ? Sa ne tradam neamurile si sa fim si noi ca alti vecini de strada,de exemplu ca acei semeni care in imbecilitatea lor si-au dus copiii si nepotii sa le fie vaccinati in mod letal impotriva gripei aviare ? Sa ne tradam neamul si sa ne punem pe tabel toate rudele,fini si afini mai rau decat tradatorii de tara care in speranta de a scapa isi trec toate rudele pe tabel numai sa scape de executie ? Pai sa isi treaca rudele cu tot cu adrese si conturi prin banci toti cei care vor sa faca parte din sistemul diabolic al antihristilor ca eu unul sunt neam cu Sfintii Brancoveni care s-au lepadat de tot inclusiv de viata efemera dar nu si-au tradat nici Ortodoxia,nici neamul si nici rudele pana in ultima clipa ! Priviti la fratii nostri Greci care sunt pe strazi sa se impotriveasca impotriva diabolicelor hotarari ale antihristilor ! Aduceti-va aminte de fratii nostri Sarbi ce dansau pe poduri in plin bombardament al Belgradului ! Sa ne pastram verticalitatea morala ca nu suntem neam de melci ! Aduceti-va aminte ca neamurile noastre sunt acei Martiri din temnitele bolsevice,acei ostasi EROI din prima linie a oricarui front din orice timp ale acestor doua milenii,acei voievozi deveniti Sfinti prin faptele lor de aparare ale tarii,Neamului si a Ortodoxiei si mai aduceti-va aminte ca vom da socoteala individual,si apoi pentru NEAM !
Avem fiecare din noi drepturi nu numai obligatii ca pana la urma nu se poate amenda o tara intreaga pentru ca tot „amendati suntem” incontinuu de foruri si loji mondiale si nationale !
Poate stie cineva titlul Imnului national !
Am avut putin timp sa intru pe net si o fac spre a-mi spune convingerea mea prin 3 site-uri de suflet Crestin Ortodoxe unde imi voi posta cele scrise cu aceptul admin.
ORTODOXIE sau Moarte !
ApreciazăApreciază
Pt Stefan ,adevarate aceste cuvinte
ApreciazăApreciază
datele noastre ei le au si atunci nu ramane decat un singur motiv sa ne faca acest chestionar:sa bage frica in noi,sa raspundem afirmativ la orice chemare!!! frica de represalii,amenzile,teroarea..asta este ca doar nu e ceva secret cand m am nascut sau cnp ul !!! sa fim seriosi!!! te chema in judecata ca n ai deschis usa? pai spui ca ai deschis o si ai raspuns la intrebari,zici ca ti a intrat o femeie in casa si ai rapuns !! ce ti da chitanta dupa ce te intreaba???
ApreciazăApreciază
Dubios rau acest recensamant…de ce vor sa ne numere atata timp cat se stie cati mor si cati se nasc…institutul national de statistica stie pentru fiecare an, luna, numarul exact al populatiei, deci de ce se mai face recensamantul? Si la ce le trebuie cnp-ul cand il au la starea civila sau evidenta populatiei? Evidenta cladirilor de locuit este la cadastru, la primarii, acolo unde se plateste impozite pentru cladiri…
La ce le foloseste sa le spun unde am eu wc-ul? Or imi face statul altul mai confortabil? Sau la ce le foloseste cum ma incalzesc? Doar nu monteaza statul asta lacom centrala daca nu am… Si de ce trebuie sa le spun eu locul de munca? Nu poate sa intrebe la ITM cine ce locuri de munca au? Recensamantul avea o explicatie in 1900 toamna cand populatia nu avea acte de identitate si nu exista o evodenta a populatiei, acum exista de ce trebuie sa ne mai numere si sa ne mai intrebe diverse ciudatenii statul????
Nu deschid usa…totul pana la datele personale de identitate… Este un articol in hotararea de guvern pentru organizarea recensamantului 1502/2009 modificata prin hg 922/2011, art. 16, alin. 2 in care se spune ca „dupa terminarea prelucrarii si validarii datelor, toate chestioanerele care contin date cu caracter personal sunt predate operatorilor economici specializati, in conditii care sa asigure confidentialitatea datelor, pentru distrugere”… Noi suntem obligati sa ne dam cnp-ul, dar ei nu ne spun nici macar pe mana caror operatori economici vor ajunge datele noastre…si cine ii opreste pe respectivii operatori sa nu pastreze datele noastre, facandu-le distruse doar pe hartie?????? Acest articol este inca un motiv pentru care refuz sa raspund la aacest recensamant…sa imi dea amenda, o contest…dar de raspuns tot nu raspund…
ApreciazăApreciază
Mie imi pare ca principalul motiv este unul duhovnicesc si mai putin informational/material. Se incearca sa se puna bazele indepartarii in masa de Dumnezeu, prin vanzarea de date confidentiale ale semenilor, sub semnatura. Caci amenda este pretul pe care nu se va da „tovarasilor” in caz de colaborare. O situatie si mai grea este impusa preotilor, care dupa vrerea „lor” ar trebui sa-si vanda enoriasii si astfel sa se indeparteze de Sfantul Duh.
Poate parea un lucru putin lipsit de importanta cateva date confidentiale, dar gresind in cele mici ajumgem sa gresim si in cele mari. Asta este capcana: ‘tovarasii’ vor intai sa ne lepadam ‘un pic’ de Dumnezeu ca apoi sa aiba ei grija si pentru lepadari si faradelegi mai mari.
Aceasta lege este un atac direct la credinta si verticalitate impotriva oamenilor.
Amintiti-va de fenomenul Pitesti, cand pentru a transforma un detinut in unealta a terorii pentru ceilalti detinuti, prin tortura si teroare era obligat (detinutul) sa lepede mai intai de Dumnezeu. Amintiti-va de omorul in ziua de Craciun a ceusestilor, cand multa lume, cu naivitate, a aprobat si s-a facut partasa intru faradelege, si apoi au greutati au urmat.
Se poate desprinde un mod de operare al ‘tovarasilor’ care intai vor sa desprinda oamenii de Dumnezeu si apoi sa le impuna faradelegea.
ApreciazăApreciază
Nu deschide-ti usa! Am vorbit si cu un operator(recenzor) si mi-a spus ca nu-l baga nimeni in seama. Aproape nimeni nu a deschis usa in majoritatea blocurilor de oameni mai cu stare…
Si ei se vor resemna. Nu vor avea ce face…
ApreciazăApreciază