SACCSIV – blog ortodox

De ce nu sunt deranjati tiganii bogati? De ce nu se cerceteaza provenienta averilor? De ce fiscul nu le bate la usa?

Posted in Romania, TIGANI by saccsiv on septembrie 6, 2011

Vizionati va rog:

La botez cu elicopterul

Astia tot apasa la maxim pe acceleratie, insa organele abilitate ce fac?

Chiar nu-i intreaba nimeni: de unde averea? De unde cravata de aur la gat? Astia de se ocupa cu impozitele chiar s-au jurat sa nu le bata la usa? Impozitele sunt doar pentru romanii saraci?

Ce se vrea pana la urma? Ce se urmareste? De ce parca sunt incurajati? Nu cumva e ceva planificat?

Cititi va rog si:

CLANURILE … De unde au bani aceste specii? NECESITATE: confiscarea averilor lor si curatirea sistemului de cei manjiti

69 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on septembrie 6, 2011 at 4:11 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. antiignorantu said, on septembrie 6, 2011 at 5:01 am

    astia sant provocatori ptr. revolte ….. deocamdata se impoziteaza masinile si casele ….

    Apreciază

  3. Ioan C. said, on septembrie 6, 2011 at 5:25 am

    Asta e, dacă suntem o ţară coruptă: http://www.gazetanord-vest.ro/2011/09/05/tot-mai-multi-satmareni-prefera-occidentul/

    Apreciază

  4. Doru said, on septembrie 6, 2011 at 5:47 am

    Atata timp cat organele autoritare, autorizate sa indeplineasca aceste functii sunt corupte (pana in maduva oaselor) nu va exista in veci o astfel de decizie mai ales in „puricarea” tiganilor.

    Ce e mai trist SACCSIV e ca cu acelasi tupeu tiganesc asalteaza si Bisericile, plecand de la enoriasii tigani tupeisti unde smecheria e virtute suprema iar smerenia = fraier, prost, etc..

    Se fac grupuri de influenta in Biserica iar parohii nu zic nimic ii lasa, sa nu aiba probleme, vezi Doamne…

    Ce e si mai trist e ca vor sa puna un picior (tiganii ) si in treptele ierarhice BOR, adica oriunde e coruptie, hop si ei, ca doar banul dat ca mita „se intoarce inzecit fratioare” pe urma si functia ramane functie, influenta , etc…

    Probabil un post in ierarhie e tot vreo’ „30 de arginti”.

    Apreciază

  5. Romeo2110 said, on septembrie 6, 2011 at 6:36 am

    Tiganii sunt un instrument in mana sionistilor: vandalizeaza ata Romania cat si Europa.
    Profesoara de etnie rroma care l-a palmuit neprovocata in 2010 pe politistul din Mures a fost reprimita in invatamant, invocand acte de discriminare.

    Rromani Criss, Nicolae Paun, Silviu Prigoana & co sunt structuri masonice. sau masoni.

    Crima organizata tziganeasca face munca de jos fiind sustinuta si protejata de aia globalizata (Rosia Montana). Statul globalist se defineste din start ca un stat infractor.

    Apreciază

  6. Catalin Kirk said, on septembrie 6, 2011 at 9:22 am

    Iata prilejul pentru a mai aduce putina lumina in chestiune, caci din nou vad ca e mai comod sa demonizezi o intreaga natie decat sa arati cu degetul pe acei infami.

    Articolul e deja vechi, din pacate ramane actual.

    http://grupareaaproape.wordpress.com/2007/01/04/tiganii-biserica-si-statul-urgenta-unei-dezbateri/

    Iata si un citat mai semnificativ:

    Ortodoxia şi datoria răscumpărării Situaţia Bisericii ortodoxe – şi a celoralte confesiuni creştine – nu este foarte promiţătoare. După ştiinţa mea, sinodul pravoslavnic de la Bucureşti nu are nici un episcop de etnie ţigănească şi nici un departament misionar care să se ocupe serios de problemele acestei minorităţi. Lipsesc preoţii cunoscători de limbă şi cultură ţigănească, buni duhovnici şi neobosiţi educatori, gata să asculte păsul acestor oameni adesea marginalizaţi, dar şi în măsură să ofere îndreptare. Este un semn clar că pentru foarte mulţi ortodocşi apartenenţa la Biserică este o funcţie a unei identităţi etnice. Ne putem imagina că doar fascinaţia pentru ritual şi superstiţie mai determină membrii comunităţilor ţigăneşti să ia parte, aleatoriu, la slujbele Bisericii, percepute de cele mai multe ori ca rituri magice. Totuşi, universalitatea Ortodoxiei ar trebui să aibă ceva de spus nu doar românilor, ci maghiarilor, germanilor, ţiganilor şi altor neamuri conlocuitoare.

    Mulţi tineri români află astăzi în şcoli că identitatea ţigănească nu este atât de nebuloasă pe cât ar crede părinţii lor, adulţi măcinaţi de opinii preconcepute.[iii] Treptat, am ajuns să înţelegem că multe din soluţiile antisociale la care romii recurg nu ţin de o genă virusată, ci de un destin istoric care a stimulat etica resentimentului prin delapidare. Numeroşi copii roma sunt victimele unei mentalităţi tribale, moştenite din familie. Teoretic, pentru creştini, nici o circumstanţă istorică nu este o fatalitate. Din punct de vedere practic, problema integrării sociale a ţiganilor ne permite totuşi să observăm cât de puţin pregătită este Biserica ortodoxă la capitolul cateheză, misiune sau profetism. Transferînd responsabilitatea instrucţiei religioase pe umerii laicilor care profesează în şcolile primare şi gimnaziale, liderii Bisericii n-ar trebui să mai deplîngă proporţia în care adolescenţii români şi ţigani se întâlnesc nu la rugăciune, în faţa altarelor, ci la zaiafet, în orbitoarele discoteci orăşeneşti şi municipale. Vor putea micii idoli şi mega-staruri, precum Michael Jackson ori Madonna, să provoace între grupurile de tineri români şi ţigani altceva decât violenţa rituală şi rivalitatea mimetică? Gândirea seculară care girează majoritatea programelor de integrare socială nu vrea să ofere un răspuns ferm la această întrebare, în fond, retorică. Creştinii, în schimb, vor, ştiu şi pot să găsească „cele ale păcii şi cele ale zidirii unuia de către altul” (Romani 14, 9). Nu masajul orgiastic al postmodernităţii multimediatice, nici mesajul efeminat al ideologiei umaniste îi vor împăca, în caz de necaz, pe români şi ţigani. Pentru dizolvarea răului este nevoie de un elan comunitar inspirat de credinţa în câteva valori perene. Ceea ce în Statele Unite ale Americii i-a adus pe negri şi pe albi în situaţia de egalitate a fost, mai mult decât orice, părtăşia la Cina Domnului şi imnele cântate la unison în biserici. După experienţa traumatică a unor lungi decenii de apartheid, acelaşi fenomen de reconciliere creştină se petrece astăzi în Africa de Sud sub inspirata acţiune a arhiepiscopului Desmond Tutu (laureat al premiului Nobel). Fără să uite de înălţimile chemării la desăvârşire, Ortodoxia îşi poate simplifica viziunea eshatologică despre istorie, mai ales atunci când umanitatea omului este în pericol. Biserica sârbă a luat iniţiativa traducerii Sfintei Liturghii în limba roma. Chiar dacă majoritatea ţiganilor cunosc limba sârbească sau româna, traducerea celei mai importante slujbe religioase în idiomul romani reprezintă un act de respect şi iubire faţă de aproapele. Pentru a cuceri o inimă se cuvine să-i deprinzi mai întâi graiul. Îndeobşte, acesta ascunde o întreagă lume. Între Scripturile creştine, faptele apostolilor ne sugerează că, dacă ar fi fost prezenţi la Ierusalim, Duhul le-ar fi vorbit şi ţiganilor în limba lor. Pe lângă acest model din vecinătate, Biserica ortodoxă română putea învăţa cum anume se poate îmblânzi o aparent intagibilă diferenţă etnic-religioasă prin studierea istoriei misionarismului rusesc în Siberia, China şi Alaska (sec XVIII-XIX). Pilde impresionante se mai găsesc şi în jurnalul misionarilor greci din Africa ultimului veac.

    Aici am o retinere personala, cu traducerea liturghiei in limba tiganeasca, deoarece cred ca tiganii trebuie sa se romanizeze, chiar daca nu total.

    Apreciază

  7. sol said, on septembrie 6, 2011 at 9:26 am

    Tiganii , ca natie, n-au nicio vina. kery, n-am avut timp de replica pe pagina din urma unde spuneai ca…. nu exista tigani cinstiti, buni, ca tu n-ai cunoscut. e o aroganta din partea ta aceasta, daca nu-i stii tu, nu inseamna ca nu-s. si saccsiv a spus undeva mai demult ca nu cunoaste tigani cinstiti.. dar el a recunoscut sincer ca, acolo unde a fost, nu avea cum sa aiba contact cu astfel de oameni. el n-a negat ca pot fi. eu cunosc patru: doi barbati si doua femei: un procuror, un medic, o asistenta medicala si o profesoara de limba romana. patru oameni minunati, la locul de munca si in societate. in viata privata nu au avut „noroc”. ( si acum folosesc termenul in sens ironic… caci „norocul”, in cazul lor, a fost decis de societate. nu au putut sa-si intemeieze familii nu din cauza ca erau prosti, hoti, urati, ticalosi…. ci doar pentru ca erau tigani. in etnia lor nu s-au mai putut intoarce, caci erau priviti ca niste tradatori si ocoliti, aratati cu degetul…. iar romanii au fost prea lasi pentru a-si uni destinele cu niste tigani si a se supune judecatii si oprobiului public. drama lor este una de pendulare periculoasa intre doua lumi…. si rejectarea din ambele. in numele lor si pentru acei oameni, nu pot hotari ca sunt de nemantuit toti tiganii. caci aceasta decizie se poate usor intoarce impotriva mea….

    problema cu fiscul are alte radacini…. si cea mai adanca este disolutia autoritatii. va vorbesc dintr-o lume pe care putini dintre voi o cunoasteti din interior… ( imi cer scuze pentru comentariul lung…. dar am senzatia ca aceste cuvinte ar putea fi utile ), toti o priviti din afara si o judecati. nu e rau c-o faceti, aveti tot dreptul, caci sunteti platitori de taxe si impozite catre autoritatile statului… dar, asa cum uneori sau de cele mai multe ori, nu e suficient sa asiguri banii pentru traiul decent al copiilor pentru ca acestia sa creasca sanatosi… asa , ca cetatean, nu e destul sa dai bani la stat .. ci trebuie sa te implici in viata cetatii….
    si acum… despre autoritatile statului si „evolutia” lor din ultimul timp:
    acei oameni din Ministerul de Finante ale caror atributii sunt cercetarea averilor, a declaratiilor de avere, a depistarii anomaliilor si sanctionarii lor, se zbat neputinciosi intre mai multe capcane : una este legislatia defectuoasa, care este efectiv elaborata si votata, de-a lungul a 20 de ani de democratie salbatic-hoteasca, in sprijinul infractorului… adica nimeni nu te intreaba de unde ai bani daca nu detii functii publice sau esti o persoana anonima, care nu iese in fata. cu alte cuvinte… e suficient sa identifici un pensionar oarecare in familie, sa pui totul pe numele lui…. ( ca nu-l intreaba nimeni de unde are banii), sa-i faci pe urma testament in favoarea ta… si uite cum a aparut matusa Tamara! ; a doua capcana este lipsa de protectie efectiva a oamenilor obligati sa aplice legea… adica, daca tu aduci in fata instantei un interlop, acesta iti poate ataca familia, te poate teroriza pe tine si pe ai tai… caci, cine sa te apere? politistul care n-are motorina in masina de serviciu si o impinge la colt de strada? a treia capcana este atacul conducatorilor tarii la adresa acelorasi oameni : politistii sunt prosti, vamesii corupti, inspectorii Garzii Financiare sunt ticalosi…. ei condamnand in felul acesta intreaga breasla a autoritatii publice la disolutie, taindu-le in felul acesta orice posibilitate de a actiona in sprijinul legii… exact cum spune kery de tigani.. ca toti sunt asa si pe dincolo, dar daca unul singur este cinstit si incearca sa faca ceva bun pentru semeni, societate, va fi impiedicat tocmai de aceasta preconceptie iar actiunile lui vor fi anihilate.
    tiganii bogati si sfidatori nu sunt cercetati pentru ca nu se vrea… este o decizie politica luata dupa foiala din decembrie.. din simplul motiv ca sunt multi si aducatori de voturi. ei nu intreaba, nu-si pun probleme existentiale si de constiinta cand merg la vot… pentru ca ei voteaza pentru societatea romaneasca, dar se considera in afara ei. ( ca niste intrusi, dealtfel… pentru ca, daca nu existi in social… de ce sa ai drept de vot? ). daca bulibasa ii aduna si le spune ca s-a hotarat sa voteze cutare partid, nu comenteaza niciunul. dar vina lor nu exista…. sunt ca niste caini condamnati la moarte ca musca. ( cand de fapt asta e menirea lor ). recuperarea cator mai multi dintre ei…. e singura solutie corecta, chiar si pentru noi, romanii…

    Apreciază

    • romulus said, on septembrie 6, 2011 at 9:57 am

      Esti un norocos – eu in aproape 4 decenii de viata – nu am cunoscut nici macar 1 tigan cinstit! SA TERMINAM CU PORCARIA ASTA CU RROMII (MAI NOU NICI NU SE MAI PUN 2 R) – IMPUSA DE IUDEUL ROMAN-NEULANDER – INTENTIONAT, PENTRU A CREA CONFUZIE!
      In continuare – voi da un citat dintr -un parinte drag sufletului meu SI VA ROG SA MARTURISITI TOTI CU MANA PE INIMA – daca nu asta vedeti cu totii, zi de zi, la aceasta rasa – să vedem deci cum îi descrie pe ţigani părintele Steinhardt, în ediţia a doua a „Jurnalului fericirii“ (Editura Dacia, 1992, pagina 205): „Printre ţigani. Rasismul este o demenţă, dar – cum să spun? – nerasismul, contestarea unor rase deosebite, fiecare cu însuşirile ei, este o nerozie. Sunt mai degrabă certăreţi, rostul vieţii lor e gâlceava, harţa; fără de larmă şi tărăboi se asfixiază şi pier; pângăritori, au un dar neîntrecut de a terfeli totul; mincinoşi, minţim cu toţii, dar idealizăm realul, la ei e altfel, ca la antimaterie. Şi găsesc de cuviinţă să-şi întărească minciunile cu jurăminte grele: să-mi sară ochii, să-mi moară mama, să fiu nebun. (…) Şi nu le poţi intra în voie. Oricât de frumos le vorbeşti, orice umilinţă, orice făţărnicie: deopotrivă de inutile. Leneşi, urăsc pe cine le cere un efort, o lene îndărătnică, violentă, ca instinctul de conservare. Şi nu pot bea în cârciumi, numai afară, pe stradă, cu sticlele înşirate alături şi puradeii roată; o maidanofilie, un exhibiţionism, o nostalgie a bâlciului; şi un jind al ocării, ţipetelor, poalelor date peste cap. Spurcăciunea. Dracul sordid, dracul poltron, dracul ţopăitor. Cărora Coşbuc le-a găsit nume atât de potrivite şi care îşi fac din cur o goarnă“.

      Apreciază

      • Dan said, on septembrie 6, 2011 at 10:11 am

        Tigani de treaba gasesti destui insa nu-s promovati. Stefan Banica Junior e tigan, Robert Turcescu e tigan, ca sa amintesc doar doua figuri publice cat de cat decente; daca mergi catre Sighisoara, pana sa ajungi acolo sunt sate intregi de tigani, care isi vand pe strada produsul muncii lor trecatorilor: in general bunuri de artizanat (vase, ibrice din cupru etc). Ceea ce-i rau e ca mestesugurile lor manuale de un real folos social nu-s promovate in propria comunitate ci mai degraba alte mestesuguri care tot de maini au nevoie hehe :).

        Apreciază

  8. Dan said, on septembrie 6, 2011 at 9:54 am

    „De ce nu sunt deranjati tiganii bogati?”
    Sunt violenti, multi dintre ei omoara oameni, ii taie in bucati cu brutalitate, iar riscul ca un clan de-al lor sa-ti ucida familia daca te iei de ei este foarte mare. Un roman in schimb e muls de Fisc usor caci nu ucide familia nimanui (nici macar nu ameninta cu asa ceva), nu ii taie in bucati pe agentii Fiscului, si inghite in sec abuzurile Garzii Financiare. Ce sa mai vorbim de firmele mici care stau in pozitia de ghiocel in fata autoritatilor statului, cu drept de viata si de moarte asupra lor? De exemplu romanul care a infiintat Flamingo Computers, apoi Flanco, si multe alte firme de succes, prezent la emisiunea Arena Leilor de pe TVR2, Marius Ghenea, are o avere din companiile sale de aproximativ 100 milioane de euro, iar cele peste 10 companii la care a participat (ca fondator sau investitor majoritar) au contribuit in impozite si taxe la bugetul statului cu peste 150 milioane de euro in 20 de ani excluzand contributiile angajatilor (adica mai mult decat averea sa totala). Florin Talpes, un alt roman bogat care dupa 1989 si-a deschis cu 300 dolari o firma IT ce a generat Bitdefenderul si alte produse soft, avand o avere de zeci de milioane de euro in prezent, a contribuit prin firma sa la stat cu zeci de milioane euro in impozite si taxe. Fara amenintari, fara impotriviri, fara a da batai de cap Fiscului.
    Firmele mici sunt usor de muls de bani intrucat foarte putine se impotrivesc (eu am dat Fiscul si Garda in judecata si n-am platit nici o amenda decat la inceputul afacerii, dupa am castigat in Justitie de fiecare data); le este frica de stat si bugetarii sai asa ca nici macar nu indraznesc sa cerceteze daca amenzile, taxele sau alte prelevari la care sunt obligati sunt legale sau nu (cu cateva luni in urma am avut o problema cu un vames ce dorea sa ma taxeze pentru niste carti importate din afara UE cu 24% cat este TVA la majoritatea produselor, mi-a luat o jumatate de ora pana sa-i explic ca de fapt TVA-ul la carti si la activitatile hoteliere e de 9% nu 24% pe langa faptul ca e o stupiditate sa fi taxat pe import de bunuri din afara, caci ai platit odata TVA pt. ele in tara de bastina).
    Fiscul si Garda nu-si bat capul cu tinte care sa le faca probleme, ei abuzeaza de cei slabi, fara spatele asigurat, sau de bogatii care stiu ca nu le vor face probleme. De oamenii violenti, care ii ameninta cu moartea chiar, nu e nici un inspector fiscal nebun sa se ia. Asta trecand cu vederea ca oricum bugetul de stat incaseaza NESIMTIT DE MULTI bani (peste 30% din PIB) si ca totusi nici macar 10% din PIB nu-s alocati educatiei si medicinei (ceea ce naste intrebarea logica: unde se duc banii si de ce sa mai plateasca romanul ca fraierul la stat, daca banii sunt folositi pe lucruri de care contribuabilul nu beneficiaza?).
    Acum nu-i acuz pe politisti (caci agresiunea e domeniul lor de activitate), personal ii pot intelege: de ce si-ar risca viata si familia, indiferent de salariu, pentru a ii baga pe tigani la puscarie, din moment ce judecatorii ii achita sau ii „cerceteaza in stare de libertate”? Ca sa ramana fara familii, fara copii, poate chiar fara propria viata? Nu se merita.
    Iar inspectorii fiscali de ce si-ar lua o asemenea responsabilitate si povara pe umeri, cand e mult mai usor sa abuzezi de platitorii de impozite si taxe existenti, fie ei bogati sau saraci, care din frica nu cracnesc in fata statului? E neeconomic si nu are sens, din punct de vedere al… costului :P.
    „Regele” Cioaba al tiganilor a amenintat guvernul la revenirea tiganilor din Franta ca daca nu le da ajutor social, se apuca de furat; daca aceasta amenintare o facea un roman de rand referitor la romanii saraci ar fi fost bagat dupa gratii, insa unii sunt mai egali in fata legii decat altii se pare :).
    Singura solutie la problema tiganeasca e interventia militara; si sa nu se-nteleaga ca propun uciderea lor (fereasca Dumnezeu!) insa nivelul lor de agresivitate depaseste competenta Politiei si ma-ndoiesc ca vor trata Armata la fel de usuratic ca organele de lege :). Interventia armata, bagarea lor in lagare de concentrare unde sa fie supusi la munca silnica, pe viata daca e cazul (pt. recidivisti). Fara armata nu se va face nimic, caci cand aceste gunoaie sociale iti ameninta familia, ca politist, jandarm sau alt om al legii, si cand vezi cat de usor isi redobandesc libertatea, nu te mai incumeti sa le vi de hac de frica razbunarii.

    Apreciază

    • romulus said, on septembrie 6, 2011 at 10:08 am

      Majoritatea judecatorilor SUNT MASONI – normal ca elibereaza infractorii – asa primesc ordin in loje!
      Intreaga natie romaneasca e supusa UNUI PROCES DE MANELIZARE, DE TIGANIZARE! Asta e planul!
      Terminati cu prostiile cu integrarea tiganilor – asa ceva nu a fost posibil in atatea sute de ani! Ei nu vor sa se spele, sa se civilizeze, EI SUNT CEI REFRACTARI!Primesc ajutoare de la stat – mergeti la un oficiu postal sa vedeti cati bani iau Pirandele in fiecare luna – fara sa fii muncit 1 zi! Informati -va despre situatia reala din Occident – cu hispanici si negri – UNDE EXISTA DISCRIMINARE POZITIVA DE ZECI DE ANI – SI EI TOT NU VOR SA SE INTEGREZE, NU VOR SA MUNCEASCA CINSTIT!
      Sa revin – inclusiv politia se tiganizeaza in comportament – asa ca cine sa aplice legea?
      Armata? Asa ceva nu ar permite UE? Vrei sa iesim din UE? Imediat ai fi demonizat in presa internationala – si ocupat de vecinii binevoitori! Oameni politici adevarati – cu cojones – nu avem – avem jigodiile crescute de comunisti – atei si masoni – si odraslele lor imputite!

      Apreciază

      • Dan said, on septembrie 6, 2011 at 10:29 am

        Romulus nu sustin integrarea lor, dar nici linsarea cu pietre; spun doar ca in cazul (evident deja) in care Politia nu mai face fata situatiei apelezi la o autoritate superioara – armata – care sa le vina de hac.
        De ce ar demoniza cineva un stat daca iese din UE? A iesi din UE inseamna doar ca nu mai contribui la Bruxelles si ca nu te mai supui reglementarilor unionale, nu inseamna ca revi la forme protectioniste (impozite si taxe pt. corporatii straine si produse de import) sau ca treci la nationalizari. Intrebare logica: cine opreste Romania ca odata iesita din UE sa nu pastreze aceeasi libertate economica din prezent ba chiar sa o sporeasca semnificativ (prin dereglementare totala a pietei, mai ales pt. tarani si micii intreprinzatori)?
        Dar a baga armata pt. solutionarea unei probleme nu e impotriva politicilor Uniunii; desigur cat timp nu ucizi pe nimeni, nu ar avea de ce sa se lege UE de tine pt. ca bagi la inchisoare niste infractori. Desigur daca ii arestezi pe baza etniei e alta problema (rasism) dar n-am propus asa ceva.

        Apreciază

      • sol said, on septembrie 6, 2011 at 10:33 am

        @romulus
        in primul rand limbajul pe care il folosesti… este unul agresiv, fara sa-ti dai seama te tiganizezi si tu scriind cuvinte ce nu-ti fac cinste. ( si imi cer iertare pentru atragerea atentiei, nu e cu rea intentie ).
        apoi aminteste-ti cum au fost tratati amerindenii in SUA…. cam asa cum vreti sa faceti si voi aici…. tinuti in lagare, asimilati sau exterminati… n-au avut nicio sansa de supravietuire. a fost o metoda uzitata acolo, care a dat rezultate ( aparent pozitive ), acea rasa a disparut cu timpul… doar ca metoda n-a avut nimic comun cu crestinismul sau cu Dumnezeu… a fost o varianta facila si comoda propusa de satan… si aplicata intocmai. si uite ce a urmat…. puzderie de alte natii sau rase… mai indarjite, mai inapoiate, care au invadat spatiul vital al patriarhatului vegetativ autohton. deci….. aceasta n-a fost solutie…. ci doar inselare.
        extrapoland pe plaiuri mioritice situatia…. ce te faci daca extermini tiganii si, in urma lor…. vor veni alte natii, si mai rele, si mai agresive… carora nu le mai poti face fata? de ce nu gandesti ca un crestin adevarat si nu cauti solutii din acest punct de vedere? sigur…. rezultatele vor veni greu, in timp…. dar hai sa incepem cu corectitudinea. si daca tot ai amintit de pirandele ce primesc ajutor de la stat…. hai sa incepem de-acolo… si sa impiedicam „alesii” nostri sa mai acorde ajutoare nemeritate ( de orice fel ) din banii nostri, ai celor ce muncim cinstit…. oricui…. romani, tigani…. si alte nationalitati ( cum se spunea odata ). pentru simplul fapt ca ei nu muncesc, cand ar trebui s-o faca….

        Apreciază

      • Roxie said, on septembrie 6, 2011 at 10:47 am

        Asta cu spalatul am elucidat-o : „Judith Okely continuă. Ţiganii consideră partea superioară a corpului ca fiind pură spre deosebire de partea inferioară. Casele în care trăiesc sunt modele ale curăţeniei dar împrejurimile sunt împânzite de gunoaie. Ţiganii calcă legea purităţii dacă se spală pe mâini sau pe corp în acelaşi loc unde se spală hainele sau vasele. Săpunul este şi el considerat impur. Apa murdară, în care se spală este aruncată în afara locuinţei.”
        (http://cristivicol.wordpress.com/2011/06/23/adaptabilitatea-tiganilor-un-studiu-pe-mai-multe-pagini-i/)

        Deci carevasazica sapunul e impur ! (ca are triclosan 🙂 )

        Apreciază

      • oroles said, on septembrie 6, 2011 at 9:46 pm

        @romulus

        Excelent cometariu. Total de acord cu tine.

        Apreciază

  9. danutza said, on septembrie 6, 2011 at 10:28 am

    in timp ce…..
    Elevi de nota 10, aruncaţi într-o baracă mucegăită din spatele ghetoului din Giuleşti
    De opt ani de zile, patru fraţi premianţi dorm şi învaţă între patru pereţi de chirpici plini de mucegai, din cartierul bucureştean Giuleşti. Cu toate astea, fiecare dintre ei ştie că va face o carieră când va termina studiile: unul va fi profesor, doi dintre ei ingineri, iar unul fotbalist.

    Ca să ajungi în curtea familiei Manea trebuie să depăşeşti munţii de gunoaie şi să treci cu bine de haitele de maidanezi care le împrejmuiesc baraca ascunsă în spatele ghetoului din Giuleşti. Nimeni nu se apropie de „casa“ lor decât ca să le aducă mâncare, din milă. Rareori, reprezentanţii Primăriei Sectorului 6 le bat cărarea pentru a le face promisiuni deşarte: o casă nouă.

    Până în 2003 au locuit într-un imobil cu trei camere, de unde au fost evacuaţi în a treia zi de Paşte, când se pregăteau să ciocnească cu toţii ouă roşii. Proprietarul locuinţei i-a aruncat în stradă fără milă, iar de-atunci a început calvarul pentru cei patru fraţi şi mama acestora, care a trebuit să devină capul familiei, deşi suferă de handicap gradul III.

    Învaţă cu rândul în cameră

    Tatăl lor i-a abandonat, iar ei au fost nevoiţi să-şi continue, în mod normal, viaţa, din mila vecinilor. „Mai vine cineva din Crângaşi şi ne aduce mâncare, sau o doamnă de la noi de pe stradă care ne ştie de mai multă vreme şi îi apreciază pe copii că sunt cuminţi şi învaţă mult“, mărturiseşte Victoria Manea, mama copiilor.

    Pe cel mai mare dintre fraţi, Cristi (22 de ani), l-am găsit în faţa casei cu un caiet în mână, mâzgălind nişte scheme tehnice, sperând că-şi va mări nota de la ultimul examen de la 8, la 10.

    În ciuda condiţiilor improrii în care trăiesc, Victoriei i se umple inima de bucurie când vorbeşte despre performanţele celor patru băieţi. Cristi, de exemplu, este student în anul al IV-lea la Facultatea de Inginerie Electrică a Universităţii Politehnica, iar din anul I primeşte bursă de merit pentru notele mari obţinute la examene. „De obicei nu facem gălăgie când ştim că unul dintre noi învaţă, ne respectăm intimitatea“, face haz de necaz băiatul.

    Alexandru, de 20 de ani, şi al doilea dintre copii, este student tot la Politehnică, însă la secţia de Ştiinţe Aplicate, pentru că-i place informatica. „Am primit de pomană un calculator şi l-am exploatat pe toate părţile pentru că sunt un tip curios. Sigur voi face o carieră în IT cu puţin noroc“, spune optimist tânărul.

    S-a îmbolnăvit de astm din cauza igrasiei

    „Vedeta“ familiei este Ionuţ, de 17 ani, care face fotbal de performanţă la echipa de juniori a echipei Rapid de 10 ani. „Pun multă pasiune în ceea ce fac, dar mai presus de orice vreau s-o ajut pe mama cu bani, să devenim iar aceiaşi oameni care am fost odată“, spune Ionuţ.

    La vârsta la care cei mici de vârsta lui îşi trăiesc din plin copilăria, Gabriel, de nouă ani, şi cel mai mic dintre fraţi, se gândeşte la planurile de viitor care-i implică familia. „Citesc mult, toate cărţile pe care mi le aduc colegii mei, pentru că vreau să mă fac profesor şi s-o ajut pe mama cu bani“, mărturiseşte emoţionat puştiul care şi-a făcut mama mândră purtând coroniţa de premiant în toţi cei trei ani de şcoală de până acum.
    Recent, Gabriel s-a îmbolnăvit de astm din cauza mucegaiului şi a igrasiei care s-au depus pe pereţii magherniţei.

    Cei cinci membri ai familiei trăiesc în fiecare lună din pensia mamei de 350 de lei, alocaţiile a doi dintre copii, a câte 42 de lei, şi bursa de merit de 200 de lei a lui Cristi

    cand voi face rost de adresa sau telefon, le voi posta in speranta ca cineva ii va putea ajuta, macar cu niste haine sau alte obiecte.

    Apreciază

      • danutza said, on septembrie 7, 2011 at 7:42 pm

        iata numarul de telefon al doamnei Victoria Manea, mama celor patru baieti premianti, care traiesc intr-o cocioaba din giulesti este : 0724. 891.225
        daca doriti sa-i ajutati, cu produse, imbracaminte sau bani, va rog sa o faceti.baietii acestia chiar merita sa aiba o sansa. la varsta cand altii bat cluburile sau consuma etnobotanice, ei vor sa invete si trebuie sa munceasca sa se intretina.

        Apreciază

    • romulus said, on septembrie 6, 2011 at 11:23 am

      HALAL stat roman! Asta in timp ce tiganii cu Mercedesuri si ghiuluri de kile – plus „palate” cu turnulete – primesc ajutoare din impozitele noastre! Ce sa -i faci – partidul -stat de rahat are nevoie de voturi!
      Foarte buna ideea cu adresa lor – daca faci rost – sper sa le pot darui din putinul meu.

      Apreciază

  10. romulus said, on septembrie 6, 2011 at 11:06 am

    @sol – cu tot respectul – DE CE IMI PUI IN GURA CUVINTE PE CARE NU LE -AM SPUS – TASTAT – GANDIT NICIODATA? „Lagare”, „exterminare tigani”? Am zis eu asta? TE ROG CITESTE CU ATENTIE!
    Agresivitate – ti se pare – si in alta ordine de idei – sunt mandru de stramosii mei daci agresivi – asa cum sunt mandru de Vlad Tepes, Mihai Viteazul si Stefan cel Mare – AGRESIVI SI CRESTINI TOTI TREI! Si care aparau neamul romanesc! Si acum, istoric vorbind – aveau robi tigani! VREI EXEMPLE DIN GANDIREA POPULARA ROMANEASCA REFERITOARE LA TIGANI – DIN INTELEPCIUNEA POPULARA? AI DE GAND SA -MI JIGNESTI STRABUNII?Nu cumva masonul Kogalniceanu a eliberat robii tigani? Foarte bine a facut – n -am nimic impotriva – EU VREAU DOAR SA MUNCEASCA CINSTIT – TOTI AICI, daca vor – daca nu sa fure in India, Pakistan – de unde au venit – sau sa mearga la „munca” in Franta, Germania – tarile care ne dadeau noua lectii de intagrare a tiganilor – acum ni -i trimit inapoi! – nu sa primesc exemple gen Stefan Banica si vandutul Turcescu! ” Cu o floare nu se face primavara”! De asta ai auzit?
    Exemplul tau cu amerindienii e total nepotrivit – ce vina au romanii in asta? Dar generatia actuala de americani? Americanii actuali platesc sute de milioane de dolari – pentru ce au facut stramosii lor acum 2 secole – si indienii actuali traiesc moca! HAI SA CEREM SI NOI BANI PENTRU INVAZIILE gotilor, avarilor, hunilor, TIGANILOR, tatarilor, ungurilor, cumanilor, turcilor,rusilor, grecilor fanarioti. evreilor comunisti si necomunisti! Toti ne -au muls neamul si ne -au ucis!Ne -ar da cineva despagubiri?
    „spatiul vital al patriarhatului vegetativ autohton” – expresia asta a ta imi da foarte mult de gandit! Esti cumva o tiganca intrata pe locuri puse deoparte la facultate – pe banii nostri, in detrimentul romanilor platitori de impozite – care uraste barbatii albi si crestini – creatori de civilizatie? Nu esti singura – sunteti milioane! „Felicitari”!
    NU SUNT PENTRU INTERNAREA TIGANILOR IN LAGARE SAU PENTRU DEPORTAREA LOR! Vreau doar sa munceasca cinstit! Nu vor sa munceasca – meseriile lor traditionale, lautari, ce vor ei – sa li se dea un termen – si dupa trecerea termenului sa plece din tara, unde vor ei,sa ne lase! Politicienii actuali – nu vor face asta – asa cum arata cineva mai sus – au nevoie de voturile tiganilor! De asta se urmareste si tiganizarea si manelizarea – adica coborarea in bestialitate a romanilor – ca sa votam toti politicieni precum EBA, fara sa punem intrebari!
    Apropo, nu esti de acord cu parintele Steinhardt?

    Apreciază

  11. sol said, on septembrie 6, 2011 at 11:31 am

    @romulus
    „expresia asta a ta imi da foarte mult de gandit! Esti cumva o tiganca intrata pe locuri puse deoparte la facultate – pe banii nostri, in detrimentul romanilor platitori de impozite – care uraste barbatii albi si crestini – creatori de civilizatie? Nu esti singura – sunteti milioane! “Felicitari”!”
    ( am citat din tine )
    este un atac foarte dur, nemeritat, asupra unei persoane care ti-a vorbit civilizat, cu argumente….si tocmai despre felul acesta de agresiune vorbesc eu! in privinta cuvintelor citate de tine aici din parintele Steinhardt… iar am rezerve. hai sa-ti spun de ce. le-am citit… si, la prima vedere, mi-au parut tulburatoare, pline de adevar… parca ma umpleau de satisfactie ( uite, mai , frate, spune cineva la lucruri pe nume… ) iar analiza psihologica fina a caracteristicilor etniei… este impecabila, presarata cu expresii savuroase, pline de umor si spirit. doar ca m-a socat cuvantul „antimaterie”…. ( oare ce-o fi cautand acolo, in „gura” parintelui? ) interesanta expresie si metafora folosita… hm! deci… da-mi voie sa ma opresc aici cu comentariile la adresa citatului postat de tine.
    in privinta muncii cinstite, contrazici ( culmea! ) exact aceeasi idee sustinuta si de mine… a nu se da ajutoare din banii nostri pentru nemunca. mai citeste o data comentariul de mai sus… am scris.. corectitudine. daca vor bani, ajutoare sociale… foarte bine, sa iasa la munca in folosul comunitatii, sa dea cu matura, sa spele pe jos, sa adune gunoaiele in locuri de unde nu se mai osteneste nimeni sa curete locurile, spatiile verzi. si daca refuza un loc de munca oferit… sa li se taie ajutorul de somaj/social/ de incalzire…. si care mai exista, inclusiv hrana gratuita de la cantinele sociale… unde unii descind cu bmw-ul.
    eu cred ca n-ai inteles nimic din ce-am scris… dar te grabesti sa-mi acorzi statutul de tiganca…. pai… e crestina atitudinea ta? ( intreb si eu… )

    Apreciază

    • romulus said, on septembrie 6, 2011 at 11:52 am

      Daca esti o tiganca care munceste cinstit – FELICITARILE MELE! Nu am nimic cu tine – m -as bucura sa -i poti influenta si pe altii din etnia ta! Asta intelegi?
      Nu o catalga ca agresivitate! NU SUNT DE ACORD CU DISCRIMINAREA POZITIVA SI CU CORECTITUDINEA POLITICA – asta sunt eu! Sunt niste imense minciuni, care nu vor aduce nici un progres societatii!
      Si acum sa -ti explic altfel: in subcontinentul indian – acum cateva mii de ani – a avut loc o invazie a aryenilor civilizatori, veniti de aici, de la noi – pe teritoriul bastinasilor negroizi. Aryenii acestia au dat Upanisadele, Ramayana, Mahabharata, sper ca stii si tu. Erau organizati pe caste – brahmanii – preotii, ksatrya – razboinicii, etc. Ei bine, eu inca ma simt asa .. mai ksatrya – cam cum au fost SI PARINTII ARSENIE PAPACIOC SI IUSTIN PARVU – IN TINERETILE LOR – PENTRU NEAMUL ROMANESC! Te deranjeaza asta cumva? Cine stie, poate cand voi imbatrani, ma voi schimba, intelepti – ajung „brahman”. Nu stiu daca stiai – dar voievozii romani din Evul Mediu – crestini ortodocsi toti – dupa o viata de lupta cu paganii – cu sabia, la propriu – la finalul vietii – multi se calugareau!Aparau crestinatatea romanesca cu sabia! Ai ceva impotriva?

      Apreciază

  12. romulus said, on septembrie 6, 2011 at 11:39 am

    @Roxie – multumesc pentru link. Stiam ca EI SUNT CEI CARE NU VOR SA SE INTEGREZE – dar informatia asta e foarte buna. Ei nu vor sa se integreze, exact ca si evreii in Europa Evului Mediu – sau mai de aproape – ei erau cei care se autoizolau in ghetouri – din cauza religiei – SI EI ERAU CEI CARE DOREAU SA -SI PASTREZE PURITATEA RASIALA! SI VOR SA RAMANA SI acum puri din punct de vedere rasial! Sa se casatoreasca doar intre ei! Si culmea – ne acuza pe noi, crestinii – albi din Europa sau SUA – de rasism!

    Apreciază

  13. kcaius said, on septembrie 6, 2011 at 1:00 pm

    MAAAA!! DEGEABA absolut DEGEABA NE PLANGEM. stiti de ce? raspunsul il aflam de la parintele Arsenie Boca: Pentru avorturile romanilor, ne vor stapani tiganii. nu ma mira ! trebuie sa ne ispasim pedeapsa, si nu trebuie sa avem nicio obiectie.

    Apreciază

    • Aquarius said, on septembrie 6, 2011 at 1:53 pm

      poate pe tine te vor stapani! am fugit ultima oara de la o bataie cu unul dar data viitoare ori eu ori el la spital!

      Apreciază

    • Catalin Kirk said, on septembrie 7, 2011 at 5:56 am

      Ungurii sunt mai jigodii decat tiganii.

      Apreciază

      • saccsiv said, on septembrie 7, 2011 at 8:24 am

        Catalin Kirk

        Si cum definesti cuvantul jigodie?

        Apreciază

      • Catalin Kirk said, on septembrie 8, 2011 at 1:09 pm

        @Saccsiv

        „Jigodie” la figurat semnifica un caracter uman abject, printre cele mai abjecte. Dar nu stiu de ce mi/a venit in cap tocmai asta. Cred ca m/am pripit, am vrut sa spun ca ungurii sunt foarte duplicitari (trebuie sa generalizez, personal am cunoscut unguri cat sa/i numar pe o mana, dar se simte trufia lor de a fi unguri si nu romani) si iata ca in rastimpuri ne surprind cu cat de antiromani pot deveni. Cred ca am prins ura de cand cu gestul spanzurarii simbolice a Craisorului. Cand Iancu a incercat sa-l sprijine si pe Kossuth cu revolutia lui!

        E teribil cat pot sa ne dispretuiasca ungurii, iar personal altadata imi placea cultura lor, ei au multi intelectuali si daca ne gandim ca cu tot cu diaspora nu sunt nici 15 milioane toti ungurii, e remarcabil. Dar duhul trufiei lucreaza mult in ei, ei cred ca daca nu seamana cu nici un alt popor de pe planeta atunci sunt natia superioara.

        Apreciază

  14. stef said, on septembrie 6, 2011 at 2:56 pm

    Mafiile tiganesti si grupurile etnice de tigani de pe intreg teriloriul tarii sunt o masa de manevra electorala tot in mainile puterii si serviciilor speciale. Al doilea pericol si cel mai mare consta in potentialul de SUBMINARE ETNICA SI CULTURALA – in caz de nevoie – Politica (jidaneasca) a multiculturalismului care aproape a distrus vestul Europei(…) tre sa se aplice si in Romania – Cum? Suportand aceasta plaga tiganeasca extrem de privilegiata!

    Apreciază

  15. romulus said, on septembrie 6, 2011 at 3:05 pm

    @ Sol – eu totusi zic – esti tiganca si sectara – ceva adventista, penticostala – ce subtil l -ai „atacat” pe parintele Steinhardt – evreul convertit la ortodoxie – cu o dragoste pentru Romania mai mare ca a multor romani! Prea dai tu sfaturi la altii – prea le ceri sa intoarca si celalalt obraz! Asa va invata pe voi pastorul sambata? Sa puneti mana sa munciti cinstit, sa nu mai furati – nu v -ar invata! Eh, pe mine altceva m -au invatat strabunii!
    Ai o viclenie de sarpe in tine, raspunzi numai la ce vrei, faci comparatii aiuritoare, rastalmacesti – unde lucrezi – la Consiliul (udemerist) pentru Combaterea Discriminarii, la SRI, la SISROM? Oricum mananci degeaba banii romanilor cinstiti! Lasa -ne pe noi – in „spatiul vital al patriarhatului vegetativ autohton”( expresia asta cred ca e a unei evreice lesbiene – unde ai citit -o – la sociologie – pe banii nostri?) – si du -te si provoaca la tine la satra!Si da tu sfaturi acolo!

    Apreciază

  16. gherasim said, on septembrie 6, 2011 at 4:26 pm

    asa e stef, sunt folositi ca masa de manevra insa nu doar in Romania ci in intrega europa. Orice minoritate etnica este folosita ptr controlul majoritatii de catre organele de represiune ale statului. Le ajuta, de fapt, acestora.

    Apreciază

  17. Ioan C. said, on septembrie 6, 2011 at 5:13 pm

    Eu zic ca nu avem de ce sa fim rasisti, stramosii nostri, ai tuturora, sunt, la toti, Adam si Eva.

    Apreciază

  18. danutza said, on septembrie 6, 2011 at 6:56 pm

    discutia a degenerat. multe comentarii nu-si au rostul aici. suntem departe de spiritul ortodoxiei.
    kery: nu pot sa cred ca recomanzi filmele enumerate.

    Apreciază

  19. nimic said, on septembrie 6, 2011 at 7:13 pm

    când vezi ”creștinii” ceștia sărind calul cum nu-i temperezi? înaintea ștergeai cum vroiai, acum lași mitocănia să se lăfăie? ….

    Apreciază

  20. Luiza said, on septembrie 6, 2011 at 7:34 pm

    Referitor la tigani. Stam in Spania de 6 ani si intr-o discutie oarecare am aflat ca dupa caderea comunismului aici, dupa moartea lui Franco, guvernul de aici a inceput sa integreze minoritatea de tigani in societate. Pe timpul comunismului nu erau primiti absolut deloc in orase, stateau in paduri la marginea oraselor, in corturi. Politia, pe timpul comunismului, avea sacina ca sa-i evacueze pe cei ce incercau sa intre in orase. In timp li s-au oferit munci numai in agricultura la salarii minime si locuinte sociale. Aici munca de jos e considerata cea din sectorul agricol. Au inceput sa integreze copiii in sistemul de invatamant. Parintii care nu-si ingrijeau copii (spalat, calcat) si nu-i trimiteau la scoala pierdeau dreptul asupra copiilor. Asa a reusit guvernul de aici sa integreze tiganii. Problema e ca in Romania n-a incercat nimeni sa-i integreze: sa le ofere munca, chiar pe salarii mici. Cred ca asta e cel mai important. O parte din tiganii din Romania nu au nici cele mai elementare conditii: apa curenta si lumina. Nu judec pe mineni ca si ei sint creaturi ale lui Dumnezeu. Doar am vrut sa explic ca pot fi intregrati. Trebuie sint multe eforturi facute pentru ei. Doamne ajuta!

    Apreciază

    • Ioan Pelasgul said, on septembrie 6, 2011 at 7:59 pm

      Pe timpul comunismului sau in regimul lui Franco?
      Franco a fost fascist, nu comunist din cate stiu.

      Apreciază

      • Romeo2110 said, on septembrie 7, 2011 at 4:39 am

        @Ioan Pelasgul

        Franco a fost catolic: cu bune si RELE. A dorit o Spanie catolica in sec XX.

        Ca si Miscarea legionara, impotriva iudeo-comunismului globalizant nu a avut decat un singur aliat capabil: Germania.

        A dorit un stat crestin, o guvernare in care sa nu aiba rol decizional caracatita antiheristica iudeo-masonica care se numeste PARLAMENT. A dorit reincrestinarea nordului Africii – pana in Maroc, dar Hitler i-a interzis asta. Ar fi intrat in razboi daca Germania ar fi ocupat Anglia. Spre deosebire de Antonescu, nu a crezut ca Germania poate castiga un razboi dus pe doua fronturi, si nu s-a implicat.

        Inainte de a muri, a predat puterea regelui Juan Carlos. Ca si Maresalul Antonescu (AMANDOI MILITARI) nu a dorit puterea pentru el, ci a pastrat-o pentru a conduce tara printr-o perioada tulbure si pentru a o preda regelui, unsul lui Dumnezeu pe pamant. PACAT CA NU S-A NASCUT ORTODOX !

        A SE OBSERVA CA IN LUME, ORICE STAT CARE RESPINGE PARLAMENTARISMUL IUDEO-MASONIC ESTE CATALOGAT FASCIST SAU DICTATORIAL SAU AURORITARIST ! Cand masoneria controleaza tot ce misca, cand armata este subordonata politicului, avem de-a face in tremenii corectitudinii politice cu un stat democratic.

        FRANCISCO FRANCO ramane eroul national al Spaniei secolului XX.

        Apreciază

  21. Luiza said, on septembrie 6, 2011 at 8:18 pm

    Franco a fost comunist! Da asa e kery, nu au reusit sa-i integreze total dar macar nu stau ca tiganii nostri de aici de prin Spania pe la margine la sate in corturi. Si aici fac la fel ca in Romania tiganii: ocupa prin abuz zone de la marginea oraselor si-si fac aici viata. In corturi cu familiile lor. Fac de rusine neamul romanesc. Vezi cazul cu tanarul care a aruncat un bebelus de 10 luni in raul Ebro. Sau cazurile cu furt de cupru din zona Valencia. Furturile de porci de la cooperativele din zona Valencia. Si exemplele pot urma. Cred ca daca s-ar vrea ar putea fi integrati. Doamne ajuta!

    Apreciază

    • oroles said, on septembrie 6, 2011 at 10:23 pm

      @ Luiza

      „Franco a fost comunist!”

      Nu este adevarat. Franco a luptat pe viata si pe moarte impotriva comunistilor. Vezi Razboiul Civil din Spania 1936-1939…

      Apreciază

      • Romeo2110 said, on septembrie 7, 2011 at 8:47 am

        A se citi cartea lui Mircea Eliade: Salazar. http://cartielectronice.blogspot.com/2010/07/citeste-online-salazar-de-mircea-eliade.html si download; sau se cauta cu google ( Salazar Eliade pdf )
        Salazar a fost un Francisco Franco al Portugaliei, care a reusit sa fereasca aceasta tara de caracatita democratiei fara varsare de sange.
        In anii 70, o lovura de stat a ‘readus Portugalia pe calea democratiei’.

        Carnation revolution

        On 25 April 1974, as a representative in the MFA – Movimento das Forças Armadas (English: Movement of the Armed Forces) he received from the President of the Council of Ministers, Marcello Caetano, the rendition of the Government (which was in refuge in the Carmo Barracks). Although General Spínola did not play an important role, Marcelo Caetano insisted he would only surrender power to Spínola. This, ironically, allowed Spínola to assume an important public place as a leader of the revolution, although that was not what the MFA originally intended. The formation of the Junta de Salvação Nacional (English: National Salvation Junta), formed in the days following the Carnation Revolution, allowed Spínola to take on the role of President of the Republic. (wikipedia)

        Apreciază

    • Romeo2110 said, on septembrie 7, 2011 at 4:50 am

      @ Luiza

      Spune-mi te rog cum este prezentat Francisco Franco in manualele de istorie din Spania. La televiziune, de oamenii formatori de opinie ?

      Apreciază

      • Romeo2110 said, on septembrie 7, 2011 at 8:05 am

        @sacciv
        da-i shut down lui Kery, pt ca polueaza blog-ul.

        Apreciază

      • saccsiv said, on septembrie 7, 2011 at 8:29 am

        Romeo2110

        Am mai facut-o si cred ca o voi mai face.

        Apreciază

    • romulus said, on septembrie 7, 2011 at 2:08 pm

      Cu respect – eu zic sa mai citesti, sa te mai informezi!

      Apreciază

  22. MIhaela said, on septembrie 7, 2011 at 7:19 am

    In legatura cu „integrarea ” tiganilor: ce vreti mai mult efort social decat sa se rezerve locuri speciale pentru ei in scoli, sa fie finantate sute de „programe” , de unde banii sunt deturnati de mafia tiganeasca spre alte directii?
    Tiganul are genetic viata de satra, lenea si smechereala .Tiganul practica magia ,prostitutia,traficul de diverse chestii , si este folosit de clapaugi pentru multiple scopuri :destabilizare, anarhie,stoarcere de despagubiri, etc ,etc. Impreuna cu unguroiul, tiganul este „bau -au „-ul folosit de elitel.El nu-si da seama cat de mult este folosit, pentru ca ii plac lucrurile murdare pe care le face.
    Daca tot „veni vorba ” de Franco: ce cautau legionarii nostri ortodocsi (Mota si Matei)in lupta catolicilor din Spania?

    Apreciază

    • romulus said, on septembrie 7, 2011 at 2:07 pm

      De acord cu tine in privinta tiganilor si a ungurilor manipulati.
      In privinta lui lui Mota si Marin – te rog citeste Testamentul lui Mota. Eu personal prefer o Spanie catolica, cat de cat crestina – decat o Spanie musulmana sau evreiasca – asta apropo de ofensiva propagandistica de pe canalele tv – cu realizarile musulmanilor si evreilor sefarzi in Al Andalus – de parca noi crestinii nu am creat nimic acolo, berberii aia nespalati au gasit Spania goala, nu erau acolo vizigotii crestini! Exact ca in cazul ungurilor cu Ardealul – Ardealul bogat in toate cele a fost gol de populatie pana au venit ei in anul 900 e.n. si l -au ocupat! TUPEU DE BARBARI ASIATICI NESPALATI! Trebuie sa se faca o distinctie foarte clara: IN ISTORIE AU EXISTAT INVAZII CIVILIZATOARE, BENEFICE – ARYENII IN INDIA, SPANILOLII IN AMERICI ( sa se termine cu prostia cu exterminarea ameridienilor – Cortez a cucerit si crestinat Mexicul cu 300 de oameni – asta nu e minune dumnezeiasca? – in timp ce satanistii azteci si mayasi sacrificau zeilor zeci de mii de ai lor – sclavi si nesclavi – ca sa se apere de invazie – asta intr -un singur an!) si au existat INVAZII BARBARE, VENITE DIN ASIA – CARE AU ADUS CU ELE DECLINUL EUROPEI, AL CIVILIZATIEI – impotriva carora au facut zid stramosii nostri!

      Apreciază

      • oroles said, on septembrie 7, 2011 at 10:50 pm

        Romulus, frate, nu au existat invazii civilizatoare. Crestinismul nu se impune cu forta. Catolicii in erezia lor nu au inteles treburile astea. Suntem singura tara poate din lume care nu a dus vreun razboi de cucerire. Noi doar ne-am aparat, nevoile si neamul si credinta stramoseasca. Le-am aparat cu arma in mana, desculti si cu pieptul gol daca a fost nevoie. Asta da. Dar nu au facut bine catolicii nici cu cruciadele nici cu inchizitia nici cu conquistadorii. Parerea mea.

        Doamne ajuta!

        Apreciază

    • oroles said, on septembrie 7, 2011 at 10:42 pm

      @ Mihaela

      Legionarii nostrii ortodocsi luptau impotriva comunismului ateu. Atunci s-a incercat de catre internationala comunista o invaluire a Europei. Au dat lovitura in 1917 in Rusia, au incercat in 1919 in Ungaria, dar le-au stricat romanii planurile, apoi au vrut sa prinda Europa in cleste. Trebuie sa intelegi ca impotriva comunismului ateu s-a dus o lupta foarte dura. Legionarii nostrii Mota si Marin, alaturi de ceilalti camarazi care au fost cu ei, au facut fapte de un eroism iesit din comun. Se spune ca toata Spania vorbea de eroii romani.

      De altfel, am fost in Ianuarie in Spania si am ramas uimit. Intr-o Europa in care daca spui ca esti roman risti sa fii scuipat in fata, intr-o Spanie in care se compun cantece cu versuri ca „sa le rupem picioarele la romani” intr-o tara din care am auzit atat de multe cazuri de ura si dispret la adresa romanilor, ei bine in aceasta tara am vazut cum sute de spanioli au venit sa comemoreze Eroii de la Majadahonda. Am auzit spaniolii strigand Viva Espania, Viva Roumanie! Asta la 74 de ani de la moartea lor!

      Gandeste-te ca la noi in tara nu ne comemoram noi romanii eroii nostrii, ce sa mai vorbim de cei cazuti din randurile altor nationalitati.

      Inaninte sa intrebi prostii despre „Mota si Matei” preluate din ura altora impotriva legionarilor, mai bine ai pune mana sa citesti si sa te mai cultivi putin. Cel putin istoria noastra sa ne-o cunoastem, ca sa nu ne poata minti altii si sa ne spuna cine suntem si de unde venim.

      Doamne ajuta!

      Apreciază

      • MIhaela said, on septembrie 8, 2011 at 8:43 am

        oroles,
        Nu trebuie sa jignesti. Scuze pentru ca am gresit numele,dar asta nu inseamna ca nu am citit . Era doar o intrebare, dar tu te grabesti sa fii agresiv si sa jignesti.
        Eu am citit ce am gasit . Prea multe date nu exista despre acesata perioada.Ai fi putut sa imi recomanzi o bibliografie.
        Nu toti am fost implicati , prin rude sau cunostinte, in miscarea legionara. dar vrem sa ne clarificama anumite lucruri.
        Remarc aceasta tendinta la unele replici: agresivitatea.

        Apreciază

      • oroles said, on septembrie 8, 2011 at 10:26 am

        @Mihaela
        Tare sensibila mai esti, Mihaela. Raspunsul meu a fost poate mai dur, dar a fost corect. Raspunsul a fost pe masura intrebarii tale, acuzatoare si tendentioase. Lipsa de informatie nu justifica acuzele nefondate. Te-ai pozitionat prin intrebarea ta, pe aceeasi linie a acuzatorilor miscarii, demonstrand inca o data, ca cei ce acuza sunt in general ignoranti care habar nu au de istorie.
        Daca ai fi vrut sa stii mai multe despre subiect, spuneai asa de la inceput, nu acuzai tendentios. Daca intr-adevar esti sincera si vrei sa cunosti ce s-a intamplat, literatura este o gramada. Eu iti recomand sa incepi cu „Pentru Legionari”. Asa vei intelege cum stateau treburile in perioada interbelica. Daca vrei o perspectiva din punctul de vedere al unui preot ortodox, cauta „Biserica si Miscarea Legionara” de Pr. Ilie Imbrescu.
        Deasemenea „Imn pentru crucea purtata” a lui Virgil Maxim este deosebita, la fel ca multe, multe alte carti care ar putea sa faca lumina in acest subiect pe care oculta il doreste ingropat sau poate mai bine zis, deformat.
        Iti garantez ca pe masura ce vei citi, vei intelege descoperi adevarul, iar rautatile si atacurile celor ce acuza Miscarea ti se vor parea deplasate si rauvoitoare, tocmai pentru ca nu merg pe linia adevarului.
        Doamne ajuta!

        Apreciază

  23. George Alex said, on septembrie 7, 2011 at 8:21 am

    Astai tara lu Basescu.

    Apreciază

  24. MIhaela said, on septembrie 9, 2011 at 7:11 am

    oroles,
    Vei fi la fel de „corect” cand vei comenta (poate ) cele scrise (in ultima postare ) de kery?
    Cu adevarat , trebuie sa dezlusim si sa discernem minciunile istoriei.

    Apreciază

  25. MIhaela said, on septembrie 9, 2011 at 7:12 am

    Rectific : in penultima postare .

    Apreciază

  26. un cetățean said, on martie 15, 2012 at 3:50 pm

    De ce? Poate de frică .

    Apreciază

  27. .De ce? de ce? de ce?..... said, on iulie 20, 2012 at 3:33 pm

    De ce nu sunt deranjati tiganii bogati?
    Datorita faptului ca bogatia lor provine din ceia ce se produce”Para malaiata in gura lui Natafleata”,mai bine zis „din ciordeala”.
    De ce nu se cerceteaza provenienta averilor?
    Datorita faptului ca ciordeala fiind poate cea mai veche meserie,demulte ori este trecuta cu vederea.Cercetarea provenietei,freasca CEL DE SUS,sa nu manjasca pe cercetatori cu negrul carbunelui folosit de ….
    De ce fiscul nu le bate la usa?
    Tiganii nu locuiesc in vilele construite din ciordeala,ci in vechile corturi,dupa cum se stie cortul nu are usa

    Apreciază

  28. […] De ce nu sunt deranjati tiganii bogati? De ce nu se cerceteaza provenienta averilor? De ce fiscul nu… […]

    Apreciază

  29. […] De ce nu sunt deranjati tiganii bogati? De ce nu se cerceteaza provenienta averilor? De ce fiscul nu… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.