SACCSIV – blog ortodox

Cititorii considera necesara aparitia mini saptamanalului. Majoritatea vor multiplica si distribui. CINE SE OFERA SA SCRIE?

Posted in APOCALIPSA, ORTODOXIE by saccsiv on august 19, 2011

Asadar, ideea e considerata buna:

O idee: Sa facem un soi de mini saptamanal pe care sa-l distribuim fratilor ce nu au acces la internet

Si daca e buna, hai sa progresam. S-au stabilit cam care ar fi temele abordate, deci cine se inscrie sa le si scrie? Repet ceea ce am scris si in acel articol: nu scrie nimeni, eu n-am timp sa ma ocup. Doar le voi posta. Eventual completa oleaca.

Iar daca altfel nu se poate, preluati sau faceti o sinteza dupa materialele ce le gasiti pe blogurile saccsiv, Apologeticum si cele similare.

Pentru orimul numar, poate dezvoltati:

Crestinul si PLAJA

Ca tot e inca sezon.

Pentru al doilea:

Rubrica incepatorului: CUM FACEM CORECT SEMNUL CRUCII?

Consider utile in fiecare numar si aparitia cate uneia din profetiile despre vremurile apocaliptice.

In ceea ce priveste masoneria si cipurile, noi aici deja consumam hrana tare. Lor le trebuie ceva moale, ca pentru cei foarte incepatori. Dar se pot face astfel de materiale pornind de la ceea ce gasiti la categorii.

La avort, e mai simplu, lucrurile trebuie spuse direct.

Sunt necesare din cand in cand si alte articole dintre toate temele abordate pe acest blog.

Deci cine se ofera, sa-mi dea un semn aici sau pe e-mail.

Doamne ajuta!

 

47 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on august 19, 2011 at 4:44 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

    • @Daniel-George said, on august 19, 2011 at 10:34 pm

      http://video.google.com/videoplay?docid=3020598050320537619

      Un documentar ce pune ecumenismul sub lupa.

      Daca se incarca greu, il gasiti si pe Youtube sub numele de „Ecumenismul necrestin al Vaticanului”
      Aici o sa vedeti cum toti reprezentanti ai religiilor terei, din urma cu 20 de ani, inclusiv ortodocsi ecumenisti de pe la toate patriarhiile ortodoxe ale lumii, stau bot in bot spunand rugaciuni cu budistii, taoisti , musulmanii, indienii si .. cam toata plaja asta ratacita.

      Apreciază

  2. BOTOSANEANUL ORTODOX said, on august 19, 2011 at 4:56 pm

    saccsiv eu ma ofer sa scriu si asa dispun deocamdata de timp.eu am sa scriu despre dragoste si trebuie facuta o rubrica ne vorbeste sfinti parinti.daca vrei iti trimit un exemplu de foaie.astept raspuns

    Apreciază

  3. codrut said, on august 19, 2011 at 5:10 pm

    bravo tie…ai spart gheata..

    .sper sa ti se alature si altii.si nu uitati ca obligatoriu unul din cele 4 articole trebuie sa fie anticip si antimasonerie si antisionism, materialele le puteti lua chiar de pe blogul acesta cu acceptul proprietarului, mentineti un format compact…sa fie ieftina imprimarea lui, adica 4 pagini A 4 ( un A3 fatza -verso)…

    mai aveti timp ptr marea lansare din 1 septembrie, important e sa avem repede o schita sa o dezbatem un pic…
    e necesara ptr dezvoltarea ulterioara a publicatiei

    cine se ofera sa faca grafica antetului? ( un simbol ortodox obligatoriu ce se cere este Sf Cruce…)

    Apreciază

    • florin said, on august 19, 2011 at 6:01 pm

      Nu cred ca e bine ca antetul (si de altfel intreg saptamanalul) sa contina prea multe simboluri ortodoxe (icoane, cruci, etc.), pentru ca e foarte posibil ca unele exemplare sa fie aruncate sau folosite in mod necuviincios. Poate e bine ca aceste simboluri sa fie mai degraba sugerate decat prezentate expilcit.

      Apreciază

    • Sergiu said, on august 19, 2011 at 6:38 pm

      Pâi dacă e aşa, o putem imprima la o imprimantă banală a3 (sunt cu max 200-300 lei mai scumpe ca cele de A4) apoi foile pot fi îndoite pentru a4. Asta este cea mai iestină variantă posibilă.

      Apreciază

      • codrut said, on august 19, 2011 at 6:55 pm

        da, cam asa ceva vreau…mic , ieftin si de impact , mare impact, exact ca un glont( mic iute si ieftin)…

        Apreciază

  4. BOTOSANEANUL ORTODOX said, on august 19, 2011 at 5:21 pm

    codrut intra pe pagina mea de mass botosaneanulortodox ca sa vb mai detaliat

    Apreciază

  5. Sergiu said, on august 19, 2011 at 6:28 pm

    Frate Saccsiv, nu ştiu cum vrei să arate minisăptămânalul, dar eu pot să mă ocup de tehnoredactare, adică aranjarea scrisului în pagină aşa cum se aranjează în ziarele şi revistele din ziua de azi.

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 20, 2011 at 1:36 am

      Sergiu

      Multumesc. Si de grafica?

      Apreciază

      • Sergiu said, on august 20, 2011 at 3:43 pm

        In tehnoredactare este inclusa si grafica.

        Apreciază

  6. Sergiu said, on august 19, 2011 at 6:33 pm

    Îmi pare rău că a trebuit să repet…. dar nu mi-ai trimis nici un răspuns la comentariul din primul articol leget de minisăptămânal.

    Apreciază

  7. codrut said, on august 19, 2011 at 6:42 pm

    De fapt Saccsiv in calitate de gazda a acestui saptaminal trebuie sa apeleze la un IT-ist sa creeze o matrita ( un material cu antet prestabilit si paginatie care sa nu se modifice ) .

    .apoi trebuie sa dea accesul la aceasta matrita catorva… care vor posta si aranja in pagina materialele..

    ulterior cand totul e gata se va incarca pe blog versiunea finala spre a putea fi descarcata de oricine doreste ( in format pdf)

    cu aceasta „poza” ( pdf) doritorii vor merge la xerox si vor cere sa li se faca atitea copii cat pot ei plati si impartii

    NU APELATI LA TIPOGRAFII, acolo ca sa dai o comanda ti se solicita datele personale ori eu tocmai asta vreau sa evit, ca nimeni din sistem sa nu poata controla nimica , nici tirajul nici cine a comandat , nici cine a impartit…aceasta lipsa d einformatii ii va face sa turbeze,

    practic nimeni nu va stii vreodata in cate exemplare s-a tiparit materialul din saptamina X sau Y si cine s-a ocupat de ele…efectul se va vedea doar pe „piata” adica cand apare materialul

    Apreciază

  8. BOTOSANEANUL ORTODOX said, on august 19, 2011 at 6:46 pm

    nu avem noi puterea sa daramam sistemul.lucruruile astea trebuiau facute cu poporul roman de foi parohiale in fiecare biserica si invatat poporul credinta ortodoxa in duhul sfintilor parinti.dar din pacate acum sa iei crestinul care nu stie sa faca sfanta cruce sa dea viata pentru hristos sau sai spui ca traim vremuri de cadere spirituala si vremuri apocaliptice iti spune ca esti nebun mai ales ca ei habar nu au pe ce lume traiesc si la asta ma refer la cei care mai merg si la biserica.http://botosaneanulortodox.blogspot.com/

    Apreciază

    • Mihai said, on august 19, 2011 at 8:39 pm

      care preot de parohie ti-ar permite sa faci asta…? Doamne iarta-ma de pacatos ce sunt caci clevetesc, dar putini ar fi cei ce ar accepta.

      Apreciază

  9. agerstress said, on august 19, 2011 at 7:00 pm

    Eu cred ca ar trebui mai intai dezbatute subiectele cu o saptamana inainte si apoi poate se gaseste cineva sa redacteze un articol sinteza care sa cuprinda toate aspectele esentiale desprinse din intreaga discutie. Ortodoxia si egoismul nu cred ca sunt compatibile, prin urmare, obsesii de genul „copyright”, „proprietate intelectuala”, sau „eu am zis primul cutare lucru…” nu-si au locul aici. Un articol scris de o singura persoana, reflectand opiniile unei singure persoane si viziunile unei singure persoane nu poate fi suficient de reprezentativ pentru o comunitate religioasa. Daca l-as scrie eu poate ca mi-ar scapa foarte multe aspecte importante pe care altii le vad dar mie imi scapa chiar si pe moment. Ce e scris ramane scris si daca nu e scris de la inceput cum trebuie ramane prost scris si efectele sunt pe masura.
    Daca aceasta foaie de informare va vedea lumina zilei, parerea mea este ca nu trebuie sa devina o rampa de lansare pentru individualitati dupa calapodul societatii capitaliste ci dimpotriva, trebuie sa dezvoltam conceptul de comunitate ortodoxa intru Hristos pentru ca impreuna formam biserica dar separat e fiecare dintre noi doar o frunza-n vant. Cred ca ar fi oportun sa ne gandim si la o semnatura comuna si reprezentativa cu ar fi, de exemplu, „Miscarea Legionara”. O asemenea semnatura sunt convins ca i-ar rascoli serios pe multi… :). Pentru toate este un inceput iar pentru unele mai e si o inviere…
    Doamne ajuta.

    Apreciază

    • codrut said, on august 19, 2011 at 7:07 pm

      vreau sa precizez ceva: materialu se va numi ” Foaia lui Saccsiv” , ca sa nu fie nici o indoiala unde se naste si unde se concepe acest material…

      in privinta semnarii articolelor nu am nimica impotriva sa se semneze cu „miscarea legionara” sau cum vreti voi

      practic tot ce conteaza este ca mesajul sa aibe impact, materialul sa isi faca treaba odata ce este impartit

      Apreciază

      • agerstress said, on august 20, 2011 at 5:29 pm

        Din punct de vedere etic mi se pare foarte potrivita denumirea sugerata de tine. Ma tem insa ca-l vom sacrifica in mod inutil pe fratele saccsiv transformandu-l intr-o tinta unica. Eu il prefer viu printre noi. Aceasta minipublicatie va fi un pas important si sunt convins ca sistemul si nu numai sistemul o va primi cu TURBARE MARE.
        Sugestia mea in privinta semnaturii are o justificare cat se poate de buna. In primul rand va fi de mare impact deoarece Miscarea Legionara a ramas un simbol pentru foarte multi romani si apoi, nu trebuie sa nesocotim jertfa fratilor nostri intru credinta, legionarii, care au pus cu ani in urma un inceput bun. Multi dintre ei au suferit cumplit si unii au fost ucisi prin inchisori comuniste sau chiar la drumul mare de catre dusmanii ortodoxiei. Cei putini care au mai ramas printre noi, abia tarandu-si povara anilor de suferinte pot sa confirme. Ar fi o forma de cinstire a memoriei acestor martiri sa le continuam lucrarea.
        In privinta „conceptului de comunitate” despre care vorbeam, trebuie sa precizez (inainte de a ma acuza cineva ca raspandesc „idei comuniste”) ca am studiat putin modul de functionare a comunitatii dezvoltatorilor si utilizatorilor de linux, asa, ca fapt divers. Trebuie sa recunosc ca un grup de oameni raspanditi pe toata fata pamantului, chiar fara a se cunoaste intre ei au realizat ceva aproape incredibil. Deci iata ca se poate. Dar acest mod de colaborare/organizare nu este specific in exclusivitate fiintei umane. Il intalnim foarte frecvent in intreaga creatie (ca sa nu spun „natura”), deci, iata, Dumnezeu insusi a invatat pana si cele mai marunte vietati (vezi furnicile, vezi albinele, vezi sardinele si strategia lor de aparare in fata marilor rapitori, s.a.m.d.) cum sa-si depaseasca limitele individuale printr-un intreg in care sa conlucreze toti indivizii urmand un scop comun, o cauza comuna. Apoi, daca furnicile si albinele au regina lor in jurul careia se unesc, noi avem Biserica Ortodoxa si ne unim in jurul ei in numele Lui Iisus Hristos. Crede cineva ca e putin lucru? Exista vreo alta cale de biruinta decat alaturi de Hristos? Daca furnicile reusesc sa-si atinga scopul lor existential alaturi de regina lor, cu cat mai mult ar trebui sa reusim si noi uniti intru Hristos?
        Daca dusmanii nostri invata de la schizofrenicii sionului oare nu se cuvine sa invatam si noi de la Dumnezeu observand minunata intocmire pe care a pus-o peste intreaga Sa cratie? Mai e nevoie sa intreb cine ar fi invatatorul cel mai mare si cu adevarat intelept?
        Si nu in ultimul rand, tot legat de ideea de comunitate, isi imagineaza cineva vreo compatibilitate intre democratie, capitalism si imparatia Lui Dumnezeu? Atunci cum si pentru ce ne pregatim?
        Doamne ajuta.

        Apreciază

  10. tutenstine said, on august 19, 2011 at 7:14 pm

    Daca vrei te ajut si eu sa scriu

    Apreciază

  11. BOTOSANEANUL ORTODOX said, on august 19, 2011 at 7:21 pm

    nu e bine sa va semnati cu miscarea legionara va este frica inseamna ca nu aveti credinta

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 20, 2011 at 1:57 am

      BOTOSANEANUL ORTODOX

      Adica vrei sa se semneze fiecare? Consider ca nu-i obligatoriu.

      Apreciază

    • agerstress said, on august 20, 2011 at 6:03 pm

      Scopul nostru nu este sa facem skandenberg cu dusmanul sa aratam cat suntem de curajosi. Miza nu este un titlu olimpic. Exista ceva cu mult mai important decat pariul fiecaruia dintre noi cu propriu „sange din instalatie”. Sistemul va incerca sa speculeze asazisa „lipsa de curaj” pentru a obtine desconspirarea celor implicati in mod activ si tu le cam dai „apa la moara” cu comentariul tau de mai sus. Nu te supara pe mine ca eu stiu bine ca pamantul pe care pasim zi de zi musteste de astfel de curajosi a caror singura realizare este ca au ajuns ingrasamant „natural”.
      Sau, mai sintetic spus si pe romaneste, „de la curaj la prostie e un singur pas”.
      Avem nevoie si de putina strategie nu numai de „muschi”.
      Doamne ajuta.

      Apreciază

  12. marius said, on august 19, 2011 at 7:27 pm

    UN DOCUMENTAR SUBTITRAT…POSTEAZA-L
    UITA-TE …SE NUMESTE ATENTIE- OAMENII ZEI…

    Apreciază

  13. paul said, on august 19, 2011 at 7:46 pm

    IBM anunta ca a creat cipul care imita creierul uman:
    http://www.ziare.com/ibm/produse/ibm-anunta-chip-ul-care-gandeste-ca-un-creier-uman-1114987
    si inregistrarea video:

    Apreciază

  14. elena c said, on august 19, 2011 at 8:35 pm

    Intr-adevar…nu e bine sa citeasca cei care nu prea sunt initiati in subiecte gen ‘apocalipsa’, ‘antihrist’ ‘noua ordine mondiala’ etc…in loc sa se lumineze, multi o sa spuna ca se face tam-tam pe nimic si ca de sf lumii se vorbeste de nu stiu cat timp, intr-un cuvant…o sa zica ca nu suntem prea intregi la minte sa vb de ”sf-uri”. Stiu eu ca asa zic ei…pt f multi, aceste subiecte sunt un subiect de ras pt ca nu pot sa vada lucrurile clar. Mia intai as zice ca ar trebui sa se ia cu incetul…poate un interviu de-al vreunui sfant parinte in care aminteste si despre problema zileleor noastre, cele de pe urma…iar apoi explicatiile mai detaliate.
    Insa e greu…sa calauzesti un suflet, sa-l indrepti definitiv, puternic, e cel mai greu. Ar trebui sa ne folosim mult de sfaturile directe ale sfintilor Parinti in aceste brosuri, pt ca cuvintele lor merg direct la suflet, nu articole scrise de oarecine. Stirile Saccsiv ar putea fi puse in sectiunea asta…a situatiei actuale a lumii. Aceasta e parerea mea…

    Apreciază

  15. Bogdan Ioan said, on august 19, 2011 at 8:55 pm

    Cred ca din pacate azi lipseste un saptamanal, o brosura prin care sa se spuna si sa se demonstreze adevarul despre minciunile din mass-media (locul din care din pacate se informeaza ceea mai mare parte din crestinii ortodocsi din ziua de azi). Prin brosura, saptamanal sa fie aratat adevarul din spatele minciunilor.

    Apreciază

  16. SandooPB said, on august 19, 2011 at 9:23 pm

    Sunt curios daca’l veti distribui si prin manastiri…

    Apreciază

  17. Samir Mihail Vancica said, on august 19, 2011 at 10:55 pm

    Iată Eu vă trimit pe voi ca pe nişte oi în mijlocul lupilor; fiţi dar înţelepţi ca şerpii şi nevinovaţi ca porumbeii. (Mt.10:16)

    Mai intai de toate acest material trebuie sa sadeasca indoiala cea buna. Sa-l faca pe om sa se trezeasca. Sa-l faca dornic de a cauta raspusurile in Ortodoxie la marile intrebari care se nasc din confuzia post-moderna a unei umanitati in deriva.

    Apreciază

  18. Raluca said, on august 20, 2011 at 1:41 am

    Eu as merge pe stilul mai direct, concis, la subiect, exact cum sunt concepute articolele si comentariul fratelui saccsiv, nu cum sugereaza sora elena. Duhovnicul meu a zis de curand, si tind sa-i dau dreptate.” Pe oameni nu-i mai trezeste nimic, poate doar daca-i sochezi” . Si de asemenea „in vremuri de criza umana , va fi cernere si de caractere: vor fi doar oameni buni si f. buni (cu Hristos) si opusul lor, cei caldicei unii vor ramanea in sita altii se vor cerne, agatati de marginea sintei nu vor mai fi. Mi se pare ca acest lucru se si intampla. Deci nu vad nici un motiv de a o lua progresiv.
    Binenteles ceea ce se intampla trebuie acoperit si de cuvantul Sfintilor Parinti.
    (Privesc toate grozaveniile la tv, cred orice li se vara, nu par scosi din gaoace cand vine vb. de tv.)
    Nu as sustine semnarea cu „miscarea legionara” deoarece sunt putini care stiu adevarul despre legionari. Au fost intoxicati masiv cu minciuni despre ei.Trebuie putin studiu si curiozitate sincera sa te lamuresti asupra acestui aspect.
    Poate ma insel in tot ce am expus !

    Apreciază

  19. danutza said, on august 20, 2011 at 7:18 am

    eu cred ca putem sa publicam articole mai vechi de pe acest blog sau de pe alte bloguri care sunt de acord sa participe, dar sa avem si o rubrica de noutati. astfel ca nu trebuie sa scrie cineva prea mult , ci doar sa se constituie o redactie care sa alcatuiasca cuprinsul si de cineva care sa macheteze.

    Apreciază

    • danutza said, on august 20, 2011 at 7:23 am

      pentru credibilitate, se va da sursa sau articolul de baza, la care se pot face comnetarii 9 asa cum face fratele saccsiv).
      eu cred ca in manastiri se vor distribui f bine, pt ca sunt mult mai receptivi calugarii la astfel de actiuni.
      trebuie ceruta si binecuvintarea de la duhovnic si, daca am putea, si a unui prelat ( ariepiscop, mitropolit). as avea greutate sa apare cu binecuvintarea lui.

      Apreciază

  20. Alexandru(Fulger) said, on august 20, 2011 at 8:09 am

    Consider ca este bine ca in mini saptamanal sa apara intr-un loc si sfantul sau pilda zilei.

    Apreciază

  21. criza? said, on august 20, 2011 at 10:08 am

    ni se pune in fatza criza si apoi dai omor :ia le banii toti,pune chip…,dar primul lucru normal ar fi sa si dea demisia ei care nu au gasit metode sa prevada criza (?),nu gasesc alte solutii decat sa ne omoare pe noi? ce oameni conduc acum lumea o spune sfantul Averchie in talcuirea apocalipsei :oamenii posedati !! si spune si ceva logic :cum si cei ce obtin raiul in aceste conditii sant acolo sus cu sfintii cei mari,asa si cei ce nu se mantuiesc acum se duc in cel mai rau iad !!!

    Apreciază

  22. 2 said, on august 20, 2011 at 1:56 pm

    Bogdan Ioan si cu Raluca zic f bine.

    SOC , ANTI MEDIA

    Apreciază

  23. lorenzzo1983 said, on august 20, 2011 at 2:10 pm

    Daca doriti va pot ajuta eu cu implementare, coduri, etc, design, uite si un id Lorenzzo1983.. valabil pt toate retelele de comunicare, blog,google,yahoo.etc. si binenteles DOAMNE AJUTA !!!

    Apreciază

  24. codrut said, on august 20, 2011 at 6:22 pm

    ok, pana la urma se apuca cineva de scris ceva concret?

    Apreciază

  25. Bogdan Ioan said, on august 20, 2011 at 8:10 pm

    Gasiti 3 persoane care sa se ocupe de materiale. Nu tare lungi. Cat mai la obiect. Se transmit materialele spre lecturare si aprobare catre 3 persoane ( eu sincer m-am gandit la danutza, botosaneanulortodox si saccsiv). Se transmite materialul la tehnoredactare. Li se prezinta din nou celor trei fde mai sus formatul final.–> Se posteaza pe internet pentru Download.

    Apreciază

    • agerstress said, on august 21, 2011 at 1:05 pm

      Sau altfel spus, izolati „fenomenul”, dati-i o tenta personala si apoi eliminati 3 persoane ca e mult mai simplu si.. gata! Lucratorii sistemului au invins si de data asta. Ne crezi chiar atat de prosti? Eu, unul, nu te cred foarte sincer, nu stiu de ce… Cu ce te deranjeaza o colaborare la nivel de intreg?

      Apreciază

  26. codrut said, on august 21, 2011 at 3:50 pm

    cei care vor sa se implice direct sa comunice acest lucru doar lui saccsiv( adica e mailul lui personal nu aici in „piata”), nu va dati numele inca, nici cand semnati articolele nu o faceti cu numele intreg ci doar cu numele de botez, la urma urmei e singurul care conteaza

    Saccsiv sa fie cel ce stie exact cine sunt cei implicati…si cate drepturi e dispus sa le ofere pe blogul lui….

    Un singur coordonator e de ajuns si el trebuie sa fie gazda acestui blog, daca sunt prea multi bagatori de seama si chibiti , atunci sistemul ne-a pus deja frana…..

    Apreciază

  27. GEORGE said, on august 22, 2011 at 11:19 am

    ai dreptate codrut……………….
    s-a apucat cineva de treaba?
    vreau materialele pt a le distribui……………..imi pare rau ca nu am scris nimic pana acum dar nu prea am avut timp, as fi vrut sa ajut mai mult dar din pacate timpul nu imi permite, dar totusi voi putea imprima si distribui destule mini saptamanale, probabil pot fi cateva sute pe saptamana cel putin, doar sa fie facute cum trebuie, scurt si la obiect……………sa cuprinda neaparat despre portul in Biserica, masonerie, cipuri, vaccinuri, mancare modificata genetica, despre tara romaneasca in mod special, cum ni se vinde si fura tara si de catre cine(asta este foarte important).
    Doamne Ajuta! daca vreti o imprimanta buna care isi scoate banii imediat va recomand un hp k8600, e A3, foarte buna face zeci de mii de copii fara probleme, testat lucrul asta, o am de vreun an jumate.
    sacciv cum pot sa iau legatura cu tine?

    Apreciază

  28. iulianaama said, on august 23, 2011 at 1:18 pm

    nu ma pricep sa scriu, dar la tehnoredactare si la impartit pliantele pot ajuta

    Apreciază

  29. codrut said, on august 23, 2011 at 3:52 pm

    As dori sa stiu Saccsiv daca pe langa doritorii de tehnoredactare si alte chestiuni strict tehnice s-a oferit cineva sa participe si la partea de creatie( adunare de articole mai vechi de pe bloguri sau chiar scrierea de noi articole)?

    …..exista la momentul asta o macheta a acestei viitoare publicatii? pe cand va apare primul numar?

    Doamne Ajuta!

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 23, 2011 at 4:04 pm

      codrut

      Nu exista nimic frate. Nu le cunosc stilul putinilor care s-au oferit, iar cei la care ma asteptam … n-au dat nici un semn.

      Apreciază

      • codrut said, on august 23, 2011 at 5:25 pm

        atunci inseamna ca nu mai trag nici o speranta sa apara ceva in 1 septembrie

        Apreciază

  30. agerstress said, on august 23, 2011 at 8:37 pm

    @codrut,
    Inceputul e intotdeauna mai greu. Ar trebui sa ne hotaram asupra catorva subiecte concrete pentru prima aparitie. Fratele sacsiv a propus cateva dar nu am vazut nici o reactie. Spre deosebire de jurmalistii de profesie care isi dedica timpul integral activitatii publicistice (ei din asta traiesc, dealtfel), noi trebuie sa scriem aceste articole in timpul liber (care nu prea este… 😦 ) sub forma unor schite de articol. Aceste schite trebuiesc supuse comentariilor pentru a fi completate cu ceea ce le lipseste sau pentru a fi corectate in partile care contin greseli (nu ma refer in mod deosebit la ortografie). Abia apoi se va putea redacta un articol bun in care sa-si gaseasca loc toate ideile relevante desprinse din sugestiile celorlalti si care sa tina cont si de criticile justificate. Unei persoane i-ar fi necesare cam trei zile pentru aceasta activitate plus colaborarea celorlalti frati la comentarea sau la criticarea schitei initiale. Articolul rezultat mi se pare just sa poarte o semnatura impersonala, o semnatura a comunitatii.
    Trebuie stabilita si o titulatura pentru ceea ce am numit pana acum „foaie de informare”. Tu ai propus una dar trebuie sa avem si acceptul fratelui saccsiv pentru varianta propusa tinand cont si de implicatiile posibile.
    Ar fi foarte utila si o referinta catre acest blog la final (adresa web). Ar aduce si mai multi vizitatori si posibili colaboratori la viitoarele articole.
    Pentru a inspira seriozitate si credibilitate minipublicatia trebuie facuta cu seriozitate.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.