SACCSIV – blog ortodox

Se doreste construirea unei mari manastiri ortodoxe romanesti la Munchen. Luteranii au dat 300 000 de euro. Catolicii vor da la fel. Considerati ca e bine?

Posted in GERMANIA by saccsiv on iulie 28, 2011

   Cititi va rog articolul:

Proiect pentru construirea unei mănăstiri româneşti în München

   Pana la un punct pare de bine, dupa care aflam ca:

Finanţarea proiectului este asigurată deocamdată doar parţial. O greutate deosebită o constituie faptul că terenul oferit de oraş spre cumpărare este foarte scump. Prin efortul comunităţii şi arhiepiscopiei noastre, şi cu un ajutor al Bisericii Luterane din Bavaria, în valoare de 300.000 €, am strâns deja suma de 600.000 €. Biserica Catolică ne va acorda şi ea în curând, în acelaşi spirit creştin frăţesc, un sprijin de 300.000 €. În aceste condiţii ne mai sunt necesari până în luna octombrie, când trebuie să semnăm actul de vânzare-cumpărare, încă aproximativ 400.000 €, reprezentând restul costurilor şi cheltuielile notariale şi de proiectare aferente.

Lucrările de construcţie urmează să înceapă anul viitor. Pe lângă banii colectaţi deja, incluzând aici şi ajutorul din partea Bisericilor creştine surori din München, este necesar să mai găsim încă donatori disponibili să ne ajute. Facem pe această cale un apel către toţi cei care ar putea sprijini acest demers.

   Comentariu saccsiv:

   Consider ca nu e bine deloc. De ce sa primeasca bani de la eretici? Si de ce ereticii sunt numiti „Biserici crestine surori”? Pentru ca au dat bani? Asa ieftin s-au vandut?

Nu aveau bani? Sa fi facut ceva mai micut. Ca 300 000 de euro deja au. Dar ei vor ceva mare taman in capitala Bavariei. Bine mai zic profetiile, ca in vremurile din urma vor face biserici poleite cu aur:

PROFETIA Sfantului LAVRENTIE DE CERNIGOV despre ANTIHRIST

28 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on iulie 28, 2011 at 6:30 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Cristina said, on iulie 28, 2011 at 6:38 pm

    Foarte, foarte rau. Daca vor finanta ereticii constructia, vor avea pretentii. E clar ca asta si vor…

    Apreciază

  3. kcaius said, on iulie 28, 2011 at 7:07 pm

    ceva la schimb tot or sa ceara

    Apreciază

  4. Cristina said, on iulie 28, 2011 at 7:30 pm

    Din viata Cuviosului Teodor Sicheotul, 22 aprilie:

    „Deci, adunandu-se multime de frati, au zidit o manastire aleasa, iar Cuviosul Teodor s-a facut arhimandrit al manastirii sale. Si deoarece biserica Sfantului si Marelui Mucenic Gheorghe era mica si nu putea sa-i incapa pe toti la obisnuita cantare, s-a sarguit cuviosul sa zideasca alta biserica mai mare, in alt loc nu departe de acolo, in numele Sfantului Arhanghel Mihail. Si a randuit pe frati sa vietuiasca acolo, iar pe ucenicul sau, Filumen, l-a trimis la episcopul cetatii lui Anastasie, ca sa ia hirotonia preotiei. Si punandu-l egumen la acea manastire, singur se indeletnicea in liniste. Si au avut nevoie de un vas de argint, pentru slujirea Sfintei Liturghii, deoarece pana atunci in manastirea lui se savarseau dumnezeiestile Taine in vas de marmura.

    Deci cuviosul a trimis un diacon al sau la Constantinopol, ca sa cumpere acel vas de argint pentru sfintita slujba. Dar dupa ce a cumparat si a adus la dansul acel vas curat, lucrat cu mestesug ales, sfantul l-a lepadat, nevrand sa slujeasca intr-insul, pentru ca il vedea cu ochii mintii ca este negru, urat si netrebnic. Iar diaconul lauda vasul, ca este de argint curat si bine lucrat. insa cuviosul ii zicea: „Si eu vad, o, fiule, ca vasul este din argint si bine lucrat, insa are necuratie nevazuta. Si de nu ma crezi pe mine, sa facem rugaciune, ca sa-ti deschida Domnul ochii tai sufletesti si vei vedea”. Deci, dupa ce s-a inchinat si s-a rugat, atunci nu numai diaconul acela, ci si toti fratii care erau acolo au vazut ca vasul acela era negru ca un carbune luat din cuptor si s-au minunat. Iar dupa ce diaconul a luat vasul in maini, indata s-a vazut curat si luminat, ca mai inainte si l-a dus la Constantinopol la argintarul de la care il cumparase si i-a spus lui pentru ce l-a lepadat Cuviosul Teodor. Iar argintarul, cercetand despre argintul acela de unde i-a venit lui, si-a adus aminte ca era din podoabele oarecarei desfranate, din castigul ei cel spurcat, si se mira de mai inainte vederea cuviosului si isi cerea iertare.

    Deci, luand vasul acela, alte vase mai curate a dat in dar pentru trebuinta bisericii, cerand rugaciunile sfintilor pentru dansul. Iar diaconul, aducandu-le in manastire, a spus parintelui si fratilor din ce fel de argint a fost vasul cel dintai si minunandu-se de mai inainte vederea sfantului, preamareau pe Dumnezeu.”

    Oare banii acestor „biserici surori” sunt mai bine primiti la Dumnezeu decat vasul pe care Sf. Teodor l-a lepadat?

    Apreciază

  5. STOP RFID 666 said, on iulie 28, 2011 at 7:52 pm

    Nu trebuie sa primim bani de la eretici.

    In Vietile Sfintilor exista o intamplare a unui Sfant Mucenic, care nu a dorit sa-i fie ridicata biserica pe mormantul sau. Toti banii erau donati de un imparat necredincios. Tot ce se construia ziua se darama noaptea. Asadar Biserica este in inima omului si nu sunt necesare prea multe caramizi pentru a te ruga in liniste.

    Vine timpul, şi nu e departe, povestea “ stareţul “, când foarte multe biserici şi mănăstiri se vor deschide în slujba Domnului şi se vor repara, le vor reface nu numai pe dinăuntru ci şi pe dinafară. Vor auri şi acoperişurile atât ale bisericilor, cât şi ale clopotniţelor, dar preoţimea nu va lucra la sufletul credinciosului ci numai la cărămizile lui Faraon. Preotul nu va mai face şi misiune. Când vor termina lucrările nu se vor putea bucura de slujbe duhovniceşti în ele că va veni vremea împărăţiei lui antihrist şi el va fi pus împărat. Rugaţi-vă ca Bunul Dumnezeu să mai lungească acest timp ca să ne putem întări în credinţă, căci vremuri groaznice ne aşteaptă. Luaţi aminte la toate cele ce vă spun căci totul se pregăteşte cu foarte mare viclenie (perfidie). Toate bisericile şi mănăstirile vor fi într-o bunăstare imensă, pline de bogăţii, ca niciodată, dar să nu mergeţi în ele.

    Apreciază

  6. acelas said, on iulie 28, 2011 at 8:17 pm

    evident ca nu,

    asa cum banii pentru ridicarea unei biserici (si nu numai) conteaza daca sunt dati de la un hot, un pungas sau sunt proveniti pe munca cinstita, asa poate conta si daca ea se ridica din ajutorul unor oameni care-L cinstesc drept pe Mantuitorul, sau nu.

    in sfarsit, nu vreau sa trag o concluzie ce ar parea „exhaustiva”, dar in titlul cu pricina ne mana gandul ca e vorba si de altceva, de aia ne „incomodeaza” pe toti …, gen prilejuri de „apropieri”, infratiri, ecuminisme nu alta … . Viclesuguri…

    Apreciază

  7. Patricia said, on iulie 28, 2011 at 8:49 pm

    Fiecare da exemple si isi spune parerea personala,ne stiind de situatia Romanilor sau Ortodoxilor din Occident.Parohiile Ortodoxe fara ajutorul celorlalte culte,este practic imposibila.Noi inchiriem spatii in biserici Luterane sau Catolice,ajutorul lor ne este necesar,pt ca aici legile sint de alta natura,incit nu putem face mare lucru sa existam.Romanii care au bani nu daruiesc banii necesari bisericii,pt chiriile mari care trebuiesc platite,sau asigurarile si intretinerea.Unele Biserici sint inregistrate ca asociatii umanitar-culturale,scl. scl.Intrebarea mea este ce at-i face voi in locul nostru?Merge-ti la slujba in limba Romana intro biserica occidentala unde avem inchiriat?sau nu mai mergem deloc la biserica?Exact asta a fost acel vestit ieromonah mare misionar in Africa,de calugarii din Atos cum se intelege cu Catolicii?iar raspunsul lui a fost ca trebui sa fie bine relatiile lor deoarece acolo nu e Sf Munte.Usor de comentat in fata compiuterului,dar in situatia noastra,ce avem de ales?Eu la biserica Rusa nu ma duc.!!!

    Apreciază

    • acelas said, on iulie 28, 2011 at 9:19 pm

      bun, si cum este Sfantul Altar acolo, Patricia? Sau vine preotul nostru si foloseste antimisul pe o masa, pt Sf Liturghie.
      Cum se face, deci. Oricum, din ce spui tu, sunt situatii de exceptii. Care se mai pot intelege uneori. Dar ideea e sa nu facem din exceptii o regula.

      asadar, daca se face o manastire ortodoxa intr-o alta tara, ceea ce e cu totul alta situatie, de ce sa nu se faca cu eforturi si resurse ale dreptei-credinte? Fie si cu o intarziere de cativa ani … De ce sa fim apoi tributari altor confesiuni, in diferite alte „directii” .. ?

      Apreciază

    • Pr. Vasile said, on iulie 29, 2011 at 6:06 am

      Patricia, ecumenismul este o mare ratacire care duce pe oameni la o gandire si traire sincretista. Decat sa ne rugam in lacasurile ereticilor mai bine ne-am ruga cum se rugau crestinii in vremurile de prigoana.

      Pr. Vasile

      Apreciază

  8. Patricia said, on iulie 28, 2011 at 9:51 pm

    Eforturi din partea Romaniei nu se poate pune problema,apoi resurse ale credintei,nu poti cere unor Romani care nu o duc asa de bine in occident.Ca vor o mare Minastire nici eu nu inteleg,pt ca o sa fie o mare minastire cu 6-7 maici si cu siguranta mai multe nu vor fi.Dar nu pot comenta atita vreme cit nu stiu situatia adevarata.Ce se scrie si se zvoneste nu poate fi credibil in totalitate.

    Apreciază

  9. ? said, on iulie 28, 2011 at 10:18 pm

    soro, si eu am trait in germania cativa ani, si dupa ce m-am trezit, am vrut sa merg la biserica…dar tocmai, ca am refuzat sa merg in biserici catolice/protestante inchiriate, fara catapeteasma, si nesfintite ortodox! (m-am consultat si cu duhovnicul in problema asta)…am preferat sa merg la greci, la 60 de km distanta, chiar daca nu intelegeam mai nimic din slujba…din pacate si biserica de acolo (cred ca si altele ale grecilor) a fost sponsorizata de concernul henkel, de protestanti, etc…si rusii ce au, care e problema ta?! sunt fratii nostri ortodocsi…eu zic ca nici nu se pune problema, trebuie mers la rusi sau greci (in masura in care bisericile lor sunt facute din fonduri proprii), si nu la slujbe in limba romana, facute in biserici eretice, fara har!

    si cel mai des ascultam slujba pe internet…daca nu e biserica, aia e singura posibilitate…si mai e una, INTOARCEREA ACASA! dar depinde de fiecare aici…

    Doamne ajuta!

    Apreciază

  10. Petru said, on iulie 29, 2011 at 1:31 am

    Nu ar trebui ca o manastire sa fie proprietatea calugarilor, adica spatiul unde ei vietuiesc si se roaga? De ce se transforma o astfel de zidire intr-un loc „de fala”, inainte ca locul acela sa inceapa sa existe? Nici nu mai are rost sa vorbim ca implicarea ereticilor NU este de nici un „ajutor”, oricit de multi bani ar „dona”? Desigur ca aceasta anomalie (participarea asa-ziselor biserici…) este proprie veacului apostatic in care traim. Aberatia de care vorbim (donatia baneasca a dusmanilor Ortodoxiei) face sa „ascunda” cumva logica dupa care o manastire este construita… Adica, de la Sfintul Antonie cel Mare incoace, o manastire este locul unde „se ascund” calugarii (initial in pustiu)! Chiar si pelerinajele credinciosilor „dezechilibreaza” intr-un anume fel ordinea dintr-o manastire. Vreau sa spun ca untr-un fel noi toti profitam (duhovniceste) de prezenta unei comunitati de calugari, dar mergind acolo fara sa fim … invitati. Fara discutie ca Dreapta Credinta se manifesta cel mai bine atunci cind ciclul de slujbe (vecernie, pavecernita, miezonoptica, utrenia, etc.) este complet, nealterat si la lungimea potrivita pentru respiratia Ortodoxa. „Turismul spriritual / cultural” este o formula relativ recenta, ce se poate desfasura „mai bine” atunci cind „locul” de umblat este adus la nasul „clientilor”. Adica se face o „investitie” profitabila din punct de vedere material si NU duhovnicesc! In post-modernismul eclectic pe care il traim, cu cit le „amesteci” si le „ametzesti” mai bine, cu atit mai rau pentru mantuirea omului!!! Ce va gasi occidentalul nostru la o „manastire” din marele oras german? Ecumenismul „rafinat” al „trimisilor” nostri si confuzia pe care ei o sustin, cu voie sau fara de voie… La Sfintul Munte Athos si in multe alte parti ale lumii (incepind cu Romania), Ortodoxia se poate trai si se traieste deplin si fara …amestec! Se ne gindim cum a facut Parintele Arhimandrit Iustin manastirea de la Petru-Voda! Ce diferenta! Ca de la Cer la Pamint!!!

    Apreciază

  11. DiDi said, on iulie 29, 2011 at 4:36 am

    NU.

    Apreciază

  12. cristian said, on iulie 29, 2011 at 6:38 am

    hmmm… oare sa aiba vreo semnificatie aparte ca s-a stabilit punerea temeliei pentru 11.09.2011 ?!

    Apreciază

  13. nu said, on iulie 29, 2011 at 7:32 am

    daca pana si la manastiri ca Agapia se tin intalniri „ecumenice”, imaginati-va ce ar fi in centrul münchenului! ce manastire sa fie acolo?! romanii din germania nu de manastiri au nevoie, au nevoie de o biserica! ce sa faca maicile de acolo?! ce fac si maicile de pe la episcopii: calca, spala, mancare, adica numai rugaciune nu!
    parerea mea e ca nu e nevoie de manastire, mai ales ca la nürnberg, la episcopia romana de acolo, e program de manastire, sunt cateva maici acolo…repet, ce sa faca alte maici la münchen?!?!?! nu vad rostul…biserica sa se faca, si aia din fondurile noastre, sau cu ajutor de la frati ortodocsi rusi, greci, etc, nu de la papistasi sau protestanti…

    Apreciază

    • Pr. Vasile said, on iulie 29, 2011 at 7:16 pm

      Cel mai mare pericol la care sunt expuse maicile si calugarii este secularizarea si renuntarea subtila la Traditia ortodoxa. In Occident ortodocsii sunt invatati sa se spovedeasca rar si sa se impartaseasca des (saptamanal), iar maicile sa intre in biserica si cand nu pot.

      Pr. Vasile

      Apreciază

  14. Aurora said, on iulie 29, 2011 at 12:54 pm

    Categoric nu trebuie sa se construiasca nici un lacas de cult cu bani de la eretici. Nu trebuie sa avem nici un amestec cu ei.
    Patricia, cat priveste slujba ortodoxa tinuta la catolici, sa stii ca preotul respectiv face o mare greseala ca a acceptat sa inchirize spatiul dat de papistasi. Ei prin bunavointa pe care ne-o arata, vor sa ne atraga spre papism. Sa nu mai mergi acolo ca te indracesti. Du-te la rusi, la greci, la sarbi, la oricare din fratii nostri ortodocsi. Ce as face daca as fi in locul preotului respectiv ? As tine slujba in casa unui credincios sau la mine acasa, in nici un caz in capistile ereticilor. Dar mai bine veniti acasa, romanilor de peste granita, stiti cum spunea Par. Arsenie Boca, va veni vremea cand romanii plecati vor vrea sa intre in tara, dar nu vor putea pt. ca granitele vor fi cuprinse de flacari. Grabiti-va !

    Apreciază

  15. radu' said, on iulie 29, 2011 at 1:10 pm

    nu stim noi cum lucra Dumnezeu…

    Apreciază

  16. Marian said, on iulie 29, 2011 at 6:06 pm

    Categoric, NU! In ortodoxie scopul nu scuza mijloacele. Mijloacele si scopul trebuie sa fie una. Smerenie si in duh si in cele exterioare. Bisericute mici si smerite la loc de pace si liniste iara nu constructii semete la centru cu argintii vanzatorilor de Hristos. Stiu ca e greu pentru cei plecati dar stiu si ca de dragul argintilor au plecat si au facut compromisuri insa macar in cele sfinte sa nu faceti compromisuri cu ereticii afurisiti de Biserica noastra cea adevarata. In mijlocul ereticilor fiind, pastrati-L pe Bunul Dumnezeu in inimile voastre si nu-L chemati la unire cu satana caci Mantuitorul v-a spus sa nu dati margaritarele in cale porcilor. Bunul Dumnezeu sa va dea pacea Lui si asa sa va veti intoarce acasa si sa scapati de toate cele rele. Amin.

    Apreciază

  17. alinp said, on iulie 29, 2011 at 6:17 pm

    300000 de euro = 30 de arginti.

    Apreciază

  18. Patricia said, on iulie 29, 2011 at 9:04 pm

    Tare as vrea sa va vad si la vreme de prigoana cit de Ortodoxi veti fi.Ca in fata computerului sinteti foc si para!Nu cunoasteti realitatile si de aia vorbiti cum vorbiti.Nu merg nici la Rusi nici la Greci,ca nici ei nu vin la Romani.Cei care ati locuit in occident at-i vazut voi un Grec sau un Rus la noi in biserica?asa cum Romanii le umple bisericile?Deaia nu merg la ei. Apoi unde merg eu la biserica avem o situatie mai speciala,ca noi am inchiriat o capela unde nu slujeste decit preotul nostru Roman.Era o capela parasita pe care noi am inchiriat-o si am reparat-o,si am facut tot ca la biserica Ortodoxa,cu catapeteasma si toate cele necesare ,plus Sf Moaste; e a noastra dar inainte de asta biserica era ,pe unde ne dadea un spatiu.Dar la Sf Mormint la Jerusalim, nu slujesc pe Sf Mormint toate religiile crestine?si pe deasupra si Cavalerii de Malta?Si nu se mai indraceste nimeni.Problema este ca nu trebuie sa acceptam personal erezia si egumenismul.Dar de vorbit cu ei si de discutat nu avem ce sa facem trebui altfel nu am exista.Iar fratii nostri Ortodoxi ce ne-ar mai inghiti, ca ii doresc pe Romani peste tot in lume,pt ca prost si credincios cu adevarat si mai ales darnic catre usi straine nu e altul,ca Romanul.Iar fratii nostri pravoslavnici,la o nevoie spune sa ne Rusificam,pt ca Dumnezeu cunoaste numai limba Rusa,iar Grecii spun ca Dumnezeu e Grec.Sint satula de ei ca imi e si greata numai cind scriu de ei.Rusii fanatinici si exagerati,Grecii lacomi si se cred sfinti, Sirbii cu ale lor,numai Romanul trebe sa se duca la altii ca aia sint drept credinciosi.Ce am patit eu la Jerusalem si cu unii si cu altii,va pot lamurii Pelerinii care au fost si au stat mai mult timp acolo.Au credinta de fatada sa stiti,cu unele exceptii.

    Apreciază

  19. nu said, on iulie 30, 2011 at 8:08 am

    patricia, las-o ca macane cu rusii imperialisti…macar de-ar fi asa, sa mai fie imperialisti ca pe vremea Sfantului Nicolae II…hai sa-ti zic o chestie, si anume in biserica greaca de la düsseldorf am vorbit cu epitropul de acolo, m-a vazut ca sunt cam strain si nu vorbesc greaca, m-a intrebat de unde sunt, i-am spus ca din romania, si mi-a spus ca in satul lui natal, in grecia, la biserica lor slujeste un preot roman!!!! ei, cum e asta?! ia spune tu, parca grecii numai ei erau ortodocsi, restul suntem niste pagani in ochii lor, dupa cum spui tu…la biserica Sf. Fanurie in rhodos, am fost la o slujba dimineata, am prins slujba pe terminate, dupa ne-am inchinat, si preotul ne-a intrebat de unde suntem…si cand i-am zis ca din Romania, atat a spus: „aaaa, pamant sfant! sfant, sfant”…

    deci ma lasa-ne cu vrajelile tale, ca nu tine…si stii de ce? pentru ca voi, romanii din „occident” sunteti dezbinati…daca auziti pe vreunul ca vorbeste romana pe strada, va faceti ca nu auziti, si vorbiti in limba tarii respective, doar ca sa nu va recunoasca ca sunteti romani…asta e atitudinea romanilor din „occident” unii fata de altii…poate pe undeva indreptatita, la cate prostii am facut pe acolo, ca nu stii de cine dai, si incerci sa te feresti…

    povestea cineva in germania ca au fost odata la slujba vreo 30 de persoane, ca era sarbatoare…apoi, s-au vorbit sa mai raspandeasca vestea printre prieteni, sa vina mai multi, si toti au spus ca daca nu reusesc sa aduca si pe altii, macar ei vor veni…ghici ce, la urmatoarea slujba au fost doar vreo 3 persoane…

    si sa iti mai zic o chestie…tot referitor la romanii din germania, ca in alte parti nu stiu cum e…dar in germania, uite o statistica: grecii sunt cam 400.000, noi cam 200.000, rusii tot cam 200.000, sarbii vreo 100.000…

    stii cate biserici au grecii? vreo 77! ALE LOR, nu inchiriate! stii cate au rusii? multe, vreo 30…noi cate avem?! iti zic eu, 2! una singura fiind din temelie a noastra, cea de la baden-baden, facut de principele ghika in secolul 19…a 2a e sediul mitropoliei de la nürnberg, care a fost biserica catolica, si transformata, deci nu e ridicata din temelie…

    asa ca te rog, scuteste-ne cu parerile tare despre cat de rai sunt rusii si grecii si cat de buni suntem noi! ei au reusit sa construiasca zeci de biserici, pentru ca AU FOST SI SUNT UNITI!!! asa rai cum sunt ei! la düsseldorf erau zeci de masini in parcare si zeci de oameni, poate peste o suta, la slujbe…

    la noi, asa de serioasa e biserica romana in germania, ca nici macar adresele nu sunt actualizate! am fost in 2 orase mari, sa caut biserica romaneasca, pardon, biserica protestanta inchiriata de romani, si nu am gasit nimic! nici urma ca s-ar tine vreo slujba acolo!

    poate ii prostesti pe cei care nu s-au lovit de problemele astea, dar cei care cunosc cat de cat situatia stiu cum sta treaba…sau poate tu esti in amerika, acolo unde sunt multi romani si poate mai uniti decat in europa de vest…dar oricum, nu prea ai dreptate…

    Doamne ajuta!

    Apreciază

  20. Raluca said, on iulie 30, 2011 at 12:13 pm

    Corect! In ADEVAR, ortodoxie scopul nu scuza mijloacele!
    Este firesc intre fratii ortodocsi de diferite natii sa nu fie o infratire fara cusur. Ca si intr-o familie chiar crestina fiind, lucrurile nu merg mereu ca unse!
    Noi romanii suntem cei mai dezbinati intre noi, atat aici cat mai ales afara. Am stat vreo 2 luni intr-o comunitate de romani prieteni intre ei, mai putini intruiti (insa nu borfasi ), in Stutgart. Ce clape isi trageau, ce barfe, cu prietenii in incapere!
    Subit ne-a apucat comuniunea si unitatea intr-o Biserica construita cu bani murdari, deoarece atitudinea rusului, grecului ortodox ne da peste mandrie.( Poate asa vrea Dumnezeu prin fratii nostri sa ne mai smeresca.)
    O ruda f. apropiata cand s-a casatorit in Cicago, Biserica ortodoxa romana de acolo au spus ca le face rost de nasi, dar ii costa 1000 dolari. Nu stiu exact cine lua banii acestia nasii sau Biserica. S-au casatorit la greci unde au fost gratis nasii!
    O prietena apropiata, vai mama ei ca situatie materiala, in America fiind plecata, a pictat din vocatie Icoane (era si cu stutii in domeniu) insa lucra in alt domeniu a dorit sa le expuna intr-o Biserica ortodoxa romanesca, oferind o icoana sau mai multe contracost pt „serviciu”. Biserica romanesca i-a cerut o suma frumoasa nu-mi amintesc exact 1000 sau cateva mii de dolari,si de aceea a expus intr-una greceasca.
    Cunosc o manastire in Romnia care se construieste cu bani f. atent cercetati ca provenienta (nici un banut din furt sau nedreptate, erezii nici nu intra in calcul )de catre stareta. Si totsi constructia merge!
    In catacombe ar trebui sa facem Liturghii, numai sa nu ne vindem sufletul pt. nici un banut eretic sau murdar.
    Sper sa nu te suparam sora Patricia, insa nu sunt vremuri in care sa nu fim atenti, drepti, darji chiar la lucruri „APARENT” mici! Stim ca nu e usor aceasta!
    Bate un duh al ecumenismului deja insufletit in multi crdinciosi chiar ravnitori, cel putin in orasul meu, doar in cateva luni de la moartea regretalului Mitropolit Bartolomeu. Noul Mitriopolit a facul la prozeliti garla pt. Presfintia sa si Patriarhie, nu pt Hristos, in numai cateva luni.
    Ai dreptate intr-o privinta, sa fim putin atenti la crestinismul de blog, sa nu ne manance timpul pt Rugaciune, Taine, fapte bune!

    Apreciază

  21. Alexandru(Fulger) said, on iulie 31, 2011 at 7:13 pm

    Eretici sponsorizeaza construirea manastiri, ei o construiesc si va rezulta o manastire eretica in nici un caz ortodoxa. De ce si-ar ajuta inamici, doar daca inamici ar fi de partea lor. Este ecumenism total.

    Apreciază

  22. miki said, on iulie 17, 2012 at 6:49 pm

    APEL UMANITAR: eu ma numesc mihai feraru de 55 ani ,sunt un om f f bolnav cu multe boli f incurabile cum ar fi.. infarct miocardic antero-septal suferit de 2 ori, si tot de 2 ori am suferit accidente vasculare din trunchiul cerebral,, partial sunt paralizat,, zic asta ca am ajuns sa mai pot merge un pic adica merg cam 20-30m apoi fac o pauza si tot asa. am diabet f complicat eu imi fac singur injectii cu insulina de 4 ori pe zi, numai eu si cu bunul dumnezeu stiu de chinul meu zi de zi, duc lipsa de medicamente si alimente, stiu ca voi muri in curand ptr ca asa-s bolile astea, dar cred-ca voi muri flamand tare greu mai este cand nu ai de mancare, de aceea fac apel pe aceasta cale catre toti oamenii credinciosi si care il iubeste pe bunul dumnezeu, sa ma ajute si pe mine, cu putin din putinul lor ptr ca dumnezeu ii va rasplati inzecit pe fiecare, va rog din suflet sa ma iertati daca deranjez si vas ruga sa nu ma judecati voi lasatil pe dumnezeu sa judece pe fiecare ptr faptele bune sau rele,. eu nu pot efectua nici o activitate. .ma aflu in spania unde urmeaza sa fiu supus unei inerventii chirurgicale la creer unde am 2 cheaguri de sange, am cont la banca.. CAIXA in spania are nr. ES6321002701100110648088/CAIXESBBXXX. .. pe nume mihai feraru.. va rog nu ma lasati ajutati-ma tel 0034642624824 Doamne ajuta A-R

    yaaaaaaa.JPGyaaaaaaa.JPG
    yaaaaaa22222.JPGyaaaaaa22222.JPG
    yaaaaaa11111.JPGyaaaaaa11111.JPG,, oare va ganditi macar o clipa la ce scrie in biblie,, bate si ti-se-va deschide, cere si ti-se-va da,etc etc,, .draga frate eu am si cont paypal pe adresa de email,, cordeni1@yahoo.com ,tel 0034642624824,,mihai feraru

    Daca vreti si va lasa dumnezeu faceti cum credeti dvs, martor il am pe Dumnezeu

    Apreciază

  23. Mircea said, on noiembrie 1, 2017 at 3:19 pm

    Atasat pagina Asezamantului Romanesc de la München in care se arata pozitia ierarhului locului fata de fraternitatea cu bisericile catolica si evaghelica:
    https://cbrom.de/nou/ro/despre-proiect/info-ro/descriere
    (…) „trebuie amintite cele două granturi oferite de Biserica Evanghelică Luterană din Bavaria și de Arhiepiscopia Romano-Catolică de München și Freising în valoare de 300.000 € fiecare, care ne-au fost acordate ca expresie a fraternității creștine. Pentru asta, cele două biserici merită recunoștința și mulțumirile noastre sincere.”

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.