SACCSIV – blog ortodox

VIDEO – Parintele Arsenie Papacioc: Pe crucea mea vreau sa scrie ORTODOX! Cu toate fortele impotriva ecumenismului! Hristos este ORTODOX!

Posted in ARSENIE PAPACIOC by saccsiv on iulie 27, 2011

16 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on iulie 27, 2011 at 5:35 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Pr. Vasile said, on iulie 27, 2011 at 7:20 pm

    Frumos interviu.

    Pr. Vasile

    Apreciază

  3. mihai4 said, on iulie 27, 2011 at 11:49 pm

    poftim emisiunea inregistrata a lu’ Mandruta,Sassciv: http://www.antena2.ro/video/nimic-important_4979 merita o postare sa terminam si cu astia 😉

    Apreciază

  4. mihai4 said, on iulie 27, 2011 at 11:50 pm

    la 13.30 te pe tine.dar stai sa vezi pan’ la final.uof!!!

    Apreciază

  5. mihai4 said, on iulie 28, 2011 at 12:28 am

    o pledoarie pt. ecumenism, in primul rand:” o sa ajungem la unitatea tuturor religiilor”,zice! apoi, in tot felul de ideii adauga termenul de iluminare 😉 la minutu 40 i se arata dracii :))) e vazator cu duhul,smecherul! mai vindeca de boli si pe cativa doctori:-d pe altii de cancer cu conditia sa fie sinceri :))) iar cei care cred in Isus, sunt ceva mai egoisti:)))

    Apreciază

  6. Ioan said, on iulie 29, 2011 at 7:52 am

    sa-i scrie ortodox pe cruce…. că-n carti le mai amesteca….:

    De ex. nu-i considera pe catolici eretici. Iata ce scria in una din cartile sale, despre catolici:
    „Nu sunt eretici pentru noi, pentru că au sapte Taine; cum le au ei, cu aspectele lor simbolice dar le au.
    Dacă n-ar avea aceste sapte Taine ar fi eretici. Este numai o greseală confesională. Dar ne despart foarte
    importante lucruri de dogmă. Referitor la sfintii catolici, ei nu făceau dogmatică când trăiau. Dacă am face o comparatie între Sfântul Serafim de Sarov si Sfântul Francisc de Assisi, ei erau sfinti prin rugăciune, prin lipsuri extraordinare, nu vorbeau de rău. Ei rămân de valoare. Noi discutăm aspectul dogmatic. Bunăoară ei au băgat pe Filioque. Au spus că Duhul Sfânt purcede si de la Fiul. Prin asta se întelege micsorarea Sfântului Duh. Care nu este un adevăr. Mântuitorul spune: Care de la Tatăl purcede (Ioan 15, 26).” (iar catolicii mai au si sfinti…., asememnea unor mari sfinti ortodocsi….)

    Si ca veni vorba despre inselarea provenita din vise, intr-un articol precedent… Tot sf. Ignatie BRancianinov spunea despre cartea lui Toma de Kepes, „Urmarea lui Hristos” ca este un exemplu clar inselare. Doar ca A. Papacioc nu este de acord cu el: „Ce cărţi sfinte recomandaţi pentru citit călugărilor şi mirenilor?
    – Recomand călugărilor, mai întâi, Sfânta Scriptură, după care, neapărat, Patericul egiptean şi Patericul românesc, pentru că sunt Părinţii pământului tău şi-ţi dau îndemnuri nebănuite şi râvnă să cunoşti şi să împlineşti. Apoi: Vieţile Sfinţilor, scrieri ale Sfinţilor Părinţi, Filocalia, Urmarea lui Hristos etc”

    Apreciază

    • saccsiv said, on iulie 29, 2011 at 11:40 am

      Ioan

      Unde a scris?

      Apreciază

      • Ioan said, on iulie 29, 2011 at 11:54 am

        Vorbeam cu un bun prieten, care mi-a spus despre asta, tocmai cand cumparam o carte. La locul vanzarii se gasea si „urmarea lui Hristos”. Si astfel s-a inchegat o discutie pe tema daca este sau nu buna cartea. El mi-a spus ca citise despre asta intr-o carte gen interviu cu p. A. Papacioc, mai demult. Era ceva de genul „sa ma ierte sf. Ignatie, dar eu am incredere in carte”. Apoi un search pe net mi-a dat ceva rezultate. Comentul este din preluari de pe net.

        Apreciază

  7. Raluca said, on iulie 31, 2011 at 3:00 pm

    Nu ne putem baza pe „am auzit de la telefonul fara fir” si nici pe surse de pe net care nu sunt video sa atribuim unui Parinte niste cuvinte .Internetul e plin de borcane amestecate cu intentie, si cu multa abilitate, chiar mai muta decat la TV…Lafel se incearca pe net si cu Parintele Arsenie Boca, si nu numai.
    Intr-o carte minunata care se numeste „Ne vorbeste Parintele Porfirie” unde isi descrie viata, la un moment dat spunea ca in Sfantul Munte, Parintii sub obladuirea caruia era el ucenic in tinerete, i-au intrezis cu desavarsire sa se atinga de Filocalie. Deoarece f. multi Parini calugari fiind, s-au pierdut cu ea(in mainile celui viclean)(si Devolul este un bun teolog). Astfel ca calugarilor de acolo le era permis sa o citesca numai sub indrumarea si sub ascultarea unui Parinte induhovnicit, deorece era cea mai periculoasa carte citita fara ascultare si indrumare.
    Stiti ce ma mai surprinde in relatarea dv? Pe cati Sfinti Parinti i-am citit, sau in cate cuvantari de la mari Parinti asemeni parintelui Iustin Paru sau Arsenie Papacioc am ascultat, nu am gasit NICIODATA CONTRADICTIE intre ei! NICIODATA, NICI CEA MAI MICA CONTRADICTIE!
    Doar ca uneori subliniau apecte diferite ale aceleiasi Invataturi; precum faceau Apostolii care nu se contrazic intere ei, ci doar puncteaza pe alocuri aspecte diferite alele aceleiasi Invataturi….
    Nici acesta carte a Sfantului Ignatie Briancianinov :”Despre inselare” nu mi se pare contradictorie nici macar in vreun amanunt, cu invatatura vreunui Sfant Parinte citit vreodata. Sunt scrise in acelas DUH.
    De aceea svonistica cum ca Parintele Arsenie nu-l recunoaste ca Sfant, pe Sfantul Ignatie Briancianinov, nevalorificandu-l, este cat de poate de falsa!!!
    In plus este cea mai reprezentativa carte in ceea ce priveste inselarea ,ereziile. Cine o citeste ramane dumirit pe viata in privinta vicleniei Devolului si a ereziilor.

    Apreciază

  8. Raluca said, on august 1, 2011 at 4:47 am

    „Nu exista unitate decat in ADEVAR.”
    „Nu vedeti? N-au liniste pt .ca nu sunt in adevar…”
    „Daca as fi mai-marele pamantului as desfiinta catolicismul!”
    Fabulos Parintele Arsenie Papacioc:

    Nici poveste de rataciri, oricum atribuite Sfintiei sale de zvonistica abila!

    Doamne miluieste!

    Apreciază

  9. […] VIDEO – Parintele Arsenie Papacioc: Pe crucea mea vreau sa scrie ORTODOX! Cu toate fortele impotri… […]

    Apreciază

  10. […] VIDEO – Parintele Arsenie Papacioc: Pe crucea mea vreau sa scrie ORTODOX! Cu toate fortele impotri… […]

    Apreciază

  11. […] VIDEO – Parintele Arsenie Papacioc: Pe crucea mea vreau sa scrie ORTODOX! Cu toate fortele impotri… […]

    Apreciază

  12. […] VIDEO – Parintele Arsenie Papacioc: Pe crucea mea vreau sa scrie ORTODOX! Cu toate fortele impotri… […]

    Apreciază

  13. […] VIDEO – Parintele Arsenie Papacioc: Pe crucea mea vreau sa scrie ORTODOX! Cu toate fortele impotri… […]

    Apreciază

  14. […] VIDEO – Parintele Arsenie Papacioc: Pe crucea mea vreau sa scrie ORTODOX! Cu toate fortele impotri… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.