SACCSIV – blog ortodox

Basescu le cere romanilor sa-si asume responsabilitatea pentru POGROMUL DE LA IASI

Posted in EVREI, HOLOCAUST, IASI, Traian Basescu by saccsiv on iunie 29, 2011

Citez din articolul Băsescu trece de la “trădarea” Regelui la Pogromul de la Iaşi:
Pogromul de la Iaşi, din 27-29 iunie 1941, reprezintă una dintre cele mai tragice pagini din istoria evreilor din România şi nimeni, niciodată, individ sau autoritate nu va putea găsi vreo justificare sau vreo scuză, se arată într-un mesaj al preşedintelui Traian Băsescu.

Mesajul şefului statului, ocazionat de comemorarea a 70 de ani de la Pogromul de la Iaşi, a fost citit de consilierul prezidenţial Iulian Fota în cadrul manifestărilor organizate la Iaşi.

“Pogromul de la Iaşi, din 27-29 iunie 1941, reprezintă una dintre cele mai tragice pagini din istoria evreilor din România. Acţiunile de distrugere fizică a evreilor din Iaşi s-au desfăşurat la ordinul expres al lui Ion Antonescu, secondat de autorităţile publice locale. La 29 iunie 1941, Mihai Antonescu a ordonat deportarea tuturor evreilor din Iaşi, inclusiv a femeilor şi copiilor, în drum spre gară evreii supravieţuitori fiind bătuţi şi umiliţi. Astăzi, în acest frumos oraş european, Iaşi, aducem un pios omagiu celor care au pierit atât de tragic în acele zile, celor care au fost aruncaţi în vâltoarea istoriei, doar pentru că erau diferiţi, doar pentru că erau evrei. Pentru faptele de la Iaşi, din iunie 1941 ca şi pentru alte fapte similare, precum cele de la Bucureşti, din 21-23 ianuarie 1941, nimeni, niciodată, individ sau autoritate nu va putea găsi vreo justificare sau vreo scuză”, se arată în mesajul şefului statului.

Potrivit sursei citate, Băsescu apreciază că Pogromul de la Iaşi, ca şi tragedia Holocaustului în ansamblul său, reprezintă “un capitol cutremurător al istoriei României, punându-ne pe toţi în faţa nevoii de a ne asuma responsabilitatea pentru gravele erori din trecut”.

De asemenea, şeful statului mai arată că societatea românească nu mai este una la răscruce.

Iata si ce putem citi pe Hot News, in articolul VIDEO 70 de ani de la Pogromul din Iasi. Un supravietuitor, intors la locul atrocitatilor: „A ramas trauma adanca in inima unui copil de cinci ani”:

Zeci de supravietuitori au comemorat luni si marti la Iasi pogromul indreptat de regimul Ion Antonescu impotriva evreilor si romilor, de la care au trecut 70 de ani.
„A ramas trauma adanca in inima a unui copil de cinci ani, cand tata m-a luat pe umeri si ne-au dus la chestura. Si nemtii si romanii lui Codreanu si au inceput sa traga”.
   Asa isi incepe povestea unul dintre supravietuitorii evenimentelor de acum 70 de ani. Prezent la dezvelirea obeliscului ridicat in fata Sinagogii Evreilor din Iasi in amintirea celor peste 13.000 de evrei asasinati,  acesta isi aminteste cu ochii in lacrimi acele momente.
Descarca fisierul audio in format MP3

Un alt martor, prezent la dezvelirea placii comemorative de la cladirea monument a fostei Chesturi din Iasi, isi aminteste atmosfera de teroare din trenurile mortii care au transportat evreii de la Iasi pana la Podu Iloaie.
Un al treilea supravietuitor povesteste cum a reusit sa ramana in viata, in momentul in care a fost urcat cu forta in „trenul mortii”, scobind o gaura in podeaua de lemn a vagonului cu ajutorul unui cutitas.

Descarca fisierul audio in format MP3

„Omenirea nu trebuie sa uite acele crime”, spune Paul Schwartz, vicepresedintele Federatiei Comunitatilor Evreiesti din Romania.

Marturia unui supravietuitor al pogromului anti-evreiesc din Iasi

Programul „70 de ani de la Pogromul din Iasi” a fost deschis luni prin comemorarile de la cimitirele din Podu Iloaiei si Targu Frumos, unde au fost prezenti primarii celor doua orase, reprezentanti ai INSHR-EW, ai Comunitatii Evreilor din Iasi, ambasadorul SUA, Mark Gitenstein, presedintele Federatiei Comunitatilor Evreiesti din Romania, Aurel Vainer, reprezentanti ai Muzeului Holocaustului din Washington.
La vernisajul expozitiei „Destine intrerupte. 70 de ani de la Pogromul din Iasi”, doi ieseni au protestat in fata Muzeului Unirii afisand un banner cu mesajul „Stapani veti ajunge numai daca noi vom pieri”. Cei doi au fost dusi la o sectie de politie, la audieri, pentru a se stabili daca mesajul de pe banner avea un caracter antisemit.
Marti au fost dezvelite doua placi comemorative. Una pe cladirea-monument a fostei Chesturi din perioada interbelica, imobil in beciul caruia sute de evrei au fost torturati sau ucisi, si o alta pe cladirea Garii, locul de unde supravietuitorii chinurilor de la Chestura au fost obligati sa se urce in cele doua vagoane de marfa, special pregatite, care au plecat spre Calarasi si Podu Iloaiei, 2.713 evrei murind atunci.

Comentariu saccsiv:

   Cititi va rog si:

Traian Basescu spune ca Regele Mihai a fost mai vinovat decat Antonescu pentru pogromul impotriva evreilor

Ceva nu-i in regula cu acest citat:

„A ramas trauma adanca in inima a unui copil de cinci ani, cand tata m-a luat pe umeri si ne-au dus la chestura. Si nemtii si romanii lui Codreanu si au inceput sa traga”.

Pogromul de la Iaşi a avut loc intre 27-29 iunie 1941. La acea vreme Codreanu era mort demult. Dar poate se refera la legionari. Insa Rebeliunea legionara a avut loc intre 21-23 ianuarie 1941. Iar Hitler i-a oferit sprijin lui Antonescu si nu legionarilor. Deci nu cred ca nemtii umar langa umar cu legionarii ar fi inceput sa traga.

Altceva nu puteau dezveli decat un obelisc in fata Sinagogii Evreilor din Iasi. Urat simbol pentru o comemorare.

Daca ei sunt atat de hotarati in a declara ca a fost un pogrom, atunci il putem defini astfel. Dar per ansamblu, oare care o fi fost situatia in Romania? Iata ce spune un important evreu:

SHIMON PERES: „in vremuri ale nazismului, Romania a ajutat la salvarea a 400.000 de evrei”

Ce vrea sa spuna Băsescu cand apreciază că Pogromul de la Iaşi, ca şi tragedia Holocaustului în ansamblul său, reprezintă “un capitol cutremurător al istoriei României, punându-ne pe toţi în faţa nevoii de a ne asuma responsabilitatea pentru gravele erori din trecut”.?

Eu ca roman ce responsabilitate sa-mi asum? Deci pentru crimele individuale ale unora, tot poporul e de vina? Si cate generatii de acum incolo? Si dupa ce ne asumam responsabilitatea, niste despagubiri sunt binevenite?

Prin extensie, sa ne asumam responsabilitatea pentru faptele oricarei dicaturi ce s-a perindat la conducerea Romaniei? De exemplu a lui Ceausescu. Asta nu ne cere nimeni. De ce? Se masoara cu doua masuri? Una pentru evrei si una pentru goimi?

Daca Antonescu si apropiatii lui au declanasat pogromul, atunci Basescu gandeste exact precum aceia. Basescu ne cere tuturor sa ne asumam responsabilitatea. Pai aidoma au facut si aceia. Din cauza multilor evrei ce au colaborat cu sovieticii, s-a hotarat sa-i deporteze pe toti …

Si culmea, asa au facut si americanii. Cand SUA a intrat in razboi cu Japonia, pe toti japonezii de pe teritoriul sau i-a bagat in lagare.

In incheiere subliniez: nu sunt de acord cu exterminarea evreilor din Romania sau din Germania sau de oriunde. Dar in loc sa auzim ca toti romanii trebuie sa-si asume responsabilitatea, mai bine l-am auzi pe Basescu vorbind despre principalii vinovati in sustinerea masinariei naziste, fara de care Germania nu doar ca nu putea declansa razboiul, dar nici macar din criza nu iesea:

NAZISMUL (partea 2): finantatorii si sustinatorii national-socialismului

Louis Thomas McFadden a platit cu viata pentru lupta sa impotriva FEDERAL RESERVE

Adica impotriva stapanilor sistemului financiar bancar. Dar cum el e tocmai marioneta lor, asa ceva nu vom auzi vreodata iesind din gura lui …


36 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on iunie 29, 2011 at 11:21 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. r.D.Andrei said, on iunie 29, 2011 at 11:22 am

    Vedenia profetică a Sf.Ioan de Kronştadt asupra vremurilor de pe urmă: http://paterika.wordpress.com/2011/06/29/vedenia-profetica-a-sfantului-ioan-de-kronstadt-asupra-vremurilor-de-pe-urma/

    Apreciază

  3. Ciprian said, on iunie 29, 2011 at 11:47 am

    Poate vor sa ne facem sa ne simtim datori…
    Dar de sutele de mii de victime ale comunismului de ce nu se vorbeste?
    Pentru cine sunt pregatite viloacele goale in mai toate marile orase (asa zise vile „ale tiganilor”) ? Dar terenurile pe care au fost marile fabrici comuniste din marile orase? Sa nu fie la ce ma gandesc dar la numarul de avorturi si la lipsa pocaintei de care dam dovada bine nu e…

    Apreciază

  4. fanu said, on iunie 29, 2011 at 11:56 am

    nu s dator cu nimic jidanilor şi cu asta basta!!! atâta vreme cât ei nu recunoasc faptul că L au răstigmit pe Hristos şi că fac orice să distrugă ortodoxia, că au adus comunismul în România, că au adus demonocraţia în România, că au adus sectele în România… priviţi spre fraţii ortodocşi din Grecia ce au făcut cu ei

    Apreciază

  5. fanu said, on iunie 29, 2011 at 12:09 pm

    şi mai mult cum de în 89 au fost asasinaţi doar românii care nu au ajuns să ia trenul aşa cum o reuşit jidanul saul brukner sau petre roman sau iliescu si multi altii care 21 de ani si au batut joc de România??? să ne spună şi nouă cine a tras în români şi de ce a tras în români în 89??? să ajungem acum să fim vreme de 21 de ani spoliaţi de sectari, de masoni sau de alţii??? sau să ajungem ca ungurii să îşi bată joc de neamul românesc cum le place lor??? sau să ajungem sufocaţi de poponari???

    am şi eu o întrebare Oare cine, ce şi de ce Codreanu, Eminescu, Gafencu şi alţi mucenici ai neamului românesc au fost asasinaţi, unii chiar în zile simbol de ex. noaptea de Sfântul Andrei? şi de ce nimeni nu îşi asumă responsabilitatea asta aşa cum ni se cere nouă???

    Să îşi asume şi jidanii respinsabilitatea pentru ce au săvârşit amu 2000 de ani.

    Apreciază

    • stef said, on iunie 29, 2011 at 6:45 pm

      Asasinatul politic si moral al valorilor neamului romanesc a fost un consens si un plan organizat de acesti slujitori ai satanei – Basescu ,nu poate decat, sa fie ridicol cu aceste pretentii si ignora in mod grosolan LISTELE de criminali jidani bolsevici care au decimat o natiune ! Tupeu serpesc si flegmele unor tradatori analfabeti la istorie….

      Apreciază

  6. Mos Ioan said, on iunie 29, 2011 at 12:14 pm

    Resposabilitatea pentru asa zisul progrom sa si-o asume tovarasul comunist-mason Traian Basescu, împreuna cu familia sa si cu toti ceilalti care sunt în slujba „lor”. Eu nu îmi asum nici-o responsabilitate, eu si Poporul meu Român nu suntem de vina cu nimic în toate aceste inventii si traficari ale istoriei României.
    Rusine acestui presedinte tradator ( T.Basescu) care s-a înhaitat cu sângerosii pentru a distruge Biserica lui HRISTOS si Neamul Românesc !

    Tovarasi, cei ce ati finantat Comunismul, comunism care a facut sute de milioane de victime, avem dreptul sa avem un Proces International al Comunismului ? Avem dreptul sa-i cinstim pe cei care au murit pentru Adevar care este HRISTOS ? Avem, deci, dreptul ca acest HOLOCAUST AL CRESTINILOR sa fie mentionat în manualele de istorie asa cum s-a întâmplat în realitate ? Sau doriti ca românii sa studiezez o Istorie traficata de dusmanii Crucii ?
    Si pe când, oare, niste despagubiri pentru familiile celor care au fost asasinati de hidra comunista ?

    Salut pe cei 2 tineri care au avut curajul sa se opuna acestei manipulari în masa………
    Dumnezeu si Maica Sfânta sa va ocroteasca, dragii mei !

    Apreciază

    • Pr. Vasile said, on iunie 29, 2011 at 7:42 pm

      @saccsiv

      Bine, dar explica-mi de ce iti este frica de a marturisi adevarul? Citeste cartile si ai sa te lamuresti. Mie nu-mi este frica sa marturisesc adevarul si sa demasc minciunile evreilor.

      Pr. Vasile

      Apreciază

      • saccsiv said, on iunie 29, 2011 at 7:50 pm

        Pr. Vasile

        Eu consider ca a fost un holocaust. A fost prigoana, au fost lagare. Nazismul a fost odios.

        Apreciază

      • Pr. Vasile said, on iunie 30, 2011 at 1:10 pm

        @saccsiv

        Iti respect opinia, dar ce este rau in faptul ca am prezentat documentatie despre exagerarea acestui fapt?
        Inteleg pe evrei sa-ti apere interesele, dar si eu am tot dreptul, ca roman si crestin sa-mi apar martirii si marturisitorii.
        Citeste de curiozitate cartile indicate. Te asigur ca merita.
        Te rog sa ma ierti daca te-am suparat.

        Pr. Vasile

        Apreciază

  7. sol said, on iunie 29, 2011 at 12:18 pm

    raspunderea e individuala, culpabilizarea unei natii nefiind posibila decat viral si avand ca scop sclavagizarea si oprimarea natiei respective. adica inca o fila la dosarul tradatorului de tara.

    Apreciază

  8. fanu said, on iunie 29, 2011 at 12:23 pm

    de ce nu şi asumă nime responsabilitatea pentru asasinarea Sfinţilor din Închisori???

    Apreciază

    • Pr. Vasile said, on iunie 29, 2011 at 2:28 pm

      Pai daca tot ei conduc astazi ca si in trecut, cum sa-si asume genocidul asupra crestinilor? Ca si in perioada interbelica suntem condusi de evrei si masoni, dusmani de moarte ai crestinilor.

      Pr. Vasile

      Apreciază

  9. Mos Ioan said, on iunie 29, 2011 at 12:33 pm

    Cine are rabdare sa asculte „mesajul” vorbitorului cu kipa, pâna la sfârsit, va auzi pasarele ciripind, pasarele care ÎL lauda pe DOMNUL HRISTOS de dimineata pâna seara, fara oprire.
    Acesti hulitori de DUMNEZEU, ar trebui sa se întoarca la DOMNUL, sa se boteze în Numele Sfintei Treimi si sa înceteze planul lor de exterminare al Popoarelor Crestine.
    Ei trebuie sa ia exemplul acestor mici vietuitoare care ÎL preamaresc pe DOMNUL, si nu sa-L batjocoreasca, asa cum fac de 2000 de ani încoace…….

    Sunt foarte multi evrei care s-au botezat în Numele Sfintei Treimi, dar sunt discreti, de frica compatri-hotilor lor…

    Apreciază

  10. mirceavladut said, on iunie 29, 2011 at 1:29 pm

    Un mod de a subjuga pe cineva este sa-l faci sa se simta vinovat.

    Apreciază

  11. dante said, on iunie 29, 2011 at 1:49 pm

    Ciprian, fanu, mos ioan, aveti perfecta dreptate!
    Nici eu nu am de ce sa ma simt vinovat de acel ” genocid” si „holocaust” inventat si pus la cale de elitele acelor vremuri. Dar, despre sutele de mii de preoti din Rusia, Romania, etc de ce nu se vorbeste si nu-si asuma nimeni responsabilitatea? Despre crimele asupra miilor de detinuti din inchisorile comuniste, in spatele carora au stat minti diabolice evreiesti, de ce nu se sufla o vorba? Tovarasul presedinte spune ca, „nimeni, niciodată, individ sau autoritate nu va putea găsi vreo justificare sau vreo scuză”, omeneste judecind si daca acele lucruri s-au intimplat sint de regretat, dar sa ne aducem aminte ca dreptatea divina este mai presus de dreptatea omeneasca …”Iar tot poporul a răspuns şi a zis: Sângele Lui asupra noastră şi asupra copiilor noştri!” (Matei 27-25).
    Dealungul istoriei omenirii, diavolul a declansat multe genocide si holocauste, de ce decit cel evreiesc e declarat si recunoscut ca fiind holocaust?

    Doamne ajuta!

    Apreciază

  12. un ortodox said, on iunie 29, 2011 at 2:04 pm

    dar pogromul impotriva romanilor acum cine il conduce?

    Apreciază

  13. Florin said, on iunie 29, 2011 at 2:30 pm

    A Domnului este si judecata.

    Apreciază

  14. vasile said, on iunie 29, 2011 at 2:52 pm

    Despre așa zisul holocaust împotriva evreilor

    Apreciază

  15. Ioan C. said, on iunie 29, 2011 at 2:58 pm

    ” Cu siguranţă să ştie deci toată casa lui Israel că Dumnezeu, pe Acest Iisus pe Care voi L-aţi răstignit, L-a făcut Domn şi Hristos.” ( Faptele Apostolilor 2, 36).

    Apreciază

  16. oroles said, on iunie 29, 2011 at 3:45 pm

    Mai fratilor, despre ce pogrom vorbiti? Discutam despre zilele de dupa bombardamentele bolsevicilor rusi asupra Iasiului, bombardamente din timpul noptii, cand din cartierul evreiesc, din zeci sau poate sute de case jidanii bolsevici au semnalizat prin hornul caselor cu lanternele trimitand semnale avioanelor rusesti?

    Despre faptul acesta, cand nemtii au aflat ce s-a intamplat, au adunat pe toti jidanii bolsevici care erau cunoscuti ca atare si i-au arestat. Tot ei, nemtii, i-au impuscat pe multi dintre ei in curtea chesturii, iar pe restul i-au trimis cu „trenul mortii” spre alte taramuri.

    Ce s-a intamplat, in timpul razboiului este tragic, dar cei executati au fost TRADATORI si au primit pedeapsa ca atare. Evreii care au avut de suferit in Romania au fost DOAR evreii tradatori si agentii bolsevici. Dovada sunt zecile si sutele de mii de evrei care au ramas in tara, precum si sutele de mii care au scapat prin Romania spre zone mai sigure ale globului. Numai niste ignoranti care nu cunosc ce s-a intamplat sau niste ticalosi care cunosc ce a fost dar mint cu nerusinare, numai acestia pot spune asemenea enormitati si pot recunoaste vini care nu au fost.

    Rusine sa le fie tuturor celor care aproba minciunile jidanimii si ale jidanitilor.

    Apreciază

  17. TLC said, on iunie 29, 2011 at 4:17 pm

    Aha, sa intelegem ca Sturmbanführer (maior) Heinz Ohlendorf sef al Einsatzkommando D, adica omul care si-a
    asumat cam 90.000 de victime, inclusiv pe cele de la Iasi … era roman inrolat in Armata Regala?

    Basescu, vezi ca e nasol sa citesti istoria romanilor scrisa de sionisti gen Mihail Roller

    Apreciază

  18. MIhaela said, on iunie 29, 2011 at 5:23 pm

    Din Teodoru :”Roamnia ca o prada „-reprodus partial:
    In perioada anilor 1940, Iasul era iudaidizat in proportie de 70%;misacarea iudeo -comunista din Iasi avea legaturi cu bandele teroriste din Basarabia ;dupa ocuparea Basarabiei de catre sovietici ,Iasul a devenit centrul de comanda dus de jidanimea (Jidan in ucrainieana=negustor) subordonata comandamentelor militare sovietice si a celor teroristoo /jidanesti,de peste Prut(distanta Iasi -Prut =16 km).
    Imediat dupa ordinul :”Soldati, treceti Prutul!”, comandourile,rezistentele, agentii evrei din Iasi au trecut la executarea misiunilor ordonate.Una din aceste misiuni era de a semnaliza luminos obiectivele militatre aviatiei sovietice de bombardament.Dupa ce comandamentele romane si germane au identificat locurile din care se semnaliza,au pregatit o ambuscada.Diversionistii evrei au fost prinsi facand semnalele luminoase catre sovietici..Excesele s-au facut in nume personal.
    Istoricul roman de origine evreiasca Nicolae Minei, al carui tata a luptat in razboiul de reintregire a neamului din 1916-1919,se alatura evreilor romani care fac cinste tarii, ca Tudor Vianu si Edgar Pappu.El raspunde campaniei internationale de invinovatire a Romaniei de presupusul genocid printr-un memoriu adresat lui nicolae ceausescu,document de mare importanta pentru stabilirea adevarului,partial publicat de Mihai Stratulat.
    Bandelor iudeo bolsevice din Basarabia li s-au alaturat mii de evrei din Romania,… executand sabotaje ,propaganda antinationala si asasinate.
    Citat din Maresal:”Nu-mi insusesc crimele…Am dat ordine la represalii.Eram in cadrul dreptului international carea autorizeaza represaliile cand adversarul intrebuinteza mijloace nepermise:
    -inarmarea si lupta populatiei civile
    -partizanii
    Am ordonat represalii si am indicat cati sa fie omorati.Dl acuzator public a afirmat ca au fost omorati 20000,adaugand ca au fost incolonati in 4 baraci.Socotind doi sau chiar trei oameni pe metru patrat,ceea ce este o imposibilitate ,nu depasim cifra de 3000.”

    Apreciază

  19. Adrian.I said, on iunie 29, 2011 at 8:54 pm

    O analiza interesanta despre asa zisul „holocaust” ….gasim la istoricul britanic David Irving :

    http://video.google.com/videoplay?docid=-1154851922811076341

    Apreciază

  20. Ion de la Chiuiesti said, on iunie 29, 2011 at 10:05 pm

    Ne-au sufocat cu diferitele asa-zise holocausturi si pogromuri. Sa-mi asum ce? Sa ma pun sa rescriu istoria Romaniei doar pentru evrei? Pai adevarul cui il lasam? Sa ne mai lase cu slugarniciile astea si cu holocausturile astea imaginare. Spunea cineva ca un adevar se sustine singur, nu are nevoie de legi speciale ca de exemplu OUG nr. 31/2002 a lui Adrian Nastase.care la art. 6 condamna cu inchisoare negarea holocaustului. Acest articol contrazice flagrant Constitutia Romaniei care la art. 29 si 30 imi garanteaza libertatea de constiinta si de exprimare. E cazul sa luam pozitie contra biciuirii, culpabilizarii si extorcarii popoarelor de catre „industria” holocaustului!

    Apreciază

  21. MIhaela said, on iunie 30, 2011 at 6:06 am

    Tot din Radu Theodoru :’Maresalul”
    „Planul sionist are radacini in antichitate, se fundeaza ideologic pa Vechiul Testament si pe lucarile rabinice(adaug eu :talmudul ), este sprijinit logistic pe finanta suprastatala iudaica, stapaneste informatia, intoxica, destabilizeaza si manipuleaza opinia publica mondiala prin mass media…conduce in mod dictatorial cateva state occidentale in frunte cu sua si a facut din Israel varf de lance impotriva lumii arabe…
    Prin intermediul puterii financiare suprastatale a impus catorva state occidentale legi nazisto sioniste cu caracter rasist care, sub pretextul combaterii antisemitismului, incearca , pe cale administrativa, sustinuta de campanii de presa bine dirijate, sa inabuse orice luare de pozitie impotriva manevrelor sioniste de a-si impune dominatia asupra popoarelor si umanitatii.
    Franta, exemplul cel mai elocvent al unei natiuni supuse evreimii, este prima tara europeana care a promulgat o lege rasista proevreiasca,lrgea 90-615, cunoscuta sub denumirea de legea”fabius-gayssot”, semnata de mitterand pe 13 iunie 1990.Conform ei, cetateanul care PUNE LA INDOIALA SAU NEAGA ASA-ZISUL HOLOCAUST al evreilor in ww2, VA PRIMI O PEDEAPSA INTRE O LUNA-UN AN INCHISOARE SAU O AMENDA DE 2000-30000 FRANCI (PE ATUNCI).
    UN FEL DE SS , CARE DUBLEAZA POLITIA FRANCEZA, INTREPRIND ACTIUNI DE PEDEPSIRE (BATAI,DEVASTARI DE LOCALURI SI LOCUINTE).
    Un evreu :Isaak Blumchen, spune:
    „Franta este astazi spada si scutul lui israel…Putem sa punem pe picior de razboi 4 milioane de francezi, care sa apere speculatiile nostre..sa acopere creantele noastre…
    POPORUL FRANCEZ ESTE O VITA USOR DE TUNS, DOCIL LA BICI,ECONOM,UMIL FATA DE STAPANII SAI…”

    Apreciază

  22. MIhaela said, on iunie 30, 2011 at 6:22 am

    Tot din Radu Theodoru:
    „Ordinul de represalii din 23X 1941,dat de maresal, a fost motivat de aruncarea in aer a comandamentului Militar Roman de la Odessa, de catre teroristii evrei ascunsi in catacombe, comisarii evrei si stalinistii fanatici. Au fost asasinati generarul Glogojanu,comandantul militar al Odessei, ofiteri superiori si inferiori, subofiteri ai Diviziei 10 infanterie,prefectul politiei, total; 93 persoane.s-a intreprins cercetarea de rigoare, iar faptasii au fost condamnati conform legilor razboiului si ale dreptului international(in dreptul international,recurgerea la represalii, ca raspuns la violarea normelor sale aplicabile in timp de razboi, era considerata LICITA).
    Concluzie : a doua jumatate a sec.XX a stat sub semnul odios al falsurilor istorice operate de sionism , pentru a induce natiunilor crestine sentimentul de vinovatie fata de asa -zisul „popor ales”, cu scopul de a obtine venituri ilegale si de a deschide calea suprematiei economice si politice la scara planetara, prin sistemul dictaturii monopolurilor, numita eufemistic :”noua ordine mondiala”.(Editia 2001)

    Apreciază

  23. emilian said, on iunie 30, 2011 at 7:21 am

    odata cu procesul de la Nuremberg milenarul principiu de drept conform caruia raspunderea este personala a fost inlocuit cu raspunderea colectiva si in consecinta ceea ce hotarasc conducatorii unui popor la un moment dat duce la raspunderea colectiva a acelui popor. Cum insa nu poti condamna sau executa un intreg popor il obligi la despagubiri materiale, dupa ce in prealabil il pui sa-si recunoasca pacatele conducatorilor ca fiind si ale sale.

    Apreciază

  24. daniel said, on iunie 30, 2011 at 9:35 am

    Dar de ce Basescu nu condamna si actele criminale din saptamana rosie ale evreilor la retragerea din Basarabia si Bucovina de nord in 1940 cand au murit cam 40 000 de romani, militari si civili? Sau atunci cand la Fantana Alba au fost omarati mii de romani bucovineni? De ce nu spune nimic despre zecile de familii omorate pe Dealul Balaurului langa Piatra Neamt in 1944? Si altii cati or mai fi fost?
    De unde inventeaza el atatea crime ale poporului roman impotriva evreilor? E cumva evreu? De ce ii plange pe evrei (la propriu, la muzeul holocaustului din New York) si de romani nici nu isi aduce aminte?

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: