SACCSIV – blog ortodox

IERARHII MORMANT …

Posted in HOMOSEXUALITATE, ierarhi by saccsiv on iunie 4, 2011

Sfânta Evanghelie după Matei, Capitolul 23

27. Vai vouă, cărturarilor şi fariseilor făţarnici! Că semănaţi cu mormintele cele văruite, care pe din afară se arată frumoase, înăuntru însă sunt pline de oase de morţi şi de toată necurăţia.

28. Aşa şi voi, pe din afară vă arătaţi drepţi oamenilor, înăuntru însă sunteţi plini de făţărnicie şi de fărădelege.

33. Şerpi, pui de vipere, cum veţi scăpa de osânda gheenei?

Sfânta Evanghelie după Luca, Capitolul 11

43. Vai vouă, fariseilor! Că iubiţi scaunele din faţă în sinagogi şi în închinăciunile din pieţe.

44. Vai vouă, cărturarilor şi fariseilor făţarnici! Că sunteţi ca mormintele ce nu se văd, şi oamenii, care umblă peste ele, nu le ştiu.

52. Vai vouă, învăţătorilor de Lege! Că aţi luat cheia cunoştinţei; voi înşivă n-aţi intrat, iar pe cei ce voiau să intre i-aţi împiedecat.

Spunea marele duhovnic Arsenie Papacioc cu putin timp inante de alegerea Patriarhului Daniel:

Pentru nici un pacat nu a ars Dumnezeu o cetate ca pentru pacatul asta al homosexualismului. Dar biserica n-a avut o pozitie oficiala in problema asta. Patriarhule de maine, asta te asteapta, si e destul!

Cititi va rog si:

VIDEO: Parintele ARSENIE PAPACIOC, homosexualitatea si Patriarhul

   Deci pana atunci au tacut precum mormintele. Dar au tacut si dupa aceea si n-au strigat raspicat: HOMOSEXUALITATEA E UN PACAT STRIGATOR LA CER!

Si in tot acest timp. ELITELE si-au facut de cap si s-a ajuns departe si nu mai este mult pana cand homosexualii se vor putea casatori si infia copii si in Romania. Ba nu mai este mult pana cand va fi interzis prin lege sa afirmi ca sodomia e un pacat …

Cateva din motivele pentru care era important ca ierarhii sa marturiseasca ferm, gasiti in articolul:

APEL CATRE FRATI: Sa-i determinam pe ierarhi si pe preoti sa strige raspicat: HOMOSEXUALITATEA E UN PACAT STRIGATOR LA CER!

Iata mai jos si alte motive pentru care trebuiau s-o faca. De asemenea de ce noi poporul credincios avem voie nu doar sa le cerem aceasta, ci chiar obligatia. Si mai ales motive pentru care ei au obligatia sa ne asculte, ba mai mult, nu au voie sa taca precum lemnele.

Iata ce spune Parintele Dumitru Staniloae in Temeiurile teologice ale ierarhiei si ale sinodalitatii ei:

Ierarhia si sinodalitatea ei in Biserica Ortodoxa implica in sine trei principii: principiul comuniunii, care e principiul general al in­tregii vieti a Bisericii si de la care conducerea ei nu se poate abate; principiul originii transcendente a slujirii ei, prin care se deosebeste in cadrul comuniunii bisericesti ca o comuniune aparte si principiul complimentaritatii intre conducerea sinodala ierarhica si poporul bise­ricesc. Fiecare din aceste principii au diferite temeiuri dogmatice.

Slujirea sfintitoare distinge sinodalitatea ca comuniune ierarhica, in speta distinge sinodalitatea de comuniunea generala a Bisericii, dar nu o separa de ea. Nu avem de a face nici macar cu doua comuniuni paralele, sau cu o comuniune care lucreaza singura asupra celeilalte comuniuni. Comuniunea episcopala sau sinodalitatea e incadrata ca o diferenta specifica in genul larg al comuniunii bisericesti. E ca un cerc mai restrans inauntrul cercului mai larg, dar un cerc deschis in acelasi timp in cercul mai larg. Ea trebuie sa ajute dezvoltarea co­muniunii generale. E ca un plaman in organismul bisericesc, necesar organismului, dar sustinut de el. Numai legatura interioara dintre comuniunea sau sinodalitatea episcopala si comuniunea larga a Bise­ricii face ca in Sinod sa se reflecte Biserica si in comuniunea intre Sinoadele locale sa se reflecte comuniunea intre Bisericile locale insesi.

Fara iubirea poporului si fara iubirea de popor, preotii si ierarhii sunt morti sufleteste, fara efi­cacitate in slujirea lor.

Din toate acestea rezulta ca credinciosii nu sunt obiecte pasive ale lucrarii sfintitoare a ierarhiei, ci colaboratori activi ai ei. Mai mult chiar, exista o colaborare reciproca intre credinciosi si membrii ierar­hiei. Ierarhia nu invata numai pe credinciosi, ci si invata de la ei, Principiile generale ale invataturii isi descopera profunzime spirituala si bogatie inepuizabila de sensuri, nesfirsita lor capacitate de a se adecva cu situatiile indefinit de variate ale vietii omenesti, prin fie­care credincios si membrii ierarhiei o cunosc si folosesc acest aport al credinciosilor. Caci un membru al ierarhiei are misiunea de a pro­povadui punctele invatatorii in forma lor de principii generale, lumi­nate cel mult de experienta spirituala a persoanei sale singulare. Dar aceste puncte se umplu ca o urzeala generala de infloriturile nesfarsite ale intelegerilor personale ale tuturor credinciosilor. Membrii ierarhiei cunoscandule pe  acestea  se  imbogatesc  ei  insisi  cu  intelegeri noi ale invataturii pe care o propovaduiesc, folosindu-se de aceste noi intelegeri in propovaduirea lor urmatoare.

Ideea complementaritatii dintre sinodalitatea episcopala si larga comuniune bisericeasca se constata in Biserica veche si in faptul ca la sinoade participau si reprezentantii clerului, ai monahilor si ai popo­rului credincios, cerandu-se si parerea lor inainte de adoptarea defi­nitiilor sinodale. Pe langa aceea, fiecare episcop semna aceste defi­nitii numai dupa ce se convingea ca ele corespund cu credinta Biseri­cii sale, care cuprindea clerul si credinciosii ei si era in legatura cu Traditia ei apostolica. Iar adoptarea definitiva a hotararilor sinodale de catre intreaga Biserica se facea prin asa-zisa receptie. Definirea invataturii nu se facea de un episcopat rupt de Biserica, netinand sea­ma de Biserica, ci in episcopatul intrunit in sinoade se reflecta Biserica insasi. Desigur episcopatul avea misiunea speciala de a formula ofi­cial ceea ce gandea Biserica in intregimea ei; dar verificarea defini­tiilor lui ca conforme cu gandirea Bisericii se facea prin receptie de catre Biserica. Duhul Sfant calauzea pe episcopi in formularea inva­taturii, dar a unei invataturi care era a Bisericii si pe care acelasi Duh Sfant o pazeste in intregimea ei in adevar.

Am spus mai inainte ca ierarhia reprezinta venirea de sus a puterii sfintitoare, reprezinta originea transcendenta a lucrarii sfintitoare a Duhului Sfant. Acum putem adauga ca efortul poporului de a asimila actiunea de sus a sfintirii se datoreste si el unei prezente a Duhului Sfant. Du­hul Sfant sfinteste prin ierarhie, dar tot Duhul Sfant asimileaza lucra­rea sfintitoare prin popor. Ierarhia reprezinta, de aceea, in rugaciu­nile si jertfele ce le inalta catre Dumnezeu, si poporul. Dar il repre­zinta fara a se dispensa de el. In rugaciunile si jertfele ce le aduce, preotul aduna in mod concret rugaciunile si jertfele poporului; in for­mularea generala a invataturii, calauzita de duhul unificator, episco­patul aduna in mod real intelegerile vii ale poporului la care acesta ajunge sub calauzirea Duhului de viata facator.

Astfel, pe de o parte, ierarhia reprezinta lucrarea de sus a Duhului Sfant, pe de alta parte, lucrarea Duhului din poporul credincios, care desigur nu se afla in popor fara sa-i fi premers o lucrare de sus. Ierar­hia reprezinta lucrarea Duhului din poporul credincios cu manifes­tarea ei concreta prin poporul prezent care se roaga, jertfeste, face eforturi pentru primirea si asimilarea darurilor sfintitoare. In felul acesta lucrarea poporului intregeste lucrarea ierarhiei, realizand im­preuna o unica comuniune.

Apoi vine concluzia, care incoroneaza explicarea Sfantului Ioan Gura de Aur : „Caci fiecaire din madularele noastre are atat o lucrare proprie cat si o lucrare comuna; de aceea exista in noi o frumusete proprie a madularelor noastre si o frumusete comuna”. Aici sta taina intregului si aici sta, si taina Bisericii ca intreg : in comunul care leaga toate madularele intreolalta, care iradiaza peste toate si caruia ii servesc toate. Sfantul Ioan Gura de Aur vorbeste atat despre functia proprie cat si despre rolul pe care-l are in cadrul intre­gului fiecare madular si trateaza aceste doua teme in mod deosebit. Aceasta poate sa fie explicata prin aceea ca madularul singular isi poate implini munca sa numai cu ajutorul intregului; sau mai bine spus, ca intregul organism isi face munca sa prin madularul respectiv. In Biserica munca este prestata de unul si acelasi Duh si anume prin fiecare credincios singular. Tocmai de aceea toti membrii sunt de ace­easi valoare, caci fie ca printr-un anumit membru se executa o munca mai mare sau mai mica, aceasta munca este munca aceluiasi Duh si a intregului organism, si este in orice caz Il fel de importanta pentru intretinerea si pentru propasirea organismului. „De aceea, nu spune ca o activitate anumita ar fi fara insemnatate, ci gandeste-te la aceea ca ea e implinita de un membru al aceluiasi trup ; si intocmai asa precum ochiul contribuie la aceasta, asa contribuie si celalalt mem­bru ca trupul sa fie cu adevarat trup. Caci unde trupul este zidit, aceasta nu se datoreste unuia mai mult ca altuia, si trupul nu este alcatuit prin aceea ca unul e mai mare ca altul, ci prin aceea ca exis­ta multe si diferite madulare. Caci asa cum participi tu la zidirea tru­pului, pentru ca tu esti mare, asa participa si celalalt, pentru ca el este mic. Astfel contributia lui modesta la zidirea trupului e la fel de valoroasa cu contributia ta mare in cadrul acestei frumoase colaborari, caci in ambele cazuri este prestata o munca egala”.

„Dat fiind ca intregul este prezent si activ in fiecare madular „se pare ca ele ar fi despartite; propriu-zis ele sunt insa impletite intreolalta si prin distrugerea unuia toate celelalte sunt distruse. Caci pri­veste: ochii stralucesc, fata rade, buzele sunt rosii, nasul drept si spran­cenele arcuite; daca insa unul dintre aceste madulare ar fi distrus, intreaga frumusete ar fi pagubita si celelalte madulare ar arata triste, caci tot ceea ce parea inainte frumos, apare acum urat”.

Complementaritatea intre slujirile ierarhiei si toate celelalte slu­jiri din Biserica e de un caracter special. Aceasta nu inseamna ca slu­jirea ierarhiei e mai putin slujire ca slujirile mirenilor. Dintr-un punct de vedere ea trebuie sa fie o slujire mai accentuata dect slujirile acelora ; din ea trebuie sa ia putere slujirile acelora. Aceasta o spune Mantuitorul: „cine vrea sa fie intaiul, sa fie slujitor tuturor”. Hristos este exemplu in privinta aceasta : „Caci si Fiul Omului n-a venit sa I se slujeasca, ci ca sa slujeasca el”. Figura pastorului care duce in spate oaia slabanogita nu trebuie sa ramana numai o figura de stil. Daca oamenii sunt condusi prin membrii ierarhiei la asemanarea cu Hristos care slujeste, membrii ierarhiei trebuie sa fie cei mai de model sluji­tori, organe prin care se comunica puterea slujitoare a lui Hristos. Aceasta indica si comuniunea ce se realizeaza intre membrii ierar­hiei si mireni.

Autorul scrierilor areopagitice spune ca ceata Stapaniilor nu staapaneste tiranic asupra cetei inferioare a  Puterilor, ci forta divina cu care este atrasa ea spre Dumnezeu devine forta care atrage spre Dum­nezeu si ceata inferioara. Aceasta e valabil si pentru ierarhia bise­riceasca.

Preotul si episcopul predica nu numiai credinciosilor si indeamna nu numai pe credinciosi, ci isi predica si lor si se indeamna si pe ei insisi. Dar mai ales asculta si ei predica si indemnul altor preoti si episcopi. Ei vorbesc despre Dumnezeu credinciosilor si ca unor frati, nu numai ca unor fii duhovnicesti. „Spune-voi numele Tau fratilor mei, in mijlocul adunarii Te voi lauda” (Ps. XXI, 24). Cuvintele aces­tea sunt spuse ca din partea Mantuitorului.

Comentariu saccsiv:

   Asadar, este fundamental gresit sa se spuna: cine suntem noi sa le cerem ierarhilor sa strige raspicat: HOMOSEXUALITATEA E UN PACAT STRIGATOR LA CER!

Stim ca vremurile apocaliptice bat la usi si ca:

Vine timpul, şi nu e departe, când foarte multe biserici şi mănăstiri se vor deschide în slujba Domnului şi se vor repara, le vor reface nu numai pe dinăuntru ci şi pe dinafară. Vor auri şi acoperişurile atât ale bisericilor, cât şi ale clopotniţelor, dar preoţimea nu va lucra la sufletul credinciosului ci numai la cărămizile lui Faraon. Preotul nu va mai face şi misiune. Când vor termina lucrările nu se vor putea bucura de slujbe duhovniceşti în ele că va veni vremea împărăţiei lui antihrist şi el va fi pus împărat

   Bisericile vor fi deschise, dar creştinul ortodox (trăitor, viu cu sufletul) nu va putea intra în ele să se roage, căci în ele nu se va mai aduce jertfa fără de sânge a lui Iisus Hristos. În ele va fi toată „adunarea satanică”.

Cititi va rog si:

PROFETIA Sfantului LAVRENTIE DE CERNIGOV despre ANTIHRIST

Iata insa ca ierarhii romani se grabesc nevoie mare inca de pe acum …

Bine ca mai avem mari duhonvici marturisori in neamul asta romaneasc.

Si bine ca suntem in comuniune cu biserici ai caror ierahi stiu sa strige …

Reclame

21 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on iunie 4, 2011 at 7:13 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. vultulturul legionar said, on iunie 4, 2011 at 7:42 pm

    Rade sarsaila cand ne vede cum ne scoatem ochii uni altora. Da e gresit sa spunem ca ierarhii nu trebuie sa aiba atitudine, dar sa nu-i judecam. Daca atata pot ei, Dumnezeu sa le dea mai mult.
    Problema consta ca nu traim mai mult in comuniune, ca ne scoatem ochii in loc sa ne rugam pentru altii.
    Sau ma insel eu, eu nu ma rog si voi va rugati, insa sa incetam sa ne param uni pe altii.
    In inchisorile sataniste-comuniste, nu paratul ii salvau pe detinuti, ci jertfirea pentru aproapele.
    Cati dintre noi au ajuns sa le spuna homosexualilor ca ii vrem sanatosi, ca nu-i uram? Eu unul n-am fost, si sunt vinovat ca n-am fost, dar sper sa fi fost altii.
    Ierarhii o sa dea socoteala in fata lui Dumnezeu pentru faptele lor insa sa nui judecam pentru a nu fi noi judecati in locul celor care uita ca sunt pastori.
    Traim vremurile pe care le traim, circul e pe fata, insa sa nu deznadajduim: EU AM BIRUIT LUMEA, ne spune Hristos. Sa credem asta, sa facem cat putem, dar fara sa judecam.
    SA STAM BINE SA LUAM AMINTE!

    Apreciază

  3. vultulturul legionar said, on iunie 4, 2011 at 7:57 pm

    Dar sa speram ca ierarhii o sa se caiasca de lasitatea lor, si astfel sa nu fie judecati pentru aceasta.
    Sa nu vrem raul nimanui, sa nu uitam ca suntem fiii lui Hristos si sa speram in mantuirea alaturi de El.
    SA STAM BINE SA LUAM AMINTE!

    Apreciază

  4. vultulturul legionar said, on iunie 4, 2011 at 8:00 pm

    Da frate saccsiv, ai spus bine sa constatam nu sa judecam. Pace sufleteasca frate

    Apreciază

  5. BLOG CREŞTIN ORTODOX said, on iunie 4, 2011 at 8:01 pm

    …e incă tăcere acum…SĂ NE TEMEM DE MÂNIA LUI DUMNEZEU…CĂCI VA VENI MOARTE MARE PESTE OMENIRE..
    …AL TREILEA RAZBOI MONDIAL VA SECERA OMENIREA ÎN LUNG ŞI LAT…
    …OARE…CÂŢI SUNTEM PREGĂTIŢI PENTRU ÎMPĂRĂŢIA LUI DUMNEZEU ?
    …OARE…CÂŢI SUNT PREGĂTIŢI PENTRU IAD ?

    Apreciază

  6. Ioan said, on iunie 4, 2011 at 9:37 pm

    Frate Saccsiv, cu parere de rau recunosc, dar ai 100% dreptate!
    Ca simplu credincios nu ma simt deloc reprezentat si aparat de catre ierarhi.

    Apreciază

  7. Ioan C. said, on iunie 4, 2011 at 9:41 pm

    Domnul fie cu noi, ca vad ca ierarhii ne-au cam parasit in mijlocul furtunii:
    „Domnul este într-ajutorul meu; nu mă voi teme! Ce-mi va face mie omul?”. ( Evrei 13, 6).

    Psalmul 22
    1. Domnul mă paşte şi nimic nu-mi va lipsi.
    2. La loc de păşune, acolo m-a sălăşluit; la apa odihnei m-a hrănit.
    3. Sufletul meu l-a întors, povăţuitu-m-a pe căile dreptăţii, pentru numele Lui.
    4. Că de voi şi umbla în mijlocul morţii, nu mă voi teme de rele; că Tu cu mine eşti.
    5. Toiagul Tău şi varga Ta, acestea m-au mângâiat.
    6. Gătit-ai masă înaintea mea, împotriva celor ce mă necăjesc; uns-ai cu untdelemn capul meu şi paharul Tău este adăpându-mă ca un puternic.
    7. Şi mila Ta mă va urma în toate zilele vieţii mele, ca să locuiesc în casa Domnului, întru lungime de zile.”

    Apreciază

  8. Ciprian said, on iunie 5, 2011 at 6:40 am

    Poate nu si-au citit e-mail-urile. Eu sa fiu preot nici nu m-as atinge de calculator. Rugaciunea e cea mai importanta. Niciunul dintre Sfinti nu pomeneste nimic despre importanta calculatorului… 🙂

    Apreciază

    • Ioan C. said, on iunie 5, 2011 at 10:09 am

      Frate, nici in Biblie nu se zice nimic despre bomba atomica, dar constiinta sadita in noi de Dumnezeu, ne spune ca e gresita folosirea ei.

      Apreciază

      • Ioan C. said, on iunie 5, 2011 at 10:15 am

        Daca stam doar si ne rugam ce castig are aproapele?
        Adevarul trebuie si marturisit, n-ajunge doar sa ne rugam:
        ” 32. Oricine va mărturisi pentru Mine înaintea oamenilor, mărturisi-voi şi Eu pentru el înaintea Tatălui Meu, Care este în ceruri.
        33. Iar de cel ce se va lepăda de Mine înaintea oamenilor şi Eu Mă voi lepăda de el înaintea Tatălui Meu, Care este în ceruri.” ( Matei 10, 32-33).

        Apreciază

    • saccsiv said, on iunie 5, 2011 at 10:19 am

      Ciprian

      Ai trantit-o si tu …

      Apreciază

      • Ciprian said, on iunie 5, 2011 at 11:07 am

        In sensul ca ei sunt niste asceti desavarsiti, dupa cum ne si asteptam, si nu utilizeaza calculatorul… Nici eu nu am primit nici un raspuns inafara de erorile de sistem administrator (vreo 8).

        Apreciază

  9. radu' said, on iunie 5, 2011 at 9:57 am

    Nu au luat atitudine nici macar sectarii care in unele probleme sunt foarte directi.

    Apreciază

    • Ciprian said, on iunie 5, 2011 at 10:03 am

      Sectarii sunt o masa de manevra anticrestina in mainile celui rau. Sectarii sunt antinationali in esenta… arata-mi tu „biserica” sectara in care sa se promovze valorile nationale sau macar portul popular…. e un surogat de moralitate avand la baza Scriptura in care toti cei care s-au bagat sunt posedati (vezi vreo doua marturii din cartile de marturii despre Parintele Arsenie Boca), tocmai de aceea cei care se afla inauntrul sectelor nici macar nu isi pun problema ca ar fi posedati si doar prin botez pot fi reprimiti in Ortodoxie.

      Apreciază

  10. STOP RFID 666 said, on iunie 5, 2011 at 1:50 pm

    Azi am fost la un preot sa-i spun despre cipuri si a zis sa nu ma mai ocup cu nimicuri si sa vin la biserica si sa ma spovedesc si impartasesc. De parca eu dis de dimineata sunt in bar dupa masa vizitez niste ,,fetite,, iar seara mai trag o ,,linie,, cu baietii. Astia sunt preotii nostrii. In oras la mine e liniste. Si mai mi-a zis ceva ce m-a lasat masca. Frate zice, daca e sa te ia dracu te ia si din fata bisericii. Nu-i asa ca-i tare, nu-i minunat? Aleluiaaaaaaaa!Romani dormiti linistiti tara este pe maini bune. Daca cineva stie un preot ANTICIP in Ploiesti sau Prahova sa-mi spuna si mie. Eu nu am gasit nici unul. Apropo de cip am intrebat-o pe o calugarita de la o manastire de pe langa Ploiesti sa-mi spuna ceva de cipuri. Si a zis ca nu stie nimic, ca la ei in manastire e fiecare cu singuratatea lui. Dupa cum se vede ignoranta e cuceritoare in Romania. Vai de mama lor de manastiri, acea maicuta habar nu avea. Astia vor primii cipuri sub piele si nici nu vor stii ce-i ala. Poate le vor zice ca este vreun vaccin pentru intarirea imunitatii. Cum spunea un Sfant….iata ca a venit vremea din urma iar voi nu intelegeti.

    Apreciază

  11. valentin said, on iunie 6, 2011 at 8:33 am

    Raspuns mesajului dumneavoastra cu privire la evenimentul imoral de sambata, 4 iunie 2011, va comunicam urmatoarele:
    Ravna pe care trebuie sa o aratam fata de Biserica noastra se explica mai mult printr-o atitudine duhovniceasca. Intotdeauna, Biserica Ortodoxa a infierat acest cumplit pacat, care incearca – poate, mai mult decat oricand – sa distruga randuiala dumnezeiasca a firii omenesti, percum si sfintenia familiei. Mult asteptatul cuvant oficial al Bisericii se identifica cu litera si duhul Sfintei Scripturi si cu gandirea Sfintilor Parinti. A fi cu luare aminte inseamna a constientiza ca „lupta noastra nu este impotriva sangelui si trupului, ci impotriva duhurilor rautatii” (Efeseni 6, 12); luptam impotriva pacatului, si nu a celui stapanit de pacat. Asadar, armele noastre sunt unele duhovnicesti.
    Astfel, sa ne rugam ca Dumnezeu sa-i lumineze pe conducatorii nostri, pentru a intelege si dansii ce inseamna firescul normal si drepturile omului, iar celor stapaniti de acest greu pacat sa le faca mintea deplin sanatoasa.
    Spre intarirea in credinta, recomandam omiliile XLII si XLIII, din talcuirea Sfantului Ioan Gura de Aur la Facere (vezi atasamentul).

    acesta este un raspuns pe care l-am primit ca urmare a trimiterii mesajului „marsul gayfest”

    Apreciază

  12. alexbidam91 said, on iunie 6, 2011 at 12:41 pm

    pana acum , de la mesajul trimis tuturor inaltpreafericitilor conducatori bisericesti numai episcopia slatinei a raspuns . iata si raspunsul :
    ” Raspuns mesajului dumneavoastra cu privire la evenimentul imoral de sambata, 4 iunie 2011, va comunicam urmatoarele:
    Ravna pe care trebuie sa o aratam fata de Biserica noastra se explica mai mult printr-o atitudine duhovniceasca. Intotdeauna, Biserica Ortodoxa a infierat acest cumplit pacat, care incearca – poate, mai mult decat oricand – sa distruga randuiala dumnezeiasca a firii omenesti, percum si sfintenia familiei. Mult asteptatul cuvant oficial al Bisericii se identifica cu litera si duhul Sfintei Scripturi si cu gandirea Sfintilor Parinti. A fi cu luare aminte inseamna a constientiza ca „lupta noastra nu este impotriva sangelui si trupului, ci impotriva duhurilor rautatii” (Efeseni 6, 12); luptam impotriva pacatului, si nu a celui stapanit de pacat. Asadar, armele noastre sunt unele duhovnicesti.
    Astfel, sa ne rugam ca Dumnezeu sa-i lumineze pe conducatorii nostri, pentru a intelege si dansii ce inseamna firescul normal si drepturile omului, iar celor stapaniti de acest greu pacat sa le faca mintea deplin sanatoasa.
    Spre intarirea in credinta, recomandam omiliile XLII si XLIII, din talcuirea Sfantului Ioan Gura de Aur la Facere (vezi atasamentul).”

    Apreciază

  13. Crestina said, on iunie 7, 2011 at 6:55 am

    Pt Stop RFID 666
    Este un preot duhovnic cu foarte mult har la o manastire langa Ploiesti,mai precis la Turnu,comuna Targsorul Vechi.Este chiar staretul manastirii Parintele Valentin Matu,insa este foarte ocupat si nu stiu daca mai primeste si alti oameni in plus de cei pe care i-a pastrat.Multi spun ca este mai sever ,deoarece trebuie sa faci ascultare,altfel nu isi mai pierde timpul cu tine degeaba.Poti incerca.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: