SACCSIV – blog ortodox

Comentariul zilei (08.05.2011): O studenta isi vinde virginitatea pe internet

Posted in curvie, desfrau by saccsiv on mai 8, 2011

Iata comentariul fratelui Iones postat la articolul Comentariul zilei (06.05.2011): Cum se poate ca o familie sa moara de foame astazi in Romania?:

O studenta din Belgia si-a vandute virginitatea pe internet – prin licitatie – :

http://www.gandul.info/magazin/cu-cat-si-a-vandut-o-studenta-virginitatea-pe-internet-cine-a-castigat-licitatia-si-ce-bonus-va-primi-8235168

Am trait s-o aud si pe asta. La cata decadere a ajuns omenirea.
Fiecare vinde ce poate. Toate au inceput tina de comert si din pacate sunt si la noi multe fete care isi vand trupul si tot ce mai pot vinde numai banu’ sa iasa.

Aceste fete au ajuns simple produse. Aici duce viata fara Dumnezeu ajungi sa necinstesti darurile pe care ti le-a dat Dumnezeu, ajungi sa te necinstesti pe tine si pe cei din jurul tau.

Adevarul este ca in zilele noastre cu tot ceea ce se intampla foarte greu mai gasesti fete care nu au fost intoxicate de mass media, telenovele, moda lumii, stilul de viata – conceptie de viata (sex, sex si iar sex) neaparat si portofelul cat mai plin, acestea sunt fetele moderne, celelalte au ajuns raritati, si care isi mai pastreaza cinstea si moralitatea acelea sunt ca o podoaba in lumea aceasta decazuta.

De baieti nici nu mai vorbesc, sunt foarte multi stilul Mircea Radu si chiar mai rau.

Foarte frumos spune inteleptul Solomon:
“Femeia virtuoasa este o cununa pentru barbatul ei, iar femeia fara cinste este un cariu in oasele lui.Cine poate găsi o femeie virtuoasă? Preţul ei întrece mărgeanul.
Într-însa se încrede inima soţului ei, iar câştigul nu-i va lipsi niciodată.
Cinstit este bărbatul ei la porţile cetăţii, când stă la sfat cu bătrânii ţării.
Ea face cămăşi şi le vinde, şi brâie dă neguţătorilor.
Tărie şi farmec este haina ei şi ea râde zilei de mâine.
Gura şi-o deschide cu înţelepciune şi sfaturi pline de dragoste sunt pe limba ei.
; femeia care se teme de Domnul trebuie lăudată!
Să se bucure de rodul mâinilor sale, şi la porţile cetăţii hărnicia ei să fie dată ca pildă!

Lumea de astazi a ajuns sa se mire daca o fata a trecut de o anume varsta si inca mai este virgina, in loc s-o laude, ei se mira. Putem vedea cat de mult a fost degradata societatea de azi boleste din cauza modelelor si tiparelor pe care si le-a creat si pe care le iau ca exemple in viata. In aceasta lume hidoasa probabil ca nu va mai trece mult si tot ceea ce este sanatos bun si frumos vor fi dispretuite cu desavarsire. Din pacate astea sunt vremurile, vremuri antihristice; timpul tiranului e aproape.

Iata si articolul respectiv Cu cât şi-a vândut o studentă virginitatea pe internet. Cine a câştigat licitaţia şi ce bonus va primi:

O studentă de 21 de ani din Belgia şi-a vândut virginitatea online, suma pe care urmează să o primească în urma licitaţiei fiind echivalentul a 45.000 de lire.

Câştigătorul a cumpărat compania fetei pentru 24 de ore şi se obligă să o ducă la cină şi la cumpărături, ca parte din înţelegere. Acesta va primi un certificat medical care atestă virginitatea lui „Noelle”, numele pe care îl foloseşte tânăra pentru a evita ca părinţii ei să afle de licitaţie, informează dailymail.co.uk.

„Sunt o fată normală şi părinţii mei ar fi îngroziţi dacă ar afla ce fac”, a declarat aceasta pentru revista belgiană Panorama.

Noelle a mai declarat că părerile prietenilor ei în legătură vinderea virginităţii sunt împărţite, dar că până la urmă este vorba doar de sex:

„Prietena mea cea mai bună a încercat să mă convingă să nu fac asta, dar acum îmi respectă decizia. Alţi prieteni au fost impresionaţi că sunt încă virgină. Cred că se acordă prea multă importanţă pierderii virginităţii. E doar sex până la urmă.”

Studenta se descrie pe site-ul de escorte Yantra, pe care s-a desfăşurat licitaţia, ca fiind „o fată dulce şi inocentă, dar şi puţin obraznică „.

De asemenea, Noelle intenţionează să doneze 5% din suma pe care o va primi unei fundaţii caritabile, „pentru a dovedi că nu este o prostituată” (Mediafax).

Cititi va rog si:

Adolescentii sunt pe cale de a deveni o GENERATIA STRICATA?

Ce diferenta dintre acestea si ceea ce ar trebui sa fie o femeie crestina …

FEMEILE MIRONOSITE (a treia duminica dupa Sfintele Pasti)

27 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on mai 8, 2011 at 10:21 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Avatarul lui kosk kosk said, on mai 8, 2011 at 12:05 pm

    tot o romanca a spart gheata. prin 2009…
    http://clujeanul.gandul.info/magazin/o-romanca-de-18-ani-isi-liciteaza-virginitatea-pe-internet-4079912
    acum ca vin „eliberatorii” cu scutul, sa vezi bucurie pe fetele din zona.

    Apreciază

  3. Avatarul lui STOP RFID 666 STOP RFID 666 said, on mai 8, 2011 at 12:20 pm

    Asta e deschizatoare de drumuri. Prostia si raul se ia ca raia. Asta e imparatia antihristului. Iubirea de bani a ajuns la cel mai inalt grad si de aici porneste tot necazul. Si cu cat vor avea mai mult cu atat vor suferii mai mult. Acestea vor fi modelele de acum inainte spre bucuria dracilor. Va fi vai de aceia care vor aduna bani. Cum sa nu primeasca asemenea ,,oameni,, pecetea antihristului si cum sa nu se inchine lui?

    Apreciază

  4. Avatarul lui Fulger Fulger said, on mai 8, 2011 at 1:00 pm

    Groaznic , nu cred ca este singurul caz.

    Apreciază

    • Avatarul lui Gabi M. Gabi M. said, on mai 9, 2011 at 8:21 pm

      Ai dreptate,nu este singurul caz…Anul trecut,chiar pe vremea aceasta,am vazut in centrul unui oras italian,in timpul unei manifestatii nationale,doi tineri care o faceau pe scarile de la intrarea in tr-un bloc…Cred ca foarte putin timp inainte de aceea,am citit pe internet,ca doi tineri se „ocupau” cu acelasi lucruri in mijlocul starzii,la Londra…Nu pentru a satisface cine stie ce curiozitate bolnava am scris aceasta,NU,doar pentru faptul ca sunt multi printre noi care cred ca nu se intampla nimic deosebit in lume…P.S. sotul meu si un prieten,desi i-am atentionat catre acea directie…si astazi imi spun ca NU AU VAZUT NIMIC!

      Apreciază

      • Avatarul lui @Daniel-George @Daniel-George said, on mai 10, 2011 at 6:10 pm

        @Fulger.. nici vorba de singurul caz.
        Acum 1, 2 ani au mediatizat un caz le toate posturile romanesti, o fata de prin provincie saraca.. care si-a scos virginitatea la licitatie si parca o castigase un arab care-i oferea vreo 20..30 mii de euro.
        Am inteles ca si-a dus la bun sfarsit toata dorinta, si-a bagat picioarele in plansetele parintilor si in orice fel de principiu moral.
        Asta este..

        Apreciază

  5. Avatarul lui Plotin Plotin said, on mai 8, 2011 at 1:41 pm

    “Femeia virtuoasa este o cununa pentru barbatul ei, iar femeia fara cinste este un cariu in oasele lui.Cine poate găsi o femeie virtuoasă? Preţul ei întrece mărgeanul.”
    Bine a spus Solomon.
    Nu comentez acest caz, care din pacate nu mai mira pe nimeni, ci vreau sa ii multumesc lui Saccsiv, pentru ca vorbeste despre o tema atat de ignorata si lovita de inamici: religia crestin-ortodoxa sau dreapta- credinta. Altfel eu, ca nespecialist in acest domeniu, ascult si invat de la toti, tot ceea ce scrie pe acest blog . Doar sint dispus sa primesc aceste invataturi cu inima deschisa si fara fatarnicie. Daca te-as cunoaste in realitate spirit -luptator si drept , frate Saccsiv, multe lucruri frumoase am putea realiza. Cine stie poate ca destinul va reusi ca intr-o buna zi, sa ne interescteze vreodata drumurile sau poate Bunul Dumnezeu isi va aduna copiii Lui, ca ei sa lucreze impreuna, pentru a face o lume mai buna si dreapta pe acest Pamant.
    Nu vreau sa crezi altceva despre mine, dar uneori cei spirituali si cei care gandesc la fel si se aseamna, se unesc, pentru un scop superior , numai asa din rauri si raulete se formeaza un fluviu.
    Inca odata vreau sa iti multumesc pentru faptul ca ai iesit din anonimat si lupti…
    Cu sinceritate ,
    Petru

    Apreciază

  6. Avatarul lui ady099 ady099 said, on mai 8, 2011 at 2:01 pm

    astazi femeia domina peste tot,facand mare debandada in societate,cred calumea in general ar fi mult mai linistita daca am reintroduce femeile in casa unde de fapt le este si locul.

    Apreciază

    • Avatarul lui el el said, on mai 9, 2011 at 10:23 am

      @ady099

      comentariu tipic de „macho” nepotrivit chiar in duminica mironositelor.Nu femeia domina peste tot ci dracul cu slugile lui si asta pentru pacatele noastre inclusiv ale tale.Lumea ar fi mai linistita DOAR daca ar fi mai multa sfintenie in oameni barbati sau femei.Locul femeii ca si al barbatului nu este unul tipat(barabtul strict la treburiel cetatii si femeia strict acasa) ci locul lor este Biserica si sfintenia vietii;atunci indiferent de task-urile fiecaruia toate ar fi armonios conjugate.
      Si o veche zicala populara din spatiul ortodox spune ,ca atunci cand Dumnezeu vrea sa mantuiasca un neam(cand acst neam merita cumva prin vitrutile/ostenelile sale duhovnicesti asa ceva) ii trimite femei VREDNICE ,iar cand Dumnezeu vrea sa piarda un neam(pt pacatele si patimile sale indaratnic nevindecate) ii lasa femei fara rusine.

      Si daca vrei sa afli ce spune Scriptura despre femeie___cel mai tare/puternic lucru din lume____citeste istoria cu inteleptul Zorobabel si pledoaria sa inteleapta inaintea regelui Darius(cel care a eliberat iudeii din robia babiloniana si a facilitat construirea Templului din Ierusalim) pledoarie prin care si-au castigat evreii libertatea;se afla la cartea Ezdra cred in Vechiul Testament.
      Atunci poate nu vei mai dispretui femeia ,la fel de vrednica ca si barbatul, si din a carei ceata a adus omenirea MAICA Lui Dumnezeu.
      Felul aducerii in lume a femeii de Dumnezeu,scoasa din coasta barbatului ei viu si cu suflet cuvantator (el scos DIN TARANA proasta si neinsufletita) arata ca acesteia i-a fost data o cinste de catre Insusi Creatorul care a plasmuit-o.Caderea in pacat a adus fiecaruia pedeapsa cuvenita si a structurat lumea aceasta cazuta asa cum o cunoastem noi azi si care NU place Lui Dumnezeu(de aceea va fi distrusa/inlocuita).
      Astfel dupa cadere ,femeia a fost blestemata la ascultarea de barbat ca pedeapsa cuvenita pe drept ei, care n-a vrut sa asculte de Dumnezeu prin pazirea poruncii ;ea intai a calcat porunca aceasta si se cuvenea sa-i fie data pedagogic LECTIA ASCULTARII SILITE (de barbat,unul asemenea ei si care astfel a fost ridicat DEASUPRA ei) daca de Dumnezeu(Cel mai mare ca ea, Stapanul si Parintele,Creatorul) n-a vrut sa asculte.
      Iar barbatul (Adam) care a pacatuit prin LENE ,neimpotrivindu-se deci cu tarie/efort caderii deja introduse in firea comuna lor de femeia sa , a fost blestemat cu pedeapsa pedagogica a MUNCII SILITE a pamatului(daca munca duhovniceasca subtire,de pazire a poruncii dumnezeiesti NU A PAZIT-O).
      Asadar Dumnezeu Tatal Parintele si Creatorul n-a facut decat sa dea in mod pedagogic lectia cuvenita fiecaruia_femeie,barbat__dupa cadere, si DOAR atunci a fost femeia supusa barbatului ei si NU pentru totdeauna.
      Maica Domnului a platit datoria stramoasei inapoind barbatului coasta din care a fost creata femeia(si prin care se arata SINGURA intaietate oarecare la Creatie a barbatului din care a fost luata si caruia ii datora trupul ei luat din trupul lui) prin trupul dat Lui Hristos Mantuitorul care ne-a eliberat pe noi din cadere prin NASTERA DIN DUH (despre care vorbeste Sf Ioan Evanghelistul la inceputul Evangheliei sale-cap.1-ca despre NOUA CREATIE a lumii prin Restaurarea/Mantuirea firii omenesti operata de Fiul Lui Dumnezeu).
      Asadar Maica Domnului a permis pe langa mantuirea firii omenesti cazute si in cadrul acesteia egalitatea din nou a femeii fata de barbat ,in acest sens cauta la Ambigua Sf Maxim Marturisitorul si te vei lamuri mai mult asupra chestiunilor de antropologie crestina a Bisericii.

      Apreciază

      • Avatarul lui el el said, on mai 9, 2011 at 2:41 pm

        @Gheorghe

        Ai dreptate intr-un anume fel.
        Stim insa de la Sf Maxim ca femeia si barbatul sunt creati esential egali ontologic de catre Dumnezeu(avand suflet egal,daruit cu aceleasi puteri sufletesti :minte,vointa,sentiment/dupa caderea in pacat fiecare din ei le va folosi in mod diferit: creeandu-se astfel ,ca o a doua natura introdusa SILIT prin exercitiu in fire, in mod aparent „calitati”diferite specifice fiecaruia dintre ei barbat/femeie) ; diferenta este cea a trupului exterior(lasata de Prestiinta Creatorului care a prevazut caderea omului si introducerea nasterii dobitocesti in firea umana,nastere silita ,involuntara si de care ne-a vindecat prin botez Hristos in Care si prin Care ne nastem din nou in Duh ,faptura noua ontologic),si diferenta de intaietate a barbatului(creat primul) care da trup femeii sale(ea ii datoreaza ceva ,trupul ei/ datoria este „platita” de Maica Domnului prin desavarsita Ei ascultare ) si faptul ca femeia este „ajutor” barbatului si nu invers,pe de alta parte femeia este facuta din materia insufletia a barbatului si nu din tarana ca acesta.

        CADEREA in pacat introduce deosebirile de task-uri destinate fiecaruia de Dumnezeu ca pedeapsa pedagocica ,caci in rai inainte de cadere AMANDOI aveau aceeasi ascultare=pazirea poruncii date si aceeasi activitate,vorbeau cu Dumnezeu ambii ,etc. iar dupa Judecata de Apoi ambii vor fi „ca ingerii” in Veacul viitor fara deosebire de ascultari /trupuri,deosebindu-se doar in virtuti si inaintare in cunoasterea/unirea cu Dumnezeu.Dealtfel Sf Pavel deja ne invata ca in Hristos „NU mai este parte barbateasca si parte femeiasca”.

        Asadar Sf Ioan Gura de Aur vorbeste unor oameni aflati INCA sub pedeapsa stramoseasca(adica in sensul de a fi INCA purtatori ai TUTUROR consecintelor ontologice introduse in firea umana de cadere,adica mortalitatea_faptul de a fi muritori_,foamea,setea,boala si imbatranirea,inmultirea/nasterea dobitoceasca in continuare,etc) dar avand IERTAT pacatul stramosesc in sine(NU si consecintele lui) prin botez.In acest sens femeia se afla sub ascultarea de barbat si ii naste fii in dureri,iar barbatul este SILIT sa-si castige existenta prin munca tinand de material ca un rob materiei.
        Acum ,in lumea asta sub forma ei actuala spre rusinea noastra nu prea evoluata duhovniceste macar ca dupa Restaurarea omului de catre Hristos (sa ne amintim ce-i spune Mantuitorul Hristos lui Sf Petru despre starea reala de dorit a omului si Sf Petru i-a raspuns: „daca asa este treaba omului cu femeia NU ESTE DE FOLOS sa se insoare”; lucru pe care si astazi PUTUNI il pot intelege/accepta/purta de aceea si Dumnezeu ne-a lasat INCA pentru unii mai slabi _cei multi_ aceleasi randuieli care stabilesc task-urile fiecaruia barbat/femeie),ascultarea ,inclusiv de barbatul ei,este forma de virtute care mantuieste femeia iar munca/osteneala pe barbat.
        Nu inseamna ca astazi femeia este OBLIGATORIU silita la nunta cu implicita ascultare de barbat si tinerea casei;ea poate fi si fecioara sau sa duca o viata curata singura (atunci de ce casa vrei sa se ocupe?si nici nu i se cade sa nasca atunci in dureri fii) si nici barbatul la munca cetatii obligat(poate fi calugar si LIBER de contingentele muncii materiale altele decat propria intretinere).Ba mai mult fecioria fiind starea veacului viitor si placand Lui Dumnezeu mai mult toate aceste constrangeri legate mai mult de raportarea barbat/femeie de dupa cadere devin fara sens.

        Apreciază

      • Avatarul lui el el said, on mai 9, 2011 at 3:13 pm

        Ceea ce voiam sa spun este ca in virtutea creeari cu suflet egal si cu puteri sufletesti identice a barbatului si femeii ( exercitiul diferit al acestor puteri sufletesti initial identice,egale a putut introduce ca o a 2-a natura „calitati” specifice diferite ale fiecarei parti ;/exemplu ;femeia mai ”sensibila”,sentimentala versus barbatul mai „mintos”,dur; in realiate DOAR diferente de exercitiu de-a lungul celor 7500 ani ale puterilor sufletesti ale fiecaruia in functie de circumstantele in care au fost siliti sa traiasca fiecare) si femeia POATE efectua (mai putin partea fizica caci aici intervine diferenta de trupuri/puteri trupesti dintre ei) aceleasi task-uri ca si barbatul task-uri tanand de munca in cetate.
        Ca daca se casatoreste NU se cuvine sa se ocupe de astfel de task-uri (doar pe motiv ca ii sunt accesibile) in detrimentul celor destinate ei in principal :nasterea de fii si tinerea casei.
        Parerea mea este ca nici femeia sa nu se considere mai „sensibila”/simtitoare/altruista decat barbatul nici barbatul sa se umfle in pene ca ar fi „superior” femeii prin mintea/vointa sa.
        Personal am intalnit (si la crestni si la pagani/eretici) in ce priveste mintea si vointa femei ft inteligente/puternice ,mai mult decat barbatii si barbati sensibili mai mult ca femeile si invers; cred ca nu este o diferenta atat conditionata de calitatile fiecarei parti(barbateasca,femeiasca) ci de celalate circumstante (educatie,cutumele societatii,etc) ;in familia mea mama si bunica erau mult mai inteligente/cultivate si puternice ca tata si bunicul fara sa faca caz deloc de aceasta si fara sa abdice de la task-uriile lor de femei casatorite care asculta de barbat si tin casa/cresc copiii.
        Doamne ajuta.

        Apreciază

      • Avatarul lui el el said, on mai 9, 2011 at 3:39 pm

        @Gheorghe

        Aici :”Adica femeia nu a fost construita sa isi castige singura existenta, de aceea daca nu vrea sau nu poate sa se casatoreasca, bine ar fi sa mearga la manastire sau familia sa o aiba in grija”____cred ca gresesti ,au fost dintotdeauna femei care si-au castigat existenta corect in lipsa barbatului ,exemplul Iuditei si Deborei judecatoare in Vechiul Testament care isi castigau ft bine existenta dupa moartea barbatului,Ana proorocita fiica lui Fanuel vaduva din tinerete si veituind in cetatea Ierusalimului, si alte femei vrednice.In Vechiul Testament fecioria ca forma de vietuire nu era cunoscuta,doar vaduvia curata.Intr-o lume cazuta in care oamenii se asupresc intre ei a fost nevoie sa lasa Dumnezeu legi de comportament spre protejarea vaduvei si orfanului,asadar aceste femei traiau in lume castigandu-si existenta cinstit si asuprite fiind mau mult decat alte categorii de saraci caci femei(rusinos trebuie sa recunoastem pt noi partea barbateasca „tare”).Si dupa Hristos vaduvele erau cinstite in crestinism si ocrotite ,nu li se impunea retragerea la manstire;Sfanta Olimpiada diaconita si ucenica si prietena Sf Ioan Gura de Aur era una din ele .Si erau si femei ca Tavita cea necasatorita (inviata de Sf Petru) care traiau frumos in lume; femeile mironosite,Sf Tecla si ucenitele Domnului au trait tot in lume,,etc sunt pline Vietile Sfintilor de diverse exemple in care femei sfinte traiau in lume necasatorite.

        Si aici cred ca esti cam exclusivist si NEJUSTIFICAT :”Cat despre categoria nici casatorit, nici monah, credeti-ma ca si asta este o anomalie”_____nu cred ca doar pentru ca unele situatii sunt mai greu de inteles ,caci mai rare .sunt si neaparat gresite; tot Vietile Sfintilor va pot aduce exemple;in general cred ca este bine sa ne ferim de generalizari si extrapolari.

        „Dar nu este normal cum s-a ajuns, ca femeile sa faca bani si cariera”____eu as zice DOAR ca nu este justificat ca acestea sa fie scop in sine sau sa prejudicieze alte indatoriri si mai ales stradania pentru sfintirea vietii ;banii si cariera NU sunt incompatibile cu mantuirea nici la barbati nici la femei.

        Apreciază

      • Avatarul lui el el said, on mai 9, 2011 at 4:22 pm

        @Gheorghe

        Nu am zis ca doar femeia necasatorita poate sa faca bani si cariera(daca m-am facut gresit inteles imi cer scuze) ,evident AMBELE pot face asta caci sunt capabile la fel ca barbatii sa o faca dar DOAR DACA nu-si prejudiciaza viata duhovniceasca (aceasta conditie este valabila si pt barbati) si in cazul celei casatorite si datoriile de sotie si mama care devin preeminente fata de celalalte (cariera,bani).
        E drept ca o femeie casatorita daca vrea si ea si sotul ei(ba as zice ca parerea sotului aici este secundara,daca ea vrea sa stea acasa el e obligat ca sot sa accepte dorinta ei) poate sa stea acasa intretinuta fiind de barbat chiar daca nu este bolnava dar pt un barbat sanatos/intreg este o rusine sa-l intretina femeia acasa ;pt barbatul casatorit task-ul muncii si intretinerii familiei este obligatoriu ,nu si pt sotia lui(decurge din pedeapsa specifica data lui Adam) ea fiind insa datoare cu nasterea si buna crestere a fiilor si ascultarea de barbat(decurge din pedeapsa data femeii la izgonirea din rai).
        Si pe mine ma dezgusta femeile rele si fara rusine ca si barbatii prosti,rai si vicleni.
        Doamne ajuta.

        Apreciază

  7. Avatarul lui Iones Iones said, on mai 8, 2011 at 2:41 pm

    Ar fi bine daca fiecare dintre noi atunci cand ne intalnim cu prietenii sau in alte imprejurari, cand vedem ca cineva are intentii bune si isi doresc sa faca cu adevarat ceva folositor in viata lor, sa-i incurajam indiferent ca vorbim despre fecioria fetelor pana la timpul cuvenit, sau despre alte intentii frumoase si crestinesti. Oamenii marinimosi cu noblete sufleteasca preocupati de lucruri marete sunt tot mai rar in lumea de astazi de aceea cand intalnim astfel de oameni ei trebuie incurajati in intentiile lor cele bune. De multe ori o vorba buna la timpul potrivit poate fi mai pretioasa si decat safirele.

    Apreciază

    • Avatarul lui Plotin Plotin said, on mai 8, 2011 at 7:18 pm

      Draga Iones, citind comentariul tau, am simtit ca faci si o referie la ceea ce am comentat eu mai sus, poate ma insel? Daca e asa iti multumesc pentru cuvintele sincere, drepte si incurajatoare , si este exact cum ai spus tu:” De multe ori o vorba buna la timpul potrivit poate fi mai pretioasa si decat safirele.”
      Iti multumesc inca odata si Dumnezeu sa te binecuvanteze…

      Apreciază

      • Avatarul lui Iones Iones said, on mai 8, 2011 at 10:44 pm

        @Plotin
        Frate comentariul e adresat tuturor. Daca ai simtit ca iti este si tie adresat, pentru mine este un motiv in plus de a ma bucura ca ti-a folosit.
        Multumesc si iti doresc si eu asemenea.
        Hristos a inviat!

        Apreciază

  8. Avatarul lui acelas acelas said, on mai 8, 2011 at 6:22 pm

    chiar daca e vorba de copti …, de observat cum se „lucreza” in orient, cum se petrece „geneza” manipularii, cum ia nastere un „conflict” intre musulmani si crestini dupa manual … din mai nimic .. . Cine sta in „spatele” lor atunci ?

    http://www.tv-net.ro/Stiri-Carnagiu-in-Cairo-Numarul-mortilor-in-confruntarile-de-la-biserica-Sf-Mina-este-de-12+15333

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/cinci-morti-in-confruntari-intre-crestini-si-musulmani-la-cairo-929409.html

    .

    Apreciază

  9. WORLDLINES - June 28, 2009 said, on mai 8, 2011 at 6:58 pm

    […] View full article on Saccsiv’s Weblog […]

    Apreciază

  10. Avatarul lui Aquarius Aquarius said, on mai 9, 2011 at 9:31 am

    La ce va asteptati?

    Apreciază

  11. Avatarul lui Ramona Ramona said, on mai 10, 2011 at 7:42 am

    Presedintele Basescu doreste acordarea drepturilor depline homosexualilor
    http://www.timesnewroman.ro/politic/4537-romania-va-acorda-drepturi-depline-minoritilor-sexuale-altele-decat-cea-maghiar
    Sa ne fereasca Bunul Dumnezeu

    Apreciază

  12. Avatarul lui Ramona Ramona said, on mai 10, 2011 at 8:41 am

    Saccsiv
    Sper!

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.