SACCSIV – blog ortodox

De ce s-au grabit sa-l beatifice pe ereticul papa Ioan Paul al II-lea?

Posted in Papa Ioan Paul al II-lea, VATICAN by saccsiv on mai 1, 2011

Dupa cum stiti:

ERETICUL PAPA Ioan Paul al II-lea va fi beatificat duminca, 1 mai (ziua celebrarii Walpurgis si a infiintarii ordinului iluminatilor)

Ca papa este eretic, e limpede:

„PAPA E DUMNEZEU” … Prof. Ioan Vladuca – Despre ereziile papistasesti

O carte veche, utila acum: PAPALITATEA ERETICA (editie noua, traducere revizuita)

De ce insa s-au grabit cu beatificarea? Caci el a fost si un simbol al noii ere:

Cu ocazia celebrarii caderii zidului Berlinului (9 noiembrie), MIHAIL GORBACIOV ne aminteste ca impreuna cu PAPA IOAN PAUL II a lucrat pentru edificarea NOII ORDINI MONDIALE

Beatificarea a fost insa si un mijloc eficient pentru promovarea ereziei papistasesti.

Si nu in ultimul rand, pare a fi fost un soi de repetitie – studiu.

Repetitie: cam la fel vor proceda si la inscaunarea antihristului. Asa cum nu este Sfant (si nici fericit acolo unde a ajuns sufletul sau) dar este prezentat maselor a fi, tot astfel vor face si cu acela care va fi prezentat drept salvatorul planetei si conducatorul noii ere.

Studiu: pentru a observa cum reactioneaza masele. Pentru a masura gradul de spalare pe creier si eventual pentru a mai umbla la oarece butoane de indobitocire.

Cam tot la studiu as incadra si recenta nunta regala din Marea Britanie vizionata de doua miliarde de telespectatori. La noi de exemplu, Marius Pieleanu declara ceva de genul: „Vreau un rege in Romania, sa se adune oamenii la ceva grandios si nu sa se mai imbulzeasca la agheasma” …

22 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on mai 1, 2011 at 4:57 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. acadennis said, on mai 1, 2011 at 5:33 pm

    off topic

    Herbal medicines banned as EU directive comes into force
    Link:
    http://www.dailymail.co.uk/health/article-1382135/Herbal-medicines-banned-EU-directive-comes-force.html?ito=feeds-newsxml

    Apreciază

  3. Ioan C. said, on mai 1, 2011 at 5:38 pm

    IMPOTRIVA SUPREMATIEI PAPALE

    ” 8. Voi însă să nu vă numiţi rabi, că unul este Învăţătorul vostru: Hristos, iar voi toţi sunteţi fraţi. 9. Şi tată al vostru să nu numiţi pe pământ, că Tatăl vostru unul este, Cel din ceruri.”
    papa= tata
    ( Matei 23, 8- 9)

    „Hristos este cap Bisericii, trupul Său, al cărui Mântuitor şi este.”
    ( Efeseni 5, 23)

    Apreciază

  4. kosk said, on mai 1, 2011 at 7:18 pm

    yoy! de cand „urmasii” legionarilor scriu numele Mantuitorului in stil papistas ?

    Apreciază

  5. kosk said, on mai 1, 2011 at 7:28 pm

    ps-Ortodoxia cu siguranta nu-i apanajul lighioanelor A3 care azi au cazut in extaz prelungit ref la ‘beatificarea’ ereticului.

    Apreciază

  6. Mos Ioan said, on mai 1, 2011 at 8:32 pm

    @ Marian Patrascu

    HRISTOS A ÎNVIAT!

    Nunta regala britanica a fost tipic masonica…………toti membrii familiei regale britanice si ai familiilor regale europene sunt masoni, deci a fost o adunatura de masoni………

    De care civilizatie vorbesti? De homosexualitatea britanicilor? De homosexualii Elthon John si „sotul” lui? De milioanele de avorturi? De spalarea creierului prin intermediul mass-mediei putrezite si ticalosite? Cred ca glumesti când vorbesti de civilizatie……….

    Adevarata Anglie, Anglia profunda este alta, „fiul” meu………..

    Si pe cine ne dai exemplu? Pe regele Ferdinand? Cel care a ordonat uciderea celor 11.000 de tarani care îsi cereau pamânturile înapoi furate de strainii oblojiti la sân tot de un strain -regele Ferdinand -?
    Si Carol al II-lea un ticalos criminal care a vizitat Londra si Parisul înainte de a se întoarce în Tara si a-l asasina pe Capitanul Corneliu Zelea Codreanu si pe camarazii lui, la ordinele masoneriei internationale. Aceste lucruri ar trebui sa le stii, mai ales ca zici ca te tragi dintr-o familie de legionari, care legionari au „ouat” un taranist……..
    Nu-mi permit sa-ti zic marsh de pe internet, deoarece suntem în perioada pascala, dar lasa-ne totusi cu gogorite si alte „adevaruri istorice” ( gen Carol al II-lea), te invit sa revii când te vei documenta mai bine sau când vei fi dispus sa spui ADEVARUL…….
    Nu stau sa disec, acum, orice fraza scrisa de tine, deoarece bati câmpii si mi-e teama ca îti voi spune cuvinte dure……..
    Trezeste-te, nu mai dormi!

    Apreciază

    • Marius said, on mai 1, 2011 at 9:31 pm

      E gresit, dupa mine, sa contesti civilizatia din Marea Britanie. Mai ales daca comparatia o faci cu Romania. Stii ca salarii si ce nivel de trai este acolo? Ei nu-si bat joc de doctori si profesori, asa ca la noi, ei nu inchid spitale si scoli ca sa-si mai cumpere Eba o geanta de firma. La noi in majoritatea satelor se traieste ca acum 50-100 de ani, fara apa curenta si canalizare, crezi ca in Anglia gasesti asa ceva? Practic nu se poate face o comparatie, suntem mult prea jos fata de ei.
      Sigur ca in toate tarile exista probleme si lucruri care nu stau cum ar trebui, dar nu se poate contesta civilizatia unei tari ca Marea Britanie din cauza unui descreierat ca Elton John.
      Fara suparare, cred ca gresesti si in privinta monarhiei din Romania. E corect ca reprimarea rascoalei din 1907 s-a facut cu mare cruzime, dar taranii nu-si cereau pamanturile inapoi, pentru ca nu li se luase nici un pamant. Ei pur si simplu voiau sa ia mosiile boierilor si erau nemultumiti de relatia cu arendasii acestor mosii, care se foloseau de orice mijloace pentru a-si spori veniturile proprii, si de cele mai multe ori faceau asta nedreptatindu-i pe tarani.
      Oricum, in loc de criminalul de Basescu, la orice ora l-as prefera pe regele Mihai, chiar daca 23 august a fost o mare ticalosie.

      Apreciază

      • saccsiv said, on mai 1, 2011 at 10:19 pm

        Marius

        Tu chiar ai sarit peste articolele despre Marea Britanie de pe acest blog? Chiar nu stii nimic despre gradul de implementare a doctrinei NOM la care s-a ajuns acolo?

        Apreciază

    • daniel said, on mai 2, 2011 at 10:13 am

      Mos Ioan,
      Regele care a ordonat impreuna cu liberalii reprimarea rascoalelor din 1907 a fost Carol I. Unchiul lui Ferdinand. Carol I a domnit din 1866 pana in 1914.

      Apreciază

      • Mos Ioan said, on mai 2, 2011 at 7:52 pm

        @ daniel

        Îti multumesc. Asa este. Eram cu gândurile în alta parte……….

        Apreciază

  7. danutza said, on mai 1, 2011 at 10:25 pm

    toata presa elodiaza beatificarea ereticului si gradulde civilizatie al papistasilor si arunca cu pietre in vandalii ortodocsi ( sigur ca am putea sa mai renuntam si noi la imbranceala). continua campania de denigrare a ortodoxiei!!!

    Apreciază

  8. MIhaela said, on mai 2, 2011 at 5:27 am

    @ Marian Patrascu, Marius,
    Va inselati amarnic .
    Am avut ocazia sa cunosc englezi si mi-am dat seama cat de rataciti sunt, in ciuda faptului ca frecventeaza biserica anglicana si ca au o pozitie sociala si o pregatire care le-ar ptea permite sa inteleaga mai mult.
    Se duc in general la biserica pentru ca acolo se tin concerte IEFTIN(biletul de intrare este mult mai ieftin decat la o sala de concert ). Sunt extrem de toleranti cu toate viciile pamantului, sunt aroganti, se cred cei mai destepti, au mentalitate de imperialisti (nu degeaba au stapanit 1/3 din glob). Sunt ATEI ,li se pare normal sa bisericile sa fie transformate in cafenele, muzee, expozitii. La aceasta contribuie cu prisosinta statul, care nu finanteaza de la buget bisericile. Deci :daca nu sunt enoriasi contribuabili, biserica devine orice altceva decat biserica.
    Mie mi separe un adevarat miracol (dar nu dintre acelea „comandate” pentru beatificarea lui katz) ca printul Charles merge la muntele Athos, dovedind un interes (bineinteles, neoficial)pentru ortodoxie.Mare este puterea lui Dumnezeu!
    Sunt perfect de acord cu mos Ioan si Pr Timotei.

    Apreciază

  9. Florin said, on mai 2, 2011 at 5:36 am

    De ce nu se trec toti papii morti (si chiar si vii) direct in calendar ca sfinti? Daca tot zic ca sunt loctiitorii lui Dumnezeu pe pamant. Ce atata cheltuiala cu beatificari si sanctificari. Sa ii bage direct in ceara si sa-i treaca in calendar.

    Apreciază

  10. MIhaela said, on mai 2, 2011 at 5:56 am

    OFF:WikiLeaks: Lideri Al Qaeda: Dacă Bin Laden e ucis, declanşăm iadul nuclear(*de pe „Realitatea”

    Apreciază

  11. MIhaela said, on mai 2, 2011 at 6:04 am

    Si tot off: dimineata, la ora 6 , la stirile realiattea, razvan ungureanu, seful SIE, a anuntat ca „suntem in pericol de criza economica, intrucat au fos atacuri speculative la moneda nationala…”
    Faptul ca acest lucru este anuntat de seful SIE, mi se pare grav.

    Apreciază

  12. Florin F. said, on mai 2, 2011 at 9:16 am

    Fratilor, daca Papa este sfant in viata, daca are dreptul de a modifica traditia patristica,daca poate absolvi de pacate, de unde necesitatea procedurii de sanctificare? E un delir: pai daca e Sfantul Parinte din viata(probabil miroase a tamaie si mir), de ce nu e trecut in calendar imediat dupa trecerea dincolo? Doamne, cand aud pe unii vorbind despre „fratii catolici”… Nu ne e dat sa judecam, dar omul asta nu a avut nimic din aparenta unui sfant. Hristos a inviat!

    Apreciază

  13. Florin F. said, on mai 2, 2011 at 9:20 am

    Uitasem complet: va rog luminati-ma cu privire la existenta unei interdictii in ce priveste dreptul de a scrie „Christos”. Formei Cristos, nu ii vad rostul. Cred ca ar fi binevenita o discutie pe tema asta. Frate Sacciv, daca nu vezi rostul mesajului astuia din urma, rogu-te, sterge-l!

    Apreciază

  14. bogdanlucian said, on mai 2, 2011 at 12:44 pm

    Oamenii se inghesuie sa atinga un Sfant si nu un mort, asta este diferenta dintre
    Lainici si Vatican, as fi vrut sa-i zic la cucoana aia de la antena 3 care le stie pe toate,
    si mi-e rusine ca platesc abonamet radio tv, sa-i finantez pe niste angajati ai unei
    televiziuni care nu stiu pentru ce popor trebuie sa presteze, dar probabil violatorul ala
    gras de Tabara a crezut ca este mai important teatrul ala de la Vatican decat canonizarea
    unui sfant, sau poate a fost mai bine sa nu mai sminteasca lumea Preafericitul cu stilul dansului de a face cruce.
    Iertati-mi indrasneala dar unele treburi deranjaeaza….

    Apreciază

  15. nea Anderthal said, on mai 2, 2011 at 4:37 pm

    …atentie mare!
    Cu o zi inainte au anuntat ca va fi ceva „nasol” in Yoropa daca il prindpe ‘Benny” si a doua zi ..tzak-pak..Benny e ucis si aruncat in mare!…sa urmeze oare „ceva” in Yoropa?

    Apreciază

  16. Fulger said, on mai 2, 2011 at 7:15 pm

    Se spune ca cea mai mare secta cu cei mai multi adepti este cea catolica 🙂

    Apreciază

  17. vasile said, on mai 4, 2011 at 5:13 pm

    partea I – http://www.youtube.com/watch?v=QUH4fu4NheQ

    partea II – http://www.youtube.com/watch?v=e4QHrDYX9KI&feature=channel

    ce părere aveți?

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: