SACCSIV – blog ortodox

ERETICUL PAPA Ioan Paul al II-lea va fi beatificat duminca, 1 mai (ziua celebrarii Walpurgis si a infiintarii ordinului iluminatilor)

Posted in Papa Ioan Paul al II-lea by saccsiv on aprilie 30, 2011

Citez din articolul Papa Ioan Paul al II-lea va fi beatificat, duminică, într-o slujbă din piaţa Sf. Petru, la care sunt aşteptaţi aproape un milion de oameni şi 50 de şefi de stat:

Papa Ioan Paul al II-lea va fi beatificat duminică, 1 mai, în cadrul unei ceremonii care va avea loc în piaţa Sf. Petru din Roma, informează Huffington Post. Ioan Paul al II-lea va fi proclamat „fericit”, primul pas spre sanctificare, care, în tradiţia catolică, se realizează în două etape.

Beatificarea de duminică nu îl va face sfânt în toată regula pe Ioan Paul al II-lea. Este nevoie de două miracole „confirmate” de Biserica Catolică pentru aceasta, iar, până acum, Ioan Paul al II-lea nu ar fi făcut decât unul – vindecarea unei călugăriţe franceze.

În jur de un milion de oameni şi 50 de şefi de stat sunt aşteptaţi în piaţa Sf. Petru la ceremonie. O fiolă cu sângele fostului papă luată de la acesta cu câteva zile înainte să moară va fi expusă duminică la Vatican, scrie BBC. După moartea lui Ioan Paul al II-lea pe 2 aprilie 2005, două astfel de fiole cu sângele său au fost înmânate secretarului său personal, cardinalul Stanislaw Dziwisz, astăzi arhiepiscopul Cracoviei. Acesta a lăsat fiolele în grija călugăriţelor de la spitalul Bambin Gesu din Vatican. Fiola cu sânge va fi pusă într-un relicvariu special făcut pentru aceasta. Sângele a fost amestecat cu un anticoagulant imediat după ce a fost extras.

Beatificarea în timp record de la moartea lui Ioan Paul al II-lea din 2005 a fost criticată până şi de cei care l-au susţinut pe fostul Papă. Ei spun că Vaticanul se grăbeşte să-l facă sfânt al Bisericii Catolice înainte ca problemele şi scandalurile din vremea sa să fi fost rezolvate. În timpul slujbei de înmormântare din 2005, masele de oameni strigau „Santo Subito” (sanctificare imediată). Cei care critică beatificarea cred că această reacţie este cauza principală pentru care întreaga operaţiune este atât de grăbită. În tradiţia catolică trebuie să treacă cel puţin cinci ani de la moartea persoanei pentru ca aceasta să fie luată în considerare pentru sanctificare.

Cititi va rog si:

1 MAI, ziua celebrarii Walpurgis, a infiintarii ordinului iluminatilor, a stangii si internationala a muncii

Cu ocazia celebrarii caderii zidului Berlinului (9 noiembrie), MIHAIL GORBACIOV ne aminteste ca impreuna cu PAPA IOAN PAUL II a lucrat pentru edificarea NOII ORDINI MONDIALE

„PAPA E DUMNEZEU” … Prof. Ioan Vladuca – Despre ereziile papistasesti

O carte veche, utila acum: PAPALITATEA ERETICA (editie noua, traducere revizuita)

36 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on aprilie 30, 2011 at 9:37 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Iones said, on aprilie 30, 2011 at 9:37 am

    O veste buna:

    Eurodeputaţi danezi se opun aderării României şi Bulgariei la Schengen: numeroşi vest-europeni sunt agresaţi de infractori români:

    http://www.mediafax.ro/externe/eurodeputati-danezi-se-opun-aderarii-romaniei-si-bulgariei-la-schengen-numerosi-vest-europeni-sunt-agresati-de-infractori-romani-8200644/

    Apreciază

    • Mos Ioan said, on aprilie 30, 2011 at 2:05 pm

      @ Iones

      Ai dreptate, vestea este excelenta, numai ca motivul opunerii eurodeputatilor danezi este altul……..
      Nu faptul ca „numerosi vest-europeni sunt agresati de infractori români” ( acest lucru ramâne de verificat), ci faptul ca aceste tari mici precum România si Bulgaria sunt ortodoxe, si înteleg sa-si traiasca Ortodoxia asa cum a poruncit DOMNUL cu 2000 de ani în urma, asta îi ustura pe nelegiuitii care îl urasc pe Hristos. Poporul român este un popor nobil care a dat un Mihail Eminescu, un Stefan cel Mare, un Mihail Viteazul, un Corneliu Codreanu, etc.etc.., Mari Ortodocsi si Mari Patrioti, aceasta îi deranjeaza pe slugoii întunericului, deci pe eurodeputatii danezi………..
      Âcesti eurodeputati danezi au dus si Tara lor de râpa, Danemarca fiind prima tara din Europa care a legalizat homosexualitatea si acum preotii sunt nevoiti sa-i „cunune” si în Biserica……….
      în timp ce bisericile protestante în Danemarca se golesc, românii au reusit sa se implanteze si sa ia parte la Slujbe Ortodoxe……..si uite asa, încetul cu încetul multi danezi se vor reconverti la Ortodoxie…….sa ne rugam si pentru ei………

      Adevaratii infractori nu sunt cei care fura o gaina ca sa supravietuiasca, ci cei care fura sufletul oamenilor dând legi criminale, iar ca infractori pot fi numiti urmatorii : bancherii în frunte cu stim noi cine, guvernantii care fura de sting saracind popoarele pe care le asupresc la sânge, etc. etc..
      Sunt multe de spus……….ma opresc pentru moment…………

      Apreciază

      • natalia said, on aprilie 30, 2011 at 3:18 pm

        Mos Ioan aveti perfecta dreptate Dumnezeu sa va ocroteasca si sa va intareasca.Uneori mi s-a parut ca aveti un ton cam prea dur in comentarii insa pana la urma asta se datoreaza faptului ca va intristeaza tot ceea ce se intampla in jurul nostru si nu sunteti singurul.In alta ordine de idei aceasta beatificare va fi transmisa maine direct de canalul Tvr2 intr-un interval orar in care se desfasoara Sf Liturghie.Cu siguranta multi crestini se vor uita la acest eveniment care n-are nici o treaba cu ortodoxia si dreapta credinta in loc sa fie prezenti in Biserica la Sfanta slujba de duminica din nefericire.Hristos a inviat!

        Apreciază

      • simona said, on mai 1, 2011 at 1:25 pm

        Excelent comentariu si foarte adevarat!

        Apreciază

    • Marius said, on aprilie 30, 2011 at 2:32 pm

      De ce e asta o veste buna?
      E ceva de lauda ca am umplut Europa cu tigani infractori?

      Apreciază

      • Mos Ioan said, on aprilie 30, 2011 at 3:11 pm

        @Marius
        Este o VESTE BUNA deoarece, în felul acesta, vor ramâne românii în Tara, si deci cei care si-au propus sa colonizeze si România cu anumite natii, ne vor scuti de prezenta lor definitiva pe pamânturile noastre stramosesti…….

        Cauta infractorii în vârful guvernelor! Nu mai da crezare mass mediei criminale( aservita dusmanilor României) care da de pamânt cu poporul român. Învata sa citesti printre rânduri, mass media ne serveste, în mod constant, numai minciuni………
        Daca vei întelege ca mass media „româneasca” ( cu exceptiile de rigoare) sunt slugoii întunericului, atunci esti salvat, putând, astfel, sa discerni care este Adevarul……daca nu, vei fi spalat pe creieri asa cum sunt spalati milioane de oameni pe întreg pamântul………

        Apreciază

      • Marius said, on aprilie 30, 2011 at 3:50 pm

        Nu e nevoie de spatiul Schengen pentru a pleca la munca in vestul Europei. Deja sunt acolo milioane de romani. Problema nu e daca suntem sau nu inclusi in spatiul Schengen (mai devreme sau mai trziu vom fi), ci ca romanii au intr-adevar motive foarte intemeiate sa plece. Daca aici guvernul isi bate joc de toate categoriile sociale, atunci oamenii vor pleca indiferent de Schengen. Oamenii pleaca tocmai pentru ca marii infractori sunt la guvernare (Basescu si gasca lui) si deci nu au sperante de viata decenta si normala in Romania.

        Apreciază

      • Daniel Amza said, on mai 2, 2011 at 1:20 pm

        Crezi ca in alte parti nu isi bat joc de oameni? Uitat-te la cei care pleaca, nu fac altceva decat sa fac munca de jos, nu ca ar fi o rusine asta, dar cam pe acolo se duc ai nostrii ca acolo li se face loc. Bataie de joc in Romania exista cu duiumul, e adevarat, dar ce fac cei care se duc acolo, cati dintre ei se mai pastreaza ortodocsi? Eu aici vad problema, mai bine mor de foame in tara mea cu credinta pe care o am decat sa ma transform intr-un ateu sau ecumenist.

        Daniel

        Apreciază

  3. natalia said, on aprilie 30, 2011 at 9:38 am

    Se remarca pe bannerul respectiv crucea cu bratele frante…

    Apreciază

  4. STOP RFID 666 said, on aprilie 30, 2011 at 10:31 am

    Ereticilor papistasi le trebuiesc minuni sa fie beatificati si nu dreapta credinta si smerenia. Din catolicism pleaca cele mai mari erezii. Parintele Paisie Aghioritul spunea ca evreii primesc mesaje de la diavol papa face planurile iar musulmanii le executa.

    Apreciază

  5. Ioan Pelasgul said, on aprilie 30, 2011 at 10:44 am

    Diseara la 23:05 pe realitatea tv va fi o emisiune despre legionari( de rau evident). Am vazut promo-ul de dimineata. I-au facut fascisti.

    Apreciază

    • Mos Ioan said, on aprilie 30, 2011 at 2:33 pm

      @ Ioan Pelasgul

      Chiar daca toate posturile de televiziune se vor pune în cap, pe burta, îsi vor zmulge parul, tot nu vor reusi sa-i scoata din Sufletul si Mintea Oamenilor pe iubitul nostru Capitan Corneliu Zelea Codreanu si pe legionari.
      Cei care fac emisiuni de denigrare ai Eroilor nostri, sunt niste papagali care repeta lectia învatata de la stapânii lor( niste criminali fara pereche), care îi platesc pentru a batjocori Poporul Român………..

      RUSINE!

      Apreciază

  6. suveranul said, on aprilie 30, 2011 at 11:04 am

    Urina nu se face agheasma, cum nici ereticul sfant!

    Apreciază

  7. magelan said, on aprilie 30, 2011 at 11:08 am

    orice eveniment din afara tarii trebuie privita cu multa atentie si,analizat pe toate fetele.Acum nu vad cat ne afecteza pe noi,romanii acesta beatificare care vine destul de prematura-parere exprimata chiar de majoritatea catolica.Se pune problema de fond:ce ma aleg dc critic un evenement din o cu totul alta parte a globului ,si dc il comentez cu ce ma afecteza? Cu ce afecteza Biserica ortodova(universala) de se zbuciuma atat credinciosii sai? o problema adevarata ar fi raportul intre apusul eretic si rasaritul ortodox la ora actuala,nu ca papa ioan paul al II-lea e beatificat sau nu.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • Iones said, on aprilie 30, 2011 at 11:56 am

      Frate e o simpla instiintare sau dezbatere -cum vrei sa-i spui- nu e nevoie sa se zbuciume nimeni.

      Nu stiu de unde tragi tu aceste concluzii.
      Altcineva este cel care zbuciuma, (deci la razboiul nevazut ar trebuie sa iei aminte) si nu la articol in sine, Acest articol nu face altceva decat sa informeze si sa arate unde poate duce papalitatea fara Dumnezeu.

      Cine are cat de cat o minte sanatoasa poate trege niste concluzii si invataminte folositoare pentru viata sa din toate aceste evenimente, cine nu, isi face rau singur fara rost si fara folos.

      Parintele Arsenie boca spunea ca „că bufniţa se bagă în lemnul scorburos”
      Asa fac oamenii care se vatama singuri sufleteste din orice fleacuri.
      Tot asa vrajmasul acolo unde vede vulerabilitate, acolo se baga si acolo ataca, unde observa punctul cel mai slab al omului.

      Apreciază

  8. WORLDLINES - June 28, 2009 said, on aprilie 30, 2011 at 11:23 am

    […] View full article on Saccsiv’s Weblog […]

    Apreciază

  9. Iones said, on aprilie 30, 2011 at 12:12 pm

    Cica Elan Schwartzenberg ar prelua postul de televiziune Realitatea de la Sorin Ovidiu Vîntu:

    http://www.mediafax.ro/cultura-media/elan-schwartzenberg-preia-postul-de-televiziune-realitatea-de-la-sorin-ovidiu-vintu-8208984/

    Apreciază

  10. unu said, on aprilie 30, 2011 at 1:45 pm

    hm…. ce sa zic. 50 de sefi de state la beatificarea lu papa dinti de lapte.
    daca papa asta e declarat sfant oare cati sefi de state ar trebui sa fie prezenti daca s-ar da voie sa fie canonizat SFANTUL Arsenie Boca ? Sau SFINTII inchisorilor comuniste ?
    Dar nu-i nevoie sa-i declare pe cei din urma sfinti fiindca pentru NOI si pentru DUMNEZEU ei SUNT SFINTI.
    Si inca ceva – anu asta de paste pe langa toate hulele si atacurile impotriva Biserici (ortodoxe logic) m-am saturat sa tot ii vad pe papistasi la toate televiziunile romane si pe toate siteurile mediei romanesti. Voi nu ?

    Apreciază

    • Mos Ioan said, on aprilie 30, 2011 at 2:21 pm

      @unu
      Da, 50 de sefi de state vor fi prezenti si vor participa la un ritual……a se vedea flaconul cu sânge………ei între ei, acolo………la Roma………

      Nu esti singurul care s-a saturat de papistasii purtati pe toate coclaurile mass mediei putrezite si ticalosite, stim cu toti cine trage sforile din culise, acesti papistasi fiind marionetele întunecatilor……… vai, de capul lor!…….

      Apreciază

    • el said, on aprilie 30, 2011 at 2:58 pm

      @unu

      Sf Cosma Etolianul zice :”Sa-l blestemati pe papa ca de la el vine mare rautate””____ma scuzati va rog de citatul inexact,multumesc cui va avea bunavointa sa-l caute si sa-l reproduca exact.
      Sf Cosma a facut multe proorocii despre vremurile de pe urma.
      Cricatura de papa ioan paul mascariciul polonez a fost si el o biata jucarie a dracilor ca si inaintasii lui intru erezia catolica de la 1054 incoace(ba chiar dinainte Apusul era infectat de erezia Filioque si alte sminteli scolsticesti iezuite).
      Daca papa acesta este „sfant” si anticristul va fi dumnezeu in ochii celor(MULTI) care iubesc inselarea.

      Apreciază

      • ioana said, on mai 1, 2011 at 10:36 am

        el,
        Hristos a inviat!

        Sfantul Cosma Etolianul – Viata si invataturile, Ed. Evanghelismos, Bucuresti 2010
        capitolul „Un sfant pe care il doare pentru noi” paginile 247 249:
        „A doua suparare a Sfantului Cosma cred ca este pricinuita de oamenii simpli si neinvatati. Acestia, fiindca obisnuiesc sa ii blesteme pe copii lor, sustin ca si Sfantul Cosma i-a blestemat pe „copii sai” adica pe semenii sai.
        Dar care este adevarul? A blestemat sfantul?
        In primul rand, Sfantul Cosma, ca un adevarat prooroc al lui Hristos nu si-ar fi calcat propriile sale cuvinte si nu ar fi savarsit nimic in contradictie cu cele ce invata. Ce invata? In invatatura a opta (aceeasi carte, pg.167 – 177) citim urmatoarele :”Preotii, trebuie…sa nu blesteme”. Si in al doilea rand, niciodata nu ar fi facut ceva opus invataturii evanghelice care spune:”Binecuvantati si nu blestemati”(Rom.12,14). Totdeauna ii binecuvanta si ii ierta pe semenii sai. insa unii ii considera blestem unele cuvinte ale lui. (…)
        Si ca si cum nu ar ajunge toate acestea,(…) oarecine a introdus printre proorociile sale si fraza:”Pe papa sa-l blestemati deoarece el va fi pricina”. Desigur in primul rand, aceasta fraza nu cuprinde vreun mesaj profetic, iar in al doilea rand aceste cuvinte nu ar fi putut fi rostite de buzele unui ierarh ortodox.(…)
        Sfantul Cosma si Sfintii Parinti ai Bisericii noastre ne indeamna si ne invata sa ne ferim de eresurile papei, insa, din nefericire noi, in ultimii ani, printr-o serie de lucrari si fapte ne indepartam incet-incet de umbra Sfantului Cosma, de calea ortodoxa si ne apropiem de papa si de cararile lui eretice”.

        PS. Sper ca nu ma veti acuza ca il iubesc pe papa.

        Apreciază

      • el said, on mai 2, 2011 at 11:51 am

        @ioana

        Adevarat a inviat Hristos !

        „a introdus printre proorociile sale si fraza:”Pe papa sa-l blestemati deoarece el va fi pricina”. Desigur in primul rand, aceasta fraza nu cuprinde vreun mesaj profetic, iar in al doilea rand aceste cuvinte nu ar fi putut fi rostite de buzele unui ierarh ortodox”_______
        Comentariul postat face parte din indoctrinarea ecumenista practicata din ce in ce mai agresiv de slugile intunericului din Biserica si care PRIND la cei fara discernamat si care se cred mai iuitori de omaneni decat Biserica,Sfintii Parinti si chiar Hristos Insusi.

        Ioana imi permit sa va amintesc ceea ce credeam ca trebuia sa stiti deja :
        BISERICA( prin Sfintii Parinti insuflati de Duhul Sfant )A ANATEMATIZAT= BLESTEMAT LA IAD VESNIC pe TOTI ERETICII ,inclusiv pe papa si papistasi.
        Asadar Biserica Ortodoxa si Sfintii Parinti prin Duhul Sfant arunca blestem si anatema pe ereticii nepocaiti ,asa cum si Hristos Insusi a alungat cu biciul zarafii din Templu si a judecat in auzul intregului popor cu „VAI VOUA” toate viclesugurile si pe fariseii tari la cerbice; a anuntat iadul cetatilor care L-au respins „…si tu Capernaume pana la iad te vei cobori”.
        Asadar spuneti comentatorului „intelept” pe care-l citati ca si cum ar avea autoritatea unui Sfant Parinte ca Sfintii si crestinii ortodocsi NU BLESTEMA pe pacatosi dar EREZIA, care arunca in iad sufletul, O ANATEMATIZEAZA=BLESTEMA impreuna cu lucratorii ei.
        Si EU in masura in care fac parte din aceasta Biserica care a ANATEMATIZAT EREZIA CATOLICEASCA si pe indracitii papi nepociti ,sunt obligat (daca nu de intelegerea mea deficienta inca eventual, macar de apartenenta la aceasta Biserica) SA MARTURISESC IMPREUNA cu Biserica TOATE Invataturile Ei,dintre care unele

        Comentariul postat de dvs citeaza o „parere”/propaganda care face parte din vicleana lucrare de FALSIFICARE a ADEVARULUI si ORTODOXIEI practicata azi de apostatii din Biserica;si suntem anuntati de sfintii nostri ca vor falsifica cartile,vor scrie chiar si o biblie a lor falsa(cum au si facut)etc vedeti la profetii(nu imi permite timpul sa aduc citat exact).

        Ma intristeaza acest comentariu din partea dv de unde astepatam ceva mai multa trezvie si intelegere !

        Hristos a Inviat !

        Apreciază

      • el said, on mai 2, 2011 at 12:11 pm

        @oana

        „aceste cuvinte nu ar fi putut fi rostite de buzele unui ierarh ortodox.(…)”_______FALS
        cititi cum i-a infruntat Sf Maxim pe eretici in sinod si alte multe „procese” ale lui si poate va amintiti si de Sf Nicolae care l-a PALMUIT pe Arie in plin Sinod si ca sa fiu mai scurt Scriptura care ne povesteste de RANVA lui Caleb care a ucis in tabara pe evreii care cazusera in idolarie in vremea ratacirii in pustie si i s-a socotit lui care DREPTATE(Caleb fiind SINGURUL evreu din vechea generatie iesita din Eguipt care impreuna cu Iisus Navi a intrat in Pamantul Fagaduintei si TOCMAI din aceasta cauza; Sfantul si Marele Moise insusi neinvrednicindu-se de aceasta).
        Pilda Sfantului Slavitului MAre Prooroc Ilie care A UCIS cei 400 de popi ai lui Baal fiind cea mai elocventa atitudine de RAVNA cu DISCERMANAT pentru dragostea Lui Dumnezeu ;de aceea si va reveni iarasi Sf Ilie in acest veac spurcat sa-l mustre pe anticrist si pe slugile lui bicisnice caci DOAR de aceasta atitudine va fi nevoie.
        Dar astazi oamenii iubesc cele caldute si confortul „duhovnicesc” daca pot sa zic asa ceva si se scrabesc de ADEVAR.

        Apreciază

      • el said, on mai 2, 2011 at 1:40 pm

        Din pacate nu este de mirare ca intr-o Biserica (BOR) care a renuntat (NU din intelepciune) la citirea Sinodiconului in Dumnica Ortodoxiei apar crestini care „se sfiiesc” prosteste sa ANATAMATIZEZE EREZIA si pe lucratorii ei nepocaiti (vezi printre acestia pe TOTI „PAPII” dupa 1054).
        O nefericita consecinta a parasirii RANDUIELILOR bisericesti pe motiv ca n-ar fi chipurile chiar dogme,iata este si aceasta ABERATIE sa avem „delicatete”/ingaduinta cu cea ce arunca sufletul in iad si cu slugile nepocaite ale pierzarii.
        Daca ar auzi crestinul ortodox ,dupa cum i-au lasat lui porunca Sfintii Parinti ,in Biserica, ANATEMATIZAREA ereticilor si ereziei de catre ierarhul/preotul sau la care el(crestinul) trebuie sa raspunda cu AMIN (adica INTARESTE si el personal ca madular al Bisericii si MARTURISESTE cu Biserica impreuna ADEVARUL mantuitor) atunci ar constientiza si el(crestinul) ca este DATOR sa-si pazeasca sufletul de orice („mica”)sminteala si ingaduinta a RAULUI.

        Dar astazi decat sa pazeasca CU ACRIVIE invataturile/randuielile Bisericii, s-au ridicat unii abili sofisti care scuza cu mestesugite cuvinte si „argumente” INSELAREA si pe lucratorii ei crezandu-se deasupra oricarui risc de ratacire, ba mai mult crezandu-se „iubitori de oameni” si mai neclintiti in adevar ca insusi Sf Ap Pavel care zice „de omul eretic dupa prima si a 2 mustrare DEPARTEAZA-TE si sa-ti fie ca un …”.Si nu mai sufera sa auda ADEVARUL urmand ierahii si preotii care-i odihnesc pe ei in iubirea de sine(ex: lasa draga ca poti sa iei cip ca nu-i inca pecetea pe mana sau frunte si nici macar CADERE ci e indiferent zic ei; lasa ca n-a zis rau preasfintitul nostru doar ca era si el „diplomat” cu ereticii ;lasa ca nu-i problema daca a cenzurat unora mai vrednici rostirea adevarului la predica ;lasa ca postul nu e asa important ca rigaciunea deci putem sa-l mai „sarim”/adaptam ;etc…cu MULTITUDINE de „justificari” dupa mintea lor stramba ).

        Apreciază

      • ioana said, on mai 2, 2011 at 6:53 pm

        el,
        intristarea aceasta va face cinste. E semn ca va pare rau pentru mine. Domnul sa va rasplateasca!
        Apoi, si dvs aveti pretentii mari – intelegerea, trezvia, dreapta socoteala nu este la indemana oricui. Stiu, ni se cere sa fim desavarsiti; cu cei ca mine, Dumnezeu insa este indelung rabdator.

        Da, aveti dreptate citatul pe care l-am dat nu este al unui sfant. Dar se poate sa fie si cum zice acesta. Dupa cum bine stiti, pe seama Sf. Cosma s-au pus multe si desigur, unele neadevarate (de exemplu, cum ca ar fi daramat biserici ca sa zideasca scoli).

        Din cuvintele Sf. Apostol Pavel, va amintesc si eu ceva ce se potriveste cel mai bine cu formarea mea duhovniceasca, atata cata este: tuituror toate m-am facut, ca macar pe unul sa mantuiesc.

        Sfantul Ioan Gura de Aur:
        „Toate lucrarile Bisericii sunt mantuitoare, pastorale. Biserica este spital, nu tribunal. Chiar si masurile disciplinare si insasi ANATEMIZAREA sunt masuri mantuitoare si pastorale, nu juridice. Nu Biserica exclude, ci omul se autoexclude din Biserica, iar Biserica consemneaza aceasta stare, folosind mijloace ca sa il constientizeze pe cel in cauza”.

        Aproape de fiecare data este amintita palma pe care a dat-o Sf. Nicolae lui Arie. Sa nu uitam ca acestea sunt exceptii in Biserica. Nu toti care ridica mana se vor invrednici sa fie vizitati de Mantuitorul si Preacurata sa Maica dupa aceea. Ravna Sfantului era insotita si de o dragoste mare. Asemeni, Sf. Maxim inainte de a fi Marturisitor, a scris acele minunate capete despre dragoste.

        Va rog, credeti-ma, nu am de nimic mai multa scarba decat de acest ecumenism dracesc, si de nimic nu imi este mai teama decat de inselarea care ne paste, dar nici nu pot sa fiu de acord cu parerile celor care se cred mai presus decat Biserica (vedeti cazul pr. Nichita, sarmanul).

        Apreciază

      • el said, on mai 2, 2011 at 7:33 pm

        @ioana

        aici nu discutam atata despre faptul ca Sf Cosma a zis acelea cat despre papa(eu personal cred ca ii apartim realmente sfantului) cat ca acel indemn ESTE JUSTIFICAT, iar cel citat de dvs care „argumenteaza”(falimentar si MINCINOS) punerea la indoiala a acestui cuvant face lucrare vicleana de inselare.
        Si apoi pe calea aceasta sunt si protestantii care au ajuns sa discute „autenticitatea” Scripturilor ca sa nu mai discut de iezutii ERETICI PAPISTASI care intentionat AU FALSIFICAT in ”traducerile ” lor MULTE cuvinte si invataturi ale Sfintilor Parinti ;de la ei molipsindu-se si apostatii din Biserica Ortodoxa de azi.
        Eu am citit acele profetii ale Sf Cosma cu MULTI ani in urma dintr-o carte in care autorul nu-si permitea sa puna la indoiala cuvintele sfantului.
        Dar stim ca acum sunt unii care pun la indoiala si dumnezeirea Lui Hristos ,sfanta lumina o considera fals,etc.Fiecare crede ce ii spune lui inima si constiinta luminata de puterea intelegatoare.Sf Ioan Evanghelistul si Apostolul iubirii dumnezeiesti ne invata sa fim intelepti si sa „nu dati crezare oricarui duh” ,”cercetati duhurile”.
        Oricum stim bine ca MARTURISIREA Adevarului in Biserica ia uneori ,cu intelepciune,cand se impune si forma de ANATEMA.
        Asa ca nu va fie frica sa MARTURISITI ceea ce Biserica a invatat pentru totdeauna ,anume AFIRMAREA ORTODOXIEI si ANATEMATIZAREA EREZIEI (printre care si a PAPILOR eretici nepocaiti).

        Ca :”dar nici nu pot sa fiu de acord cu parerile celor care se cred mai presus decat Biserica „____bine faceti,dar aici NU este cazul despre ceva similar exemplului adus cu p.Nichita.Mai presus decat Biserica se crede cel care NU VREA sa inteleaga ca este DREPT(asa cum face cel citat de dvs) ca crestinul sa blesteme EREZIA ,caci astfel nu face decat sa marturiseasca si el imreuna cu Biserica ADEVARUL.

        „Aproape de fiecare data este amintita palma pe care a dat-o Sf. Nicolae lui Arie. Sa nu uitam ca acestea sunt exceptii in Biserica. Nu toti care ridica mana se vor invrednici sa fie vizitati de Mantuitorul si Preacurata sa Maica dupa aceea. Ravna Sfantului era insotita si de o dragoste mare. Asemeni, Sf. Maxim inainte de a fi Marturisitor, a scris acele minunate capete despre dragoste”-________MARTURISIREA ADEVARULUI nu este un sport ca datul cu bata/palma asa cum il prezentati dvs aici; ci este DATORIE ca si TREZVIA ,pe acestea 2 noi suntem datori sa le aducem Lui Dumnezeu; iar dragostea este DAR care vine de la Dumnezeu (doar El il da cui voieste)si il va primi DOAR cel care NU S-A RATACIT de la Adevar.
        Sa incepem asadar cu inceputul :”frica de Dumnezeu este inceputul intelepciunii” si vom ajunge,daca va voi Domnul, si la masura dragostei ;asa este dinamica fireasca a lucrarii duhovnicesti.
        Nu suntem exemptati de la TREZVIE si de la MARTURISIREA Adevarului REVELAT(de Hristos si Duhul Sfant prin Sfintii Parinti) pe motiv ca nu avem (inca)dragostea Sf Maxim ,Sf Maxim ne-a lasat noua din dragoste invatura adevarului iar semnul dragostei noastre este PAZIREA acestui cuvant al adevarului.

        Hristos a inviat !

        Apreciază

      • ioana said, on mai 3, 2011 at 3:06 pm

        el,
        Adevarat a inviat Hristos, Dumnezeul nostru!

        Am vazut comentariul dvs inca de aseara. Din respect pt persoana dvs si din dragoste pt Sf. Cosma, nu m-am grabit sa va raspund.

        Am recitit ceea ce am despre Sf. Cosma, dar si despre acela pe care il catalogati ca fiind unul ce argumenteaza „falimentar si mincinos”.

        Uitati ce am gasit scris de acelasi, catre poporul grec:
        Ne-am nascut liberi si murim robi ai Bruxeles-ului, pt. ca:
        – ne-am vandut pt un blid de linte , am dat cele intai-nascute ale Ortodoxiei noastre evreilor, papistasilor si protestantilor;
        -ne-am europenizat, mancam carnea animalelor nebune din UE in zilele cand Biserica a randuit post;
        – vb engleza si alte limbi straine si am uitat greaca veche a Noului Testament si a Sf. Parinti;
        – am renuntat la Drahma noastra evanghelica (Luca 15,8) pt moneda euro si ne-au scos „crestin-ortodox” din actele de identitate, ca nu putea sa mearga banul lor cu Hristos al nostru;
        – am acceptat sa ne inchinam flacarii Jocurilor Olimpice evreiesti si evreii batjocoresc Lumina Sfanta care se coboara din cer la Ierusalim;
        – dupa ce am primit J.O. l-am primit si pe papa care la 4 mai 2001 a elogiat J.O. de pe locul pe care Sf. Apostol Pavel a propovaduit;
        – Sf.Marcu Eugenicul a spus: Departe de papa chiar daca ar cadea Constantinopolulul. Acum cred ca ar spune: Departe de papa chiar daca nu am fi elogiati niciodata la Eurovizion sau la alte manifestari idolatre.
        – Sf. Cosma sufera pt ca in ultimii ani am inceput sa ne facem partasi altui mare eres papistas, care aduce jignire Sfintilor nostri (se refera la faptul ca grecii au facut statui cu chipul sfantului si le-au pus in piete);
        – venim noi acum, „teologii” secolului XX si XXI si facandu-le statui sfintilor ii facem asemenea unor muritori de rand;
        – ziua sfantului se serbeaza intr-un chip paganesc – Ce legatura are Sfantul nostru cu papistasii spanioli sau budistii japonezi?
        Si lista ar putea continua, dar nu vreau sa abuzez de rabdarea dvs.
        La sfarsit, acesta spune: Asadar, sa ne intoarcem in sine, sa ne intoarcem la traditiile parintesti ortodoxe, pt ca Ortodoxia cuprinde in ea si dreapta vietuire. Sfantul Cosma a propovaduit Ortodoxia si dreapta vietuire , iar nu slava desarta si inovatiile papistase.

        Trageti dvs concluzia daca este acesta unul dintre aceia care falsifica Ortodoxia.
        Nadajduiesc ca voi reusi sa gasesc si alte scrieri mai vechi despre Sf. Cosma. Daca a facut afirmatia de la care am pornit discutia, e interesant (pt mine) sa vad in ce context a facut-o (papa a iesit din Biserica „oficial” la 1054, iar Sfantul Cosma s-a nascut in anul 1714, deci oricum acela era anatemizat).

        Sfantul Cosma sa mijloceasca pentru mantuirea noastra, a tuturor!

        Apreciază

      • el said, on mai 3, 2011 at 10:56 pm

        @ioana

        daca autorul comm citat de dvs nu este ecumenist eu nu pot decat sa ma bucur ;ca Sf Cosma a zis acele cuvinte despre papa care-i sunt atribuite eu personal cred ca este REAL(parere personala,mi-o asum); ca acele cuvinte SUNT JUSTIFICATE este deasupa oricarei indoieli.
        Restul este discutie desarta si pierdere de vreme in analize sterile pe cuvinte.
        Autorul dvs indiferent pozitia sa fata de ecumenism(corecta dupa cum ar lasa sa se vada cele aduse acum de dv) ,NU are argumente sa pretinda ca acea afirmatie n-ar fi justificata,in acest sens este falimentar ;ca nu ar fi si mincinos (nu face decat sa ma bucure) aceasta insa nu-i indreptateste cu nimic asertiunea(__ne putem insela in unele pareri/afirmatii si din neatentie de buna credinta fiind__).Deasemenea nu are nici argumente sa pretinda ca acele cuvinte NU au fost rostite de Sf Cosma.Daca dvs insa doriti sa adoptati PRESUPUNEREA emisa de el (FARA DOVEZI ,nici argumente__pseudo argumentul sau cade ,caci Biserica si Sfintii ANATEMATIZEAZA EREZIA) va priveste,suneti libera dar nu si indreptatita de logica elementara.Ca papa ar fi fost anatematizat odata inaintea Sf Cosma sau dupa NU schimba cu nimic valabilitatea VESNICA a acelei anateme,ea poate fi repetata (spre folosul ascultatorului) oricand;aceasta se intampla si cu Sinodiconul care ne reaminteste noua IARASI(periodic sa nu cadem in nepasare si uitare) cele ce trebuie sa nu le uitam.

        Regret dar nu dispun de timp si nici de dispozitie sa puratm o discutie de acest tip; mi-ati dovedit de multe ori ca aveti o inclinare manifesta spre contrariere(obicei femeiesc?in acest caz ar fi o scuza,daca nu alta explicatie ar fi oarece mandrie subtire,ascunsa) si va sustineti punctul de vedere chiar si cand nu aveti argumente serioase; in general fiecare e liber sa creada ce vrea.

        Apreciază

  11. Mos Ioan said, on aprilie 30, 2011 at 4:39 pm

    @ natalia

    ADEVARAT A ÎNVIAT !

    Draga Natalia esti un bun si fin psiholog ( crestin în plus). Ai dreptate. Sunt de acord cu tine.

    Apreciază

  12. sol said, on mai 1, 2011 at 3:19 pm

    http://www.gandul.info/puterea-gandului/lumina-occidentului-8211908
    mie mi-e greu sa comentez sau sa inteleg.

    Apreciază

  13. om said, on mai 1, 2011 at 5:00 pm

    Din pacate vad ca nu va pricepeti decat la a comenta. Cautati barna din ochii vostri si lasati paiele din ochii altora. Vorbele voastre indeamna la ura. Oare e bine ce faceti? Adevarat ca a inviat !

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: