SACCSIV – blog ortodox

ECUMENISM ANTI AVORT. E bine sa facem front comun cu ereticii in numele luptei impotriva avorturilor?

Posted in ECUMENISM by saccsiv on aprilie 25, 2011

Citez din artiolul Marşuri pentru viaţă în Bucureşti, Timişoara şi Satu Mare:

   23.03.2011, Timişoara (Catholica) – “Spune DA vieţii!” este sloganul marşului pentru Viaţă, eveniment care va avea loc simultan la Bucureşti, Timişoara şi Satu Mare, sâmbătă, 26 martie 2011. Organizatorii, cultele religioase şi peste 20 de asociaţii nonguvernamentale pro-vita şi pro-familia, cheamă astfel pe toţi românii la recunoaşterea vieţii umane ca primul şi cel mai important drept, începând de la concepţie şi până la sfârşitul ei natural, citim într-un comunicat de pe DarulVietii.ro.

Expresia “Spune DA Vieţii!” are semnificaţia unei mărturii personale prin care participanţii afirmă deschis şi fără echivoc viaţa şi familia tradiţională ca fiind valori supreme, cerând protejarea acestora în toate situaţiile. În mod special ei solicită protecţia celor mai vulnerabile fiinţe umane, copiii nenăscuţi, care de peste 50 de ani sunt supuşi în România unui adevărat genocid. Alegerea datei nu este întâmplătoare: 26 martie urmează imediat marii sărbători “Buna Vestire”, considerată sărbătoarea femeii creştine şi a bucuriei de a da viaţă. Cu toate acestea, “Marşul pentru Viaţă” se doreşte un eveniment civic, fără caracter confesional şi de aceea deschis persoanelor din toate cultele creştine.

Printre organizatori se află: Asociaţia Darul Vieţii, Asociaţia Pro-vita Bucureşti, Federaţia Pro-vita Ortodoxă, Fundaţia Clinica Provita – Bucureşti, Alianţa Familiilor din România, Asociaţia Familiilor Catolice “Vladimir Ghika”, Asociaţia pentru Apărarea Familiei şi Copilului, Asociaţia Provita Media etc. La nivel local, cultele au anunţat susţinerea “Marşului pentru Viaţă” prin Mitropolia Banatului, Dieceza Romano-Catolică de Timişoara şi Episcopia Greco-Catolică de Lugoj, numeroase biserici neo-protestante etc.

Aceasta este prima ediţie care se va derula simultan în trei oraşe româneşti, iar organizatorii promit că evenimentul va deveni unul de tradiţie, anual. De altfel “Marşul pentru Viaţă” este deja un eveniment consacrat în alte ţări, unde are loc la aceeaşi dată. Ora şi locul de pornire: Bucureşti – 11.30, din Parcul Kreţulescu (lângă biserica Kreţulescu), Calea Victoriei nr. 47; Timişoara – 11.30, din Parcul Doina, str. Ghe. Doja, nr. 25A (zona Bălcescu); Satu Mare – 11.30, din faţa Muzeului Judeţean. Pentru alte detalii consultaţi blogul marsulpentruviata.blogspot.com sau contactaţi: Bucureşti – Roxana Puiu, 0744.982.925; Bogdan Stanciu, 0728.673.673; Timişoara – Simona Popa, 0744.644.269, Gerda Chişărău, 0721.335.704; Satu Mare – Adriana Hagău, 0753.500.565, 0725.699.302. Cu această ocazie, participanţii lansează un manifest adresat tuturor românilor de bună credinţă şi clasei politice în ansamblul ei.

Nota editorului: Se anunţă şi Fălticeniului între oraşele în care se va organiza marşul.

Comentariu saccsiv:

Despre Asociaţia Darul Vieţii cititi va rog detalii la:

http://www.darulvietii.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=233:retrospectiva-2009&catid=25:despre-noi&Itemid=28

Scriam in articolul ALIANTA FAMILIILOR DIN ROMANIA, in materialul lor „DESPRE CONSTIINTA CRESTINA”, PROMOVEAZA CATOLICISMUL si ECUMENISMUL … (24.11.2010):

   Circula pe net un material intitulat DESPRE CONSTIINTA CRESTINA scris de Alianta Familiilor din Romania (www.alianta-familiilor.ro). E foarte lung, asa ca nu-l reiau integral, dar il gasiti si la:

Despre conştiiţă creştină

In cadrul sau se promoveaza un articol al celor de la Catholic Family and Human Rights Institute 

http://www.c-fam.org/publications/id.1725/pub_detail.asp

Habar n-am ce le-a venit, dar nu e bine.

Citez din materialul lor:

Va recomandam pe aceasta tema articolul alaturat publicat online de C-FAM acum 3 saptamini. http://www.c-fam.org/publications/id.1725/pub_detail.asp In SUA aproape jumatate de milion de persoane au semnat declaratia americana a constiintei crestine, peste 70.000 in Marea Britanie, si aproape 20.000 in Australia. Iar in Romania, 3.500 de persoane au aderat la Declaratia de la Timisoara. http://www.alianta-familiilor.ro/decl_timisoara.php

   Miscarea aceasta insa e in crestere si se vrea, printre altele, nu numai sa trezeasca in crestinii din intreaga lume constiinta crestina, ci sa si constitue vocea lor comuna si afirmativa privind relevanta valorilor biblice fundamentale in societatea contemporana.”

Pasajul este o parte a otravii din prajiturele. Mai sunt cateva fraze in care este laudat catolicismul si ni se prezinta cat de luptator al traditiile crestine e el. In rest e glazura de ciocolata, adica in rest e de bine: se vorbeste de familie, impotriva avorturilor, etc. Dar tocmai aici este pericolul. In asta consta eficienta unei otravi puse in prajiturele.

Ii rog pe cei de la Alianta Familiilor din Romania sa nu mai promoveze catolicismul. Din motive pe care sper ca le cunosc, iar daca nu le cunosc, este extrem de grav. Ei trebuie sa inteleaga ca au o responsabilitate foarte mare fata de cei incepatori.

La ce e nevoie de hora asta mare? N-au aflat de stalpii ortodoxiei? Nu le ajunge o viata sa citeze lunar pe cate unul, exact pe tema abordata de ei: avorturi si sodomie.

A fi impotriva uciderii de prunci nenascuti si a casatoriilor intre homosexuali nu te face ortodox. Insa te poate face ecumenist. ATENTIE MARE, caci se iese de pe drum si daca nu are loc trezirea, se va ajunge pe miriste.

Sa nu trecem usor peste fraza:

Miscarea aceasta insa e in crestere si se vrea, printre altele, nu numai sa trezeasca in crestinii din intreaga lume constiinta crestina, ci sa si constitue vocea lor comuna si afirmativa privind relevanta valorilor biblice fundamentale in societatea contemporana

Adica:

CONSTIINTA CRESTINA

crestinii din intreaga lume

vocea lor comuna

Ce treaba avem noi ortodocsii cu catolicii si protestantii? De ce e necesara o voce comuna? Raspunsul e simplu: ECUMENISMUL. Asta se promoveaza prin aceasta miscare.

Sa ne intelegem: putem lupta foarte bine impotriva avortului si a sodomiei de pe pozitii traditionale ortodoxe. A face front comun cu catolicii, produce insa un mare ghiveci, terenul perfect pentru antihrist.

Sper sa inteleaga cei de la Alianta Familiilor din Romania ca nu-i atac si nu caut nod in papura, ci ii rog sa renunte la astfel de actiuni comune ce-i duc pe ei si pe incepatorii ce-i apreciaza, in cumplita ratacire.

Si ii rog sa ma ierte.

Doamne ajuta!

Revenind la articolul din site-ul catolic Marşuri pentru viaţă în Bucureşti, Timişoara şi Satu Mare, e clar ca toti organizatorii merg foarte horarati pe bulevardul ecumenismului, in numele luptei anti avort …

Sa fie limpede, ortodocsii nu trebuie sa se faca frati pe un asa zis front comun cu: ereticii (catolici, protestanti), yoghinii, anarhistii sau baricadistii. Indiferent de cauza: anti avort, anti sodomie, anti cip, anti masonerie, etc.

Majoritatea acelor organizatori ortodocsi fac insa aceasta nefasta hora mare, caci nu pricep pericolul ecumenismului:

Parintele ARSENIE PAPACIOC: „SINGUR ORTODOXIA”

VIDEO – Dumitru Staniloae: „Ecumenismul este produsul masoneriei„, mari duhovnici romani despre ecumenism – video, analiza fenomenului

Altii nu inteleg ca daca nu casca bine ochii, devin marionetele ELITELOR:

Ultima revolutie: NOUA ORDINE MONDIALA reala impotriva falsei “Noi Ordini Mondiale”

Iar si unii si altii ca ecumenismul, hora mare si baricada pregatesc terenul antihristului:

Text remarcabil despre ANTIHRIST

Pentru ei, oricine pronunta cuvantele magice „antiavort” sau „antisodomie”, e bun. E un soi de supra religie pentru ei. E tot ceea ce conteaza.

De observat pe de alta parte ca de cand e limpede ca nu scapam de cip in documente, au lasat-o moale cu lupta anti cip. De ce? Simplu. Deja s-a trecut de faza declarativa si intram cat de curand in cea a faptelor, cand nu este de ajuns sa spui „nu cipurilor”, trebuie sa nici nu accepti un astfel de document. Iar faza asta e tare grea … E mult mai simplu sa te iei cu ereticul de mana si sa te plimbi pe strada.

41 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on aprilie 25, 2011 at 11:07 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

    • Avatarul lui Ioan Pelasgul Ioan Pelasgul said, on aprilie 25, 2011 at 2:33 pm

      Saccsiv vreau sa-ti atrag atentia asupra unui documentar aparut cu cateva zile in urma.
      Se numeste MARX reloded.

      Uita-te la afis. Evreul Trotsky tinand mana in forma 6 6 6
      Si uite si promo-ul.

      Clipul e clar pro-comunism. Si mai e o chestie interesanta si cam ambigua.
      Trotsky il intreaba pe Marx ce sa aleaga
      .
      Pilula albastra=> francmasonerie
      Pilula rosie=> si revolutia permanenta(comunista)

      E clar ca Marx a fost in ambele oale dar aici se incearca sa se faca din Marx un erou al umanitatii. Si mai mult banuiesc ca este atacata masoneria.
      Ceva din fNOM vs NOM.

      Apreciază

      • Avatarul lui #Cosmin #Cosmin said, on aprilie 25, 2011 at 8:07 pm

        @Ioan Pelasgul

        Rahatelul ala de ochi in stanga sus este pe video-ul original?

        Apreciază

  2. Avatarul lui alexmanoiu alexbidam91 said, on aprilie 25, 2011 at 11:44 am

    esenta este buna . adica sa lupte toti crestini impotriva avortului . daca s-ar castiga lupta asta ar fi bine . sa nu sa se ajunga si altundeva dupa actiunea ast .

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on aprilie 25, 2011 at 2:20 pm

      alexbidam91

      Si care sunt acei „toti crestini”?

      Apreciază

    • Avatarul lui valentin valentin said, on aprilie 25, 2011 at 2:42 pm

      nu trebuie sa ne amestecam cu ei.
      vreti sa duceti o lupta foarte bine dar sa o facem separat. alta zi, alte texte.

      sub masca aceasta a „binelui” se coace raul, sa fim cu grija

      Apreciază

  3. Avatarul lui STOP RFID 666 STOP RFID 666 said, on aprilie 25, 2011 at 1:06 pm

    Frate saccsiv ar fi bine daca am vorbi intr-un viitor articol de dreapta socoteala despre care Sfintii Parinti spun ca in vremurile din urma este cea mai mare virtute chiar mai mare decat dragostea. Sunt de acord cu tine ca nu trebuie sa facem hora mare cu ereticii in nici o privinta dar pentru mine a nu primii cipuri in acte este o prigoana. De aceea daca un eretic nu primeste acte cu cip eu personal voi colabora cu el nu in rugaciuni si alte lucruri ci in intr-ajutorare. Prigoana este mai presus de orice si orice om care si-a luat crucea este de admirat. Sa nu uitam ca Hristos prin cruce a mantuit lumea si nu prin minuni. Asadar cei care nu vom lua acte cu cip suntem putini si trebuie sa ne unim si sa ne ajutam. Dumnezeu va lucra si-i va aduce pe toti la Ortodoxie. Amin.

    Apreciază

  4. Avatarul lui Fratele Ioan Fratele Ioan said, on aprilie 25, 2011 at 1:36 pm

    Daca o mica adunare se aduna pentru a sustine o invatatura a lui HRISTOS , [combaterea avortului] , si noi , alti crestini, vedem ca mica lor adunare nu are nicio considerare in fata autoritatilor, oare nu trebuie ca si noi [care suntem impotriva avortului], sa facem ceata mai mare?. Cu cat mai multi , cu atat mai bine.

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on aprilie 25, 2011 at 2:16 pm

      Fratele Ioan

      Cum adica „noi, alti crestini”? Sa ne intelegem, daca nu esti ortodox, nu esti crestin.

      Apreciază

      • Avatarul lui Dorin Dorin said, on aprilie 26, 2011 at 7:46 pm

        Sa inteleg ca daca sunt catolic nu sunt crestin? Care este esenta crestinismului? Ce ma face crestin si care este scopul mortii si invierii lui Iisus?

        Apreciază

  5. Avatarul lui #Cosmin #Cosmin said, on aprilie 25, 2011 at 2:15 pm

    COLAPS!!!
    Am o mica problema. Incerc sa intru pe adresa blogului de intalniri si-mi spune ca este inaccesibila.
    Am dat print screen…

    http://postimage.org/image/akmtmgec/

    Indiferent ce apas, a 2-a oara nu-mi mai incarca adresa: http://ortodoxia.it.cx

    Vreo problema de la tine? sau ….

    Apreciază

  6. Avatarul lui Fratele Ioan Fratele Ioan said, on aprilie 25, 2011 at 2:32 pm

    Saccsiv; eu cred ca DUMNEZEU , mantuieste omul dupa faptele pe care le face si nu dupa cultul din care face parte.

    Apreciază

  7. Avatarul lui TheSpiritOfCaptain TheSpiritOfCaptain said, on aprilie 25, 2011 at 2:57 pm

    Cum sa ne unim cu catolicii si sectarii contra avorturilor,cand Papa aproba folosirea prezervativelor,iar protestantii sunt de acord cu folosirea pilulei contraceptive?

    Apreciază

  8. Avatarul lui Fratele Ioan Fratele Ioan said, on aprilie 25, 2011 at 3:04 pm

    Frate , in aceasta demonstratie impotriva AVORTURILOR, nu trebuie sa se uneasca nimeni cu nimeni.Trebuie doar sa fim cat mai multi. Daca ar face doar Penticostalii aceasta demonstratie, atunci ce ar spune ateii despre ortodocsi si catolici, ca nu i-i intereseaza.

    Apreciază

  9. Avatarul lui ioana ioana said, on aprilie 25, 2011 at 3:27 pm

    Despre Japonia:

    Apreciază

  10. Avatarul lui agerstress agerstress said, on aprilie 25, 2011 at 3:50 pm

    Parerea mea…
    Putem lupta in acelasi timp, chiar in mod sincronizat impotriva unui dusman comun sau impotriva unei probleme comune dar NU DE PE POZITII COMUNE!. E o chestiune de pura strategie. Imaginati-va „dusmanul” inconjurat din toate directiile si „lovit” din toate directiile in acelasi timp. Vom avea astfel mult mai multe sanse de izbanda. Cand se va termina cu „dusmanul”, toti combatantii se vor gasi fata in fata (NU UMAR LA UMAR) in mijlocul „campului de bataie” pentru a-si rezolva in lumina adevarului propriile conflicte. In acest fel nu ne vom abate de la calea noastra, vom elimina dusmanul si la final vom avea si prilejul marturisirii ortodoxe in randurile celor de orientari „tangentiale”. Cel putin asta e teoria… evident ca nici dracul nu va sta „cu mainile in san”, e absolut predictibil acest aspect si vom avea negresit nevoie de ajutorul si binecuvantarea Lui Dumnezeu, cel putin impotriva dusmanului nevazut si mai apoi in propovaduirea adevarului in randurile celor rataciti caci fara un ecou de la Dumnezeu in inimile lor adevarul nu va fi primit de acestia cu n-ar fi fost primit nici de locuitorii cetatilor ninive la propovaduirea lui Iona.
    Dar cum sa propovadium noi adevarul in randurile celor care „propovaduiesc” la randul lor minciuna si ereziile???
    Cand eram mic aveam o mare dilema cu privire la metoda traditionala de fabricare a lumanarilor: „de ce la fiecare ascufundare a fitilului in ceara topita se adauga pe acesta inca un strat de ceara si nu se topeste unul din cele deja existente?” Logica spunea ca pe cat e de posibila prima varianta, pe atat e de posibila si a doua. Raspunsul?!?: Totul tine de priceperea lumanararului adica de priceperea cu care administreaza influentele (una asupra celeilalte) celor doua temperaturi (cea mai rece a lumanarii aflate intr-un stadiu incipient si cea fierbinte a cerii topite).

    O a doua strategie posibila (mai putin eficienta si mai riscanta decat prima) vine din fizica si anume din teoria compunerii vectoriale a fortelor. Atata timp cat aceste forte nu au o directie de actiune cu mult diferita, atunci rezultanta va produce o abatere corectibila inca (daca intre timp nu ti-ai pierdut „busola” in cursul evenimentelor…) de la calea fortei principale. In aceasta varianta trebuiesc cu mare strictete definiti si impusi din capul locului TERMENII SI CONDITIILE luptei comune.

    A treia este sa stam cu mainile in san si sa asteptam ca „dusmanul” sa ne elimine unul cate unul, pe rand si fara efort.

    Exista si o a patra care este dealtfel ultima si va avea loc oricum iar biruinta nu poate fi pusa sub semnul indoielii in cazul acesteia din urma: Implicarea unilaterala a Lui Dumnezeu, dar in acest caz cu ce se va face vrednica ortodoxia inaintea Sa si prin ce se va dovedi buna daca va fi gasita fara rod?

    Ce spune apocalipsa catre cele „sapte biserici” si care sunt acestea? (nu vreau sa insinuez ca ar fi vorba de „bisericile” ecumenismului insa elucidarea dilemei cu privire la aceste „sapte biserici” ar aduce deasemenea multa lumina in problema de fond).

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on aprilie 25, 2011 at 5:00 pm

      agerstress

      Despre profetia cu cele sapte biserici:

      https://saccsiv.wordpress.com/2011/04/21/parintele-ioan-de-la-rarau-despre-cipuri-caderea-bisericilor-papa/

      Prietene, nu va exista absolut nici o legatura intre aceste sapte biserici si catolici sau sectari. De dragul luptei comune ai ajuns pe miriste.

      Si de ce aceasta intrebare? Zici tu:

      cu ce se va face vrednica ortodoxia inaintea Sa si prin ce se va dovedi buna daca va fi gasita fara rod?

      Adica fara strategia descrisa de tine nu se poate? A devenit subit ortodoxia schioapa si nu mai poate duce lupta cea dreapta? Are nevoie de aliati? Adica fara alianta asta va fi gasita fara rod?

      Gresesti fundamental. Caci tocmai o hora mare dauneaza.

      Apreciază

      • Avatarul lui Ioan C. Ioan C. said, on aprilie 25, 2011 at 5:34 pm

        Cele sapte Biserici din Apocalipsa sunt Biserici regionale ( din sapte orase diferite), cum ar fi acum Biserica Greciei, a Bulgariei etc.

        Apreciază

      • Avatarul lui agerstress agerstress said, on aprilie 25, 2011 at 6:19 pm

        Multumesc pentru referinta la subiectul celor sapte biserici. Voi citi cu atentie.

        In ce priveste intrebarea cu care te-am suparat, aceasta era pusa intr-un anumit context (un paragraf aparte) precedata de „dar in acest caz” si se refera la cazul in care nu ne asumam si noi lupta cea dreapta si stam cu mainile in san asteptand totul de sus. Era o intrebare precedata in mod clar de o conditionare care, evident, ii conditioneaza valabilitatea.

        Nu sunt adeptul luptei comune de dragul luptei comune ci doar adeptul luptei pentru adevar si dreptate, pentru Dumnezeu.
        In viata reala au fost si vor mai fi situatii critice in care oamenii nu au tinut cont de diferentele dintre ei si au luptat cu totii pentru rezolvarea unor probleme care-i priveau pe toti (in cazul cutremurului din ’77 de exemplu sau in cazul razboaielor in care a fost implicata Romania – ca sa vorbesc de situatii mai cunoscute noua romanilor). Si eu sunt un idealist dar realitatea nu corespunde intru totul cu idealul. Mai nimic in lumea asta nu e chiar asa cum trebuia sa fie. Daca Dumnezeu nu ne-a dat aripi „din constructie” inseamna ca ar trebui sa ramanem totusi „cu picioarele pe pamant”, si sa ne ducem lupta aici, dupa cum ne-a fost dat.

        Cele doua strategii erau cu titlul de parere personala si rog sa fie abordate si criticate ca atare nu ca pe un ultimatum adresat cuiva.

        Apreciază

      • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on aprilie 25, 2011 at 6:25 pm

        agerstress

        Dar nu vorbim de cutremur. Si nici macar de a ajuta un eretic aflat in nevoie. Cred ca nici tu n-ai citit articolul cu mare atentie. Ce zici de exemplu despre:

        Miscarea aceasta insa e in crestere si se vrea, printre altele, nu numai sa trezeasca in crestinii din intreaga lume constiinta crestina, ci sa si constitue vocea lor comuna si afirmativa privind relevanta valorilor biblice fundamentale in societatea contemporana.

        Apreciază

      • Avatarul lui agerstress agerstress said, on aprilie 25, 2011 at 6:33 pm

        @Ioan C,
        Frate Ioan, asta puteam citi si eu. E clar ca sunt denumite dupa criterii regionale. Era interesant de stiut care sunt acelea dar nu asta era lucrul cel mai relevant ci ceea ce le spune ingerul Lui Dumnezeu ca din cuvintele respective se poate desprinde ce anume trebuie sa facem si ce sa nu facem pentru a fi dupa voia Lui Dumnezeu in vremurile cele de pe urma.
        Multumesc, oricum.

        Apreciază

      • Avatarul lui agerstress agerstress said, on aprilie 25, 2011 at 6:52 pm

        Ai dreptate cu privire la semnalul de alarma pe care l-ai tras prin acest articol. Pericolul este real si trebuie sa tinem cont de el, sunt de acord cu asta. Nu am considerat necesar sa-l repet si eu cat timp era deja enuntat si mutual acceptat.
        Avem in mod clar niste probleme in societatea contemporana. Le-am constatat si mai departe ce facem? Nu este vorba numai de avorturi ci si de cipuri, si de „eugenia” si de NWO, de eventuale cataclisme, s.a.m.d, probleme care ne cam pun in aceeasi situatie. Am incercat sa vin cu o solutie de moment si de minim compromis (un compromis pe cat posibil calculat). Trebuie sa gasim si solutii pentru a face fata provocarilor si trebuie sa mai fie si eficiente.

        Formularea „ci sa si constitue vocea lor comuna si afirmativa privind…” – si mie mi s-a parut suspecta dar noi nu trebui sa facem dupa cum se asteapta „licuriciul” si slugile lui si nici nu trebuie sa ne aliniem la „directivele” lor. Ei sa spuna ce vor ei, noi sa facem ce avem de facut.

        Apreciază

  11. Avatarul lui Fratele Ioan Fratele Ioan said, on aprilie 25, 2011 at 3:56 pm

    DUMNEZEU spune sa respectam legile Lui si nu doctrinele

    Apreciază

    • Avatarul lui el el said, on aprilie 26, 2011 at 1:15 pm

      @Fratele Ioan

      tu esti catolic de aceea,ca TOTI cel aflati pe aratura ereziei si IN AFARA de Biserica cea:”UNA soborniceasca si apostoleasca”marturisita de Crezul Sfintilor Parinti, NU esti capabil sa intelegi(NU AI HAR,acela pe care-l capata DOAR cei aflati in ADEVAR) ca Legile Lui Hristos Dumnezeu (sunt) = ORTODOXIA !!

      Intra mai intai in BISERICA Lui Hristos=BISRICA ORTODOXA=Trupul Lui Hristos lasand EREZIA CATOLICA in care te tavalesti si ,daca vei avea smerenie, vei intelege diferentaintre doctinele oamenilor si DOGMA ORTODOXA=ADEVAR REVELAT de Insusi Hristos Cuvantul si Intelepciunea Lui Dumnezeu.

      Apreciază

  12. Avatarul lui Marius Marius said, on aprilie 25, 2011 at 5:25 pm

    Mi se pare putina exagerare aici. Daca ei vor sa faca un protest pe aceeasi tema, nu e nici un dezastru ca participa oameni de mai multe confesiuni.

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on aprilie 25, 2011 at 5:40 pm

      Marius

      N-ai inteles deoarece n-ai citit cu rabdare intregul articol. E o actiune pregatita temeinic la nivel mondial.

      Apreciază

  13. Avatarul lui Ioan C. Ioan C. said, on aprilie 25, 2011 at 5:35 pm

    Biserica noastra de ce nu face singura un mars antiavort?

    Apreciază

    • Avatarul lui agerstres agerstres said, on aprilie 25, 2011 at 8:17 pm

      Marsul nu poate rezolva problema avorturilor. In cel mai bun caz ar putea determina „factorul politic” sa interzica avortul dar eu ma indoiesc ca se va intampla asa ceva ca doar avortul a fost una dintre „marile cuceriri” ale revolutiei… si face parte din trendul new age la care a cam aderat clasa politica.
      Si chiar interzis daca ar fi noi stim din „iepoca de aur” ca se faceau si in mod ilegal avorturi.
      Problema este mult mai adanca. Avorturile le fac de multe ori tocmai oamenii care intra in biserica asa cum intri intr-o cabina telefonica si tot asa ies, cu alte cuvinte, trec ca gasca prin apa.
      Este mai degraba nevoie de o campanie coerenta si sustinuta pe termen lung de constientizare a populatiei asupra gravitatii problemei avorturilor cu predici, conferinte, pliante, filme documentare, discutii cu tinerii din licee si facultati, cu tinerii proaspat casatoriti. Necesita implicarea intregului cler al bisericii dar si implicarea noastra pe langa ei. Toate materialele de informare-constientizare presupun si costuri – si aici putem contribui. Trebuie doar mobilizare si organizare. Exista vointa in biserica noastra? Pana la urma asta e intrebarea la care ajungem.
      Din pacate cei mai multi dintre preotii nostri si-au redus (de voie sau de nevoie) misiunea preoteasca la nivel de meserie sau de forma de subzistenta si de aici mai departe nu mai era decat un pas ca toata activitatea lor sa devina o rutina aproape standardizata fara a mai vedea mare lucru in stanga si-n dreapta si fara prea multa implicare in viata societatii, unde mai pui ca sunt si ei oameni la urma urmei si obosesc la un moment dat.
      In ultima instanta biserica suntem noi toti.

      Apreciază

      • Avatarul lui Marius Marius said, on aprilie 25, 2011 at 9:17 pm

        Campaniile de informare si constientizare nu sunt eficiente in general. Ideea este ca societatea de azi este in asa fel construita incat avortul este o optiune viabila. Familia traditionala cu copii multi nu mai este eficienta din punct de vedere economic in contextul economiei de azi. Pentru ca avortul sa redevina de neacceptat, situatia generala ar trebui schimbata. In ziua de azi, apelurile la moralitate si credinta sunt insuficiente.

        Apreciază

      • Avatarul lui agerstress agerstress said, on aprilie 26, 2011 at 11:03 am

        @Marius,
        Iata un exemplu:
        Nu cred ca o fiinta umana normala ar putea ramane cu inima impietrita dupa vizionarea urmatorului filmulet pana la capat (ca o fi fost facut de vreun sectar, conteaza mai putin atata timp cat nu-si promoveaza secta prin intermediul clipului – daca nu ne convine atunci sa facem unul ortodox).
        Oamenii inca nu sunt pe deplin constienti ca prin avort isi omoara urmasii. Ei inca nu sunt constienti ca fatul nu este o simpla bucata de carne ci o fiinta.

        http://www.youtube.com/watch?v=6UmvhdCc7DM

        Asemenea materiale de constientizare ar avea un impact considerabil daca ar fi difuzate in masa prin televiziuni sau pe alte cai. Sigur ca nu ar rezolva problema in totalitate. Printre oameni au existat dintotdeauna si ucigasi cu sange rece iar cei mai multi dintre acestia sunt irecuperabili dar, din fericire, ponderea lor nu este semnificativa in raport cu toata populatia.

        Apreciază

      • Avatarul lui Marius Marius said, on aprilie 26, 2011 at 11:20 am

        Cred ca se exagereaza ignoranta oamenilor cu privire la avort. Majoritatea stiu exact ce presupune acesta, ei pur si simplu aleg sa ignore pentru ca au impresia ca ies „in castig”.

        Apreciază

  14. Avatarul lui Saurian Saurian said, on aprilie 25, 2011 at 8:26 pm

    @Ioan C.: De ce să facă? Cei credincioşi nu vor face astfel de păcate iar cei necredincioşi vor spune că nişte fanatici fac iarăşi marş-uri ce arată cât de înapoiaţi sunt. Iar statul mişcă cum vrea indifernt de marşuri ( vezi şi problema cipurilor ). Iar dacă cineva ar face avort din neştiinţă sunt sigur că Dumnezeu îi dă în cale un preot sau un creştin sau o carte care să-i spună că face un păcat.

    Apreciază

  15. Avatarul lui oroles oroles said, on aprilie 25, 2011 at 9:13 pm

    Cred ca la intrebarea din titlu a raspuns parintele Nicolae Steinhardt in mod extraordinar:

    „(Diavolul: sa incheiem un pact. – Nu. – Atunci hai sa semnam un document prin care recunoastem si tu si eu ca doi plus doi fac patru. – Nu. – De ce? Nu admiti ca doi si cu doi fac patru? De ce n-ai subscrie un adevar incontestabil? – Nu-mi pun semnatura alaturi de a ta nici pentru a recunoaste ca exista Dumnezeu.) ”

    Asadar nu ne punem „semnatura” alaturi de eretici nici pentru un lucru ca acesta, pentru care noi luptam, dar nu putem lupta umar la umar cu dracu’.

    Apreciază

  16. Avatarul lui STOP RFID 666 STOP RFID 666 said, on aprilie 26, 2011 at 6:58 am

    Slugile intunericului vor sa ne zgandere cat mai mult ca sa iesim toti in strada ca apoi sa zica…. nu mai putem sa guvernam in felul acesta ci trebuie sa luam masuri. Si masurile bineinteles sunt ale lor si sunt anticrestine. Ei vor sa ne uneasca in mod subtil, o uneala de tip new age care spune ca sa luam ce e mai bun din toate religiile. Sa nu uitam ca Mantuitorul poruncea sa taca duhurilor rele chiar cand acestea spuneau adevarul. Chiar daca inSECTELE spun adevarul in privinta avortului nu trebuie sa ne topim in masa acestora.

    Apreciază

    • Avatarul lui Ioan C. Ioan C. said, on aprilie 26, 2011 at 9:08 am

      ” Din mulţi ieşeau şi demoni, care strigau şi ziceau: Tu eşti Fiul lui Dumnezeu. Dar El, certându-i, nu-i lăsa să vorbească acestea, că ştiau că El este Hristosul.”
      ( Luca 4, 41).

      Apreciază

  17. […] ECUMENISM ANTI AVORT. E bine sa facem front comun cu ereticii in numele luptei impotriva avorturilo… […]

    Apreciază

  18. Avatarul lui ele ele said, on martie 21, 2015 at 6:31 pm

    Am fost azi acolo,ca si crestina ortodoxa si in realitate a fost o parada a sectarilor,centrul discuțiilor era grandoare si nimic mai mult,au participat si preotii ortodocsi usor jenati de vocile saltande alte greco-catolicilor,betelienilor si altor ortatanii:-)

    Eu eram anti-avort,nu mi-am pus problema asa departe,despre ecumenism,nestiind ca diavolul latra imbracat in oaie la aceasta adunare.Cand au inceput sa se roage cei din ceata batjocoritorilor,am plecat dintre ei.

    Ma bucur insa ca am fost,caci inca o data am simtit bucuria ca Hristos m-a chemat la adevarata credinta si nu la circ.

    Inca o data ii felicit pe cei din Ascor Timisoara,ca n-au participat,ma intrebam de ce n-au aparut,caci ei sunt cu spirt curat la astfel de manifestatii,si am inteles abia acum,dupa ce circul s-a terminat.

    Sa ma ierte Dumnezeu de judecata impotriva unora dintre ei,care poate nu stiu ce fac…

    Doamne ajuta

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.