SACCSIV – blog ortodox

Pr. Eugen Tanasescu, Directorul Media al Arhiepiscopiei Tomisului: NU VA EXISTA nici SEMNUL FIAREI 666, nici ANTIHRISTUL …

Posted in 666, antihrist, APOCALIPSA, CIPURI, SEMNUL FIAREI by saccsiv on martie 10, 2011

Credeati cumva ca cei ce indeamna poporul sa accepte cipurile dorm? Nu … ci sunt extrem de activi. De exemplu Pr. Eugen Tanasescu,
Directorul Media
Arhiepiscopia Tomisului, dupa ce nu de mult „invata”:

VIDEO – Radio Dobrogea: LUATI CIPURILE …

A trecut acum la nivelul urmator, promovand doua mega rataciri: nu va exista nici semnul fiarei, nici antihristul …

Citez din articolul sau 666 sau 999?:

Situata undeva intre tabloid ortodox si manea duhovniceasca, agitatia pe seama documentelor electronice si a „celebrului” 666 nu reuseste altceva decat inducerea unei stari de angoasa panicarda in randul unor credinciosi. Fundamentand gresit tehnologia in religie (sau poate invers, ca nu prea imi dau seama), adversarii sistemelor informatice au convingerea ca acestea pregatesc venirea Antihristului si instaurarea sclaviei sufletesti prin asa zisa „inchisoare electronica”.
In fapt, aveam de-a face cu o nefasta repetare a povestii ce se vrea dogma mantuitoare si care suna cam asa: mai este putin pana la apostazia generala si instalarea „uraciunii pustiiri in locul cel sfant”, adica un soi de nimicire duhovniceasca. Insa, agitatorii cu pricina dau semne ca nu prea s-au ostenit cu studiul teologiei serioase, din care, cu modestie, as semnala cateva chestiuni:
1. La Apoc 13, 16-18, locul unde Sf. Ioan Evanghelistul ne descrie „numarul numelui fiarei” ca fiind 666, gasim o interesanta nota: Semnificatia poate fi si insa de ordin mai general: cifra 7 (simbolul perfectiunii) minus 1 = simbolul imperfectiunii, reprezentata de trei ori:666 ; acest numar il poate desemna pe omul total imperfect, pe cel care intruchipeaza tot ce este mai rau. Prin urmare, am intelege ca 666 este de fapt simbolul anti-Hristului, al celui ce se opune sau se impotriveste, deliberat, lui Hristos. Caci apostazia nu poate fi decat o actiune voluntara, nicidecum indusa sau. . . subintelesa (sic!), cum tragi-comic sustin acuzatorii tehnologiei. Mai mult, cei ce slujesc anti-Hristului se si arata slujitori ai lui prin doua modalitati: fie cred si isi asuma ideologia anti-crestina (semnul pe frunte), fie propovaduiesc si lucreaza la instaurarea anti-crestinismului (semnul pe mana dreapta).
In acest context, este interesant de observat similitudinea dintre expresiile „nimeni sa nu poata cumpara sau vinde” din Apocalipsa si „intre vanzare si cumparare se va strange pacatul”( Isus Sirah 27, 2), care desemneaza, tot dupa notele biblice, constrangerea financiara. In fond, este axiomatic faptul ca banii au o influenta aproape decisiva in existenta noastra pamanteasca (n-ai bani, esti cam… ce vreti dvs). De aici, teorii conspirationiste si aiuritoare despre idolatrie si constrangeri pot aparea imediat (de ex: banul, semn al lui anti-Hrist) cu riscul de a rata tinta esentiala a vietuirii crestine: mantuirea. Care nu depinde nici de bani, nici de altceva exterior sufletului nostru.
De-a lungul istoriei, anti-Hrist a fost intruchipat de diversi dictatori anti-crestini (Nero fiind un exemplu precizat chiar de nota respectiva), astfel ca Sf. Evanghelist Ioan spune in alta parte : „. …si precum ati auzit ca vine antihrist, iar acum multi antihristi s-au aratat; de aici cunoastem noi ca este ceasul de pe urma” (1 Ioan 2, 18), ca si la „Si orice duh, care nu marturiseste pe Iisus Hristos, nu este de la Dumnezeu, ci este duhul lui antihrist, despre care ati auzit ca vine si acum este chiar in lume.(1 Ioan 4, 3). Lucru care a dus inca din vremea apostolica la convingerea ca nu mai este mult pana la a doua venire a lui Hristos. Ceea ce desigur, arata ca, in fond, pentru fiecare dintre noi, sfarsitul acestei lumi este incert de aproape, odata cu plecarea noastra de aici.
Ca o paranteza, Sf. Ap Pavel chiar are indraznirea teologica de a formula venirea lui Hristos la timpul prezent: „Maran atha! (Domnul vine !)” (1 Cor 16, 22)
2. Agitatorii nu se straduiesc nici sa faca serioase distinctii intre termenii teologici „semn” si „pecete” sau intre „nume” si „numarul numelui”, fluturand doar stindardul chemarii la lupta generala impotriva oricarei forme de autoritate. Or, termenii respectivi constituie puncte de plecare ale unor serioase si laborioase teorii despre vremurile apostaziei generale, asa cum le prezinta Sf. Ioan Evanghelistul de-a lungul intregii sale Descoperiri dumnezeiesti. Caci nimic altceva nu este Apocalipsa decat o descoperire pe care Dumnezeu o face iubitului sau ucenic, pentru a intelege intreaga istorie a luptei dintre bine si rau, dintre iubire si ura, dintre Biserica lui Hristos si „sinagoga Satanei”, care nu urmareste decat disparitia comuniunii de dragoste dintre om si Dumnezeu, indiferent de mijloace sau metode.
De aceea, a interpreta literal Apocalipsa si sub impuls emotional este similar cu a te lasa inselat prea usor de „ingerul de lumina” care, chipurile, te „alege” dintre toti pacatosii lumi pentru a-ti comunica „revelatii duhovnicesti”, sau, si mai trist, „profetii pentru vremurile din urma”.
3. Daca citeau cu atentie Apocalipsa, speriatii de venirea sfarsitului ar fi inteles ca aceasta nu este altceva decat venirea lui Hristos intru Slava, adica Judecata Universala si separarea „oilor” de „capre”, dupa considerentul stiut de toti credinciosii: virtutea dragostei.
Pe aceasta insa, Sf. Ioan Evanghelistul o exprima foarte metaforic (e plina Apocalipsa de metafore, pentru cei neavizati inca) prin expresia: „pecetea lui Dumnezeu pe fruntile lor” (Apoc. 9, 4), pe care insa fugarii de „pecetluire” nici nu o baga in seama, dovada poate a lipsei practicarii dragostei crestine, caci „Cel ce nu iubeste pe Domnul sa fie anatema” zice Apostolul neamurilor. De aceea, cel ce iubeste pe Dumnezeu va astepta intalnirea cu El plin de speranta si virtute, iar ceilalti. …, cu scrasnirea dintilor.
4. In privinta documentelor electronice, cred ca ne putem da seama usor ca ele se inscriu in „cele ale Cezarului”, prin urmare acestea confera identitate in fata unor autoritati lumesti, care nu trebuie confundate in niciun caz cu Autoritatea divina, care are alt mod de identificare a noastra prin „numele scris in Ceruri” sau, daca ne referim la Apocalipsa, prin „cei scrisi in Cartea vietii Mielului” (Apoc 21, 27).
Asadar, stradania crestinului nu consta in fuga de anti-Hrist, deoarece, axiologic, acesta nici nu conteaza pentru cel de arde de dorul lui Hristos. Dimpotriva, stradania crestinului este aceea de a dobandi „pecetea lui Dumnezeu”, pe care, metaforic, indraznesc a o asemana unui 999, deoarece 9 este simbolul numeric al ingerilor care slujesc lui Dumnezeu si Il lauda neincetat, destin pe care crestinul il are intiparit in fiinta Sa inca de la Sfantul Botez.
In concluzie, ce alegem: fugim de 666 sau alergam pentru 999?

P. S. In ultima vreme constat cu amaraciune cum anumiti duhovnici sunt folositi ca vectori de imagine in campanii propagandistice cu ceva iz neo-legionar, ale unor „marturisitori anonimi” (sic!) de pe bloguri. Rusinica!

Pr. Eugen Tanasescu
Director Media
Arhiepiscopia Tomisului

Comentariu saccsiv:

Marioneta SISTEMULUI isi incepe articolul cam asa:

adversarii sistemelor informatice au convingerea ca acestea pregatesc venirea Antihristului si instaurarea sclaviei sufletesti prin asa zisa „inchisoare electronica”.

Dupa care urmeaza „demonstratia” faptului ca cipurile, e-Guvernarea, internetul obiectelor, supravegherea de tip Big Brother n-au nici o legatura cu antihristul. Ba mai mult, cica n-au nici macar o legatura cu „asa zisa „inchisoare electronica””, cum se exprima el. Punand intre ghilimele „inchisoare electronica”, sugereaza astfel ca aceasta nici macar nu va exista. Referitor la acest ultim aspect, marioneta nu aduce vreun argument in favoarea propagandei sale ticalosite pro cip. As fi fost insa curios sa aflu cam ce motivatii ar folosi pentru a „demonstra” ca e de bine cu cipurile, e-Guvernarea, supravegherea, etc. Asa, macar la nivel lumesc, chiar fara a face vreo referire la Sfanta Scriptura.

Referitor la primul aspect insa, bate campii cumplit, in incercarea sa de a arata ca  nu va exista nici semnul fiarei, nici antihristul …  Zice el:

666 este de fapt simbolul anti-Hristului, al celui ce se opune sau se impotriveste, deliberat, lui Hristos.

Spre stiinta lui, antihristul nu inseamna „cel ce se opune lui Hristos”, ci cel ce vrea „sa-L inlocuiasca pe Hristos”. Si totusi cred ca stie macar atata lucru, insa minte voit si inseala poporul, pentru a putea construi o fundatie pe care ridica mai apoi intreaga sa „demonstratiei”. Va raspunde insa la Judecata acest „invatator”.

Mai mult insa, nu doar ca nu-l defineste corect pe antihrist, dar chiar asa gresit definit, sugereaza ca nu va fi vorba de o persoana, ci strict de un soi de doctrina impotriva crestinilor, avand eventual cativa reprezentanti de frunte, precum cei din trecut (de exemplu Nero). Adica, cu tupeu dracesc, calca efectiv in picioare tot ceea ce ne-au spus multi Sfinti in profetiile lor despre antihrist:

PROFETIA Sfantului LAVRENTIE DE CERNIGOV despre ANTIHRIST

Pomenirea Cuviosului NIL izvorâtorul de mir. Profetia sa despre ANTIHRIST

Pomenirea Sfantului Cuvios NIL ATHONITUL. Sa ne reamintim de extraordinarele sale PROFETII despre ANTIHRIST si MUNTELE ATHOS …

Profetia Sfantului CALINIC de la Cernica despre 1992, inceputul SFARSITULUI LUMII …

Sfantul EFREM SIRUL despre ANTIHRIST …

Mai zice marioneta:

cei ce slujesc anti-Hristului se si arata slujitori ai lui prin doua modalitati: fie cred si isi asuma ideologia anti-crestina (semnul pe frunte), fie propovaduiesc si lucreaza la instaurarea anti-crestinismului (semnul pe mana dreapta).

Adica, dupa ce l-a definit voit gresit pe antihrist, incepe sa ridice pe acest fundament „demonstratia” faptului ca nu va exista un semn al fiarei … Ci ca totul ar fi o metafora.
Mai incearca el apoi sa „explice” cum e cu „nimeni sa nu poata cumpara sau vinde fara semn”. O face insa atat de jalnic ca nici nu ma mai obosesc sa analizez.

Cica:

pentru fiecare dintre noi, sfarsitul acestei lumi este incert de aproape, odata cu plecarea noastra de aici.

Adica sa nu ne mai gandim la sfarsitul vremurilor, ci doar la al fiecaruia in parte. Serpeasca asta o auziti aproape la toti cei ce va indeamna sa luati cipurile …

Mai zice;
Caci nimic altceva nu este Apocalipsa decat o descoperire pe care Dumnezeu o face iubitului sau ucenic, pentru a intelege intreaga istorie a luptei dintre bine si rau, dintre iubire si ura, dintre Biserica lui Hristos si „sinagoga Satanei”, care nu urmareste decat disparitia comuniunii de dragoste dintre om si Dumnezeu, indiferent de mijloace sau metode.

Cu alte cuvinte nu vor fi vreodata vremurile apocaliptice …

Si mai adauga cu tupeu:
De aceea, a interpreta literal Apocalipsa si sub impuls emotional este similar cu a te lasa inselat prea usor de „ingerul de lumina” care, chipurile, te „alege” dintre toti pacatosii lumi pentru a-ti comunica „revelatii duhovnicesti”, sau, si mai trist, „profetii pentru vremurile din urma”.

Adica toti acei Sfinti de care am amintit mai sus au fost inselati de draci …

Iata ce ne mai „invata” ratacitul:

Daca citeau cu atentie Apocalipsa, speriatii de venirea sfarsitului ar fi inteles ca aceasta nu este altceva decat venirea lui Hristos intru Slava, adica Judecata Universala si separarea „oilor” de „capre”, dupa considerentul stiut de toti credinciosii: virtutea dragostei.

Adica pana la urma tot ar fi ceva cu vremurile astea apocaliptice, dar doar strict legat de Parusie. Dupa „invatatura” lui insa, pana la acel grandios moment nu se va petrece nimic special. Ticalosita minciuna … Cititi insa ce ne spune chiar Domnul nostru Iisus Hristos in:

Sfânta Evanghelie după Matei, Capitolul 24

Si incheie marioneta:

P. S. In ultima vreme constat cu amaraciune cum anumiti duhovnici sunt folositi ca vectori de imagine in campanii propagandistice cu ceva iz neo-legionar, ale unor „marturisitori anonimi” (sic!) de pe bloguri. Rusinica!

Spune multe si acest ultim paragraf, despre ce-l doare pe acest individ. Dar n-am chef sa mai dezvolt acum.

Asadar, Pr. Eugen Tanasescu, Directorul Media
Arhiepiscopia Tomisului este inca un slugoi al SISTEMULUI, din categoria acestora:

Un om al SISTEMULUI, IPS CALINIC, va prezinta istoricul PASAPORTULUI BIOMETRIC. Si concluzioneaza: “Democraţia presupune automat şi educaţie!”

OM AL SISTEMULUI sau DAT CU SMIRGHEL PE CREIER? Staretul Iustin Miron de la Manastirea Oasa: PRO CIP si ECUMENISM. Promovat in „Lumea monahilor”, desigur …

Mai adaug ca pana la urma nu trebuie sa ne mire lupta pro cip ca unui greu din Arhiepiscopia Inaltului PS TEODOSIE:

MASONUL Oreste face doctoratul în teologie. Teza de final va fi coordonata de Arhiepiscopul Tomisului, IPS TEODOSIE …

123 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on martie 10, 2011 at 2:05 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Avatarul lui Mos Ioan Mos Ioan said, on martie 10, 2011 at 2:45 pm

    Blestemat ticalos ce esti „Preote” Eugen Tanasescu! Esti o sluga a Sinagogii lui Satan.
    Viermii te vor mânca chiar din timpul acestei vietii pamântesti. Esti un tradator îmbracat în sutana. Ai tradat si Biserica lui Hristos si Neamul Românesc.
    Rusine!

    Apreciază

    • Avatarul lui ortodoxa ortodoxa said, on martie 10, 2011 at 4:29 pm

      si eu sint anti-cip,insa parerea mea e ca nu trebuie blestemat nimeni,chiar daca respectivul greseste impotriva Lui Dumnezeu
      deci cel ce blestema,sa se spovedeasca,altfel e de vai !

      Apreciază

      • Avatarul lui Mos Ioan Mos Ioan said, on martie 10, 2011 at 5:34 pm

        @ortodoxa

        Draga eu nu fac parte din cei ce merg la Biserica, asculta Slujba cu capul în jos, asculta ce-i spune „Popa” tradatorul Eugen Tanasescu si alti ticalosi ca el…….
        Eu fac parte din cei ce asculta de POPA când acesta PROPAVADUIESTE ADEVARUL si nu când sminteste poporul credincios.
        Toti Ierarhii, Preotii, Diaconii, care tradeaza Biserica lui Hristos trebuie scosi din Biserica, trebuie sa li se smulga barba acestor slugi ale Satanei.
        EU ÏL IUBESC PE DUMNEZEU SI LUPT PENTRU LIBERTATEA DATA DE EL.

        Alo, se aude în Vestul Salbatec???!!! Tradatorule „ÏPS” Iosif – Mitropolitul Europei Occidentale – si ceilalti Ierarhi si Preoti pro cip ticalosi si vânduti sinagogii Satanei, ce aveti de gând? Pâna când va va mai rabda Bunul Dumnezeu? Oare când va hotarâti sa începeti Lupta împotriva avorturilor, a actelor de identitate biometrice, a eutanasiei, a casatoriilor homosexuale, etc.? În Predica pe care le-o tineti credinciosilor în fata Sfântului Altar, nu trebuie oare sa atrageti atentia acestora de pericolele care îi pândesc la tot pasul? Oare Adevaratii Pastori nu trebuie sa se implice în viata Cetatii? Eu cred ca da.
        Cum puteti sa dormiti linistiti, când are loc GENOCIDUL POPORULUI ROMÂN, si voi nu faceti nimic pentru a împiedica aceasta? OARE CÂND VETI STRIGA?

        Si voi românilor care v-ati pus traista în bat si ati plecat peste hotare pentru o viata libera, nu acceptati sa deveniti sclavii acestor „Înalti Prea Sfintiti”si „Preoti”, sclavii acestor banditi care îsi bat joc de DUMNEZEU!
        Nu-i mai ajutati sa-si cumpere masini luxoase si sa calatoreasca în avioane clasa a I-a!
        Ajutati-i mai bine pe fratii din Tara, pe saraci si pe orfani, pe vaduve etc.!
        Trimiteti bani si pomelnic la Sfintele Mânastiri si Sf. Biserici unde slujesc ADEVARATII FII AI LUI DUMNEZEU!
        Nu-i mai ajutati pe tradatorii lui Hristos!

        Traiasca România Crestina!

        Apreciază

    • Avatarul lui Stefan Stefan said, on martie 10, 2011 at 6:48 pm

      Frate Ioane,sunt multi „venerabili” infiltrati in BOR iar asemanator cu acest om imbracat in rasa ce nu are nimic cu religia Crestin Ortodoxa din moment ce incearca sa ne sminteasca,este unul care este „portavocea” oficiala a BOR,acel stoica ce ne spunea acum 2 ani ca nu are nici o importanta cipurile de pe buletin ori pasaport ! Insa toate acestea ne sunt trimise de Bunul Dumnezeu sa stim de cine sa ne ferim ! Bine spui,traiasca Romania Lui Iisus Hristos si toti Crestinii Ortodocsi in ea !

      Apreciază

      • Avatarul lui Stefan Stefan said, on martie 11, 2011 at 6:19 am

        Binecuvantati Parinte Vasile,esentiale sunt aceste mici trasaturi care fac diferenta !
        Asa e,sfintia voastra si alti parinti marturisitori,un mirean pacatos ca si mine impreuna cu alti frati si surori intru Domnul,alcatuim BOR.Acel stoica este doar purtator de cuvinte mincinoase spre sminteala multimii necunoscatoare, a unui om care se tunde si barbiereste ca si mine care nu am depus un juramant monahal cum a fost al acestui stoica si al lui ‘grad 33″,ar trebui sa fie Saracie,Ascultare si Castitate ! Nu judec pe nimeni dar nu trecem sub tacere fapte care dirijeaza spre apostazie fatisa ! Parinte Vasile,am citit si invatat din cartile pe care le oferiti gratuit pe biblioteca Teologica digitala atat cat am putut,si nu numai eu,dar acesti purtatori de masini si vile luxoase,au facut ceva pentru noi cum bine spuneati mai demult ? Inchei cum am inceput,esentiale sunt aceste mici trasaturi care fac diferenta,sarutam dreapta Parinte Vasile !

        Apreciază

  3. Avatarul lui Fulger Fulger said, on martie 10, 2011 at 3:10 pm

    Aceasta actiune impotriva noastra se raspandeste ca si cancerul , elitele stiu bine unde sa loveasca ca sa ne doboare.

    Apreciază

  4. Avatarul lui Fulger Fulger said, on martie 10, 2011 at 3:14 pm

    Interesant :
    http://vigilantcitizen.com/?p=7261

    ,,How to brainwash a nation,,

    Apreciază

  5. Avatarul lui Roxie Roxie said, on martie 10, 2011 at 3:14 pm

    Am impresia ca unii sunt securisti/informatori care intra la Teologie si in BOR cu scopul precis de a discredita Biserica si de a alimenta scandaluri de tabloid (nu ca sunt ei inselati pe parcurs, asta le e misiunea din start). Apoi referitor la 666 si 999, cum s-a introdus ‘moda’ ca pretul produselor sa nu fie trecut inreg ci cu 9.99 la sfarsit (129.99RON, 49.99RON ) – s-a spus ca pt. a fi un fel de chestie promotionala sa nu para pretul asa mare dar daca tii o revista de ex. cu capul in jos cu pretul produselor se vede 666 (666 de talanti de aur era rata birului impusa de evrei popoarelor supuse in razboaie si reprezinta pt. evrei simbolul economiei si al puterii banului evreiesc); dar si asta e doar asa o coincidenta …

    Apreciază

  6. Avatarul lui Iones Iones said, on martie 10, 2011 at 3:24 pm

    MINTE cu „M” mare

    Apreciază

    • Avatarul lui @Daniel-George @Daniel-George said, on martie 10, 2011 at 3:52 pm

      Mda. Clar. Tradatorul de neam, tara si credinta dreapta, din mijlocul nostru, graieste!
      Din cauza celor ca acesta, vom fi catalogati extremisti fanatici!

      Apreciază

  7. Avatarul lui gerik64 gerik64 said, on martie 10, 2011 at 3:29 pm

    Daca au iesit la propaganda pro-cip inseamna ca se tem de noi si de actiunile noastre pe internet si din teren pe unde se inprastie manifeste.Astia de la SRI lucreaza sub acoperire asa ca sunt peste tot si in biserica.Daca ar fi patrioti ar trebui sa se faca ca habar nu au de noi si sa se ocupe de coruptie de vami de actiunile francmasonilor de crima organizata de spionajul de toate felurile si de cum ze cara aurul din tara daca a mai ramas ne furat.

    Apreciază

    • Avatarul lui mircea mircea said, on martie 10, 2011 at 7:20 pm

      @gerik64,
      e mult mai grav decat propaganda pro-cip. E reinterpretarea Bibliei, ca fara asta nu se poate pt planurile lor. Sa vezi ce or sa umple Biblia de noi „metafore”. Nu stiu daca le e teama de cineva. Dar la un moment dat trebuiau sa inceapa lucrul si la reinterpretare. Si au inceput. Destul de in forta, ca sa zic asa…

      Apreciază

  8. Avatarul lui Aurora Aurora said, on martie 10, 2011 at 3:38 pm

    Tradator !!!

    Apreciază

  9. Avatarul lui Dan Tanasescu Dan Tanasescu said, on martie 10, 2011 at 3:53 pm

    Mă miră faptul că spune despre cifra 1 că ar fi simbolul imperfecţiunii, când, în mai toate doctrinele spirituale, 1 simbolizează Unitatea şi pe Dumnezeu.

    Apreciază

  10. Avatarul lui Kerkyra Kerkyra said, on martie 10, 2011 at 4:11 pm

    Anu trecut un individ avea nevoie sa isi faca pasaport. Si exista optiunea aceia cu pasapoarte asa zis de urgenta, valabile un an, care sunt ca pasapoartele de pe vremuri, simple, fara cip si fara date biometrice stocate (acum nu mai stiu daca exista aceasta varianta sau pt cat timp o sa mai existe).
    Si mergand la ghiseu si explicand doamnei de acolo ca doreste pasaport simplu, cu valabilitate un an, produce rumoare (am inteles ca atat cat a stat acolo, desi era imbulzeala mare, zi de lucru aglomerata, nu a mai auzit pe nimeni sa ceara voluntar pasaportul simplu). Doamna ii explica ca ele costa aproape tot atat cat cele pe 5 ani, deci din pct asta de vedere e o afacere f proasta. Mai mult, doamna, care se vedea pe ea ca e o familista convinsa si ca probabil mergea regulat la biserica ii spune ca si IPS Sa din eparhia respectiva si-a facut la ei pasaportul biometric, pe 5 ani. In fine omul ramane pe pozitie si obtine pasaportul simplu, fiind privit cu un soi de compasiune. Probabil in sinea sa functionara s-i l-a inchipuit ca un fundamentalist pe care nu il prea duce capu…si pacat de el, ca doar e tanar, si doar i-am explicat…si el tot pe-alui o tine

    Nu stiu daca IPS al locului a facut sau nu pasaport dupa spusele functionarei, dar e posibil ca pe viitor sa asistam in diverse colturi ale tarii la scene asemanatoare, cu functionare compatimitoare care sa spuna opozantiilor actelor biometrice ceva de genul: Pai si maicutele de la Manastirea X care au mers la Ierusalim si-au facut la noi pasaport pe 5 ani, ca doar si peste 2 ani mai intentioneaza sa mearga. Sau preotii cu tare care au mers intr-un grup organizat in Capadocia, si in viitor poate merg in Ukraina, sau chiar IPS Sa, care circula in strainatate de cel putin 3-4 ori pe an…

    Bunul Dumnezeu sa ne intareasca pe toti sa ramanem tari pe drumul nostru!

    Apreciază

  11. Avatarul lui Ayan Ayan said, on martie 10, 2011 at 4:39 pm

    Ei , poftim … Vorbeam de lup pe alt topic … si uite lupul … tocmai cand incepusem sa ma imblanzisesc =)) Asta e ca sa nu stea omu` linistit in parerile lui =))

    Apreciază

    • Avatarul lui mircea mircea said, on martie 10, 2011 at 4:44 pm

      Ayan, ti-am mai raspuns acolo cate ceva

      Apreciază

    • Avatarul lui mircea mircea said, on martie 10, 2011 at 5:07 pm

      Doar preotii pot sa intarzie cele ce sant scrise. Poporul se misca la vorba preotului, ca isi da seama poporul daca e impins inspre bine sau rau. Trebuie doar un impuls. Lipseste curajul.
      Eroul meu e Gheorghe Calciu. Ori esti preot ori carlig de rufe.
      Daca mai vrei sa ne „povestim”, si sa nu obosim blogul saccsiv, adresa mea e mircea234@gmail.com

      Apreciază

      • Avatarul lui Ayan Ayan said, on martie 10, 2011 at 5:47 pm

        Am retinut adresa ta . Cat despre oboseala : ba sa obosim toate blogurile ca are cine sa ne citeasca … Sa le dam de lucru : pe de-o parte PR. Justin Parvu pe de alta parte blogurile … Sa nu someze Patriarhia si alde IPS Teodosie … :))

        Apreciază

  12. Avatarul lui AparamOrtodoxia AparamOrtodoxia said, on martie 10, 2011 at 4:39 pm

    Sa ne intarim cu toti in credinta…..Sa ne intarim cu toti sa ne sprijinim cu toti unul pe celalalt…….Sa fi-m alaturi de cei necajiti fara de aparare…………Sa ne rugam din ce in ce mai mult la bunul Dumnezeu………..Sa ne rugam mai mult la Maicuta Domnului Nostru Iisus Hristos……. Sa ne rgam lui Dumnezeu sa ne lase sa avem timp sa ne pocaim cu toti…….Doamne ,Iisuse Hristoase ,Fiul Lui Dumnezeu ai mila de noi Pacatosii.

    Apreciază

  13. Avatarul lui vasilica vasilica said, on martie 10, 2011 at 4:41 pm

    TRADATORILOR!

    Apreciază

  14. Avatarul lui dante dante said, on martie 10, 2011 at 4:52 pm

    ….rusine, citi arginti ai primit de la farisei tovarase Eugen Tanasescu, tot 33? Nu ti-e frica de soarta lui Iuda? Te ( va ) deranjeaza ca a inceput sa se prinda poporul de tradarea voastra si va aruncati ca hienele cu explicatii SF.
    Deci, oameni buni, Ii ROADE, asa ca, sa fim uniti si trecem la fapte. Raspindirea de pliante, documentare, discutii cu ceilalti oameni, refuzul actelor electronice de orice fel ar fi ele …si mai ales, POST si RUGACIUNE.
    Doamne ajuta!!

    Apreciază

  15. Avatarul lui Ioan C. Ioan C. said, on martie 10, 2011 at 5:06 pm

    ” Copii, este ceasul de pe urmă, şi precum aţi auzit că vine antihrist, iar acum mulţi antihrişti s-au arătat; de aici cunoaştem noi că este ceasul de pe urmă.”
    ( I Ioan 2, 18).

    ” Şi am văzut fiara şi pe împăraţii pământului, şi oştirile lor adunate, ca să facă război ce Cel ce şade pe cal şi cu oştirea Lui.
    Şi fiara a fost răpusă şi, cu ea, proorocul cel mincinos, cel ce făcea înaintea ei semnele cu care amăgea pe cei ce au purtat semnul fiarei şi pe cei ce s-au închinat chipului ei. Amândoi au fost aruncaţi de vii în iezerul de foc unde arde pucioasă.
    Iar ceilalţi au fost ucişi cu sabia care iese din gura Celui ce şade pe cal, şi toate păsările s-au săturat din trupurile lor.”
    ( Apocalipsa 19, 19- 21).

    Apreciază

  16. Avatarul lui Ayan Ayan said, on martie 10, 2011 at 5:26 pm

    Ha ! Inseamna ca nu le e indiferent ce se discuta pe bloguri …. Ce ma bucur …. Reactia lor este dictata de frica … simt ca le fuge pamantul de sub picioare ….

    Apreciază

  17. Avatarul lui mircea mircea said, on martie 10, 2011 at 6:05 pm

    Problema e ca nu este unul, ca doar nu e de capul lui. Pai ce zice asta, nu credeam sa aud chiar asa repede. Ce e amuzant e ce zice si Ayan. Doar ce ne conversaram ieri si azi dimineata la articolul cu ” …sa ne cunoastem…” si veni si exemplul cald. Nu e de ras deloc. S-a pus masinaria lor in miscare bine de tot.

    Apreciază

  18. Avatarul lui dante dante said, on martie 10, 2011 at 6:10 pm

    Pr Vasile
    Cum facem, sint dispus…

    Apreciază

  19. Avatarul lui cristian cristian said, on martie 10, 2011 at 6:37 pm

    daca tot s-a vorbit de cip,tin sa va anunt ca buletinul se elibereaza pe o dutarata de 7 ani?!am vazut la o persoana apropiata ,chiar si el s-a mirat,dar nu a pus intrebari…acum vor avea valabilitate mai putina toocmai pentru a te inrola mai repede la cel cu cip?
    Doamne ajuta

    Apreciază

  20. Avatarul lui Mos Ioan Mos Ioan said, on martie 10, 2011 at 6:47 pm

    @ Pr Vasile

    Parinte iar ma dezamagesti……………
    1. Dta spui: „Biserica nu este a noastra ci a lui Hristos”.
    Biserica Parinte Vasile este a lui Hristos dar si a noastra, si noi facem parte din Ea.

    2. Spui: „Din ea nu scoatem pe nimeni, ca nu ne place”.
    Eu îti raspund ca tradatorii trebuie scosi de urgenta din Sf.Biserica si asta RAPID……….

    3.Spui; „Sa nu luam noi locul lui Hristos”
    Bineînteles ca NIMENI NU-I POATE LUA LOCUL LUI HRISTOS, dar nu cred ca Mântuitorul ne îndeamna la a sta si a nu face nimic pentru a salva Biserica Lui din mâinile Sinagogii lui Satan.

    Ascultam de POPA, când POPA este demn si cinstit, altfel nu mai facem ascultare….

    Din cuvintele dtale. reiese ca-i aprobi pe Ierarhii si Preotii Tradatori si Ticalositi pâna în maduva oaselor.( am scris special cu majuscule ca sa iasa în evidenta tradarea lor).
    Sper ca nu esti unul dintre ei………..

    Apreciază

    • Avatarul lui Ayan Ayan said, on martie 10, 2011 at 7:07 pm

      Te lasi orbit de suparare Mos Ioan si nu e bine . Nu lasa patima sa-ti intunece judecata : acuzatiile nu-si au locul aici …

      Apreciază

      • Avatarul lui ? ? said, on martie 10, 2011 at 7:19 pm

        da Mos Ioane, e post…mai usor cu blestemele…ia gandeste-te, Sfantul Antonie cel Mare, Sfantul Nicolae, alti sfinti de la Pateric, ar fi fost ei de acord cu parintele asta Eugen? NU !!!

        dar nu cred ca ar fi folosit cuvintele matale…totusi, sa nu exageram, ii va judeca Hristos! cititi vedenia Sfantului Nifon, Episcopul Constantianei despre Judecata de Apoi, vorbeste acolo si despre iadul preotilor si ierarhilor nevrednici, care in loc sa duca turma la rai, au manat oamenii la iad…iadul preotilor e cel mai greu!

        lasa-l pe parintele asta sa-l judece Dumnezeu! am observat ca in general esti foarte agresiv in exprimare…macar acum in post, incearca sa nu mai fii asa patimas! roaga-te sa-i lumineze si pe rataciti Dumnezeu, ca nu stii gandurile si lucrarile Lui!

        Doamne ajuta si post cu spor duhovnicesc!

        Apreciază

      • Avatarul lui Mos Ioan Mos Ioan said, on martie 10, 2011 at 7:51 pm

        @ Ayan

        A spune lucrurilor pe nume nu înseamna a te lasa orbit de suparare. Judecata mea este limpede, multumesc lui Dumnezeu……. nu m-am senilizat înca………….

        Spui: „Acuzatiile nu-si au locul aici”…….. adica ce vrei sa spui, nu înteleg!!!!
        Trebuie sa ma port cu manusi cu aceste Iude??? Nu este cazul sa spunem ce gândim despre acesti „preoti” îmbracati în sutana, preoti comunisti, masoni, etc.etc..?????

        Apreciază

      • Avatarul lui Ayan Ayan said, on martie 10, 2011 at 7:59 pm

        Nu ati inteles : Putem spune ce gandim despre ierarhi cand calca in strachini dar nu inteleg ce ai cu Pr. Vasile ? Nu-i baga pe toti in aceeasi oala ca nu e cazul asta am vrut sa spun .

        Apreciază

  21. Avatarul lui natalia natalia said, on martie 10, 2011 at 7:27 pm

    Acest popa are fata de oportunist si se vede ca e cam corpolent deci o duce bine si probabil il lipseste si lipsa miscarii caci cu siguranta pt munca depusa are o limuzina sau vreun 4×4(sa incapa mai bine) la cheie.Sa ma ierte bunul Dumnezeu ca ma exprim astfel in post…dar orice om cu putin discernamant poate face diferenta dintre cuvantul si imaginea lui si cea a marturisitorilor temnitelor comuniste Arsenie Papacioc Iustin Parvu,Aspasia Otel-Petrescu,Teodor Stanesc, Bartolomeu Anania si multi altii care spun exact contrarul.Pai ce privatiuni a suferit acest preot pt Hristos sau pt credinta ?Cum isi permite el sa contrazica si sa denigreze o intreaga generatie de marturisitori rastalmacind in fel si chip scripturile cu o logica de cel mult clasa a v-a?Cel mai tare m-a deranjat faza cu neolegionarismul…vezi bine astia anticip sunt neolegionarii adica ucenicii vechilor legionari care nu s-au prea dezis de trecutul lor tulbure….cica.Din punctul meu de vedere desi nu am cunostinte in domeniu acest personaj denota o acuta lipsa de cultura atat generala cat si teologica.Dupa limbajul abordat cred arata ca si cum s-ar adresa unui public de cititori ce are ca maxim nivel de scolaritate liceul absolvit la seral-fara sa jigensc pe nimeni fac doar asa o figura de stil-.Sper ca sa fie cat mai mic nr crestinilor de buna credinta care sa ia de bune mizeriile debitate de acets preot.Iar omul a incheiat apoteotic cu RUSINICA pai ce limbaj teologic si patristic e asta?El face aluzie la emisiunea aia cu coarne pe generic cu carcotasii…pai dupa domnia sa e mai bine decat se ne pierdem vremea alimentandu-ne panica de 666 sa dam pe televizor chiar si in timpul postului mare sa ne uitam la cronica carcotasilor sa vedem bebelusele dand din fund.Dansul asa face?La prostiile pe care le debiteaza nu m-a mira ….

    Apreciază

  22. Avatarul lui natalia natalia said, on martie 10, 2011 at 7:32 pm

    Imi pare rau pt Ips Teodosie caci este totusi un arhiereu al lui Hristos ca se incojoara voit sau nu de astfel de oameni…din pacate relatiile sale cu organizatiile secrete nu mai sunt un secret
    vizionati :http://www.youtube.com/watch?v=8pwWaokmYqc

    Apreciază

  23. Avatarul lui gerik64 gerik64 said, on martie 10, 2011 at 7:47 pm

    Mos Ioane eu te inteleg ca esti foarte indignat de ce se intimpla.Cred ca ai vazut multe si stii multe si nu-i mai suporti.Dar am citit ca ne fac isterici si fanatici pe noi astia care suntem anticip si pe bloguri am vazut variante dastea.Asa ca e bine sa fim cit mai ponderati in exprimare sa nu le dam apa la moara. Isterici sunt ei cei ce vor sa ne combata cu viclesug si argumente de iti vine sa casti.

    Apreciază

    • Avatarul lui Mos Ioan Mos Ioan said, on martie 10, 2011 at 8:05 pm

      @gerik 64

      Da, dragul meu ai intuit foarte bine. Sunt mai mult decât indignat, clocotesc de furie când vad cum Biserica Româneasca este calcata în picioare de slugile Satanei. Eu voi lupta pâna la capat pentru DUMNEZEU si Neamul Românesc. Nimeni nu ma va opri…………
      ORTODOXIE sau Moarte! asa cum spune fratele nostru Stefan.

      Apreciază

  24. Avatarul lui dante dante said, on martie 10, 2011 at 7:50 pm

    Danutza
    ai dreptate, 30 sint, m-am grabit… scuze!

    Apreciază

  25. Avatarul lui gabitza gabitza said, on martie 10, 2011 at 8:03 pm

    Eu am permis de conducere eliberat in luna octombrie 2010 si este modelul nou ,cel cu cip(am inteles ca are cip desi autoritatile sustin ca nu).Exista vreo sansa sa il schimb cu unul normal?Daca stie careva sa imi lase raspuns.
    Multumesc!

    Apreciază

    • Avatarul lui gherasim gherasim said, on martie 10, 2011 at 8:42 pm

      gabitza, si eu am permis eliberat in 2010 insa ceea ce apare pe el nu este cip ci o holograma sau nu stiu cum s-o definesc. ca sa te convingi, compara cu un card cu cip si vei vedea diferenta. cipul chiar are acel aspect metalic-auriu si pe care se vad gravate niste circuite. ceea ce este aplicat pe permis este diferit. in plus, la atingerea cipului simti diferenta facuta de material (metal, cred eu). compara cu un card cu cip cel mai bine ptr a te edifica.

      Apreciază

  26. Avatarul lui gerik64 gerik64 said, on martie 10, 2011 at 8:04 pm

    Sa ma ierte Dumnezeu da mie de Teodosie Snagoveanul acesta nu m-ia placut niciodata de cind era la Mitropolie. Are multe scandaluri in presa toate in legatura cu si despre bani si imobile.Fum fara foc nu prea iese asa ca mai bine si-ar vedea de problemele lui si sa ne lase cu supararile noastre.

    Apreciază

    • Avatarul lui Ayan Ayan said, on martie 10, 2011 at 8:21 pm

      E vulpoi mare Teodosie . Citisem despre el niste articole in Romania Libera , prin 2000 , in care era prezentat in niste scandaluri urate de tot : ca statea sa se uite la Protv in halat si in papuci si cu mitra pe cap , sau ca percepea mita de la 10 milioane in sus si multe alte lucruri … marturii ale celor din jurul lui dar si ale studentilor de la Teologie .

      Apreciază

    • Avatarul lui danutza danutza said, on martie 10, 2011 at 8:31 pm

      o avea pacatele lui si or fi multe scandaluri in presa, caci rolul presei este sa arunce cu noroi in credinta si in slujitorii sai, dar nu avem noi voie sa-i judecam.
      in plus, de ce ar avea nevoie de bani si imobile cand nu are familie, nu are nici macar casa?
      cu bune si cu rele, ca fiecare dintre noi,totusi a facut multe lucruri bune: a organizat o conferinta antiecumenista f curajoasa la constanta si, in plus, a ctitorit si o manastire , la arhiepiscopie exista cantina saracilor, merge personal in excursii inisrael si impune un ritm f drastic de vizitare, cu restrictiile vietii duhovnicesti.
      e in disgratia prea fericitului, asa ca, probabil de aia si atacurile din presa.
      nu pot spune ca sunt f ravnitoare fata de Sfintia sa, dar incerc sa nu judec sau sa condamn nici un preot care are inca harul Duhului Sfant.

      Apreciază

      • Avatarul lui Ayan Ayan said, on martie 10, 2011 at 8:43 pm

        Cum spui tu , Danutza . Dar povestea e veche si daca nu as fii vazut cu ochii mei anumite lucruri parca n-as fii asa de categorica . Nu voi avea niciodata incredere intr-un ierarh , care isi carlionteaza barba , poarta pantofi R.Cavalli sau Armani si care tine slujba de Inviere pe malul marii , dupa care invita pe cei prezenti la concert de muzica ROCK .

        Apreciază

      • Avatarul lui mucenicul mucenicul said, on martie 11, 2011 at 4:10 pm

        @ danutza
        de ce crezi ca are harul Duhului Sfant doar pentru ca e popa? ai HAR atata timp cat faci lucrarea lui Hristos. Harul te paraseste atunci cand tu parasesti Calea cea Dreapta. nu poti sluji si lui Mamona si lui Dumnezeu, nu?

        Apreciază

      • Avatarul lui danutza danutza said, on martie 11, 2011 at 10:20 pm

        asa e , te paraseste harul, dar preotul il are pana la caterisire sau daca comite pacate f grave ( asta cred eu). de ce spui ca a parasit calea cea dreapta si slujeste si lui mamona? il cunosti? ai dovezi? ca de la distanta e cam greu sa judeci oamenii. sa nu-mi spui ca te-ai luat doar dupa stirile din media….
        de ce ar dori bani cand nu are familie, nu are casa, nu poti spune ca traieste in lux?
        cine suntem noi sa stabilim daca are sau nu har sau daca are sau nu pacate? asta-i treaba bunului Judecator.
        eu il respect pt ca e chiriarhul locului si pt ca doreste sa lase ceva bun in urma sa .
        uite , ca un exemplu:in fiecare saptamana citeste molitvele sf Vasile. daca n-ar fi pregatit, nu ar navali diavolii asupra lui?
        multe carti bune si curajoase se tiparesc cu binecuvantarea sa.

        eu zic sa nu ne grabim sa judecam, mai ales preotii.

        Apreciază

  27. Avatarul lui MIhaela MIhaela said, on martie 10, 2011 at 8:17 pm

    De pe blogul „Vestitorul ortodox”

    Interviu cu Părintele Eftimie Mitra despre Legiune şi acuzaţiile aduse Părintelui Justin Pârvu

    Cum vedeti aparitia unei emisiuni la televiziune in care parintele Iustin Parvu este acuzat ca a fost legionar.

    – Nu stiu despre ce e vorba ca nu ma uit la televizor. E normal sa il acuze de acest lucru deoarece nici comunistii si nici capitalistii nu au aprobat existenta unei miscari nationaliste in Romania. Tocmai din acest motiv in manualele scolare, atat cele din perioada comunista cat si cele de azi, din capitalism, legionarii sunt prezentati ca si niste raufacatori. Aceasta este politica. Probabil ca daca nationalistii ar fi la guvernarea Romaniei ar scrie in manualele scolare acelasi lucru despre comunisti sau capitalisti. Televiziunea sau massmedia in general se conformeaza curentelor de la putere, altfel nu ar fi capabile sa existe si sa reziste mult timp dupa infiintare.

    – Cum vedeti existenta legionarilor in Romania?

    – Nicicum pentru ca ei nu mai exista. Sunt doar acei batrani care mai supravietuiesc si de la care aflam o alta istorie decat ceea ce ne ofera sistemul. Marturiile supravietuitorilor se bat cap in cap cu ceea ce suntem invatati in scoli. Aceasta e un capitol de istorie pe care il gasim in literatura bisericeasca atunci cand citim despre jertfele celor inchisi atat de capitalisti inainte de 1948 cat si de comunisti dupa venirea lor la putere cum e si cazul lui Valeriu Gafencu, Ioan Ianolide si altii despre care se pot gasi in carti.
    Poate ca nu ar strica sa reinvie acest spirit, dar nu-i cine. In acesti batrani vad chipul adevaratilor legionari, oameni care au suferit si s-au jertfit pentru neam si Biserica. Astia, tineri de azi, multi sunt doar niste galagiosi. Cel putin asa ii vad din punctul meu de vedere.

    – Legionarii sunt prezentati niste razvratiti…

    – Probabil ca asa si este… dar impotriva cui sunt razvratiti? Impotriva lui Hristos? Nu, in nici un caz. Mai degraba s-au razvratit impotriva unor sisteme si curente politice si ideologice care l-au eliminat pe Hristos din gandirea si simtamintele omenirii, din vata individului dar si a societatii. Se pare ca acesti razvratiti au sfinte moaste si nu cei ce ii calomniaza. Vedeti pe parintele Ilie Lacatusu, a fost legionar si are sfinte moaste, mergeti la Aiud si veti vedea moaste ale acestor razvratiti sau cum io mai fi numind ei.

    – Care ei?

    – Puternicii zilei. Astia care conduc lumea dupa principiile lor.Cu siguranta nu veti vedea niciodata sfinte moaste a celor din televiziune care vorbesc rau despre acesti marturisitori, si nici a politicienilor sau a celor ce slujesc acestor curente.

    – Dar ati vazut ce spune patriarhia si Mitropolia Iasilor?

    – Nu, n-am vazut.

    – Spun ca ei nu aproba nici o vrasmasie rasiala, etnica sau religioasa. Si clericii sa se rezume strict la invatatura Evangheliei.

    – Si ce legatura are asta cu cantecele maicilor, poate ca se referea la altceva. In cantecele acelea au discriminat pe cineva?

    – Probabil ca se refera la doctrina legionara.

    – Nu stiu prea multe despre doctrina legionara dar, din cate am vorbit cu cativa batrani ce au facut parte din aceasta miscare, stiu ca legionarii nu erau de acord ca evreii si masonii sa puna stapanire pe bunurile materiale ale Romaniei, sa conduca administrativ si financiar multe din afacerile economice interne si externe ale romanilor. Probabil ca asta sa ii fi deranjat, ca in ideile lor, legionarii, nu erau de acord cu cei ce azi detin monopolul economic si financiar al lumii. Daca e vorba de evrei atunci da, ii inteleg pe cei cu functii in administratia Bisericii. La fel si in cazul cipurilor sau a pedepsirii celor doi ierarhi de la Oradea si Timisoara, care au slujit cu catolicii, nu au luat decizii dupa invatatura Bisericii, se tem si ei. Nu prea le place sa fie criticati, se straduiesc mult sa tina imaginea nederanjata in fata opiniei publice si pe langa asta tin mult si de acele functii. Ce sa le faci? Sunt si ei oameni. Nu trebuie sa ii judecam, fiecare avem putinte si neputinte.
    Problema evreilor e foarte sensibila in lume, daca zici ceva de ei esti rasist, antisemit sau cum si cum mai stiu ei sa iti zica, sa te acuze. Daca zice cineva rau de romani nu e nici o problema, nimeni nu te acuza ca esti antiroman. Azi fereasca-te Dumnezeu sa zici ceva rau de catolici, evrei, maghiari sau tigani ca iti sare in cap un sistem intreg. Acest sistem e antinationalist, bineinteles. Ca sa fi pe placul lor trebuie sa renunti la tot ce e romanesc, sa il condamni pe Stefan cel Mare, pe Mihai Viteazul sau pe Mihai Eminescu si sa fi ecumenist. Cand vi sa sustii valorile tale nationale zice ca esti fanatic. Asta e, ce sa ii faci. Datoria noastra e sa mergem inainte, cat putem, si sa nu ne lasam afectati de aceste denigrari. E si asta o metoda psihologica prin care sa te faca sa te opresti din drumul tau. Sa te retragi de dragul sa nu fi criticat si astfel sa stai cuminte in banca ta. Ei vedeti acesti razvratiti din inchisori nu aveau sfinte moaste daca stateau cuminti in banca lor dupa cum voiau conducatorii sistemului. Daca e sa ne luam dupa Evanghelie am putea spune ca si Hristos a fost antisemit ca i-a mustrat pe liderii evreilor spunandu-le ca sunt pui de vipera si morminte varuite. Ei asta e vedeti… Trebuie sa ascunzi ca evreii nu prea ii iubesc pe crestini. Asta-i sistemul. Au format o comisie compusa si din catolici in care s-au decis ca, in timp, sa scoata din Biblie pasajele unde scrie ca evreii l-au rastignit pe hristos si l-au batjocorit. Deocamdata hotararile acelei comisii nu sunt puse in practica dar arata modul de a proceda. Ei prin comisii, si simpozioane decid mersul lumii fara a tine seama de ceea ce invata Sfintii Parinti.

    – Dar in Evanghelie nu spune sa fim supusi stapaniilor?

    – Ba da, asa spune, dar asta pana la pacat. Gasim exemple in cartea Faptele Apostolilor cum Sfantul Apostol Pavel indemna sa se asculte de Dumnezeu mai mult decat de oameni, asta doar in cazul in care ti se interzice sa marturisesti crezul tau. Aici e vorba de crez nu de chestiuni administrative. In cele administrative trebuie sa ascultam si sa ne supunem dar cand e vorba de credinta trebuie sa urmam pe sfinti. Cititi vietile sfintilor si veti vedea ca multi ierarhi au fost exilati deoarece s-au impotrivit pacatelor savarsite de imparati si i-au mustrat. Au renuntat la functiile lor, si la avantajele lumesti de pe urma acestor ranguri, pentru a marturisi pe Hristos, nu s-au spalat pe maini cu niste comunicate date la comanda.

    – Daca legionarii ar fi trait in timpurile noastre ati fi facut parte din aceasta miscare?

    – Nu, pentru ca nu simt nevoia sa fac parte din vre-o anume organizatie sau partid. Dar in ce priveste convingerile lor i-as fi sustinut acolo unde gandirea mea e la fel cu a lor. Daca parintele Iustin a avut aceasta simpatie e dreptul lui. Se pare ca democratia functioneaza doar pana acolo unde n-ai voie sa superi pe stapanii vremii, convingerile lor si modul lor de viata.

    Apreciază

  28. Avatarul lui MIhaela MIhaela said, on martie 10, 2011 at 8:20 pm

    Am deschis ulterior si blogul danutzei („Lupta pentru ortodoxie”), si am gasit si acolo acelasi articol interesant .Avem ierarhi adevarati! Si crestini marturistori !

    Apreciază

  29. Avatarul lui Fratele Ioan Fratele Ioan said, on martie 10, 2011 at 8:21 pm

    Gabitza
    Si eu am permis de conducere din dec. 2010 si l-am bagat in cuptorul cu micro-unde 4-5 secunde , a facut un „plici” la holograma din dreapta si cateva mici fisuri . Deci, sub holograma a fost „ceva”.

    Apreciază

    • Avatarul lui ana ana said, on martie 10, 2011 at 8:48 pm

      Si cum mai conduci masina?

      Apreciază

    • Avatarul lui mircea mircea said, on martie 10, 2011 at 8:53 pm

      Daca holograma are metal in ea, ea face plici la microunde. Cipul e destul de mare si daca face plici nu se evapora de acolo. Deci, dupa ce a facut plici, a ramas ceva care seamana cu un cip ca de pe cardul bancar?

      Apreciază

  30. Avatarul lui danutza danutza said, on martie 10, 2011 at 8:37 pm

    stiti ce e grav? ca el vorbeste aproape toata ziua la radio dobrogea si poate sminti si pe altii legat de cipuri.
    in rest, are o pozitie destul de curajoasa impotriva ecumenismului, e pt pastrarea traditiei in biserica, dar….ce facem cu cipurile si cu apocalipsa?
    ar trebui sa-i scriem http://www.radiodobrogea.ro/397-intrebari-si-opinii/
    si poate il convingem ca greseste.

    Apreciază

  31. Avatarul lui infiniteladder infiniteladder said, on martie 10, 2011 at 8:57 pm

    Ce mesaj transmite in primele 45 de secunde spotul asta de la BBC: http://www.youtube.com/watch?v=DoHAL5ItmR0&feature=player_embedded O rasa superioara extraterestra ce parcurge mari distante intr-o clipire de ochi, care intra in dialog cu liderii statelor pentru a salva rasa umana….
    Astia chiar ne cred idioti?

    Apreciază

  32. Avatarul lui admin admin said, on martie 10, 2011 at 9:01 pm

    Nu uitati ca jidovii si jidovitii ataca cel mai perfid in Postul Mare… Sa ne intarim prin rugaciune, post mai serios si Domnul sa-i certe pe ei, care smintesc oamenii. Nu va tulburati prea tare. Vom vedea altele si mai grave. Se vor bate asupra noastra multe napaste.

    Apreciază

  33. Avatarul lui MIhaela MIhaela said, on martie 10, 2011 at 9:04 pm

    In legatura cu ce ai sesizat, danutza, ca , o parte a mesajului este buna , iar cealalta parte este ratacita,am observat acest lucru mai ales la new age-isti, care amesteca in mod deliberat notiuniule;dar la un preot… mai greu sa te astepti la asta,cu atat mai mult cu cat estel un mesager al Bisericii in eter;in acelasi timp,nu inteleg cum un preot poate fi antiecumenism si pro cip.

    Apreciază

  34. Avatarul lui Maresalul Maresalul said, on martie 10, 2011 at 9:50 pm

    Fata omului e oglinda sufletului.Au cei doi niste fete .,ai lume.

    Apreciază

  35. Avatarul lui danutza danutza said, on martie 10, 2011 at 10:25 pm

    totusi, parintele Calciu Dumitreasa a murit caterisit sau nu, ca aici am citit ca s-a suspendat caterisirea.
    cat despre par Boca, pacat, intr-adevar, ca a murit caterisit. am inteles ca totusi, multe din vorbele atribuite sfintiei sale, ar fi inventate de cei care au scris cartile, ca sa aiba succes la vanzare. ma poate lamuri cineva? cat din ce citim ca ar fi spus parintele e adevarat? a pictat in biserica draganescu pe sf francisc de assisi sau nu? mai sunt si alte rataciri in pictura sa?
    eu am multa evlavie la acest parinte,asa ca as dori niste lamuriri. multumesc mult!

    Apreciază

    • Avatarul lui mircea mircea said, on martie 10, 2011 at 11:57 pm

      Danutza,

      Eu citesc din cugetarile si scrierile parintelui Arsenie Boca si e omul lui Dumnezeu.
      Are o claritate si un tais in expunere, acolo unde e cazul, cum numai cei cu Har pot sa aiba. Si interpretarile diverselor pasaje din Biblie sant speciale. Nici nu poti citi prea mult o data ca te copleseste. Nu poti tine pasul. Ai nevoie de pauza. Iti trebuie timp sa digeri si in acelasi timp sa te bucuri de ceea ce citesti. Te cearta cu asprime dar si cu dragoste. Stie sa te faca sa-ti fie rusine de pacatele tale si sa vrei sa nu mai faci. Unii Parinti zic ca a fost un fenomen unic in Biserica noastra.
      In cartile cu marturii ale altora despre parinte, mai pot fi si exagerari, nu stiu, dar minunile exista, si el avea multe daruri.
      Despre parintele Ghe Calciu, pot sa-ti spun, ca pe patul de moarte fiind, si lasand in testamentul sau ca vrea sa fie inmormantat la Manastirea Petru Voda la parintele Iustin,
      Mitropolia Moldovei sub conducerea actualului Patriarh, a gasit nod in papura chiar si in acele momente si a bagat bete in roate. Pina la urma s-a respectat dorinta. Securitatea nu a uitat nici o secunda, chiar si dupa 1989 ca Parintele Calciu a invins. Nu stiu daca a fost reparata nedreptatea caterisirii. Oricum, pt mine sant ca Sfintii. Nu am nici o indoiala.
      Senzatia mea este ca s-a vrut ca aceste doua nume sa dispara din constiinta poporului. Si daca totusi mai ramane ceva, imaginea ramasa sa fie deformata. S-a lucrat bine in sensul asta.

      Apreciază

    • Avatarul lui Iones Iones said, on martie 11, 2011 at 2:14 pm

      @danutza
      Parintele Arsenie Boca nu a fost caterisit, Episcopul Andrei Mageru l-a scos din monahism fara sa fie condamnat fara sa fie caterisit, i-a dat numai hartie scrisa ca este oprit in a sluji cele sfinte. (vezi aici incepand cu minutul 6:20 – http://www.youtube.com/watch?v=XeDgVIo42lA )

      „Sinodul Mitropolitan al Mitropoliei Banatlui s-a intrunit la 9 noiembrie 1998 luand in dezbatere situatia amigua de la manastirea Prislop. S-a hotarat reabilitarea tuturor slujitorilor si vietuitorilor de la aceasta manastire si in special a Parintelui Arsenie Boca suspendat si indepartat din manastire prin actul Episcopiei Aradului nr. 2407 din 1959 semnat si parafat de P.S. Andrei Mageru. Astfel respectand dreptarul bisericesc s-a anulat aceasta decizie considerand reintegrati in viata obstei prislopene pe toti cei implicati” (vezi aici incepand cu minutul 6:25 – http://www.youtube.com/watch?v=2bQXULNT6MU )

      Parintele Arsenie Boca a trait si a facut ascultare si fata de ierarhi Bisericii (indiferent de cum erau acestia) si fata de stapanire (dar nu a fost niciodata de acord cu ceea ce au facut comunistii) fara a cauta dreptatea din partea oamenilor ci din partea lui Dumnezeu.

      Apreciază

      • Avatarul lui danutza danutza said, on martie 11, 2011 at 10:25 pm

        ok, daca nu a fost caterisit, iar par Calciu a fost reabilitat, de ce s-a suparat preotul militaru? sa inteleg ca minte sau e dezinformat???

        Apreciază

  36. Avatarul lui MIhaela MIhaela said, on martie 11, 2011 at 6:03 am

    As dori si eu, daca puteti, sa ma lamuriti in urmatoarele probleme:
    – a fost (asa cum se sopteste ) parintele Calciu initial tortionar? Eu am inmarmurit cand am auzit.Cartile lui m-au impresionat puternic, dar, cand am auzit asa ceva, M-a DURUT
    -referitor la parintele Arsenie Boca:eu cunosc o doamna care a stat de vorba cu el , si mi-a spus ca , intr-adevar avea darul inaintevederii.Dar: ce parere aveti de pictura lui ? Este „necanonica”, asa mi-a explicat acea doamna, cercetator lingvist si buna crestina;
    Iertati-ma daca va tulbur, dar ,poate este o ocazie sa intelegem de ce preoti MARI ai ortodoxiei au recurs la asemenea gesturi;oare sa fi fost „caderile ” lor?
    Parerea mea este ca , daca nu ne clarificam trecutul si prezentul, cu bunele si cu relele lor, nu vom putea deosebi duhurile nici in viitor.
    Mentionez ca sunt o biata pacatoasa, incepatoare in ale cunosterii crestin ortodoxe, chiar daca provin „din tata-n fiu ” din „familia ortodoxa”.

    Apreciază

    • Avatarul lui Stefan Stefan said, on martie 11, 2011 at 6:39 am

      sora MIhaela,cititi acatistul Sfintilor Romani Martiri ai inchisorilor,si poate va dati seama prin ce au trecut acei oameni ! Cititi si adevarata istorie depsre Legionari ,despre „fenomenul Pitesti”si priviti video clipurile cu acei martiri inca in viata ca sa intelegeti prin ce orori si groaza au trecut si poate asa va dati sema ca Parintele Calciu a fost nevoit sa participe din aceste motive la „reeducare”,deci in nici un caz nu s-a oferit voluntar sa fie cum „tortionar”credeti dvs.
      Iar Sfantul Ardealului,Parintele Arsenie Boca,nu a pictat ci a lasat AUR prin imaginile pictate in Biserici,dar cum va spuneam,cand aveti timp sa va uitati prin biografia Parintelui sa vedeti singura ce studii a urmat si apoi veti intelege. Nu va mai luati dupa „”doamna cercetator „care apreciaza ca fiind necanonica munca unui Sfant ca s-ar putea sa gresiti.Aveti Slava Domnului de unde sa primiti informatii corecte ! Doamne ajuta !

      Apreciază

      • Avatarul lui danutza danutza said, on martie 11, 2011 at 10:50 am

        iertare, dar si mie mi-a spus un mare parinte ca ar fi necanonica pictura par Boca. a pictat sau nu pe sf francisc de assisi in biserica draganescu?
        cat despre par Calciu, am citit mai demult marturisirea sfintiei sale despre pitesti, in care-si recunoaste greselile de la pitesti. dar…cine suntem noi sa comentam ce si cum au facut cei care au fost torturati inimaginabil. nu avem nici undrept, atata timp cat nu am simtit pe pielea noastra acele chinuri. parintele, chiar daca a cazut, a fost iertat si si-a spalat pacatele , pt ca fost urmarit de securitate pana la sfarstitul vietii.
        pt mine, si par Calciu si par Boca raman adevarati sfinti. pt pacatele lo, i-a judecat Marele Judecator, IIsus Hristos.

        Apreciază

      • Avatarul lui Iones Iones said, on martie 11, 2011 at 4:10 pm

        Daca era in genul lui Danion „care stie de toate” imi dau seama cat de mare duhovnic era.

        In primul rand s-a mai spus ca pictura de la Draganescu este una profetica, deci nu este orice fel de pictura.

        Danion s-a grabit sa vorbeasca mai mult decat trebuie fara sa gandeasca si si-a prins urechile

        Apreciază

  37. Avatarul lui dante dante said, on martie 11, 2011 at 6:42 am

    Pr. Vasile
    In legatura cu pliantele, ati luat mailul meu de la saccsiv?

    Apreciază

  38. Avatarul lui PG PG said, on martie 11, 2011 at 7:00 am

    @Danutza
    Sa nu te indoiesti de scrierile parintelui Arsenie Boca si nici de marturiile scrise .Sunt inca martori destui in zona Fagarasului .La Manastirea Brancoveanu vietuieste maica Aurica de 90 de ani care l-a cunoscut pe parinte si are mare respect fata de parinte .Cititi cartea Marturii despre parintele Arsenie Boca scrisa de pr.Nicolae Streza ce are aproape 90 de ani .
    Doamne Ajuta !

    Apreciază

    • Avatarul lui Ayan Ayan said, on martie 11, 2011 at 9:15 am

      Sunt destule materiale pe youtube despre Pr. Arsenie Boca , adica : interviuri ale PR. Teofil Paraian , si alte filme …. Apoi sunt cartile cu marturii depre Pr. Arsenie Boca editate cu binecuvantarea IPS dr. Laurentiu Streza – Mitropolitul Ardealului .
      Acum o intrebare de bun simt : Oare nu s-a adeverit nimic pana acum din ce a zis Parintele Arsenie B. ca sa ne mai indoim ?

      Apreciază

  39. Avatarul lui MIhaela MIhaela said, on martie 11, 2011 at 7:39 am

    Cutremur de 8,8 pe Richter in Japonia si tsunami de 7 m care aras totul in cale.

    Apreciază

  40. Avatarul lui mircea mircea said, on martie 11, 2011 at 8:28 am

    Mihaela,
    parintele Arsenie Papacioc spune
    „Valea da valoare dealului”

    Parintele Calciu este alt „unic” al nostru.
    Vezi ce spune si ioan Ianolide in Intoarcere la Hristos.
    Dupa iesirea din inchisoare s-a dedicat lui Iisus la modul absolut.
    parintele Iustin spune ca a fost cel care a spalat rusinea preotilor, pt ca a fost singurul care a luat atitudine publica impotriva darimarii bisericilor.
    ce vrei sa te mai lamuresti?
    Citeste Viata parintelui Calciu si vei cunoaste fata diavolului si perversitatea lui si veio cunoaste si omul lui Dumnezeu.

    Apreciază

  41. Avatarul lui MIhaela MIhaela said, on martie 11, 2011 at 8:47 am

    Iertare, nu am vrut sa supar pe nimeni ;TOCMAI pentru ca am citit toate aceste carti, si nu este mentionat nimic de acest fel in ele, am indraznit sa va intreb;aceste lucruri le-am auzit prin „viu grai ” , si m-au cam descurajat;pe cine am intrebat (am indraznit sa intreb) pana acum , nu mi-a dat un raspuns clar (chiar si unii preoti ).
    Iar despre pictura de la Draganescu, se comenteaza (mai mult intre patru ochi ) ca nu corespunde canoanelor, ca acolo este pictat un prelat catolic,etc…
    Au fost doar intrebari pentru clarificarea mea.Pentru o incepatoare ca mine, chiar sunt intrebari importante .
    Daca am suparat pe cineva, imi cer iertare.

    Apreciază

    • Avatarul lui mircea mircea said, on martie 11, 2011 at 12:45 pm

      Cum sa nu fie mentionat. Chiar parintele Calciu recunoaste ca a „cazut” la Pitesti si ca i se spunea „ingerul cazut”. Nu stiu ce ai citit tu…

      Apreciază

      • Avatarul lui mircea mircea said, on martie 11, 2011 at 12:57 pm

        Si tocmai pt ca a „cazut”, acolo unde doar f putini au rezistat, a fost lucrul care l-a facut sa se dedice lui Hristos la modul absolut, dupa ce a iesit din inchisoare. A spus asa aprox. : „Din moment ce au fost altii mai buni ca mine, care au murit in acele conditii, care Dumnezeu i-a luat la El, (nu numai la Pitesti ci si dupa), inseamna ca viata mea nu mai imi apartine mie ci lui Iisus”. Ce daca a cedat intrun loc unde nu se putea rezista si Diavolul era stapan. Ce a facut dupa, si ce impact are asupra crestinului de azi acest lucru e insutit mai mult decat aceea cedare.
        Parintele Calciu „preda” o lectie de curaj absolut in Hristos.

        Apreciază

  42. Avatarul lui Ayan Ayan said, on martie 11, 2011 at 9:25 am

    Am nevoie de putin ajutor din partea celor care se pricep la alcatuit documente in PDF . Am descarcat doc-ul – fluturas anticip – postat de Saccsiv si am printat un exemplar de proba …sa vad cum iese . E ok doar ca simbolul cu cipul barat de o linie groasa nu-mi apare . Imi apare doar linia aceea oblica . Asta consuma tus degeaba . Poate cineva sa faca un doc . fara simbol si fara bara si sa lase doar titlul : NU CIP ?

    Mi-a venit ideea sa printez mai multe exemplare si sa le distribui pe la scarile blocurilor din cartierul meu … Nu va stii nimeni cine le-a pus . Pentru inceput , scopul este de a testa reactia enoriasilor si a parintelui din parohia de care eu apartin . De regula , enoriasii se duc la parinte si ai semnaleaza prezenta vreunui mesaj de genul acesta . Asa s-a intamplat si cu mesajele sectarilor iar parintele a reactionat de la amvon . Vreau sa vad ce atitudine are in urma acestei actiuni .

    Apreciază

    • Avatarul lui Ayan Ayan said, on martie 11, 2011 at 9:28 am

      A nu se intelege ca am pus eu mesajele sectarilor ! Doamne fereste ! Nu , ei merg din usa in usa …. si abordeaza pe ortodocsi incercand sa raspandeasca ereziile lor . Parintele stie asta de la noi si e necrutator la predica cu nebunii astia …

      Apreciază

    • Avatarul lui danutza danutza said, on martie 12, 2011 at 11:07 am

      am refacut fluturasul cu o noua poza ( de fapt, fratele valentin g a facut modificarile). i-am trimis-o fratelui saccsiv. daca va considera, va posta noua varianta pe blog.
      daca nu, ai adresa mea de mail pt varianta noua, caci nici cand am printat eu vechea varianta, nu se vede nici poza, nici titlul.
      ecater11@gmail.com

      Apreciază

      • Avatarul lui Ayan Ayan said, on martie 12, 2011 at 2:29 pm

        Ok , Danutza , multumesc . Te voi contacta imediat . Vad ca saccsiv nu a trimis adresa mea de mail Pr-lui Vasile…

        Apreciază

  43. Avatarul lui Ayan Ayan said, on martie 11, 2011 at 9:57 am

    E ora pranzului si aici in Ploiesti cerul e brazdat de chemtrails …. Astazi , vineri … cand e Liturghie si se citesc Acatiste ….

    Apreciază

  44. Avatarul lui dante dante said, on martie 11, 2011 at 10:10 am

    @Ayan
    Ia adresa mea de la saccsiv si trimete-mi pe mail documentul PDF. Eventual imi dai mai multe amanunte pe mail.

    Apreciază

  45. Avatarul lui MIhaela MIhaela said, on martie 11, 2011 at 10:12 am

    off topic:
    Stiati ca… actionariatul BNR este in proportie de 2/3 anonim si privat ? Eu nu stiam, credeam ca este o banca 100% nationalizata!……
    Banca Naţională a României, 1880-2010
    130 de ani de activitate

    Înfiinţarea Băncii Naţionale în 1880 a reprezentat un moment important atât în seria reformelor de modernizare a societăţii româneşti, cât şi în afirmarea internaţională a statului român, a cărui independenţă fusese de curând recunoscută în Europa.

    După o jumătate de secol de la apariţia primului proiect de înfiinţare a unei bănci naţionale, la 17/29 aprilie 1880, a fost publicată în Monitorul Oficial nr. 90 Legea pentru înfiinţarea unei bănci de scont şi circulaţiune, prin care Banca Naţională era înfiinţată ca societate anonimă, cu capital românesc de 30.000.000 lei şi avea privilegiul exclusiv de a emite bancnote. Statul deţinea o treime din acţiuni, iar restul de două treimi aparţineau particularilor. Operaţiunile propriu-zise ale BNR au început la 1 decembrie 1880, iar primele sucursale s-au deschis la Iaşi, Galaţi, Brăila şi Craiova în 1881.

    Prin legile adoptate în anii 1890-1892, guvernul român şi BNR au stabilit formula prin care s-a trecut de la bimetalism la monometalismul aur. În anul 1890, cele şapte servicii ale băncii s-au mutat în Palatul de pe strada Lipscani, construcţie a cărei edificare a influenţat decisiv evoluţia arhitecturii centrului financiar-bancar al Bucureştiului. Între 1900 şi 1925, statul s-a retras dintre acţionarii băncii, fapt pentru care BNR a devenit o instituţie particulară privilegiată, dar care avea aceleaşi responsabilităţi naţionale. În pragul primei conflagraţii mondiale, reţeaua de sucursale şi agenţii a BNR acoperea întreg teritoriul Vechiului Regat şi număra 33 de sedii (4 sucursale şi 29 de agenţii).

    În timpul Războiului de Reîntregire, BNR a susţinut financiar efortul de război al guvernului român. Evoluţia evenimentelor militare a obligat Administraţia centrală a BNR să plece în refugiu la Iaşi şi să accepte transferul tezaurului său la Moscova, fără ca acesta să mai poată fi recuperat. După ce a contribuit la desăvârşirea unităţii naţionale, inclusiv prin jertfa a 21 dintre funcţionarii săi, imediat după 1918, BNR a avut pe agenda sa mai multe provocări, printre care: criza economică postbelică, restabilirea convertibilităţii leului, unificarea monetară şi extinderea reţelei sale de sucursale şi agenţii la nivelul întregii ţări, care a ajuns la 70 de sedii. După revenirea statului între acţionarii săi (1925), BNR a fost implicată în proiectul stabilizării monetare din 1929, în controlul comerţului cu aur şi devize, precum şi în acţiunile de conversiune a datoriilor agricole şi în organizarea şi reglementarea comerţului de bancă (legea din 1934). În timpul celui de-Al Doilea Război Mondial, BNR a susţinut guvernul în cheltuielile provocate de acţiunile militare, luând, în acelaşi timp, măsuri pentru a stăvili inflaţia şi a-şi salva tezaurul propriu.

    În contextul instaurării regimului comunist, BNR a fost mai întâi etatizată (1946) şi apoi a devenit Banca RPR – Bancă de Stat (1948), fiind subordonată Ministerului de Finanţe. Reforma monetară din 1947 a fost urmată de cea din 1952, ambele având o importantă componentă ideologică. Din 1990 BNR şi-a reluat funcţiile normale ale unei bănci centrale, similare celor ale unor bănci centrale din Europa şi din lume, obiectivul său fundamental fiind asigurarea şi menţinerea stabilităţii preţurilor.

    În 2010, Banca Nationala a Romaniei aniversează 130 de ani de la înfiinţare, prin organizarea unor manifestări ştiinţifice şi culturale pe tot parcursul anului: conferinţe şi seminarii pe teme de istorie bancară, expoziţii, emisiuni filatelice şi numismatice, precum şi evenimente sub egida „Zilele culturale ale BNR”.

    Apreciază

  46. Avatarul lui Iones Iones said, on martie 11, 2011 at 12:12 pm

    Si mai are si curaj sa vorbeasca despre Grecia, Pai preotii de acolo cei mai multi dintre ei isi merita cinstea si respectul pentru ca se intereseaza de framantarile care apar in turma cea cuvantatoare a lui Hristos, sunt ca niste pastori adevarati majoritatea

    Pai nu se compara preotii greci cu preotii din Romania ( nu generalizez mai sunt si la noi cativa care iau atitudine)

    Nici Sinodul din Grecia nu se poate compara cu cel din Romania, ca de multe ori au luat poszitie si si-au asumat multe lucruri purtant sarcina si problemele impreuna cu credinciosii nu pitulanduse in resedintele lor aruncand cu comunicate „politically correct”…

    Apreciază

  47. Avatarul lui vultulturul legionar vultulturul legionar said, on iunie 29, 2011 at 8:06 pm

    Rusine tovarase Tanasescu!

    Apreciază

  48. […] Pr. Eugen Tanasescu, Directorul Media al Arhiepiscopiei Tomisului: NU VA EXISTA nici SEMNUL FIAREI 6… […]

    Apreciază

  49. […] Pr. Eugen Tanasescu, Directorul Media al Arhiepiscopiei Tomisului: NU VA EXISTA nici SEMNUL FIAREI 6… […]

    Apreciază

  50. […] Pr. Eugen Tanasescu, Directorul Media al Arhiepiscopiei Tomisului: NU VA EXISTA nici SEMNUL FIAREI 6… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.