SACCSIV – blog ortodox

O scurta explicatie a chestiunii NOM – fNOM

Posted in NOUA ORDINE MONDIALA by saccsiv on martie 4, 2011

Majoritatea fratilor au priceput care e treaba cu falsa NOUA ORDINE MONDIALA:

Ultima revolutie: NOUA ORDINE MONDIALA reala impotriva falsei “Noi Ordini Mondiale”

Cativa insa nu. Ca atare reiau o parte a unui comentariu postat la articolul CE-O FI CU acel mare magnat al titeiului – un mason de rang inalt din grupul Bilderberg, ce fiind bolnav in stadiu terminal, are remuscari si face dezvaluri?:

Este necesara intelegerea chestiunii NOM – fNOM. Altfel ne trezim ca facem front comun cu MISA, Zeitgeist, anarhistii, etc. si atunci poporul credincos va intra intr-o mare ceata.

In urma cu nu multi ani, numarul articolelor din mass media, critice la adresa Comisiei Trilaterale sau Bilderberg, era cu mult mai mic decat actualmente. Au scapat cumva ELITELE din mana marea presa? Evident ca nu. Atunci ce se petrece? Simplu: se creioneaza tintele spre care sa se buluceasca masele.

Chiar si materialul din articol incepe asa: mare mason, Bilderberg, magnat petrol, care ataca … bancile. Adica cam tot spectrul de tinte fNOM.

Daca nu promovam conceptul NOM – fNOM, lumea nu va pricepe niciodata ca ELITELE stau in spatele REVOLUTIEI. Poporul va considera astfel ca exista o oportunitate de a invinge ELITELE prin revolte si razboi. Apoi va veni carismaticul antihrist cu agenda de solutii ale realei NOM si masele il vor primi cu drag, ca pe rezolvitorul suprem al problemelor.

Altfel spus, ELITELE creaza o mega criza (cumul de crize: economica, foamete razboi), apoi tot ele arata „vinovatii”, apoi tot ele mana turma la revolutie, apoi tot ele prezinta solutia: NOM.

Pentru a avea un efect maxim intreaga actiune, tintele, adica „vinovatii”, vor fi chiar unele dintre uneltele folosite pana acum de catre ELITE. Caci ce inseamna de exemplu Bilderberg? Nimic. Denumirea unor intalniri in care curelele de transmisie ale ELITELOR se intalnesc cu marionetele de rang inalt. Si lumea se infurie impotriva papuselelor, iar papusarii isi vad de treaba.

E ca si cum un ticolos zdrobeste cu un ciocan o multime de oameni. Apoi le zice: ciocanul e de vina. Si multimea apuca ciocanul, il calca in picioare, il izbeste de beton si-l pune apoi pe foc. Apoi vine ticalosul si le zice: iata ce va trebuie: un bici. Si lumea pune mana pe el si-l vede moale si flexibil in comparatie cu ciocanul. Si vor zice: biciul e bun …

Adevaratele ELITE chiar ca sunt necunoscute, in cea mai mare parte. Facand o comparatie cu tabla de sah, dracul si mai apoi si antihristul ar fi jucatorul. Regele nu-l stim. Banuim ceva despre regina. Si mai stim cate ceva despre ture si multe despre cai, nebuni si pioni …

Iata si un comentariu edificator al cititorului @Daniel-George:
Eu ” Alex Jones” ma dau cu fundul de pamant si lupt contra sistemului demascandu-i procedurile de exterminare si inrobire a celor ramasi etc. Indemn romanii sa isi miste tartita in strada, cu topoare si ciomegi, pentru a schimba sistemul actual condus de niste bancheri cu planuri mari. Indemn binenteles lumea sa se ciomageasca cu armata, jandarmeria si politia. Iese populatia in strada cu miile si se intampla ceea ce este lesne de inteles ca se intampla cand oamenii inarmati cu bâte se intalnesc cu cei inarmati letal.
In acel moment in Romania se lasa cu rauri de sange al romanilor contra romanilor. pentru o eventuala schimbare care in prezent ar fi imposibil de convietuit cu mersul trenului mondial.
Intreb in aceasta situatie romanii acestia care mor sfartecati de gloante, impotriva cui au luptat? Au luptat impotriva NOM? [ noii ordini mondiale?] sau doar PENTRU pentru instaurarea ei mai bine?

56 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. gerik64 said, on martie 4, 2011 at 7:20 am

    Exista un blog al unuia mircea batrinu omul a scris si niste cartiStia de revolutiile astea de mult timp.Ar fi bine sa intrati pe blogul lui sa vedeti anumite lucruri ce scrie.Mai cu seama de sistemul ce vrea NOM sa-l dezvolte dupa caderea capitalismului si anume comunitiarismul care poate avea 2 fatete.

    Apreciază

  2. gerik64 said, on martie 4, 2011 at 7:33 am

    Ma iertati COMUNIONISM este noua orinduire care vor sa o dezvolte dupa caderea capitalismului.De aveea fac revolutii pe banda rulanta.

    Apreciază

  3. Stefan said, on martie 4, 2011 at 7:37 am

    Frate Saccsive,super tintit acolo unde trebuia ai facut-o prin acest articol ! nom (in engleza nwo) este instrumentul satanei pe aceasta lume iar ideologiile care se contrazic pe undeva lasand o falsa impresie ca „cineva”trebuie sa vina si sa faca ordine,sunt bine ancorate in evenimentele zilnice ! Privin simplu,vamesii corupti sunt de milenii iar amploarea mediatica ce s-a facut in ultimul timp este ptr. a ne revolta interior fiecare dintre romani si crezand(cine are timp)ca se face curatenie printre coruptii acestei tari .Fals ! In primul rand politistii au fost arestati si nu vamesii ,apoi tocmai cei care sunt varfurile si care primesc spaga la greu raman in functii,ba mai mult,fac parte din comisiile de control la punctele vamale,iar in final,cativa din cei care conduc acest sistem ,atat in tara cat si in lume.Acele elite de care se face vorbire in acest articol si care efectiv dirijeaza spre o implozie economica o tara cum suntem noi si in mod special,tarile Crestin Ortodoxe(a se vedea fratii nostri Sarbi ce au patit),bastioanele impotriva carora lupta aceste forte ale satanei ! Absolut tot ce misca in acesta lume,de la tehnologii in permanenta revolutie evolutionista,si pana la finantele acestei lumi,de la hrana otravita si care ne este oferita la preturi de seceta la scarboasele decizii de legalizare a homalailor,toate acestea sunt dirijate de catre noua ordine mondiala(new world order) iar „elitele” ce vor sa devina la propriu nemuritoare prin laboratoarele care ne trimit mereu sida,ebola,aviare,porcine samd,vor face atat de imposibila viata incat singuri cei care nu vor sa renunte la confortul lumesc si din lipsa de aparare la toate luptele stradale,la teroarea (parca am fi in vestul salbatic) la care suntem supusi de cateva clanuri de tigani ce au impartit Romania in zone „operationale”(acestea sunt spusele unui sef de politie pe un post tv) si unde spaima generalizata va face sa devenim dependenti de „cineva”care trebuie sa faca ordine,repet,singuri oamenii vor cere sa se intervina ,sa se faca ceva ca nu se mai poate trai normal !Iar acest scenariu diabolic,ptr.ca totul este regizat cu grija,va fi impus la scara globala ! Deci sa luam aminte si sa priveghem !Sa luam de baza aceste adevaruri triste dar 1000% adevarate spuse de fratele saccsiv ! Sa ne unim si sa ne cunoastem ptr a fi impreuna intru Hristos,ptr. ca se stie puterea Domnului este peste tot si toate ! Nu vom fi singuri ! ORTODOXIE sau Moarte !

    Apreciază

  4. WORLDLINES - June 28, 2009 said, on martie 4, 2011 at 7:59 am

    […] View full article on Saccsiv’s Weblog […]

    Apreciază

  5. adrian said, on martie 4, 2011 at 8:18 am

    asadar ce trebuie sa intelegem e ca revolutia maselor care indignate de masurile guvernului vor iesi in strada si vor ataca institutiile nu va rezolva nimic pentru ca REVOLUTIA ESTE O TINTA FALSA SI VARSAREA DE SANGE NU E SOLUTIA CRESTINA. Scopul oricarei revolutii sangeroase lumesti a fost SCHIMBAREA REGIMULUI, insa e un scop FALS, un scop LUMESC. Nu poti schimba ceva rau facand tot ceva rau. Asadar sa intelegem ca Falsa Noua Ordine Mondiala a fost prezentata de mult timp in spectrul politic ca oamenii saraci sa aiba impotriva cui sa se revolte sangeros in timp ce cei care intr-adevar sunt responsabili de situatia creata si care se cred „liderii” Noii Ordini Mondiale sa scape nepedepsiti ascunzandu-si planurile si sa poata ca ei, odata ce si-au folosit uneltele fNOM, adica sistemul bancar si toate parghiile lui, sa se descotoroseasca de el si sa-l invinuiasca. Aceste persoane care lucreaza in ascuns sunt de fapt ELITELE REALE. Si binenteles ca le convine ca noi romanii sa ne dam unii altora in cap, ca sa le facem lor calea libera sa-si impuna orice masuri si-ar dori, si culmea aceste masuri tot impotriva noastra si a Ortodoxiei vor fi impuse. Este exact CAPCANA de care vorbeste Saccsiv. Noi suntem SOARECII de experiment pentru SATANA care trebuie sa muste cascavalul si sa varsam singele altora. Asadar trebuie sa ne ferim de varsarea de sange pentru ca si asa s-a varsat prea mult prin pacatele noastre ca neam: avorturi, crime, faradelegi, coruptie, oprirea nasterii pruncilor. ASTA-I CANONUL NOSTRU! Tre sa ne impotrivim PACATELOR chiar daca apropiatii nostri nu ne inteleg. Eu bani n-am, servici n-am, fapte bune nu am. Ce am ? PACATE MULTE! Sa ne infatisam inaintea Lui Dumnezeu si sa-i cerem iertare si sa ne schimbam vietile. Asta trebuie sa facem, de oriunde altundeva am incerca sa pornim nu vom realiza nimic, fiindca fara Hristos nu putem face nimic. Dumnezeu sa ne ajute fratilor sa punem inceput bun in fiecare secunda pocaintei noastre si Intoarcerii la Hristos si la Dumnezeu!

    Apreciază

  6. Rusu said, on martie 4, 2011 at 8:26 am

    Daca tot veni vorba de NOM, vezi ca aparut zeitgeist3.pe situl oficial zeitgeistthemovie.com nu e inca gratuit.si cum eu nu prea le am cu piratarea nu l am vazut.Poate reusesti sa l vizionezi si faci o analiza ca sa vedem ce le mai tuna mintea acestor vicleni anticrestini.

    Apreciază

    • adrian said, on martie 4, 2011 at 8:38 am

      se stie deja ca mesajul lor este anti-crestin. ei promoveaza o utopie, o lume condusa de masini fara Dumnezeu, fara Biserici care si alea is vazute ca niste institutii materialiste care storc de bani pe oameni si asa mai departe. Asta pentru ca denatureaza Adevarul. E nihilism mascat! Chiar de ar fi si 5 Zeitgeist-uri nu ma vor convinge ca au dreptate. SOLUTIA E MOARTEA NOASTRA FATA DE PACAT SI INVIEREA IN HRISTOS DUMNEZEUL NOSTRU. Celui ce crede toate ii sunt cu putinta nu? Asadar trebuie sa avem CREDINTA in Dumnezeu, Nadejde si Dragoste fata de toti fara sa ne indepartam de calea cea stramta.

      Apreciază

    • adrian said, on martie 4, 2011 at 8:46 am

      promoveaza o lume fara Dumnezeu. Si o fac atat de bine ca sa corupa masele si sa-si piarda credinta, si chiar si pe mine ma amagisera la inceput dar m-a ajutat un frate sa inteleg ca e un mesaj mincinos. dupa atatea decenii de educatie materialista normal ca eram indoctrinat ca si ceilalti dar a biruit Credinta in Dumnezeu pentru mine, fara sa fac eu ceva. Fiindca daca Adevarul e de partea lor atunci ar trebui ca toti ceilalti sa fie mincinosi, toti oamenii adica care L-au Slavit pe Dumnezeu. Ori noi stim Adevarul. Hristos a murit pentru toti oamenii ca pe toti sa-i mintuiasca. Pentru Hristos care ne-a rascumparat sufletul unui om cat ar fi el de pacatos valoreaza mai mult decat tot Universul. De aceea trebuie sa ne invingem mai intai pe noi insine, nu pe ceilalti.

      Apreciază

  7. adrian said, on martie 4, 2011 at 9:02 am

    Il ataca Satana pe Hristos prin asta si noi care stim ca avem pacate il ajutam facand in continuare lucruri rele. Sminteli peste sminteli, dar vai celui prin care vine sminteala nu? Iata Adevarul este Domnul nostru Iisus Hristos: „Eu sunt Calea, Adevarul, Viata”, „Eu sunt Lumina lumii”, „Acestia care fac voia Tatalui Meu din ceruri sunt fratii mei, sora mea, mama mea”, „la ce va folosi omului daca va castiga lumea toata daca isi va pierde sufletul”, „cei care vor dori sa-si scape sufletul si-l vor pierde, iar cei care si-l vor pierde pentru Mine, pentru Hristos, si-l vor alfa”, „Eu Lumina lumii am venit in lume dar lumea a iubit mai mult intunericul decat Lumina fiindca faptele lumii erau rele si n-a voit sa vina la lumina ca se se arate faptele ei ca in Dumnezeu sunt facute”, „acela care Ma va asculta si va crede si va face acela este care ma iubeste”. Am facut noi asa ceva pina acum? Va intreb eu pe voi fratii mei. Ba nu chiar va zic eu insumi: EU NU AM FACUT ! Ca de restul nu pot zice nimic ca nu cunosc. Dumnezeu sa va pazeasca si sa va ocroteasca si Maicuta Lui si iertati-ma ca va spun da trebuie sa va spun ca sa stiti si sa va intariti fiindca desi sunt botezat crestin ortodox credincios N-AM FOST pe deplin niciodata. Poate multi simtiti la fel, poate nu.

    Apreciază

  8. mircea said, on martie 4, 2011 at 9:40 am

    Saccsiv,
    Nu mai stiu daca ai „A 2-a viziune a staretului Antonie”.
    Cred ca ar fi utila. Dupa parerea mea este una din cele mai bune descrieri a societetii de acum si viitoare. Se analizeaza si se explica si cauzele care au dus si duc la aceasta stare a societetii. Se vorbeste de familie, educatie, moralitate, pervertirea moralitatii, „lipsa” de timp, TV, sistemul satanic al civilizatiei, suicid, sodomie, capcana sistemului de dependente, despre capcana numita sistem bancar, lacomia si atasamentul de bunurile materiala, despre cum va veni Antihrist…
    (oricum o sa-ti trimit ce am eu, pe email)

    Apreciază

  9. mircea said, on martie 4, 2011 at 10:42 am

    Cateva cuvinte tot in spiritul celor scrise in articol si de ceilalti comentatori:
    De-a lungul istoriei, tot timpul a fost aceasta situatie. S-a spus:” acum e rau, dar vom face noi o societate in care va fi bine”. Si s-au creat tot felul de societati, dar toate conduse dupa legi umane. Nu dupa legea lui Dumnezeu.
    La inceput era miere, iar aceasta se transforma cu timpul in fiere. Si iar veneau unii, sau aceiasi si iar ziceau ca e rau si vor schimba si vor face ei bine… Si cu cat timpul a trecut, aceste societeti create de oameni s-au indepartat tot mai mult de Dumnezeu, omul s-a departat tot mai mult de Dumnezeu.

    Pt crestin ar trebui sa fie foarte simplu sa discearna. Intrebarea e:
    Solutia noua ce se ofera are in centru pe Iisus si Dumnezeu?
    Are in centru Invatatura Crestina?
    Nu. La revedere. Ne vedem de treaba noastra.(vezi si Zeitgeist)
    Are sens se iesi in strada, sa mori si sa-ti dai sangele doar pentru „solutia” Iisus. Restul e apa de ploaie, doctrine si solutii lumesti, care toate au fost facute urmarindu-se scopuri materiale. Adica spre imbogatirea unora. Iar acestia stim foarte bine ce stapan al intunericului au. Problema e ca acum nu le mai sant suficiente bogatiile materiale. Noile solutii, doctrine care ne sant oferite, tintesc sufletul nostru. Vor si sufletele noastre. Aici e lupta.

    Apreciază

    • adrian said, on martie 4, 2011 at 10:50 am

      corect ! problemele nu sunt criza si mijloacele materiale oameni buni, problemele globale sunt spirituale. Vor sa ne distruga CREDINTA IN DUMNEZEU ca sa putem fi mai usor de controlat, sa ajungem sclavii poftelor si ai pacatelor. Asta vor!

      Apreciază

  10. Andrei said, on martie 4, 2011 at 11:22 am

    citesc de foarte mult timp acest blog chiar daca lenea m-a impins sa nu fac comentarii….dar tare mi-as dori sa mai cunosc alte persoane din bacau daca sunt aici pe blog ca ma simt cam singur in acest oras privind vremurile care se apropie…daca mai sunteti din bacau aveti adresa mea de e-mail si haideti sa ne intalnim sa ne cunoastem ca numai uniti putem fi puternici in credinta.. carligeanu.andrei[at]yahoo.com

    Apreciază

  11. adrian said, on martie 4, 2011 at 11:29 am

    @Singur
    Da ai dreptate in sensul ca domnitorii s-au aparat de dusmani si e adevarat ca si noi trebuie sa ne aparam. Dar ei aveau un duhovnic care-i sfatuia, aveau credinta puternica, aveau oameni de incredere care nu ezitau sa indeplineasca voia lui fiindca stiau sa asculte. Noi mai intai de toate sa ascultam de Biserica, de duhovnici precum Parintele Iustin si Parintele Arsenie.

    Apreciază

  12. mircea said, on martie 4, 2011 at 11:34 am

    @SINGUR,

    Ce e acum nu seamana deloc cu ce a mai fost. Astia vor sa ne fure sufletele cu „aspiratorul” si fac orice sa ne convinga sa cumparam noi „aspiratorul” pe care il vor folosi ei in lucrarea lor.
    Atunci venea turcul sa-ti ia tara la propriu si sa te faca musulman. Acum noi ne-am rugat sa fim primiti in UE. Acum poti crede in Invatatura Crestina dar in una un pic cosmetizata (se lucreaza la asta), acum nu mai esti un nume ci numar, acum ca sa fii „liber” trebuie sa fii amprentat. Daca scoti acum sabia pt cipuri si amprentare te duc astia la spitalul de nebuni. Pai daca prietenii tai se uita la tine ca la nebun? Poate exagerez, dar nu peste mult timp asa va fi. Uita-te in jur. Lupta lumeasca, materiala e pierduta. Asa cred eu. Si nu de acum.

    Apreciază

  13. crisuadi said, on martie 4, 2011 at 11:59 am

    Daca-mi este permis : am vazut toate filmele zeitgeist . La o prima si grabita vedere se poate spune ca filmul promoveaza o lume fara Dumnezeu sau Biserica . Fapt este ca se spune apasat ca Biserica , Religia NU POT OFERI SOLUTII CONCRETE PENTRU REZOLVAREA PROBLEMELOR CUM AR FI : FOAMETE , HRANA , ADAPOST , MEDIU , TRANSPORTURI , APA SI CA NUMAI STIINTA SI TEHNOLOGIA LE POT REZOLVA ! Nu se spune niciodata in film ca religiile vor fi interzise si credinciosii urmariti . Pe de alta parte , se huleste pana la ura sistemul monetarist , banul , ca fiind singurele piedici in calea progresului tehnologic si a inbunatatirii vietii , demascandu-se sistemul marilor corporatii bancare care tin tarile captive…Se spune , intr-adevar ca sistemul a folosit orice mijloc , inclusiv religia si biserica pentru indobitocirea maselor . Ca e adevarat sau nu , nu stiu , mie nu mi-a spus sistemul sa cred in Dumnezeu si in general nu fac ce fac alti (multi ) oameni . Imi place sa fac de capul meu , fiindca il am !
    De altfel , producatorul filmului recunoaste excesul antireligios din primul film…
    Multumesc pentru ocazie si timp !

    Apreciază

    • Grigorescu said, on martie 4, 2011 at 5:42 pm

      Nu, crisuadi, prima serie MINTE fatis cand compara soarta diferitelor zeitati (Horus, Krishna, Buddha, Marduc s.a.) cu aceea a lui Iisus! Zeii aia n-au fost rastigniti pe cruce si, in special, NU au inviat, dar pt. ignoranti, realizatorul, un fanatic anticrestin, Peter Joseph, a gasit cu cale sa minta fara jena! Iar atacurile la oligarhi si „elitisti” face parte din atacul la fNOM si nu la NOM.

      Apreciază

  14. eu trecator said, on martie 4, 2011 at 12:31 pm

    Pt. Rusu http://www.youtube.com/watch?v=4Z9WVZddH9w&feature=related

    Apreciază

  15. agerstress said, on martie 4, 2011 at 12:38 pm

    Cu cat este mai buna fNOM decat NOM? E o intrebare foarte serioasa. Pentru elite ambele variante sunt absolut la fel de viabile. Acceptand-o pe prima nu mai este necesara a-II-a (adica „planul b”). Daca noi nu vrem nici una nici alta, nu suntem datori sa cautam alta solutie (macar sa cautam chiar daca toate evidentele indica inexistenta unei a-III-a cai)? Oare lui Moise si poporului sau fugar nu i se inchisesera toate drumurile cand a ajuns la Marea Iordanului, urmarit de Faraon? Dar mai avea credinta si solutia venita prin credinta nu a fost o solutie lumeasca dar a fost solutie!
    Ne facem oare partizanii uneia dintre NOM? Alegem iarasi (pentru a cata oara…) „raul cel mai mic”? Decat „raul cel mai mic” mai bine „binele cel mai mic”. Iar daca raul exista, binele cu atat mai mult. Apoi, papusile au devenit de la o vreme mai pline de zel decat papusarii insisi.

    Apreciază

    • el said, on martie 4, 2011 at 2:16 pm

      @agerstress

      corect,ai dreptate.
      Insa distinctia pe care a facut-o saccsiv intre NOM si fNOM trebuie salutata, pentru ca are meritul de a sensibiliza luarea aminte a unora ,mai putin atenti/nepriceputi la intelegerea realitatilor, asupra lucrarii iscusite de inselare si inrobire a omenirii de sistemul anticristic care propune variante viclene de distragere/deturnare a atentiei in caz ca unii sclavi au inceput sa-si dea seama de manevrele lor (stiau papusarii ca va veni si acest moment caci in faza/stadiul actuala planurile lor trebuie sa fie si FATISE luand feluritele masti ale inselarii daca vor sa avanseze).

      Noi insa daca ne tinem de Hristos nu vom fi lipsiti de ajutor in orice situatie si planurile lor vor fi silite sa slujeasca mantuirii celor ce se mantuiesc si pierderii celor care NU sunt vrednici de a vedea Fata Lui Dumneze (asa cum si insasi lucrarea draceasca este ingaduita de Dumnezeu DOAR pentru ca din ea se pricinuieste si un bine Bisericii ;dracii insisi FARA sa vrea slujesc la planul mantuirii lumii,pentru care lucru si sunt tolerati de Pronia dumnezeiasca).
      Doamne ajuta.

      Apreciază

      • agerstress said, on martie 4, 2011 at 4:32 pm

        Asa este. Eu nu vreau sa critic actiunea lui saccsiv ci vreau doar sa clarificam faptul ca nu militam pentru niciuna dintre cele doua optiuni aparent unice.

        Apreciază

      • Grigorescu said, on martie 4, 2011 at 5:48 pm

        Nu se compara cu ce este la noi, ca se voteaza raul mai mic (eu n-am votat niciodata pt. ca nu cred in institutia „vot”), ci este vorba de diversiunea de a ti se pune o tinta falsa, imediata, pt. ca NOM sa se instaleze pe tacute, toate energiile fiind deja consumate pe o tinta falsa.

        Apreciază

      • agerstress said, on martie 4, 2011 at 9:36 pm

        Ideea este ca tinta falsa nu este nici ea chiar atat de falsa. Este una foarte activa si poate vedea oricine cate daune nea provocat si in ce mizerie ne-a ingropat in doar 20 de ani. Practic fNOM si NOM sunt efectiv doua brate gemene ale aceluiasi monstru, daca nu prin importanta macar prin efecte. Practic fNOM este doar versiunea neoficiala a NOM si cauta acum sa se impuna cu statut oficial. Ma tem ca nu va fi sacrificata decat „palaria”.
        Trebuie insa sa stim un lucru (predictibil 100%): daca vor fi revolte populare atat de importante incat sa rastoarne guvernul, intunecatii au deja un guvern de rezerva pregatit special pentru aceasta situatie. De asemenea au deja pregatite si „parghiile” alternative de propulsare a acestui guvern (sub forma de anti-sistem, eventual, pana se restabilesc la putere) la fel cum au avut schema facuta si-n ’89. Ar insemna sa sfidam limitele prostiei daca nu tinem cont de aceste lucruri atat de evidente si sa cadem de doua ori in aceeasi groapa.

        Apreciază

  16. Radu said, on martie 4, 2011 at 12:48 pm

    Foarte bun articolul. Asta e strategia.

    Trebuie adaugat totusi ca razboiul si criza alimentelor vor omora multi oameni. E stiut ca NOM doreste depopularea planetei si singura metoda rapida e razboiul coroborat cu o criza alimentara.
    Virusurile pot scapa de sub control, pe cand razboiul si foametea omoara rapid si pot fi controlate.

    Mai sunt niste aspecte care nu apar. E legat de fenomene din sistemul nostru solar.
    Vom fi cu siguranta martori la niste semne mari in cer.

    Apreciază

  17. Ioan C. said, on martie 4, 2011 at 12:48 pm

    Si totusi, care e solutia?
    Ca eu am ajuns la capatul rabdarii!!!

    Apreciază

  18. chisinauian said, on martie 4, 2011 at 4:40 pm

    @saccsiv

    ar trebui sa analizezi si situatia din R. Moldova

    de exemplu sunt anumite semne de intrebare in legatura cu Ascocitia Sf. Maica Matrona, care, desi parca sunt anti-cip, antiecumenisti si anti-vaccin – se pare ca sunt stilisti si de asemenea am si alte neclaritati in legatura cu ei; desi ai avut conflicte cu Razboi intru Cuvant, citeste un comentariu al admin-ului site-lui care se pare ca are dreptate in privinta acestei Asociatii: http://www.razbointrucuvant.ro/recomandari/2010/09/25/intre-bravada-si-smerenie-biserica-bulgara-din-nou-la-inaltime-boicoteaza-dialogul-ecumenist-de-la-viena-papa-se-roaga-sa-i-acceptam-primatul-iar-reprezentantii-bisericii-ruse-vorbesc-categoric-de/#comment-14058

    citeste tot comentariul si te-as ruga sa faci o analiza si sa-ti exprimi parerea pe blog

    Apreciază

  19. paul bacosca said, on martie 4, 2011 at 6:29 pm

    Ca sa simplific, din cate am inteles, fNOM-ul este precursorul Antihristului, adica NOM-ul.

    Apreciază

  20. starsone said, on martie 5, 2011 at 12:20 pm

    cateva informatii despre BILDERBERG. putem afla ceva in plus?

    Apreciază

  21. starsone said, on martie 5, 2011 at 12:21 pm

    iata si link-ul http://www.bilderberg.ro/

    Apreciază

  22. Natanael Boc said, on mai 2, 2011 at 6:46 am

    Mesaje masonice ascunse în promovarea Vodafone
    28 noiembrie 2010 de admin
    O nouă campanie publicitară a companiei Vodafone ne-a atras atenţia prin utilizarea stranie a unei consacrate formule masonice. În străinătate, compania Vodafone a mai fost implicată în câteva rânduri în dezbateri publice pornite de la speculaţii cu privire la logo-ul firmei şi unele campanii publicitare ce fac trimiteri ezoterice şi reiau formule iniţiatice utilizate în sfera masoneriei. rânduri în dezbateri publice pornite de la speculaţii cu privire la logo-ul firmei şi unele campanii publicitare ce fac trimiteri ezoterice şi reiau formule iniţiatice utilizate în sfera masoneriei. La noi, povestea pleacă de la promovarea cartelelor pre-pay – Campania “Marea Ieşeală” – unde publicul-ţintă pare să fie format din adolescenţi uşor duşi cu pluta, dominaţi de frustrări sexuale, iar adresarea de pe afişul campaniei este “Distracţie maximă. Am zis!”. Formula imperativ-conclusivă “Am zis” este însă o clasică şi arhicunoscută formă de încheiere a edictelor şi comunicărilor oficiale ale masonilor. Se pot găsi şi pentru neiniţiaţi discursurile reprezentanţilor MLNR, din care selectăm pentru exemplificare un pasaj de încheiere, din Cuvântul înainte al Marelui Maestru al MLNR(www.grandlodge.ro).
    “Fraţii din Marea Lojă Naţională A României, Loja de Ritualistică şi Cercetări Masonice condusă de Prea Respectatul Frate Nicu Filip a făcut progrese semnificative şi cu ajutorul unor personalităţi din ţară, neiniţiate, care şi-au oferit cu generozitate tot sprijinul. Cunoscându-vă dragi fraţi, aproape pe toţi, cred în bunăvoinţa, înţelepciunea şi curajul ce-l veţi căpăta pentru a accede pe treptele perfectibilităţii împreună. Va asigurăm că pacea, înţelegerea şi buna comunicare, prin libertatea de gândire şi exprimare vor constitui cărămizile care vor fi zidite templului fiecăruia, încet, încet în timp şi cu încredere, iar dacă nu vom reuşi noi, vor face copiii noștri, şi dacă nici ei nu vor reuşi poate sau cu siguranţă vor reuşi copiii copiilor noştri, pentru că lucrarea noastră este în eternitate. Dumnezeu să vă lumineze casa, familia, copiii şi să vă bucuraţi de ziua de mâine.
    Am zis.”
    Redacţia „Curentul“ a contactat-o pe şefa Vodafone Romånia, Liliana Solomon, căreia i-am adresat mai multe întrebări cu privire la eventuala intenţie a Vodafone de a se sprijini pe solidaritatea masonilor lansånd mesaje de promovare ce conţin formule-cheie specifice insiderilor lojilor. Doamna Solomon a negat o astfel de prezumţie, adăugånd că după ştiinţa sa cei care au realizat Campania de promovare sunt tineri de la Compania McCann-Ericson şi că Vodafone nu şi-a asumat intenţia de a se adresa în special masonilor, cel puţin dånsa nu crede aceasta.

    Am luat legătura cu Bogdan Enoiu, reprezentantul McCann-Ericson, autorul Campaniei de promovare a Vodafone, care ne-a adus la cunoştinţă că echipa care a realizat Campania este formată din tineri şi că nu crede că aceştia ar fi nişte iniţiaţi care s-au gåndit la mesaje masonice ascunse. Ne-a spus că va scoate totuşi formula buclucaşă din afişul Campaniei.
    Venerabilii masoni din reţeaua Vodafone
    Deşi toată lumea neagă că formula de tip masonic din reclama Vodafone ar avea un sens ascuns şi se susţine că Vodafone n-ar avea nici în clin, nici în månecă cu masonii, am reuşit să obţinem o bază de date cu principalii venerabili ai celor 330 de loji masonice din Romånia şi am descoperit că telefoanele de contact ale acestora sunt toate în reţeaua Vodafone .
    Principalii venerabili ai celor 330 de loji masonice din Romånia

    Coincidenţă sau nu, pånă una alta, marea Companie Vodafone a atras atenţia şi în străinătate, critici ai globalizării de tip masonic reclamånd prezenţa unor simboluri şi formulări ce ţin de mesajele cu sens ezoteric utilizate de companie. Astfel, a fost semnalată strania coincidenţă a logoului firmei cu însemnul grafic din centrul logoului KKK (KuKluxKlan), o organizaţie tot de tip masonic ce militează pentru supremaţia rasei albe, cunoscută pentru conţinutul rasist al ideologiei sale şi mai ales pentru atacurile la adresa negrilor din Statele Unite, cu ani în urmă.
    Coincidenţă a logoului firmei cu însemnul grafic din centrul logoului KKK

    S-a mai speculat pe marginea succesiunii celor trei semne grafice asemănătoare cifrei şase ce semnifică logoul companiei în reclamele Vodafone, într-o formă ce sugerează mult comentatul număr 666, considerat în unele medii drept un număr cu semnificaţii demonice.
    Formă ce sugerează mult comentatul număr 666

    Au circulat şi comentarii cu privire la conectarea la net prin modemurile Vodafone, unde, de asemenea, apare un straniu port 666.
    Conectarea la net prin modemurile Vodafone

    Unii utilizatori au semnalat şi plasat pe Internet captura de ecran ce proba că la încercarea de conectare a unui modem Vodafone la calculator avertismentul firewall-ul ESET marca portul cu nr. 666, cu notificarea între paranteze (doom), cuvånt ce înseamnă „osåndă“ (666).
    Semnificaţii masonice surprinse în campaniile mondiale ale Vodafone
    În Suedia, cu ani în urmă, a stårnit controverse Campania Vodafone care marca pe afiş o parafrază la o celebră zicere despre Noua Ordine şi New World Ordere, sintagme considerate semnale masonice ce preced paradigma globalismului.Afis – Noua Ordine şi New World Order

    „Welcome to our NEW WORLD“ este traducerea mesajului Vodafone lansat în Suedia, iar conotaţia masonică a mesajului nu mai are nevoie de explicaţii, decåt poate pentru minorii chemaţi la „Marea Ieşeală“ de Vodafone.
    Vodafone, o companie gigant cu un profit pe anul fiscal 2008 de 6.66 miliarde lire sterline (13.1 miliarde dolari) şi cu 260 de milioane de utilizatori înregistraţi este văzută ca un instrument al unui Big Brother nu foarte friendly, cu şorţuleţ şi cu compas, care trasează mari cercuri de cuprindere a sute de milioane de oameni în aria de control a populaţiei, fie şi dacă avem în vedere numărul uriaş de oameni care pot fi ascultaţi şi urmăriţi prin tehnologia telefoanelor mobile, terminale interconentate la servere prin care îşi fac veacul în principal serviciile secrete de tot felul. Inclusiv la noi, Vodafone a fost obiectul unei cereri de chemare în instanţă pentru că oferă date privind utilizatorii unor entităţi tenebroase, cum sunt serviciile de la noi, fără a li se specifica consumatorilor care semnează contractele de utilizare a serviciilor Vodafone că devin automat, pe banii lor, ţinta interceptărilor şi localizărilor instituţiilor unui stat cu înclinaţii poliţieneşti vădite, dacă avem în vedere noile reglemementări şi proiecte de lege promovate inclusiv de personaje ca Olguţa Vasilescu, de la PSD, demascată de foştii colegi de la PRM drept „manipulatoarea pixului lui Vadim“, prin care se încearcă limitarea dreptului la expresie, urmărirea celor care comentează „negativ“ la adresa autorităţilor corupte şi vicioase.
    Mai mult sau mai puţin subliminal, dar deseori pe faţă, la vedere, simbolistica masonică este inclusă şi în alte campanii de promovare ale unor produse lansate de companii similare Vodafone. În numărul viitor vom exemplifica utilizarea acestora de către compania „concurentă“ a Vodafone, Orange.
    autor: George Roncea
    sursa: ziarul Curentul

    Apreciază

    • RUMIOARE said, on octombrie 16, 2012 at 11:53 am

      dar la toate astea ati luat atitudine, sau numai consytattati, este foarte greu pt. cei care sunt manipulati sa duca toata dracovenia altora. sesizati, reclamati, luati masuri si se stopeaza nu alimentati lumea cu frici. ei cauta sa supuna si sa castige BANI, asta este scopul. toate firmele folosesc manipulatori, se fac cursuri, leadeship-uri, un intreg sistem pus la punct pt. supunere , in centru careia este OMUL, , SE URMARESTE DISTRUGEREA LUI , CE VOR EI BANI, E PROBLEMA LOR, DAR PE NOI SA NE LASE IN PACE .

      Apreciază

  23. […] O scurta explicatie a chestiunii NOM – fNOM […]

    Apreciază

  24. […] O scurta explicatie a chestiunii NOM – fNOM […]

    Apreciază

  25. […] O scurta explicatie a chestiunii NOM – fNOM […]

    Apreciază

  26. […] O scurta explicatie a chestiunii NOM – fNOM […]

    Apreciază

  27. […] O scurta explicatie a chestiunii NOM – fNOM […]

    Apreciază

  28. […] O scurta explicatie a chestiunii NOM – fNOM […]

    Apreciază

  29. […] O scurta explicatie a chestiunii NOM – fNOM […]

    Apreciază

  30. […] O scurta explicatie a chestiunii NOM – fNOM […]

    Apreciază

  31. […] O scurta explicatie a chestiunii NOM – fNOM […]

    Apreciază

  32. […] O scurta explicatie a chestiunii NOM – fNOM […]

    Apreciază

  33. Nicolae Cooaci said, on martie 7, 2022 at 11:21 pm

    Papa este demonizat și simpatizant al lui Lucifer. Despre ce vorbim ?

    Apreciază

  34. Nicolae said, on ianuarie 19, 2024 at 8:50 pm

    Tu nu știi că atunci când pomenești de MISA, așa tam nesam se dă imediat alarma în conștiința și gândirea unora dintre noi și astfel ne prindem cine ești și la ordinul cui scrii ? Haide, încarcă te rog și comentariul acesta ! Tu nu știi că atunci când spui adevăruri, dar spui și minciuni, rămâi totuși un mincinos ?

    Apreciază


Lasă un răspuns către adrian Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.