SACCSIV – blog ortodox

EVENIMENTUL ZILEI: „BISERICA din pacate, caci traim intr-o tara ORTODOXA, considera uneori MULT MAI PACATOASA varianta CONTRACEPTIVA decat recurgerea la un AVORT” …

Posted in avort, METODE CONTRACEPTIVE by saccsiv on ianuarie 23, 2011

Citez din articolul Avortul, metoda contraceptivă folosită în exces de românce:

Ignoranţa şi lipsa de educaţie le fac pe românce să transforme avortul într-o metodă contraceptivă folosită mult prea des.

Specialişti în planificare familială spun că de câţiva ani scade tot mai mult numărul tinerelor care îi apelează.

Comparativ cu boom-ul înregistrat imediat după revoluţie (când toate femeile mergeau la medic pentru sfaturi legate de evitarea sarcinii nedorite şi tratament adecvat), acum adresabilitatea a scăzut la jumătate.

„Comparativ cu perioada de vârf a adresabilităţii, cincinalul 1990 – 1995, numărul femeilor curioase de metode moderne de contracepţie s-a înjumătăţit. În perioada de vârf , în anii 90 – 95 aveam între 350 şi 400 de consilieri pe lună, acum ajungem abia la 200 în aceeaşi perioadă”, spune specialistul în planificare familială Carmen Cernescu.

Locul trei la avorturi în UE
În schimb, ginecologii raportează mii de avorturi anual. Numai la Timişoara, în cele două spitale de obstetrică – ginecologie de stat, s-au înregistrat anul trecut 1.362 de avorturi, la cerere.

Cu alte cuvinte, în fiecare zi lucrătoare din 2010, medicii ginecologi timişoreni au executat patru chiuretaje. Nu a fost vorba, în niciunul din cazuri de cauze medicale carec să impună întreruperea de sarcină.

Cifrele nu reflectă realitatea cu exactitate: foarte multe femei apelează cabinetele particulare, iar numărul întreruperilor de sarcină în mediul privat nu este contorizat statistic.

Cu aşa o statistică dramatică, România ocupă locul al treilea în Europa în ceea ce priveşte numărul avorturilor. Conform organizaţiei „Institute for Family Policies”, în ultimii ani în ţara noastră s-au înregistrat peste 120.000 de avorturi, cu o medie de 78 de întreruperi de sarcină la 1000 de femei.

„Această statiscă nu face decât să confirme faptul că suntem o ţară în continuare în faza de dezvoltare, iar educaţia trebuie începută foarte timpuriu, în ciuda principiilor religioase sau modelelor pudice din familie. Media de vârstă a începerii vieţii sexuale se află în jurul a 14 ani, aspect ce ar trebui să ne îngrijoreze pe fiecare în parte”, spune Ioana Vârtosu, medic.
„După chiuretaje, femeile nu merg la planificare familială”
Ginecologii au aceeaşi explicaţie. Româncele ajung să avorteze pentru că nivelul educaţiei lor sexuale este foarte scăzut.

„Nivelul de educaţie medicală nu este nici pe departe satisfăcător şi nici suficient pentru a se apela la metode contraceptive”, explică Mihai Băcilă directorul Spitalului de Obststrică – Ginecologie dr. Dumitru Popescu din Timişoara.

Evident, cineva trebuie să le informeze pe femei că pot evita sarcinile nedorite şi altfel. De regulă, spre dezamăgirea doctorilor, cele care ajung să întrerupă sarcini nu se grăbesc să asculte sfaturile specialiştilor în planning familial.

„Este rolul nostru să le informăm pe femei şi o facem. Întotdeauna după un chiuretaj la cerere le îndrumăm pe paciente la cabinetul de planning familial pentru a li se recomanda metode contraceptive însă nu prea se duc”, a mai spus Băcilă.

„Biserica consideră uneori mult mai păcătoasă varianta contraceptivă decât recurgerea la un avort”

Economic vorbind, e mai ieftin pentru o femeie să ia aticoncepţionale decât să plătească o întrerupere de sarcină.

Fără să mai punem în calcul efectele fizice şi pshice ale intervenţiei. „Anticoncepţionalele sunt de departe mult mai ieftine decât un avort la nivelul unui calcul anual. În continuare în România lipsa educaţiei sanitare şi a sistemului reproductiv îşi spune cuvântul, femeile recurgând la avort pe post de metodă contraceptivă trecând peste orice criteriu etic sau religios. Biserica din păcate, căci trăim într-o ţară ortodoxă, consideră uneori mult mai păcătoasă varianta contraceptivă decât recurgerea la un avort. Explicaţia constă în faptul că anticoncepţionalele pot inhiba implantarea unui ovul lunar, făcându-le astfel pe femei culpabile de câte un avort în fiecare lună”, mai spune medicul Ioana Vârtosu.

Comentariu saccsiv:

Intr-adevar, enorm de multe avorturi in Romania:

Parintele NICOLAE TANASE: Înotăm în sânge

Mare ticalosie citim insa in ultima parte a articolului. Cica:

Biserica din păcate, căci trăim într-o ţară ortodoxă, consideră uneori mult mai păcătoasă varianta contraceptivă decât recurgerea la un avort. Explicaţia constă în faptul că anticoncepţionalele pot inhiba implantarea unui ovul lunar, făcându-le astfel pe femei culpabile de câte un avort în fiecare lună

De unde le scot astia? E pacat avortul. Indiferent ca-i prin absorbtie, prin sterilet sau alte metode contraceptive. E o crima.

Pasajul ticalosit lasa sa se inteleaga ca Biserica Ortodoxa ar incuraja indirect avortul, sa-i zicem, clasic, acea „intrerupere de sarcina”.

Per ansamblu, articolul incurajeaza nenasterea de prunci. Nu se sufla o vorba despre macelul ce are loc in timpul unui avort prin absortie:

VIDEO SOC – Clasament AVORTURI: Marea Britanie locul 1, Franta 2, Romania 3. FILMARI AVORT (interzis minorilor)

Ci doar ca e mai scump si mai arunca in treacat o fraza:

Fără să mai punem în calcul efectele fizice şi pshice ale intervenţiei.

In rest, ei cica sunt civilizati …

27 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on ianuarie 23, 2011 at 10:46 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

    • bodea said, on ianuarie 24, 2011 at 11:12 am

      buna ziua
      cel mai simplu lucru de control e scanarea irisului, si cu tehnica din prezent se vede si din spatiu
      procesul a inceput prin „pozarea” angajatilor din sistemul public

      Apreciază

    • bodea said, on ianuarie 24, 2011 at 11:24 am

      pozele se vor afisa pe site-urile autoritatilor respective.
      operatiunea are loc de la 1 m distanta si cu ochii larg deschisi !!!

      Apreciază

  2. Greta said, on ianuarie 24, 2011 at 8:23 am

    Strigatul mut intr-o lume cu inimi impietrite ! Sa ne ierte Domnul pentru asemenea pacate si sa ne lumineze si ne intelepteasca Bunul Dumnezeu pe toti !

    Off topic !!! Saccsiv, ai idee unde se afla o particica din Moastele Sf. Grigorie Teologul in Bucuresti? Mai exact cum se numeste Biserica? Maine il praznuim !

    Apreciază

  3. Daniel said, on ianuarie 24, 2011 at 8:33 am

    Off topic! Un video despre cardul de sanatate, interesant http://www.youtube.com/watch?v=-H4Z_kmPhfw&feature=player_embedded#!

    Apreciază

  4. umilinta said, on ianuarie 24, 2011 at 8:42 am

    De pe crestin ortodox: „Sfintii: Cuv. Parascheva (praznuita pe 14 octombrie, particica din moastele Sfintei si dintr-un vesmant al sau) se afla intr-o racla din Biserica „Sf. Nicolae si Sf. Parascheva – Sf. Vineri Noua” (pe Bd. „N. Titulescu”, Nr. 157-159, de langa statia de metrou „Gara Basarab”), alaturi de o a doua racla cu particele din moastele Sfintilor: Nicolae (praznuit pe 6 decembrie), Haralambie (praznuit pe 10 februarie), Mc. Ucisi in Sinai si Rait (praznuiti pe 14 ianuarie) si Grigorie de Nazianz (praznuit pe 25 si 30 ianuarie)”

    Apreciază

  5. Cosmin S. said, on ianuarie 24, 2011 at 9:04 am

    Saccsiv,
    Eu cred ca ar fi binevenite si niste comentarii la acest articol din EVZ, chiar de pe pagina EVZ a articolului.
    Iata, am selectat eu cateva, ca sa se vada rodul manipularii prin mass-media si rodul reeducarii maselor in spirit iudeo-masonic:

    „23 ianuarie, 01:07. wally

    @Glaciatus
    prin faptul ca BOR se opune folosirii contraceptivelor si prezervativelor nu denota ca are o gandire medievala? poate ca lumea ar fi mai deschisa spre religie daca si religia ar tine pasul cu timpurile in care traim nu crezi asta?
    nu ii condamn pe cei ce cred in religie, e dreptul lor, suntem o tara aparent libera, unde fiecare are dreptul in principiu sa creda in ceea ce vrea el, fara sa fie persecutat si judecat pt asta!!!
    Faci cumva parte din BOR sau mai rau din vreo secta de asta religioasa ce a aparut in peisajul mioritic dupa 89?
    Apropos in limba romana suna foarte frumos cand faci un acord intre subiect si predicat, zic eu, cel putin asa am fost invatat in gimnaziu!!! citez: „Ce lucruri ai facut voi la viata voastra ca sa fiti exemple demne de urmat?”
    hai sa fii iubit, si nu mai posta in noaptea asta ca maine e zi de liturghie!!!!
    amin!!

    23 ianuarie, 07:24. Catalinn

    Principala problema a generatiei noastre si a viitoarelor este suprapopularea si scaderea resurselor, pe scurt, suntem prea multi. Deci crima sau nu, reducerea natalitatii nu poate fi decat de bine indiferent de metoda.
    In scurt timp vom fi 7 miliarde, in timp ce prin ’40 erau putin peste 2 miliarde. Pe vremuri mai erau razboaie, boli care tineau nr populatiei in frau. Venea o epidemie de ciuma in Evul Mediu, o treime din europeni mureau. Era nevoie de aproape 100 de ani pt a reveni la nr de dinaintea ciumei. In plus speranta de viata era pe la 40-50 de ani, nu peste 70 sau chiar 80 in tarile dezvoltate.

    23 ianuarie, 11:29. Esti un tampiit!

    Catalin are dreptate, imbeciilule! Planeta e suprapopulata si nu mai are deloc resurse! Si lasa-ne cu mizeriile reliioase, ca Satana nu exista si Creatorul nu e cel care crezi tu1 Avortul e foiarte bun!

    23 ianuarie, 07:49. dan

    Cea mai buna metoda de a nu avea copii este sterilizarea prin ligaturarea trompelor uterine. Aceasta metoda ar trebui aplicata pe scara larga, este sigura, fara efecte secundare si definitiva.
    O alta metoda buna e implantul hormonal dar deocamdata e scump pt marea majoritate a populatiei.

    23 ianuarie, 07:53. dan

    Tina, nu! Cea mai buna metoda este sterilizarea definitiva prin ligaturarea trompelor uterine.
    Ar trebui ca Ministerul sanatatii sa aloce fonduri pt un program gratuit de sterilizare in masa, in primul rand al tiganilor, apoi a tuturor familiilor cu venituri mici.

    23 ianuarie, 01:32. yy

    foarte trist,in secolul 21 si femeile romance apeleaza la avorturi ca si pe vremea lui Ceausescu,cand scuza era ca nu au acces la contraceptive. Acest lucru dovedeste ca mai nimic nu s-a schimbat,aceeasi mentalitate UCIGASA transmisa de la mama la fiica,NEPASAREA, spalarea pe maini ca si cum e un lucru normal,dar nu e, este o crima ,un OMOR AL UNUI COPIL NEVINOVAT CARE ESTE NENASCUT,dar care moare in chinuri; nu stiu cum puteti dormi noaptea , cum de nu aveti remuscari femeilor care ati recurs la avort??? De ce un copil nevinovat trebuie sa sufere ,sa fie impuns cu instrumente chirurgicale pana moare? Si de un caine vagabon ne este mila pe strada,cum de nu va este mila de O VIATA DE OM,DATA DE D-ZEU??????? Ce o sa raspundeti in fata Lui D-zeu in Ziua Judecatii de Apoi, de ce ati UCIS UN SUFLET INOCENT SI FARA APARARE?

    23 ianuarie, 02:03. Esti_bou!

    Bai tantalaule, d-zeul ala la care te inchini tu si religia condamna in primul rand contraceptia, nu avortul, asa ca e o tammpenie tot ce spui!

    yy
    5 răspunsuri, 0 voturi
    23 ianuarie, 05:01. yy

    @ pt boul care a raspuns: toate religiile CONDAMNA AVORTUL,SUNT ANTI- AVORT, nu toate sunt impotriva folosirii de CONTRACEPTIVE,ai inteles acum ,tantalaule?

    yy, esti_bou!
    0 răspunsuri, 0 voturi
    23 ianuarie, 11:33. yy, esti_bou!

    yy, esti un tampiit! Religia cre(s)tina si Biblia condamna contraceptia dar nu condamna avortul! Marsh de aici!

    Crestinul
    0 răspunsuri, 0 voturi
    23 ianuarie, 11:35. Crestinul

    yy, tu poate apartii de vreo religie satanista! Crestinismul condamna orice forma de contraceptie ca pe o crima impotriva lui Dumnezeu!

    Glaciatus
    0 răspunsuri, 0 voturi
    23 ianuarie, 13:48. Glaciatus

    Contraceptia nu este o crima; avortul este crima.

    Contraceptia este doar imoralitate sexuala.

    Nu poti sa pui semnul egal intre contraceptie si avort.

    23 ianuarie, 23:31. Glaciatus

    Nu esti ortodox, esti doar un jeg care posteaza cu nickul „ortodox” doar ca sa atraga antipatia celorlalti asupra Ortodoxiei.

    Contraceptia nu este un pacat la fel de grav ca avortul.

    Cei care sustin asta sunt fanaticii si fundamentalistii.”

    Apreciază

    • Adrian.I said, on ianuarie 24, 2011 at 12:09 pm

      Cosmin S. Majoritatea care scriu impotriva Ortodoxiei, sunt agenti platiti sa faca lucrul asta pe net.

      Apreciază

      • G-man said, on ianuarie 24, 2011 at 4:46 pm

        nu zic .. ne imbatam cu apa rece .. Adrian.I ia un pix si o foaie si ia-o de vale prin oras / localitatea ta si pune niscaiva intrebari …. sa vezi surpriza! si nu ii plateste nimeni pentru prostia lor ..e mai grav… e starea natiunii.

        Apreciază

      • Adrian.I said, on ianuarie 24, 2011 at 6:18 pm

        @G-man. Stiu asta , dar nu sunt nici naiv….. 328 de comentarii pe evenimentul zilei!!!!!Tipic sionist …intoxiri si strategii deja expirate.

        Apreciază

  6. Florin F. said, on ianuarie 24, 2011 at 10:07 am

    Eeee, cainii latra si noi vom lua mantuire de sus… si totusi, daca nu vor sa-si implineasca viata in buna-randuiala si sa-si intemeieze familii, de ce nu se sacrifica pe ei insisi domnii astia? De exemplu sa intemeieze o comunitate „fara dumnezeu” in care sa nu procreeze? Sau de ce nu urmeaza exemplul lui Origen? Marele Origen a facut asta pentru cu totul alte finalitati, dar metoda de ce nu o urmeaza acesti illuminati? Slava Tie Doamne ca ne–ai dat povara orthodoxiei!

    Apreciază

  7. Iones said, on ianuarie 24, 2011 at 11:47 am

    Palestinienii au fost dispuşi în 2008 să renunţe la o parte din Ierusalimul de Est:

    http://www.realitatea.net/w4_palestinienii-au-fost-dispusi-in-2008-sa-renunte-la-o-parte-din-ierusalimul-de-est_795037.html

    Apreciază

  8. AR said, on ianuarie 24, 2011 at 11:58 am

    Pilulele contraceptive luate de majoritatea femeilor cauzeaza avorturi timpurii de care nici macar nu se stie ca au loc. Si steriletul cauzeaza avorturi. Singura diferenta intre avortul chirurgical si cel timpuriu cauzat de metodele contraceptive e ca femeia nu stie ca face avort si nu trece prin trauma avortului. Nu vad de ce metodele contraceptive care cauzeaza avorturi timpurii ar fi pacate mai mici decat avortul in sine.

    Apreciază

  9. Provita Bucuresti said, on ianuarie 24, 2011 at 12:30 pm

    Nu, Romania nu este a treia tara la avorturi in UE, ci prima. Adica are cele mai multe avorturi raportat la populatia totala.

    Strict numericeste, da, UK si Franta au mai multe avand insa populatia mult mai numeroasa.

    Daca socotim si tarile europene din afara UE, prima e Rusia, a doua Georgia, a treia Romania.

    Gasiti statistici la http://provitabucuresti.ro/resurse/statistici-i-studii/statistica

    Cat despre afirmatia din finalul articolului, este absurda si lipsita de temei.

    Apreciază

  10. Mircea Puşcaşu said, on ianuarie 24, 2011 at 12:42 pm

    http://bucovinaprofunda.wordpress.com/2010/06/07/ce-nu-se-spune-despre-metodele-contraceptive/

    Pilulele contraceptive. În anii ‘55 au încercat doi medici din America să descopere o metodă contraceptivă. Ei au aflat că că cei doi hormoni, şi estrogen şi progesteron, pot să pună ovarul în repaus. Însă, de curând, s-a dovedit că aceşti hormoni de fapt nu fac altceva decât să producă unele, şi chiar mari, dereglări în organism.

    În momentul în care noi luăm pilula, noi introducem în organism, un surplus de hormoni, nu naturali, ci sintetici (hormoni modificaţi în laborator). Structura lor chimică este în aşa fel modificată ca să aibă un efect maxim contraceptiv şi abortiv. Şi în primul rând abortiv.

    În momentul în care ingerăm aceşti hormoni, nu se întâmplă ca în cazul celor naturali(dimineaţa se elimină din organism orice surplus de hormoni naturali). Aceştia sunt hormoni sintetici, chimici, care se depozitează în timp în organism. Oricine ia pilula timp de ani de zile, şi mai ales cinci ani şi peste cinci ani, va avea un stoc de hormoni în ficat. Acest stoc de hormoni din ficat va produce în lanţ nişte reacţii ireversibile, care duc la boli cronice, pe care noi, medicii de familie ne străduim să le vindecăm. Şi nu reuşim. Este deja târziu!

    Pilula nu este doar contraceptivă, este şi abortivă. Pilula duce la avorturi. Pilulele nu fac nimic altceva decât înlocuiesc un avort chirurgical cu un avort hormonal. Ce înseamnă acest lucru?

    Avort hormonal. În momentul în care aceşti hormoni intră în organism, ei acţionează astfel: în primul rând pun ovarul în repaus, în al doilea rând acţionează pe mucoasa uterină.

    Ce fac aici? Când are loc fecundarea -pentru că trebuie să ştiţi că pilula are o mare rată de eşec, între 3 şi 8 %, chiar mai mult – în acel moment copilul ajunge în mucoasa uterină. Mucoasa uterină este modificată de această pilulă în aşa fel (este chiar distrusă) ca acest copil să nu se poată nida şi atunci el este avortat. Şi iată că se ajunge la un avort.

    Statistic, o femeie care ia o pilulă timp de 2-3 ani de zile are cel puţin două avorturi hormonale.

    Tu iei o pilulă, are loc fecundarea, care duce, desigur, la acea sarcină nedorită, copilul ajunge la nivelul uterului unde este avortat după aproximativ 7-14 zile. Copilul care este avortat este atât de mic încât nu se vede, nimeni nu-şi dă seama că are un avort, doar atâta îşi poate da seama o femeie, că are un ciclu menstrual mai abundent, dar este de fapt un copil avortat. Luând pilula 5 ani, o femeie are deja multe avorturi hormonale. Ea nu le ştie, nu le conştientizează, dar ne trezim cu sindrom post-avort hormonal.

    Pilula de urgenţă este o cantitate de hormoni, estrogen şi progesteron, care însumate duc la avort în primele zile de sarcină. Cantitatea de hormoni este foarte mare(ca si cum ai lua timp de 2-3 ani pilula anticonceptionala obisnuita). Din aceasta cauză pilula de urgenţă este atât de periculoasă.(duce de multe ori la hemoragii).

    Deci încă o dată: această pilulă de a doua zi nu este contraceptivă, ci avortează copilul.

    Sindromul post-avort hormonal. Am studiat cazuri de sindrom post-avort hormonal. Ce înseamnă asta? Că deşi nu au nici un avort chirurgical, sunt tot mai multe cazuri de femei care intră în depresii nervoase cronice, exact în acelaşi sindrom post-avort, cu aceleaşi simptome, ca si cum ar fi facut avort chirurgical.

    De aceea cred că avortul hormonal este mult mai periculos, pentru că nu ştii că ai făcut avort, şi am cazuri chiar de schizofrenie. Am avut cazuri de femei care au luat pilula ani şi ani de zile şi ajung în acest sindrom post-avort fără să aibă nici un avort chirurgical.

    Sigur că o să spuneţi că pilula totuşi este şi contraceptivă. Este, e adevărat, dar micropilula, cu cât se ajunge la o scădere a cantităţii substanţelor hormonale de inhibare a ovulaţiei, ca să nu dea acele reacţii secundare, cu atât mai mult e abortivă.

    Boli favorizate de pilulă

    După vârsta de 35 de ani pilula nu se mai administrează. De ce dintr-o dată, după 35 de ani, nu mai e voie să se administreze pilula?

    Fiindcă ea produce şi favorizează o mulţime de boli cronice. Pilula produce aceleaşi boli cronice şi înainte de 35 de ani, materialele care au venit din străinătate au dovedit că chiar prin întreruperea pilulei după ani de zile, nu se poate stopa cursul acestor boli.

    Aceste boli sunt date de acel stoc de hormoni care rămân în …..

    Apreciază

  11. Tardea Raluca Diana said, on ianuarie 24, 2011 at 12:54 pm

    Nu am nici o consideratie fata de femeile avortoare!Sunt mult mai ticaloase decat criminalii in serie!Ar trebui excluse din Biserica Ortodoxa!Si acei care fac propaganda in acest sens!

    Apreciază

    • bogdana said, on ianuarie 24, 2011 at 3:18 pm

      mai bine ai avea mila fata de ele caci pedeapsa lor e mare daca nu se trezesc. de ce sa fie excluse din biserica sa nu mai aiba nicio sansa la ispasirea pacatelor?
      inteleg eu ce vrei sa spui dar esti extremista. daca facea/ar face asa Mantuitorul nostru….
      discutia e foarte sesnsibila. am cunoscut o tanara care a avut o relatie cu un baiat si a ramas insarcinata ala a parasit-o si ai ei au obligat-o sa faca avort ca daca nu o dadeau afara din casa, avea 17 ani. crezi ca Bunul Dumnezeu o va intreba numai pe ea de ce a facut avort?

      Apreciază

      • Tardea Raluca Diana said, on ianuarie 24, 2011 at 3:40 pm

        Bogdana,m-am referit si la barbatii care sunt implicati in aceasta crima!Pe mine pt. pacate mai mici ma acuza lumea,pt. o vorba spusa la nervi.Da!Sunt extremista si ma mandresc cu asta!Extremisti nu sunt cei care sub falsa smerenie umple bisericile si smitesc si pe altii,chiar prin laudarasenia lor cu acest pacat al crimei!?Fata de care amintiti trebuia sa caste bine ochii,iar baiatul in cauza este la fel de vinovat!Copilul acela nenorocit a fost vaduvit nu numai de lumina zilei,ci si de Sf. Botez!Cum ramne cu viata vesnica a acelui copil nevinovat?!

        Apreciază

      • bogdana said, on ianuarie 24, 2011 at 6:07 pm

        draga raluca diana
        in primul rand daca altii te judeca pt pacate mai mici tu de ce sa faci la fel?
        apoi, stii de ce s-a suparat Dumnezeu pe prietenii lui Iov? pt ca l-au judecat cand el era deja „judecat” de Dumnezeu. ei trebuiau sa aiba mila pt el, sa il ajute. nu uita ca Moise a vrut sa moara pt un popor nelegiuit daca Dunezeu nu l-ar fi iertat.
        e bine sa ai pretentii de la tine dar sf. Ioan Gura de Aur spunea ca cel mai bine e sa fii aspru cu tine insuti si bland cu ceilalti. Mantuitorul ne-a invatat sa fim intelepti ca serpii si blanzi ca porumbeii si avand in vedere ca a salvat si salveaza in continuare lumea nu vad de ce as gasi eu alta varianta.
        nu sunt de acord cu avortul, nu sunt de acord cu cei care promoveaza avortul sau contraceptia, dar cand o femeie imi spune ca a facut avort nu am voie sa ii spun nimic decat sa fac tot ce-mi sta in putinta sa inteleaga ce urias pacat este, deci pot sa o ajut de acolo inainte si s-ar putea sa si reusesc. daca as condamna-o eu?!? si altii si altii…. s-ar speria si mai rau si ori nu ar intelege gravitatea faptului ori ar face in continuare si s-ar ascunde ceea ce e fff rau, nu ar sti de puterea spovedaniei, a pocaintei.
        nu uita „spala-ma-vei si mai vartos decat zapada ma voi albi”
        e drept sa te intrebi ce se intampla cu un copil care nu a avut parte de Sfantul Botez dar sa nu uiti niciodata ca de aceea exista Dumnezeu. El nu ne-a cerut sa ne ingrijim de sufletul nenascut tocmai pt ca nu e in puterea noastra ne-a cerut sa ne ingrijim de ce ne sta in putere.
        la fel si la sinugicasi Biserica face slujba pentru mangaierea familiei nu pt sinucigas.
        Bun este Domnul si nestiute sunt caile Lui, sa nu ne punem in locul Lui si mai ales sa ne rugam sa ne dea discernamant ca doar El a creat culorile si nuantele, si tonurile muzicale, nu?

        Apreciază

  12. Iones said, on ianuarie 24, 2011 at 2:36 pm

    😦 http://www.myspace.com/video/vid/8087405

    Apreciază

  13. Teologia noastra. said, on ianuarie 24, 2011 at 3:42 pm

    Daca nu vom respinge/refuza ACUM orice act/card cu microcip, cu pecetea satanei adica, mai tarziu va fi aproape imposibil pentru noi romanii, asa zis crestini-ortodocsi, sa refuzam “pecetluirea finala”…

    Apreciază

  14. Feeria said, on ianuarie 24, 2011 at 6:39 pm

    Foarte interesant articolul privitor la anticonceptionale si real pentru ca orice medicament are si efecte adverse ce se remarca in timp.Depinde insa de organism.Pareri pentru planificarea familiara sunt pro so contra.Cred ca in afara acestui aspect ar trebui ca factorii responsabili sa se implice activ in viata tinerilor sa le explice importanta vietii sexuale,cauze, efecte, importanta abstinentei si cat de major este sa aduci pe lume un copil de care sa nu ai posibilitate -emotionala,materiala sa te ocupi.A se vedea cazul copiilor abandonati pe langa care semenii trec nepasatori.Intreaga societate ar fi ma sanatoasa, mai morala,mai buna daca oamenii si-ar aminti ca au liber arbitru si ca Dumnezeu te ajuta mereu daca te rogi si iti mai folosesti din cand in cand si inteligenta emotionala.Cu alte cuvinte daca discerni.

    Apreciază

  15. Fulger said, on ianuarie 24, 2011 at 7:58 pm

    Hmm , se pare ca aceasta campanie de avort se raspandeste ca un parazit. Ele cand avorteaza n-au nici un resentiment, este ca si cum ai omora un gandac, pentru ele.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: