SACCSIV – blog ortodox

Video – MIRCEA BADEA zice: “Planeta e suprapopulata”. Si sugereaza faptul ca guvernarea Basescu adopta masuri in consecinta, cand declanseaza razboiul impotriva mamicilor

Posted in MIRCEA BADEA, SUPRAPOPULARE, Traian Basescu by saccsiv on decembrie 10, 2010

Urmariti va rog de la minutul 40, emisiunea “In gura presei” din 09.12.2010:

Dupa cum observati, incepe prin a lua in bascalie filmul Zeitgeist:

Zeitgeist subtitrare in limba romana si analiza documentarului

Stim insa ca Mircea Badea e anti crestin:

FRICA DE DUMNEZEU. Scrisoare catre MIRCEA BADEA

VIDEO: ANTI CRESTINISM la Antena 3

Asadar, din celebrul documentar, nu atacul impotriva crestinismului critica el. Atunci ce? Semnele de intrebare referitoare la 11.09.2001? Atacul impotriva bancilor?

Deci, dupa parerea lui, “planeta e suprapopulata”. O minciuna tare draga ELITELOR … Sa ne mai amintim si ca MB promova vaccinarea:

Ticalosia lui Mircea Badea

Prin urmare, e clar. Personajul e atat anti crestin cat si un propagandist al unor actiuni esentiale din agenda de lucru a SISTEMULUI. El doar se preface ca critica unele chestii. Si o face doar pentru a baga mizerii in prajiturele.

Pentru cei ce inca nu stiu cum e treaba cu “suprapopularea”, ii rog sa inceapa studiul cu:

ANALIZA – Mesajul de pe GEORGIA GUIDESTONES (Pietrele Indrumatoare din Georgia): maxim de 500 milioane de locuitori pe planeta si doctrina NOII ORDINI MONDIALE

Pe de alta parte, el observa bine faptul ca guvernarea Basescu adopta masuri in consecinta, cand declanseaza razboiul impotriva mamicilor. Intr-adevar, pe langa aspectele ce le-am aratat la:

EXPERIMENTUL ROMANIA, componenta: FEMEILE IN SISTEM SI COPII INSTRUITI DE SISTEM. Adica punctul 5 al doctrinei illuminatilor … Asta e treaba cu reducerea CONCEDIULUI MATERNAL

Razboiul lui Basescu impotriva mamicilor este si o componenta a masurilor impuse de SISTEM pentru a ne mai rari. Dar tot MB zice ca suntem prea multi, asadar, care ar fi concluzia? Ca marioneta Basescu face bine cand executa si acest ordin al ELITELOR?

41 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on decembrie 10, 2010 at 9:33 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. natalia said, on decembrie 10, 2010 at 10:55 am

    Am un filmulet cu Badea foarte sugestiv…o sa ti-l timit pe mail.Si zilele urmatoare cum am si eu timp o sa caut ca am pe undeva o inregistrare cu emisiunea din ajunul craciunului de la sinteza zilei de anul trecut.

    Apreciază

  3. natalia said, on decembrie 10, 2010 at 11:05 am

    Uite am gasit filmuletzul care vroiam sa ti-l trimit:http://www.youtube.com/watch?v=bpiYfLOlOP8…ce sa mai zic….

    Apreciază

  4. natalia said, on decembrie 10, 2010 at 11:10 am

    N-am gasit decat fragmentul despre care ziceai tu… doar aici deocamdata http://ingurapresei.a1.ro/social/Teoria-conspiratiei-in-viziunea-lui-Mircea-Badea_1991.html
    Ca de obicei Mircea Badea are bunul obicei de a minimaliza orice subiect la fel cum a facut de „n” ori si cu masoneria.Ma refer la subiectul legat de Trilaterala.

    Apreciază

  5. Florin Pavel said, on decembrie 10, 2010 at 11:11 am

    Poate nu sesizezi nuantza spuselor lui Mircea Badea iar site-ul tau de informare e unul anti Badea, doar ca el ceea ce zice, o zice mai mult in batjocura fatza de sistemul nostru de conducere…Daca ai urmari tot ce spune ti-ai da seama care e esentza, dar tu urmareshti anumite fire…Nu vreau sa ii iau apararea lui MB, are si el greselile lui, nu suntem pe pamant sa ii judecam p altzii, cu tot respectul fatza de ceea ce scrii aici, lucruri destul de importante, sincer cred ca nu e chiar asa cum critici…,asta numa daca nu eshti pro Basescu….

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 10, 2010 at 11:17 am

      Florin

      Ai incheiat foarte inteligent …

      Apreciază

      • Florin Pavel said, on decembrie 10, 2010 at 11:22 am

        Vezi tu?, in lumea asta sunt oameni pro si contra ceva, iar in acceptziunea lor, sunt ferm convinshi ca este corect, dar altora poate li se pare incorect…nu e vorba de incheiere…am vrut sa scriu mai multe, dar sincer nu cred ca ar avea rost…, iar daca tot vorbim de Dumnezeu, El trebuie sa fie in fiecare dintre noi, sa stim sa-L purtam…in fine…ce voiam sa subliniez este faptul ca daca nu urmareshti tot ce spune e aproape imposibil sa intzelegi ce vrea cu adevarat sa spuna,…iar daca incepi sa iei fiecare cuvant in parte….iese o harababura….oricum…tine-o tot asa cu blogul….este cel mai bun blog pe care il citesc…succes…

        Apreciază

  6. Didi said, on decembrie 10, 2010 at 12:23 pm

    L-a pus CNA-ul la zid facandu-l bun de plata? Foarte bine… Exemplul interzicerii reclamei la acea licoare toxica chiar ar trebui sa-i trezeasca pe multi. Si de fiecare data cand il ia gura pe dinainte sa-i aduca cineva aminte ca in tara asta pe langa manelsiti si probasisti sunt foarte multi oameni de buna credinta care se raporteaza corect pe verticala nu pe orizontala. Nimeni si niciodata nu s-a gandit ca un post de televiziune pe langa prezentare de stiri si analiza acestora e un excelent instrument de formare si deformare a opiniei publice. Sa confunzi trairea ortodoxa cu superstitia tiganeasca e foarte simplu , cand ai in spate o televiziune cu rating si in fata o masa de unde behai vrute si nevrute.
    Daca romanii s-ar destepta si nu ar mai dormi cu telecomanda sub perna renuntand la fascinantul ochi de sticla , acesti formatori de opinie ar fi muritori de foame.
    Astept ziulica in care acest badea scartzan isi da palme in direct pentru spumoasele ofense aduse unei intregi istorii si traditii crestin-ortodoxe romanesti , sau momentul in care fara discernamant si sigur pe el recomanda tuturor lustruitul si sticlosul cip de pe frunte.
    Sa fim ingaduitori : nu e porc , ci mistret , o salbaticiune ce nu poate fi domesticita „in gura”Romaniei ortodoxe.

    Apreciază

  7. mircea said, on decembrie 10, 2010 at 12:38 pm

    Badea e printre cei mai periculosi. Mai ales pt tineri.
    Pai cum bre, daca zice ca nu exista Dumnezeu, Diavol… Si mai face si misto pe tema asta. Si ce daca constata si spune ca sistemul asta e ticalos. Stim si noi. Cel mai periculos mijloc de manipulare e ce practica el. Adevar si minciuna. Numai ca minciuna lui e cea mai mare posibila.

    Apreciază

  8. RoHistory said, on decembrie 10, 2010 at 12:44 pm

    Aici este fragmentul din emisiunea lui Mircea Badea.

    Apreciază

  9. gabi said, on decembrie 10, 2010 at 3:16 pm

    Mircea
    Sunt intru totul de acord cu tine, e foarte periculos pentru ca este ateu si amesteca aceasta atitudine anti-sitem (de fapt pro Voiculescu) cu mesaje anti-crestine mai pe fata sau mai voalate.
    L-am urmarit si eu si poate sa te amuze si te-ai tot uita, pentru cei slabi de inger poate fi un formator de opinii amuzant si perfid.

    Apreciază

  10. Simona said, on decembrie 10, 2010 at 6:18 pm

    De la 01.01.2011 se va implementa Declaratia unica 112 la fisc. De la 01.07.2011 va fi obligatgorie depunerea on line printr-o semnatura digitala.
    http://www.anaf.ro/public/wps/portal/ANAF

    Apreciază

  11. Lucian said, on decembrie 10, 2010 at 9:55 pm

    Mircea Badea este singurul ins din peisajul media romanesc care se zbate sa lupte cu MINCIUNA si IPOCRIZIA. Sigur, in felul in care le intelege el. Dar macar se lupta.

    Un om care este in esenta ateu nu se lupta cu minciuna. Si nici cu ipocrizia. Un ateu se FOLOSESTE atat de minciuna cat si de ipocrizie, nu se lupta pt. a le demasca. Aceasta lupta este, in esenta, rezervata celor care simt crestineste. Iar Mircea Badea cred ca este un om care, in esenta, simte crestineste, chiar daca, probabil, nu stie INCA acest lucru.

    Genul de „atacuri” la adresa „credintei crestine”, ca cele ilustrate si comentate total aberant in link-ul de mai sus, sunt, in cazul lui, indreptate mai ales impotriva „crestinilor” si a fariseismului si falsului pietism, nu a Bisericii sau a lui Dumnezeu.

    Sigur, poate nu este el cel mai in masura sa judece genul acesta de lucruri. Dar judecatile lui, in cele mai multe cazuri (nu in toate) sunt corecte si de bun-simt, chiar daca incomode.

    Nu tin minte insa sa-l fi auzit vreodata vorbind urat despre Biserica, despre Hristos sau despre Dumnezeu in general, asa cum o fac altii.

    Apreciază

    • Florin Pavel said, on decembrie 10, 2010 at 10:56 pm

      Ei nu inteleg ce spune Badea…de asta se lasa manatzi de o furie fara intzeles…doar analizeaza doar nishte franturi de fraze care luate separat suna urat…

      Apreciază

    • cb said, on decembrie 11, 2010 at 9:07 pm

      Din atatea „esente”, m. b. ramane tot un ateu care ataca Biserica, la ordin.

      Apreciază

    • cb said, on decembrie 11, 2010 at 9:25 pm

      Din atatea “esente”, m. b. ramane tot un ateu care ataca Biserica, la ordin.

      Apreciază

    • natalia said, on decembrie 11, 2010 at 9:27 pm

      Poate ma insel si sincer m-as bucura sa nu fie cum spun eu dar dupa umila mea parere Mircea Badea nu se lupta sau macar incearca sa se lupte cu minciuna si ipocrizia…ci doar mimeaza aceasta lupta…e doar un bun actor pe statele de plata a unui mogul media.Cand esti angajat intr-o companie mergi in directivele care ti le da conducerea,respecti politica firmei asa e si cu trusturile media…mi se pare naiv sa crezi in imaginea de revolutionar chiar antisistem luptator pentru dreptate …din platourile unei televiziuni.Eu una cred ca este doar o imagine formata cosmetizata,trebuie sa joace un rol pt un anumit segment de public iar MB o face foarte bine trebuie sa recunoastem.Mi se pare o fatarnicie cumplita ca Dan Voiculescu sa declare ca el nu isi da cu parerea in ceea ce priveste opiniile politice si actiunile facute de angajatii trustului sau…nu stiu cine-l mai crede intr-o societate cu oameni care gandesc cu capul lor cred ca nici macar copii de gradinita.Poate ca Badea nici macar nu are convingerile pe care si le afiseaza…(o fi crestini in secret dar nu da bine sa o arate cine stie?)…dar odata intrat in hora,semnand contractul trebuie sa joace.Sa ne rugam totusi si pentru el si sa nu-l pizmuim …uraste pacatul nu pacatosul.

      Apreciază

  12. Sergiu said, on decembrie 11, 2010 at 10:27 am

    Să ne rugăm pentru Mircea Badea. Păţim acum la fel cum s-a întâmplat şi cu Legiunea Arhanghelul Mihail, nu au fost loviţi de nebotezaţi direct, şi de români de-ai noştri, oameni care s-au făcut slugi oarbe ale masoneriei.

    Apreciază

  13. mircea said, on decembrie 11, 2010 at 10:37 am

    Pt cei pro Badea,

    Cei care sint impotriva lui, asa cum vorbeste acum (nu stiu cum va evolua si ce se va intimpla in viitor cu credintele lui), inteleg perfect ce spune el, si mai inteleg in plus si ce nu inteleg cei care il sustin. Pt acestia din urma, cititi ce spunea Serafim Rose prin 1980 – „e mai tirziu decit credeti”, printre altele – Paisie Aghioritul, Arsenie Papacioc, Iustin Pirvu, Steinhardt, Calciu Dumitreasa. Si chiar daca nu intelegem noi prea bine, mergem pe cuvintul celor mai sus citati. Ca dupa ce ii citesti, iti dai seama cit de vierme esti, cit de pe aratura e Badea, si ca fara de Iisus nimic nu poti face. Mai ales pt ce se intimpla acum si ce va fi.
    In acest moment, pt crestinism, asa cum vorbeste, Badea e cel mai periculos personaj din mass-media.
    O spune unul care ii venea sa-l imbratiseze asa cum a vorbit la moartea lui Marian Cozma, care dpdv al meu, e cel mai tragic eveniment sportiv la care am fost martor.

    Apreciază

  14. kosk said, on decembrie 11, 2010 at 2:55 pm

    badea este ateu ,si nu poti sa ai pretentii dela unul de teapa lui sa inteleaga anumite lucruri, caci te lovesti de un zid.asa ‘s toti ateii, fara exceptie.

    Apreciază

  15. mircea said, on decembrie 11, 2010 at 4:09 pm

    Ok, Badea e ateu, da’ auzi bre cica nu intelegem noi adincimea spuselor lui.
    Asta e tare de tot. Ateii si evolutionistii pica si la examenul de ratiune si de spirit.
    La ratiunea lor draga pica pt ca toate legile si principiile din stiinta actuala spun ca aparitia vietii si evolutia sint imposibile. Adica in orice proces exista o pierdere. Adica o degradare a calitatii energiei, informatiei implicate in acel proces. Nici macar nu se pastreaza ca la inceput. Randamentul e mai mic decit unu’ orice ai face. Energia se conserva, dar calitatea ei nu. Pe cind viul are nevoie de calitate din ce in ce mai mare, sub toate aspectele. De spirit si suflet nu mai vorbim ca cica nu exista.

    Apreciază

  16. Stefan said, on decembrie 11, 2010 at 5:10 pm

    Pentru cei pro m..badea : va pot spune ca atunci cand aveam timp chiar ma uitam la acest tip ce era haios uneori cand facea bascalie de cei care nu erau in barca masonului sef de la crescent,dar ulterior s-a obraznicit spre nesimtire si mai mult,a devenit bufonul de servici de la curtea antenelor neezitand sa atace fara scrupule tot.Inclusiv pe noi Crestin Ortodocsii opusi ideilor lui de ateu evolutionist care se trage din maimute,asta e opinia lui nu a noastra,iar prietenu’ oreste mason de grad inferior ii tine mingea la fileu atacand nuantat Ortodoxia si pe cei care traiesc in aceasta adevarata Credinta. Voi, acesti ipocriti care ii luati apararea lui mb,spunand ca sa nu judecam pe altii,voi stiti ce spuneti? Pai daca imi trage unul o piatra in cap,depinde de moment,cred ca ma inchin si plec spunandu-mi”e nebun saracul de el” dar cand unul ca acesta imi ataca Religia mea Ortodoxa,hulind progresiv si constant,eu ce trebuie sa fac,ma pot preface si sa inchid ochii fata de nemerniciile si josniciile pe care ni le adreseaza noua Crestin Ortodocsilor ? Voi credeti ca el este grozav atunci cand huleste si isi schimonoseste muschii fetei de parca a inghitit un cal,spunand cu gura plina de saliva tot felul de mascari la adresa noastra,a Crestin Ortodocsilor ? Pacat,mare pacat de moarte face si el si voi ca aparati satana ce va domina creierul ptr. ca pe mb il inteleg,fiind ateu el se trage din maimute,iar oreste fiind mason se trage din compas si echer,dar voi,voi ce cautati aici sa aparati pe acesti demonizati ? Omul sarac de mine va spune unor eruditi ca voi dar intelesi perfect de toti Crestin Ortodocsii de pe acest site si din alte parti : Dumnezeu nu bate cu paru’ ! „Sa luam aminte!”

    Apreciază

    • Florin Pavel said, on decembrie 11, 2010 at 7:31 pm

      Domnule, sunteti oripilat pana la exaltare…o fi sau nu o fi MB ateu convins, sau mai stiu eu ce o fi Oreste…dar degeaba…un bun crestin, cum suntetzi Dvoastra…cred ca ar fi mai de folos sa spune-ti o rugaciune decat sa insiratzi amar de cuvinte, care nu fac decat sa arate ura unui om fatza de alt om….

      Apreciază

      • Stefan said, on decembrie 12, 2010 at 5:52 pm

        @Florin Pavel : nu sunt oripilat incerc doar sa fiu Crestin Ortodox si asa cum ii aparati pe mb de parca ati fi frati de loja,asa eu iau pozitie de aparare impotriva celor ce isi bat joc de familia mea ati inteles ? Dar apropo,daca nu il cunoasteti pe mb sau oreste, va citez :”o fi sau nu o fi MB ateu convins, sau mai stiu eu ce o fi Oreste…dar degeaba…”si „Despre Badea nu stiu mai nimik, sincer…” pai atunci de unde atata inversunare in apararea lor va sunt rude sau repet,sunteti membri ai aceleasi loje? Spre stiinta dvs va spun doar ca populatia planetei ce merge spre 7 miliarde de oameni,incape pe suprafata statului texas din s.u.a. insa dvs ca si mb doar vreti sa smintiti oamenii prin dezinformare.Aveti dreptate FP cand spuneti ca am ura,asa e ,eu ma repet si va spun ca nu sunt atat de smerit incat sa tac si sa nu imi arat ceea ce am impotriva voastra,a celor care pe noi Crestin Ortodocsii ne batjocoriti in fel si chip,a voastra ,a masonilor si iudelor care va vindeti neamul fara sa clipiti,asa este ,eu aici gresesc pentru ca nu sunt nici ingaduitor si nici smerit asa cum ar trebui sa fiu si arat doar ceea ce simt ptr. voi si nu permit nimanui sa isi bata joc de Ortodoxia noastra ! Si daca tot ne faceti pe toti oripilati :”inteleg ca suntetzi majoritatea oripilatzi de ceea ce spune, dar el saracu spune, pe cand altzii fac…” si pe mb il cainati,de ce dom’le mai postezi comentariile pe acest site Ortodox si nu mergi pe antena 666 iar acolo sa spui impreuna cu mb tot ce vrei ? Curios este ca dupa ce cativa frati de ai mei si nu de ai vostri imi iau apararea dvs la fel ramaneti, ba mai mult „o dati dupa cires” si scrieti ceva balbaieli cu posturile tv ,masoni ,jidanul securist de la scanteia etc,si mai spuneti ca noi suntem oripilati ? Pai de ce sunteti ipocrit si fariseu ? Cat priveste rugaciunile mele,am sa va raspund desi cunosc ca este peste puterea dvs de intelegere si nu ar trebui sa va spun acestea,eu ma rog in primul rand ptr. dusmanii mei conform :”Si ne Iarta noua gresalele noastre precum si noi iertam gresitilor nostri !…” iar aceasta rugaciune precum si altele eu le fac nu atat de mult cat mi-as dori si cum le fac alti Crestini Ortodocsi,dar le fac cat priveste judecata altora :”…Oricum, cine suntem noi sa ii judecam pe altzii?…are cine sa ii judece…” asa e,sa nu uitati niciodata aceasta afirmatie pentru ca sunteti prea departe de adevar si traiti in prea multa minciuna ca sa intelegeti ceva ! Am sa va spun doar atat,cand aveti timp sa invatati un colind din Romania si poate nu va tremura ca intotdeauna mana si mai daruiti si dvs altceva in afara de ipocrizie unor oameni simpli ! Dumnezeu sa lumineze pe dusmanii mei ! ORTODOXIE sau Moarte !

        Apreciază

  17. Florin Pavel said, on decembrie 11, 2010 at 7:33 pm

    Daca despre MB avem pareri impartzite, despre B1tv si PROtv ce sa mai zicem?…posturile de televiziune ale masonilor fruntashi…e bine de mine ca nu ma uit la tv….

    Apreciază

  18. Florin Pavel said, on decembrie 11, 2010 at 7:37 pm

    Po TV a fost un deschizator de drumuri , dupa care a aparut „ diversitatea „ mass-mediei , ce dupa model occidental , are menirea de a duce razboiul anti crestin . El este un varf de lance la care s-a adaugat si Realitatea – Cotidianul , trust devenit aprig dupa vizita lui Henry Kissinger

    Silviu Brucan
    Saul Bruckner ( 1916 – 2006 ) , evreu , in septembrie 1944 este numit secretar general la “ Scanteia “ declansand cu timpul o acerba campanie pentru incarcerarea politicienilor Iuliu Maniu, Gheorghe I. Brătianu si Corneliu Coposu . De asemenea a cerut pedeapsa cu moartea a anti comunistilor Radu Gyr si Pamfil Şeicaru .
    Sotia sa , stalinista Alexandra Sidorovici a devenit procuroare la Tribunalul Poporului , calitatea in care a cerut multe condamnari la moarte .
    Brucan a mai fost si profesor de jurnalism la Universitatea din Bucuresti . De asemenea ambasador in SUA in 1955 si la Natiunile Unite , intre 1959 – 1962 . In martie 1989 a scris “ scrisoarea celor sase “ semnata mai apoi de Gheorghe Apostol, Alexandru Bârlădeanu, Grigore Răceanu, Corneliu Mănescu si Constantin Pîrvulescu , citita la Radio Europa Libera si Vocea Americii .
    A insistat ca sotii Ceausescu sa fie omorati in zi Sfanta de Craciun . Spre sfarsitul anilor 1990 avea emisiunea Profeţii despre trecut la ProTV ( patroni familia Lauder ) . De asemenea mai avea o rubrica la Ziarul Financiar.

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 12, 2010 at 12:13 pm

      Florin Pavel

      Aici m-ai citat pe mine.

      Apreciază

      • Florin Pavel said, on decembrie 12, 2010 at 6:57 pm

        Normal ca da….ti-am zis ca itzi citesc blogul….

        Apreciază

  19. mircea said, on decembrie 11, 2010 at 8:33 pm

    Florin Pavel,

    Domnule, nu ati inteles nimic. Chiar daca va referiti la Stefan, imi permit sa va mai raspund si eu un pic. Nu e ura fata de om, domnule, e indignare fata de ineptiile care le debiteaza. Si de faptul ca suceste mintile la cei slabi. Si fiti sigur ca Stefan se roaga pt el, sa ajunga pe calea cea buna. Da’ noi nu intelegem de unde stiti atit de bine de MB, si cum de il intelegeti asa de bine daca nu va uitati la tv? O fi scris vreo carte si noi nu stim? Am dori sa ne-o recomandati si noua ca sa studiem si sa ne pregatim si noi mai bine in acest domeniu. Ca daca Oreste isi da doctoratul in teologie, e clar ca orice e posibil.

    Apreciază

    • Florin Pavel said, on decembrie 11, 2010 at 9:01 pm

      Despre Badea nu stiu mai nimik, sincer…in rebeliunea lui de inganfare ce da peste rascoale nu este o persoana pierduta…sunt altzii mult mai pierdutzi decat MB…cartzi nu cred ca a scris…si nu ma intereseaza sa aud aceleashi chestii pe care le repeta…nu vreau sa intru prea adanc in subiecte…dar MB, in toata prostia care o debiteaza, el incearca prin ceea ce spune, sa faca oamenii sa inteleaga ceva…unii din aceiashi fraza inteleg ceva, altzii inteleg altceva…inteleg ca suntetzi majoritatea oripilatzi de ceea ce spune, dar el saracu spune, pe cand altzii fac…ceea ce e mai grav….probabil intelegetzi ca aduce ofense religiei si la tot ce tzine de religie…ok…nu e de aplaudat…

      Apreciază

      • cb said, on decembrie 11, 2010 at 9:49 pm

        @ Florin Pavel
        Va rog sa ma iertati, imi permit o mica recomandare: ori cu „tz”, „sh”, etc, ori t , s, …. De ce „inteleg” sa fie discriminat fata de „altzii”?
        Si mai am o nedumerire: cum rezolvati problema diacriticelor la „ă”?

        Apreciază

      • Florin Pavel said, on decembrie 12, 2010 at 7:21 pm

        Cum doresc eu …asa scriu…pacat ca asta e o preocupare existentiala pentru dumneavoastra….dar, accept opinia…oricum succes cu critica…

        Apreciază

  20. Florin Pavel said, on decembrie 11, 2010 at 9:02 pm

    …Oricum, cine suntem noi sa ii judecam pe altzii?…are cine sa ii judece…

    Apreciază

  21. mircea said, on decembrie 11, 2010 at 9:23 pm

    Cea mai mare greseala, asta cu „cine sintem noi sa judecam pe altii”.
    Doua exemple; unul despre ministrul de externe al Marii Britanii cind prin 1938 s-a intors de la o intilnire cu Hitler, si al 2 -lea ce spunea Iorga.
    1. Ministrul asta de externe a spus la fel cind s-a intors in Anglia. Cine sint eu sa-l judec pe Hitler? ca doar scrie la Biblie. Auzi timpenie. Si raspunsul, dat de altii mai in masura, nu de mine, este, domnule atunci cind esti atacat tu, ierti, intorci obrazul,…, dar cind esti reprezentantul poporului, si ai datoria sa-l aperi, nu te ascunzi dupa vorbe domnule. Iesi la bataie. Adica noi sintem prosti si slabanogi si ceilalti destepti si puternici.
    2. Iar Iorga spunea; cu aproximatie ” Se cuvine sa ierti si sa intorci obrazul in ceea ce e in dauna ta. Cind vezi nedreptate indreptata impotriva altora, si cind mai ales esti autoritate de stat, datoria ta e sa intervii” Deci exact acelasi lucru.
    Si noi nu judecam, nu dam sentinte, da’ analizam, constatam si luam atitudine, ca nu sintem maimute. Si eu cred ca Doamne-Doamne nu se supara. Pai nu zice la scriptura sa ne ferim de invatatorii si proorocii mincinosi. Dar ca sa te feresti trebuie sa discerni. Asta facem domnule. Discernem si incercam sa-i ferim si pe altii, dupa slabele noastre puteri.

    Apreciază

    • Florin Pavel said, on decembrie 12, 2010 at 2:25 pm

      Poi tocmai asta e problema, ca sunteti inertzi…stitzi decat sa scrietzi ca ala a facut ala a dres, etc….care e atitudinea pe care o luatzi?…stitzi sa scrietzi doar din inertzie, dar cand e vorba de atitudine..

      Apreciază

  22. mircea said, on decembrie 12, 2010 at 8:18 pm

    Florin Pavel,

    Deci, nu ati inteles nimic, si sinteti si foarte incoerent. Ati venit si ati zis ca nu il intelegem pe Badea. Apoi ca de fapt nu il urmariti si nu va intereseaza. Apoi ne sugerati sa ne rugam. Sa nu judecam. Si la sfirsit ca sintem inerti si nu luam atitudine. Ei poftim… Tipul asta de „incoerenta” nu sugereaza deloc buna credinta.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.