SACCSIV – blog ortodox

Film artistic: ‘’METROPOLIS’’. ANALIZA: simbolismul ocult al filmului si importanta lui in cultura muzicii Pop

Posted in METROPOLIS by saccsiv on noiembrie 13, 2010

   Va voi prezenta in cele ce urmeaza analiza celor de la http://vigilantcitizen.com/ iar la final voi posta si un comentariu saccsiv. Citez din articolul The Occult Symbolism of Movie “Metropolis” and its Importance in Pop Culture:

   Filmul ‘’Metropolis’’ al lui Fritz Lang realizat in 1927, este unul din acele clasice nemuritoare care rezista la testul trecerii timpului. In loc sa fie dat uitarii si invechit, ‘’Metropolis’’ este din ce in ce mai relevant deoarece multe din previziunile sale devin realitate. Ne vom uita la mesajul ocult care sta la baza filmului si folosirea imaginilor sale in actiunile pop-starurilor precum Lady Gaga, Madonna, Beyonce, Kylie Minogue si altii.

   Metropolis este un film mut de science fiction lansat in 1927 de Fritz Lang, un maestru al expresionismului german.

   Actiunea se desfasoara intr-un „oras’’ gigant al viitorului, de tip distopic, impartit in doua clase sociale distincte si separate – ganditorii si muncitorii-, Metropolis descrie conflictele dintre cele doua entitati opuse. Stiind ca filmul a fost produs in 1927, este o experienta destul de impresionanta sa vizionezi acest film astazi, deoarece multe aspecte „science-fiction” ale subiectului sunt in mod straniu aproape de realitate. Metropolis descrie o societate unde „Noua Ordine Mondiala” a fost deja pusa in aplicare, si o elita selecta traieste in lux in timp ce marea masa dezumanizata munceste si vietuieste intr-un iad puternic monitorizat.

   Asa cum am vazut in articolele anterioare pe Cetatenii Vigilenti, Metropolis are un ecou excesiv in cultura populara, in special in industria muzicii. Fie in videoclipuri muzicale sau in sedinte foto, starurile pop sunt adesea infatisate ca si personajul Maria, un robot programat sa corupa moravurile lucratorilor si sa incite la revolta, oferind astfel elitelor justificarea de a recurge la represiuni violente. Sunt starurile pop folosite de elita in acelasi scop, sa corupa moravurile maselor?

   Analizele filmului

   Muncitorii

Muncitorii la schimbul de tura.

   Filmul incepe cu lucratorii si orasul lor, situat adanc sub suprafata pamantului. Ei apar imbracati la fel, mergand sincronizat, tinand capetele lor in jos in semn de supunere, resemnare si disperare. De-a lungul filmului turma umana este zugravita ca fiind epuizata fizic si mintal, foarte impresionabila si, hai sa-i spunem, cu totul tampita. Ca o turma de oi, lucratorii se misca in grup, sunt foarte impresionabili si pot fi inselati cu usurinta. Aceasta descriere a maselor confirma cele spuse de Walter Lippmann, un ganditor American care, cinci ani mai devreme in Opinia Publica, a comparat publicul larg cu o „turma dezorientata” care nu este calificata sa-si gestioneze propriul destin. Joseph Goebbels, seful propagandei regimului nazist, a fost de asemenea de acord cu conceptia filmului despre publicul larg. Hitler a spus faimos: „Ce noroc pe lideri ca oamenii nu gandesc”.

   Muncitorii trudesc in interiorul unei masini monstruoase, un complex industrial infernal unde trebuie sa-si indeplineasca sarcinile repetitive si dezumanizante. La un moment dat, masina este comparata cu Moloch, zeitatea antica onorata cu sacrificii umane.

   Intr-una din viziunile sale, Frederson vede Masina transformandu-se in Moloch. Lucratorii sunt dati spre hranire fiarei ca sacrificii umane.

   Moloch, idolul Baal, Taur al Soarelui era adorat in tot cuprinsul Orientului Apropiat antic si oriunde cultura cartagineza s-a extins. Baal Moloch a fost conceput sub forma unui viţel sau a unui bou ori descris ca un om cu cap de taur. Sacrificiile treceau  prin „burta fiarei”.

   Sarcinile asumate de lucratori sunt pur mecanice care nu aveau absolut deloc nevoie de puterea creierului, ceea ce-i face nimic mai mult decat o extensie a masinii.

Lucratorii indeplinesc sarcini repetitive, care le amorteste mintea, ii dezumanizeaza.

   Ganditorii

Stralucitorul oras al Ganditorilor

   Daca lucratorii traiesc intr-o distopie subterana infernala, ganditorii in schimb evolueaza intr-o utopie stralucioare, o marturie magnifica a realizarilor umane. Acest oras sclipitor totusi nu ar putea fi sustinut fara existenta Masinii (Moloch) si gloatele ei de lucratori. Pe de alta parte, nici Masina nu ar fi existat daca nu era nevoia de sustinere a unui oras. Gasim aici o relatie duala unde doua entitati opuse se gasesc intr-o dependenta reciproca, un concept care are o adanca rezonanta oculta.

Pe cat de adanc se intinde sub pamant orasul lucratorilor, pe ata de sus se inalta deasupra complexul denumit „Clubul Fiilor” si salile sale de curs.”

   Joh Fredersen, Semi-Zeul

   Orasul a fost fondat, cladit si este condus de autocraticul Joh Fredersen. Ca si creator si singurul domnitor al Metropolisului, Fredersen este asemanat cu demiurgul Gnostic, un semizeu, care este si creator si domnitor al lumii materiale.

Joh Federsen, punand la cale urmatoarea sa miscare. El tine in mana un compas, amintind telespectatorilor de rolul sau ca „marele arhitect” al Metropolisului.

   Fiul lui Joh, pe nume Freder, care, ca toti fii de manageri, se bucura de o viata luxoasa, descopera realitatea dura a lucratorilor de dedesupt. Vrand sa experimenteze existenta reala a lucratorilor, Freder coboara la nivelul inferior si face schimb de loc cu un lucrator. Freder deci devine ca un mantuitor care se pogoara de sus. El deasemenea se indragosteste de Maria, o tanara femeie evlavioasa din proletariat.

   Maria

Maria, predicand muncitorilor.

   Maria este o femeie carismatica, foarte admirata de catre colegii ei muncitori. Intelegand suferinta si disperarea lor si stiind ca o revolta sta sa izbucneasca, Maria predica pacea si rabdarea, proorocind venirea unui „mediator’’, care va deveni „inima dintre cap (ganditorii) si mana (lucratorii).

   La un moment dat, Maria spune povestea turnului Babel, pe care ar fi stat scris: „Mare este lumea si Creatorul ei! Si mare este Omul!’’

   Aceasta relatare are o profunda resonanta in Scolile Mister, unde se invata ca oamenii au potentialul de a deveni dumnezei prin iluminare. De-a lungul veacurilor, monumente si arhitectura au fost folosite  pentru a comunica principiile Tainei si pentru a sarbatori maretia mintii umane. Partial pentru aceste motive exista numeroase legaturi intre Masonerie si Turnul Babel.

   „In ceea ce priveste Masoneria, Babel a reprentat desigur o intreprindere masonica si exponentii de mai devreme, au cules din plin beneficiile acestui fapt. Ei amintind ca oamenii care au fost „de o singura limba si un singur grai’’ au pornit din Est spre Vest, ca si cei care au fost incercati si dovediti drept Maestri Masoni. Cand au ajuns la un loc statornic in tara Sinear se spune ca ei au locuit acolo ca si Noahide, acesta fiind primul nume caracteristic Masonilor. Aici si-au construit ei turnul cel inalt al confuziei. Fara sa iasa bine din rau, amestecarea limbilor a dat nastere la „practicile antice ale Masonilor de a comunica fara sa foloseasca limbajul’’. – Arthur Edward Waite, o noua enciclopedie a Francmasoneriei si a Misterelor Instituite Inrudit: Riturile lor, Literatura si Istorie, Volumul I.

   “In mai multe manuscripte masonice vechi – spre exemplu, Harleian, Sloane, Lansdowne si Edinburgh-Kilwinning-se precizeaza ca breasla zidarilor initiati a existat de dinainte de potop, si ca membrii acesteia au fost angajati in constructia Turnului Babel’’. – Manly P. Hall, Invataturile Secrete ale Tuturor Veacurilor

   “…la facerea Turnului Babel, cea mai stimata era Masoneria, iar Nimrod a fost el insusi un Mason pretuindu-i mult pe Masoni’’. – Jhon T Lawrence, Piatra cioplita perfect.

   Cu toate acestea, spune Maria: “imnurile de lauda a unuia au devenit blestemele celuilalt’’. Cu alte cuvinte, monumentul care lauda maretia spiritului uman a fost construit cu sangele si sudoarea lucratorilor care nu stiau nimic de marea viziune a Ganditorilor. Si in film, se intampla din nou acelasi lucru. Denumirea cartierului general al semi-zeului Joh Fredersen?…Noul Turn Babel, bineinteles.

Sediul general a lui Joh Ferdersen numit Noul Turn Babel.

Rotwang

Rotwang cu marca lui, mana dreapta mecanica, ce-o inlocuieste pe cea pierduta in timpul unuia dintre experimentele sale. Este acesta un simbol semnificand faptul ca iventatorul  imbratiseaza ‘’partea cea de-a stanga’’?

   Dupa ce afla ca lucratorii planuiesc o revolta, Joh Federsen cauta sfat la Rotwang, un inventator si om de stiinta nebun. Desi activitatea sa utilizeaza cele mai recente tehnologii, multe puncte de reper din cadrul filmului indica faptul ca el capteaza cunostinte oculte stravechi pentru a-si crea inventiile. Se spune ca el locuieste intr-o ‘’casuta neatinsa de trecerea secolelor’’ ceea ce simbolizeaza ca, cunostintele speciale ale omului de stiinta descind din traditii oculte stravechi; in subsolul casei sale exista o usa secreta care duce spre catacombe vechi de 2000 de ani, facand inca o data aluzie la sursele stravechi si misterioase ale lui Rotwang. Mai mult, usa de la intrare a casei sale are o pentagrama, ce face referiri la pitagoreici, ocultism si Francmasonerie. 

   Daca ar fi sa facem o comparatie cu viata reala, Rotwang este pentru Joh Fredersen ce a fost John Dee pentru Regina Elisabeta I: un stimat consilier cufundat in lumea stiintei, a magiei, astrologiei si a filozifiei hermetice. Daca Frederson reprezinta conducatorii lumii noastre, Rotwang este pendativul ocult in luarea deciziilor, entitatea mistica ascunsa publicului dar istoric mereu prezenta.

   Inventatorul prezinta cu mandrie lui Fredersen ultima sa inventie, Omul-Masina, pe care il considera a fi “Omul Viitorului’’. Robotul are aptitudinea de a lua forma oricarei persoane si, spune Rotwang, “nimeni nu va putea sa spuna diferenta dintre Om-Masina si un mortal!’’. Visul transumanist era deja prezent la inceptul anilor 1920.

   Fredersen ii spune atunci lui Rotwand sa-i dea Omului-Masina infatisarea Mariei pentru a folosi credibilitatea si carisma ei si a raspandi coruptie in randul lucratorilor.

Maria stand intinsa in timp ce Rotwang da infatisarea ei robotului. Observati pentagrama rasturnata deasupra capului Omului-Masina.

   Deci ce au starurile pop din zilele noastrea in comun cu acest android, programat de conducatorii lumii printr-o mixare de stiinta si ocultism? Ei bine…totul.

Beyonce

Kyle Minoque

Lady Gaga in videoclipul Paparazzi

Freddie Mercury din formatia Queen cu chipul lui in loc de cel al Mariei in videoclipul Radio Gaga. Numele lui Lady Gaga a fost inspirat de aceasta melodie si videoclip, care contine o multime de imagini din Metropolis.

Janelle Monae

Temele Metropolisului sunt de asemenea foarte predominante si in moda.

   Inapoi la film. Androidul a fost completat iar Rotwang ii spune:

   “Vreau sa-i vizitezi pe cei din adancuri, si sa distrugi munca femeii dupa a carei imagine ai fost creat!’’

   Robotul Maria raspunde:

Un ochi inchis cu ranjet diavolesc. Stiti probabil importanta unui singur ochi inchis, din articolele anterioare si numarul ridicol de artisti pop care il afiseaza.

   Androidul Maria este apoi trimis la Yoshiwara, un club pentru barbati, unde executa dansuri erotice. Intr-unul din rolurile ei, ea este infatisata drept Babilon, marea desfranata din Apocalipsa.

Jucand rolul Babilonului, desfranata cea mare din Cartea Apocalipsei. “Si femeia era imbracata in purpura si stofa stacojie, avand in mana o cupa de aur’’. Ea este purtata de cele sapte pacate de moarte.

   Va reaminteste scena aceasta de un videoclip clasic?

Madona-Material Girl. Cati au realizat oare ca ea juca rolul Babilonului aici?

   Maria cea programata danseaza fermecator in fata unui public avid, incitandu-i pe barbati la lupte, aprinzandu-le poftele trupesti, facandu-i gelosi si determinandu-i sa comita si celelalte pacate de moarte. Cand este cu colegii ei lucratori, Maria actioneaza ca si „agent-provocator’’ incitandu-i pe muncitori la revolta si dandu-i motiv lui Fredersen sa foloseasca forta impotriva lor. Ea, in principiu actioneaza impotriva intereselui public si pentru interesul elitei.

   Cu ajutorul maistrului lor (pentru ca ei chiar nu pot gandi singuri), muncitorii realizeaza in cele din urma ca au fost indusi in eroare de android. Fiind convinsi ca este o vrajitoare, ei gasesc robotul-Maria si o ard pe rug.

   O gramada de lucruri se intampla dupa aceea, dar nu voi strica finalul pentru voi (desi chiar ati putea fi suparati pe cineva ca va dezvaluie finalul unui film vechi de 83 de ani?). Filmul se sfarseste cu aceast mesaj:

„Mediatorul dintre cap si maini trebuie sa fie inima!’’

   Morala acestei povesti este practic un mesaj pentru elita, un pont spre a mentine masele sub control. Pentru ai mentine pe oprimati sub control, trebuie sa le capturezi inima. Asta este ceea ce mass-media indeplineste.

   Ceea ce este un fel de reminiscenta a finalului acestui videoclip:

„Fara inima, nu poate fi nicio intelegere intre mana si minte’’

   Videoclipul lui Madonna, „Exprima-te’’(Express Yourself) si-a imprumutat masiv imaginile din Metropolis. La randul sau, videoclipul lui Christina Aquilera „Nu sunt eu insami noaptea aceasta’’ (Not Myself Tonight) a imprumutat imaginile in mare masura din „Exprima-te’’

   Morala Povestii

   Morala povestii din Metropolis nu este „hai sa desfiintam toate inegalitatile si sa reconstruim o lume unde toti sunt egali’’ si cu siguranta nu este „sa fim democratici si sa votam pe cine vrem noi ca si conducator’’. Este mai degraba „hai sa-i trimitem pe lucratori inapoi in adancuri, acolo unde apartin, dar cu adaosul unui mediator, care va fi legatura dintre lucratori si ganditori’’. Deci, cand toate sunt spuse si facute, filmul este in mod intrinsec „elitist’’ deoarece inca mai cheama la existenta unui grup de elite, din oameni care detin majoritatea resurselor si guverneaza peste o clasa muncitoare. In final, muncitorii – si Freder- au fost prostiti sa creada ca, conditiile lor de viata se vor schimba.

   De fapt, starea lucrurilor a ramas neschimbata si Joh chiar s-a folosit de naivul sau fiu pentru a arata o fata prietenoasa a elitei, in timp ce se raporta tot ce se intampla in adancuri, toate acestea rezultand la o supraveghere si control mai stricte.

   Cine este Frederul clasei muncioare de astazi? Mass-media. Media este mediatorul. Aceasta este functia ei.

Fredersen, legatura dintre „mana si cap’’, Lucratorii si Ganditorii. Acest rol este astazi jucat de mass-media.

   Mass media manipuleaza gandurile maselor si sentimentele lor, zilnic, prostindu-i in a-si iubi opresiunea. Cultura populara este ramura de divertisment a mass-mediei si muzica pop este modul distractiv prin care elita comunica mesajele ei tinerilor.

   Referintele la Metropolis in muzica pop sunt ca si semne facute cu ochiul celor in cunostinta, initiatii, ca si cum le-ar spune „acest star lucreaza pentru noi’’. Deci continua si fi un ignorant, o persoana degenerata si materialista, precum cele din videoclipuri …asta e ce vor ei sa fi.

   Analogii intre Metropolis si Cultura Pop de astazi

   Dar de ce Metropolis? De ce a devenit acesta cod pentru „starurile Iluminati’’? Daca ati citit si alte articole pe acest site, v-ati dat probabil seama ca filmul atinge toate temele „agendei Iluminati’’ de astazi: transumanismul, controlul mintii, ocultism intunecat, degradarea moravurilor, state politienesti, guverne a tot-vazatoare. Metropolis este de fapt un plan in actiune pentru controlul populatiei. Ca si Maria, starurile pop de astazi sunt recrutate din randul clasei muncitoare si practic programate si reinventate sa devina purtatoare de cuvant ale conducatorilor din umbra. Observati cat de multe staruri pop au alter-ego-uri salbatice, cu nume si personalitati diferite. Parte din rolul starurilor este sa promoveze agenda elitei, prin muzica si videoclipuri, spre a o face sexy si atragatoare.

   In Concluzie

   Metropolis este categoric un film „facut de elita, pentru elita’’. Abordeaza preocuparile celor care guverneaza lumea si prezinta o solutie care sa nu perturbe starea prezenta a lucrurilor. Filmul este de asemenea patruns de simbolism Masonic si contine multe simboluri referitoare la misterele antice care erau menite sa fie decodate de catre initiatii cuveniti. Cu alte cuvinte, filmul s-a adresat in principal clasei guvernante.

   Deci, de ce il iubesc cantaretii atat de mult? Ei bine…probabil nu il iubesc ei atat de mult precum il iubesc cei din spatele scenei, directorii si producatorii de imagini, cei ce detin puterea in industria muzicii. Ei decid ce fac starurile si ce reprezinta ele. Iar cultura populara actuala este elitista, impregnata de simbolism Iluminati, care promoveaza degradarea moravurilor si injosirea valorilor traditionale. Starurile noastre pop urmeaza Mariei, androidul programat, indeplinind aceleasi functii. Pentru ce altceva s-ar imbraca la fel ca ea? Daca artistii au intruchipat intotdeauna libertatea absoluta si creativitatea, de ce joaca acesti cantareti rolul unui android controlat mental? Prentru ca asta e ceea ce sunt.

   Metropolis este intr-adevar un film mare. Atat de mare ca devine relevant doar dupa 80 de ani de la lansare. Dar daca elitele vor face dupa cum vor ele, va fi si mai relevant in anii ce vor veni.

   Comentariu saccsiv:

   Acest film mut a fost produs in 1927 in Germania de Babelsberg Studios sub regia evreului Fritz Lang. Acesta a parasit Germania in 1934, mai apoi devenind cetatean american in 1938, unde a lucrat inclusiv pentru studiourile Metro-Goldwyn-Mayer. Cititi va rog si:

EVREII din MASS-MEDIA si INDUSTRIA DE FILME

   Scenariul filmului l-a scris impreuna cu sotia sa Thea von Harbou, membra a partidului national-socialist, de care a divortat in 1933 si care a ramas in tara dupa plecarea lui. La vremea sa a fost considerat cel mai scump film. Originalul avea 153 de minute, insa o parte din el s-a pierdut.

   Considerat un SF, acesta prezinta o societate capitalista dura formata din doua clase: conducatorii ce o duceau super bine si condusii ce cadeau din picioare de epuizare si se miscau parca teleghidati. Plin de simboluri, precum turnul Babel sau cele masonice, a tulburat mult telespectatorii si a fost unul din multele cauze care au dus la succesul revolutiei national-socialiste. Joseph Goebbels a fost foarte impresionat de pelicula si intr-un discurs din 1928 a subliniat: “Burghezia politica este pe cale sa paraseasca scena istoriei. Locul ei va fi luat de muncitorii oprimati ce-si vor incepe misiunea lor istorica”.

   Cititi va rog si:

NAZISMUL (partea 1): religia nazismului, asemanari contemporane alarmante

NAZISMUL (partea 2): finantatorii si sustinatorii national-socialismului

   Astfel, la vremea sa filmul si-a adus contributia in realizarea in spatiul germanic a ceea ce se pregateste acum la nivel global: pregatirea terenului pentru o revolutie care sa inlature vechile structuri si sa instaureze o noua era. Cititi va rog si articolul:

Ultima revolutie: NOUA ORDINE MONDIALA reala impotriva falsei “Noi Ordini Mondiale”

 

   Aceasta imagine din film este o reprezentare asemanatoare celei puse in circulatie in anii 1980 de catre Consiliul Europei. Afisul de mai jos infatiseaza Turnul Babel (reprodus dupa o pictura din 1563 a pictorului flamand Peter Brueghel cel Batran), iar in fundal se zareste o macara moderna, in jurul careia muncesc cativa oameni. Pentru a risipi orice dubiu in privinta semnificatiei imaginii, posterul contine sloganul “Multe limbi, o singura voce”, asezat strategic langa un zidar care fasoneaza material de constructie. Afisul este completat de stelele Uniunii Europene. Semnificatia materialului promotional este cat se poate de clara: construirea celui “de-al doilea Babilon” a reinceput in forta.

   De altfel , “noul turn al lui Babel” are o existenta cat se poate de reala, si anume, Cladirea Parlamentului European din Strasbourg (foto jos), inaugurata in 1999:

O parte a plafonului sediului PE s-a prăbuşit (Imagine: Mediafax Foto)

   Asa cum in film masele s-au bulucit impotriva masinilor asa si in viitorul apropriat revolutionarii vor navali impotriva structurilor si a tintelor false special create de catre adevaratele ELITE. ELITE care vor fi in spatele celor ce vor prezenta oprimatilor solutia totala: NOUA ORDINE MONDIALA, terenul pregatit pentru antihrist. Cititi va rog si:

VIDEO: Simboluri ale NOII ORDINI MONDIALE pe aeroportul international din DENVER

Ultima revolutie: NOUA ORDINE MONDIALA reala impotriva falsei “Noi Ordini Mondiale”

   Asadar, pe scurt, filmul prezinta casta conducatoare (masonii si cei ce stapanesc economia) si masele ce muncesc pentru ei. Apare de asemenea si stiinta ce cica va produce omul robot. Adica, cam ce promoveaza cei precum:

Cercetatorul evreu RAY KURZWEIL: Bazandu-ne pe stiinta, in 20 de ani vom putea fi NEMURITORI …

   Tema robotizarii omului si a umanizarii robotului este intens promovata si in muzica si filmele actuale:

VIDEO: Simboluri masonice si ale noii ere la Madonna, Beyonce, Rihana si multi altii

   In film mai apare si pregatirea revolutiei, ce pana la urma are loc iar la final ni se prezinta marea impacare: lucratorii (mainile) raman lucratori, masonii (mintea) raman stapani, dar buna intelegere dintre cele doua parti se va infaptui prin inima (conducatorii revolutiei). Si va fi pace pe pamant …

24 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on noiembrie 13, 2010 at 12:17 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. filofteiabejan said, on noiembrie 13, 2010 at 12:57 pm

    Cat despre regizorul filmului….dupa „METROPOLIS ” Goebbels-minstrul nazist al propagandei- i-a propus lui Friz Lang o pozitie de director al unui studio de film important dar se pare ca nu s-au inteles sau ceva de genul ,nimeni nu stie exact.
    Lang era evreu dupa mama,mai multe am citit si eu pe http://en.wikipedia.org/wiki/Fritz_Lang.Oricum legatura cu nazismul spune multe…Dar si Lenin spune ca dintre toate artele,filmul este cea mai importanta in ceea ce priveste propaganda ideo(to)logica.

    Apreciază

  3. mircea said, on noiembrie 13, 2010 at 3:28 pm

    2 idei care au, nu au legatura cu subiectul de mai sus.
    1. Spunea un comentator de pe acest blog ca limba engleza e limba lui Antihrist.
    Nu stiu daca e asa sau nu, dar nu stiu daca mai exista vreo limba in care cuvintul „eu” sa se scrie cu litera mare si cind nu e la inceputul propozitiei. Parca in germana substantivele se scriu cu litera mare… Exista o simbolistica in faptul de a scrie „eu” tot timpul cu litera mare. Dupa capul meu.
    2. Am vazut ca au parut televizoare 3d. Nu stiu daca trebuie folositi ochelari sau nu.
    Dar, daca acum sint unii oameni care sint hipnotizati de tv., cind se va trece la 3d… Exact cum e trecera de la 2d la 3d, adica nu poti compara – e o trecere la altceva, la alt nivel, asa va fi si in privinta patrunderii in om a mesajelor transmise. Omul va fi invaluit total in „vraja”, va fi sedus total, si manipulat total. La 2d participi cu creierul, dar stai deoparte. La 3d nu mai participi doar cu creierul ci si cu toata fiinta ta. Dupa un film 3d, nu stiu, te aduni mai greu (si acum e ceva singular). Asa percep eu. Va fi jale mare. 3d va fi adevaratul drog, nu ce e acum. Acum e pt bebelusi. Sa nu fie asa.

    Apreciază

    • Ostrov said, on noiembrie 13, 2010 at 3:57 pm

      http://m.antena3.ro/life-show/muzica/o-holograma-este-vedeta-unor-concerte-cu-casa-inchisa-in-japonia-113077.html

      Cariera hologramei 3D a luat avant, iar fanii se inghesuie sa o vada live, in concerte, exact ca pe un superstar.

      Miku are deja un fan club, o pagina pe Facebook si propria casa de discuri. De asemenea, micuta japoneza a aparut si in programe anime din Japonia.

      In martie 2010, trei placute de metal cu imaginea lui Hatsune Miku au fost trimise in spatiu, la bordul vehiculului spatial Akatsuki. Pentru ca acest lucru sa fie posibil, 14.000 de japonezi au semnat o petitie, cerand ca vedeta sa fie „trimisa in spatiu”.

      Apreciază

    • tataia said, on noiembrie 13, 2010 at 4:01 pm

      La cele mai multe trebuie folositi ochelari speciali. Sint si la care nu trebuie (arata ca o holograma din aia de pe felicitari si se vede 3d cu ochiul liber) dar la o demonstratie nu am fost in stare sa ma uit mai mult de 1 minut la un ecran 3d din asta fara ochelari. Te ia durerea de ochi insantaneu. Am vazut destule filme 3d la cinema, pot spune ca desi la primul aveam probleme in a forma imaginea 3d (pur si simplu creierul meu nu suprapunea imaginile transmise de cei 2 ochi si ma lua durerea de cap, probabil din cauza faptul ca eu probabil chiar aveam probleme de perceptie stereoscopica si pina atunci nu am stiut), dupa citeva filme m-am obisnuit si eu, iar acum nici prea imi mai dau seama de diferenta intre 2d si 3d. Chestia cu televizoarele 3d…am crezut si eu o vreme in tehnologie dar mi-a trecut. Eu nu am trecut de la televizor CRT la LCD mi s-a parut o schimbare fara sens. Oricum eu nu ma uit la TV, il folosesc doar pentru a viziona ce am filmat in concediu, dupa cum am mai spus pe aici, dar cind am vazut o demonstratie la televizoarele 3d si eu mi-am dorit asa ceva. Cum spunea cineva pe aici. AU metode diferite pentru a ispiti pe oricine. Daca la unii nu a mers cu vrajeala cum ca LCD-ul e mai bun pt ochi sau pt sanatate ca CRT-ul, a mers insa cu 3D-ul sau cine stie cu ce alte timpenii merge la altii. Dar acum gindindu-ma ca nu voi putea cumpara un TV 3D decit daca imi implantez cip, mai bine stau toata viata fara „binefacerile” tehnologiei moderne decit sa imi implantez cipul.

      Apreciază

  4. Fulger said, on noiembrie 13, 2010 at 6:20 pm

    Saccsiv ai tradus articolul din vigilent citzen.Bravo acum vor afla mai multi oameni ce ii asteapta. Doamne Ajuta!

    Apreciază

  5. filofteiabejan said, on noiembrie 13, 2010 at 7:48 pm

    Apropo sediul ING din Constanta din apropierea delfinariului seamana izbitor cu „noul turn babel”,am observat cand am fost anu asta la mare pur si simplu m-a frapat.Insa cei mai multi il considera o bijuterie a arhitecturii contemporane si …cam atat.

    Apreciază

  6. danutza said, on noiembrie 14, 2010 at 4:22 pm

    am urmarit azi, cu mare revolta emisiunea Lumina lui Hristos, de pe televiziunea primarului mazare, tv neptun, in care preotul anghel facea apologia masoneriei si lauda rolul ei in istoria multor tari si numea pe cei care spun despre masonerie ca se inchina lui lucifer ca depun marturie mincinoasa despre apropele lor, deoarece nu stiu ei sigur ce e cu masoneria si daca e buna sau rea.adica, cel care indrazneste sa demaste masoneria e un mincinos care isi osandeste fratele, iar masoneria e o organizatie nevinovata, care vrea doar binele natiunilor.
    halal lumina transmiteti, parinte!
    daca cineva gaseste inregistrarea emisiunii, ar fi bine s ao posteze.

    Apreciază

  7. filofteiabejan said, on noiembrie 14, 2010 at 6:03 pm

    Pai astia chiar ne cred prosti pai ce fel de preot e asta??? doar e la mintea cocsului ca masonii nu se inchina Sfintei Treimi.De fapt mi-am amintit ca l-am mai vazut undeva :

    Nu stiu ce sa mai cred,ori e orb si prost ori e platit sa faca ceea ce face…slava Domnului ca nu toti preotii sunt ca el.(DOAMNE IARTA-MA CA JUDEC UN PASTOR …DAR FIECARE POM SE CUNOASTE DUPA ROADE)

    Apreciază

    • danutza said, on noiembrie 14, 2010 at 10:09 pm

      e acelasi preot care spunea ca cipurile nu reprezinta nici un pericol.
      l-am mai intrebat, mai demult , despre masonerie. a dat-o de gard, a scaldat-o ca el nu stie… cam ca acum, cand facea glume ca el e de grad 45. ca nu stie nici despre condamnarea ( afurisirea ) masoneriei de catre sfantul sinod in 1937. cum sa nu auzi de asa ceva? l-am intrebat daca stie daca mai e in vigoaraceasta hotarare si mi-a zis ca nu stie. e hai, ca e prea de tot. ii e frica, asta e.
      si despre ecumenism vorbeste f frumos, ca e o idee buna sa ne unim toti.
      no comment!

      Apreciază

  8. Stefan said, on noiembrie 28, 2010 at 11:45 am

    Sora Danutza,in acest sens am spus-o mai demult :cred cu tarie si convingere in Sfanta Credinta Crestin Ortodoxa,intr-una Sfanta si Apostolica Bserica,in voi fratii si surorile mele intru Hristos Domnul,si in pastorii nostri marturisitori,atat cat ne-a mai lasat Domnul si emit o parere,ca eu unul la pacatele mele atat de multe si grele nu ma voi osandi singur sa cad in ispita ecumenismului sau si mai rau ,a masoneriei luciferice,care ne sunt inoculate de chiar unii pastori din BOR,incepand cu exagerat de fericitul si incheind cu unii pastori ce accepta totul din lasitate. Chiar azi am ascultat la Sfanta Liturghie exemplul dat de catre Mantuitor ce i-a spus bogatului :”Vinde averea ce o ai, da tot la saraci si urmeaza-Mi Mie!” Cand vreodata acesti pastori vor da ei primii aceasta pilda spre a le urma si noi exemplul? Deci noi trebuie singuri sa-l purtam in suflet pe Hristos si sa-I urmam calea ! Indiferent de ce lasam in urma pentru ca iata,sunt semnele care ne arata intru totul mult… Perceptia noastra,simturile trebuie sa fie in concordanta cu sufletul care ii apartine Lui Hristos Domnul iar in rest….Dumezeu sa aiba in pace pe toti Crestin Ortodocsii !

    Apreciază

  9. Gim said, on martie 11, 2011 at 3:52 pm

    Apreciază

  10. […] Film artistic: ‘’METROPOLIS’’. ANALIZA: simbolismul ocult al filmului si importanta lui in c… […]

    Apreciază

  11. […] Film artistic: ‘’METROPOLIS’’. ANALIZA: simbolismul ocult al filmului si importanta lui in c… […]

    Apreciază

  12. […] Film artistic: ‘’METROPOLIS’’. ANALIZA: simbolismul ocult al filmului si importanta lui in c… […]

    Apreciază

  13. Desen: EVOLUTIE … | Saccsiv's Weblog said, on noiembrie 15, 2013 at 11:26 am

    […] Film artistic: ‘’METROPOLIS’’. ANALIZA: simbolismul ocult al filmului si importanta lui in c… […]

    Apreciază

  14. […] Film artistic: ‘’METROPOLIS’’. ANALIZA: simbolismul ocult al filmului si importanta lui in c… […]

    Apreciază

  15. […] Film artistic: ‘’METROPOLIS’’. ANALIZA: simbolismul ocult al filmului si importanta lui in c… […]

    Apreciază

  16. […] Film artistic: ‘’METROPOLIS’’. ANALIZA: simbolismul ocult al filmului si importanta lui in c… […]

    Apreciază

  17. […] Film artistic: ‘’METROPOLIS’’. ANALIZA: simbolismul ocult al filmului si importanta lui in c… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: