SACCSIV – blog ortodox

Evreul VICTOR CIUTACU ataca si el ORTODOXIA …

Posted in EVREI, VICTOR CIUTACU by saccsiv on octombrie 29, 2010

   Citez din articolul Marea curvăsăreală a smereniei în grup:

   Două industrii sunt în creştere într-o Românie răvăşită de criză. Pupatul moaştelor (plus aferenţii vindecători din pachetul extins de misticism) şi cea a aspirantelor la statutul de prostituată de lux, care te legitimează în societate (aşa-numitele asistente tv). Pe măsură ce sărăcia muşcă mai rău din români, poporul suveran îngroaşă rândurile compacte care mărşăluiesc încolonate spre Casa Domnului, în aşteptarea proniei cereşti. Doamne-Doamne pare, dacă asculţi bigoţii care defulează pe tv din mijlocul cozilor la apă sfinţită, soluţia tuturor nenorocirilor. Te scapă de beteşuguri, scoate (evident, prin intermediarii în sutane) dracii din posedaţii turbulenţi, ţi-aduce nevasta cam curvă înapoi acasă, îţi bagă copilul la facultate etc. E o revărsare publică de bigotism declarativ de-ţi întoarce stomacul pe dos.

   Aspirantele la titularizarea în paturile bogaţilor, pripăşite în număr tot mai mare prin televiziuni în căutarea bogatului dornic de-o căsnicie glamour ori a tarifului premium, devenite personaje de tabloide  (sau reviste colorate), sunt şi ele, dacă stai să le asculţi, extrem de credincioase. Bat, cu ipocrizie, nişte cruci călugăreşti şi recită, în triunghiul club de noapte – studio tv – saltea, platitudini religioase de ţi se încreţeşte carnea pe tine. După Revoluţie, pas cu pas, pe măsură ce-au trecut anii, România a dat într-o bisericeală contagioasă. E de bon ton să de duci duminica la slujbă şi să socializezi cu lumea bună, nu te mai poţi întoarce-n drum dacă n-ai duhovnic de folosinţă (cvasi)exclusivă, pereţii trebuie să geamă de icoane. Dacă românii ar fi fost atât de pioşi, ar fi încercat să reziste dictaturii comuniste (şi) prin biserică. Dar, poate şi din cauza pactizării vinovate a Clerului cu regimul, n-au făcut-o. Aşa că expunerea ostentativă în galantarul cu smerenie e doar un alt fel de curvăsăreală. Cu nimic superioară acţiunii diverselor sex-simboluri şi bombe…

   Comentariu saccsiv:

   Trist … De unde atata ura si greata? Unii motiveaza prin faptul ca e evreu. Si intr-adevar, este si o si recunoaste. Iata ce scrie in comentariul sau http://www.ciutacu.ro/articol/oficiosu-l-cearta-pe-nea-traian-cu-ovreii/#comment-5456:

ma poti trece si pe mine la “imbecili”. si eu sunt evreu, si eu cred ca evreii conduc lumea.

   Era un raspuns dat unui individ ce ma ataca deoarece postasem un lung comentariu despre ELITE.

   Speram la vremea aceea ca usor-usor se va trezi. Aiurea insa …

   Iata si parerea lui Victor Ciutacu despre homosexuali:

Dincolo de faptul ca nu am absolut nimic impotriva comunitatii respective [gay], cred ca as fi primul evreu din Romania care ar sustine sau cautiona organizatia care organizeaza mitingul.

   Cititi va rog si:

Drept la replica din partea lui Victor Ciutacu, redactor sef la Jurnalul National

   Adica are aproape aceeasi parere cu a celui pe care il toc critica:

VIDEO (si transcriptul): TRAIAN BASESCU promovand casatoriile intre homosexuali si adoptia de copii de catre acestia …

   In articolul „Marea curvaraseala …” scrie o mare minciuna si face o mare nedreptate:

Dacă românii ar fi fost atât de pioşi, ar fi încercat să reziste dictaturii comuniste (şi) prin biserică.”

   Daca va citi acest articol, il rog sa parcurga pentru inceput:

VIDEO: Experimentul Pitesti. Interviuri cu Parintele Gherghe Calciu Dumitreasa, Roman Braga, dr. Nicu Ionita 

VIDEO (si transcriptul): Cuvantul Parintelui Iustin Parvu la Aiud (03.10.2009). NE MAI BATEM MULT JOC DE MARTURISITORI? 

   Si apoi, usor-usor poate se va dumiri. Asta daca vrea … sa se dumireasca.

   Nu stiu daca din cauza faptului ce e evreu a postat halul ala de articol. La Antena 3 s-a creat un cerc anti crestin ai carui membri se intrec intre ei, care sa atace mai furibund ortodoxia:

VIDEO: ANTI CRESTINISM la Antena 3

FRICA DE DUMNEZEU. Scrisoare catre MIRCEA BADEA

   Cat despre comunism, ar fi util sa citeasca:

„Cartea neagră a Revoluţiei franceze”. 1789 – INCEPUTUL COMUNISMULUI

68 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on octombrie 29, 2010 at 9:27 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. IOAN said, on octombrie 29, 2010 at 9:36 pm

    A ÎNEBUNIT LUMEA. UNII CA ACEŞTIA ABIA AŞTEAPTĂ SĂ VADĂ MOARTE ŞI SÂNGE DE CREŞTINI VĂRSAT ÎN CHINURILE CELE MAI GROAZNICE.

    Apreciază

  3. ana said, on octombrie 29, 2010 at 10:19 pm

    Jeffrey Franks de la FMI spunea azi la tv ca in 2013 vom avea nivel de trai ca in 2007, adica cel mai bun din ultimii 20 ani. Sa fie aceasta un semn al venirii lui antihrist (in 2013)??

    Apreciază

    • fanu said, on octombrie 30, 2010 at 5:15 am

      până la urmă vom ajunge să tragem la sorţi data sfârşitului lumii? vine sau nu cel rău, la ce bun să ştim că vine peste doi ani sau peste un an? important este să nu cădem noi în cursa întinsă de cel rău

      Apreciază

  4. un_mare_pacatos said, on octombrie 30, 2010 at 12:08 am

    Se pare ca vom avea intr-adevar o iarna grea.

    http://www.accuweather.com/blogs/news/story/40716/accuweathercom-europe-winter-f-1.asp

    Joe Bastardi e cel mai cunoscut meteorolog din lume si de putine ori prognozele lui sunt gresite.

    PS: in urmatoarea saptama vremea va fi calduroasa iar de pe 9 noiembrie e foarte probabil sa avem temperaturi negative ziua.

    Apreciază

  5. Ion de la Chiuiesti said, on octombrie 30, 2010 at 4:06 am

    A trecut ceva timp de la lansarea lui Ciutacu ca jurnalist si pana la momentul in care recunostea ca e evreu. Cand a considerat ca „da bine”, jidovul a actionat.

    Apreciază

  6. Anda said, on octombrie 30, 2010 at 5:16 am

    Individul asta poate fi chemat in instanta pentru incalcarea si insultarea dreptului la credinta unui intreg popor.
    Sa fi vorbit un ortodox despre abuzurile sionistilor, ar fi fost molestat de mult.
    Un individ indecent de incult si suparator de obraznic.

    Apreciază

  7. fanu said, on octombrie 30, 2010 at 5:18 am

    întâmplător sau nu am comentat şi eu materialul lui Ciutacu iar el mi a răspuns că nu se referea decât la ipocrizia nalţilor ierarhi (mulţi fie masoni fie colaboratori ai securităţii) şi a unei părţi din naţiunea română care este în Biserică doar la hram, sărbătoare şi târnosiri… eu i am reproşat tonul prea dur şi prea generalist…

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 30, 2010 at 6:00 am

      fanu

      Ai comentat la el sau ai postat un articol? Da un link.

      Apreciază

      • fanu said, on octombrie 30, 2010 at 7:48 am

        Mă mâhneşte şi mă întristează faptul că deloc diplomatic le dai apă la moară contestatarilor ortodoxiei româneşti

        ŞI Doamne câtă piatră aruncată n van şi Dumnezeule câtă deşertăciune a răutăţii inumane se poate ascunde uneori în sufletul omului şi câtă lipsă a smereniei în critică şi câtă nelipsită instigare la ură în unele pasaje ale articolului tău Victor Ciutacu şi cât resentiment în nefireştile analogii pe care le faci cu atâta generalizare şi câtă relativizare a clerului (nici mie nu mi a convenit că şi masoneria de ex. a votat patriarhul nici că unii preoţi au slujit la doi stăpâni ori acum la nivel înalt au pactizat cu sistemul DAR asta nu înseamnă să relativizezi totul) şi câtă amărăciune îmi lasă în suflet cuvintele tale cu care striveşti totul, întregul spaţiu al ortodoxiei româneşti.

        Vorbeşti despre duhovnici. Uite îţi recomand trei Părintele Rafail Noica, Părintele Iustin Pârvu şi Părintele Savatie Baştovoi. Încearcă măcar pe unul dintre aceşti duhovnici să i inviţi într o emisiune sau măcar să baţi puţin drum spre ei. Nu îţi vor face nici un rău.

        Lui Dumnezeu fiecare îi cere după cum îi este de vie conştiinţa şi după cum îi este de în tăria înduhovnicirii duhovnicul şi cât de frumoasă îi este viaţa în urma practicării ortodoxiei în rânduielile ei transmise de la Sfinţii Părinţi iarăşi şi iarşi cred că Lui Dumnezeu îi este plăcută adunarea oamenilor care vin cu speranţă, inimă deschisă şi smerită ascultare către Biserică întru dreaptă credincioşie.

        Până şi Părintele Arsenie Boca a fost duhovnic, preot ortodox şi român şi aşa cum a fost ne a lăsat pentru vremurile de azi cuvinte pilduitoare spre înţelepţire

        “Zdreanţa roşie,
        secera şi ciocanul, steaua cu cinci colţuri o să dispară, dar va veni
        steaua cu şase colţuri, anarhia, şi va fi vai şi-amar de lume” – Arsenie Boca, în 1940

        Rămân la opinia că articolul trebuia scris cu mai puţină răutate şi cu mai puţin resentiment şi sincer fără o astfel de analogie cu prostituţia din lumeştile instituţii care sfidează mult, pe mulţi şi multe.

        Uneori simplitatea omului poate părea urâtă lumii dar la fel de bine poate să fie plăcută Lui Dumnezeu atunci când priviriea străbătută de simplitate este sinceră şi are tăria credincioşiei.

        Doamne, Ajută!
        De Fanu pe 12 October 2010 la 20:16 (#)

        ŞI RĂSPUNSUL LUI Ciutacu

        @Fanu: textul e despre ipocrizie, a oamenilor, nu despre ortodoxie. cat despre exceptiile invocate de tine, le stiu, dar institutia, in ansamblul ei, s-a comportat lamentabil in comunism.
        De Victor Ciutacu pe 12 October 2010 la 20:24 (#)

        şi APOI RĂSPUNSUL MEU

        k.

        am înţeles atunci şi mă bucură clarificarea ta de bun simţ şi frumoasă.

        Buba instituţiei există şi este mare la nalta ierarhie DAR noroc cu duhovnicii neamului românesc şi cu preoţii care nu sunt atinşi nici de iecumenism şi nici de electivanţii oculţi.

        Mulţumesc pentru răspuns

        Doamne, Ajută

        totuşi poate îi inviţi pe duhovnicii menţionaţi de mine la o emisiune.
        De Fanu pe 12 October 2010 la 20:36 (#)

        Apreciază

  8. Mihaela said, on octombrie 30, 2010 at 5:21 am

    nu ma mira. Mihai Gadea este pastor protestant, Oreste este mason, Mircea Badea este ateu declarat… si tot asa… A tunat si i-a adunat la antene.

    Apreciază

    • fanu said, on octombrie 30, 2010 at 5:25 am

      de Gâdea nu ştiam că îi sectar, tot timpul am crezut că a urmat teologie ortodoxă…

      Apreciază

      • prelain said, on octombrie 30, 2010 at 7:15 am

        gadea e pastor adventist, dupa cum ai obs nu avem sinteza zilei sambata, dar in schimb e duminica

        Apreciază

      • gherasim said, on octombrie 30, 2010 at 8:03 am

        e sectar. din surse sigure.

        Apreciază

    • adris said, on octombrie 31, 2010 at 5:17 pm

      Daca cineva mai crede ca s-au adunat (sau au fost angajati) intamplator este cel putin idiot. Securitatea n-a incetat sa existe, cu atat mai putin metodele sale de lucru. Iar acum „dezvoltarea tehnologica” face minuni pentru acesti slujitori ai satanei.

      Apreciază

  9. Didi said, on octombrie 30, 2010 at 5:48 am

    Dupa ce a murit Octavian Paler , Dumnezeu sa-l odihneasca , a aparut balosul ciutacu. In scurt timp a devenit mare bagator in seama . Guraliv formateaza si formeaza opinii , iar impreuna cu colegii de gasca de la antene se vrea un fel de „greu de ucis 5”.
    Impertinent , obraznic si cu mari aspiratii la titluri literare , nu face nici cat o ceapa degerata. Dar e trandy flendy sa fii rau si rautacios , sa jubilezi brat la brat cu pesimismul pe sticla si sa faci praf tot ce misca-n tara asta . Nu-si iubeste patria si neamul, daca ar face-o altul ar fi discursul. Pe blog taie si spanzura si fereasca .. sa-l enervezi. E atat de incisiv incat am impresia ca e mereu cu pistolul in mana. Mi-e greata sa-l vad daramite sa-l mai si aud curgandu-i balele printre ineptii. Fratilor fac antireclama gratuit celor 4 muschetari : gadea , badea , oreste si ciutacu.
    Octavian Paler intr-un top personal al primejdiilor ce ameninta Romania a situat pe primul loc televiziunile ! A stiut de ce !

    Apreciază

  10. Stefan said, on octombrie 30, 2010 at 6:41 am

    La toaleta de servici a istoriei romanilor, vor zace in devalmasie iude,figuri pline de ura impotriva poporului Crestin Ortodox Roman si unii ca acestia care plini de o morga rasata si tare flegmatici sunt mereu in pozitia de atac asa cum sunt indoctrinati de lojele din care fac parte iar felul in care improasca mereu otrava din cuvintele lor impotirva noastra nu face decat sa ne cunoastem uneltele dusmanilor din mass media iar noi sa ne unim si mai mult!Este foarte adevarat ca eu sunt foarte slab si nu pot sa-mi iubesc aproapele,cel putin acum cand varsa cu mizerii pe tot ce avem noi mai sfant,pe credinta noastra,pe simbolurile fundamentale ale unui popor terfelit,batjocorit,zdrentuit de leprele astea din nwo implicit masonii lor de aici!Noi ne lasam calcati in picioare si umiliti de catre ei,acesti purtatori de ceva prin gura,la cuvintele lor otravite fac referire,pentru ca noi trebuie sa primim toate pentru ca de la Domnul ne vin si bune si mai putin bune(apreciem noi gresit),iar daca rabdam din aceste motive o facem pentru ca nimeni,ABSOLUT NIMENI,nu va putea sa convinga poporul Roman.mai ales in aceste timpuri de pe urma,sa il dea la o parte de la coada pentru venerarea Sfintelor Moaste din diverse locuri aflate in Romania si in special de la Sfanta Cuvioasa Maica Parascheva.Eu,un umil pacatos si nerabdator de asupriri,ma gandeam la Iasi,atunci cand figuri importante din diverse loje masonice avand functii politice sau imbracati in rase,opreau coada lunga de vreo 2 km formata din adevarati Crestin Ortodocsi ca de,ei sunt….deci ma gandeam ca daca as vedea vreuna din aceste figuri stand la coada smerit,plouat,infrigurat si plin de evlavie asa ca si ceilalti,atunci eu as sta in genunchi la toata coada pe toata lungimea ei drept multumire sufleteasca,dar….asa cum am invatat de la voi surorile si fratii mei intru Hristos,noi nu putem sta decat in picioare in fata tuturor si in genunchi in fata Lui Dumnezeu pentru a ne cere iertare! Victor ciudatu face parte din aceiasi gasca precum capchelu’ de rit vechi si mason convins care in timpul liber cica e preot,nu-i dau numele ca nu merita,oreste masonul lu’ peste,bad(e)aranul liber schimbist de creiere spalate si tartorul sef de antene care mediatizeaza cum se zbat cucoanele de la finante sa-si recapete stimulentele,dar sa arate in aceiasi perioada de timp, la Iasi,cum se infasoara noaptea in pungi de plastic femeile alea de peste 50 de ani,unele cu nepoti mici dupa ele,pe un frig de iti taia respiratia si udate pana la piele,femeile alea pline de evlavie si induratoare si rabdatoare la toate,de ce nu le arata? Am vazut barbati si femei amarate cu banii legati in batiste si dramuiti precum firicelele de floare intr-un ghiveci prea mic,o parte pentru lumanari,o parte ptr. o iconita sau doua,o parte pentru busuioc si o parte pentru trenul sau masina care trebuia sa ii duca inspre case dupa o zi de stat in fata acelei cozi uriase! Atunci ar trebui sa vada toti Romanii cata dragoste simpla dar adevarata exista acolo,ce miracole se intampla aievea,si ar veni cu totii acolo si nu ar mai pierde timpul in fata televizorului! Imi cer iertare daca am folosit un ton mai dur insa valorile noastre Crestin Ortodocse sunt Sfinte si de neatins !

    Apreciază

    • Ayan said, on octombrie 30, 2010 at 7:34 am

      Asa este ! Adevarul ca valorile Crestin Ortodoxe sunt Sfinte ramane de neatins . Prin ele Dumnezeu VORBESTE . Evreii nu crezut nici in Dumnezeul din Vechiul Testament – trecutul lor o demonstreaza ca doar e istoria lor ( de vazut apostaziile prin care au trecut ), de ce ar crede in Domnul Iisus Hristos , in Sfanta Treime si in Maica Domnului ? De ce ar recunoaste Ortodoxia ca dreapta credinta ? E revoltator ca nici ei nu cred dar si mai revoltator e ca nu-i lasa nici pe altii sa creada .
      ” Daca acum e doar pe crezute , ATUNCI va fii pe vazute ….” – citat ARSENIE BOCA Acest ” ATUNCI” e dreptul la replica a Mantuitorului de pe Golgota !

      Apreciază

  11. Cosmin S. said, on octombrie 30, 2010 at 8:36 am

    Mihai Gâdea,
    a absolvit Facultatea de Teologie Adventistă în anul 2000.
    http://ro.wikipedia.org/wiki/Mihai_G%C3%A2dea

    Is alesi pe sprânceană. Mai ales la televiziunile cu rating mare: protv, antena1, realitatea, prima. Aici nu intra nimeni decat daca e dezbracat de toata demintatea si dragostea de tara. Au acces mai ales alogenii păgâni vorbitori de limba română, sectarii, ateii, tot ce-i antiromanesc si anticrestinesc.

    De exemplu, ca sa intelegem ce fel de oameni lucreaza in televiziuni:
    Ce fel de om, român, sanatos psihosomatic, poate fi crainic intr-o televiziune din cele enumerate mai sus?
    Poti prezenta zilnic stiri abjecte si manipulatoare fara sa fii debil? Poti fi un vehicul de diseminare a toata spurcaciunea fara sa fii debil?
    Poti fi impacat cu gandul (daca ai fi român de buna credinţă) ca ai un serviciu, ca esti crainic, si ca prezinti stirile facute de altii, atunci cand citesti cu zambetul de marketing, toata vomitatura antiromaneasca si anticrestineasca? Eu cred ca nu.

    Un exemplu de „eminenta” in acest domeniu este si Lucian Mandruta, care spunea vis-a-vis de cipuri: „Altcineva a avut ideea să-i povestească despre asta unui domn pustnic, care încă n-a apucat să blesteme Iphone-ul, însă îşi face drum, începând cu cip-uri mai puţin complicate tehnic. Firesc, Biserica nu se grăbeşte, are eternitatea la dispoziţie.”
    aici:http://www.jurnalul.ro/stire-editorial/pasaportul-cu-cip-cirip-143419.html

    Apreciază

  12. Lavrentie said, on octombrie 30, 2010 at 1:01 pm

    Daca ataca Ortodoxia este la fel ca cel la care militarii i-au aruncat caschetele in curte si i-au spus „iesi afara, j……………….”

    De fapt IL ataca pe Dumnezeu.

    Si, dupa cum se rugau Sfintii Parinti pentru dusmani, ma rog si eu:

    Doamne miluieste-l pe Victor Ciutacu si fa-l sfant mare, si miluieste-ma si pe mine pacatosul ! Amin.

    Apreciază

  13. mucenicul said, on octombrie 30, 2010 at 1:08 pm

    mie mi-a sters comentariul imediat dupa aparitie desi n-are moderare la articol. se pare ca i-am spus adevarul si asta l-a deranjat. imi pare rau ca nu l-am salvat inainte de a-l sterge.

    Apreciază

    • Ciprian said, on octombrie 30, 2010 at 1:30 pm

      Pune aici comentariul să îl vedem și noi…

      Apreciază

      • mucenicul said, on octombrie 30, 2010 at 3:05 pm

        @ Ciprian
        lui Victor Ciutacu
        „cate din comentariile pro de la acest articol sunt scrise de ortodocsi( ma refer la cei care s-au nascut si botezat in aceasta credinta si nu ca neaparat cred in ea) in afara de cele de auto-slavire si ale pocaitilor? sub cate pseudonime te-ai autoapreciat, ca ionutzu esti sigur. noi ” nemurile” astea proaste care ne-am nascut doar pentru a va sluji pe voi „poporul ales” avem o vorba: cine rade la urma rade mai bine!” nu ma mira articolul atata timp cat voi jidanii( pentru ca evreu nu te poti numi) nu-l recunoasteti pe Iisus drept Mesia iar pe mama Lui o considerati o curva. despre faptul ca esti ortodox nu mai discutam pentru ca stim cu totii cum si de ce ati aderat la toate religiile.”
        nu stiu cat de exact am reusit sa-mi reamintesc textul dar in principiu asta am scris.

        Apreciază

  14. Romanul said, on octombrie 30, 2010 at 1:22 pm

    Parca inainte de ultimele alegeri prezidentiale VC se jura ca daca mai iese Basescu o sa emigreze. N-a putut, caci mai are multe murdarii de facut. Va reamintesc ca acum nici 2 luni, la Antena 2, facea lobby fervent pentru proiectul Rosia Montana. Si sunt sigur ca mai are si alte slujiri nemernice…
    Vreau sa-i spun lui VC ca dupa ce consangenii lui au incercat sa impuna in Romania un comunism satanist, romanii, cu forta lor spirituala, au reusit sa crestineze si acel regim, transfomandu-l sub nasul „comunistilor internationalisti”intr-o viata de obste cu multe binefaceri pentru neamul nostru.
    Noi il invitam ca mai bine sa se crestineze si el, multumindu-i astfel lui Dumnezeu ca l-a adus pe lume printre romani.

    Apreciază

  15. mucenicul said, on octombrie 30, 2010 at 1:40 pm

    @ Dobrin Nicu
    sunt si evrei catolici, musulmani, etc. in toate religiile ii gasesti dar asta nu inseamna ca si cred sau tin la religia careia ii apartin. si inca ceva: asta nu e evreu, pentru ca evrei sunt cei care au trai pe vremea lui Iisus si poate ca din semintia aia adevarata or mai exista cateva mii(doua cel mult) in toata lumea astazi. asta e jidan sau sionist care e cu totul altceva. din pacate majoritatea face aceasta confuzie si crede ca cei ce scriu pe bloguri au ceva impotriva adevaratilor evrei. si saccsiv tot la categoria jidan=sionist s-a referit. evreii cu adevarat crestini sunt impotriva tuturor acestor pseudo-evrei care-si bat joc de invatatura crestina si si-au inventat una care sa le serveasca propriile interese.

    Apreciază

  16. Ciprian said, on octombrie 30, 2010 at 1:41 pm

    Mulți dintre cei care fac astfel de fapte (atacarea Dreptei Credințe) sunt îndrăciți de propriile patimi – și aici, atenție! – nu e vorba de ultimul stadiu de posesie demonică, ca cel din Evanghelie. Astăzi, spun Sf.Parinti, diavolul nu mai dorește un astfel de stradiu deoarece se “decamuflează” și cea mai mare artă a lui este deghizarea. Îi este suficient doar să îndracească mintea, să o țină sub imperiul gândurilor demonice. Astfel în mintea strâmbă și lucrul drept se strâmbă și rezultatele se văd prea bine. Să fim noi schimbarea ce o dorim în lume prin post, spovedanie după îndreptar, rugăciune! Să ne rugăm pentru vrăjmași, respectăm astfel o poruncă a Domnului:

    Rugăciune pentru vrăjmaşi
    a Sfântului Nicolae Velimirovici
    Doamne binecuvântează pe vrăjmaşii mei! Şi eu îi binecuvântez şi nu-i blestem! Vrăjmaşii m-au împins şi mai mult spre Tine, în braţele Tale, mai mult decât prietenii. Aceştia m-au legat de pământ şi mi-au răsturnat orice nădejde spre pământ. Vrăjmaşii m-au făcut străin faţă de împărăţiile pământeşti şi un locuitor netrebnic, faţă de pământ. Precum o fiară prigonită, aşa şi eu, prigonit fiind, în faţa vrăjmaşilor, am aflat un adăpost mai sigur, ascunzându-mă sub cortul Tău, unde nici vrăjmaşii, nici prietenii, nu pot pierde sufletul meu.
    Doamne, binecuvântează pe vrăjmaşii mei! Şi eu îi binecuvântez şi nu-i blestem.
    Ei au mărturisit în locul meu păcatele mele în faţa lumii. Ei m-au biciuit, când eu m-am cruţat de biciuire. Ei m-au chinuit atunci când eu am fugit de chinuri.
    Ei m-au hulit atunci când eu m-am măgulit pe mine însumi. Ei m-au scuipat atunci când eu m-am mândrit cu mine însumi.
    Doamne, binecuvântează-i…
    Când eu m-am făcut înţelept, ei m-au numit nebun. Când m-am făcut puternic, ei au râs de mine ca de un pitic. Când am vrut să conduc pe oameni ei m-au împins înapoi. Când m-am grăbit să mă îmbogăţesc, ei m-au smucit înapoi cu mână de fier. Când m-am gândit să dorm liniştit, ei m-au trezit din somn.
    Când mi-am zidit casă pentru viaţă lungă şi liniştită, ei au răsturnat-o şi m-au izgonit afară. Într-adevăr vrăjmaşii m-au dezlegat de lume şi mi-au prelungit mâinile până la veşmântul Tău.
    Doamne, binecuvântează-i…
    Binecuvântează-i şi-i înmulţeşte; asmute-i şi mai mult împotriva mea, ca fuga mea spre Tine să fie fără întoarcere; ca să se rupă nădejdea mea în oameni ca pânza de păianjen; ca smerenia să împărăţească deplin în inima mea; ca inima mea să devină mormântul celor rele. Ca toată comoara mea să o aduni în ceruri. Ah, de m-aş elibera odată de autoamăgire, care m-a încâlcit într-o mreajă cumplită a vieţii înşelătoare!
    Vrăjmaşii m-au învăţat să ştiu ceea ce puţin ştiu în lume: că omul nu are pe pământ vrăjmaşi afară de sine însuşi. Doar acela urăşte pe vrăjmaşi, care nu ştie că vrăjmaşi nu sunt vrăjmaşi, ci prieteni severi.
    De aceea, Doamne, binecuvântează pe prietenii şi pe vrăjmaşii mei!
    Sluga blestemă pe vrăjmaşi căci nu ştie, iar Fiul îi binecuvântează căci ştie. Fiul ştie că vrăjmaşii nu pot să se atingă de viaţa lui. De aceea El păşeşte liber între ei şi se roagă lui Dumnezeu pentru aceştia.
    Doamne binecuvântează pe vrăjmaşii mei! Şi eu îi binecuvântez şi nu-i blestem!

    Să avem inimă bună și Dreaptă Credință!

    Apreciază

    • Ciprian said, on octombrie 30, 2010 at 1:47 pm

      Prima parte a comment am descoperit-o în Dialoguri despre psihologie aici pe blog și uitându-mă la mine pot să spun că are foarte multă dreptate. Tot acesta este motivul pentru care mulți, foarte mulți dacă le vorbești de biserică, spovedanie, sfinți nu cred oricâte dovezi le-ai aduce. Credința e o minune a Lui Dumnezeu iar ce ce vor cu adevărat să se întoarcă trebuie să îndure nițică suferință și un botez al lacrimilor prin Sfânta Spovedanie…

      Apreciază

    • greta said, on octombrie 31, 2010 at 5:19 pm

      Fragment Pag 173-174 Diavolul corect politic – ierom. Savatie Bastovoi

      -Frate Narcis, ti se pare ca lupta pe care o poti duce aici e mai prejos decat cea pe care ai dus-o scandand in piete?
      -Da, mi se pare ca in timp ce eu stau aici, raul inainteaza in lume si nu este nimeni care sa-i stea impotriva. Adevarul trebuie rostit in public, nu tinut in inima. Simt ca sunt un las care a fugit din fata dusmanului ptr a scapa cu viata.
      -Fratele meu, iti voi spune o taina, pe care nu ti-as fi descoperit-o daca nu as fi vazut sinceritatea cu cate te macini, dar care te-ar putea pierde. Ai vazut oare cum cad cei puternici de pe scaune, raspusi in ceasul in care nu se asteapta ? Te-ai gandit vreodata de ce se intampla acest lucru.
      -M-am gandit ca Dumnezeu se razbuna !
      -Dumnezeu nu Se razbuna, pentru ca EL este nemuritor si atoputernic. Dar El a zis ca Isi va razbuna robii care l-au slujit cu credinta. Atunci cand rugaciunile celor nedrepti ajung la cer, Dumnezeu pune jaratec pe capul lor, precum a zis Proorocul. Sau crezi ca Dumnezeu nu i-a pedepsit pe egiptenii care-I asupreau pe israeliti, iar intr-o buna zi s-a hotarat sa-i pedepseasca?
      -La asta nu m-am gandit….

      -Pentru ca nu se nascuse cel drept ca Moise. Asa este in toate timpurile. De vor fi drepti care sa stea in fata lui Dumnezeu pentru popor si pentru lume, Dumnezeu va trimite urgie asupra conducatorilor nedrepti si va ridica altii in locul lor care sa conduca potrivit poruncilor Lui. Iti spun ca Moise nu s-a slavit prin cuvantari si nici prin organizare de revolte, ci prin BLANDETE si INDRAZNEALA pe care o avea inaintea Dumnezeului celui VIU. Lupta ta in lume a fost buna, dar s-a sfarsit aici. A venit vremea sa deprinzi o lucrare mult mai cumplita pentru dusman: RUGACUNEA. Vei vedea cum prin puterea rugaciunii cad de pe scaune cei pe care nici o revolta omeneasca nu i-a putut urni, ci mai mult le-a intarit puterea, bagandu-i pe oameni in deznadejde. Ceea ce la oameni este cu neputinta, la Dumnezeu este cu putinta. Sa nu uiti aceasta niciodata !!!!!

      Dupa aceasta discutie cu Preasfintitul, Narcis a devenit alt om. Ultimii ani din viata si i-a petrecut in tacere si rugaciune, incat, numai privindu-l, te aprindeai de dorinta de a-l sluji lui Dumnezeu.

      Apreciază

  17. u.b bc3 said, on octombrie 30, 2010 at 2:21 pm

    CIUTACUL: cioata asta a ajunz si asta sa si dea cu parerea,mai bine ar tace …ca bine ar face…….. DOAMNEA ferestene de aomeni satanici!!

    Apreciază

  18. Ciprian said, on octombrie 30, 2010 at 3:02 pm

    Măi asemenea oameni sunt demni de milă, nici nu are rostul să ne pierdem vremea cu ei, ce e mare păcat e că unii dintre căldicei se vor lua după spusele lor… aici e singura și marea problemă…

    Apreciază

  19. mucenicul said, on octombrie 30, 2010 at 4:03 pm

    astia isi ingroasa randurile pe zi ce trece iar prelatii nostri din BOR tac chitic cand este atacata ortodoxia si crestinismul in general. cititi si asta va rog: http://vlad-mihai.blogspot.com/2010/10/simpozionul-international-de-batjocorit.html este vorba despre simpozionul international de martirologie de la Bucuresti

    Apreciază

  20. john said, on octombrie 30, 2010 at 5:28 pm

    totusi mie nu mi se pare nimic iesit din comun sau demn de comentat. Ciutacu, Mircea Badea, individa blonda care tot apare alaturi de ei (jurnalist sau nu stiu ce este), Valentin Stan, actorul Bendeac (l-as mai adauga si pe „fratele” zgubilitic al lui Badea, Oreste) impartasesc exact acelesi idei, exprima aceleasi stereotipii, minciuni (vezi Biserica care a pactizat cu comunistii), dovedesc aceeasi lipsa crasa de cunostinte elementare de teologie, au aceeasi viziune simplista asupra relatiei om-Dumnezeu in care Dumnezeu trebuie sa dovedeasca ca exista facind minuni, in care se exprima acelasi dispret tipic iluminist vechi de 300 de ani (de la Revolutia Franceza incoace) fata de credinciosi, in care daca-i asculti bine ai sa auzi cam acelasi limbaj folosit de comunisti cu privire la obscurantismul religios si „religia opiul maselor”. Toate astea sint aceleasi si aceleasi si aceleasi teme reluate de sute de ani de diversi indivizi iar in ultimul timp le auzim de peste tot ei sint o picatura intr-un ocean anti-crestin….nimic deosebit.

    Apreciază

  21. Ayan said, on octombrie 30, 2010 at 6:26 pm

    De acum inainte asa va fii , poate si mai rau . Ortodoxia , cutumele noastre ortodoxe vor fii prezentate in media drept primitivism si barbarie . L-am vazut pe Valeriu Stan – dupa Sarbatoarea Sf. Parascheva – comentand pelerinajul de la Iasi intr-o maniera asemanatoare Ciutacu . Cum de l-ati ratat ?!! Valeriu Stan a facut o emisiune prin care ne dadea drept exemplu de comportament religios civilizat ghiciti pe cine , pe poporul american …. Si-a continuat pledoaria anti-ortodoxa prezentand un slide cu o bancnota de dollar american prin care ni se arata ce „PIOS” este poporul american incat au pus inscriptia si pe bani : „In God we trust ” …si ca e de ajuns sa-si marturiseasca credinta astfel , nu ca noi , „barbarii ” , care stam in ploaie sa cinstim moastele unui sfant … Dar a uitat sa ne spuna despre care Dumnezeu e vorba …Marele Arhitect ? Osiris ? Baall ? Cezar ? Lucifer ? Sigur la Sfanta Treime nu se referea inscriptia de pe bancnota …

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 30, 2010 at 6:29 pm

      Ayan

      Daca tu sau altcineva da de aceasta inregistrare cu Stan, rog sa-mi dea de veste.

      Apreciază

    • Ayan said, on octombrie 30, 2010 at 6:32 pm

      scuze …am scris Valeriu … in loc de Valentin Stan ..mereu confund numele acestui om , dar intelegeti ca la Valentin Stan ma refeream .

      Apreciază

  22. Ayan said, on octombrie 30, 2010 at 6:34 pm

    Nu am aceasta inregistrare …dar nu putem cauta in arhiva Antenelor …? sau pe youtube ? O sa caut si eu .

    Apreciază

  23. Ayan said, on octombrie 30, 2010 at 7:04 pm

    Gata , am gasit ! Emisunea „Conexiuni” a lui Valentin Stan din data de 22 oct .2010

    de la minutele 30 incolo

    http://inregistrari.antena3.ro/view-15_Oct-2010-Conexiuni_cu_Valentin_Stan-22.html

    Apreciază

  24. Ayan said, on octombrie 30, 2010 at 7:10 pm

    Intre Pelerinajul la Sf. Cuvioasa Paraschiva si Route 66 , Valentin Stan alege , desigur , Route 66 si explica de ce … Ha , ha , ha , ha … Si mai face si o salata din Rolling Stones si vionta lui Dumnezeu ….de parca ar avea vreo legatura .

    Apreciază

  25. Ady said, on octombrie 30, 2010 at 8:18 pm

    CIUTACU,BADEA,ESCA, FIREA, PIRVULESCU ,ANDREEA PORA,,TATULICI,DINESCU,si multi altii ca ei nu sunt altceva decit echipa de zgomote a jidanimii,si au un singur scop cistigul fara munca.

    Apreciază

  26. Karol said, on octombrie 30, 2010 at 11:22 pm

    Apreciază

    • Ciprian said, on octombrie 31, 2010 at 2:21 am

      Ar fi bun un film și cu Gâdea adventistul și unul cu toți trei la un loc să aibă lumea o imagine de ansamblu dar ceva mai scurt…

      Apreciază

      • DonQuixoteDeromania said, on octombrie 31, 2010 at 3:54 am

        Dupa ce am citit aici ca si Gadea e adventist..m-am gandit sa fac si despre el un clip asa cum l-am facut pe cel despre CIUTAcu…e buna ideea cu ei 3 la un loc si mai scurt…o sa mai caut informatii despre Gadea si am sa fac clipul !

        Doamne ajuta!

        Apreciază

  27. DonQuixoteDeromania said, on octombrie 31, 2010 at 4:05 am

    A mai recunoscut Ciutacu in direct ca este evreu si chiar se mandrea cu asta,ironizandu-ne pe noi romanii…am tot cautat emisiunea aia sa pun in clipul meu si partea aceea dar numai retin la ce data a fost…daca cineva stie data si emisiunea va rog sa ma anuntati si pe mine…a fost chiar in emisiunea lui in care-l avea invitat pe Mircea Badea si impreuna ii ironizau pe cei de la ND si parada lor anti-homosexuali, acolo in emisiune a zis ca-i evreu…au zis ei mai multe…dar n-am fost in stare sa vad toata emisiunea pentru ca astia in frunte cu turbatul ala de Stan imi provoaca greata…oare si Stan o fi jidan?

    Apreciază

    • greta said, on octombrie 31, 2010 at 3:35 pm

      @DonQuixote,

      cum ii denumeai acu vreo cateva zile pe un alt blog? gelatinosi ? 🙂 Ufff, cum am putut sa incurc, stai, ca acolo era vorba de politicienii „gelatinosi”, nu? …dar si acestia cam tot din acelasi grup de „gelatinosi” sunt, doar ca sunt ziaristi si ziariste :):):) Parca ambii au facut lobby ptr Rosia Montana, si unul si altul. Hai bafta !

      Apreciază

    • greta said, on octombrie 31, 2010 at 4:54 pm

      @ DonQuixote

      Oricum util clipul realizat de tine…. Felicitari !

      Apreciază

    • greta said, on octombrie 31, 2010 at 6:36 pm

      Don Quixote, m-am uitat putin pe clipurile realizate de tine, sunt ok pana la un anumit punct…doar cateva mi s-au parut necesare, gen cazul Ciutacu unde a fost binevenita o „contraofensiva”, ca deja intrecuse masura…. si inca un clip sau doua, restul nu mi se par asa necesare. (e o pura parere personala).

      Eu ce as mai lua in calcul, fragmentul de la pag 174-175 din cartea Diavolul este corect politic, mi-a placut dialogul dintre Preasfintitul si personajul Narcis.

      Apreciază

    • greta said, on octombrie 31, 2010 at 6:39 pm

      !!!!!!!! Scuze, am gresit pagina, de fapt pag 172-173

      Apreciază

  28. adris said, on octombrie 31, 2010 at 5:42 pm

    Din pacate, o parte din ceea ce afirma jidanul este adevarat. Din punctul lui de vedere. Doar ca punctul lui de vedere este antiortodox, insa aparitia la stiri in mod obsesiv a pelerinajelor la Sf. Parascheva si Sf. Dimitrie si oriunde in alte parti nu este altceva decat o mica piesa din dominoul construit de dusmanii Lui Hristos, prin care nu fac altceva decat a bagateliza valoarea duhovniceasca a acestor fapte crestine.
    Ni se prezinta niste filmulete realizate dupa tipic securist (vezi si cine le realizeaza!), in care se prezinta trunchiat imagini doar cu aspectele negative ale evenimentelor respective: imbulzeli, „specula tiganeasca” cu iconite si alte „nimicuri”, fanatismul religios „absurd” al pelerinilor care stau „ca prostii” in frig, lesina si ajung cu sutele, ba, ce zic eu, cu miile in spitale, si pentru ce, „ca sa pupe niste cosciuge”.
    Si apoi, tragand concluzii apar „sculele” ciutacu, badea si toti ceilalti din gasca lor, cu discursuri puternic moralizatoare, spirituale, pline de „fin” umor de Baragan, acelasi Baragan in care bunicii unora dintre noi si-au dat demnitatea umana si sangele, dar nu si sufletele, pentru apararea dreptei credinte.
    E clar ca la arme lumesti sunt muuult mai puternici, asa ca nu avem la dispozitie decat pe cele duhovnicesti.
    Asa ca eu zic, cu riscul de a te supara din nou, saccsiv, ca prea bagi in seama aceste „scule”, in loc sa faci o scurta rugaciune pentru ei:
    Iarta-i, Doamne, ca-s in bezna. Revarsa-Ti marea si bogata mila catre ei si intoarce-i la dreapta credinta si daruieste-Le pocainta.Amin!

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 31, 2010 at 5:56 pm

      adris

      Se pot face amandoua: sa le aratati ratacirea si sa te rogi pentru ei. Si prima componenta e foarte importanta, caci de exemplu, ei nu repeta mesajul anti crestin zilnic. Si atunci, ratand poate episoadele cand isi dau arama pe fata, multi crestini inca se mai uita la ei: caci sunt haiosi si uneori critici.

      Desigur, dupa ce te-ai lamurit ce e cu ei, e simplu a zice: „de ce mai vorbesti despre ei?”. Dar trebuie sa intelegem ca mai sunt si altii care trebuie sa afle cum sta treaba cu respectivii.

      Si nu in ultimul rand, prin critici, exista posibilitatea ca unii dintre acei rataciti sa se trezeasca.

      Apreciază

      • adris said, on noiembrie 2, 2010 at 4:47 pm

        Ai perfecta dreptate!
        „Ochelarii de cal” pe care-i port nu mai lasa de cele mai multe ori sa vad ca in jur mai sunt si altii care inca nu s-au „prins”.
        Sau uneori am senzatia (cred ca stim de unde vine!) ca degeaba te lupti sa trezesti pe cei din jur, caci aproape fara exceptie pierzi in fata argumentelor „stiintifice” promovate pe toate caile de taicutul minciunii.
        Si de-aia sunt de multe ori vehement cand vad cat timp iti pierzi cu lupta asta cu morile de vant. Adica in gandurile mele putine si fixe se formeaza convingerea ca ai putea sa faci multe alte lucruri decat sa mai duci lupta cervantiana cu morile de vant.
        Incet-incet, cu multa rabdare, inteleg pana si eu ca se pot obtine totusi unele rezultate, care daca aici par neinsemnate, Sus sunt adevarate comori pe care cei ce lupta le agonisesc.
        Sa te ajute bunul Dumenzeu!

        Apreciază

  29. Ciprian said, on octombrie 31, 2010 at 8:47 pm

    OFFTOPIC

    SONDAJ DE OPINIE

    SPUNE-ȚI-MI CĂ SUNT SINGURUL

    Astăzi pe la orele 20.00 am fost vizitat cu „halovinu” și la urcat și la coborât. Fraților mi s-a urât de americănisme. Vreau să știu dacă această „tradiție” s-a înrădăcinat și în alte locații.

    Doamne Ajută!

    Apreciază

  30. adris said, on noiembrie 2, 2010 at 4:37 pm

    de ce dai floareo? de ce dai?
    uite cum e cu rugatul: multi cred ca rugatul asta presupune vreo stare de transa, intrarea intr-un fel de nirvana, vreo meditatie transcedentala samd. Nici pe departe.
    O rugaciune curata nu inseamna sa te scremi tare de tot, ca sa patrunzi in adancurile inimii, caci asta putini sunt daruiti sa o poata face. O rugaciune curata si care sa mearga paaaana sus in Ceruri poti face pentru cineva (inclusiv pentru sine) printr-un simplu gand bun, curat, nealterat.
    Cu rugaciunea inimii Dumnezeu binecuvinteaza pe foarte putini rugatori, si asta, numai dupa judecatile si randuirile Sale, nu pentru nevointa sau virtutea omului (evident, nicidecum fara acestea, dar vreau sa spun ca nu prin puterea omeneasca se obtine aceasta rugaciune, ci prin mila Domnului).
    Deci, in concluzie, poti si tu sa te rogi pentru ei, poate orice ortodox. E simplu! Spui asa: „Sa le dea bunul Dumnezeu gandul cel bun, spre intoarcerea din ratacire si pentru a veni la calea mantuirii si sa le ierte pacatele cele multe. Amin.”
    La randu-ti, iarta-mi cele ce ti-am gresit!

    Apreciază

    • natalia said, on noiembrie 3, 2010 at 12:51 pm

      @ADIS,FLOAREA,sincer eu una ma tem acesti simpli „formatori de opinie” nu sunt doar niste simplii habauci, cum ii place lui sacssiv sa le zica ,ci tare ma tem sper Doamne sa ma insel ca au ales unii in mod constient si asumat carui stapan sa-i slujeasca (asa cum au facut-o si vedetele pop gen Gaga,Beoncee…)Nu am vreo dovada in acest sens de aceea eu care ii mai urmaresc sporadic pt ca nu prea mai suport mizeriile si minciunile lor ma rog pt ei pt ca asta e de datoria mea.Doamne ajuta!

      Apreciază

  31. natalia said, on noiembrie 3, 2010 at 12:04 pm

    Salut! Pentru cei carora nu le este clar inca acest V.C. are o agende anticrestina bine prestabilita dar oarecum mascata sub asa zisa critica moralizatoare constructiva el fiin chipurile un „formator de opinie”, la adresa clericilor BOR si a simplilor mireni bagandu-ne pe toti in aceeasi oala.Este un maestru al diversiunii destul de talentat in ceea ce face daca putem numi asta talent punctandu-si comentariile anticrestine la momentul oportun in campanii electorale,praznice bagand cu japca in aceeasi categorie ortodoxia cu populismul desi se straduie sa se justifice cum a facut-o in fata lui fanu ca nu-i asa.Daca nu sunt destul de credibila prin ceea ce spun omul isi are asa-zisa agenda nu de ieri de azi ,anul trecut spre exemplu in timpul campaniei a scris articolul :”de ce se impune sanctificarea basexului”ca sa vedeti ce intelege el prin sfintenie ,traire ortodoxa,smerenie…omul e la limta blasfemiei…Doamne iarta-l ca nu stie ce scrie pomul se cunoastea dupa roade.

    Apreciază

  32. natalia said, on noiembrie 3, 2010 at 12:18 pm

    http://www.ciutacu.ro/articol/de-ce-se-impune-sanctificarea-basexului/sau http://www.ciutacu.ro/articol/mare-i-rezervatia-cu-imbecili-portocalii/ cateva perle ale scriiturii ciutacesti in cel de-al doilea propune in cazul in care dan voiculescu ajunge presedinte el sa devina Patriarhul BOR si are o poza cu el imbracat ca si patriarh..deci e la limita blasfemie daca n-a intrecut-o.Partea proasta e ca intelectualii caldicei care il citesc sau il urmaresc la tv ii dau dreptate ca vorba aia mereu la paroznice e imbulzela,la noi in beserica e multa lume dezordine de cele mai multe,galagie.Se culca pe o ureche cantand toti la unison ca preotii de azi nu prea mai au har cei mai multi.Si nu realizaeaza in ce groapa cad zicand ca credinta e in suflet si ca „habotnicii” sunt de fapt mai mult formalisti sustificandu-si astfel starea de caldicel.Iar cand il mai citesc si pe V.C.mai au un micpas si devin reci doar prin simplu fapt ca il aproba.Cu intelectualii astia e greu cum bine a zis candva Parintle Arsenie.Ei se cred foarte culti ,civilizati,europeni si toate clelalte nu mai stau sa le insir.Fiecare pom se cunoaste dupa roada.Daca si mama mea care e femeie cu evlavie fata de biserica i-a dat drptate prin simplu fapt ca ducandu-se la biserica sa sarute moastele sf Dimitrie la Brasov saptamana trecuta a foast deranjata de un consilier care vb tare despre acele sf moaste si chipurile nu s-a putut ruga/reculege in liniste.Eu i-amzis cu nu trebuia sa judece si sa treaca peste mi-a dat dreptate iar apoi cand i-am is de ciutacu i-ai mi-a replicat ca are dreptate ca doar si ei i s-a imtamplat si ca ce sa spun multi ar deveni crestini practicanti daca n-ar fi atatia”mitocani cu spirit de turma”printre ortodocsii practicanti sau nu.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  33. Stefan said, on noiembrie 3, 2010 at 8:53 pm

    Frate saccsiv,am putin timp si spun urmatoarele ptr. surorile si fratii mei intru Hristos : suntem multi,ne vedem fara sa ne cunoastem pe strada,la Sfanta Liturghie sau alta sarbatoare,la vreun hram sau la praznuirea unui sfant unde ori uzi pana la piele ori inghetati de frig tremuram si ne bucuram impreuna,pe cativa din cei de aici de pe acest site v-am cunoscut personal si i-am multumit lui Dumnezeu ca mi-a trimis marturisitori fara de teama si orthopraxisti cu multe si temeinice cunostinte teologice, suntem impreuna pe net si dezbatem ori combatem cu multa ardoare tot ceea ce putem pentru a ramane drepti pentru Sfanta noastra credinta Crestin Ortodoxa in fata acestor vremelnice stihii lumesti,invatam unii de la altii sa iertam dusmanii si mai mult,(eu unul inca nu pot) sa ne si rugam pentru ei,si pentru acestea eu va iubesc pe toti laolalta,si ma rog Bunului Dumnezeu sa ne tina pe toti sanatosi impreuna macar aici in eter si cu voia Lui,si in Sfanta si Apostolica Sa Biserica ! Doamne ajuta-ne la toti ! ORTODOXIE sau Moarte !

    Apreciază

  34. filofteiabejan said, on noiembrie 4, 2010 at 10:18 am

    @stefan,sunt intru totul de acord cu tine.Am postat mai devreme cu id-ul natalia.Nu stiu daca s-a inteles foarte clar ce am spus in ultimul meu post de aceea revin.Ideea este ca indiferent de aspectele asa zis deranjante care le vedem in comportamentul fratilor nostri crestin-ortodocsi in cadrul slujbelor,pelerinajelor etc. asta nu trebuie sa ne indeparteze de a participa activ in cadrul ortodoxiei.Nu e de datoria noastra sa ne judecam fratii asa cum o face V.C. sau intelectualii „caldicei” prin „vorbe grele”ci daca aveam ocazia putem sa-i atentionam pe cei ce gresesc dar mustrandu-i cu dragoste.Indepartarea de biserica,reprezentarea trupului lui Hristos pe pamant, aduce la indepartarea de Dumnezeu si apropierea de intuneric,de vrajmasul care alerga ca un leu sa apuce pe cine-i cade in cursa.Multi „caldicei”sau crestini cu numele isi justifica caderile si indepartarea de biserica prin asa zisele critici iar ateii si agentii de deziformare din presa si media in general le dau apa la moara si e foarte greu sa le aduci argumente plauzibile acestor „frati crestini” pt ca au un val pe ochi si nu vad evidenta.Am incheiat.Doamne ajuta!

    Apreciază

  35. Stefan said, on noiembrie 4, 2010 at 6:05 pm

    Da sora Filofteia,repet,toate drumurile noastre implicit ceea ce facem pe aceste drumuri ne vin de la Domnul,si am remarcat-fac referire strict la mine- ca foarte repede ne judecam aproapele,fie ca este vreun ratacit sau ateu sau masono-satanist,insa eu unul inca nu am putere sa fac ceea ce voi faceti,sufletele calde ale Ortodoxiei Romanesti(nu mai spun de Sfintii nostri parinti inca in viata) si anume va rugati cu putere si pentru noi si pentru cei „stricati”din punct de vedere al Credintei noastre Crestin Ortodoxe ! Eu inca nu am trecut la aceasta treapta spirituala atat de inalta ca nu stiu daca am timp sa ajung la ea,si eu deocamdata sunt ca si fratele saccsiv,un multpacatos ce incearca sa stearga „urmele” produse de-a lungul vietii care vai mie,ce scurta este,si spun ca am o indarjire nespus de mare impotriva celor care fac rau natiei mele,surorilor si fratilor mei,copiilor si batranilor acestei tari atat de frumoase si acum,desi imi pare sincer tare rau,nu ma pot ruga decat pentru vrajmasii care imi fac rau personal,si cred ca poate cu voia Lui Dumnezeu sa ma smeresc mai mult si sa ma umilesc chiar pentru ca sa primesc iertare de la Domnul,dar eu unul inca nu am acea stare pe care unii dintre voi o traiesc,acea stare de bucurie launtrica pe care numai cei care cunosc simplitatea unei rugaciuni adevarate si simple o parcurg fara efort clipa de clipa prin toti porii fiintei,ei bine eu unul inca mai am mult de recuperat.In acest sens,al rugaciunii exprimate prin modesta munca mea,prin voia Lui Dumnezeu,trimit cateva „mesaje”Romanilor mei dragi… hai sa citez un Sfant Parinte :”Sfanta Scriptura a nestiutorilor”relevata si prin ceea ce fac.Nestiutorii timpurilor de azi printre care ma numar si eu,nu sunt analfabeti ca si mai inainte,insa macar prin aceste Sfinte imagini,pastreaza tot Romanul in casa lui,o particica din patria cereasca spre care toti vrem sa ne indreptam si unde Insusi Mantuitorul ne asteapta cu bratele deschise ! Sora Filofteia cu iertare am rugamintea catre tine si catre ceilalti frati ai mei,sa ne scriem numele primite la Sfantul Botez cu litere mari de tipar ptr. ca momentan le purtam noi dar ele apartin unor Sfinti si trebuie sa ne bucuram a le purta ptr. ca nu le putem scrie ca si vijelie,salam,cardan sau alte nume de vitrine frigorifice.Iertare pentru aceasta asertiune facute de mine acelas om nu trufas dar nici smerit, doar un multpacatos si rob al patimilor lumesti ce cauta iertare de la Domnul ! Pace si iubire pentru toti !
    ORTODOXIE sau Moarte !

    Apreciază

  36. Costinel Adrian said, on noiembrie 26, 2012 at 1:12 am

    Parerea mea este ca domnul Ciutacu este unul dintre persoanele ce judeca un neam ducandu-l in derizoriu, iar asta fac numai oamenii slabi ce incearca sa demonstreze ceva in urma unei indoctrinari (a unor idei preconcepute).
    Il rog sa se uite intai in ochiul, poporul, religia si traditia dumnealui si dupa ce face o riguroasa critica nu cred ca o sa isi mai permita sa faca afirmatii referitoare la altii.

    Multumesc!

    Apreciază

  37. Costinel Adrian said, on noiembrie 26, 2012 at 1:14 am

    Apreciază

  38. Costinel Adrian said, on noiembrie 26, 2012 at 1:25 am

    ase ziceau si nemtii ciutacule, tot asa, numa’ ca de voi…;) si din fire pragmatici au trecut la fapte;)
    pupici roz prietene daca nu iti convine meri in tara ta si fi liber sa urasti tot ce- vezi in jur (acolo ar fi bine sa fi critic prima data)

    Apreciază

  39. Carstea said, on octombrie 15, 2015 at 9:18 pm

    Am crezut ca atunci cand dl. Basescu i-a spus ca are ochii mari si umezi, la asta se referea: ca este de nationalitate incerta.

    Apreciază

  40. […] Evreul VICTOR CIUTACU ataca si el ORTODOXIA… […]

    Apreciază


Lasă un răspuns către Stefan Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.