SACCSIV – blog ortodox

Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice

Posted in 666, APOCALIPSA, CARTE ELECTRONICA DE IDENTITATE, CIPURI, PAISIE AGHIORATUL by saccsiv on august 19, 2010

   Citez din articolul Scrisoarea Parintelui Paisie Aghioratul referitoare la semnele vremurilor, 666 de Cuv. Paisie Aghioratul:

   „DUPA FURTUNA DIAVOLEASCA, VA VENI INSORIREA DUMNEZEIASCA”

   In spatele duhului lumesc al „libertatii” de astazi, al lipsei de respect in Biserica lui Hristos fata de cei mai mari, parinti si dascali, care au frica de Dumnezeu, se ascunde sclavia duhovniceasca, stresul si anarhia, care conduce lumea la impas, la catastrofa sufleteasca si trupeasca.

   Iar in spatele sistemului perfect de asigurare computerizata, ce se face prin „cartela” electronica, se ascunde dictatura mondiala, sclavia lui antihrist. „…ca sa-si puna semn pe mana lor cea dreapta sau pe frunte, incat nimeni sa nu poata cumpara sau vinde, decat numai cel ce are semnul, adica numele fiarei, sau numarul numelui fiarei. Aici este intelepciunea. Cine are pricepere sa socoteasca numele fiarei, caci este numar de om. Si numarul lui este sase sute saizeci si sase” (Apocalipsa 13, 16-18).

   Sfantul Andrei al Cezareii scrie urmatoarele:

   „Despre numele cel murdar al lui antihrist si despre talcuirea numarului precum si despre altele ce s-au scris despre acela, vremea le va descoperi si experienta celor intelepti…, dar nu a binevoit harul dumnezeiesc sa se scrie in dumnezeiasca carte numele lui cel pierzator. Insa cercetand cu ratiunea, cu adevarat multe (nume) se pot afla…”. (Sfantul Andrei al Gezareii, Talcuire la Apocalipsa, cap.58, pp. 541-342, editie greaca)

   Dar lucru ciudat este ca multi oameni duhovnicesti, pe langa faptul ca fac talcuirile lor proprii, se mai si tem cu o frica lumeasca de „punerea la dosar”, in timp ce ar fi trebuit sa se nelinisteasca duhovniceste, sa-i ajute pe crestini cu nelinistea cea buna si sa le intareasca credinta, si astfel sa simta mangaierea dumnezeiasca.

   Ma mir cum toate aceste evenimente nu le creaza probleme de constiinta! De ce nu-si pun macar un semn de intrebare la talcuirile mintii lor? Si daca il ajuta pe antihrist la pecetluirea lor, de ce mai trag si alte suflete la pierzare? Caci la aceasta se refera: „…ca sa insele, daca este cu putinta, si pe cei alesi” (Mc. 13, 22).

   Se vor insela cei care le vor talcui pe acestea cu mintea lor. In timp ce semnele sunt foarte clare. „Fiara” de la Bruxelles a sorbit in computer cu 666 aproape toate statele. Cartela, buletinul electronic, „inainte mergatoare ale pecetluirii”, ce arata? Din pacate la radio ascultam numai timpul probabil.

   Ce ne va spune Hristos? „Fatarnicilor, fata cerului stiti s-o judecati, dar semnele vremurilor nu puteti” (Mt. 16, 3).

   Asadar, dupa cartela si dupa buletinul electronic, adica „indosarierea” persoanelor, ce se face pentru a inainta cu viclenie la pecetluire, vor spune mereu la televizor ca oarecare a furat cartela cutaruia si i-a luat banii din banca. Pe de alta parte vor face reclama „sistemului perfect”, adica pecetluirii pe mana sau pe frunte cu raze laser, a numarului 666, numele antihristului, care nu se va distinge cu ochiul liber.

   Din pacate, iarasi „anumiti cunoscatori” ii vor „infasa” pe fii lor duhovnicesti ca pe niste prunci, chipurile ca sa nu-i mahneasca. „Aceasta nu are importanta”. „Nu-i nimic, este destul sa credeti launtric”. Si, desi vedem ca Apostolul Petru, care s-a lepadat numai la exterior de Hristos, i s-a socotit aceasta cu adevarat lepadare, acestia se leapada de Sfanta pecete a lui Hristos, ce le-a fost data la Sfantul Botez, care este „Pecetea darului Sfantului Duh”, prin primirea pecetii lui antihrist si mai spun apoi ca il au pe Hristos inlauntrul lor.

   Din pacate, o astfel de logica aveau si unii „gnostici” pe vremea sfintilor mucenici, care incercau sa intoarca pe mucenici de la marturisirea lor, asa cum spune Sfantul Vasile cel Mare in „Cuvantul” sau la mucenicul Gordie:

   „…multi incercau sa-l convinga pe mucenic sa se lepede numai cu gura si sa-si pastreze credinta in suflet prin aceiasi dispozitie launtrica, pentru ca Dumnezeu nu cauta la cele pe care le rosteste limba, ci la intentia omului. Insa mucenicul Gordie a ramas neinduplecat si a raspuns: „Nu sufera limba cea zidita de Hristos sa rosteasca ceva impotriva Ziditorului… Nu va inselati, Dumnezeu nu se lasa batjocorit caci din cele ce ies din gura sa, fiecare va fi judecat; din cuvintele tale te va indreptati si din cuvintele tale te va osandi”.

   De asemenea, sub stapanirea lui Deciu, s-a poruncit crestinilor sa marturiseasca religia inchinatorilor la idoli si crestinii care au marturisit si au jertfit idolilor, au primit un certiflcat scapand astfel de mucenicie. Dar nu numai acestia s-au lepadat de Hristos, ci si cei care au dat bani inchinatorilor la idoli si au luat certificatul fara sa se lepede de Hristos, asa numitii „libellus”. Dar si pe acestia Biserica noastra i-a considerat lepadati, cazuti.

   Sa ne amintim si de minunea savarsita de Sfantul Teodor, care se praznuieste in fiecare an in sambata din prima saptamana a Postului Mare: „Iulian Paravatul stiind ca poporul lui Hristos, mai cu seama in saptamana intai a Postului Mare, cauta sa se curateasca si sa se apropie mai mult de Dumnezeu, a voit sa-i spurce. De aceea a poruncit sa puna in piata in acele zile mancaruri spurcate cu sangele jertfelor idolesti. Dar Sfantul mucenic Teodor s-a aratat in vis lui Evdoxie, arhiepiscopul de atunci al Constantinopolului, si descoperindu-i fapta imparatului, i-a poruncit sa-i adune pe credinciosi dis-de-dimineata ca sa-i impiedice sa foloseasca acele mancaruri spurcate. Iar lipsa hranei necesare sa o inlocuiasca vremelnic prin coliva… In felul acesta scopul Paravatului a fost zadarnicit si poporul cel credincios a fost pazit nespurcat…”.

   Departarea de cele jertfite idolilor a fost randuita printr-un canon al Sfintilor Apostoli: „Si apostolii si preotii s-au adunat… (si au hotarat) sa se fereasca de cele jertfite idolilor si de desfrau si de (animale) sugrumate si de sange” (Fp. Apostolilor 15, 6, 20).

   Dar cu toate cele pe care le-am aratat, auzi, din pacate, o gramada de neghiobii ale mintii unor „gnostici” de astazi. Unul spune: „Eu voi primi buletinul cu 666, si voi pune si o cruce alaturi”. Altul spune: „Eu voi primi pecetea cu 666 pe frunte si voi face si o cruce pe cap…”. Iar altii spun o gramada de alte neghiobii, crezand ca se vor sfinti in felul acesta. Dar toate acestea sunt inselari.

   Numai cele care primesc sfintire, numai acelea se sfintesc. De pilda, apa primeste sfintire si se face agheasma. Insa urina nu primeste sfintire. Piatra se poate face paine prin minune, dar necuratia nu primeste sfintire.

   Prin urmare, diavolul, antihristul, atunci cand este pe buletin, pe mana sau pe fruntea noastra prin simbolul lui, nu se sfinteste chiar si o cruce de ai face.

    Avem puterea Cinstitei Cruci, a simbolului sfant, si harul dumnezeiesc al lui Hristos numai atunci cand ne indestulam cu Sfanta pecetluire a Botezului, prin care ne lepadam de satana, ne unim cu Hristos si primim sfanta pecetluire: „Pecetea darului Duhului Sfant”.

   Hristos sa ne lumineze pe toti. Amin.

   Sfantul Munte Athos

   Chilia Tanaguda – Manastirea Cutlumus

   Sambata din prima saptamana a Postului Mare 1987

   Cu multa durere si dragoste in Hristos

   Monahul Paisie

   Cititi va rog si:

PROFETIA Sfantului LAVRENTIE DE CERNIGOV despre ANTIHRIST

   Iata ce spun fratii de la RAZBOI INTRU CUVANT despre spusele Parintelui Paisie Aghioratul:

   „nu era vorba de cipuri acolo, ci de numarul 666 de pe buletinele din Grecia, care se incerca in acea vreme, a fi introdus.”
   Voua cum vi se pare? Despre ce vorbeste parintele? Doar despre „buletinele din Grecia”? Sau despre tot ceea ce vedem clar ca se petrece in jurul nostru?

   I-am rugat sa se exprime limpede:

Intrebare fundamentala catre fratii de la RAZBOI INTRU CUVANT: luam sau nu luam CARTEA ELECTRONICA DE IDENTITATE cu CIP?

   Dar n-au facut-o. Ei zic ca nu indeamna sa le luam, dar ii ataca furibund pe cei ce indeamna sa nu le luam … Puneti-le va rog intrebarea clara la ei pe blog: le luam sau nu? Si veti vedea ce va raspund … Iata un exemplu preluat de pe blogul lor:

IDan

Misto articol.
Va urmaresc si pe voi cat si pe saccsiv.
Amu, am o ameteal: sa luam au ba buletinu cu cip ?
Sa-mi fie cu iertare adresarea dar intrebarea ramane.

Admin:

@ IDan:

Doctore, ai devenit pacient? Te credem ca ai ameteala – si noi am obosit tare – si, din cauza asta, ai ramas si cu intrebarea, ca cetateanul turmentat. Se prescrie un somn bun, rugaciune mai multa si pauza de internet Dupa aia incep sa se limpezeasca gandurile. Daca tot nu ai ramas cu nimic, atunci problema e mai grava, si trebuie consultatia unui specialist – zis si duhovnic Ca noi taman asta ziceam, ca intrebarea noastra nu se pune pe bloguri. Dar de la ameteala pesemne ca s-a uitat. Sau s-a ramas mecanic cu intrebarea ca o reminiscenta obsesiv-compulsiva, se poate si asta. Tot ca un fel de: “Eu cine votez?” Si asta nu mai e “misto” deloc…

Noi, despre noi, stim ca nu vrem sa le luam, si nadajduim ca nici nu vom fi in vreun fel constransi din afara, mai ales ca expira tarziu. Dinauntru nicidecum nu dorim, nu se pune problema. Ce vor face altii nu e treaba noastra si nici judecata noastra. De asta intrebarea formulata asa, “sa luam?” nu prea are sens. Sigur ca NU este raspunsul general si categoric, problema este ce fac oamenii concreti, in situatii concrete si foarte diferite. Iar pe noi nu ne-a trimis Dumnezeu sa dam astfel de raspunsuri. IN ORICE CAZ, NU TREBUIE SA DISPERE SI SA SE AGITE PANICATI, DAR NICI SA FIE INDIFERENTI SI DELASATORI. Daca s-ar putea face ceva organizat, ca Biserica, pentru a le refuza sau a gasi o portita, ar fi excelent, dar e cam greu de crezut. Dar totul e acum la nivel ipotetic si discutia are sens doar in cazul in care se incearca ceva pentru a preveni introducerea lor obligatorie si fara exceptii. Altfel, nu avem ce face pentru asta ACUM. Nu exista “VOM REFUZA”, vom face, vom drege…. Exista prezent. Acum sa fac ce trebuie sa fac acum! Iar acum eu nu am problema asta, si nimeni nu o are! Maine, o vom putea avea, DACA va veni ziua de “maine”, daca mai apucam 2011, 2012, etc. DACA INSA NU, atunci ingrijorarea peste masura de acum este fix drobul de sare si diversiunea perfecta ca sa nu fac ce trebuie sa fac eu ACUM, pentru examenul MORTII care poate veni chiar oricand! Am mai zis ca sunt semne ca e o falsa problema deocamdata, fiindca vor veni altele peste noi, curand… Si care nu se vor rezolva nici cu intrebari, nici cu dat cu parerea pe bloguri. Ci cu multe lacrimi.

Cam asta a fost rezumatul.

Maica Domnului sa ne invete si sa ne pazeasca, Domnul sa ne miluiasca si sa ne izbaveasca de mania lui cea dreapta care este asupra noastra!

AMIN!

   Dupa cum vedeti, folosesc exact tacticile ce le-am prezentat la:

Un examen numit BULETINUL CU CIP. Oricum va fi jale pe pamant la anul, de ce oare se indarjesc unii sa ne indemne sa-l luam?

   Sa le mai trecem o data in revista:
   Prima ar fi: mergeti la biserica si nu va mai ganditi la cip. De parca noi cei ce am mai ramas in a ne impotrivi buletinelor cu cip am merge la sinagoga sau la moschee sau nici unde. Si ne spun ei sa ne luam duhovnic, sa ne spovedim, de parca noi stam beti prin carciumi. Adica, vedeti voi fratilor, s-au cocotat pe deal si de acolo de foarte sus ne  privesc pe noi cei de foarte jos. Si mai spun ei ca mai intai sa ne preocupam de pacatele noastre. Dar asta este evident fratilor si nu cred ca sunt multi care nu sunt de acord. Necazul este insa ca atunci cand deschizi vorba despre cip ti se spune: tataie, gandeste-te la pacate. Te mai gandesti la pacate o vreme si apoi iar incerci sa zici de cip. Iar raspunsul vine identic. Si tot asa, in speranta ca pana la urma nu te mai gandesti niciodata la el …

   Alta ar fi: buletinul nu e lepadare, deci ce atata zarva? Eu intreb: si cand va veni semnul fiarei oare il vom recunoaste? Si cum il vom recunoaste? Suntem siguri ca va fi un cip implantat in mana sau pe frunte? Daca atunci cand se va pune problema implantului vor apare tot soiul de stiri cum ca nu prea e sigur si ca mai bine ar fi cu o insemnare laser? Intelegeti voi fratilor cum sta treaba? Multi zic sa ne luam buletinele, caci nu ele sunt semnul, ci cipul implantat. Dar daca atunci cand ne vor impune cipul implantat va apare la orizont o noua etapa? Un soi de insemn cu laser sau alta dracie  tehnologica? Ce vom zice oare? Il luam si pe asta, caci inca nu e cel cu laser? Dar daca atunci cand se va impune cel cu laser va apare la orizont altceva? Ceva ce va parea ca nici nu tine de tehnologie, ci un soi de minune, o treaba aidoma celorlalte multe semne ce stim ca le va putea face fiara? Le vom tot lua pe toate, zicand ca nu e semnul final? Sau mai rau, daca dupa implantul cu cip doar va apare zvonul ca vine si ceva cu laser? Si cand colo nu va mai veni … Nu vom striga oare cu amar: vai, ce-am putut sa facem?

   Fratilor, dracul e istet si noi nu stim clar care va fi semnul final, cel al fiarei, 666. Doar presupunem ca va fi cipul implantat. Si ne ferim strasnic de el si bine facem. Insa repet, nu stim sigur ca asa va arata. Poate fi orice din micul scenariu de mai sus. Sau altceva, de nici nu gandim acum. Desigur, tot legat de mana sau frunte.

   Deci, cand ne oprim din nebunie? Am acceptat codurile de bare, apoi cardurile bancare, pasapoartele, carnetele de soferi, vom accepta buletinele, cardurile de sanatate. Unde ne oprim? Cat mai mergem asa si acceptam toti pasii? Credeti ca pe el va scrie: acesta este semnul despre care scrie in Apocalipsa si dauneaza grav mantuirii dumneavoastra?

   Bun, sa admitem ca buletinul nu e lepadare. Si totusi marii duhovnici ne spun sa nu luam nici un document cu cip. La articolul Intrebare fundamentala catre fratii de la RAZBOI INTRU CUVANT: luam sau nu luam CARTEA ELECTRONICA DE IDENTITATE cu CIP? gasiti spusele catorva dintre ei. Ii ascultam?

   A treia si cea mai periculoasa „invatatura” este: unii sa le ia iar altii nu, stabiliti cu duhovnicul daca sa le luati sau nu, de la caz la caz. Adica cel ce nu le ia pe ce motiv nu le ia iar cel ce le ia pe ce motiv le ia? Se va stabili ca sunt rele dar se vor da si dezlegari? Care vor fi criteriile? Si cu care duhovnici vom trata problema? Cu oricare sau cu unii? Iar pe acesti unii, in functie de ce ii alegem daca nu stabilim clar cum e cu cipurile?

   Nu stiu daca sesizati capcana. Cand vorbim despre pacate, le stim care sunt, de 2 000 de ani. N-avem ce trata cu duhovnicul pe chestia asta. Am gresit, ne spovedim si ne straduim sa nu mai gresim. Nu mergem la el sa ne dea dezlegare sa facem sex inainte de cununie sau sa folosim prezervativ. De la cei ce dau astfel de dezlegari, trebuie sa fugim grabnic. Cu duhovnicii cu totul altceva tratam sau mai bine zis „tratam” intre ghilimele. Daca suntem bolnavi, nu mai facem matanii sau daca e femeia gravida nu mai tine posturile aspre sau daca ni s-a marit numarul orelor la serviciu, citim mai putin. Etc. Iar cand ne sfatuim cu el, dezvoltam de fapt niste teme bine stabilite de sute de ani. Daca avem ispite, sau boala sau suntem incepatori sau o bucurie sau orice altceva, de fapt discutia se va desfasura pe carari batatorite bine de Sfintii Parinti inca demult.

   Dar cand vom vorbi despre cipuri, cum va sta treaba? Ca este ceva cu totul nou. Ca daca esti betiv, nu trebuie sa mai bei. Daca esti curvar, nu trebuie sa mai curvesti. Daca traiesti necununat cu o femeie, trebuie sa te cununi, etc. Chestii vechi si clare. Cipurile insa unde le incadram? E pacat, e inceput ce lepadare? Ce-o fi?

   Trebuie sa intelegem ca in afara de cativa mari duhovnici care si-au exprimat clar o opinie, anume sa nu le luam, majoritatea celorlalti chiar nici nu stiu ce sa faca. Ii excludem din ecuatie evident pe preotii dornici sa fie la zi cu orice are cip si numele lor personal pe ele.

   Atunci, revin la intrebarea: cum ne alegem duhovnicii in legatura cu acest subiect? Pe ce criterii daca refuzam criteriile? Eu de exemplu am ales criteriul sa ma stradui sa nu accept nici un act cu cip si cu atat mai putin buletinul. La fel ii indemn pe toti. Pentru ca asa au spus mari duhovnici si pentru ca asa ma duce mintea mea cea proasta: ca daca accept acum actele cu cip (intr-o vreme cand totusi te mai poti descurca fara ele) cand va veni vremea semnului fiarei imi va fi greu sau imposibil sa nu-l iau. E ca un antrenament: daca stii ca va veni o vreme sa traversezi inot un rau lat, atunci te antrenezi asiduu din timp, altfel exista o mare probabilitate sa te ineci.

   Cei ce indeamna luarea buletinelor sunt insa dibaci si zic asa: „nu doar acei duhovnici care indeamna sa nu le luam sunt pe acest pamant. Nu trebuie sa promovam ideea de a nu le lua. Ele sunt rele dar trebuie discutat de la caz la caz. Mergeti la duhovnici.” Si revenim astfel la intrebarea fundamentala: care duhovnici …

   O a patra „invatatura” ar fi sa nu ne preocupam prea mult de cipuri, caci vine razboiul. Sau revoltele. Sau dezastrele. Si asta e o treba dibace. Eu insa intreb: pai daca tot vin aceste dureri, de ce sa nu refuzam buletinele? Nu doar din considerentele aratate mai sus, ci efectiv la ce ne mai ajuta? Ce pierdem daca nu le luam? Sa privim problema strict logic: daca buletinele n-ar avea nici o legatura cu viitorul semn al fiarei, nici ca pas premergator, nici altcumva, dar vin vremuri cumplite, la ce ne ajuta sa le luam? Invers insa, daca le luam constienti ca reprezinta pasi spre lepadare, chiar daca poate nu chiar 666, dar murim in timpul marilor tulburari ce vor urma, ce vom zice la Judecata?

   Si atunci consider firesca intrebarea din titlu: Oricum va fi jale pe pamant la anul, de ce oare se indarjesc unii sa ne indemne sa-l luam? Nu cumva s-au lasat amagiti de diavol?

   Inchei cu o observatie: noi cei ce indemnam sa ne straduim sa renuntam la documentele cu cip (inclusiv carduri bancare) nu ne agitam. Noi o spunem si punct. Mai departe fiecare se pregateste sa traiasca fara ele sau nu. Cuprinsi insa de o mare tulburare sunt cei ce ne ataca. Ei urla furiosi cum de noi am indraznit si indemnam asa ceva. Ei nu se declara pe fata pro cip, ci de la caz la caz si dau cu pietre noi. Si ne acuza de psihoza, de zelotism, de extremism, ei fiind cica cumpatati si adoptand calea de mijloc. Dar oare calea imparateasca o fi asta sau de fapt cea de caldicel? Adica nu prea sunt ei pro cip (decat de la caz la caz) dar sigur sunt anti anti cip …

   Asadar, mai sus v-am prezentat tacticile generale ale celor ce indeamna sa luam buletinele cu cip. Razboinicii nu le aplica pe toate. Dar urmarind comentariul lor de mai sus, ati sesizat pe care le folosesc? Sper ca da.

  Inchei rugandu-va sa ne rugam pentru fratii de la razboi intru cuvant, caci se indreapta spre inselare mare. Rugati-va va rog si pentru mine, caci nu vreau sa cad vreodata. Sunt cumplit atacat si au ajuns sa spuna minciuni oribile despre persoana mea. Presiunile ce se fac pentru a inceta sa mai indemn sa nu luam buletinele cu cip sunt imense.

   Va spun sincer, mi-e frica, dar imi pun toata nadejdea in Domnul nostru Iisus Hristos. Trebuie inteles ca dupa ce se va aproba impunerea noilor buletine, eu voi fi pasibil de puscarie grea. Caci sunt recidivist … Majoritatea celor ce pana acum luptau impotriva cipurilor au inceput deja sa se puna la adapost. Adica au inceput sa taca. Iar altii ne ataca furibund pe cei ce am mai ramas. Razboinicii chiar se lauda ca au „venituri legale, legitime, platind impozite” … Evident ca noi, indemnand la neluarea buletinelor, automat indemnam exact la contrariul … Iar consecinta e evidenta: SISTEMUL ne va elimina.

72 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on august 19, 2010 at 11:53 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

    • Alexandra said, on aprilie 27, 2016 at 12:02 am

      Bună seara! Am început sa citesc de câteva zile din ce în ce mai multe articole (și nu numai) despre Apocalipsa și tot ce presupune ea. Am dat de ce ai scris aici și cu cât citesc mai multe cu atât găsesc ceva nou. De câțiva ani SIMT (dacă pot spune asa) cum se apropie sfârșitul lumii…acum mai mult ca niciodată. Subiectul ăsta mi-a trezit interesul și mai tare de când am citit pe internet ca în curând va începe „noua era”. Am citit articolele „super-memorandumului” și m-am îngrozit, dandu-mi seama de ce urmează. În fine…sunt multe de spus și nu pot sa le cuprind aici. Mă gândeam la ce ai scris la un moment dat …ca diavolul e istet. Și tot citind eu tot felul de informații despre subiectul ăsta, intrebandu-mă care va fi modalitatea prin care va încerca să pună semnul lui pe noi…Am ajuns la un răspuns…poate fi cea mai mare tâmpenie sau poate fi o posibilitate, și dacă e așa , cred ca e f important sa știe cât mai mulți oameni. Nu as vrea sa spun acum despre ce e vb…Dacă nu îți cer prea multe, as vrea sa pot vb cu tine, așa ca dacă vrei, da-mi un mail sau ceva unde pot sa-ți scriu…simt ca m-ai putea intelege.

      Apreciază

  2. iustin said, on august 19, 2010 at 12:08 pm

    @saccsiv:

    Ai spus:

    ,,Trebuie inteles ca dupa ce se va aproba impunerea noilor buletine, eu voi fi pasibil de puscarie grea.”

    Nu am inteles.
    De ce sa faci puscarie grea?
    Pentru ca iti expui parerea despre buletine si despre alte chestiuni?

    Apreciază

  3. Maria said, on august 19, 2010 at 12:19 pm

    Cred ca se face confuzie intre cip si 666. Atat in apokalipsa cat si parintele Hristodul Aghioratul cat si parintele Paisie Aghiortul fac legatura intre cele doua doar atunci cand in cip este inclus 666. Adica atunci cand numele cuiva este inlocuit cu numarul adica CNP la care este lipit 666, adica 666CNP. Pacat sa fie dezbinare si confuzie. Doar impreuna putem fi mai puternici. Maria

    Apreciază

    • Corzeco said, on august 19, 2010 at 1:39 pm

      Maria, nu ai citit tot, sau nu ai fost atenta? Saccsiv, scrie mai sus, ca doar sa NU asteptam, sa vedem, card cu numele antihristului tiparit pe el!” Este numar de om, cine are pricepere sa socotesca.” TU pleci de la o premiza total deviata de la ADEVAR, si faci calcule de gradinita! 666 va fi ascuns, codificat cum este scris mai sus: „adica pecetluirii pe mana sau pe frunte cu raze laser, a numarului 666, numele antihristului, care NU SE VA DISTINGE CU OCHIUL LIBER” Sora Maria, la multi ani, in primul rand si scuza-ma dar te rog sa nu astepti vremea cand vei vedea 666CNP, ci fi pregatita ACUM, caci vine dupa tine! DOAMNE AJUTA SI APARA! AMIN

      Apreciază

  4. Florin M. said, on august 19, 2010 at 12:49 pm

    de ce sa fii inchis? pt ce te victimizezi atata? razboiul tau e cu alte site-uri, sau cu patimile, cu pacatul? te vezi pe tine pacatos? daca da, nu ti-e teama de moarte? de ce te intreb? pentru ca n-o arati! nu arati decat ca vrei sa fii adulat, vrei sa-ti creezi o secta, sa rupi oamenii de langa duhovnicii lor.

    Conflictul tau cu ‘Razboi intru Cuvant’ este doar cu tine insuti, caci nu te intereseaza nuantele pe care le fac aceia, tu nu stii decat alba sau neagra.
    Spune-le cititorilor tai ca se poate si altfel decat sa refuze la anul buletinul. Se poate, fratilor, sa nu fie nevoie sa le REFUZATI! Se poate sa nu ajungeti acolo.
    Dar „fratele” vostru saccsiv, a carui ravna e de neinteles atat prin tonul si agresivitatea afisate, cat si prin lipsa de sinceritate fata de voi, nu va poate spune totul. De ce? Pentru ca nu va vrea trezi, ci va vrea psihotici, panicati si panicarzi, deprimati, disperati.

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 19, 2010 at 5:30 pm

      Florin M.

      Ca si razboinicii, pana la discutia despre buletinele cu cip ma considerai ok. Acum, ca si ei, ma atacai nedrept si ataci tot ceea ce am scris eu pe acest blog. De ce te lasi spalat pe creieri? Cum ai putut ajunge la „concluziile” din comentariu? Eu de exemplu nu ma apuc sa desfiintez ceea ce au facut in trecut razboinicii, ci ma limitez la tema: cipurile. Asta deja este inca o diferenta majora dintre noi.

      Apoi, cei ce apreciati punctul lor de vedere, incepeti sa va pierdeti logica de care ati dat dovada cu alte ocazii. Cum adica de ce sa fiu inchis? Presupune ca acum ar fi anul 2011, buletinele cu cip sunt obligatorii, eu nu-l am si indemn pe un blog public pe toti sa nu-l accepte. Ce crezi ca va face SISTEMUL?

      Spui ca nu ma intereseaza nuantele pe care le fac razboinicii si ca nu stiu decat alba sau neagra. Intr-adevar, stiu doar da sau nu, alba sau neagra, nu-mi place griul. Daca tindem spre gri, suntem pierduti. Trebuie sa tindem spre alb. Acolo trebuie sa ne straduim sa ajungem. Singuri nu putem, dar cu nadejde in bunul Dumnezeu, cu ajutorul Sau, da. Sfintii Parinti spun foarte clar ca pentru fiecare treapta pe care ne chinuim s-o urcam, Dumnezeu ne trage alte o suta in sus. Daca insa obiectivul nostru este un gri caldicel … Deci ma intereseaza nuantele pe care le fac razboinicii, adica promovarea ce o fac ei zonei gri si de aceea avertizez ca au o atitudine cu mult mai nociva decat daca ar spune pe fata: „luati-le toti”. Caci in acest ultim caz, ar stii toti sa se fereasca de ei. Ei insa va linistesc si va susura la ureche exact ceea ce doriti sa auziti. Adica procedeaza exact cum avertizeaza parintele Paisie …

      Ce vrei sa spui cand spui: „Spune-le cititorilor tai ca se poate si altfel decat sa refuze la anul buletinul. Se poate, fratilor, sa nu fie nevoie sa le REFUZATI! Se poate sa nu ajungeti acolo.”?

      Adica sa murim sau sa se amane impunerea lor sau sa renunte SISTEMUL de tot la idee? Explica exact la ce te referi?

      Apreciază

      • cezara said, on iunie 2, 2012 at 11:53 am

        ai dreptate. nici mie nu-mi plac nuantele intermediare. sunt false. pentru mine lucrurile au fost mereu ori albe ori negre. imi place sa cred ca sunt un om dintr-o bucata. si asa actionez. spun ce am de spus chiar daca siktiresc pe multi. deci cred ca ai dreptate cand ii indemni pe oameni sa NU accepte acte cu cip. mai mult , exista deja alte forme mult mai subtile pe care indivizii le folosesc deja ca sa ne inregistreze. exista site-uri pe internet care fac reclama la un tip de cipuri care implantate ar induce beneficiarului o stare vecina cu un supraom. garanteaza nu numai o exacerbare a capacitatilor intelectuale, dar si una fizica. sunt indemnati atat oameni obisnuiti cat si oameni care prin natura meseriei depun eforturi intelectuale deosebite sau eforturi fizice deosebite( vezi sportivii de performanta) sa isi faca implant cu aceste microcipuri care le vor schimba datele fizice si intelectuale conducandu-i la performante deosebite. o bomboana otravita dar frumos ambalata. si ca sa vedeti ca nu mint dati cautare pe google la http://www.cialisaura.com si vedeti ce va apare. o gasiti si pe faceboock.cialis sau cialiaura. incercati ambele. eu am dat de ele intamplator. si m-am blocat. nu mi-a venit sa cred ca deja jigodiile le-au scos pe piata. si culmea , le vand. le mai dati si bani pe ele.asa ca eu te cred cand spui ca esti hartuit. si eu sunt . de cinci ani. permanent. tot de jegurile astea. stau ascunsi in spatele unor nick name-uri si vaneaza pe net orice individ care gandeste cat de cat si care li se pare potential periculos pentru ca nu tace. si celor care se indoiesc de asta le spun doar atat: apare in dreapta ecranului pe aceste pagini , din cand in cand, o reclama la adresa ta: spune asa: ca esti un gunoi si ca improsti cu mizerii si cu minciuni in postarile tale. si indeamna cititorii sa nu-ti dea atentie. eu stiu ca doar niste indivizi mizerabili si falsi sunt dispusi sa investeasca financiar intr-o astfel de reclama. pentru ca reclamele de genul asta costa destul de mult. ori cine are oare puterea financiara sa investeasca intr-o reclama , impotriva unui om obisnuit , daca acesta nu e considerat periculos pentru planurile lor? cine are cap sa citeasca si apoi sa gandeasca daca spun adevarul sau nu.

        Apreciază

  5. IOAN said, on august 19, 2010 at 1:14 pm

    E CLAR….RAZBOI INTRU CUVANT FOLOSESC METODELE EXACT CA ĂIA CARE STRIGĂ DE PE MAL…STAU NEPĂSĂTORI ȘI ÎI BATJOCORES IRONIC CU MÂINILE LA GURĂ FĂCUTĂ PÂLNIE PE CEI CARE SE ÎNEACĂ…AJUTOOOOORRR !!!!?…AJUTOOOOOOOORRR !!!!?

    Apreciază

  6. Pustnicul Digital said, on august 19, 2010 at 1:37 pm

    Al doilea parinte a lamurit problema identificarii printr-un numar, adica acceptarea faptului de a fi individualizat in fata societatii ca numar si nu ca nume, cel cu care se identifica de la Botez fiecare crestin. Aici problema s-a pus in felul urmator: ce avem a zice de crestinii, ba chiar preotii incarcerati fie in lagarele naziste, fie in cele comuniste? Stiti desigur de viata acuzatului Zek 18376. Cand acesta (ori alt crestin ori preot) a fost strigat la apel dupa acest cod (ori poate chiar numai dupa un numar) macar de doua ori pe zi, dimineata si seara, si detinutul a raspuns “prezent”, harul dat lui de la Botez ori la Hirotonie a fost pierdut pentru ca a “acceptat” sa fie astfel identificat? Urmarea ne-a aratat ca NU! Crestinul a ramas crestin, nemaifiind nevoie de re-catehizare si mirungere cu Sfantul si Marele Mir ori de pocainta personala fata de acest fapt; mai mult, preotul a putut sa savarseasca Sfintele Taine si dupa iesirea din lagar, ba uneori chiar in lagar!Acest lucru este foarte important, pentru ca din cartea “Apocalipsa 13 – sfarsitul libertatii umane” a ing. Mircea Vlad ar reiesi ca simpla acceptare a identificarii personale cu un numar (chiar daca in acest caz numarul este incadrat de 666 prin sistemul de codificare EAN 13 – European Article Number 13) duce automat la caderea din har, sau altfel spus persoana in cauza nu mai e madular al Bisericii. Ori noi vedem ca, in practica, acest lucru nu s-a intamplat.

    Continuarea la ALEXEI: Antrenamentul Harului.

    Apreciază

    • IOAN said, on august 19, 2010 at 6:23 pm

      AlOOO…aici e vorba să nu ne identificăm cu numărul și pecetea satanei 666… ( ZEK 18376 este oare numărul satanei ? )

      Apreciază

    • IOAN said, on august 19, 2010 at 6:42 pm

      ÎN CARTEA Apocalipsa 13 – sfarsitul libertatii umane” a ing. Mircea Vlad AUTORUL SE REFERĂ LA FAPTUL CĂ ACCEPTAREA ȘI IDENTIFICARE NOASTRĂ CU NUMĂRUL SATANEI 666 ESTE CĂDERE ȘI LEPĂDARE DE CREDINȚĂ…AȘA CĂ NU O MAI DAȚI CU BOMBONICA CA LA COPII MICI.

      Apreciat de 1 persoană

  7. Emanuel said, on august 19, 2010 at 2:09 pm

    M-as bucura daca nu ar mai exista nici o neintelegere intre saccsiv si razboiintrucuvant. Cu totii suntem in aceeasi barca, nu cred ca cei de pe razboi vor lua actele dupa cum ei insisi au marturisit, nu cred nici ca saccsiv le va lua sau ca va fi parasit de fratii de pe razboi, ci cred ca toti suntem de aceeasi parte a baricadei inca si cred ca vom fi in continuare.
    Diferenta dintre saccsiv si razboi este ca saccsiv se adreseaza aproape tot timpul celor care sunt de acord sa refuze actele, iar cei de pe razboi vor sa nuanteze problema si sa dea solutii si nadejde de mantuire si celor ce ( sunt ortodocsi dar fiind mai slabi sau depinzand de medicamente ) nu sunt inca pregatiti sa le refuze dar si ei atrag atentia ca nu este bine sa stea cineva nepasator zicand ca nu are nimic daca a luat actele cu cip. Cred ca cearta dintre ei este nefondata si este din cauza ca au inteles reciproc ce sustine celalalt. Sunt sigur ca vor ajunge la o intelegere. Trebuie numai sa aiba mai multa incredere unul in altul.
    Si intre duhovnici sunt uneori diferente mari, in ceea ce priveste raportarea la anumite categorii de oameni : sunt duhovnici aspri la care e bine sa isi caute mantuirea mai ales cei tari si ravnitori, si duhovnici blanzi si milostivi la care trebuie sa mearga cei slabi. Daca s-ar face invers, cei tari ar deveni nepasatori iar cei slabi ar cadea in deznadejde. Exact la fel e si diferenta intre saccsiv si razboi : saccsiv e mai aspru iar razboi e mai milostiv. Amandoi fac lucrarea lui Dumnezeu dar se cearta acuzandu-se gresit. Intre duhovnici nu trebuie sa fie dezbinare si nici intre blogurile ortodoxe. Insa cititorii trebuie sa aiba discernamantul de a intelege aceste diferente firesti de pozitie, si sa citeasca preponderent blogul unde afla mai mult ajutor duhovnicesc.
    Sper ca toti isi vor regasi calmul si linistea si dragostea si increderea reciproca, si ca fiecare va fi multumit cu situatia ca linia pe care merge el va fi urmata de putini. Ce vrea Hristos de la noi e sa ne impacam caci suntem in aceeasi barca a marturisirii, iar micile diferente sunt nesentiale. Frumusetea ortodoxiei consta in aceea ca stie sa spuna adevarul si celor tari si celor slabi. Ar bine daca nu am mai cadea in plasa celor ce nu inteleg acestea.
    Reveniti-va fratilor, nu exista diferente intre noi, diferite sunt doar genurile de persoane carora ne adresam.In esenta si saccsiv poate fi mai milostiv precum cei de pe razboi, si cei de pe razboi pot adopta daca vor o atitudine mai aspra adresandu-se numai celor ravnitori. Insa Dumnezeu face sa fie diferente in felul de a marturisi ca sa fie ajutate mai multe categorii de persoane. Insa cearta produce sminteala unora. Certati-va si voi mai cu intelegere 🙂 .
    Mai greu insa cu apologeticum care a inceput sa huleasca tainele preotilor ortodocsi, asemenea stilistilor. Sa ne rugam sa nu ajunga prea departe.

    Apreciază

  8. catalin71 said, on august 19, 2010 at 2:26 pm

    Doamne ajuta,
    felul in care pune problema „razboi intru cuvant” pare corecta. imi cer iertare daca sunt prea indraznet, dar diferenta intre ei si saccsiv este aceea ca saccsiv nu acuza. Iar saccsiv nu e aspru, e clar si direct, ca si adevarul..Doar daca adevarul este aspru….Numai bine tuturor ! Liniste si bucurii sufletesti !

    Apreciază

  9. catalin71 said, on august 19, 2010 at 2:33 pm

    Si inca ceva…Pilda celor zece fecioare o traim in prezent. Numai Dumnezeu Tatal stie cat mai este pana la miezul noptii…e posibil sa fie foarte putin, e posibil sa mai fie ceva timp…ca sa folsesc doua dintre ideile Sf. Apostol Pavel ,cele de hrana mai moale si hrana mai tare, s-ar putea sa nu mai fie timp de lapte…

    Apreciază

  10. Iubesc Patriarhul said, on august 19, 2010 at 2:35 pm

    Mie mi se pare ca parintele Paisie vorbeste in general despre tot ce schimba chipul lui Dumnezeu si in particular despre cipuri sub orice forma ar fi ele, adica in orice fel de act, in piele, sub forma de tatuaj laser. Adica de ce sa primim buletinul cu cip (de ex) cand stim ca asta face parte din sistemul antihristic, adica de ce sa lucrez eu pentru satana. Cumva acceptand un act cu cip, ne face sa semanam cu acei oameni care se lepadau doar cu gura. Nu cred ca se va ajunge la puscarie deoarece ar fi prea multi oameni.

    Apreciază

  11. G-man said, on august 19, 2010 at 2:39 pm

    Fericit bărbatul, care n-a umblat în sfatul necredincioşilor şi în calea păcătoşilor nu a stat şi pe scaunul hulitorilor n-a şezut;
    Ci în legea Domnului e voia lui şi la legea Lui va cugeta ziua şi noaptea.
    Şi va fi ca un pom răsădit lângă izvoarele apelor, care rodul său va da la vremea sa şi frunza lui nu va cădea şi toate câte va face vor spori.
    Nu sunt aşa necredincioşii, nu sunt aşa! Ci ca praful ce-l spulberă vântul de pe faţa pământului.
    De aceea nu se vor ridica necredincioşii la judecată, nici păcătoşii în sfatul drepţilor.
    Că ştie Domnul calea drepţilor, iar calea necredincioşilor va pieri.

    Apreciază

  12. Emanuel said, on august 19, 2010 at 2:55 pm

    Problema asta eu as uita-o: cine ce a zis, nu e important. Dusmanii nu sunt ortodocsii ci diavolul care seamana tulburare.
    Domnul ne-a zis ” fericiti facatorii de pace ca aceia fii lui Dumnezeu se vor chema ”. E momentul ca toti sa facem asa. E de asteptat ca dragostea noastra sa fie incercata, noi sa avem rabdare si sa facem pace.
    Saccsiv nu opri in a indemna la refuzul actelor, noi suntem cu tine, toti, si cei de razboi sunt cu siguranta. Sa scoatem problema cipului in afara interpretarilor exagerate clarificand cat multe aspecte ale problemei, si sa ne continuam lupta in afara oricarei frici ca am indemna la nepasare pe unii sau la deznadejde pe altii. Nu avem de ce sa ne fie frica pentru ca am spus adevarul la nici unii. Chestia e ca problema are unele mici complicatii insa usor de rezolvat cu discernamant. Nu avem de ce ne teme sau lua seama la primejdii. Nu avem de ce ne teme Hristos fiind cu noi.

    Apreciază

  13. G-man said, on august 19, 2010 at 3:11 pm

    e mult prea devreme sa cadem in inselare si cearta va fac un apel TREZITI-VA SI IMPACATI-VA , DACA SLUJITI LUI HRISTOS , SA VINA FIECARE CU CEVA SPRE IMPACARE ,aduceti toti ce aveti mai bun sa fie pace si armonie intre noi , nu accentuati greselile fiecaruia ca sa iasa razboi .

    Apreciază

  14. IOAN said, on august 19, 2010 at 6:50 pm

    CU CINE SĂ SE ÎMPACE SACCSIV ? CU CEI DEJA COMPROMIȘI ? PRINTRE ALTE MULTE RĂTĂCIRI ȘI ERORI GRAVE cei de la razboiul intru cuvant au spus așa…Citez: ( Nici numarul fiarei pus pe identitatea noastra nu este in carduri, numai in imaginatia inflamata a unora )…MĂI FRAȚILOR….VI SE PARE NORMAL SĂ SPUNĂ ĂȘTIA AȘA CEVA ?

    Apreciază

  15. Aurora said, on august 19, 2010 at 7:22 pm

    Sa ne rugam la Dumnezeu sa ne dea smerenie si dreapta socotinta. Constat cu durere ca suntem din ce in ce mai dezbinati. In loc sa strangem randurile, noi ne trimitem sageti otravite. Ne trebuie mult discernamant duhovnicesc ca sa osebim duhurile. Voi nu vedeti ca pe masura ce lucrarea anthristica inainteaza, se lamureste si cine este de partea sau impotriva Sistemului ? Eu ma documentez de 1 an jumate de pe Apologeticum si Razboi intru cuvant si am cules multe lucruri bune de pe ele. Cand a aparut blogul lui Saccsiv, m-am abonat si la el si am facut zi de zi lectura de pe acestre 3 bloguri fara sa le compar intre ele, ci luand ce-mi era de folos de la fiecare. DAR LUCRURILE NU MAI SUNT ASA BUNE SI FRUMOASE CA LA INCEPUT. Adica am simtit in ultima vreme ca AURUL DE 24 DE KARATE difuzat de Razboi INCEPE SA CONTINA MULT ALIAJ, adica invataturi gresite. Degeaba dau ei predici frumoase, imagini, vietI ale sfintilor, daca incet-incet se dau de partea Sistemului si ne invaluiesc in vorbe dulcege si cleioase cum ca nu e cipul o lepadare si ca”dracul n-ar fi chiar atat de negru”, trag concluzia. Inca si-au permis sa-l atace pe Saccsiv care poate are si el lipsurile lui, nimeni nu e perfect, dar UN SINGUR LUCRU TREBUIESTE : SA FUGIM DE TOATA URZEALA ASTA A UNIUNII EUROPENE SI SA NU ACCEPTAM NIMIC DIN MERELE LOR OTRAVITE PT. CA DUPA ACEEA VOM ACCEPTA CU USURINTA PECETEA FIAREI. Asta incearca Saccsiv sa ne lamureasca, insa din pacate s-a lovit de cerbicia multora. Greseli si gafe sunt la tot pasul. Bunaoara, bunul Parinte Mihail Stanciu de la Antim, un ostean viteaz in lupta anti-pecetluire, n-a procedat strategic cand a spus zilele trecute ca Par. Iustin este manipulat de cei din jur. Si ca sa nu bravam, noi, cei de pe bloguri. Nici Par. Fageteanu nu-mi place cum s-a exprimat, nici par. Papacioc n-a avut tot timpul aceeasi tarie in argumente, cedand pe alocuri, in functie de caz. CE VREAU SA VA SPUN : EU NU INCERC SA ARUNC VREO UMBRA PESTE ACESTI RUGATORI MUNUNATI, JERTFITORI, ONESTI , ci sa fim noi insine in masura sa discernem, adica sa deosebim duhurile, pt. a nu cadea in inselare. Sa fim atat de fin antrenati in osebirea duhurilor, incat chiar un inger de-ar veni si ne-ar spune ceva care nu ni s-ar parea la locul lui, sa-l punem imediat la punct. Parintele Justin este bunicutul nostru care pana acum ne-a luminat cu flacara inimii lui curate si jertfitoare, dar daca intr-o zi s-ar intampla, fereasca Dumnezeu sa auzim ceva nepotrivit din gura lui, sa putem riposta imediat si sa nu primim nicio amagire. Oricare din noi poate cadea. Si eu, si Saccsiv si preoti de mir si calugari si episcopi. Pentru ca suntem oameni si suntem supusi greselii si daca mai avem si patimi cu sunt mandria, mania, slava desarta, e usor sa cadem. Eu recunosc ca ma manii cam des. Sa ne rugam sa nu cadem datorita patimilor noastre vizibile sau ascunse. Cateodata avem patimi pe care nu le constientizam si noi, saracii ,credem ca suntem pe drumul cel bun.
    @Florin M. esti un baietas cu mult tupeu, ar fi bine sa gandesti de doua ori inainte de a te lua de Saccsiv pt. ca tu nu intelegi efortul lui urias de a-i trezi pe toti ametitii. DESI STIU CA VOI STARNI COMENTARII, am sa va spun unele lucruri care n-au fost facute publice, Dumnezeu n-a ingaduit, poate. Nu stiu daca fac bine, poate il supar pe Dumnezeu, dar mi-e mila de voi, cei sceptici si va spun ca li s-a adus la cunostinta unor rugatori jertfelnici ca progoana crestinilor va incepe in 1 an jumate. DECI CEI FARA BULETIN BIOMETRIC vor fi persecutati. Dumnezeu sa ne intareasca si sa ne ajute sa nu-l primim.

    Apreciază

    • floarea said, on august 19, 2010 at 8:11 pm

      foarte bine spus, Aurora.
      Vreau sa va mai spun ceva si celorlalti. Eu nu sunt ingrijorata deloc din pricina cipurilor. Ce va fi, Dumnezeu stie. Sunt oricum atat de pacatoasa, incat nu ma preocupa deloc Apocalipsa. Stiu ca daca mor cumva azi, maine, poimaine, merg in iad. Totusi am ravna si ma straduiesc de vreo doi ani sa ma rog si sa duc o viata crestineasca. Deci nici nu am comentat pana acum la subiectele pe tema cipului, nici nu imi pun intrebari ce voi face. Am sa vad atunci. DECI NU SE PUNE PROBLEMA NICI DE PANICA , NICI DE PSIHOZA.
      Si totusi, atacurile celor de la razboi intru cuvant m-au mahnit si m-au ispitit peste masura. Simt ca ceea ce se petrece acum este ceva foarte rau, dar imi scapa scopul.
      De cateva zile nu mai pot sa ma rog, le citesc articolele si comentariile ( atacurile la adresa acestui blog – la autor, la cititori, la comentatori si ma smintesc. Pana acum ma rugam cateva ore pe zi, acum deloc, nu pot din pricina maniei.
      Mi se pare strigator la cer sa judeci niste oameni pe care nu-i cunosti afirmand despre ei ca “ nici macar nu citesc niciodata o carte duhovniceasca, care nu si-au pus macar problema renuntarii la cele mai grosiere patimi lumesti (curvie, lux, masini scumpe, distractii estivale, imbracaminte la moda, fumat, televizor, etc, etc.” ).
      cand cineva le-a mai reprosat aceste acuzatii, au dat-o dupa plop, cum ca asa sunt majoritatea tinerilor . Dar ei se adresau nu majoritatii atee a tinerilor, ci tocmai celor care au ravna in implinirea celor duhovnicesti. Ca nu au atacat siteuri atee, ci tocmai blogul acesta, unde se vede clar ce fel de oameni comenteaza.
      Asadar, roadele postarilor lor din ultimele zile, nu este nicidecum pacea sau linistea sufleteasca( Cel putin nu asupra mea), ci contrariul.
      Fratilor, care puteti, rugati-va si pentru mine . Daniela este numele meu.
      Doamne, iarta-ne si ne miluieste!

      Apreciază

      • floarea said, on august 19, 2010 at 8:31 pm

        si asa, ca sa facem o analiza a portretului robot pe care cei de la razboi intru cuvant ni l-au facut, ceea ce pot sa spun despre mine, sunt urmatoarele :
        – nu mai am televizor de 5 ani
        – de 2 ani, nu lipsesc de la biserica nici o duminica sau sarbatoare
        – particip de cate ori se face vecernie ( din pacate in Bucuresti, spre deosebire de Clujul meu natal, vecernia nu se savarseste zilnic, iar eu stau de 1 an in Bucuresti ) si cat pot mai mult la toate Sfintele Taine
        – imi dau si ultimii bani pe carti duhovnicesti, alte carti pentru mine nu MAI exista
        – de un an nu mai imbrac pantaloni
        – nu am fost la mare ( distractiile estivale ) de 7 ani
        – nu frecventez cluburi, teatre
        – nu am masina, dar nici macar frigider, masina de spalat ( traiesc cat mai aproape de modul natural, cu exceptia internetului ) – asta pentru categoria LUX
        – nu port bijuterii, nu ma fardez, nu incerc sa plac
        – nu cumpar de la hipermarket decat strict peste proaspat care nu se gaseste in magazinele mici
        – nu ascult nici un gen de muzica, fie el si cuminte, inafara de cantarile bisericesti
        Aceasta este transofmarea mea in decursul celor 2 ani de cand am descoperit ” blogosfera ortodoxa ” pe care cineva a persiflat-o pe razboi intru cuvant cu atata maiestrie.
        Nu sunt nici analfabeta. Citesc cu usurinta in franceza, italiana, spaniola si ma descurc in conversatie daca e cazul. Deci am destule informatii si din alte surse, nu sunt ” habotnica” sau cum spun unii tot pe blogosfera ” lelea floarea de la tara”.
        Nici nu sunt aici cu vreo misiune.
        Si totusi…. iata concluzia mea :
        – saccsiv este cel mai demn de incredere dintre bloguri in momentul de fata!
        ( nu il cunosc , nici nu il consider vreun idol, marturisesc ca dupa ce i-am citit cartea, am fost scarbita cateva zile bune , dar apoi mi-am revenit, si daca Dumnezeu iarta, cine suntem noi sa judecam ??)
        – fratii de la razboi intru cuvant au vorba mieroasa, mestesugita si radiaza de cate ori reusesc sa loveasca sub centura. dar iubire ioc!

        Apreciază

      • G-man said, on august 19, 2010 at 9:31 pm

        sora Daniela eu iti sunt alaturi si ma rog sa te ajute Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu, sa invingi tot raul care te inconjoara.
        Nu mai intra la comentarii rautocioase defapt incearca sa citesti doar fraze si vezi daca e scris cu rautate nu mai il citi . Zic si eu asa ca un fel de sfat da la mine stii foarte bine cum a functionat 🙂
        Sa te intareasca Domnul Iisus Hristos!

        Apreciază

  16. Aurora said, on august 19, 2010 at 7:40 pm

    Erata : prigoana crestinilor, nu progoana, scuze !

    Apreciază

  17. Daciana said, on august 19, 2010 at 8:01 pm

    Sacsiv,
    este ultima oara cind mai postez aici si cand va mai vizitez bloggul. Vad ca in ciuda mustruluielilor si incercarilor de a va indrepta cu dragoste frateasca a celor de la RIC, persistati in aceeasi atitudine.
    Ce ma deranjeaza pe mine, slaba si pacatoasa, este ca nu vorbiti de mantuire si pocainta. Veniti cu verdicte si ingroziri de parca acum s-a inscaunat antihrist. Dar drept este ca mantuirea nu si-o lucreaza nimeni stand pe net. Totusi, de cind a izbucnit dihonia, sfaturile cele mai bune le-am gasit la RIC. Sa ne ingrijim de mantuire ACUM. Ma mangai si eu cu ceea ce imi repeta mama mea mereu: „Nadejdea mea este Tatal, scaparea mea este Fiul, acoperamintul meu este Duhul Sfint, Treime Sfinta, slava Tie! Si mai nadajduiesc la Domnul nostru Iisus Hristos si la Maica Domnului ca n-or sa ma lase la vreme de restriste. Poate doar pentru pacatele mele, pentru mai multa vreme de pocainta. NU vreau sa iau blestematele de acte cu cip. Cit despre pecetluirea si lepadarea fatisa, Dumnezeu sa ma miluiasca si sa-mi dea tarie sa rabd si sa mor, ca apoi sa inviez cu Hristos.
    Cu Dumnezeu inainte.

    Apreciază

    • floarea said, on august 19, 2010 at 9:03 pm

      draga Daciana,
      mie nu mi s-au parut deloc mustruluieli cu iubire frateasca. Dar sigur, fiecare vede ce vrea

      „Veniti cu verdicte si ingroziri de parca acum s-a inscaunat antihrist”
      exemplifica aceste verdicte si ingroziri. Eu nu am vazut nimic din acestea. Cipul nu ma sperie absolut deloc. Nu il iau si gata

      Apreciază

    • IOAN said, on august 19, 2010 at 9:49 pm

      Daciana…RAZBOI INTRU CUVÂNT INDEAMNĂ CRESTINII PE DRUMURILE PIERZĂRII ACUM…NU ȘTIM CUM ȘI-AU RĂSUCIT MINȚILE ATÂT DE MULT SĂ DECLARE IN MODURI ȘI FELURI ATÂT DE MULTE RĂTĂCIRI CA DE EX…Citez: ( Nici numarul fiarei pus pe identitatea noastra nu este in carduri, numai in imaginatia inflamata a unora ) SAU…buletinul nu e lepadare, deci ce atata zarva? SAU… unii sa le ia iar altii nu, stabiliti cu duhovnicul daca sa le luati sau nu, de la caz la caz….ȘI EXEMPLE AR FI MULTE DAR MĂ OPRESC AICI.

      Apreciază

  18. Aurora said, on august 19, 2010 at 10:17 pm

    E clar, oamenii nu mai suporta „isteria anti-cip” Ei vor liniste. Linistea dinaintea potopului. Noe ii plictisea pe contemporani cu avertismentele lui. Saccsiv, frate, eu te sfatuiesc s-o lasi mai moale cu cipul, caci cei trebuia sa priceapa au priceput, iar cei care nu vor sa priceapa au obosit sa te tot asculte. Daca ai ceva noutati, adu-le, daca nu, lasa-i in plata Domnului pe cei nehotarati, caci strici orzul pe gaste !Au reusit ”fratiorii” de la RAZBOI sa divida turma in capre, caprite, tapi si rar mai vezi cate o oaie. Uite, cainele moare de drum lung si Daciana… de grija ta, ca nu ti-ai bagat „mintile in cap” asa cum te-au invatat razboinicii. Sa dea Dumnezeu sa ne mantuim cu totii , si cititorii de la Razboi si cei de la Saccsiv, ca tare le mai plac romanilor departajarile (eu sunt al lui Petru,eu sunt al lui Pavel, asa faceau primii crestini si-i mahneau pe apostoli. Tot asa se intampla si acum:”‘eu sunt al lui RAZBOI, eu al lui SACCSIV” spre satisfactia dracilor care asta cauta : sa ne vada pusi pe harta, pe replici, mama-mama ce tari in gura suntem !).

    Apreciază

  19. […] Excerpt from: Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază

  20. floarea said, on august 19, 2010 at 11:25 pm

    frate Gheorghe, iti multumesc.
    Este pentru prima data cand cineva nu ma trimite la spitalul de nebuni cand ” o iau pe aratura”.
    Ma rog si eu pentru tine.

    Doamne , iarta-ne si ne miluieste!

    Apreciază

    • Anonim said, on mai 16, 2014 at 10:57 am

      Va rog sa nu va faceti astfel de acte, totul este foarte adevarat. Pasaport, buletin cu cip si tot ce urmeaza sa nu va faceti ca nu este cale de intoarcere, Va spun din propria experienta, nici nu stiti ce durere si gol va ramane in suflet. Sa nu va luati dupa nimeni si intrebati constiinta care este glasul lui Dumnezeu. Mare atentie sa nu cadeti!

      Apreciază

  21. […] Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază

  22. […] Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază

  23. […] Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază

  24. […] Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază

  25. […] Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază

  26. […] Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază

  27. […] Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază

  28. […] Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază

  29. […] Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază

  30. […] Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază

  31. […] Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază

  32. […] Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază

  33. […] Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază

  34. […] Parintele PAISIE AGHIORITUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază

  35. Oglinda Libertatii said, on septembrie 18, 2013 at 5:48 pm

    […] Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază

  36. […] Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază

  37. […] Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază

  38. […] Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază

  39. […] crestinii in orase Parintele Dionisie de la Colciu despre ROMANII VREMURILOR DE PE URMA Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice Pomenirea Cuviosului NIL izvorâtorul de mir. Profetia sa despre ANTIHRIST Pomenirea Sfantului […]

    Apreciază

  40. […] Parintele PAISIE AGHIORITUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază

  41. […] Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază

  42. […] Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: