Saccsiv – Weblog

AUDIO (si transcriptul) – Parintele ADRIAN FAGETEANU despre PATRIARHUL DANIEL: „acest diavol care e Patriarhul ecumenismului”

Posted in Parintele ADRIAN FAGETEANU, PATRIARHUL DANIEL by saccsiv on August 19, 2010

   Ascultati va rog urmatoarea inregistrare cu Părintele Adrian Făgeteanu vorbind despre Patriarhul Daniel, ce s-ar parea ca a fost facuta la Mânăstirea Lainici, in aprilie 2008:

http://www.trilulilu.ro/alexbaies96/2c3060dd27473a

   Iata si transcriptul:

Părintele Adrian Făgeteanu: Până-n prezent, niciodată Biserica noastră n-a fost condusă de eretici […]

Voci feminine: N-a fost condusă? N-a fost.

Pr. Făgeteanu: Deci erezia Patriarhului Daniel ne duce pe toţi la dezastru, la … Dacă ascultăm de el, nimeni nu se va mântui. Aţi înţeles? De toate păcatele te poţi pocăi, de erezie nu.

Voci feminine: Şi cum să supravieţuim? Ce putem face? Ce trebuie să facem, părinte?

Pr. Făgeteanu: Când eram elev de liceu, la Aron Pumnul, la Cernăuţi, a venit în piaţa din Cernăuţi cel mai mare erou … care se numea Grigore Cantacuzino. Erou, erou. Care a scăpat armata română dintr-o încercuire, când trebuia să fie omorâţi toţi şi i s-a pus întrebarea: „Dacă se va mai întâmpla aşa o încercuire din care nu poţi să ieşi cum ai ieşit, ce faci?” (răspunsul) „Comand armata română în genunchi, numai Dumnezeu ne poate ajuta, noi nu avem nicio salvare”. Eu vă dau următorul sfat: să nu bravaţi! Ce înseamnă „a brava”? Să spui ca Apostolul Petru „Doamne, dacă toţi Te vor părăsi, eu nu”, Dumnezeu ce i-a răspuns: „Nu va cânta cocoşul a doua oară şi te vei lepăda de mine de trei ori”. Ci să spui cu smerenie „Doamne, nu […] Biserica Ortodoxă, Binecuvântate Doamne, învaţă-mă; Stăpâne, înţelepţeşte-mă să înţeleg; Binecuvântate  Sfinte, luminează-mă! Doamne Dumnezeul nostru, Tu învaţă-mă, înţelepţeşte-mă, întăreşte-mă să nu Te părăsesc şi să rămân cu Tine şi cu Biserica strămoşească, Biserica Ortodoxă, să nu trec la erezia Patriarhului”. E clar?

Voci feminine: Da.

Pr. Făgeteanu: Nu. „Doamne, ajută-mă”, nu… dacă nu ceri de la Dumnezeu să te întărească, să te lumineze, degeaba îţi spune cineva verbal şi să te apuci tu singur să faci ceva. Să nu aştepţi ajutorul imediat. Da… Altceva? Deci, să nu bravezi ca Petru „Doamne, dacă toţi Te vor părăsi, eu nu”, ci „Doamne, Tu învaţă-mă, înţelepţeşte-mă, luminează-mă şi întăreşte-mă, ajută-mă, să nu Te părăsesc, să rămân în ortodoxie, să nu mă las păcălit de acest diavol care e Patriarhul ecumenismului”.

   Comentariu saccsiv:

   Eu nu prea aud ce spune parintele si am rugat pe o sora sa faca transcriptul, dar nici ea n-a inteles toate cuvintele. Asadar, am o rugaminte la cei cu calculatoare mai performante, sa completeze cele ce lipsesc in transcriptul de mai sus si sa-mi dea de veste.

   Cititi va rog si:

Articolul zilei (27.05.2009) si completari utile despre NEW AGE si MASONERIE: „Obiectivul Patriarhului, acelasi cu al masoneriei: “Unitatea spirituala a lumii””

 

87 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on August 19, 2010 at 6:18 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. clement said, on August 19, 2010 at 7:46 pm

    Dumneavoastra vedeti o cale de a rezista in acest moment tavalugului care va trece peste Europa crestina?
    Cand s-a dat lupta pentru scaunul patriarhal, altcineva putea tine piept ocultei mondialiste? Cum a rezistat Teoctist presiunii ateilor comunisti?
    Am mai pus aceste intrebari la care nu am primit raspuns.
    Cine a trimis „la formare ecumenica” teologi tineri, in occident, pe vremea lui Ceuasescu?
    In ce consta activitatea lui Ion Bria, seful catedrei „Misiune si Ecumenism”la Geneva, membru al Consiliului Ecumenic intre 1973 si 1994 ????
    Tradarea nu este de ieri de azi, ci de decenii. Ceea ce se intampla acum a fost planuit de cand nici nu eram nascuti.

    Apreciază

    • Maria said, on Octombrie 19, 2011 at 6:44 am

      Raspuns ptClement : Exista o cale : Sa ne rugam ca ninivitenii punandu-ne cenusa in cap .Daca tot poporul ar fi constient de gravitatea acestor lucruri ,s-ar ruga ,lasand totul in grija Domnului .Se spune ,ca cei ce vor rezista pana la capat ,aceia se vor mantui .

      Apreciază

  3. floarea said, on August 19, 2010 at 9:20 pm

    ca sa facem o analiza a portretului robot pe care cei de la razboi intru cuvant ni l-au facut, ceea ce pot sa spun despre mine, sunt urmatoarele :
    – nu mai am televizor de 5 ani
    – de 2 ani, nu lipsesc de la biserica nici o duminica sau sarbatoare
    – particip de cate ori se face vecernie ( din pacate in Bucuresti, spre deosebire de Clujul meu natal, vecernia nu se savarseste zilnic, iar eu stau de 1 an in Bucuresti ) si cat pot mai mult la toate Sfintele Taine
    – imi dau si ultimii bani pe carti duhovnicesti, alte carti pentru mine nu MAI exista
    – de un an nu mai imbrac pantaloni
    – nu am fost la mare ( distractiile estivale ) de 7 ani
    – nu frecventez cluburi, teatre
    – nu am masina, dar nici macar frigider, masina de spalat ( traiesc cat mai aproape de modul natural, cu exceptia internetului ) – asta pentru categoria LUX
    – nu port bijuterii, nu ma fardez, nu incerc sa plac
    – nu cumpar de la hipermarket decat strict peste proaspat care nu se gaseste in magazinele mici
    – nu ascult nici un gen de muzica, fie el si cuminte, inafara de cantarile bisericesti
    Aceasta este transofmarea mea in decursul celor 2 ani de cand am descoperit ” blogosfera ortodoxa ” pe care cineva a persiflat-o pe razboi intru cuvant cu atata maiestrie.
    Nu sunt nici analfabeta. Citesc cu usurinta in franceza, italiana, spaniola si ma descurc in conversatie daca e cazul. Deci am destule informatii si din alte surse, nu sunt ” habotnica” sau cum spun unii tot pe blogosfera ” lelea floarea de la tara”.
    Nici nu sunt aici cu vreo misiune.
    Si totusi…. iata concluzia mea :
    – saccsiv este cel mai demn de incredere dintre bloguri in momentul de fata!
    ( nu il cunosc , nici nu il consider vreun idol, marturisesc ca dupa ce i-am citit cartea, am fost scarbita cateva zile bune , dar apoi mi-am revenit, si daca Dumnezeu iarta, cine suntem noi sa judecam ??)
    – fratii de la razboi intru cuvant au vorba mieroasa, mestesugita si radiaza de cate ori reusesc sa loveasca sub centura. dar iubire ioc!

    Apreciază

    • xxx said, on August 19, 2010 at 10:06 pm

      Si un id de mess nu ai ca pari femeia ideala pentru mine

      Apreciază

      • saccsiv said, on August 20, 2010 at 3:06 am

        xxx

        Ti-am lasat mizeria de comentariu pentru a se putea constata cum se leaga lucrurile. Tu esti „vio”, cel ce aprobai elogiul adus de IPS Joanta penticostalilor:

        https://saccsiv.wordpress.com/2010/03/19/audio-%e2%80%93-ips-serafim-joanta-elogiu-penticostalilor/#comment-27909

        Apreciază

      • nea Anderthal said, on August 20, 2010 at 4:47 am

        @Vio
        Ptiu satano!Stai cu ereticii aia de sectari care „vorbesc in limbi”.Erezia voastra este un exemplu perfect de „voodo-pseudocrestin”.
        PS:ptr. cei care nu stiu :erezia penticostala a inceput in SUA de la un Pelham,un bastor baptist, care fiind inselat de satana a inceput sa borboloseasca dracisme.A fost o adunatura a negroteilor din California.Aia cam fumeaza ierburi nebune si sigur ca „vad ingeri”

        Apreciază

    • Florin M. said, on August 19, 2010 at 10:54 pm

      wow!

      Apreciază

    • razbointrucuvant said, on August 20, 2010 at 9:47 am

      @ Floarea:

      Slava Domnului! E foarte bine cum faceti si ma bucur, sincer, dar sa avem grija sa nu pierdem nici plata. Ei, chestia e ca mai sunt si altii, poate mai multi, care se incadreaza, cu una sau alta din problemele de acolo (nu cu toate deodata neaparat!), in acele „portret”. Si de asta am socotit util, pentru ei, sa aratam ca nu e de ajuns sa fie anti-cip sau anti-sistem, cata vreme n-au inceput macar sa traiasca Ortodoxia asa cum trebuie.

      „daca Dumnezeu iarta, cine suntem noi sa judecam ??”

      Nu pentru ce scrie in carte l-am criticat, ci pentru ce a facut fata de noi. Si macar pentru anumite lucruri, stiute intre noi, cred ca avem caderea sa ne pronutam mai categoric, dar nu necinstit. Dar exista pocainta oricand. Dumnezeu sa-i ajute la asta!

      „fratii de la razboi intru cuvant au vorba mieroasa, mestesugita si radiaza de cate ori reusesc sa loveasca sub centura. dar iubire ioc!”

      Asa o fi, si poate nu ne dam noi seama, desi ne-am cercetat constiinta destul de atent si ne-ar bate Dumnezeu sa mintim sau sa ne fatarnicim. Sub centura noi n-am lovit, dar am fost loviti, dupa ce, parca, ramasese altfel stabilit… Si dupa ce… mai multe… no matter.

      Apreciază

      • saccsiv said, on August 20, 2010 at 10:47 am

        razbointrucuvant

        M-ati atacat intr-un mod oribil la voi pe blog, fara nici o legatura cu chestiunea cipurilor. Eu ma limitez insa strict la tema.

        Apreciază

      • Cristina said, on August 20, 2010 at 1:02 pm

        Razboiintrucuvant,

        „Dar exista pocainta oricand. Dumnezeu sa-i ajute la asta!”
        Adica sa-i ajute lui Saccsiv. Dar voua la ce sa va ajute?

        Apreciază

      • floarea said, on August 20, 2010 at 1:02 pm

        razboi intru cuvant,

        stati dvs linistit, ca eu nu am ce plata sa pierd, mai scutiti-ma cu cliseele lingvistice!

        am vrut doar sa dau un exemplu concret care sa va arate ca ati judecat niste oameni pe baza unor presupuneri.

        Nu mai am cuvinte, vad ca continuati sa contabilizati si sa faceti statistici despre pacatosenia fiecaruia. Eu zic sa va vedeti de propria mantuire.

        Apreciază

    • ioana said, on August 20, 2010 at 11:49 am

      floarea,
      la ce va folosesc toate acestea daca dupa exact 2 ore si 36 de minute spuneti: satanelor!
      E bine ca saccsiv nu sterge comentariile.
      Pentru fiecare dintre noi, Hristos si-a varsat sangele pe cruce.

      La provocarea pe care mi-ati aruncat-o, nu raspund.
      E suficienta galceava.

      Apreciază

      • floarea said, on August 20, 2010 at 12:35 pm

        la ce imi foloseste?
        nimeni nu-i fara de pacat, ioana

        dar stiti ce ma deranjeaza pe mine cel mai mult? duplicitatea si prefacatoria celor care au mers sa comenteze pe alte siteuri ceva mai voalat dar tot impotriva celor de aici.
        e si cazul dvs.
        adica sa se aiba ca fratii cu toti.
        Pt recapitulare ( se poate verifica), totul a inceput cand comentatorului numit ” el”, cei de la razboi intru cuvant i-au sarit in cap, desi puteau sa-i combata ideile cu vorba buna si cu blandete, iar apoi au inceput sa dea in saccsiv si sa exagereze ” situatia de panica si psihoza ” care chiar exista DOAR IN MINTEA LOR!

        am vazut foarte putini cititori ” fideli” ( asa cum sunteti si dvs) de aici, sa le atraga atentia ca exagereaza. foarte putini. In schimb, am vazut ca mai multi, si-au dat cu aceasta ocazie arama pe fata. Daca pana acum era bine ce facea saccsiv, acum deodata e rau, iar cei care am schimbat intre noi idei ( nu despre cip, ci pe o multime de alte teme actuale) suntem acuzati ba ca suntem niste pacatosi ( adica suntem judecati! ), ba ca avem interese meschine.

        vi se pare drept, dvs?

        Apreciază

    • ina said, on August 20, 2010 at 4:15 pm

      Draga floare

      Din auto-caracterizarea pe care ti-ai facut-o rezulta ca esti o crestina “model”. Un singur lucru iti mai lipseste, care este vital pentru un crestin: SMERENIA. Dar zici ca esti la inceput, poate mai ai timp …
      Si inca ceva: Domnul Hristos a zis ca toate faptele noastre bune sa le tinem la secret, sa nu le trambitam si sa nu le aratam in vazul tuturor, ca s-ar putea ca la judecata finala sa ramanem cu buza umflata, pentru ca “mangaierile pe crestet”, laudele si aprecierile le-am primit deja in aceasta viata. Acum tu ce zici? N-ar fi pacat de osteneala ta?

      Apreciază

      • floarea said, on August 20, 2010 at 6:09 pm

        draga ina,
        pot sa te intreb ceva?

        asta ai inteles tu, ca ma laud cu faptele mele bune? unde am scris eu de fapte bune????

        vezi mai sus, ca le-am explicat coechipierilor tai de ce

        Apreciază

    • Diego said, on August 20, 2010 at 7:03 pm

      Daca ai spus-o din mandrie(fatarnicie), sa dus pe apa sambete toata osteneala ta, ia seama la pilda vamesului si fariseului, smerenia face mai mult decat toata osteneala, si este virtutea care apara de inselare.
      Domnul sa iti dea smerenie, este pacat de osteneala ta.
      Cel mai mult sa te straduiesti sa dobandesti smerenie iar razboiul acesta e pana la moarte.

      PS:Spre rusinea mea am dat un sfat pe care nu il implinesc. Vai si amar mie!

      Apreciat de 1 persoană

      • ina said, on August 20, 2010 at 9:02 pm

        @Floarea,

        Ma gandeam sa nu mai raspund pentru ca imi displac polemicile de acest gen. Foarte adesea ele nu duc nicaieri pentru ca fiecare tine la “dreptatea” lui. Dar hai sa-ti raspund totusi.
        Uite cum vad eu lucrurile: urmand firul povestii am inteles ca tu te-ai simtit lezata de faptul ca pe site-ul RIC, cititorii blog-ului Saccsiv, printre care te numeri si tu, au fost facuti “pacatosi” si nu mai stiu cum altfel (eu sunt o cititoare fidela a acestui site si, sincer, nu am vazut ca razboinicii sa fi jignit vreodata pe cineva; poate mi-o fi scapat mie incidentul cu pricina). Si urmare acestui fapt, tu, ce ti-ai zis? Aaah! M-ati facut pacatoasa? Lasa ca va arat eu de cine v-ati luat si cum sunt eu de fapt in realitate. Sau mai mult, va arat eu cum este un cititor de pe blogul lui Saccsiv. Si astfel, inversunata, te-ai apucat sa faci o lista cu ce lucruri bune faci tu ca si crestin traitor al acestor zile, cu scopul de a demonstra contrariul celor spuse despre tine.

        “asta ai inteles tu, ca ma laud cu faptele mele bune? unde am scris eu de fapte bune????”

        Pai nu asta ai vrut sa le dovedesti razboinicilor – care zici ca te-au facut pacatoasa – ca de fapt nu esti asa? Nu de-asta ai reactionat asa? Pentru ca dupa aceea te-ai justificat: “am vrut doar sa dau un exemplu concret care sa va arate ca ati judecat niste oameni pe baza unor presupuneri.”

        Si, ca sa conchid, da, asta am inteles, ca te-ai laudat cu faptele tale bune. Simplul fapt ca ai simtit nevoia sa te justifici si mai mult sa te indreptatesti cand te-ai simtit jignita (desi nu cred ca ai fost jignita tu personal, dar deh, mandria e foarte sensibila, se zgandare usor) arata, asa cum am spus mai sus, ca iti lipseste smerenia. Modul tau de a reactiona a fost unul sfidator la adresa razboinicilor. In fine, m-am intins cam mult si nu-mi place. S-a vrut doar o atentionare frateasca din partea mea. Stiu cum este sa ai ravna de inceput, si mai stiu si cum se foloseste vrajmasul de lipsa noastra de experienta (duhovniceasca) pentru a ne face sa pierdem intr-o clipita ce agonisim cu truda in ani de zile. Acum, daca vrei sa te folosesti de cele ce ti-am spus bine, daca nu, nu. Tu alegi!

        ps: daca totusi am inteles eu gresit imi cer iertare, dar atentionarea ramane valabila 😉

        Apreciază

      • floarea said, on August 20, 2010 at 9:49 pm

        si daca n-am spus-o din mandrie?

        dar pe tine ce te-a facut sa scrii acest comentariu? dai sfaturi asa, fara sa-ti ceara nimeni, mai ales ca sunt lucruri evidente, asupra carora nu exista nici indoiala, nici nu ti-am cerut parerea!

        Apreciază

      • floarea said, on August 20, 2010 at 9:54 pm

        diego, ti-am raspuns sub comentariul inei. e valabil pt amandoi, intrucat vad ca sunteti tare preocupati de smerenia mea.

        Apreciază

    • Maria said, on Octombrie 31, 2011 at 1:09 pm

      Raspuns pt Floarea :Nimeni nu trebuie sa stie de aceste fapte ale tale ,decat ,numai Dumnezeu .Daca ne laudam (mai ales public ,in cazul acesta pe un blog ,),nu mai avem nici un castig ,pt ca am cazut in cumplitul pacat al mandriei .

      Apreciază

  4. nea Anderthal said, on August 19, 2010 at 10:35 pm

    OFF TOPIC
    Repet intrebarea: ce se intimpla cu Danion Vasile? Dupa rusinea de la Chisinau urmata de doua mici iesiri stiliste nu se mai aude nimic la el .Sa se fi intors la ex-guru’ sau ,”Grig” Bivolaru?

    Apreciază

    • andreea said, on August 20, 2010 at 12:14 pm

      Poate simte nevoia sa se reculeaga. Eu am citit niste lucruri despre el pe Razboiintrucuvant… am ramas perplexa! Se cearta cu monahii, conduce o Toyota si tine conferinte intre doua concedii la mare?! Chiar ca nu poti sti la ce sa te astepti de la un om, oricat de evlavios ar parea. Asta daca in cele scrise acolo exista vreun dram de adevar. Pentru ca n-ar fi exclus sa fie o exagerare, o neintelegere sau o interpretare gresita a unor lucruri de familie. Cine stie? Noi oamenii judecam mult dupa impresiile noastre, dupa orgoliile noastre. E dezmagitor. Parca e o lupta pentru suprematie in blogosfera ortodoxa. E tot mai greu sa ai discernamant pentru ca iti dai seama cata mandrie exista. Chiar si in aceste contraziceri , chiar si la cei de la razboiintrucuvant, chiar si aici… oriunde… asta e cea mai mare problema: de a fi tu cel care are intotdeauna dreptate! De aceea se discuta cu patima si nu cu dragoste. Din cauza mandriei. Asa cred, pentru ca si eu sunt mandra.

      Apreciază

      • nea Anderthal said, on August 21, 2010 at 6:49 pm

        @Andreea
        Am intrebat deoarece asteptam sa vad IN CE DIRECTIE VA MERGE DANION dupa grseala de la Chsinau si alte iesiti „prost-iliste”(pro-stiliste)..

        Apreciază

  5. Florin M. said, on August 19, 2010 at 11:18 pm

    CARE POATE FI SCOPUL ACESTUI ARTICOL? VREI SA DEMONSTREZI CA… CE? CA UN MARE DUHOVNIC A SPUS CEVA, ODATA, IMPOTRIVA PATRIARHULUI? CUI FOLOSESTE? NIMANUI!
    IN PLUS, DIN CATE STIU, ACEASTA INREGISTRARE E FACUTA PE SEST. ASTFEL, CU ATAT MAI MULT, APARE INTREBAREA: QUI PRODEST?

    Apreciază

  6. floarea said, on August 19, 2010 at 11:22 pm

    citesc,citesc, citesc si nu imi vine sa cred.
    iat-o si pe ioana : oare ea stie ce vrea sa spuna??

    ioana spune: @Florin M.: M-a bucurat sa citesc comentariul dvs. In special partea de sfarsit.

    Constat din ceea ce spun administratorii de la Razboi intru Cuvant ca sunt persoane care nu se sfatuiesc cu duhovnicii. Mai spune cineva intr-un comentariu mai sus, despre curvie, tigara, injuratura…pai daca asa stau lucrurile, e grav.

    Am mai constatat si altceva mai putin grav, dar deloc placut: sa nu zici ceva de Petru-voda ca gata, l-ai atacat pe Parintele Iustin. Este bine stiut (unii se fac ca acum afla intaia oara) ca la Petru-Voda lucrurile nu sunt deloc asa cum ar trebui. Pana cand ne mai mintim? Ne furam caciula singuri?

    Si eu il cunosc pe Parintele de multi ani, ii sunt recunoscatoare pt. toate cate le-a facut pentru mine, familia mea si Sfanta Biserica Ortodoxa. Imi pare foarte rau ca numele sfintiei sale este tarat in derizoriu – mare pierdere pentru noi.

    PS: Un sfat pt. Pustnicul Digital: daca poti, mergi si saruta mana Parintelui Iustin. Te vei bucura de o mare binecuvantare!

    Apreciază

  7. Florin M. said, on August 19, 2010 at 11:37 pm

    Ah, sa zicem ca am inteles (asa sunt eu, mai incet la minte, dupa cum zicea cineva – seman cu bunicul)…
    Pr. Adrian Fageteanu ar fi unul dintre duhovnicii scosi in fata pentru recomandarea sa de a refuza actele cu cip…
    Si acum… iata ca „vorbeste” si impotriva ecumenismului si mai ales impotriva la „acest diavol care e Patriarhul ecumenismului”! FABULOS!
    Mai spune parintele ca: Dacă ascultăm de el, nimeni nu se va mântui. Aţi înţeles?

    HEI, ALO, S-A INTELES SI ACOLO-N SPATE?
    Deci, ca sa fac un rezumat al articolului: daca vreti sa va mantuiti, refuzati cipul si iesiti de sub ascultarea Patriarhului (si in mod normal, a tuturor acelora care i se supun ierarhic)! Altfel, sunteti cazuti din har, direct in erezie!
    Nu se vede ca e legatura stransa intre una si cealalta? Ce mai asteptati?

    Doamne fereste si pazeste!

    Apreciază

    • saccsiv said, on August 20, 2010 at 5:23 am

      Florin M.

      Nu prietene, legatura e cu totul alta. Tu ataci pe cei cei indeamna sa nu luam buletinele cu cip. Tu indemni sa asundem lucruri, precum spusele parintelui Fageteanu despre Patriarh, ca cica daca le spunem, iesim din BOR … Concluzia o trag cititorii.

      Asta faceti voi si e bine c-o faceti, ca sa va dati pe fata, caci e vremea cernerii cumplite.

      Nu ascunzand cumplitele pericole inseamna a fi crestin. A indemna sa fie luate cipurile de la caz la caz, a ataca oribil pe cei ce indeamna sa nu fie luate, inseamna a face voia SISTEMULUI. A nu vorbi despre Patriarh, inseamna a face voia celor ce doresc distrugerea BISERICII.

      Ti-am mai spus sa nu te lasi spalat pe creier sau poate tu esti tocmai dintre cei ce se straduie sa-i dea cu smirghel pe creieri pe altii. A nu vorbi despre lucruri extrem grave, sub pretextul ca astfel facem dezbinare in biserica, in casa noastra, consider ca este TRADARE.

      Tu, daca cineva din familia ta e betiv sau curvar sau orice altceva ce-l distruge pe el si indirect familia, ce faci? Tu, daca asupra casei in care locuiesti planeaza un teribil pericol (poate sta sa se prabuseasca sau poate langa ea e un copac care sta sa cada sau poate e o scurgere de gaze), ce faci? Vei tace oare, doar ca sa nu produci dezbinare? Nu vei actiona oare, doar ca sa nu produci panica?

      Apreciază

    • razbointrucuvant said, on August 20, 2010 at 9:36 am

      Nu asa se pune problema, Florine, nu „la misto” si nu facand proces de intentie inainte de a auzi apararea/explicatia omului. Am scris mai jos care e singura si marea problema. Patriarhul ramane… cum am stabilit, dar si noi ramanem in biserica, care… nu e a lui, e a lui Hristos. Dar e adevarat ca:

      1. Nu trebuie sa bravam.

      2. Cand ne delimitam de o extrema, de ecumenism, trebuie sa ne delimitam deopotriva si de cealalta, de stilism si de atitudinile de tip schismatic, mai ales cand stim cata tevatura se face pe aceste teme de cateva luni bune si cand pe alte bloguri se face deja pe fata planul de nerecunoastere a ierarhilor si a validitatii Tainelor in BOR.

      Apreciază

  8. floarea said, on August 19, 2010 at 11:53 pm

    Florin M.,
    eu zic ca nu ai inteles bine.

    Apreciază

  9. floarea said, on August 19, 2010 at 11:54 pm

    eu una nu o sa ma despart niciodata de Biserica. oricati masoni ar fi infiltrati in Ea. Intelegi, omule?

    eu zic sa mai luati o pauza, ca pe mine una ati reusit sa ma deranjati cumplit!

    Apreciază

  10. floarea said, on August 19, 2010 at 11:56 pm

    satanelor!

    saccsiv, fa ce vrei, sterge, fa ce vrei, mie mi-a ajuns.

    Dumnezeu sa ma ierte!

    Apreciază

  11. Qubit said, on August 20, 2010 at 7:48 am

    Am vazut la TV ca la Bucuresti s-au infiintat opt linii de autobuze intitulate „Trasee Ecumeniste”.
    daniele (cu „d” mic) vai de capul tau de tradator!

    Apreciază

  12. corina said, on August 20, 2010 at 8:06 am

    saccsiv, floarea, si toti care se opun acestui sistem. Nu va suparati si nu deznadajduiti. Sunt multi crestini care se opun dar nu au acces la internet ca sa va sustina. Ii stie Dumnezeu pe toti. Daca in manastiri sunt acum desbinari cum ai vrea sa fie in lume? Pace? Nu cred ca o sa mai vedem curand…..Degeaba incercati sa-i faca sa inteleaga ADEVARUL care l-au sustinut cei de la razboiintruncuvant pana mai de curand. Cuvintele care le-au publicat pana nu demult ( ale parintelui Paisie, si ale altora) ii vor judeca. Cat despre pustnicul digital el ar fi trebui sa citeasca Patericul egiptean inainte de a se face pustnic si neincetat Psaltirea. Iertati-ma!

    Apreciază

  13. razbointrucuvant said, on August 20, 2010 at 9:29 am

    Problema aici este una singura: ca aceasta inregistrare a fost aruncata pe piata de un amic stilist, Hristofor-Horia Tarau, iar Saccsiv a retras-o dupa ce o mai postase o data, acum vreo 2-3 luni, nu mai stiu cand, retragerea fiind facuta, daca nu ne insala memoria (si credem ca nu), la cererea parintelui Mihail, ca ucenic al pr. Adrian ce se afla.

    Am explicat si noi atunci multora care colportau inregistrarea – venita ca un spam pe multe mailuri personale care nu aveau ce sa caute la Tarau – ca parintele spune multe de felul asta in privat, asta gandeste, dar e complet imootriva sa le spuna in public, sa se lase inregistrat fara acordul sau (cum a fost acum), etc. Nu si-a dat binecuvantarea pentru acest cuvant ca sa fie aruncat in public, si asta trebuia scos in evidenta. Precum si faptul ca rostul scoaterii si lansarii lui taman de catre unul din afara BOR, care ne si socoteste apostati si eretici (deci si pe pr. Adrian, logic) era exclusiv cel de a insinua ca, vezi Doamne, parintele ar propune ce vor si ei: iesirea din ascultarea de patriarh, adica iesirea din BOR. Cand, de fapt, sensul cuvantului e cel banal, de a nu asculta de ce ne invata el ecumenist, de a nu primi otrava lucrarilor sale celor anticrestine, diabolice. Daca avea de gand sa iasa de sub supunerea fata de el ca patriarh, sa cheme la nerecunoasterea lui, cum unii vor sa induca, ar fi fost primul care sa o faca, nu ar fi indemnat sa o faca altii in locul sau! A nu explica asta inseamna a face jocurile – constient sau inconstient – celor care au dat drumul acestei inregistrari cu scop clar de rupere a Bisericii. Nu ne putem preface ca nu stim sau ca nu intelegem aceste strategii si sa folosim orice mijloc, oricat de neregulamentar, numai ca sa faultam patriarhul. Avem destule altele, si o tot facem, nu un cuvant pe care parintele Adrian NU DORESTE sa fie facut public si care este, acum, si de natura sa-i creeze probleme mari.

    Ceea ce nu se scoate in evidenta este cat insista parintele Adrian, inclusiv aici, inclusiv in inregistarea video de anul trecut (care si aceea s-a facut fara voia parintelui!), pe acest sfat extrem de important:

    Eu vă dau următorul sfat: să nu bravaţi! Ce înseamnă „a brava”? Să spui ca Apostolul Petru „Doamne, dacă toţi Te vor părăsi, eu nu”,

    Apreciază

    • saccsiv said, on August 20, 2010 at 10:42 am

      razbointrucuvant

      Iar puneti placa cu stilismul … Pentru voi, va ofer acelasi raspuns ca cel ce i l-am adresat lui Florin.

      Apreciază

      • razbointrucuvant said, on August 20, 2010 at 11:02 am

        Mai citeste o data. Credem ca poti mai mult, sincer.

        Stlismul e doar o placa? Nu exista niciun risc in sensul asta? Nu conteaza cine si de ce a avut interesul sa lanseze chestia asta?

        De ce ai retras atunci articolul? De ce l-ai pus acum din nou? Conteaza sau nu ce vrea parintele Adrian sa se intample cu unele cuvinte rostite de el in privat?

        Apreciază

      • elena said, on August 20, 2010 at 1:00 pm

        La fel se poate spune si despre placa pusa de tine!

        Apreciază

      • saccsiv said, on August 20, 2010 at 1:06 pm

        elena

        Si cum suna placa pusa de mine?

        Apreciază

  14. kosk said, on August 20, 2010 at 10:52 am

    @razbointrucuvant, va rog, nu incepeti iara cu stilistii, stilismul, cripto-stilism , calendarul, samd. Ca-i o problema nesemnificativa, un false flag. Nu se vorbeste sau se vorbeste rar spre deloc de propaganda sectantilor neo protestanti. Si pe net (topul wordpress spune multe), si in viata reala. Acesti indraciti, impreuna cu secularistii(ateii) reprezinta o provocare- problema majora pentru cei superficiali ortodocsi care cad in plasa lor.

    Apreciază

  15. magelan said, on August 20, 2010 at 10:52 am

    aceasta este marea provocare a crestinului din ziua de astazi,sa alega calea de mijloc a sfintilor parinti si apostoli.vedem unele lucruri,le observam si le comentam incercand sa le dam o explicatie gasind si solutia la probleme care afecteaz viata fiecaruia in Biserica noasta stramoseasca dar,sa fim cu mare bagare de seama caci lucrul cel mai esential este sa ramanem in Biserica.Daca Dumnezeu a ingaduit si ingaduie ca acest patriarh sa ramana in scaunul patriarhal este cu un motiv.Greseala cea mai mare este sa nu parasesti Biserica,ci sa ramai si sa te lupti pentru crezul ortodox ,pentru adevarata credinta.Biserica lui Hristos nu se va schimba ci doar credinta si crezul oamenilor.A pastra si a lupta pentru crezul ortodox depaseste limita blogului,a conferintelor si a manifestarilor este ceva care rar mai gasesti in zilele noastre: adevarata traire duhovniceasca.Toti vor sa para mai ortodoxi ca alti emanand pareri care mai de care mai „adevarate” dar nu stiu cati dintre acestia mai au si o viata duhovniceasca autentica
    Doamne ajuta

    Apreciază

  16. Badea Cirtzan said, on August 20, 2010 at 12:06 pm

    „acest diavol care e Patriarhul ecumenismului”

    Invatatururile Biserici si ale mai marilor parinti spun , nu judeca sa nu fii judecat , iar Mintuitorul spune , Ca doar lui Dumnezeu tatal ii este dat sa judece …

    Trebuie sa avem grija la astfel de vb. si mai ales noi cei care sintem mai lucizi si limpezi la cap , nu prea etse bine sa facem reclama cua stfel de acuzatii spuse …

    Cu iertare pt. parintele Adrian Fageteanu , dar cred ca a exagerat un pic , si sa nu uitam PSALMUL : Pune Doamne paza Gura Mele ….

    Doamne ajutane si iartane pe noi toti !

    Apreciază

  17. kosk said, on August 20, 2010 at 12:19 pm

    bun!..mai fratilor razboinici, vad ca raspundeti selectiv.
    La unii da la unii ba.
    Si acu’ sa va zic parerea mea de om simplu fara scoli inalte/
    -voi incercati sa isterizati lumea cu un imaginar pericol de schisma. Nu va fi nici o schisma, stati linistiti, putinele oi care parasesc turma si devin capre, majoritatea pleaca la sectarii cu origini amerikane, sau devin atei.

    -sunteti unidirectionali, vedeti peste tot pericolu stilist (cel putin din postarile voastre pe ăst blog..n.b), dar neglijati alte pericole: propaganda acerba a sectarilor, ofensiva ateismului, greco-catolicismul samd.
    -nu mai incercati sa induceti ideea de „secta” si”isterie” anti-cip, rogu-va. Este un curent de opinie, si niste discutii libere pe net(cat se mai poate..) la care sunteti liberi sa aderati ori ba. Faptul k insistati si persistati in eroare e suspect(ptr mine..fara suparare. ok?).
    -daca va legati de faptu ca diversi „anonimi” creaza nush’ce „psihoze” inchipuite, nu uitati ca si voi sunteti la fel de anonimi ca restu.
    PS. Nu-mi dati acum cu blamuri fine’n cap la voi pe blog(cum ati facut si desfacut cu comentariile altora de aici…stiti voi care…) Fiti blanzi.
    Doamne Ajuta!.
    ––-

    Apreciază

  18. rica said, on August 20, 2010 at 12:55 pm

    saccsiv sa stii ca tu ai vrut prietenie de la cei ce cosidera biserica o organizatie lumeasca,nu trebuie sa te superi ca nu ai pierdut niste prieteni ci niste militari care executa ordine lumesti vrajmase celor dumnezeiesti

    Apreciază

  19. oarecare said, on August 20, 2010 at 1:10 pm

    Patriarhul actual autohton e mason de grad 33 inainte de a fi pe functie, astfel se explica si faptul ca a fost votat de cei 2 masoni din BOR Frunzaverde si Ioan de la Caras ca doar sunt vecini de judet cu originile actualului Patriarh care desi a fost in Moldova Mitropolit isi are obarsiile in Timis. Informatia o stiu din interior SRI de la un pensionar ruda cu cineva foarte apropiat. Sa ne rugam sa se intoarca din ratacire, sa-i dea Dumnezeu gand bun pentru popor dar pentru asta trebuie sa nu uitam ca „atat cat asculti tu de Dumnezeu, atat asculta si El de tine”- Pr. Arsenie Boca
    Doamne Ajuta!

    Apreciază

    • leo said, on August 20, 2010 at 3:05 pm

      O singura persoana e mai sus decat el in Romania.

      Apreciază

      • oarecare said, on August 21, 2010 at 5:31 am

        Anume Isarescu… mason de rang inalt si membru in clubul de la Roma….

        Apreciază

  20. floarea said, on August 20, 2010 at 1:33 pm

    elena,
    pe mine nu ma considera fruntasa, ca nu sunt, nici nu am spus despre altii ca sunt caldicei. Nu ma confunda, te rog ,cu cei care apreciaza cat de pacatosi sau nu sunt altii.

    asta e treaba celor de la razboi intru cuvant, sa mane oamenii spre sfintenie, ca unii care deja au gasit calea.

    Nu ma lua drept model, sunt o pacatoasa care se mahneste si se manie usor si nu face binele pe care il doreste, ci raul pe care nu-l doreste.

    Apreciază

  21. cristian said, on August 21, 2010 at 4:29 pm

    Nu cred că păr Adrian a spus-o cu convingere, din inimă! Cred că de aceea nu ar fi vrut nici să se publice. Că Patriarhul este mason, şi chiar de grad 33 sau 33+, hai să numai exagerăm- cui îi foloseşte???
    Cu câţiva ani înainte de alegerea păr. Daniel ca patiarh, păr. Adrian avea cu totul altă părere despre acesta; că şi-ar fi schimbat-o la aproape 180°- miram-aş! Ce, atunci nu era condus de Duhul Sfânt, iar acum este??? Sau naşul său de călugărie era îndrumat de diavol când l-a luat sub oblăduire???
    Apoi îi tot dau unii şi alţii înainte cu Patriarhul Teoctist, că nu era ecumenist, că-i considera eretici pe ecumenişti…în contradicţie cu păr. Daniel. Păi haideţi să ne amintim, că păr. Teoctist vorbea cu convingere despre Biserica Ortodoxă şi BC, că sunt biserici surori. Apoi pe vremea sa a fost invitat papa pt prima oară într-o ţară majoritar ortodoxă; că i-a fost forţată mâna întru-câtva, nu neg, dar dacă era antipapistaş convins, ar fi spus NU şi gata! Iar pe atunci, Mitropolitul Moldovei şi Bucovinei stătea de-abia mai lateral, pe un loc 2, 2 bis…
    În plus păr. Teoctist îl vedea ca succesor al său pe păr. Daniel, de aceea i-a şi delegat mai multe sarcini de ale sale, printre altele, poate cea mai importantă, îndrumarea tineretului român ortodox. Adică a acelora care sunt viitorul BOR. Se aprinde un bec?
    Personal am ascultat 2-3 predici ale păr. Ion Bria şi în străinătate şi în ţară; în nici una nu făcea apologia ecumenismului. Ba chiar se simţea bine, că face parte din BO, despre care şi predica vârtos.
    Ca o concluzie, cred eu, că ar fi bine să-i judecăm pe unii sau alţii, ierarhi şi preoţi, după cele spuse şi făptuite, cunoscându-le bine, şi nu după afinitatea noastră faţă de ei sau din antipatie. Iar cuvintele păr. Adrian la adresa Patriarhului nostru, în măsura în care-l cunosc eu, va trebui să le ascultăm cu rezerve. Şi oricum ar fi bine, să nu mai luăm să mestecăm toate ce sunt/par negative din partea păr. Daniel, căci, vorba celor de la RîC, nu toate sunt numai albe sau numai negre.
    Şi ca să nu creadă cineva, că sunt f mulţumit de ceea ce face păr. Daniel ca Patriarh al BOR, vă înşir cîteva problme grave, în care cred că ori nu se implică, ori se implică greşit: avorturile; desfrânarea şi sodomia generalizată; acceptarea tuturor politicienilor în funcţii publice, începând cu Preşedintele, fără ca să le dea binecuvântare (girul), nu neapărat pt ei, dar pt ca noi, turma, să ştim că acela este creştin, iar celălat doar mimează; acceptarea actelor de identitate cu cipuri; împrumutatul la cămătari pt catedrala mântuirii neamului.
    Doamne ajută!

    Apreciază

    • el said, on August 21, 2010 at 5:18 pm

      @cristian

      iata inca un linge labe al apostatului daniel,care vine sa manipuleze si el aici ca de „cine se aseamana(macar sau mai ales in duh)se aduna(la mestesugiri ).
      Da cu pietre in patriarhul Teoctist asasinat cu marsavie in mod mai mult decat fatis ca nu mai „elibera” odata locul fiului diavolului daniel;daca ar fi fost bietul patriarh Teoctist vreun slabanog care le facea planurile ecumenistilor nu se grabeau ei sa-l extermine cu atata ferocitate.
      Apoi fabuleaza citez:”Cu câţiva ani înainte de alegerea păr. Daniel ca patiarh, păr. Adrian avea cu totul altă părere despre acesta; că şi-ar fi schimbat-o la aproape 180°- miram-aş!”
      evident FARA NICI UN AGRUMENT,doar asa ,suntem obligati sa-l credem pe cuvant!
      Ei bine filodanielule din occident aici sunt multi oamanei care-l cunosc pe P.Adrian de multi ani si STIU DIN PROPRIA EXPERIENT care a fost DINTOTDEAUNA parerea P.Adrian Fageteanu despre daniel apostatul.Saptamana trecuta P.Adrian a vorbit unui grup de oameni printre care si 2 cunoscuti ai mei FARA SA FIE INTREBAT pe tema patriarhului daniel „blagoslovindu-l” cu ACELEASI CALIFICATIVE ca un filmul de fata.Si P.Adrian nu e un fricos care-si schimba parerile la comanda.
      Ca Patrirahul Teoctist :”păr. Teoctist îl vedea ca succesor al său pe păr. Daniel, de aceea i-a şi delegat mai multe sarcini de ale sale, printre altele, poate cea mai importantă, îndrumarea tineretului român ortodox”
      il vedea succesor pe daniel este doar inca o afirmatie FARA ARGUMENTE,a incredinta (de voie sau silit de imprejurari) niste obligatii unuia ca daniel nu e echivalent cu a-i si acorda obligatoriu credit,( fa un efort de logica elementara si vezi ca afirmatia ta nu se sustine prin ce propui ).
      Cand intrebi retoric :”Ce, atunci nu era condus de Duhul Sfânt, iar acum este??”nu faci decat sa iti manifesti de fapt LIPSA DE RESPECT fata de discernamantul P.Adrian;si cunosc si unii din fostii sai fii duhovnicesti care fac ca tine.(oi fi si tu printre ei,nu m-ar mira ca doar am fost preveniti de Mantuitorul ca ” dusmanii omului sunt casnicii lui”).
      Aici te citez:”Sau naşul său de călugărie era îndrumat de diavol când l-a luat sub oblăduire?” pe langa faptul ca chiar te intreci in obraznicie sa faci asertiuni macar si „de tip discursiv”care sa pua pe diavol in asociere cu P.Cleopa;ne consideri de-a dreptul idioti ca sa sugerezi asa ceva ca argument in favoarea afirmatiilor tale subversive;sa te rusineze Cel ce l-a ales apostol intre cei 12 pe Iuda desi fiind Dumnezeu Atotstiutorul cunostea viitoarea lui tradare si cadere.Asa si P.Cleopa NU S-A Inselat cand l-a calugarit pe daniel ;caci STIA ca „sminteala trebuie sa vie in lume dar VAI DE CEL PRIN CARE VINE SMINTEALA”.Ei bine este cazul lui daniel.

      Si mai scutiti-ne de aberatiile voastre subversive,du-te si linge laba lui daniel daca il ai la evlavie,si nu te mira daca altii nu se lasa amagiti de ispitirile voastre;noi NU IESIM din BOR ;dar AU CAZUT deja din ea cei ce s-au lepadat de Hristos,oile cunosc Pastorul cel Bun si Lui urmeaza in Biserica Ortodoxa ;caprele urmeaza pe naimiti.

      @saccsiv

      frate,desi ziceam ca nu mai comentez(ma straduiesc cat pot) te rog totusi sa-l pui la spam pe occidentalul asta cu tupeu ca nu e prima data cand ridica osanale lui daniel la tine pe blog.

      Apreciază

      • saccsiv said, on August 21, 2010 at 5:26 pm

        el

        Acum, caci i-ai raspuns, il las.

        Apreciază

      • G-man said, on August 21, 2010 at 7:23 pm

        minutul 1:25

        Apreciază

      • el said, on August 21, 2010 at 9:01 pm

        @G-man

        ei da frate,adevaruri dureroase,stiu n-am zis ca Patriarhul Teoctist era ireprosabil ci doar ca a fost indepartat spre a lasa locul unuia infinit mai rau,era prea lent cu introducerea „noutatilor” ecumeniste,facea si el ce putea.Si din pacate sunt multe mai rele decat cele ce se vad in filmul ala.Dar vine vremea ca toate cele cele ascunse sa iasa la lumina,si ce se face acum (inca) la intuneric sa iasa la vedere;apostatii de azi din BOR nu se vor opri aici cu inselarile ci vor merge pe calea aleasa de ei pana la erezii si mai mari;atunci nu va mai fi posibil sa zica nimeni ca sunt „de bunacredinta”cum sugereaza subversivul acela „cristian”.Si multi sunt implicati in „falsificarea ortodoxiei” care se practica azi,si procesul nu se petrece doar la noi la romani ci si la rusi si pe la altii.Ion Bria cel laudat mai sus e si el pe calea cea lata a ecumenistilor.Dar nu e cazul sa provocam noi „curatirea” ;neregulile si erezile in Biserica Ortodoxa(BOR sau alte Biserici Ortodoxe) le indrepteaza Hristos prin sfintii si oamenii alesi anume pentru aceasta de El,la vremea potrivita.Noi sa ne facem datoria duhovniceasca potrivita noua si n-am eu grija de lucratorii lui satan,Hristos ii va spulbera.
        Sa nu cadem in cursa care ni se intinde acum de a face „revolutie „in BOR,ori sa cadem in schisme,stilism ori altceva ;nu vezi ce insinueaza cei de la RiC(carora le face apologia discret si insistent si”cristian”)sau cei ce au lansat ghiveciul ala de mail ca sa deturneze atentia STRATEGIC tocmai acum cand inca se mai poate face lumina pe tema pericolului actelor biometrice;gata se da cu petarda „schisma” „stilism” „isterie si psihoza” s.a.m.d. ,se fac piruete retorico-discursive care lasa sa fie indusi in eroare prin ambiguitati oameni;doar ca sa nu se zica ACUM clar NU LUATI ACTELE BIOMETRICE.

        Sa nu pierdem din vedere esentialul si sa stim ca e o vreme potrivita pentru orice sub soare dupa cuvantul inteleptului:”Pentru orice lucru este o CLIPA PRIELNICA si vreme pentru orice indeletnicire de sub cer.Vreme este sa te nasti si vreme sa mori(…)Vreme este sa ranesti si vreme sa tamaduiesti;vreme este sa darâmi si vreme sa zidesti.Vreme este sa plangi si vreme sa râzi;vreme este sa jelesti si vreme sa dantuiesti.Vreme este sa arunci pietre si vreme sa le strângi(…)Este vreme de razboi si vreme de pace.”
        Ce ni se cade noua e sa intelegem si care e vremea potrivita pentru orice lucru si sa nu ne aruncam la moment nepotrivit in vreo lucrare.Acum e vreme sa FIM TREJI.Sa nu ne lasam provocati de diavol prin instigari de tipul celor pomenite(ca cele sugerate si in mailul buclucas);vine si vremea sa se vada adevarul vietii si lucrarilor fiecaruia.Noi NU IESIM DIN BOR doar pentru ca au apostat unii, pe aceia ii va VADI Hristos la vremea randuita lor.

        Apreciază

  22. G-man said, on August 22, 2010 at 10:01 am

    elena ai putea incepe cu tine indreptarea care o doresti.
    de exemplu expresii ca „Mare e gradina Domnului!” si „Doamne Dumnezeule” inclina spre folosirea numelui Domnului in desert.
    cat despre sora floarea , ar trebuii sa stiti daca sunteti mai avansati , ca atunci cand inlaturtam patimile vazute suntem atacati cu patima maniei si a mandriei .
    Dar cu ajutorul Domnului invingem.
    Va-ti gandit vreodata de unde ? gandul de a critica fratii ? de unde gandul de a lua apararea ereticilor in numele tolerantei ? de unde va iese …daca trageti linie ca aveti mai multe comentarii la luat apararea ratacitilor de ortodoxie si atacuri asupra celor ce se straduiesc in calea ortodoxiei.??, dar nu prea aveti comentarii in apararea fratilor si in combaterea sectantilor. E un raspuns ca aceste ganduri sa ne vina de la diavol , ca daca cumva ati uitat noi cu diavolii luptam .
    Sa ne ajute Domnul Iisus Hristos pe toti in drumul catre mantuire, sa reusim pas cu pas sa ne indreptam greselile care le facem la tot pasul , sa reusim sa facem cat mai putine.

    Apreciază

  23. […] razboincilor? Mie nu. Si nu este prima data cand procedeaza astfel. Cand am postat articolul AUDIO (si transcriptul) – Parintele ADRIAN FAGETEANU despre PATRIARHUL DANIEL: „acest diavol car…, atat razboinicii, cat si parintele Mihail, m-au contactat pentru a-mi cere sa sterg postarea, sub […]

    Apreciază

  24. Ioan C. said, on Aprilie 1, 2011 at 4:00 am

    Frate Saccsiv, ma bate un gand inca de la alegerea patriarhului. Cum am putea avea incredere in Sinodul actual al Bisericii stiind ca el l-a ales pe Daniel si nu pe IPS Bartolomeu Anania?
    Scriu mai tarziu, ca n-am chef de palme virtuale de la danielisti.

    Apreciază

    • Ioan C. said, on Aprilie 1, 2011 at 4:08 am

      Adica, in loc sa fie ales unul care a suferit in temnitele comuniste pentru credinta si neam si care a tradus Biblia, Sinodul alege in fruntea Bisericii un manager. Da’ ce Biserica-i firma?

      Apreciază

  25. […] AUDIO (si transcriptul) – Parintele ADRIAN FAGETEANU despre PATRIARHUL DANIEL: „acest diavol car… […]

    Apreciază

  26. […] AUDIO (si transcriptul) – Parintele ADRIAN FAGETEANU despre PATRIARHUL DANIEL: „acest diavol car… […]

    Apreciază

  27. Teodor Boghiu said, on Ianuarie 28, 2014 at 10:01 pm

    unde este inregistrarea audio?!? o vreau si eu va rog!!!!

    Apreciază

  28. […] AUDIO (si transcriptul) – Parintele ADRIAN FAGETEANU despre PATRIARHUL DANIEL: „acest diavol car… […]

    Apreciază

  29. Mălin said, on Ianuarie 29, 2014 at 8:55 am

    Părintele Adrian Făgeţeanu despre PreaFericirea Sa:
    http://fastupload.rol.ro/8b7fa042cb82f57e5ce797998c34fb69.html

    (linkul expiră la data de 01.02.2014)

    Apreciază

  30. […] SURSA: https://saccsiv.wordpress.com/2010/08/19/audio-si-transcriptul-%E2%80%93-parintele-adrian-fageteanu-d… […]

    Apreciază

  31. […] AUDIO (si transcriptul) – Parintele ADRIAN FAGETEANU despre PATRIARHUL DANIEL: „acest diavol car… […]

    Apreciază

  32. […] AUDIO (si transcriptul) – Parintele ADRIAN FAGETEANU despre PATRIARHUL DANIEL: „acest diavol car… […]

    Apreciază

  33. ORTODOXIE said, on Mai 12, 2014 at 2:24 pm

    Reblogged this on CREDINŢĂ DREAPTĂ ORTODOXĂ!!!.

    Apreciază

  34. […] AUDIO (si transcriptul) – Parintele ADRIAN FAGETEANU despre PATRIARHUL DANIEL: „acest diavol car… […]

    Apreciază

  35. […] AUDIO (si transcriptul) – Parintele ADRIAN FAGETEANU despre PATRIARHUL DANIEL: „acest diavol car… […]

    Apreciază

  36. ortodoxia2013 said, on Iulie 20, 2016 at 8:09 pm

    Reblogged this on Ortodoxia -singura Biserica adevarata.

    Apreciază

  37. […] AUDIO (si transcriptul) – Parintele ADRIAN FAGETEANU despre PATRIARHUL DANIEL: „acest diavol car… […]

    Apreciază

  38. […] AUDIO (si transcriptul) – Parintele ADRIAN FAGETEANU despre PATRIARHUL DANIEL: „acest diavol car… […]

    Apreciază

  39. […] AUDIO (si transcriptul) – Parintele ADRIAN FAGETEANU despre PATRIARHUL DANIEL: „acest diavol car… […]

    Apreciază

  40. […] AUDIO (si transcriptul) – Parintele ADRIAN FAGETEANU despre PATRIARHUL DANIEL: „acest diavol car… […]

    Apreciază

  41. […] AUDIO (si transcriptul) – Parintele ADRIAN FAGETEANU despre PATRIARHUL DANIEL: „acest diavol car… […]

    Apreciază

  42. […] AUDIO (si transcriptul) – Parintele ADRIAN FAGETEANU despre PATRIARHUL DANIEL: „acest diavol car… […]

    Apreciază

  43. […] AUDIO (si transcriptul) – Parintele ADRIAN FAGETEANU despre PATRIARHUL DANIEL: „acest diavol car… […]

    Apreciază

  44. […] AUDIO (si transcriptul) – Parintele ADRIAN FAGETEANU despre PATRIARHUL DANIEL: „acest diavol car… […]

    Apreciază

  45. […] disparut. Pe saccsiv se poate insa citi acest […]

    Apreciază

  46. […] disparut. Pe saccsiv se poate insa citi acest […]

    Apreciază

  47. […] AUDIO (si transcriptul) – Parintele ADRIAN FAGETEANU despre PATRIARHUL DANIEL: „acest diavol car… […]

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

