SACCSIV – blog ortodox

42% dintre romani considera ca Soarele se invarte in jurul Pamantului. Hot News si majoritatea cititorilor sai sunt scandalizati si concluzioneaza: CRESTINISMUL ESTE SURSA TUTUROR RELELOR …

Posted in CREATIONISM, CRESTINISM, EVOLUTIONISM, GEOCENTRISM by saccsiv on iulie 30, 2010

   Citez din articolul Romania si stiinta: ingrijorator, scandalos sau trivial? ​Pentru 42% dintre romani Soarele se invarte in jurul Pamantului:

   In avalansa de propaganda, pseudo-probleme, alarmism, iresponsabilitate si prostie pura cu care mass media sufoca viata publica romaneasca, probabiliatea ca lucrurile cu adevarat importante sa se piarda acoperite de zgomot si irelevant este, la ora actuala, imensa.  Sa incercam totusi ca azi sa nu ne lasam covarsiti de „stirile zilei”. Un studiu ne spune ceva foarte important nu numai despre noi ca popor dar si despre viitorul nostru (sau lipsa noastra de viitor) intr-o lume care se schimba economic, tehnologic si institutional cu o rapiditate fara precedent istoric.
   Desi nu are si nu va avea cum sa atraga acoperirea mediatica pe care o merita, problema asupra careia ne atrag atentia  profesorii Lazar Vlasceanu, Adrian Dusa si Cosima Rughinis, coordonatorii studiului „Publicul romanesc si stiinta” (pentru detalii aici), finantat de Autoritatea Nationala pentru Cercetare stiintifica din Romania, este de fapt o problema cruciala pentru noi toti.
   Cel putin unul din trei romani, prin raspunsurile date la intrebarile puse, probeaza a fi: creationist, geocentrist si cu cunostinte precare de genetica, fizica sau medicina. Chiar daca sunt majoritari cei care raspund ca Pamantul se invarte in jurul Soarelui (52%), este remarcabil faptul ca pentru 42% dintre romani Soarele se invarte in jurul Pamantului.
   Cunoasterea stiintifica redusa a publicului larg se regaseste si in domeniul sanatatii. In 2005, doar aproximativ un sfert dintre romani raspundeau corect ca antibioticele nu distrug virusii, fata de trei sferturi in Suedia. Aceasta situatie este cu atat mai ingrijoratoare cu cat publicul din Romania se situeaza in 2009 pe primul loc in privinta celor care au cumparat antibiotice de la farmacie fara reteta medicala, si anume 16% – fata de o medie EU27 de 3%
   60% dintre romani exprima acordul cu afirmatia conform careia „Ne bazam viata prea mult pe stiinta si nu destul pe credinta”, aproximativ 4 din 5 romani cred ca „Exista miracole, fenomene ce nu pot fi explicate de stiinta”, si 2 din 3 romani cred ca biserica nu greseste niciodata in ceea ce spune.
   22% dintre romani considerau in 2005 ca horoscopul este „foarte stiintific”, aceasta fiind cea mai ridicata rata din tarile europene, dupa Cipru. De asemenea, Romania se situeaza printre primele societati europene in ceea ce privette proportia adultilor care cred in existenta unor numere norocoase: aproximativ jumatate dintre romani erau de acord in 2005 cu afirmatia ca „unele numere sunt deosebit de norocoase pentru anumiti oameni”, fata de media EU29 de aproximativ o cincime.
   Sa incercam sa citim extrasele de mai sus, avand in minte cateva intrebari:

  • Suntem constienti ca pe plan global asistam la o schimbare de atitudine privind rolul economic al educatiei si al stiintei? Intelegem ca sub ochii nostri are loc o reorientare profunda a proceselor economice in jurul cunoasterii si cercetarii stiintifice?
  • Suntem constienti ca revolutia informationala si revolutia manageriala obliga tarile lumii sa-si regadeasca strategiile nationale?
  • Suntem constienti ca educatia este din ce in ce mai mult tratata ca un sector economic de importanta strategica?
  • Suntem constienti ca ceea ce stiu membrii unei natiuni si cum stiu sa aplice in practica ce stiu devine cheia performantei economice a natiunii respective?
  • Daca raspunsul nostru la cele de mai sus este „da”, atunci ar fi interesant de vazut cum am putea comenta urmatoarele concluzii ale cercetarii conduse de profesorul Lazar Vlasceanu
  • Stocul public de cunoastere stiintifica din Romania contemporana releva un deficit stiintific accentuat: aproximativ 80% din populatie nu dispune de cunostinte stiintifice elementare si de un vocabular stiintific activ; de asemenea, aproximativ 80% dintre romani nu stiu cum este aplicata metoda experimentala de cercetare si opereaza precar cu probabilitatile
  • In context european, romanii sunt mai putin „alfabetizati” din punct de vedere stiintific. Deficitul cognitiv „stiintific” al publicului roman este unul dintre cele mai mari din Europa. Conform datelor Eurobarometrului special 224, Valul 63.1/2005, Romania se afla pe locul 24 din 29 de tari europene (EU29), in ceea ce priveste nivelul cunoasterii stiintifice a publicului

   Iata deci un studiu care ne da de gandit. Sigur, poate ca exageram si nu este nimic ingrijorator in cele de mai sus. Dar macar ceva interesant tot este. Studiul in cauza are cel putin calitatea de a ne reaminti ca Romania e o tara a paradoxurilor:
   Surprinzator, in Romania actuala, credinta in influenta zodiilor este in egala masura prezenta in randul respondentilor cu un nivel ridicat de cunoastere stiintifica sau de educatie scolara. De asemenea, contrar asteptarilor, persoanele cu un nivel mai ridicat de religiozitate cred in mai mare masura in influenta zodiilor asupra personalitatii decat persoanele mai putin religioase.
   In plus, studiul aduce si o veste buna. Credinta „culoarea rosie ne fereste de deochi” si zicala „daca te mananca palma stanga vei primi bani” sunt suficient de larg raspandite ca sa ne asigure, ca popor, o solida baza de repliere psihologica si epistemologica: Aproape jumatate dintre respondenti cred ca este bine sa tinem cont de ele in viata. Cand 55% dintre respondentii din mediul rural si 47% dintre respondentii din mediul urban tin cont de faptul ca deochiul ar putea fi prevenit cu ajutorul culorii rosii, iti este clar ca tot ce-i romanesc nu piere si nici nu va pieri, indiferent ce spun astia cu revolutia lor tehnologica si managementul lor.
   Inainte de a incheia, sa mai mentionam totusi un citat din studiul profesorilor Facultatii de Sociologie de la Universitatea din Bucuresti, citat care in mod sigur are o semnificatie practica si politica mai mare decat ni se pare la prima vedere:
   Cu cat numarul de cetateni „alfabetizati stiintific” dintr-o tara este mai mic, cu atat deficitul cognitiv al stocului public de cunoastere stiintifica e mai mare si cu atat mai mari si mai greu rezolvabile sunt problemele de dezvoltare nationala culturala, economica si democratica.
   Sa revenim acum la „stirile zilei”.

   Comentariu saccsiv:

   Eu sunt unul dintre cei ce considera ca soarele se invarte in jurul pamantului. Si ca viata nu a aparut acum sute de milioane de ani. Si ca evolutionismul este o terorie aparuta cu un scop precis:

VIDEO: GEOCENTRISM

VIDEO: Ciudatenie in imaginile transmise de Deep Impact, in care se vede miscarea de rotatie a pamantului?

De ce cucerirea spatiului cam bate pasul pe loc?

VIDEO: 16-24 iulie, 40 de ani de la expeditia Apolo 11 de cucerire a Lunii. Dar oare au pasit intr-adevar oamenii pe Luna?

Documentare celebre: „INCREDIBILE CREATURI CE SFIDEAZA EVOLUTIA” (subtitrare in limba romana)

EUGENIE: instrumentul prin care ELITELE doresc diminuarea drastica a populatiei planetei si transformarea celor ramasi in sclavi

HITLER a fost influentat de DARWIN, nu de CRESTINISM …

   In articol se face un mare ghiveci, amestecand superstitiile si horoscopul cu crestinismul, cu toate ca Sfanta Scriptura si Sfintii Parinti ne invata foarte clar ca primele sunt rataciri.

   Si mai amesteca lucrurile grav cand vorbeste de antibiotice, de parca cei ce le folosesc anapoda sunt musai cei ce cred ca bunul Dumnezeu a facut lumea.

   Autorul incheie cu totul imbeciloid si ticalos:

   Cu cat numarul de cetateni „alfabetizati stiintific” dintr-o tara este mai mic, cu atat deficitul cognitiv al stocului public de cunoastere stiintifica e mai mare si cu atat mai mari si mai greu rezolvabile sunt problemele de dezvoltare nationala culturala, economica si democratica.
   Adica, de aia tara asta este distrusa, ca prea multi oameni cred in Dumnezeu …

   Interesant de citit sunt si comentariile la articolul din Hot News, ceea ce arata in ce hal sunt multi dati cu smirghel pe creieri. O perfecta masa de manevra cu care SISTEMUL face ce vrea, cand vrea si cum vrea …

   Sa nu ne miram ca atunci cand se va declansa progoana, aceasta va fi crancena. 

Ba chiar putem spune ca aceasta deja a inceput:

ARTICOLUL ANULUI: Crestinii reprezinta grupul cel mai persecutat din lume

Crestin arestat de un politist comunitar homosexual deoarece a declarat ca sodomia este un pacat …

New York: CRESTIN ARESTAT deoarece S-A RUGAT in liniste in parc PENTRU HOMOSEXUALII participanti la o parada …

VIDEO (si trascriptul): Tata arestat pentru ca si-a botezat fiica

   Cititi va rog si despre campania anti crestina ce se duce in:

   MUZICA:

STARPITURI – Elton John: IISUS ERA HOMOSEXUAL

VIDEO: DR. DRE, Hewlett-Packard si multe simboluri …

VIDEO – Un clip plin de simboluri: “ALEJANDRO” – Lady GaGa

VIDEO (si transcriptul): SATANISMUL piesei „JOHN THE REVELATOR” – DEPECHE MODE

VIDEO: „THE INDUSTRY”: site-ul si noul cont youtube

VIDEO: CHRISTINA AGUILERA – Simboluri si blasfemii in clipul „Not Myself Tonight” – BIONIC …

VIDEO: Evolutia adolescentei MILEY CYRUS (Hannah Montana) …

VIDEO: Piesa “On To The Next One” a lui JAY-Z transmite un mesaj?

VIDEO: Premiile Grammy 2010. Ce SIMBOLURI recunoasteti la Beyoncé si Lady Gaga?

   RECLAME:

VIDEO: Reclamele la HULU sau ceva de genul “v-o spunem pe fata si va place, atat de tare v-am tampit”

VIDEO: Promovarea HOMOSEXUALITATII intr-o reclama McDonald’s Franţa

VIDEO si FOTO: Stricarea societatii prin RECLAME (partea 1)

Foto: SATANISM in noile reclame ORANGE

   DESENE ANIMATE:

VIDEO (desene animate): SIMBOLURI in TOM & JERRY “The Fast & the Furry”. De ce atat de pe fata?

Comentariul zilei (28.01.2010): Promovarea NOII ORDINI MONDIALE prin jocurile video si desenele animate

   PRESA:

La REALITATEA s-au descoperit vinovatii raspandirii GRIPEI PORCINE si ai refuzului vaccinarii: CRESTINII …

Articolul zilei (13.10.2009): ziarul „ADEVARUL” ataca Fundatia “Sfintii Martiri Brancoveni”, datorita campaniei sale ANTI-VACCINARE …

Cotidianul, vaccinul si blogurile

Mass-media ataca blogurile crestine: ADEVARUL pe Apologeticum si NU VACCINURILOR!!! iar Costi Rogozanu (COTIDIANUL) pe RAZBOI INTRU CUVANT

Anti crestinismul revistei TABU nu are limite …

In seria „REALITATEA.NET vă prezintă conspiraţii celebre” aflati despre inexistenta lui IISUS HRISTOS, a NOII ORDINI MONDIALE, a EVREILOR bogati, dar si despre existenta EXTRATERESTRILOR …

   FILME:

STARPITURI: EVREUL Larry David urineaza pe o pictura reprezentandu-l pe Iisus Hristos, intr-un serial HBO. Altii fac piese de teatru in care-L descriu pe Mantuitor homosexual …

78 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on iulie 30, 2010 at 9:26 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Avatarul lui admin Florin M. said, on iulie 30, 2010 at 9:57 am

    Pai e imbucurator procentul!
    Problema este daca acei 42% sunt dispusi sa-si schimbe „parerea” sub presiunea celorlalti… Daca e vorba doar de o parere, si-o vor schimba usor. DAR daca au citit cate ceva din HEXAIMERON si din scrierile Sf. Parinti (in special Sf. Trei Ierarhi) nu cred sa si-o schimbe.
    Mai sunt si aceia care, desi nu inteleg intru totul, CRED pe Sfintii Parinti in detrimentul „specialistilor”.
    Tocmai acei 52% care cred ca soarele se invarte in jurul Pamantului sunt ignorantii. Fara a-i judeca, desigur, caci printre ei sunt si elevii/studentii care asta au invatat la scoala si care NU AU AVUT DE UNDE sa fi auzit si cealalta varianta..
    Oricum, in scoala se invata suprematia obiectivitatii „stiintei”. Nu conteaza credinta, nu conteaza revelatia, conteaza numai DOVEZILE (pseudo…) lor.

    Apreciază

    • Avatarul lui Bogdan Bogdan said, on iulie 30, 2010 at 10:04 am

      „Tocmai acei 52% care cred ca soarele se invarte in jurul Pamantului sunt ignorantii. ” Cred ca vroiai sa zici ca Pamantul se invarte in jurul soarelui :p

      Apreciază

      • Avatarul lui admin Florin M. said, on iulie 30, 2010 at 10:12 am

        🙂
        da, corect, am gresit.
        asa trebuia sa fie: „Tocmai acei 52% care cred ca Pamantul se invarte in jurul soarelui sunt ignorantii”.

        in fond, de unde stii tu, „vecine”, „colegule” sau oricare care esti in cei 52%, ca nu soarele este acela care se invarte in jurul pamantului?
        Pt. ca si soarele, si luna, rasar si apun la fel. De unde faci tu diferenta, ca om de rand, intre astrul care se invarte in jurul pamantului si cel in jurul caruia se invarte pamantul, daca ambele au cam aceeasi pozitie? (rationamentul de mai inainte este f. simplist, stiu, dar macar ar trebui sa nasca niste intrebari in mintile unora…).
        Inca ceva, de meditat: oare Dumnezeu s-ar fi intrupat in alt loc decat in CENTRUL UNIVERSULUI?

        Apreciază

      • Avatarul lui Călătorul Călătorul said, on iulie 30, 2010 at 9:48 pm

        Depinde foarte mult de perspectiva, Bogdan! Din perspectiva duhovniceasca, Pamantul nu are cum sa se invarta in jurul Soarelui!

        Apreciază

    • Avatarul lui C.Tomescu C.Tomescu said, on iulie 30, 2010 at 12:47 pm

      Te-a luat gura pe dinainte si ai spus un adevar, sau nici tu nu stii cine cum se invarte?

      Apreciază

    • Avatarul lui Marturiseste Marturiseste said, on iulie 30, 2010 at 1:28 pm

      Sunt de acord cu ce ai zis pentru ca noi ca oameni simpli nu avem posibilitatea necesara pentru a verifica „adevarul lor” omul de rand are acces doar la informatiile care ii sunt transmise de catre NASA prin Discovery Channel si National Geoghaphic si orice alta sursa de informatii controlata de aceiasi stapani.
      Unui om simplu, pe langa ca i-ar trebui o suma imensa de bani sa demonstreze falsitatea afirmatiilor lor, ii mai trebuie si acordul acelorasi stapani ca sa poata face asa ceva, ori cum ar putea stapanii sa isi dea acordul in ceva ce ar contrazice minciunile pe care ni le propaga ei prin toate mijloacele lor de informare?
      Sunt dintre cei 42% care cred ca pamantul e fix si nu se invarte si nu se misca in nici o alta directie afara de sfarsitul sau apocaliptic, si sincer mi-e mila de acesti oameni care cred toate informatiile care li se dau pe tava, pentru ca eu insumi am fost unul dintre acestia. Dar multumesc din tot sufletul lui Dumnezeu ca mi-a mai deschis ochii si m-a calauzit unde sa caut Adevarul.
      In rest… a le explica lor despre aceste lucruri este ca si cum ai vorbi la pereti pentru ca din pacate lumea noastra e toata iudaizata si ajungem sa ne luptam noi intre noi crestinii, de fapt, cu mentalitatea iudaica patimasa care ne-a fost inoculata in ultimii zeci de ani, deci ajungem sa ne luptam aproape direct cu sinagoga satanei.(Apoc. 2:9, 3:9)

      Cum sa se poata apropia Adevarul de noi ca popor, daca suntem plini de patimi? Nu zicea Parintele Justin ca „Harul lucreaza in raport de virtute”? «Dumnezeu nu da celor cu minte multa ci celor cu inima curata.»

      Harul Domnului nostru Iisus Hristos cu voi cu toti.

      Apreciază

      • Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 1:42 pm

        avem acces la ce spun sfintii lasati-i pe serpi sa isi ucida timpul cu ce spune nasa ..

        „Moise isi incepe cartea prin cuvintele „La inceput” .Ce minunata randuiala ! prin aceste cuvinte afirma in primul rand ceea ce se obisnuia sa se tagaduiasca, anume ca trebuie sa se accepte ca lumea are un inceput, ca sa nu-si inchipuie oamenii ca lumea ar fi fost lipsita de un inceput . De aceea si subliniaza David , atunci cand vorbea despre cer , despre pamant si despre oceane ca „toate cu intelepciune Le-ai facut. Prin aceasta Moise atribuie lumii un inceput , iar creatiunii ia recunoscut nedesavarsirea si aceasta pentru ca sa nu le socoata sau fara inceput, ori sa se spuna cumva c-ar fi necreate si avand parte de aceeasi fire ca si Dumnezeu.Si apoi a adaugat in chip minunat cuvintele ” a facut” pentru a dovedi ca actul creatie s-a desfasurat intr-o anumita durata de timp , pentru ca in felul acesta sa inteleaga oamenii cat de neasemuit de puternic a fost Creatorul, incat sa poata duce la implinire o lucrare atat de mare intr-un rastimp atat de scurt incat fiecarui moment mai important sa-i fie rezervata punerea in aplicare a actiunii Sale, asa cum a voit-o.Nimeni nu L- a vazut lucrand dar oricine a luat cunostinta de lucrarea Sa”
        Sf Ambrozie al Milanului

        Apreciază

      • Avatarul lui Marturiseste Marturiseste said, on iulie 30, 2010 at 2:46 pm

        Imi cer scuze pentru lungimea comentariului si sa va dea Dumnezeu rabdare sa-l cititi.

        Asa este. Totul se reduce la locul de unde iti spune inima ca trebuie sa tragem invataturile, pentru ca in felul acesta iti formezi propria tabla de valori.
        Toata viata mea am invatat ceea ce mi s-a predat in scoala si am fost fascinat de documentarele… lor. De aici imi trasesem eu invatatura, fascinat fiind de ea, pana in ziua in care am vrut sa citesc si eu Sfanta Scriptura si, printr-o lucrare pur dumnezeiasca, a inceput sa imi placa. De aici toate au inceput sa se schimbe incat am ajuns in cateva saptamani sa realizez marea minciuna in care traiam si am ramas socat, aveam zile intregi in care parca nu mai puteam vorbi.
        Atunci am simtit, si subliniez ca AM SIMTIT, cat de mincinoasa este teoria evolutionista.
        Ulterior citind „Cartea facerii, Crearea lumii si intaiul om” de Ierom. Seraphim Rose inceapea sa mi se raspunda la multe intrebari de baza, si ceea ce am remarcat, referitor la subiectul acestui articol, este ca soarele (luminatorul zilei) a fost facut in ziua a patra, si noi dupa cum bine stim, Sfanta Scriptura incepe asa: ” Intru inceput au facut Dumnezeu cerul si pamantul.” Deci pamantul a fost facut inaintea soarelui de aceea nu avea cum sa puna soarele… facut ulterior… in centrul a ceva, cum sustin evolutionistii ca ar fi in centrul sistemului solar. Dar aceasta situatie da foarte multa bataie de cap „apologetilor interpretarii evolutioniste” pentru ca ii face sa creada ca soarele a fost de fapt facut in Ziua Intai, ceea ce contravine cu Scriptura.
        Si precum oamenii de stiinta sustinatori ai evolutiei incep sa isi dea cu parerea despre ce a fost si ce s-a intamplat atunci cand ajung intr-o fundatura precum asta, dau litera de lege ca asa a fost cum spun ei, pentru ca ei sunt savantii dom’le, ei au zeci de facultati si doctorate plus ani intregi de experimente… si noi nu avem voie sa ii contestam, pentru ca noi nu suntem la nivelul lor intelectual.

        Si imi tot amintesc aici de vedenia (N.P. Riskovski) din „Marsul Distrugatorului”:

        „II. Pervertirea SAVANTILOR prin sugestii diabolice

        „Iar tie, legiunii sarpelui negru (stapan pe puterea sugestiei), iata ce-ti poruncesc:
        – Voi urmariti-i pas cu pas si supravegheati-i pe savantii inzestrati cu talente si genialitate. Acestia sunt cei alesi si cei mai valorosi dintre oameni – ei cerceteaza natura si miraculoasele ei structuri si forme, straduindu-se sa patrunda in taina vietii intru slava Creatorului si a cunoasterii intelepciunii Sale.
        Menirea si telul lor este atat de clar, incat, daca ei vor reusi sa-l realizeze, atunci intreaga viata a oamenilor va fi indreptata intru preamarirea Atotputernicului, si oamenii se vor intoarce iarasi la nemurire si desfatare vesnica. Lor li se va revela toata bucuria si fericirea existentei si credinta lor va fi ca diamantul, iar pamantul cu toti locuitorii lui va deveni imparatia Inviatului. Atunci toate resursele noastre, mijloace de lupta si timpul sorocit noua se va sfarsi.”
        „Grabeste-te, legiune a sarpelui negru! Grabiti-va, slujitorilor, pe taramul acestor alesi, savanti si genii ai slavei cruci. Inspirati-le cu prudenta, inselat-i intr-ascuns si pe neobservate – ca nu exista nimic in lumea suprasensibila si tainica. Iar in ce priveste caracterul treptat al dezvoltarii naturii in toata diversitatea frumusetii si armoniei formelor ei, SUGERATI-LE cu viclenie ideea AUTOCREATIEI.
        SUGERATI-LE, pentru a produce o impresie mai puternica, termenul latinesc EVOLUTIE; acest cuvant va prinde mult mai repede si va intra in uz, fiindca oamenii sunt pasionati de stiinta si cred cu tarie celor initiati in stiinte. […]”

        Acestea sunt cuvintele satanei catre diavolii sai.

        Si se continua cu multe altele. Va intreb pe domniile voastre? E minciuna ce scrie aici? Sau e chiar realitatea in care traim? Are intreaga populatie a globului in cap termenul de EVOLUTIE, ramanand doar libera vointa de a crede sau nu in ea?

        Omul a fost redus prin degradare morala la un simplu sclav in mana unor stapani. Repetandu-ni-se zi de zi cuvintele libertate, egalitate, fraternitate suntem mintiti sugestiv prin acestea ca suntem liberi (dar de fapt avem de platit datorii si impozite la stat si nu suntem proprietari ai caselor si terenurilor noastre), suntem cu totii egali in drepturi (dar de fapt cei care se cred intelectualii pamantului se uita la crestini ca la niste retardati si retrograzi) si suntem cu totii frati (dar circula printre noi proverbul: frate frate dar branza-i pe bani – ceea ce a distrus nationalismul).
        Ne sunt repetate celeasi minciuni zi de zi si din cauza ca ni s-a dezvoltat patima pentru placerile lumesti trecatoare, pentru ca ne-au fost cultivate doar instinctele intr-un mod extrem de patimas, am ajuns sa ne placa aceste minciuni si fara sa vrem le luam drept adevaruri. Ne-au adus la stadiul de animale, deci s-a adeverit ceea e a spus Bertrand Russel, ca: O revoltă a plebei ar deveni la fel de negândită ca şi o insurecţie organizată a oilor împotriva practicii de a mânca carne de oaie. Ne-au adormit constiinta si ei isi fac planurile linistiti pe la spate, sub o stare aparenta e pace si liniste.

        Iertare pentru lungimea comentariului.

        Dumnezeu sa ne trezeasca.

        Apreciază

  3. Avatarul lui Saul Saul said, on iulie 30, 2010 at 11:29 am

    http://www.youtube.com/watch?v=7VYIuHjVFUQ
    Pai chiar asa si e. Sunt multe clipuri pe YouTube cu dovezi ca Soarele de fapt se invarte in jurul Pamantului si nu invers!!! Sunt o groaza de experimente clare la ecuator si tropice.

    Apreciază

  4. Avatarul lui Ilinca Ilinca said, on iulie 30, 2010 at 11:57 am

    Doamne ajuta!

    In articol se face referire la EU29, fals, deoarece UE are 27 de state membre. Va dati seama cat de corecte or fi si celelalte date.
    Si ca o paranteza, tocmai dl sociolog si om de stiinta sa faca o asemenea gafa? Pai atunci noi, care pentru aceste elite nu suntem decat niste ignoranti, ce sa mai spunem?
    Vad ca poporul roman din prost nu mai e scos de toate studiile astea destepte.

    Apreciază

  5. Avatarul lui Cornu Cornu said, on iulie 30, 2010 at 12:25 pm

    http://www.hexaimeron.ro/ – contine argumente suficiente pentru a demonstra ca au dreptate 42% dintre romani

    Apreciază

  6. Avatarul lui greygrey greygrey said, on iulie 30, 2010 at 12:33 pm

    nu imi pot imagina cum mai sunt oameni care cred ca soarele se invarte in jurul pamantului

    Apreciază

  7. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 12:52 pm

    sacsiv nu ii mai lasa pe cretinii astia sa comenteze aici C.Tomescu si Ortodoxu.
    cu Ortodoxu s-a vazut de la inceput ca intra la inataratare ,,dar nenorocitu alalalt C.Tomescu se mai dadea si ortodox la inceput.
    da ba asa zic sfintii asae pamantul e in centrul universului si in rest ciuciu ..Dumnezeu a impartit ape de ape , daca sunteti satanisti ascusi nu aveti cum sa credeti , dar macar nu va mai dati ortodocasi .. ca sunteti orce numai crestini nu ,

    Apreciază

  8. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 1:07 pm

    http://www.hexaimeron.ro/video/Video.html

    Apreciază

  9. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 1:08 pm

    C.Tomescu si Ortodoxu securistilor va propun pana ne arestati sa va duceti sa va antrenati cu pulanele pe copacii ca la scris pe bloguri sunteti praf nu va ajuta creierul

    Apreciază

  10. Avatarul lui adlight adlight said, on iulie 30, 2010 at 1:10 pm

    Iată un comentariu interesant pe blogul saccsiv:

    ”Ramane insa o problema reprezentarea heliocentrista a “sistemului solar”. Nu sunt foarte hotarat sa insist, dar am sa fac doar cateva precizari: modelul heliocentrist, este dependent de viziunea relativista asupra universului, adica de interpretarea gresita a experimentuli Michelson-Morley, care, propriu-zis, a identificat viteza de deplasare a Pamantului in jurul Soarelui ca fiind aproiximativ 0 (zero). In concluzie, petru a salva modelul heliocentric, s-a optat pentru relativizarea spatiului si a timpului, adica formula naturala, evidenta si intuitiva v = d/t nu mai este valabilila, ci intindem spatiul si timpul precum cauciucul, ca sa jusificam faptul ca viteza de deplasare a Pamantului este 0 (zero) conform Michelon-Morley. E mai mult de povestit aici, iar problema este foarte complexa, si in detalii complete ma depaseste propriu-zis, eu lansez doar un semn de intrebare la care nu exista un raspuns foarte clar. Mai dau un singur detaliu: Michelsohn-Morley este interpretat ca fiind o dovada a faptului ca viteza luminii este absoluta (perspectiva relativista), indiferent de sistemul de referinta ales. Cum atunci, experimentul Sagnac demonstreaza, ca viteza luminii se compune in raport cu sistemul de referinta ? Deosebirea dintre cele doua experimente este doar forma traiectoriei luminii: la Sagnag este (aproximativ) circulara, la Micheloshn- Morley este rectilinie. Deci, daca pe traiectorie circulara se compune (nu va lasati indusi in eroare de asa-zisa interpretare relativista a experimentuli Sagnac, intrucat, acest experiment a fost validat in contextul viziunii newtoniene, deci compunere clasica de viteze), cum pe traiectorie rectilinie, nu se compune?
    ……
    problema este ca mai toti oamenii de valoare, din mai toate domeniile, neinteresandu-se de Adevar, pornesc de la premise gresite si slujesc ne-Adevarului, cam asta este problema noastra … De aia exista evolutionism si relativism.” (postat de mihai, aprilie 22, 2010 at 6:31 pm, https://saccsiv.wordpress.com/2010/04/22/video-ciudatenie-in-imaginile-transmise-de-deep-impact-in-care-se-vede-miscarea-de-rotatie-a-pamantului/)

    Oare câte minciuni ne sunt prezentate ca fiind adevăr, iar nouă nici nu ne trece prin cap să le cercetăm?

    Iată câteva identificate de mine până acum:

    1. fenomenul încălzirii globale are cauză principală activitatea umană
    2. universul și planeta noastră au o vârstă de miliarde și milioane de ani (erele geologice)
    3. știința este obiectivă
    4. teoria evoluției speciilor
    5. teoria big bang

    Să fie oare și heliocentrismul fals?

    Cred că DA.

    Apreciază

  11. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 1:10 pm

    ai vazut de ce Ortodoxu e cu cipurile si vrea sa se dea voie femeilor sa intre in athos .. acu cioca e cu stiinta … pai bai dobitocule daca ai fi cu stiinta ti-ai vedea de cartile tale nu ai cauta sa distrugi crestinismu si tot ce e sfant …
    deci nu esti cu stiinta esti cu satana.

    Apreciază

  12. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 1:12 pm

    C.Tomescu idiotule pamantul nu e plat numai neamu tau d e chirchizi crede asta sfintii au stiut ca pamantul e rotund si soarele se invarte in jurul lui inainte sa apara neamu tau de cretinoizi

    Apreciază

    • Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 4:15 pm

      „Nu ştiţi voi, oare, n-aţi auzit, nu vi s-a spus oare de la început, n-aţi înţeles voi ce vă învaţă întemeierea lumii?
      El stă în scaun deasupra cercului pământului; pe locuitori îi vede ca pe lăcuste; El întinde cerul ca un văl uşor şi îl desface ca un cort de locuit ”

      ia vezi Tomescule pe Isaia poti sa il contrazici ? zice cumva Isaia ca pamantu e plat … poate creierul tau e plat ..aa nu stii cine e Isaia ? e proorocu care o sa fie prezent la Judecata de apoi .. tu unde o sa fii atunci ?
      nu mai pot de atata toleranta se vede nu ?

      Apreciază

  13. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 1:18 pm

    42% unde??? ca eu vad numai idioti in jurul nostru …unde au gasit ei 42%?

    Apreciază

  14. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 1:23 pm

    C.Tomescu sarpe auc teai dat pe fata ,, cu ceva timp in urma iti dadeai cu parerea cum ar fi mai vbine d.p.d.v. crestinesc …acu de dai pe fata ca esti impotriva crestinismului …pui de vipera

    Apreciază

  15. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 1:26 pm

    trebuie sa va placa mult caldura serpilor ca vad ca va pregatiti pentru iad.

    Apreciază

  16. Avatarul lui Bogdan Bogdan said, on iulie 30, 2010 at 1:53 pm

    Sacciv: Chiar trebuie sa intri in astfel de polemici sterile? Este cunoscut ca mass-media, 90% din ea, este anti-crestina. Asta se intampla nu numai la noi in Romania, ci si in Occident.

    Acolo, deja, ateismul si anti-crestinismul a luat forme oficiale. O sa vina si randul nostru din pacate. O sa se ajunga cum spunea parintele Argatu, bisericile goale, iar in jur numai pustiire.

    O sa se ajunga ca nebunia, si abuzul sa fie asociate crestinilor ortodocsi la modul concret
    Puterea sta numai la Dumnezeu, la Maica Domnului, la sfinti. Sa ne tina Dumnezeu tari in nebunia ce va veni.
    Daca acum sunt doar cuvinte, peste ceva timp mai scurt sau mai lung o sa se transforme in cutite si gloante.

    P.S: Credeti ca ispitirile vor fi doar niste simple contre de idei? Va fi nasol de tot.

    Apreciază

  17. Avatarul lui acelas acelas said, on iulie 30, 2010 at 1:59 pm

    n-a putrezit in totalitate ceausescu? daramatorul de biserici. O fi sub vreun blestem .. ?

    (mai jos, se vede o mana … )

    http://www.libertatea.ro/stire/primele-fotografii-de-la-deshumarea-dictatorului-acesta-este-scheletul-lui-ceausescu-297962.html

    Apreciază

  18. Avatarul lui admin Florin M. said, on iulie 30, 2010 at 2:09 pm

    Nu va enervati, fratilor, antrenati-va doar, pt ca in viata reala dialogurile cu astfel de oameni sunt muuult mai dure si se vor intensifica.
    Fiti calmi, linistiti, judecati la rece si doar aparati, nu atacati.
    Rugati-va mereu pentru toti, chiar si pentru cei inselati si care imprastie mizerie, cereti Domnului tot ce e mai bun si pentru ei. Poate va fi vreunul printre voi pt ale carui rugaciuni sa-l aduca inapoi pe vreunii din aceia.

    Apreciază

    • Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 4:22 pm

      Florine , tu ai dreptate ce zici ,da eu sunt la prima treapta (de vreo catva ani )(sunt varza da , stiu ), lasati-ma pe mine sa ii baalcaresc si rugati-va voi astia mai avansatii si pentru mine.

      Apreciază

      • Avatarul lui C.Tomescu C.Tomescu said, on iulie 30, 2010 at 6:08 pm

        numai porcii se balacaresc si vad ca te pricepi bine, crezi ca daca ma injuri , dai mai bine printre semenii tai ca pe ai mei ii faci chirchizi, de unde pana unde asta nu stiu dara ce importanta mai are da bine pe sticla nu?

        Apreciază

      • Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 6:13 pm

        tomescule pui de vipera tu stai rau la toate capitolele ..nici ce e o injuratura nu stii ..
        macar a priceput ceva neuronu ala care il ai sau e obosit?
        ai inteles ca sfintii au stiut ca pamantu e rotund ?
        ai intele ca sfintii stiau ca soarele se invarte in jurul pamantului?
        ps:
        mesaj pt sefu lui tomescu .. inlocuiestel pe tomescu …trimite-l la circulatie.

        Apreciază

  19. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 2:26 pm

    eu zic ca foarte bine a facut saccsiv ca a deschis si subiectul asta , acum se vede din cititorii lui aia multi care numai puteau de iubire si toleranta … fariseii ..acu se vede cine nu crede in crestinism nu crede in creatie si nu crede in Creator .. si sunt muuuulti …. asa e tabara voastra stiintifica
    din astia multi uitatio si pe Steaua polara care aveam o impresie buna despre ea pana acum …uitate pe linku care lam dat mai sus si ai acolo si ex[plicatiile care le vrei ..da eu cred ca voi nu vreti si mai rau si nu credeti …sunii slabi in credinta si prostiti dea lungul timpului de tot ce va invatat sistemu si altii rauvoitori cum sunt securistii aia 2 care intra la orce articol al lui sacsiv cu ceva daunator ..sper sa va simtiti bine in aceeasi tabara

    Apreciază

  20. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 2:44 pm

    2+2 .. e adevarul vostru … vai de voi si de adevarul vostru .!

    Apreciază

  21. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 2:52 pm

    http://www.youtube.com/watch?v=QACdPX5EvPY

    Apreciază

  22. Avatarul lui Razboinicul Luminii Razboinicul Luminii said, on iulie 30, 2010 at 2:52 pm

    Ilinca,

    La cine te referi cu….gramatica?

    Apreciază

  23. Avatarul lui Razboinicul Luminii Razboinicul Luminii said, on iulie 30, 2010 at 2:57 pm

    E clar – cu Steaua…polara.

    Da’multi dusi mai apar….p’aci.

    Preaanormali din cei ce cred in stele – astrologi – vrajitori – cei ce pun creatia deasupra Creatorului si stiinta…inaintea LUI.

    Sa-i vedem daca rezista cand se citesc Molitfele Sfantului Vasile cel Mare – care-i bleastama pe dracii cei ce vin sub diverse chipuri – ca sa insele.
    Inclusiv sub forma de „cititori in stele”…

    Apreciază

  24. Avatarul lui Aurora Aurora said, on iulie 30, 2010 at 2:58 pm

    @steaua polara, zici ca tu crezi in ceva, in cineva, dar nu stii sa-l identifici. Iti spun eu, tu crezi in Lucifer sau Luceafarul – are tot nume de stea – caruia i te inchini fara sa-ti dai seama.Se vede clar ca scoala ti-a spalat creierii , nu cred ca sunt sanse sa-ti revii prea curand. Noi toti( cei care credem in Dumnezeu )am invatat la scoala teoriile lui Darwin, dar nu ni le-am insusit. Ne-am astupat urechile ca sa nu ne perverteasca gandirea. Am avut in gimnaziu o profesoara de biologie care era o infocata adepta a evolutionismului, dar Dumnezeu a pedepsit-o pt. indrazneala ei si i-a dat un cancer pe care Darwin n-a reusit sa i-l vindece. In schimb, ea a regretat pe patul de moarte ca a imbacsit mintile atator copilasi, s-a pocait si nadajduiesc ca bunul Dumnezeu a iertat-o. Poate te va ierta si pe tine fara sa-ti dea vreo boala cumplita. Toti hulitorii vor fi pedepsiti de Dumnezu, teme-te de mania Liui !
    Si mai pune mana pe gramatica !

    Apreciază

  25. Avatarul lui Razboinicul Luminii Razboinicul Luminii said, on iulie 30, 2010 at 3:00 pm

    Razboinicul Luminii said, on iulie 30, 2010 at 2:57 pm
    E clar – cu Steaua…polara.

    Da’multi dusi mai apar….p’aci.

    Preaanormali din cei ce cred in stele – astrologi – vrajitori – cei ce pun creatia deasupra Creatorului si stiinta…inaintea LUI.

    Sa-i vedem daca rezista cand se citesc Molitfele Sfantului Vasile cel Mare – care-i bleastama pe dracii cei ce vin sub diverse chipuri – ca sa insele.

    Apreciază

  26. Avatarul lui Razboinicul Luminii Razboinicul Luminii said, on iulie 30, 2010 at 3:02 pm

    ce se intampla cu postarile? ca aapar aiurea, nu mai conteaza – ora la care scrii?

    Apreciază

  27. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 3:18 pm

    „Noi vedem soarele de veacuri mergând pe calea cea rânduită lui…” (Sf. Ioan Gură de Aur, Omilii la Facere)

    „ortodocsilor” cand va duceti sa pupati Sfintele Moaste .. spunetii si asta :
    – parinte nu cred o iota din ce ne-ai lasat scris … dar sunt ortodox se poate ?

    Apreciază

  28. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 3:22 pm

    pe cine trebuie noi să credem în cosmologie pe droaia de „savanţi” ca Copernic, Bruno, Galilei, Kepler, Newton, Einstein, etc. ce cugetă şi ne învaţă cu totul potrivnic Scripturii şi tuturor Părinţilor, exact pe temeiul filosofiei, ştiinţei şi minţii omeneşti a lumii căzute sub prinţul întunericului?

    Apreciază

  29. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 3:23 pm

    fraza asta vi se pare cunoscuta .. voua cei ce disceditati sfintii si crestinismul ..si va pretindeti stiutori de Biblie ..

    Cred intru Unul Dumnezeu, Tatal Atottiitorul,Facatorul cerului si al pamantului…

    Apreciază

  30. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 3:27 pm

    „Cerul şi pământul vor trece, dar cuvintele Mele nu vor trece”

    nici pe Mantuitorul nu pare sa il intereseze teoriile voastre cu mii de ani si galaxii si universuri si omuleti pisica si ce dracii mai aveti voi in cap…
    nu credeti ca daca acestea existau ar fi zis alfel ..?

    Apreciază

  31. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 3:53 pm

    sau poate explicati cum a stat soarele aici … sau cum sa oprit pamantu din rotatie(versiunea heliocentrista).. sau nici in minuni nu credeti … pai daca credeti in minuni ..atunci cine face aceste minuni ?

    „În ziua aceea în care Dumnezeu a dat pe Amorei în mâinile lui Israel şi când i-a bătut la Ghibeon şi au fost zdrobiţi înaintea feţei fiilor lui Israel, a strigat Iosua către Domnul şi a zis înaintea Israeliţilor: „Stai, soare, deasupra Ghibeonului, şi tu, lună, opreşte-te deasupra văii Aialon!”
    13. Şi s-a oprit soarele şi luna a stat până ce Dumnezeu a făcut izbândă asupra vrăjmaşilor lor. Oare nu de aceea se scrie în Cartea Dreptului: „Soarele a stat în mijlocul cerului şi nu s-a grăbit către asfinţit aproape toată ziua”. ”
    Iosua Navi

    Apreciază

  32. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 4:31 pm

    m-am enervat si am uitat de toleranta ups !!
    ia sa vedem cum va tolereaza Sf. Ioan Teologul
    „Afară câinii şi vrăjitorii şi desfrânaţii şi ucigaşii şi închinătorii de idoli şi toţi cei ce lucrează şi iubesc minciuna! „

    Apreciază

  33. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 4:36 pm

    pentru @steaua polara si credinta in astrologie …si despre „putinta” astrolomagiei

    „Şi a poruncit regele să cheme pe vrăjitori, pe prezicători, pe magi şi pe caldei, ca să-i spună regelui visele lui; şi ei au intrat şi s-au înfăţişat înaintea regelui.

    10. Răspuns-au caldeii în faţa regelui şi au zis: „Nu se află om pe pământ care să poată face cunoscut ceea ce cere regele, fiindcă nici un rege, oricât de mare şi de puternic ar fi, nu ar cere aşa ceva de la nici un tâlcuitor de semne, vrăjitor, sau caldeu.

    27. Daniel a răspuns înaintea regelui zicând: „Taina pe care vrea să o afle regele nu pot s-o facă cunoscută lui nici înţelepţii, nici prezicătorii, nici vrăjitorii, nici cititorii în stele. „

    Apreciază

  34. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 5:21 pm

    tot pentru @steaua polara si imaginile pleiadelor aduse de tine ca argument heliocentrist ….de specificat ca heliocentrismul apare in renascentism deci cu muult dupa Amos care declara urmatoarele …

    „Căutaţi pe Cel care a făcut Orionul şi Pleiadele, pe Cel care preface dimineaţa în întuneric adânc şi întunecă ziua ca noaptea, pe Cel care cheamă apa mării şi o varsă peste fata pământului. Domnul este numele Lui! „

    Apreciază

  35. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 5:23 pm

    tomescu ia auzi ce zice Inteleptul Solomon .. ti se pare ca zice de pamant ca e plat?

    „Dezmierdându-mă pe rotundul pământului Lui şi găsindu-mi plăcerea printre fiii oamenilor. „

    Apreciază

  36. Avatarul lui mihaela mihaela said, on iulie 30, 2010 at 5:49 pm

    Stiinta este cea care stabileste adevaruri pe care, dupa ceva timp, le reneaga,acceptand ca s-a inselat.Vedem acest lucru zi de zi, in vietile noastre, cand teorii stiintifice care erau initial considerate incontestabile, devin”depasite”.De fiecare data progresul stiintific este strans legat de”noile cuceriri tehnologice”, de bani si de putere. Se vede acest lucru in orice domeniu:industria medicamentelor,matatica,fizica,chimie…
    Pana la nasterea lui copernic au trecut ceva ani ;din 1505 el incepe sa lanseze teoriile sale, urmat si de galilei.Ar trebui mentionat faptul ca, in vremea sa, copernic a fost contestat de celebrul astronom al sec16 ,Tycho Brahe,care a facut observatii de precizie remarcabila.El a lasat mostenire lui Kepler rodul cerceterilor sale.Amintesc si de dificultatile argumentative ale lui copernic ,care intra in contradictie cu fizica aristoteliana.
    Cand a fost sistemul heliocentric dovedit stiintific?
    1686 :alt drac, newton ,a emis legea atractiei universale,care a permis justificarea legilor miscarilor planetare
    1851-foucault a „adus ” dovada rotatiei pamantului in jurul axei sale.(experienta de la Paris cu bila de otel);aceasta dovada are un caracter extrem de empiric.
    Dar , in acea vreme, Tycho Brahe avea si el o teorie „beton ” pe care galilei nu a putut sa o demoleze.El nici macar nu a luat in considerare argumentele lui Brahe.Totodata , galilei nu a luat in considerare teoria traiectoriei eliptice a lui Kepler.
    Concluzia mea , care sunt o ignoranta in acest domeniu: ca si in prezent, si in secolul16 exista „traficul de influenta „Teoria lui galilei a fost adoptata datorita acestui trafic de influenta ,neglijand-se alte teorii ale vremii, bine argumentate ,precum si Sfanta Scriptura.
    CONCLUZIE : teoria heliocentrista are destule puncte nevralgice. Maine poimaine mai marii lumii vor aduce „dovezi necontestabile „: pentru alte teorii, care le vor conveni lor,asezand sup „pres” argumentele care nu le convin.Avand insa mass media pe mana , ei pot orice.
    La nesfasrit putem discuta si despre evolutionism , o alta facatura , asemanatoare teoriei helicoentriste .
    Scriptura trebuie sa ne fie ghid etern si adevarat!

    Apreciază

  37. Avatarul lui mihaela mihaela said, on iulie 30, 2010 at 6:07 pm

    Mesajele intra anapoda.

    Apreciază

  38. Avatarul lui mihaela mihaela said, on iulie 30, 2010 at 6:13 pm

    ilinca,
    Nu stiucui te adresezi in legatura cu greselile gramaticale;erata mea :in loc de” sup” trebuie „sub” si „matematica ” in loc de „matatica”(din graba s-au strecurat greselile).
    In acest tip de discutii trebuie sa accepti pe oamenii de buna credinta , indiferent ca ei nu se ridica la „nivelul” tau.
    Scuze!

    Apreciază

    • Avatarul lui Ilinca Ilinca said, on iulie 30, 2010 at 7:13 pm

      Mihaela,

      Ma refeream la unul din comentariile lui C. Tomescu, care probabil a fost sters intre timp si de asta nu a aparut ca raspuns. Nu as fi facut referire la chestiunile de scriere corecta a limbii romane, dar am fost fortata de neobrazarea comentariilor respective.

      Imi cer scuze si eu.

      Apreciază

  39. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 6:45 pm

    deci in conluzie , toti aceaia care nu cred ca pamntul e in centru universului si soarele se misca in jurul lui . care au comentat aici cu numele :
    C. Tomescu
    ORTODOXU
    Steaua Polara

    si se recomanda ca ortocsi sau cel putin crestini .. au ajuns intr-un final sa se descopere ca nu cred in crestinism si in IISUH HRISTOS DUMNEZEU , chiar prin postarile lor hulitoare care evident saccsiv lea sters.
    deci daca esti crestin cu adevarat nu ma indoiesc ca ,crezi sau vei crede daca nu ai stiut , in ceea ce ne spun sfintii despre pamant si soare. iar cei ce nu cred .. nu va uitati la ei ca nu sunt crestini …doar zic asta ca sa creeze confuzie.

    Apreciază

  40. Avatarul lui G-man G-man said, on iulie 30, 2010 at 7:22 pm

    hai tomita daca tot ai inceput sa versi varsa tot. ia zi cum e cu serpilienii?
    sau cu extraterestrii? sau cu sambala?

    Apreciază

  41. Avatarul lui mihaela mihaela said, on iulie 30, 2010 at 7:26 pm

    Dupa cum constatam,C Tomescu ne provoaca ,pentru ca apoi sa ne acuze de intoleranta,etc.Nu vui se pare ca incearca sa ne manipuleze?
    Ct Tomescu, oricate carti ai citi si in oricate locuri ai merge, mai trebuie si un pic de discernamant.
    Tu pari foarte influentat de orice, numai de crestinism nu.
    Nu inteleg de ce scrii aici:vezi ca esti contestat de mai toata lumea, deci eu m-as retrage ,simplu si fara multe cuvinte.
    Eu am senzatia ca-ti pare rau ca nu-ti sunt acceptate ideile,dar , intelege,ca influente a la oreste et company sunt inacceptabile pentru noi; de altfel ,eu l-am auzit pe oreste atacand saiturile „cu popi burtosi „(citez din oreste) ,care nici lui nu-i plac.
    Dar , stimabililor, eu nu sunt popa, si cred ca multi de aici nu sunt, si totusi , simtim nevoia sa intervenim, sa ne spunem opinia!Care NU coincide cu a ta si a acolitilor tai!

    Apreciază

  42. Avatarul lui Razboinicul Luminii Razboinicul Luminii said, on iulie 30, 2010 at 7:30 pm

    G-man,

    Frate, rogu-te nu te mai enerva ca nu ai pentru cine.
    I-am „citit”sunt …clasati. Gata!
    Sa nu le mai dam ocazia sa mai spurce cu otrava lor. Sa facem abstractie de „punctele lor de vedere”.

    NU AVEM PARTASIE cu unii ca ei.

    „Socotindu-se pe ei intelepti au grait desertaciuni” (fragment dintr-o Rugaciune de seara) – si ce bine li se potriveste!

    Apreciază

  43. Avatarul lui mihaela mihaela said, on iulie 30, 2010 at 7:30 pm

    C Tomescu,
    Cred ca ti se potriveste mai bine sa -l vezi pe ovidiu chiriovici pe saitul tau ezoteric preferat(al lui oreste).Pe noi lasa-ne!

    Apreciază

  44. Avatarul lui Razboinicul Luminii Razboinicul Luminii said, on iulie 30, 2010 at 7:49 pm

    Sa vina toti 3(trei): Tomescu, Steaua(jos rasare) si..mai era cineva, Ortodo(c)su.

    Ia veniti voi – Cei trei de la asfintit – la Sfantul Vasile cel Mare sa va zica niste Molitfe sa va iasa gargaunii (si nu numai) din cap, picioare, rarunchi si alte parti anatomice.

    O sa vedeti ca – dupa – o sa ne multumiti.

    Mult succes!

    Apreciază

  45. Avatarul lui Buzdugan Dan-Claudiu FURIOS4YOU furios4you said, on iulie 31, 2010 at 1:39 am

    Permisie în oraş fără permisiunea superiorilor http://furios4you.wordpress.com/

    Apreciază

  46. Avatarul lui blogideologic blogideologic said, on iulie 31, 2010 at 2:24 am

    „concluzionează”?
    Acesta este un pseudo-neologism inventat de activiştii comunişti ignari. Care nu ştiau că în limba română existau deja verbele „a conchide” şi „a conclude”.

    Apreciază

  47. Avatarul lui Buzdugan Dan-Claudiu FURIOS4YOU furios4you said, on iulie 31, 2010 at 7:08 am

    super tare.raman mirat cat adevar gasesc in articolele tale.Luna mi-a zâmbit şi am tras-o`n chip http://furios4you.wordpress.com/

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.