SACCSIV – blog ortodox

Comentariul zilei (20.07.2010): Nu vreau card cu cip dar daca nu-l accept, in cateva zile mor. CE SA FAC?

Posted in CIPURI by saccsiv on iulie 20, 2010

   Iata comentariu cititorului Hionia postat la articolul CARD NATIONAL DE SANATATE pentru toti romanii. Acesta va avea CIP iar identificarea pacientului se va face pe baza amprentei digitale:

   Eu fac dializa si daca nu primesc (accept) cardul de sanatate nu mai pot continua tratamentul si in cateva zile mor. Nu vreau card cu cip. Ce sa fac?

   Nu stiu daca e o situatie reala sau m-a intrebat doar ca sa ma puna in incurcatura. Putem presupun insa ca e intr-adevar bolnav. CE SA FACA?

   Iata doua dintre raspunsurile ce le-a primit acolo:

   Ady:

Hionia: Alegi fie cardul si continuarea dializei fie moartea pt Hristos, Fie ca Bunul Dumnezeu sa Ne ajute pe toti sa luam deciziile cele mai intelepte

P.S: Rog sa ma corecteze fratele Saccsiv sau alti frati crestine, atat gandeste mintea mea neputicioansa, Iertare

   Magda:

@Hionia
Sa te rogi cu toata puterea sufletului tau ,cu multe,multe lacrimi si cu post la Domnul nostru Iisus Hristos ca sa-ti spuna El,prin gura duhovnicului tau,ce trebuie sa faci.Sa mergi apoi sa te spovedesti si sa pui parintelui,intrebarea pe care ne-ai pus-o noua aici.Cu siguranta ca Dumnezeu nu te va lasa fara raspuns si daca ai putere(tot de la Domnul data,cu rugaciune) sa faci ascultare.
Dumnezeu sa-ti ajute!

   Desigur, pana vor avea toti romanii astfel de carduri, mai este ceva vreme. Si vom vedea atunci daca intr-adevar fara el nu se poate face dializa. In plus, pana la acel moment pot apare razboiul, revoltele, foametea, intr-un cuvant: marele tambalau cand e foarte probabil ca nu va mai sta nimeni sa impuna carduri cu cip:

Va exista o SINCOPA pe traseul „de la acte si carduri cu CIP pana la SEMNUL FIAREI”?

   E bine totusi sa discutam chestiunea, caci poate totusi SISTEMUL se va grabi cu cardul asta …

   Pe masura ce din ce in ce mai multi inteleg ca trebuie sa se rupa de SISTEM (Necesitatea ruperii de SISTEM. Napasta ii va lovi pe toti: intai pe cei din marile orase, apoi la scurt timp si pe cei de la tara) vor apare din ce in ce mai des astfel de situatii.

   Nu stiu exact ce sa-i raspund lui Hionia. In principiu, Magda are dreptate. Dar tot in principiu, putem muta si muntii din loc. Cati insa o pot si face? Cam asa e si cu „Sa te rogi cu toata puterea sufletului tau ,cu multe,multe lacrimi si cu post la Domnul nostru Iisus Hristos”. Cati insa ajung la a se ruga astfel? Sigur ca trebuie sa se roage. Trebuie sa ne rugam si noi. Trebuie sa ne rugam de asemenea unii pentru altii. Dar nu-mi place ca atunci cand cineva ma roaga sa-l ajut sau imi cere o parere sa-i raspund doar atat: roaga-te. Si apoi sa fiu eventual si multumit ca am mai rezolvat o problema …

   Daca as stii ca acest card e mai mult decat un pas spre semnul fiarei, adica daca as stii ca este deja de fapt o componenta a celebrului 666, i-as spune exact precum Ady … Dar nu stiu.
   Pot spune insa ce voi face eu: nu voi lua cardul. Dar eu nu sunt in situatia lui. E bine ca nu trebuie totusi sa ne decidem azi daca sa-l luam sau nu. Pana atunci, bunul Dumnezeu ne va invata ce si de ce sa facem cumva si nu altfel. Oricum, daca in acel moment i-as spune „nu lua cardul”, n-as sta mai apoi precum lemnul, ci as incerca sa si fac ceva mai mult decat sa inchei cu „Domnul fie cu tine”. In primul rand m-as ruga pentru el si L-as ruga pe Dumnezeu sa-i scoata lui sau mie sau cuiva pe cineva in cale care chiar si ilegal sa-i rezolve problema. Apoi, ori Dumnezeu imi va trimite un gand sa caut o anumita persoana, ori as intreba pe toti pe care ii cunosc.

   Sunt insa destule altele cu cip de pe acum sau vor fi in viitorul si mai apropiat: carduri bancare, pasapoarte, carnete auto, acte de identitate, etc. Ce facem cu ele? In acest caz, repet ceea ce tot spun demult: consider ca nu trebuie sa le luam sau daca le-am luat, sa renuntam la ele. Indiferent de cum presupunem ca sunt: un pas spre semnul fiarei sau deja de fapt o componenta a celebrului 666.

   Si aici ajungem la o chetiune extrem de importanta si de care se vorbeste rar spre deloc. Anume, va fi greu sa traim fara dracisme cu cip, dar va fi aproape imposibil s-o facem fara a ne ajuta unul pe celalalt. Unii au inceput de pe acum sa renunte la ele, ba chiar sa se rupa mult de SISTEM. Ce fac insa ceilalti? Pai majoritatea stau si se uita la ei precum lemnele, in conditiile in care cica ei se declara crestini. Si nu ma refer aici, evident, la cei ce n-au nici o treaba cu a se pregati pentru vremure apocaliptice ce bat la usi. Ci la ceilalti …

   Unul poate e patron sau ceva la o multinationala. Are bani si desi teoretic e bine legat de SISTEM, culmea, daca se trezeste, pentru el e mai simplu sa se rupa, caci are oarece avere. Altfel spus, teoretic poate rezista cel putin cateva luni cu ceea ce are si sa se pregateasca cum poate el mai bine pentru marele tambalau. Altul insa poate nu este prins de SISTEM decat printr-un card bancar (pe care isi ia salariul) si printr-un act de identitate, dar e sarac si fara ele rezista doar cateva saptamani … Ce va face el? Il va ajuta oare fratele mai bogat? Dar chiar si noi intre noi saracii, ne vom ajuta oare? Apoi, din diverse motive, nu toti vor renunta la acte in acelasi timp. Pana vor renunta la ele, cei ce inca le au, ii vor ajuta pe cei ce au renuntat deja? Care e doctor, cu un tratament? Care e patron, cu un loc de munca?

   Aici e marea problema fratilor. Ca ne declaram crestini si cam atat. Rugaciune … subtire, iar daca o facem, cerem doar pentru noi. Fapte, nici atat sau daca facem, suntem atenti ca nu cumva ideile celui pe care il ajutam sa difere nici macar cu foarte putin de ale noastre. Si parca de abia asteptam sa ne contrazica in ceva cat de mic, ca sa-l taiem de pe lista … Daca acum facem astfel, mai apoi cum vom mai proceda? Suntem vai de noi, ai Doamne mila!

38 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on iulie 20, 2010 at 3:52 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

    • cata said, on iulie 20, 2010 at 5:42 pm

      Parintele Paisie spune undeva ca in vremurile din urma celor neputinciosi le va da Domnul boli ca sa moara, doar cei puternici fiind pusi in situatia de a marturisi credinta ca mucenici.

      Apreciază

      • cata said, on iulie 20, 2010 at 5:43 pm

        prin „in vremurile din urma” ma refer la venirea lui antihrist; iar in vremea acestuia nu vor mai fi boli, conform Sf. Parinti

        Apreciază

  2. codrut said, on iulie 20, 2010 at 3:55 pm

    din capul locului spun ca nu pot sa iti dau un sfat , dar pot spune cam ce as face eu, ei bine, nu as lua cardul, si sunt aproape sigur ca Mantuitorul va avea o grija deosebita ptr cei care refuza compromisul, ba mai mult , am senzatia ca cei bolnavi trupeste dare tari sufleteste , se vor face bine cu conditia sa nu cedeze…atit ma duce pe mine capul

    Apreciază

  3. ide4nty said, on iulie 20, 2010 at 5:33 pm

    FRATILOR.. VA fi foarte GREU…… alege-ti RAIUL…să suferim până la sfârșit…e singura cale spre mântuire…

    Apreciază

  4. vremuriledinurma said, on iulie 20, 2010 at 5:34 pm

    @Hionia,bine ar fi sa nu primesti nu numai tu, ci noi toti,sa ne unim si in acest caz ca si in cel al pasapoartelor biometrice si,pana la urma,sa se poata opta ,cine vrea card cu cip sa il ia si sa si-l bage in…,cine nu,nu.Patriarhia a semnat un protocol de colaborare cu ministerul sanatatii.Apai daca-i colaborare,tu ministerule al sanatatii ,trebuie sa-mi respecti libertatea si sa actionezi in consecinta.Eu cred, ca vom putea ,cu ajutorul lui DUMNEZEU,sa optam pentru servicii medicalr necipuite.DOAMNE AJUTA! si rugaciune!

    Apreciază

  5. magda said, on iulie 20, 2010 at 5:36 pm

    @saccsiv,asa este ,ai dreptate,”suntem vai de noi”-si ma includ in primul rand pe mine in aceasta categorie.Dar,dupa cum ai spus si tu,problema se pune ,deocamdata,doar teoretic.Inca.Eu i-am raspuns Hioniei gandindu-ma in primul rand la ce as face eu ca prim pas:as alerga la duhovnic dar numai dupa „pregatirea”prealabila de care am vorbit-pt ca altfel as primi sfatul de la un om,ca si mine,supus greselii.
    Asadar nu i-am spus nici sa ia,nici sa nu ia cardul.Nu mi-as permite sa fac asa ceva.
    Dar daca s-ar ajunge in situatia REALA ca aceea femeie(fata) sa hotarasca sa nu ia cardul de sanatate si sa fie in pericol vital ulterior,VREAU SA CRED ca”n-as sta mai apoi ca lemnul”si nu numai ca m-as ruga pt ea dar as si incerca sa o ajut cu ceva concret.Si da,tu ai mail-ul meu,de va fi nevoie,pune-ne in legatura-chiar am ceva fosti colegi si prieteni in sistemul medical.
    Oricum ai ridicat o problema grea in fata constiintei mele si imi dau seama ca trebuie sa
    „infig bisturiul” adinc pt a scoate la lumina ce se ascunde,poate.cu perfidie, pe acolo.Tocmai de aceea am spus ca „vreau sa cred”.
    Sincer,iti multumesc.Chiar daca initial orgoliul care ma stapaneste m-a facut sa ma „strofoc” interior impotriva comentariului tau aluziv.Tot sincer recunosc asta.
    As incheia din nou cu un” Doamne ajuta!”,dar parca mi-e si frica..”.O seara linistita” ar fi mai bine?

    Apreciază

  6. Burtus said, on iulie 20, 2010 at 6:00 pm

    Nu mi-as dori sa ma aflu in fata unei astfel de dileme , dar daca mi se va intampla vreodata ceva asemanator voi gandi astfel : D-zeu e perfect si atotputernic , medicii sunt oameni , rezulta ca , intr-o astfel de situatie disperata voi apela la Cel Perfect , la Dumnezeu. Si daca imi iau card (nu vreau ca e insemnat!), de unde deduc eu ca boala de care sufar mi se va vindeca?
    IIsus spunea de genul : daca ai avea credinta macar cat un bob de mustar, ai putea muta si muntii.
    Daca as fi intr-o astfel de situatie nu mi-as lua card!

    Apreciază

  7. ady said, on iulie 20, 2010 at 6:50 pm

    E dur ce iti spun dar cine isi pierde viata pentru Hristos o va cistiga…tre sa fim foarte constienti ca pentru a ne mintui mai trebuie sa si suferim…fratilor vin timpuri extrem de grele,cind Hristos, va pune sever la incercare credinta noastra…trebuie sa ne intarim in credinta cu post sever si rugaciune arzatoare,ca Hristos sa ne dea putere sa suportam aceste vremuri apocaliptice…aud pe multi ca nu este lepadare sa iei actele biometrice,ca niste plastic cu cip nu-ti poate lua mintuirea,dar eu vin si va spun ca este lepadare,fiindca actele sunt facute de sistemul antihrist,iar cine le accepta cu semnatura de bunavoie se face partas sistemului antihristic…asa ca intaritiva in credinta si luptati,ca doar il avem pe Hristos in noi..

    Apreciază

  8. sorin said, on iulie 20, 2010 at 8:08 pm

    folks,

    cred ca sunteti constienti ca nu peste multa vreme noi si blogul acesta vom deveni foarte arestabili pentru indemnarea cetatenilor la suicid.

    all the best!

    Apreciază

  9. andrada said, on iulie 20, 2010 at 8:22 pm

    In familia mea am atat persoane dializate, precum si o gramada de medici. Nu se poate renunta la dializa. Nu te sfatuiesc sa renunti la dializa sub nici o forma, DAR nici nu te sfatuiesc sa accepti cardul. La noi in judet, inca nu s-a pus problema cardurilor in cazul celor dializati, dar sigur nu mai dureaza mult……………..
    In acest moment, nu pot decat sa te incurajez si sa ma rog sa depasesti si aceasta incercare.
    O solutie (nu stiu daca foarte inspirata) ar fi sa apelezi la media, sa-ti faci cunoscut cazul si punctul de vedere.
    Doamnea ajuta!

    Apreciază

  10. ady said, on iulie 20, 2010 at 8:58 pm

    CRESTINI! DEMASCATI CONSPIRATIA INTERNATIONALA SI LUPTATI IMPOTRIVA LUI ANTIHRIST.
    Antihrist,pseudomesia si dictatura mondiala a lui 666 sunt pe punctul de a se impune.Evreomasonii,iehovistii,vrajitorii si toti pacatosii si nebunii lumii vor introna pe Antihrist drept conducator al Pietei Comune si apoi il vor proclama rege al lumii in templul lui Solomon din Ierusalim sub denumirea de Maitreya sau Mesia.
    Dupa primirea actelor biometrice,veti fi acoperiti cu raze laser,veti fi urmarit cu mijloace invizibile de calculatoarele de la Bruxelles.
    Prin urmare fratilor sa facem ascultare de parintele IUSTIN si sa refuzam orice act biometric al evreomasoneriei orice insemnare pe mina sau pe frunte.Numai astfel vom putea trai liberi si neinsemnati pina la moarte alaturi de dulcele nostru Iisus Hristos Cel Rastignit si inviat,in lumina vietii vesnice si fara de moarte.
    Dupa cum am amintit sistemul este pregatit in intregime si deja este pus in aplicare…Este de netagaduit faptul ca generatia noastra traieste Apocalipsa sub o aparenta dar inselatoare stare de pace si de liniste,aduceti-va aminte ce ne invata Hristos,ca in vremurile din urma omenirea va avea soarta celor din timpul lui Noe care mincau si beau se insurau si se maritau,pina a intrat Noe in corabie,iar pe urma potopul.
    Asadar a venit timpul si acum este cind se vor separa oile de capre,iar credinta noastra va fi probata sever.Despre aceasta nu trebuie sa avem nici o indoiala,asa cum sau implinit atitea profetii,asa se va implini si profetia cu numarul si semnul lui Antihrist.
    Asadar CRESTINE! oricine ai fi tu:muncitor,profesor,ofiter,politist,judecator,ministru s.a.daca esti crestin refuza sa primesti actele biometrice,care inseamna lepadare de credinta in Hristos!
    Instiinteaza pe toti fratii tai de aceasta mare primejdie.Iar Hristos din sferele ceresti sa fie cu noi cu toti…AMIN.

    Apreciază

  11. Mihaela said, on iulie 20, 2010 at 9:06 pm

    @sorin
    Uneori mi-a trecut prin minte ca as avea deja dosar la securitate pentru site-urile pe care le accesez, pentru conversatiile pe messinger unde le promovez, pentru discutiile la telefon (care sunt convinsa ca pot fi ascultate in orice moment). :)). Paguba-n ciuperci. Daca Dumnezeu este cu noi, cine ne va putea invinge? Doamne, ajuta!

    Apreciază

    • sorin said, on iulie 22, 2010 at 8:02 pm

      asa este!

      voiam doar sa subliniez inca un cap de acuzare care va fi adus crestinilor care vor indemna la mucenicie: ‘indemnul antisocial la suicid’

      Apreciază

  12. Steaua polara said, on iulie 20, 2010 at 9:28 pm

    Sa-mi fie cu indurare si ingaduinta, dar eu zic ca toate pasapoartele si toate astea biometrice sunt ca o picatura intr-un ocean. Nu au nici-o valoare decat ca, ceea ce este evident, au mai mult o valoare psihologica, adica pregatesc mentalul colectiv cu acceptarea de noi „gageturi”. Cel mai grav va fi cand toata viata ta si insasi existeanta ta se va afla pe o capsula nu mai mare decat latimea unghiei degetului mic de la mana. Atunci, intradevar va fi foare greu. Cand vor aparea astfel de dispozitive care iti vor pastra toata existenta ta de cand te nasti si pana intr-un anumit punct, va fi imposibil sa te opui dorintelor LOR, altfel vei disparea complet din orice baza de date si vei muri de foame, asta daca nu cumva ai o bucata de pamant. Dar cum in zilele noastre oamenii prefera sa vanda pamantul ca sa isi ia apartamente … mi-e greu sa cred ca pana vor introduce ei CIPUL va mai avea cineva in posesie o bucata de pamant.
    CIPUL, este expresia suprema a sclaviei, si acum au gasit in sfarsit o cale prin care sa o faca fara sa te raneasca prea mult, nu pe moment … desigur, dar in timp, da.
    Ziceti ca CIPUL si precursorii acestuia, pasapoarte, buletine, etc. sunt „creatiile” fiarei avand incorporat in codurile lor cifra 666, mai ziceti de asemenea ca DACA ar exista extraterestrii pe undeva prin univers, acestia ar reprezenta tot fiara (sau cum le mai zice, demoni). Deci … exista vre-o posibilitate, catusi de mica, ca noi sa fim condusi de o civilizatie extraterestra avansata? Doar emit o ipoteza, nu vreau sa demontez mituri ca nu lucrez la „mith busters”.
    In plus de asta, am mai auzit de anumite rase extraterestre, din care ar face parte si bush, numite reptilieni. Deci … sa fie oare vre-un sambure de adevar, catusi de putin, in toate miturile, legendele, si povestile lumii?
    Imi cer scuze ca am iesit un pic in afara topicului dar nu ma pot abtine sa nu ma gandesc la ipotezele acestea.
    In articol am mai citit ceva care mi-a atras atentia, anume ca daca si cum si cine ar fi dispus sa se ajute (intre ei) si/sau pe cine si cati. Ei bine, o sa fie un mare salt in timp al omenirii cand o sa se intample sa nu ne mai gandim la noi o secunda si o sa ne maturizam intratat de mult in cat sa ne gandim si la altii. Din punctul asta de vedere eu consider ca omenirea are nevoie de o lectie, o lectie care sa nu o uite prea curand generatiile urmatoare nou si nici generatiile generatiilor viitoare, dar ca om nu pot decat sa ma gandesc la tot binele din lume, si nu pot decat sa ma comport in asa fel incat, daca universul s-ar lua dupa mine, sa nu ajunga la haos. Sper ca intelegeti ce vreau sa zic …

    Apreciază

  13. daniel said, on iulie 20, 2010 at 9:29 pm

    fratilor,

    numai cei cu inima curata in fata Domnului pot intelege ce spun eu.
    V-ati gandit vreodata ca sistemul antihristic inseamna si banalele si necesarele masini (autoturisme)?
    Caile ferate, autostrazile apartin sistemului antihristic ca si industrializarea si exploatarea femeii pentru impozite.
    Eliminarea bolilor este tot sistem antihristic deoarece oamenii ar fi toti sanatosi si atunci s-ar manca intre ei cautand sa isi impuna dominatia unul asupra altuia.
    Frica din inimi este tot sistem antihristic deoarece se opune poruncii Domnului.
    Iata deci ca innotam inca din pantecele mamei in sistemul antihristic si aici este minunea care o exprima doar inima, mintea ramane blocata pe veci:
    ne putem mantui caci asa este Vointa Domnului.
    cum?
    ramanem pe Cruce ca si Domnul nostru.
    rugaciunea, spovedania si constiinta ne va arata cum sa ramanem pe Cruce.

    va iubesc pe toti,
    ramaneti liberi si fericiti in Domnul nostru Iisus Hristos,

    Daniel

    Apreciază

  14. acadennis said, on iulie 20, 2010 at 9:59 pm

    @Hionia
    Citeste Biblia – Apocalipsa si Domnul Dumnezeu te va indruma. Nu te increde in ce-ti spun oamenii, increde-te in Dumnezeu si El iti va limina calea si-ti va da raspuns la intrebaile tale.

    Apreciază

  15. cristi_g said, on iulie 21, 2010 at 6:16 am

    Se pune intrebarea daca cel care refuza cardul de sanatate si moare este mucenic.Avem exemplul Sfantului Nou Mucenic Evghenie care este canonizat de Biserica Rusa pentru ca nu s-a lepadat de crucea de la gat,un semn exterior pentru unii.Ceva imi spune ca cele doua situatii nu sunt echivalente.Oricum refuzarea sau acceptarea acestor documente tine NUMAI de masura duhovniceasca a fiecaruia.Sfaturile nu sunt universal valabile.

    Apreciază

  16. agape said, on iulie 21, 2010 at 6:49 am

    cei din lagarele naziste de exterminare erau insemnati pe mana cu un cifru dupa ce semnau sau erau insemnati fara sa semneze??

    Apreciază

  17. Sky said, on iulie 21, 2010 at 9:06 am

    Vrem, nu vrem, ajungem niste produse intr-un raft. Ne tehnologizam la absurd, si vedem numai partile negative ale situatiei. Cine stie ce ne rezerva viitorul ?! Cipul asta e doar inceputul, ca si pasaportul biometric, ca si computerizarea vietii.

    Apreciază

  18. EL-Mistero said, on iulie 21, 2010 at 10:56 am

    @Hionia: Nu te lua dupa ce scriu unii si altii. Fa-ti dializa ca de obicei indiferent ca acum vei avea card cu cip. Si sim-ul din delefonul mobil are cip. Sacciv exagereaza pe alocuri. Parerea mea cu privire la pecete si numarul care reprezinta antihristul este dupa cum spune Sfanta Scriptura. Problema nu este acest card cu cip. Dumnezeu ne avertizeaza ca cea ti se va pune in mana dreapta sau pe frunte te va demoniza, adica chipul RFID implantat in propriul corp iti va lua sufletul si vei deveni ca un robot, cu alte cuvinte un sclav la comanda satanei. Card-ul nu are inca acest scop e doar o etapa premergatoare. Deci acesta e un semn de alarma pentru toti la cea ce va urma. De card (oricare) ma pot lipsi oricand dar de cel implantat nu. Acolo va fii marea problema. Si CNP-ul e un cod de indentificare dar asta nu ma face un produs dupa raft dupa cum spunea cineva.

    Apreciază

  19. V.P. said, on iulie 21, 2010 at 12:26 pm

    @ chm0d said, on iulie 20, 2010 at 9:26 pm
    „Ar fi interesant sa cerem complectarea numerelor din codul de bare adica sa se afiseze si cifra corespunzatoare barelor mai lungi atunci sa vedem cati ar accepta chip-ul deoarece acum barele mai lungi nu sunt completate.”
    Va impartasec ca am o nedumerire. Exista atatia care incearca sa ne convinga faptul ca exista 666 in codurile de bare (desi „666” exista doar intr-unul din actualele sisteme de coduri de bare pentru produse; de exemplu nu vom gasi „semnul” pe codurile de bare de pe actualele permise auto). Oricum, e suficient ca sunt destule coduri cu 666.
    Dar nu am vazut niciun crestin care sa zica: pentru ca au 666, nu voi cumpara niciunul din produsele cu coduri de bare. Altfel la ce ma avertizeaza pe mine, doar ca sa nu cumpar eu? Este cineva care stie ca e 666 in codurile de bare, critica sistemul pentru asta, dar cumpara produse codate in continuare?
    Iertati, dar sper ca nu voi fi si eu catalogata drept „securista”, sau infiltrata, deoarece am o pozitie mai moderata fata de cipuri. Desigur ca nu sunt indiferenta in fata acestora, dar nu as avea curajul sa imi asumi aceasta extraordinara raspundere de a nu indemna pe cineva sa faca dializa pe motiv de card cu cip.
    Ma gandesc ca duhovnicii nostri au o misiune delicata de a ne sfatui in acest sens, ma rog pentru parintele meu ca sa il lumineze Dumnezeu si sa imi spuna ce am de facut. Domnul sa ne ajute pe toti.

    Apreciază

  20. vasilica said, on iulie 21, 2010 at 5:08 pm

    HIONIA ,ROAGATE LA DUMNEZEU SI LA MAICUTA DOMNULUI ,ROAGATE SFANTULUI GRIGORIE DECAPOLITUL,SI VEI PRIMI RASPUNSUL PE CARE-L CAUTI.DOAMNE AJUTA

    Apreciază

  21. Hionia said, on iulie 21, 2010 at 6:18 pm

    Va multumesc tuturor celor care mi-ati raspuns. Prin voi Dumnezeu mi-a aratat ce sa fac : sa ma rog mai mult. Nu mai mi-e frica. Slava lui Dumnezeu pentru toate!

    Apreciază

  22. Alexandra said, on iulie 21, 2010 at 11:45 pm

    @chm0d

    Raspunsul este:999.999.999.999.999 combinatii
    adica 1000 miliarde oameni fara unu’

    Apreciază

  23. bygrace said, on iulie 21, 2010 at 11:56 pm

    Hionia, ai Biblie? Daca nu, acceseaza pe internet si citeste la Apocalipsa 13:16. Acolo scrie: „un semn pe mâna dreaptă sau pe frunte”. Ce te intereseaza daca primesti PASAPOARTE, CARDURI, etc, cu semne pe ele, daca acolo scrie „pe mâna dreaptă sau pe frunte”. (Daca ai dubii, mai citeste si Eclesiastul 7:16.)

    Apreciază

  24. Tardea Raluca Diana said, on iulie 22, 2010 at 8:17 am

    Mama mea este insulino-dependenta!!!Si i-am spus sa nu primeasca aceasta porcarie! Insa nu deznadajduiesc,fiindca am incredere ca Domnul Nostru Iisus Hristos se va milostivi de mama!Pe mine ma intereseaza sa nu-si piarda sufletul,mantuirea!Iar eu,impreuna cu ceilalti,daca voi rezista,voi fi bucuroasa sa-L marturisesc pe Domnul si sa rad de antihrist.

    Apreciază

  25. cristian said, on iulie 22, 2010 at 7:24 pm

    Pare-mi-se că nu este prea clară problema cu semnului 666. Domnul ne spune în Apocalipsă de un semn încrustat (greacă) în mâna dreaptă sau pe frunte. Deci pt noi e clar, că este vorba de cipul implantat în corp.
    Dar prin oamenii Săi din timpurile acestea, ne avertizează şi asupra cipului în actele de identitate- vezi păr Paisie. Deoarece este lesne de înţeles, că cine nu se desparte uşor de cipul din actele de id, nu se va despărţi uşor sau- Doamne fereşte- deloc de cip.
    Însă ce mi se pare neclar pt mulţi, este înţelegerea asupra actelor de identitate. Câţiva cred, că dacă ai cip pe cardul bancar sau pe carnetul de conducere, sau acum şi pe cardul de sănătate, sau în cazul unora pe vreun card de la firmă=legitimaţie, hop ai cip pe actul de identitate. Ei bine, nu este aşa! Şi este uşor de demonstrat: cu cardul de identitate sau cu paşaportul te poţi înscrie la facultate sau la şcoală, te poţi angaja la o firmă sau la stat, poţi derula tranzacţii, poţi semna acte notariale, poţi părăsi ţara sau Uniunea; cu celelalte carduri, câte cipuri or avea ele, nu poţi face toate aceste chestii, care te definesc ca şi cetăţean, persoană, oricât ai vrea. Deci nu te reprezintă plenar identitar. Păr. Paisie nici nu a vorbit de astfel de cartele, şi cred că motivul nu este pt că nu existau pe atunci! Dumnezeu i-ar fi spus să ne avertizeze dinainte, doar este şi Domnul timpului.
    Aşa că în situaţia concretă pusă, eu n-aş fi deloc sigur, că persoana care refuză cardul de sănătate şi ca urmare moare după câteva zile va fi martir întru Christos. După cum nici nu văd, că şoferul care continuă să conducă având permis cu cip s-a lepădat.
    Deci bine ar fi să mergem pe calea împărătească şi să nu exagerăm în nici o parte. Dacă semnăm pt actele de identitate (CI, Paşaport) atunci este primul pas important spre lepădare, dar mă bate gându,l că Dumnezeu ne mai poate arăta o cale de scăpare; dacă însă îţi introduci cip-ul în corp, atunci bănuiesc că se termină. Total.

    Apreciază

  26. vlad said, on iulie 22, 2010 at 9:31 pm

    Nu cunosc mai deloc hatisurile birocratiei UE, dar se pare ca un cetatean al uniunii poate sa beneficieze de tratament in orice stat al ei, chiar sa plateasca contributia la asigurari acolo. Si poate mai sunt state care nu impun carduri de sanatate,

    Apreciază

  27. Steaua polara said, on iulie 23, 2010 at 2:28 pm

    Pai … da … normal ca se termina … total … viata unui idivid intr-o comunitate la acceptarea unu cip RFID. De ce? Iata: atata timp cat pe buletin/pasaport/legitimatie etc exista cip, nu au cum sa iti faca rau, ca te sterg de pe unu dar mai existi pe inca foarte multe cu care te poti scapa. In prezent mai e vorba si de certificatul de nastere care e precum caramida de la o casa. Fara certificat … CLAR nu mai existi, nu mai ai cum sa iti demonstrezi identitatea cat si existenta. De aceea este VITAL, nu necesar, sa iti pastrezi certificatul undeva sigur.
    O sa ziceti „bine bine …. da aici e vorba de RFID”, CLAR … Desi nu are legatura certificatul de nastere cu RFID-ul principiile sunt asemanatoare. Cat timp ai certificatul de nastere poti sa iti scoti orice fel de document vrei, poti incluziv sa il porti pe post de buletin (desi nu e trecut domiciliul), PE CAND RFID-ul …. cat timp ala functioneaza … atata timp existi, cand il opresc … ai murit. Chiar daca nu fizic … ceea ce o sa urmeze in cateva zile. Fizic, cele 2 obiecte de sclavie NU se aseamana, juridic … sunt ca 2 picaturi de apa. Daca pierzi certificatul de nastere, nu mai existi, sau mai bine zis te „sinucizi involuntar” daca ti-se opreste RFID-ul esti „omorat”. Ultimul obiect de sclavie e cel mai eficient, ca asa pot elimina pe cine vor cum vor la orice ora vor. Sa zicem ca este vorba de o persoana cu malformatii congenitale grave … inutil (pt societate)= eliminat => legea spartana; sau … o persoana care nu vrea sa coopereze, nu le fac jocul … la revedere inutil (pt ei)= eliminat => asasinare „politica”.
    Sa zicem ca ar fi urmatoarea ipoteza: Mult prea „iubitul” nos’ conducator Basescu, este pus sa omoare 3 sferturi din populatie, el refuza si zice ca mai bine sa elimine pensiile ca sa moara batranii de foame, de frig sau de canicula. Ei nu sunt de acord cu scaderea pensiilor pentru ca bate MULE prea MULT la ochi, atunci el se suceste si gaseste fel si fel de solutii, daca pana la „finalul zile” nu isi va face „norma” si nu va scapa de cele 3 sferturi, va fi asasinat si in schimbul lui va veni un alt om mULT MAI CORUPT, din randul nostru, SAU si mai rau (cum am auzit ca vor sa faca) vor forma in guvern STRAIN!!!!!!
    Deci, concluzie => un sistem eficient de manipulare/santaj!

    Apreciază

  28. […]    Iata ce am postat in iulie, in articolul Comentariul zilei (20.07.2010): Nu vreau card cu cip dar daca nu-l accept, in cateva zile mor. CE SA…: […]

    Apreciază

  29. […] Comentariul zilei (20.07.2010): Nu vreau card cu cip dar daca nu-l accept, in cateva zile mor. CE SA… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.