SACCSIV – blog ortodox

Raspunsul TRADATORULUI Romeo S.: vrea sa depuna plangere penala …

Posted in Altermedia, BOGDAN STANCIU, Mihai Rapcea, ROMEO S by saccsiv on iulie 5, 2010

   Va mai amintiti de articolul Printre noi exista un TRADATOR … Sa ne rugam pentru el? Ce indemnam inca din titlu? Rog a se citi cu foarte mare atentie intreg materialul de mai jos, dupa care sa ma mustrati daca gresesc, sa-mi aratati unde gresesc si sa ma sfatuiti ce anume sa fac.

   Incep prin a relua integral articolul Printre noi exista un TRADATOR … Sa ne rugam pentru el. Chiar daca l-ati mai citit, rog s-o mai faceti inca o data:

   Era odata un pustnic, celebru tuturor celor din imprejurimi si prin faptul ca intotdeauna spunea lucrurilor pe nume, indiferent cat de deranjante erau. Si toti aveau incredere in spusele sale, caci stiau ca nu ar fi putut, sub nici un motiv, sa minta.

   La un moment dat, nu foarte departe de chilia sa, un necredincios comite o crima oribila si fiind descoperit, fuge precum un animal haituit de catre cei ce doreau sa-l pedepseasca. Scapand de urmaritorii sai, se avanta spre locuri pustii si putin umblate, ajungand la chilia Sfantului, caruia ii cere sa-l ascunda …

   Cel ce-l urmareau nu au renuntat insa atat de usor si au scotocit intreaga zona, ajungand pana la pustnic pe care l-au intrebat daca l-a vazut pe fugar. Sfantul a raspuns ca NU … iar acelora le-a fost de ajuns raspunsul sau, caci il stiau ca nu ar fi mintit. Si au cautat mai departe si au tot cautat pana cand in cele din urma au renuntat.

   Ucigasul, vazand fapta pustnicului, s-a pocait si i-a devenit ucenic. Timpul a trecut si nimeni nu ar mai fi putut spune ca cel se straduia cu atata ravna fusese un ticalos ucigas …

   La un moment dat insa, ucenicul ii spune Sfantului ca a sosit vremea sa plateasca pentru fapta sa pe care deja majoritatea locuitorilor din regiune o si uitasera. Si dovedind judecatorilor ca el este ucigasul, i s-a taiat capul, primind astfel botezul prin propriul sau sange.

   Istoria de mai sus se gaseste in Vietile Sfintilor. Iertare ca nu-mi amintesc numele pustnicului si ucenicului sau. De ea imi amintesc mereu cand dracul ma ispiteste sa dezvalui un pacat al cuiva caruia ii pare rau pentru el si doreste sa-l ascunda. Si tot de el imi amintesc atunci cand nu public chestiuni personale ale celor ce pe care ii critic. Caci consider ca trebuie combatute ideile si nu daca are sau nu amanta, daca bea sau nu, daca e schiop sau ciung, daca are nu stiu ce alte probleme, pe care doar putini le stiu si nu sunt publice. Si cu atat mai putin sa-i dezvalui identitatea, daca vrea sa ramana anonim, sa public unde sta, cine-i este sotul sau sotia, la ce gradinita ii merge copilul, cine ii este duhovnic.

   Ma voi stradui si in cele ce urmeaza sa fac la fel ca si pana acum, de aceea nu voi da nume si ma voi limita strict la cateva amanunte necesare pentru intelegerea unei situatii ce ma intristeaza foarte mult.

   Datorita blogului am dusmani si e firesc. Majoritatea datorita mesajului pe care il transmit. Altii insa, caci asa ii mana dracul de la spate, si ma acuza pe nedrept de lucruri ce nu le-am spus. Dintre ultimii, este unul extrem de insistent si a inceput cu ceva vreme in urma sa ma caute, cu scopul de a ma provoca, in ideea ca voi face o greseala incadrabila in codul penal. A spus-o limpede, intr-un mesaj al sau.

   Iar astazi, acest personaj a ajuns la biserica unde este duhovnicul meu … Cum? Prin tradare. Foarte putini stiu care este duhovnicul meu, dintre ei insa, cineva care tot la el se spovedeste, a tradat. Si a facut-o, desi stie ce ganduri are cel ce ma cauta … Si cel ce ma cauta, n-a dat de tradator accidental, iar acela nu s-a scapat fara sa vrea. Ci tocmai invers, tradatorul l-a cautat pentru a trada.

   Eu sunt plecat, dar tarasenia o stiu telefonic chiar de la parinte, care era foarte tulburat si pe buna drepate. Vedeti voi, iubitii mei frati, cel ce ma cauta, sigur va bate toba oricui ma uraste, de locul unde ma spovedesc. Si se vor gasi habauci care sa-l supere din cauza lui saccsiv … Fiecare e cu viteza lui. Fiecare adopta public o atitudine anti sistem cand vrea si daca vrea. O alaturare de numele saccsiv poate dauna situatiei respectivului. Sunt constient de acest aspect iar respectivii nu trebuie blamati.

   Asadar, fapta tradatorului este daunatoare mie, insa eu cel putin stiu ca unul sau mai multi, candva, ma vor vana. Este daunatoare insa si duhovnicului meu si pentru a nu-i aduce nici o suferinta, de comun de acord, nu voi mai merge la biserica aceea.

   Am scris aceste randuri, deoarece, repet, biserica aceea ce imi era atat de draga, va deveni oricum, cunoscuta ca o locatie unde ar putea fi gasit saccsiv.

   Am scris de asemenea, pentru a invata si altii din patania mea, mai ales cei cu bloguri anonime, carora le spun: ramaneti asa, anonimi, ca stati bine. Rar, foarte, foarte rar, sa va dezvaluiti identitatea cate unui frate sau sora de incredere, dar si atunci, strictul necesar.

   Inchei, rugandu-va sa ne rugam atat pentru cel ce n-are liniste si ma tot cauta, cat si pentru cel ce, isipitit fiind de diavol, a facut atata rau, tradand. Despre primul, spun doar atat: nu merge la slujbe, caci cocheteaza cu stilistii, insa nici la ei nu merge … Nici azi n-a intrat, decat la sfarsit, cand oamenii s-au asezat la miruit. Fratele de la pangar, i-a spus parintelui ca acela i-a sarit in ochi deoarece tot dadea ocol bisericii iar cainii il latrau de a crezut ca-l sfasaie. Si asta, in conditiile in care sunt niste catei atat de jucausi si blanzi cu toti cei ce intra in curte, indiferent ca-s nou veniti sau vechi enoriasi … Despre ultimul spun doar atat: are un oarece nume printre cei ce vorbesc cat de cat impotriva SISTEMULUI …

   La scurt timp dupa aparitia articolului de mai sus, naayram, cel ce ma cauta, a inceput un lung sir postari la rubrica de comentarii. Cel ce i-a spus unde ma gaseste, tacea insa. Pana azi noapte, cand iata ce mesaj mi-a transmis:

   Tradatorul revistamurmur.info:

   Eu sunt cel ce a fost numit tradatorul. Dupa ce am avut incostienta sa il ajunt pe sacciv si apoi sa il trag de maneca cand a luat-o pe alta directie, mai nou sunt numit si tradator. In plus, se pare ca mai nou, s-a trecut si la santajarea mea: sunt amenintat ca stie unde imi duc copilul la gradinita si ca stie cine imi este nevasta.
Cat despre miciuna cu tulburarea duhovnicului, chiar azi mi-a confirmat ca ti-a transmis sa te potolesti si sa nu mai atati oamenii gratuit, mai ales cei care te-au ajutat. Se pare ca daca omu nu mai poate sa e ajute trebuie aruncat in el cu fiere.
Astepts scuze, macar pentru linistea familiei. Sotia este foarte panicata si nici eu nu am mai dormit de cateva seri, decand cu amenintarile. Chiar nu puteai sa imi raspunzi la telefoane, trebuia sa faci mizeria asta pe blog aici?
@mishi55 iti multumesc pentru ca obiectivitate: asa e, provoc scandal ca sa am audienta: cam ce e si la otv si la libertatea. Apoi cand ai spus adevarul in fata, ai fost jignit/a de acest crestin
La cum mi-au fost sterse si cenzurate comentariile nu cred ca va ajune si acest comentariu.
revin cu rugamintea: cere-ti scuze si retrage amenitarile la adresa familiei mele (copil si sptie) pentur ca ma vad nevoit sa depun plangere penala.
Da, imi este foarte frica de tine, pentur ca la urma urmei esti un puscarias, un recidivist si nu unu politic ci un gainar marunt.

    Comentariul il gasiti si la:

https://saccsiv.wordpress.com/2010/06/27/printre-noi-exista-un-tradator-%e2%80%a6-sa-ne-rugam-pentru-el/#comment-39489

   Rugaminte: sa-mi demonstreze cineva ca l-am amenintat pe Romeo S si eu imi cer iertare.

   Consider insa ca totul nu este decat o monstruoasa ticalosie. Pentru a se intelege insa mai bine, voi face un scurt istoric.

   Partea 1: naayram

   Dupa ce a aparut interviul ce mi l-a luat Danion, naayram a inceput sa ma acuze de rasism, datorita detaliilor ce le dadeam despre lumea interlopa si puscarii …

   Limbajul folosit in e-mailuri era deseori vulgar.

   La scurt timp insa, imi trimite urmatorul mesaj:

   „Pentru ca tot te legi de neamul meu si de mine fara sa ma cunosti, iti promit ca ne vom cunoaste!Te voi cauta!Stiu unde sa te gasesc.
de ce iti place sa ai vezi doar pe valahi perfeci..sa stii ca sunt in stare sa ma bat cu oricine se mai ia de numele natiei mele! Daca nu iti vezi de treaba o sa vezi ce relatii am..si o sa vezi ca o sa ajungi in judecata din nou, de data asta pentru rasism.Nu vreau sa fac asta caci am auzit de la Rapcea ca ai un copil de crescut si esti amarat…

   Au urmat sumedenie de mesaje ce includeau si alte amenintari si blesteme, cum rar si in puscarie am auzit.

   Cititi mai multe la:

Un tigan nervos ma ameninta

   Partea 2: Bogdan Stanciu

   La inceputul lui iunie, la rubrica de comentarii a articolului Cateva incidente ce ar trebui sa va determine sa copiati de pe bloguri materialele ce va intereseaza, apare un dialog oarecum dur, dar civilizat, intre fratii de la RAZBOI INTRU CUVANT si Bogdan Stanciu, presedintele ProVita Bucuresti si administrator la Altermedia Romania. Cu acea ocazie, intervin si eu, iar Bogdan Stanciu imi raspunde si mie. Iata dialogul:

   Saccsiv:

   A se citi si comentariul de la:

https://saccsiv.wordpress.com/2010/04/14/articolul-zilei-14-03-2010-ecografiile-sunt-foarte-nocive/#comment-30281

   Provita Bucuresti:
   “Totodata, nu trebuie in nici un fel trasa concluzia ca „ecografia este rea” doar pentru ca este folosita in acest caz intr-un scop criminal – asa cum afirma tot felul de habauci precum bloggerul ortodox Saccsiv (altfel foarte influent in randul celor care stau sa se uite in gura lui). Ecografia poate salva vieti, iar pentru aceasta stau marturie activitatea de zeci de ani a miscarii pro-life din SUA, care a reusit sa determine zeci de mii de femei sa renunte la avort aratandu-le pe ecranul ecografului copilul lor – vezi http://www.strigatulmut. ro . De asemenea, nu exista nici vreo dovada ca procedura in sine ar fi daunatoare, asa cum afirma acelasi Saccsiv, ci doar se recomanda moderatie in utilizare, precum si evitarea transformarii acestei investigatii intr-un mijloc de distractie pentru parinti.”

http://ro.altermedia.info/familiesocietate/razboiul-mondial-impotriva-femeilor-practica-avortului-selectiv_19460.html

   Bogdan face referire la articolul postat de mine:

Articolul zilei (14.03.2010): ECOGRAFIILE sunt foarte NOCIVE

   Care este de fapt o preluare din Revista ATITUDINI, nr. 10, semnat de Ioan Vladuca.

   Deci se exprima foarte clar: tot felul de habauci precum bloggerul ortodox Saccsiv . Stie si cine l-a scris de fapt si cine la preluat. M-a scos pe mine in fata deoarece critic ratacirile Altermedia, unde tot el orchestreaza:

https://saccsiv.wordpress.com/2009/10/26/altermedia-promoveaza-rataciri/

   Si pentru ca am oprit traiectoria lui Mihai Rapcea spre Manastirea Petru Voda, intr-o vreme cand nu se stia de catre frati ca este yoghin.

   Bogdan S.:

   Banuiesc ca n-are nici sens sa combat cele scrise mai sus, pentru ca ar suna ca o scuza, iar cine se scuza se acuza. Si nici nu cred ca are vreun rost sa le comunic celor care si-au gasit un scop in viata in a-l contacta pe parintele Tanase ca sa-i spuna ce ‘rele’ facem noi aici ca n-ar fi rau daca l-ar contacta ca sa il intrebe cu ce il pot ajuta, nu doar sa ii toarne minciuni in ureche. Din fericire, parintele e un om intelept.

   Am vrut doar atat sa scriu, referitor la cel care semneaza clement de la
https://saccsiv.wordpress.com/2010/06/13/cateva-incidente-ce-ar-trebui-sa-va-determine-sa-copiati-de-pe-bloguri-materialele-ce-va-intereseaza/#comment-36973 :

   Afirmatia referitoare la mine este mizerabila si intolerabila, din punctul meu de vedere. In afara de asta, se incadreaza la categoria calomnie. Stiu ca atunci cand esti anonim esti cel mai tare din parcare, chit ca esti anonim ortodox.

   Vreau insa sa il rog pe Vasile zis si ‘saccsiv’ sa elimine de pe blog acest comentariu nedemn. Multumesc.

   Saccsiv:

   Bogdan S.

   La rugamintea ta, voi elimina comentariul lui Clement.

   Saccsiv:

   Bogdane

   Ce faci prietene? Aud ca incepi sa dai detalii despre mine si sa aduci atacuri la persoana, deocamdata in medii restranse, ce-i drept.

   Pai asa se face treaba? Adica nu ne limitam la contraziceri despre doctrine, idei, pareri despre SISTEM, ortodoxie, vremurile apocaliptice, anarhisti, neonazisti, revolutie, solutii lumesti, etc.? Ne extindem la detalii personale? Asta e crestinism?

   Bogdan S.:

   @saccsiv

   Multumesc pentru stergerea comentariului calomniator.

   Nu stiu cine anume te crezi si de ce iti acorzi atata importanta incat sa-ti inchipui ca eu dau detalii despre tine. Nici nu vad cui – n-avem prieteni comuni.

   Si nu, nu suntem prieteni si nu putem fi. Nu avem nimic in comun. Nici macar metodele de actiune – tu esti (adica te crezi) anonim si ai un blog cu chibiti la fel de anonimi (si ca atare iresponsabili in orice afirmatii fac), eu conduc o organizatie cu o misiune foarte dificila si ingrata si nu-mi ascund identitatea. Macar si din punctul asta de vedere nu ne putem compara.

   Iti urez succes – dar stay away from me, te rog.

   Altfel spus, un dialog dur dar incadrabil in zona civilizata si fara atacuri la persoana.

   Partea 3: Romeo S.

   Iata insa ca se baga in seama prietenul lui Bogdan, care este si vice presedinte la ProVita Bucuresti:

   RomeoS:

   Ai acum impresia ca esti si jurnalist, daca faci copy paste si iti dai cu parerea. Esti bun sa comentezi la tv pe realitatea. Cat despre blog, demult a devenit un fel de “libertatea”: sub umbrela asazisei lupte postezi toate porcariile video. Cel mai buni lupotatori crestini in perceptia ta sunt doar cei ce au fost ba yoghini, ba perversi, ba puscariasi sau alti descreierati ce au gasit credinta. Nu au loc de voi opamenii care au crescut in familii pioase si au primit o educatie ortodoxa si sti de ce? pentru ca nu sutn interesanti, pentru ca nu dau bine la publi, pentur ca nu aduc trafic, pentru ca sunt prea comuni, pentru ca esti invidios pe ei
   In plus, a adoptat un atacat atat de mizerabil in cateva postari ce le gasiti tot la Cateva incidente ce ar trebui sa va determine sa copiati de pe bloguri materialele ce va intereseaza, incat am decis sa nu mai continui dialogul cu el, caci totul devenise o troaca. Iar in momentul in care a inceput sa posteze date personale despre mine, l-am bagat la spam. A continuat insa sa ma bombardeze cu telefoane si mesaje pe mess si e-mail, la care nu i-am raspuns. Si la un moment dat credeam ca s-a potolit. Ei bine, n-a fost asa:

   Partea 4: tradarea

   La contactat pe naayram, dupa cum am aratat la inceputul acestui articolui. Ce n-am spus insa atunci, dar adaug acum, este ca Romeo i-a indicat lui naayram cine este prietena mea, iar acela a abordat-o … Trebuie insa mentionat ca i-a vorbit civilizat, incercand in acelasi timp sa afle de la ea cat mai multe detalii despre mine. Fata insa s-a facut ca ploua si l-a indemnat sa ierte daca l-am suparat si a indemnat sa ne rugam unii pentru altii.

   Partea 5: discutia telefonica cu Bogdan

   Dupa ce-am aflat de la duhovnic, de la prietena si de la alti frati ca naayram m-a cautat la biserica, l-am sunat pe Bogdan si l-am rugat sa-mi spuna sincer daca el l-a indemnat sau incurajat pe Romeo sa tradeze. Mi-a spus ca nu doar ca n-a facut-o, ci ca nici nu ma va ataca vreoadata personal divulgand detalii despre mine sau sa invete pe cineva sa profite de faptul ca sunt recidivist si sa ma dea in judecata pentru diverse motive.

   Partea 6: din nou Romeo S.

   Si iata ca, in loc sa regrete fapta facuta, Romeo vrea sa depuna plangere penala …

   Concluzii:

   Trebuie inteles ca fiind recidivist, absolut oricine depune o plangere penala impotriva mea, sub orice motiv, pentru mine este o catastrofa, deoarece pana la edificare, sistemul are dreptul sa ma bage dupa gratii … Iar cei ce ma ameninta stiu foarte bine acest lucru.

   Nu stiu ce-i cu acel naayram si cum a ajuns la Mihai Rapcea. Nu stiu daca este o sageata pusa sa ma provoace pentru a fi gasit un motiv de actiune penala impotriva mea.

   Pe Romeo l-am cunoscut prin duhovnic, iar prin el l-am cunoscut pe prietenul sau Bogdan, care la randul lui mi-a facut cunostiinta cu camaradul sau Mihai Rapcea. Trebuie sa subliniez ca la acea vreme acesti oameni m-au ajutat si ma rog si acum zilnic pentru ei. Dar la un moment dat drumurile s-au separat, ei fiind adeptii solutiilor lumesti, eu al celor diametral opuse. Si ne-am contrat de multe ori, mai ales pe net. Cea mai dura discutie am avut-o cu avocatul Mihai Rapcea la manastirea Petru Voda, in perioada cand Parintele Iustin Parvu chemase pe cat mai multi ortodocsi dintre cei ce au publicat carti, tin conferinte sau au reviste sau site-uri, pentru a se injgheba o miscare anti cip. Cu acea ocazie, era cat pe ce sa ajunga Mihai Rapcea avocatul miscarii, nestiind decat trei persoane dintre cei invitati ca de fapt el este … yoghin. Ceilati doi au tacut, eu insa i-am avertizat pe frati. Trebuie inteles ca ar fi fost o catastrofa sa se afle mai apoi ca avocatul miscarii Petru Voda este yoghin. Eu inteleg perfect lupta ce a dus-o Mihai Rapcea impotriva cipurilor, insa de aceasta data lucrul amestecat nu era bun. Si i-am spus in curtea manastirii sa scuipe pe invatatura lui si atunci va putea veni in randul nostru. Dar i-a fost prea draga …

   Toti cei de mai sus stiu extrem multe lucruri despre mine si imi pot face mult rau.

   Nu stiu ce sa mai cred … Nu stiu daca Romeo actioneaza singur. Nu stiu daca Mihai Rapcea e implicat sau daca se va implica. Inclin sa-i cred spusele lui Bogdan din convorbirea telefonica, dar nu stiu cat va rezista tentatiei.

   Recunosc ca mi-e frica.

   Rugati-va va rog pentru mine dar si pentru ei. Iar daca o fi sa reuseasca pana la urma sa ma bage dupa gratii, ii iert, rugati-va insa sa renunte la acest gand. Ca ma baga SISTEMUL e una, dar sa vina atacul dintr-o cu totul alta directie, ma tulbura. Sa ajung acolo din cauza unor inventii, pe motiv de rasism sau ca amenint o mama si un copil, este cumplit de nedrept. De cand am iesit din puscarie m-am ferit si sa ma cert cu cineva pe strada … Si iata ca pericolul exista si vine din partea unora ce se declara crestini, dar atat de mult ma urasc incat sunt in stare de orice …  De ce nu se limiteaza la o disputa de idei?

128 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on iulie 5, 2010 at 9:23 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. G-man said, on iulie 5, 2010 at 9:45 am

    cu nayram ne-am lamurit . e departe de a fi ortodox . el are ce are cu etnia lui sa nu ii zici ceva de tigani ca ia foc , dar cand malakai a facut hula impotriva Dumnezeului nostru nici nu la interesat.
    iar cu ceilalti daca ar fi doar pareri diferite , pai pareri diferite au avut si sfintii da nu isi luau gatu unu altuia ..in DUH erau aceeasi.
    Sa te ajute Dumnezeu si sa II lumineze si pe ei!
    se pare ca da saccsiv noi astia care nu vrem asa zisa „toleranta ” cu alte culte si secte o sa fim incarcerati de ai nostrii crestini toleranti .. asta e lovitura pe care o avem noi de primit. nu va asteptati sa va aresteze comunisti sau nazisti nu ..
    „crestinii” vor aresta crestini.

    Apreciază

  3. prietenul tau, ciprian said, on iulie 5, 2010 at 9:55 am

    Frate Saccsiv,
    oamenii duhovnicesti rezolva problemele duhovniceste.
    Adica:
    1. pune-ti prigonitorul si „ciripitorul” pe pomelnic la Sfanta Liturghie;
    2. ti-l recomand pe Sfantul Mina ca pe un vajnic aparator de vrajmasi;
    3. nu rupe relatia cu duhovnicul tau, chiar daca te vei duce foarte rar pe acolo.
    Ne vom ruga sa nu ti se intample nimic semnificativ rau. Cainii care latra nu musca.
    Hristos in mijlocul nostru!

    Apreciază

    • naayram said, on iulie 5, 2010 at 11:09 am

      Cipriane
      eu nu sunt prigonitorul nimanu..de cee tot va auto-martirizati voi astia care nici nu stiti despre ce-i vorba?Nu prigonesc si nu am prigonit pe nimeni!
      Si vad ca imi spui si caine…fain!

      Apreciază

      • Ciprian said, on iulie 5, 2010 at 11:29 am

        Uite ca mai e un Ciprian. naayram draga, nu pot decat sa ma amuz, in felul tau esti simpatic dar incarca-te cu dragoste daca vrei sa fii si crestin. De ce vrei sa vezi numai negrul din alb? „Cainii care latra nu musca” e o zicala, nu e nimic personal cu tine. Mi-ar place sa cred ca ai zis-o in gluma dar nu cred ca e asa. Nu faci decat sa iti atragi mai multa antipatie reactionand asa ca si cum ai fi atacat fara sa fii de fapt. Fii tu cel care crede in zicala „cainii latra ursul trece” si nu baga in seama toate maruntisurile. Cu cat iti e mai frica cu atat te departezi de Adevar, cu cat crezi Adevarul mai slab cu atat te departezi de el, cu cat crezi mai mult in Adevar ai mai multa dragoste, caci degeaba le ai pe toate daca dragoste nu ai, nimic nu esti. Doamne Ajuta!

        Apreciază

      • Scipione said, on iulie 6, 2010 at 9:23 pm

        „……si ca suntem negrii peste putinta si ca puscariile sunt pline doar cu tigani…hmm..
        Vezi-ti de treaba ta!”….. k sunt de acord cu tine, puşcăriile nu sunt pline DOAR de ţigani, dar 90 % sunt sigur DOAR ţigani. Ăsta e adevărul şi dacă îl negi eşti doar un alt ţigan mincinos, dacă spui adevărul, ai tot respectul nostru, al românilor. Plus de asta, nu îmi aduc aminte să fi spus saccsiv vreodată că în puţcării sunt DOAR ţigani.

        Apreciază

      • naayram said, on iulie 7, 2010 at 1:41 pm

        Scipioane
        eu sunt ROM nu tigan…nu im poate nimeni impune nume de batjocura!

        numele meu il stie toata lumea-Marian!
        mincinosi sunt cei care se inventeaza singuri ca smekeri-tu esti „scipione„?hmmm

        Apreciază

      • naayram said, on iulie 7, 2010 at 1:45 pm

        Scipione
        vad ca si tu stii sigur asta- ca puscariile sunt pline cu romi!Auzi frate dara daca iti propum alt pc de vedere

        DIN PUNCTUL DE VEDERE AL ORBULUI

        dara daca dragi scipioni si saccsivi si alti constatatori valahii vostrii i-au bagat la puscarii doar pe romi si pe romani ai tin pe afara la facut bani..oricum faptul ca marii infractori sunt libri se stie..hhahahahah

        Apreciază

      • Scipione said, on iulie 7, 2010 at 4:40 pm

        „eu sunt ROM nu tigan…nu im poate nimeni impune nume de batjocura!” Naţionalitatea „ROM” nu există, asta e o găselniţă ordinară al „clubului” lui George Soros. Ţigan NU e un nume de batjocoră, e un nume normal al unui popor cât se poate de normal din India. Problema e ce a-ţi făcut VOI să însemne acest nume pentru societate. Comportamentul unei majorităţi de „excepţie” dintre ai voştri (nu bag toţi ţiganii în aceiaşi oală) a adus batjocoră asupra neamului tău şi implicit asupra numelui. Nu încercaţi să vă ascundeţi în spatele unui nume nou; asumaţi-vă responsabilitatea pentru faptele voastre mai întâi şi apoi încercaţi să demonstraţi prin comportament că sunteţi mai buni decât credem. Adică încercaţi să vă achitaţi faţă de societate.

        Apreciază

      • Scipione said, on iulie 7, 2010 at 4:44 pm

        „eu sunt ROM nu tigan…nu im poate nimeni impune nume de batjocura!” Naţionalitatea „ROM” nu există, asta e o găselniţă ordinară al „clubului” lui George Soros. Ţigan NU e un nume de batjocoră, e un nume normal al unui popor cât se poate de normal din India. Problema e ce a-ţi făcut VOI să însemne acest nume pentru societate. Comportamentul unei majorităţi de „excepţie” dintre ai voştri (nu bag toţi ţiganii în aceiaşi oală) a adus batjocoră asupra neamului tău şi implicit asupra numelui. Nu încercaţi să vă ascundeţi în spatele unui nume nou; asumaţi-vă responsabilitatea pentru faptele voastre mai întâi şi apoi încercaţi să demonstraţi prin comportament că sunteţi mai buni decât credem. Adică încercaţi să vă achitaţi faţă de societate. LUPAŢI SĂ DEVENIŢI MAI BUNI, NU LUPTAŢI SĂ DOBÂNDIŢI DREPTURI PE CARE NICI NOI NU LE AVEM.

        Apreciază

      • naayram said, on iulie 7, 2010 at 6:43 pm

        SCIPIONE!

        Numele ROM este atestat de peste 160 de ani in literatura Angliei…insasi Kogalniceanu a publicat un studiu despre liba romilor de pe mosia lui in care studiu exista un vocabular in care apare numele ROM!
        Noi ne spunem ROM voi ne spuneti „tigani„ nume ce provine din greaca si inseamna vrajitor…Daca nici asa nu credeti o s afac un pdf u cartea lu` Kogalniceanu..

        SCIPIONE te rog nu vorbi fara sa fii informat
        sunt romi in Rusia, in Franta in Italia care de sute de ani stau acolo si se numesc intre ei Rom….

        PRIMA DATA CITESTE SI APOI DA-TI CU PAREREA..SI MAI INTREABA SI PE ALII CARE STIU..

        Apreciază

      • Ciprian said, on iulie 7, 2010 at 6:58 pm

        Kogalniceanu a fost mason, nu avea nici un interes sa apere prestanta tarii, ba dincontra asa ca mai bine informeaza-te tu inainte de a pronunta numele unei mari „personalitati”. Cred ca mai repede ne schimbam noi numele decat sa o scoatem la capat cu tiganii ca tiganii tot tigani sunt oricat ai incerca sa ii educi, dar pana la urma e un lucru de admirat, vedeti ce au facut elitele din noi romanii? Pe tigani nu au reusit sa ii dreseze in asa hal… ei erau gata dresati 🙂

        Apreciază

      • naayram said, on iulie 7, 2010 at 7:21 pm

        SCIPIONE

        nu va mai chinuiti sa ne inoculati ideea ca „rom„ l-am luat de la voi..bunicul meu era un om care nu stia carte si tot „rom „isi spunea in limba romani..
        in limba mea voi va numiti „vlah„..noi cand am venit aici asa v-am cunoscut..valahi

        scipione nu te mai chinui..oricum noi ne cunoastem limba, nu aveti cum voi sa ne cunoasteti limba…

        Apreciază

      • Scipione said, on iulie 7, 2010 at 8:01 pm

        Pune pe transfer.ro PDF-ul cu pricina şi scrie-mi linkul pe acest blog să văd şi eu pe ce argumente te bazezi. Totuşi să judecăm un pic fără să aruncăm pe masă date istorice de 160 de ani şi să ne limităm la LOGICA de bun simţ. Cum se face că un popor din India, care de la Alexandru Macedon şi până în perioada imperiilor coloniale nu a avut nici o legătura cu Europa (excudem migraţiile ulterioare) să aibă o denumire asemănătoare cu cea a ROMANILOR???. Adică din toate denumirile posibile şi din toate combinaţiile posibile de litere, tocmai ROM să iasă numele vostru de neam, şi culmea, fără să existe o legătură??? Nu are sens…. Uite ce cred eu, poate v-aţi spus voi vreodată că sunteţi ROM, dar sigur după ce a-ţi venit în Europa, nu înainte.

        Apreciază

      • naayram said, on iulie 7, 2010 at 8:02 pm

        SCIPIONE

        Mihail Kogalniceanu, in anul 1837, la 2 august, la Berlin, isi publica studiul „Esquise sur l’histoire, les moeurs et la langue des Cigains, connus en France sous le nom des Bohemiens“, sub semnatura Michel de Kogalnitchan? Traducerea studiului a fost realizata in anul 1900, la Iasi, de catre Gh. Ghibanescu, sub titlul „Schita despre tigani“ [istoria, obiceiurile si limba tiganilor, cunoscuti in Franta sub numele de boemieni].
        Mai târziu, intr-un discurs rostit la Academia Româna in Sedinta Solemna de la 1 Aprilie 1891, Mihail Kogalniceanu face o descriere a vietii bietilor robi romi dinainte de dezrobire: „Chiar pe ulitele orasului Iasi, in tineretele mele, am vazut finite omenesti purtând lanturi la mâini sau la picioare, ba unii chiar coarne de fier aninate de frunte si legate prin coloane imprejurul gâtului. Batai crude, osândiri la foame si la fum, inchidere in inchisori particulare, aruncati goi in zapada sau in râuri inghetate, iata soarta nenorocitilor tigani! Apoi dispretul pentru sfintenia si legaturile de familie. Femeia luata de la barbat, fata rapita de la parinti, copiii rapiti de la sânul nascatorilor lor razletiti si despartiti unii de altii si vânduti ca vitele la deosebiti cumparatori in cele patru colturi ale României“. (M. Kogalniceanu, Tainele inimii).

        http://www.sper.org.ro/blog/?page_id=107

        Apreciază

      • Scipione said, on iulie 7, 2010 at 8:32 pm

        Ce spui tu acolo e un fel de „Lista lui Shindler”. Adică acolo sunt acte de sclavism, dar pe teritoriul României nu a existat sclavie. Nu e creşttinesc, de aceea nu a fost tolerat acest comportament. Ţigani lucrau pe moşiile boierilor ca argaţi adică erau plătiţi, ceea ce nu e sclavie. Nimeni nu pune pe nimeni în lanţuri pe stradă fără un motiv. Nu mai are rost să discutăm de ce erau acei ţigani în lanţuri pe străzile Iaşului. Restul sunt exagerări ale lui Kogălniceanu pentru a „prinde” curentul vremii. „Batai crude, osândiri la foame si la fum, inchidere in inchisori particulare, aruncati goi in zapada sau in râuri inghetate, iata soarta nenorocitilor tigani!” -> dacă faci asfel de acuzaţii grave trebuie să te bazezi pe informaţii clare adică X în oraşul Z a bătut, osândit pe Y în cutare an samd….. E scuzabilă atitudinea lui K dacă spunem şi câte grade avea în masonerie.

        Apreciază

      • naayram said, on iulie 7, 2010 at 8:41 pm

        Scipione uite linkuri:
        http://romani-india.blogspot.com/2010/07/prima-atestare-numelui-istoric-rom-la.html

        In lucrarea „Esquisse sur l’histoire, les mœurs et la langue des cigains, connus en France sous le nom de Bohémiens, suivie d’un recueil de sept cents mots cigains”
        scrisa de Mihail Kogalniceanu apare la pagina 29 in editia originala numele ROM.
        Dau mai jos fragmentul:

        Rom^ homme, ace. roma^ pl« romen.
        Romni^ femme, ace. romnia^ pl. romniên.

        Dă clic pentru a accesa esquissesurlhis00koggoog.pdf

        ===================================================================================

        The English Gipsies and Their Language, by Charles G. Leland, [1874], noteaza ca limba si rasa se numeste Rommany.
        http://sacred-texts.com/neu/roma/egl/index.htm
        http://romani-india.blogspot.com/2010/07/prima-atestare-numelui-istoric-rom-la.html

        Apreciază

      • naayram said, on iulie 7, 2010 at 8:48 pm

        Scipione gasesti aici date si linkuri citeste

        http://romani-india.blogspot.com/2010/07/prima-atestare-numelui-istoric-rom-la.html

        Apreciază

      • naayram said, on iulie 7, 2010 at 8:50 pm

        Scipione si toti „cultivatii`
        De notat pentru Scipione si tot blogul saccsiv:
        si acum in India exista triburi ce se numesc „Ram„ !
        in limba hindi din ziua de azi o femeie frumoasa se numeste „ramni„ -„ni„ fiind sufixul folosit pentru feminin in toate limbile Indiei.Exact ca in romani:RAMNI sau ROMNI caci Ram sau Rom inseamna barbat sau om de etnie Roma.Manush insemnand om in sensul larg, exact ca in sanskita :manush.
        http://romani-india.blogspot.com/2010/07/prima-atestare-numelui-istoric-rom-la.html

        Apreciază

      • naayram said, on iulie 7, 2010 at 8:58 pm

        Scipione

        nu inteleg ce e „culmea„?De la Babel incoace toate limbile sunt o incurcatura..oare nu stii ca in lingvistica exista acidente?Daca ai fi citit un pic mai mult nu te mirai.Adica toata limba mea este sanskrita..vorbim o limba gramatical identica cu limbile Indiei si nu stim cum se numeste?HAHAHHAHA.si vin unul necunoscator si ne invata pe noi…

        ca sa vezi cat de apropiata e hindi de romani citeste poezia asta pe care eu am scris-o in pemiera in romani si hindi cu lexic si gramatica identica
        http://naayram.blogspot.com/2009/09/kon-jane.html
        Kon jane?
        02 septembrie 2009
        Kon jane?
        Dev jaane kiski dosh he
        Bari aag he…
        Tu kya jaane?
        Na puchho,
        Sunle mera jii!

        Tere bin,
        Kaale raatya
        Purani dukh
        Mata rat…

        Andar au!

        hindi
        =====================================================================================

        Kon janel?

        Dev`l jaanel kaski dosh hi
        Bari yaag hi
        Tu so janeh?
        Na puch!
        Shun mero jii!

        Bi tero,
        Kaale raatya
        Purani dukh
        Mato rat…

        Andre au!

        romani

        The term „kya„-„what„ in hindi have the corespondent „so„ in romani like in gujurati „shu„, with the same meaning.
        =====================================================================================
        Who knows?

        God knows whose fault it is
        It is big love…
        What you know?
        Don`t ask,
        Hear my heart..

        Whitout you
        Black nights
        Old pain
        Drunk blood..

        Come inside!

        For the first time in the history of romani language a poem writed with the same words like in hindi.Any reproduction without my permision is prohibited!

        naayram@gmail.com

        In premiera pentru istoria lingvisticii romani am scris o poezie in hindi si romani cu pronuntie si cuvinte asemanatoare.
        Reproducerea fara acordul meu este interzisa.
        Publicat de naayram la 05:00

        Apreciază

      • naayram said, on iulie 7, 2010 at 8:58 pm

        Comentariul tău e în așteptare.

        Scipione

        nu inteleg ce e “culmea“?De la Babel incoace toate limbile sunt o incurcatura..oare nu stii ca in lingvistica exista acidente?Daca ai fi citit un pic mai mult nu te mirai.Adica toata limba mea este sanskrita..vorbim o limba gramatical identica cu limbile Indiei si nu stim cum se numeste?HAHAHHAHA.si vin unul necunoscator si ne invata pe noi…

        ca sa vezi cat de apropiata e hindi de romani citeste poezia asta pe care eu am scris-o in pemiera in romani si hindi cu lexic si gramatica identica
        http://naayram.blogspot.com/2009/09/kon-jane.html

        Apreciază

      • naayram said, on iulie 7, 2010 at 9:09 pm

        Scipione
        nu inteleg ce e “culmea“?De la Babel incoace toate limbile sunt o incurcatura..oare nu stii ca in lingvistica exista acidente?Daca ai fi citit un pic mai mult nu te mirai.Adica toata limba mea este sanskrita..vorbim o limba gramatical identica cu limbile Indiei si nu stim cum se numeste?HAHAHHAHA.si vin unul necunoscator si ne invata pe noi…
        in India NU EXISTA NICI O RASA CU NUMELE TIGAN!stiu ce spun..si apoi d ce veniti voi sa ne invatati pe noi cum ne cheama?Scipione te rog vezi-ti d elungul nasului si tu cipriane…avti voi vreo legatura cu limba mea?Cunoasteti limba mea de va dati mari specialisti si HOTARATORI de nume..ati fost de fata cand Hristos a hotarat cum s ase numeasca rasa mea?
        Repet :IN INDIA NU EXISTA NICI UN POPOR CU ACEST NUME-TIGANI!
        Studiez si fac cercetare pe limbile Indiei de 20 de ani ..si inca nu am auzit de un popor sa se numeasca „tigani„ in India.

        Sunt multe enii in India ce au numele „Ram„
        Fratilor adevarul doare dar e tare!

        Apreciază

      • naayram said, on iulie 7, 2010 at 9:32 pm

        Scipione
        PiscIoane

        m-ai enervat ..eu cu tine nu mai am ce vobi..esi un om RAU!

        Apreciază

      • Scipione said, on iulie 7, 2010 at 9:34 pm

        În primul rând, conform lui K rom însemnă om sau bărbat şi atât; tu spui altceva „RAMNI sau ROMNI caci Ram sau Rom inseamna barbat sau om de etnie Roma”. DE CE A TREBUIT NEAPĂRAT SĂ COMPLETEZI: „de etnie Roma” ŞI NU SIMPLU OM SAU BĂRBAT. De curiozitate mă duc şi am să întreb nişte ţigani de la mine cum se spune „om” în limba voastră. Şi am să fac şi nişte cercetări mai amănunţite. Dar cam atât pentru seara asta. Noapte bună tuturor şi Doamne ajută!!!

        Apreciază

      • naayram said, on iulie 7, 2010 at 9:40 pm

        AM ZIS CA NU MAI SCRIU DAR DRAGOSTEA FATA D ELIMBA MEA MA OBLIGA:

        scipioane:
        om in romani :Manush …exact ca in sanskrita
        Rom inseamna:barbat din etnia roma sau barbat casatorit
        Kogalniceanu a noatat in cartea sa (varianta in romana o am )ca noi ne spunem Rom..cauta cartea!
        Eu am simtit nevoia sa scriu ce am scris epsre om ca sa te luminez.

        Apreciază

      • naayram said, on iulie 8, 2010 at 5:08 pm

        scipione

        nu ma intereseaza intrebaile tale..daca pana acum nu ai inteles ca sunt Ortodox,treaba ta.

        Apreciază

    • naayram said, on iulie 7, 2010 at 9:31 pm

      Mai nasule(ca ne botezi cu nume noi de nu e vezi)
      Scip Ioane

      Adica Kogalniceanu nu scria bine..erai tu acolo acum pest 150 de ani..adica aduce omul martuie si tu te gasesti imediat sa ripostezi „asa era moda vremii„ .
      cand este aratat un lucru urat depsre inaintasii vostrii sariti-de aia sar si eu cand imi ataci limba si numele istoric pe care l-am avut de la inceputurile Indiei!

      ROMALEN ,CHAVALEN SUNTEM STRASNIC OBLIGATI
      SA UITAM NUMELE ADEVARAT AL BATRANILOR TATI
      PENTRU CA VALAHII FARA DE RUSINE ISI DORESC
      SA NE FURE NUMELE CU CARE CEL UNIC MARE CERESC
      PE STRAMOSII NOSTRII IN PURA INDIE I-A NUMIT

      PERFECTII VALAHI VOR STERS ADEVARATUL NUME ROM ROMANO
      DIN CONSTIINTA OAMENILOR INTREGULUI PAMANT
      SI SA-I SCHIMBE SENSUL INTR-UNUL GAJIKANO
      OARE AIUREA PE STINDARDUL DACILOR ZACEA UN LUP FLAMAND?

      DAR OARE NIMENI NU SE INTREABA:
      STRAMOSII LIBERI ROMANE PUTEAU SA-SI DOREASCA
      UN NUME DE INVINSI SI UN SENS RUSINOS?
      DACII AU FOST INFRANTI SI AU PURTAT MANDRII NUMELE
      SI LIMBA LATINILOR…

      Apreciază

      • Scipione said, on iulie 8, 2010 at 11:44 am

        Mariane am înţeles cum vezi tu lucrulile, dar am o întrebare pentru tine, răspunzi la ea şi apoi dacă te interesează îţi voi spune mai departe ce ştiu eu.
        Întrebare: Crezi că Adevărul e de partea ta sau tu eşti de partea Adevărului?? Atenţie nu poţi fi în amândouă cazuri odată.

        Apreciază

      • Scipione said, on iulie 8, 2010 at 5:22 pm

        Te mărturiseşti a fi ORTODOX, am înţeles asta. Dar tot nu ai răspuns la întrebarea mea.

        Apreciază

  4. G-man said, on iulie 5, 2010 at 9:59 am

    mesaj pt crestinii toleranti :
    ati simtit vreodata frica .. frica de orce de cutremur de tunet , de accident .. ee aduceti-va aminte acea stare si amplificati-o cu 1 milionde ori … caci asa veti simti frica in oase si suflet cand MANTUITORUL va va intreba: de ce ati arestat pe fratii vostrii?

    ne indemnati pe noi sa fim ingaduitori pe blog cu toti hulitorii de Dumnezeu …dar oare voi ce veti zice cand adevaratii crestini vor fi prigoniti .. veti sari in apararea noastra sau veti zice : bine iau facut ca era un „fanatic”?
    diferenta dintre spam pe blog si arest real .. o ganditi voi singuri.
    NU NE E FRICA , CEI CE SUNT CU NOI SUNT MAI MULTI !

    „Şi s-a rugat Elisei şi a zis: „Doamne, deschide-i ochii ca să vadă!” Şi a deschis Domnul ochii slujitorului şi acesta a văzut că tot muntele era plin de cai şi care de foc împrejurul lui Elisei”

    Apreciază

    • naayram said, on iulie 5, 2010 at 11:11 am

      G-man
      vreau sa inteleg de ce ma faci ne-crestin?Nu iti e rusine?Crezi ca sunt obligats a citesc tot ce se scrie pe site-ul asta?
      Te rog vezi-ti de treaba ta!Nu am mancat dintr-o farfurie si nii nu ne-am rugat impreuna vreodat!

      Apreciază

      • G-man said, on iulie 5, 2010 at 12:02 pm

        nayrban stim ca odata ce ai postat intr-un articol iti apar toatre postarile …deci si postarile lui malakai …asa ca nu umbla cu cioara vopsita.. daca iti pasa de Numele Domnului reactionai ….eu cu tine nu mai am ce discuta.

        Apreciază

    • naayram said, on iulie 6, 2010 at 1:42 pm

      g-man
      mare aparator!mare erou…

      Apreciază

  5. Veaceslav said, on iulie 5, 2010 at 10:24 am

    @frate saccsiv,
    Nu uita, Dumnezeu vede totul, si va rasplati dupa faptele fiecaruia. Ne vom ruga neaparat pentru tine si ceilalti. Dar te rog nu-ti fie teama, sa le fie teama celora ce lucreaza nedreptatea!
    “Cel ce-i nedrept sa mai nedreptateasca; cel ce-i spurcat sa se mai spurce; si cel ce este drept sa mai faca dreptate; si cel ce este sfant sa se mai sfinteasca” (Apocalipsa 22, 11).
    Frate saccsiv noi iti suntem mereu alaturi, “Cel ce va rabda pana la sfarsit, acela se va mantui”. Dumnezeu nu-ti da mai mult, decat nu poti suferi! Faca-se voia Domnului.

    Apreciază

  6. pcd@saccsiv said, on iulie 5, 2010 at 10:34 am

    asculta, eu nu am obiceiul sa ma amestec unde nu imi fierbe oala. de cateva ori chiar te-am contrat pe acest site, pentru tampeniile pe care le afisai. pentru ca apreciez faptul ca nu ai purtat ranchiuna(chiar daca nici nu ai recunoscut ca ai gresit) imi permit sa-ti dau cateva raspunsuri. 1. primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa incetezi sa speli rufele in public. faptul ca tot publici intamplarile particulare pe site e tiganie curata si nu faci decat sa sporesti tensiunea dintre tine si acei indivizi. 2. cere iertare, sau cel putin transmite acestor indivizi ca nu ameninti pe nimeni si ca nu doresti sa te razbuni pe nimeni(iar daca cumva ai facut acest gest necugetat cere-ti iertare si spune ca au fost doar vorbe goale), ca tot ce doresti este pacea. 3. daca nici dupa primii 2 pasi nu se potolesc, roaga-te la Maica Domnului, dar roaga-te din suflet. intra intr-o Biserica si roaga-te la Icoana ei de pe iconostas(cea de langa usa unde dai pomelnice). roaga-te din inima si nu o sa mai ai probleme; fara ura si fara dorinta de li se intampla lor ceva rau. ci doar sa fie pace si va fi.

    p.s. incearca sa nu te certi/desparti de duhovnic, e o mare tampenie. si ca sa vezi ca nu bat campii….. odata eram aproape sa renunt la servici din cauza invidiei si a urii celor de acolo. faptul ca eram profesional peste ei i-a facut sa ma urasca – de fapt ii impingea diavolul de la spate de ciuda ca imi merge bine. intr-o zi am simtit clar ca vor sa ma bata ca sa scape de mine(chiar am si auzit!!!!). atunci, dupa servici m-am oprit la Biserica unde ma duceam duminica si m-am rugat la Icoana Maicii Domnului. ce a urmat a fost INCREDIBIL. a doua zi se purtau TOTI extraordinar de frumos cu mine si m-au invitat cu ei la bere, dupa ce cu cateva ore inainte, seara, vroiau sa ma bata ca sa scape de mine! din ziua aceea nu mi s-a mai intamplat nimic; si pana in ziua de astazi tin aceasta ca o minune mare facuta de Maica Domnului cu mine(mai sunt si altele pe care nu ti le pot spune insa). sper ca ai inteles ce ti-am scris.

    Apreciază

  7. uncrestinortodox2 said, on iulie 5, 2010 at 10:45 am

    OFFTOPIC : http://www.youtube.com/watch?v=swZ5u8M8t9Q&feature=player_embedded#!

    Apreciază

  8. naayram said, on iulie 5, 2010 at 10:56 am

    Frate saccsiv si frati crestini

    prin aceasta postare vreau sa lamuresc pe toti

    1-sunt ortodox-nu sunt eretic!
    2-saccsiv am vorbit cu 2 fete in pridvorul bisericii.Nu stiu care iti e prietena dintre cele 2 si nici nu mai stiu cum arata..daca as vedea-o pe strada nu as mai recunoaste-o.A fost o intamplare:pur si simplu m-am gandit ca cineva din biserica aceea il cunoaste pe saccsiv
    3-vad ca am fost prost ca m-am dus la duhovnicul tau sa rezolve problema ta cu tiganii.
    4-nu am nimic cu tine, nu te cunosc, nu vreau sa te cunosc-ca sa nu iti faci iluzia ca am ceva cu tine.

    Hristos sa te miluiasca!

    Apreciază

  9. Rgogu said, on iulie 5, 2010 at 10:58 am

    Daomne ajuta!

    Saccsiv pentru ca ceri sfat cum sa procedezi imi voi da si eu parerea aici. Ceri motiv pentru a-ti cere iertare: „Rugaminte: sa-mi demonstreze cineva ca l-am amenintat pe Romeo S si eu imi cer iertare.” Eu acum iti dau o solutie de inalta noblete sufleteasca si smerenie(zic eu), deci asta nu inseamna ca eu as fi in stare sa o fac neaparat.
    Daca Romeo sustine sa este amenintare cele zise de tine, tu crede-l ca pentru el acestea sunt amenintari. Sa iti ajunga tie motivul asta. Asta sa iti fie tie demonstartia si sa nu mai cauti alta. Sa cauti cu orice pret sa te impaci cu el, sa il ierti, inainte sa ajungeti la judecata. Indiferent de partea caruia este dreptatea. Tu sa te gandesti la pace , ca e mult mai buna decat dreptatea. Dragostea deja ti-ai manifestat-o prin rugaciuni fata de Romeo, incearca sa o manifesti si prin pacea impacarii.
    Pot sa mai fac si urmatoarea: Te rog Romeo, si eu , sa il ierti pe Saccsiv pentru ca ti-a gresit si sa va impacati si sa nu mai fie rafuiala intre voi! Amandoi aveti dreptate, fiindca amandoi va indreptatiti- deci aveti dreptate din punctul fiecaruia de vedere. Dar intre doi crestini si traitori crestini nu se pune problema de dreptate. Ci noi vrem sa fim mai buni decat dreptatea! Sa vrem mai mult decat dreptatea- sa vrem pacea. Daca veti vrea asta(amandoi) veti vedea cine e de fapt artizanul acestei mici rafuieli- este cel viclean si rau. Nu sunteti voi de vina! Efectiv! Pe acelasi motiv pentru care fiecare aveti dreptate! Eu acum am o dreptate diferita de a voastra, dar si eu imi dau dreptate 🙂
    Romeo iarta-l pe Saccsiv pentru mine si pentru toti cei de aici care tin la Saccsiv(pe tine nu te cunoastem-dar asta nu inseamna ca dam verdicte- si nu stim nici ce e intre voi, dar vrem sa se incheie si sa fie pace) si avem o bucurie si o placere deosebita sa citim aceste informatii si sfaturi foarte bune si chiar mantuitoare.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • saccsiv said, on iulie 5, 2010 at 11:47 am

      Bine fratilor.

      El zice asa:

      retrage amenitarile la adresa familiei mele (copil si sptie)

      Acum, eu daca zic: Iertare, el va zice ca eu confirm astfel „amenintarile”. Nu stiu cum sa procedez.

      Dar subliniez:

      NU AM VRUT, NU VREAU SI NU VOI VREA SA-I FAC RAU LUI, SOTIEI SAU COPILULUI.

      Apreciază

  10. naayram said, on iulie 5, 2010 at 11:06 am

    saccsiv de ce folosesti termenul „sageata„ pentru mine?
    este cam urat..eu nu sunt sageata nimanui!

    Apreciază

    • Ciprian said, on iulie 5, 2010 at 12:14 pm

      naayram
      1 vreau sa stiu daca asta e numele tau sau e marian inversat, a mai intrebat cineva dincolo si a ramas fara de raspuns
      2 e ciudat cata abnegatie dai dovada pentru a-ti apara natia si mandria (chiar si atunci cand nu esti atacat) dar cand vine vorba de apararea impotriva eretismului nu dai nici un semn (asa cum arata si G-man)
      3 asta nu inseamna ca e bine sa dam in extrema cealalta „auzi Musashi cu ce drept bati apropouri?Te crezi Musashi?Acel luptator nu a fost crestin!”
      4 la un articol ceva mai in spate ti-am lasat doua link-uri despre smerenie, le-ai citit?
      Sa ma ierti ca am indraznit a te intreba si sfatui din putinele mele cunostinte dar nadajduiesc sa fie spre binele comun.
      Doamne Ajuta!

      Apreciază

    • Ciprian said, on iulie 5, 2010 at 8:28 pm

      NAAYRAM SE PARE CA NU AI RAM SI NICI PROCESOR, DAR UNDE NU E NICI DUMNEZEU NU CERE, PANA NU TE FACE CINEVA ALBIE DE PORCI SE PARE CA NU RASPUNZI DAR NICI NU IEI IN SEAMA SFATURILE BINE INTENTIONATE DOVADA STAND RASPUNSUL LA SCRIEREA LUI ADY DE MAI JOS (COMPLET NEORTODOXA, E DREPT, DAR MACAR EL NU SE PRETINDE A FI CE NU ESTE) SI CONTINUI SA RASPUNZI RAULUI CU RAU. MA VOI ABTINE A TE MAI BAGA IN SEAMA SI M-AS RUGA PENTRU TINE SA ITI LUMINEZE DUMNEZEU MINTEA… DAR ESTI MARYAN SAU NAAYRAM??
      EU IN LOCUL LUI SACCSIV TE-AS BAGA LA SPAM CA DE INDREPTAT NU VREI NICICUM SA TE INDREPTI, CONTINUI SA CREZI CA TOTI TE ATACA SI ITI VOR RAUL, ASTA ADUCE MAI MULT A PARANOIA DECAT A BUNE INTENTII. IA VEZI TE ROG ARTICOLELE ALEA DOUA DESPRE SMERENIE
      IARTA-MA CA AM INDRAZNIT EU PACATOSUL A TE SFATUI ASA MAI ASPRU DAR MA DOARE CA VAD ATATA IMPRASTIERE CHIAR SI LA CEI CARE ZIC CA NU AR FI.
      DUMNEZEU SA NE AJUTE SI SA NE LUMINEZE!

      Apreciază

      • naayram said, on iulie 5, 2010 at 8:39 pm

        Cipriane

        si tu sa iti vezi de painea ta a nu ti-am cerut parerea.De pe blogul asta m-am intalnit doar cu 2 oameni cu coloana vertebrala ce au avut curajul sa se intalneasca fizic cu mine.
        nu te cunosc, nu te-am jignit dar vad ca ma faci nebun..gheena te paste

        nu am ram si procesor ca inca nu m-am robotizat de tot ca unii ce sunt ISIHASTI INTERNAUTI!

        Apreciază

      • Ciprian said, on iulie 5, 2010 at 8:54 pm

        Imi cer iertare, unde te-am facut nebun?!? Sunt un pacatos cu siguranta ca merit gheena dar nadajduiesc la Domnul Nostru Iisus Hristos. Atata timp cat imprastii zazanie si ameninti in stanga in dreapta am incercat sa te temperez. Vezi, acu ca „te-am atacat” ai raspuns instant. Cum vrei sa se intalneasca lumea cu tine in stilul asta. Si ce e aici un fel de facebook in care ar si trebui sa ne intalnim chiar daca nu vrem. Cand voi avea permis, daca te mananca curiozitatea si am drum prin Bucuresti pot sa ma intalnesc cu tine, dar de cand intalnirile fata in fata sunt un standard de moralitate? N-ai RAM incearca sa te mai destinzi si sa stii si de gluma ca altfel iti faci propria viata un calvar daca si gandesti ceea ce scrii. Doamne Ajuta!

        Apreciază

      • G-man said, on iulie 5, 2010 at 9:20 pm

        saccsiv asa cum zice si Ciprian ..baga-l la spam pe naayram , ca numai zazanie face si de lamurit cred ca majoritatea s-au lamurit. numai pronuntarea asta pe dos a numelui si e ceva rau pt noi . multumesc!

        Apreciază

  11. Ionel said, on iulie 5, 2010 at 11:07 am

    Luca, cap.12
    4. Dar vă spun vouă, prietenii Mei: Nu vă temeţi de cei care ucid trupul şi după aceasta n-au ce să mai facă.
    5. Vă voi arăta însă de cine să vă temeţi: Temeţi-vă de acela care, după ce a ucis, are putere să arunce în gheena; da, vă zic vouă, de acela să vă temeţi.

    „Deodată, m-am pomenit într-o piaţă întunecată. M-am speriat şi am început să tremur. Alergând într-o parte şi-ntr-alta căutând o ieşire din această situaţie îngrozitoare şi, deodată, am văzut sute de oameni înaintând şiruri-şiruri. Toţi aceştia erau mireni, având feţele posomorâte, pătrunse de o tristeţe nemărginită. La faţă semănau cu mine.”

    http://www.toaca.md/?&page=archive&article_id=475

    Apreciază

  12. Ciprian said, on iulie 5, 2010 at 11:11 am

    Ce vad eu la baietii astia e ca ii impinge necuratul de la spate, e o ispita la care ii vei face fata cu ajutorul Lui Dumnezeu. Se poate ca nici macar sa nu aiba legatura unii cu altii. Asta pentru a-ti rapi din timpul in care ai putea sa faci altceva, sa te impiedice. „Frica e de la diavol” (A.B). Nu le mai da importanta si raspunde-le cu dragoste, dragoste care topeste totul, macar incearca. Imi cer iertare ca am indraznit sa sfatuiesc din putina mea stiinta. Doamne Ajuta!

    Apreciază

  13. Musashi Takezo said, on iulie 5, 2010 at 11:16 am

    Frate saccsiv, o sa treci cu bine si peste ispita asta. O sa vezi…
    Iudele sa se teama, nu tu.

    Apreciază

    • naayram said, on iulie 5, 2010 at 11:19 am

      auzi Musashi cu ce drept bati apropouri?Te crezi Musashi?Acel luptator nu a fost crestin!

      Apreciază

      • Musashi Takezo said, on iulie 5, 2010 at 12:25 pm

        Te rogi, maryaane, nu ridica glasul aici. Cineva se roaga…

        Apreciază

    • naayram said, on iulie 5, 2010 at 12:51 pm

      musashi

      unde se roaga ?pe internet?si foloseste boxele sa fie auzit??

      Apreciază

    • naayram said, on iulie 5, 2010 at 6:51 pm

      musashi

      tu ai citit propria ta carte „gorin-no-sho„ ce ai scris-o despre arta sabiei..tare as vrea sa ma lamuresti despre al cinci-lea cerc–cum sa ating „vidul„ in timpul luptei cu internautii?
      nu ca nu as avea vid in cap-dupa cum vad ca ai si tu, dar cum sa il exteriorizez ca sa ajung la mizu-no-kokoro?
      si vreau s ainvat de la sfintia ta si cum sa ma rog pe internet dar sa ma auda si altii…

      umil iti cer maestre musashi sa ma inveti
      cum sa dau cu spada de pereti….

      si as mai vrea si celebra tehnica ta cu doua spade simultan…salut

      maistrule!

      Apreciază

      • Musashi Takezo said, on iulie 5, 2010 at 8:03 pm

        Maaryan
        din pacate, tu singur te-ai identificat cu „Iudele”… nu ma refeream la tine, linisteste-te, te rog. Ii aveam in vedere pe asa zisii crestini care fac, fara sa stie, lucrarea sistemului.
        Cat despre arta sabiei am doar 2 lucruri de spus:
        1. daca ar fi fost -si- de folos sufletesc (cum pretind ei) samuraii l-ar fi primit pe Hristos.
        2. sunt curios daca aceasta arta s-ar fi putut dezvolta intr-un spatiu neinfluentat de bushido… ba mai mult, ma intreb daca este vreun instructor pe lumea asta care sa invete artele martiale si in acelasi timp sa nu-ti propuna sa practici yoga, meditatie si alte bullshit-uri asiatice…

        Doamne ajuta!

        Apreciază

      • naayram said, on iulie 5, 2010 at 8:27 pm

        pseudo-musashi

        -in lumea asta exista si instructori care te invata arte mariale si fara spiritualitate asiatica.
        -sa stii ca pana la arme d efoc, razboaiele s-au dus cu artele de lupta.
        -si aceste arte de lupta nu or fi doar asiatice, desi cle mai avansate forme sunt cele asiatice.

        -bullshit asiatic…hmmm-de ce razi de o cultura pe care nu o intelegi?Vasil cel Mare in Scrisoarea catre tinri ne invata sa preluam tot ce e mai bun in paganism si sa incorporam in crestinism

        -daca eram asa buni, noi crestinii la ora asta nu mai erau pagani..dar asta este :smerenia crestinului”:paganul.Faptul ca exista paganism trebuie sa ne dea de gandit:nu suntem cum ar trebui sa fim!Daca ram drpti paganismul si rasismul si alte rele nu mai existau!

        Apreciază

  14. parereamea said, on iulie 5, 2010 at 11:16 am

    Baaaaaaaaiiiiii! Linistiti-va ca vine apocalipsa 🙂

    http://www.capital.ro/articol/fidel-castro-in-scurt-timp-va-izbucni-un-razboi-nuclear-cu-consecinte-catastrofice-136701.html

    Sau nu-l credeti nici pe Fidel Castro?

    Apreciază

  15. Dhisapienor said, on iulie 5, 2010 at 12:13 pm

    Doamne ajuta! Frate saccsiv, tine minte ca Domnul a fost tradat de unul din ucenici. Pana sa ajunga la „sistem”, la farisei, a fost tradata din propria casa. Fii atent pe cine crezi, fii atent la tot. Eu cred ca orice incercare e buna, in felul ei. Domnul sa te ajute sa nu patimesti nimic, dar daca e sa patimesti, sa ai in gand ca inainte ca marii nostri duhovnici sa fie arhicunoscuti noua ei au patimit prin inchisori, iar apoi au castigat si mai multa credibilitate si cuvantul lor s-a facut auzit de si mai multi oameni. Sa-ti ajute Domnul sa nu fie nevoie, dar daca e nevoei, stai neinfricat!

    Apreciază

  16. Dhisapienor said, on iulie 5, 2010 at 12:14 pm

    Doamne ajuta! Frate saccsiv, tine minte ca Domnul a fost tradat de unul din ucenici. Pana sa ajunga la „sistem”, la farisei, a fost tradat din propria casa. Fii atent pe cine crezi, fii atent la tot. Eu cred ca orice incercare e buna, in felul ei. Domnul sa te ajute sa nu patimesti nimic, dar daca e sa patimesti, sa ai in gand ca inainte ca marii nostri duhovnici sa fie arhicunoscuti noua ei au patimit prin inchisori, iar apoi au castigat si mai multa credibilitate si cuvantul lor s-a facut auzit de si mai multi oameni. Sa-ti ajute Domnul sa nu fie nevoie, dar daca e nevoei, stai neinfricat!

    Apreciază

  17. MARIA said, on iulie 5, 2010 at 12:27 pm

    nayraam , Romeo S. , bogdan , restul ,
    faceti mai pace … ce fel de crestini suntem ? il lasati pe sarsaila sa-si faca jocul ?
    vedeti si partea buna a lucrurilor , omul asta s-a chinuit sa arate de-a lungul a doi ani , niste realitati , pe care poate unii le-ar fi vazut altfel . Chiar nu va inteleg ….
    Toti avem greseli : unii mari ,altii mai mici , important este sa intelegem ca suntem oameni si ca poate nu -azi , dar -maine cineva iti va ierta si tie , cum si tu ai facut-o azi .
    Ne place asa- tensiunea , raca asta … nu e destul ce se intampla in jur ? mai venim si noi cu bum-uri dintr-astea ?
    naayrame ,
    hai mai … chiar esti fara de greseala ? dincolo de revolta ta trebuie sa existe si o sclipire de bunatate , doar esti om …. vezi si tu cum faci sa se remedieze situatia … chiar dezamagiti….

    Apreciază

    • naayram said, on iulie 5, 2010 at 8:51 pm

      mario

      ce te intereseaza pe tine?
      sunt fara greseala in privinta lui saccsiv!
      pe tine nu e cunosc..vezi-ti de baticul tau!

      Apreciază

      • MARIA said, on iulie 6, 2010 at 2:10 pm

        naayram,
        dupa cum ai putut observa nu raspund la jigniri („vezi-ti de baticul tau!”).
        Tot scandalul a pornit ,de fapt , dupa cate am observat de la faptul ca saccsiv a folosit termenul ” tigan ” si nu ” rom ” , de aici toata inversunarea .
        Ca om matur ce esti , si ortodox ( pe deasupra ) ar trebui sa gandesti in perspectiva , si sa te intrebi ce vei castiga de pe urma razbunarii tale ? ( sa recunoastem ca in spatele actiunii lui Romeo S. , te ascunzi , de fapt – tu ) .
        Spune-mi ce castigi daca saccsiv ar intra la inchisoare ? Si ce castigi daca lasi situatia la un nivel crestin ? asa… iertand , ca doar si noi gresim , suntem oameni …
        Ai fost vreodata iertat ?

        Apreciază

      • naayram said, on iulie 6, 2010 at 7:24 pm

        maria

        eu nu am treaba cu romeo si nici cu saccsiv..eu nu sunt fraierul nimanui..desi amandoi ma iau de fraier!
        si problemele mele ,le rezolv eu-ca nu ma cerutb d ela matale sa imi fii sfauitoare!

        Apreciază

      • MARIA said, on iulie 7, 2010 at 3:04 pm

        nayraam ,
        „eu nu am treaba cu romeo si nici cu saccsiv..eu nu sunt fraierul nimanui..desi amandoi ma iau de fraier!
        si problemele mele ,le rezolv eu-ca nu ma cerutb d ela matale sa imi fii sfauitoare! ”

        Nu iti mai zic decat atat – escrocheriile de gen ” x” mi-a trmis un mail in care ma ameninta , cand de fapt acel ” x” e ” y” , se pot demonstra .
        Personal , cunosc acest joc . Nu faceti decat sa va atarnati saci in spinare ,singuri . Sper sa ii si puteti duce pt . ca atunci cand e vorba de justitie deja nu te mai joci de-a victima .
        De asemenea , prin comentariile tale ti-ai deschis un drum sigur catre celula , iar comentariu in care unii din cei ce acuza , afirmau ceva de genu ” si de ce nu te-as crede pt . ca ai fost recidivist ” dau de banuit – fericitule ! intelegi tu ?
        Atunci cand vreti sa mintiti , incercati mai intai voi sa va credeti pe cuvant .
        Iti promit ca iti voi face cadou un batic si te si ” imbrobod ” pe deasupra ( ai grija pe viitor la ce „rumegi ” pe aici , inchisoarea e pt . oricine incalca legea . ) .

        Apreciază

      • naayram said, on iulie 7, 2010 at 10:47 pm

        Mario
        repet vezi-ti de batic!

        Nu mi-e frica de tine si de nimeni..si daca vrei s ama imbrobodesti -ASTEPT…
        Nu inteleg ce va dai toti cu parerea..crezi cumva ca mie- frica?Afla ca eu sunt CURAT!
        NU AM CAZIER!NU AM FACUT FAPTE ANTISOCIALE…
        eu sunt marian nu romeo!

        cine calca legea sa faca inchisoare

        auzi ia hai s ane intalnim sa imi dai baticul…si s ama imbrobodesti..si poti veni cu sot cu tot..poate nu reusesti tu si incearca dumnealui..dar dupa cum vorbesti cred ca nu ai sot!D fapt capul femeii este Barbatul..si daca femeia nu e maritata …nu are cap??

        Apreciază

      • MARIA said, on iulie 11, 2010 at 11:07 am

        Naayram ,
        Tot insist sa-ti fac cadou un batic , esti tare invidios pe femei ( de imbrobodit esti deja ) 🙂
        Apropos amigos , spui tu ? „D fapt capul femeii este Barbatul..si daca femeia nu e maritata …nu are cap?? ” O FI ADEVARAT , DAR VEZI BATRANE … NU E CAZUL TAU , la tine in casa ori canta cot- codac , ori va canta asa , si in niciun caz : cucurigu 🙂
        Inca ceva, ma gandeam ca , consoarta ta ar fi putut sa te puna pe post de – CALCAIUL LUI AHILE , insa si calcaiul e folositor la ceva …. 🙂 . hmmmm … o sa-ti gaseasca ea o „utilitate ” :))

        Apreciază

  18. Dhisapienor said, on iulie 5, 2010 at 12:34 pm

    @Haricleu
    Intr-adevar, solutii lumesti nu mai sunt si pe zi ce trece suntem si mai aproape de puterea sistemului. Dar omul, asa cum e el facut, nu poate sa nu se teama. Tocmai aici sta maretia muceniciei: cel care se teme, alege mai dergaba moartea decat sa vorbeasca neadevarul si minciuna pe care este fortat de altii sa o spuna. Cuvantul „martir” (nu stiu unde am citit, probabil tot aici) vine de la marturie, de la marturisitor. Mucenicul devine marturisitor si plata marturiei sale e propria moarte, de care se teme, ca tot omul, dar pe care o primeste pentru credinta lui. Cred ca foarte putini dintre mucenici nu au frica(daca o fi vreunul). De aceea foarte multora le vorbeste Domnul sau Maica Domnului intarindu-i. Citind vietile lor, vei afla ce zic.
    Domnul sa ne ajute, sa ne lumineze sa alegem bine!

    Apreciază

  19. ioana said, on iulie 5, 2010 at 1:21 pm

    Duhovnicul meu are o vorba minunata : TU SA ITI VEZI DE PARTATICA TA CA DUMNEZEU NU TE INTREABA A PATRATICA VECINULUI !
    Cine are de cerut iertare sa o ceara si restu sa isi vada fiecare de necazurile lui.
    LASATI-L IN PACE PE SACCSIV DACA NU AR FI EL NU AM AFLA ATATEA INFORMATII DESPRE TOATE CELE…fiecare are rolul lui in viata asta…
    DOAMNE AJUTA!

    Apreciază

  20. Geo said, on iulie 5, 2010 at 1:35 pm

    Cei care mai intai au cunoscut iadul vor dori mai cu tarie raiul!Cei care au cazut, s-au intors la Hristos nu pentru ca asa au pomenit sau ca asa trebuie,nu!S-au intors pentru ca s-a petrecut ceva minunat cu ei.V-o spune cineva care desi nu a fost yoghin,a facut altele ,mult mai smintitoare si daca intr-o buna zi nu ar fi simtit prezenta lui Dumnezeu(aproape fizic)in preajma,nicicum nu s-as fi intors din smintitul drum pe care apucase.
    Fericiti cei ce au cunoscut „iadul”si pe care Dumnezeu i-a chemat la viata!Celui ce i s-a iertat mult,va iubi mai mult,nu-i asa?
    Asa ca nimeni nu are dreptul sa condamne pe cineva pentru pacatele marturisite si iertate de Hristos,prin dezlegarea preotului.
    Frate saccsiv,stai departe de toti cei care nu-ti cer ajutorul.Hristos a spus sa iertam de 70 de ori cate 7 iar cel rau a inventat datul in judecata pentru „te miri ce”.

    Apreciază

  21. eu said, on iulie 5, 2010 at 2:35 pm

    ” ….ca toata dreptatea noastra,ca o carpa lepadata este inaintea Fetei Tale….”

    si cu asta sper ca am spus destul. Dumnezeu sa ne miliuiasca pe toti amin.

    saccsiv,frate,Maica Domnului sa te binecuvanteze.
    bogdan,romeo, fratilor, Hristos a Inviat !

    in cinatea Maicii Domnului,impacati-va !

    Apreciază

  22. ady said, on iulie 5, 2010 at 2:49 pm

    nayraam

    Ce ai cu saccsiv ma tigane,iar tipi de dureri inchipuite magraonule…inca nu te-ai angajat plosnita ce esti…la munca garoiule,la arat in beton…nu la parazitat boanghenule puturos…da-ma pe mine in judecata balaure sa vezi ce proces iti fac…eu sunt anti semit, anti tigan, anti ungur, anti curve,anti orice strain care suge vlaga ROMANIEI…vreti toleranta,vam tolerat destul veneticilor,iar voi ati profitat de blindetea si bunatatea romanului…nu o mai da cu crestinismul,tigane ca nu esti…aduti aminte ca provii din tara satanei India cu Krisna, Buda si alti draci,deci natura ta tigane este satanista…asa ca toti tiganii sa se retraga la origini in India,nu mai poluati aerul pe aici…PS…luati si toti manelistii cu voi.

    Apreciază

    • naayram said, on iulie 5, 2010 at 6:35 pm

      ady

      tu ce ai cu mine ?ti-am furat painea de la gura, ti-am luat pantofii din picioare?
      tu de unde stii atatea despe mine mai KHULTULE?
      balaur eu nu sunt..poate esti tu om!
      vlaga romaniei „o suge„ tot romanii…smekeri si educati si cu gulere albe .
      LEGENDARA BUNATATE A VALAHULUI..HAHAHAHAH

      poza ta imi spune ca esti negru la sufleet..ceea ce e bine…
      natura ta valahule este tot satanista:ZAMOLXIANISTULE!

      tu esti Uncult! ia fa-mi ce proces vrei tu..sa vedem pe ce baza?

      PutuRos esti tu-iti pute sufletul de internaut fara simtul raspunderii
      nu ma cunosti si te arzi in arfutze..intelegi eminenta cenusie?
      aerul e poluat …dar:APA AERU` SI FRAERU`-conditiile de viata pe terra

      Apreciază

    • spellmacker said, on iulie 5, 2010 at 8:33 pm

      @Ady,te comporti ca un idiot.Unii incearca sa faca pace aici si apari tu ca o musca verde.Saccsiv cred ca individul asta ar trebui cenzurat nitel

      Apreciază

      • spellmacker said, on iulie 5, 2010 at 8:35 pm

        NAAYRAM,de ce il bagi in seama ?Pierzi timpul.Dal incolo.Nu merita.

        Apreciază

  23. marica said, on iulie 5, 2010 at 2:57 pm

    Saccsiv,nu-ti dai seama ca totul este o provocare a SISTEMULUI pentru a iesi la iveala nume de persoane si legaturile lor, care au preocupari asemanatoare, de lupta antisistem ?!
    Incetati si schimbati subiectele de comentarii ! Nu mai raspundeti la provocari !

    Apreciază

    • Hypatia said, on iulie 6, 2010 at 1:57 pm

      Si eu cred ca cele patimite de saccsiv sunt, in fapt, mana cea lunga a SISTEMULUI. Acesta stie bine sa foloseasca pentru sine toate informatiile prin care sa-si atinga scopurile. Adica, articolele de pe acest blog sunt anti-sistem, SISTem-ului nu-i place. Si atunci, incearca sa scape de blog. Cum? Simplu: varianta 1. INTIMIDAREA si vedeti ce traieste saccsiv. (la mine a avut efect, recunosc, dar am urmat sfatul duhovnicului care mi-a spus sa ma astampar si sa nu mai supar SISTEMUl, desi nu facusem nicio branza, nimic, in comparatie cu ce este acest blog). 2. INCHISOAREA. Ganditi-va, dupa tot scenariul prezentat de saccsiv, daca nu da semne de retragere, iar iudele fac jocul SISTEMULUI pana la capat,ce se va intampla cu blogul?
      Mi-e greu sa cred ca-l vor lasa in temnita sa se ocupe de el.
      S-a tot spus ca lupta e pe fata. Mai aveti dubii?
      Dumnezeu sa ne intaeasca in credinta! Doamne ajuta!

      Apreciază

  24. Marturiseste said, on iulie 5, 2010 at 3:53 pm

    Frate saccsiv, fie ca ai gresit fie ca nu, crestineste este sa iti ceri iertare. Noi doar pe Hristos trebuie sa il aparam cu orice pret. Daca se geseste fata de noi e bine sa iertam, iar frica…, frica-i de la drac. Daca il avem pe Dumnezeu alaturi cine ne va invinge? Sufletul e cel mai de pret dar pe care-l avem noi.
    Se vede ca esti provocat tot de SISTEM, fie ca nu vine din partea lui direct ci poate prin victime ale sale. Ca sa ai atata ambitie ca sa gasesti o persoana cu orice pret iti trebuie o vointa de fier, doar ca aceasta vointa nu poate veni decat de la diavol direct, cel ce sadeste gandurile rele:

    – Parinte, aghiuta stie ce avem in inima noastra?
    – Aceasta ar mai lipsi, sa cunoasca si inimile! Numai Dumnezeu este cunoscator de inimi si numai robilor Sai El le descopera uneori, pentru binele nostru, ce avem in inimile noastre. Aghiuta stie numai vicleniile si rautatile ce le sadeste in uneltele lui; nu stie gandurile noastre cele bune. Numai din experienta pricepe unele lucruri, dar si in acestea de cele mai multe ori greseste. Iar daca Dumnezeu n-ar ingadui sa le priceapa nici pe acestea, ar gresi mereu in toate, deoarece diavolul este intunecat. Vizibilitate zero!!! Nu stie, de pilda, un gand bun de-al nostru. Daca am vreun gand rau, pe acela il stie, pentru ca el insusi il sadeste . Daca eu vreau sa merg sa fac o fapta buna undeva, sa mantuiesc un om, diavolul nu stie aceasta. Cand insa acela ii insufla cuiva un gand si-i spune: ‘Du-te si mantuieste pe cutare om!’ – si il va broda in acelasi timp si cu mandrie, atunci stie gandul acesta. Prin faptul ca omul primeste mandria, da drept ispititorului. Lucrurile sunt foarte fine.

    Cu durere si dragoste pentru omul contemporan – Cuviosul Paisie Aghioritul, Cuvinte duhovnicesti

    Nu uita niciodata ca e vremea cernerii. Gandul asta sa fie mereu in minte si neaparat sa avem trezvia mintii care o dobandim numai prin rugaciune si post.
    Se vede cat se poate de clar ca tot raul din lume nu putea fi planuit decat de insusi satana. Oamenii singuri poate nu reuseau sa aduca lumea in halul in care este dar sa-i multumim lui Dumnezeu ca ne mai da si cate o palma dupa cap ca sa ne mai trezim.
    Iarta si treci peste daca poti. Dumnezeu le va randui pe toate.

    Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa ii binecuvinteze si pe cei ce-ti vor raul.

    Apreciază

  25. Claudiu said, on iulie 5, 2010 at 4:26 pm

    mda…prea multe nume (cum spunea si cineva mai sus)…mda.. marian cred ca nici nu-si da seama ce a declansat, dar il cred ca nu a avut/nu are intentii dusmanoase, … mda, „äla” cu plangerea penala stie ce spune si este ultima amenintare… mda…cred ca e timpul ca toata lumea implicata sa se intalneasca si sa discute (chiar daca ies scantei) decat sa se duca vorba din gura in gura (sau din tasta in tasta)… mda…mai ales in public…

    cu speranta ca trece,
    claudiu

    Apreciază

  26. clement said, on iulie 5, 2010 at 5:07 pm

    ADEVARUL nu poate avea un caracter calomnios niciodata!
    Deplang faptul ca sacciv a dat curs rugamintii lui Bogdan Stanciu. A facut-o, probabil din solidaritate editoriala si m-a mirat legatura evidenta dintre altermedia, sacciv si eufrosin. Pe ce cale a avut acces Stanciu la comentariul meu trimis saccivului?
    Cred ca sacciv nu a parcurs continutul comentariului meu si de altfel maniera de exprimare a interventiilor mele este departe de a a fi jignitoare, ramane deci adevarul care poate deranja. Ceea ce il supara pe BS este faptul ca lucid si documentat, din ce in ce mai multe persoane observa implicarea „dezinteresata” a domniei sale in zone publice pe care le tine sub observatie. Interesant este faptul ca altermedia cenzureaza toate comentariile care au legatura cu securitatea, grupul Roncea si unele sfere religioase.
    Atitudinea de vanare a comentatorilor incomozi este generala in Europa si altermedia ro.nu face exceptie. Este simplu de observat ca multe semnaturi interesante, competente si decente au disparut, aparand interventii agresiv vulgare. Scenariul invadarii Pietii Universitatii de catre tigani se repeta. Nici macar nu au ambitia de a fi originali, securistii de moda noua. A infiltra siturile religioase este noul obiect al muncii acestora dar painea ce o mananca nu numai ca nu este alba, cum isi imagineaza ei, ci mucegaita si plina de neghina.
    Sincer, dragi saccivieni, daca stilul meu nu va convine, daca opiniile mele va incomodeaza, comunicati-mi public acest lucru, fara a suprima acest mesaj. Am fost cenzurat sub comunisti, sub iliescieni, sub basescienii securisti, credeti ca ma suprinde atitudinea pe care o afisati publicand acest articol? Va doresc spor in bine tuturor si dialog placut cu romeo si cei asemeni lui.

    Apreciază

    • saccsiv said, on iulie 5, 2010 at 5:33 pm

      clement

      Intrebi:

      „Pe ce cale a avut acces Stanciu la comentariul meu trimis saccivului?”

      Pai l-a citit pe blog la rubrica de comentarii a acelui articol . In acea postare pe care am sters-o, il acuzai pe Bogdan de anumite chestii urate dar nu aduceai argumente. Asta e tot.

      Apreciază

      • clement said, on iulie 5, 2010 at 10:30 pm

        @ sacciv
        Multumesc pentru raspuns. Am pierdut pe undeva sirul, luat cu treburi. In privinta solidaritatii editoriale, ramane cum ziceam. Este drept sa raspunzi amical unui coleg de breasla dar este frumos sa manifesti respect pentru cel care isi dedica din timpul sau dialogului pe care il propui, mai cu seama cand persoana in chestiune este de buna credinta.
        Argumentele au fost expuse in alte interventii de-a lungul timpului. Nu intentionam sa public un „dosar” al acestei persoane, intrucat nu am nimic de impartit personal cu dansa. Era strict vorba despre principii. Alte situri i-au dedicat un spatiu important iar reflectiile mele nu i-au facut placere, asteptand elogii.TOTI suntem vulnerabili, perfectibili si trebuie sa acceptam si un dialog in contradictoriu in scopul ameliorarii muncii de benevolat, caci in zona benevolatului ne situam referindu-ne la siturile la care scriem, la Asociatiile la care colaboram, nu?

        Apreciază

  27. VIO 333 said, on iulie 5, 2010 at 6:50 pm

    Haricleu tu scrii : ” G-man cu tot respectul cati dumnezei cunosti tu ca ar exista? Eu stiu ca doar unul singur? Nu exista in realitate Dumnezeul nostru si Dumnezeii celorlalti, sper sa fi fost o scapare de a ta!”, iarta-ma , dar nu ai deloc dreptate ptr. ca noi spre exemplu ne inchinam la DUMNEZEUL TREIMIC , musulmanii la alah , altii la iehova si spre exemplu unul care fura din biserica zice : Doamne sa nu ma prinda ( dar tu crezi ca laDUMNEZEU se roaga el ? Atentie ca te duci cu viteza spre marea ratacire numita ecumenism. Intre noi ortodoxii vorbim intr-adevar de acelasi DUMNEZEU , dar cu restul sa ma ierti………
    Saccsiv , tu esti constient de faptul ca cel rau lucreaza in multe moduri si in general ne ataca acolo unde suntem slabi ( cerceteaza-te si vezi unde sunt bubele ). Ca un pacatos ce sunt eu nu am decit posibilitatea sa ma rog ptr. tine , dar cred ca ai face bine sa -ti consulti mai des si duhovnicul ( pe tema asta putem discuta mai mult , daca vrei trimite-mi un email ). Daca am suparat pe cineva ,sa ma ierte !
    DOAMNE AJUTA-NE PE NOI MULT PACATOSII !

    Apreciază

    • G-man said, on iulie 5, 2010 at 8:08 pm

      VIO 333 exista un singur CREATOR , inchinat in SFANTA TREIME TATAL FIUL SI SFANTUL DUH ,.
      nu ma intereseaza la ce se inchina altii , nu putem vorbi de alt Dumnezeu , decat Domnul nostru IISUS HRISTOS.

      Apreciază

  28. Ortodox pe stil vechi said, on iulie 5, 2010 at 7:11 pm

    Sa nu uitam cantecul „Cine este Dumnezeu mare ca Dumnezeul Nostru ,Dumnezeul lui Isdrail” Ieratati-ma si Dumnezeu sa ne ierte.

    Apreciază

  29. omp said, on iulie 5, 2010 at 7:17 pm

    din cate stiu cel mai greu, dar si cel mai frumos e sa ne cerem iertare de la cei care ne-au gresit, nu doar de la cei carora le-am gresit…

    pe pomelnic sa nu lipseasca vrajmasii… la fel sa-i pomenim in toate rugaciunile noastre personale…

    se poate apela si la Sfantul Fanurie: se dau 9 turte de post sau paini unor sarmani zicand: „pentru iertarea pacatelor mamei Sfantului Fanurie si pentru impacarea cu X” (sau pentru orice problema: sanatate, servici, familie, examene etc), iar a 10-a oara se da o placinta mare de post: ca multumire Sfantului Fanurie pentru ajutor. Personal am reusit cu ajutorul acestui sfant (chiar el a lasat „schema” sus-mentionata) in orice probleme (de exemplu nu ma intelegeam cu sefa, n-o puteam suporta… dupa cele 9 turte am inceput s-o iubesc ca pe mama etc). Cititi povestea vietii lui: in final e data si „reteta” de mai sus. Daca nu se implineste din prima „runda”, repetati „schema” si – in final – tot veti reusi…

    Doamne ajuta!

    PS – nu va fie frica decat de DUMNEZEU !!! De la un duhovnic la altul nu cred ca e bine sa plecam fara binecuvantare… iar daca e un dughovnic bun, n-ar trebui sa ne grabim a-l schimba…

    Apreciază

  30. A.R said, on iulie 5, 2010 at 7:30 pm

    Eu am mai scris si la ultimul articol pe tema asta. Nayram imi pare a fi un bolnav psihic care cauta atentie si se leaga de orice cu niste argumente futile ca sa obtina atentie.

    Si mie mi s-a intamplat sa trebuiasca sa imi las duhovnicul din cauza unui astfel de bolnav psihic acum un an. M-a urmarit nebunul si se culca in fata blocului la mine. Ma teroriza efectiv, a cautat si duhovnicul si l-a terorizat si pe el. Abia am scapat de el.
    Cred ca cel mai bine ar fi sa il ignori, nu ii mai da nici un fel de atentie pe blog. Am sa te pomenesc la rugaciune.

    Apreciază

    • naayram said, on iulie 5, 2010 at 8:20 pm

      A.R

      eu pe tine nu te-am facut nebun.Daca vrei sa intri in iad cu supozitii,fara sa ma cunosti si fara s avorbesti vreodata cu mine,treaba ta!
      Iisus a spus lar ac cine spune cuiva nebun este vrednic de gheena.
      Nu am nevoie de atentie!

      te rog sa iti retragi cuvintele.Daca nu, Dumnezeu sa te pedepseasca!

      Apreciază

  31. raduhumor said, on iulie 5, 2010 at 7:32 pm

    De la inceput recunosc ca n-am citit decat postarea ta, astfel ca poate ti-au mai spus si altii ce-ti spun eu acum :
    Daca esti recidivist si te paraste cineva, de ceva ce nu ai facut fi sigur ca nimeni nu te va condamna.
    Recidivismul adauga ceva la o pedeapsa pentru care ai fi fost condamnat si daca nu ai fi fost recidivist.
    Refuz sa cred ca cineva sa vrea sa-ti faca rau, dar la o cearta se spun multe …
    Cred mai degraba ca s-a urmarit atragerea ta intr-o cearta pentru subrezirea personalitatii tale creeate ca urmare a activitatii remarcabile de pe acest blog, iar tu ai intrat prea usor in jocul lor, ceea ce demonstreaza ca nu esti inca cel care ai vrea , sau am vrea sa fi …

    Apreciază

  32. raduhumor said, on iulie 5, 2010 at 7:33 pm

    nayram=maryan

    Apreciază

  33. sherlock_holmes said, on iulie 5, 2010 at 7:54 pm

    Si eu sint de parere ca virgula Ciinele care latra nu musca.Daca BogdanS se convinge ca nu tu esti acela care-l ameninta ( o pot face altii,folosindu-se de numele tau )…nu o sa intenteze nici o actiune penala.Ar face imens rau si ProVitei Bucuresti.Cred ca cineva acolo sus se bucura ca poate impusca 2 iepuri deodata…sint convins ca nici site-ul lui saccsiv dar nici ProVita nu sint binevazute de oamenii reptilienilor.
    Cit pentru tine,saccsiv…incearca sa interactionezi cit mai putin cu noi,cititorii,nu intra in polemici macar,nu folosi cuvinte jignitoare ( sa zicem ) la adresa unora,ca sa nu aibe de ce sa se lege,nu trimite emailuri compromitatoare in nici un fel…posteaza in principal mesajele care consideri tu ca sint bune pentru oameni….nu uita….site-ul tau este acum cu mult mai important decit tine ( mai in gluma vorbind ).Si sa faci si tu precum ii indemni pe oameni,aceasta fiind si singura solutie la ceea ce ni se intimpla: spovedanie deasa,rugaciune deasa,Sfinta Liturghie sa nu lipseasca…si un trai cit mai simplu ( fara banci,rate,sporirea averilor,cumparaturi excesive,certuri,chefuri,nemunca,politica,ziare,televizor…internet cu masura,…etc)

    Apreciază

    • G-man said, on iulie 5, 2010 at 9:49 pm

      sherlock_holmes ce sunt aceia „oamenii reptilienilor”?

      Apreciază

  34. sherlock_holmes said, on iulie 5, 2010 at 7:57 pm

    erata: RomeoS nu BogdanS…

    Apreciază

  35. Valentin said, on iulie 5, 2010 at 8:22 pm

    Draga Saccsiv, iarta-ma ca iti spun, dar consider ca aducerea la cunostinta publicului a confictului dintre tine si persoanele enumerate in articolul de mai sus reprezinta o greseala. Lucrurile de genul asta se pot rezolva mai repede si mai usor in particular.
    E ca si cum fiecare urla in gura mare : „Dreptatea e de partea mea!” (sa nu ma intelegi gresit, nu cred ca tu ai amenintat familia respectivului). In final nu poate iesi decat un circ.
    Am mai observat ca ai scris in titlul articolului cuvantul tradator cu litere mari. Crezi ca Romeo S. se va potoli cand va vedea asta, sau mai tare il vei irita? Incearca sa nu mai dai curs instinctelor de moment.
    Comunicarea va va ajuta sa stingeti acest conflict (nu cea prin intermediul articolelor, pe internet… ). Dumnezeu sa va lumineze!
    Despre ceilalti implicati in conflict nu voi comenta, acest mesaj e numai pt tine.

    PS: poate am fost prea direct, iertare!

    Apreciază

  36. Ion de la Chiuiesti said, on iulie 5, 2010 at 9:53 pm

    Am urmarit asa-zisul conflict inca din fasa si parerea mea este simpla: tara arde si voi va pieptanati. Sunt atatea de facut si voi va irositi in nimicuri!

    Cu scuze ca v-am intrerupt,
    Cele bune!

    Apreciază

    • Ciprian said, on iulie 5, 2010 at 9:55 pm

      Ai perfecta dreptate, poate ar trebui sa tacem cu totii…

      Apreciază

    • Ciprian said, on iulie 5, 2010 at 10:22 pm

      Daca ma uit mai sus un singur comment e la subiect din ce am postat eu, restul e pirdere de vreme cu n-aiRAM ca nu pare sa fi inteles o iota si nici nu vrea…

      Apreciază

      • naayram said, on iulie 6, 2010 at 1:21 pm

        nu am nevoie s ama inveti tu cipriane despre probleme ce nu te privesc!

        Apreciază

  37. Aurora said, on iulie 5, 2010 at 10:12 pm

    @Saccsiv, cred ca trebuie sa faci pace cu toti neprietenii tai si pe viitor sa ocolesti subiectele cu tigani. Sunt destui din aceasta etnie care s-ar simti lezati. Problema noastra nu sunt TIGANII, ci toti aceia care ii netezesc cararea lui antihrist.
    @Naayram – Maryan , cauta sa nu mai provoci tulburare, daca te preocupa mantuirea ! Pe mine nu ma intereseaza cat de negru esti – ce conteaza culoarea pielii in fata lui Hristos ?
    Crede-ma, m-am intristat pt. Michael Jackson ca si-a albit pielea, fiecaruia ii sta bine asa cum l-a lasat Dumnezeu. Dupa parerea mea, un tigan care se mantuie e mai alb de cat o suta de albi care se duc in iad pt. patimile lor. Eu zic ca e timpul ca duelul sa inceteze. Dumnezeu sa reverse peste noi mila Sa si pacea !

    Apreciază

    • naayram said, on iulie 6, 2010 at 1:22 pm

      aurora
      ce treaba ai tu cu mine?cui am provocat tulburare?tie?
      nu ma nevoie de sfaturi..vezi-ti de batic

      Apreciază

  38. crip 81 said, on iulie 6, 2010 at 8:53 am

    „si dusmanii omului vor fi casnicii lui ” .
    Ai rabdare , toate trec , numai mila Domnului nu trece ! Ce sa-i faci, trebuie sa ne mai si smerim nitel , ca altfel e greu cu mantuirea.
    Da zine macar numele de botez ca sa stim pe cine pomenim . Doamne ajuta!

    Apreciază

  39. I.L.j.p said, on iulie 6, 2010 at 4:36 pm

    Mah Nayraam tata, ia vezi-ti tu de viata ta si nu mai deranja lumea, nu mai fi tare-n gura pe net si sub pseudonime, si eu te pot cauta si te pot gasi , hai fa-ti un bine si lasa lumea in pace ! Sper ca s-anteles da?!!?!…cauti lumea , faci anchete, da’ cine esti tu baietel..?!!?!…Vb serios si nu de doua ori , lasa oamenii in pace si vezi-ti de treaba ta , e cel mai bine, pt toti.

    Apreciază

    • naayram said, on iulie 6, 2010 at 5:03 pm

      auzi mai „bunicutule„ ia cauta-ma sa vad ce imi poti face!ca vad ca dupa netu` gri toata lumea e pestrita la matze!
      Daca vrei sa imi cunosti abilitati-le cauta-ma!Eu nu ma feresc ..altii deranjeaza.

      Apreciază

    • naayram said, on iulie 6, 2010 at 5:08 pm

      I.L.J.P

      baietel sa-i zici copilului tau..
      daca vrei s avezi cam cum arata „baietzelu„ anunta-ma!

      Apreciază

  40. dianoraioana said, on iulie 6, 2010 at 4:42 pm

    Iarta, frate, ingaduie si putinul meu cuvant. Iti urmaresc blogul de o vreme (de cand l-am descoperit), mai aflu si eu pe ce lume traiesc. Nu ma cunosti si nu te cunosc mai mult decat de pe blogul fratiei-tale. Am avut totusi prilejul sa infrunt la un moment dat o opinie care-ti era cu totul potrivnica si sa fiu trimisa „la un dohovnic cu capul pe umeri”. Nu m-am suparat ca omul nu ma cunostea si facea acuzatii nefondate, m-a durut insa ca te vorbea de rau pe nedrept, aducandu-ti vina tocmai in ceea ce faci bine aici, pe blog. Pe scurt: te acuza ca imprastii „zvonuri alarmiste”, ca sfarsitul nu-i chiar aici etc. si ca vorbesti „fara binecuvantare”. Acum, de ce am iesit eu din tacerea mea? Nu ca as avea vreun lucru mare de spus, dar voiam sa-ti spun asta: si din acest rau poate sa iasa macar un bine: se lamureste omul (si altii ca el) ca ai un duhovnic si ai, prin urmare, binecuvantare in munca pe care o faci pe blog si in cele ce scrii aici. Pe de alta parte, am retinut ce a spus naayram undeva, mai la inceput: „am fost bagat in rahat ca un prost ce sunt”… Imi da „putin” de gandit! Iarta, frate, Doamne ajuta!

    Apreciază

    • naayram said, on iulie 6, 2010 at 5:06 pm

      Dianoraioana

      intr-adevar …eu vroiam sa ma intalnesc cu saccsiv sa facem un acatist..atat

      Apreciază

  41. omp said, on iulie 6, 2010 at 7:36 pm

    naayram,

    frumoasa intentia ta…. personal cunosc destule persoane de etnie roma si le consider – pe unele – chiar mai credincioase decat noi, romanii… si chiar foarte cinstite… chiar duminica asta in Biserica cineva lasase un banut la Sfanta Cruce din spatele Bisericii, pentru o tanara schioapa, facandu-i semn sa vina sa ia banutul de acolo… tanara n-a vazut banutul si a iesit din Biserica… apoi a intrat in Biserica o tiganca foarte credincioasa care cerseste pentru cei 6 copii ai sai… s-a inchinat la Sfanta Cruce, in genunchi… nu s-a atins de banut… apoi a intrat si fiica ei… iar acea persoana i-a facut semn fetitei sa ia banutul… fetita l-a luat si l-a dat mamei care a inceput s-o certe, pana cand acea persoana i-a explicat ca fetita n-a furat banutul ci i-a fost dat… La sfarsitul Sfintei Liturghii, tiganca noastra – drept multumire ca a primit de la Domnul banuti pentru copiii ei (are si un baietel in spital) – a scris un pomelnic si l-a pus, impreuna cu banutul la Sfanta Cruce…

    Apreciază

  42. Badea Cirtan said, on iulie 6, 2010 at 9:41 pm

    Frate Vasile ( Frate Saccsiv ) te rog frumos . termina cu tot felul de iertari la nu stiu ce tipmiti si idioti . Nu imi cer scuze pt. aceste cuvinte . Asta este adevarul .
    Trebuie eu oare , nevrednicul si pacatosul , sa-ti spun sa citesti psaltirea , sau fericirile cind te simti parasit de prieteni ? Sau sa nu-ti pui incredere in ajutorul omenesc , ci nadejdea in Maica Domnului ?

    Te intreb : Ai gresit cu ceva ?
    Ai scris minciuni ?
    Ai adus calomnie la adresa cuiva ,doar pt. a-ti hrani egoismul si orgoliul ?
    Ti-ai vindut sufletul la satana , cum au facut multi pina acum ?

    Ar mai fii multe de spus , dar ma limitez aici , in rest Bogdan , Romeo si avocatu;l Mihai sa-si vada de spurcaciunile lor …
    Nu-ti fie frica , nu te lasa santajat …scrie in continuare , citeste Viata Sfintului Iustin Popoviciu si ia exemple de acolo , Psaltirea si cite 3 pagini din Sfinta Scriptura in fiecare zi sa citesti si te vei intari .
    Toti papagalii astea ( ultimii 3 numiti mai sus ) sint niste marionete ale yoghinilor si masonilor ) nu-ti fie frica CU DUMNEZEU INAINTE …

    Un suflet avem , o credinta si un DUMNEZEU .
    Aminteste-ti :

    “FERICITI CEI CE FLAMANZESC SI INSETEAZA DE DREPTATE, CA ACEIA SE VOR SATURA.”
    “FERICITI CEI PRIGONITI PENTRU DREPTATE, CA A LOR ESTE IMPARATIA CERURILOR.”
    “FERICITI VETI FI VOI CAND VA VOR OCARI SI VA VOR PRIGONI SI VOR ZICE
    TOT CUVANTUL RAU IMPOTRIVA VOASTRA, MINTIND PENTRU MINE.”

    Parintele Arsenie Papacioc dupa ce la numit mason pe preafericitul patriarh daniel a spus intr-un interviu : In Fata Lui DUMNEZEU Tatal nu este grad si nici pregatire . Acolo sta doar dreptatea care este frate cu adevarul .

    Frate Vasile , eu am vazut MULTA dreptate din scrierile dumitale , lasa-i pe altii sa spuna ce VOR , scrie in continuare . si sa-ti fie invatatura de minte …

    DUMNEZEU TATAL a dat voie la satana sa intre peste tot , dar intr-un singur loc nu poate intra …

    Daca ai gresit cere-ti iertare , nu lasa ca soarele sa apuna peste cearta VOASTRA …daca nu ai GRESIT , NU LE LINGE TALPILE , fii tare …

    Repet sint multi lingai de parti DORSALE , care sint platiti de MASONII care au fost demascati cu ajutorul acestui BLOG , asa sint si cei 3 papagali …

    Cu Dumnezeu inainte si nu te teme .
    daca iti lipseste ceva scrie-mi un email . Nu ma cunosti nu te cunosc personal , dar avem prieteni comuni .

    Domnul si Maica Domnului sa te miluiasca !

    ” Fii pribegi ai tarii mele ,
    Necajiti printre straini
    Nu uita-ti menirea voastra ,
    De romani si de crestini ”

    Sf. Ioan iacob Hozevitul .

    Apreciază

  43. naayram said, on iulie 7, 2010 at 1:25 pm

    ” Fii pribegi ai tarii mele ,
    Necajiti printre straini
    Nu uita-ti menirea voastra ,
    De romani si de crestini ”

    Sf. Ioan iacob Hozevitul .

    nu UITA-TI….Ioan iacob hozevitul nu era agramat!

    Apreciază

  44. Badea Cirtan said, on iulie 7, 2010 at 8:20 pm

    Sf ioan Hozevitul nu era nici tigan si nici fatarnic ca VOI…nici lingau al dorsalului Yoghin si Mason

    Apreciază

    • naayram said, on iulie 7, 2010 at 9:36 pm

      Bade cartane

      dar nici roman nu mai este:
      „caci in Hristos nu mai exista elin,barbar,iudu,scit rob sau liber , ci toti suntem UNA„
      Crestinismul a adus Sfintenia.Sfintii au O PATRIE:IERUSALIMUL si O LIMBA:IUBIREA si O NATIUNE:BISERICA BIRUITOARE

      asa ca badeo cartane de ce vei matale sa dormi pe columna lui traian care v-a facut zob starmosii daci?Tu nu esti lingau la dorsale ca ai un nume asa sugestiva?

      Apreciază

  45. Badea Cirtzan said, on iulie 9, 2010 at 11:13 pm

    Vai Mincate-ar Raiu sa te manince …

    ASA ESTE , Sfintul Ioan Iacob Hozevitul nu este roman …bolnavule…

    Te pomenesti ca la-ti facun mason PE SFINTUL NOSTRU …

    Sau din neamul lui CIOABA , din care te tragi si tu …

    Uite mai frate si deavolul printre noi …
    Avea dreptate Jony Raducanu , cind a declarat la TV Citez : Neam borit ce sinteti …

    In rest ce sa zic , gradina etse mare , DOMNUL Va Rabda .

    Apreciază

    • naayram said, on iulie 10, 2010 at 2:49 am

      cartzane

      daca tot sunt bolnav te rog sa imi pui si diagnosticul DOCTORE

      eu nu sunt din namul lui Cioaba..eu sunt din alt neam..mai creator de genealogii

      Raducanu este un KASHTALO , nu stie limba romani.Nu are el ce discuta despre neam.

      CARTZANE O SA INRI IN IAD…CA M-AI FACUT NEBUN-ASTA DUPA CUVANTUL EVANGHELIEI….SA TE PEDEPSEASCA DUMNEZEU DE INCULT!

      VAD CA TOTI SPUNETI DESPRE MINE CA SUNT NEBUN..IA HAI S ANE INTALNIM CARZANE SA VEDEM CARE E NEBUN..VREI?

      Apreciază

  46. Badea Cirtzan said, on iulie 15, 2010 at 12:01 am

    … daca ai fii nebun nu ar fii problema ai avea o scuza …

    api tat neam din neamult tau de BOLNAVI sau genialogii … nu o sa reuseasca sa faca pt aceasta SFINAT TARA cit a facut acest DOMN RADUCATU , care tu dupa mintea bolnava il numesti nu stiu cum
    ….nu ma intinesc cu FRAIERII , am la mine la coliba destui …

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.