SACCSIV – blog ortodox

VIDEO: TELEGONIA – explicatia aparitiei corciturilor? IMPORTANTA VIRGINITATII …

Posted in FECIORIE, TELEGONIA, VIRGINITATE by saccsiv on iunie 30, 2010

   Vizionati va rog:

http://www.trilulilu.ro/mihaioana/e26efb3d2efc04

   Asadar, se destrabaleaza fata de mica si pe la spre 30 de ani, cand zice ca face si ea un copil (casatorita sau necasatorita, ca asa e trendul acum), isi alege un mascul plin de tot soiul de calitati si iese … te miri ce.

   Inca o dovada ca primitivii nostri strabuni, in primitivia lor, gandeau mai sanatos decat evoluatii zilelor noastre, caci isi maritau fetele virgine. Daca isi lua fata alba un negru, stia ca iese mulatru si nu mongoloid. Daca isi lua un alb, alb iesea.

   Ies acum uneori niste copii, de stai si te tot uiti cu cine seamana: parca nici cu tata, nici cu vecinul, nici cu colegul de serviciu. Si il vezi ca la adolescenta incepe sa aiba tot soiul de metehne si nu stie familia motivul … ca doar ei au pedigree, adica, in neamul lor, asa caracter n-au pomenit …

Reclame

100 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on iunie 30, 2010 at 8:58 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

    • hexaemeron said, on iulie 1, 2010 at 8:42 am

      Ungaria – http://waz.euobserver.com/887/30395

      Apreciază

    • hexaemeron said, on iulie 1, 2010 at 9:26 am

      Cu fecioria sunt de acord. Adevarat este si ca oamenii sunt din ce in ce mai depravati, iar asta are o influenta negativa asupra viitoarelor generatii(daca vor mai exista).
      In schimb cu telegonia… nu stiu ce sa zic:
      http://en.wikipedia.org/wiki/Telegony_%28pregnancy%29

      Apreciază

      • Veaceslav said, on iulie 1, 2010 at 9:35 am

        @hexaemeron,
        sunt dovezi frate ca e adevarat, rusii au demonstrato, in russia s-a nacut un copil negru de la familie de albi, si femeia a recunoscut ca a desfranat in trecut cu un negru (doar cu unul negru), va imaginati ce se inatmpla cand sunt mai multi? unica cale este pocainta, marturisirea pacatului si curatirea trupului prin scump si sfant Sangele Lui Iisus Hristos (prin impartasanie). Au mai fost facute si cercetari pe animale insa se tine totul in ascuns fata de publicul larg.
        Doamne ajuta!

        Apreciază

      • naayram said, on iulie 1, 2010 at 1:08 pm

        veaceslav chiaqr asa?!? e serios?da-mi si mie niste informatii..daca poti si vrei..e impresionant

        Apreciază

      • Veaceslav said, on iulie 1, 2010 at 6:58 pm

        @naayram,
        cunosti rusa? daca da, am informatie pentru tine.

        Apreciază

      • Pr. Vasile said, on iunie 17, 2011 at 4:23 pm

        @naayram

        Un caz asemenator este prezentat in cartea „Minunile Maicii Domnului”. Si mama nu era vinovata de adulter, dar cine stie cum s-a transmis informatia genetica.

        Pr. Vasile

        Apreciază

    • Dan said, on iulie 5, 2010 at 12:52 pm

      SAccsiv, ai dori sa publici o carte cu toata informatia de pe blog, sintetizata ?

      Apreciază

  2. G-man said, on iunie 30, 2010 at 9:34 pm

    stie careva unde se practica nasterea in apa in Romania , si cui este accesibil ca pret?

    Apreciază

  3. mandy said, on iunie 30, 2010 at 10:53 pm

    Legea nr 1 a vietii, a evolutiei si a progresului este maritarea fetelor- virgine.Popoarele nascute din curve pier in chinuri. Corciturile sunt produsele curvelor.Resurectia morala materiala si spirituala nu se mai poate realiza decat daca legea sacra a virginitatii va fi repectata cu sfintenie.altfel poporul roman e mort definitiv.

    Apreciază

  4. naayram said, on iulie 1, 2010 at 4:48 am

    adica Hristos nu a facut bine cand a insufeltit respectivul corcit..

    Apreciază

  5. naayram said, on iulie 1, 2010 at 4:48 am

    adica Hristos nu a facut bine cand a insufetit respectivul corcit..

    Apreciază

    • Veaceslav said, on iulie 1, 2010 at 6:20 am

      @naayram,
      Ieşirea – a doua carte a lui Moise, Capitolul 20:
      5. Să nu te închini lor, nici să le slujeşti, că Eu, Domnul Dumnezeul tău, sunt un Dumnezeu zelos, care pedepsesc pe copii pentru vina părinţilor ce Mă urăsc pe Mine, până la al treilea şi al patrulea neam
      Noi singuri, facem rau copiilor nostri daca ii nastem in pacate si fara de Dumnezeu.
      Doamne Miluieste!

      Apreciază

      • naayram said, on iulie 1, 2010 at 3:26 pm

        Da asa e dar zice Domnul tot in Vechiul Testament:

        „de acum inainte nu se va mai spune: parintii au mancat agurida iar copiilor li se strepezesc dintii„

        Apreciază

      • G-man said, on iulie 1, 2010 at 3:48 pm

        naayram , intra la ultimul articol cel cu casatoria la romani, vrea sa aud si parerea ta.

        Apreciază

      • Veaceslav said, on iulie 1, 2010 at 7:19 pm

        @naayram,
        Citeste te rog articolul de la
        http://vorbeintelepte.wordpress.com/2009/10/06/pacatele-parintilor-le-ispasesc-copiii/

        Apreciază

      • naayram said, on iulie 1, 2010 at 9:43 pm

        G-man

        eu sunt rom ,dupa cum stiti toti.La noi nu este acceptata casatoria intre noi si voi.Daca totusi se intampla sun 2 posibilitati:ori romul devine coniac, ori romanul devine evreu.Adica iese o combinatie cam rea, daca nu este dus la Bisrica.Asta am constat-o eu.Desigur ca pot sa gresesc si sas fie parerea mea.

        In traditia mea un rom ce nu vorbeste limba este un kastalo=om cu probleme mari.La fel, cel nascut din casatorie mixta.Dar exista o posibilitate kashtalo-ul sa invete limba si s invete ce inseamna romani pakiv=onoarea roma.Stiu ca suna ciudat si hilar pentru majoritatea cititorilor acestui mesaj, intrucat se stie ce parere aveti voi depsre noi.Dar va asigur ca si noi avem o parere tot atat de buna despre voi!

        Dar, inainte de orice, parerile astea „teologie„, „teologumene„ sau „geneticomene„ sunt cam ca si parerile lui Origene despre reincarnare.Teorii.Intrucat ORICE FIINTA UMANA ARE CHIPUL TREIMII-deci orice om poate deveni Templu al Duhului Sfant..nu conteaza rasa, intrucata in EL nu mai este elin ,barbar scit sau evreu!

        Noi suntem Israelul cel spiritual!Noi spunem la Liturghie „Vazut-am Lumina cea Adevarata„-adica Lumina Taborica…Noi suntem „Omul care-L vede pe Domnul!„-Ishrael!
        Daca ne-a fost daat sa avem Duhul Infierii care striga „Avva„ -inseamna a suntem toti Fii si avem Parte la Mostenirea Imparatiei Cerurilor!
        Iisus a stat pe Cruce pentru toate fiintele.Sangele Lui a curs si curge la Liturghie..nu inteleg ce e cu RASA?

        Apreciază

      • G-man said, on iulie 2, 2010 at 7:32 pm

        naayram daca traiesti in Romania esti roman,iar despre casatorie se poate vorbi prin prisma ca esti crestin si avem aceleasi reguli , daca pt tine etnia e inaintea oricarei discutii , uneori inaintea credintei e grav.
        ar trebuii pt cei ce nu recunosc tara asta sa li se ia cetetania si toate drepturile. sa fie ca in vizita cu perioada determinata , sa vedem unde pleaca , ca la fel gandesc si ungurii. si apoi sunt si o grmamada de romani cocalarizati si uite asa in loc de unitate avem dezbinare
        asa e voi sunteti alta rasa nu aveti treaba sa participati la razboi sa aparati tara ca nu e a voastra , dar cand vindeti tot felul de lucruri le vindeti romanilor nu ?
        ..marile caderi din madrie vin… iar asta cu rasa e mandrie.

        Apreciază

  6. PG said, on iulie 1, 2010 at 5:20 am

    mandy
    Corect ai spus , adevar ai grait ;

    naayram
    nu am inteles nimic

    Apreciază

  7. Ciprian said, on iulie 1, 2010 at 6:26 am

    Textual informatia din documentar se gaseste aici:
    http://duminicapoporului.ro/news/telegonia_fenomenul_degradarii_morale/2010-06-24-79

    Apreciat de 1 persoană

  8. roby said, on iulie 1, 2010 at 7:20 am

    Cum spunea parintele Tanase de la Valea Plopului, referitor la fetele care au mai multi parteneri pana la casatorie, memoria genetica a uterului. De aceea te miri ca-ti face nevasta un copil care are unele trasaturi si un comportament diferit de parinti s-au bunici.
    Cred ca acest lucru este foarte adevarat. Voi ce spuneti?

    Apreciază

  9. Veaceslav said, on iulie 1, 2010 at 7:44 am

    Stramosii nostri au stiut despre asta de foarte mult timp, se stie chiar si referitor la animale, ca daca un animal X de rasa este imperecheat cu altul Y fara de rasa, pe viitor animalul X de rasa nu mai da urmasi de rasa, chiar daca este imperecheat cu alt animal de rasa Z. Urmasii vor avea trasaturi comune (mici sau mari) de la animalul Y fara de rasa.
    Despre TELEGONIA nu veti auzi la TV sau in presa, deoarece imaginativa cat ar pierde „elitele” (diavolul) daca s-ar renunta la pornografie, pacatul desfraului etc.
    Sa luam aminte sa ne marturisim si plangem pacetele cat inca mai avem posibilitatea.
    Doamne Ajuta!

    Apreciază

  10. Aurora said, on iulie 1, 2010 at 8:12 am

    Foarte bine ai grait, Mandy. Este prea mult desfrau pe pamant, de aceea se apropie Judecata.

    Apreciază

  11. spellmacker said, on iulie 1, 2010 at 8:24 am

    Problema este ca femeia la primul ei contact sexual este defenitiv amprentata de cel care i-a fost primul barbat.Caracteristici ale acestuia vor marca defenitiv codul intern al femeii.Daca ea va avea mai multe contacte sexuale ,va prelua ememente nocive de la toti partenerii ei care ii vor influenta progeniturile pe care le va avea in viitor.Cu toate aste daca femeia se pocaieste ,isi regreta trecutul,face cele necesare sufletului,poate afla iertare la Dumnezeu si copii ei pot iesi cum trebuie.

    Apreciază

  12. s said, on iulie 1, 2010 at 8:27 am

    dupa parerea mea pacatele desfraului sunt cele care sunt la baza tuturor rautatilor !!

    Apreciază

  13. somebody said, on iulie 1, 2010 at 8:35 am

    Fete care isi pazesc fecioria pana la casatorie mai sunt, dar baieti…. Majoritatea baietilor sunt curvari nu numai inainte de casatorie, ci si dupa… Sfintii Parinti au randuit canoane identice si pentru fetele, dar si pentru BAIETII CARE NU MAI SUNT FECIORI IN MOMENTUL CASATORIEI.

    Apreciază

  14. aviarul said, on iulie 1, 2010 at 9:13 am

    breeee….. numai nebuni pe saitul matale..la inceput imi placea , nici acum nu este de lepadat , dar parca ai prea multi dezaxati pe aici. anyway , mult succes in continuare, esti preluat in disperare de telviziuni care nu recunosc ca au baza informationala de pe blogul tau si am vazut o caruta de lache care se chinuie sa te copieze pe alte bloguri.esti tare

    Apreciază

    • Ciprian said, on iulie 1, 2010 at 10:01 pm

      Un mare pacat e sa faci pe cineva nebun…dar tu crezi oare in pacat? Am ajuns oare la vorba biblica cum ca vor fi facuti nebuni cei ce sunt de fapt normali? Ia cerceteaza mataluta materialele de mai sus inainte de a ne face nebuni si dupa aia te rog sa iti cercetezi constiinta, mai suntem nebuni? Doamne Ajuta!

      Apreciat de 1 persoană

      • aviarul said, on iulie 2, 2010 at 9:14 am

        dragul meu. sunt unpicut specialist in genetica. nu pot si nu cred in posibilitatea ca femeia( adica femela de la specia homo sapiens nu chiar sapiens) sa aceepte acest tip de ” conservare ” pe termen lung a informatiei genetice. la alte specii este posibil pentru o perioada scurta (7-9zile) , la pisica merge mixarea informatiei dar alfel nu.mi-ar facea placere sa mai stam de vb dar din pacate acum am trb. si nebun? este o clasificare larga …..

        Apreciază

      • Veaceslav said, on iulie 2, 2010 at 11:29 am

        @aviarul,
        Astfel spun si geneticii din Russia, ca nu au o explicatie insa sunt fapte reale care demonstreaza asta, in Russia este un ginecolog care a asistat la nasterea a doi copii gemeni, unul alb si altul negru, copii sunt de la tatal alb insa femeia a recunoscut ca a avut in trecut relatii cu un negru. Omul niciodata nu o sa poata demonstra prin stiinta creatia Lui Dumnezeu!
        Doamne Ajuta!

        Apreciat de 1 persoană

      • Ciprian said, on iulie 2, 2010 at 10:06 pm

        @aviarul
        Sunt prea nesporit pentru a spune acestea de la mine, Parintele Arsenie Boca a spus-o si nu numai el din ce imi amintesc.

        Apreciază

      • Pr. Vasile said, on iunie 17, 2011 at 4:41 pm

        @aviarul

        NU trebuie sa te compari cu cititorii acestul site, ci cu geneticienii rusi, care, cred, ca sunt un pic mai specialisti decat tine in genetica.

        Pr. Vasile

        Apreciază

  15. elena said, on iulie 1, 2010 at 12:10 pm

    dar daca mama este fecioara in momentul casatoriei, iar tatal nu, se poate intampla ceva cu copilul?iese cum trebuie?

    Apreciază

    • spellmacker said, on iulie 1, 2010 at 3:14 pm

      @Elena,mama este vasul de conceptie.Ea este cea care pregateste si formeaza trupul copilului.In functie de ea ,copilul va avea o coliba sau un palat.Tatal nu are decat rolul de a „chema” sufletul nou nascut la intrupare.Cu cat tatal este mai elevat,mai stapan pe simturile lui (fara atasamente negative,alcol,tutun etc ) cu atat copilul care se va naste va avea mai putin de luptat in a stapani acel trup.Foarte importanta este taina casatoriei,binecuvantarea ei blocand elemente negative ale pacatului stramosesc.Daca nu exista casatorie,chiar daca mama a fost virgina ,din pacate , pot sa apara necazuri.De asta este bine ca cei care traiesc fara cununie,cu copii sau fara ,sa intre cat mai rapid in normalitate.
      Mama este cea de altfel care da nationalitaea copilului,nu tatal.

      Apreciază

      • naayram said, on iulie 1, 2010 at 3:23 pm

        spell amker
        zici ca am gresit la litere evreiesi..vreaus avad
        dar tu gresesti :in Scriptura scrie ca
        „1. Cartea neamului lui Iisus Hristos, fiul lui David, fiul lui Avraam.
        2. Avraam a născut pe Isaac; Isaac a născut pe Iacov; Iacov a născut pe Iuda şi pe fraţii lui;

        OBSERVI? tATAL A NASCUT FIUL…NU CONTEAZA MAMA…NU ESTE TRECUT NUMELE!

        si cu tot respectul, sunt dornic sa ma corijez, arata-mi cum amgresit cu literele vreiesti si grecesti…
        multumiri anticipate

        Apreciază

    • Ciprian said, on iulie 1, 2010 at 10:09 pm

      @Elena Foarte utila carte este Ridicarea Casatoriei La Inaltimea de Taina a Parintelui Arsenie Boca, vei gasi acolo tot ce trebuie sa stii despre perioada conceptiei, cele 9 luni sunt foarte importante iar copilul trebuie sa simta dragoste materna, apropiere de Dumnezeu si foarte important este sa nu se faca dragoste (sex) in timpul sarcinii, greseala promovata pe multe siteuri ale „sistemului” si chiar de unii ginegologi.

      Apreciază

      • Veaceslav said, on iulie 2, 2010 at 11:30 am

        „foarte important este sa nu se faca dragoste (sex) in timpul sarcinii, greseala promovata pe multe siteuri ale “sistemului” si chiar de unii ginegologi.”
        si de multe secte este promovata aceasta greseala mare

        Apreciat de 1 persoană

  16. Ciprian said, on iulie 1, 2010 at 2:05 pm

    Iar pentru a ajunge la desfraul sexual se porneste de la cel al stomacului (mancare si bautura) subtil stimulat de catre televizor si vedem un cerc vicios… SEX-TV-PAPA care duce la slabitrea mintii si a neamului…

    Apreciat de 1 persoană

  17. […] VIDEO: TELEGONIA – explicatia aparitiei corciturilor? IMPORTANTA VIRGINITATII … […]

    Apreciază

  18. greygrey said, on iulie 1, 2010 at 2:38 pm

    magnific,nu stiam nimic din asta :).

    Apreciază

  19. spellmacker said, on iulie 1, 2010 at 8:27 pm

    @naay ram, nu te lasi usor.Una este neamul unui individ,care are legatura cu sufletul,sau cu sufletele celor ce fac parte dintr-un neam.Acolo este tatal important.Dar trupul il da mama.Ea il face.Cu toate slabiciunile si calitatile.Cat despre litera „W” ,nu exista in alfabetul ebraic.VAU de care zici tu este doar V.V,sau VAU,ca sunet creator,apartine ordinului ingeresc Malachim,cei care se zice ca au creat regnul mineral,prin voia lui Dumnezeu.Daca literele evreiesti pot fi de tip mama,simple sau duble,V este una „simpla”.Fiecare litera a alfabetului ebraic reprezinta 3 lucruri :semn grafic,un numar si o idee .De aici rezulta capacitatea de forta a acestora legata de puterile universului.
    W este o introducere mai noua rezultata din grupul de litere VAV.Grupul de litere VAV este egal cu 6.Dupa unii ,valoarea de 6 a lui VAV data lui W este strict demonica.Se pare ca e o constructie artificiala.Unii zic ca ii apartine lui Crowley.
    Valoarea numerica a alfabetului ebraic pleaca de la fiecare litera adunata cu 6.
    De exemplu A=6,B= 12,C=18….Daca aduni, sa zicem literele ,dupa valorile aste ,la cuvantul computer ,obtii 666.Altii i-au locul fiecarei litere in parte.Adica A=1,B=2,C=3…
    Numai bine sa fie.

    Apreciat de 1 persoană

    • naayram said, on iulie 1, 2010 at 10:37 pm

      spellmaker
      desi nu sunt evreu-si sunt rom , inca d emic m-a preocupat s acitesc Scripura in evreica.pe atunci nu stiam ca Septuaginta este Biblia ortodoxii.Asa ca am invatat ceva ebraica si cva kabala.Problema este in felul umator:
      ordinea literelor evreiesti este clara..valorile sunt in ordin crescator:1=a,2=b,3=g

      despre vau/vav iti pot spune sigur(si orice evreu) ca are numarul de ordine 6.Acum ca vorbim de dublul w „european„-car este d efapt corespondentul englezesc al sunetului w din „war„ este alta problema de lingvistica.Este clar ca litera vav are valoare 6.

      tu declari:
      „Valoarea numerica a alfabetului ebraic pleaca de la fiecare litera adunata cu 6.„

      te contrazic..traditional este cum am spus 1=a,2=b..etc.
      daca nu crezi ia citeste mataluta „sefer ietsirah„ si „sefer ha zohar„.
      Si ca sa iti dau de gandit..ia spune-mi te rog ce este „atbash„ ..dar fara sa dai search pe google..
      afla preitene(fireste, de-mi permiti sa te numesc asa) ca exista multe aplicari de valori la alf ebraic..dar cea mai buna e cea clasica…
      cu respectele d erigoare
      un rom fara coniac

      Apreciază

    • naayram said, on iulie 1, 2010 at 10:53 pm

      nu este deloc strict demonica..fratele meu in lingvistica se stie ca sunetele evolueaza sau se transforma dupa dialect sau trecerea timpului
      exemplu
      MVZEV-MUZEU

      in ebraica litera beth cu punct(beth intarit) se citeste v.
      nu este strict demonica.cei ce vor sa ascunda adevarul ca www=666 folosesc atificii de 2 lei
      sa-ti arat:
      vav se citeste si vau–-intelegi ?de la coada este „uav„..iar v final devine u..ca in world wide web

      eu nu stiu cu cine ai invatat kabala de zici ca literele evreiesti pleaca de la 6..pai cu celelalte numere cum ramane?

      Apreciază

  20. naayram said, on iulie 1, 2010 at 11:07 pm

    spellmaker tu zici

    „VAU,ca sunet creator,apartine ordinului ingeresc Malachim„

    fara suparare, stii sigur? asta e kabala teurgica adecatelea pe grai banatenesc vrajitorie ..chemarea demonilor.In toata Traditia crestina nu scrie(cel putin asa stiu eu-astept sa ma contrazici) ca literele evreiesti apartin ingerilor.
    Noi in Sfanta Scriptura suntem invatati ca sunt limbi ingeresti-dar nu ne spune care-s alea Pavel.
    ca Ingerii au nume , neindoios-dar sa clasifici ingerii dupa litere e ciudat pentru un crestin ortodox!

    Apreciază

  21. naayram said, on iulie 2, 2010 at 5:25 am

    Sfantul Neofit a fost rabin si s-a facut calugar pe Athos.

    Cum zice David: la Psalm 95 Stih 12. “Atunci se vor bucura toate lemnele pădurii, înaintea feţii Domnului, că vine, că vine, să judece pământul”. Zice de 2 ori că vine, că vine, ca să arate două veniri ale lui Hristos: una pentru mântuirea lumii, iar a doua venire, pentru ca să judece lumea. Iar în limba evreiască, se scriu cuvintele acestea «că vine» “Kiva Kiva”, cu treizeci şi trei de slove, şi după cea evreiască, şi după cea românească. Adică slova “k”: douăzeci; slova “i”: zece; slova “v”: doi, şi slova “a”: are unu, care peste tot fac trei zeci şi trei .
    Şi aşa se înţeleg cuvintele lui David: “Atunci se vor bucura toate lemnele Pădurii, înaintea feţii Domnului, că vine”. Dar cine vine? Răspunde de aici înainte: adică acela vine, care au petrecut pe pământ, împreună cu oamenii, treizeci şi trei de ani.
    Dar pentru ce vine a doua oară? Că destul este cu venirea cea dintâi.
    Răspunde David: “Că vine ca să judece”. Venirea cea dintâi au fost pentru mântuire. “Căci au venit Fiul omenesc, ca-l să mântuiască pe cel pierdut” Luca Cap. 9 Stih 56.
    Iar venirea a doua, va fi pentru judecată, ca să răsplătească fiecăruia după faptele sale.

    Înfruntarea jidovilor
    de Neofit Cavsocalviţiu 1803

    SPELLMAKER VEZI CA NEOFIT AICI CITESTE “B“CARE E A DOUA litera CA “V“ –INTELEGI?

    daca nu crezi mergi la pdf-ul asta cu psalmul in ebraica si vezi ca scrie “KIBA“-insa sfantul il citeste“ KIVA“

    http://www.scripture4all.org/OnlineInterlinear/OTpdf/psa96.pdf

    Apreciază

    • spellmacker said, on iulie 2, 2010 at 8:05 am

      De acord cu tine in toate,interpretari se pot face mii.Cat despre trecerea literelor de la 6,12,18,24….este foarte des intalnita si folosita.Despre Malachim gasesti in Zohar.Cuvantul „atbash” ma depaseste.Nu am avut interes si timp sa aprofundez la acest nivel.Poti sa imi zici prietene,pentru ca de fapt ne cunoastem de multi ani.

      Apreciază

  22. Vasilisa said, on iulie 2, 2010 at 10:14 am

    Ce discutati voi aici e legat de profesia mea si de aceea imi permit sa intervin in discutie. Este foarte putin probabil ca telegonia sa se manifeste la oameni.

    Iata si alte pareri:
    http://english.pravda.ru/science/health/94136-telegony-0
    http://en.wikipedia.org/wiki/Telegony_(pregnancy)

    Nu cred ca e cazul sa apelam la pseudo-stiinta ca sa le demonstram oamenilor necesitatea respectarii celor 10 porunci.

    Apreciază

    • saccsiv said, on iulie 2, 2010 at 10:21 am

      Vasilisa

      Sora mea, defineste te rog stiinta si pseudo-stiinta.

      Apreciază

      • Vasilisa said, on iulie 2, 2010 at 10:25 am

        Stiinta care nu se bazeaza pe dovezi adevarate ci pe speculatii.

        Apreciază

  23. Vasilisa said, on iulie 2, 2010 at 10:24 am

    Citez din articol:
    „Ies acum uneori niste copii, de stai si te tot uiti cu cine seamana: parca nici cu tata, nici cu vecinul, nici cu colegul de serviciu”

    Explicatia pentru enigma asta ar putea fi foarte simpla: poate ca seamana cu barmanul, postasul, sau cu antrenorul de fitness…ma scuzati, dar asta e realitatea lumii in care traim.

    Chiar daca mama e femeie la locul ei uneori copii seamna cu strabunici sau chiar cu stra-stra-bunici. Ereditatea poate sari peste o generatie sau chiar mai multe. Tine de modul cum se mosteneste materialul genetic.

    Pe de alta parte sunt atatea viitoare mame care beau, fumeaza, mananca aiurea, se streseaza, se desfraneaza si mai ales nu se roaga pe perioada sarcinii incat nu e de mirare ca bietii copilasi ies asa cum ies….

    Apreciază

    • Veaceslav said, on iulie 2, 2010 at 11:34 am

      @Vasilisa,
      te rog frumos sa-mi spui atunci daca stiinta poate si daca va putea vreo data sa explice cazul din rusia. In Russia este un ginecolog care a asistat la nasterea a doi copii gemeni, unul alb si altul negru, copii sunt de la tatal alb insa femeia a recunoscut ca a avut in trecut relatii cu un negru. Cei mai buni genetici din Russia spun ca la momentul dat, stiinta nu are inca explciatii pentru asa ceva insa fenomenul este real, si este studiat si de niste fizicieni rusi.

      Apreciază

      • Vasilisa said, on iulie 2, 2010 at 12:00 pm

        @Veceaslav,

        o sa ma documentez si o sa iti raspund. Cazul prezentat de tine reprezinta un argument in favoarea telegoniei insa nu e dovada ca telegonia functioneaza ca un mecanism universal.

        Modul in care este organizat si se transmite materialul genetic ar exclude insa posibilitatea telegoniei la om. Daca studiezi cu atentie un manual de genetica o sa imi dai dreptate.

        Apreciază

    • ihodios said, on mai 27, 2015 at 1:51 am

      ,,,,,,,,,Chiar daca mama e femeie la locul ei uneori copii seamna cu strabunici sau chiar cu stra-stra-bunici. Ereditatea poate sari peste o generatie sau chiar mai multe. Tine de modul cum se mosteneste materialul genetic.

      Pe de alta parte sunt atatea viitoare mame care beau, fumeaza, mananca aiurea, se streseaza, se desfraneaza si mai ales nu se roaga pe perioada sarcinii incat nu e de mirare ca bietii copilasi ies asa cum ies….,,,,,,

      DE ACORD

      DAR AICI se vorbeste despre cele care au fost cu alt/alti barbati inaintea de conceprerea copilului cu sotului si au fost impregnate la nivel de ADN – CROMOZOMIAL cu samanta masculina de la bartatul / tii, anterior sotului. Se stie ca femeria pe tot parcursul vieti poarta in sange urme AND DE LA TOTI COPIII, NASCUTI SAU AVORTATI de ea pe tot parcursul vietii : aici intra toate avorturile ce iau nastere in urma actiunii anticonceptionalelor ingerate de ea sau dispozitivelor folosite care omoara embrionul fecundat .

      Apreciază

  24. Vasilisa said, on iulie 2, 2010 at 10:43 am

    Uite frate Saccsiv, o sa incerc fac sapaturi despre telegonie si sa cantaresc cu atentie argumentele pe care le voi gasi.

    O sa dureze cateva saptamani intrucat am si eu multe pe cap. Chiar nu voiam sa mai comentez insa m-a prins discutia cu Maria de la „Casatoria la romani”.

    Daca ce voi gasi dovedeste validitatea telegoniei, in regula, o sa postez un comentariu.

    Doamne ajuta

    Apreciază

  25. lorena said, on iulie 2, 2010 at 3:26 pm

    http://cadin.weblog.ro/2009/07/25/ereditate-trup-si-suflet/

    « Genetica si Telegonia

    Ereditate trup si suflet
    Înrebarile stiintei???

    1. Prin ce împrejurare vine defectarea genezelor, încât avem de-a face cu geneze recesive?
    2. De unde accidentele astea genetice ale vieţii?
    3. Cine ţine contabilitate în infinitul mic?
    4. Cine face calculul probabilităţilor şi încă n-a sfârşit probabilităţile?
    5. Aş mai vrea să ştiu de asemenea: de ce legi ascultă celula generatoare maternă, când în procesul de fecundare elimină prin cele două globule polare jumătate din nucleolul său, ceea ce însemnează reducerea formulei cromozo-mice de la 2N, la N, sau din 48 la 23-24 perechi cromozomice9
    6. Acelaşi lucru se întâmplă tot atunci şi cu celula generatoare paternă, când îşi frânge gâtul şi păţeşte aceeaşi reducere cromozomică?
    7. Ce calcul se face atunci, ce sentinţă se pronunţă atunci, de pică hotărârea expulzării, pe materialul acelor perechi şi nu pe-al altora; căci încă nu se diferenţiaseră boabă de boabă, şi iată se şi treziră afară din simfonia vieţii?

    -Hazardul, întâmplarea? E ăsta un răspuns?
    -Legile? Ale cui legi? Ale lui Mendel? Legile sunt ale celui ce le găseşte, sau ale Celui ce le-a făcut? Cine urmăreşte aplicarea lor? Mendel, Morgan, ştiinţa, sau Autorul lor? Ce vreţi să înţelegeţi prin legile vieţii? Că viaţa şi le-a dat sieşi de la sine şi se supune lor? Aşadar ştiinţa, cunoscând legile, de ce nu creează şi ea viaţa?Nu poate Nu! Fiindcă şi viaţa şi legile depăşesc hotarele ştiinţei şi nu pot fi cuprinse şi ştiute absolut decât de Cel ce a creat viaţa dm nimic. Autorul vieţii şi al legilor ei e Dumnezeu, ştiutorul şi susţinătorul lor, în desfăşurarea timpului.
    Realitatea, oricare, nu se explică suficient, Iară referinţă şi la autorul ei, care e Dumnezeu, nu ştiinţa omului.
    De aceea se şi întâmplă atâta gâlceava, fiindcă realitatea vie. şi îndeosebi omul e socotit mai mult numai din partea lui materială, supusă simţurilor, analizelor şi microscoapelor. Omul, în întregul lui, e din ce în ce mai necunoscut. De aceea, cei ce se mărginesc numai la cunoştinţa unilaterală, inevitabil ajung în înfundătura aroganţei care nu ştie nimic – ceea ce păţesc numai petecani ştiinţei.
    A nu şti şi a recunoaşte aceasta, nu e totdeauna o vinovăţie uneori e chiar virtute; însă a şti puţin, şi a face gâlceava că ştii totul. asta e descalificare şi ruşine, şi totdeauna o vinovăţie.
    „Cel ce ştie mult, cu adevărat, încât împingând întrebările a ajuns să dea de limitele cunoaşterii ştiinţifice, pe acela consecvenţa şi adeveritatea teoretică îl duc până în sanctuarul religiei. In adevăr, să presupunem ca fapt împlinit, că am împins consecvenţa cercetării aşa de departe, încât ştiinţa a ajuns a cunoaşte toate legile care guvernează procesele lumii. Să mai presupunem că spiritul teoretic şi-a sărbătorit şi acest ultim triumf al lui, de-a putea întruni într-un sistem închis toate relaţiile şi cauzele care compun fenomenalitatea lumii, şi că, în ochii savantului unor îndepărtate vremuri viitoare, universul a ajuns să fie cunoscut, până în ultima lui taină, ca o icoană perfect închegată, ca un ciclu închis de relaţii. In momentul acela va fi rămas totuşi o întrebare căreia ştiinţa nu-i va fi răspuns încă, şi anume: de ce universul are tocmai forma pe care o are; de ce ciclul închis, pe care ştiinţa a izbutit să-l obţină, are tocmai limitele pe care Ie are, şi nu altele şi, în definitiv, de ce lumea este supusă tocmai acelor legi, pe care ştiinţa, găsindu-le, le-a stabilit, şi nu se supune altor legi?
    Iată nişte întrebări cărora ştiinţa nu le va fi dat răspuns, nici măcar la capătul ultim al cercetărilor sale. Iată însă o întrebare, căreia îi răspunde religia, atunci când afirmă fierbinte existenţa unui Dumnezeu personal, exterior lumii, dar totuşi străbătând-o, şi care a creat-o din nimic, aşa bum e, printr-un act suveran de alegere din infinitul posibilităţilor, şi, prin urmare, cu afinitate, cu iubire pentru această unică formă a ei.
    Ni se pare, fără îndoială, că spiritul de consecvenţă şi veracitate trăit cu ultima adâncime, vine să mărturisească nu numai relativitatea spiritului ştiinţific şi nu numai insuficienţa sa în faţa ultimelor probleme ale speculaţiei, ci mai mult decât atâta. Cele două atitudini, ştiinţifică şi religioasă, se transformă chiar în ardoare, în simţ pentru misterul, care-i înconjoară domeniul, asupra căreia se întinde ancheta ştiinţifică, în adoraţie pentru fiinţa care, stând în afară de lume, a creat-o, o conduce şi o susţine cu iubire.
    Se poate vedea – pentru cine vrea să vadă – că un atare chip de-a rezolva gâlceava între ştiinţă şi religie nu presupune nicidecum o renunţare la atitudinea ştiinţifică. In marele cadru de mister al lumii, atât în infinitul mare, cât şi în infinitul mic, atitudinea ştiinţifică poate continua să-şi dezvolte valorile ce-i sunt proprii. Ceea ce însă trebuie combătut, în lumina analizelor de până acum, este aroganţa ştiinţifică, dogmatismul ei îngust şi miop, vicii pe care, de altfel, adevăraţii savanţi nu le practică niciodată.”
    Pricepem prin urmare, fără să trebuiască a mai înghesui genetica la colţul neputinţei cu urgia întrebărilor, că problema eredităţii mai are un capăt, dincolo de biologie şi probabilitate. Chiar numai factorul eredităţii, ca să fie cunoscut îndeajuns, depăşeşte limitele ştiinţei pozitive.
    LEGILE ŞI FĂRĂDELEGILE
    Dacă ştiinţa ar putea prinde momentul când apare în părinţi o geneză defectivă, ar însemna pentru ea un adevărat triumf. Aceasta, numai când ar fi posibilă examinarea pe viu, un interval de vreme, fără ca experienţa să stingherească insul de observaţie cu nimic, în mersul său obişnuit de vieţuire – ba nici măcar să nu ştie că e urmărit cumplit de microscoape, raze, reacţii, ani de-a rândul, zi şi noapte, ca să se prindă momentul şi împrejurarea când o cromiolă sau geneză dominantă devine o geneză recesivă. Cam aşa cerea doctorul Carrel – alt american, francez de baştină, şi la început preot – om de impresionantă sinteză a formelor culturii. Fireşte, nu se va întâmpla niciodată ca ştiinţa omului să ajungă în condiţiile absolute ale cunoştinţei. . ■ în condiţiile absolute ale cunoştinţei nu e decât Dumnezeu, care cunoaşte desăvârşit totul, fără să stingherească libertatea de mişcare a omului. De aceea, fiindcă ştie absolut, a dat omului legile vieţuirii sale şi puterea de-a vrea sau a nu vrea să le respecte – cinstea primejdioasă a libertăţii voinţei. Deci, dacă se învoieşte să rămână între rosturile sale, gândite de Dumnezeu, vieţuieşte după fire în toată libertatea. Dacă însă omul nu vrea să rămână în rosturile firii, ci merge împotriva legilor vieţii, împotriva firii, atunci îşi viciază libertatea sa, îşi primejduieşte viaţa sa, aduce infirmitatea în fire. întrucât omul vieţuieşte contra intenţiei lui Dumnezeu, întru atât zicem că păcătuieşte. Păcatul deci e călcarea legilor vieţii, printr-un abuz de libertate. Fapta aceasta are urmări. Dumnezeu 1-a prevenit pe om şi-l previne mereu.
    GENETICA ACUM 3.500 DE ANI
    Cu toată mirarea multora, documentul există, şi, cu oarecare bunăvoinţă, textul desluşeşte problema eredităţii mult mai bine, decât teoria cromozomică modernă, întrucât indică şi factorul primordial al eredităţii – Dumnezeu: mobilul, izvorul şi susţinătorul a tot ce se mişcă, trăieşte şi există.
    Iată Genetica modernă, dată în nucleu lui Moise, de Mântuitorul însuşi prin revelaţie, acum 3.5oo ani pe muntele Sinai. Nu e nici o mirare: Iisus avea conducerea spirituală şi înainte de venirea Sa în trup omenesc. Pe urmă, că iniţia pe Moise în tainele eredităţii nu este nici o mirare, întrucât cine poate să cunoască mai bine omul, decât Cel ce 1-a făcut şi i-a dat legile vieţii? Cuvântul acesta rămâne adevărat chiar dacă Dumnezeu ar fi făcut numai prima celulă vie şi în ea ar fi comprimat toate posibilităţile ulterioare de dezvoltare, până la formele prezente şi viitoare. încă nebănuite de noi. Daca va fi fost creaţia aşa. Dumnezeu e cu atât mai mare.
    Stăruim asupra faptului că Iisus e creatorul omului şi ca gen aparte şi ca persoană îndeosebi până la sfârşitul vremii. In această creaţie conlucra cu părinţii pământeşti menajându-le libertatea, dar prevenindu-i că, în cazul când Ii calcă legile, calcă viaţa propriilor lor copii.
    Deuteronom 5:
    9.Eu, Domnul Dumnezeul tău, sunt Dumnezeu râvnitor, care pedepseşte vina părinţilor în copii
    până la al treilea şi al patrulea neam – pentru cei ce Mă urăsc.
    10….Şi Mă milostivesc până la al miilea neam, cătră cei ce Mă iubesc şi păzesc poruncile Mele.
    După teoria cromozomică, văzurăm cum apar genezele recesive în urmaşi: după legile eredităţii, care nu sunt altceva decât legile probabilităţii. După textul Scripturii e clar că toată recesivitatea apare în părinţi pe urma vreunui păcat. Ştiinţa, neavând termenul, nu poate da răspunsul la întrebarea: cum au apărut în ascendenţi genezele defective, prin ce accident, sau după care legi? Sau mai pe larg: prin ce împrejurare, independentă şi anterioară procesului eredităţii, apar în cromozomi, de unde nu erau, aceste granule infinitezimale degenerative şi cu urmări dezastruoase, pentru o eventuală progenitură? Ca să răspund pe scurt, genezele recesive apar în ascendenţi în chip inde¬pendent, nu după legile probabilităţii, ci după legile care atârnă peste fărădelegi.
    Toate faptele omului, toate mişcările lui, se înseamnă undeva, într-o nevăzută carte, şi se înseamnă şi în sămânţa sa, şi cu aceasta îşi trage urmaşii sub povara isprăvilor sale. Legile vieţii sunt legile Creatorului; păcătuieşti împotriva lor, nu scapi fără mustrarea lui Dumnezeu. Deci, nu ne mai tocmim, că Dumnezeu n-ar avea cuvânt în biologie şi că venirea lui Iisus la nuntă ar fi numai un simplu fapt divers, fără o semnificaţie neînchipuit mai largă pentru aducerea şi conducerea personală a fiecărui om ce vine în lume.
    înainte de a exista ca persoane pământeşti, existăm ca gând, ca intenţie a lui Dumnezeu. Cine ştie, dacă nu El are de adus în viaţa pământească, în fluviul timpului, atâtea feţe omeneşti, încât numărul lor să împlinească toate posibilităţile de configuraţie câte le oferă structura noastră genetică
    De faptul că suntem oarecum anteriori faţă de forma noastră pământească, însuşi ne spune, învăţându-l pe Ieremia când acesta încerca să se apere de misiunea cu care-l rostuise pe pământ:
    Ieremia 1:5. înainte de a te urzi în pântece… te-am sfinţit şi te-am rânduit prooroc printre popoare.
    Suntem prin urmare de obârşie spirituală, făpturi spirituale, trimise vremelnic într-o închisoare de carne şi oase, şi împlinind un destin, între ceilalţi fii ai lui Dumnezeu şi fraţi ai noştri.
    DISPOZIŢII DE DREPT BISERICESC CONFIRMATE DE GENETICĂ
    în spiritul teoriei cromozomice, putem înţelege şi unele norme de drept bisericesc, ca de pildă oprirea căsătoriei între rudenii. Astfel, la rudenia de consângenitate, în linie directă, căsătoria e oprită la infinit; iar în linie colaterală se îngăduie abia la depărtarea gradului opt:
    De la un strămoş primar, se transmit în copii, nepoţi, strănepoţi, – cum zice Scriptura – până într-al treilea şi al patrulea neam, câteva grupuri de geneze recesive – urmare a cine ştie ce păcate – însă în stare latentă. Dacă se urmează şirul căsătoriilor cu persoane sănătoase în privinţa aceea, genezele lor dominante acopăr infirmitatea corespunzătoare şi, astfel, urmaşii au toată aparenţa sănătăţii.
    Dacă însă urmaşii, în gradul 4, 5, 6, 7 sau 8 de rudenie se vor căsători întreolaltă, atunci în copiii lor vor apărea, cu probabilitate maximă, genezele recesive ale străbunului, în pereche perfectă, şi deci, infirmitatea fără leac, corespunzătoare acestei perechi.
    Iată de ce Biserica, observând degenerările ce trebuie să le în-dure urmaşii căsătoriţilor rudenii, declară vinovate asemenea căsătorii şi le opreşte. Unirea averilor a fost pricină de multă bătaie de la Dumnezeu: sau multă bătaie au mâncat oamenii de la lăcomie. (extras din cartea “Cararea Imparatiei” de Ieromonah Arsenie Boca, capitolul Ereditate si Spirit)

    Apreciază

  26. Vasilisa said, on iulie 2, 2010 at 5:35 pm

    Material despre subiectul dezbatut–mai jos. Traducerea din rusa in engleza nu e foarte buna.

    O sa revin cand voi avea ceva concludent.

    Doamne ajuta.

    http://decalogxxi.livejournal.com/640.html

    http://miloserdie.ru/index.php?ss=20&s=36&id=10706

    Can a white mother and white father born „little fellow in black” child? Yes, if for a few years before marriage my mother had an affair with an African, supporters say Telegony: „The first man passes his entire genome of the future offspring.” Recently Telegony increasingly becoming a tool of church sermons. Indeed, if science has proved that premarital intercourse involve themselves as irreversible and disastrous consequences – not the best there is an argument in defense of chastity?
    Opponents Telegony tell a story like this: when a priest in the Sunday school to teach children the Telegony in the class was a boy whose mother even before they get to know the baby’s father, was married to another man, and the kid knew that. After listening to the priest, he asked: „So then, my dad – it’s not my dad? So I did, was born not known from whom? „.

    Telegony (from Greek: TV – „far” and genos – „origin”) – this idea that the first sexual partner affects the phenotype (outward signs) subsequent offspring are born from another partner. Confidence in the existence of the phenomenon Telegony was distributed in the XIX century among the „breeders” – people involved in breeding thoroughbred animals: dogs, horses, etc. However, for many years Telegony was well forgotten and only at the end of XX century about it remembered Orthodox public. „When my student brought me a brochure on Telegony, I do hair stand on end from the pseudo-level discussion of this problem! Does Telegony scientific status today? It is safe to say that this misconception – Galina commented Muravnik, a geneticist, teacher’s Biblical Theological Institute of St.. ap. Andrew. – This theory emerged in the 60-ies of the XIX century, when there were still no known laws of genetics, nor particularly embryogenesis, it was not possible to conduct accurate scientific experiments necessary to demonstrate any scientific hypothesis. ”

    The brochure, which Telegony obliged to present its popularity, went out of ten thousand copies in the beginning of the two thousandth years and was named „Chastity and Telegony – The Orthodox Church and modern science on the issue of genetic inversions. In addition to the mysterious appeal of the anonymous „scientists” (scientists have proved …», „scientists have discovered …»), argument articles included in the collection, mainly based on the work of some of Felix Ledanteka – French biologist and Darwinist end of the century before last which took the title of „chief atheist France.

    „The work, which is referred to supporters Telegony -” Individual evolution, heredity, and Neo-Darwinists, „I found in Leninke, its 24 th chapter is called:” Telegony, or the influence of the first male „, – says Galina Muravnik. – Ledantek it does not result in any rigorous scientific material: someone said something to someone somewhere heard … But he makes an attempt to explain the mechanism Telegony: Ledantek argued that, if the relationship ended with the first male pregnancy , the fetus still in the womb has an impact on its other germ cells located in the ovaries. Later, when these cells as a result of subsequent contacts will be fertilized, because of the „influence” the first fruit of the offspring will have a clear imprint of the first partner.

    About the compulsory first pregnancy, which insists Ledantek, modern telegonisty silent, presenting a picture Telegony as a consequence of any sexual immorality (including those cases where the pregnancy is not followed). At the same time, the original interpretation of the French scientist implies pregnancy as a prerequisite manifestation of the effect Telegony. But what is this mysterious effect that the fetus has on the mother cell, what is its mechanism, Ledantek not specify.

    „Answer the question of what kind of impact, it is impossible, because the phenomenon Telegony is outside the scientific field. Its supporters – and in the XIX century, and the authors present the booklet – do not result in any scientific arguments, and its ideas contradict the fundamentals of modern genetics and embryology „, – says Galina Muravnik. After the appearance of Felix Ledanteka Telegony tried experimentally verified. „It is because a large number of pilot sites – pigeons, horses, dogs, rabbits, mice – such a phenomenon as Telegony were recorded, interest in it was lost.” The idea that the fetus may somehow affect the sex cells of women, according to Galina Muravnik, only consonant with the ideas of the infamous „fighter with genetics” Academician Lysenko. That he belongs to the „theory” that the somatic (not sex) cells can influence the sex cells and somehow change them. „For such an assumption Lysenko was a continuation of his anti-scientific idea that the heredity of an organism can” raise „by similar effects on somatic cells. For proof of this idea-fix author spent a great deal not only state funds, but also lives – hundreds of geneticists, the color of Science Russia, were shot or framed in the camp. But finding the mechanism of fruit on the egg, that is, a pilot to confirm his hypothesis, Lysenko could not. And in general, about some subtle genetic studies can say, if Lysenko until the last days of life persistently denied the reality of the gene, the laws of genetics, known as Mendel’s laws.

    The most famous witness „Telegony, Earl Morton, who lived in the middle of the XIX century. Story of his mare, recorded the words of the count by Charles Darwin, tells almost all supporters Telegony. His horse crossed with Count Quagga (a type of zebra), but a few years sold it to a new host, who covered the mare Arabian stallion. In the foal, which then brought the horse, Morton, who had seen him in passing, remarked on the rump of the band – like a zebra, with whom he had once crossed the mare. In 1997, two university professors – Alexander Spirin, director of the Institute of the protein in Pushchino, the largest specialist in the field of molecular biology, and Professor Marlene Aslanian, Professor of Genetics, Biological Faculty, Moscow State University, an expert in animal breeding – have written an article entitled „Striped daughter of a mare Lord Morton, „which analyzed the case and showed that the observed count” striation „was caused by a hormonal malfunction, unblocked ancient genes. Thus, the Earl of Morton faced not with the phenomenon Telegony, but with the usual atavism.

    The last reason telegonistov: preservation of sperm into the uterus. Male germ cells are supposedly stored for a long time in the genital tract of women and allegedly can be a considerable time later give rise to a new life. „But this contradicts the fact that we do know today about human embryogenesis: the sperm can not be stored or accumulate in the body a woman – says Galina Muravnik – getting into the genital tract, spermatozoa remain viable there is not more than three days. Even if we imagine that the sperm or, in extreme cases, its chromosomes are captured by the epithelial cells lining the genital tract of women, that is, sperm is destroyed itself, and its genetic material „seized”, as it advocates presuppose Telegony, then this option does not explain consistent. After all, the epithelial cells also short-lived: they die within a few days and replaced with new! The same applies to open not so long ago prion infections – another attempt by some defenders Telegony explain its effect. Prion infection is not transmitted the virus and not bacteria, and prions – a special protein. These infections can disrupt DNA of cells, causing a terrible disease (BSE). But to make the body any new features – this prions do not pretend. So that this „mechanism” Telegony deleted. From the standpoint of science reasoning defenders Telegony untenable, even when they are moving away from ideas Ledanteka, trying to exploit the „modern” arguments for his theory. ”

    Can I build a sermon on the „white spots”?
    Nevertheless, in an Orthodox environment, we see a sustained attempt to „integrate” into the system Telegony Orthodox Christianity and apologetics. It happens that the theory finds its followers, but there are other examples. Galina Muravnik: „One young girl, a pupil of the Sunday school, having heard about Telegony, was admitted to the Faculties of Biology. After studying a year, a course of embryology, she arrived on vacation, came to Sunday school and said: „You know, I do not want to be in the church, where there is such obscurantism”.
    „In the Orthodox environment, respect for science is very great. Unfortunately, sometimes going maintenance of our respect for science, we see mimicry and pseudo-science as science – commented Archpriest Roman Bratchikov, rector of Assumption Church Kurchatov city of Kursk region, a graduate of the biological faculty of Moscow State University. – Telegony – is clearly pseudoscientific theory. And you can not prop up the Word of God clearly false teachings – it is immoral! Assert morality immoral methods – it is not Orthodoxy.

    „I think that the apology from the science of being a missionary is acceptable, – considers Sergiy Krivovichev Deacon, Professor of St. Petersburg State University, Head of the Department of Crystallography, laureate of the President of Russia in the field of science and innovation. – But it should not be based on trying to prove, for example, the truth of the flood (from a geological point of view of its duration was very small) or the existence of angels by measuring the torsion fields, and the indication of the profound intuitions, which are incorporated in the foundations of modern science – for example , the anthropic principle (establishing a definite relationship between the fundamental properties of the universe in general and the presence in her life and person, not approving at the same time, in contrast to anthropocentrism, the uniqueness of the human race – approx. ed.), or fundamental differences between living and nonliving matter. It should only take into account that the science of the spirit of modern times significantly deviated from the Church of mystical philosophy, the spirit of the holy fathers. She was born and developed outside the Orthodox Church, in the depths of Western Christianity, which dried up the current living tradition and entered the path of humanistic philosophy. This is inevitably distorted and spiritual life, and the very worldview. In the eyes of a scientist-humanist universe ceased to be associated with the Creator (remember the controversy about the nature of the light of Tabor and the uncreated energies involved, the holy fathers in all things) and subject to relentless (if I may say so, neblagogoveynomu) analysis. From the perspective of the Holy Fathers of the way to the knowledge of the nature of things lies not through analysis and experiment, and after acquiring the grace of the Holy Spirit. This knowledge is fundamentally different from scientific knowledge and is not an end in itself. So, I think it would be very important to develop such a view of science, which would, on the one hand, well-informed (not amateurish in terms of science itself) and, on the other hand, – deeply religious. I think that, given the way the Russian Church and Russian science in the XX century, such a task would have been of Russian theology fully capable, although it requires not only scientific but also spiritual tension and heroism.

    However, pseudo-science can only discredit the Church. In the non-Orthodox apologetics is the term «God of holes» – God, to plug the gaps. That is, in our knowledge there are some white spots, is crude theory on which to build apologies, but there must be very careful. Often there are cases where the clergy has no special science education can rise to the bait of false theories and build a sermon on it, but man, versed in science, is scare away from the Church. ”

    Priest people often ask about everything and believe that my father must know everything, but the priest – not an expert on everything. „In science, but the proven theories, there are many hypotheses – the assumption, while not having evidence that may be, nevertheless, a good stimulus for the movement of scientific thought, to search for the truth. But to base theology on such a hypothesis – is extremely dangerous, because tomorrow, most of them will be refuted and forgotten „- warns Father Roman Bratchikov.

    „On arrival we were discussing Telegony, when a reader brought the book – says Deacon Sergei Krivovichev. – Our abbot then judged very wisely: he said that Telegony theologically unsound simply because it calls to live morally, on the basis of risk of injury only to the physical nature of man. And then lost a very important spiritual dimension! We are called not to sin is not for the sake of health, but because there are moral precepts, which we must abide before God. Christianity does not promise us a permanent well-being, contrary to Christ go through Calvary. Here we must be more sensitive and spiritual insight. Such exercises as Telegony be distributed in an Orthodox environment, because their logic is clear the common man. For if to say: do not sin, and then get sick too, he will be easier to accept than „sin no more, because you’ll get the joy of the kingdom of heaven.”

    Apreciază

  27. naayram said, on iulie 2, 2010 at 8:19 pm

    G-man
    bunicii mei au luptat in razaboi, tatal meu a salvat multe vieti ..de ce vorbesti asa?
    eu vorbesc de rasa mea asa, intrucat daca nu ne-am fi consrva rasa nu am fi existat demult..

    Apreciază

  28. lorena said, on iulie 2, 2010 at 8:25 pm

    malakai
    atunci , la inceputul lumii,erau f putini oameni pe pamant,si toti erau prima generatie a lui Adam si a Evei. Efectiv, toti erau frati si surori.Nu veri, nu nepoti…

    Apreciat de 1 persoană

    • ihodios said, on mai 27, 2015 at 3:17 am

      @ lorena ,aici e raspunsul va citez si mi-a placut ideia , am intuit-o si eu : Cine ştie, dacă nu El are de adus în viaţa pământească, în fluviul timpului, atâtea feţe omeneşti, încât numărul lor să împlinească toate posibilităţile de configuraţie câte le oferă structura noastră genetică…….. e ca la loto 6/49 cand ai jucat 80 la suta sin variantele posibile de combinatii cromozomiale.. pe vremea cuplului primordial sansele probabile erau ffffffffffffff mici de intalnire cu gene recisive , incepusera genele recisive sa apara dupa incalcarile poruncii in fiii oamenilor nascuti din Cain criminalul.

      Apreciază

  29. spellmacker said, on iulie 2, 2010 at 9:12 pm

    Eu zic sa nu ne bagam intr-o astfel de discutie legata de trecut si de aparitia primilor oameni,pentru ca aici se ascunde o taina mare pe care cred ca numai Dumnezeu o stie.Trebuie sa ne multumim cu ceea ce avem si sa nu ne bagam in ceea ce nu intelegem caci cele ceresti sunt greu de inteles de mintea noastra.
    Insa analizand ADN-ul uman gasim la femei sapte diferente.Numai sapte.Daca plecam din analiza ADN -ului mitocondrial gasim la toate femeile un sistem comun.Este un subiect greu.Sa avem rabdare si daca Dumnezeu considera ca ne foloseste aceasta taina poate ne-o va arata candva.

    Apreciat de 1 persoană

  30. paul said, on iulie 2, 2010 at 9:15 pm

    Chestia cu telegonia e adevarata, v-o pot confirma din ce mi-a povestit bunica mea dintr-o calatorie pe care a facut-o cu trenul. S-a nimerit sa fie vecina de compartiment cu o femeie care mergea acasa la baiatul ei si la nora ei.I-a povestit tot necazul din familia ei…
    Tocmai nascuse nora ei.Cum era firesc toti asteptau momentul, sotul mai ales,era fericit ca i se va naste primul mostenitor.Cand spre stupefactia tuturor, copilul iese… negru(parintii si toata familia fiind albi).Va inchipuiti ce scandal a fost in familia lor. Baiatul femeii si-a amenitat nevasta cu divortul din cauza ca l-a inselat cu un negru.Cum sa-i faca un copil negru, cand el e alb? Sotia era si ea la fel de uimita,nu putea sa-i dea nici o explicatie barbatului, stiind ca nu se culcase niciodata cu un negru.
    Singura care putea sa lamureasca misterul era chiar mama baiatului, adica soacra femeii care nascuse un copil negru.I-a spus bunicii mele:”Acum ma duc la ei sa-i impac. Ce nu stie fiul meu este ca de fapt tatal lui este negru pt ca nu l-a cunoscut niciodata. Eu l-am crescut singura” Si asta e intamplarea auzita de bunica mea. Bineinteles, stiinta are o explicatie pt asta.Celor de pe acest site carora le-a placut biologia, probabil isi aduc aminte ca in clasa a VIII-a au facut genetica, si ca au invatat despre tipuri de gene, gene recesive,gene adormite(care”dorm” o generatie sau mai multe si se manifesta peste mai multe generatii).Intrebarea este „de ce?”, dar probabil ca aici stiinta se impotmoleste, si in continuare poate raspunde religia”Pt ca pacatul neispasit se transmite. Pacatele parintilor se rasfrang asupra copiilor”.Asa cum Parintele Arsenie Boca spunea oamenilor, care, apropo, era si medic si preot…

    Apreciază

    • discerne said, on ianuarie 29, 2014 at 12:09 pm

      asta nu are absolut nicio legatura cu telegonia
      daca pentru tine constituie argument o poveste pe care a povestit-o cineva despre altcineva ca sa mai treaca timpul, atunci risti sa fii foarte usor de convins de o multime de bazaconii

      Apreciat de 1 persoană

  31. Ciprian said, on iulie 2, 2010 at 10:23 pm

    O alta dovada a Telegoniei:

    Efectul de ADN fantomă

    Acest fel de hipercomunicare generează efecte spectaculoase, atât în ADN, cât şi în fiinţa umană. Cercetătorii ruşi au iradiat o mostră de ADN cu lumină laser, iar pe ecranul aparatului a apărut modelul de undă care era de aşteptat. Atunci când ei au scos mostra de ADN, forma de undă nu a dispărut, ci a continuat să existe!

    Mai multe experimente de acest fel au arătat că forma de undă este totuşi generată de mostra îndepărtată, al cărei câmp energetic rămane. Acest efect a fost numit efectul „ADN fantomă”.

    http://roaim.co.nr/?a=articles&p=207

    Apreciază

    • Vasilisa said, on iulie 4, 2010 at 9:00 am

      Ce este o dovada stiintifica:
      http://en.wikipedia.org/wiki/Scientific_evidence

      @ Ciprian nici asta nu e o dovada, daca ce descriu ei e adevarat. Dovedeste doar ca ADN-ul are niste proprietati mai aparte decat alte molecule. Atat.

      Dovada telegoniei ar fi urmatoarea: sa se analizeze si secventeze ADN-ul tuturor celor implicati, inclusiv al rudelor. Daca ADN-ul copilului va prezenta caracteristicile ADN-ului primului partener sexual al mamei, atunci da, asta ar fi o dovada in favoarea telegoniei.

      S-a facut asa ceva? Din cate stiu eu nu. Daca gasiti un articol serios pe tema asta, postati-l aici.

      Apreciat de 1 persoană

      • Vasilisa said, on iulie 4, 2010 at 9:52 am

        Telegonia la animale ar fi mai simplu de dovedit: analizarea si secventarea ADN-ului la iapa, zebra si descendentii corciti. Sau la alte animale la care se banuieste ca telegonia s-ar manifesta. Secventarea ADN-ului e o analiza de rutina la ora actuala.

        Trebuie sa intelegeti fratilor ca stiinta nu se face dupa ureche. Ori prezinti dovezi solide, pe care nu ti le poate ataca nimeni, ori te lasi de meserie, altfel risti sa cazi in ridicol.

        Apreciat de 1 persoană

      • Ciprian said, on iulie 4, 2010 at 10:18 am

        Si probabil ca albele care au nascut negri din combinarea cu un alb au o mica banca de sperma care se activeaza in momentul cand trebuie sa iasa copilul la 2-3 ani dupa ce au desfranat cu negrul…. Daca vom nega evidentele ca suntem mintiti pentru a fi manipulati vom ajunge undeva??? Vezi ce scrie si Vaceslav mai sus si intreaba-te de ce a lasat Dumnezeu legile Lui prin Sfintii Parinti, poate vei gasi un raspuns mai „stiintific”. Imi vad pacatele si ma doare ca nu am stiut ce, prin mila Lui Dumnezeu stiu acum, de aceea sa nu dormim pe noi. Doamne Ajuta!

        Apreciază

      • Vasilisa said, on iulie 4, 2010 at 10:26 am

        As vrea sa vad un astfel de caz insa bine documentat si studiat. Asa pot si eu sa spun ca am auzit orice la piata…Imi pare rau Ciprian insa refuz sa accept lucrurile numai din auzite. Ortodoxia nu se apara decat cu adevarul. Cu nimic altceva.

        Apreciază

      • Vasilisa said, on iulie 4, 2010 at 10:30 am

        Si inca ceva: citeste tot ce am postat cu atentie inainte de a ma trimite sa ii citesc pe Sf. Parinti. Cam atat.

        Apreciază

      • Ciprian said, on iulie 4, 2010 at 10:35 am

        Absolut ca ortodoxia se apara numai cu Adevarul. Aici vorbim despre apararea ideii de feciorie pana la Taina Casatoriei care e MARE LUCRU si care azi nu se mai intampla. Toata lumea ar vrea ceea ce spui tu, mai ales pentru sceptici dar sa nu uitam experimentul http://blog.pustniculdigital.info/articole/207/ in cazul in care sa zicem am gasi o fata mare, un negru si un al treilea si ne-am pune pe „studiu” si mai apoi urmeaza sa descoperim rezultatele. E vorba de vietile unor oameni aici si sa invatam putin din greseli in loc sa ne facem noi pacate. Din cate am inteles la animale e demonstrat deja…

        Apreciază

      • Vasilisa said, on iulie 4, 2010 at 11:08 am

        Aici nu e vorba de ce ar vrea sau nu lumea, eu sau tu. Aici e vorba de adevar. De dovezi clare. Nu de supozitii, presupuneri, ipoteze de lucru. Nu zic ca nu o fi adevarata teoria telegoniei, zic doar ca deocamdata e in cel mai bun caz o presupunere care ramane sa fie demonstrata (sau nu) si trebuie tratata ca atare.

        Nu cred insa ca e cazul sa fie utilizata ca metoda de aparare a moralitatii de cei care nu au o pregatire stiintifica. Altfel, totul se va intoarce impotriva lor ca un bumerang si efectul va fi contrar celui scontat. Efectul va fi: discreditarea Bisericii. Citeste te rog cu atentie (daca nu ai facut-o) materialul in engleza pe care l-am postat mai sus.

        Din ce scrii tu se vede clar ca nu stii sa faci diferenta intre dovada, presupunere, ipoteza, teorie. Nu stii nici ce implica dovedirea unei ipoteze stiintifice. Ti-o spun fara suparare. Ti-o spun din perspectiva cuiva care stie de mai bine de 15 ani cu ce se mananca cercetarea stiintifica. Fratele Saccsiv poate sa ma contacteze via e-mail si sa verifice daca doreste.

        Eu pe tema asta nu mai postez decat daca gasesc articolul care sa dovedeasca ca telegonia e o teorie valida. Punct.

        Apreciază

  32. ines said, on iulie 2, 2010 at 10:38 pm

    Malakai
    Asa e ,in privinta CONCLUZIEI MISOGINE(si nu este primul articol) cu telegonia la care a ajuns saccsiv, nici eu nu sunt de acord cu el.De ce sa ii gaseasca numai femeii vina ca ies corcituri?In cele 10 porunci nu scrie”Femeia sa nu desfraneze.” Porunca e valabila atat pt femei cat si pt barbati”Nu desfranati”.Mai mult, se stie ca pt barbati nevoia de sex e mai imperioasa, din cauza testosteronului si ca ei sunt mai predispusi la desfrau cu mai multe partenere.De asemenea si societatea e mai permisiva cand e vorba ca un barbat sa calce stramb.Pt ca barbati cu cine sa desfraneaze? Nu tot cu femei? Asa intram intr-un cerc vicios din care nu mai iesim…
    Numai ca judecatile oamenilor nu se potrivesc cu ale lui Dumnezeu. In fata lui Dumnezeu toti suntem egali.Pacatele ambilor parinti cad asupra copiilor, nu numai ale mamei.
    E ca si cand ai spune ca daca o femeie face un avort e numai vina ei, nu si a masculului cu care l-a conceput si care poate a lasat-o balta cand a aflat ca e insarcinata…
    Imi trece prin minte ceam citit intr-o carte a parintelui Arsenie Boca. A venit la el un barbat care s-a plans de un mare necaz care l-a lovit. Parintele i-a zis ca e din cauza unui pacat pe care l-a facut in tinerete cu o fata.Intre timp, el a plecat in armata,fata a aflat ca a ramas gravida si a facut avort.
    Sau un alt caz pe care ni l-a povestit un preot intr-o biserica, care a facut un apel catre toti parintii SA Nu ISI MAi INCURAJEZE BAIETII SA-SI FACA O ANUME EXPERIENTA SEXUALA, Sa se culce fete, si ne-a povestit despre o femeie care a venit la aceea biserica sa i se faca dezlegari pt cununie ca ajunsese la o varsta inaintata si nu reusea sa-si gaseasca un sot.
    Ea i-a povestit preotului ca tatal ei a dezvirginat o fata si nu a vrut sa-si asume raspunderea pt ea,intemeindu-si o famile si avand copii cu mama ei. Respectiva femeie aprindea mereu lumanari si il blestema pt ceea ce i-a facut, iar blestemul nu a cazut peste el, ci asupra fiicei lui, care nu reusea sa se mai casatoreasca si venise la biserica sa ceara mila lui Dumnezeu.
    Va sfatuiesc sa vedeti dincolo de ipostaza de femeie sau de barbat si sa va straduiti sa descoperiti in celalalt, „Taina Lumii şi TAINA Lui DUMNEZEU”.

    Apreciază

    • spellmacker said, on iulie 3, 2010 at 7:21 am

      @Ines,nu este misoginism.Este purul adevar.Nu este aici vorba de a arunca vreo vina pe cineva.Nu se cauta vinovati.Cel mai mult poate ca se studiaza cauza din care se intampla unele sau altele.Nu se da vina pe neamul lui Eva deloc,mai ales ca „Eva ” nu poate produce singura asa numitele „corcituri”.Daca tu vezi vinovati,poti sta linistita ,aici avem cu totii o vina.Si noi barbatii si voi femeile,de la cei care sunt implicati pana la cei care poate trebuiau sa educe acest popor si nu au facut-o.

      Apreciază

  33. lorena said, on iulie 2, 2010 at 11:27 pm

    Malakai
    Nu e nici o tampenie.
    Exemplele date de tine sunt din Vechiul Testament.
    O data cu venirea lui Hristos pe pamant(care corespunde Noului Testament) ,ne-a dat sansa mantuirii luand pacatele noastre asupra sa si tot ce a fost in Vechiul Testament s-a schimbat.Atunci s-a intemeiat crestinismul(care vine de la cuvantul Hristos, nu de la cuvantul „Adam”)
    Ce legatura au evreii cu crestinismul? Evreii sunt cei care L-au rastignit pe Hristos.
    Evreii nu sunt crestini, nu cred in Hristos,adica nu recunosc Noul Testament, ci doar Vechiul Testament, adica sunt mozaici(de la Moise).
    Se spune ca unul dintre semnele sfarsitului lumii este convertirea unui numar mare de evrei la crestinism, ceea ce a inceput sa se intample.

    Apreciază

  34. G-man said, on iulie 3, 2010 at 8:34 am

    malakai ai vorbit in bascalie de CRUCE si de DUMNEZEU , cine stie tu poate vei fi unu din cei ce ne vor pune lanturi si tortura sa nu mai credem prostiile astea , nu ai ce cauta aici , aici sunt majoritatea crestini practicanti.

    Apreciază

  35. G-man said, on iulie 3, 2010 at 8:40 am

    sfintii au explicat f clar daca citeai stiai .. si nu veneai aici sa sucesti mintile unora. …DUMNEZEU E ACELASI SI IN VECHIUL TESTAMENT SI IN NOUL TESTAMENT , IN VECHIUL TESTAMENT ………APARE TAINA TREIMII , DE MAI MULTE ORI … SI SFINTII DE DUPA RASTIGNIREA DOMNULUI SI DUMNEZEULUI NOSTRU IISUS HRISTOS AU SCRIS ACESTEA..
    SFANTA TREIME ESTE PREZENTA SI IN VECHIUL TESTAMENT SI IN NOUL TESTAMENT … SI VA FI IN VEACUL VEACULUI..

    Apreciază

  36. Ciprian said, on iulie 3, 2010 at 8:45 am

    malakai tu esti un fel de MARIA de la articolul „CASATORIA la romani. Date ale Institutului Naţional de Statistică si care e parerea psiholoagelor si cititorilor ziarului Gandul …”, care e de fapt rolul vostru, ca de la o idee care duce spre blasfemie si sustinerea ei pana in panzele albe se dovedeste ceva mai mult decat nestiinta, aduce mai mult a interes ascuns, a provoca tulburare, judecata aproapelui, departare de Adevar cu buna stiinta. Citeste vietile sfintilor si daca ai minte ia aminte! Daca ai intentie du-te cu Dumnezeu si lasa-ne sa ne vedem de nestiinta si prostia noastra ca nu ne trebuie illuminarea ta.

    saccsiv de ce nu iei atitudine ca au impanzit astia articolele de ti-e si teama sa mai citesti ce blasfemii mai scriu!!!

    naayram e mic copil, dar la el e de inteles si compatimit, nu face parte din aceasta cohorta de invadatori ai blog-ului desi se comporta uneori similar ca si insistenta (sa ma ierti te rog, nu te cunosc dar te-a comparat cineva cu MARIA)

    Doamne Ajuta!

    Apreciază

  37. kosk said, on iulie 3, 2010 at 9:13 am

    @malakai, da copy-paste la greu din „operele” corutiene. Incredibil ce spalare pe creier a putut produce individu asta pe anumite categorii tinta. Si altii ca el.

    Apreciază

  38. G-man said, on iulie 3, 2010 at 9:41 am

    „Ati auzit ca s-a zis ochi pentru ochi si dinte pentru dinte: iar Eu va zic voua: Nu va impotriviti celui rau ! Ci celui ce te va lovi pe obrazul drept , intoarce-i lui si pe celalalt . Si celui ce vrea sa se judece cu tine si sa-ti ia haina , lasa-i lui si camasa!”

    „Daca cineva ar invinui legea veche ca da o astfel de porunca, pentru ati face dreptate, ii voi raspunde asa :Dupa parerea mea un om care aduce o astfel de invinuire legii vechi nu cunoaste intelepciunea ce se cuvenea sa o aiba un legiuitor, nu cunoaste ce putere au imprejurarile de timpin darea unei legi si nici castigul de a da legi pe masura priceperii acelora carora le sunt date legile.Daca acest om s-ar fi gandit cine erau cei ce aveau sa primeasca aceasta lege, daca s-ar fi gandit la puterea lor de judecata si la timpul cand au primit aceasta legiuire ,atunci ar fi laudat nespus de mult intelepciunea Legiuitorului:ar fi vazut ca unul si acelasi este si Legiuitorul Legii Vechi si Legiuitorul Legii Noi si si-ar fi dat seama ca amandoua legiuirile sunt foarte folositoare si au fost date la timpul potrivit.”

    Sfantul Ioan Gura de Aur din cartea Omilii la Matei .. Omilia XVIII

    Apreciază

    • G-man said, on iulie 3, 2010 at 12:43 pm

      imi cer scuze pt fata zambitoare care apare , ca acum nu e nimic amuzant cand un ateu il contesta pe Dumnezeu, dar probabil am facut o greseala de tastare.

      Apreciază

  39. anonim said, on iulie 22, 2010 at 4:15 pm

    voi barbatilor va dati mereu mari si corecti ,dar nu va vedeti stricaciunea din voi!
    uitati va si la voi nu numai la femei!
    mereu discriminati!

    Apreciază

  40. Hermosso said, on august 23, 2010 at 4:07 pm

    corect dar asta se intampla doar in romania

    Apreciază

  41. Raluca said, on februarie 17, 2011 at 8:49 pm

    O logica elementara imi spune ca atunci cand femeile nu se vor mai desfrana sau se vor desfrana mai putine, nici barbatii nu se vor mai desfrana, caci nu mai au cu cine. Sunt femeie, totusi de ce sa nu ne asumam ceea ce se dovedeste fara drept de tagada in ultimii 100 de ani, si anume faptul ca desfraul s-a generalizat agresiv si progresiv de cand s-a inventat contraceptia. Vina este a noastra. Noi suntem raspunzatoare(si pt ca avem alte posibilitati de infranare date de Dumnezeu in raport cu barbatii) pt. a pune frau desfraului sau a-l face sa sporeasca.
    Cum sa avem curajul sa ne rugam Maicii Domnului, daca nu ne straduim asidu sa-i semanam in curatie.

    Apreciază

  42. FlorinCB said, on iunie 25, 2013 at 2:32 pm

    Apostolul Pavel spunea că „femeile sunt mântuite prin naştere de copii”, dacă îi creşte în ascultare, deci poluarea cu un bărbat se vede doar la primul copil dacă a avut relaţii înainte de căsătorie, apoi dacă rămâne în ascultare ceilalţi copii vor fi ai soţului ei. Putem exemplifica aici pe primul copil al lui Rut care deşi nu era din sămânţa fiului Naomei a fost socotit că este moştenitorul lui şi continuatorul liniei genealogice, şi nu a fost socotit fiul lui Boaz, al bărbatului, care a răscumpărato şi a luato de soţie.

    Apreciază

  43. chemanonim said, on iulie 13, 2013 at 5:08 pm

    Reblogged this on wp2wp.

    Apreciază

  44. […] VIDEO: TELEGONIA – explicatia aparitiei corciturilor? IMPORTANTA VIRGINITATII … […]

    Apreciază

  45. discerne said, on ianuarie 29, 2014 at 12:19 pm

    E bine sa se caute argumente stiintifice pentru poruncile dumnezeiesti – cu siguranta, ele exista. Dar e bine sa le cautam acolo unde ele exista si sa nu fabulam acolo unde ele nu se gasesc. Posibilitatea telegoniei este infirmata de genetica actuala si de toate studiile stiintifice cunoscute, iar asta nu are legatura cu vreo teorie a conspiratiei.
    Exista suficiente argumente teologice si chiar stiintifice care sustin importanta virginitatii. Este periculos pentru credinta si pentru credibilitatea de crestin sa folosesti argumente inventate, bazate pe povesti si pseudostiinta.
    DACA la un moment dat, vor fi suficiente studii care sa dovedeasca o regula, un mecanism genetic care sustine telegonia la oameni, atunci cred ca se poate reveni asupra unor asemenea idei. Pana atunci, nu.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: