SACCSIV – blog ortodox

PROFETIA Sfantului LAVRENTIE DE CERNIGOV despre ANTIHRIST

Posted in antihrist, APOCALIPSA, Sfantul LAVRENTIE DE CERNIGOV by saccsiv on iunie 14, 2010

   Citez din articolul Sf. Lavrentie de Cernigov: “Vor fi multi surzi si multi orbi…”:

   „Acum,  noi îi votăm pe conducătorii noştri suntem fie cu cei „de dreapta” fie cu cei „de stânga”. Dar nu ăsta e amarul, căci va veni o vreme când vor impune lumii să-şi aleagă un singur împărat. Iar când omenirea va vota pentru un singur împărat, să ştiţi că acela „el e” – antihristul – şi să te ferească sfântul de vei vota.„

   „Va fi un asemenea război mare încât atât de mulţi se vor pierde că vor rămâne foarte puţini care vor supravieţui, dar cei ce vor rămâne nu vor putea scăpa decât dacă se vor adăposti prin crăpăturile pământului, prin peşteri. In acest război se vor distruge atâtea state încât până la urmă vor mai rămâne doar două sau trei. Atunci ei se vor hotărî să-şi aleagă un singur împărat peste tot pământul. În ultimele timpuri, la sfârşit, va începe prigoana împotriva adevăraţilor creştini, care vor trebui să scape fugind

   „Vine timpul, şi nu e departe, când foarte multe biserici şi mănăstiri se vor deschide în slujba Domnului şi se vor repara, le vor reface nu numai pe dinăuntru ci şi pe dinafară. Vor auri şi acoperişurile atât ale bisericilor, cât şi ale clopotniţelor, dar preoţimea nu va lucra la sufletul credinciosului ci numai la cărămizile lui Faraon. Preotul nu va mai face şi misiune. Când vor termina lucrările nu se vor putea bucura de slujbe duhovniceşti în ele că va veni vremea împărăţiei lui antihrist şi el va fi pus împărat

   „Rugaţi-vă ca Bunul Dumnezeu să mai lungească acest timp ca să ne putem întări în credinţă, căci vremuri groaznice ne aşteaptă.

   Luaţi aminte la toate cele ce vă spun căci totul se pregăteşte cu foarte mare viclenie . Toate bisericile şi mănăstirile vor fi într-o bunăstare imensă, pline de bogăţii, ca niciodată, dar să nu mergeţi în ele. Antihrist va fi încununat ca împărat în marea biserică din Ierusalim cu participarea clerului şi a Patriarhului. Intrarea şi ieşirea din Ierusalim va fi liberă pentru orice om, dar atunci să vă străduiţi să nu vă duceţi, căci totul va fi spre a vă linguşi pe voi, ca să vă atragă în ispită.

   Antihrist va proveni dintr-o femeie curvă, o evreică dintr-al doisprezecelea neam de preadesfrânaţi. Deja de la adolescenţă se va deosebi de semenii săi prin capacităţile sale intelectuale deosebite, care se vor manifesta la el mai ales după vârsta de 12 ani când, plimbându-se prin parc cu mama lui, se va întâlni cu satana care ieşind din beznă (din adâncul iadului) va intra în el. Băiatul se va cutremura de spaimă dar satana îi va spune: „nu te teme şi nu te înspăimânta, eu te voi înălţa pe tine”. Acest copil îi va uimi pe toţi cu inteligenţa sa. Şi aşa, din el va încolţi şi se va coace în chipul omului „antihristul”. Când satana va fi întronat, în timpul punerii coroanei se va citi Simbolul Credinţei – Crezul -, dar el nu va permite ca acesta să fie citit corect, iar acolo unde vor fi scrise cuvintele „şi întru Unul Domn Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu el se va lepăda de acestea şi se va recunoaşte doar pe sine. La încoronare, antihristul va avea mănuşi pe mâini, iar când le va da jos ca să-şi facă Sfânta Cruce, Patriarhul va observa că el în loc de unghii are gheare şi aceasta îi va întări bănuiala sa că acesta este antihristul. Atunci Patriarhul va exclama: „Acesta este antihristul” pentru care Patriarhul va fi omorât.

   Pe el îl vor vedea toţi şi îl va auzi lumea întreagă. Pe oamenii săi el îi va ştampila cu semnul său. Însă pe adevăraţii creştini, care i se vor opune, are să-i urască cu ură mare. Atunci va începe ultima şi cea mai mare prigoană a creştinilor care vor refuza ştampila satanei (semnul 666). Prigoana va începe îndată de pe pământul Ierusalimului iar apoi se va extinde pe tot globul şi se va vărsa ultima picătură de sânge în numele Mântuitorului nostru Iisus Hristos. Dintre voi, copiii mei, mulţi veţi ajunge aceste vremuri îngrozitoare. Ştampila lui satana (666) va fi de aşa natură încât toţi vor vedea dacă a primit omul sau nu semnul satanicesc. Creştinul care nu va primi semnul satanei (666) nu va putea nici să vândă şi nici să cumpere nimic. Dar nu vă pierdeţi nădejdea şi nu vă descurajaţi, că Dumnezeu nu-Şi va părăsi turma Sa. Să nu vă fie frică, nu cumva să vă deznădăjduiţi!

   Bisericile vor fi deschise, dar creştinul ortodox (trăitor, viu cu sufletul) nu va putea intra în ele să se roage, căci în ele nu se va mai aduce jertfa fără de sânge a lui Iisus Hristos. În ele va fi toată „adunarea satanică”. Şi iată că, pentru aceste fărădelegi, pământul nu-şi va mai da roada sa şi va fi o secetă aşa de mare, încât pământul va face aşa nişte crăpături că va putea să cadă omul într-însele. Creştinii vor fi omorâţi sau izgoniţi în locuri pustii, dar Dumnezeu are să-Şi îngrijească turma Sa, dându-le de mâncare şi apă de băut celor ce urmează Lui. Pe evrei de asemenea îi va goni într-un loc. Mulţi evrei care au trăit cu adevărat după legea lui Moise, nu vor primi pecetea lui antihrist. Ei vor sta în aşteptare, urmărindu-i toate activităţile lui. Ei ştiu că strămoşii lor nu L-au recunoscut pe Hristos drept Mesia, dar aici va lucra Dumnezeu, căci ochii lor se vor deschide şi ei nu vor primi ştampila lui satana, iar în cel de-al unsprezecelea ceas îl vor recunoaşte pe Iisus Hristos drept Mesia, vor trece la ortodoxie, iar pentru credinţa lor se vor mântui. Restul poporului, fiind slab în credinţă, va merge după satana. Iar când pământul nu va mai rodi, oamenii vor merge la satana cerându-i pâine, la care el le va răspunde: „dacă pământul n-a rodit, eu nu pot face nimic”. Vor seca râurile şi lacurile, şi nu va mai fi nici apă în fântâni. Acest dezastru se va lungi vreme de trei ani şi jumătate, dar pentru aleşii Săi Dumnezeu va scurta aceste zile. În aceste grele vremuri încă vor fi luptători puternici, adevăraţi stâlpi ai Bisericii Ortodoxe care vor avea harul Rugăciunii lui Iisus (rugăciunea inimii) şi Dumnezeu îi va acoperi pe ei cu harul Său cel sfânt şi binefacerea Sa cea atotputernică şi ei nu vor vedea acele minuni şi semne false care vor fi pregătite de antihrist pentru toţi oamenii şi pe care le va vedea restul lumii, unele chiar în bisericile creştinilor. Încă o dată vă repet să nu mergeţi în aceste biserici, căci Hristos şi binefacerea Lui nu va fi acolo .

   Va fi război, iar locurile prin care el va trece vor fi pustiite, vor dispărea şi oamenii şi toate vieţuitoarele.  Dar înainte de aceasta Dumnezeu va trimite tot felul de boli pentru oamenii cei slabi şi ei vor muri . Când va veni antihrist la putere, bolile însă vor dispărea.

   Cel de-al treilea război mondial nu va fi pentru pocăinţă, ci pentru nimicire, pentru distrugere.

   Cei credincioşi îşi vor vărsa sângele pentru credinţă şi atunci ei vor trece în rândul mucenicilor, iar cei necredincioşi vor merge direct în iad. Până când nu se vor completa rândurile îngerilor căzuţi, Dumnezeu nu va veni la judecată. În timpurile cele de apoi, Dumnezeu şi pe cei vii înscrişi în cartea vieţii îi va trece în rândurile îngerilor, completând astfel rândurile.

   Mulţi duhovnici şi slujitori ai Bisericii îşi vor pierde sufletul în vremea antihristului!

   În timpurile acelea nu vor mai fi draci în iad, ci toţi vor fi pe pământ şi în oameni.Va fi o mare calamitate atuncea pe pământ, nici măcar apă nu va mai fi, apoi va fi războiul mondial . Vor fi nişte bombe atât de puternice, încât şi fierul şi pietrele se vor topi. Focul şi fumul se vor ridica până la cer şi pământul va arde, vor rămâne foarte puţini oameni, şi atunci ei vor striga: „Terminaţi cu războiul şi să ne alegem un singur împărat pe tot globul!”

   Comentariu saccsiv:

   Am mai amintit de aceasta profetie de cateva ori in diferite articole ale acestui blog, insa am considerat necesar s-o postez si separat, mai ales ca acum, cand vremurile apocaliptice bat la usi, din ce in ce mai multi crestini, in loc sa se pregateasca pentru marturisire pana la mucenicie, in loc sa-si inmulteasca faptele bune, in loc sa se roage mai mult, in loc sa studieze mai mult Sfanta Scriptura, Vietile Sfintilor, scrierile Sfintilor Parinti, in loc sa propovaduiasca, intr-un cuvant, in loc sa constientizeze ce vremuri vin, ei se apuca sa caute “solutii” lumesti, sa promoveze ideea ca Dumnezeu nu va ingadui sa se petreaca asemenea evenimente, ca Apocalipsa este o metafora, ca va veni un bun imparat omenesc, ca Romania (sau alte tari) vor fi raiul pe pamant, ca prin “mijloace specifice” putem invinge uneltele antihristului sau alte asemenea iluzii …

   Chiar daca ati mai citit-o, rog sa o mai faceti inca o data, incet si cu foarte mare luare aminte.

   Cititi va rog si:

VIDEO (si transcriptul) – Parintele IUSTIN PARVU: „ANTIHRISTUL este pe teren si lucreaza”

Parintele pustnic Proclu: “Antihristul s-a nascut!”

VIDEO: IN 1995 Parintele Cleopa spunea ca ANTIHRISTUL AVEA DEJA 18 ANI …

VIDEO: Incet-incet, se mai adevereste inca o profetie din cele legate de VREMURILE DIN URMA: evreii au construit JERTFELNICUL CE VA FI PUS IN TEMPLU …

Articolul anului: „DESPRE EPOCA LUI ANTIHRIST SI REVENIREA PROROCULUI ILIE, CA „AL DOILEA INAINTEMERGATOR AL VENIRII LUI HRISTOS””

Parintele IUSTIN PARVU: „Solutii omenesti nu sunt, dragii mei! Solutia este moartea pentru Hristos” (despre vaccinare, evrei, preoti, politicieni si sistemul antihristic)

Cum trebuie sa actioneze un CRESTIN in timpul iminentei teribile REVOLTE?

Cum trebuie sa actioneze un crestin in timpul viitorului AL TREILEA RAZBOI MONDIAL?

Familia crestina si VIITOAREA PRIGOANA

Ii vor cununa oare preotii pe cei ce refuza actele biometrice?

Necesitatea ruperii de SISTEM. Napasta ii va lovi pe toti: intai pe cei din marile orase, apoi la scurt timp si pe cei de la tara

Comentariul zilei (11.06.2010): „Numai cu Hristos si cu Sfintii Parinti trecem prin acest ‘desert’, iar nu cu politicienii satanici care ucid suflete si trupuri”

Comentariul zilei (13.06.2010) – Se pregateste intens mentalul maselor pentru a recunoaste viitorii „vinovati”: crestinii

Al treilea razboi mondial

 

231 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on iunie 14, 2010 at 7:59 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Avatarul lui Tardea Raluca Diana Tardea Raluca Diana said, on iunie 14, 2010 at 8:22 pm

    As dori sa stiu daca intr-adevar numele de Onose este de origine jidoveasca,fiindca,din nefericire pt. mine, am cunoscut o colega cu numele acesta.Aceasta persoana se da drept femeie cinstita,chiar fecioara …si in realitate varsa numai venin in jur.Are si un copil din flori si indemna lumea la paganism(este panteista) si libertinaj.Din acest motiv as banui-o ca ar fi, Doamne fereste,mama nelegiuita a antihristului.Mai mult,practica magia neagra,fiindca atunci cand ii merge bine,eu am numai pierderi si ghinioane.Daca ma insel cumva,sa ma ierte Dumnezeu,daca nu,vai de noi!!!

    Apreciază

    • Avatarul lui ioana ioana said, on iunie 15, 2010 at 5:25 am

      Cum se poate sa te dai drept fecioara daca ai un copil ?
      Nu sunt de acord cu desfraul, dar decat un avort, mai bine un copil nascut fara sot(ca din flori nu ies decat flori, nu copii, aceasta este legea naturii).
      In plus, o femeie care este in aceasta situatie, s-ar putea sa scape de Judecata lui Dumnezeu, pt ca o judeca lumea…
      Sfantul Apostol Pavel ne sfatuieste ca sa luptam cu armele Luminii impotriva raului.

      Apreciază

    • Avatarul lui Lumina lina Lumina lina said, on iunie 15, 2010 at 11:28 am

      Sa crezi cu tarie – in puterea Lui Dumnezeu si in purtarea Lui de grija!

      Altfel, te vei complica, pierzandu-te in meandrele in care te atrage ispititorul – departandu-te de Adevar.

      Apreciază

  3. Avatarul lui Mihail Mihail said, on iunie 14, 2010 at 9:08 pm

    Diana eu cred ca te inseli. Nu mai judeca oamenii! Iti faci singura rau! 😦
    Doamne iarta-ne!

    Apreciază

  4. Avatarul lui Zadkielix Zadkielix said, on iunie 14, 2010 at 10:25 pm

    Foarte bine ca postezi asemenea profetii si cuvinte de invatatura!
    Mie unuia imi folosesc, cu ajutorul tau ma identific si incerc sa inteleg in ce fel de societate traim…
    Toate cele bune!
    Doamne- ajuta!

    Apreciază

  5. Avatarul lui Calatorul Calatorul said, on iunie 14, 2010 at 10:35 pm

    Ceea ce spui tu este grav: negi „ca Romania (sau alte tari) vor fi raiul pe pamant”. Parintele Arsenie Boca a marturisit asta si tu, nu poti lasa indoiala – prin modul in care asezi frazele – asupra acestui lucru. Banuiesc ca nu indraznesti sa-l judeci pe parintele Arsenie si nici sa te ridici deasupra lui!

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on iunie 15, 2010 at 4:17 am

      Calatorul

      Ai deja mult tupeu, femeie razvratita si habauca. Ai citit tu ca parintele Arsenie Boca a scris pe undeva ca va fi o vreme cand Romania va fi Raiul pe pamant si nicidecum nu se vor petrece cele din profetia Sfantului Lavrente?

      Ai criticat in trecut articolele despre vestimentatia provocatoare a femeilor, despre ratacitul KK, despre Mozart, vaccinuri, etc. dar te-am lasat sa postezi, caci fiind foarte incepatoare, am considerat ca din raspunsurile cititorilor sau ale mele, mai inveti si tu cate ceva. Am zis c-o fi mai bine asa, decat sa te trec la spam.

      Ajunge insa. M-am saturat de fudulia ta, de tonul tau, in conditiile in care ai uriase lacune si esti in etapa in care trebuie sa studiezi si sa intrebi mai mult decat sa critici cele ce nu le-ai studiat sau nu le-ai inteles. Nu mai posta pe acest blog.

      Apreciază

      • Avatarul lui G-man G-man said, on iunie 15, 2010 at 7:20 am

        calatorului ii sta bine cu drumul…….

        Apreciază

    • Avatarul lui ioana ioana said, on iunie 15, 2010 at 5:29 am

      Cu adevarat, raiul pe pamant este Romania zilelor noastre.
      Numai cand te gandesti la copilasii avortati, si te duci cu gandul la rai…

      Apreciază

  6. Avatarul lui kosk kosk said, on iunie 14, 2010 at 10:54 pm

    Calatorul ,poate gasesti tu in Sfanta Scriptura sau in proorocirile Sf Parinti ai Bisericii unde scrie ca Romania sau alte tari(?) vor fi raiul pe pamant. Si cand..adica in ce perioada.
    Poti incepe de-aici
    http://www.bibliaortodoxa.ro/
    spor

    Apreciază

    • Avatarul lui Diego Diego said, on iunie 15, 2010 at 5:47 pm

      Nu, nu de acolo, se incepe cu vietiile sfintilor, apoi cu scrierile Sfintilor Parinti si la urma Sfanta Scriptura.
      Vietiile Sfintilor – incepatori
      Sfintii Parinti – avansati
      Sfanta Scriptura – cei desavarsiti.

      Apreciază

      • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on iunie 15, 2010 at 6:20 pm

        Diego

        Gresesti.

        Apreciază

      • Avatarul lui Diego Diego said, on iunie 15, 2010 at 6:43 pm

        Cuvintele de sus nu sunt dupa ratiunea mea cea stricata, ci dintr-o carte tradusa din limba rusa, care a fost scrisa pe baza scrierilor Sfintilor Parinti.
        Cartea se numeste „1000 de intrebari si raspunsuri despre viata duhovniceasca” deci saccsic nu spui ca eu am gresit si acel om indohovnicit care a spus aceste cuvinte.
        Si nu se poate nega ca Sfanta Scriptura este inteleasa numai de sfinti, de oamenii care au ajuns la starea de nepatimire, care s-au lepadat de patimi, si sa salasluit Duhul Sfant in ei, si daia au aparut atatea erezii fiindca multi au talcuit Biblia dupa capul lor si mintea lor cea trupeasca si cazuta din cauza patimilor lor.

        Apreciază

      • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on iunie 15, 2010 at 7:20 pm

        Diego

        Ca multe nu pot fi intelese de catre incepatori, este corect. Insa ea TREBUIE CITITA de incepatori.

        Apreciază

      • Avatarul lui cristina cristina said, on iunie 16, 2010 at 10:20 pm

        saccsiv nu te supara ca spun, si eu am inceput cu Sfanta Scriptura si nu am priceput mare lucru, mi-a parut ca o carte de istorie cu multe pasaje cam de nedescifrat, totusi m-am straduit sa continui. Apoi am inceput cu vietile sfintilor, din carticelele de acatiste, apoi cu proorocirile sfintilor parinti pe net si tot mai imi sunt foarte grele multe parti din Biblie. Cred ca Biblia o citim la nesfarsit, sperand sa o intelegem, dar ne trebuie mult har, ce-l au de fapt doar cei mai sfinti dintre parinti, nu noi, pt a intelege si explica si altora, … in fine… ceea ce voiam sa accentuez este ca incepand cu Sfanta Scriptura exista marele risc sa se simta omul (incepator fiind) derutat, confuz, depasit, iar atunci abandoneaza, daca nu are destul de mare vointa, si sa ne fie cu iertare, dar nu prea avem, ca astea sunt vremurile in care traim, e multa moliciune. Iarta-ma te rog daca am spus ceva aiurea. Doamne ajuta!

        Apreciază

  7. Avatarul lui Alexandra Alexandra said, on iunie 14, 2010 at 11:18 pm

    @ Calatorul

    Aparent aceasta profetie „neaga” ce a spus parintele Arsenie Boca, dar de fapt daca citesti cu atentie nu este asa.
    In primul rand in aceasta profetie scrie de traitori si rugatori adevarati. Acestia vor apare si vor cataliza in jurul lor oamenii; de unde crezi tu ca se vor ridica acestia? din triburile din America de Sud? se vor ridica din tarile ortodoxe, probabil ca la rugaciunile noilor mucenici Dumnezeu nu-si va lasa poporul si va ridica pe meleagurile ortodoxe si de ce nu si in alte parti, acolo unde vor fi crestini curati la inima, rugatori fierbinti.
    In al doilea rand se mentioneaza ca multi vor intra prin pesteri si crapaturile pamantului. Muntele Fagaras poate fi un loc foarte bun de adapost.
    Expresia „raiul pe pamant” nu as folosi-o in acest context deoarece e folosita atunci cand descrii lucruri lumesti…
    A, ca vor simti raiul inca din viata aceasta cei care vor fugi de antihrist asta este altceva. Dumnezeu va cobora atata har peste ei incat cu adevarat se vor simti ca in rai. Nu uita: „Binecuvantata fii inchisoare” si „Mi-e dor de Targu Ocna” si cate asemenea expresii ale celor care fiind in „iadul” cel mai adanc posibil pe acest pamant, pina la acea vreme, au invatat ca exista un rai care-i asteapta.

    Apreciază

  8. Avatarul lui nea Anderthal nea Anderthal said, on iunie 15, 2010 at 1:32 am

    ..poate ca la Aiud se vor descoperi moastele Sf.Valeriu Gafencu si vor fi mari minuni si atunci si „turma” se va destepta.Ortodoxia a stralucit DOAR IN TIMP DE PRIGOANA …din pacate.Cred ca Dan din Deal ar trebui numit Ministrul Economiei Nationale!Uite ce a facut din BOR!Un adevat santier,calugarii/calugaritele nu mai autimp de rugaciune ,muncesc de zor la BOR SRL.Asa trebui si restul turmei: la munca!Nu de aia au venit papu$arii cu sloganul „noi muncim nu gandim”(daca a fost chiar adevarat sau a fost o petarda a pre$$ei perciunate).Sa asteptam urmatoare miscare care va fi cit de curind deoarece pe la sfarsitul anului termina banii(tipariti) ptr. „stimulus pakage)..etc.Duapa aia vine „double-dip”(ascultati pe Gerald Celente si pe Adrian Salbuchi) si gata „false flag” si victima urmatoare ,apoi Marele URSs vine la rand..etc

    Apreciază

  9. Avatarul lui Marius8eu Marius8eu said, on iunie 15, 2010 at 5:17 am

    @Tardea Raluca Diana
    Vorbeste cu duhovnicul tau, nu cred ca ar trebuii sa pui asa problema. Nu trebuie sa crezi in farmece sau vrajitorii, un crestin nadajduieste in D-zeu si nu se indoieste ca va fi biruit de vreo forta malefica. Daca trecem prin incercari este ca D-zeu doreste sa ne intareasca si sa ne convingem ca noi suntem neputinciosi fara el. Incearca sa ti posturile si sai ai credinta ca cei cel cauta pe Domnul, nu vor fi ingenuncheati niciodata.

    Doamne Iisuse Hristoase Fiul Lui D-zeu miluieste-ma pe mine pacatosul si pe toata lumea ta.

    Apreciază

    • Avatarul lui Diego Diego said, on iunie 15, 2010 at 5:58 pm

      Numai scrie cuvantul Dumnezeu prescurtat, din toate cuvintele tocmai cuvantul numelui lui Dumnezeu ai gasit sa il prescurtezi. Ce insemna asta?
      Decalog: 3.Sa nu ie-i numele Domnului Dumnezeului tau in desert.
      Toata cinstea trebuie acordata cand pomenim pe Dumnezeu, si cu frica si cutremur, si sa ne gandim ca nu suntem vrednici de a rosti numele lui Dumnezeu Celui Sfant din Ceruri.

      Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul Lui Dumnezeu, miluieste-ma pe mine pacatosul!

      Apreciază

      • Avatarul lui cristina cristina said, on iunie 16, 2010 at 10:27 pm

        chestia cu asa zisa prescurtare este un obicei preluat de la evrei, care stiau ca nu au voie sa spuna numele Domnului, asa ca il inlocuiau cu diferite alte variante, de exemplu in engleza – varianta cea mai cunoscuta in multe limbi – este aceea de a scrie G_d in loc de God (Doamne iarta-ma daca spun prostii, ca e subiect sensibil si periculos) sau mai exista variante in care spun cuvantul ”Numele” in loc de numele Domnului (varianta folosita in ziua de azi de evrei) sau ii mai spun ”Tatal nostru” in loc de numele Domnului.
        Deci poate nu a intentionat sa prescurteze, din comoditate.
        Doamne ajuta, miluieste, mantuieste, apara-ne si ne pazeste cu harul Tau!

        Apreciază

  10. Avatarul lui umilinta umilinta said, on iunie 15, 2010 at 6:29 am

    ,,Toate bisericile şi mănăstirile vor fi într-o bunăstare imensă, pline de bogăţii, ca niciodată,… ”
    Mai trebuie muncit mult la caramizile lui Faraon ca ,,toate” bisericile si manastirile sa iasa din criza economica si sa devina imens bogate .

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on iunie 15, 2010 at 6:37 am

      umilinta

      Ai vazut, ai gasit portita de scapare … Asadar, mai e mult pana cand bisericile vor fi precum a zis Sfantul, deci ce atata alarma …

      Apreciază

      • Avatarul lui mariusstef mariusstef said, on iunie 21, 2010 at 7:13 am

        In aceste timpuri foooarte multe biserici sunt consolidate, renovate, li se construiesc anexe. E vorba de foooarte multi bani aici… Concluzia e ca suntem in vremurile acelea.

        PS: de ce mi-ai blocat commenturile?

        Apreciază

    • Avatarul lui xxxxxxxxxxxxxxxxxx Ciprian said, on iunie 15, 2010 at 6:59 am

      Bisericile sunt foarte bine si intr-adevar se construieste mai mult in exterior decat in interior. Am constatat-o de cateva ori pe propria piele. Aici vorbeste de saracia poporului care este contrastanta cu bogatia bisericilor, nu te astepta sa curga rauri de aur din biserici, vremurile sunt aproape daca nu se intampla vreo minune iar minunile le face Dumnezeu iar pentru a merita o minune trebuie sa ne rugam cat mai multi ca cine e normal sa se roage oamenii la Dumnezeu sau Dumnezeu de oameni (am parafrazat din Parintele Arsenie Boca, nu sunt eu asa destept). 🙂 SPOVEDANIE, POST, RUGACIUNE SI RESPECTAREA CELOR ZECE PORUNCI! DOAMNE AJUTA!

      Apreciază

    • Avatarul lui Marturiseste Marturiseste said, on iunie 18, 2010 at 6:38 am

      Mergand pe langa ele nu le vezi cum arata si mai ales cele nou construite, plus ceea ce se vrea a fi Catedrala Mantuirii Neamului, Biserica infratirii din Petresti, plus turle si clopotnite poleite cu aur incepand inca de acum 3 ani.
      Sf. Lavrentie de Cernigov: “Vor fi multi surzi si multi orbi…”
      Este de mult facut primul pas catre asa ceva… crezi ca e necesar sa fie absolut toate asa ca sa poti crede?

      Apreciază

  11. Avatarul lui Doru Doru said, on iunie 15, 2010 at 6:30 am

    Referitor la profetia Sfantului; Deja vedem Bisericile si clopotnitele „aurite”, in sensul ca sunt din arama, dar misiune nu mai exista, cu parere de rau constatam ca misiunea o fac sectele.
    Spitalele si hotelurile detin Biblii cu Noul Testament (care pot fi luate de cei interesati), toate tiparite de sectanti, dar nimic tiparit cu binecuvantarea Bisericii Ortodoxe.

    1)O parte din turma cade in necredinta iar alta parte cade in bratele sectare, care pe langa o buna organizare (ce e drept doar manageriala), mai au si „bunul obicei” de a oferi anumite privilegii materiale membrilor lor in sensul de ajutor intre ei.

    Aici fac legatura cu cateva articole ale tale SACCSIV, cel cu:
    1) Caprele negre si caprele albe, dar capre sa fie nu Oi.
    2) Cel in care spuneai de acea tensiune pe care o simtim in aer, in sensul ca, uneori chiar si o privire sau o vorba poate provoca in autobuz, pe strada, etc. o reactie de repulsie, de ura, de „ia uite-l si pe-asta sau pe-asta!”, etc.

    Cred ca ar trebui sa aducem privirea din exterior catre interior cu gand catre Dumnezeu, dar pentru asta avem nevoie si de MODELE.
    Modelele sunt foarte rare, de aceea fara pastor, oile se risipesc si le mananca lupii.
    Cred aceasta profetie in totalitate si cu toti vedem ca lucrurile merg spre ceea ce s-a spus.
    Sa stam bine, sa stam cu frica.
    Domnul sa ne ajute!

    Apreciază

  12. Avatarul lui un.oarecare un.oarecare said, on iunie 15, 2010 at 7:22 am

    Foarte utila profetia.. rau pentru noi ca devine din ce in ce mai actuala. Ar trebui imprastiata de fiecare la cei din jur, care cum putem.

    Apreciază

    • Avatarul lui xxxxxxxxxxxxxxxxxx Ciprian said, on iunie 15, 2010 at 7:29 am

      Omul pana nu da de pragul de sus nu va vedea pragul de jos, multi vad, putini pricep si mai putini cred. Cei din familie cu mine nu am reusit sa ii comving de spurcaciunile care se intampla si urmeaza (mai ales ca e matematic asta cu disparitia banilor/devalorizare), cum crezi ca vor proceda cu o profetie? Similar cu pps-urile alea cu tantre si mantre … Putem incerca si sa nu deznadajduim, Dumnezeu sa ne Ajute!

      Apreciază

  13. Avatarul lui anaximenes anaximenes said, on iunie 15, 2010 at 7:36 am

    stiu ca intrebarea mea nu are legatura cu articolul..dar nu stiu unde sa o pun: de ce de ieri trec regulat elicoptere militare si avioane ce zboara la altitudine mica? ieri dimineata(pana la pranz) si astazi. ce o fi si cu asta? stau in caminul de la poli(LeuA). sper sa afli.multumesc!

    Apreciază

    • Avatarul lui cosmin mihai cosmin mihai said, on iunie 15, 2010 at 10:13 am

      Datorita faptului ca acum se dez-bate prin parlament, iar ei filmeaza din elicopter miscari pseudosindicale. Inca nu au venit evreii cu avioanele sa se antreneze.
      Legat de articol: mai, intrebarea importanta este daca cei ce vor supravietui dupa ww3 vor avea 3 decenii de pace in Bizantul renascut in Asia mica si in jur (Nil Atonitul, Paisie Aghioritul- Atitudini nr. 4, Iosif Vatopedinul-Atitudini nr.8), sau imediat dupa vine antihrist dupa cum crede Saccsiv ? Eu cred ca ingrijorarea noastra, a multora-si a mea- este datorata ww3 si indosarierii electronice, ingrijorare ce tradeaza insuficienta duhovniceasca. Dar desi greul abia incepe, pana la antihrist ca persoana avem de-a face cu sistemul ce-l pregateste. Personal cred ca Rusia va cobori spre Turcia si prin Ro, cu razboi si unde va trece el, nimeni nu va ramane in viata. Bucuresti va fi prima tinta. Muntii vor fi mai feriti-vezi Arsenie Boca. Noi ar trebui numai sa plangem, cum spunea Par. Cleopa, vai de noi si ai nostri daca nu o facem. Saccsiv, eu cred ca articolele ar trebui sa aibe si concluzii in urma dialogurilor, mai ales cele ce privesc ceea ce ar trebui sa facem concret. Stiu, s-a spus cate ceva, dar e ca o picatura in ocean. Stiu, Dumnezeu ne va indruma si unii deja au plecat fizic, altii incercam macar cu duhul. Totusi, cineva ar trbui sa puna punctul pe i, dar ar fi prea facil, iar Dumnezeu ne respecta libertatea. IIsuse Hristoase miluieste-ne pe noi si poporul Tau, si tara aceasta pentru rugaciunile Preasfintei Nascatoare de Dumnezeu si ale tuturor sfintilor romani.

      Apreciază

  14. Avatarul lui Cosmin S. Cosmin S. said, on iunie 15, 2010 at 7:41 am

    „Va fi o mare calamitate atuncea pe pământ, nici măcar apă nu va mai fi, apoi va fi războiul mondial „.

    Lucrurile astea dau serios de gandit. Ne asteapta o perioada extrem de grea, care va culmina cu razboiul.

    „Cel de-al treilea război mondial nu va fi pentru pocăinţă, ci pentru nimicire, pentru distrugere.”

    Apreciază

  15. Avatarul lui ioana ioana said, on iunie 15, 2010 at 8:18 am

    Cel mai mult mi-a placut partea aceasta,(pe care as fi marcat-o cu rosu):
    „Dar Dumnezeu are sa-Si ingrijeasca turma Sa, dandu-le de mancare si apa de baut celor ce urmeaza Lui”.

    In ceea ce ma priveste, cred ca mi se va aplica aceasta parte a profetiei:
    „Dumnezeu va trimite tot felul de boli pt.oamenii cei slabi si ei vor muri”.

    Apreciază

    • Avatarul lui DeSeKapa DeSeKapa said, on iunie 15, 2010 at 8:50 am

      In ceea ce te priveste Ioana… eu cred ca asta:

      ” El va şterge orice lacrimã din ochii lor. Si moartea nu va mai fi. „

      Apreciază

  16. Avatarul lui ioana ioana said, on iunie 15, 2010 at 9:16 am

    Sunteti vazator (vazatoare ) cu duhul?
    Am plans in ultimele 4-5 zile cat intr-o viata de om…
    Imi pare rau ca unii dintre dvs nu semnati cu numele de botez.

    Apreciază

    • Avatarul lui Lumina lina Lumina lina said, on iunie 15, 2010 at 11:41 am

      Ioana,

      Asa este, unii din noi nu semneaza cu numele de botez. Dar, sa ne intelegi ca – unii – chiar nu o (mai) pot face – desi si-ar dori-o.

      Cand am postat (pe unde am postat) – cu numele de botez – m-am trezit cu 1001 de intrebari – care mai de care incomode, jenante si, s-a mers pana intr’acolo incat primeam (de la „prieteni”) sms-uri de felicitare sau…invers.

      Pana cand…M-AM SATURAT!

      Apreciază

      • Avatarul lui ioana ioana said, on iunie 15, 2010 at 12:11 pm

        Lumina lina,
        Nu a fost un repros, ci doar un regret al meu.
        In tot cazul, dvs ati ales ceva frumos 🙂 , dar ce sa te faci cu „Nebunul”. Cum sa Il rogi pe Dumnezeu sa il miluiasca pe cel care isi spune ‘nebunul’ .
        Sa nu fie cu suparare, va rog.

        Apreciază

    • Avatarul lui DeSeKapa DeSeKapa said, on iunie 15, 2010 at 1:05 pm

      Ioana, draga mea, minunata faptura absolut intangibila pentru altii..miracol de ingeras, serafica scanteie divina inglobata intr-un trup si suflet efemer de fiinta umana, as dori sa te gandesti de 2..zeci de ori la ceea ce am vrut eu sa(-ti) spun.
      Cu drag, Dani…

      Apreciază

      • Avatarul lui Lumina lina Lumina lina said, on iunie 15, 2010 at 1:14 pm

        Subscriu!

        Apreciază

      • Avatarul lui ioana ioana said, on iunie 16, 2010 at 7:11 am

        Dani,
        multumesc, am inteles ca ma credeti mantuita.
        Va spun ca am o multime de pacate si imi tremura sufletul cand ma gandesc ca voi da ochii cu Hristos la Judecata.
        Pentru a nu muri atunci de frica, imi fac de pe acum curaj privind adesea icoana Deisis, in care Domnul desi este Dreptul Judecator, binecuvanteaza cu amandoua mainile.
        Si pentru ca ma simt nevrednica sa ii privesc mainile, ma uit un pic mai jos, si cand ii vad picioarele goale, ma gandesc: cat de infricosator poate fi un judecator descult?
        Asa ma feresc eu de deznadejde…
        Asa ca, nu are rost sa gandesc de 20 de ori, eu de-abia gandesc o data.De multe ori, scriu sau vorbesc fara sa gandesc, si atunci ma fac de ras chiar mai mult decat acum 🙂
        Doamne ajuta!
        (pe dvs v-am pacalit – am mai aflat un nume!)

        Apreciază

    • Avatarul lui Nebunul Nebunul said, on iunie 15, 2010 at 5:55 pm

      Ioana,eu iti multumesc numai si pt gandul tau trecator de a ruga pe Dumnezeu sa miluiasca pe cel ce isi zice Nebunul si te mai rog sa fii mai indulgenta cu cei ce par nebuni deoarece parca scrie undeva ca nebuna se va arata toata intelepciunea acestei lumi.iar daca nu te-ai lamurit inca,mai putem detalia despre frumusetea nebuniei…

      Apreciază

      • Avatarul lui ioana ioana said, on iunie 16, 2010 at 6:58 am

        Daca v-am ofensat, imi pare rau.
        Atata doar, ca Domnul Iisus ne interzice sa spunem cuiva nebun. La asta m-am gandit.
        Nu am nimic impotriva nebuniei. Daca este pt Hristos, o vreau si la mine. Imi place totusi sa ma gandesc la intelepciunea lui Dumnezeu.
        Va rog, nu ma intelegeti gresit – de altfel, am zis si ieri ca as vrea sa nu fie cu suparare.

        Apreciază

      • Avatarul lui valentin valentin said, on mai 21, 2014 at 11:29 pm

        chiar e bună ideea – să formăm un lanț duhovnicesc, am citit la sfatul cred al pr Elpidie – un lanț al rugăciunii.
        Și ne rugăm unii pentru alții , fără să ne mai lovim așa cu unele șicane sau replici care pot fi interpretate, pentru că rugăciunea ne va călăuzi și în ceea ce scriem, gândim , receptăm, răspundem cuiva
        Hristos a înviat!
        p.s.
        chiar ar fi o idee de articol – acel cuvânt al pr. Elpidie de a ne ruga puternic ceva ce ar forma un lanț duhovnicesc în aceste vremuri tulburi și care arată profețiile cum se împlinesc, dar încă nu a început marea … nenorocire. Doamne, ai grijă de noi!

        Apreciază

  17. Avatarul lui AndreiV AndreiV said, on iunie 15, 2010 at 9:56 am

    Intre ce ani a trait Sf. Lavrentie de Cernigov ?

    Multumesc !

    Apreciază

  18. Avatarul lui cosmin mihai cosmin mihai said, on iunie 15, 2010 at 10:23 am

    Despre ww3 si renasterea ortodoxiei (din blogul vestitorul ortodox):
    Profeţie a Părintelui Iosif Vatopedinul
    intr-un interviu (din 26.10.2001)

    Părintele Iosif: Ne bucuram sa va primim. Aveti respectul nostru profund si cele mai bune urari din partea noastra.

    Un pelerin: Multumim, parinte, ca ne-ati primit. Vremurile in Rusia, acum, sunt pe de o parte teribile si pe de alta parte complexe.

    Părintele Iosif: Noi ne rugam ca poporul rus sa se intoarca la starea sa naturala, care a existat inaintea distrugerii, pentru ca avem radacini comune si punem la inima situatia in care se afla poporul rus.

    Un pelerin: Exista multe suferinte, desigur. Dependenta de droguri este agresiva. Exista o stare de degenerare a natiunii noastre.

    Părintele Iosif: Lucrurile sunt acum intr-o stare de deteriorare – conditie care in momentul de fata este comuna pentru lumea intreaga. Si ca urmare a acestei conditii va incepe mania lui Dumnezeu. Am atins limita. Si acum se va intampla ceea ce Dumnezeu, in mila Sa, a indurat. El acum va pedepsi aspru, datorita dreptatii sale, pentru ca a venit timpul pentru aceasta.
    Va fi un razboi, si mai multe razboaie, si vom trece prin mari dificultati. Puterea lumii a fost preluata acum de evrei, iar scopul lor este de a anihila Crestinismul. Mania lui Dumnezeu va face astfel incat toti dusmanii secreti care au condus la aceasta stare sa se autodistruga. Mai ales de aceea este trimisa mania lui Dumnezeu peste noi: pentru a-i distruge, intr-un fel sau altul. Dar acest lucru nu trebuie deloc sa ne inspaimanteze, pentru ca trebuie sa avem mereu nadejde in Dumnezeu. Pentru ca mii si milioane de martiri, inclusiv Noii Martiri, au suferit exact in acelasi mod, si trebuie sa fim pregatiti pentru aceasta si sa nu ne inspaimantam. Trebuie sa existe rabdare, rugaciune si nadejde in pronia Divina, din partea noastra. Sa ne rugam pentru renasterea Crestinismului dupa acest razboi, dupa tot ceea ce ne asteapta, pentru ca Domnul sa ne dea cu adevarat puterea sa restauram toate acestea. Dar acest rau (razboiul) trebuie indurat.

    Un pelerin: Si cat de repede va renaste Rusia dupa aceasta?

    Părintele Iosif: Totul a inceput acum, acum va fi o mare explozie. Dupa aceasta va urma renasterea.

    Un pelerin:Acum multe icoane izvorasc mir. Noi avem o icoana a Mantuitorului din care curge sange.

    Părintele Iosif: Si aici in Grecia de asemenea, multe izvorasc mir. Aceasta simbolizeaza ca Mantuitorul plange, si Maica Domnului plange, si icoanele plang.

    Un pelerin: Au dus o icoana pe hartie cu o urma de sange pe ea sa fie analizata si s-a descoperit ca era plasma.

    Părintele Iosif: Acesta este inceputul acestor evenimente, evenimente tulburatoare, evenimente militare. Cei care pun in miscare acest rau sunt evreii. Ei sunt indemnati de catre diavol sa faca aceasta, pentru a distruge samanta ortodoxiei in Grecia si in Rusia. Acesta va fi principalul lor obstacol in dominarea lumii. Si fara indoiala ei ii vor obliga pe turci sa vina aici, in Grecia, pentru a-si incepe lucrarea lor; iar Grecia, desi are teoretic un guvern, nu are un guvern cu adevarat. Ii lipseste puterea, iar turcii vor veni aici. Acesta va fi momentul cand Rusia de asemenea isi va pune in miscare fortele sale pentru a se impotrivi turcilor. Evenimentele se vor desfasura astfel: cand Rusia vine in ajutorul Greciei, americanii si NATO vor incerca sa previna aceasta, pentru a nu se forma nici o alianta intre doua tari ortodoxe. De asemenea ei vor provoca la lupta alte puteri, cum ar fi Japonia si altele. Va fi mare sacrificiu pe teritoriul fostului Imperiu Bizantin. Vor pieri 600 de milioane de oameni. Vaticanul de asemenea se va implica mult, pentru a impiedica rolul crescand al ortodoxiei si pentru a preveni o alianta intre tarile ortodoxe. Astfel se va implini pronia Divina.

    Un pelerin: Desigur. Toate premizele pentru aceste evenimente sunt create. Dar trebuie luat in considerare si faptul ca exista o opozitie in mass-media. Cat timp va mentine presedintele Rusiei calea pe care merge acum? Este buna calea pe care merge?

    Părintele Iosif: Dumnezeu va permite distrugerea tuturor celor care seamana aceste tentatii, pornografia si dependenta de droguri. Iar Domnul le va intuneca mintile astfel incat sa se distruga unii pe altii fara nici o satisfactie. Domnul va permite aceasta special pentru a putea aduce o mare “epurare”. In ceea ce-l priveste pe Putin, nu va fi mult la putere, si apoi va urma un razboi, iar el nu va rezista mult. Dar dupa aceasta “epurare” va urma o mare renastere a ortodoxiei, nu numai in Rusia, ci peste tot in lume. Dumnezeu isi va arata binecuvantarea Sa, ca si in primele secole de crestinism. Atunci oamenii se duceau la Dumnezeu cu inima deschisa. Aceasta va dura pentru 3-4 decade (decenii), apoi dictatura lui Antihrist va incepe brusc. Acestea sunt evenimentele teribile pe care trebuie sa le induram, sa nu le permitem sa ne sperie, pentru ca Dumnezeu ne va adaposti. Da, cu siguranta vom trece prin dificultati, foame, si chiar persecutii, si multe altele, dar Dumnezeu nu ne va abandona. Iar cei care sunt la putere ar trebui sa-i indemne pe subordonatii lor sa fie cu Dumnezeu, sa respecte rugaciunea, iar Dumnezeu ne va adaposti. Starea care va urma “epurarii” va fi una de mare renastere.
    Noi păstorii trebuie, atat cat ne sta in putinta, sa-i facem pe oameni sa renunte la pacatele lor, pentru ca gratia Divina sa nu se indeparteze de la noi. Pentru a fi cat mai aproape posibil de Dumnezeu, in rugaciune. Atunci Dumnezeu va fi intotdeauna cu noi, indiferent de cat de grele vor fi circumstantele. Dumnezeu nu ne va abandona.

    Apreciază

    • Avatarul lui cosmin mihai cosmin mihai said, on iunie 15, 2010 at 10:31 am

      Nu stiu daca sa dau crezare despre ceea ce se zice despre renasterea ortodoxiei. Mi-e teama ca e o manipulare sa credem ca va urma ceva bine dupa ww3, ca e o manipulare new age. voi ce stiti? se cunoaste ca uneori se pun pe sema unor sfinti si sfintiti cuvinte care ei sigur nu le-au spus. Nu degeaba Paisie Aghioritul si-a manuscris si tiparit astfel lucrari importante.

      Apreciază

      • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on iunie 15, 2010 at 10:49 am

        cosmin mihai

        Eu nu iau in considerara aceasta, nici nu-i zic profetie.

        Apreciază

      • Avatarul lui cosmin mihai cosmin mihai said, on iunie 15, 2010 at 11:21 am

        Intrebarea ramane si este importanta. Tu parca o eviti. Revista Atitudini editata de Man. Petru Voda publica de 2 ori mesaje despre o renastere a ortodoxiei dupa razboi. Cauta te rog in arhiva atitudini.com si dacva vrei sa aflam adevarul nu evita dialogul

        Apreciază

      • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on iunie 15, 2010 at 11:28 am

        cosmin mihai

        Frate, e ratacire mare, deci n-am la ce dialog sa particip. Iar cele ce le zic eu despre vremurile apocaliptice le-a zis de multe ori parintele Iustin si multi de la manastirea Petru Voda.

        Apreciază

      • Avatarul lui cosmin mihai cosmin mihai said, on iunie 15, 2010 at 12:06 pm

        Inteleg atitudinea. Dar la a cui ratacire te referi? Si daca faci referire directa la Parintele nostru Justin ca sa sustii o atitudine care decupeaza realitatea si o ingusteaza, sa sti frate ca nu putem dialoga. imi pare rau, dar te inteleg: e mai usor de postulat ceva despre viitor, chiar asa apocaliptic, decat sa fii atent la toate semnele cum spune parintele: ca iepurasul in doua labute si cu urechile ciulite sa vezi de unde vine pericolul, cu o curata neliniste. Doamne ajuta si iertare daca am intristat pe cineva.

        Apreciază

      • Avatarul lui cristina cristina said, on iunie 16, 2010 at 10:48 pm

        mie imi pare ca o renastere a Ortodoxieie ceea ce traim noi acum, de vreo 20 de ani, ca pana in 1990 popoarele ortodoxe erau sub comunisti si lumea nu indraznea sa mearga la biserica. De 20 de ani incoace, cu sau fara credinta, cert e ca de Sfintele Pasti se umplu strazile din jurul bisericilor, acum se da liber si de Rusalii, oficial, toata lumea poate sa se cunune si sa se boteze fara retinere si ascunzis, numai sa vrea omul, te inchini pe strada cand treci pe langa biserica (daca vrei, desigur) fara sa te uiti in jur daca te vede cineva, cunosc cupluri casatorite de mult timp, care dupa 20-30 ani de casnicie, au ajuns sa se si cunune in biserica, pt ca nu-i mai vede partidu, ba chiar s-au construit multe biserici, s-au publicat multe carti, eu am umplut 300Gb pe hard cu tot felul de materiale scrise sau audio, timp sa am sa le citesc/ascult pe toate, deci netu e plin de materiale ortodoxe, uite, si faptul ca putem vorbi despre asta, e ceva ce nu aveam acum 20 de ani, deci renasterea Ortodoxiei o traim deja de 20 de ani in Europa de est, Ortodoxa si fosta comunista.

        Apreciază

      • Avatarul lui cristina cristina said, on iunie 16, 2010 at 10:49 pm

        dar intr-adevar, chestia cu dupa Putin inca 30-40 de ani…. imi pare ceva de genul ”dormi in pace puisor”

        Apreciază

  19. Avatarul lui Aurora Aurora said, on iunie 15, 2010 at 10:39 am

    Profetiile sfantului Lavrentie de Cernigov mi se par cele mai realist prezentate, nu avem niciun motiv sa ne indoim. Traim vremurile de pe urma. Bine ar fi ca sa fim si noi, cei care scriem aici in acea TURMA MICA de care vorbeste Domnul. Dar pt. asta trebuie sa cultivam dragostea. Voi puteti ? Ca eu nu prea reusesc. De ex. acum cand scriu, chiar in stanga mea se afla la calculatorul lui, un coleg care nu iubeste pe nimeni. E plin de el, umbla cu ascunzisuri si nu avem incredere in el. Nu-l iubeste nimeni, nici macar eu, care vorbesc despre iubire. Certati-ma, pt. ca stiu ca merit (duhovnicul mi-a recomandat sa ma rog pt. astfel de oameni, iar eu, in loc sa fac ascultare, continui sa ma impiedic de el. E clar ca la mine e problema)V-am spus una din micimile mele, poate vi le descoperiti si voi pe ale voastre ca sa lucrati la ele. Ideea e ca trebuie sa ne iubim mai mult unii pe altii, asa cum ne-a poruncit Mantuitorul. Reiau ideea care s-a mai vehiculat zilele acestea ca ar trebui sa ne cunoastem” face to face” pana nu va fi prea tarziu si nu vom mai putea comunica.Poate ar trebui sa fixam o zi in care sa ne intalnim undeva macar 10-20 de persoane dornice de a fi in partasie unii cu alti. Doamne ajuta !

    Apreciază

  20. Avatarul lui luchiana luchiana said, on iunie 15, 2010 at 11:29 am

    @Aurora

    De acord cu comuniunea reala dintre noi cei de pe acest virtual.

    Apreciază

  21. Avatarul lui Aquarius Aquarius said, on iunie 15, 2010 at 12:42 pm

    Bolile vor fi trimise pentru a-i scapa de a nu cadea in lepadare? Adica pentru a se mantui prin durere si rabdare?

    Apreciază

  22. Avatarul lui mihaela mihaela said, on iunie 15, 2010 at 12:54 pm

    De acord cu Aurora si cu luchiana .Saccsiv, trebuie sa ne ajuti ,e important sa ne cunostem! Ce pericole ar fi ?Sa se strecoare securistii printre noi;dar noi avem totusi discernamant, nu suntem chair asa usor manipulabili (sper ).Sper ca nu ma faci habauca(de fapt nu prea stiu ce inseamna habauc ) .
    Doamne ajuta !

    Apreciază

  23. Avatarul lui mihaela mihaela said, on iunie 15, 2010 at 12:57 pm

    Mia este ceva :nu neaparat intalnirea naostra ar insemna de la inceput ceva pozitiv, pentru ca ,dupa cum se observa, fiecare are personalitate puternica. Este nevoie de acomodare, de …timp .Iar timpul se scurge in detrimentul nostru.

    Apreciază

  24. Avatarul lui G-man G-man said, on iunie 15, 2010 at 1:06 pm

    parintele Adrian Fageteanu spune ca avem ceva mostenit de la geti de nu ne putem uni in jurul unei idei oricat de bune ar fi ea.
    la noi fiecare stie un pic mai mult decat calalalt, e greu e f greu
    oare de ce o fi zis apostolul „nencetat sa va rugati”

    Apreciază

  25. Avatarul lui Alexandra Alexandra said, on iunie 15, 2010 at 1:21 pm

    @Aurora

    Iti inteleg neputinta de a iubi pe cineva precum colegul tau…asa suntem noi neputinciosi. De aceea trebuie sa cerem ajutor Domnului, de aceea lasa Domnul ca noi sa fim incercati.
    Iti dau un fel de „reteta” nu-mi iese nici mie de multe ori dac aceasta este Calea pentru a iubi chiar si pe dusmanul tau.
    Nu te mai gandi la el….gandeste-te numai la tine si plange-ti pacatele tale o ora, doua sau poate cateva zile….te vei inspaimanta de pacatele tale si vei plange cu lacrimi amare si vei cere mila Domnului sa te ierte….Domnul nu va intarzia sa-Si verse iubirea peste tine si in acele momente vei iubi pe toti oamenii chiar si pe dusmani…vei realiza ca si ei ca si tine sunt inselati de necurat si ii vei iubi ca pe niste frati, copii ai Domnului aflati in mizerie.
    Dupa asta, sa nu uiti sa multumesti Domnului pentru darul Sau.

    Dupa descrierea mea suna simplu…nu este, vei intampina piedici, nu vei reusi sa te asezi la rugaciune ca sa ti se limpezeasca mintea si sa-ti vezi pacatele, vei vedea lucruri smintitoare la colegul tau care te vor raci…si multe altele….astia sunt spinii saditi de „cel cu codita” pentru ca pe el il arde iubirea frateasca, curata. Nu te deznadajdui…lupta cu tine si tot Dumnezeu te va ajuta.

    Ajutorul meu de la Domnul Cel ce a facut cerul si pamantul.

    Apreciază

    • Avatarul lui cristina cristina said, on iunie 16, 2010 at 11:01 pm

      @Alexandra @Aurora subscriu la cele spuse de amandoua, si eu aceleasi greutati intampin si mi-e ingrozitor de greu, e usor sa dai sfaturi si greu sa le urmezi tu insati, vad asta la mine si copiii mei, ii invat ce trebuie facut, deci si eu ar trebui sa fac. Ei pot si reusesc mai bine decat mine, si cu gandul curat, si cu rugaciunile, cel mare (7ani) si cu postul ma intrece. Mie mi-e groaznic de greu si ma poticnesc mereu in incercarile mele si cel mai greu imi vine sa imi pazesc gandurile.

      Apreciază

  26. Avatarul lui Alexandra Alexandra said, on iunie 15, 2010 at 1:22 pm

    @G-man
    Din acelasi motiv pentru care a spus „iubiti-va, iubiti-va” Sf Ioan Evanghelistul

    Apreciază

  27. Avatarul lui Lumina lina Lumina lina said, on iunie 15, 2010 at 1:27 pm

    Eu – personal – cred ca:

    Daca ne-a fost dat sa ne cunoastem – virrtual – pe acest blog – si, avem multe in comun – tot asa, la vrremea „respectiva” ne va pune Domnul in preajma – persoanele de care avem nevoie – si ne vom folosi – impreuna.

    Comunitatea crestina – imi suna a sectarism – cumva. Poate gresesc.

    Apreciază

    • Avatarul lui DeSeKapa DeSeKapa said, on iunie 15, 2010 at 1:42 pm

      Dragul/a meu/mea – LUMINA LINA –
      Am si goluri in cunostinte, de fel nu frecventez bloguri si umila mea dorinta ar fi sa explici daca este ceva de explicat in acest replay (ce este cu el??)…
      Multumesc pentru timpul acordat

      Lumina lina said, on iunie 15, 2010 at 1:14 pm

      Subscriu!

      Apreciază

      • Avatarul lui Lumina lina Lumina lina said, on iunie 15, 2010 at 2:09 pm

        Desigur – ai inteles!

        Si nu te cred cand spui:
        „Am si goluri in cunostinte, de fel nu frecventez bloguri si umila mea dorinta ar fi sa explici daca este ceva de explicat in acest replay (ce este cu el??)…”

        (Alaturai Ioanei niste atribute care, chiar i se potrivesc).
        Ti-am raspuns ca sa dovedesc ca sunt fair-play – insa este neavenita ispitirea ta.

        Apreciază

      • Avatarul lui DeSeKapa DeSeKapa said, on iunie 15, 2010 at 2:44 pm

        a).Iarta-mi ispitirea -Lumina Lina- esti o persoana care prinde subtilitatile. Absolut minunat
        b).Referitor la Ioana… nu ma mai pot exprima. Veti crede ca o cunosc iar eu nu doresc sa sfaram mitul coincidentei astazi.
        c).”pastila” i-a fost aruncata, totusi nu(-i) doresc nimanui „voalul” pe ochisori
        d). de lumina lina sa ai parte…

        Apreciază

      • Avatarul lui ioana ioana said, on iunie 16, 2010 at 7:18 am

        Lumina lina,
        nu ma ispitesc doar din atat.
        Dupa cum am spus si lui Dani, stiu cine sunt.
        Am duhovnic, si din cand in cand, imi mai aduce sfintia sa aminte, daca se mai intampla sa uit.

        Apreciază

  28. Avatarul lui luchiana luchiana said, on iunie 15, 2010 at 1:34 pm

    Fericitul Augustin spune „Iubeste (pe Dumnezeu si aproapele) si fa ce vrei!”
    Cand esti „plin” de dragostea lui Dumnezeu nu mai poti gandi, vorbi si face rau.
    Acest lucru sa cautam: sa Il avem pe Dumnezeu in noi. Cum? Prin Sfanta Spovedanie si mai ales prin Sfanta Impartasanie. Domnul Nostru Iisus Hristos ni Se daruieste la fiecare Sfanta Liturghie gratis. Ce mai asteptam fratilor si surorilor? Haideti sa Il luam pentru vesnicia iubirii Lui. Cu o astfle de traire reala, vom rezista la toate cele care vor veni fara sa ne clintim in credinta, iar rugaciunea nu ne va lipsi.

    Sfintilor Apostoli Petru si Pavel, rugati-va pentru noi pacatosii!

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on iunie 15, 2010 at 1:47 pm

      luchiana

      Daca e intr-adevar reala, daca nu, ne pacaleste unul precum KK. Iar daca ne pacaleste unul precum KK, atunci pentru antihrist va fi o bagatela …

      Apreciază

  29. Avatarul lui ady ady said, on iunie 15, 2010 at 1:44 pm

    Frate Saccsive, te felicit inca odata si iti multumesc pentru subiectele postate pe blog, in pofida celor care se opun cu mai multa sau mai putina vehementa subiectelor tale, am ajuns sa-l citesc de mai multe ori pe zi, bafta in continuare,

    Doamne Iisuse Hristoase, Fiul Lui D-zeu Miluieste-ne pe noi!, Da-i lui Saccsiv sanatate, putere si inspiratie

    Apreciază

  30. Avatarul lui Alexandra Alexandra said, on iunie 15, 2010 at 1:47 pm

    @mihaela

    Parintii mei foloseau termenul „habauc” cu sensul de zapacit. Saccsiv il foloseste cu sensul de zapacit in ale adevarului, om care nu-si da seama de adevar, ratacit. Este un cuvant mai putin dur decat „ratacit” sau „eretic” acestea fiind prea des folosite iar in ultima vreme si aruncate cu mare usurinta de catre si spre diferite grupari.

    Apreciază

  31. Avatarul lui luchiana luchiana said, on iunie 15, 2010 at 1:50 pm

    @saccsiv

    Este cat se poate de reala si deasa. Aici pe net nu te poti imbogati in Hristos!
    Fa asa si vei intelege!

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on iunie 15, 2010 at 2:04 pm

      luchiana

      Sa fac asa, ce anume mai exact, sora mea? Ti-ai mai schimbat parerea despre KK?

      Apreciază

  32. Avatarul lui luchiana luchiana said, on iunie 15, 2010 at 2:10 pm

    Dragul meu frate saccsiv,

    Nu imi voi schimba niciodata parerea despre deasa impartasanie! La asta ma refeream.
    Cum putem vorbi de iubirea care este Dumnezeu fara sa il avem in noi, chiar prin a-L manca?
    Asta am vrut sa te invit pe tine si pe toti crestinii ortodocsi de aici si de peste tot, sa Il consumam pe Domnul ca sa ne putem umple de El, sa invatam direct de la El ce este iubirea.

    Apreciază

  33. Avatarul lui Lumina lina Lumina lina said, on iunie 15, 2010 at 2:43 pm

    Hristos-Domnul spune intr’adevar:

    „Mai mare este Cel ce este in voi, decat cel ce este in lume” (In. 4, 4)

    Sfanta Impartasanie o luam functie de cat ni se permite – de catre duhovnicul personal – caci el este acela ce „leaga si dezleaga – cu puterea ce i-a fost data”…

    „Cu frica de Dumnezeu, cu credinta si cu dragoste” – sa ne apropiem!

    Luchiana,

    „Ca nu voi spune vrajmasilor Tai Taina Ta – nici sarutare iti voi da ca Iuda, ci ca talharul….”
    Este Taina- infricosatoare Taina!
    Nu facem publice – nici numarul – nici frrecventa cu care ne…

    „Aici pe blog nu te poti imbogati in Hristos” – spui.

    Dar iti poti imbogati cunostintele. Eu nu sunt pe blog decat ca sa comunic cu cei care-mi „par „- in acelasi duh. Nicidecum – pentru alt motiv.

    Nu amesteca lucrurile,
    Nu vorbi cu atata usurinta – la vedere – despre un lucru infricosator – in care nu ne putem „baga” noi, ceilalti.

    „Fie Doamne, mila Ta spre noi! „

    Apreciază

  34. Avatarul lui Fulger Fulger said, on iunie 15, 2010 at 4:00 pm

    „Vine timpul, şi nu e departe, când foarte multe biserici şi mănăstiri se vor deschide în slujba Domnului şi se vor repara, le vor reface nu numai pe dinăuntru ci şi pe dinafară. Vor auri şi acoperişurile atât ale bisericilor, cât şi ale clopotniţelor, dar preoţimea nu va lucra la sufletul credinciosului ci numai la cărămizile lui Faraon. Preotul nu va mai face şi misiune. Când vor termina lucrările nu se vor putea bucura de slujbe duhovniceşti în ele că va veni vremea împărăţiei lui antihrist şi el va fi pus împărat„ Pare o coincidenta mai ales ca acum s-a inceput constructia catredalei neamului ?

    Apreciază

  35. Avatarul lui Daniel Daniel said, on iunie 15, 2010 at 5:21 pm

    Vremurile care sunt si cele care vor veni ne arata ca trebuie sa ne apropiem cat mai des de Sfanta Impartasanie.Un articol pe aceasta tema ,postat aici,ar fi foarte ziditor si folositor pentru crestini.
    Este si un blog al unui preot care este axat pe aceasta idee ,ca suntem chemati in fiecare duminica la masa Domnului,la urmatoarea adresa:

    http://deasaimpartasire.blogspot.com/

    Apreciază

    • Avatarul lui cosmin mihai cosmin mihai said, on iunie 16, 2010 at 6:30 am

      Spovedania trebuie sa fie deasa, iar nu Impartasania.

      Apreciază

      • Avatarul lui cristina cristina said, on iunie 16, 2010 at 11:08 pm

        asta inseamna ca ce fac rusii e rau? la rusi preotul spovedeste pe toti dupa slujba, ca nici nu sunt multi oameni in biserica, iar asta e in fiecare saptamana. Apoi dupa spovedanie majoritatea din cei spovediti ajung si la impartasanie, doar pe unii, putini, ii opreste. Dar oamenii vin saptamanal sa se spovedeasca. E rau ca se impartasesc asa de des?

        Apreciază

  36. Avatarul lui Anda Anda said, on iunie 15, 2010 at 6:01 pm

    Interesante si ziditoare toate articolele pe care le citim pe acest blog, fapt pentru care va multumesc, Saccsiv.
    Permiteti-mi, (pentru cei care inca nu au urmarit inca), sa recomand o conferinta tinuta de academicianul Sorin Dumitrescu la Cluj despre Duminicile Penticostarului. Lucruri pe care nu le-am auzit nicaieri atat de clar si minunat talcuite si explicate. Interesanta si viziunea ecleziologica asupra stingerii acestei lumi (atat in partea intaii incepand de la minutul 26, cat si in partea a doua de la minutul 19.). E o calda invitatie la un rasfat…duhovnicesc.

    Apreciază

    • Avatarul lui G-man G-man said, on iunie 15, 2010 at 9:24 pm

      Anda multumim de video . intradevar inedite explicatii si folositoare.

      Apreciază

  37. Avatarul lui Diego Diego said, on iunie 15, 2010 at 7:33 pm

    Saccisv, da citita dar nu talmacita, si sa se citeasca pasaje, nu mult o singura data, si in nici un caz citita ca pe un roman, asa cum am facut eu cand aveam 12-13 ani, si nu am inteles mai nimic.

    Apreciază

  38. Avatarul lui constantin constantin said, on iunie 15, 2010 at 9:03 pm

    ce parere aveti de faptul ca Arabia Saudita a dat drept de survol Israelului in cazul unui atac asupra Iranului ?

    Apreciază

    • Avatarul lui cosmin mihai cosmin mihai said, on iunie 16, 2010 at 6:42 am

      E un semn pentru noi, iar pentru sauditii de rand-o testare a reactiei publice; ca e asa o dovedeste negarea oficiala a stirii.

      …Iranul a trimis 2 nave cu escorta militara spre Gaza: provocare si incercare de mutare a atentiei dinspre „problema” iraniana spre cea palestiniana.
      Doamne apara-ne!

      Apreciază

  39. Avatarul lui Un om care iubește dreptatea Un om care iubește dreptatea said, on iunie 15, 2010 at 9:07 pm

    Ca să nu fiu înțeles greșit, spun de la început că aș vrea să asist și eu la a Doua Venire a Domnului, sau poate că aș prefera azi mucenicia, ca să-mi mântuiesc sufletul. Dar toate acestea nu se vor întâmpla prea curând, pentru că marele nostru Părinte Arsenie Boca, văzător cu duhul, cum puțini au fost pe fața pământului, ne spune cu totul altceva.
    Sfântul Arsenie Boca nu spune că după revoluție va fi raiul pe pământ la noi, ci din contră, spune că va fi iadul. Spune că vom vedea spurcăciunea peste tot, chiar și în Biserică. Spune că oamenii aproape își vor pierde speranța.
    Dar mai spune Sfântul Arsenie Boca ceva: „Bucureștiul are să fie al doilea Ierusalim” (cartea Noi mărturii despre Părintele Arsenie Boca, vol. 2, pag. 106). Ori nu prea văd împlinindu-se aceasta într-un viitor apropiat.
    Un alt aspect este că cei care de-a lungul istoriei au înrobit popoare, nu pot profeți lumii creștine și ortodoxe absolut nimic, prin nimeni, oricât de sfânt ar fi fost el.
    Mare grijă să avem.

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on iunie 16, 2010 at 8:15 am

      Un om care iubește dreptatea

      Adica pentru ca e rus, Sfantul Lavrente nu poate profeti? In mare ratacire esti …

      Apreciază

      • Avatarul lui Un om care iubește dreptatea Un om care iubește dreptatea said, on iunie 16, 2010 at 5:00 pm

        @ saccsiv
        Nu știu care dintre noi. Da, cei care au înrobit și distrus popoare, inclusiv ortodoxe, nu vor avea darul să profețească despre cea de-a Doua Venire a Domnului. Nici una dintre profețiile lor nu se va adeveri. Timpul va spune dacă am avut dreptate sau nu.
        „Și va fi în ziua aceea că profeții vor fi rușinați, fiecare-n propria sa vedenie atunci când profețește; … fiindcă au mințit.” (Za. 13,4)
        Tu pe ce bază profețești?
        Tu afirmi că acestea sunt vremile din urmă, că aceasta este ultima fază a apocalipsei. Pe ce te bazezi? Îți spune vreun sfânt rus ție anul?
        Eu sunt rătăcit, pentru că eu cred în ceea ce spune marele nostru Părinte Arsenie Boca? Iar ceea ce spune Părintele Arsenie Boca contrazice total tot scenariul tău. Acesta este motivul pentru care mă consideri tu pe mine un rătăcit? Măsoară-ți cuvintele, dacă ești cu adevărat creștin.
        Cum poate cineva responsabil fiind, să spună lumii că vine acum antihristul, să determine pe unii mai slabi de înger să-și vândă apartamentele, să își bată joc de educația copiilor, să-și piardă tot ce au și să fugă așa ca huhurezii prin păduri? Pentru o singură familie rătăcită și distrusă fără temei vei da socoteală în fața lui Dumnezeu.
        Ți-o fi spus ție Dumnezeu la ureche că acum este vremea și nu știm noi?!!!
        Mai spune Părintele Arsenie Boca că rușii vor invada România și o vor împărți dimpreună cu ungurii și bulgarii.
        Crede-mă, unui popor ortodox care va face așa ceva unui alt popor ortodox, nu i se va da să profețească nimic despre venirea Mântuitorului. Însăilări pe baza textelor Scripturii și fantezii din acestea îți fac și eu câte vrei.
        Dacă ai deschis vreodată Sfânta Scriptură și dacă ai fi înțeles ceva din cele ce sunt scrise acolo, ai fi văzut că Dumnezeu nu a lucrat niciodată, și nici nu va lucra prin coloși ai istoriei care au înrobit și măcelărit alte popoare, ci a lucrat prin popoare mici și oropsite. Dacă a avut de transmis ceva, prin ele a transmis omenirii.
        Vom asista peste câțiva ani la WW3, dar sfârșitul nu va fi acum. De multă vreme vom fi noi oale și ulcele, atunci când va veni Mântuitorul Iisus Hristos.
        Poate că într-o zi vei ști pe cine ai făcut rătăcit. Îmi ești totuși simpatic și îți dau un sfat: să nu te pui cu mine, pentru că tu nu știi, nu bănuiești, nici măcar o fărâmă din câte știu eu. La ora actuală, în ceea ce privește a Doua Venire a Domnului ești total contra adevărului, și vei pierde. Scopul postării mele anterioare este ca tu să tragi o concluzie, să bagi la cap ceea ce Părintele Arsenie Boca zice și să te întorci din rătăcirea ta. Nu de la mine ți-am spus, ci de la un mare Sfânt al neamului românesc, care ne dă un avertisment în ceea ce-i privește pe ruși.
        Și bunul simț elementar îmi spune că atunci când o profeție a Sfântului Arsenie Boca contrazice profețiile rușilor, atunci eu trebuie să-l urmez pe acest Părinte drag al neamului românesc, pentru că el îmi vrea binele, nu rusul distrugător de popoare.
        Băgați la cap ceea ce spun eu acum, că vă veți trezi colaboraționiști cu rușii invadatori, veți fi cu cei care vor săvârși crime împotriva propriului popor, și iadul vă va mânca. Dacă nu pe mine, pe Părintele Arsenie Boca ascultați-l!
        Ce vrei să-ți profețească rușii, că în curând se vor alia cu păgânii de musulmani și de chinezi și vor invada lumea? Căci aste va fi WW3. Spuneți-mi și mie, a existat vreun sfânt, sau un ierarh rus care a mustrat vreodată puterea țaristă pentru a o opri să înrobească și să masacreze alte popoare? A urmat vreunul exemplul Sf. Ioan Gură de Aur, care a mustrat și pe împărați? A profețit vreun sfânt rus despre masacrele săvârșite de neamul său de-a lungul vremii, împotriva altor popoare, inclusiv ortodoxe? A spus vreunul în vedeniile lui, cum rușii, deși intraseră ca aliați în România, ne violau femeile și au furat în mod nerușinat tot ce au întâlnit în cale? Veți spune că au făcut-o în perioada comunistă. Da, dar aveau experiența din Basarabia din perioada țaristă, când au fost mai barbari ca ungurii.
        La o mare încercare va fi supus neamul românesc în curând. Aveți grijă de ce parte veți fi, căci lucrurile vor fi înșelătoare, vă veți trezi împotriva propriului popor și veți pierde mântuirea voastră.

        Apreciază

      • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on iunie 16, 2010 at 6:53 pm

        Un om care iubește dreptatea

        Spui:

        Dacă ai deschis vreodată Sfânta Scriptură și dacă ai fi înțeles ceva din cele ce sunt scrise acolo, ai fi văzut că Dumnezeu nu a lucrat niciodată, și nici nu va lucra prin coloși ai istoriei care au înrobit și măcelărit alte popoare

        Mai bine taceai, ca destept pareai. Dar n-ai putut tace, caci esti fudul. Legat de fraza ta, esti absolut sigur ca asa stau lucrurile? Este o tema exceptionala pentru un articol, pe care multumita bunului Dumnezeu il voi si scrie, anume, cum lucreaza uneori El …

        Spui sa nu ma pun cu tine. Dar sa vedem ce-i cu tine. La

        https://saccsiv.wordpress.com/2010/01/24/%e2%80%9epreotul-stilist%e2%80%9d-florian-bichir-elogiaza-masoneria/#comment-21580

        Spui:

        Sunt cel care astăzi zice: vor plăti scump, o lovitură de moarte vor primi toate organizațiile antihristice și toți cei care batjocoresc astăzi numele Domnului.
        Din cea mai adâncă umilință un nou popor ales al lui Dumnezeu se va ridica.
        Sunt cel care va mai zice.

        Consider ca deja ne putem face o idee. Dar sa vedem ce ai mai scris. La

        https://saccsiv.wordpress.com/2010/01/24/%e2%80%9epreotul-stilist%e2%80%9d-florian-bichir-elogiaza-masoneria/#comment-21347

        Spui:

        Sinodul BOR nu mai are nici un fel de succesiune apostolică, pentru că securitatea și partidul au înlocuit în 1947 pe toți membrii Sf. Sinod, precum și Patriarhul de drept, cu slugi de ale lor și cu turnători. Iar Sinodul de azi este urmașul sinodului stalinist și securist din 1947 și nu putea alege decât ceva pe măsura lui.

        Foarte interesant … La

        https://saccsiv.wordpress.com/2010/02/13/daca-e-real-e-grav-declaratiile-patriarhului-daniel-in-adunarea-nationala-bisericeasca-referitoare-la-botezul-in-bani-a-nepoatei-lui-bercea-mondialu%e2%80%99-si-atacurile-anti-crestine-ale-lui-pavel/#comment-23856

        Completezi:

        Nu mai am nici o nădejde în ierarhia BOR. Peste jumătate din ei nu cred în Iisus Hristos, că dac-ar fi crezut, n-ar fi votat urâciunea pustiirii în fruntea Bisericii. Iar cei rămași sunt prea fricoși și prea adormiți, ca să mai poată face ceva. L-au lăsat pe Înaltul Bartolomeu Anania singur, întotdeauna. Și în cazul apostaziei lui Corneanu, și în problema microcipurilor, și în …multe altele.

        Oarecum te contrazici. Pe de alta parte, zici si de cipuri. Si te intreb, de ce zici de ele? Le consideri o treaba strict legata de Big Brother? Sau legata de semnul fiarei? In acest ultim caz, daca raspunsul e da, de ce ma ataci?

        Tot cautand, am mai dat de ceva interesant. La:

        https://saccsiv.wordpress.com/2010/03/11/%e2%80%9ecoincidente%e2%80%9d-preotul-lucian-grigore-cel-ce-promoveaza-prin-producerea-scarbei-folosirea-mai-multor-lingurite-la-sfanta-impartasanie-doreste-si-un-caledar-unic/#comment-27270

        Ia uite ce viteji sunt cei de la razbointrucuvant, pardon, război întru mormânt, atunci când este vorba de aruncat cu pietre într-un vrednic preot, care a avut curajul să protesteze împotriva faptelor strigătoare la cer ce se petrec astăzi în BOR.
        Să nu fiți voi niște războinici întru mormânt, unul bine văruit pe dinafară!!!

        Iar la:

        http://laurentiudumitru.ro/blog/2010/03/09/dilema-linguritei/

        Adaugi ca impartasania in BOR este apa de ploaie, ca atare, nu conteaza cate lingurite se folosesc … Ce jocuri faci, prietene? La un moment dat te iei si de staretul de la manastirea Antim:

        https://saccsiv.wordpress.com/2010/04/02/ultimul-interviu-al-parintele-justin-parvu-despre-imputinarea-preotilor-adevarati-ratacirea-preotului-lucian-grigore-criza-foamete-manastiri-mesaj-catre-romani-de-praznicul-invierii/#comment-28961

        Mesajul domniei tale este mesajul tipic pentru politicianul în sutană: tăcere, să nu vedem nimic și să facem ciocul mic. Să lăsăm totul în seama lui Dumnezeu, să vină El să ne facă ordine și curățenie în ogradă, să ne arunce și gunoiul afară. Nu lăsăm să ne înmoaie și posmagii?

        Vă folosiți de cazul lui DV, ca să vă transmiteți mesajul vostru otrăvit.

        Aud că starea sănătății Părintele Iustin Pârvu s-a agravat datorită presiunilor și torturii psihice la care este supus.
        I-a spus unui apropiat al Sfinției Sale că i-a fost transformată chilia într-o închisoare. Iudele securiste și staliniste infiltrate la comandă în mănăstire îi fac viața un calvar.
        Eu doar atât spun șefilor tăi: lăsați în pace pe Duhovnicul Neamului Românesc, că dacă nu, o să vedeți voi ce nu ați mai văzut vreodată.
        Iar azi vă promit eu că dacă nu-l lăsați în pace pe Părintele Iustin Pârvu, mă voi lepăda în mod public de Ciobotea, Streza, Irineu, Pimen, Teodosie, Corneanu, de toți cei care slujesc masoneria și ecumenismul, de toți preoții și ierarhii care din lașitate, slugărnicie ori indiferență astăzi tac.

        Deja e limpede ca ai un scop distructiv. Crosetezi informatiile si minciunile foarte abil, pentru a avea un efect maxim. Esti aidoma unei bombe cu fragmentare aruncate in piata publica: nu conteaza pe cine omoara si raneste, conteaza sa fie cat mai multi … Iata si raspunsul Părintele Mihail:

        Pentru că un anonim iresponsabil deghizat într-”un om care iubește dreptatea” dar aruncă numai venin, fără acoperire, calomniind mulți preoți și păstori pe care Dumnezeu îi întărește în propovăduirea adevărului, mă simt nevoit să-l invit pe acesta la o întâlnire față către față, în afara anonimatului virtual, la Mănăstirea Antim. Dacă are curaj va veni, dacă nu, mă simt iarăși nevoit să-l anunț că eu unul, personal, n-am tăcut și n-am ascuns adevărul. De asemenea, îl sfătuiesc, cu calm și durere totodată, să se roage mai mult pentru noi, cei pe care nu-i cunoaște, nici nu-i ascultă. Dacă Duhul Sfânt va mișca inima lui spre a face ceva de folos, asta sigur va fi rugăciunea, pocăința, purificarea gândirii și a limbajului, nicidecum jignirea, judecarea și osândirea pe nedrept, zic eu… Avem cu toții păcate personale de care trebuie să ne curățim înainte începerii războiului cu cei ce au lumea în stăpânire.
        Apoi, calomnia și amenințarea nu fac parte dintre armele creștinului, care ar trebui să se roage și să binecuvânteze pe cei ce-l prigonesc. Oricum nu îl prigonește nimeni pe fratele nostru (cel puțin eu nu) nici pe alții, însă mă voi ruga ca Domnul Hristos să-i dea înțelepciune și har ca să-L trăiască pe Hristos și să învețe de la El smerenia și blândețea, care ne lipsesc tuturor…
        De aceea, eu îl rog să mă ierte, să nu-și lepede credința și ascultarea de mădular al Bisericii, să nu se teamă că nu am ”șefii” la care se gândește el, să caute dragostea și adevărul în care au trăit și trăiesc Părinții noștri Sofian, Adrian, Iustin, Arsenie, Ștefan de la Schitul Lacu-Athos, și să-L mărturisească pe Hristos prin răbdare, nu prin răzbunare, prin fapte, nu prin vorbe. Cu pace și credință în Învierea lui Hristos și a noastră.

        Te-ai intalnit cu parintele? La

        https://saccsiv.wordpress.com/2010/04/02/ultimul-interviu-al-parintele-justin-parvu-despre-imputinarea-preotilor-adevarati-ratacirea-preotului-lucian-grigore-criza-foamete-manastiri-mesaj-catre-romani-de-praznicul-invierii/#comment-29041

        Spui:

        Iată ce prorocea Sf. Nifon , Patriarhul Constantinopolului, privitor la vremurile de acum: „Cei ce vor şedea pe scaunele bisericeşti din toată lumea, vor fi cu totul străini şi nici idee nu vor avea despre virtute. …aceştia vor fi urâciune înaintea lui Dumnezeu şi nu vor vedea faţa Domnului.”
        Anonimatul este o armă eficientă în vremuri de restriște, când puțini mai luptă pentru adevăr. Voi ieși din el atunci când voi termina ceea ce am de făcut, când voi putea transmite ceea ce am de transmis. Și nu mă refer aici la scrisul pe aceste pagini în lumea virtuală.

        Adica, doua idei: 1) te folosesti de profetii foarte asemanatoare celei a Sfantului Lavrente, dar doar cand iti pica bine. 2) ne reamintesti ca ai tu o misiune …

        Adaugand la cele de mai sus si ura ta fata de rusi, putem spune ca esti periculos: faci orice pentru a distruge si nimic pentru a construi.

        Apreciază

      • Avatarul lui G-man G-man said, on iunie 16, 2010 at 7:31 pm

        sfintii nu s-au contrazis niciodata sa va iasa astea din cap… se contrazice ceva in stiinta voastra sau nestiinta…
        iar baiatu asta sufera de slava desarta … sa nu te pui cu mine ca stiu multe despre a doua venire” …suna sataniceste…
        ce nu intelegeti nu cercetati ..rugati-va si daca vrea Dumnezeu va deschide o cale da a afla ..si cand aflati bucurati-va ca nu de la voi este.
        exemplu ; daca un gand o idee a voastra o gasiti dupa un timp scrisa de un sfant sau mare duhovnic , atunci veti stii ca ideea aia nu a fost a voastra si era buna . veti sti deci si ca era buna si merge aplicata si veti sti si ca nu era a vostra si de la Domnul era si nu veti cadea in slava desarta.

        Apreciază

    • Avatarul lui Lumina lina Lumina lina said, on iunie 16, 2010 at 10:38 am

      „…marele nostru Părinte Arsenie Boca, văzător cu duhul, cum puțini au fost pe fața pământului…”

      Hmm!

      A fost canonizat parintele Arsenie?

      Ai grija! La idolatrie!

      Apreciază

      • Avatarul lui Un om care iubește dreptatea Un om care iubește dreptatea said, on iunie 16, 2010 at 5:28 pm

        @ Lumina lină
        Era să-ți fac o rimă, dar mă abțin.
        Ai grijă tu la ce labe de lupi îmbrăcați în blană de oaie pupi, că te vor trage în iad după ei.
        Acești masoni și eretici de ecumeniști nu au căderea să canonizeze pe nimeni, din simplul motiv că ei sunt niște impostori, fiind numiți acolo de partid, de securitate, de masonerii și de alte mafii politice și economice.

        Apreciază

  40. Avatarul lui G-man G-man said, on iunie 16, 2010 at 6:17 am

    nu va inteleg , va agitati sa stiti exact ziua venirii prigoanei ziua anticristului, pai si daca o stiti care e smecheria ? o sa fiti mai pregatiti pe 23 decembrie ( sa zicem )sa dati ceeace suntem datori cu totii ? un crestin trebuie sa fie pregatit de moarte ACUM.
    Si atunci se naste intrebarea : suntem pregatiti sa plecam acum ? am plinit poruncile? ne iubim aproapele?
    IL IUBIM PE DUMNEZEU CU TOT SUFLETUL , CU TOATA INIMA ,DIN TOT CUGETUL ?

    Macar incercati sa nu mai fiti atat de rai unii cu altii macar in comentariile , adresate unul altuia. exista la tastatura tasta „backspace”

    Apreciază

    • Avatarul lui cosmin mihai cosmin mihai said, on iunie 16, 2010 at 6:57 am

      Te rog sa ma ierti G-man.

      Apreciază

      • Avatarul lui G-man G-man said, on iunie 16, 2010 at 7:45 am

        cosmin mihai, prima data cand am vazut ce-mi ceri m-am ingrozit. cine sunt eu sa te iert ? cu ce mi-a gresit omul acesta sa isi ceara iertare?
        dar apoi am realizat cat de frumos ne-a creat Dumnezeu si cat de minunat ne-a inzestrat cu putere de a ierta ( nu am ce sa-ti iert tie , nu mi-ai gresit, vb la general ).
        si mai sus tot la general am vb. ca ma bucur cand cineva posteaza ceva folositor si ma supar cand exista mesaje uracioase. ceva de la care nu fac nici eu exceptie , as denumi asta : efectul „tom si gery ” ,cum ne supara cineva am fost invatati sa ii dam imediat la cap .( aici cu o tigaie virtuala ).
        tot ce avem avem de la Domnul . „Ale Tale dintru ale Tale…” si avem inclusiv aceasta :putere de a ierta.

        Apreciază

  41. Avatarul lui luchiana luchiana said, on iunie 16, 2010 at 6:21 am

    Lumina lina

    Sfanta Taina a Impartasaniei este pentru toti crestinii. Toti suntem chemati la Cina cea de Taina. E adevarat ca nimeni nu este realmente vrednic pentru a-L primi pe Hristos, dar nu este precum un „premiu”, ci un dulce medicament pentru curatirea de pacate.
    Este infricosatoare atunci cand nu ai spovedit curat toate pacatele si nu exista dorinta sincera de indreptare. Este osanda.
    Aceasta marturisire a mea nu este sarutare precum cea a lui Iuda.
    Ci faptele noastre lipsite de iubire. Tradezi cand nu iubesti precum Hristos, prin jertfa.
    Mai ai de invatat, ca si mine de altfel. Cat traim invatam, ideea este sa vrem sa invatam sa iubim si nu sa judecam.

    Apreciază

    • Avatarul lui Lumina lina Lumina lina said, on iunie 16, 2010 at 10:20 am

      Ei, hai ca nu le stii tu chiar pe toate! Ai „certitudinea” – incepatorului.

      Scuze!

      Infricosatoare Taina – cea a Sfintei Impartasanii!
      Nu degeaba se spune – inainte: „Cu frica de Dumnezeu….”

      Nu-ti mai raspund caci nu ai inteles nimic din ce am scis mai sus.

      Iar smerenia – ramane BAZA!

      Apreciază

  42. Avatarul lui luchiana luchiana said, on iunie 16, 2010 at 6:36 am

    cosmin mihai

    Cine hotaraste asta? Numai preotul. Daca parintele iti da dezlegare la Sfanta Impartasanie nu te duci sa te impartasesti?
    Daca parintele nu da dezlegare, inseamna ca nu e inca vremea…deci cerceteaza-te mai bine, esti tu sincer cu Dumnezeu, cu tine?

    Apreciază

  43. Avatarul lui cosmin mihai cosmin mihai said, on iunie 16, 2010 at 7:02 am

    Inca odata imi pare rau daca am deranjat pe cineva si de aceea il rog pe administratorul blogului sa imi retraga toate comentariile anterioare. Voi ramane doar sa citesc ce spuneti voi si…atat.

    Apreciază

    • Avatarul lui Lumina lina Lumina lina said, on iunie 16, 2010 at 10:45 am

      Eu te rog sa mai postezi. De ce sa te retragi?

      Inteleg ca blog-ul este pentru noi – toti.

      Tu sa te folosesti de cele ce-ti lamuresc unele intrebari pe care ti le pui si, de ce nu – intreaba cand ai ceva de intrebat.

      Invatam – cu totii – din cele scrise – pe aici.

      Doamne ajuta, Cosmin!

      Apreciază

      • Avatarul lui cosmin mihai cosmin mihai said, on iunie 16, 2010 at 7:13 pm

        Doamne ajuta! Deloc intamplator am postat de atatea ori pornind de la acest articol caci el prezinta o tema fundamentala, pentru uniii mai lamurita pentru altii pastrand necunoscutul tainic al Divinitatii, vesnic libera cum sa conduca istoria mantuirii, aceea a Apocalipsei. Pe mine m-a frapat inca de acum cativa ani ca citind nenumarate profetii ale sfarsitului lumii, toate ale unor sfinti sau cuviosi ortodocsi. Pot cita sursele exact, dar pe scurt am observat ca exista doua mari categorii de scrieri, incercand sa simplific ( sintetizand datele concordante), astfel:
        1. grupul celor ce anunta ca dupa o mica perioada de pace, succedand caderea comunismului, va urma ww3 urmat indeaproape de cei7 ani antihristici. Aici se incadreaza Sfantul Lavrentie de Cernigov,(si alti ortodocsi rusi- nu as fi atat de categoric precum cel ce posteaza ca un om ce iubeste dreptatea- ca sunt falsi- mai degraba cred ca lor li sa transmis ceea ce privea mai ales poporul respectiv.
        2. grupul celor ce anunta ca dupa ww3 va urma o renastere a ortodoxiei pentru 3-4 decenii, cand Constantinopolul va fi eliberat, bizantul va renaste spiritual si ortodoxia va fi propovaduita ubicuitar. Aici este vorba mai ales de Sfinti greci medievali, moderni si contemporani. Banuiesc ca si ei au dreptate in ceea ce-i priveste.
        Noi romanii, nu prea suntem lamuriti din acest punct de vedere si aici e si problema mea. Ce se va intampla cu Romania? Stiu scrierile lui Arsenie Boca. Pe langa falsurile atribuite lui ca Buc. va fi capitala spirituala, etc., ce spune el concorda mai mult cu ceea ce spun sfintii greci.
        Nu sunt partizanul vreunora. vreau doar sa ma apropii de adevar. Si speram ca cei ce mai citesc pe aici au si ei dorinte asemanatoare. Daca unii stiu sau cred ca stiu, ar fi mai bine sa detalieze, sa sustina argumentat si sa fie permeabili. Nu mai fac referiri personale. Si mi-e teama ca acestea sunt partial si lucruri mai tainice care nu se pot lamuri complet in public, caci si cel rau lucreaza. Si eu prefer dialoguri selective, cu cei cei asemanatori mie, neavand (eu) pretentii didactice sau finale. Ma hotarasem sa renunt…Deci: pentru cei ce vor mai supravietui dupa ww3 sa se astepte la finalul antihristic? Sau sa lucreze la propovaduirea si renasterea ortodoxiei? Daca e prea devreme sa aflam vom vedea, dar daca cunoasterea ne e de folos ca sa nu ne ratacim in ceea ce va urma trebuie sa vrem sa aflam si sa transmitem mai departe. Cei pe pozitii de influenta duhovniceasca au o mare raspundere si trebuie sa fie smeriti. sa-si cantareasca atent pozitia ca sa nu duca eventual pe altii in ratacire, dupa cum foarte bine mai spunea cineva mai devreme. Hristos fie cu noi!

        Apreciază

  44. Avatarul lui DeSeKapa DeSeKapa said, on iunie 16, 2010 at 9:09 am

    Dragilor… am o intrebare pentru voi.
    Cine sunt cei 24 de batrani subliniati in Apocalipsa lui Ioan !?!?!
    (binenteles, are o tenta retorica intrebarea)
    Multumesc !

    Apreciază

  45. Avatarul lui luchiana luchiana said, on iunie 16, 2010 at 10:40 am

    Lumina lina

    Greu sa imi dau seama ca vorbesti cu mine ca nu iti place sa te adresezi personal…o atitudine nu prea crestineasca, plus nick name-ul….te vezi intr-o lumina, poate fi inselatoare, ai grija.
    Dumnezeu este iubire.
    Sa ne fie frica sa ne departam de Dumnezeu (prin pacate- adica prin lipsa de iubire), nu sa ne apropiem!
    Nu lua trunchia rugaciunea! Ea este asa: „Cu frica, cu dragoste si cu cutremur sa ne apropiem!” Daca frica este mai mare decat dragostea, atunci te departezi de scopul vietii crestine.

    Iata si parerea unui cleric:
    Întreaga rânduială a slujbei ne descoperă faptul că Liturghia este împlinirea pregătirii pentru Euharistie iar Euharistia este punctul culminant şi raţiunea de a fi a Liturghiei. Ca urmare câteva concluzii se impun:

    Liturghia este o lucrare comună a întregii Biserici, o împreună înaintare spre unirea cu Hristos. De aceea orice manifestare a evlaviei individuale care face abstracţie de slujbă (citirea unor rugăciuni, îngenunchieri etc.) sunt total nepotrivite.
    Împărtăşirea credincioşilor în afara Liturghiei este o excepţie care nu se aplică decât în cazul bolnavilor. În restul cazurilor este o îndepărtare de la sensul autentic al slujbei.
    Participarea la Liturghie se împlineşte prin Împărtăşire. O Liturghie la care nu se cuminecă decât clericii îşi atinge doar în mică măsură scopul. De aceea idealul spre care trebuie să tindem este ca cei care participă la slujbă, având pregătirea potrivită, să se şi împărtăşească.
    Pr. Florin Botezan

    Dumnezeu sa te lumineze cu lumina Sa cea calda plina de iubire!

    Apreciază

  46. Avatarul lui Aurora Aurora said, on iunie 16, 2010 at 3:39 pm

    Alexandra, multumesc pt. cuvintele de imbarbatare. Voi incerca sa-ti urmez sfatul. Doamne ajuta !

    Apreciază

  47. Avatarul lui kosk kosk said, on iunie 16, 2010 at 7:14 pm

    omu’ cu dreptatea a facut prapad si pe #apologeticum.wordpress.com. periculos hater…

    Apreciază

  48. Avatarul lui Un om care iubește dreptatea Un om care iubește dreptatea said, on iunie 16, 2010 at 9:01 pm

    @ saccsiv
    Deși ai ales din postările mele doar ce ți-a convenit, totuși îmi faci cinste cu ele.
    Eu voi da socoteală pentru fiecare cuvânt pe care l-am scris. Și când voi trece pragul lumii acesteia, voi pleca cu conștiința împăcată. Atâta timp cât știu că sunt în adevăr, nu mă tem să-l spun. Iar cine luptă pentru credință și pentru țara lui, nu poate fi înfrânt niciodată. Dacă tu consideri aceasta ca pe ceva distructiv, este treaba ta.
    Da, mă folosesc de profeții, ca cea a Sf. Nifon, dar sunt extrem de precaut la cele ce vin de la ruși.
    Scrisul meu pe aceste pagini este total întâmplător și nu urmărește decât glasul conștiinței mele. Pentru tot ce am scris sunt gata oricând să dau socoteală în fața lui Dumnezeu.
    Dar tot nu mi-ai răspuns la întrebarea: Ți-o fi spus ție Dumnezeu la ureche că acum este vremea și nu știm noi?!!!
    Am spus-o și altă dată (cuvintele acelea nu le-ai căutat) că-ți apreciez activitatea prin care semnalezi diverse lucruri malefice și conspirații împotriva umanității.
    Dar văd că te iei de postările mele împotriva masoneriei și împotriva ecumenismului, care au cuprins ca un cancer în metastază instituția Bisericii.
    Asta înseamnă că urmărești ceva. Urmărești să abați atenția creștinului ortodox de la adevăratele probleme ale Bisericii, cu poveștile și scornelile tale iresponsabile despre iminentul sfârșit. Dacă tot vine sfârșitul, ce să ne mai intereseze de ce fac ecumeniștii și masonii în Biserică?
    Cui convine oare de minune această atitudine a ta? Ierarhiei corupte a BOR îi convine.
    Ai grijă că ești împotriva adevărului, atunci când afirmi că acum vine antihristul. Asta înseamnă că ești împotriva Duhului Sfânt. Și știi cum este cu păcatul împotriva Duhului Sfânt.
    Vor trece anii și antihristul nu va veni, așa cum profețești tu pe aceste pagini. Atunci îți vei da seama cu ce păcate te-ai încărcat. Te vei lua cu mâinile de cap și îți vei aduce aminte de omul care iubește dreptatea.
    Care îți dorește tot binele din lume.
    Cu aceasta am pus punct. Să te lumineze Dumnezeu!

    Apreciază

  49. Avatarul lui Lumina lina Lumina lina said, on iunie 17, 2010 at 5:14 pm

    Personele luchiana si Un om care iubeste dreptatea – ne ureaza – la sfarsitul postarii lor:

    „Dumnezeu sa te (va) lumineze! ”

    Multam’fain – oameni buni – da’ voi sunteti cumva in categoria luminatilor de n’aveti nevoie de lumina?

    Apreciază

  50. Avatarul lui Lumina lina Lumina lina said, on iunie 17, 2010 at 5:56 pm

    Un om care iubeste dreptatea – spune:

    „Asta înseamnă că urmărești ceva. Urmărești să abați atenția creștinului ortodox de la adevăratele probleme ale Bisericii, cu poveștile și scornelile tale iresponsabile despre iminentul sfârșit. Dacă tot vine sfârșitul, ce să ne mai intereseze de ce fac ecumeniștii și masonii în Biserică?”

    Chiar asa! Pai de ce sa ne intereseze ce insiri tu ca exista in Sfanta Biserica (unele reale dar si multe nereale – luate asa – „dupa ureche”?)

    „Nu este sluga mai mare decat Stapanul”.

    Ai grija, omule sa nu-L superi pe Hristos – Domnul caci El Insusi este Capul Bisericii Dreptmaritoare – si, sa crezi ce spune El, ca: „… nici portile iadului nu o vor birui”.

    In rest: Sa ne lumineze Dumnezeu, pe noi – pe toti! (inclusiv tu&luchiana)

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.