SACCSIV – blog ortodox

VIDEO – Un clip plin de simboluri: “ALEJANDRO” – Lady GaGa

Posted in ALEJANDRO, Lady GaGa, SIMBOLURI by saccsiv on iunie 10, 2010

   Citez din articolul Lady GaGa moare in videoclipul Alejandro (must see)

   Alejandro, cel mai nou videoclip al cantaretei Lady GaGa, a fost lansat in urma cu cateva ore. Desi are peste 8 minute, cu siguranta nu-ti ajunge o singura vizionare ca sa-l intelegi.
   Alejandro va starni controverse, asa cum ii place artistei.
   Nu te-ai gandi ca o piesa ca aceasta poate avea un asemenea videoclip, dar cand e vorba de Lady GaGa trebuie sa te astepti la orice.
   De la trimiterile religioase (tunsorile, roba de calugarita, crucile, mataniile, ritualul de inmormantare, simbolurile) si pana la scenele sado-maso cu androgini, totul este ciudat, surprinzator, poate chiar revoltator.
   Videoclipul incepe cu Lady GaGa care poarta pe brate inima inghetata a celui care i-a fost iubit, Alejandro. Urmeaza un ritual funerar, cu dansul barbatilor si scene care amintesc de videoclipul Madonnei, Vogue.
   In final, Lady GaGa moare si se descompune.
http://www.playmymusic.ro/zpD7VNOgMUo/Lady_GaGa_Alejandro_videoclip.html   Comentariu saccsiv: 

   Site-ul cu articolul nu e nici pe de parte anti-sistem si totusi autorul a observat cate ceva. Ca si unii dintre cei ce au comentat acolo.

   Sa vedem insa ce aflam din articolul Lady Gaga blasfemiaza Crestinismul cu videoclipul “Alejandro” dedicat homosexualilor:

In popularul show TV Larry King Live, Lady Gaga a declarat ca videoclipul pentru piesa “Alejandro”, recent difuzat in media, este “o celebrare si o admiratie pentru iubirea homosexualilor. Este o marturie a invidiei mele in fata curajului si vitejiei de care trebuie ei sa dea dovada ca sa fie impreuna. Nu am putut descoperi aceste lucruri cu un barbat heterosexual in viata mea. In videoclip, cersesc iubirea prietenilor mei gay, dar ei nu ma doresc”.

Oare sa fie numai asta? Ce cauta atunci simbolurile si reprezentarile religioase crestine, masonice, satanice, naziste si  jidovesti in videoclip? De ce aduce blasfemii Crestinismului in general, prin batjocorirea Sfintei Cruci, si Catolicismului in special, prin inghitirea rozariului (in mod pervers) si imbracarea robei de latex rosie ca sa arate precum calugaritele catolice? Sa fie oare Lady Gaga, de fapt, o Illuminati Girl, care face jocurile altora prin ceea ce canta si filmeaza? Sa incepem insa cu inceputul…

In dreapta, unul dintre dansatori tine in mana Steaua lui David (simbol evreiesc), iar in stanga altul tine o piramida (simbol masonic). Ceilalti dansatori din spate tin in mana cercuri, probabil simbolul globului pamantesc.

 Lumina puternica din spate sugereaza iluminarea. Umbrele formeaza, alaturi de decor, in mod imaginar, Steaua lui David

  Nu stiu ce semn este acela, probabil al “pacii” :), insa nu mai apare pe mana ei in secventele urmatoare.

Mai jos cred ca este imaginea unei “inimi incatusate”. Ea este ferecata in lanturi cu ghimpi si are cateva cuie si piroane care o strapung, asemeni ritualului de indepartare a strigoilor.

 Gaga se imbraca in batjocura intr-o roba de culoare rosie facuta din latex care sta mulata pe corpul ei.

 Steven Klein (regizorul)> “Scena in care Gaga inghite margelele rozariului incearca sa reprezinte placerea de a inghiti sfintenia”.

Mie mi se pare ca acel rozariu, din contra, este folosit in mod pervers si simbolic, pentru a produce imaginea sexului oral.

 Cred ca fotografia de mai jos sugereaza o practica oculta. Ceva asemanator se poate vedea si in controversatul film “Cu ochii larg deschisi” a lui Tom Cruise si Nicole Kidman.

 Apare acum, in mod vizibil, semnul crucii, stilizat in asa masura incat sa para ca o sageata, just in case the Vatican... De culoare rosie pe material alb, ea apare intoarsa invers (“crucea” lui Satan),  fiind pozitionata pe toate locurile posibile si imposibile ale corpului ei, in semn de batjocura la adresa Crestinismului, desi Gaga a fost crescuta intr-un mediu catolic.

 Steven Klein>“Simbolismul religios nu este menit ca sa desemneze ceva negativ, ci reprezinta lupta personajului cu fortele intunericului acestei lumi si mantuirea spirituala a sufletului “.

A, deci este vorba pana la urma de simbolism religios, adica de blasfemie, pentru ca asta inseamna sa blasfemiezi, folosind, in mod batjocoritor, simboluri religioase in alt scop decat cel destinat. Fiind intoarsa invers, se explica acum usor si urmatoarele fotografii de mai jos, reprezentand, cred,  scena ofrandei satanice.

  Ofranda  pare, la inceput, ca o “rastignire”

 Crucea inversa “pubiana” parca despica crucea mare de la deschizatura hainei

  “Ofranada” este adusa, “jertfa” inaltata. Cui?…

  Lady Gaga la Larry King Live> “Deci, presupun ca ai putea spune ca sunt o femeie cam religioasa, care este foarte confuza in privinta Religiei”.

Eu cred, insa, ca ea stie exact ce a vrut sa arate prin acest videoclip. La fel si cei care au regizat totul. Un om confuz in cele ale religiei nu batjocoreste in halul acesta Sfanta Cruce, precum vedeti mai jos.

 Katy Perry (cantareata americanca) pe Twitter, referitor la videoclipul “Alejandro”>“Sa folosesti blasfemia ca mijloc de divertisment este la fel de ieftin precum un comediant care spune o gluma rasuflata”.

In fundal, spre finalul videoclipului, o “cruce” cu laturile laterale sprijinite…

  Steven Klein> “Astfel, la sfarsitul filmului, ea alege sa fie calugarita, si motivul pentru care ochii si gura ei dispar se datoreaza faptului ca ea isi retrage simturile din lumea raului si merge inauntrul ei, pentru rugaciune si contemplare”.

Ciudata imagine si bizara explicatie. Mi se pare mai degraba ca o descompunere in neant; petele dand imaginea putreziciunii.

  

   Cititi va rog si:

VIDEO: Premiile Grammy 2010. Ce SIMBOLURI recunoasteti la Beyoncé si Lady Gaga?  

MADONNA = BLASFEMIEVIDEO: seria “THE INDUSTRY”          

VIDEO (si transcriptul): A facut BOB DYLAN un pact cu DIAVOLUL?

VIDEO (si transcriptul): SATANISMUL piesei „JOHN THE REVELATOR” – DEPECHE MODE

VIDEO – SATANISM muzical in Romania: AC/DC („Black Ice Tour”) – duminica 16 mai, ora 21. Metallica, Rammstein, Manowar, Slayer, Megadeth, Alice in Chains, Anthrax – 25-27 iunie, Romexpo …

VIDEO: ROCK si CRESTINISM

Film artistic: METROPOLIS si o analiza a sa

   De fapt, filmul la care face referire fratele se numeste:

VIDEO: “Eyes Wide Shut” (CU OCHII LARG INCHISI) – secventa ritualului

   Mai trebuie amintit un foarte important simbol masonic – luciferic, in a patra fotografie, anume ochiul acoperit, despre care puteti citi in materialele indicate mai sus, mai ales in seria THE INDUSTRY

107 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on iunie 10, 2010 at 11:28 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Avatarul lui Vasile C Vasile C said, on iunie 10, 2010 at 11:45 am

    oripilant(a) de-a dreptul… o intrece pana si pe Madonna
    Mult mai rau este insa ca aceasta Lady Caca (scuzati exprimarea) este FOARTE in voga, in randul adolescentilor si chiar si copiilor mai mari… fetele sunt lesinate dupa felul ei „cool” de a fi, de a se comporta si de a se imbraca.. si o au drept „model”

    Apreciază

  3. Avatarul lui Mihaela Mihaela said, on iunie 10, 2010 at 11:50 am

    pe youtube videoclipul a fost postat pe 8 iunie (cu 2 zile in urma). Iar astazi, la ora 15:00 avea deja peste 8 milioane de views. WOOW.

    Apreciază

  4. Avatarul lui A.R. A.R. said, on iunie 10, 2010 at 12:08 pm

    Si ultimul videoclip al Christinei Aguilera e plin de simboluri masonice, sataniste si include chiar o scena a unei orgii in biserica.

    Apreciază

    • Avatarul lui Dana Dana said, on iunie 10, 2010 at 6:49 pm

      Da este si o orgie in biserica si pe fundal se vede statuia lui Iisus si apoi se mai vede cum arunca in spate crucea inflacarata

      Apreciază

  5. Avatarul lui marcela marcela said, on iunie 10, 2010 at 12:09 pm

    ASTA E MAMA TUTUROR DESFRINATELOR

    Apreciază

  6. Avatarul lui Mirean Mirean said, on iunie 10, 2010 at 12:13 pm

    Nu cred ca e cineva care sa nu fi auzit ultima ei capodopera: „ra-ma ra-ma-ma, ra-ga ra-ga-ga, ra-ca ca-ca-ca… ga-ga u-la-la” ceva pe-acolo… Oare au fost puse pe portativ simfoniile astea? Bai, am innebunit eu? Vine una in chiloti si ragaie niste sunete din fundul grajdului si toţi zic: „oaaa, cea mai mare cantareata!”.
    http://madalin-eftime.blogspot.com/2010/03/gagamania.html

    Apreciază

    • Avatarul lui Dana Dana said, on iunie 10, 2010 at 6:50 pm

      Pai eu cred ca vine de la Rama Krishna sau ceva de genu’ zeu din mitologia indiana…. paganisme ca de obicei

      Apreciază

  7. Avatarul lui Lyno Lyno said, on iunie 10, 2010 at 12:51 pm

    Jay Z, mult prea cunoscutul rap er , este mason :

    http://sunetesubsol.ro/2009/12/05/este-jay-z-mason/

    Apreciază

  8. Avatarul lui Alexandra Alexandra said, on iunie 10, 2010 at 12:56 pm

    Va dati seama fratilor de prapastia care se afla intre noi care ne uitam cu scarba la clipul asta (eu personal nu vreau sa vad clipul, mi-au ajuns explicatiile date aici cu imagini clare) si cei care admira toate acestea?
    Prapastia asta e din ce in ce mai mare, si sa nu va asteptati la nici un fel de mila omeneasca (nu mai zic crestineasca) de la aceasta lume satanizata. Cernerea inca se mai face insa parerea mea este ca acum la asta se lucreaza, ca cei care au pierdut contactul cu Dumnezeu sa se satanizeze complet, ca atunci cand cineva va arata spre noi, oameni cu frica de Dumnezeu, si va spune ca noi suntem nebunii si ca noi suntem de vina pentru asta si ailalta, ne mai fiind nici o scanteie de dumnezeire sau constiinta in sufletele oamenilor vom fi atacati salbatic.

    Apreciază

    • Avatarul lui corina corina said, on iunie 11, 2010 at 6:04 am

      Alexandra la asta ma gandesc si eu de multe ori. Gandeste cum s-au purtat cu crestinii incepand cu 1918 in Rusia , la noi si prin alte parti ale lumii „civilizate”, ce atrocitati s-au intamplat in al II lea razboi mondial, si nu erau „indoctrinati” de satanism ca acestia din ziua de azi…..cumplit….

      Apreciază

  9. Avatarul lui Pustnicul Digital Pustnicul Digital said, on iunie 10, 2010 at 12:58 pm

    Crucea din zona pubiana este nu doar o cruce intoarsa dar poate simboliza si un … falus.

    Prin Lady Gaga, Rihanna, Aguillera mai nou … satana lucreaza la intensitate maxima.

    Apreciază

  10. Avatarul lui ROrtodox rortodox said, on iunie 10, 2010 at 1:04 pm

    eu personal i`am dat flag pe youtube .
    Stiu ca nu o sa se faca nimic, dar am simtit nevoia. Oricum am citit comentariile si pe langa gloata care zice ca e „hot” sunt multi oripilati de specimenul asta hidos si de halul in care a ajuns.

    Apreciază

  11. Avatarul lui Victor Victor said, on iunie 10, 2010 at 1:08 pm

    Lumea pe care o descrie videoclipul pare desprinsa din Infernul lui Dante. Referirile sexuale sunt fatise, insa nici macar sexualitatea nu este normala ci bolnavicioasa, patologica. Abunda simbolurile masonice si satanice, iar imaginea cantaretei vorbeste de la sine. Desfranata Babilonului? Ar putea fi dara nici o problema…Un simbol pe care eu l-am observat si mi se pare foarte clar este tot referitor la imaginea ei. Priviti fotografia prim plan a fetei, in care niste furtune ii ies din cap. Nu este altceva decat imaginea lui Belzebut, cu coarnele de tap.

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on iunie 10, 2010 at 1:40 pm

      Victor

      Exact. Dar cum s-au gandit sa abunde clipul cu simboluri, aceeasi imagine reaminteste un mesaj drag in ultima vreme industriei muzicale: omul-robotizat.

      Apreciază

      • Avatarul lui Lumina lina Lumina lina said, on iunie 10, 2010 at 2:07 pm

        Aceleasi coarne „tronau” si la concertul AC/CD – deasupra scenei – de-a stanga si de-a dreapta ei. Doua capete negre – incornorate – cu coarne rosii. Rosu si negru!

        Apreciază

      • Avatarul lui Calatorul Calatorul said, on iunie 18, 2010 at 7:25 pm

        Interesant este ca melodia bate ca ritm la anii 90 (Ace of Base), versurile tembele, dar nu la fel de otravitoare precum clipul, asadar, targetul include nu doar copii, ci mai ales pe parintii sentimentali = > vigilenta a fost diminuata- pana la anihilare in anumite cazuri.Parintii asculta linistiti melodia (radio, calc, etc) fara macar sa le treaca prin cap cat de nociv este videoclipul, iar copiii „savureaza ” clipul nemaifiind observati la ce se uita exact. Si da,clipul este intr-adevar oribil!!!! Un oribil bine pus la punct! Pervers!

        Apreciază

    • Avatarul lui Roxie Roxie said, on iunie 10, 2010 at 7:07 pm

      Da si mai seamana cu un personaj dintr-un film sf de prin vremea comunistilor .. si pe acolo era unul care nu mai avea corp si doar cap si era conectat la niste masinarii si visa sa traiasca vesnic si din cap si gat ii ieiseau tot felul de tuburi. Apoi a mai fost un film pe care l-am vazut la cinema care se numea Tideland (o combinatie intre Psycho a lui Hitchcock si Alice in tara minunilor – by the way se pare ca si povestea asta e plina de simboluri masonice mai ales ultimul film cu Johnny Depp) in care aparea una nebuna imbracata in negru cu un costum de apicultor si tot asa ca si simbolism avea un ochi acoperit – din cate stiu e simbolul antihristului – se spune ca se va naste fara un ochi sau ceva de genul.

      Apreciază

    • Avatarul lui daniel daniel said, on iunie 11, 2010 at 7:35 am

      Pe langa imaginea cu furtunele mai apare si chestia cu ochiul acoperit. Sa ma ierte Dumnezeu ca m-am uitat la asa ceva

      Apreciază

  12. Avatarul lui double_M double_M said, on iunie 10, 2010 at 1:57 pm

    sa ne tot asteptam la videoclipuri dintr-astea, cat mai desfranate si mai ciudate(Rihanna, cristina aguillera, lady gaga, beyonce). deja devine o moda…
    eu nu cred ca este o illuminati girl. celebritatile astea sunt doar marionete, iar dintr-un spirit de rebeliune provenit din cine stie ce frustrari personale sau dorinta de a atrage atentia ajung sa faca tot felul de prestatii de acest gen(sub indicatiile diversilor manageri, etc.) raspunzatorii pentru acest gen de comportament, este de ajuns doar sa planteze samanta si sa stabileasca directia, ca apoi artistul se ataseaza de acest gen de viata si il considera ca personal, fara sa stie ca a fost manipulat. ma rog… o parere.

    Apreciază

    • Avatarul lui Roxie Roxie said, on iunie 10, 2010 at 7:36 pm

      E posibil sa fie folosita de illuminati, dar eu cred ca biata de ea e cam in transa …am citit pe undeva ca asa ziselor vedete li se fac socuri electrice la propriu (nu doar in clipurile lui gaga) si sunt spalate pe creier …cel putin daca privesc la poze cu rihanna de la inceput si acum e cu totul schimbata la fel si beyonce.

      daca dati un search dupa lady gaga explains poker face pe youtube : http://www.youtube.com/watch?v=ZxHTtNWdAns

      se vede la minutul 1:10 cand ea spune ca poker face inseamna „poker facing with your sexuality” ca isi duce mana la ochiul stang(probabil semn pt initiati ca minte) .. intr-un clip pe yt zicea cineva ca poker face inseamna POKE HER FACE adica un cantec despre sexul oral ..de fapt asta sugereaza intregul videoclip: masca alba de pe fata ei stropi de apa, felul in care tine microfonul etc

      Apreciază

      • Avatarul lui daniel daniel said, on iunie 11, 2010 at 7:40 am

        Daca o sa va uitati la cum au fost multi dintre ei, nu numai rihanna, o sa vedeti ca toti au fost altfel la inceput si dupa un anumit moment au inceput sa se schimbe vadit. Si nu numai ca au s-au schimbat ci au scos albume cu asta care sunau ceva de genul „new me” ca si cand ar fi trecut la un alt nivel. E clar care e acel nivel, ieri am gasit un documentar undeva legat de asta undeva pe net, il caut si o sa-l postez aic

        Apreciază

  13. Avatarul lui Cosmin S. Cosmin S. said, on iunie 10, 2010 at 2:29 pm

    Rihanna Rude Boy Subliminal Messages
    http://www.youtube.com/watch?v=VQt0q-rMUVk

    Apreciază

  14. Avatarul lui G-man G-man said, on iunie 10, 2010 at 2:57 pm

    cei mai expusi la aceste fenomene sunt adolescentii , muzica e prima ca ataca toate nivele de cultura , da mai sunt si artele si fizica care le umplu capu cu tot felul de informatii mesaje si alte . cei care aveti copii adolescenti cum procedati sa ii feriti ?

    Apreciază

    • Avatarul lui ROrtodox rortodox said, on iunie 11, 2010 at 11:51 am

      Nu uita Geografia, materia de la scoala. Termina saracu` copil liceul si mai ales gimnaziul indoctrinat, cu ochelari de cal.

      Apreciază

  15. Avatarul lui Alexandra Alexandra said, on iunie 10, 2010 at 3:26 pm

    Nici macar nu mai poti spune ca sunt subliminale mesajele transmise: sunt mesaje cat se poate de directe si doar un retardat le poate ignora.Impactul acestor mesaje e imens, mai mare decat am vrea noi sa credem, din pacate si tot din pacate nu exista nimic sa le anihileze.

    Apreciază

  16. Avatarul lui Ion de la Chiuiesti Ion de la Chiuiesti said, on iunie 10, 2010 at 4:02 pm

    Faptul ca „zdrente” ca Gaga sau Madona sunt adorate si adulate de atata lume spune totul despre sistemul de educatie promovat de antemergatorii antihristului. Cultura si istoria e pe ultimul loc in preocuparile tineretului, dar si a conducerilor tarilor din UE si America. Daca intrebi pe careva cine e Pintea sau Horia ,Closca si Crisan, habar nu au. Dar stiu cine e Nutu Camataru, Bercea Mondialu, etc.

    Apreciază

    • Avatarul lui Calatorul Calatorul said, on iunie 18, 2010 at 7:36 pm

      Stii, e o vorba: nu sistemul ne face pe noi, ci noi pe el. Asa este normal. Din pacate, ai dreptate. Sistemul promoveaza dascali fara nicio treaba cu meseria. De aici se trage indobitocirea copiilor. Dascalii cu har, inca mai reusesc sa educe, sa amelioreze influenta nefasta a sistemului! Dar nu-s prea multi…

      Apreciază

  17. Avatarul lui Kariopoli Kariopoli said, on iunie 10, 2010 at 4:31 pm

    Blasfemie de-a dreptul….

    Crucea intoarsa este simbol satanist si in acelasi timp batjocura la adresa crestinilor si a Mantuitorului Iisus Hristos…

    Daca le adunam pe toate + mataniile + straiele calugaresti …

    Acesta videoclip ar trebui interzis. Exista legi pentru asa ceva…
    Nu ai voie sa folosesti simboluri religioase in mod necuvincios…Exista reglementari internationale in acest sens..dar trebuie depusa plangere.

    Oricum aceste reglementari se pare ca nu le aplica nimeni..

    Satanistii, judanii si masonii pana iau o palma de la Hristos astia nu se vor lasa!

    Si la va da Hristos o palma zdravana …Chiar Parintele Paisie Aghioritul vorbea despre spunea acest lucru.

    Apreciază

  18. Avatarul lui acadennis acadennis said, on iunie 10, 2010 at 4:33 pm

    Se pare ca Turcia cheama natiunile arabe sa porneasca jihadul (razboiul lor sfant) impotriva Israelului

    Turkey is calling for a jihad against Israel
    Link:
    http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2010/jun/08/turkey-jihad-israel-flotilla

    Apreciază

    • Avatarul lui Lumina lina Lumina lina said, on iunie 10, 2010 at 6:34 pm

      Valeu! Ma duce gandul la…Moscheea lui Omar.
      Sper sa mai stea „in picioare” macar putin timp – caci mai avem si noi – multe „de recuperat”.

      Fie, Doamne, mila Ta spre noi!

      Apreciază

  19. Avatarul lui stefang stefang said, on iunie 10, 2010 at 4:37 pm

    e cel putin dezgustator videoclipu. dar, daca nu l-ai vedea si ai auzi doar, piesa e chiar ok…… nu stiu…genu asta de oameni care fac asemenea mizerii sub pretextul „liberei exprimari artistice” sunt niste nimicuri, oameni fara nici un D-zeu. parca ar fi niste roboti.
    ce nu au reusit regimurile totalitare sa faca, adica sa blasfemieze si sa distruga credinta, reuseste fara mari probleme asa zisa democratie…. esti liber sa faci ce te taie capu, doar sa nu faci ceva crestin, ceva bun, ca atunci esti fanatic, atunci incalci „drepturile omului”…in ce lume traim; si altii in loc sa continue lupta impotriva raului, o iau pe cai aiurea sa conteste niste date in calendar, de parca doar asa te mantuiesti daca sarbatoresti Sarbatorile pe data x sau y; fix asta conteaza acum in vremurile astea in care traim. sa ne certam pt. calendar…

    Apreciază

  20. Avatarul lui bogdanlucian bogdanlucian said, on iunie 10, 2010 at 7:25 pm

    http://vigilantcitizen.com/
    si altge blasfemii………….

    Apreciază

  21. Avatarul lui G-man G-man said, on iunie 10, 2010 at 7:52 pm

    off topic
    imi ramasese o intrebare in minte . ce are totusi kk asa de nociv (ceva ce poti simti dar nu poti defini ) in melodiile lui , in teoriile lui ?
    ca totusi il place atat de multa lume si il asculta , se declara ortodox , si poate ca e chiar mai putin pacatos ca mine?
    cand citeam „Apostazia si Antihristul”am gasit si raspunsul:
    „Un crestinism fara gust este umplut cu desartaciune lumeasca ce sa de pe sine drept duhovnicie.Iar a inlumi crestinismul inseamna a-l face vulnerabil fata de ispitirile lui Antihrist” pag 94
    cred ca noi asta traim inlumirea crestinismului (pentru cei ce se afla inca in bratele bisericii)
    si satanizarea celor din afara bisericii

    Apreciază

  22. Avatarul lui d00de d00de said, on iunie 10, 2010 at 8:12 pm

    vigilant citizen e foarte tare, analizeaza foarte bine toate videoclipurile si mesajele din televiziune

    Apreciază

  23. Avatarul lui Lavinia Lavinia said, on iunie 10, 2010 at 8:14 pm

    De-a dreptul scarbos videoclipul….dar din pacate suntem invadati de asemenea „celebritati”, partea de inceput mi se pare cam horror….

    Apreciază

  24. Avatarul lui Roxie Roxie said, on iunie 10, 2010 at 8:17 pm

    In alta ordine de idei clipul lui lady gaga „bad romance”:http://www.youtube.com/watch?v=qrO4YZeyl0I

    mi se par interesante sicriele alea parca seamana cu cele din Georgia: http://www.youtube.com/watch?v=qNuBHZlB0sY

    astfel ca in cazul incare chiar s-ar intampla o pandemie probabil ca nimeni nu ar fi norm

    Apreciază

    • Avatarul lui Roxie Roxie said, on iunie 10, 2010 at 8:25 pm

      *vroiam sa zic ca prin clipurile astea probabil ca incearca sa faca oamenii sa se obisnuiasca cu ideea unei pandemii si a drogurilor oferite de cadrele medicale sub pretextul ca oamenii sunt nebuni la urma urmei si rihanna a scos disturbia un clip tot cu si despre nebunie, iar christina aguilera la fel (not myself tonight)

      Apreciază

      • Avatarul lui Roxie Roxie said, on iunie 10, 2010 at 8:50 pm

        si mai sunt interesanti cele 2 capete de cerbi sau ce or fi la sfarsit seamana cu cele din masonic christmas comercial on mtv

        Apreciază

  25. Avatarul lui Fulger Fulger said, on iunie 10, 2010 at 8:23 pm

    Nu imi vine sa cred ,pur si simplu , prin acest videoclip lady gaga s-a demonstrat a fi o anticrestina ,,cateaua masonilor” . Nici nu pot viziona videoclipul la cat desfrau este in el . Cel putin formatile rock sataniste isi mai ascundeau aceste imagini dar lady gaga le-a aratat pe fata. Bucurativa cat mai e pace in lume ca dupa criza vine RAZBOIUL. Domnul cu mila.

    Apreciază

  26. Avatarul lui G-man G-man said, on iunie 10, 2010 at 8:41 pm

    totusi chestia asta cu venirea antihristului nu trebuie sa o chemam in subconstientul nostru. trebuie sa ne rugam ca Dumnezeu sa lungeasca timpul acestei ninive in care traim. credeti ca sfintii din veacurile trecute se rugau degeaba la Dumnezeu sa nu il vada pe antichrist?
    credeti ca erau fricosi ? eu cred ca nu, crestinii trebuie sa isi doreasca sa NU vina . cei ce isi doresc sa vina ( unii poate dintr-un teribilism ) defapt sunt cei ce ii pregatesc venirea.

    Apreciază

    • Avatarul lui Veaceslav Veaceslav said, on iunie 10, 2010 at 9:10 pm

      Intru Una, Sfanta, Soborniceasca si Apostoleasca Biserica;
      Marturisesc Un Botez, spre iertarea pacatelor;
      Astept invierea mortilor;
      Si viata veacului ce va sa vie.

      Amin!

      @G-man,
      Il asteptam pe Iisus Hristos, insa stim ca mai intii trebuie sa apara antihrsitul.

      Apreciază

      • Avatarul lui G-man G-man said, on iunie 11, 2010 at 8:16 am

        aveti dreptate Alexandra si Veaceslav ,
        eu ziceam ca e gresit totusi sa ne dorim sa vina ca avem noi „ac de cojocul lui” ..la modu asta. sau lasa sa vina ca abia astept sa ma fac mucenic.. ca nu sta in puterea noastra a deveni martiri .

        Apreciază

  27. Avatarul lui Alexandra Alexandra said, on iunie 10, 2010 at 9:38 pm

    Se pare ca suntem doua Alexandre. Eu sunt aceeasi cu cea de la 12.56pm

    @G-man
    Eu nu as spune ca trebuie sa ne dorim sa NU VINA sau sa VINA pentru ca aparitia antihristului este legata de Venirea a Doua.
    Daca nu vreau sa vina antihristul inseamna ca nu vreau sa vina Hristos (sunt in contracdictie cu primii crestini care-L asteptau pe Mantuitorul si cu crezul nostru „astept invierea mortilor”).
    Daca spun ca vreau sa vina ma aflu intr-o pozitie de teribilism.
    Sa luam deci exemplu de la sfintii care asa cum ai spus tu se rugau sa nu-l vada pe antihrist; aceasta rugaciune este calea de mijloc. Dumnezeu Tatal hotaraste cand si daca sa vina antihristul, dar nu vroiau sa-l vada, adica se rugau Domnului sa-i fereasca de vederea uraciunii pentru ca nu se simteau in stare sa-i reziste.

    Si acum:

    Rugaciunea staretilor de la Optina

    Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, păzeşte-ne de înşelăciunea vicleanului Antihrist, a cărui venire se apropie, şi ne izbăveşte de toate uneltirile lui. Acoperă-ne pe toţi şi pe toţi dreptmăritorii creştini de mrejele lui cele viclene, în tainica pustie a mântuirii Tale. Nu ne lăsa pe noi, Doamne, să ne îngrozim de frica diavolească mai mult decât de frica de Dumnezeu şi să ne depărtăm de Tine şi de Biserica Ta cea sfântă. Dă-ne Doamne, mai bine să pătimim şi să murim pentru sfânt numele Tău şi Credinţa cea Adevărată, decât să ne lepădăm de Tine şi să primim semnul mârşavului Antihrist şi să ne-nchinăm lui. Dă-ne nouă zi şi noapte, lacrimi să plângem greşelile noastre şi îndură-Te de noi, Doamne, în ziua Înfricoşătoarei Tale Judecăţi. Amin.

    De cand vestile astea teribile, incepand de anul trecut, o spun in fiecare seara si pentru asta sunt recunoscatoare lui Danion Vasile, in conferintele lui am auzit-o pentru prima data.

    Apreciază

  28. Avatarul lui Alexandra Alexandra said, on iunie 10, 2010 at 9:41 pm

    Acum vad ca a scris si Veaceslav acelasi lucru dar mai concentrat.

    Apreciază

  29. Avatarul lui Dan Lee Dan Lee said, on iunie 10, 2010 at 10:14 pm

    Aceste mizerii numite videoclipuri au principalul scop de a face bani. Din acest motiv apelează în mod haotic la tot felul de simboluri oculte şi religioase, la anateme şi blasfemii. pentru că se ştie că tot ce iese din normal, din firesc şochează şi tulbură publicul trezind astfel interesul. Se acţionează asupra părţii inferioare, animalice din om, care reprezintă slăbiciunea noastră. Aceasta este tehnica folosită dintotdeauna pentru manipularea maselor.

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on iunie 11, 2010 at 2:48 am

      Dan Lee

      O greseala fundamentala este aceea de a presupune ca totul se reduce la bani.

      Apreciază

  30. Avatarul lui danutza danutza said, on iunie 10, 2010 at 10:29 pm

    este culmea blasfemiei. incep sa isi arate adevaratele fete, adevaratele intentii: pervertirea tinerilor, educarea in stilul „lor’ a copiilor si intoxicarea adultilor. pe copii ii vor de mici ca sa ii creasca in spiritul NOM, pe tineri incearca sa ii corupa si sa ii departeze de cele sfinte prezentandu-le un mod de viata fals si pervers ca pe ceva cool, iar adultilor le inoculeaza ideea ca homosexualitatea e un lucru normal, ca a-ti dori sa traiseti in lux si pt asta sa te indatorezi la banci, este un lcuru normal, li se prezinta asa zise modele de cum sa reusesti in viata: gigi becali, nutu camataru, guta, etc…. toate astea creeaza confuzie si te indeparteaza de la Dumnezeu si de la cugetarea spre cele sfinte. daca zilnic ai mintea ocupata cu scaderea salariului, rata la banca, intretinerea, mancarea, concediul, cumsa te gandesti si la Mantuitor?

    Apreciază

  31. Avatarul lui danutza danutza said, on iunie 10, 2010 at 10:30 pm

    http://luptapentruortodoxie.blogspot.com/2010/06/incepe-pecetluirea-primii-vizati-cei.html
    apropo de copii: se pare ca vor fi primii sacrificati!

    Apreciază

  32. Avatarul lui Mihail Mihail said, on iunie 10, 2010 at 11:40 pm

    Uitati aici videoclipul lui Jay-Z. ON TO THE NEXT ONE! (titlul este FOARTE important)
    Putem observa ca se repeta in mod obsedant:
    – Cifra 3 -> este practic simbolul principal al acestui videoclip (apare cred ca de vreo 20-30 de ori). Apare foarte des pe fundal ca 3 linii orizontale.
    – Cranii umane (apar si ele de multe ori – cu sange curgand pe ele)
    – Coarne si chestii care arata a coarne..
    – 3 personaje ciudate: un „om” vopsit ca un mort, altul cu o cioara pe inima si un „om” razboinic-samurai cu 2 sabii.

    In minutul 1:05 el cica ar trebui sa zica Searchin’ Perfection – dar daca veti asculta veti vedea ca suna ca: Search IMPERFECTION, iar in videoclip apare ceva care seamana cu un demon negru. Foarte vicleana alegere a cuvintelor nu?

    Videoclipul se numeste ON TO THE NEXT ONE (in continuare catre urmatorul). Simbolul principal este Cifra TREI – 3.

    Jay Z ne spune ca ne apropiam de urmatorul – urmatorul ce? – raspunsul ni-l da videocliipul – de al treilea. Insa al treilea ce?

    On to the next one – ne apropiem de urmatorul (titlul)
    the third – al treilea (simbolul principal)

    Sa privim in ansamblu simbolurile: cranii cu sange curgand pe ele, o gura cu sange la gura si cele 3 personaje care la inceput sunt calme (demonii) dar spre sfarsitul videoclipului ii veti vedea foarte agitati.
    Au fost 2 razboie mondiale – eu as zice ca se refera la al TREILEA RAZBOI MONDIAL.

    E interesant de urmarit ranzitia celor 3 „personaje” de la calm, la starea de „razboi”. Interesant este si MOMENTUL in care INCEPE!

    1:13 apare o fata cu un tricou cu cifrele 00. Sa fie o numaratoare inversa care a ajuns la 0:0?

    1:29 – demonul cioara e calm si se misca in ritmul muzicii

    1:33 – demonul mort e calm si se misca in ritmul muzicii

    1:38 – sangele incepe sa curga pe craniul uman – iar Jay-Z striga: FREEZE („Nu misca! STAI CA TRAG!” -> acesta este sensul acestui cuvant in engleza)

    1:41 – demonul cioara incepe sa dea semne de agitatie

    2:01 – demonul razboinic-samurai incepe sa se miste

    2:05 – sangele curge de-a binelea pe craniu acum

    2:12 – apar niste coarne

    2:56 – demonul mort deja e in framantari puternice – se comporta ca un nebun

    2:59 – demonul mort incepe sa urle si sare spre camera – si fiti atenti ce urmeaza:

    3:00 – EXACT LA MINUTUL TREI – demonul razboinic-samurai SARE LA LUPTA

    3:03 – din nou Jay-Z iar peste 3 secunde din nou demonul razboinic in prim-plan

    3:05 – un craniu de animal cu sange pe el si un sunet ciudat

    3:08 – alt simbol ciudat – 7 masele dispuse in cerc – in jurul a ceva (oare cei 7 regi care i se vor inchina lui antihrist?)

    3:12 – deja demonul razboinic e in punctul culminant al atacului (12 – multiplu de 3)

    3:16 – deja demonul mort o ia razna de-a binelea

    3:20 – 3 pastile

    3:33 – 3 degete

    3:36 – 3 linii pe un perete

    3:39 – un crucifix

    3:51 – (51 – e multiplu de 3) UN GLONTE – iar apoi imediat iar coarne

    Jay-Z apare tot videoclipul – cu aura in jurul capului. Oare joaca rolul de profet?
    Si tot videoclip danseaza foarte ciudat „desfranata Babilonului”?

    Titlul, cifra 3, si faptul ca FIX la minutul 3 sare „razboinicul” ala la atac este cel putin dubios!

    Apreciază

    • Avatarul lui Mihail Mihail said, on iunie 10, 2010 at 11:41 pm

      http://www.youtube.com/watch?v=WM1RChZk1EU

      Apreciază

    • Avatarul lui Mihail Mihail said, on iunie 10, 2010 at 11:43 pm

      Daca vrei saccsiv – iti pot face un articol – cu poze, la momentele pe care le-am semnalat.

      Apreciază

      • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on iunie 11, 2010 at 3:02 am

        Mihail

        Iertare, vreau, dar nu am timp. Daca poti tu sau altcineva s-o faca, ar fi bine. Daca nu, voi posta clipul si comentariul tau. Sau poate ceva asemanator e deja facut pe vreun site. Rog atunci sa mi se semnaleze link-ul.

        Apreciază

      • Avatarul lui daniel daniel said, on iunie 11, 2010 at 8:20 am

        Poti sa adaugi la videoclip si porumbelul negru. Dupa cum se stie Sf. Duh este reprezentat ca un porumbel alb, in antiteza ….

        Apreciază

    • Avatarul lui Mihail Mihail said, on iunie 11, 2010 at 12:16 am

      M-am uitat un pic pe wikipedia si am mai gasit niste ciudatenii:
      „On to the next One” – face parte din albumul – THE BLUEPRINT 3
      Inainte de The Blueprint 3 – Jay-Z a mai scos si alte 2 albume intitulate: The BluePrint 1 si The Blueprint 2.

      The Blueprint 1 – a fost lansat pe 11 Septembrie 2001 – DA, in aceas zi cu „atacurile” teroriste din America
      citez: „In spite of its release coinciding with the 9/11 attacks, The Blueprint sold over 426,000 copies in its opening week” (In ciuda – interesanta alegere de cuvinte – faptului ca data lansarii a coincis cu atacurile din 11 Septembrie, The Blueprint a vandut peste 426.000 de copii in prima saptamana de vanzari).
      sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Blueprint

      The Blueprint 3 – a fost lansat pe 11 Septembrie 2009 – La 8 ani dupa primul album…
      citez: „It was also released digitally on September 11, 2009 in the US”
      (A fost de asemenea lansat in format digital pe 11 Septembrie 2009 in SUA)
      sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Blueprint_3

      Ciudat este si ca intre The Blueprint 2 si the Blueprint 3 – Jay-z a scos alte 3 albume… astepta oare vremea potrivita?

      Apreciază

      • Avatarul lui G-man G-man said, on iunie 11, 2010 at 8:11 am

        Jay-Z e nascut in 1969 si debuteaza in 1996… il prind anii astia cu multi de 6
        .. habar nu aveam cine-i asta pana sa va aud pe voi.

        Apreciază

      • Avatarul lui ROrtodox rortodox said, on iunie 11, 2010 at 12:09 pm

        @ G-man
        jayz e sotul lui beyonce .. spune totul .. poate fi chiar mai cunoscut ca ea, cel putine in anumite cercuri …

        Apreciază

      • Avatarul lui Mihail Mihail said, on iunie 11, 2010 at 12:24 pm

        Ce parere aveti? Credeti ca asta ar fi mesajul videoclipului? „Pregatiti-va de al treilea razboi mondial”

        Apreciază

  33. Avatarul lui nea Anderthal nea Anderthal said, on iunie 11, 2010 at 2:06 am

    salut,
    Nu trebuie sa ne mai mire gunoaie de genul asta!Pe mine chiar ma bucura!Motivul: ce au scrie in Sf.Scriptura ESTE ADEVARAT la fel si invataturile sf.Parinti despre DECADEREA LUMII INAINTEA VENIRII MANTUITORULUI (..”..oare credinta va gasi cind va veni..”) iar de cei care fac asta nu pot sa spun ca „domnia si prostia se plateste”.Asa ca SA NE PAZIM SA NU FIM INSELATI DE LUPII IN PIELE DE OAIE(am mai gasit unul: bloggul „mucenicul”=mucea-Niku…uite cita „smerenie’ la trepadusul/trepadusha stilisto-caghebista) CARE SUNT SI CARE VOR VENI…
    ps: maine incepe Campionatul Mondial de Fotbal(panem et circum) si sunt curios ce EVENIMENTE SE VOR INTIMPLA PE FATA SAU IN CULISE! La ultima Olimpliada au atacat URSSu’ chiar in timpul deschiderii jocurilor…etc

    Apreciază

    • Avatarul lui danutza danutza said, on iunie 11, 2010 at 9:13 am

      nu e ceva gen harry potter. e o scoala de iluzionism. ca de obicei, presa exagereaza cu titlurile.

      Apreciază

  34. Avatarul lui Cosmin S. Cosmin S. said, on iunie 11, 2010 at 7:41 am

    Alexandra,
    citez:

    „Eu nu as spune ca trebuie sa ne dorim sa NU VINA sau sa VINA pentru ca aparitia antihristului este legata de Venirea a Doua.
    Daca nu vreau sa vina antihristul inseamna ca nu vreau sa vina Hristos (sunt in contracdictie cu primii crestini care-L asteptau pe Mantuitorul si cu crezul nostru “astept invierea mortilor”)”.

    Rationamentul tau este fals si chiar pagubos. Observ la multa lume tipul asta de gandire. Este o intelegere gresita.
    Deci, antihristul va veni nu pentru ca asa este scris in Scripturi ci pentru ca rautatea oamenilor se va inmulti si pentru ca nu se va gasi nimeni sa-i stea impotriva.
    Sfanta Scriptura spune ce anume se va intampla dar nu conditioneaza sa se intample. Adica nu ne este impus un destin scris si implacabil, caci altfel, libertatea de vointa pe care o avem de la Dumnezeu, nu ar fi decat un concept.
    Sfanta Scriptura spune cum se vor desfasura lucrurile pentru ca Dumnezeu stie dinainte cum va evolua omul, adica stie ca omul va merge spre o rautate care va culmina cu antihirist, dar nicidecum nu ne impune noua venirea antihristului si nici nu conditioneaza A Doua Venire a Mântuitorului, de antihrist.
    Mântuitorul va veni indiferent antihrist. Si ce va gasi Hristos la A Doua Venire, va da fiecruia dupa merit.
    antihristul e o spurcaciune, e anti-Hristos si trebuie sa fii smintit ca sa-ti doresti sa vina.
    Scuze de off-topic

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on iunie 11, 2010 at 8:17 am

      Cosmin S.

      Gresesti fundamental frate, teoretizand fara nici un folos.

      Fapte:

      -stricaciunea si uraciunea ce ne inconjoara. Sa le mai enumar?

      -evenimentele in defasurare ce duc exact la cele descrise in Sfanta Scriptura si in Scrierile Sfintilor Parinti. Sa le mai enumar?

      E limpede, asadar, ca se vor petrece exact cele spuse in profetii.

      Ce spui tu acolo poate duce la mare ratacire. Adica nu mai vin Enoh si Ilie? Sau daca vin, nu vor fi omorati, ci vor muri batranete? In Apocalipsa nu se vorbeste doar de antihrist si de Domnul nostru Iisus Hristos, ci si de multe altele. Oare nu va mai fi semnul fiarei?

      Realizezi ce spui, frate? Teoria ta este extrem de periculoasa, deoarece te face pe tine si pe cei care adera la ea sa nu se pregateasca, iar la aparitia antihristului sa cada in plasa …

      Si apropo, antihrist nu se traduce neaparat prin anti Hristos, ci prin cel ce doreste sa-l inlocuiasca pe Hristos. Noi ii spunem spurcaciune, dar el nu va avea chip hidos de drac, ci va fi carismatic, va propovadiu pacea, iubirea, va face semne si minuni.

      Intelegi, fratele meu?

      Apreciază

    • Avatarul lui G-man G-man said, on iunie 11, 2010 at 8:42 am

      Cosmin S. tu cazi in cealalta extrema ca nu o sa mai vina si sa ne vedem de treaba.
      dar e bine sa discutam zic eu la prima idee care ne apare si e oarecum nesigura sa o impartasim fratilor de credinta si sa fie dezbatuta. cred ca riscam mai putin decat daca stam singuri cu Biblia in mana .. (si diavolii arhiconi alaturi ).

      Apreciază

    • Avatarul lui Calatorul Calatorul said, on iunie 18, 2010 at 8:44 pm

      Cosmin, frate
      Ce zici aici, zici BINE: „Sfanta Scriptura spune cum se vor desfasura lucrurile pentru ca Dumnezeu stie dinainte cum va evolua omul, adica stie ca omul va merge spre o rautate care va culmina cu antihirist,” Inteleg si ce ai vrut sa spui in continuare – adik nu Dumnezeu impune ceva, El stie.
      Am inteles si ceea ce ai vrut sa spui cu :” si fi smintit sa-ti doresti sa vina” . Nu-s mai sus decat tine. Dar ai grija la cuvant. De multe ori, aici, se analizeaza cuvantul sec, nu cel viu. Se ignora faptul ca atunci cand scri si simti = > cuvintele ti-s puse pe frunte ca si eticjheta!
      Desigur ca Scriptura si scrierile Sfintilor parinti sunt propovaduitoare, si, da, reflecteaza zilele de azi, dar, cred ca Sfintii au putut proroci, avand o experienta intima cu Dumnezeu, adik aprofundand si coborand experential in strafundurile lor. O data ce ai ajuns la acest nivel, prorocia este implicita dar nu obligatoriu permanenta. Nu de la tine, ci de la Dumnezeu. Uite ca eu nu pot exprima in cuvinte. Nici n-am cum, o data ce nu m-am impartasit zilnic din ADEVAR! Doamne, ajuta!

      Apreciază

  35. Avatarul lui danutza danutza said, on iunie 11, 2010 at 9:25 am

    am citit articolul si miroase a erezie si a paganism de la o posta. cum poti sa spui ca Trinitatea e formata din Hristos, Dumnezeu Tatal si Sf Ioan Botezatorul??? ce pictura au acei tarani in biserica? e aceea o biserica adevarata? si chestia cu poarta spre lumea de dincolo iar mi se pare SF. si altele…nu e un blog ortodox ca altfel nu ar publica asemenea erezii. asta e parerea mea. va las sa judecati si voi! Doamne-ajuta!

    Apreciază

  36. Avatarul lui danutza danutza said, on iunie 11, 2010 at 9:27 am

    exemplificare din alt articol:
    Urmasii lui Ham
    Posted on mai 1, 2009 by Pompiliu
    Publicata in 1998, cartea relateaza in doar 35 de pagini istoria secreta a omenirii. Descrie identitatea ingerilor veghetori (cazuti), a uriasilor “nephilim”, a societatilor secrete, a OZN-eurilor – din antichitate si pana in prezent.

    Apreciază

    • Avatarul lui danutza danutza said, on iunie 11, 2010 at 9:36 am

      alt exemplu de pe blogul talcuirea apocalipsei:
      Nasterea lui Iisus: adevarata poveste
      Posted on decembrie 16, 2009 by Ilija
      Fragment din Copilăria lui Iisus de Jacob Lorber

      Jacob Lorber a trăit în secolul XIX. Muzician de profesie, el a început la un moment dat să scrie cărţi, inspirat fiind, din câte ne relatează el, chiar de Iisus. El a scris practic după dictare (ascultând un fel de voce interioară) un număr impresionant de cărţi, în special referitoare la viaţa lui Iisus. Fragmentul de mai jos face parte din încântătoarea lucrare
      Copilăria lui Iisus sau Evanghelia lui Iacov, care povesteşte primii ani din viaţa lui Iisus.

      “După ce a aranjat adăpostul, Iosif a dus-o pe Maria înăuntru şi a aşezat-o cu grijă, iar Maria s-a simţit mai bine în această poziţie şi în acest loc. Când a văzut-o pe Maria mai liniştită, Iosif s-a adresat fiilor săi astfel: “Voi doi mai mari, o veţi veghea pe Maria şi îi veţi da ajutor în caz de nevoie, mai ales tu, Joel, care mai ştii câte ceva, de când umblai cu prietenii mei din Nazaret!”. Celorlalţi trei le-a ordonat să se ocupe de asin şi de bou şi să aducă cumva carul în peşteră, care era destul de încăpătoare

      Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on iunie 11, 2010 at 9:55 am

      Danutza

      Pai daca scrie dupa cum zici, l-am sters.

      Apreciază

  37. Avatarul lui Vasilisa Vasilisa said, on iunie 11, 2010 at 10:16 am

    Fratilor cine poate (ferice de el) sa inceapa impachetatul si pregatirile pentru retragerea la tara si in munti. Daca o buna parte din lume a ajuns sa caste gura cu admiratie la o uraciune precum videoclipul asta inseamna ca nu mai e vreme de pierdut.

    Apreciază

  38. Avatarul lui Lumina lina Lumina lina said, on iunie 11, 2010 at 11:22 am

    Usor de spus: retragerea la tara sau in munti..
    Apoi ce facem? Fugim – care cum putem – si ii lasam aici pe cei ce nu au …”la tara”?

    Mitropolitul Irineu Mihalcescu – se ascunsese – de furia „lor” – (caci ii decospirase) – se ascunsese undeva intr-o manastire de maici (manastire retrasa) si a fost gasit si acolo si…bineinteles – lichidat.

    Apreciază

  39. Avatarul lui Vasilisa Vasilisa said, on iunie 11, 2010 at 11:36 am

    Pana unde a ajuns uraciunea:

    http://www.wnd.com/index.php?pageId=159325

    Trailerul filmului Splice: http://www.youtube.com/watch?v=BE1Nl8cO6Cc&feature=channel

    @Lumina lina: ai dreptate, trebuie sa ne ajutam unii pe altii. Stim cu totii ca atunci cand va incepe prigoana nu ne vom ascunde pt. mult timp.

    Apreciază

  40. […] VIDEO – Un clip plin de simboluri: “ALEJANDRO” – Lady GaGa […]

    Apreciază

  41. Avatarul lui bogdan3991 boddyca said, on iunie 11, 2010 at 12:57 pm

    in albumul asta din care face parte piesa, gasca asta (gaga) mai are cateva melodii. una dintre ele are titlul „monster” – That boy is a monster, ma-ma-ma-ma-monster, but i still love him – sau asa ceva…

    pai daca la o melodie cu un titlu latino, in videoclipul careia te asteptai ca ea sa danseze flamenco, scoate un video pe jumatate horror, va dati seama ce o sa faca intr-un video cu un titlu atat de explicit – monster?

    Apreciază

  42. Avatarul lui Cosmin S. Cosmin S. said, on iunie 11, 2010 at 2:35 pm

    Saccsiv,
    Indubitabil evenimentele in desfasurare duc la cele descrise in Sfanta Scriptura si in scrierile Sfintilor Parinti, desigur ca e limpede ca se vor petrece cele spuse in profetii.
    Sfanta Scriptura si Profetiile ne arata negresit unde o sa ajunga omenirea dar nu ne conditioneaza destinele. Exista eroarea aceea de a vedea Sfanta Scriptura ca pe un scenariu.

    -“ Parinte, unii spun: “Ceea ce este scris de la Dumnezeu, aceea se va face. Ce ne mai intereseaza altceva?”
    – Da, o spun, dar nu este asa, bre copile! si eu aud pe unii spunand: “Evreii nu sunt asa de prosti sa se tradeze cu 666, cand Sfantul Ioan Evanghelistul o spune clar in Apocalipsa. Daca ar fi tost asa, ar fi facut-o intr-un mod mai inteligent, mai ascuns”. Ei bine, carturarii si fariseii nu stiau Vechiul Testament? Anna si Caiafa nu stiau mai bine ca toti ca era scris ca Hristos va fi tradat pentru “treizeci de arginti”? De ce n-au dat 31 sau 29 de arginti si au dat “treizeci”? Deci erau orbiti. Stia Dumnezeu ca asa se vor petrece lucrurile. Dumnezeu toate le cunoaste de mai inainte, dar nu hotaraste de mai inainte – numai turcii cred in ceea ce este scris, in Kismet (in soarta, destin). Dumnezeu stie ca un anumit lucru se va face asa, insa omul il face din lipsa lui de minte. Nu Dumnezeu a dat porunca, ci vede pana unde va ajunge rautatea oamenilor si ca parerea lor nu se va schimba. Nicidecum ca asa a randuit Dumnezeu. Altii se ocupa cu proorociile si fac propriile lor talcuiri. Cel putin nu spun: “asa imi spune gandul“, ci spun: “asa este“, si apoi isi expun o serie de teorii proprii. Unii, iarasi, le explica dupa cum vor ei, ca sa-si indreptateasca patimile lor”.
    http://www.razbointrucuvant.ro/2009/01/05/cuv-paisie-aghioritul-despre-semnele-timpului-antihrist-si-pecetea-666/

    Citez:
    Adica nu mai vin Enoh si Ilie?
    Oare nu va fi semnul fiarei?
    Raspund:
    Toate vor fi, toate cele profetite. Vor veni Enoh si Ilie, va fi semnul fiarei, antihrist, toate cele profetite. Departe de mine gandul de a nega asa ceva. Dar atentie la nuanţe si aduc spre intelegerea a ceea ce vreau sa spun, un fragment:
    “Dumnezeu toate le cunoaste de mai inainte, dar nu hotaraste de mai inainte – numai turcii cred in ceea ce este scris, in Kismet (in soarta, destin). Dumnezeu stie ca un anumit lucru se va face asa, insa omul il face din lipsa lui de minte. Nu Dumnezeu a dat porunca, ci vede pana unde va ajunge rautatea oamenilor si ca parerea lor nu se va schimba. Nicidecum ca asa a randuit Dumnezeu.” (Din: Cuviosul Paisie Aghioritul, “Trezire duhovniceasca“, Editura Evanghelismos, Bucuresti, 2002, sursa online: Razboiul nevazut)

    Deci: “Nu Dumnezeu a dat porunca, ci vede pana unde va ajunge rautatea oamenilor si ca parerea lor nu se va schimba. Nicidecum ca asa a randuit Dumnezeu”

    Citez:
    “Teoria ta este extrem de periculoasa, deoarece te face pe tine si pe cei care adera la ea sa nu se pregateasca, iar la aparitia antihristului sa cada in plasa …”
    Raspund:
    Imi pare sincer rau ca asa se intelege din ce am postat eu. Nu este in intentia mea sa-I fac pe altii sa nu se pregateasca si sa cada in plasa antihristului, Doamne iarta-ma!
    Eu spun sa se pregateasca, eu insumi ma pregatesc. Sa se pregateasca duhovniceste dar si fizic(iesirea din sistem, formarea de comunitati crestine). Am ajuns vremurile acelea ce sunt profetite in Sfanta Scriptura si in Sfintii Parinti. Am citit si eu toate profetiile, vad ce vremuri traim.
    Dar trebuie sa se inteleaga si din ce cauza am ajuns aceste vremuri.

    Apoi ce spune cititoarea Alexandra nu ti se pare aiurea?citez:” Daca nu vreau sa vina antihristul inseamna ca nu vreau sa vina Hristos”
    Eu de acest aspect m-am legat si atat.

    Da? M-am facut inteles frate?

    P.S. Imi pare rau de tulburare, propun sa stergi primul mesaj (teoretizarea fara folos).

    Apreciază

  43. Avatarul lui roman roman said, on iunie 11, 2010 at 3:03 pm

    a ajuns lumea asta ca un balegar din care noi crestinii trebuie sa iesim cat mai repede
    Slava Domnului mi-am luat pamant la tara… trebuie sa iesim din mizeria asta cu sufletul curat pt Inviere

    Apreciază

  44. Avatarul lui Cosmin S. Cosmin S. said, on iunie 11, 2010 at 3:10 pm

    G-man said,
    citez:
    Cosmin S. tu cazi in cealalta extrema ca nu o sa mai vina si sa ne vedem de treaba.
    raspund:
    Nu cad in extrema asta frate, stiu sigur ca se vor implini profetiile, de fapt se implinesc. Dar e vorba de cum intelegem modul in care am ajuns aici.
    citez:
    „dar e bine sa discutam zic eu la prima idee care ne apare si e oarecum nesigura sa o impartasim fratilor de credinta si sa fie dezbatuta. cred ca riscam mai putin decat daca stam singuri cu Biblia in mana .. (si diavolii arhiconi alaturi ).”
    raspund:
    Exact frate, asa gandesc si eu. Asta este si intentia mea. In ideea asta am si postat(cam incisiv si imi cer scuze).
    Desi recunosc ca este destul de riscant, pentru ca subiectul este extrem de delicat si exista posibilitatea sa smintim sau sa nu ne intelegem.

    Apreciază

    • Avatarul lui G-man G-man said, on iunie 11, 2010 at 6:26 pm

      da Cosmine e un subiec delicat . dar partea cealalta cu scrisu incisiv eu nu o vad si cred ca daca am sta fata in fata in jurul unei mese cu mere pe ea si cateva pahare cu apa , si discutand ne-am privi in ochi , aceste discutii ar fi chiar placute intre noi crestinii cu aceleasi dorinte . dar asa prin intermediul srcisului ramane ca o dunga-n brazda orce accentuare de fraza.

      Apreciază

  45. Avatarul lui em em said, on iunie 11, 2010 at 5:06 pm

    nu m-am uitat la videoclipul asta si nici nu am de gand; poate doar din intamplare sa vad vreo secventa cand voi fi intr-un magazin. Deocamdata imi sunt de ajuns imaginile care vb de la sine.
    Imii amintesc una din melodiile acestei kaka (cea care incepe cu ea si 2 dobermani patati) si stiu ca era f ritmata; de fapt atragea chiar prin ritm; cumva… parca ar fi fost reglata pe bataile inimii. Tipul asta de muzica reuseste sa alunece in tine si, daca nu esti atent, te duce fix unde vrea. Poate ati citit cate ceva despre cum sa te faci placut interlocutorului tau. Si va amintiti ca prima regula este sa respiri in acelasi ritm cu el. Iar a II-a: copierea gesturilor la interval de cateva secunde.
    Ei bine, mi se pare ca aceasta muzica respecta prima regula, atragand tocmai prin faptul ca reuseste sa se plieze pe ritmul nostru interior. A II-a regula nu mai e nevoie sa o respecte, deoarece prin sexualitate si prin scene macabre face apel la partea intunecata din noi, astfel incat ne trezim ca rolurile se schimba si NOI suntem cei pe cale de a imita gesturile la interval de cateva secunde. Nu mai spun ca nu e nevoie de nici un efort pt a retine cateva onomatopee care constituie partea principala a melodiei.
    Slava Domnului ca nu mai sunt copil sau adolescent, pt ca mi-ar fi imposibil sa-mi dezlipesc ochii de pe ecran! Si asa, ditai omul ce sunt, am retineri mai in a ma uita la ceva care stiu ca mi se va insuruba in minte. Dar saracii tineri… cred ca le trebuie o vointa imensa pt a se opune modei, anturajului… poate si parintilor

    Apreciază

  46. Avatarul lui G-man G-man said, on iunie 11, 2010 at 6:36 pm

    em
    adevarat ai grait , eu acu fac terapie cu psalmii cantati .ascultati la maxim la casti ca imi scot ga-ga ra-ga din cap………..

    Apreciază

  47. Avatarul lui bogdan3991 boddyca said, on iunie 11, 2010 at 7:05 pm

    @ saccsiv
    Am incercat eu sa fac un articol despre jay-z, folosind informatiile de la Mihail. Daca te ajuta cu ceva, l-am postat pe blogul meu 😀

    @Mihail
    Multumesc pentru toate detaliile cu minutele, secundele, etc. Iertare daca ti-am produs vreo suparare ca nu ti-am zis inainte sau ceva…

    Apreciază

    • Avatarul lui Mihail Mihail said, on iunie 11, 2010 at 10:32 pm

      Boddyca – stai linistit, eu sunt foarte ocupat zilele astea si vroiam sa fac un articol complet abia saptamana viitoare.

      Ma bucur ca ai preluat initiativa.

      Doamne ajuta!

      Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.