SACCSIV – blog ortodox

VIDEO (si transcriptul): SATANISMUL piesei „JOHN THE REVELATOR” – DEPECHE MODE

Posted in DEPECHE MODE, JOHN THE REVELATOR, satanism by saccsiv on iunie 1, 2010

   Piesa o puteti viziona si la:

Depeche Mode-John the revelator

   Iata si versurile:

Ioan vizionarul

Puneti-l intr-un lift
Urcati-l cat mai sus

Duceti-l acolo unde muntii se termina

Lasati-l sa-si spuna cartea lui cu minciuni

Ioan vizionarul

Este un manuitor fin

Este timpul sa-l oprim
Luati-l de mana
Duceti-l la tribunal
Sa auzim alibiurile lui

Susţinand ca Dumnezeu – este dreptul sau sfant
El fura Dumnezeul israelitilor
Il fura pe Dumnezeu de la musulmani, de asemenea
Exista doar un singur Dumnezeu, prin si prin
Sapte minciuni, inmulţit cu sapte, inmulţit cu sapte din nou
Sapte ingeri cu sapte trambiţe

Trimite-l acasa cu trenul de dimineata
Ei bine, cine e acela care tipa?
Ioan vizionarul!
Tot ce ne da noua este durere

Ei bine, cine e acela care tipa?
Ioan vizionarul!
El ar trebui sa plece capul de rusine

In curand
In curand
In curand

In curand

Sapte minciuni, inmulţit cu sapte, inmulţit cu sapte din nou
Sapte ingeri cu sapte trambiţe
Trimiti-I acasa pe tren dimineata

Ei bine, cine e acela care tipa?
Ioan vizionarul!
Tot ce ne da noua este durere

Ei bine, cine e acela care tipa?
Ioan vizionarul!
El ar trebui sa plece capul de rusine

In curand

In curand

Ioan vizionarul

In curand

Ioan vizionarul

In curand

Ioan vizionarul

   Comentariu saccsiv:

   Muzica astora e cica pentru cei mai elevati, iar in Romania o asculta cei ce se lauda ca nu se coboara la nivelor iubitorilor de manele. Are dracul solutii pentru toate gusturile …

   Cititi va rog si:

VIDEO (si transcriptul): A facut BOB DYLAN un pact cu DIAVOLUL?

VIDEO – SATANISM muzical in Romania: AC/DC („Black Ice Tour”) – duminica 16 mai, ora 21. Metallica, Rammstein, Manowar, Slayer, Megadeth, Alice in Chains, Anthrax – 25-27 iunie, Romexpo …

VIDEO: Premiile Grammy 2010. Ce SIMBOLURI recunoasteti la Beyoncé si Lady Gaga?

VIDEO: seria “THE INDUSTRY”

 

18 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on iunie 1, 2010 at 11:20 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Burtus said, on iunie 1, 2010 at 9:05 pm

    E foarte subtire granita dintre bine rau….
    Rock-ul e un gen de muzica valoroasa (spre deosebire de manele) , dar unele texte sunt oribile.Totusi , cred ca numai rock-ul agresiv (hard , metal erc) poate fi catalogat ca satanist.
    Imi pun si eu intrebare retorica : muzica clasica ,instrumentala, de care nimeni nu prea s-a luat fiindca nu are text , de ce era favorita lui Hitler , a chirurgilor , si a criminalilor sofisticati?

    Apreciază

    • saccsiv said, on iunie 2, 2010 at 4:51 am

      Burtus

      Am in lucru un amplu material despre titanii monstruosi (Mozart, Richard Wagner, etc.), dar nu stiu cand il voi termina …

      Apreciază

    • Radu said, on iunie 3, 2010 at 9:07 am

      „Rock-ul e un gen de muzica valoroasa spre deosebire de manele…”

      Este o intelegere gresita a muzicii. In primul rand trebuie sa stim ca manelele sunt mai vechi decat rock-ul. De fapt, manelele sunt mai vechi si decat America ca stat.
      In al doilea rand, maneaua reprezinta muzica oamenilor saraci din periferia marilor orase. Multe manele au versuri frumoase, descriu trairi primare samd. E cam ceea ce cantau negrii cand erau sclavi, acea muzica blues. Eu am ascultat mai mult blues decat au unii rockeri fire de par pe cap. :))
      De fapt, de aici a aparut si termenul de „blues tiganesc”.

      Am fost unul care ii infieram pe tigani. Insa i-am studiat un pic mai mult in ultimul timp si am remarcat o uluitoare pastrare a traditiilor la ei. Eu sunt cam addicted de calculator si Internet insa i-am vazut ca nu le prea pasa de net de gadgeturi si sunt destul de independenti de lumea de care noi devenim din ce in ce mai dependenti.
      Inca o chestie, felul lor de a trai asa pe drum in carute este extrem de daunator pentru autoritati. Tocmai pentru ca sunt independenti si nu au nevoie de sclavia moderna. Omul modern e sclavul apei calde, a curentului electric, a mall-ului sau supermarketului, a alimentarii cu gaze samd. Tiganii nu au aceasta dependenta.
      Acest lucru ar trebui invatat de la ei. Daca maine iei un bucurestean si il arunci in natura, in padure, pe munte, oriunde in afara orasului, acesta are o problema de viata si de moarte.
      Inca o chestie, ei nasc copii in satra. Copiii lor nu au CNP ! ! ! Ei in acest fel inving sistemul.
      Sunt multe de spus despre ei si sunt multe de invatat de la ei.

      Conducatorii acestei tari au propus la inceput manelizarea ca forma de imbecilizare a natiei. E stiut ca daca distrugi muzica unei natiuni pui in pericol natiunea insasi. BUN!
      Dupa ce au facut acest lucru, nu au calculat ca manelizarea Romaniei duce inevitabil si la tiganizarea ei. Ori asta ii sperie deja. Daca toti am fi tigani, ne-ar durea undeva de sistem, nu ne-ar interesa CNP-ul, actele, metodele de supunere (curent, apa curenta si gaze) atunci nu am plati taxe si nu am putea fi controlati. Daca toti am fi tigani nimeni nu ar mai putea controla Romania. Cine ar mai fi interesat de ultimele iPhone-uri, de Nivea si Colgate si toate rahaturile lor???

      Culmea desi tiganilor nu le plac vaccinurile, medicamentele si spitalele, tot ei sunt cei mai prolifici, se inmultesc cel mai mult si statistic sunt cert mai rezistenti fizic in fata bolilor decat „sclavii moderni”.

      Tiganii au un cult pentru aur. E stiut acest lucru. Tiganizarea Romaniei duce la acest cult pentru aur. Pai sistemul este ineficient intr-o tara unde moneda de schimb e aurul. Fara moneda, nu ai banca nationala, fara banca nationala Rothschild si compania devin ineficienti. De aceea sistemul incearca sa ii puna intr-o lumina proasta pe astia de le place aurul.

      Mai am multe de spus despre tigani dar timpul ma preseaza sa faci niste treburi asa ca o sa inchei aici. 🙂
      Doamne Ajuta

      Apreciază

      • cususunjos said, on iunie 3, 2010 at 6:18 pm

        Draga Radu , cu exeptia faptului ca faci o alaturare intre manele si blues care mi se pare cam neinspirata ( ca si cum ai compara o pisica cu un hipopotam pe considerentul ca sunt patrupede) , disertatia despre tigani mi se pare geniala.
        Intradevar , tiganii sunt foarte diferiti de noi si avem mult de invatat de la ei. Pe langa cele scrise de tine as mai adauga ca ei reusesc sa traiasca clipa , sa se orienteze dupa oportunitati si in general nu isi ocupa creierul cu multe tampenii asa ca noi . Eu spun metaforic ca ei traiesc in secunda .Sunt mult mai corect adaptati la realitate.
        Chiar si casatoriile aranjate (blamate astazi) ii scutesc exact de ce spuneai tu , de DEPENDENTA (indragostirea creeaza dependenta de obiectul iubirii). Nu e de mirare ca sunt prolifici .
        Tiganii nu au nici macar fatarnicia noastra in ce priveste atitudinea fata de copii (noi pretindem ca ne iubim copii dar in realitate procreem de multe ori in virtutea unui interes).
        Cat despre faptul ca ei nu fac parte din sistem , asa este si consider ca e geniala observatia ta. Si noi putem iesi din sistem , dar nu ii putem copia , ci putem sa adaptam ce e bun la cultura noastra.

        Propunere catre saccsiv : sa faca un post in care sa venim toti cu idei despre cum putem sa iesim din sistem ; ca un brainstorming. Cred ca e necesar fiindca se apropie timpurile in care “nu vom mai putea cumpara si vinde” decat daca ne punem semnul fiarei.

        Apreciază

      • Radu said, on iunie 4, 2010 at 12:19 am

        Sa stii ca atunci cand am comparat manelele cu blues-ul nu am facut-o in necunostinta de cauza. Cand am scris blues m-am referit la rythm’n’blues. Rockul ca linie melodica a venit din imbinarea r’n’b si stilului country. Mie muzica country nu mi-a placut, cum pot sa spun ca nu ma dau in vant nici dupa rock. Insa R’n’B am ascultat mult.
        Pot enumera usor 10 artisti gen John Lee Hooker, BB King, Muddy Waters, samd.
        Am ascultat multa muzica blues pentru ca mi-a placut. De asemenea mi-a placut si simplitatea mesajelor din aceasta muzica. Au mesaje de dragoste, comice, apar si aici dusmani si femei, etc. Cu alte cuvinte o muzica de lume.

        Asemanarea manelelor cu blues-ul este perfecta pe linia textelor folosite. Cand le compar, nu compar liniile melodice, ci textele folosite.
        Cum de asemenea manelele nu sunt chiar atat de originale. Sunt influente balcanice, orientale samd. Muzica turceasca suna uneori atat de bine ca ai putea sa spui ca e muzica populara din Teleorman. Iar unele manele au preluat ritmuri din muzica sarbeasca. Despre sarbi stiu ceva mai multe lucruri si in mod cert au cea mai frumoasa muzica populara din Europa. Bulgarii se mai apropie, insa sarbii sunt de departe #1.
        Tiganii preiau muzica de ici colo si fac un amestec, o mixtura pe care apoi o dau inapoi.
        Unele piese ies foarte frumoase, altele nu. Sunt melodii tiganesti foarte frumoase, si de asemenea manele pe care toti le fredoneaza.

        Chestia asta cu mie nu imi plac manelele e mai mult un fel de mandrie nejustificata. Cunosc multi care spun ca lor nu le plac manelele din mandrie insa care au putina carte. Cum de asemenea, sunt oameni care au un nivel de cultura ridicat si nu-si stramba buzele cu dispret cand aud manele.

        Am ascultat foarte multa muzica. Si pot sa spun ca muzica instrumentala traditionala, fie ca e sarbeasca, fie ca e romaneasca, fie ca e tiganeasca, este cu mult mai bogata decat ce importam de afara, gen AC/DC, Bob Dylan, Iron, Depeche samd.
        Oamenii cu o slaba cultura au senzatia cand asculta Depeche sau Bob Dylan sunt vrajiti si de versuri si au senzatia ca au acces la o filozofie inaccesibila prostimii. Chestii profunde. De fapt, e vax. Sunt versuri in cantecele populare atat de adanci ca si un om cu un iq mult peste medie sta sa se gandeasca si sa prinda sensul.

        Uite un exemplu clar:
        Gabi Lunca – Am crescut baieti si fete
        E un vers care spune aproximativ asa…
        „Baiatu’ cand s-a-nsurat,
        De parinti s-a-ndepartat,
        Zice ca nevasta-sa,
        Parca l-ar fi crescut ea.”

        Cateva cuvinte descriu o situatie atat de complexa. Pentru un englez ar fi groaznic sa stea sa descrie asa ceva. I-ar trebui fraze si multe cuvinte sa descrie fiecare feeling.
        100 de Bobi Dilăni si Depeşi Mozi nu ajung la asa profunzime. NICIODATA!

        Daca il aduc in discutie pe Dumitru Siminică cu „Moşule te-aş întreba” practic pui in genunchi tot topul Bilboard. TOT!
        Da clic si asculta:

        „Nu cumva pe strada ta,
        Ai vazut nevasta mea,
        Ca mi-e tare dor de ea,
        De ma doare inima.”

        D I V I N 🙂
        Cum vreodata sa te pasioneze Michael Jackson sau vreo Madona cand ai atata simtire in sangele asta de vlah?
        Acum ascultand muzica asta realizez ca toti ciudatii astia de se perinda pe scenele noastre, nu au in versuri niciodata dorul, familia si dragostea fata de nevasta si copii.

        A trebuit sa ascult muzica din lumea intreaga ca sa inteleg ce bogatie culturala avem noi aici.

        Apreciază

  3. Gabriel said, on iunie 2, 2010 at 11:50 am

    Muzica chiar daca nu are text, transmite un mesaj. Este acelasi lucru, ca atunci cand privesti un tablou de Picasso. Trebuie sa cunosti multe, sa ai multe informatii. Daca nu cunosti contextul in care a fost pictat, perioada, curentul, istoria, simbolurile, culorile, daca nu citesti critica, daca nu cunosti viata artistului, … s-ar putea sa ai si sa-ti formezi o imagine falsa, sa nu intelegi mesajul sau sa-l interpretezi eronat.
    Melomanii, ca sa spun asa, profesionistii, cei cu pregatire, vad un film in timp ce asculta muzica clasica sau simfonica si isi imagineaza diverse „tablouri”. Cel mai simplu exemplu Vivaldi Anotimpurile. ( Eu de exemplu, nu mi-o luati ca lauda, dar la una din simfoniile lui Enescu am simtit prin muzica imaginea clara a unui pasaj din Biblie, „filmul capitolului respectiv”…)
    Exista in schimb si muzica scrisa cu mai mult har, care atinge corzile sensibile si care place si fara sa ai multa stiinta.
    Exista in schimb si muzica care este apanajul unor mesaje vocale, cantate sau recitate bune sau rele.
    Interesant ar fi sa stim daca muzica care este apanajul de exemplu la depeche mode sau acdc produce rau ca linie melodica ? daca nu stii engleza si nu te intereseaza versurile oare este un pacat ??? Eu cred ca devine in momentul in care stii ca mesajul este rau, satanic. Am fost la dm la concert candva, aproape tot timpul am simtit ca ceva nu este in regula…la fel si la unele concerte rock. Cred ca simti cand ceva in muzica este nociv!
    Cred ca ar trebui totusi intrebat cineva cu experienta, unul din duhovnicii batrini care a fost si meloman….
    Va doresc la toti sa ascultam impreuna candva Cantecul Ingeresc in Imparatia Lui Dumnezeu si sa cantam si noi alaturi!!!

    Apreciază

    • cususunjos said, on iunie 2, 2010 at 2:52 pm

      Ideea este ca atunci cand se compune o piesa , ea vine cu incarcatura spirituala aferenta compozitorului.
      Practic , in muzica pop,rock , usoara, de obicei un compozitor face o linie melodica , apoi e preluata de un orchestrator si abia la urma de un textier.
      Eu cred ca se transmite starea compozitorului si/sau orchestratorului .

      Se intampla si cazuri de autori totali care fac piesa cap-coada , si atunci chiar daca nu intelegi textul , piesa te duce acolo unde este mesajul ei.

      Apreciază

    • timisorean1 said, on iunie 3, 2010 at 9:41 pm

      un pic aici despre „genialul” picasso(pe final)
      http://eufrosin.wordpress.com/2010/03/05/ce-trebuie-sa-cunoastem-despre-democratie/

      Apreciază

  4. lorena said, on iunie 2, 2010 at 7:20 pm

    Iata reversul satanic subliminal al canteculului celor de la Led Zeppelin-Starway to heaven

    aparent inofensiva piesa Barbie Girl pe care dansau si f multi copiii, sigla si logo McDonalds-suntem inconjurati practic de sunete ,mesaje,semne satanice…

    Apreciază

  5. Radu said, on iunie 3, 2010 at 8:44 am

    Ma bucur saccsiv ca ai postat despre Depeche Mode. Pacat ca nu ai pus videoclipul lor original:

    http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=2315157
    In clipul original se vede un drac care danseaza alaturi de vagabondul ala drogat de la Depeche. In clipul original mai apare si un mesaj: John v1-5. Daca cel de mai sus cu linia subtire dintre bine si rau vedea clipul cu dracul nu cred ca mai era nimic de zic.
    Uite-l pe drac:

    Frate saccsiv, rockerii si deceptionatii astia sunt mici copii fata de ce se intampla acum in cluburi. Muzica house aduce mesaje sataniste clare, evidente, prin care satana cauta sa isi afirme leadership-ul in aceasta lume.
    Am o piesa considerata hit de foarte multe radiouri, care a stat si pe prima pozitie mult timp si ale carei versuri sunt grozave.

    Deci te rog sa pui in articol clipul original, pentru ca reflecta mai bine mesajul satanic si acum iti mai dau inca un hit pe care clubberii romani il considera esential.
    Piesa este „The world is mine – David Guetta”, in traducere directa „Lumea este a mea”.
    Va invit pe toti sa vizionati clipul piesei:
    http://www.metacafe.com/watch/yt-_ahOfKmOxyU/david_guetta_the_world_is_mine_official_music_video_and_lyrics/
    Sunt extrem de multe elemente cu referire la antihrist si despre cum omul de mic pana la maturitate este atins de diavol. Insa daca mesajul vizual vi se pare puternic n-ati vazut nimic pana nu cititi versurile.
    Aici piesa cu versuri:

    Versurile:
    ––––––––-
    i believe in the wonder | cred in minunea
    i believe this new life do can | ca bebelusul (noua viata) poate crede
    like a god that i’m under | ca un dumnezeu care guvernez dedesubt
    there’s a drugs running through my veigns | e ca un drog care imi curge prin vene

    i believe in the wonder | cred in minunea
    i believe i can touch the flame | ca pot atinge flacara
    there’s a spell that i’m under | sunt sub efectul unei vraji
    got to fly, i don’t feel no shame | trebuie sa plec, nu simt nicio rusine
    (trebuie sa plec, sa zbor poate insemna si trebuie sa ma droghez. plec, adica visez, ma droghez)

    the world is mine | lumea este a mea
    the world is mine | lumea este a mea
    the world is mine | lumea este a mea
    (remarcati repetitia – de 3 ori repetat acest lucru)

    i’ve lost my fear to war and peace | mi-am pierdut frica de (in) razboi si pace
    i don’t mind that (the world is mine) | nu ma deranjeaza asta caci lumea e a mea
    you took the price and realize | ai luat pretul (ai facut pactul) si realizezi
    that to your eyes (the world is mine) | cu ochii tai ca lumea este a mea

    take a look what you’ve started | uita-te la ce ai inceput sa faci (ce ai realizat)
    in the world flashing from your eyes | in lume intr-o clipita a ochilor tai
    and you know that you’ve got it | si stii ca ai reusit asta
    from the thunder you feel inside | multumita fulgerului care il simt in tine
    (si Bob Dylan spunea despre un targ care evident e urmat de o posesiune demonica. se cam leaga nu?)

    i believe in the feeling
    all the pain that you left to die
    believe in believing
    in the life that you give to try

    the world is mine
    the world is mine
    the world is mine

    i’ve lost my fear to war and peace
    i don’t mind that (the world is mine)
    you took the price and realize
    that to your eyes (the world is mine)

    the world is mine
    i’ve lost my fear to war and peace
    i don’t mind that (the world is mine)
    you took the price and realize
    that to your eyes (the world is mine)

    i’ve lost my fear to war and peace
    i don’t mind that (the world is mine)
    –––––––––––––––––-
    Aceasta piesa a fost hit acum 1 an sau 2 si era ascultata peste tot, la radio, in mijloacele de transport in comun, cluburi, discoteci, efectiv peste tot.
    La vremea aia stiu ca am vorbit cu o prietena de-a mea care dadea din cap pe muzica asta si am intrebat-o daca stie ce spune ala in versuri. Apoi cand a vazut versurile s-a cam socat nitel.

    Apreciază

  6. […] VIDEO (si transcriptul): SATANISMUL piesei „JOHN THE REVELATOR” – DEPECHE MODE […]

    Apreciază

  7. Maria said, on august 25, 2012 at 11:24 am

    Buna,
    chiar ma bucur ca ati scris despre depeche mode pt ca majoritatea oamenilor scoliti si culmea care mai sunt si credinciosi sunt fani la modul ca se inghesuie pe la concertele astora si platesc o gramada de bani pe bilete (in loc sa dea ceva de pomana la niste oameni la amarati sau chiar la o biserica in constructie) si efectiv oamenii acestia nu-si dau seama unde gresesc sau ca fac ceva gresit…
    si ma intrebam oare ce o fi cu depeche mode, dar imi venea in minte melodia aia Personal Jesus care cred ca nici aia nu e prea ortodoxa vb aia….
    deci felicitari pt articol, pt ca aceste melodii si multe altele sunt toate blasfemii si acceptandu-le ne facem partasi fara voie la blasfemie…
    acu cateva sapt am avut aceeasi revelatie si cu melodia Rivers of Babylon…care are versurile preluate de fapt dintr-un Psalm (Ps. 137 cred)…si lumea dansa si se veselea la o nunta de numa pe aceasta melodie…eu cand mi-am dat seama ce canta am intepenit efectiv si am ramas socata….desi auzisem melodia de mai multe ori, insa abia acum mi-a picat fisa si mi-am dat seama ca uite saracii oamenii efectiv nu isi dau seama si danseaza si canta si rad si nu stiu ca pe versuri din Psalmi (si Psaltirea dupa cum se stie este cea mai puternica rugaciune, avand darul de a alunga demonii) dar in aceste cazuri cred ca este vorba de blasfemie, de batjocura rugaciunilor si a cartilor sfinte
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  8. Maria said, on august 25, 2012 at 11:43 am

    Buna
    si as mai avea o intrebare oare despre jocurile pe calculator sau playstation aveti ceva articol scris pt ca sincer lumea a innebunit deja cu aceste jocuri si eu cred ca sunt diabolice ca sunt ca drogati toti si numa despre asta vorbesc de la copii la adulti (eu nu mai locuiesc in romania si aici fenomenul este mult mai pregnant ca in romania)…aici copiii nu se mai joaca unii cu altii ci numai playstation sau la calculator la fel cand se intalnesc numai despre asta vorbesc si se joaca la playstation si culmea ca si parintii lor au aceste obsesii…cand se intalnesc vb numai despre jocuri la calculator vorbesc si ce au mai construit si la ce nivel au ajuns…eu sincer cred ca este un fel de boala, de manie pt ca fenomenul deja a depasit limita sanatosului si a normalului…sau stau si butoneaza telefonul smartphone sau cum le zice de nu stii daca vb cu tine sau cu telefonul nu iti mai dai seama daca te asculta cand zici ceva sau doar te aproba si sunt absorbiti si telefon…

    Apreciază

  9. […] VIDEO (si transcriptul): SATANISMUL piesei „JOHN THE REVELATOR” – DEPECHE MODE […]

    Apreciază

  10. […] VIDEO (si transcriptul): SATANISMUL piesei „JOHN THE REVELATOR” – DEPECHE MODE […]

    Apreciază

  11. […] VIDEO (si transcriptul): SATANISMUL piesei „JOHN THE REVELATOR” – DEPECHE MODE […]

    Apreciază

  12. […] VIDEO (si transcriptul): SATANISMUL piesei „JOHN THE REVELATOR” – DEPECHE MODE […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.