SACCSIV – blog ortodox

DIAVOLUL este REVOLUTIONAR

   “Sa schimbam ELITELE planetare si sa facem o lume mai buna

   Ati auzit desigur din ce in ce mai des vehiculata aceasta idée, dar nereferindu-se la imparatia Domnului nostru Iisus Hristos instaurata odata cu noua Sa venire … ci la o schimbare de oranduire prin forte proprii sau mai grav, cu ajutor dat din partea a tot felul de “iluminati”, eventual extraterestrii.

   De peste 200 de ani omenirea traieste o continua revolutie, punctata din cand in cand de revolutii mai “mici”, etape ale unui sinistru plan. De fiecare data se pregatea terenul prin indicarea unor vinovati, dupa care se prezenta “solutia altenativa” care se punea rapid in practica dupa o baie de sange. Si de fiecare data acea solutie nu era cea crestina. Astfel omenirea a fost zguduita de revolutiile franceza, bolsevica sau nazista, fiecare din ele figurand a fi “marea rezolvare” si de fiecare data noua era se dovedea a fi mai rea decat precedenta. 

   Acelea n-au fost insa decat etape pregatitorare… actualmente dorindu-se o mega revolutie, in doua moduri: grosier sau subtil, functie de publicul careia i se adreseaza. Prima varianta, grosiera, este pentru cei spalati pe creier, indoctrinati si bine cimentati in material, cea de a doua, pentru cei mai scormonitori, pentru cei greu de satisfacut prin solutii simpliste.

   Se spune ca singurul lucru pe care omenirea l-a invatat din istorie este acela ca n-a invatat nimic din istorie. De fapt este aplicabila celei mai mari parti a populatiei, nu si ELITELOR planetare si aceasta datorita neinformarii. SISTEMUL pus la punct de catre acesti PAPUSARI isi repeta insa schemele, iar cele ce vor urma s-au petrecut intocmai acum o suta de ani, dar la scara mai mica. Si atunci se vorbea (chiar mai mult decat acum) despre camatari si iudeo-masonerie ca fiind rele dar si de faptul ca mai rau este crestinismul. Iar prin anarhism si revolutii au ajuns la bolsevism si nazism. Asa se intampla cu masele cand sunt neinformate, manipulate si isi intorc spatele lui Dumnezeu. Bolsevismul a reprezentat “solutia” atee la camatari, nazismul a reprezentat “solutia” pagana (o sora a new age) la iudeo-masonerie.

   Cam aceasta se pregateste si acum, iar daca nu suntem atenti vom fi actorii celei mai mari cacealmale din istoria omenirii.

   Am scris randurile de mai sus deoarece tot mai multi credinciosi ortodocsi tind sa se inregimenteze sub steagul doctrinei enuntata la inceputul articolului. Aceasta datorita nestiintei dar si a lucrarii intrusilor, unelte sinistre ale ELITELOR, caci SISTEMUL era evident ca nu putea lasa biserica in pace. Iar crestinii ce se vor ghida dupa invatatura Sfintei Scripturi si a Sfintilor Parinti vor fi prigoniti chiar de “fratii” lor.

   Ce este mai important: 1) sa facem partide numite crestine, sa punem mana pe arme, sa “schimbam” lumea sau 2) sa propovaduim Cuvantul, sa ne pregatim pentru mucenicie, sa ne  salvam sufletele noastre si a cat mai multora? Eu consider ca a doua varianta si pentru aceasta aduc ca argument biserica primara, cea plina de Sfinti Mucenici. Treceau in acea vreme la credinta si oameni foarte bogati, chiar rude de imparati, dar n-au finantat miscari de rezistenta armata, ci si-au impartit averea saracilor si au plecat bucurosi pe drumul muceniciei. De asemenea treceau la credinta si militari viteji, care nu se apucau de organizat gherile ci isi luau aceeasi cununa a muceniciei.

   Cele de mai sus le-am scris in articolul Doctrina: “Sa schimbam ELITELE planetare si sa facem o lume mai buna“ este o “alternativa” malefica, din ianuarie 2009, cand incepuse sa se discute despre cipuri, scotandu-se insa chestiunea din contextul general si cautandu-se solutii „lumesti”.

   Cu toate ca multi crestini s-au dezmeticit intre timp, din nefericire si mai multi doresc „solutii” lumesti, de natura, cred ei, sa aduca o schimbare in bine … Aceasta deoarece refuza sa admita ca vremurile apocaliptice bat la usi. Ba mai rau, considera ca a refuza implicarea in astfel de actiuni, va conduce la o victorie totala a ELITELOR,  ce vor putea astfel sa-si instaureze un GUVERN MONDIAL totalitar, un soi de mega dictatura planetara, unde isi vor face de cap zeci, sute sau mii de ani … Nimic n-au inteles din Sfanta Scriptura sau din profetiile Sfintilor Parinti. Unde anume scrie ca se va reusi asa ceva? Caci daca s-ar putea instaura in viitor un astfel de imperiu global anti crestin, un Big Brother ce va supraveghea populatia prin cipuri sau alte dracovenii implantate in corp, care sa mai si dainuie o perioada indelungata de timp, atunci indubitabil ca profetii ar fi spus despre o astfel de imensa napasta unica in istoria umanitatii.. Asa ceva nu se specifica insa in scrieri, pentru ca pur si simplu nu se va petrece. Cu totul altceva scrie insa, anume ca vor dori sa instaureze un astfel de regim, care insa nu va dainui. Ca va veni antihristul, care va fi invins. Dar nu de oameni cu propriile lor puteri … Se uita elementul cel mai important din Apocalipsa: venirea Domnului nostru Iisus Hristos.

   Am scris mult in acest blog despre faptul ca PAPUSARII au declansat voit criza (Criza financiara din SUA, etapa principala in edificarea NOII ORDINI MONDIALE), pentru a urma masive miscari de strada, foamete si razboi, pentru ca tot ei sa pregateasca revolutia ce va aduce „salvatorul”, pe antihrist, ce nu va figura in ochii multimilor ca un dictator venit in fruntea unei mega structuri statale totalitare, ci ca un minunat invatator carismatic, aducator de iubire si pace … ce-i scapa de toate necazurile:

Ultima revolutie: NOUA ORDINE MONDIALA reala impotriva falsei “Noi Ordini Mondiale”

   In cadrul unor articole, am analizat si principalele revolutii ce au insangerat umanitatea, de cand iluminatii au trecut la punerea in practica a planului lor pentru instaurarea NOII ORDINI MONDIALE:

   Franceza:

Personalitati si organizatii: evreul MAYER AMSCHEL ROTHSCHILD (SCUTUL ROSU), intemeietorul celei mai puternice familii din istoria moderna a omenirii si creatorul ordinului ILUMINATII

   Bolsevica si bavareza:

VIDEO: Agenti sovietici (EVREI) in Romania. Completari pentru a se intelege ca ticalosul COMUNISM n-a fost inventat de STALIN si nici n-a aparut in RUSIA … Ceea ce s-a petrecut a fost doar o repetitie a ceea ce se doreste sa fie …

   National-socialista:

NAZISMUL (partea 1): religia nazismului, asemanari contemporane alarmante

NAZISMUL (partea 2): finantatorii si sustinatorii national-socialismului

   Cititi va rog si:

Documentare celebre: „THE SOVIET STORY” (Povestea sovietelor), subtitrare in limba romana. O excelenta demonstratie a radacinii comune COMUNISM – NAZISM. Completari necesare

Louis Thomas McFadden a platit cu viata pentru lupta sa impotriva FEDERAL RESERVE

   Chineza:

CHINA, sinistru laborator al NOII ORDINI MONDIALE

   Sau cele „pasnice”.

   Industriala:

Familia ROCKEFELLER, NOUA ORDINE MONDIALA si GUVERNUL MONDIAL (partea 1)

Familia ROCKEFELLER , NOUA ORDINE MONDIALA si GUVERNUL MONDIAL ( partea 2 )

Personalitati si organizatii: familia HARRIMAN, unealta importanta a colosilor Rothschild. Sarcini: transporturi, eugenie, banci, finantarea nazismului

Personalitati si organizatii: J.P.MORGAN (JOHN PIERPONT MORGAN)

   Sexuala si emanciparea femeii:

„IARNA DEMOGRAFICA„ subtitrare in limba romana si completari foarte necesare

DOCUMENTARE CELEBRE: Interviul luat de Alex Jones lui Aaron Russo, subtitrare in limba romana si o analiza a sa

Aleister Crowley si REVOLUTIA SATANISTA (rock, sexualitate, droguri) – video si completari necesare

   Iata-i si pe cativa dintre actualii „luptatori” anti-sistem ce in fapt nu promoveaza decat tocmai alternativa dorita de catre SISTEM:

FITI FOARTE ATENTI DE UNDE VA INFORMATI! Alex Jones va invita sa faceti parte din RENASTEREA SPIRITUALA A SECOLULUI 21 …

FITI FOARTE ATENTI DE UNDE VA INFORMATI! Trezirea spirituala globala a umanitatii prezentata de DAVID ICKE

FITI FOARTE ATENTI DE UNDE VA INFORMATI! Global Research.ca, meditatia si religia …

ZEITGEIST ADDENDUM, subtitrare in limba romana. Despre PROIECTUL VENUS. Demonstratia faptului ca aceasta miscare pregateste NOUA ORDINE MONDIALA

Daniel Estulin va susține o PREZENTARE despre BILDERBERG în PARLAMENTUL EUROPEAN? De ce ar fi posibil?

John Perkins: „Confesiunile unui asasin economic„, subtitrare in limba romana si analiza documentarului

Rand Paul, fiul lui RON PAUL, a iesit invingator in Kentucky. TEA PARTY cucereşte America, stat cu stat

RADU MORARU (“Nasul”, B1TV) nu-l promoveaza doar pe Basescu, ci si reala NOUA ORDINE MONDIALA …

VIDEO: MIRCEA BADEA despre MUGUR ISARESCU si … BILDERBERG

ORESTE si PAVEL CORUT: elogiu masoneriei, new age si Noii Ordini Mondiale

ALTERMEDIA promoveaza rataciri, a se vedea si:

Cursul intensiv teoretic si practic de protectie si autoaparare extrasenzoriala

Doua comentarii la acelasi articol (RAZBOI INTRU CUVANT si MISA) ce dovedesc ca a sosit vremea separarii graului de neghina

   Utile pentru intelegerea situatiei in ansamblu sunt si articolele:

STANGA, NOUA ORDINE MONDIALA si ANTIHRISTUL. Ampla analiza plecand de la discursul premierului Gordon Brown in care Il invoca pe Dumnezeu, cerand o Noua Ordine Mondiala, in timpul unei predici la catedrala Sf. Paul

Articolul zilei (27.05.2009) si completari utile despre NEW AGE si MASONERIE: „Obiectivul Patriarhului, acelasi cu al masoneriei: “Unitatea spirituala a lumii””

Cum trebuie sa actioneze un CRESTIN in timpul iminentei teribile REVOLTE?

Parintele IUSTIN PARVU: „Solutii omenesti nu sunt, dragii mei! Solutia este moartea pentru Hristos” (despre vaccinare, evrei, preoti, politicieni si sistemul antihristic)

Articolul anului: „DESPRE EPOCA LUI ANTIHRIST SI REVENIREA PROROCULUI ILIE, CA „AL DOILEA INAINTEMERGATOR AL VENIRII LUI HRISTOS””

 

35 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on mai 24, 2010 at 3:32 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. WillyS said, on mai 24, 2010 at 4:56 pm

    „Ce este mai important: 1) sa facem partide numite crestine, sa punem mana pe arme, sa “schimbam” lumea sau 2) sa propovaduim Cuvantul, sa ne pregatim pentru mucenicie, sa ne salvam sufletele noastre si a cat mai multora?”
    o simpla intrebare sacciv….daca – simplu… DACA un Mihai Viteazu` sau Stefan Cel Mare, sau Vald Tepes sau AI Cuza, si/sau multi altii – crestini – nu puneau mana pe arme si aparau cu sangele lor crestinismul, noi mai eram oare acum, aici???
    De acord ca prin moarte ajungem la mucenicie, prin acceptarea simplista a faptului ca „eu sunt unul, ei sunt multi”…dar sa stam singuri cu mana in san si asteptam interventia divina….nu cred…
    Simt ca Dumenzeu este in noi,in fiecare, si de accea NOI avem puterea de a schimba ceva. Cu rugaciune si credinta, invatand din istorie ce greseli au facut unii si altii, si aplicand acea vorba de duh „unde-s multi, puterea creste!” , simt ca inca mai putem face ceva.
    Dar, ascunsi in spatele monitoarelor, cu o tigara sau o bere, fiecare se da viteaz si atot cunoscator….dar sa iasa in fatza, sa aiba curajul sa spuna lucrurilor pe nume, asa cum au facut multi de mii de ani incoace…pentru unii este o adevarata „aventura”!
    mai este si acea vorba romaneasca – „Dumenzeu iti da, dar nu-ti baga si-n traista!” ceea ce este adevarat…daca Dumnezeu ne-a dat la majoritatea posibilitatea de a fi intregi, de a avea minte si de a o folosii , de ce sa acceptam sa plecam capul fara sa luptam…..ca sa fim sinceri cu noi inshine…oricum, la sfarsit, tot la 2 m adancime ajungem, si tot in fatza lui Dumnezeu la judecata. Multi dintre sfintii mucenici au ales sa lupte – prin vagauni, prin grota cu lei, prin multe alte feluri, dar, AU LUPTAT! nu si-au schimbat credinta pentru niste bani sau pentru alte favoruri trecatoare! De accea eu cred cu tarie ca a lupta este necesar….chiar daca murim, totusi, vom invinge!

    Apreciază

    • Diego said, on mai 24, 2010 at 7:02 pm

      Conditiile istorice sunt cu 180 de grade diferite, de cele care tu dai exemplu.
      Revolutia si rascoalele nu sunt solutii crestinesti, noi crestini trebuie sa luptam prin propovaduirea cuvantului adevarul, prin traire, prin post si rugaciune, prin ajutorararea aproapelui, prin exemplu nostru propiu, nicidecum prin revolte, violenta, prin varsari de sange.
      Nu intelegi timpurile pe care le traim.

      Apreciază

      • WillyS said, on mai 25, 2010 at 3:26 pm

        @ Diego,Sacciv
        @Diego…traind intr-o alta societate decat cea romana, imi este usor sa fac o diferenta intre ce vad zii de zii aici si ce vad/aud (presa scrisa/audio/vizual)in Romania. Eu ma refer la lupta, care asa cum ziceau multi , care aduce sange si mucenicie…..dar sa ne lasam distrusi de cutare sau cutare natie,sa fim calcati in picioare pentru credinta noastra, sa imi fie luat copilul de langa mine…personal nu accept… cine crezi ca va mai ramane aici ca sa duca credinta crestina mai departe???
        Diferenta intre societatea in care traiesc si ce romana este urmatoarea: aici se pune accent pe individ, pe ce face, cum gandeste, cum actioneaza …pe cand in romania se pune accent pe masa, pe cantitate si de ce sa nu recunoastem, pe turma…nu se desprinde individul din gloata! de aceea zic ca fiecare este propriul lui arbitru, fiecare face cum il indeamna Duhul Sfant, nu cum zice turma! Nu uita ca si in Sfanta Scriptura se specifica ca ne vom mantuii individual!
        Diego….istoria se repeta…oriunde in lume a existat tiranie, au existat si voci care s-au impotrivit intr-un fel sau altul…multi au sfarsit pe cruce…dar, la sfarsit, au biruit…
        @Sacciv,
        1.sunt crestin ortodox.
        2.stiu si inteleg ca astea sunt pregatite de elite…ei ne vor afara in strada sa tipam cat putem, ulterior sa mai varsam si sange.Nu cred insa ca o atitudine pasiva va ajuta intru-n fel, ci ne vom alatura unei gloate care ulterior, cu capul plecat va accepta „el primo – sau liderul” si apoi cipul….
        @ioana
        da , intr-adevar, ai dreptate, l-am enumerat pe cuza doar pentru simplu motiv ca a facut marea unire – impusa de masoni – pentru interesele lor vis-a-vis de Inalta Poarta
        nu pt faptul ca a fost mason ci pt ca a avut curaj sa se opuna (cu ajutor armat din afara – rusia) acelora (turcii otomani), care sute de ani au umilit natia romana prin fardelegile, jafurile si crimele facute.
        sa imi fie cu iertare daca am suparat pe cineva aici.

        Apreciază

    • saccsiv said, on mai 24, 2010 at 9:32 pm

      WillyS

      Agerstress

      PRIMA CHESTIUNE:

      Sunteti crestini?

      A DOUA CHESTIUNE:

      Prieteni, vorbim despre REVOLUTII.

      – Intelegeti ca toate au fost pregatite de catre ELITE?
      – Intelegeti ca aceleasi ELITE au creat criza, pentru a declansa masive miscari de strada, foamete, razboi? Pentru ca mai apoi, printr-o mega revolutie totala, sa vina cu „solutia salvatoare”: NOUA ORDINE MONDIALA?
      – Daca nu intelegeti, inseamna ca nu pricepeti mai nimic despre SISTEM. Daca intelegeti, de ce va alaturati revolutiei? Sau daca nu va alaturati revolutiei, dar veti iesi pe baricade, cum anume veti actiona?
      – Intelegeti ca printre cei foarte nerabdatori sa „schimbe” lumea sunt urmatorii anticrestini? Miscarea Zeitgeist, MISA, Pavel Corut, neonazistii, anarhistii, etc.? Voi cum anume veti proceda?

      A TREIA CHESTIUNE:

      Considerati ca vremurile apocaliptice bat la usi? Daca da, atunci cum va pregatiti? Daca nu, atunci presupuneti ca implantul cu microcip nu va reprezenta semnul fiarei?

      Apreciază

      • agerstress said, on mai 25, 2010 at 9:05 pm

        La prima chestiune pot sa spun ca ma ostenesc si eu dupa puterile mele si cu mila Lui Dumnezeu pe aceasta cale. Nu am diploma sau atestat sau doctorat de crestin daca asa ceva se cere…

        La chestiunea a doua, inteleg despre ce se vorbeste dar revolutiile pot fi de multe feluri nu neaparat calare pe baricade. O revolutie ar fi schimbarea majoritatii poporului roman din crestin declarat in crestin traitor. O revolutie poate fi si aprinderea unei candele (metaforic vorbind) chiar daca tot candela era si stinsa si cu chibritul langa ea. Singura deosebire este ca aprinsa fiind FACE LUMINA iar intunericul fuge din calea luminii de la sine. Acestea ar fi in plan spiritual. In plan social si noi existam. Si vocea noastra trebuie sa se auda. Si prezenta noastra trebuie sa fie evidenta. Trebuie sa aratam lumii ca suntem aici si vom fi aici pana la ultima suflare.

        La chestiunea a treia sunt de acord ca Apocalipsa bate la usa (intre noi fie vorba a batut la usa de 2000 de ani doar ca acum bate mai vartos… si cu siguranta ca nu va intra pe usa toata deodata… ca-i usa stramta :-)). Toate se vor intampla treptat. De ce sa lesinam de la prima treapta? Pentru orice crestin este o lupta si nu se va opri aceasta lupta pana la afarsit.
        Intr-o privinta cred ca suntem de acord: aceasta lupta nu trebuie sa fie faradelege, nu trebuie sa fie fara de Dumnezeu, nu fara rugaciune.

        Apreciază

    • ioana said, on mai 25, 2010 at 5:58 am

      O mica rectificare: Cuza a fost mason, nu crestin. Un crestin nu inchide manastiri, etc…

      Apreciază

    • fane said, on mai 25, 2010 at 6:48 pm

      willyS ,

      intr-o singura privinta iti dau dreptate : intr-adevar , occidentul a actionat mai pervers decat comunismul , adica v-a facut constienti ca societatea este formata din indivizi , fiecare diferiti , fiecare cu alte preocupari , cu alte feluri de a privi si a actiona , pe scurt a reusit sa sparga turma . Tu consideri ca acest lucru este un avantaj . Te inseli ! Occidentul a salbaticit oamenii chiar locuind in mijlocul celor mai mari aglomerari urbane , i-a instrainat prin indoctrinarea materialista promovata pe orice cale si in orice loc . Ei nu mai stiu ca langa ei locuieste ” Gheorghe ” ci este doar ” un gheorghe” . I-a dezumanizat complet incat au ajuns sa creada ca ei pot fi solutii individuale la rezolvarea oricarei probleme , inclusiv a revolutiei mondiale .
      Mantuirea nu este tot timpul individuala , draga frate . Copilul tau , daca nu are discernamant , nu poate sa aleaga de ce parte a „baricadei ” se va plasa dar se poate mantui prin tine , prin decizia ta . Esti apoi responsabil de mantuirea celor din jurul tau , a casnicilor tai , sotie , mama , tata , frate , sora in sensul ca ii poti influenta , cu ajutorul Duhului Sfant , sa urmeze lui Hristos cel Intruadevar si nu antihristului . Lasa tehnica individului , priveste in jurul tau si vei vedea ca ai pe multi pe care sa-i iubesti si astfel sa te mantuiesti inainte de a varsa sange pe baricadele flasei NOM .
      Fratele meu , te rog din suflet , sa nu mai folosesti expresia : ” Dumenzeu iti da, dar nu-ti baga si-n traista ” . Iisus insusi spune ca daca Tatal vrea,poate sa faca si din pietre paini , la Tatal totul este cu putinta . Ma lovesc aproape zilnic de expresia asta si nu-mi vine sa cred cu cata usurinta este strecurata in vorbire dar fara sa va ganditi cata necredinta raspandeste .

      Faca-se voia Ta , Doamne , in tot ceasul si in tot locul ! Amin !

      Apreciază

      • cristina said, on mai 26, 2010 at 5:25 am

        si nu numai paini, dar zicea ca si din pietre va ridica fii ai lui Avraam.

        in alta ordine de idei: de ce toti cred ca daca nu esti in tara si locuiesti in strainatate esti musai „in occident” ?? uite nici eu nu sunt in tara si sunt mult mai „in orient” decat voi, pt. mine voi sunteti occidentali, europeni, ca sa zic asa, eu… mai de la tara, mult praf p’aci.

        treaba cu individualizarea / colectivizarea nu tine de locatia geografica, ci de guvern. Uite, spre exemplu aici societatea/sistemul asig. soc. nu are grija de batrani la fel ca in Romania, nu se cotizeaza obligatoriu la pensie in timpul vietii si nu primeste pensie decat cine si-a facut o astfel de asigurare particulara, numita pensie, dar grosul populatiei nu are asa ceva. De-aia oamenii fac copii, sa aibe cine sa ii ingrijeasca la batranete, asa cum ei au ingrijit de copii cand erau mici. Si daca batranul e ignorat de copiii lui si neintretinut, ii poate da in judecata si obtine un fel de pensie alimentara cum au copiii parintilor divortati (asa ajuta statul/legea pe batrani, legandu-i de copiii lor). Intr-o societate care d.p.d.v. economic e identica cu cele occidentale, iata ca d.p.d.v. social merge pe alte idei si in felul asta tine familia mai stransa si astfel ii determina si sa aibe copii mai multi.
        Doamne ajuta!

        Apreciază

  3. codin said, on mai 24, 2010 at 6:22 pm

    Ce se intampla pe platoul Giza? E forfota mare de la inceputul anului si se lucreaza doar noaptea.A avut dreptate Edgar Cayce.
    http://projectcamelotproductions.com/interviews/giza_geomatrix/giza_geomatrixII.html

    Apreciază

    • Veaceslav said, on mai 24, 2010 at 8:11 pm

      @codin,
      diavolul vorbea prin Edgar Cayce si tot el stia despre ce se afla in Giza.
      DUPA CUM A SPUS PARINTELE IUSTIN: SOLUTII LUMESTI NU SUNT! PREGATITIVA DE MUCENICIE!
      Doamne ajuta!

      Apreciază

  4. codin said, on mai 24, 2010 at 6:37 pm

    Imi aduc aminte ce se nara in cartea lui „Cinamar”

    Apreciază

    • cristina said, on mai 26, 2010 at 5:30 am

      ala pe bune e roman SF, numai ca in alt stil, nedeclarat SF si are acea „declaratie” de la inceput, primul capitol, un fel de „sa mor io daca nu-i asa, ca asta m-a pus sa scriu”….
      intr-un fel e de apreciat din punct de vedere strict al marketingului stilul cum a ales sa se vanda singura aceasta carte SF, un fel de VACA MOV a cartilor SF, dar interesant de stiu daca cineva l-a vazut la fatza pe acest „radu cinamar” vreodata, ca miroase a corut de departe…

      Apreciază

  5. agerstress said, on mai 24, 2010 at 7:44 pm

    Relevant titlul. Altfel, de ce credeti ca a fost alungat din cer?
    Dar si spiritul uman este revolutionar in fata nedreptatii. Este o simpla coincidenta nu o paralela. Si Moise s-a revoltat fata de egipteanul care-i chinuia confratele. Nu putem spune ca Moise a fost un om rau. Intre timp, am primit o invatatura noua in completarea celei vechi. Dar lupte au fost si vor mai fi, imbracand diferite forme. Daca avem cu adevarat ceva de aparat, sa aparam.

    Nu cred ca mai putem schimba lumea si n-o mai putem opri din caderea ei dar cu siguranta ca inca putem schimba ceva pe plan local. Suntem un popor majoritar crestin, nu un popor crestin desavarsit dar cel putin suntem ca majoritate adepti ai crestinismului. Noi suntem majoritatea si suntem la noi acasa prin urmare avem un cuvant (greu) de spus in tara asta. Noi trebuie sa facem legea in tara asta iar legea noastra este legea Lui Dumnezeu. Pot sa se inverseze conditiile si sa se tot inverseze precum titirezul, crezul nostru nu se inverseaza. Trebuie sa si luptam pentru credinta noastra nu numai sa o practicam. Fratilor, tara asta este a noastra si daca va trebui sa fim vreodata martiri sa fim ca si crestini romani in tara lor crestina Romania. Acest pamant a fost inobilat cu sangele stramosilor nostri. Nu-l putem lasa pur si simplu si sa fugim in munti, acum, cand inca mai putem face ceva. Valeriu Gafencu ce ar spune? Si altii care au suferit in inchisori pentru credinta, adevar si pentru tara aceasta? Eminescu ce ar spune? Este inca o oaza a ortodoxiei intr-o lume decadenta. Sa o aparam cu orice pret si s-o curatam de venetici.

    Apreciază

    • ioana said, on mai 25, 2010 at 8:13 am

      Aparam tara de venetici asa cum a facut Pr.Mihail cu Klaus K. si saccsiv cu Vassula, zilele trecute – adica demascandu-i, nu altcumva. Vedeti bine ca doar si pentru atat si s-au incins spiritele.
      Si stati linistit/linistita, nu pleaca nimeni in munti, ca nu avem acolo plase pentru tantari – zic asta, pentru ca noi nu putem dormi daca avem o musca in camera si vorbim de retragerea in pustie.
      Si despre Moise, Sfanta Scriptura zice: Moise era cel mai bland om de pe pamant.

      Apreciază

  6. fane said, on mai 25, 2010 at 5:22 am

    saccsiv ,

    iti apreciez efortul , insistenta , din pacate insa tendinta este cat se poate de evidenta : se vrea revolutia , lupta , se prefera argumentul fortei umane . Iti propun urmatorul lucru : fa un sondaj in randul cititorilor tai chiar pe aceasta tema si vei constata ce majoritate se plaseaza in dreptul luptei omenesti . Sa zicem insa ca la tine vin mai multi antisistem-isti decat la ( sa zicem ) razbointrucuvant . Daca fratii de acolo vor sonda si ei , poate ca diferenta nu va fi atat de mare ca la tine dar majoritatea va inclina tot spre solutia lumeasca . De ce ne-om fi punand noi nadejdea in oameni cand El ne cere altceva ?

    Doamne , ajuta-ne !

    Apreciază

    • ioana said, on mai 25, 2010 at 5:59 am

      Elitele doresc revolte. Crestini nu raspund la astfel de provocari.

      Apreciază

  7. fane said, on mai 25, 2010 at 7:06 am

    @GALER ,

    il las pe saccsiv sa-ti raspunda , daca va vrea . Cu siguranta el a inteles ce am vrut sa spun .

    Doamne , ajuta-ne !

    Apreciază

  8. multimaxtrade said, on mai 25, 2010 at 8:02 am

    „Salvarea noastra este rugaciunea. Hai sa ne rugam mai mult. Lumea este la o rascruce. Nu mai intrebati cum sa va rugati. Roaga-te cum poti, dar roaga-te. Daca te tarai, nu poti, te doare un picior, atunci stai pe scaun. Nu poti pe scaun, stai intins pe o coasta. Striga de acolo de unde esti, cum striga Manase, care a fost inchis intr-o cusca si racnea de acolo pana l-a auzit Dumnezeu: „Doamne!”. Strigati mai tare, mai mult, sa auda Dumnezeu strigatul romanilor, strigatul neamului acestuia, strigatul parintilor si al inaintasilor nostri. Rugati-va, rugati-va, rugati-va” zicea arhimandritul Ioanichie Balan. Doamne ajuta, fratilor!

    Apreciază

  9. fane said, on mai 25, 2010 at 11:53 am

    Galer , Galer ,

    nu vezi padurea din cauza copacilor .
    Mamei mele ii multumesc , binenteles , dar si pe ea tot Domnul o tine . Si nici ea nu vrea slava desarta de la mine , chiar daca ea m-a nascut , m-a crescut , a suferit odata cu mine … Rasplata ei , ma rog , sa fie sus , in ceruri , alaturi de Domnul si nu aici , pe pamant .
    Daca Duhul ne-ar lasa singuri si numai o secunda , am fi mai rai decat cel mai pagan dintre pagani caci atunci ne-ar ataca mai abitir diavolul . De ce sa nu ma consider , deci , vierme ? Cu ce sunt mai bun ? Stii ce regret cel mai mult in acest moment ? Faptul ca destul de des uit si ma napadeste mandria , calitatile despre care zici tu , isi cer drepturile si in acel moment diavolul ma aplauda pentru ca am uitat cat de vierme sunt . Asta este deja o cadere , am pierdut cel putin o treapta … Si pentru ce ? Ca sa imi impac ego-ul personal . Te intreb : merita sa te ridici mai sus de statutul de vierme ? Oare nu era mai bine sa ma smeresc si sa fiu ridicat decat sa cad ca sa fiu smerit ?

    Apreciază

  10. Fulger said, on mai 25, 2010 at 8:08 pm

    Parerea mea ar fi sa le facem pe amandoua cand prigoana va incepe va trebuie sa inviem spiritul razboinic si sa formam legiunea pentru ca noi vom lupta in numele lui Dumnezeu si ne vom ascunde in munti si vom fi ca acul in carul cu fan si vom salva crestini care sunt prigoniti in orase si ii vom lua cu noi in munti ! Si in primul razboi si in al doilea razboi mondial au fost oameni care au luptat pentru noi , patria noastra si pamantul nostru ortodox si nu stiu cine a ajuns in iad ca doar Dumnezeu stie dar nu cred ca toti cei care s-au luptat si au omorat au ajuns numai in iad.Stefan cel Mare a luptat pentru Dumnezeu si dupa fiecare lupta a construit o manastire si in unele lupte era depasit numeric si tot a lupta si nu a fost omorat si a omorat . Daca toti acesti luptatori nu ar fi luptat atunci ce se mai alege de tara noastra si ganditiva ca tara noastra pentru care au luptat ei a ajuns pe mana unui guvern antihristic.Doamne Ajuta

    Apreciază

  11. Veaceslav said, on mai 29, 2010 at 4:03 pm

    Sfânta Evanghelie după Matei
    Cap. 26
    51. Şi iată, unul dintre cei ce erau cu Iisus, întinzând mâna, a tras sabia şi, lovind pe sluga arhiereului, i-a tăiat urechea.
    52. Atunci Iisus i-a zis: Întoarce sabia ta la locul ei, că toţi cei ce scot sabia, de sabie vor pieri.

    Apreciază

  12. […] ca un minunat invatator carismatic, aducator de iubire si pace … ce-i scapa de toate necazurile: DIAVOLUL este REVOLUTIONAR. Ce este, de fapt, Noua Ordine Mondiala? In ultimii zece ani, sintagma «noua ordine mondiala» a […]

    Apreciază

  13. […] PAPUSARII au declansat voit criza (Criza financiara din SUA, etapa principala in edificarea NOII ORDINI MONDIALE), pentru a urma masive miscari de strada, foamete si razboi, pentru ca tot ei sa pregateasca revolutia ce va aduce „salvatorul”, pe antihrist, ce nu va figura in ochii multimilor ca un dictator venit in fruntea unei mega structuri statale totalitare, ci ca un minunat invatator carismatic, aducator de iubire si pace … ce-i scapa de toate necazurile: DIAVOLUL este REVOLUTIONAR […]

    Apreciază

  14. […] PAPUSARII au declansat voit criza (Criza financiara din SUA, etapa principala in edificarea NOII ORDINI MONDIALE), pentru a urma masive miscari de strada, foamete si razboi, pentru ca tot ei sa pregateasca revolutia ce va aduce „salvatorul”, pe antihrist, ce nu va figura in ochii multimilor ca un dictator venit in fruntea unei mega structuri statale totalitare, ci ca un minunat invatator carismatic, aducator de iubire si pace … ce-i scapa de toate necazurile: DIAVOLUL este REVOLUTIONAR. […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.