SACCSIV – blog ortodox

RADU MORARU (“Nasul”, B1TV) nu-l promoveaza doar pe Basescu, ci si reala NOUA ORDINE MONDIALA …

Posted in B1TV, Nasul, Radu Moraru by saccsiv on mai 19, 2010

   In mass-media romaneasca, nu exista posturi tv real anti sistem, ci doar “alternative”. Unitatea in diversitate, ofera telespectatorilor variantele A sau B din sistemul (AB). Pentru ea, nu exista un C, neapartinator acestui (AB).  

   Ce folos, de exemplu, ca B1TV este pro Basescu iar Antena 3 este anti Basescu, daca atat Oreste cat si prietenul sau Mircea Badea sunt anti crestini?

ORESTE si PAVEL CORUT: elogiu masoneriei, new age si Noii Ordini Mondiale

FRICA DE DUMNEZEU. Scrisoare catre MIRCEA BADEA

   Dar pentru ca pe internet se vorbeste uneori prea mult despre subiecte de tip C, SISTEMUL arunca pe piata, prin mass-media, surogate, false C-uri ce seamana intr-adevar foarte mult cu originalele. Astfel incat, foarte rar ajung sa apara in unele emisiuni reale teme anti sistem.

   Pentru a putea transforma un subiect de tip C, real anti-sistem, intr-unul “C”, de tip surogat, este nevoie insa de maestrii. Unul din ei este RADU MORARU.

   Daca va mai amintiti, acesta l-a avut invitat acum un an si ceva pe masonul Silviu Prigoana, care a prezentat documentarul Zeitgeist, fara partea anti crestina insa, caci zicea SP ca telespectatorii romani nu sunt inca pregatita pentru el …

Zeitgeist subtitrare in limba romana si analiza documentarului

   Si tot cam pe atunci, facea RM impresie buna caci ii invita pe unii sa vorbeasca despre … cipuri. Insa cine urmareste inregistrarile emisiunilor de atunci, poate constata ca realizatorul incerca (si reusea mai mereu) sa deturneze ideea de cip – semnul fiarei – vremurile apocaliptice, spre ideea de cip – stat totalitar. Ceea ce nu este nicidecum tot una.

   Si in documentarul anti crestin Zeitgeist se vorbeste despre cipuri. Cum asa? Descoperim in partea a doua a sa:

ZEITGEIST ADDENDUM, subtitrare in limba romana. Despre PROIECTUL VENUS. Demonstratia faptului ca aceasta miscare pregateste NOUA ORDINE MONDIALA

   De asemenea, si senatorul PD-L-ist Iulian Urban vorbeste despre ele, dar tot el isi da mai apoi arama pe fata:

„Cine este adevaratul Dumnezeu al lumii noastre ?”, un articol aparut pe blogul senatorului PD-L URBAN IULIAN

   Altfel spus, Radu Moraru sau Silviu Prigoana sau Iulian Urban sunt perfect inregimentati in:

Ultima revolutie: NOUA ORDINE MONDIALA reala impotriva falsei “Noi Ordini Mondiale”

   Dar poate cel mai bine s-a putut vedea cum actioneaza RM cand a prezentat telespectatorilor interviul:

DOCUMENTARE CELEBRE: Interviul luat de Alex Jones lui Aaron Russo, subtitrare in limba romana si o analiza a sa

   Era exact varianta postata de mine, cu subtitrarea fratelui Apologeticum , dar evident ca n-a transmis si ultima parte, in care se specifica acest lucru si nici referirea despre blogul meu. De ce? Pentru ca in acea emisiune avea sarcina de a ataca documentarul, iar a permite publicului sa afle de Apologeticum sau de saccsiv, ar fi daunat demersului sau.

   Si i-a avut invitati – sustinatori in lucratura sa pe tanarul habauc Cristian Gava si pe o naucita, parca Monica Iacob Ridzi. De ultima nu-mi amintesc sigur, caci nu ea ma interesa in acel moment. Oricum, toti trei, s-au straduit sa nege toate cele spuse de  Aaron Russo … Daca si altcineva a mai vazut emisiunea si ii gaseste inregistrarea, il rog sa-mi dea de veste.

   Prieteni, trebuie inteles ca astfel de personaje, precum Radu Moraru, au un rol clar: acela de a parea luptatori anti-sistem, de a prezenta opiniei publice imaginea falsei NOI ORDINI MONDIALE si de a promova pe fata sau subtil “valorile” realei NOI ORDINI MONDIALE.

   Cititi va rog si:

La „Nasul” (B1TV), MASONII se lauda ca PATRIARHUL ECUMENIC ATHENAGORAS (cel ce a ridicat anatema de la 1054) a avut GRADUL 33 … (adica se inchina lui LUCIFER)

72 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on mai 19, 2010 at 8:40 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Bogdan said, on mai 19, 2010 at 9:19 pm

    Buna seara
    Urmaresc de ceva vreme blogul acesta si acum este ultima oara cand mai intru pe el.Comentariul meu nu este legat neaparat de articolul acesta, ci are legatura cu tot ceea ce am vazut pe-aici. Faceti o munca extraordinara postand subiectele pe care le postati.Totul ar fi ok, daca nu ati si adauga parerile personale.Sigur, de aceea este un blog, insa… ura la care instigati aici ce legatura are cu lucrurile sfinte???Instigati la violenta atat dv. cat si cei care posteaza in mod uzual comentarii la articolele publicate.Despre asta va vorbeste voua Dumnezeu si Iisus?

    Apreciază

    • Aquarius said, on mai 19, 2010 at 10:02 pm

      Nu ai inteles nimic atunci din tot blogul asta! Acuze ca ale tale au mai adus si altii inaintea ta. In special faza cu ,, despre asta va vorbeste voua Dumnezeu si Iisus” ma face sa rad. De ce? Pentru ca toti sunteti niste struti si va folositi de atotcunoscuta ,,ascultare si smerenie” care sunt bune dar nu cum le folositi voi. Nimeni nu instiga la ura, mai ales saccsiv. Dimpotriva, mie personal, Saccsiv mi se pare ingrozitor de pasnic, de calm. Nu am citit un articol in care sa scrie: jos cu ei, capetele in sulite, etc. desi as fi vrut sa vad sincer sa fiu. Imi dau seama ca omul asta incearca sa ne arate ceva, ceva ce stim cu totii dar ne place sa ne ascundem dupa degete si sa vorbim doar in soapta despre acest ceva. Ca citesti sau nu blogul in continuare e foarte irelevant. Nu va ramane nimeni socat. Fii tu mai bun, asta e singura chestie relevanta.

      Apreciază

    • Radu said, on mai 19, 2010 at 10:03 pm

      Eu sa fiu in locul lui SACCSIV ti-as spune ca la cata munca depun, si cata cercetare fac, am dreptul 1000% sa imi expun parerile personale. Si bancherul in urma experientei iti impune un contract dupa ce isi da cu parerea (tot personala si asta). Si doctorul iti spune ce boala ai dar sfatul este personal. Avocatul la fel, iti explica si apoi daca cumva uita, sigur ii ceri chiar tu parerea personala.
      Pe scurt, experienta ofera pareri personale. In toate domeniile.

      Cat despre instigarea la violenta… chiar pe Domnul Iisus L-au rastignit la fel. Daca iti aduci aminte, primul cap de acuzare asta era, instigarea la violenta contra ocupatiei romane.
      A fi crestin inseamna sa ai curajul sa spui lucrurilor pe nume. Hotul e hot, curva e curva, sodomia e sodomie si noua ordine mondiala e noua ordine mondiala.
      Cine vrea sa fie corect politic poate sa plece, nu se supara nimeni. Aici nu este nimeni tinut cu forta.

      Apreciază

    • Vantelegar said, on mai 20, 2010 at 5:10 am

      unde ai sesizat tu instigare la violenta ? tine-ti in continuare capul in fund si citeste orice altceva vrei.

      Apreciază

  3. Radu said, on mai 19, 2010 at 9:50 pm

    Esti fantastic:
    „In mass-media romaneasca, nu exista posturi tv real anti sistem, ci doar “alternative”. Unitatea in diversitate, ofera telespectatorilor variantele A sau B din sistemul (AB). Pentru ea, nu exista un C, neapartinator acestui (AB).”

    Acum niste zeci de ani, erau 2 formatii care faceau legea in muzica:
    1. The Beatles
    2. Rolling Stones
    Primii erau „baietii buni” si ceilalti „baietii rai”. Aceeasi vrajeala, de fapt ambele grupuri fiind satanice.
    Asta e vrajeala cea mai buna a elitelor, sa simuleze un conflict, si apoi sa polarizeze oamenii pe grupuri, in jurul muzicienilor, politicienilor, savantilor, teologilor, etc.
    Aceeasi vrajeala dar mereu in alta prezentare.

    Ma socheaza naivitatea cu care oamenii accepta aceste lucruri ca fiind adevarate.
    Am remarcat ca daca vorbesti in costum si cu dintii putin stransi asa, esti mult mai credibil decat daca vorbesti in bermude si relaxat.
    Asta e principiul dupa care se ghideaza toti. Banii te fac sa fii credibil, desi toti isi fac Semnul Crucii rugandu-se unuia care le-a vorbit in bermude ca sa zic asa. Daca oamenii se inchina banului, e normal sa dea crezare si alora care au bani mai multi. Lucru verificat. In sistemul de justitie, are dreptate ala cu bani mai multi. Saracii o iau pe coaja mereu.
    Insa ce e cel mai rau e ce faci tu SACCSIV. Daca le spui oamenilor ca aceste false reprezentari de bine si rau nu sunt altceva decat bratele unui creier malefic care vine sa ii subjuge atunci STAI!
    Esti adept al teoriei conspiratiei. Un fel de nebun care traieste intr-un univers paralel.

    Dragul meu frate, crestinismul nu e pentru oricine. Asta e adevarul ce sa o mai dam cotita. Iti trebui coloana vertebrala si curaj ca sa fii crestin.
    Am vazut mai demult, acum ani de zile un film pe HBO cu niste draci care vroiau sa omoare un crestin. Si dracii aveau in subordine niste oameni. Si nu reuseau si la un moment dat un drac asa amarat ca nu reusea a spus un mare adevar:
    – Sa fiu al dracu daca sunt astia (oamenii lui) in stare de ceva. El (adica Dumnezeu ca dracii nu Ii pot pronunta Numele) ii ia intotdeauna pe cei mai buni si noi avem parte de toti tampitii.

    Gura pacatosului, adevar graieste. Asa si cu ce-ti ziceam eu. Sa fii crestin in zilele astea nu e o plimbare in parc.

    Apreciază

    • ioana said, on mai 20, 2010 at 6:14 am

      Radu,
      crestinismul este pentru oricine! Este firea omului, asa zice Pr. Rafail Noica, si nu numai el. Ca este greu, e adevarat.
      Tot respectul pt ceface saccsiv. Nu stiu cum de reuseste, ca eu nu am timp nici sa citesc tot ce scrie dumnealui. Si sa ma ierte ca il laud, dar nu m-am putut abtine.
      Cam asa sunt toti crestinii, daca nu ati observat – un pic nebuni, traind paralel cu lumea -ca Hristos asa ne spune , sa nu fim din lumea aceasta

      Apreciază

      • Adrian said, on mai 20, 2010 at 8:14 am

        Ioana

        Parintele Rafail Noica zice ca ortodoxia este firea omului ,nu crestinismul in general.
        Iar crestinismul este valabil pentru oricine ,dar din pacate nu multi vor sa il accepte.
        E o cale grea dar cat de pasnica si uluitoare este, pot sa iti spuna numai cei care il traiesc.

        Apreciază

    • parereamea said, on mai 20, 2010 at 7:24 am

      Nu am priceput daca il lauzi sau il acuzi pe saccsiv.
      Oricum, nu ai auzit de expesia „nebun dupa Hristos”… ?

      Apreciază

      • ioana said, on mai 20, 2010 at 8:04 am

        parereamea,
        Doamne, eu chiar am o problema de comunicare? Il laud, si imi pare rau ca o fac, sa nu se mandreasca. Si nici nu cred ca ar conta „parereamea” 🙂
        Am auzit si de ce ziceti. Nu asta spun si eu mai sus? Ca un pic nebuni suntem toti?
        Iertati!
        Ma bucur cand cineva ma ia de urechi, dar prea des in ultima vreme…:)))

        Apreciază

      • ioana said, on mai 20, 2010 at 8:19 am

        Scuze, imi dau seama acum ca si eu scriu cam aiurea, asta in parte pt ca ma grabesc (si nu numai).
        Sunt de acord cu ce spune Radu, sa nu inteleaga si dumnealui ca il combat, numai cu o mica obiectie – crestinismul este (sau ar trebui sa fie) pt toata lumea.
        Si cu nebunia: nu ei sunt „nebunii”, ci noi crestinii.

        Apreciază

      • parereamea said, on mai 20, 2010 at 9:20 am

        Ioana, scuze de confuyzie, mesajul meu anterior era pentru Radu. Mereu uit sa spun cui ma adresez.
        Deci pentru el era:

        Nu am priceput daca il lauzi sau il acuzi pe saccsiv.
        Oricum, nu ai auzit de expesia “nebun dupa Hristos”… ?

        Apreciază

      • ioana said, on mai 20, 2010 at 9:45 am

        parereamea,
        Nu-i bai – oricum, nimeni nu e mai imprastiat decat mine. 🙂

        Apreciază

    • ioana said, on mai 20, 2010 at 8:42 am

      Adrian,
      multumesc pt precizare. Da, cred ca zice ortodoxia, nu crestinismul.
      Pr. Rafail mai zice si ca este o singura Biserica, nici nu trebuie sa ii mai zici Ortodoxa, ca se subintelege. Celelalte sunt confesiuni, nu biserici.
      Gresesc daca trag concluzia din aceasta afirmatie a sfintiei sale ca ortodox inseamna crestin?
      Daca la altceva va refereati, nu am inteles…
      Iertati-ma.
      P.S. Ceva bun tot scoate Dumnezeu si din nepriceperea mea – il pomenim mai des pe Pr. Rafail!!!

      Apreciază

    • cristina said, on mai 21, 2010 at 9:39 pm

      corect, raul vine de la oameni, de la toti oamenii care opteaza pentru a face asta si nu ailalta, iar in optiunea lor mereu aleg placerea, confortul, calea cea usoara, cauta sa usureze orice efort, de parca Dumnezeu a alungat omul din Rai pentru a duce o viata confortabila pe pamant….

      a trebuit sa inventam telecomanda la televizor, ca sa nu ne deranjam fundul de pe canpea sa il dam mai tare sau mai incet

      daca oamenii obisnuiti nu ar fi ales raul si ar fi ales binele, atunci nu ar mai fi existat nici sistem si nici cipuri si nici chemtrails, nici politicieni corupti, vaccinuri, criza, inflatie, etc…

      Apreciază

  4. danutza said, on mai 19, 2010 at 9:58 pm

    apropo de b1: nu am mai vazut emisiunea lianei stanciu. ce s-a intamplat? ca ea avea curaj sa atinga anumite asptecte de care alti jurnalisti se tem. chiar m-am bucurat cand ti-am auzit vocea intr-o emisiune. stii ceva despre ea?

    Apreciază

  5. ROrtodox said, on mai 19, 2010 at 10:49 pm

    Nu doar in mass media ro este aceasta problema, inexistenta unei optiuni C, ci peste tot in lume.

    Apreciază

  6. lorena said, on mai 19, 2010 at 11:50 pm

    B1tv este un post cam contradictoriu. Pe de o parte are un spatiu f mare(2h) dedicat unei emisiuni ezoterice-cea a lui Oreste, dar este si postul la care e cel mai des invitat Danion Vasile in emisiunea Trenul vietii a Lianei Stanciu, dar si la Nasul a fost invitat. De ce oare? Puteti explica?

    Apreciază

    • Nebunul said, on mai 20, 2010 at 9:59 pm

      si tot la Nasul au fost si monahi de la Petru Voda precum si clipuri cu interviuri ale marilor nostri duhovnici,parintii Iustin Parvu si Arsenie Papacioc

      Apreciază

    • Ciprian said, on iunie 1, 2010 at 1:15 pm

      Poate au mesaje subliminale in timpul emisiunilor cu continut Ortodox. Dupa emisiunea cu Danion am avut niste simtaminte ciudate (nu ma mai uit la televizor de vreo 10 luni si e tare bine), am facut atunci o exceptie.

      Apreciază

  7. Arcasul lui Stefan! said, on mai 19, 2010 at 11:57 pm

    Ca sa vezi :):

    Apreciază

  8. lorena said, on mai 20, 2010 at 12:22 am

    Apel catre Primarul General: Anulati marsul homosexualilor!
    Un grup de organizatii pro-romanesti a depus astazi la Primaria Capitalei o petitie prin care se cere Primarului General Sorin Oprescu anularea protocolului incheiat cu Asociatia Accept pentru desfasurarea marsului asa-ziselor “minoritati sexuale” de sambata, 22 mai a.c.
    OPRIŢI BATJOCURA HOMOSEXUALĂ DE PE STRĂZILE BUCUREŞTIULUI!
    Scrisoare şi Petiţie adresată Primarului General al Capitalei, Sorin Oprescu
    Domnule Primar,
    Pentru data de 22 mai este prevăzută o nouă ediţie a unei manifestări stradale reprobabile, parada aşa-ziselor „minorităţi sexuale”. Nici că se putea un moment mai bine ales: în plină criză economică şi socială de proporţii!
    În timp ce bugetarilor li se taie salariile, părinţilor noştri li se taie pensiile, copiilor li se ia de la gură, şomajul creşte şi economia e la pământ, homosexualii ies iar în stradă, cu baloane şi cântece, îmbrăcaţi că nişte paparude la o petrecere grotescă.
    Ce au de sărbătorit? Mizeria pensionarilor? Fuga din ţară a tinerilor profesionişti? Dezastrul educaţiei publice? Catastrofa din sănătate? Deznădejdea generală din România?
    Ce gândesc oare poliţiştii şi jandarmii, ştiind că lor li se reduc salariile cu 25%, dar se găsesc totuşi bani pentru organizarea unui masiv dispozitiv de pază a unor indivizi care îşi mută o problemă personală – orientarea sexuală – în stradă, silindu-ne să asistăm la un spectacol oribil?
    V-aţi întrebat vreodată cum se poate ca o asociaţie care are mai puţin de 50 de membri să calce pe nervi, an de an, un popor întreg? Dacă nu, vă spunem noi: „persecutaţii” şi „discriminaţii” homosexuali primesc pentru scopurile lor sprijin masiv – financiar, logistic şi politic – din străinătate, cheltuind milioane de euro din banii magnatului George Soros şi din bugetul UE (bani publici, deci!) pentru a fabrica şi impune propriile standarde sociale, lingvistice şi legislative asupra societăţii româneşti.
    Ani de zile ne-au ameninţat că nu vom adera la UE dacă nu le vom permite să se expună agresiv în stradă. Acum, când au obţinut acest „drept”, ce mai vor, de fapt, homosexualii de la noi?
    După ce anul trecut au eşuat în a-şi transforma relaţiile amorale în standard legal alături de familia tradiţională, homosexualii români, împreună cu colegii lor europeni, insistă acum pe toate căile pe lângă birocraţii de la Bruxelles, pentru ca aceştia să impună tuturor statelor membre un pretins „drept la căsătorie şi la adopţie homosexuală”.
    Asta fac ei, membri ai unei mini-minorităţi extrem de guralive şi gălăgioase. Dar noi, majoritatea, nu avem nici un cuvânt de spus?
    Domnule Primar,
    Propaganda homosexuală în spaţiul public este o ofensă la adresa majorităţii românilor şi un atentat psiho-social împotriva minorilor din Bucureşti şi întreaga Românie, având în vedere preluarea pe larg a acestor manifestări anormale de către televiziuni.
    Cu atât mai mult în actuala situaţie de tensiune şi nemulţumire provocată de criza din ţară cetăţenii trebuie să fie scutiţi de această batjocură suplimentară.
    Respectarea drepturilor unor minorităţi nu înseamnă jignirea majorităţii acestui oraş şi a acestei ţări. Dacă mâine o altă minoritate, a pedofililor sau zoofililor, va dori să-şi organizeze un marş pentru promovarea căsătoriilor cu copii sau cu capre, o veţi aproba numai pentru că este sponsorizată de Fundaţia Soros, ca în cazul de azi?
    Această boală nu este caracteristică poporului român. Avem toată compasiunea pentru bolnavi, dar bolile se tratează – şi nu în spaţiul public, ci în locuri de specialitate. Cât despre „Europa”, aceasta înseamnă nu doar drepturi, ci şi ceva obligaţii, cum ar fi respect faţă de valorile tradiţiei creştine, în cazul României un fundament de netăgăduit al formării poporului şi statului român.
    Recent, în capitala statului român de peste Prut, Chişinău, la cererea majorităţii populaţiei şi cu sprijinul Mitropoliei Basarabiei, autorităţile au interzis desfăşurarea în centrul oraşului a manifestaţiei homosexualilor, ulterior aceasta fiind chiar anulată.
    Având în vedere respectul Dvs. faţă de cetăţean şi tradiţiile poporului român, vă cerem imperios, pentru binele tuturor, să anulaţi neîntârziat protocolul de colaborare semnat între Primăria Capitalei şi Asociaţia „Accept” pentru desfăşurarea adunării publice a „minorităţilor sexuale” de sâmbătă, 22 mai 2010.
    Cu respect,
    • Alianţa Familiilor din România
    • Asociaţia pentru Apărarea Familiei şi Copilului
    • Asociaţia Civic Media
    • Asociaţia pentru Păstrarea şi Promovarea Valorilor Culturale Naţionale „ASTRADROM”
    • Civic Net – Piaţa Universităţii
    • Liga Studenţilor – Membri Seniori
    • Fundatia Romanian Children’s Appeal
    • Partidul „Pentru Patrie”
    • Uniunea „Vatra Românească” – Fil. Bucureşti
    • Liga de Utilitate Publică
    • Fundaţia Creştină „Arsenie Boca”
    • Asociaţia Pentru Educaţie şi Libertate
    • Asociaţia Victimelor Mineriadelor
    • Asociaţia Adevăr şi Dreptate
    • Asociaţia pentru Apărarea Drepturilor Apatrizilor şi Refugiaţilor
    • Grupul Independent pentru Democraţie

    ––
    Redirectioneaza 2% din impozitul tau catre Pro-vita Bucuresti. Nu costa nimic!
    http://www.provitab ucuresti. ro/doilasuta

    Asociatia „PRO-VITA – pentru Nascuti si Nenascuti”, Filiala Bucuresti
    „PRO-VITA – for Born and Unborn”, Bucharest, Romania Branch
    http://www.provitabucurest i.ro | http://www.strigatulmut. ro | Y!M | Twitter | FaceBook | Vimeo
    tel. (+40) 728 673 673 | fax (+40) 31 815 27 80

    Apreciază

    • fane said, on mai 20, 2010 at 8:13 am

      In sfarsit , o veste buna .
      Doamne , ajuta-ne si dai ganduri bune , Primarului Oprescu si consilierilor sai si poate va lua decizia normala si corecta de a anula autorizarea paradei gay-lor .

      Apreciază

    • Anda said, on mai 20, 2010 at 12:28 pm

      Daca primarul Romei, Alemanno a interzis anul trecut parada gay la Roma si aceasta nu a disparut inca de pe harta, inseamna ca si la noi se poate. Vocea cetateanului roman TREBUIE sa fie ascultata!

      Apreciază

  9. CANTASTIM said, on mai 20, 2010 at 5:08 am

    Liana Stanciu s-a mutat la TVR 3 !

    Apreciază

  10. Ion de la Chiuiesti said, on mai 20, 2010 at 7:47 am

    Liana Stanciu s-a mutat de la B1 pentru ca l-a descoperit pe Dumnezeu. Si trebuia sa se departeze de Oreste, Morar si satanicii lor stapani.

    Apreciază

    • parereamea said, on mai 20, 2010 at 9:24 am

      Imbucurator raspuns.

      Apreciază

    • gabi m. said, on mai 21, 2010 at 10:14 pm

      Si crezi ca acolo nu sunt,la fel ca peste tot,aceiasi…MAI ALES ACOLO,alfel cum ar putea…prelucra o tara intreaga(noroc ca romanasul NU ESTE PROST!) ?!? Sau crezi ca cine lucreaza cu „sistemul” nu face parte din el,sau nu trebuie sa „se supuna” acelorasi comenzi si protocoale? Nu se spune la romani: „Spune-mi cu cine te-nsotesti ca sa-ti spun cine esti”?

      Apreciază

  11. razvan said, on mai 20, 2010 at 8:43 am

    intrebare pt Saccsiv,

    Oare de ce Savatie Bastovoi l-a chemat pe Radu Moraru sa vorbeasca la libraria Sophia cu ocazia lansarii cartii „Diavolul este politic corect” acum doua zile ? Vrand parintele sa produca „scandal” (cum el insusi a glumit) cu aparitia cartii, sa se fi folosit pur si simplu de notorietatea Nasului, chiar daca acesta a chemat si masoni in emisiune? Oare parintele, care e totusi un fin observator, avand in vedere cartile sale, nu s-a prins ca Radu Moraru promoveaza noua ordine modiala?

    Nasul a spus in discursul sau ca toti politicienii de 20 de ani incoace sunt tradatori de tara si bineinteles a cam batut apa in piua pe faptul ca nu doar Basescu e vinovat:) Mi-ar placea sa posteze cineva pe blog inregistrarea cu discursul lui Radu Moraru si al parintelui Savatie (sigur sunt inregistrari) si sa le analizam aici.

    O zi buna!

    (Nu vreau sa sune impozant, dar astept raspuns. Multumesc.)

    Apreciază

  12. john said, on mai 20, 2010 at 8:57 am

    io

    Apreciază

  13. john said, on mai 20, 2010 at 8:58 am

    e o greseala. scuze

    Apreciază

  14. Nicolae said, on mai 20, 2010 at 9:35 am

    Regret ca nu am suficient timp pt. a fi prezent mai des pe acest blog, si de aceea nu reactionez mai rapid si mai prompt la unele postari, dar am sa incerc sa-mi fac de acum incolo.
    Inspirata alegerea pozei cu „nasul”! Acel suras de gioconda, enigmatic si pervers…
    Subscriu intru totul la cele prezentate si afirmate de fratele Saccsiv!
    Adaug cateva lucruri. Daca ati urmarit atent discursurile „nasului” si ale lui roncea, si ale altor slugi basesciene, ati putut observa ca respectivii critica intotdeauna parlamentarii, oamenii de afaceri, clasa politica in general, fara a nominaliza presedintele, care e de fapt persoana cea ma vinovata, pentru ca e in fruntea sistemului politic!!! E binecunoscuta aceasta tactica de a ascunde adevaratul vinovat, sau a-i minimizaliza greselile, bagandu-l intr-o oala mare impreuna cu toti ceilalti care formeaza clasa politica, ba mai mult, afirmand ca acesta vrea sa faca ceva bun, dar „chipurile”, nu-l lasa ceilalti…E tactica veche, comunista!
    Sa fie clar! PRINCIPALUL VINOVAT DIN CLASA POLITICA, IN CEA MAI CURATA LOGICA, ESTE CEL CARE SE AFLA IN FRUNTEA CLASEI POLITICE SI A SISTEMULUI POLITIC, CARE ARE AUTORITATEA DE A FACE CA LUCRURILE SA SE SCHIMBE IN BINE! Ori, presedintele tarii este primul om in stat si primul om politic al tarii!!!
    Nu mai insist pe subiectul asta…
    Am vizionat si eu emisiunea de la „Nasul”, cu p. Savatie invitat! La un moment dat, „nasul” spune „noi, ca buni crestini…” Am trait s-o aud si p-asta! e de rasu’- plansu’…
    Mai spune „nasul” ca la lansarea de la libraria Sophia a fost foarta multa lume, trotuarele pline, etc., in dorinta de a promova excesiv cartea si pe p. Savatie in ultima instanta!
    Este fals! Intr-adevar, spatiul librariei a fost umplut pana la refuz, si au mai fost cativa pe trotuarul din fata intrarii, care n-au mai avut loc inauntru. Dar lume multa nu poti spune ca a fost, avand in vedere spatiul destul de mic si de ingust al librariei Sophia, cei care ati fost acolo, stiti! Cata lume poate incapea in acel spatiu…si au mai fost cativa pe trotuar! Asta asa, pentru o informare corecta…
    Deasemenea, nu prea mi-a placut acea prezentare pompoasa pe care i-a facut-o „nasul” parintelui Savatie la inceput, enumerand pe larg, in detaliu, toate premiile si distinctiile parintelui, s.a.m.d, spunand la un moment dat ca pe parinte nu l-ar interesa premiile si alde astea, ci lupta…ceva de genul asta! Din recenta mea patanie cu p. Savatie, se pare ca-i plac totusi elogiile, si deci succesele, ba mai mult, se pare ca-i plac DOAR ELOGIILE, din moment ce singurul comentariu defavorabil la adresa lui de pe blogul personal( urmariti-i, va rog, blogul, nu veti gasi decat laude, aprecieri, si plecaciuni!) A FOST STERS FARA NICI O REMUSCARE! Se pare ca nu-i plac criticile…

    Apreciază

  15. Ortodox pe stil vechi said, on mai 20, 2010 at 9:40 am

    razvan aceste toate cate se intanpla sunt Framantari sa vada cum sa puna piesele pe masa cei ce le aseaza.Vedem cum in Grecia nu au gasit o modalitate sa le inpunaa ceva Diavolesc si ei Precum a facut Sfantul Ierarh Nicolae cand ia dat doua palme lui Arie a fost condamnat si de clerici sai pentru acel gest(dar Dumnezeu ia ajutat si lea descoperit adevarul) asa vedem cum si greci sunt condamnati ca asa stiu ei sa lupte cu inselatori de suflet.La noi e altfel ca suntem altfel de abordat si adevarata noastra arma se gaseste in linistea launtrica acolo unde se intanpla adevaratele schimbari Duhovnicesti si care te face sa infrunti acesti inselatori.Deci fiecare popor are armele sale Sa se poata slefui .Caci la urma primim cele ce am facut .Nu putem noi concluziona sau sa cerem prea mari raspunsuri caci ele trebuie cerute de la Dumnezeu si interiorul nostru tre sa al avem curat pentru acele mizeri care ni se vor inpune de inselatori sufletelor .Sa ne rugam Bunului Dumnezeu sa ne dea inima Buna si minte treaza sa putem duce crucea pana la Sfarsit.

    Apreciază

  16. karenin said, on mai 20, 2010 at 10:12 am

    Parintele Savatie nadajduia ca pana la urma lumea se poate folosi de continutul cartii si prin notorietatea lui Radu Moraru ar ajunge mai usor la cei la care altfel ar fi ajuns foarte anevoie. Insa am impresia ca sistemul a intuit potentialul demascator al cartii si a gasit prilej sa-l deturneze spre interesul lui imediat, atatarea oamenilor si instigarea. Caracterul incifrat si subtil al carti are darul de a limpezii prea putin notiunile omului de rand si de aceea sistemul a considerat potentialul demistificator al cartii ca fiind redus in comparatie cu puterea de a semana discordie.

    Apreciază

  17. elena said, on mai 20, 2010 at 10:17 am

    eu una nu mai inteleg nimic!

    Apreciază

  18. Nicolae said, on mai 20, 2010 at 11:02 am

    Cei de la ” Razboi intru cuvant” fac prezentarea unei carti intitulata „Zeul tolerantei si descrestinarea crestinismului”!
    Am retinut de acolo un aspect important! Cel care a scris cartea, oricine o fi el, a dorit SA RAMANA ANONIM, pt. ca intre timp A IMBRACAT HAINA MONAHALA!
    Iata aici o atitudine crestina si monahiceasca adevarata! Omul fuge de slava desarta a acestei lumi! Mai stiu cateva exemple de genul acesta, dar f. putine! La polul opus, avem insa o multime de exemple! Unul f. recent! Stiti, desigur, la cine ma refer…
    Din categoria monahilor, si a crestinilor in general, care-si trambiteaza realizarile, care-si prezinta premiile si diplomele, care tin conferinte si participa pe la emisiuni de radio si televiziune, si care, mai nou, isi fac si bloguri, avem destule exemple! Asta face ca gestul respectivului autor sa fie si mai apreciat! Am toata admiratia pt. gestul lui smerit!

    Apreciază

    • ovidiu said, on mai 20, 2010 at 11:55 am

      Nicolae,smeritu-le,hai sictir!

      Apreciază

    • ROrtodox said, on mai 20, 2010 at 11:58 am

      Daca nu ai cartea, pot spune un lucru. Nu iti poti imagina cat este de extrem de bine documentata acea carte !
      Are o bibilografie .. practic fiecare afirmatie este sustinuta de sursa.

      Apreciază

    • Pustnicul Digital said, on mai 20, 2010 at 12:06 pm

      Iar cartea este exceptionala (de abia am cumparat-o). Si pe mine m-a socat gestul de adevarata smerenie.

      Apreciază

  19. karenin said, on mai 20, 2010 at 11:54 am

    Nicolae, toate pot fi fazute din mai multe perspective. Anonimatul poate insemna si lipsa asumarii uneori, nu in cazul la care faci referire. Aidoma exhibitionismul televizat sau mediatizat excesiv este daunator, dar nu este cazul pr. Savatie care in ciuda aparitiei pasagere la Nasul nu are o presa prea constanta ca sa fiu eufemistic. Eu il „suspectez” de cele mai bune intentii pe pr. Savatie si stie cu siguranta cu cine are de-a face, insa, pentru ca-si cunoaste credinta si ascultarea nu se pierde cu firea printre antihristi si nici printre bigoti. Nu trebuie sa se dezica de ei pentru a sti ca nu-i de-un neam cu ei. Un adevarat marturisitor trebuie sa se simta ca pestele in apa atat printre atei, novici, caldicei, supercorecti cat si printre apostolii antihristului, pentru ca el si noi nu pe antihrist il asteptam ci pe Hristos.

    Apreciază

  20. parereamea said, on mai 20, 2010 at 3:03 pm

    Mi se pare cel mai bun punct de vedere.

    Nu stiu cum se face ca de la inceputul anului i-am luat la tocat marunt pe toti.
    Incepand nu Danion care a fost atacat pana s-a dat deoparte in ultima vreme, Klaus mai de curand, acum vad ca e tocat Savatie. Or mai fi si altii care imi scapa mie acum…
    Hai sa-i tocam pe toti si sa-i dam la gunoi ca doar nu sunt buni de nimic, n-au facut nimic bun pentru nici un crestin, nu si-au petrecut ei ultimii ani scriind carti si umbland prin tara sa duca „vestea cea buna”. Avem si de unde alege, nu? Avem o duzină de alţi propovăduitori, unii mai stricaţi ca alţii. Îi aşteptăm la rând şi pe ăia să-i luam la tocat.

    Apreciază

    • parereamea said, on mai 20, 2010 at 3:05 pm

      Mi se pare cel mai bun punct de vedere, raspunsul lui karenin…

      Apreciază

  21. Emillia said, on mai 21, 2010 at 9:21 am

    Daca i-ati demonizat pe Radu Moraru, Dan Puric, Traian Basescu si vad ca merge la pachet si parintele Savatie, atunci intunericul s-a mai luminat putin.

    Apreciază

  22. Vichi said, on mai 21, 2010 at 11:05 am

    Buna ziua,

    Va urmaresc de cateva zile emisiunea, d-nule Moraru si nu reusesc decat sa ma enervez. De ce nu spuneti lucrurilor pe nume? de ce sunteti partinitor? acoperiti guvernarea actuala si discutati de ce s-a intamplat in altele? nu a fost nimeni perfect de douazeci de ani incoace.Dar ca acum, parca n-a fost niciodata asa de rau. Pe cei imbogatiti peste noapte in guvernarea Boc nu ii vedeti? Udrea, Blaga, Berceanu , fetele lui Basescu si multi altii? V-ati legat de Crin Antonescu ca sta la coada sa-si deconteze un bilet? printre putinii care nu s-a imbogatit in 20 de ani de politica.dar pe Udrea ca a mancat bani la ministerul turismului nu o vedeti? Si as putea continua cu exemplele la nesfarsit. Valoarea unui ziarist consta in a fi impartial, echidistant. Nu va pierdeti valoarea,epoca Basescu va trece! Si atunci nu isi va mai aminti nimeni ca dvs. l-ati pupat.Faceti-va meseria asa cum trebuie. Nu denaturati realitatea. E si tara dvs. Daca ii doriti binele , schimbati-va atitudinea! noi toti trebuie sa o schimbam, sa nu mai permitem sa ne faca nimeni nedreptati!

    Apreciază

  23. kosk said, on mai 21, 2010 at 11:11 am

    …pai SuperBase e demonizat gata ,nu mai tre sa’l demonizeze nimeni…@Emilia. Cei din ma$$media(„specialisti”) stabilesc nişe pt audienta maxima. Atata timp cat exista target pentru un anumit gen de emisiune „jurnalistii” invita pe oricine aduce audienta pe o anumita categorie de public. Sa nu va inchipuiti ca flaşneta portocalie R Moraru s’a transformat in ceva anti-sistem:)
    toate televiziunile private, de la b1, otv pana la a3 si altele au un singur stapan la care se inchina: profitul.

    Apreciază

    • Emillia said, on mai 21, 2010 at 12:52 pm

      @ kosk
      Ultimii ani ma las condusa de ce-mi dicteaza inima si sufletul meu. Daca gresesc in privinta acestor persoane, nu e nimic grav. Mai grav ar fi sa judec pe nedrept pe cineva.

      Apreciază

  24. Adrian.I said, on mai 21, 2010 at 11:25 am

    @Emilia. Unde ai vazut tu ca s-a luat cineva de parintele Savatie? Daca te uiti la urmatorul articol vei vedea ca este chiar un video cu parintele Savatie. Cat priveste cei trei „iluminati’ ma intreb oare, daca promovarea homosexualitatii sau a masoneriei inseamna luminare, cum ar trebuii sa arate intunericul ?

    Apreciază

    • Emillia said, on mai 21, 2010 at 1:13 pm

      @Adrian
      Nu stiu despre ce vorbesti, dar am si eu un talent de a ma baga, cand vad ca se arunca cu pietre in cineva, poate, pacatoasa fiind, voi primi si eu vreo una…

      Apreciază

  25. Costel said, on mai 21, 2010 at 11:34 am

    stiu ca nu e „on topic” dar:
    ce parerea aveti de urmatorul film?

    Apreciază

  26. Nicolae said, on mai 21, 2010 at 7:10 pm

    Pt.karenin
    „Nu trebuie sa se dezica de ei, pt. a sti ca nu-i de-un neam cu ei.”
    Ba, tocmai asta trebuie sa faca p.Savatie-SA SE DEZICA DE EI!!! Pt. ca aici nu-i vorba de cat de intarit e p.Savatie pt. a rezista intre acestia, CI DE O MARTURISIRE SI O DIRECTIE DE URMAT! Daca p.Savatie, care e un formator de opinie si un indrumator in viata crestina, are o cat de mica partasie cu acestia, multi crestini pot sa creada ca si acestia sunt in regula, sau ca nu-i cine stie ce lucru grav sa ne insotim cu ei, asa, din cand in cand, cand avem nevoie…ca sa trecem puntea…ca sa ne lansam cate o carte…sau eu stiu ce nevoi mai avem…
    Pai, atunci pe cei care se duc la intalnirile ecumeniste, de exemplu, de ce-i mai blamam? Ca sunt si ei destul de intariti ca sa nu se lase amagiti, sa treaca la sectanti, nu? TOCMAI PT. CA SIMPLA PARTICIPARE ESTE O RECUNOASTERE A CELUILALT! iar unii crestini, mai necunoscatori, sa zic asa, vor crede ca acest lucru e bun si corect, din moment ce mai marii lor, cei din frunte, procedeaza astfel!(eu chiar stiu multe cazuri!)
    Deci, e vorba mai intai de o MARTURISIRE, iar apoi de O LINIE DE URMAT, DE UN EXEMPLU DE ATITUDINE pt. ceilalti crestini!
    Iar p.Savatie e o persoana la care crestinii sunt atenti- ce spune, ce face, s.a.m.d-e un formator de opinie si un model de atitudine printre crestini, datorita statutului pe care si l-a creat!
    IATA DE CE E MUSAI SA SE DEZICA!!! Stiu ca e greu sa recunosti ca ai gresit( toti putem gresi) dar trebuie sa ai puterea s-o faci, mai ales in situatii din acestea, cand nu e vorba doar de tine, ci de o multime de credinciosi care te urmaresc! De asta, RESPONSABILITATEA p. SAvatie e f.mare!

    Pt. Vichi
    Aveti perfecta dreptate cand spuneti ca „nasul” nu este echidistant, ca-i partinitor,etc…Dar asta-i un lucru deja evident pt. toata lumea! N-am mai pomenit si de aspectul deontologic al problemei! Un ziarist sau o publicatie poate sa sustina un om politic sau un partid, DOAR DACA DECLARA OFICIAL ACEST LUCRU, daca nu, trebuie sa ramana pe deplin echidistant si impartial! Ori, eu nu-mi amintesc ca „nasul”, sau postul b1 sa fi facut vreun anunt ca-l sprijina pe basescu! E valabil si pt. cei care l-au sprijinit pe Geoana! Nimeni n-a anuntat ceva…Dar ce sa mai vorbim de asta, sunt altele mai grave! Problema cu adevarat grava e PE CINE AU SUSTINUT!

    Apreciază

  27. Adrian.I said, on mai 21, 2010 at 7:22 pm

    @Emilia. Sigur nu stii……. Cine a promovat casatoria homosexualilor, cine a spus ca 20% din romani sunt homosexuali? Nu cumva Basescu? Cine a promovat zeitgeist, cine a invitat masoni in emisiune, cine l-a desfintat pe Aaron Russo? Nu cumva Radu Moraru? Cat priveste Puric, iti spun ca nu poti sa fii membru in Clubul de la Roma si sa te numesti crestin.

    Apreciază

  28. crip 81 said, on mai 22, 2010 at 9:05 pm

    mai dragilor , am si eu o intrebare :daca va imbolnaviti rau de tot , la ce doctor o sa va mergeti , la cel credincios dar slab profesional,sau la doctorul superbun dar ateu ? Va raspund tot eu , la ateu , bineinteles . Daca sunteti dati in judecata si aveti nevoie de un avocat , pe care o sa-l alegeti ? Pe credinciosul slab profesional sau ateul de renume ? Bineinteles ca pe ateu .
    Cam asa e si cu parintele Savatie si cu Radu Morar . Important este sa se afle despre carte ca sa fie citita .
    Si apoi sa fim seriosi ,parintele nu a scris Filocalia sau Scara Raiului ci o povestioara cu ceva nuante religioase , ce vreti sa vina parintele Rafail Noica sa o promoveze ?

    Apreciază

  29. gaby said, on iunie 15, 2010 at 6:07 pm

    Domnule Moraru as vrea sa va intreb ,cam pana cand ii mai pupati in dos pe actualii guvernanti ?

    Apreciază

  30. Basescu said, on iunie 23, 2010 at 5:29 pm

    Ai inceput bine o data dar acum il pupi in fund pe Basescu si ai lui. Am avut impresia ca esti baiat destept,dar am realizat mai tarziu ca esti prost ca noaptea fara luna. Daca tu crezi ca cei pe care ii pupi in fund vor binele tarii astia,esti si mai prost. Ramai in prostia ta si mai bine renunta la rahatul de emisiune pe care il faci. Sa-ti dea Domnul dupa suflet.

    Apreciază

  31. robertinho said, on iulie 12, 2010 at 7:12 pm

    As avea o intrebare pentru domnul avocat.De ce le-a dat voie parintilor doamnei Silaghi sa plece in strainatate si l-au persecutat pe varul acesteia?

    Apreciază

  32. Gabriela said, on august 28, 2010 at 1:14 am

    Nu-ti scriu decit tie si lui”Badea” ,nu stiu in ce masura citesti ,dar normal ar fi sa te interesaeze opinia acelor care te asculta. Practic de Romania la ora actuala prea multe nu prea ma mai leaga. Ce am trait aici in cei 20 de ani// O stare totala de dezgust , defrustare interioara …si super saturata de atitea minciuni. Daca se mai afla citiva oameni de valoare in tara asta si pozitia acestora este oarecum eclipsata de non -valori si de vitele astea incaltate.Unde s-a mai pomenit in vreo tara civilizata ca ministrul sa nu aiba un mod de e xprimare coerent,exemplu ”Placinta” nu stia sa foloseasca gr. de comparatie. Eu i-am zis si lui MIRCEA,noi am fost si sintem f. saraci dar fata mea vorbeste cursiv 5 limbi straine si aterminat facultatea cu 10.Iubirea si respectul pe care le port si acum in suflet ,vizavi de persoana NICUSOR CEAUSESU nu mi -au data voie sa fie altfel. Sint destul de trista pt. ca in sinea mea simt ca am pierdut-o ,acum este in S.U .A,strainatatea este destul de dura dar aici ce sansa avea cu copii astora care in mare parte sint timpiti di n nastere ,dar ce sa zic au taticii retardatilor bani.Sti ce eu daca o vedeam la virsta de 20 de ani maritata din cauza saraciei cu 1 precum Columbeanu sa atinga culmea penibilitatii aici mai bine sa munceasca acolo.Oricum NICU I-a lasat niste principii si valente pe care ea astiut de la sine sa nu le incalce chiar daca eu n-am discutat in mod deschis cu ea.Cind noi credem ca copii nustiu multe lucruri despre noi, ne dam seama ca ei sint mai intuitivi si mai receptivi decit noi Ce nu-mi place la generatia asta sinT extrem de speculativi ,eu vad lucrul acesta ca pe ceva destul de negativ Nu vreau sa-ti spun cit am plins dupaNICU in viata aceasta si despre teoria revelatia adevarului,este un drum spinos care la mine adat rezultate dupa 13 ani de cautari ,oscilatii si foarte multe intre bari la care abia acum am gasit raspunsul ,dar nu aici in Spania.Iti voi scrie in alta zi.Am plins in adincul sufletului atita amar de ani in speranta ca se va estompa profunditate acestei dureri.Ce este venit din adincul inimii nu se poate nicicind anihila. Nu stiu dupa ce am plins mai mult dupa tineretea mea,dupanevoia imperiasa de aisimti prezenta,nedefinite stari.Scrisorile ZOEI catre sotul ei mi-au redeschis acea rana veche oricum eu stiam in mare parte continutul lor si despre versurile care le-a scris ZOE din detentie ptr. cafiind sora luiNIK nu putea fi decit profunda si curata la suflet asa cum afost si el .Pentu mine ei continua sa traiasca .te pup ….sti eu aceste lucruri nu le pot discuta laceasca de cafea si uneori cind tii prea mult tine,poate ca te confesezi zicindu-ti mai am acolo un prieten sincer care nu mi-ar pune viata pe tapet , oricum despre NICU.C s-au spus multe minciuni,inclusiv D.VLADESCU a mintit mult niciuna dintr-e ele n-ar sufla in fata mea deorece la orice minciuna care ar spune-o eu am argumente si dovezi ale relatiei mele cu el. A fost de lunga durata si el astiut ca mi-as fi dat si viata ptr. el ca sa traiasca. Dupa ce l-AU arestat doar2 propozitii mai spuneam.COD .LABIRINT…apierdut NIKgeaca si e frig. A FOST
    i UN COSMAR. GABRIELA

    Apreciază

  33. […] […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.