SACCSIV – blog ortodox

FMI si guvernarea Basescu vor reusi in ceea ce s-au straduit: REVOLTA POPULATIEI …

   Citez din articolul Ponta: Mişcările de stradă sunt „singura soluţie”, PSD nu va mai participa la consultări cu Băsescu:

   Preşedintele PSD Victor Ponta a declarat duminică seara că, dacă Traian Băsescu ar chema partidele la consultări, social-democraţii nu vor participa, deoarece nu vor să joace într-un teatru „prost”, opinând că mişcările de stradă sunt „singura soluţie” ca Executivul să facă ceva.

   „Cine a guvernat din decembrie 2004 încoace spunându-ne că vom stârpi corupţia, că vom trăi bine şi că reformează statul? Preşedintele Traian Băsescu. De şase ani guvernează România. O spun foarte des pentru că, mereu când vorbeşte, am impresia că e liderul Opoziţiei sau că a câştigat alegerile acum, azi şi a ieşit seara la televizor şi a spus ce are de făcut. Nu! El conduce de şase ani România, nu altcineva”, a spus Ponta la Antena 3, întrebat cine este vinovat pentru situaţia actuală.

   Întrebat dacă PSD va merge la Cotroceni dacă preşedintele Băsescu organizează consultări, Ponta a răspuns negativ. „Nu mergem. Cum? Când ne-a anunţat joi ce face să ne cheme peste o săptămână să ne consulte? Eu am respectat funcţia de preşedinte, am mers la acele consultări constituţionale, dar ca să ne facem că jucăm într-un teatru prost, nu participăm”, a precizat social-democratul.

   De asemenea, Victor Ponta a reafirmat că PSD nu va intra la guvernare cu PDL. „Nu intrăm la guvernare cu PDL şi cu Traian Băsescu (…) Oricum dl. Băsescu nu face gesturi măreţe. Dacă vrea, să facă gestul măreţ, să facem alegeri şi oamenii să decidă cine trebuie să guverneze. De la Traian Băsescu nu mai primesc nici un cadou otrăvit. L-am primit în 2008 şi plătim cu toţii pentru asta”, a mai declarat el.
   Preşedintele PSD mai crede că mişcările de stradă sunt „singura soluţie” ca acest Guvern să facă ceva. „Da, cred că este singura soluţie. Altfel, acest Guvern şi această majoritate, sunt atât de nesimţite – şi folosesc acest termen inventat de Emil Boc pentru că i se potriveşte – încât numai de frică vor face ceva”, a explicat Ponta.

   Iata si ce putem citi in articolul Sindicatele vor să blocheze Piaţa Universităţii până când Guvernul renunţă la scăderea salariilor:

   Liderii sindicali au hotărât luni să adune în Piaţa Universităţii zeci de mii de bugetari la mitingul organizat în Capitală pe 19 mai, dacă Guvernul nu va renunţa la măsura de reducere a salariilor cu 25% în sectorul bugetar, a declarat vicepreşedintele Cartel Alfa, Petru Dandea.

   Zeci de mii de bugetari vor protesta pe 19 mai în Capitală faţă de decizia Guvernului de a reduce salariile cu 25%.

   „Este nevoie de o mobilizare fără precedent pentru a stopa măsurile haotice luate de Guvern pentru ieşirea din criză. Vom scoate în stradă sute de mii de români dacă nu reuşim să convingem actuala guvernare de faptul că nu este nevoie să reducem salariile cu 25% şi pensiile cu 15%, în condiţiile în care putem muta la bugetul de pensii banii care se alocă în acest moment pentru companiile private de pensii”, a precizat Dandea.

   Preşedintele Cartel Alfa, Bogdan Hossu, a precizat după întâlnirea de luni a liderilor sindicali că bugetarii vor picheta începând de miercuri Palatul Cotroceni şi Guvernul, iar pe 19 mai va fi organizat un mare miting de protest în Capitală.

   CNSLR Frăţia: Aproape 12.000 de persoane vor participa la greva din 19 mai

   Federaţiile sindicale afiliate la CNSLR Frăţia au hotărât luni să protesteze împotriva deciziilor de reducere a fondului salariilor bugetarilor şi pensiilor, drept pentru care vor mobiliza aproape 12.000 de angajaţi din sistemul bugetar, a declarat liderul sindical Marius Petcu.
   „Am decis să scoatem în stradă între 10.000 şi 12.000 de oameni din federaţiile noastre sindicale din sănătate şi administraţie publică la mitingul ce va fi organizat în Capitală de cele cinci mari confederaţii sindicale în data de 19 mai”, a precizat preşedintele CNSLR Frăţia, Marius Petcu.

   „Suntem pregătiţi să contestăm orice decizie va lua Guvernul pentru punerea în aplicare a acestor măsuri” a spus Marius Petcu.

   Marţi, liderii confederaţiilor sindicale se vor întâlni la Parlament cu reprezentanţii clasei politice şi cu Guvernul pentru a discuta despre măsurile ce vizează reducerea fondului de salarii pentru bugetari cu 25% şi a pensiilor cu 15%.

   Comentariu saccsiv:

   Dupa interventia televizata a presedntelui Basescu, scriam in articolul VIDEO – FMI si marioneta Basescu au decis: Reducerea veniturilor bugetarilor cu 25%, a pensiilor si a ajutorului de somaj cu 15% ca vor mari si taxele, doar ca nu puteau s-o faca inainte de a lovi in bugetari. Si iata ca asa va fi:

NU SCAPAM de MAJORAREA TAXELOR si a IMPOZITELOR

   Trebuie sa intelegem ca FMI a dorit sa se bage in seama cu Romania, iar Basescu i-a fost cel mai vocal avocat, dar se bazeaza cu mult tupeu pe faptul ca romanul uita repede:

Cum se leaga lucrurile: conditiile aderarii Romaniei la UE, refuzul guvernarii de a pregati un plan anti-criza, motivele reale ale acordului de imprumut cu FMI si iminentele masive miscari de strada

   Si unde s-a bagat FMI-ul, s-a ales praful:

Instrumente ale crearii GUVERNULUI MONDIAL (partea 2) FMI (Fondul Mondial International)

   Iar cine-i refuza …

Polonia avea tendinta de a nu merge in rand cu lumea. Conducerea poloneza a murit intr-un accident de avion. Va merge de acum Polonia in rand cu lumea?

   FMI are o sarcina clara:

Fostii si actualii sefi FMI O SPUN PE FATA: “Aceasta fereastra favorabila, plina de oportunitati este aici. Nu va sta deschisa pentru totdeauna” si vor o MONEDA INTERNATIONALA

   Cititi va rog si:

VIDEO: Proteste violente la Atena, ca urmarea a posibilului “ajutor” pe care FMI doreste sa-l acorde Greciei … Cele ce se petrec in Grecia sunt o repetitie pentru ceea ce se va petrece in multe alte tari?

   Pentru cei ce inca nu s-au dumirit ce si de ce se petrece ceea ce se petrece in ultima vreme la nivel mondial, reamintesc cateva chestiuni:

   SISTEMUL a declansat voit criza cu scopul de a produce o mega tulburare ce obligatoriu trebuia sa cuprinda ample miscari de strada, foamete, razboi. De ce? Pentru ca mai apoi ELITELE sa vina cu solutia: GUVERNUL MONDIAL al NOII ORDINI MONDIALE. Si am avertizat despre acestea cu 1-2 ani inainte de recunoasterea oficiala de inceperii crizei financiare in SUA si am si detaliat cum functioneaza mecanismul in articolul din 2008:

Criza financiara din SUA, etapa principala in edificarea NOII ORDINI MONDIALE

   Iar Romania n-a scapat din aceasta schema, ci din contra … Chiar daca Ponta sau sindicatele o vor lasa mai moale, cel putin intr-o prima faza, va fi cu totul neinteresant. Ceea ce trebuie sa se petreaca, se va petrece. Ba mai grav, vor profita din plin de starea de spirit a populatiei toti cei ce cauta solutii lumesti, constienti sau nu ca nu fac altceva decat sa se inregimenteze la repetitia generala a:

Ultima revolutie: NOUA ORDINE MONDIALA reala impotriva falsei “Noi Ordini Mondiale”

32 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on mai 11, 2010 at 8:15 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Anonim said, on mai 11, 2010 at 8:27 am

    @saccsiv
    ai vreun motiv pentru care mi-ai sters comentariul?
    Multumesc

    Apreciază

    • saccsiv said, on mai 11, 2010 at 8:34 am

      Anonim

      Nu. Nu stiu de care vorbesti. Poate l-am sters din greseala, dar nu-i nici la gunoi.

      Apreciază

      • Anonim said, on mai 11, 2010 at 9:04 am

        ok, np asta de mai jos, poti sterge comvesatia gata
        multumesc

        Apreciază

  3. Anonim said, on mai 11, 2010 at 8:28 am

    † Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-mă pe mine, păcătosul

    Vazut de la nivel de IMM lucrurile stau in felul urmator. Prin iconomia la Dumnezeu, s-a intamplat sa am cunostinta de urmatoarele lucruri (vorbim de o firma solida cu vechime si activitate in crestere):
    – aparitia supermarketurilor a dus la o scadere a preturilor ceea ce a fortat IMM-urile sa isi creasca activitatea pentru a avea preturi competitive iar pentru aceasta au fost necesare credite
    – dezvoltarea bancilor in fiecare cartier a dus la o crestere de 400% a chiriiilor pentru spatiile comerciale ceea ce a dus la dificultati pentru multi intreprinzatori care depindeau de ele
    – la sfarsitul lui 2008 toate bancile si-au mutat decizia asupra creditelor si liniilor de credit la Bucuresti
    – la inceputul lui 2009 daca incercai redimensionarea ratelor la creditele de investitii pe motiv ca piata e in scadere orice cerere se refuza (la mai multe banci franceze, austriece)
    – daca incercai mutarea unui credit catre CEC (banca cu capital de STAT) CEC nu prelua credite de la alte banci
    – daca incercai o prelungire a liniilor de credit la Exim Bank (banca cu capital de STAT) ti se puneau tot felul piedici, sa aduci garantii suplimentare, mai mult nu se prefera garantia FNGCIMM care e tot de STAT!!!
    – MAJORITATEA LINIILOR DE CREDIT TREC INAINTE DE PRELUNGIRE PRIN “PRELUNGIRE TEHNICA” DIN MOTIVE PUERILE CEEA CE INSEAMNA COMISIOANE PLATITE IN PLUS BANCILOR
    – daca solicitai o majorare de linie de credit in 2009 se ajungeau de la termene initiale de rezolvare de o luna la termene de 3-5 luni IN MOD INTENTIONAT SI RAU VOIT ceea ce ducea la o dezechilibrare majora orice calcule ai fi facut
    – discutiile au avut loc la nivel de directori, oameni binevoitori dealtfel dar “totul vine de la centru si nu depinde de noi”, “asa sunt normele BNR” sunt principalele motive pentru falimentarea IMM.
    – in fata acestor promisiuni ale bancilor IMM-urile SUNT LIPSITE DE APARARE intrucat NU EXISTA nici un organism sa le apere, un fel de OPC! In schimb bancile au CRB, CIP si Biroul de Credit. Frumos ne sta!
    – daca ai o incidenta de plata deja ai o mare dificultate in obtinerea/prelungirea unei linii de credit, ba chiar majorarea dobanzii, nu exista indicatori CALITATIVI, degeaba ai platit 1000 de instrumente de plata daca ai gresit cu unul esti condamnat la FALIMENT in caz ca ai o linie de credit, asta dovedeste o mare capcana in folosirea acestor instrumente (CEC/BO)
    – daca depui dosar pentru fonduri de minimis care la TV se dau in 1-2 luni din banii Ministerului de finante, in realitate nu primesti raspuns nici dupa 7 luni.
    – daca depui dosar pentru Fonduri UE termenul de rezolvare este incert, un dosar depus in septembrie 2008 a fost aprobat in mai 2010!!! Nu poti face nici un calcul si nici o baza pe asa ceva. De asemeni daca ti se cer documente lamuritoare termenul e de 5 zile in timp ce ei nu au nici un termen!! Unde mai pui ca Fondurile UE sunt tot banii romanilor, lucru putin cunoscut de publicul larg. Oricum intre timp in decembrie 2009 firma a intrat in insolventa
    – dintre cele 45 de masuri anticriza am stiinta ca ele sunt doar scriptic sau pentru clientele politice, de ochii lumii, in economia reala neajungand mare lucru
    – in ianuarie 2010 si Leasing-urile sunt raportate in CRB ceea ce duce la o ingreunare a activitatii firmelor ramase pe piata in caz ca acestea intarzie la Leasing nu li se prelungesc liniile de credit sau acorda altele noi si le baga in INSOLVENTA
    – unde mai pui ca e recunoscut faptul ca timpul trece mai repede (parerea mea ca datorita HAARP) iar oamenilor le trebuie mai mult timp sa interactioneze in timp ce computerele bancare (fiara) marcheaza dobanda luna de luna, chiar daca tu nu mai esti asa eficient deoarece nu mai ai atata timp
    – firmele care nu au credite depind de firmele care au si se formeaza astfel un cerc vicios din care singurul afectat e CETATEANUL ROMAN
    – din 5.000.000 populatie activa 4.500.000 au un credit la banci, de unde credeti ca isi vor achita acesti oameni creditele daca vor ramane fara loc de munca…si vedem ca raman?!?
    – DE UNDE CREDETI CA VOR ACHITA INTRETINERE, CURENT IMPOZITE CEI CARE NU AU CREDITE?!? NE VOR EXPROPRIA PENTRU NEPLATA UTILITATILOR PE TOTI?!?
    – de unde credeti ca vor achita bietii oameni care nu se calificau pentru credite normale “creditele providente” atunci cand efectiv NU VOR MAI FI BANI?!? Nu mai punem in calcul DAE de 260%
    – in mod cert se vrea o expropriere a tuturor romanilor pentru ca mai apoi fonduri de investitii internationale venite miraculos sa cumpere la pret de nimic proprietatile romanilor iar romanii sa plateasca chirii inrobitoare
    – cei care au credite sa se gandeasca de pe acum la o retragere la tara si viata simpla
    – functionarii din banci care MAI SIMT ROMANESTE sa isi dea demisia, nimeni sa nu se mai angajeze la banci, vor ramane astfel fara capital uman si veti salva tara de la un dezastru si nu e inafara legii sa iti dai demisia dar e crestineste, iti dovedesti dragostea de aproape, faci o fapta buna societatii, fiti solidari cu cei inrobiti printre care sunteti si voi, cei din banci!!!

    Vedem astfel ca sistemul este condus de la centru de o mana ce subjuga toata economia si o destabilizeaza, oricat ai considera o firma de solida. Mi-ar place sa depun marturie pentru cum se distruge un IMM in tara lui “sa traiti bine”, mai mult crezand in idee am pierdut si apartamentele personale (al meu si al parintilor-girate la banca pentru firma) dar asta e o tragedie personala care nu isi are rostul a fi discutata aci. Oricum mi-am dat seama ca “asa imi trebuie” si trag pentru pacatele mele trecute.

    Dureros e ca peste tot in jurul meu toate IMM-urile se comfrunta cu aceleasi probleme ceea ce ma duce cu gandul ca ar trebui sa ne trezim cumva, astia ne fac sclavi!

    Numai intoarcerea sincera si smerita catre Dumnezeu ne mai poate salva! Spovedanie, post si rugaciune pentru tara! Sunt cele 7 surle a Lui Dumnezeu cu care El ii cheama pe oameni daca nu vom asculta aceasta chemare urmeaza razboiul si mai apoi Anticristul (a se vedea Cararea Imparatiei – Arsenie Boca)

    Dumnezeu sa ne ajute si sa ne lumineze! Nu va fie frica, frica e de la diavol!

    † Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-mă pe mine, păcătosul

    Apreciază

  4. luchiana said, on mai 11, 2010 at 8:39 am

    Norii vremurilor apocaliptice se vad la orizont…Planul functioneaza perfect, pentru ca si noi am „ajutat” prin viata noastra fara de Dumnezeu (persoanele de fata se exclud) sa fie asa.
    Noi cei care stim ce vor elitistii ar trebui sa aplicam metodele noastre lasate de sfintii parinti care dau rezultate imediate: post, rugaciune, spovedanie, sfanta impartasanie, participarea la tainele bisericii.

    Sa fim uniti in rugaciune si sa ne multumim cu putin…

    Doamne ajuta-ne!

    Apreciază

  5. Manfred said, on mai 11, 2010 at 8:52 am

    Ma simt de parca mi-a dat cineva cu o maciuca in cap dupa ce am citit articolul:
    http://www.antena3.ro/stiri/politica/basescu-am-mers-prea-departe-nicio-tara-nu-si-permite-sa-cumpere-pampersi-cum-isi-permite-romania_98915.html

    Cum e posibil ca acest sinistru individ sa afirme cu atata nesimtire si cinism:

    „Pamperşi pentru copii şi toate nazbâtiile astea care au făcut bugetul României un buget de asistenţă… Pot sa spun cu oarecare duritate, dacă vrei să faci un copil
    , trebuie să ştii ce e aia, trebuie să-i poţi cumpăra pamperşi. Vreau să înţelegem că am mers prea departe. Nicio ţară nu-şi poate permite să cumpere pamperşi cum îşi permite România”

    Iata dragi compatrioti cine e de vina pentru criza economica. Iata de ce nu sunt bani si trebuie taiate salariile si pensiile. Iata categoria sociala asistata care inghite cu nesimtire banii de la bugetul statului: mamele si copiii nou-nascuti!
    Cred ca este cea mai macabra remarca facuta vreodata de vreun conducator al statului roman. Acest individ nu numai ca face jocul demonic al stapanilor lui, dar este el insusi un om demonizat! Iertati-ma, dar nu cumva familiile cu copii nou-nascuti ar trebui sa fie centrul grijii societatii? Aparent nu, se pare ca Romania condusa de acest Iuda al istoriei noastre nationale, trebuie sa promoveze homosexualitatea, sa legalizeze prostitutia, drogurile, sa scoata religia si icoanele din scoli, sa inrobeasca populatia cu acte biometrice spre a-i controla total, si in contrapondere sa taie orice sprijin pentru mamele si copilasii lor nou-nascuti. Cred ca ar trebui adoptat si la nivel oficial acest blazon al „clanului” Basescu (valabil de altfel pentru toti cei care de conduc): „Familia crestina trebuie sa dispara”. Oricum, aceasta deviza deja este evidenta pentru orice roman cu ochii deschisi.

    Nadejdea noastra sa fie numai la bunul Dumnezeu. Doamne-ajuta!

    Apreciază

  6. robert said, on mai 11, 2010 at 9:04 am

    din articolul citit mai sus, postat de saccsiv, reies urmatoarele:
    1. instigarea populatiei sa iasa in strada, ceea ce dupa parerea mea nu ar duce la nimic bun, deoarece trebuie sa intelegem ca mediul privat nu mai poate sustine bugetarii. Eu lucrez la privat de cand am terminat facultatea si nu am nici o siguranta; salariul mi-a scazut cu 45% (sotia nu este nici macar somera), dar n-am iesit in strada, cu toate ca am o familie de intretinut si rata la banca. TINETI CONT SI DE IMPACTUL SOCIAL DIN MEDIUL PRIVAT FRATILOR!!!
    2. sustinerea PSD-lui care si-a batut joc de tara asta cat au fost la guvernare cu masurile lor populiste. Sa ne spuna d-l Ponta ce masuri trebuiesc luate daca cheltuim mai mult decat producem???
    Hai sa fim seriosi fratilor, nici eu nu sunt adeptul imprumuturilor de la FMI, dar daca nu se iau masuri drastice trebuie sa mai facem si alte imprumuturi pentru a umple aceste gauri, iar aceste imprumuturi trebuiesc date tot de catre contribuabilii din mediul privat care sunt taxati la sange.
    In concluzie: GANDITI-VA LA IMPACTUL SOCIAL DIN MEDIUL PRIVAT UNDE EXISTA CCA 1 MIL DE SOMERI, SI AU FOST DISCOUNTATI ASPRU LA VENITURI.
    Sa ma iertati daca am suparat pe cineva, dar asta este adevarul.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • saccsiv said, on mai 11, 2010 at 9:08 am

      robert

      Deci tu ai inteles ca instig populatia sa iasa in strada si ca sustin PSD-ul …

      Apreciază

      • uncrestinortodox2 said, on mai 11, 2010 at 9:24 am

        PSD, PNL, PDL etc. tot o apă ş-un pământ! Vremurile acestea vin pentru păcatele noastre. Trebuie să recunoaştem că ne-am îndepărtat foarte mult de Dumnezeu, noi o ţară cu o tradiţie bimilenară ortodoxă.

        Apreciază

      • saccsiv said, on mai 11, 2010 at 9:31 am

        uncrestinortodox2

        Desigur, ai dreptate cand spui PSD, PNL, PDL etc. tot o apă ş-un pământ

        PARLAMENTUL si GUVERNUL Romaniei, marionete ale PAPUSARILOR planetari

        https://saccsiv.wordpress.com/2008/12/04/parlamentul-si-guvernul-romaniei-marionete-ale-papusarilor-planetari/

        De aceea am si indemnat:

        Comentariul zilei (02.12.2009): BOICOTATI CLASA POLITICA PRIN NEPREZENTARE LA URNE

        https://saccsiv.wordpress.com/2009/12/03/comentariul-zilei-02-12-2009-boicotati-clasa-politica-prin-neprezentare-la-urne/

        Apreciază

      • crip 81 said, on mai 11, 2010 at 4:06 pm

        ai perfecta dreptate , singura solutie de a determina clasa politica sa se schimbe este ca nimeni sa nu se duca sa voteze , dar ABSOLUT NIMENI . Insa vorba aia , n-ai cu cine bre , toti is niste …

        Apreciază

      • petre said, on iunie 17, 2010 at 4:44 pm

        Oricum cred imipare rau sa spun dar e adevarat romanii sint lasi si nu vor iesi in strada ! mai mult daca vor iesi din nou in strada cu sutele de mii nu se poate face nimic doar cu vorba buna si liniste caci acesti minunati nu vor ceda ! La liniste nu vor ceda ci vor fura in liniste fara sa-i deranjeze nimeni ! Numai cu forta vor ceda !

        Apreciază

    • uncrestinortodox2 said, on mai 11, 2010 at 9:27 am

      Eu, personal, am înţeles că PSD instigă lumea să iasă în stradă.

      Apreciază

      • Anonim said, on mai 11, 2010 at 10:23 am

        Sa nu uitam ca “ce se naste din pisica soareci mananca” sau “aschia nu sare departe de trunchi”, de ce credeti ca il scot atata pe Ponta la interval?!? stiu ca Basescu va cade intr-un fel sau altul… Sa nu cadem din lac in put, sa cautam alternative nepolitice gen Coja, Bataiosu, saccsiv, Stefan, ORICARE DIN NOI POATE FI O ALTERNATIVA MAI BUNA CU AJUTORUL LUI DUMNEZEU! Oameni nu oameni CU „O” MARE ! Oameni carore le pasa de aproape, crestin ortodocsi ! Daca se iese in strada sa fim si noi acolo macar sa ne rugam, poate putem chiar face ceva.

        Oricum alternativa de a mai imprumuta bani e fix pix. Trebuie inghetata economia si trecut la masuri de subzistenta pana se creaza o noua Romanie, o noua structura. Sectorul privat e la pamant, ce mai merge e din inertie. De unde vor avea bani pentru bugetari?!? Banii se vor devaloriza oricum si daca o vor face cand vor dori ei vor semana doar panica, mai bine sa hotarasca poporul prin Harul Lui Dumnezeu ca ACUM e momentul. Da, ACUM! Sa ne rugam la Dumnezeu sa faca o minune pentru tara asta greu incercata!

        Apreciază

      • saccsiv said, on mai 11, 2010 at 10:43 am

        Anonim

        sub nici o forma nu trebuie sa fim in strada

        Apreciază

      • Anonim said, on mai 11, 2010 at 10:55 am

        multumesc saccsiv, mi-am dat seama de eroarea facuta, poti insa detalia putin de ce? nu sunt foarte in clar si de aceea cred ca mi-a scapat.

        Apreciază

      • saccsiv said, on mai 11, 2010 at 10:57 am

        Anonim

        tema e importanta si voi scrie un articol separat

        Apreciază

      • Anonim said, on mai 11, 2010 at 11:17 am

        cred ca ar trebui sa o faci…AZI 🙂

        Apreciază

    • pepikul said, on mai 12, 2010 at 2:26 am

      Vadim Tudor presedinte! Macar e singurul care-L iubeste pe Isus!

      Apreciază

    • Dan said, on mai 12, 2010 at 12:06 pm

      Oameni buni, nu cadeti in capcana elitelor ! Strategia lor satanica este „dezbina si cucereste !” Vedeti ce au incercat sa faca si in Grecia, anume sa invrajbeasca amaratii ce lucreaza in mediul privat cu amaratii ce lucreaza la stat, sub pretextul ca cei de la stat au salarii nesimtite ! Exista salarii nesimtite la stat dar acelea sunt doar ale clientelei politice (in general functii de conducere), care reprezinta pana in 2-3 % din numarul bugetarilor ! Si nu ar fi o problema ca au salarii mari, pt. ca si la conducerea institutiilor de stat trebuie sa ai oameni de calitate, pe care nu ii poti tine daca ii platesti prost. Tragic este ca sunt platiti cu salarii mari niste incompetenti, numiti pe criterii politico-masonice ! Salarii mari mai gasesti in justitie, dar acolo e normal sa fie asa, plus ca ei se pot autofinanta din taxele de timbru, chiar la nivelul actual al acestora, numai ca ele merg in prezent la consiliile locale, iar nu la bugetul Ministerului Justitiei !!!. Celorlalti, le plangi de mila !
      Spui tu robert ca cheltuim mai mult decat producem. Perfect adevarat, dar tie ti s-a pus in fata o tinta falsa, asa cum taurului la corida i se pune in fata pelerina de culoare rosie a matadorului ! Taurul sunteti voi cei din mediul privat, pelerina rosie sunt bugetarii, matadorul sunt elitele masonice. In loc sa va repeziti spre cel ce urmeaza sa va infiga sabia in inima, va repeziti inspre manta !
      Iti spun eu de ce cheltuim mai mult decat producem ! Pentru ca avem conducatori lasi si hoti, care nu apara interesele nationale, ci joaca precum le canta cei de afara ! Pentru ca in loc sa fim granarul Europei importam 70-80 % din produsele agrozootehnice, iar terenul nostru arabil sta parloaga…Pentru ca achizitiile publice se fac „cu dedicatie” la preturi de 2-3 ori mai mari decat cele normale si se cumpara si ceea ce nu este necesar… Pentru ca statul roman nu este lasat de catre UE sa sprijine intreprinderile de stat sau micii producatori prin subventii, care cica sunt anticoncurentiale ! Stii ca statul roman nu poate capitaliza CEC-ul, banca de stat, fara a cere voie de la Bruxelles ?! Asta in timp ce Franta, Germania etc. acorda la greu subventii in agricultura si ajutoare in industrie si sistemul bancar ! La ei ajutorul de stat este intotdeauna permis ! Normal ca produsele lor sunt mai competitive decat ale noastre in astfel de conditii !Nu vedeti ca suntem prostii Europei, ca ne-au distrus productia si ne-au transformat in tara consumatoare ? De ce statul roman nu poate sa se imprumute de la Banca Nationala a Romaniei, care are rezerve de peste 20 miliarde de euro ? In schimb, Banca Nationala imprumuta bancile private, iar statul roman se imprumuta de la acestea, evident cu adaosul de dobanda aferent !!! Sau iata, se imprumuta de la FMI care pune conditii total ilogice, care nu fac decat, in numele reducerii cheltuielilor bugetare, sa scada consumul, sa creasca numarul falimentelor si somajul, cu consecinta…scaderii veniturilor bugetare !!!
      In concluzie, nu angajaţii de la stat sunt cauza dezechilibrului bugetar din Romania. Vina aparţine elitelor mondiale, dar in principal clasei conducatoare de proasta calitate pe care o avem, care joaca asa cum i se canta…muzica straina.
      Singura solutie in acest moment ar fi desfiintarea partidelor politice, transformarea romaniei in republica parlamentara, cu presedinte decorativ (vezi Germania), formarea parlamentului exclusiv din parlamentari independenti, alesi uninominal de catre popor, care sa raspunda exclusiv in fata alegatorilor, si nu in fata unei conduceri de partid, cu posibilitatea revocarii lor pe parcursul exercitarii mandatului prin minireferendumuri locale, atuci cand se constata ca nu mai reprezinta corect comunitatea care i-a trimis in parlament, formarea unui guvern de tehnicieni, iesirea imediata din UE si din acordul cu FMI, dezvoltarea tarii potrivit intereselor nationale, cu bani imprumutati de catre stat de la Banca Nationala a Romaniei cu dabanda redusa, stabilirea cursului valutar printr-un mecanism exclusiv intern, suveran, fara interferenta speculatorilor financiari externi care in prezent ne pot modifica cursul asa cum vor ei (tocmai de aceea este indisponibilizata rezerva valutara a Romaniei la acest moment, pentru a se putea contracara atacurile asupra cursului valutar…) nationalizarea si instituirea unor monopoluri de stat in domeniul resurselor naturale, energiei si altor domenii strategice (productia de medicamente si vaccinuri, sistem bancar) si cel mai important, CONSULTAREA POPORULUI PRIN REFERENDUM ori de cate ori se iau decizii majore (amplasarea de baze militare straine pe teritoriul tarii, intrarea in aliante politico-militare, imprumuturi externe si achizitii ce depasesc valoarea de 1 miliard de euro – vezi contractul de achizitie avioane militare F-16). Este de asemenea necesar sa fie promovate valorile crestine, sa se promoveze imbogatirea prin munca, sa se verifice averile si sa fie confiscat tot ceea ce depaseste posibilitatea de a fi realizat prin veniturile declarate. Prezumtia de nevinovatie este o idee frumoasa, dar potrivita pentru o cu totul alta societate decat societatea romaneasca actuala !
      Ai idee, Robert cati bani se vor gasi dintr-odata prin astfel de mijloace ? Cred ca bugetul tarii se va dubla, ba chiar tripla !!!
      Din pacate, nu vom trai niciodata asa ceva. Pentru ca e scris ca vom merge din rau in mai rau, vom trece prin falimente ale statelor nationale ca pas necesar pentru instituirea guvernarii mondiale, pana la inoirea tuturor lucrurilor.
      Nu vreau de la voi decat sa stabiliti in mod corect cine sunt cei vinovati, sa intelegeti odata cine este dusmanul. Ar fi pacat sa ajungem sa ne omoram unii pe altii, noi care suntem in aceeasi „oala” spre satisfactia „elitistilor”.

      Apreciază

  7. […] Comentariul zilei (11.05.2010): BASESCU, marioneta ELITELOR, identifica printre cauzele actualei crize si parintii care fac copii fara sa aiba bani de pampersi … De ce continua preseditele natiunii acest joc periculos? E cumva DEMONIZAT? Posted in Traian Basescu, copii by saccsiv on mai 11, 2010    Iata comentariul postat de cititorul Manfred la articolul FMI si guvernarea Basescu vor reusi in ceea ce s-au straduit: REVOLTA POPULATIEI …: […]

    Apreciază

  8. Alexandru said, on mai 11, 2010 at 10:31 am

    Fratii mei, e ca in filmele americane cu cliseul acela al „politistului bun” si al „politistului rau”. Din pacate la fiecare 4 ani astia isi schimba intre ei rolurile.
    Mai mult, practica asta prinde pt ca oamenilor le plac povestile: un om rau a venit cu ceata lui si a asuprit o tara si apoi un om bun si drept a aparut impreuna cu prietenii lui si i-a batut pe cei rai si ne-a salvat pe toti…
    In triunghiul nevrotic noi suntem victima si taberele politice joaca pe rand salvatorul si persecutorul.

    Domnul nostru Iisus Hristos sa ne miluiasca pe noi pacatosii!

    Apreciază

  9. leo said, on mai 11, 2010 at 10:32 am

    A protesta in strada nu este crestineste! Maica Domnului nu ne va lasa neajutati daca vom cere asta de la ea! Si nu numai atat! Ea este GRABNICA ajutatoare si acoperitoarea tuturor crestinilor! Daca ne vom comporta duhovniceste toate se vor rezolva! Stiam ca vor veni aceste timpuri, si iata ca ele au venit! Sa avem nadejde si sa profitam la maxim de prilejul de a ne arata credinta si dragostea! HRISTOS A INVIAT!….pentru ce sa ne mai temem?

    Apreciază

    • uncrestinortodox2 said, on mai 11, 2010 at 11:05 am

      De ce să nu ieşim? Fenomenul `89 spune multe. Pe urmă bine ar fi de am conştientiza starea de păcătoşenie în care am ajuns!

      Apreciază

      • parereamea said, on mai 11, 2010 at 12:27 pm

        Fenomenul ’89? Cei multi si fraieri care au iesit in strada cu ochii inchisi, ca pionii pe tabla de sah si au facut jocul celor care voiau puterea peste RO? Cat la suta din populatia tarii avea macar vaga banuiala ce se intampla? 0,0000…1 %?
        Cine are interes sa se mai intample o data? si inca o data? si tot asa….de cand istoria…
        Cati s-au desteptat intre timp sau li se pare ca s-au desteptat si au inteles…. si acum in sfarsit stiu exact pentru ce ies in strada?
        Ies in strada ca sa formeze ei guvernul? parlamentul? Sa conduca tara? Sa schimbe legile economiei?….Nu… ei ies cu mana intinsa sa li se dea iarasi pomana de la politicieni….
        Cine vrea sa schimbe ceva si crede ca are puterea sa o faca, trebuie sa o faca organizat, pe cont propriu, sa-si asume tot. Cine nu, sa stea acasa si sa se roage.

        Sa ies in strada ca sa-l satisfac pe catelul lătrator de serviciu, Ponta?
        Nu, mersi, nu am luat salar de la stat niciodata, nu astept sa ma creasca statul.
        Cine vrea cu adevarat se descurca oricum, nu are nevoie de „pampersii” statului.
        Atat timp cat nu joci dupa regulile lor, nu au cum sa te controleze si sa te faca sa depinzi de ei.

        Apreciază

  10. kosk said, on mai 11, 2010 at 12:55 pm

    „cine vrea cu adevarat se descurca oricum nu are nevoie de „pampersii” statului. Atata timp cat nu joci dupa regulile lor nu au cum sa te controleze si sa te faca sa depinzi de ei”
    Tu dupa care reguli „joci” in prezent, @parereamea? A patronului tau? Ale tale? Sau ai dat-o pe haiducie.. 🙂

    Apreciază

  11. Alex said, on mai 11, 2010 at 2:32 pm

    http://www.unimedia.md/?mod=news&id=19072

    „Începând cu 1 ianuarie 2011 cetăţenilor moldoveni le vor fi eliberate doar paşapoarte biometrice…”

    Apreciază

  12. em said, on mai 11, 2010 at 4:15 pm

    nu are rost sa iasa nimeni in strada. Intr-adevar sa nu uitam „fenomenul 89”, dupa cum bine spunea cineva. Au murit nevinovatii, visatorii, idealistii si s-au ridicat lichelele. Nu are rost sa iesim in strada pt ai ingrasa alte putori fara scrupule.
    Macar de data asta sa ne pastram calmul.
    Mai bine rugaciune si incredere in Dumnezeu.

    Apreciază

  13. Anonim said, on mai 11, 2010 at 9:22 pm

    Din Cararea Imparatiei a Parintelui Arsenie Boca:

    „Când legile şi stăpânirile sunt împotriva lui Dumnezeu nu le ascultăm tot din acelaşi motiv, pentru că Dumnezeu nu mai este autoritate de spijin a unei legi sau a unei stăpâniri împotriva Sa. Reacţionăm însă împotriva păcatului ateismului fiindcă e păcat împotriva Duhului Sfânt, păcat împotriva Adevărului, şi Dumnezeu este Adevărul, pentru vina aceasta. Dar stăpânirea poate să ne taie capul şi să facă cu noi ce va vrea că o ascultăm.”

    „Înzestrările lui Dumnezeu nu sunt date ca simple ornamente de care să ne bucurăm numai noi.”

    Sa ne inventariem „talantii” si sa purcedem a face ceva! Eu cred ca rugaciunea e raspunsul, rugaciunea si postul insotite de spovedanie sincera din inima. Voi parafraza o scriere a Parintelui Arsenie – ce ii lipsea unei anumite tari ca sa nu cada, raspunsul a fost 6 oameni credinciosi. Haideti sa credem si sa nu deznadajduim !

    Apreciază

    • petre said, on iunie 3, 2010 at 9:09 pm

      Pina ajungi la d-zeu te bat sfintii! ! Sa nu uitam ca in 89 a fost posibil datorita faptului ca Rusii doreau o schimbare ! De aceea am fost pacaliti ptr ca s-au implicat pe de-o parte Rusia si pe de alta Occidentul ! Acum nu prea cred ca la o alta revolta se mai implica cineva ! Atit atentie sa nu puna mina alti sarlatani cu masca !Numai in strada se poate face ceva ! Din toamna o sa vedeti ravagiile FMI-ului taxe mari pe case inflatie galopanta scumpiri de alimente gase case pierdute si confiscate de banci si in citiva ani de stat ptr neplata taxelor !vom fi mai rau cu mult decit Argentina Argentina a avut un avantaj ce nimeni nu-l baga in seama : clima mai calda decit in Romania si nu prea au avut nevoie de gase sa-si incalzeasca casa !

      Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: