SACCSIV – blog ortodox

Apar in presa on-line comentarii semnate “saccsiv”, postate de cei ce au creat “Saccsiv’s pe bloc”?

Posted in saccsiv by saccsiv on aprilie 26, 2010

   Fratii de la RAZBOI INTRU CUVANT mi-au semnalat urmatoarele comentarii semnate “saccsiv” si postate la articolul din Adevarul, Stephen Hawking avertizează: Ar fi mai bine ca oamenii să evite contactul cu extratereştrii:

saccsiv25.Apr.10-22:11hs

Blasfemie , asa ceva nu exista , sfinti parinti si moastele izvoratoare ne au invatat ca sarpele e ascuns in iarba cu un mar in mana . La momentul oportun trebuie sa fugim in paduri si in munti unde sa mentinem aprinsa candela ortodoxiei , luptand aprig contra elitelor si a cipurilor .

saccsiv25.Apr.10-22:17hs

Cum adica Allah ? Cum spunea avva Macarie Betivul din Novosibirsk , Dumnezeu e Iahweh care i se spunea Elohim pentru ca era mai multi . Pe blogul meu sacsiv\\\’s blog militez impotriva elitelor si pentru re intoarcerea ortodoxismul originar , cel mentionat in Biblie , dupa cum spunea Iahweh , sa ne taiem imprejur toti prunci , nascuti in neamul nostru sau cumparati cu argint .

saccsiv26.Apr.10-00:19hs

Fratilor , nu exista extraterestri , asa blasfemie nu s-a mai pomenit de pe vremea catharilor , biserica kgb si stilisti sant in spatele teoremei cu extraterestri i , sugerand insusi ca Iahweh ar fi extraterestru , asa ceva e cu neputinta pentru ca doar ereticii catolici sustin teoreia extraterestra , iar acestia vor arde in iad caci alesii santem noi , ortodocsii santem adevaratii luptatori anti elite , Soros , finantisti lacomi si refuzam cipuirea cu cipuri a tomberoanelor de gunoi , asa cum se intampla deja in Anglia , 666 e aproape de mana si fruntea noastra . Sa taiem padurile si sa ne facem salasuri pentru a supravietui armaghedonului .

saccsiv26.Apr.10-00:29hs

Urmati lupta pe saccsiv.wordpress.com , unde eu si iechipa mea , luptam si traducem articole impotriva sistemului . Nu in ultimul rand semnati petitia impotriva uniunii ieureupene si a nato , 2 organe iudeo masone care venereaza pe Mamona . Adica spala creierele prin ierbicide si vaccinuri in alimente . Trezitiva fratilor , Rusia e cea care ne va elibera din jugul occidental care ne aduce doar rele . Maicuta Rusie este taramul ales al sperantei si un loc binecuvantat cu pace si bunatate , un adevarat paradis al pacii .”

   E posibil ca autorii sa fie tot cei ce au facut si dublura aceea de blog Saccsiv’s pe bloc.

   Cazuri asemanatoare au mai fost, de exemplu lui Cl. Tarziu si R. Codrescu le-au facut starpiturile bloguri „clonate” in forme batjocoritoare. Tarziu il depistase ca autor pe un popa securist de la Teologie, Adrian Gabor. Un tip foarte pervers si periculos, ce isi batea joc si de parintele Justin …  

   E limpede ca asemenea scursori nu sunt crestini si apartin unei categorii ce mai cuprinde provocatori si infiltrati in tabara anti-sistem. Uneori fac bloguri asa cum am aratat mai sus, alteori posteaza comentarii tembele pentru a denigra, asa cum au facut la articolul din Adevarul. Sau ii provoaca pe criticii SISTEMULUI, pana dincolo de limita rabdarii, pentru a-i acuza mai apoi de rasism, homofobie, xenofobie si tot ce se mai gaseste in dictionarul politic corect.

   Insa cea mai distructiva dintre actiunile lor este infiltrarea: atunci cand isi pun  masca de traditionalisti (eventual inclusiv cea de activisti ai calendarului vechi sau nou) sau pe cea de luptatori anti-sistem. Ei adopta un discurs ce la inceput pare in regula celorlalti din tabara pe care vor s-o viruseze. Apoi frazele lor devin din ce in ce mai dure, mai vehemente, sfarsind prin a produce greata oricui are nefericirea de a incepe tocmai de la ei, studierea temelor fundamentale ale taberei traditionaliste sau anti-sistem.

   De ce o fac? Deoarece constienti sau inconstienti sunt slugoii satanei, niste crestini adevarati neputandu-se ocupa de astfel de imbarligaturi. Unii dintre ei insa, chiar sunt lucratori ai SISTEMULUI si o fac organizat, alocandu-si pentru bani tot timpul necesar.

   Cei ce au facut blogul Saccsiv’s pe bloc, au sters primele articole, caci efectiv duhneau a anti crestinism si a politica pro SISTEM. Pasaje din ele insa puteti gasi la:

Ura unor activisti stilisti impotriva mea a atins patologicul. Sau au o misiune? Au scos blogul “Saccsiv’s pe bloc”

   Am postat acest articol pentru a semnala noua lor actiune, cea de a comenta cu numele meu. Anterior incercasera sa-si promoveze blogul pe site-uri ortodoxe, de aceea am si scris prima data despre ei, pentru a avertiza fratii sa nu cada in capcana.

   Administratorul unuia dintre blogurile ortodoxe unde incercasera aceasta miscare, mi-a transmis si niste date ale lor:

Autor : sacsiv (IP: 89.46.186.196 , 89.46.186.196)
Email : konstantin@newmail.ru
URL    : http://sacsiv.wordpress.com

   Nu imi bat prea mult capul cu ei, caci intre altele, mai au desigur si sarcina de a-mi distrage atentia de la lucrul meu. Voi posta insa si un anunt la loc vizibil, undeva in dreapta blogului, pentru a avertiza pe oricine intra pentru prima data pe saccsiv ca exista si asemenea manevre.

   Inchei postand cateva dintre comentariile de pe Saccsiv’s pe bloc, caci ii regasim pe unii ce au comentat si pe aici si este util sa intelegem cat ii duce capul. Precizez ca in afara de razvan, nici unuia dintre ei nu ii ingradisem accesul de a posta, asa cum in mod mincinos declara cativa. Dar de acum, o voi face. Adaug insa ca multora dintre ei le-am spus-o clar ca ratacesc grav, cum ar fi de exemplu gil, ce promoveaza ideea ca Obama este … antihristul. Iar despre naayram, puteti citi la:

Un tigan nervos ma ameninta

   Consider ca este foarte posibil chiar ca unii dintre comentatorii de mai jos sa fie implicati in actiunea blogul fals.

   La articolul pagina de comentarii:

gil said, on aprilie 17, 2010 at 11:27 am  

pentru ca saccsiv cel tiranic e viclean(adica are un loc de dialog cu cei de pe vechi dar ce dialog vrea el din moment ce taie comentariile celor de pe vechi poate fi)si lasa numai pe cei ce joaca dupa melodia lui sa comenteze,vin si eu cu intrebare pentru VASILE:mai gura mare de unde sti tu ce i s afacut lui sfintul Glicherie?ai vazut tu ceva?tu esti din alta biserica,a lui cleopa si asa ca te intreb de biserica ta:cum era starea lui cleopa cand l au cautat sa l faca sfant la 7 ani de la moartea lui?asta nu stii?hai ca doar e biserica ta!! daca nu stii iti spun eu inceputul:ca sa l socoata sfint lumea pe daniel p. al tau au facut tot ce au putut sa l gaseasca sfint pe cleopa si apoi reiesea ca si ucenicul lui e sfint!!si la 7 ani de la moartea lui cleopa au umblat de l au dezgropat pe invatatorul lui p. daniel!! si ce au gasit de nu l au canonizat???

gil said, on aprilie 17, 2010 at 2:03 pm

pe blogu lui saccsiv cel nou a aparut un filmultz cu un soare noaptea in s.u.a. si comentatorii erau cei mai distractivi posibili:ca era un fulger globular,ca era un ochi ocular,ca era experiente nasa..rasu lumii si e un blog care zice se ie religios mai frate si canoane si sfinti si..aa mai zice unu ca sa l lasam pe Doamne Doamne ca nu a facut El nimic…astia sant fratilor cei ce gandesc la fel ca saccsiv:niste betze de besbol ,fraierii lumii dar cu pretentii de sfinti calauzitori,de faruri luminatori,spirituali cugetatori,aplaudaci ai multimii violente

ariveronica said, on aprilie 17, 2010 at 8:13 pm

sai fie rusine lui saccsiv ca teau amenintat. a demonstrat ca face parte din clanul activistilor si securistilor se stil nou sia dat arama pe fata ca porcu daca nul scarpini cum ii place lui se intoarce si te musca.a strigat repede ca un tigan ACTIVISTII,CALNDARISTI ! ma attaca ma jicnesc.ai facut rau ca ai sters blocu voiam sati trimit un comentariu adevarat.chiar daca aveai in intentie sa nul mai continui cum lai inceput,ar trebui sal pui la loc .inainte sal scrii nu tia fost frica si acum iti este?ce nu stiai ca sint securisti ?sau ai vrut sa verifici pe pielea ta?

sacsiv said, on aprilie 17, 2010 at 8:52 pm

Mi-a fost atrasă atenţia că persoana respectivă are nişte probleme psihice şi că este mai bine să fie lăsată în pace să-şi continue joaca de-a pastorul prevestitor de intrigi masonice. În cazul unei sinucideri, eu aş fi plătit pt asta.

Mărturisirea credinţei nu se face doar pe internet, iar cine se ascunde în realitate şi de frică sau de ruşine nu mărturiseşte dreapta credinţă, acela se leapădă de Dumnezeu. Nu regret nimic din ce i-am scris, şi nici de ameninţările lor virtuale nu-mi este frică, pt că sunt virtuale şi nimic mai mult, iar dacă ar fi fizice tot nu ar conta (posibil să rezulte nişte evenimente foarte distractive) deci tot eu ies în cîştig indiferent de cum se termină.

ariveronica said, on aprilie 18, 2010 at 5:19 pm

nui nevoie sa te apuce un atac de mila , ca cei ca saccsiv nu se sinucid chiar daca ameninta citeodata,eu in locul lui as cauta raspuns de ce Dumnezeu a ars sodoma si gomora acolo e raspunsul vietii lui.acest raspuns nu e un peste ca toti ceilalti ce ia dat Mintuitorul pe munte de mincare,ci o balena pe care va trebui so inghita de vrea sa se mintuie.atunci pune blocu la loc .ce lucrezi la demolari?:))

sacsiv said, on aprilie 18, 2010 at 6:03 pm

nu am mai pus la loc toate jignirile pentru că doar or să-l întărîte mai mult, dar am lăsat unele pagini care au fost cît de cît amuzante

gil said, on aprilie 18, 2010 at 6:32 am

saccsiv prin comportamentul sau si mai ales al batutilor in cap nou calendaristi spun ca nu e dogma calendarul si le place asa catolic,zic nu e dogma barba ,mustatza la preoti si au preoti ca niste poponari,zic ei nu e dogma.. si schimba ce vor si cand vor,ba se mai si supara pe cei ce le arata ca gresesc! au in fatza lor randuiala si predicile sfintilor ,dar ei vin cu niste vrajmasi ai adevarului si zic:cum puteti voi sa spuneti ca astia nu sant sfinti cand tot poporul zic ca sant sfinti!! la ei nimic nu este dogma,nimic nu e gresit de aceea nici un preot nu este caterisit ,nici un episcop caterisit,comunismul neanatemizat,conducatorii care au legalizat avortul nu sant dati anatemei..bine rau banu sa iasa! si se mai si sperie cand aud alta parere:saccsiv sterge i comentariul,saccsiv cum de l lasi sa vorbeasca,fiti atenti ca va dau spam daca faceti greseli gramaticale..astea bineinteles la cei de pe vechi,ca fratii lor in ecumenism au voie sa vorbeasca urat,au voie sa vorbeasca ce vor

naayram said, on aprilie 18, 2010 at 11:58 am

Salut blog-ul si blogger-ul.

Saccsiv este un om cu 2 fetze .

Ma ameninta ca ma poate ucide, desi eu nu am spus asta depsre el.Ma jigneste si zice ca e crestin.Rade de toti romii .Spune ca ne-am inmultit fara masura.El e cel care pune masura neamurilor.

Saccsiv e un las.Daca era un adevarat crestin ma suna ca i-am dat numarul de telefon sa stam de vorba.Daca era un adevarat barbat ma cauta sa vorbim fata catre fata omeneste si nu dupa“ blog-urile gri“.

gil said, on aprilie 18, 2010 at 4:40 pm

problema mai naayrame e ca nu stie ce vrea,nu are un tel,nu are niste reguli,e dupa cum bate vantul

vaska said, on aprilie 18, 2010 at 5:30 pm

poate aici o sa ne intelegem normal cei care deranjam prin alte locuri. multumim CP.

Scopul acestor discutii ar fi sa castigam ceva duhovniceste si sa intelegem semnele vremurilor,ca Mantuirea nu e subiect de scandal ci e cel mai mare EXAMEN la care trebuie sa ne prezentam cu “frica si cutremur” si nu cu “fituici” papistase.

vor fi cutremure….luna si soarele se vor inrosi…..va cadea foc din cer….vesti de razboaie…..le cam traim fratilor

Parca vad ca nu dureaza mult si vin “corbii” si iar ….ha ha voi stilisti, schismaticii, neascultatorii..,,

Cred ca cel mai bine ar fi (si chiar va rog ) sa-i ignoram. Insa nu cred ca ar trebui sa tacem atunci cand isi vor bate joc de credinta si de Sfinti!

gil said, on aprilie 19, 2010 at 7:51 am

asa cum spune vaska,asa se intampla in general la toti oamenii,ai vechi sau mai noi:trce viata pe linga noi si nici nu ne am dat seama de ce am trait! cei vechi nu l au recunoscut pe Hristos(unii chiar daca l au recunoscut nu l au vrut),iar cei de acum il vedem pe antihrist si nu l recunoastem,ii zicem ca e doar un conducator politic..adica ne conformam profetiilor care spun ca oamenii nu l vor recunoaste pe antihrist!!pentru ca oamenii in mintea lor bolovanoasa ii viseaza un om rau!! dar el este VICLEAN:zice ca e bun si omu prost zice:cum sa fie rau cand zice ca e bun?? sfintii la inceputul crestinismului erau mereu atenti la ce mai inventeaza dracii sa i insele pe oameni(si erau sfinti) dar noi oamenii de acum mai santem atenti?

uncrestinortodox2 said, on aprilie 19, 2010 at 6:39 pm

confesiune publica recunosc ca sunt homosexual si a-mi place sa o primesc la poponetz dar sa nu mai afle colegi mei de seminar teologic k nui bine

naayram said, on aprilie 20, 2010 at 4:13 am

Pt ca saccsiv viteazul imi sterge comentariile postez aici.

https://saccsiv.wordpress.com/2010/02/25/un-tigan-nervos-ma-ameninta/#comments

i.mardan said, on martie 1, 2010 at 1:25 am

“In viata mea nu am vazut o mai mare scamatorie cu ,,dovezi”luate din context.Hai sa-ti dau eu o pseudodemonstratie,asemanatoare cu a ta.Ai citit,,Vedele”?Acolo se vorbeste de o populatie alba(ariana=nobila)venita din vest,numiti RAMANI.Acestia au trait acum cateva mii de ani in Europa,inainte sa ajunga in India,unde au fost declarati zei si au condus poporul auohton cateva sute de ani(daca nu crezi,citeste scrierile respective).Dupa cum se stie,cea mai veche civilizatie a Europei au fost pelasgii(hiperboreenii)dupa scrierile lui Herodot.Hiperboreeni inseamna,,locuitorii din Nord”.Pentru vechii greci,locuitori al Nordului erau toti cei ce traiau dincolo de munti,ori acei munti situati la Nord de Grecia erau Carpatii.Din care se trage concluzia ca populatia RAMANA(conducatori ai triburilor din zona Indiei)au fost stramosii ROMAN-ilor.Ei au adus cu ei scrierea sanskrita(SAN=SFANT,SKRITA=SCRIERE).Dovezi stintifice?MAMA=MEDAR,TATA=PEDAR(Padre),BRAT=FRAT(E),DO=DOI,NO=NOUA,DUJMAN=DUJMAN,JIV(VIATA)in romana JIVINA(VIETUITOARE).UNELE din aceste CUVINTE SE GASESC SI IN ALTE LIMBI INDO-EUROPENE,DAR DOAR IN LIMBA ROMANA POT FI GASITE IN TOTALITATE.CONCLUZIA?Stramosii ROMAN-ilor au fost RAMAN-ii.LIMBA UNICA DIN CARE SE TRAG TOATE LIMBILE INDOEUROPENE A FOST LIMBA VORBITA DE STRAMOSII NOSTRI,CARE AU FOST,,ZEI”PENTRU STRAMOSII VOSTRI.Vezi ce usor se pot rastalmaci si,,combina”franturi de adevar?In alta ordine de idei reprezentanta ONG-ista a tiganilor,Delia Matache(?)spunea ca numele de,,rom”provine din substantivul,,dom”care inseamna,,om”.Dovezile ,,fonetice”date de ea erau la fel de elucubrante ca ,,dovezile”tale.ACUM HAI SA-TI DAU EU EXPLICATIA DENUMIRII LIMBII,,ROM”SI CA FARA SA VRETI,SAU FARA SA STITI,FACETI DELICTUL DE UZURPARE DE IDENTITATE.Voi ati ajuns in Europa prin Imperiul Bizantin,unde ati locuit o perioada.Din limba greaca ati luat unele cuvinte,cum ar fi,,PANCI”=PENTA=CINCI.Grecii se numeau,,romei”adica urmasi ai romanilor,tinand cont ca ei au fost locuitorii vechiului Imperiu Roman de Est.Totodata,in vestul Imperiului Bizantin(partea europeana a Turciei)se afla provincia numita,,RUMELIA”.Locuitorii acestei provincii(cu trasaturi europene,nu asiatice)se considera descendenti ai romanilor.adica stramosi de-ai poporului nostru.De acolo v-ati luat denumirea limbii.Restul e can can.“

Mardane rasistule asculta:

-in scrierile sacre indiene se vorbeste de o populatie ce se numea roma sau ramana.Nu se stie ce erau.Dar se stie ca erau o casta mixta.Deci din pc de vedere al sistemului de caste nu erau puri,in India casatoria facandu-se doar in interiorul aceleasi caste conform Dharma Manava Shastra.

-rasa aryana nu este rasa alba europeana, doar popoarele indiene sunt ariene.De altfel “arya“ inseamna nobil in sanskrita.

-dupa parerea ta:

SAN=SFANT,SKRITA=SCRIERE, dar se vede ca esti incult caci samskritam inseamana:

sams=pus laolalta,aranjat,polizat ,artificial,kritam=creat,facut, deci “limba creata artificial“-samskritam.

Limba sanskrita nu s-a vorbit niciodata , fiind folosita doar in temple.Ea fiind creata de preoti din limba/limbile prakrit(natural,normal).

-in greaca nu exista “panci“-aces cuvant inseamna cinci in toate limbile Indiei-incultule!

-LIMBA ROMANI este o limba sanskrito-prakrita asa cum sunt toate limbile Indiei.Vocabularul limbii mele este in intregime indian ca si gramatica.

-multe popoare se numeau roma in India si se mai numesc si acum.In limba coptilor acest cuvant inseamna barbat.Este doar un hazard lingvistic urmasule

nedemn al vitejilor daci !

-dom sunt o populatie indiana si nu au de a face cu noi.Romii au plecat toti din India.

-limba Romani/Ramani nu este un dialect indian-ea este o limba cu reguli gramaticale proprii!

-hai sa iti spun ceva nou:toate limbile sunt de oigine prakrito-sanskrita.De aceea se gasesc cuvinte asemanatoare in toate limbile.

-esti un INCULT!

CAN CAN E IN CAPUL TAU !

Publicat de naayram la 20:48

maddog said, on aprilie 20, 2010 at 4:43 pm

Sa inteleg ca nebunul a amenintat ca se sinucide ? Am lipsit o perioada de pe net , si nu sant la curent cu noutatile . Oricum respectivul are o misiune precisa , si merita o mica corectie virtuala .

gil said, on aprilie 22, 2010 at 9:40 am

madooog am vazut cu totii reactia lui saccsiv cel de pe nou si am ramas uimiti!!ziceai ca ia furat cineva oxigenul!!prea se credea singur pe lume!!si cand a vazut ca nu e singur a facut o criza,doua,parca la vazut p babau

gil said, on aprilie 20, 2010 at 5:10 pm

este normal ca fiecare sa si apere credinta,dar ca sa o aperi trebuie sa o si cunosti,asa ca e ridicola lupta pentru apararea credintei la figuri de stilul nou care zic:ce mai vor si astia cu stilul vechi,dar ce e cu intoarcerea Iordanului ca pina acum n am auzit!! pai daca de Iordan nu a auzit ce fel de aparare e asta??e ca un judecator care vrea sa te apere dar e mut,e surd si chior

FSB-GRU said, on aprilie 22, 2010 at 3:45 pm

@naayram

Esti de etnie roma,frate?Te intreb foarte serios si la fel de serios iti spun ca am un respect mai mare pentru romi decat pentru unii romani ortodocsi,care au studii inalte…si fac filme porno.Eu am observat de mult viata romilor,stiu ca nu e usoara,mai ales a femeilor care sunt mai supuse si intradevar au feminitate,caldura,un farmec aparte.Pacat de barbatii care nu stiu sa aprecieze sufletul femeii lor,de aceea se intampla nenorociri.Femeia este darul barbatului…insa un dar trebuie meritat.Iar nemultumitului i se ia darul.

Saccsiv si altii nu au inteles cum e treaba cu ascultarea femeii fata de barbat.

Apostolul Pavel spune ca barbatul ce-si iubeste femeia se iubeste pe sine.Pentru ca femeia este luata din barbatul ei.Barbatul este capul femeii,asa cum Hristos e capul Bisericii.Femeile trebuie sa se supuna barbatilor lor in toate,INTRU DOMNUL,CUM SE CUVINE.

Problema este ca cei ca Saccsiv vor ascultare neconditionata a femeilor fata de ei.Prietenii stiu de ce.

naayram said, on aprilie 23, 2010 at 5:40 pm

FSB-GRU:

Da sunt rom

sacsiv said, on aprilie 24, 2010 at 7:54 am

eu sunt rom, tu eşti ţigan, aşa este corect să se zică ŢIGAN nu “rom”, NEAMŢ nu “doici”, GRUZIN nu “georgian” etc.

Denumirea de ROM nu este antică, ci din 1972 de la un congres de la Londra (a participat şi Mădălin Scoicu) unde au hotărît aducerea ţiganilor din Balkani şi Rusia şi asimilarea lor forţată în populaţia autohtonă, cei mai mulţi au fost aşezaţi în locul saşilor care au fugit în Europa şi acum nu pot să se mai întoarcă din pricină că ai tăi nu vor să părăsească casele naţionalizate.

Bălăria pe care ai scris-o mai sus nu se potriveşte deloc cu adevărul istoric, strămoşii tăi nu au fost niciodată zei pt nimeni, au fost ultima castă. Iar ca dovadă că sunteţi “neamuri spurcate” (aşa cum sunt numiţi cei de la răsărit de Zidul lui Aleksandru cel Mare) trebuie menţionat progresul tehnologic al tuturor popoarelor cu care aţi intrat în contact: Persia, Turcia, Egiptul, Balkanii. Toate au fost apogee ale civilizaţiei şi doar prin prezenţa voastră le-aţi distrus.

Şi încă ceva, de la potop şi pînă la Hristos a fost 3300 ani, suficient pt ca istoria să decurgă normal fără prostiile voastre inventate.

gil said, on aprilie 23, 2010 at 3:12 pm

pentru ca acest blog este un blog al celor care nu sant lasati sa comenteze pe cel al saccsivului stil nou se poate constata ca majoritatea il iubesc pe invatatorului noii religii,religie care corespunde scrierilor din scriptura:la vremurile din urma se va strica legea si proorociile!!-adica invatatura revelata a bisericii!!

maddog said, on aprilie 24, 2010 at 1:59 pm

bre , da bine i o zisesi lui naayram ala .

penetrarea.sub.acoperire said, on aprilie 24, 2010 at 8:47 pm

Apropo , saccsiv are cateva varsaturi recente la el pe bloc , se pare ca nu si le a postat si pe acest bloc , deci nimic nou aici ? Santem dornici sa comentam teoria transpiratiei .

guzu.pupu said, on aprilie 24, 2010 at 9:17 pm

Ia uitati-va aici http://www.yanush.wordpress.com/2010/04/07/institutul-cultural-roman-e-o-institutie-satanista/ , si apoi uitati-va pe blocul lui saccsiv , referitor la intoarcerea fiului risipitor , adica Ianus asta . La lilieci , a lui Marin Sorescu e o copilarie fata de rasii-plansii astia .

    Iar la Test GameStation: Ţi-ai vinde sufletul pentru jocuri ? il regasim pe:

razvan.m said, on aprilie 19, 2010 at 5:34 pm

@Sacsiv: concluzia ta nu-i completa.

Sa le piratezi, ar fi o posibilitate;

Sa nu le mai folosesti in niciun fel, ar fi alta posibilitate.

Dar tu gandesti, totdeauna, dar totdeauna, absolut numai ce este rau, nu-i asa, tovarasul Sacsiv?

65 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on aprilie 26, 2010 at 3:52 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. gogoi said, on aprilie 26, 2010 at 4:21 am

    Domnule Saccsiv eu din intamplare am dat peste site-ul matale.
    Nu inteleg de ce ne faci tigani(din moment ce Mihail Kogalniceanu a scis o carte despre limba noastra in care se mentioneaza ca suntem roma,multi autori straini acum peste 150 de ani au mentionat asta in scrierile lor) si de ce nu il lasati pe naayram sa scrie in continuare ,ori mata esti un rasist?cred ca nu pentru ca vad ca este un blog crestin. daca da imi pare rau

    Apreciază

    • saccsiv said, on aprilie 26, 2010 at 4:43 am

      gogoi

      Ce promt esti, de abia am postat si te-ai si bagat in seama, imediat dupa ce el mi-a scris un e-mail. Sa presupunem ca tu nu esti nayram asa ca voi vorbi despre el la persoana a treia. A postat cat si ce a vrut, cu toate ca m-a blestemat si m-a amenintat. Acum, mai nou, ma ameninta ca ma da in judecata daca folosesc cuvantul cuvantul „tigan”, dar am trecut si peste asta. Ca e cu politicul corect in cap si pro SISTEM, m-am lamurit demult, insa pentru faptul ca s-a amestecat in cloaca aia anti crestina, cum ii voi descopari un comentariu, cum, i-l voi sterge.

      Apreciază

      • gogoi said, on aprilie 26, 2010 at 8:24 pm

        auzi domnul saccsiv stii care-i treaba?eu nu prea inteleg care-i treaba pe aici, dar sa ma crezi naayram e prea de tot.daca te-a blestemat poate ca isi va cere scuze…dar ca folosesti cuvantul „tigan„ fara sa stii ce inseamna -e un lucru nedemn de un om cultivat ca dumneata.
        Cede-ma ca exista dovezi clare ca numele „roma„ exista de sute de aniin natiunea mea..chiar Kogalniceanu a scris o carte si un dictionar de limba omani, scrisa pe baza dialogurilor cu romii de pe mosia sa..daca vrei cand vii la Bucuresti ne intalnim si iti arat cartea.
        de altfel am citit si comentariile lui nayram si se pare ca vorbeste stiind el ceva…
        daca omul a citit atat de mult pe cat se lauda asta inseamna ca stie el ce spune…
        de ce sa ai stergi comentariile/?el apara limba noastra..nu oamenii-LIMBA! eu asta simt.Sa stii ca esti incorect cu razbunarea asta..sa il ucizi asa pe saracul lingvis!? Fara sa il lasi sa isi debiteze „aiurelile„, cum zicea un comentator incult si revoltat.

        Apreciază

  3. ciobix said, on aprilie 26, 2010 at 5:03 am

    aiurea situatie !
    Primesc si eu mesaje p blogul meu cum ca as fi postat diverse comentarii sub acelais nick ..e ca si furtul de identitate !

    Apreciază

  4. utzu said, on aprilie 26, 2010 at 5:35 am

    uite cam de la o discuţie de genul ăsta vor introduce licenţele pentru bloggerit..
    O săptămână plină de spor!

    Apreciază

  5. luchiana said, on aprilie 26, 2010 at 6:33 am

    Manevra cunoscuta, daca nu intuita, de a distruge increderea unii in altii…Important este sa nu ne distraga atentia de la rugaciunea la Domnul nostru Iisus Hristos, Maica Domnului Sfanta Fecioara Maria si toti sfintii, rugaciune care ne lumineaza mintea pentru a ne putea proteja credinta si iubirea de aproapele.

    Doamne ajuta-ne!

    Apreciază

  6. Claudia said, on aprilie 26, 2010 at 8:58 am

    Iata o alta declaratie „interesanta” pe aceeasi tema:

    http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Incredibil/150571/Astronomul-Vaticanului-Dumnezeu-si-extraterestrii-coexista.html

    Dupa muzica rock, cei de la Vatican isi invata enoriasii sa iubeasca extraterestrii….
    Oare o fac constient sau inconstient?

    Apreciază

    • ioana said, on aprilie 26, 2010 at 12:00 pm

      Vom afla nu pste mult timp, cand va veni papa in Romania. Daca i-ar fi spus lui Basescu, ne zicea acesta si noua, ca sa nu murim de curiozitate. Glumesc si eu, ca sa nu plang…

      Apreciază

  7. uncrestinortodox2 said, on aprilie 26, 2010 at 9:04 am

    E un blog de puşti. Nu le dau mai mult de 16-17 ani. Şi pe mine au încercat să mă calomnieze cu un comment, chipurile că aş fi pe invers. :D.

    Apreciază

  8. la adevarul said, on aprilie 26, 2010 at 9:09 am

    La Adevarul sant mult mai multe comentarii semnate saccsiv . Dar nu numai , si la satanistii de la luminasfanta , si la bataiosu , la marius ianus , care le-a sters , la roderik , wolaf . Astea sant cele care le stiu eu , dati search pe google cu ” saccsiv comment sau said ” , sa vedeti cate sant . Trist e ca unii nu-si dau seama , si le lasa . Cred ca ceva o sa se intample , Dumnezeu sa ocroteasca Romania , ma tem pentru fiul meu , in ce lume o sa se nasca ?

    Apreciază

  9. Mihai said, on aprilie 26, 2010 at 9:23 am

    Interesant ca toti care posteaza acolo sunt certati cu limba romana 🙂

    Apreciază

  10. uncrestinortodox2 said, on aprilie 26, 2010 at 9:26 am

    saccsiv, eu nu înţeleg de ce ai link către Popas Alternativ? Nu vezi ce articol a scos? Cică toţi suntem eretici…Deci şi el pentru că aparţine de Patriarhia Moscovei.

    Apreciază

  11. Radu said, on aprilie 26, 2010 at 9:34 am

    Legat de nayraam eu am vorbit cu el. Mi-a scris pe mail si i-am raspuns. Mi-a dat numarul de telefon si l-am si sunat.
    Impresia mea personala e ca nu e un suflet pierdut. Sare asa de la un subiect la altul, se infierbanta dar nu mi-a parut a fi un om rau. Si nici prost!
    El si-a cautat identitatea in stramosii lui si evident ca India a oferit ceva lumii, nu numai tigani hoti.
    Mi-a placut ca e animat de Hristos si personal cred ca ar trebui batut mai mult fierul pe credinta decat pe tensiuni interetnice. In mod cert nu se mai poate produce o separare etnica. Nici nu cred ca a fost vreodata posibila. Dar se poate produce o unire in Hristos. Acest lucru e posibil si aceasta unire e singura care va oferi pace si echilibru.

    Apreciază

  12. Cristina said, on aprilie 26, 2010 at 10:12 am

    Hristos a inviat!

    era ,,normal,, sa se intample si asta pentru ca prin internet putem comunica usor si intr/un numar mare si doar asa ne pot dezbina. Dar nu /i inteleg pe cei de la razboiintrucuvant ce au cu Danion. Au dus o campanie dura impotriva lui. Cine sunt cei din spatele acelui site?
    Sa ne dea Dumnezeu discernamant ca de asta avem mare nevoie sa putem razbi prin aceasta jungla a informatiilor.

    Apreciază

    • saccsiv said, on aprilie 26, 2010 at 10:30 am

      Sub nici o forma nu doresc sa se transforme aceasta rubrica de comentarii intr-o discutie despre calendar.

      Apreciază

  13. kosk said, on aprilie 26, 2010 at 10:32 am

    Nu cred ca sint ortodocsi pe vechi. Ori atei hardcore ori securani @ la adevarul are dreptate, au plagiat „texte” cu iz satanist din tlp, pitici gratis, lumina sfanta, bomba cu neuroni..pff. cel putin ‘ariveronica’ cu pseudo blogul ‘varsanufie wordpress’ e schizo clar.

    Apreciază

  14. acadennis said, on aprilie 26, 2010 at 10:46 am

    Rabdare, diplomatie si indiferenta cu astfel de persoane.
    Nu toti au acelas IQ …

    Apreciază

  15. Cristina said, on aprilie 26, 2010 at 10:50 am

    Nu, nu la calendar ma refeream ci la modul de atac… si de incercare de a lasa indoieli asupra unor persoane.

    Apreciază

  16. rizescubogdan said, on aprilie 26, 2010 at 11:14 am

    Mă minunez de mintea care a putut creea bloCul ăla, dar şi mai mult mă minunez de multitudinea de indivizi care au căzut în plasă.

    Apreciază

  17. agerstress said, on aprilie 26, 2010 at 11:32 am

    Sistemul incearca sa ne convinga sa fim primii care apeleaza la „semnatura electronica”… ?!?

    Apreciază

  18. luchiana said, on aprilie 26, 2010 at 11:44 am

    @tutenes,

    Si eu am vorbit cu naayram, e un baiat mai pasional, ca toti cei cu pielea mai inchisa si la varsta de 30 ani, dar asa este, are un suflet bun si incearca sa fie bine informat.

    Apreciază

  19. luchiana said, on aprilie 26, 2010 at 11:51 am

    @tutenes

    Ma poti suna la 0724058274…e o idee buna sa ne si auzim, ca sa nu credem ca suntem virtuali…

    Apreciază

  20. luchiana said, on aprilie 26, 2010 at 12:17 pm

    @Radu,

    Daca credem ca suntem crestini adevarati, macar aici, nu trebuie sa ne lasam dezbinati…cu rabdare si fara nervi…

    Apreciază

    • Radu said, on aprilie 26, 2010 at 1:59 pm

      Eu sper sa fiu considerat macar crestin. Crestin adevarat nu sunt… inca!
      Tata spunea ca rabdarea este mama intelepciunii. Mai am inca multe de invatat.

      Apreciază

  21. luchiana said, on aprilie 26, 2010 at 2:04 pm

    @Radu,

    Crestini suntem cei care mergem la biserica, ne spovedim, si incearcam sa ne indreptam…De invatat avem toata viata, pana si marii sfinti se tot indreapta pana la ultima suflare…
    Asa ca, Doamne ajuta!

    Apreciază

    • gogoi said, on aprilie 26, 2010 at 8:25 pm

      doamna luchiana sunteti roma?daca da va rog dati-mi emailul…

      Apreciază

    • Teo said, on aprilie 27, 2010 at 1:46 am

      Eu altfel am invatat.
      „Lumea va stii ca sunteti ucenicii mei pentru ca va iubiti unii pe altii.”

      Eu as spune ca crestin e acela care actioneaza in acest fel, independent, daca merge sau nu in biserica, traieste in jungla sau in new York, a auzit de Iisus sau nu.
      Daca respecta porunca iubirii, e a lui Hristos, chiar daca nu stie cine-i ala.

      Spun sincer, pe acest blog nu prea am vazut acest principiu in aplicare. Decat la unii.

      Apreciază

      • saccsiv said, on aprilie 27, 2010 at 5:50 am

        Teo

        Iar tu esti yoghina …

        Apreciază

      • ioana said, on aprilie 27, 2010 at 10:43 am

        Si homosexualii se iubesc unii pe altii. Daca la ei va referiti, ati zis bine.
        Altfel… crestin inseamna ucenic al lui Christos. Ca noi nu suntem asemenea Lui, sunt prima care ma recunosc vinovata, dar de aici si pana la ceea ce afirmati dvs, e cale lunga.

        Apreciază

  22. vlad said, on aprilie 26, 2010 at 9:38 pm

    Hopa! Ce-i asta? Rroma Dating Agency? 🙂

    Apreciază

  23. valc said, on aprilie 26, 2010 at 10:24 pm

    ” Doamna Luchiana santeti roma ” . Tare de tot ! Daca doamna este Venetia , mai santeti interesat de e-mailul dânsei ?

    Apreciază

  24. binnur said, on aprilie 26, 2010 at 11:13 pm

    Se purta o discutzie mai sus,in legatura cu PANCİ=CİNCİ ,ın limbile indiene,vreau sa va
    spun ın limba kürda este o asemanare,PENCİ=CİNCİ ,VA ASİGUR,pt.ca eu vorbesc şi kürda. numai bine

    Apreciază

  25. gogoi said, on aprilie 27, 2010 at 7:38 am

    @valc

    Romni treabuia sa zic,dar am adaptat cuvantul rom la gramatica romana,asa cum se obisnuieste prinre vorbitorii nativi.

    Lasa apropourile si jignirile ca venetia(Venus,Venera) era cetatea curvarilor-deci o jignesti pe doamna!

    Panci este indian intr-adevar.

    Apreciază

  26. valc said, on aprilie 27, 2010 at 8:48 am

    Bine , nayraame , supranumit gogoi spune atunci romni , dar cuvantul rom trebuia adaptat cu conexiunea pe care o face mentalitatea colectiva a poporului roman la auzul acestui cuvant , rom-jamaica . Cat despre Venetia , doar o minte bolnava poate asemui un oras atat de spectaculos cu o curva , dar avand in vedere ca vine din partea unui frustrat care spune pe blogul sau ( sfantamarina ) ca magnifica cultura Cucuteni sant ” cateva cioburi ” , eu o sa te las in plata Domnului . Desigur tu te poti duce in Venetia , si sa le spui venetienilor ce ai spus aici , ei nu vor spune ca un tigan i-a jignit , ci ca un romin a facut o . Pentru ca domnule tigan , eu nu am jignit pe nimeni , dar tu ai aruncat cu noroi intr un oras intreg .

    Apreciază

  27. gogoi said, on aprilie 27, 2010 at 10:16 am

    http://en.wikipedia.org/wiki/Venice

    Venice (Italian: Venezia [veˈnɛttsia] ( listen), Venetian: Venesia; in honour of goddess Venus)

    Apreciază

  28. eu said, on aprilie 27, 2010 at 10:57 am

    Venice (Italian: Venezia [veˈnɛttsia] ( listen), Venetian: Venesia; in honour of goddess Venus)
    http://en.wikipedia.org/wiki/Venice

    Apreciază

  29. mdan said, on aprilie 27, 2010 at 1:48 pm

    Hristos a Inviat!

    Referitor la IP-ul din articol se poate gasi usor locatia

    89.46.186.196 RO ROMANIA CONSTANTA SC PACRIS SRL CONSTANTA

    Aceasta este ISP-ul care detine aceasta adresa. Din pacate e firma mare si s-ar putea sa fie greu sa aflii cine a avut IP-ul asta la momentul postarii.

    Apreciază

  30. Florin said, on aprilie 27, 2010 at 4:00 pm

    Este foarte grav de ceea ce au pus in lucrare vrasmasii neamului nostru, incercand sa discrediteze acesa blog. Dupa cum ati vazut nu am comentat de mult pe marginea subiectelor Dvs, dar va cunosc de mult prin prieteni si observ cum au inceput acum o asa parsiva lupta. Ati vazut, daca intri de pe google, ce gasesti de cateva zile scris dedesupt:
    ” Salut blog-ul si blogger-ul. Saccsiv este un om cu 2 fetze . Ma ameninta ca ma poate ucide, desi eu nu am spus asta depsre el. …”
    Nu mai vorbesc despre mizeriile pe care le semnalati mai sus.
    Parerea mea ar fi sa nu mai raspundeti atacurilor (se vede clar ca sunt dirijate) de tot felul, menite sa abata atentia de la lucrurile importante, dar sa avertizati despre blogul fantoma la loc cat mai vizibil.
    Cu drag.

    Apreciază

  31. em said, on aprilie 27, 2010 at 5:39 pm

    „…Ceea ce nu reusesti tu sa vezi este limbajul celor care posteaza in numele tau si atunci ti-ai da seama ca te uiti in oglinda.”
    Nu te cunosc nici pe tine nici pe saccsiv, dar pot sa constat ca e o observatie gresita.
    Chiar daca m-am amuzat cand am citit prima data „Saccsiv’s pe bloc” pot sa spun ca cei ce au scris nu sunt o imitatie – asemeni imaginii din oglinda; ci seamana mai curand cu niste mascarici – adica duc imitatia pana la grotesc si de multe ori ei se scalambaie pana depasesc grotescul. Ca ii caracterizeaza maimutareala sunt de acord, dar nu sunt de acord sa li se acorde merite pe care toata lumea a vazut ca nu le au.
    Sa nu uitam ca a maimutari si a ridiculiza e cel mai usor lucru. Dar ceva bun putem face? Ca poate uneori saccsiv e arogant, se poate (desi nu mi-am dat seama) si nu cred ca e atat de rau sa-l mai traga cineva de cate un picior si sa-l aduca pe pamant daca incepe se zboare. Insa de aici pana la a lauda niste mascarici care balosesc si compromit tot ce ating e cale lunga.

    Apreciază

  32. valc said, on mai 2, 2010 at 7:42 pm

    Bre gogoi/nayraam , tu citisi ce scrie pe linkul acela ? Ce capitala a curvarilor ? Venus e luceafarul diminetii , Venetia e regina marilor , bai rom-jamaica , numai un frustrat ca tine vede doar paiul din ochiul altora , dar nu si barna din ochiul sau .

    Apreciază

  33. Catalin Kirk said, on mai 15, 2010 at 9:22 pm

    Saccsiv, pe mine totusi de ce m-ai banat?

    Apreciază

  34. Costel said, on mai 25, 2010 at 6:57 pm

    mai inainte de a te ura pe tine l-au urat pe Hristos …
    Dumnezeu sa-i ierte

    Apreciază

  35. unudintrevoi said, on august 16, 2010 at 4:59 pm

    Voi chiar suneti crestini pe bune sau faceti misto?! vorbiti cele mai urate lucruri pe care le-am auzit (si am crescut la marginea Berceniului). O fi sascciv ala prost, nebun, distrus si cum mai vreti, probabil inca nu-s destul de informat, dar 3/4 de aici sunteti sub orice critica, mi-ati intors stomacul pe dos prin atitudinea pe care o aveti fata de el. Daca voi sunteti crestinii adevarati, carnatzilor, de ce nu-i dati un exemplu de comportament?! daca voi sunteti crestinii adevarati, de maine trec la Islam. Suneti mai rau ca toti masonii si toti satanistii la un loc, mi-e sila de voi, aveti gura mare si sufletul mic. Luati ce e ok din ce face omu’ (demascarea elitelor) si ignorati ce vi se pare de cacat, (blasfemii samd) dar ca sa faci un blog doar ca sa umpli de c888t pe cineva, e un gest de mongoloid frustrat, JET prefacutilor!

    Apreciază

  36. George Valah said, on septembrie 16, 2010 at 6:25 pm

    Catre „naayram”:

    http://georgevalah.wordpress.com/2010/02/19/inaintea-lui-alexadru-macedon-dacii-au-cucerit-india/

    Acesta e unul din raspunsurrile la subiectele pe care le ridica si nu le cunoaste cauzele. Cuvintele si toponimele comune sunt din abundenta: Mtii Arjuna in Mehedinti- erou din Bhagavad Gita, Mtii Siriului si Cindrelului (Suria=Soare sunt la rasarit, Chandra=Luna la apus,), Manasia localitate spre Constanta- Manas=intelect, Agnita=Agni-zeul focului, Varna=Varuna zeul apelor, etc, etc. Vedele vin de la skrt. „vid”=a vedea. La noi exista Videle. Upanishadele= inseamna „a sta alaturi” Denumirea e identica cu vorbirea curenta Tara Lapusului: „upa, ni sade ! ” Adica este o chemare a sta alaturi si a discuta/asculta. Guru=gura, Toata cultura Indiei are traditia de transmitere orala. Mesajul initierii era transmis prin viu grai de la maestru la discipol, adica „pe gura” , unul din scopuri fiind acela de a nu ajunge la cine nu trebuie, asa cum se intampla prin scriere. Panci =5 si in sanskrita si este comun (Panciu) fiind de origine daca si preluat asa cum am aratat Sa mai amintesc de „Zeita de la Vidra” – vas antropomorf feminin gasit in loc. Vidra cu chakrele pozitionate corect, inclusiv cele secundare! Vechime: 4000 ani.
    Arienii erau albi si inseamna „agricultori” (a ara) veniti din N Transilvania. Bineinteles ca dupa ce i-au invatat agricultura pe indieni (v. link) au fost priviti ca ” nobili” Am amintit cateva informatii, apropo de „cine de la cine” a imprumutat in cultura si care sunt originile lingvistice. Daca se va dori pot dezvolta subiectul.
    Nu este nimic rusinos sau rau in istorie. Suntem azi urmasii acelei istorii asa cum a fost ea.
    Dar in orice cultura si mai ales in cea traditionala indiana, agresivitatea si prostia (avidia – nevedere-orbire, avid -romana adica patimas, orbit de patima) merg mana in mana. Asta pentru ca agresivitatea e o forma de dezechilibru „impuritate” (klesha – v si clisa-romana) interior si o manifestare a neputintei de a se restabili echilibrul. Cultura este un instrument, care nu are de-a face cu echilibrul. Poate fi , daca e folosita cu indemanare, doar un pas de a intelege si intelegand sa-ti gasesti pacea.
    Pacea fie cu tine „naayram”…

    Apreciază

  37. Veniamin Ilie said, on octombrie 7, 2010 at 4:11 pm

    Consider ca daca ati afla cine este in spatele blog-ului http://www.varsanufie.wordpress.com ati afla cine este acest nebun ce a creat blogul sacsiv!!! Mi-am dat seama dupa forma sa de gandire. Cred ca l-as cunoaste si am citit si IP-ul pe care-l salvasem si eu de mult. Cum putem afla cine este? Daca l-as afla, sincer sa fiu, as uita ca sunt preot, la cat de mult a scris contra mea, mintind ca un porc. Vreau sa aflu cine este. Doar cu ajutorul vostru pot afla.

    Apreciază

  38. Veniamin Ilie said, on octombrie 7, 2010 at 4:11 pm

    AriVeronica ar sti mult mai bine cine este autorul.. si ariveronica este un mascaragiu defapt, nu o femeie! Cititi cu atentie stilul acesteia de a scrie si apoi al autorului blog-ului veti afla cine este acest moldovean.

    Apreciază

  39. Veniamin Ilie said, on octombrie 7, 2010 at 5:15 pm

    Aaaa, scuze, am uitat că mesajele ce le-am scris îmi apar publice doar mie. Te rog eu, lasă public celelalte, însă acela cu numele lui, nu-l lăsa.

    Apreciază

  40. Veniamin Ilie said, on octombrie 8, 2010 at 11:59 am

    Omul nu este sănătos. Se vede din comportamentul său. Am văzut că la orice mesaj el foloseşte cuvinte obscene precum organele genitale bărbăteşti! Un psiholog şi-ar da seama din prima că are de a face cu un dereglat care şi-a încurcat genul şi se crede domniţă. Cum de altfel nu poate să vorbească, decât folosind aşa cuvinte împuţite? Şi nu mă mir cum că este acelaşi autor cu cel cu care am avut şi eu probleme nu de mult.
    I-am lăsat câteva comentarii şi l-am numit aşa cum este el, şi aşa de tare s-a mâniat încât a început să scrie contra mea. Omul nu are habar cu cine vorbeşte sau despre cine. De aceea stă ascuns, ca să nu aflu cine este. Părerea lui! Din felul său de a scrie l-am descoperit. Nu are cum să nu-ţi dai seama cine este, mai ales dacă-i citeşti mesajele zi de zi şi de câţiva ani de când citesc ce scrie, l-am învăţat pe derost. El crede că noi nu ne dăm seama, însă, şi wordpress-ul acesta nu este o joacă a lor ca să facă puţină adrenalină. Oricum, nu citeşte nimeni ce scrie acel bolnav şi dereglat. Este o ruşine pentru mama sa, sărmana! De ar fi ştiut ce fel de om a lăsat în urmă, ar fi ieşit de acolo de unde este şi ar fi venit să-l ucidă la câtă sminteală face! Am spus şi aceasta ca să vadă că-l cunosc mai bine decât mă cunoaşte el pe mine. Probabil nici nu mă mai recunoaşte, sau poate că da. Oricum, mă rog… să-i vină în minte cuiva, anonim, şi să scrie despre el exact ce este, ce face, cum este, ce fel este şi de ce. Atunci se va pleca în genunchi şi nu va mai fi iertare pentru el. Asta ca să înţşeleagă că nu stau degeaba şi am destul timp ca să-i scot public toate defectele şi petele şi mai ales identitatea pe care crede că o ascunde.

    Apreciază

  41. codrin said, on octombrie 9, 2010 at 1:10 pm

    stilistii = inchinatori la calendar si atat

    Apreciază

  42. ionutbreana said, on noiembrie 19, 2010 at 9:43 am

    frate, cand faci asemenea eforturi sa informezi oamenii despre ce se intampla si sa incerci sa ii salvezi, este aproape imposibil sa nu gasesti cate un ratat din asta ca sacis pe blog care sa incerce sa te deranjeze! El o face pe propria piele! El va da socoteala la judecata de apoi

    Apreciază

  43. Geo said, on mai 19, 2011 at 9:50 pm

    Mulțumim. Așa e, și în Evenimentul Zilei apar comentarii ordinare și anticreștine semnate saccsiv

    Apreciază

  44. Raluca said, on octombrie 13, 2011 at 8:09 pm

    Frate saccsiv, relaxeaza-te ca nu-i stres.
    „Nu te uita la om ce spune, ci de ce o spune daca vrei sa stii ce gandeste”Maxim Gorki
    Le doresc multa liniste si sanatate cu adevarat. E mult zbucium pe degeaba in ei.

    Sa ma ierte stilistii care vin cu „nu judeca-ul fariseic”, cand e vorba de o doctrina, filosofie religioasa, erezie sau orice cadere din ADEVAR. E firesc sa afirmi ca orice cadere doctrinara din Adevar are loc din cauza lipsei de smerenie. Datorita acestui fapt au aparut toate ereziile.

    Apreciază

  45. De Verde said, on aprilie 21, 2012 at 6:56 pm

    Astia, impostorii dupa mine sunt niste absolventi de facultati umaniste,care fac munca de distractie in timpul liber. Cunostiintele teologice se explica usor, la toate facultatile umaniste se vorbeste de Dumnezeu, iar ascultatorii primesc si informatii religioase evident.

    Apreciază

  46. ROmanul said, on aprilie 26, 2012 at 7:56 pm

    Azi am gresit site-ul cand am vrut sa intru aici.
    Si in loc de http://sacssiv.wordpress.com/ am scris
    http://sacsiv.wordpress.com/

    Am ramas masca. Credeam ca ti-au spart site-ul. Intrand de pe laptop culmea era ok. Dupa aceea am vazut ca am gresit adresa…

    De curiozitate stiai ce-au facut astia? N-am avut rabdare sa citesc de-acolo decat asa pe sarite… si m-am crucit…

    Apreciază

    • saccsiv said, on aprilie 26, 2012 at 8:44 pm

      ROmanul

      Da.

      Apreciază

      • De Verde said, on aprilie 29, 2012 at 4:25 pm

        Saccsiv, nu a incalcat dreptul la copyright cel ce realizeaza ‘sacsiv’, luand imagini de pe blogul tau?

        Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.