SACCSIV – blog ortodox

EDUCAREA voit gresita a copiilor, componenta esentiala in formarea OMULUI DE TIP NOU, cetateanul cimentat in material, fara idealuri, consumatorul-unealta pefect

Posted in copii, EDUCATIE, Uncategorized by saccsiv on martie 22, 2010

  „Iar Iisus a zis: Lăsaţi copiii şi nu-i opriţi să vină la Mine, că a unora ca aceştia este împărăţia cerurilor.„

   (Matei 19, 14)

   Si cum ELITELE, slugi ale diavolului, urasc aceasta imparatie, fac tot ce pot pentru a-i tine pe copii departe de crestinism. Acum peste 200 de ani a inceput o revolutie ce s-a extins de-alungul timpului si a cuprins intreaga planeta, a carei plina desfasurare se petrece si in zilele noastre si care nu va inceta pana ce nu se va instaura visul initiatorilor ei: NOUA ORDINE MONDIALA a viitorului GUVERN MONDIAL …

  “Din zilele lui Weishaupt, Karl Marx, Trotki, Bela Kuhn, Rosa Luxemburg si Ema Goldman, conspiratia acestei lumi a luat amploare. Aceasta conspiratie a jucat un rol recunoscut în Revolutia Franceza. A fost izvorul fiecarei miscari subversive în secolul 19. Si acum, în sfârsit, aceasta banda de personalitati extraordinare din lumea interlopa a marilor orase din Europa si America i-a tras de par pe rusi si au devenit conducatorii acelui enorm imperiu. “

   (Winston Churchill, Illustrated Sunday Herald, 8 februarie 1920)

   John F. Kennedy, speech “The president and the press “, 1961:

   “Doamnelor si domnilor

   Cuvantul “secret “ este inadmisibil intr-o societate libera si deschisa iar noi ca popor, intrinsec cat si din punct de vedere istoric suntem impotriva societatilor secrete, a juramintelor secrete si a procedurilor secrete. Pentru ca exista impotriva noastra o conspiratie monolitica si crunta care se bazeaza in principal pe modalitati ascunse pentru a-si extinde sfera de influenta se bazeaza pe infiltrare in loc de invadare , pe subversiune in loc de alegeri, pe intimidare in loc de libera alegere. Este un sistem care a comasat vaste resurse umane si materiale pentru cladirea unei masinarii strans unite si foarte eficienta ce uneste operatiuni militare, diplomatice, de informatii , economice , stiintifice si politice. Operatiunile sale sunt ascunse, nu publicate, greselile sale sunt ingropate, nu puse pe prima pagina , criticii sai sunt redusi la tacere , nu laudati . Nici o cheltuiala nu este pusa sub semnul intrebarii , nici un secret nu este dezvaluit . De aceea judecatorul atenian Solon , a decretat ca fiind ilegal pentru orice cetatean sa se sustraga unei controverse . Va cer ajutorul pentru sarcina foarte grea de a informa si alerta poporul american , increzator ca impreuna cu ajutorul vostru , omul va fi ce a fost destinat sa fie ,  liber si independent . “

   In 1963 este asasinat …

   TOATE aceste ELITE doresc nu doar stapanirea din punct de vedere economic a intregii planete (lucru pe care deja il fac demult), ci schimbarea totala a intregilor conceptii despre lume si viata, rasturnarea valorilor, redefinirea raului ca fiind bine, a uratului ca fiind frumos, a putorii ca fiind mireasma, intr-un cuvant: STRICAREA INTEGRALA A SOCIETATII. Si aceasta din simplul motiv ca TOATE aceste ELITE sunt practicante ale inchinarii la lucifer si fac voia tatalui minciunii, pe care il recunosc fatis ca fiind dumnezeul lor ce le da “intelepciune“ si bogatie:

Citate celebre ale unor masoni sau evrei sionisti faimosi

   Si reusesc toate cele de mai sus bazandu-se pe formidabila structura piramidala a masoneriei:

VIDEO: MASONERIA il lauda pe Papa Ioan Paul al doilea si se lauda ca are printre membrii sai Mitropoliti, Episcopi, politicieni …

   La 1 mai 1776, sub conducerea lui Mayer Amschel Rothschild (in traducere SCUTUL ROSU – inainte chemandu-l Mayer Amschel Bauer, dar si-a schimbat numele in mod special pentru ce avea in plan sa faca), cu sprijinul altor familii de evrei germani bogati – Wessely, Moses, Mendelsson – si a unor bancheri (Itzig, Friedlander) -, Weishaupt fondeaza in secret societatea „Vechii cautatori de lumina din Bavaria”, care va deveni mai cunoscuta sub denumirea „Ordinul Iluminatilor”. Weishaupt a sustinut ca numele provenea din vechi scrieri si insemna „cei care detin lumina”. 

   Primul profet al „Ordinului”, cel care intocmise o doctrina de la care mai tarziu s-au inspirat alte societati secrete influente – „Carbonarii” lui Giuseppe Mazzini, „Liga Dreptilor” lui Karl Marx  sau „Decembristii” lui Cernisevski – a fost Adam Weishaupt, din acest punct de vedere poate cel mai influent om al secolului XIX. Doctrina lui, Novus Ordo Seclorum, a supravietuit veacului si a schimbat lumea in secolul XX.

   1) Abolirea monarhiei si a oricarei puteri ordonate;

    2) Abolirea proprietatii private;

   3) Abolirea mostenitorilor;

   4) Abolirea patriotismului;

   5) Abolirea familiei (a casniciei si instruirea in comun a copiilor);

   6) Abolirea tuturor crestinismului.

Personalitati si organizatii: evreul MAYER AMSCHEL ROTHSCHILD (SCUTUL ROSU), intemeietorul celei mai puternice familii din istoria moderna a omenirii si creatorul ordinului ILUMINATII

   In articolul „IARNA DEMOGRAFICA„ subtitrare in limba romana si completari foarte necesare am detaliat activitatea incepatorilor si actualilor promotori principali (personalitati si mega organizatii extrem de bine sustinute financiar) ale catorva elemente strans legate intre ele si obligatorii pentru  STRICAREA SOCIETATII UMANE: homosexualitatea, avortul, revolutia sexuala. Acest atac il duc acestia pe toate fronturile si la toate nivelurile. In timp, au reusit intr-o asemenea mare masura sa schimbe mentalitatea multora dintre semenii nostrii, incat i-au facut sa devina adevarati prozeliti ai noii “religii“ si sa se manifeste la randul lor foarte aprig impotriva valorilor traditionale.

   Bertrand Russell, 1953:

   “Cred ca subiectul cel mai important (politic) este psihologia maselor… Vom arata ca familia împiedica dezvoltarea individului… Desi acestea vor fi studiate în sistemul de educatie, ele vor fi aservite obiectivelor clasei guvernante… Populatia nu va cunoaste felul în care i se inoculeaza convingerile. Când tehnica se va fi perfectat, fiecare guvern care a educat generatii de oameni în acest fel va putea sa controleze întreaga populatie în mod eficient si sigur, fara a fi nevoie de armate sau politie… Propaganda educationala, cu ajutorul guvernului, va putea sa obtina rezultate într-o singura generatie.
   Exista însa doua puternice forte care se opun unei astfel de politici: una este religia, iar cealalta este patriotismul… O societate stiintifica nu poate fi stabila decât sub conducerea unui guvern mondial. “

   In citatul de mai sus, in cateva fraze, sunt sintetizate foarte bine actiunea, modalitatile de lucru, dusmanii si motivatia gesturilor ELITELOR, spuse chiar de unul din reprezentantii de marca ai slujitorilor lor … In cele ce urmeaza ne vom apleca mai in detaliu asupra acestui foarte important domeniu de activitate PAPUSARESC : educatia. Sa trecem mai intai in revista cateva repere edificatoare:

   Citez din articolul Sute de cuvinte eliminate din Dicţionarul Oxford:

   „Cuvinte legate de creştinism, monarhie, istoria Marii Britanii şi natură au fost scoase dintr-unul dintre cele mai cunoscute dicţionare pentru copii din lume.
   Printre cuvintele care au dispărut din ultima ediţie a Oxford Junior Dictionary se află „discipol”, “episcop”, “capelă”, “imperiu”, “abate” şi “încoronare”. Acestea au fost înlocuite de cuvinte precum “blog”, “MP3 player”, “voicemail”.
   Conform Editurii Universităţii Oxford, dicţionarul, care se adresează celor în vârstă de peste şapte ani, ar trebui să evolueze pentru a reflecta faptul că Marea Britanie este o societate modernă, multiculturală, multireligioasă.
   Editorii consideră că tinerii din ziua de astăzi se pot descurca şi fără cuvinte ca “pitic”, “elf”, “altar”, “călugăr”, “călugăriţă”, “psalm”, “sfânt”, “păcat”, “diavol” şi “vicar”. “Încoronare”, “ducesă”, “duce”, “împărat”, “imperiu”, “monarh”, “deceniu” au fost, de asemeni, scoase din dicţionar. Vocabularul copiilor nu ar trebui să conţină cuvinte precum “castor”, “mistreţ”, “bou”, “ghepard”, “leopard”, “homar”, “stridie”, “panteră”, “pelican”, “pudel”.
   Se crede că mai importante pentru copii sunt cuvinte ca “celebritate”, “cameră de chat”, “analog”, “voicemail”.

   Profesorii se tem că aceste schimbări îi vor face pe copii să piardă legătura cu moştenirea culturii britanice.„

   Citez din articolul Basme cu homosexuali în scolile din Marea Britanie:

   „15 martie 2007 – Părintii din Marea Britanie sunt revoltati de noua programă scolară prin care copiii din clasele primare ar urma să învete despre homosexualitate prin intermediul unor basme si cărti pentru copii.

   Noua programă este sustinută de Ministerul Educatiei si este concepută pentru a ajuta scolile să se conformeze unei legi noi care prevede promovarea comportamentului homosexual în scolile britanice. Respectiva lege ar urma să intre în vigoare la sfârsitul acestui an.

   Există o scoală care foloseste deja un basm – “Regele si regele” – prin care copiii află despre un print care respinge trei printese pentru ca în final să se îndrăgostească si să se „căsătorească” cu un alt print.„

   Si tot din Marea Britanie, Expresia “mama si tata” interzisa in Marea Britanie (31 ianuarie 2008):

   „Profesorii din Marea Britanie nu vor mai avea voie sa foloseasca expresia “mama si tata” si nu vor trebui sa presupuna ca elevii au parinti heterosexuali. Incepand cu varsta de patru ani, copiii vor fi familiarizati cu ideea ca exista si cupluri de acelasi sex, iar profesorii trebuie sa se asigure ca elimina atitudinile homofobe din comportamentul micutilor, precizeaza noile directive concepute de grupul Stonewall din Marea Britanie .

   In momentul in care profesorii discuta cu copiii despre casatorie, trebuie sa le spuna micutilor despre drepturile civile ale partenerilor si despre drepturile de adoptie ale homosexualilor. Documentul precizeaza ca elevii care isi catalogheaza colegii ca fiind “gay” trebuie sa fie tratati asemenea rasistilor, demonstrand astfel “toleranta zero” fata de folosirea acestui cuvant care reprezinta o insulta.

   Referitor la copiii cu varste intre 11-14 ani, directivele sugereaza ca: “Scolile ar trebui sa faca eforturi pentru a discuta cu elevii inclusiv despre faptul ca exista parinti de acelasi sex, evitand sa afirme ca elevii au o “mama si un tata”. „

   Este un plan amplu de distrugere a conceptului de familie traditionala. Deja in California apar legi speciale. Urmariti va rog materialul urmator referitor la interzicerea folosirii termenilor de „mama„ si „tata„ si in unele scoli de peste ocean:

‘Mom’ and ‘Dad’ banished by California 

   Iata si material didactic, carti pentru pre-scolari si scolari mici pentru promovarea conceptului de familie de homosexuali: mama-mama–copil sau tata-tata-copil:

Asha’s Mums

Daddy’s roommate

   Este evident ca Romania nu putea sa nu intre si ea in sfera unor astfel de influente. De exemplu, in CD-ul multimedia intitulat “Programul national de Educatie pentru sanatate în Scoala româneasca, Ghid multimedia pentru profesori, partea I”, la domeniul Sanatatea reproducerii, subdomeniul Comportament sexual, gasim:

   Comportament sexual normal- Heterosexualitatea;- Homosexualitatea;- Bisexualitatea.
   Aspecte particulare ale raportului sexual- Masturbare;- Felatie si cunnilingus;- Sex anal.
   Disfunctii sexuale la barbati
   Disfunctii sexuale la femei
   Perversiuni sexuale- Perversiuni prin deformarea actului sexual (exhibitionismul, voyeurismul, urofilia, coprofilia etc.)- Perversiuni prin anomalii de alegere (pedofilia, gerontofilia, incestul).

   Observam ca homosexualitatea (masculina sau feminina, inclusiv bisexualitatea) e o practica normala: “desi multi oameni considera înca homosexualitatea ca pe ceva anormal, pervers, stiinta moderna precum si normele juridice internationale o accepta în sfera normalului“.

   Mai mult decât atât, autorii CD-ului gasesc de cuviinta sa descrie unele amanunte din cele ce fac homosexualii si lesbienele în dormitor. Desigur nu toate, ci strict pe cele ce ii pot face curiosi pe pubertosii ce prin natura lor sunt adevarate bombe hormonale. Dar ca si mass-media, ascund jocurile scato specifice .

   Observam de asemenea ca felatia si cunnilingusul intra în categoria Aspecte particulare ale raportului sexual  si nu la perversiuni sexuale .

   In aceste conditii , este evident ca invatatura crestina in scoli ii incurca, deoarece promoveaza normalul. De aceea in Romania se fac eforturi pentru eliminarea religiei, prin atac direct al “societatii civile” anticrestine si prin introducerea unor manuale alternative, ca “Istoria religiilor”, “Istoria comunismului” – rescrisa intr-o forma antiortodoxa, pe de-o parte si “Jurnalism”, “Drepturile Omului” si “Educatia sexuala”, pe de cealalta parte, pentru a se exploata laturile “tolerantei” si ale “nediscriminarii” si “corectitudinii politice”. Organizatiile ce isi aduc un aport major in acest sens le gasiti in articolul:

PARLAMENTUL si GUVERNUL Romaniei , marionete ale PAPUSARILOR planetari

   In occident insa, atacul pentru stricarea sistemului educational a inceput cu peste 100 de ani in urma. In Franta de exemplu, masonul Jules Ferry (poreclit Jules-Foamete), ajuns prim ministru, laicizează complet şcoala, în 1882, desfiinţează ordinul iezuit şi alte ordine, interzicându-le să mai funcţioneze ca profesori. Sa vedem ce scrie in acest sens in articolul Masoneria si familia:

   „Oamenii de credinţă au renunţat la şcolile de stat şi au înfiinţat şcoli libere, care au fost înfloritoare o vreme, dar care, în prezent, după Conciliul al Doilea – Vatican, s-au aliniat şcolilor de stat, din ce în ce mai mult. Republica franceză masonă s-a străduit, de altfel, să definitiveze mormântul şcolii libere, prin toate mijloacele. Aceste şcoli preluau circa 10-20-30% din populaţia şcolară, după regiuni. Legile republicii au interzis comunelor să dea cel mai mic ajutor acestor şcoli. Comuna nu putea nici măcar să repare faţada unei şcoli libere, deşi o treime din copiii ei mergeau la aceste şcoli.
   Masoneria s-a mâniat de Crăciun, pentru că Adunarea Naţională Franceză a decis, prin votul din 28 Iunie, 1993, revizuirea legii Falloux, permiţând subsidii din partea comunelor pentru şcolile libere. Loja nu a luat atitudine publică, dar a început să lucreze prin oamenii ei de vârf: Mitterrand refuza să înscrie legea pe ordinea de zi a senatului şi Balladur a tăcut. A nu înscrie o lege pe agenda senatului înseamnă amânarea ei sine die, ceea ce intra în maniera tăcută de distrugere operată de masonerie.

   Balladur însă îşi schimbă atitudinea: el aduce legea pe tapetul senatului care o votează în aceeaşi termeni ca şi Camera, pe 14-15 Decembrie, 1993. în felul acesta, canalele de lucru subterane ale masoneriei au fost astupate şi Marele Orient a trebuit să iasă la suprafaţă: pe 18 Decembrie, apare protestul “laicităţii ofensate”. Democraţia de speculă îşi ridică armatele ascunse, toată stânga comunizată pe faţă sau în secret şi se opune votului curat al celor două camere, pe motivul că “Republica vrea aceeaşi şcoală pentru copiii de toate culorile”, deşi accesul în şcolile libere este nerestrictiv pentru oricine, opţiunea părinţilor fiind cea care decidea.

   Educaţia impusă de masoni aproape în toate şcolile lumii, descreştinarea învăţământului, persecutarea Bisericii pe căi violente în ţările comuniste, creaţie hibridă a masoneriei, şi persecutarea subtilă în ţările “democrate”, ridicarea copiilor împotriva părinţilor şi a educatorilor, în numele dezvoltării naturale şi libere a copilului, au dus la distrugerea fiinţei umane, a familiei, a valorilor creştine şi la creşterea înspăimântătoare a criminalităţii în rândurile populaţiei şcolare, plus ignoranţa cea mai crasă care domneşte printre şcolari. 75% dintre elevii câtorva licee americane nu au ştiut localiza cele două mari oceane: Atlantic şi Pacific.

   Si are dreptate. Iar din punct de vedere educational, SUA este un dezastru. Dar din nefericire pentru aceasta planeta, este si exportator al acestuia. In curand omenirea va fi plina de tineri precum cei americani ce rad imbeciloid de faptul ca nu stiu mai nimic atunci cand ii intrebi despre aproape orice si care din cand in cand se sinucid singuri, in grup sau dupa ce executa un macel in masa.

   In zilele noastre, lucrurile au „evoluat” grotesc:

Indemn UNESCO: copiii vor invata despre MASTURBARE la 5 ani si despre AVORT la 12 ani

Elevii din Marea Britanie sunt indemnati sa aiba un orgasm pe zi

Parintii britanici au mai pierdut un drept: elevii vor participa la CURSURI OBLIGATORII de promovare a contraceptiei, avortului si homosexualitatii

Campanie pro MASTURBARE in Spania: “Placerea sta in mainile tale”

VIDEO: Cum se promoveaza homosexualitatea in scoli …

   De stricarea copiilor nu se preocupa insa doar scoala. Un rol major il are si mass-media, cinematografia si desenele animate. Ultimele extrem de dragi micutilor. Merita sa dezvoltam acest subiect despre care s-a mai vorbit dar mai mult in privinta violentei ce o promoveaza. In primul rand trebuie observat ca familiarizeaza micutii cu conceptele de baza ale new age. Inca de pe vremea benzilor desenate, sunt pline de supereroi salvatori ai omenirii aflate in impas. Nu mai este loc de Dumnezeu. Ei fac totul. Si desigur inca de atunci au aparut si extraterestrii. In ultimii ani insa, observam ca eroii au si (mai mult sau mai putin stilizate) … cornite. Preponderent cei „pozitivi„, „simpatici„ sau „jucausi„ …  

   In new age dracii (ca ingeri cazuti) nu exista. Ei sunt de fapt considerati ca „maestrii ai intelepciunii„. De aceea micutii nu trebuie sa stie de ei. Eventual sa-i considere niste creaturi dragute.  

   Sfintii Parinti spun ca imaginatia este puntea de legatura pe care din necunoastere oamenii o ofera diavolilor. De aceea micutii sunt invatati cu conceptul de „prieten imaginar„. Dracii nu pot citi gandurile oamenilor, dar pot transmite „ganduri„ ce din nepricepere le putem considera ca fiind ale noastre, dupa care le dezvoltam, ne imaginam si ajungem mai apoi in ratacire mare. Caci cu cat ne lasam mai mult prada lor, cu atat mai mult necuratii trimit alte si alte astfel de balasturi.

   Tot de aceea, pentru maturi este promovat si conceptul de „minte deschisa „ (inclusiv la „elitele„ Soros). 

   Adeptii new age nu se roaga Domnului Iisus, caci nu-l recunosc ca Hristos si Fiu al Tatalui. De aceea spun ca „forta este in noi„. Si aceasta se promoveaza masiv in desenele animate …

  New age nu recunosc jertfa de pe Golgota. Si nu inteleg nici macar aceasta idee, caci pentru ei conceptul de pacat nu prea exista. Ei considera ca oamenii trebuie sa nu fie smeriti in fata Creatorului lor caci din moment ce El i-a facut , i-a facut perfecti. Tot ce „trebuie„ este sa gasesti „maestrii„ care sa-ti arate cum sa descatusezi forta din tine … Concept din nou gasit masiv in desenele animate.

   In new age nu exista iad, ei considerand ca dupa moarte va fi o reincarnare sau ceva minunat pentru toata lumea. Asta le faciliteaza promovarea conceptelor de hora mare planetara, gloata amestecata de pacatosi nepocaiti, un „rai„ de „pace„ pe pamant …  

Comentariul zilei (28.01.2010): Promovarea NOII ORDINI MONDIALE prin jocurile video si desenele animate

   Revenind la varstele mai mari, promovarea libertinajului sexual si a necasatoriei duce inevitabil la desfrau si orgii sexuale la varste din ce in ce mai mici. Ideea de virginitate pana la noaptea nuntii aproape ca s-a pierdut. Acest lucru este daunator pentru suflet dar si pentru trup, raspandindu-se teribil bolile cu transmitere sexuala, inclusiv deja vestitul HPV, cel impotriva caruia SISTEMUL spune a a descoperit un vaccin pe care l-au numit fals „anti cancer„ …

Cunilingulus si sexul anal duc la infectii cu HPV in cavitatea bucala si anus. Concluzia specialistilor: VACCINATI-VA BAIETEII …

   Un alt rol important in stricarea adolescentilor l-a avut si inca il mai are revolutia sexuala, industria muzicala si drogurile:

Aleister Crowley si REVOLUTIA SATANISTA (rock, sexualitate, droguri) – video si completari necesare

   Dar si alti factori:

Din ciclul SA FACEM TOTUL PENTRU STRICAREA CELOR MICI: jocul MY MINX

DOCUMENTARE CELEBRE: „The Merchants of COOL”       

Documentare celebre: “CONSUMING KIDS

   Si astfel, se ajunge la situatii precum cele de la:

Adolescentii sunt pe cale de a deveni o GENERATIA STRICATA?

   Prieteni, copii nostrii au devenit jertfe ale ticalositei lor REVOLUTII, ii omoram inca din pantece sau ii dezumanizam dupa ce se nasc. Ba pentru PAPUSARI devin uneori bun motiv de pregatire a „terenului„ pentru ceea ce va urma:

Lista cu loje masonice implicate in Child Identification Program

   Un program suportat financiar de loja , in care populatia este incurajata sa dea cat mai multe date despre copii lor, inclusiv ADN. Motivatia oficiala este ca in caz ca micutii dispar, sa poata fi folosite.

   Dupa evenimentele din 11.09.2001, stim insa ca psihoza terorismului, a rapirilor, a disparitiilor a fost creata special pentru a face populatia sa accepte supravegherea, taierea a din ce in ce mai multor drepturi si in final acceptarea cipurilor. Cititi va rog si articolul:

BIG BROTHER, CIPURI, IMPLANTURI, MICROCIPURI, 666, SEMNUL FIAREI: faza finala a experimentului inceput de colaborarea IBM-nazism, coordonarea masoneriei

   Fondata in la sfarsitul secolului 19, Bohemian Grove este o adunatura de “elite“ ce practica ritualuri pagane. Au ca simbol bufnita si practica cermonialul „Cremation of Care” in care simulaza aducerea de jertfe umane (copii) diavolului, prin incinerare.

   Intregul ritual seamana izbitor cu ceea ce stim despre inchinarea la Moloch, tipul de cult atat de urat de Dumnezeu in care din pacate cazusera inca din vechime multi israelieni ce aduceau jerfe proprii copii.

Personalitati si organizatii: BOHEMIAN GROVE (lista participanti)

   Cum unul din punctele importante ale doctrinei NOII ORDINI MONDIALE este cresterea in comun a copiilor, pana la rezolvarea deplina a acestei chestiuni, SISTEMUL face tot ce poate sa intre cu bocancii in viata privata a familiilor:

Ai grija de copiii vecinilor? S-ar putea sa mergi la puscarie …

SISTEM TICALOSIT: La doua politiste prietene li s-a interzis sa mai aiba grija una de copilul celeilalte

Unei familii i s-au luat copii deoarece erau prea grasi

VIDEO – MAREA BRITANIE: Li s-a luat copilul pentru că refuzau să îi dea ciocolată!

   Si iata si care este alternativa oferita de catre SISTEM:

Studiu socant: 12% dintre copii aflati sub custodie guvernamentala sunt abuzati sexual

VIDEO: In timp ce unii risca puscaria daca au grija de copii vecinilor, iata ce ABUZURI SEXUALE MONSTRUOASE fac unii din angajatii SISTEMULUI

VIDEO: In timp ce unui cuplu i s-au luat copii deoarece i-au fotografiat in baie, mass-media promoveaza desfraul pentru … copii

   Ionela Bălţătescu, cercetător Institutul de Economie Mondială (Academia Română), doctorand economie Univ. Juan Carlos, Madrid, membru Institutul Ludwig von Mises Romania:

   Conspirativ sau nu, intenţionat sau nu – logica, filosofia şi rezultatele învăţământului de masă indică faptul că acesta rămâne unul ideologizat şi ideologizant. Idealurile sociale şi politice ale vremii ajung într-o formă standardizată şi necritică pe băncile învăţământului de masă, fie că este vorba de idealul naţionalist, de valorile euro-atlantice sau de corectitudinea politică.

   Diferenţa fundamentală a învăţământului de masă actual, în raport cu educaţia clasică (care era asigurată în mod tradiţional de părinţi sau tutori) constă în erodarea şi, în final, răsturnarea valorilor tradiţionale şi respingerea creştinismului ca element central al civilizaţiei occidentale (secularizarea). Locul valorilor tradiţionale clasice a fost luat de nihilism, relativism, corectitudine politică,  acestea din urmă fiind prezentate în mod fals ca filosofii ale toleranţei şi fiind instituţionalizate prin legile împotriva discriminării „minorităţilor” (legi care, în fond, implică nerecunoaşterea drepturilor „majorităţilor” paşnice de a se comporta firesc, în acord cu propriile credinţe). Meritul formativ al educaţiei clasice constă, în primul rând, într-un  anumit tip de raportare la valori şi norme, care nu poate fi înţeles în afara asumării creştinismului. Virtuţile nu sunt dobândite formal ca simple reguli şi constrângeri exterioare, sociale, ci acestea se nasc prin educarea inimii şi a minţii în spiritul iubirii de oameni şi a lui Dumnezeu.

   Deşi homeschooling-ul actual nu este automat legat de educaţia clasică, mulţi dintre practicanţii acestui tip de învăţământ au adoptat în prezent curriculumul educaţiei clasice. Recunoaşterea legitimităţii homeschooling-ului înseamnă recunoaşterea drepturilor acelor părinţi care decid să-şi protejeze copiii de efectele devastatoare, spiritual şi moral, ale filosofiilor la modă – relativismului moral, nihilismului – şi de „revoluţia sexuală” şi educaţia sexuală à la Kinsey, care au pătruns treptat şi în şcoli. Şi nu în ultimul rând, homeschooling-ul ar fi poate şansa cea mai bună de a trece de la filosofia ingineriei sociale către filosofia unei societăţi libere – ar putea constitui baza consolidării unui liberalism autentic.

Despre EDUCATIA LA DOMICILIU (homeschooling) in Romania si efectele nefaste ale INVATAMANTULUI DE MASA

 

 

14 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. b said, on martie 22, 2010 at 2:44 pm

    http://www.vigilantcitizen.com cititi, e interesant, eu l-am pus in readerul meu

    Apreciază

  2. saccsiv said, on martie 22, 2010 at 3:44 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  3. […] EDUCAREA voit gresita a copiilor, componenta esentiala in formarea OMULUI DE TIP NOU, cetateanul cim… […]

    Apreciază

  4. pepikul said, on martie 22, 2010 at 7:59 pm

    „Iar Iisus a zis: Lăsaţi copiii şi nu-i opriţi să vină la Mine, că a unora ca aceştia este împărăţia cerurilor.„ cat de adevarat! Copiii sunt impulsionati de inocenta inspre bunatate, cinste, iubire!

    Apreciază

  5. […] Saccsiv: EDUCAREA voit gresita a copiilor, componenta esentiala in formarea OMULUI DE TIP NOU, cetateanul cim… […]

    Apreciază

  6. VIDEO: SEXY-INC « Saccsiv's Weblog said, on octombrie 8, 2010 at 6:46 pm

    […] EDUCAREA voit gresita a copiilor, componenta esentiala in formarea OMULUI DE TIP NOU, cetateanul cim… […]

    Apreciază

  7. […] EDUCAREA voit gresita a copiilor, componenta esentiala in formarea OMULUI DE TIP NOU, cetateanul cim… […]

    Apreciază

  8. […] EDUCAREA voit gresita a copiilor, componenta esentiala in formarea OMULUI DE TIP NOU, cetateanul cim… […]

    Apreciază

  9. […] EDUCAREA voit gresita a copiilor, componenta esentiala in formarea OMULUI DE TIP NOU, cetateanul cim…. […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.