SACCSIV – blog ortodox

EXPERIMENT. Despre barbati. Ce vor femeile?

Posted in BARBATI, FEMEIA by saccsiv on martie 1, 2010

   Dupa cum am promis in articolul Cum trebuie sa se comporte si sa se imbrace femeile in biserica?, am inceput lucrul la un material in care abordez comportamentul si vestimentatia barbatului crestin in biserica, dar si in afara ei.

   Inainte insa de a-l finaliza, doresc sa aflu ce au de spus femeile despre acest subiect: ce apreciaza, ce detesta, ce le sminteste, ce le ajuta. E bine sa-si expuna parerea si cele pe care uneori le-am suparat sau m-au suparat cu ocazia unor dialoguri la articolul sus amintit sau altele referitoare la avort, cezariana, etc.     

   L-am numit EXPERIMENT, deoarece propun comentarea unei teme despre care inca nu am postat. Unele cititoare criticau intens barbatul acolo unde articolul era despre femei. Si nu intelegeau motivul pentru care cateodata le taiam avantul. O faceam din simplul motiv ca este necesara o ordine, nu un talmes balmes. Pentru a indrepta, trebuie sa stim mai inainte ce anume e stramb si ca atare cand vorbim de greselile femeilor nu ajuta sa dam vina exclusiv pe greselile barbatilor. Sau viceversa. Ca atare, acum ar fi momentul sa va exprimati opinia despre barbati. E posibil ca unele dintre cele foarte active la articolele pomenite sa taca acum, deoarece vor considera ca … nu mai are nici un farmec.

   Indubitabil, comentariile voastre vor ajuta la finalizarea articolului la care lucrez iar cele deosebite vor fi trecute la rubrica “Comentariul zilei”.

   Doamne ajuta!

82 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on martie 1, 2010 at 5:57 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Avatarul lui luchiana luchiana said, on martie 1, 2010 at 7:53 am

    In general, de ani de zile, imbracamintea barbatului este decenta. Din cauza caderii permanente a fiintei umane, femeia s-a dezbracat pentru barbatii care au devenit mai mult masculi, si in casa si pe strada…
    E de mare folos comportamentul barbatilor cu responsabilitate fata de femei…nu hainele…Asta va lipseste din „imbracamintea” sufletului…Este boala vremilor noastre, cum bine a spus sfantul Ignatie Briancianinov, lipsa de responsabilitate.
    Responsabilitatea se invata de la Dumnezeu, cu inima franta si atunci vestimentatia femeilor nu mai este un prilej de sminteala pentru barbati, pentru ca si ele se vor purta in duhul lui Dumnezeu…
    Cheia tuturor problemelor este smerenia in Domnul.

    Doamne ajuta!

    Apreciază

  3. Avatarul lui Maria Maria said, on martie 1, 2010 at 8:00 am

    Daca pentru imbracamintea nerecomandata mai poti face abstractie inchizand ochii in timpul slujbei, totusi vizavi de vocile care-ti tipa(canta) in urechi depasind cu mult volumul corului nu ai cum sa te feresti. Inchizand si urechile nu mai poti decat sa te duci acasa. Cred ca asta este cea mai mare ispita.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • Avatarul lui Diego Diego said, on martie 1, 2010 at 8:27 pm

      plus ca daca nu canta bine te face sa razi :)))), sau sa fie o voce rugusita sau accent ciudat, eu nu ma prea pot sa ma abtin, odata am ras in biserica sa mor =)))

      Apreciază

  4. Avatarul lui Vulturul Vulturul said, on martie 1, 2010 at 8:40 am

    Ce vor femeile?ce vor barbatii? Intrebare pusa cam gresit. Dar totusi, dupa mintea mea limitata si plina de pacate, ce ar putea sa vrea atat unul si altul e ori cu lumea asta a pacatului ori cu Dumnezeu, in nici un caz o lume caldicica in care te faci ,,frate cu necuratul pana treci podul-nu de alta dar daca mori cand treci podul ce faci? ramai cu necuratul!
    Orce alta discutie pe aceasta tema mi se pare impastiere a mintii, da se poate discuta ce vor uni si alti dar numai delimitand lumina de intuneric nu traind intr-o nuanta de gri.

    Apreciază

  5. Avatarul lui gil gil said, on martie 1, 2010 at 8:47 am

    scriu sfintii parinti ca barbatul are mai multa imaginatie(mai multi poeti ,pictori.. sant barbati)si este mult mai usor influentabil prin vaz !ochii barbatilor distrug mult mai usor sufletul barbatului,femeile nu se distrug atat de repede ca barbatii prin vaz !! de aceea si femeia trebuie sa umble cat mai decent daca vrea sa nu aiba agatatori! spun sfintii ca mai rau se duce in iad o femeie care umbla imbracata fardata dezbracata..decat o prostituata,pentru ca prostituata o face cu putini dar cea aiurea imbracata o face cu toti cei ce o vad..

    Apreciază

    • Avatarul lui Maria Maria said, on martie 1, 2010 at 11:18 am

      gil ,
      DA-MI VOIE SA RAD 😀 ” prostituata o face cu putini dar cea aiurea imbracata o face cu toti cei ce o vad.. „

      Apreciază

  6. Avatarul lui gabriel gabriel said, on martie 1, 2010 at 9:46 am

    1.Barbatii in Biserica sunt prea putini.
    2.Admira privelistea din partea stanga sau lumea care se perinda pe culoar si se inchina la Sf. Evanghelie.
    3.Nu vin imbracati cu haine de sarbatoare.

    Apreciază

  7. Avatarul lui Maria Maria said, on martie 1, 2010 at 9:50 am

    voi scrie si eu, dar mai tarziu:)
    pana atunci un pic de muzica.
    daca saccsiv crede ca nu-i bine, il poate taia (la clip ma refer)

    Apreciază

  8. Avatarul lui naayram naayram said, on martie 1, 2010 at 9:55 am

    Fratilor imi cer scuze ca deranjez..am citit o informatie extrem de buna pe undeva pe blogul acesta, cum ca la o manastire potirul s-a ridicat in aer cand trebuia sa se impartaseasca un tanar ce avea microcip.Stiti cumva unde o pot gasi?Ca eu am uitat..si sincer sa fiu nu imi mai amintesc daca era pe blogul sacsiv sau altundeva..va rog sa ma ajutati..

    Apreciază

    • Avatarul lui Alexandru Alexandru said, on martie 2, 2010 at 1:13 pm

      mai sa fie ce repede ai gasit. in 4 minute dupa ce ai postat intrebarea…..

      Apreciază

  9. Avatarul lui Andra Andra said, on martie 1, 2010 at 10:20 am

    Sa fie ingrijit, in privinta hainelor. Am observat un obicei cel putin ciudat in randul multor barbati crestini, acela de a nu se spala. Nu mi se pare o virtute asta, e chiar pacat sa-l faci pe cel de langa tine sa se sminteasca din pricina mirosului neplacut. Asta se intampla probabil in virtutea faptului ca parfumul e un pacat, asadar nu-l folosim. Nu ma refer la a mirosi a cine stie ce parfum, ci ma refer la a mirosi a curat. Apoi, sa fie imbracati decent la biserica, nu in bermude sau pantaloni trei sferturi. Si sa fie atenti la slujba, nu la femeile din biserica. Am vazut ca exista barbati care pot sta cu privirea la icoane sau plecata, fara sa fie deranjati de cei/cele ce se inchina sau merg sa dea pomelnice preotului.
    Cat despre cum se comporta barbatii in afara bisericii, greu de spus pe scurt. Apreciez la un barbat integritatea, aplicata si pe el, si pe cei din jurul lui, onestitatea fata de sine insusi si fata de ceilalti, putinta de a comunica ce se intampla in sufletul lui (in cuvinte putine, nu e nevoie de romane intregi), curajul de a fi ceea ce este, de a arata ceea ce simte, de a cauta ceva mai presus decat satisfacerea orgoliului. In mare, asta e definitia mea pentru barbatie.

    Apreciază

  10. Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on martie 1, 2010 at 10:59 am

    Articolul va fi mai complex. Voi aborda, dupa cum am spus, comportamentul si vestimentatia barbatului crestin in biserica, dar si in afara ei. Adica, inclusiv colegul de serviciu sau sotul.

    Apreciază

  11. Avatarul lui Maria Maria said, on martie 1, 2010 at 11:35 am

    Andra , ai spus unele lucruri la care vroiam sa fac si eu referire ( gen pantaloni trei sferturi , priviri obsedante prin randul femeilor de la barbati ) as mai adauga si ceva ce tine de chipul lor , un lucru pe care-l vad si la rudele mele – mai frate , se barbieresc zilnic !asta exaspereaza ! si fac asta duminica, cand ar trebui sa fie la slujba . Se barbieresc pt , a arata bine in biserica !pai frate pt . ce te duci acolo sa se uite lumea la tine ca esti fain ( ca ti-ai batut joc de fata ta ) ?
    Uite , vedeti de ce unele femei au ” viciul ” machiajului ? Cand va vad pe voi asa de ” estetici ” vor si ele ceva mai ” estetic ” . Vreti sa aveti infatisare de fetite , fara barba ? Hmmm …
    Inca ceva , la „copii” astia , cei tinerei mai sunt unii gen ” metalica ” despletiti , altii si cu haine sataniste , ce sa mai zicem de blugii care se lasa pe la jumatatea „posteriorului „.
    Si daca tot se facea comparatie cu pantalonii la fete ( recunosc ca i-am purtat si eu in tineretile mele 🙂 ) , si cu icoanele ( ca ar trebui sa aratam cat de cat ca cei de acolo , d . p d. v vestimentar ) rog si eu barbatii care merg pe la biserica sa-si acopere ” posteriorul ) cu haine mai lungi . Hi , hi ! 🙂
    Uf , ce rea am fost … ( vezi saccsive , poate stergi si acum 🙂 ) .

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on martie 1, 2010 at 11:49 am

      Maria

      Esti aiurea daca poti spune „vezi saccsive , poate stergi si acum”. Mai citeste o data articolul.

      Apreciază

      • Avatarul lui Maria Maria said, on martie 1, 2010 at 12:18 pm

        Multam’ saccsive !
        Oi fi aiurea ! Am citit si articolul ( si culmea am si inteles ce scrie in el , prin urmare , am neuronii intregi ) , dar pt . orice eventualitate , draga frate , am facut aceea subiniere .
        Si cum dracul vrea sa ma ispiteasca prin orice , nu am sa-ti raspund urat , ci , am sa-ti urez – o zi frumoasa !

        Apreciază

  12. Avatarul lui luchiana luchiana said, on martie 1, 2010 at 12:00 pm

    saccsiv,

    corect, nici eu nu sunt pentru rasul barbii…barbat inseamna om cu barba…

    Apreciază

  13. Avatarul lui Mihaela C Mihaela C said, on martie 1, 2010 at 12:39 pm

    Un subiect foarte complex, la fel ca si cel despre femei…
    In general, omul de langa tine (barbat/femeie) este privit prin ochii tai (vorbesc la general). Nu de putine ori, se fac scenarii care nu au legatura cu ceea ce gandeste si simte celalalt. Nu vi s-a intamplat? Asadar, lipsa de empatie, lipsa de comunicare, sunt probleme atat ale femeilor cat si ale barbatilor.
    Daca anturajul ti-l poti alege, din pacate familia nu o poti alege si atunci, lipsa de rabdare, de comunicare si dragoste (empatie) pot duce la drame sufletesti mai mici sau mai mari. Drame care, asa cum observati , se manifesta sub diferite forme in societatea de azi. Si fiindca articolul se refera doar la barbati, o sa incerc sa ma refer doar la ei, desi, din punctul meu de vedere, doar manifestarile difera (B/F) cauele fiind aceleasi.
    Legat de comportamentul lor in Biserica, chiar daca sunt incepatoare si nu am participat la sute de slujbe, personal nu am nimic rau de comentat, din contra, i-am admirat pentru ca vin la biserica (mai ales cand am vazut tineri, desi mai putini) chiar si la alte slujbe decat cele de duminica. Comportamentul mi s-a parut firesc, omenesc, iar tinuta normala. Adica nu am vazut barbati gelati sau mai stiu eu cum si cred ca si daca vedeam, ar fi contat foarte mult faptul ca au venit. Mi s-a intamplat sa vad fete mai „desucheate” (blugi moderni si burtica goala), care nu stiau mai nimic despre „regulile” din biserica (asa cum nici eu nu prea stiu) etc., dar mi s-a umplut inima de bucurie vazandu-le ca sunt acolo, ca ingenuncheaza si pleaca capul.
    In ceea ce priveste comportamentul barbatului in societate, sigur ca este neplacut si uneori infricosator sa-i vezi/auzi pe unii mai tot timpul injurand, dorind sa epateze prin atitudine si/sau bunurile detinute, tratand inclusiv femeia ca pe un obiect – trofeu. Nu generalizez! Din pacate, pe acestia, familia si societatea i-au dezumanizat, inlocuind chipul lui Dumnezeu din ei, cu chipul omului modern. Ma doare cand, tinerii , si aici ma refer la experienta pe care o am cu nepotul meu, studentii, adopta acel aer de superioritate cand vorbesc despre viata, aer pe care numai o educatie desacralizata li-l poate insufla. Ei nu-l cunosc pe Dumnezeu persoana, ci si-l reprezinta doar ca pe ceva abstract (daca fac si asta) sau iau de bun ce aud intr-o parte sau in alta, cum ca Dumnezeu este o inventie omeneasca/unul rau, asadar nu e cazul sa-si ocupe timpul cu asa ceva. De ce am subliniat asta? Pentru ca de fapt aici este problema – copiii nu il mai cunosc pe Dumnezeu macar in familie. Stiu cum e, multi ani am gresit si eu fiind amagita de ateism si apoi de „invataturile” new age… Consecintele(plata pacatelor) se arata intotdeauna dar, o alta problema apare atunci cand parintele, care crede ca s-a trezit, devine categoric , isi schimba atitudinea radical si are asteptari nerealiste. Spun asta fiindca chiar ii spuneam unui frate ca sunt necajita ca fiul si nepotul meu m-au batjocorit ca ma duc la Biserica si ca ma duc si cu batic pe cap. Pe moment m-am indignat, apoi, am inteles ca fiul meu rade numai din vina mea. Asadar, rabdare si dragoste in primul rand in familie! Atat pentru baieti, cat si pentru fete. De ce? Pentru ca fetele devin mame de baieti!!! Si daca mama Il are pe Hristos si baiatul il va avea pe Hristos! Atunci va stii si sa se spele, sa fie de ajutor in gospodarie, sa fie rabdator cu semenii/rudele/sotia lui, sa respecte, sa faca din viata lui o bucurie si sa-i multumeasca lui Dumnezeu pentru tot ce are.
    Dragi mame, sotii, prietene, colege, fiti blande, rabdatoare si intelepte cu barbatii din viata voastra si veti fi rasplatite, iar atunci cand gresiti cereti iertare (nu scuze!). Chiar si barbatul care vine acasa beat si cu chef de scandal poate fi domolit daca ai intelepciune. Credeti-ma ca vorbesc din experienta. Mi s-a intamplat sa primesc noaptea pe sotia fugita de acasa de frica barbatului beat si cu chef de scandal, sa simt frica cand a vrut sa sparga usa. E groaznic! Dar acelasi barbat are multe calitati. Asa am inteles ca , ceea ce spuneam la inceput – fiecare il vede pe celalalt prin ochii lui si nu asa cum este el, e adevarat. Asa am inteles ca prima data cand ti se adreseaza un cuvant urat sau ti se intampla ceva care nu-ti place, trebuie sa te gandesti foarte bine cu ce ai gresit tu de s-a ajuns la asta, si, desigur, sa te gandesti ce l-a determinat pe semenul tau sa se comporte asa. Daca atitudinea ta este la fel de violenta (si aici ma refer la orice fel de violenta), egoista, nu arecum sa iasa bine. Boala se va adanci, asa incat va fi dcic mai greu de vindecat. Una e sa-i raspunzi cu :” nesimtitule, boule, porcule” si alta este sa fii calma, sa lasi sa treaca momentul si apoi sa i te adresezi de la suflet la suflet. E valabil si la copii si la adulti. Dumnezeu ne-a dat o dalta si un ciocan. Dalta este dragostea si ciocanul intelepciunea. Sale folosim cu sarg si barbati si femei. Macar sa ne straduim.
    Imi cer iertare daca se intelege cumva ca as avea un ton moraliztor sau unul de om care fiinteaza intr-un glob de cristal. Departe de mine gandul acesta. Am scris din suflet si cu mult drag si in primul rand din prisma celui incercat. Stiu ca problemele sunt multe si nuantele asisderea, dar spatiul este rastrans.
    Domnul fie cu noi toti!

    Apreciază

  14. Avatarul lui naayram naayram said, on martie 1, 2010 at 12:40 pm

    SFINTUL SIMEON METAFRASTUL FILOCALIA 5 PAG360:
    „..CI UNEORI HARUL SE APRINDE ,MINGIIE SHI ODIHNESTE MAI MULT ,ALTEORI SE FACE MAI STINS SHI MAI MICSORAT PRECUM SOCOTESTE HARUL INSUSHI PSRE FOLOSUL OMULUI…..DAR INCA N-AM VAZUT NICI UN CRESHTIN DESAVIRSIT ,SAU DINTR-O DATA SI PENTRU TOTDEAUNA LIBER,CI ACELASHI OM SE OPIHNESHTEIN HAR ,SE INVREDNICESTE SI SE FACE PARTAS DE TAINE SI DECOPERIRI SI INTRA LA O MARE DULCEATA A HARULUI , DAR TOTUSI SI PACATUL SE AFLA INLAUNTRUL LUI.UNII CA ACESTIA ,DIN PRICINA HARULUI COVIRSHITOR AL LUMINII AU SOCOTIT DIN NEEXPERiENTA ,CA SUNT DESAVIRSITI SI LIBERI.„

    Apreciază

  15. Avatarul lui Mircea Mircea said, on martie 1, 2010 at 12:51 pm

    Saccsiv, offtopic dar, necunoscand mail-ul tau, m-am gandit ca poate te intereseaza: Obama schimba numele razboiului din Irak, din Iraqi Freedom in Operation New Dawn, http://www.digitaljournal.com/article/287866 , adica noii zori, nou inceput, sau o noua aurorora. Simbolismul este relevant, sa nu uitam de schimbarile mult trambitate de el si de faptul ca pe propria lui sigla, din campania prezidentiala se poate vedea un soare alb rasarind…. Sper sa iti fie de folos, Doamne ajuta !

    Apreciază

  16. Avatarul lui ortodox pe stil vechi ortodox pe stil vechi said, on martie 1, 2010 at 12:58 pm

    Sacciv scuze ca nu te sustin in privinta barbi dar ca sa vada omul de rand un zambet frumos si sa ai acea portita deschisa de comunicare e bine sa fi si barbierit .Exacat ca si copii inocenti sa fim cu acestea desprindem doua tipuri de Iubiri .Una patimasa care ne rugineste in timp si una Sufleteasca care ne intareste in Dumnezeu .Ca sa reusesti sa te apropi de Dumnezeu tre sa o faci din placere din dragoste pentru Dumnezeu nu din obligatie sau sa pui cele 666 de porunci nu fa acelea nu fa acelea …De aceia cei care reusesc astazi sa zambeasca sunt acei care mai au dragoste de Dumnezeu iar cei ce sunt trisiti sunt cei care se tem de Dumnezeu.Sa nu uitama ca Iisus Hristos a venit Din Dragoste pentru noi si sa jertfit pentru patimile noastre acestea trebuiesc oprite ,Pacatele se iarta daca facem precum in rugaciunea „Tatal nostru” dar patimile ne conduc la iubirea patimasa adica sa inversam primele doua porunci .In loc sal iubim pre Dumnezeu intai si sai urmam calea noi iubim pre aproapele si ne ducem cu lumea.Deci portul din biserica te diferentiaza pre cine iubesti.

    Apreciază

    • Avatarul lui crestina crestina said, on martie 1, 2010 at 7:02 pm

      pt. ortodox pe stil vechi :

      nu cred sa fii pe stil vechi, dar daca esti mai bine taceai !

      Apreciază

    • Avatarul lui Diego Diego said, on martie 1, 2010 at 8:45 pm

      deci asa e bine sa fii barbieriit, ca sa se vada mai bine zambetul, mare intelept mai esti

      Apreciază

  17. Avatarul lui wolfwie wolfwie said, on martie 1, 2010 at 2:02 pm

    din ce stiam eu din batrini barba este „podoaba” barbatului. Si totusi barba la un barbat ii confera o mai multa intelepciune. A se diferentia cuvantul intelepciune fata de cuvantul „desteptaciune”.

    Apreciază

  18. Avatarul lui luchiana luchiana said, on martie 1, 2010 at 2:09 pm

    un pacatos zapacit

    Tot barbat, indiferent ca are parul des in barba sau mai rar…numai ca eu ma refer si la intelepciunea lui asociata cu barba…
    Barbatul este un om cu intelepciune, care pentru mantuirea lui ar trebui sa iubeasca pe sotia sa precum Domnul Iisus Hristos biserica, asa cum El si-a dat viata, asa si barbatul pentru femeia sa…
    Femeile simt aceasta lipsa de iubire pana la jertfa a barbatilor deveniti mai mult masculi in zilele noastre si atunci apar problemele…de iubire…lumeasca, pentru ca s-a uitat cea dumnezeiasca…
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  19. Avatarul lui Iubesc Patriarhul Iubesc Patriarhul said, on martie 1, 2010 at 2:59 pm

    Eu gandesc asa: simplu fapt de a intra barbierit in biserica nu este pacat: conteaza motivul pentru care ai facut acest lucru. Daca vrei sa arati mai frumos, pentru a fi privit, este pacat. Daca vrei sa arati frumos pentru Hristos nu mai este pacat. Daca vrei sa te placa fetele e pacat. Daca vrei sa fi ingrijit pentru Maica Domnului nu mai e pacat. Poti sa intri in biserica si cu pantaloni 3 sfertui. Daca n-ai altii… Dar daca o faci intentionat atunci este pacat. Si asta este valabil pentru orice lucru, nu numai pentru imbracaminte.

    O situatie analoaga. sf apostol Pave spuneal: Cand intrati intr-o casa mancati ce va pune inainte. Deci si carne, daca asta se pune pe masa (cazul monahilor care nu mananca carne). Daca esti monah si mananci carne cand ti se da nu pacatuiesti daca faci lucrul asta ca sa nu superi gazda care nu stie regulile.

    Apreciază

    • Avatarul lui Maria Maria said, on martie 1, 2010 at 3:29 pm

      Iubesc Patriarhul ,
      Imi dai voie sa mai adaug – VREAU SA UCID UN OM DIN IUBIRE PT. MAICA DOMNULUI ?
      Mai , devenim penibili !chiar asa ? Crezi tu ca Sfintii te-ar iubi mai mult fara barba , si esti sigur , tu , ca pentru asta s-ar barbieri un om ?
      Pozati intr-o asa inocenta de ma faceti sa ma intreb – v-ati uitat vreodata la Mantuitorul ? Voi , nu pe El ar trebui sa-l aveti ca exemplu ? Lasa-ti Sfintii fara barbi ( ei sunt exceptii ) au ajuns Sfinti tocmai pt . ca virtutile lor , starea lor launtrica nu se compara cu a nici unuia dintre noi .
      Sunteti ” comici ” fratilor ! DIN IUBIRE PT . MAICA DOMNULUI MA RAD .
      CE INSEAMNA A NE SMERI ??? A ARATA CA SUNTEM COOOOLLLLL ????
      Hai mai , lasati !

      Apreciază

      • Avatarul lui Iubesc Patriarhul Iubesc Patriarhul said, on martie 1, 2010 at 7:00 pm

        Sfintii au ajuns sfinti pentru virtuti, nu pentru barbi, nu?

        Apreciază

    • Avatarul lui Diego Diego said, on martie 2, 2010 at 5:35 pm

      Iubesc Patriarhul nu sunt de acord, crezi ca are o importanta pentru Dumnezeu ca iti razi barba?

      Apreciază

  20. Avatarul lui Iubesc Patriarhul Iubesc Patriarhul said, on martie 1, 2010 at 3:13 pm

    Daca iti lasi barba cu scopul de a arata mai inbunatatit, cu scopul de a avea un chip mai bisericos, mai intelept parerea mea este ca e pacat , chiar unul foarte mare. Decat asa mai bine vi cu un barbierit perfect.

    Apreciază

  21. Avatarul lui Maria Maria said, on martie 1, 2010 at 3:41 pm

    Un pacatos zapacit ( ti-ai ales bine numele , felicitari ! )
    Uite ce e , nu am sa-ti raspund porceste ( pt . ca nu am rat , soric si , pe deasupra , nu guit ) .
    Fiecare dintre noi trebuie sa se lase asa cum l-a facut Dumnezeu , fie ca are barba deasa , rara , portocalie :)) etc .
    Nu am incurajat acum pacatul !iar tu , tinere , revizuieste-ti comportamentul !

    Apreciază

    • Avatarul lui Iubesc Patriarhul Iubesc Patriarhul said, on martie 1, 2010 at 7:02 pm

      Maria, ti-ai intrebat duhovnicul in privinta barbii barbatilor, sau vorbesti de la tine?

      Apreciază

  22. Avatarul lui Mihaela C Mihaela C said, on martie 1, 2010 at 3:46 pm

    @Maria,
    Vreau sa te intreb ceva:
    1. ce preferi cand ai amigdalita: sa ti se dea medicamente doar pentru febra sau medicamente care sa vindece cauza (infectia) care a produs febra?
    2. in cat timp crezi ca ti se va vindeca boala daca primesti numai medicamente pt febra si in cat timp daca primesti si medicamente care sa anuleze cauza?
    Ambele variante presupun timp; acum gandeste-te ca amigdalita din intrebarea mea este societatea in care traim. Bolnavul este bolnav si se prezinta la doctor (daca se prezinta) deci, sa-i acordam timp, nu? Sa inteleg ca acum , dupa ce am vorbit de femei dupa cum s-a vazut in comentarii, facem acelasi lucru cu barbatii? Sau sa inteleg ca topicul se adreseaza numai celor cunoscatori in ale teologiei. Parca era vorba despre ce nu ne place la barbati in general – eu una nefacand diferenta intre comportarea in biserica si cea din societate, considerand ca e o singura masura la cantar. Pai daca nu ne place ceva, sa vedem ce este acel ceva si caree cauza lui. Barba existenta sau nu nu ne place? Ok. Pana la ce spui tu sunt treptele vindecarii. Ce facem cu ele, le sarim?
    Nu stiu, eu asa pun problema. Daca gresesc, iertati-ma!
    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • Avatarul lui Maria Maria said, on martie 1, 2010 at 4:00 pm

      Mihaela C . ,
      Nu am sa stau sa scriu discursuri filosofice , sau socio- psihologice , ci am sa incerc sa-ti scriu , mai – la obiect .
      Poate tie sora mea , iti place sa vezi la un barbat – o creasta inalta de 2 m vopsita roz ( ce zici , iti place culoarea asta ? 🙂 daca nu o schimbam ca nu-i problema , hai sa ramanem , la verde 🙂 ) .
      Pentru mine este neinteresant ce vrea o femeie din ziua de azi , intelegi tu ? Pentru mine e interesant ce vrea Dumnezeu de la noi toti , ( nu doar de labarbati ) .
      Imi vorbeai despre treptele vindecarii ( sau ceva de genul acesta ) , daca noi nu reusim sa ne schimbam exteriorul , crezi ca ne va fi mai usor sa incepem cu exteriorul nostru ( sufletul ) ?
      Am mai spus-o si in alte postari , atat interiorul cat si exteriorul , ar trebui sa se modifice simultan . Numai ca noi asteptam nush ce semn al venirii Mantuitorului pt . a ne schimba nitel . ( desi sunt destule semne )
      Observ dorinta ta de a te face placuta cititorilor prin postari , de asemenea stilul tau de a introduce ” fine ironii ” insa asta nu va duce la o schimbare a atitudinii mele . CE E PACAT, RAMANE PACAT .
      Si – apropo – daca cineva doreste sa se schimbe , sa nu se gandeasca – ce crede cel de langa el , ci ce crede Dumnezeu !oamenii ne trdeaza mereu , Dumnezeu insa , nu ne uita niciodata !

      Apreciază

      • Avatarul lui Mihaela C Mihaela C said, on martie 1, 2010 at 8:30 pm

        Daca tu crezi ca mie imi place creasta roz sau verde, ok. Ce iti pot raspunde la asta? Daca, la fel, tie ti se pare neinteresant ce vrea o femeie in ziua de azi, ce iti pot rapunde mai mult decat deja am spus? Se pare ca ochii tai , sper sa fie doar ochii, m-au etichetat deja. As vrea sa fii la fel de elocventa si cand imi explici DE CE!
        Crezi sau nu si pe mine ma intereseaza foarte mult Dumnezeu si nu ca o preocupare „trandy” ci chiar cu tot sufletul meu. Daca asta inseamna pentru tine a dori sa ma fac placuta celorlalti, ok. Te intreb doar simplu: de ce as vrea asta? Din orgoliu ai sa-mi spui. Eu iti voi raspunde:” si la ce ma ajuta acest orgoliu, in afara celor 2-3 minute, poate nici atat, in care am o emotie „cool”? Stii, omul, oricum ar fi, nu e bun. Daca e ratacit, e ratacit si „da-l naibii”. Daca se deschide si se exprima asa cum e el, cu bune si rele, iar nu-i bun. Cum e omul bun/normal in ochii tai? Sa fie un standard?
        Uite ca ma doare faptul ca tu cauti perfectiunea in orice fiinta si mai abitir, o cauti dupa chipul tau. Ma crezi sau nu, ma etichetezi sau nu, eu tot iti voi spune ca, desi doare, inteleg si accept tot ce vine. Daca tu crezi ca ceea ce scriu este pentru a ma face placuta, ok. Crezi ce vrei. Domnul si poate si eu stim adevarul. El stie ca, asa PACATOASA cum sunt, ce am scris aici (acum si precedent) e din suflet si reflecteaza ceea ce sunt eu, nu masti. Machiajul fizic nu va place dar incep sa cred ca cel spiritual da. Ei, cand am inteles ca machiajul e ceva ce nu esti, am inteles-o atat la nivel practic cat si la cel spiritual. Nu-ti place de mine, bine. Dar asta nu inseamna nici ca eu mint si nici ca as avea interese ascunse de un orgoliu tembel. Orgoliul meu mi-a dat lectii dure in viata si acum chiar nu mai conteaza. Crezi sau nu…
        Domnul cu tine si cu noi toti!

        Apreciază

  23. Avatarul lui Mihaela C Mihaela C said, on martie 1, 2010 at 3:47 pm

    fiindca raspunsurile nu intra in ordine, mentionez ca raspunsul pentru Maria se refera la mesajul ei de la ora 3:15 pm 🙂

    Apreciază

  24. Avatarul lui shade shade said, on martie 1, 2010 at 5:10 pm

    VA CETATI PENTU O AMARATA DE BARBA ???????!!!!!!!!!E DOAR O AMARATA DE BARBA FACETI PREA MULT CAZ

    Apreciază

  25. Avatarul lui Svetlana Svetlana said, on martie 1, 2010 at 5:39 pm

    Merg masculii pe strada si scuipa, aceştea nu stiu ca scuipa Harul pe care-l au. Aceleasi seminte nu se manînca scuipînd. Sau poate au fost educati de gorile, deaceea nu cunosc lucruri elementare de comportare?

    Apreciază

    • Avatarul lui Diego Diego said, on martie 2, 2010 at 5:44 pm

      depinde din ce motive scuipa, uni scuipa sa arata ca sunt smecherii, dar sunt si alte cauze, de exemplu fumatorii, le cere organismul sa scuipe cancerul din ei …., deci nu orice scuipat inseamna ca a fost facut cu rea vointa, eu cand alerg imi vine sa scuip este o reactie naturala.

      Apreciază

      • Avatarul lui Svetlana Svetlana said, on martie 2, 2010 at 6:38 pm

        Motivatiile tale sunt absurde: auzi smecher, cancer, reactie naturala.
        1. Arata nu a smecher – ci a gorila needucata.
        2.Cine îl pune sa tamîieze cu tamîia lui satan – păi tot dracul îl pune sa scuipe Harul, un crestin asa ceva nu-si permite.
        3. Nu-l fugareste nimeni pe strada, de ce sa fuga, doar de daca o furat ceva. Si cine-l pune sa alerge pîna-si varsa tot pancreasul. Trebuie sa-ti cunosti limitele.

        Ai uitat sa-i mai mentionezi pe drogati – de le ies spume la gura cica tot e normal, si betivul varsa din motivul ca se curata. Sau se îndoapa cu mîncare si bautura si-si pun degetele-n gura ca sa vomite si tot asa iar sa o iau de la capat.–Las-o mai moale, ca-s prostii toate.

        Apreciază

  26. Avatarul lui em em said, on martie 1, 2010 at 6:13 pm

    va rog eu… cine vrea sa poarte barba sa fie deasa, iar daca e rara mai bine sa o tunda. Cand vezi un perisor ici, unul colo, e super aiurea; mie mi se urca stomacul in gat. Parerea mea e: cui ii place sa o poarte, cui nu, nu, insa cu conditia sa aiba ce.
    La fel si cu hainele. Se stie ca marea majoritate a barbatilor nu au nici pe departe corpuri frumoase, prin urmare chiar nu au ce arata cu exceptia slaninelor – in cazul unora, si a unor schelete atrofiate in cazul celorlalti. Ambele cazuri purtatore de burti de diferite dimensiuni. De aceea e mai bine ca barbatul sa umble imbracat, tocmai pt a proteja sensibilitatea femeilor. Ah… si pantalonii… va rog eu: sa fie pana in talie. Mi se cam taie pofta de mancare pe toata ziua daca vad fundul unui barbat. Nu e o imagine sexi. Nici chiar la cei care arata bine.
    Inca ceva: taiati-va unghiile scurt. Si spalati-le bine.
    Spalati-va si voi. Intr-o perioada in care invarti un robinet si curge apa nu ai voie sa puti.
    Daca vedeti o femeie care arata bine nu salivati. De multe ori femeile arata intr-un anume fel pt ca adora sa se placa singure. Alteori spre ciuda colegelor. Nu stiu de ce imi vine sa cred ca, de-ar fi singura pe tot pamantul, o femeie tot s-ar gati. Bine… cand voi va rupeti gaturile, ele se pur si simplu se amuza de slabiciunea voastra ca de o gluma buna. Ah, si nu fluierati nici nu comentati dupa ele. Va clasifica imediat: animale.
    Sa va intre bine in cap: rareori o femeie se imbraca pt voi. Poate se gateste intr-un anume fel spre a se face placuta, pt a obtine ceva mai usor (chiar un loc in fata la un rand) nicidecum pt a va agata pe voi.

    Apreciază

    • Avatarul lui Diego Diego said, on martie 2, 2010 at 5:50 pm

      mor de ras :))), si dami voie sa te contrazic femeile se gatesc si se imbraca atragator pentru a fii apreciate de barbati, ca doar nu ia o fusta mini pentru ca ii place ei, ea stie ca daca se imbraca asa suceste capetele la totii barbatii

      Apreciază

      • Avatarul lui em em said, on martie 2, 2010 at 7:01 pm

        da-mi voie sa te contrazic si eu. Sunt femeie si stiu ce spun. Imbracamintea femeilor, de multe ori, e scut si, uneori, arma. Barbatii au metodele lor de a se descurca si de a obtine ce vor in viata de zi cu zi. Ei au forta si tupeul de a da din coate pt a obtine lucrul dorit. Deasemeni sunt mai dezinhibati deoarece nu atenteaza nimeni la corpul lor (poate doar vreun alt barbat) pri unrmare nu au nevoie de haina ca si scut. Femeile nu isi permit sa actioneze la fel. Nu au puterea si dezinhibitia barbatului, nu au nesimtirea aceea specifica lui si daca ar avea-o sigur nu le-ar sta bine, ba chiar ar fi vulgare. In schimb ele au haine care vorbesc in locul lor.
        Si sa nu mai intelegi gresit de data asta: pt a face hainele sa vorbeasca in locul tau ai nevoie de multa minte.
        Iar daca din intamplare isi mai rupe vreun necunoscut gatul crezand ca acea femie s-a imbracat pt el nu pot sa spun decat ca respectivul e intr-o mare eroare.
        Sa-ti mai aduc aminte ca uneori, unii din voi sunt atat de lipsiti de autocontrol incat dau navala si peste o biata baba de 70 de ani? Mai ramane sa spui ca si aia se imbraca special pt voi.
        Iar daca uneori ne imbracam pt a place cuiva ne alegem hainele DOAR pt acel cineva nu pt toti masculii in calduri din tot orasul.
        Mai studiaza.

        Apreciază

  27. Avatarul lui Iustin Iustin said, on martie 1, 2010 at 6:42 pm

    Cititi de aici, mai ales la urma:

    http://www.descopera.ro/cultura/4627050-uimitoarele-profetii-ale-lui-mitar-tarabic

    Apreciază

    • Avatarul lui ROrtodox ROrtodox said, on martie 1, 2010 at 11:15 pm

      Frate nu stiu ce sa zic .. partea de final .. alte lumi .. viata acolo .. va fi pace pe Pamant, desi se vede clar ca singura pace care mai poate fi, este pacea fara Hristos. Sincer nu prea am incredere in profetii, da`mi voie sa ma indoi.

      Apreciază

  28. Avatarul lui Tania Tania said, on martie 1, 2010 at 7:27 pm

    1. cu barba, fara barba parca nu are asa mare importanta (desi poate are, dar nu cred ca trebuie omul fortat), insa barbuta tunsa in tot felul de modele subtirele si chiar si ciocul sunt destul de caraghioase. in primul rand prin natura exagerata a acetor preocupari.
    2. deseori barbatii care stau pe scaun, din motive numai de ei stiute, stau foarte cracanati
    a) e inestetic
    b) ocupa foarte mult din spatiul altora
    c) daca a mai si apucat cu alta ocazie sa iti povesteasca cum ca e pacat sau mai stiu eu cum sa stai picior peste picior in biserica este de-a dreptul suparator
    3. dupa ce se insoara se apuca de glume cum ca nevasta e sefa si ei sunt o victima nevinovata si foarte ascultatoare. chiar daca poate au dreptate, tot e urat.
    4. cu cat se dau mai mari si mai puternici in fata femeilor cu atat le ajuta mai putin pe aceste fapturi mai slabe
    5. se tot uita dupa femei si apoi comenteaza ca ele sunt de vina. poate ca femeile chiar sunt de vina, dar si ei chiar se uita.
    6. promoveaza o cultura de inferioritate a femeii. baietelul sa nu planga, ca doar nu e fetita (=e o rusine sa fii fetita), sa nu cumva sa se joace cu vreo papusa etc. Fetele aud aceste lucruri si nu le pica prea bine in dezvoltarea lor. Anumite meserii ar fi injositoare unui barbat etc. Cred ca feminitatile unui baietel pot fi convertite si altfel.
    Nu sunt pentru politically correct -cred ca aici chiar avem de-a face cu niste denaturari.
    7. le tot critica pe femei prin diverse metode mai mult sau mai putin voalate si prin tot felul de glumite care nu au alta substanta. e obositor si destul de meschin.

    Sper sa fie de folos. Si, baietilor, barbatilor, nu va suparati…
    Scriu imediat si de bine, dar trebuie sa plec putin.

    Apreciază

  29. Avatarul lui Maria Maria said, on martie 1, 2010 at 7:30 pm

    as dori ca un barbat sa fie sensibil si atent atat cu mine cat si cu cei din jur. mi s-a intamplat sa vad baieti stand la masa, la o terasa, cu cate o fata langa ei si sa voebeasca urat cu ospatara sau cu altii din jur. urata chestie.
    as dori ca un barbat sa fie stapan pe sine, in caz de „cutremur” sa stie ce sa faca si sa-i ajute si pe cei din jur, nu sa dea bir cu fugitii cand e mai greu.
    as dori ca un barbat sa fie preocupat si de cultura, sa citeasca, sa-si dezvolte intelectul si sa fie mandru ca-i roman- nu suport sa aud plangaciosii care spun ca nu se merita sa traiesti in Romania si vor sa plece in alta tara- da, stiu ca-i greu la noi, dar, hei, plecam toti si lasam gol in urma noastra, ca lasii!?
    as dori sa fie credincios, sa mearga la biserica, sa se roage cu sotia alaturi si cu copii sai.
    as dori…
    …si de aia sunt tot singura…sau mai am eu multe de invatat.

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on martie 1, 2010 at 7:47 pm

      Maria si Maria, stabiliti intre voi care ce initiala isi pune in plus (sau ce doriti voi) pentru a va deosebi.

      Apreciază

      • Avatarul lui Maria123 Maria123 said, on martie 1, 2010 at 7:57 pm

        bine:)
        eu voi semna de acum Maria 123

        Apreciază

    • Avatarul lui Mihaela C Mihaela C said, on martie 1, 2010 at 9:00 pm

      ceea ce iti doresti e super! Ramane savezi cat din ceea ce doresti si daruiesti. de barbati preocupati de cultura esti sigura? Pe mine m-ai amendat ca scriu frumos ca sa plac altora, deci? Pan’ la urma cum e?

      Apreciază

      • Avatarul lui Maria123 Maria123 said, on martie 2, 2010 at 6:10 am

        Mihaela C, eu nu te-am amendat. Daca te uiti cu atentie in dreptul numelui meu vei vedea o casuta mov. Doar acolo unde e casuta mov am scris eu. Cealalta Maria are casuta albastra.
        Mie mi-a placut ce ai scris, chiar foarte mult.
        Pentru a nu mai exista confuzii, am scrimbat numele, la sugestia lui Saccsiv, in Maria 123.
        Iar ceea ce imi doresc, este frumos, e adevarat, dar nu e de gasit asa ceva. Nici nu mai caut. Nu e bine sa caut eu. Dumnezeu stie ce si cum este mai bine in viata fiecarui om.
        Nu am vorbit despre mine, nu mi-am „etalat” calitatile, ca Saccsiv scria „ce vor femeile”, nu cum sunt:) Ca daca ar fi scris asa, nu as fi comentat.

        Acum ma intreb: ce folos de toate astea?

        Apreciază

  30. Avatarul lui a4m a4m said, on martie 1, 2010 at 8:30 pm

    sunt barbati care atrag atentia ( nu sunt neaparat atragatori) prin faptul ca sunt proaspat barbieriti, dati cu aftershave bine/puternic mirositor, parul aranjat cu gel, si priviri care urmaresc orice miscare in biserica…imbracamintea in general e decenta ( si asta pt ca majoritatea sunt in varsta si vin in costum), dar mai sunt exceptii cu blugi decolorati, cu figuri, sau stramti…

    Apreciază

  31. Avatarul lui Tania Tania said, on martie 1, 2010 at 9:03 pm

    Ce mi se pare de apreciat:
    1. cand un barbat nu se straduieste sa concureze cu nimeni este fermecator. consider ca este valabil si pentru femei.
    2. sa se ingrijeasca – chestiile obisnuite care privesc igiena
    3. este foarte placut cand se tin in mod constant de promisiuni
    4. barbatii care reusesc sa se stapaneasca -de la mancare, de la activitati sexuale etc- fara sa le dispretuiasca sunt extraordinari
    5. barbatii care ii ocrotesc si pe ceilalti oameni in lucrurile de zi cu zi, nu doar pe fata pe care o vor
    6. barbatii care se joaca cu copiii

    Apreciază

  32. Avatarul lui vlad vlad said, on martie 2, 2010 at 1:49 am

    Am ascultat odata, o conferinta tinuta de un duhovnic foarte priceput. Intrebat fiind de catre cineva, daca e un pacat sa nu porti barba,acesta raspunde:”…sunt trepte duhovnicesti-daca nu ai ratiunea purtarii ei mai bine nu o faci. Nu cara in spate mai mult decat poti duce din punct de vedere duhovnicesc. Sunt trepte de simtire si trepte de constiinta. In ce masura iti poti trai credinta la treapta la care esti se va reflecta atat in tinuta ta EXTERIOARA cat si in cea INTERIOARA’’.
    Prefacera noastra trebuie sa fie launtrica in primul rand. Din ea vor veni si transformarile exterioare. Si daca launtric esti intarit, vei rezista unei ispite legate de aspectul celui de langa tine. Dar pana la treapta aia calea e lunga. Sa ne intareasca bunul Dumnezeu si sa ne ajute sa ajungem cu toti cat mai sus!
    Post usor.

    Apreciază

    • Avatarul lui nana nana said, on martie 2, 2010 at 5:48 pm

      @ vlad
      da, acel duhovnic a vorbit intelept ; in acest sens , iata o istorioara scrisa de pr Savatie Bastovoi in cartea ,,Dragostea care nu cade niciodata” spusa de pr Selafiil , duhovnicul sau – daca vedeti ac carte cititi-o , o sa gasiti acolo un model de credinta simpla dar adanca, invaluita in blandete , dragoste si smerenie fata de Dumnzei si fata de oameni ; o sa aveti impresia ca beti un pahar de apa prospata si rece intr-o zi de vara cu arsita
      ,,Cand un frate insista ca parintele sa-l tunda in schisma, batranul (pr Selafiil) i-a povestit ce i-a zis si lui in tinerete duhovnicul sau.Apropiindu-se vremea calugaririi sale, tanarul Ciprian (caci asa il chema din botez pe pr Selafiil) si-a cusut haine calugaresti si le-a pus in cui . Duhovnicul il intreaba intr-o zi : ,,Bai Cipriane, oare ti-ai cusut caftan si rasa?” ,,Da parnte!” ,,Si mantie ai? ” ,,Da, parinte!” ,,Si metanii ai?” ,,Da, parinte!” ,,Si unde le tii?” ,,Dupa usa ,parinte!” ,,Si fac ele vreo rugaciune macar?” ,,Nu fac parinte ” ,,Apu’ asa sa stii, ca daca n-o sa faci tu matanii si rugaciuni , hainele nu te fac calugar .”
      cred ca este valabil si pt noi mirenii i…
      Doamne ajuta!

      Apreciază

  33. Avatarul lui Anamaria Anamaria said, on martie 2, 2010 at 9:20 am

    Din pacate, dupa parerea mea nu prea s-a raspuns la intrebarea lui Saccsiv.

    Eu as vrea sa-i propun lui Saccsiv, putin offtopic in aparenta, o discutie despre avort. Mai ales ca cel mai adesea barbatii sunt cei care pun presiunile cele mai dure pentru a determina femeia la avort.
    De la asociatia Provita, am primit zilele acestea urmatorul articol:
    http://www.lifesitenews.com/ldn/2010/feb/10022604.html
    Nu este neaparat cel mai important insa mi s-a parut interesant faptul ca si la „nivel inalt” unii politicieni au curajul sa ia apararea copiilor nenascuti si sa spuna adevarul: avort = crima

    Apreciază

  34. Avatarul lui Maria123 Maria123 said, on martie 2, 2010 at 1:06 pm

    fane
    nu te îndârji asa, fii rezonabil.
    nimeni nu e pe aici Procust.

    Apreciază

  35. Avatarul lui mirela mirela said, on martie 2, 2010 at 10:05 pm

    1. Personal consider ca barbatul normal este insotit, in general, de urmatoarele:
    -moralitate si principii crestine
    -inteligent si inimos
    -sobru (nu barbatul mascarici)
    -responsabil
    -stapin pe sine (fara sa dea prea multa atentie emotiilor neavenite, nimicurilor de peste zi, )
    -tandru fata de cei apropiati, familie, copii, parinti
    -empatie fata de toti din jur
    -hotarire si curaj
    -sa isi respecte cuvintul dat
    -sa fie muncitor
    In plus consider ca sotul trebuie sa fie neaparat fidel sotiei si familiei lui, sa ii ocroteasca pe acestia si sa ii iubeasca cu tot sufletul lui

    2.Daca ma refer la barbatii care habar nu au de moralitate, principii:
    -le urez sa dispara „in padure” nu printre oameni! astia nu pot da nimic bun orice ai face cu ei….

    Tinuta vestimentara:
    – sa se imbrace normal, cu respectarea evenimentelor de peste zi , a cerintelor locului unde vietuiesc si unde activeaza profesional
    -sa nu fie snobi
    -sa nu poarte lucruri feminine (cercei, inele, alte podoabe)
    -sa nu aiba tatuaje

    Apreciază

  36. Avatarul lui parereamea parereamea said, on martie 3, 2010 at 12:03 am

    Un mascul capabil sa respecte o femeie suficient incat sa n-o considere nepoata lui Ardi (http://www.descopera.ro/dnews/4965161-discovering-ardi-descoperiri-revolutionare-despre-evolutia-omului) poate fi numit „barbat”.

    Apreciază

  37. Avatarul lui mirela mirela said, on martie 3, 2010 at 8:56 pm

    @fane
    Iti dau dreptate Fane! Discutia e mult deviata de la subiect.
    Asistam la o discutie ca intre „toape”! hahahaa

    In rest numai de bine!

    Apreciază

  38. Avatarul lui Maria Maria said, on martie 4, 2010 at 2:04 pm

    Am vrut doar sa va pun in starea in care ati pus si voi : fetele \ femeile la sectiunea despre ele . Si am reusit ( uraaa ) :)) . Dar , oricum , tot pacat ramane , asa scrie si in indreptarul meu de spovedanie . Paceeeee !!! 🙂

    Apreciază

  39. Avatarul lui carmen carmen said, on martie 6, 2010 at 9:40 am

    privirea unui barbat,aspra,dar in acelasi timp blanda,miloasa

    minunata rugaciune http://poezie-crestina.trei.ro/?p=549

    Doamne Iarta! Doamne Ajuta!

    Apreciază

  40. Avatarul lui ozana ozana said, on februarie 26, 2014 at 1:11 pm

    Subiectul propus este foarte incitant si vast si n-ar trebui tratat cu superficialitate punind accent pe forma mai mult decit pe fond. In primul rind ,,ordinea” vine din interior,asa cum au remarcat unii comentatori.Orice manifestare exterioara nu este altceva decit reflexia a ceea ce este in mintea si sufletul nostru. Daca mintea si sufletul sint in suferinta ,atunci cind nu reusim sa ne punem in acord cu vointa lui Dumnezeu,apar problemele grave de comportament dupa cum va reiesi din urmatoarea analiza. Nu mai am virsta la care cineva m-ar mai putea sminti cu statistici,filozofii de doi bani,scuze,explicatii,etc. Voi spune adevarul asa cum l-am perceput eu alaturi de alte sute de femei pe care le-am cunoscut si care mi s-au confesat.Nu este vorba de feminism ca ideologie ci de fapte concrete ce trebuie spuse chiar daca nu convin. Prima intrebare-care este varianta la feminin a cuvintului misogin ? Nu exista pentru ca femeile nu urasc barbatii sa inteleg ?Nu,femeile detesta barbatii de cele mai multe ori dar nu se cade sa le acordam acest drept din moment ce barbatul este cireasa de pe tort a societatii dominate de barbati. Eu personal am avut colegi barbati carora sefii le ingaduiau orice golanie(mers la circiuma in timpul programului,frecventarea prostituatelor prin locatii dubioase,invirteli de tot felul) si asta in timp ce femeile munceau de doua ori mai mult.Apoi piata,mincare,spalat,calcat,copii , gasirea solutiilor la problemele majore create de ei . Se spune ca ,,barbatii creaza problemele iar femeile gasesc uturosenia,”. Diviziunea muncii nu se mai face ca la inceputul istoriei omenirii cind ea statea cu copiii in pestera iar el se lupta cu ursul in padure pentru a aduce hrana familiei. De-a lungul istoriei au fost tinute pe post de animal domestic bun doar sa munceasca si sa stie de frica barbatului.Nu i s-a permis sa invete,sa-si administreze banii sau sa beneficieze de vreunul din drepturile barbatilor pentru ca mai apoi sa fie ridicat in slavi intelectul barbatului care a impins cu mintea lui civilizatia mai departe,fara sa-si aminteasca de performantele uluitoare in domeniul stiintelor,matematicii, ba chiar revolutionare care au luptat cu sabia sau arma in mina,toate in ascuns caci depistate fiind au platit cu viata indrazneala de-a pasi pe domeniul dedicat barbatilor. I-a disciplinat oare religia? Nu ! Au continuat cu aceleasi apucaturi urite numai pentru ca ,,sint barbati” si lor le este permis orice ; desfriul ,adulterul,betia, minciuna. Stiati ca barbatii mint mai mult decit femeile ba chiar se mindresc cu lucrul asta?Pentru tot ce s-a intimplat rau, a fost vina femeilor-pentru pacatele lor,pentru slabiciunile lor.De ce fac femeile avorturi? Pentru ca perechile lor nu-si asuma responsabilitatea de-a creste copii-le place doar procesul tehnologic. Nu ma refer aici la toti barbatii ci doar la 90% dintre ei. Ca poarta barba sau creasta roz, ca merg la biserica sau nu , ca sint crestini sau nu ,barbatii ramin barbati , femeile ramin femei…iar lucrurile dintre ei merg prost. In 56 de ani am intilnit doar doua casnicii care au evoluat binisor , in rest numai drame din cauza barbatilor care au inteles ca daca fac o rugaciune si dau un acatist li se iarta desfriul,minciuna,risipa de bani,betia. Nu,Dumnezeu nu are cum sa ierte asemenea lucruri din moment ce am primit niste Porunci pe care nu avem voie sa le incalcam.Asta privind lucrurile din punct de vedere crestin. Toate femeile care mi s-au destainuit si-au dorit sa-si pastreze sotul, familia , cu pretul pierderii propriei identitati si a jertfei pina la calcarea in picioare a propriei demnitati . Daca acum condamnati femeile pentru modul in care se imbraca sau se comporta , stiti bine ca o fac de frica de-a nu-si pierde partenerul care ,,ochi alunecosi,inima zburdalnica”,nu stie cum sa scape de sub ,,control” si sa-si faca de cap. Pentru ce au barbatii nevoie de bordeluri? De ce exista atitia homosexuali in istoria omenirii? Si inca o intrebare la care nimeni nu a stiut sa-mi raspunda deoarece nimeni nu si-a pus-o pina acum. De ce toaletele pentru barbati sint astfel concepute incit sa-si poata privi sexul unii altora atunci cind isi satisfac necesitatile fiziologice? Sint multe de spus si nu este loc asa ca voi concluziona spunind ca : barbatii trebuie sa-si disciplineze orgoliul,sa fie atit de puternici incit sa se lupte cu ursul dar si cu propriile slabiciuni si tentatii , sa-si respecte familia , neamul si tara , sa respecte macar cele ZECE PORUNCI, sa fie decenti si sa se gindeasca de zece ori inainte de a comite fapte ce contravin religiei noastre, sa-si asume faptele si sa raspunda pentru ele. Pentru surorile noastre , ei bine dragele mele, decenta in felul in care va imbracati , respectati-va familia , iubiti-va aproapele dar mai ales fiti demne . Ce-i al vostru este pus deoparte , nu aveti nevoie de tichie de margaritar si nici tinute indecente pentru a va atrage alesul. Cei care raspund doar provocarilor de ordin vizual sint niste obsedati infantili care nu va merita si care scapati din lanturi vor alerga besmetici dupa noi provocari. Asta este adevarul saccsiv. Asta asteapta femeile din partea barbatilor – fidelitate,decenta, sprijin,loialitate,simt de raspundere,tarie de caracter,asumare,ajutor,incredere. Sa ne ajute Dumnezeu ca prin faptele si gindurile noastre sa aducem pacea intre barbat si femeie astfel incit relatia dintre ei sa fie o continua bucurie ,nu o continua lupta cu consecinte dezastruase,mai ales pentru copii.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.