SACCSIV – blog ortodox

VIDEO: ROCK si CRESTINISM

Posted in CRESTINISM, rock, satanism by saccsiv on februarie 14, 2010

   Nu demult, cand tocmai ce se aflase ca AC/DC nu va sustine un concert in Romania in 2009, mergand spre biserica, am ascultat-o pe o tanara de liceu ce se afla in fata mea si care cu parere de rau ii spunea la telefon prietenei sale ca spectacolul nu va mai avea loc. Intre altele, am aflat ca ea si colegii sai ar fi vrut sa mearga oarecum organizat la concert, impreuna cu unul din profesorii lor. Ei bine, in aceeasi zi am recunoscut-o pe respectiva tanara in biserica in care am intrat. E limpede ca saracuta nu intelegea ca muzica AC/DC e satanica si ca nu-i folositoare pentru un crestin.

   Va prezint in cele ce urmeaza comentariul cititorului nu conteaza, postat la articolul Documentare celebre: “DOORWAYS TO SATAN”, subtitrare in limba romana:

saccsiv, ai mare dreptate! pot marturisi si eu ca muzica rock e foarte nociva! si nu numai, ci si pop-ul din zilele noastre, cu scarbosenii gen pink, rihanna, beyonce sau lady caca (care e transexual de fapt)…

si nu spun asta din auzite, ci din pacate, din proprie experienta…

am inceput sa ascult rock la 6 ani, rock clasic, pe vinil, discuri aduse din rusia…led zeppelin, deep purple, sabbath, etc…

apoi mi-am cumparat primele casete (din alea piratate, trase acasa si cu numele formatiei si albumului scris cu carioca, cine mai tine minte)…queen, deep purple, sabbath, metallica…

am ascultat si rap si tehno, erau la moda atunci…

pana prin clasa a 4-a, apoi am lasat-o moale cu muzica, pana prin clasa a 7-a, cand, descoperind offspring, mi s-a redeschis apetitul, si am reinceput sa ascult rock, de la rock clasic, pana la rock modern, de la banala metallica, pana la heavy si trash…apoi, desi ascultam rock, m-am orientat masiv spre punk si hardcore…

in ultimul timp, dupa ce am vazut si eu niste documentare pe tema asta si am citit cate ceva, am incetat sa mai ascult rock…am ramas doar la gipsy jazz, blues, country si multa muzica instrumentala de chitara…

dar si asta e nociva! muzica in general, sistemul asta de muzica atonala, adus in statele unite de negri si prealuat apoi de elvis si beatles, pana la formatii gen sepultura si altele mai dure, este satanic!

vreau sa clarific treaba asta, pentru ca sunt unii, chiar crestini, practicanti, printre noi, care cred ca poti sa continui sa asculti sau canti rock si sa fii si crestin! EI BINE, NU MERGE! chestiile astea doua se exclud! nu incape nici un comprimis, nici o zona gri, e alb sau negru!

documentarul asta “they sold their souls for rock’n’roll”, desi e facut de protestanti sau catolici sau ce-or fi producatorii, vine cu dovezi foarte clare…arata fara drept de apel fata adevarata a muzicii contemporane, de la rock in toate formele lui pana la inocentii backstreet boys (in partea a 2-a sunt niste “coregrafii” de-a dreptul scarboase) sau inocentele aguilera si britney spears…

ce dovezi mai vreti, rockerilor? ce mai aveti de contestat cand vi se prezinta citate clare din diferiti artisti, pasaje audio si video care nu lasa nici o posibilitate de indoiala!

cand va spun blues-mani care l-au cunoscut pe robert johnson (parintele rock-ului), cum ca au auzit din gura lui ca si-a vandut sufletul, cand o marturiseste chiar el in cantecele lui, pe care le poate asculta oricine ca sa se convinga, ce argumente mai puteti voi aduce ca nu e asa?! omul ala nu putea lega 2 acorduri, nu vroia nimeni sa-l auda cantand pentru ca enerva…si dupa 4 luni de “disparitie”, se intoarce si ii lasa pe toti cu gura cascata…toti colegii bluesmani spuneau despre el ca pur si simplu lua chitara si incepea sa cante, nu compunea niciodata, totul venea instantaneu! cam greu sa ajungi la un asa nivel de virtuozitate in 4 luni, mai ales pentru un om fara pic de talent…

hendrix a spus-o clar, ca in momentul cand urca pe scena devine posedat si ca spiritul (demonul) din el preia controlul asupra mainilor sale si acestea se misca automat pe chitara…

cand spun unii ca ozzy osbourne ca aleister crowley le-a facut vraji ca sa-i protejeze si sa aiba succes in muzica…cand spun artisti ca joe cocker, sting, hendrix, santana, plant&page, morrison, harrison&lennon, richards&jagger, care sa spunem ca sunt mai soft, pana la artisti gen lenny kilmister, tom araya, angus youg, marilyn manson, si altii mai duri din zilele noastre ca au facut un pact si ca pe scena nu mai au ei control asupra evenimentelor, ci sunt posedati si toate miscarile lor nu mai sunt practic ale lor, ci ale demonului din ei…ce mai e de zis?!

santana a spus ca albumul SUPERNATURAL (zice totul, nu?) i-a fost dicatat de un spirit numit metathron, care l-a pus in contact cu ceilalti artisti, unii mai clasici gen king si clapton, dar unii moderni, gen rob thomas, everlast, lauryn hill, wyclef tocmai pentru ca sa prinda la tineri, ce mai aveti voi de adaugat sau lamurit?! un cunoscator stie cum sunau albumele vechi ale lui santana (samba pa-ti, djingo, etc), si isi da seama de diferenta enorma de stil intre albumele vechi si supernatural…apoi, pana la supernatural santana nu mai scosese de mult timp mai nimic…si deodata a reaparut pe scena de o maniera impresionanta…dupa supernatural au urmat Shaman (sic!), in 2002 dupa acelasi fomat de colaborari cu POD, Michelle Branch, Dido, Chad Kroeger de la Nickelback, si All That I Am, in 2005, tot plin de colaborari, cu artisti gen Michelle Branch, Steven Tyler/Aerosmith, Kirk Hammett/Metallica, Sean Paul si Joss Stone…si uite asa, deodata, a revenit tataia Carlos in topuri, cu ajutorul spiritelor din alte lumi….

motorhead are un cantec “the prince”…in filmul asta e un pasaj dintr-un cover metallica la the prince, pasaj destul de lung, in care versurile arata clar cine e printul respectiv…si anume printul intunericului!

ca sa n-o mai lungesc aiurea, va indemn sa va uitati la TOT DOCUMENTARUL…are 4 parti, sunt 4 ore in total!

franturile de versuri “scoase din context” nu discrediteaza deloc filmul…cine vrea, n-are decat sa cerceteze…eu va garantez din proprie experienta ca toate formatiile alea sunt bolnave si muzica si mesajul lor la fel! ce vreti mai mult decat versuri cu mesaj clar ca lumina zilei, in care artistii spun ca si-au vandut sufletele cu buna stiinta, pentru bani si glorie efemera (the prince de la motorhead, si multe alte piese), sau in care declara fata ca dumnezeul lor e lucifer/satana?! si chiar daca ar zice-o in gluma, daca ar fi totul show, de fatada, cum argumenteaza unii, tot e rau! un ortodox nu ia viata in gluma! cu asa ceva nu se glumeste! nu tine argumentul asta!

toti artistii moderni (din ultimul secol), incepand de la inocentii little richard, elvis, beatles, apoi ceva mai durii doors, zeppelin, stones, continuand cu sabbath, metallica, kiss, motorhead, megadeath, cooper, van halen, wasp, merciful fate, slayer, si pana la metalul modern gen manson, bizkit, korn toti au facut pact cu lumea intunericului! toti artistii astia au avut experiente de channeling, in care au inceput sa fie posedate de “spirite”, adica de demoni…

si artistii de pop si mai ales hip hop la fel! sunt exemple referitoare la nsync, backstreet boys, spice girls, eminem, snoop dog, method man, dmx, etc, in acest film…

si pentru cei carora nu le convine ca e facut de protestanti, cautati pe sfaturi ortodoxe filmul “SIRENELE”…e excelent si facut de un grec, ortodox, fost membru intr-o formatie de rock…filmul e extraordinar prin prisma faptului ca incepe de la radacini, din antichitate, de la zeul PAN, trece prin muzica folk specifica triburilor africane si nu numai, care insotea ritualurile de sacrificiu, apoi prin blues-ul si country-ul deviate din aceasta si ajunge la rock’n’roll-ul anilor 40-50, si de acolo la rockul clasic si apoi cel modern din zilele noastre…

deci pe scurt, ofera o privire de ansamblu si extrem de documentata la fenomenul muzical (in special rock)!

scuzati de lungimea mesajului! dar am scris asta pentru ca pe un alt blog foarte cunoscut am intalnit pareri ale unor modernisti (chiar teologi!) care sustin ca nu e nici o incompatibilitate intre rock si Ortodoxie! oho! si inca ce mare!

sunt constient ca pentru unii, cum e marian asta de a scris mai sus, si altii ca el, e foarte greu sa renunte la rock si cauta tot felul de argumente si scuze ca sa asculte in continuare…dar repet, in problema asta, nu exista decat alb si negru…ai de ales, esti cu Dumnezeu sau cu necuratul! nu poti sa te scalzi, sa incerci sa vii cu argumente, sa iti motivezi alegerea, ca vai Doamne, tu asculti numai muzica, nu si versurile, etc…NU MERGE FRATILOR !

treziti-va, nu e asa greu! mai ales daca va numiti crestini! de la unii care argumenteaza ca aleister crowley a facut mult bine si a deschis ochii multora, prin lucrarea nefacand decat sa arate de fapt ce “periculos” e crestinismul si cat de mult te poate manipula si indoctrina, nu prea am pretentii…dar de la oameni care se numesc crestini am!

unora ca acest marian le recomand sa citeasca de exemplu cartea lui John Coleman despre Comitetul celor 300, si mai ales pasajele referitoare la muzica si institutul Tavistock/Alan Ginsberg!

in rest, pentru crestini…fratilor, avem psalmi, cantari bisericesti, nu ne trebuie nici o muzica pierzatoare de suflete! SE POATE RENUNTA LA ACEST DROG, si chiar nu e greu!

tot secretul e sa incerci sa renunti deodata, nu incet-incet, pentru ca apoi vei avea faze in care vei reveni, si e periculos…trebuie rupta orice legatura! si va spun din proprie experienta ca e foarte posibil! daca esti crestin practicant, si vezi un asemenea documentar, e imposibil sa nu iti arunci apoi toate cd-urile la gunoi…

Doamne ajuta!

   Comentariu saccsiv:

   Prima parte a documentarului „They Sold Their Souls for Rock and Roll” o puteti viziona la:

Documentare celebre: „They Sold Their Souls for Rock and Roll” (partea 1) – SI-AU VANDUT SUFLETUL PENTRU ROCK

   Iata si partea a doua:

   Partea a treia o gasiti la:

Aleister Crowley si REVOLUTIA SATANISTA (rock, sexualitate, droguri) – video si completari necesare

   Iata si partea a patra:

   Intr-adevar, si alte tipuri de muzica sunt nocive. Cititi va rog si:

VIDEO: seria “THE INDUSTRY”          

VIDEO: Simboluri masonice si ale noii ere la Madonna, Beyonce, Rihana si multi altii

MADONNA = BLASFEMIE

VIDEO: Premiile Grammy 2010. Ce SIMBOLURI recunoasteti la Beyoncé si Lady Gaga?

Adolescentii si sexul, o batalie aproape pierduta? Sondaj

Imbecilizarea prin MANELE

84 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on februarie 14, 2010 at 6:42 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Avatarul lui mucenicul mucenicul said, on februarie 14, 2010 at 6:46 pm

    de ce sa ne mai miram. noii evanghelisti scriu muzica crestina pe ritmuri de hip-hop si chiar se mandresc cu asta.

    Apreciază

  3. Avatarul lui sCuM.asd sCuM.asd said, on februarie 14, 2010 at 8:17 pm

    eminem (si nu sunt fan genului ) are melodii dedicate lui satan in care poarta conversatii cu el si zice acolo pentru ce si-a vandut sufletu’ si alte chestii … si la comentarii apar chestii de genu’ ca e pura fictiune , ca glumeste si eminem d-astea..

    Apreciază

  4. Avatarul lui Catalin Catalin said, on februarie 14, 2010 at 8:57 pm

    Fratilor eu sunt perfect de acord cu ceea ce spuneti, insa unii dintre voi aveti uneori o atitudine exagerata (nu in acest caz neaparat): imediat ce vedeti ca zice unul ceva de genul cu sugestie inspre duhurile rele..deja e posedat, demonizat, anatemizat. Eu sunt absolut sigur ca unii dintre ei au versuri in care vor sa fie doar poetici si razvratiti si sa vorbeasca in metafore. Ca sunt rataciti, iar mintea lor e pervertita si poate si constiinta..e foarte posibil. Insa a porni de la niste chestii artistice care uneori pot fi banale formule literare si pana la a-i acuza pe unii de pacturi cu diavolul mi se pare o intunecare a mintii;) (nu as vrea sa neg cazurile evidente de predare a voii proprii vrajmasului !!!). Sa imi fie iertare daca supar pe unii. Sper sa imi fie inteleasa ideea din mesaj;) (daca nu -> recititi va rog)
    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • Avatarul lui agerstress agerstress said, on februarie 15, 2010 at 7:39 pm

      Cred ca intelegem cu totii mesajul si fara sa-l recitim dar, chiar daca unii dintre respectivii „artisti” despre care se vorbeste ar avea unele scuze, razvratirea lor „artistica” chiar mimata fiind si metaforele lor desantate AU EFECT ASUPRA CELOR CE-I ASCULTA, SI NU ESTE TOCMAI UN EFECT MIMAT DE DATA ACEASTA CI UNUL REAL. Ei („artistii” uraciunii) isi strang jucariile si se duc dupa aceea, dar ce ramane in urma lor?

      Apreciază

      • Avatarul lui Catalin Catalin said, on februarie 16, 2010 at 9:30 am

        Sunt de acord cu tine 🙂

        Apreciază

      • Avatarul lui marian marian said, on februarie 16, 2010 at 8:51 pm

        In ce consta uraciunea, in aceea ca esti pus cu spatele la zidul propriei personalitati avand (culmea!) si o oglinda inaintea ochilor?

        Apreciază

  5. Avatarul lui danutza danutza said, on februarie 14, 2010 at 10:43 pm

    Top 10 albume recomandate de Vatican

    Cu doar două zile înainte de debutul celei de-a 60-a ediţii a Festivalului de la San Remo, oficiosul Bisericii Catolice publică o listă de 10 albume muzicale pe care le recomandă credincioşilor.
    Vaticanul face recomandări muzicale credincioşilor catolici

    Vaticanul are şi el gusturile sale muzicale. Nu unele religioase, ci cât se poate de laice. Ziarul Bisericii Catolice a publicat în ediţia sa de duminică un Top 10 al albumelor ce merită luate pe o insulă pustie.

    Topul este deschis de albumul „Revolver” din 1966 al celor de la Beatles. „Forţa sa inovatoare e superioară celei din alte albume ale quartetului din Liverpool”, apreciază jurnaliştii de la Observatorul Roman. Urmează apoi „If I could only remember my name” (1971) al lui David Crosby. Un alt disc britanic în top: „The dark side of the moon”, de Pink Floyd.

    Urmează „Rumours” (1977) – Fleetwood Mac. „Forţa sa stă în delicioasa reuşită a combinării instrumentelor acustice şi electrice”, scriu jurnaliştii catolici.

    Din 1982 datează „The nightfly” de Donald Fagen, un „disc de nişă, care nu a ajuns niciodată la un adevărat succes comercial”, „briliant şi ironic”. Tot din acelaşi an apare pe lista Bisericii conduse de Papa Benedict al XVI-lea „Thriller”, considerat „până la un punct un disc al muzicii negre”. „Thriller” rămâne capodopera regelui pop pentru forţa sa inovatoare în raporta cu muzica afro-americanilor, notează publicaţia.

    În top apare şi „Graceland” al lui Paul Simon din 1986. Cu acest album, „muzica descoperă noi culori şi extraordinara sa capacitate de a uni persoanele”.
    .
    „Ar fi suficientă melodia „One” pentru a justifica alegerea albumului „Achtung baby”, al şaptea albul al celor de la U2. „Acest disc marchează o schimbare radicală în stilul grupului irlandez, care pentru a rămâne fidel preocupărilor sale politice şi sociale, experimentează noi sonorităţi, în căutarea stimulilor, pentru a rămâne în pas cu vremurile.

    O altă trupă britanică e în top: Oasis cu „(What’s the story) Morning glory?” (1995), văzuţi drept continuatori ai tradiţiei lansate de Beatles.

    Apreciază

  6. Avatarul lui Eltoro Eltoro said, on februarie 14, 2010 at 10:57 pm

    Fratilor, ca unul care am ascultat toate genurile va confirm 100% ca TOATA muzica moderna rock-pop-house etc e inspirata de diavol si starneste pofte suplimentare de sex, alcoolism, violenta, mai exact starneste laturile negative latente ale fiecaruia dintre noi deoarece ne-am nascut pacatosi si ducem in spate pacatele generatiilor anterioare (vezi scrierile Sfantului Parinte Arsenie Boca)

    Puteti vedea foarte clar acest lucru in filmul Sirenele mai scurt si la obiect decat „They Sold Their Souls for Rock and Roll”. http://www.sfaturiortodoxe.ro/filme-video/satanismul-in-muzica-rock.php

    Pentru cei care nu realizeaza exact despre ce e vorba voi apela si la stiinta … pana la un punct:

    1. Omul e facut din 70% apa.

    2. Masaru Emoto a demonstrat ca muzica rock are influente perturbatoare asupra apei. De asemenea sunt referiri si la televizor, telefoane si alte influente moderne, puteti urmari documentare pe tema aceasta la: http://www.apa-vie-romania.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=45&Itemid=25#Film1n
    Faceti o analogie intre OM si ceea ce e bineplacut apei si va veti da seama de multe din lucrurile pe care ar trebui sa le faceti.

    3. Minunea apei si felul cum se comporta ea NU o intelegem insa in totalitate, e un semn de la Dumnezeu care ar trebui sa ne puna pe ganduri ce ascultam, ce privim si de ce. Vezi si http://gabrieltzu.wordpress.com/2009/10/16/semnul-crucii-mai-eficient-decat-aparatele-moderne-de-dezinfectie-a-apei/

    4. Mie mi se pare un asalt de rock asupra Romaniei si CRED ca nu e intamplator deloc: http://turism.evz.ro/articole/detalii-articol/882638/Paul-Anka-si-Rage-Against-the-Machine-la-Bucuresti/ ; http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/847457/AC-DC-o-mare-quotteapaquot–MULTIMEDIA/ ; http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/847178/AC-DC-concerteaza-in-Romania/

    Nu uitati o vorba a Sfantului Parinte Arsenie Boca : „Sub fiece placere este un sarpe”. Ca un mare pacatos ce sunt va confirm cu mana pe inima ca asa este, trebuie doar sa te rupi din cotidian. Rupeti-va de televizor si muzica moderna TOTAL si veti fi voi insiva, vor disparea multe pofte care va tineau robi, va veti lasa de alcool fumat mancat in plus mult mai usor. Acestea doua sunt pline de mesaje subliminale care ne fac sa uitam originea noastra divina si ne duc catre trairea dupa trup.

    Apreciază

    • Avatarul lui Witness Witness said, on februarie 15, 2010 at 6:33 pm

      Ceea ce scrii este cit se poate de adevarat si explicat foarte bine in ‘Ingerul digital’ (influenta vibratiei asupra materiei). Este un documentar ortodox facut de sirbi care circula pe internet tradus si in romaneste. Daca nu l-ai vazut cauta sa-l vezi, sint explicate acolo anumite lucruri intr-un mod uimitor! Pe de alta parte nu cred ca este bine sa incerci sa intelegi totul prin prisma stiintei. Sint si taine care vor ramine neatinse de intelegerea umana.

      Apreciază

      • Avatarul lui Eltoro Eltoro said, on februarie 16, 2010 at 11:03 pm

        Sunt comvins ca asa este de aceea am spus…pana la un punct. Partea cu stiinta e pentru „Toma” care e multi si trebuie sa vina si ei in turma.

        Apreciază

      • Avatarul lui Eltoro Eltoro said, on februarie 16, 2010 at 11:58 pm

        Dragii mei,

        In primul rand remarc ca ati eliminat dragostea si vi s-au aprins spiritele. Nu e bine. Daca ati citi cu atentie 1,2,3 din postul meu anterior va veti da seama ca nu e rost de galceava, lucrurile sunt clare, urmariti si link-urile priviti si filmele si apoi puteti sa va dati linistiti cu parerea. E foarte greu sa crezi ca muzica pe care ai ascultat-o de la nastere e nociva (ABBA, Boney M si urmasii lor) atunci cand esti prins si nici nu iti dai seama de asta, e normal sa te intrebi ce au astia cu mine, asa am fost si eu! Si eu am fost dintre cei „morti spiritualiceste la care le merge vorba ca sunt vii – Arsenie Boca” . Sunt doua cai bune (de fapt una prin doua abordari) si o a treia rea. Tine de voi iar Dumnezeu asteapta sa va intoarceti fata catre El cu toata sincertatea (puteti merge la biserica unde ati fost botezat sau la o biserica unde ati petrecut ceva timp – daca exista) se va deschide inima si veti plange, atunci veti vedea pe Dumnezeu. Cautati locul care va aduce sufletul, care va va spune ca totusi ceva din mine nu sunt eu. Cea de-a doua cale vine de la Dumnezeu, daca el se indura de voi el are niste carlige si va scoate din nestiinta numai ca e foarte dureros, stiu. Iar cea de a treia cale e calea pieirii sufletului fara sa stii de ce si pentru ce traiesti pana in ceasul din urma.

        Incepeti prin a cauta un duhovnic bun si prin a va ruga „Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-mă pe mine, păcătosul”, va gasi Dumnezeu o cale de a va scoate catre lumina. Pentru a va fi mai usor renuntati la media (tot ce inseamna media).

        Acestea ce vi le-am scris sunt cu voia lui Dumnezeu prin sfintii ce i-am citit si propria experienta de viata, merita macar acum in ceasul al 12-lea sa facem ceva pentru sufletul nostru si nemarginirea lui alaturi de Domnul Nostru Iisus Hristos caci vremurile de pe urma sunt aproape.

        Doamne Ajuta!

        Apreciază

  7. Avatarul lui Marius Marius said, on februarie 14, 2010 at 11:36 pm

    Orice melodie fie ea rock sau nu depinde de trairea noastra cand o ascultam ( o percepem ) poate sa ne atraga intr-o stare, care sa nu fie spre folos ci spre osanda. Spre exemplu pustnicilor sunt afectati in lucrarea lor duhovniceasca de cantarile psaltice. Totul se rezuma la trairea (simtirea) noastra si nu putem indemna cuiva asculta muzica populara, cand si aceasta poate fi spre pierzanie. Cel mai bine trebuie sa invatam sa ne cunoastem pe noi, sa fim constienti cand traim in pacat si suntem liberi sa alegem in cunostinta de cauza ce e de folos sa ascultam si ce nu e.

    Doamne ajuta.

    Apreciază

  8. Avatarul lui daniel daniel said, on februarie 15, 2010 at 7:00 am

    @ marius,

    raspunsul tau este foarte bun.
    sunt situatii in care, chiar muzica psaltica nu conduce la mantuire, daca cel care o asculta, nu este cu luare aminte la pacatele sale.
    un exemplu, eu.

    va multumesc ca ati citit,

    Daniel

    Apreciază

  9. Avatarul lui marian marian said, on februarie 15, 2010 at 9:22 am

    Stimate proprietar de drept de viata si de moarte asupra comentariilor! Slava Domnului ca Dumnezeu NU E CA TINE, ingust in vederi. Ti-am explicat din primul comentariu ca fenomenul cultural denumit prin termenul Rock e mult prea vast spre a putea fi cuprins si discutat in ansamblu fara a te teme ca esti nedrept, ca esti inchizitorial, ca ai o gandire medievala, asa cum iti transmitea copilul meu -student la o facultate de studii media cultura si sociologie, undeva in Anglia. Daca poti, incearca sa ai dialog si nu monolog de tip dictatorial. Aia care nu se asculta decat pe ei si pe cei asemeni lor sunt ca o planta modificata, care nu va rodi si nici beneficii nu va aduce. Nu imi spune ca nu a reusit diavolul cu tine, caci nu te pot crede. Prin exemplele pe care le generalizezi, implinesti lucrarea diavolului, cel care vrea sa fie bagati TOTI cei care canta sau au cantat Rock in aceeasi oala. E fals ca Hendrix era satanist. Ca era mult prea bun pt lumea in care traia, e cu totul altceva! De ce nu spui maestre inchizitor INTREGUL ADEVAR? Acela ca Rock-ul a insemnat si continua sa insemne prin minunate nenumarabile exemple CULTURA PT ADEVAR, adevar social, uman, religios, militar, si nu in ultimul rand pt tot ce are mai frumos in ea, NATURA UMANA. Trezeste-te omule, lumea nu e doar in alb si negru iar timpul si calatoria sunt vise colective, asadar… realitati. Daca tu ai visat ca diavolul e egal Rock, mergi la un preot, consulta-te cu un duhovnic, bland, bun… Mandria orgoliilor e de origine ne-dumnezeiasca, O.K.? Mare album Animals al trupei Pink Floyd! Cred ca te regasesti in lirica lui. Doamne ajuta!

    Apreciază

    • Avatarul lui gil gil said, on februarie 15, 2010 at 9:40 am

      mariane mariane mi se pare ca tu esti vazator cu duhul!poate cineva sa se joace cu focul si sa nu se arda?da TU !tu visezi ca se joaca cineva cu dracul si ala esti TU!!e data de Dumnezeu muzica rock??mai copile ce cauti tu pe bologul asta de religie??dute la cele muzicale si simtete bine!! vad ca aici te simti incordat!!vorbeste cu michael jackson si o sa ti pregateasca si tie un loc unde este el ..

      Apreciază

      • Avatarul lui marian marian said, on februarie 15, 2010 at 10:06 am

        Amice, Gil… Treaba sta in felul urmator: trimiterea catre locul unde e sau poate ca NU E Jackson e o… mizerie de om marunt. Eu nu te trimit unde e Hendrix si nici sa ajungi sa ti se toarne in plamani cu pompa vin rosu ca sa mori sufocat asa cum a murit Hendrix, O.K.? Dumnezeu a dat omenirii si Rock and Roll, asta e, ca nu iti convine, e partea a doua! Ca satanistii se straduie sa CONFISTE mesajul inacceptabil de uman al muzicii Rock e o alta realtate, dar de aici si pana la generalizari… e o cale pe care doar o minte ingusta o poate acoperi. Vreau sa imi dea cineva inregistrarea in care Hendrix spunea ca il venereaza pe satan! Daca nu aveti, va recomand sa ascultati albumul cu inregistrarile de apartament ale lui Hendrix si daca v-a placut sa vedeti si filmul Jimi Hendrix: A BAND OF GYPSYS, merita.

        Apreciază

  10. Avatarul lui AdrianP AdrianP said, on februarie 15, 2010 at 9:25 am

    John Todd, un fost satanist si presedinte al unei companii muzicale, devenit mai tarziu crestin: „Principalul scop al muzicii rock este de a pune vraji ce oameni care nu pot fi altfel vrajiti…”

    Sunt multe materiale cu John Todd pe Youtube. Omul vorbeste despre Illuminatti, francmasonerie, indraciri si multe alte aspecte intunecate ale acestei lumi. Vi le recomand pe toate.

    Apreciază

    • Avatarul lui marian marian said, on februarie 15, 2010 at 9:44 am

      Suntem obligati sa stim cine a fost John Todd? In ce ma priveste am repere luminoase din muzica Rock. Iti propun sa asculti daca ai timp Melanie Safka sau Joan Baez sau albumul The Wall al trupei ink Floyd si sa imi spui daca ai intalnit invitatii catre venerarea satanei catre abandonarea ideii ca Dumnezeu exista si ca El e cel care ne e Tata, noua, tuturor. La Pink Floyd se poate sa observi ca albumul are un mesaj: daramati zidurile si nu e deloc vorba de zidurile Bisericii Ortodoxe. Va invit sa vedeti filmul muzicale TOMMY (opera Rock a trupei The Who), vreau sa ma invatati daca puteti care e mesajul satanic din MUZICA celor de mai sus. Ma repet: Rock-ul e urias prin numarul numelor care au contribuit la scrierea istoriei acestei culturi si e imposibil sa discutam acest fenomen de exceptie, pretinzand ca nu gresim cu nimic. Suntem oameni, asadar, imperfecti.

      Apreciază

      • Avatarul lui AdrianP AdrianP said, on februarie 16, 2010 at 9:17 am

        Saracul de tine.
        Iti aperi idolul cu putere. Te inteleg. Inima iti este legata de aceste melodii si e greu sa le scoti asa usor de acolo.
        Eu zic sa incepi sa asculti si altceva. De exemplu muzica sinfonica, muzica psaltica, … si asa putin cate putin sa-ti schimbi meniul muzical.
        Nu sta nimeni sa-ti demonstreze cu fiecare melodie in parte care e mesajul satanic. Si chiar se poate ca sa nu fie in toate acest mesaj. Dupa cum stii, satana ca sa fie credibil amesteca adevarul cu minciuna.
        Daca cauti cu adevarat adevarul vei intelege. Dumnezeu bate la inima fiecaruia. Dar unii nu ii deschid. Adica refuza sa adminta lucruri de care constiinta le spune ca sunt adevarate. Sper sa nu fie si cazul tau.
        Dumnezeu sa te binecuvanteze.

        Apreciază

  11. Avatarul lui marian marian said, on februarie 15, 2010 at 9:31 am

    Si inca ceva: de cand pumnul in gura a reusit sa amuteasca adevarul? Imi e mila de tine pt ca gresesti ca un copil care isi baga degetele in urechi, imaginand ca in felul asta nu va mai auzi adevarul.

    Apreciază

    • Avatarul lui happyhacker happyhacker said, on februarie 15, 2010 at 10:14 am

      🙂 care pumn in gura ca de vreo 50 de ani ortodocsii „si-au luat pumni in gura” de la sistemul comunist. apoi dupa ce a fost schimbat acest sistem care nu mai era bun scopurilor elitelor trebuie sa admitem ca AC/DC de fapt sunt niste baieti buni? jimica hendrica care se droga mai rau decat tot sectorul 3 era de fapt un baiat bun… sau cum ai zis tu, prea bun. 🙂 nu vreau sa stiu cum arata cel mai bun pentru tine ca ala sigur e antihristul in persoana. si nu stiu de ce tot pomenesti de ev mediu si inchizitie ca ortodocsii n-au avut niciodata asa ceva. stiai ca noi ii consideram pe catolici drept frati rataciti? inainte sa deschizi gura ar trebui sa mai pui mana sa citesti si sa o lasi mai moale cu unii prea buni ce mor inecati in propria voma in somn dupa ce au consumat toata productia de droguri a afganistanului.

      Apreciază

      • Avatarul lui marian marian said, on februarie 15, 2010 at 10:28 am

        Esti ilustrarea vie a sintagmei: Ce e ba? Esti smecher? Raspuns: Nu sunt ortodox. Cu asemenea capete de lemn… nu e de mirare ca satana stapaneste lumea, inca. Pace tie!

        Apreciază

      • Avatarul lui marian marian said, on februarie 15, 2010 at 10:35 am

        Muzica AC/DC e si ea intrata in panteonul muzicii Rock. Pacat ca se uita de regretatul Bon Scott, mare talent, pacat de el ca nu a vrut a rezista mai mult. Cat priveste consumul de droguri al regretatului Hendrix, stie un intelectual de talia ta cat a consumat? I le aduceai sau i le bagai tu in alcool? Te imbatai cu el retardule? Nu valorezi nici cat unghia de la degetul mic nici ca intelect si nici ca suflet. In ce priveste voma din care sorbi cu nesatz, iti recomand studii de medicinal legala in care vei afla, idiotule, ca nici daca omul vrea sa inhaleze lichid in plamani nu are cum. Afla ca raportul medico-legal, exact asta consemneaza: plamanii MARELUI HENDRIX ERAU PLINI DE VIN ROSU, TURNATI DE UN CRETIN CA TINE, MANIAC DEZGUSTATOR, ROMAN DE MAHALA PURUREA REBUTAT:) Pace tie!

        Apreciază

      • Avatarul lui marian marian said, on februarie 15, 2010 at 10:49 am

        I recall vividly the very large amounts of red wine that oozed from his stomach and his lungs and in my opinion there was no question that Jimi Hendrix had drowned, if not at home then on the way to the hospital

        Apreciază

      • Avatarul lui marian marian said, on februarie 15, 2010 at 10:57 am

        Others around Hendrix died in mysterious ways, including Michael Jeffrey, who died in a plane accident a couple of years later. It’s funny how in assassinations, witnesses and the perpetrators happen to die. This is a pattern that has been established in C.I.A. assassinations.
        He had declared openly in teen Rock publications he was in opposition to the Vietnam War. The Black Panthers had tried to politicize Jimi Hendrix and in order to allay their aggressiveness, he had stated that the Blank Panthers should go to Washington, D.C. and hang certain political figures. He advocated resistance to the Nixon administration and therefore became a political target.

        Apreciază

  12. Avatarul lui rizescubogdan rizescubogdan said, on februarie 15, 2010 at 11:14 am

    Tema aceasta este deja prea veche şi prea măruntă, de 2 lei, ca să mai merite atâta atenţie. E chiar stupid să mai intrăm în istoria muzicii, să facem extracţii textuale şi să credem ca putem cataloga un întreg curent, o opera întreagă a vreunui artist sau doar muzicant.
    E simplu: cine nu se simte în stare să aprecieze muzica să facă bine să se abţină de la comentarii. Personal, dacă ar exista vreun om care să-mi zică „nu mai asculta beatles, că te spurci” i-aş spune să nu-mi ducă mie de grijă. Fiecare om este dator faţă de Dumnezeu să-şi menţină, pe cât posibil, spiritul intact. Este răspunderea individuală, a fiecăruia. Pariez că mai mult de jumătate dintre cei care susţin că părţi din muzică universală ar fi satanistă sunt doar slabi de înger şi n-au aprofundat bine domeniul.

    Apreciază

  13. Avatarul lui Cosmin S. Cosmin S. said, on februarie 15, 2010 at 1:22 pm

    marian, rizescubogdan;

    Bai băieti, voi aveti lături in loc de creier?
    Daca „super artistii” astia o spun pe versuri foarte limpede ca si-au vandut sufletul dracului (la un pret mic) si ca sunt pe autostrada iadului….ce mai vreti?
    Vreti sa convingeti pe cineva ca albul e negru si negrul e alb?
    Daca sunteti aici pentru zâzanie, mai bine vedeti-va de treaba in alta parte….

    Apreciază

  14. Avatarul lui rizescubogdan rizescubogdan said, on februarie 15, 2010 at 1:42 pm

    Asta spuneam eu, scandalul n-are ce căuta aici, că nu aduce nimic constructiv. Şi repet, pentru tine Cosmine, că nu vreau să te conving pe tine de nimic, pe nimeni de altfel. De fapt, ar trebui să reciteşti ce am scris eu şi să cauti daca există vreo legătură cu ce ai răspuns tu. La jigniri nu răspund. Caută-ţi alte victime!

    Apreciază

  15. Avatarul lui dan dan said, on februarie 15, 2010 at 2:10 pm

    Ca deobicei sunt persoane care nu vad evidenta, poate ca nu reusim prin ceea ce facem sa le aratam ca nu e bine ce fac (imi pare rau ca spun asta despre altii, si eu ar trebui sa fiu unul din cei care trebuiesc trasi de maneca, pilda cu barna) dar macar am incercat. Acum ceva timp eram si eu fan muzica rock si ascultam si in culcare si in sculare pana cand am descoperit acele filmuletze despre ce inseamna muzica rock si nu numai, ce pot sa spun e ca am inceput sa cercetez mai in amanunt problema (asta ii sfatuiesc si pe cei care nu cred ca lucrul acesta e real) si am ajuns singur la aceeasi concluzie, muzica e nociva (rock, rap, disco ….) din mai multe puncte de vedere: unul din ele ar fi faptul ca ne opreste din a ne gandi la Dumnezeu, un altul ar fi mesajele care ni se inoculeaza (vezi sex, droguri, violenta, violuri, rebeliune …. si de fapt in primul rand mesajele satanice. O sa dau un exemplu pe vremuri ascultam metallica si ascultand vesurile am ramas surprins de ce am auzit, mentionez ca nu mai facusem asta pana atunci, ca urmare m-am oprit. Un exemplu care imi vine acum este un cantec pe care l-am tot auzit in ultimul timp, daca nu ma insel e unul al travestitului ala „lady gaga” care are un refren ffff nociv, „ra, ra, ra, ra,…. ” si ce-o mai fi acolo. Daca ne gandim putin apropo de masonerie, iluminati … nu se poate sa nu depistezi incantarea numelui zeului egiptean „ra” zeul soarelui) Exemple sunt cu duiumul, dar astea mi-au venit acum in minte. Punand toate astea cap la cap am ajuns la urmatoarea concluzie, mai bine nu ascult!
    L-as ruga pe Marian, inainte de a mai acuza pe cineva de ceva sa se informeze putin mai mult despre subiectul asta. Sunt gramezi de dovezi care atesta mesajele directe sataniste din muzica rock si in acelasi timp dovezile indirecte (mesajele subliminale de pe discuri sau anumite melodii, si in acelasi timp reactia oamenilor la acea muzica. Sunt de acord ca unii vin cu mesaje pacifiste sau cu mesaje sociale, dar va rog uitativa putin mai in spate (un exemplu concret – U2 care declara la un moment dat fatis cui ii apartine)

    Daniel,
    Imi cer iertare daca supar sau am supart pe cineva cu cometariile mele

    Apreciază

  16. Avatarul lui rizescubogdan rizescubogdan said, on februarie 15, 2010 at 2:39 pm

    Oameni buni…îndemnuri spre rău sunt peste tot, mesaje subliminale idem. Chiar e greu să asculţi o muzică plăcută pentru tine (indiferent care este aceea) şi totusi să-ţi păstrezi credinţa în Dumnezeu???? Chiar nu vă înţeleg…..ce e mare scofală? Înseamnă cu unele teste ale vieţii….sunt prea grele pentru noi şi preferăm să aruncăm cu vorbe.

    Apreciază

  17. Avatarul lui Cosmin S. Cosmin S. said, on februarie 15, 2010 at 3:35 pm

    Nenea rizescu,

    Exact cum am spus mai sus, lăturile au pus stapânire pe creierul vostru.

    „Chiar e greu să asculţi o muzică plăcută pentru tine (indiferent care este aceea) şi totusi să-ţi păstrezi credinţa în Dumnezeu????”
    Deci ia sa vedem daca putem:

    ACDC – HIGHWAY TO HELL LYRICS
    ……………………………
    Going down, party time
    My friends are gonna be there too
    I’m on the highway to hell
    No stop signs, speed limit
    Nobody’s gonna slow me down
    Like a wheel, gonna spin it
    Nobody’s gonna mess me round
    Hey Satan, payed my dues
    Playing in a rocking band
    Hey Momma, look at me
    I’m on my way to the promised land
    I’m on the highway to hell
    ………

    Spune-mi si mie băi cârnăcior cum iti mai pastrezi tu credinta in Dumnezeu dupa ce asculti borâtura asta satanista? Sau si tu vrei sa fii „on the highway to hell” si sa mai tragi si pe altii dupa tine ?

    Apreciază

  18. Avatarul lui caius caius said, on februarie 15, 2010 at 3:54 pm

    ha ha! eu ascult 80% rock si nu am nicio treaba. ADICA! nu sunt satanist, nu beau, nu fumez, nu urlu noaptea pe strazi, nu fac acte de vandalism etc. credeti-ma ca sunt foarte constient de ce ascult, vreau sa zic ca am o mare credinta. eu cred ca pot asculta atata timp cat nu sunt INFLUIENTAT DELOC, mi se pare logic asa, nu? si eu cred ca trebe sa fii un mare id*ot sa faci ceea ce zic unele versuri, sau sa iti imiti artistii favoriti, nu? repet, eu nu sunt influientat deloc, iau muzica pe un hobby. Dar nu pot sa afirm ca nu exista mesaje de rau etc. cum a zis cosmin mai sus cu „highway to hell” da recunosc imi place melodia dar sa stiti atunci cand o ascult nu ma duc cu gandul la iad, sa imi duc toti prietenii acolo pare aberant nu? mai ales ca vreau totusi sa nu fiu un asa mare pacatos. dar cei care fac astfel de lucruri(sa nu exageram a-ti duce prietenii in iad) chiar nu STIU SA GANDEASCA la propriu zic. chiar nu stiu sa gandeasca. eu mi-am format aceasta minte sa zic”impenetrabila” deci nu am nicio treaba. credeti ce vrei, asa gandesc eu 🙂

    Apreciază

    • Avatarul lui Witness Witness said, on februarie 15, 2010 at 9:51 pm

      nu esti cumva caius roland, evreu? Ai mare credinta, da, dar in cine?

      Apreciază

      • Avatarul lui caius caius said, on februarie 16, 2010 at 11:52 am

        nu sunt evreu. sunt roman ortodox si daca vreu sa imi respect credinta ortodoxa pe cine oare respect? ca doar nu as fi pagan

        Apreciază

  19. Avatarul lui m1ha1 m1ha1 said, on februarie 15, 2010 at 4:01 pm

    intr-adevăr muzica a fost un subiect controversat totdeauna in mediul evanghelic

    Apreciază

  20. Avatarul lui rizescubogdan rizescubogdan said, on februarie 15, 2010 at 4:02 pm

    Sper că n-ai pretenţia să-ţi răspund în acelaşi mod, cu aceleaşi cuvinte frumoase.
    Pariez că la tine orice include: hell, kill, lucifer, death etc înseamnă automat satanism. Mai studiază, pentru tine! Îţi va prinde bine.
    Înţeleg că tu nu poţi – de fapt eşti cel mai bun exemplu în a-mi ilustra ceea ce am zis mai sus, în plus îţi mai şi afişezi aici complexele şi refulările – să le vedem toţi :))

    Apreciază

  21. Avatarul lui Veaceslav Veaceslav said, on februarie 15, 2010 at 11:07 pm

    @Marian
    Orice lucru care nu slaveste pe Dumnezeu ESTE DESARTACIUNE!!! Sa-ti fie clar asta pentru totdeauna!

    Apreciază

    • Avatarul lui marian marian said, on februarie 15, 2010 at 11:41 pm

      A-l slavi pe Dumnezeu inseamna inclusiv, daca nu cumva IN PRIMUL RAND, martirajul unui Jimi Hendrix, cel care s-a aruncat practic in gura lupului, dupa ce stia ca a facut ce facuse la Woodstock, la Monterey, si in Anglia unde a cantat cum i-a venit acel God Save The Queen, daca ai vazut cumva concertul. Batjocura lui si indemnul la RASCOALA contra Casei Albe e ceva ce nu am auzit sa se mai fi intamplat de atunci si pana azi, nici in America si nici prin partile noastre. Unde erau garzile de corp? A avut vreodata asa ceva? S-a nascut sarac si a murit asasinat mai rau decat ultimul caine spre satisfactia unor retarzi, insetati de sange. Da o cautare cu tema CLUBUL CELOR 27 de ani, varsta fatidica la care au fost asasinati EI, VEDETE ALE MUZICII ROCK, DE CARE NU AVETI VOIE SA VA ATINGETI SCUIPAND.

      Apreciază

    • Avatarul lui rizescubogdan rizescubogdan said, on februarie 22, 2010 at 5:28 pm

      Veaceslav…..acest lucru este valabil pentru orice formă de artă?

      Apreciază

  22. Avatarul lui Witness Witness said, on februarie 16, 2010 at 1:35 am

    calmeaza-te marian. Vedetele muzicii rock fac parte din Sistem. Sint ridicate de el si doborite de el atunci cind si-au atins scopul pentru care au fost facute celebre. Si acest scop este fara nici un fel de dubii, impotriva lui Dumnezeu. De la Beatles si pina la Eminem, mesajul a fost mereu acelasi: razvratire impotriva oricarei orinduieli divine sau umane, distrugere a valorilor, libertinaj, promiscuitate, .. si lista-i lunga. Este o tragedie umana in spatele acestui star-system, este o tragedie ca se dispune de ei ca de niste ciini (John Lennon, Elvis Presley, Janis Joplin, Jim Morrison, etc) dar asta nu-i face nici eroi si nici martiri, ci numai niste victime. Daca ti-e mila de victime roaga-te pentru ele. Dar avem o gramada de victime in jurul nostru care inca traiesc si pentru care merita sa ne rugam: daca stai sa te gindesti numai la copiii care mor zilnic in conflictele armate puse la cale de acelasi sistem. Mai reflecteaza inainte sa consumi atita energie pentru o cauza pierduta.

    Apreciază

    • Avatarul lui marian marian said, on februarie 16, 2010 at 6:11 pm

      Daca ai fost rocker, depinde de care ai fost si unde. Nu inseamna ca daca aveai vreo chitara si un amp pe tuburi din radioul bunicii, te numeai si muzician. Intre lautaria menita sa oripileze vecinii si trecatorii de pe strada si ARTA e o cale pe care sigur nu ai acoperit-o. Sper sa iti revii la capacitatea definirii proportiilor. Nu cred ca ai fost nici macar un Adrian Ilie. Pace tie. Nu amesteca productele sistemului cu idealurile artistilor. Productele sunt aceia care se prostitueaza iar idealistii sunt aceia care URLA IN PUBLIC ADEVARURILE si acestea, nu sunt nici putine si nici banale si nici magulitoare la adresa asa-zisei ORANDUIRI UMANE, cum incerci sa strecori. Asta nu e o lume UMANA, no way. Decat asa, mai bine revolutie si lupta corp la corp cu dulaii sistemului, daca are cineva curajul si… VOR AVEA MULTI, poate chiar si tu. Pace tie!

      Apreciază

  23. Avatarul lui kosk kosk said, on februarie 16, 2010 at 7:14 am

    pentru toti roakerii care combat aici. Naivilor cititi:
    http://www.en.wikipedia.org/wiki/Flower_Power
    si aici:www.en.wikipedia.org/wiki/Psychedelic_rock

    Apreciază

  24. Avatarul lui dan dan said, on februarie 16, 2010 at 7:19 am

    Va dau cateva mostre de imagini cu u2, la fel sunt si cei pe care ii ridicati voi in slavi (hendrix, si altii, nu conteaza numele). Ce conteaza ca fac acte de caritate sau ca sustin organizitii de caritate? U2 e reprezentatn Unesco, si am sa va rog sa verificati ce sustine unesco asta (sustine avorturile din China si alte lucruri odioase). Daca lucrurile de caritate se fac doar de ochii lumii sau de fala nu au nici o valoare (vezi bil gates, si altii), sau daca sustii o organizatie care se stie ca foloseste vaccinele pentru omor in masa cum e unesco.

    – cred ca aici se vede cel mai bine
    http://www.youtube.com/watch?v=la-XootGE04
    – new world order

    – hendrix, si declaratii ale cunoscutilor despre el
    http://www.youtube.com/watch?v=Yri0Vg_tqvg&feature=related
    – doors si morison – cu declaratia lui ca este posedat
    http://www.youtube.com/watch?v=IGASOYtkNFg&feature=related
    – elvis si declaratii ale apropiatilor
    http://www.youtube.com/watch?v=-8ZXnI1L7xI
    Jon lenon – scrisori catre satan
    De marlin manson nu mai caut, e suficient ca este membru al bisericii sataniste (ba chaiar preot de rang inalt)
    Ti-am dat cateva exemple despre cei care spui tu ca sunt ok
    Marian nu mi-o lua in nume de rau dar personajele astea nu sunt in regula. Nu avem timpul necesar sa analizam fiecare cantec sau fiecare vers din catecele lor, e suficient ca sunt dovezi ca nu sunt ok pentru a nu mai asculta (cel putin pentru mine), daca tu decizi ca pentru tine e ok este decizia ta si nu te poate opri nimeni (asta de fapt e un dar de la Dumnezeu, sa fim liberi sa alegem). Care din parti ai sa o alegi te priveste direct si personal

    daniel
    imi cer iertare daca supar pe cineva cu comentariile mele, nu vreau sa judec pe nimeni

    Apreciază

    • Avatarul lui marian marian said, on februarie 16, 2010 at 7:13 pm

      Stimate om, nu ma conving niste graffiti-uri lipite prin montaj de muzica lui BOB MARLEY, alt mare muzician care a cantat pt cei cu aceeasi conditie cu a lui. Asa cum am mai spus, nu inseamna ca toti cei fac semnul crucii il vad obligatoriu si il au sigur pe Dumnezeu in suflet si invers. Poti sa asculti troparul toata ziua fiind un necredincios, dupa cum poti asculta Death Song cantat excelent de Marilyn Manson, ramanand un bun crestin, sper ca esti de acord. Mie imi place enorm cum suna acest Death Song dar si albumul Portrait of An American Family sau Golden Age of GROTESQUE, asadar nu e vreo epoca de aur si de inflorire a muzelor. In ce il priveste pe Hendrix cel care isi arde chitara si o arunca inspre public… nu inteleg, e ceva satanic sau impotriva lui Dumnezeu? The Who isi distugeau invariabil amplificatoarele si boxele de scena. Si ce daca? Au facut si o opera ROCK, TOMMY, in care le spuneau copiilor sa isi invinga spaimele si sa sara in apa vietii, fara insa a face uz de droguri. Cam asta era mesajul filmului care contine opera Rock, Tommy. Ca Morrison vroia sa para mai dur decat putea fi, a fost alegerea lui, a fost ceea ce a putut el sa faca la acel moment, dar asta nu il va sterge din istoria poeziei si a muzicii. Ca Morrison se pretindea posedat de spiritul unui shaman, foarte bine! Unii sunt atat de neinteresanti incat nu li se intampla nici macar asta!:)))) Shaman-ul e cumva satana? DA? Nu cred, sa imi fie cu iertare. Suna magnific piesa THE END. Exceptionala atmosfera, in care, oricat de anti-rock ai fi e imposibil sa nu percepi imagini vizuale prin intermediul muzicii, iar acele imagini nu apartin vreununui bordel incestuos dupa cum erau unii tentati a crede, citind ad-literam versurile: tata, da fiule, am venit sa te omor, mama, am venit sa …. Dar in afara de asta, tot la Morrison aparea explicita nevoia trecerii DINCOLO de conditia de sclav, papusa stupida a sistemului OFICIAL, realmente satanic de data asta, chiar daca are mansete albe si masina asortata la costum negru. Hendrix: un geniu crescut de nimeni, prin orfelinat, vagabondand la intamplare pe strazi, nefiind dorit de nimeni, pana la 14 ani. La 16, deja batranii in ale muzicii deja isi scoteau palaria in fata lui. Chitara nu era parte din trupul lui, era insasi efector al sufletului sau, inspirat de Dumnezeu, nicidecum de opusul. Diavolul te face sa IUBESTI aparenta randuiala umana, a banilor si altor naluciri, ceea ce Hendrix nu a cunoscut. Lennon, citez: TOT CEEA CE VA SPUNEM E SA DATI PACII O SANSA! Unde e crima mai crestine? A cantat si HELTER-SKELTER, a muncit ENORM de la varsta la care altii nu stiau ce e aceea grija zilei de maine, iar cand era pe punctul de a spune hop!, vine un asasin cu creier spalat si face ce ii cere sistemul. Programarea neuro-lingvistica nu e vreo sintagma pretioasa, e o trista realitate. Inchei cerand scuze celor ce se vor simti ofensati de cele scrise, rugandu-va sa fiti nu atat buni crestini, ci simpli oameni, capabili sa vada ambele laturi, nu doar una asa cum va spune initiatorul discutiei. Unii spun ca nu poti sluji la doi stapani! Ba da, poti, dar trebuie sa ai si sansa alegerii in final acelui bun! Dumnezeu sa va ajute si… LONG LIVE ROCK AND ROLL! GOD BLESS!!!

      Apreciază

    • Avatarul lui marian marian said, on februarie 16, 2010 at 7:31 pm

      Wikipedia nu e mama adevarurilor. E o opinie scrisa de cineva mai mult sau mai putin aflat in solda sistemului care guverneaza asa cum poate, pe cine si cand poate. Ascult de peste 30 de ani Pink Floyd, King Crimson si Van Der Graaf Generator (triunghiul de aur al muzicii psihedelice) fara a fi avut denoie de psihotrope. Muzica e suficient de bine facuta spre a transmite imagini, iar imaginile idei, perceptii, adevaruri nerostite dar care sunt atat de proprii conditiei umane.

      Apreciază

  25. Avatarul lui bogdan bogdan said, on februarie 16, 2010 at 12:39 pm

    pt marian – nu am avut rabdare sa citesc toate comentariile, dar iti pot zice din proprie experienta ca muzica rock, de orice forma, este de influenta demonica. am fost rocker si mi-a fost foarte greu sa ma las de ea; este un drog foarte puternic, asa ca te inteleg, partial. degeaba cauta unii crestini sa impace capra si varza, nu poti sluji la doi stapani. sper ca intr-o buna zi Dumnezeu ma va ajuta sa ma curat complet de efectele negative pe care le-a avut asupra mea.

    Apreciază

    • Avatarul lui marian marian said, on februarie 16, 2010 at 8:04 pm

      @Bogdan: uite ce posteaza cineva pe You Tube in ce priveste eventuaka aoartenenta a trupei U2, -pe care nu o apreciez neaparat cu nota 10-:
      texts from the song Tomorow of U2 :
      Who tore down the curtain,
      And who is it for?
      Who heals the wounds
      Who heals the scars?
      Open the door, Open the door

      Open up, open up to The Lamb of God
      To the love of He who makes the blind to see
      He’s coming back, He’s coming back
      Believe Him. Jesus is coming.

      Apreciază

  26. Avatarul lui Mihaela C Mihaela C said, on februarie 16, 2010 at 1:57 pm

    Am citit articolul si toate raspunsurile. Concluzia: m-am speriat. M-am speriat de putina intelegere pe care o avem asupra lucrurilor, m-am speriat de usurinta cu care devenim inchizitori, m-am speriat de lipsa de traire care este reflectata de cuvintele noastre. Unii pe tema asta, altii pe alte teme. Si eu ma incadrez aici, chiar daca, poate, nu pe tema.
    Mi-e frica de ususrionta cu care vin etichetele si de greutatea cu care vine trairea – din traire venind si intelepciunea si dragostea. Unde vom ajunge etichetandu-ne si NU iubind? Unde vom ajunge aruncand cu pietre si nestiind sa mangaiem prin exemplu si daruire? Nu stiu! Ramane sa ne raspundem fiecare. Poate ca traind, exeprimentand vom intelege si „Cantarea cantarilor” si si versetul acesta:”Toate lucrurile sunt ingaduite, dar nu toate sunt de folos.
    Toate lucrurile sunt ingaduite, dar nu toate zidesc” – 1 Corint. 6:12; 10:23″ . Sa ne fie data experimentarea nu doar vorba.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  27. Avatarul lui Mihaela C Mihaela C said, on februarie 16, 2010 at 2:34 pm

    Si asta ascultam in liceu in cls a 12-a. Sa inteleg ca ma satanizam?
    http://www.youtube.com/watch?v=W_i3mkciz8M

    Apreciază

  28. Avatarul lui Mihaela C Mihaela C said, on februarie 16, 2010 at 2:52 pm

    Ata o ascult de ceva ani si culmea, ca-mi prinde bine si acum cateodata. Si asata ma satanizeaza? Stiu ca intrebarile mele par ironice. De data asta chiar sunt. mi s-a intamplat si sa nu pun intrebari ironice si sa fiu luata peste picior, xsa nu-mi fie crezuta sinceritatea. Tot pe ortodocsi practicanti i-am intrebat. De aceea, va intreb, de data asta fara ironie, unde-i ADEVARUL? De ce oare cei care nu s-au vindecat dau sfaturi si pun etichete? De ce oare inteleptii nu raspund? Crestinismul este de o simplitate inacceptabila egoului. Stiu! Si atunci de pe ce palier vorbim?
    http://www.youtube.com/watch?v=IrCq7ZyEdfs

    Apreciază

  29. Avatarul lui Catalin Catalin said, on februarie 16, 2010 at 5:08 pm

    Mie imi vine in minte exemplul celebru al lui Klaus Kenneth..un om care a trait intr-o viata atata durere cat altii in 5 si care a experimentat foarte multe. El declara intr-un interviu ca la inceput a fost ortodox care asculta muzica, se uita la tv, mergea la filme, insa dupa ani multi de traire acestea au palit in fata rugaciunii si a pacii interioare. As zice ca multe dintre aspectele discutate pot fi considerate trepte pentru unii (iata am un prieten caruia in pragul sinuciderii i-a fost daruita speranta de catre o balada rock crestina). Deci mai usor cu hulele si cu ura din partea unora si mai mult cu iubirea de oameni si sfaturi de indreptare. Cred ca sunteti doxa de carte dar habar nu aveti ce e crestinismul;).
    PS: As vrea pe aceasta cale sa imi exprim mahnirea pe care o traiesc de fiecare data cand citesc postarile numitului „Gil”. Frate..esti un cuib de fiere si venin. Tot timpul arunci cu sageti si graiesti cu ura la adresa asa zisilor „schismatici de pe nou”..(adica noi), si a celor incepatori si poate naivi. Te-am citit si pe alte bloguri. E regretabil. Inainte nu eram atat de tulburat cand citeam pe blogul lui Saccsiv, insa iata, fara a ne da seama, se transforma intr-un cuib de ura si de intunecare a mintii din cauza unora. Sa ne ajute Dumnezeu sa nu cadem in asa ceva.
    Cu adevarat „Totul este deşertăciune şi goană după vînt!” insa incercati fratilor sa ajungeti intai voi la aceasta constatare, traire (nu sa o luati de-a gata si sa o folositi ca prilej ar urii voastre).
    Iertati-ma!

    Apreciază

  30. Avatarul lui Mihaela C Mihaela C said, on februarie 16, 2010 at 6:32 pm

    @Catalin – corect! Subscriu!

    Apreciază

  31. Avatarul lui azucena azucena said, on februarie 16, 2010 at 7:17 pm

    Atunci cand a fost intrebat ce muzica ii place, parintele Arsenie Papacioc a spus ca-i place muzica clopotelor.

    M-am intrebat cum de totusi muzica „moderna” de toate genurile: rock, pop, heavy metal, etc. etc., reuseste sa mobilizeze sute de mii de oameni (tineri), care umplu stadioanele pana la refuz, si care aplauda, canta si se manifesta in fel si chip, ca vrajiti si teleghidati dupa armoniile vedetelor preferate. Acest fenomen a inceput in SUA si in vestul Europei, si pe masura ce stadioanele se umpleau, bisericile se goleau.

    Este evident ca muzica este momeala cea mai eficienta care este folosita fara scrupule de marile case e productie din lume, pentru a-i impinge pe oameni spre o viata in care Dumnezeu contraza din ce in ce mai putin, si in care, nu-i asa, cel rau umple golul lasat liber. Cui foloseste asta, nu-i greu sa ne imaginam.

    Cu toate ca unii nu vor fi de acord cu mine, trebuie totusi sa recunoastem ca ascultarea acestor genuri de muzica reprezinta pe langa o pierdere de timp si o influenta nefasta asupra sufletului nostru. Cu ce ramanem? La ce ne ajuta?
    Si mai cred ca din viata unui om care se apropie tot mai mult de Dumnezeu, va disparea incet, incet si firesc dorinta de a asculta toate aceste genuri muzicale. Pur si simplu nu va mai simti nevoia sa asculte nici rock, nici, pop, nici heavy metal, nici folk, nici nimic. Pentru ca cititul psaltirii nu merge impreuna cu acest fast food muzical.

    Apreciază

    • Avatarul lui marian marian said, on februarie 16, 2010 at 7:53 pm

      Draga prietene! Te rog, nu asocia ARTA MUZICALA, notiunii de fast food. E insultator, nu atat pt mine cat pentru bunul simt al sintagmei nu judeca spre a nu ajunge sa fii judecat. Nu suport multe din muzica posturilor de radio gen Kiss FM sau alte alea, dar de aici si pana la asociere in ansamblu a INTREGII MUZICI cu ideea hartiei de toaleta… e o cale pe care nici bunul Dumnezeu nu o ingaduie. S-a trait si murit pentru Dumnezeu si pentru darurile LUI, prin MUZICA. Muzica e cea mai scurta cale de a-l surprinde pe Dumnezeu. E forma cea mai inalt-spirituala de arta. Efectele muzicii sunt de aceea atat de intense. Recunoastem mai intai vocea MAMEI, mirosul MAMEI, atingerea MAMEI si la urma… imaginea MAMEI. De acord? Parintele Papacioc are dreptul la opinia Sfintiei Sale, in fata careia ne inclinam cu respect. Nu oblig pe nimeni sa asculte Hendrix si Pink Floyd cu acea minunata poezie. Ma doare sa insa sa mi se spuna ca ascult muzica produsa in regim fast-food de catre cineva care nu stie inca multe despre Bach, Ella Fitzgerald si multi, multi altii. Fiecare sa caute ce simte ca il inalta, viata fiind o calatorie pana la urma. Cu Dumnezeu inainte!

      Apreciază

  32. Avatarul lui Mihaela C Mihaela C said, on februarie 16, 2010 at 7:25 pm

    @azucena,
    bine ai pus problema! Foarte bine!
    Cine este Arsenie Papacioc? Un mare parinte, nu? Unul traitor, nu? Tu, incepator sau avansat cum poti eluda intelepciuea celui pecare il invoci? O potieluda? Sau mai bine o fructifivc? Cum o poti ructifica? Taind in stanga si in dreapta cu sabia sau cu inima?
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  33. Avatarul lui Mihaela C Mihaela C said, on februarie 16, 2010 at 7:26 pm

    scuze greseli editare! 😦

    Apreciază

  34. Avatarul lui Mihaela C Mihaela C said, on februarie 16, 2010 at 7:33 pm

    Teoria e teorie… Si teoria ta „Si mai cred ca din viata unui om care se apropie tot mai mult de Dumnezeu, va disparea incet, incet si firesc dorinta de a asculta toate aceste genuri muzicale. Pur si simplu nu va mai simti nevoia sa asculte nici rock, nici, pop, nici heavy metal, nici folk, nici nimic. Pentru ca cititul psaltirii nu merge impreuna cu acest fast food muzical.” E BUNA!!! Hai sa vedem cupractica cum facem…incetul cu incetul si intelept si cu mare, mare drag de aproape. 🙂

    Apreciază

  35. Avatarul lui Mihaela C Mihaela C said, on februarie 16, 2010 at 8:21 pm

    Pe cand analizarea muzicii clasice? Uite, incepeti cu Wagner , care, pe o anumita perioada a fost in atentia lui Nietzsche (Cazul Wagner). Puteti continua si cu altii… Chopin, Rachmaninov , etc. Si ei erau satanisti?

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on februarie 16, 2010 at 8:46 pm

      Mihaela C

      O idee excelenta. Voi scrie un articol despre masonii muzicii clasice.

      Apreciază

    • Avatarul lui azucena azucena said, on februarie 16, 2010 at 8:46 pm

      Foarte adevarat ceea ce spui. Pe de alta parte Sfintii Parinti recomandau linistea, ca fiind cea mai ziditoare sufletului.
      Dumnezeu ne-a facut liberi ca sa alegem ceea ce vrem. Toate ne sunt ingaduite, dar nu toate ne sunt de folos (citez din memorie).
      Foarte interesant, oare cum ar merge alaturarea citirii acatistului Sf. Mina de exemplu, cu audierea unor piese de Wagner sau Rachmaninov. La mine nu s-ar potrivi. Cine stie, la altii poate da. Gusturile nu se discuta. 🙂

      Apreciază

  36. Avatarul lui marian marian said, on februarie 16, 2010 at 8:38 pm

    Sper ca nu s-au dus in jungla africana spre a bate toba pe la miezul noptii!
    Apocalypse Now – The Ride Of The Valkyries dar si Adagio in G minor by Albinoni preluat inclusiv de JIM Morrison, oare de ce?

    Apreciază

  37. Avatarul lui Witness Witness said, on februarie 16, 2010 at 8:52 pm

    wow! sint uimita cite persoane probabil frustrate in viata de zi cu zi incearca sa impresioneze blogerii si cititorii lor. Marian ok, am inteles, iubesti rock-ul, dar de ce tii neaparat sa faci pe toata lumea sa creada ca rock-ul e bun? Pentru mine si multi altii rock-ul este satanic prin insasi natura lui, prin originea lui. Ritmurile rock/pop au fost inspirate de negrii africani de la tam-tam-urile vracilor si de la invocarile lor demonice. Blues la fel. Reggae la fel de la creoli. Ca sa nu mai vorbim de deviatiile numite hard rock, metal si rap. Ce tot faci atita teoria chibriturilor? Citeste si te informeaza. Mergi pe firul istoriei si vezi de unde vine raul. Si oricum nu esti cool oricit ai incereca s-o faci pe rockerul impatimit. Nu esti autentic si nu poti fi pentru ca rockerii originali au murit pe cind tu te jucai in nisip. Iar Mihaela C. ce doreste in afara sa straluceasca prin cultura? Iubitoare de Eminescu si muzica clasica! Ok, am inteles esti fata ‘fina’, ce cauti deci pe un blog de trogloditi ortodocsi? Du-te si lumineaza pe situri care te incap…. aici doar te irosesti.

    Apreciază

    • Avatarul lui marian marian said, on februarie 16, 2010 at 9:10 pm

      Stimata doamna martor! Nu primesc sfaturi de la dumneata! Pot gresi si singur, atat de bine. Nu citesc pt ca mi se strica vederea, prefer in schimb sa ascult, ceea ce simt si stiu ca merita. Vulgaritatea dumitale ma face sa ma albesc de invidie. Sper totusi sa fi simtit vreodata ceva autentic in viata dumitale, asa cum si Jim o facea pe scena. Ai vazut ecranizarea aia mediocra, probabil la Cinema Studio, THE DOORS.

      Apreciază

    • Avatarul lui Catalin Catalin said, on februarie 16, 2010 at 9:44 pm

      Asa Mihaela…du-te te rugam!!!! Pleaca din cercul nostru restrans. Asa a facut si Hristos cum facem noi: plecati de la mine ca nu va vindec si nici nu va invat, am venit doar pentru cei drepti nu pentru inselati si bolnavi ca voi. ce cautati pe langa ucenicii mei?
      Victorie mironositelor din turn, fara de pacat!! era o vorba..sa ne fereasca Dumnezeu de sfintii in viata (cei ce se vad prea curati).

      Una e inselarea (cu argumentele ei) , alta e atitudinea (cam de corectat.. nu crezi Witness?) 😉

      iar pentru elucidare: nu sunt un sustinator al rock-ului si al celorlaltor genuri amintite in discutii (pot sa zic.si nu ca o lauda.. ca le-am trait mai intens decat multi dintre voi si stiu ce inseamna) 😉

      Apreciază

  38. Avatarul lui bogdan bogdan said, on februarie 16, 2010 at 8:55 pm

    marian, diavolul se pricepe foarte bine in impachetarea unor bucatele de adevar laolalta cu minciuna, pentru a-i da un iz sporit de credibilitate. crezi tu ca esti suficient de sporit duhovniceste pentru a deosebi duhurile? daca intr-adevar ai ajuns in acel stadiu, atunci Domnul fie binecuvantat. insa, daca nu esti acolo, nu e mai bine sa renunti cu totul la un lucru relativ marunt, ce-ti poate periclita, fara sa-ti dai seama, mantuirea? sunt melodii foarte calme si aparent inocente, dar al caror efect poate fi foarte nociv. chiar daca nu pe loc, dar in timp, prin adunarea tuturor bucatelelor intr-un puzzle bine pus la punct, pot fi fatale. asta cred eu. nu ma astept sa-mi fie impartasita parerea. fiecare cu slabiciunile sale, iar eu sunt departe de a fi apt sa dau lectii in materie de credinta. Doamne ajuta

    Apreciază

    • Avatarul lui marian marian said, on februarie 16, 2010 at 9:16 pm

      Draga Bogdan. Am aflat si eu ca Stairway To HEAVEN, imn al copilariei si primelor mele tinereti ascultat pe invers (adica asa cum place celui ce rastalmaceste, numesc aici pe cel rau), e cutremurator. Recunosc, saptamani de zile m-am simtit pacalit pana cand am inteles ca tot eu sunt acela care are dreptul de a se exprima, marturisind adevarul din sine. Acela ca, nu am vazut, nu am constientizat, nu am actionat in vreo maniera ne-ortodoxa ascultand ceea ce continui a numi o capodopera a muzicii Rock. Am aflat ca doar limba engleza s-ar preta la asemenea eventualitati, la modul YES WE CAN = thank you satan. DOAMNE APARA-NE! A se vedea sintagma asta de mare succes din discursul lui Obama. Pace noua si neprietenilor nostri!

      Apreciază

  39. Avatarul lui kosk kosk said, on februarie 16, 2010 at 9:21 pm

    Da buna ideea cu muzica clasica de inspiratie masonica. Mai ales ca pe Die Zauberflöte se fac „initierile”.
    dedicatie pentru Mihaela C.

    Apreciază

  40. Avatarul lui Mihaela C Mihaela C said, on februarie 16, 2010 at 9:22 pm

    @Saccsiv, o idee excelenta!
    @Witness, sunt mai troglodita decat tine si ce caut aici pe site, caut pentru mine. Am spus cumva ca as cauta pentru tine? Nu mi-as permite. Nu-s nici atat de fina precum ma zugravesti tu si nici nu vreau sa stralucesc decat in sufletul meu. Pe net nu am nicio placere s-o fac. Tu poti arunca ce sageti vrei, eu ;le stiu pe ale mele si ce mai stiu este, asa cum am mai spus, ca SINCERITATEA, SIMPLITATEA celui care va vorbeste, va repugna!
    Si da, imi place Eminescu. E vreun rau in asta? Si imi place si Wagner mai mult sau mai putin. Stii tu ce ma leaga de Wagner? Ai intrebat inainte sa arunci cu pietre? Si-mi place si Chopin si Rachmaninov si altii, nu-i mai insir ca sa nu te mai poticnesti tu cum ca as vrea sa stralucesc! Mi se rupe de stralucirea de aici. Din pacate, nu pot striga nimic fara sa primesc pietrele iudeilor. Oricum as incerca sa fiu, NU e bine, nu e primit! Ok, alungati! MA BUCUR insa ca la judecata, judeca DUMNEZEU si nu omul!

    Apreciază

  41. Avatarul lui Mihaela C Mihaela C said, on februarie 16, 2010 at 9:31 pm

    @Kosk, ca sa nu sari ca ars la ceea ce ma leaga de Wagner, iti spun eu, faptul ca fratelui meu , care a murit(prin snucidere se pare – asa mi s-a spus, dar nimeni nu e sigur) dupa mama la 7 ani, timp in care am fost mai mult despartiti, ii placea. E vreo problema ca vreau sa inteleg ceva din ceea ce a fost fratele meu? Am specificat, ca sa nu cumva sa crezi ca m-am dus la initieri pe fondul „flautului fermecat”.

    Apreciază

  42. Avatarul lui daniel daniel said, on februarie 17, 2010 at 8:41 am

    @ Mihaela C

    Excelenta ideea cu masonii din muzica clasica si chiar cu cei din muzica contemporana.
    Remarcam impreuna ca, mai mult, comentariile, sunt pline de teorie si de justificari, de cele mai multe ori inutile.
    De exemplu poemul cu Eminescu poate sa faca rau sau poate sa faca bine, dupa cum avem trairea interioara.
    Iti marturisesc din propria experienta, coborarea in inima raspandeste o asa pace interioara ca la un moment dat devii absent de zgomotele lumii exterioare si iti poti pastra seninatatea si bucuria slujirii Domnului si a fratilor.
    Greseala mea grava a fost ca faceam asa: pana sa fiu tata stateam in paralel si numai cand era cazul o luam in brate … intelegi tu.
    Criminalii, hotii si toti oamenii rai sunt tot fratii nostri, insa destinul lor este groaznic daca nu se pocaiesc ACUM.
    Ma adresez credintei si inimii tale:
    Mihaela, traim vremuri minunate, pline de Har si de Indurare. ACUM.
    Ce am vreaoare sa intampinam: indurarea fara limite sau dreptatea desavarsita?
    Indurarea ne salveaza iar de dreptate nimeni nu scapa viu.
    Ce altceva minunat mai pot oare adauga, decat recunostinta vesnica Domnului nostru Indurat si Milostiv.

    va multumesc,
    Daniel

    Apreciază

  43. Avatarul lui Eltoro Eltoro said, on februarie 18, 2010 at 6:22 pm

    Dragii mei,

    In primul rand remarc ca unii din voi ati eliminat dragostea si vi s-au aprins spiritele. Nu e bine. Daca ati citi cu atentie 1,2,3 din postul meu anterior va veti da seama ca nu e rost de galceava, lucrurile sunt clare, urmariti si link-urile priviti si filmele si apoi puteti sa va dati linistiti cu parerea. E foarte greu sa crezi ca muzica pe care ai ascultat-o de la nastere e nociva (ABBA, Boney M si urmasii lor) atunci cand esti prins si nici nu iti dai seama de asta, e normal sa te intrebi ce au astia cu mine, asa am fost si eu! Si eu am fost dintre cei “morti spiritualiceste la care le merge vorba ca sunt vii – Arsenie Boca” . Sunt doua cai bune (de fapt una prin doua abordari) si o a treia rea. Tine de voi iar Dumnezeu asteapta sa va intoarceti fata catre El cu toata sincertatea (puteti merge la biserica unde ati fost botezat sau la o biserica unde ati petrecut ceva timp – daca exista) se va deschide inima si veti plange, atunci veti vedea pe Dumnezeu. Cautati locul care va aduce sufletul, care va va spune ca totusi ceva din mine nu sunt eu. Cea de-a doua cale vine de la Dumnezeu, daca el se indura de voi el are niste „carlige” si va scoate din nestiinta numai ca e foarte dureros, stiu. Iar cea de a treia cale e calea pieirii sufletului fara sa stii de ce si pentru ce traiesti pana in ceasul din urma. Acest lucru se mentioneaza si in Visul Maicii Domnului legat de „lautarii, cantatorii si ascultatorii cantecelor curvesti”, atentie nu acel „talisman”, ci cel tiparit cu binecuvantarea Bisericii Ortodoxe (nu l-am gasit pe net insa despre talisman am gasit… http://www.crestinortodox.ro/credinta/visul-maicii-domnului-97527.html ).

    Incepeti prin a cauta un duhovnic bun si prin a va ruga “Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-mă pe mine, păcătosul”, va gasi Dumnezeu o cale de a va scoate catre lumina. Pentru a va fi mai usor renuntati la media (tot ce inseamna media).

    Acestea ce vi le-am scris sunt cu voia lui Dumnezeu prin sfintii ce i-am citit si propria experienta de viata, merita macar acum in ceasul al 12-lea sa facem ceva pentru sufletul nostru si nemarginirea lui alaturi de Domnul Nostru Iisus Hristos caci vremurile de pe urma sunt aproape.

    Doamne Ajuta!

    Apreciază

  44. Avatarul lui marian marian said, on februarie 18, 2010 at 8:33 pm

    Sunt timpuri de adanca tulburare, in care valorile se rastoarna, in care copiii nu mai sunt copii, in care raul face ravagii. E aberanta ideea cu Rock = anticrestinism. E mult prea simplu sa diabolizezi o omenire intreaga pt ca asculta, gandeste si uneori chiar indrazneste sa viseze sau si mai grav sa danseze in ritmul muzicii rock. Faptul ca satana incearca si pe alocuri reuseste sa intre in muzica rock nu e chiar atat de grav. Ganditi-va ca pe unde mergeti, mancarea pe care v-o cumparati de la hiper-magazine are pe ea semnul satanic din codul de bare. Cand va uitati la forma mobilierului, la decoratinuile de pe pardoseli observati insemne satanice si cu toate astea nu va dati foc in semn de protest, nu urlati in strada ca vreti o lume a lui Dumnezeu si nu a opusului. Rock-ul a avut si va continua sa aiba idealuri superbe, indiferent de interesele ocultei mondiale, de trusturile gigant, de agenda satanica. Doamne ajuta sa fim daca nu buni crestini, macar… sa fim putin umani. MULTUMIRI PT gazduirea postarilor mele de aici si scuze celor pe care poate i-am deranjat. Sa ajungeti cu totii in rai, e tot ce va doresc. Doamne ajuta!

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on februarie 19, 2010 at 6:18 am

      Marian

      Spui:

      „Rock-ul a avut si va continua sa aiba idealuri superbe, indiferent de interesele ocultei mondiale”

      Enumera te rog acele „idealuri superbe” si demonstreaza daca sunt folositoare pentru mantuirea unui crestin.

      Fa te rog o lista cu principalele formatii sau solisti ce promoveaza acele „idealuri superbe”. Apoi enumera cine le sunt producatorii, cine-i promoveaza, casele de discuri.

      Apreciază

  45. Avatarul lui marian marian said, on februarie 19, 2010 at 3:56 pm

    As face asta cu bucurie daca ai fi o persoana troglobionta! Spui ca ai cunoscut rock-ul sau ai exagerat putin. Ti-am sugerat sa vezi TOMMY, ai avut timp? Adevarul social si reflectarea acestuia in fenomenul cultural Rock e un inceput de drum pentru tinerii care aspira sa il cunoasca pe Dumnezeu. Exista dragoste in sistemul axelor minciunii, ipocriziei? Ce conteaza ce facea DECCA EMI, VERTIGO? Initial bani, apoi au avut un soc vazand ca lumea ia prea in serios libertatea expresiei si s-a inventat DISCO, somnifer pt constiinte

    Apreciază

  46. Avatarul lui marian marian said, on februarie 19, 2010 at 5:41 pm

    @saccsiv „Doamne, vino Doamne, Sa vezi ce a mai ramas din oameni” Si aici e tot satanism? Spune ca da si ma calugaresc. Trecutul e mai adevar decat azi:) Dumnezeu sa te apere!

    Apreciază

  47. […] VIDEO: ROCK si CRESTINISM […]

    Apreciază

  48. Avatarul lui rizescubogdan rizescubogdan said, on februarie 20, 2010 at 9:46 pm

    Bun exemplul cu Tommy. Dar nu se va gasi vreun artist evreu? Nu va aparea o lista cu parintii, amantele, vecinii tuturor celo care au participat la aceasta super opera? Si evident..va fi considerata ca fiind creatia sistemului.
    Saccisv – nu absolut tot ce nu iese din biserica ortodoxa romana este creatia sistemului. Fiti mai deschisi, mai luminati, mai intelegarori – altfel care e rostul?
    Sanatate!

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.