SACCSIV – blog ortodox

Daca tot s-a impartasit la catolici, IPS NICOLAE CORNEANU continua misiunea sa, binecuvantand o lucrare despre aparitiile SATANISTE de la MEDJUGORJE …

Posted in Altermedia, aparitii mariane, ECUMENISM, ECUMENISMUL, IPS NICOLAE CORNEANU, MEDJUGORJE by saccsiv on februarie 10, 2010

   Aflam de pe site-ul Altemedia, la articolul Cuvinte din Cer Medjugorje în mileniu III ca:

   Joi, 11 februarie a.c., începând cu orele 17.00, va avea loc lansarea cărţii „Cuvinte din Cer Medjugorje în mileniu III” de Doina Hasneş-Ciurdariu, lucrare apărută în acest an la Editura Pre-Text cu binecuvântarea Înalt Prea Sfinţitului Nicolae Corneanu, Mitropolit al Banatului. Manifestarea culturală, a doua de acest gen din acest an, va fi găzduită la sala muzeu a complexului Inmemoriam, Biserica cu hramul „Naşterea Maicii Domnului” Suceava, lângă clădirea Palatului de Justiţie. Intrarea este liberă.

   Articolul este semnat de Adrian Popovici, pe al carui blog http://www.adrianpopovici.eu/ gasim tot felul de chestii „folositoare” pentru un ortodox incepator …

   Toti marii nostri duhovnici stalpi ai ORTODOXIEI ne spun foarte clar ca asa-zisele aparitii mariane din spatiul catolic (Fatima, Lourdes, Medjugorje) sunt dracisme. Bine a zis Parintele Arsenie Papacioc despre gestul lui IPS NICOLAE CORNEANU de a se impartasi la catolici:

   „Ce părere să am? O părere negativă, pentru că gestul Mitropolitului Nicolae Corneanu nu este necontrolat, ci este demonstrativ.”

   Cititi va rog si:

Pr. Arsenie PAPACIOC: Mitropolitul Nicolae Corneanu habar nu are că este ortodox!

   Si demonstreaza nu doar ratacirea sa, ci mai ales scopul sau, caci este slujbas al unei actiuni: ECUMENISMUL, despre care stim ca:

VIDEO – Dumitru Staniloae: „Ecumenismul este produsul masoneriei„, mari duhovnici romani despre ecumenism – video, analiza fenomenului

   Iar daca este produsul masoneriei, ai carei stapani sunt cu totii practicanti ai cultului paladin (inchinarea la lucifer) era firesc ca militantul IPS NICOLAE CORNEANU sa promoveze si dracismele.

   La ce atitudine considerati ca ne putem astepta din partea Patriarhiei, referitor la aceasta binecuvantare data de acest ierarh?

 Articolul zilei (27.05.2009) si completari utile despre NEW AGE si MASONERIE: „Obiectivul Patriarhului, acelasi cu al masoneriei: “Unitatea spirituala a lumii””

APEL catre toate blogurile ortodoxe: sa transam chestiunea Patriarhului Daniel

BIRURILE Patriarhului Daniel

DOCUMENT: Un mesaj al PATRIARHULUI DANIEL adresat MARELUI MAESTRU AL MARII LOJI NATIONALE A ROMANIEI

Patriarhul Daniel ne explica cum e treaba cu MOS CRACIUN

VIDEO – EXTREM DE GRAV: Dupa rugaciunea comuna, EXAGERAT DE FERICITUL Daniel LE-A DAT CATOLICILOR MOASTE ale Sfintilor Epictet si Astion

VIDEO: Parintele ARSENIE PAPACIOC, homosexualitatea si Patriarhul

 

114 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ORTODOX said, on februarie 13, 2010 at 3:15 pm

    Pe cine vrei sa minti Adriane?

    Cum sa nu fie apostazie ridicarea anatemelor? Tu vezi ce ineptii afirmi? Acel Athenagoras, impreuna cu sinodul sau, la fel cum a facut si Meletie, AU APOSTAZIAT RENEGAND ORTODOXIA! Dar tu, cripto-ecumenist cum esti, nu vezi apostazia!

    Dupa tine, cei care au acceptat ereziile, inca au Har! Tu vezi ce minciuna afirmi? Daca Sfintii afirma ca Harul fuge de la eretici, tu de ce zici alte lucruri?

    Daniel nu este eretic? Ma faci sa rad… uiti de rugaciunile in comun, uiti de toate acordurile cu papistasii si monofizitii!

    Uite si aici:

    https://saccsiv.wordpress.com/2010/02/13/daca-e-real-e-grav-declaratiile-patriarhului-daniel-in-adunarea-nationala-bisericeasca-referitoare-la-botezul-in-bani-a-nepoatei-lui-bercea-mondialu%E2%80%99-si-atacurile-anti-crestine-ale-lui-pavel/

    Continua sa ramai in comuniune cu niste apostati eretici… continua sa crezi in continuare ca Harul se coboara peste eretici ca Daniel, Corneanu si toti care’i pomenesc! Continua sa crezi in aceasta teologie mincinoasa!

    Apreciază

  2. Adrian.I said, on februarie 13, 2010 at 3:26 pm

    @Orthodoxia. Oricine poate avea o erezie personala si sa nu piarda harul.Harul se pierde doar cand savarseste un act clar apostatic cum a fost cel al mitropolitului Corneanu.In ce an a fost adoptat filioque?In anul 589 la Toledo si au cazut in anatema data la sinodul 1 ecumenic.Daca au pierdut harul cum se face atunci ca pana la anatema data de sfantul Fotie apusenii au dat in continuare sfinti si cum pana atunci bizantinii au fost in comuniune cu ei?

    Apreciază

  3. Adrian.I said, on februarie 13, 2010 at 7:04 pm

    Care denaturare.Papa Leon al 3-lea a fost singurul papa care a refuzat filioque toti ierarhii acceptasera erezia si inclusiv alti papi .Popoarele germanice, gotii au trecut la Ortodoxie prin filioque tot apusul era in erezie de 300 de ani.

    Apreciază

  4. Adrian.I said, on februarie 13, 2010 at 7:55 pm

    Sinodul de la Toledo a fost in 589 poti sa te uiti la toate sursele pana si catolicii spun acelasi lucru. Papa Ioan al VIII-lea a ajuns papa dupa ce apusenii erau deja anatematizati .Cand Papa Leon al treilea a vrut sa renunte la filioque toti episcopii germanici s-au opus, erezia era acceptata in masa de catre ierarhi.

    Apreciază

  5. Adrian.I said, on februarie 13, 2010 at 9:09 pm

    Sfantul Fotie a anatematizat filioque si pe toti cei care il rosteau apoi a rupt comuniunea cu apusul.

    Apreciază

  6. Adrian.I said, on februarie 14, 2010 at 1:16 pm

    Ce sursa vrei sa-ti dau e un lucru cunoscut de toti la sinodul din 867 Sfantul Fotie a anatematizat filioque gasesti lucrul asta in toate cartile care vorbesc despre viata Sfantului Fotie.Si Sfantul Nectarie spune foarte clar ca Biserica s-a despartit in timpul sfantului Fotie; „Despartirea Bisericilor a avut loc sub Fotie…, dupa ce Biserica Constantinopolului depasise pericolul de a fi exclusa din Unica Biserica Soborniceasca si Apostoleasca, iar Biserica Romana, sau mai bine zis papala, nu mai propovaduia dogmele Sfintilor Apostoli, ci ale papilor” [Stupul Ortodox 1999]

    Apreciază

  7. ORTODOX said, on februarie 14, 2010 at 4:01 pm

    Adrian, nu exista nici o asemanare intre Filioque si schimbarea calendarului. Filioque s’a impus treptat, incet, pana cand aceasta erezie a fost marturisita si de Roma, iinsa schimbarea calendarului, s’a impus in cel mai oficial mod, cu enciclice in care se afirmau ca cei de pe vechi n’au har (in ’26 la greci) sau cu ajutorul… politiei, in mod brutal!

    Dar sa vedem ce a zis sinodul pan-ortodox din 1848, la punctul 5.6:

    „It clandestinely found an entrance at first in the Churches of the West, „a wolf in sheep’s clothing,” that is, under the signification not of procession, according to the Greek meaning in the Gospel and the Creed, but under the signification of mission, as Pope Martin explained it to the Confessor Maximus, and as Anastasius the Librarian explained it to John VIII.

    Sau, si mai explicit la punctul 6:

    „This heresy, which has united to itself many innovations, as has been said, appeared about the middle of the seventh century, at first and secretly, and then under various disguises, over the Western Provinces of Europe, until by degrees, creeping along for four or five centuries, it obtained precedence over the ancient orthodoxy of those parts, through the heedlessness of Pastors and the countenance of Princes. Little by little it overspread not only the hitherto orthodox Churches of Spain, but also the German, and French, and Italian Churches, whose orthodoxy at one time was sounded throughout the world…”

    Arata-mi asemanarea cu schimbarea calendarului caruia i-a trebuit doar 1 an (in Romania si Grecia) pina sa fie declarat oficial, introdus si impus fara exceptie?

    Apreciază

  8. ORTODOX said, on februarie 14, 2010 at 4:24 pm

    Lasand la o parte Filioque, eu vorbeam de comuniunea cu ereticii!

    Uite aici:

    „In 1965, the Catholic Pope Paul VI and Patriarch Athenagoras I of Constantinople lifted the mutual excommunications dating from the eleventh century.[37]. In 1995 (Jun 29), Pope John Paul II and Patriarch Bartholomew I of Constantinople again withdrew the previous 11th Century excommunications and concelebrated the Eucharist together.

    In May 1999, John Paul II was the first pope since the Great Schism to visit an Eastern Orthodox country: Romania. Upon greeting John Paul II, the Romanian Patriarch Teoctist stated: „The second millennium of Christian history began with a painful wounding of the unity of the Church; the end of this millennium has seen a real commitment to restoring Christian unity.”

    http://orthodoxwiki.org/Great_Schism

    Este evident ca ierarhii oficiali sunt eretici! Dar tu Adriane, sustinand minciuna, afirmi ca defapt nu sunt eretici, si inca au Har!

    Sunt atatea si atatea dovezi de apostazie din partea lor, de rugaciunea ecumenica, de intalniri unde Ortodoxia e pusa pe acelasi plan cu erezia, de parteciparea in WCC unde se afirma teoria ramurilor, de acordul de la Balamand unde s’a afirmat ca biserica catolica e sora cu Ortodoxia, acest acord fiind semnat si de BOR, de acordurile cu monofizitii!

    Pana cand vei continua sa minti, sa te minti singur Adriane? Prin comuniunea cu acesti eretici, te faci partas EREZIEI!

    Apreciază

  9. Adrian.I said, on februarie 14, 2010 at 5:16 pm

    tutenes . stiu si eu de papa Ioan al VIII-lea. Dar asta a fost doar un moment de tresarire al apusului.In alta ordine de idei tu crezi ca ei au cazut la schisma?@Orthodoxia tu crezi acelasi lucru?

    Apreciază

  10. Adrian.I said, on februarie 14, 2010 at 8:23 pm

    Am spus ca Papa Ioan al VIII-lea a respins filioque dupa ce erezia era deja anatematizata.Cum sa fie anatematizate doar persoanele? Pai sfantul Maxim atunci ce a anatematizat sau sfantul Papa Martin la fel?Nu cumva au anatematizat typosul.Apoi la sinodul 5 ecumenic pe langa Origen sau Teodor de Mopsestia au fost anatematizate si invataturile lor.Filioque era deja raspandit in apus ba mai mult deja se fundamentase erezia primatului papal care este o hula la adresa Mantuitorului Hristos si a Bisericii.Spunand ca Bizantinii au fost in comuniune cu ei pana in 1009 ati dat pe fata toata erezia voastra.E uimitor ca vrei sa-mi demonstrezi ca Bizantul a mai stat in comuniune inca 200 de ani cu eretica Roma si o spui cu atata seninatate uitand ca tocmai voi ne-ati acuzat pe noi ca daca vom fi in comuniune cu unii eretici vom pierde harul.

    Apreciază

  11. Adrian.I said, on februarie 14, 2010 at 8:33 pm

    @Orthodoxia.Voi v-ati despartit din pricina calendarului nici macar nu aveti dreptul sa vorbiti de erezii.De cand este schimbarea calendarului o erezie?Este numai o greseala tipiconala eu stiam ca doar alterarea dogmelor se numeste erezia de unde ai scos-o tu pe asta nu stiu.Tu stii macar ce inseamna apostazia?Dupa logica ta toata Biserica ar fi trebuit sa cada demult in erezie pentru ca in orice perioada au existat fel si fel de episcopii care sustineau unele erezii dar se aflau in comuniune cu ceilalti.

    Apreciază

  12. daniel said, on februarie 15, 2010 at 8:33 am

    referitor la Medjugorje,

    cine considera fenomenul de la Medjugorje drept dracism va fi asa cum crede el.
    cine considera fenomenul de la Medjogorje ca ceva bun spiritual va fi asa cum crede el.

    personal, consider ca este gresita afirmatia ca la Medjugorje sunt aparitii satanice. dimpotriva. asa a fost si la Seuca in Romania intre 1995 – 2005.
    oricine insa, este liber sa creada ce vrea: ori de bine sau ori de lipsa de bine.

    va multumesc ca ati citit mesajul meu,

    Daniel

    Apreciază

  13. Adrian.I said, on februarie 15, 2010 at 12:32 pm

    @tutenes. Anatema poate sa fie data si impotriva unei erezi iar persoana care imbratiseaza erezia respectiva cade intransa. Mai devreme ti-am dat exemple de anateme indreptate impotriva unor invataturi gresite care erau date de catre sinodul 5 ecumenic si de unii sfinti parinti iar eu nu cred ca ei nu stiau ce inseamna anatema. Nu m-am referit in special la tine cand am vorbit de invatatura eretica ci la BOSV care huleste pe sfintii ortodocsi , lucrarea Duhului Sfant din Biserica si interpreteaza dogmele si istoria Bisericeasca dupa bunul plac creand astfel fel si fel de abateri ecleziologice in incercarea de asi justifica pozitia.

    Apreciază

  14. ORTODOX said, on februarie 15, 2010 at 3:48 pm

    Ce am facut noi, a fost doar ingradirea de ierarhii inovatori apostati! Ori schimbarea calendarului n’a fost primul pas ecumenist spre vanzarea Ortodoxiei? Sau consideri schimbarea un lucru minor, la fel cum considera si ecumenistii canoanele un lucru „ruginit”, ce apartine trecutului?

    Gresesti! Nu numai alterarea dogmelor se numeste erezie! Ai auzit de erezii eclesiologice? Sau, actualul ecumenism, din perspectiva ta, nu este erezie?

    Dar sa’i dam cuvantul Patriarhului Ierusalimului, Dositei, care scria in 1670, in marturisirea de credinta la pagina 4:

    „Secolul al XVI-lea a născut patru fiare înfricoşătoare: erezia lui Luther, a lui Calvin, a Iezuiţilor si erezia noului calendar, ce a fost osândită de o hotărâre a Soborului întrunit la Constantinopol, în anul 1593.”

    Ce intelegi tu prin apostazie? Apostazie nu este vanzarea Ortodoxiei, la Balamand de exemplu, unde s’a afirmat ca romano-catolicismul este sora Ortodoxiei?

    Acest document extrem de grav, NU ESTE UN GEST APOSTAT, din punctul tau de vedere?

    Cred ca stii ce zicea Sfantul Efrem de eretici… nici acorduri n’avem voie sa incheiem cu ei:

    “Vai acelora care se intineaza cu blasfemiatorii eretici! Vai acelora care batjocoresc Dumnezeiestile Scripturi! Vai de cei citi murdaresc sfinta credinta cu eresuri sau incheie vreo intelegere cu ereticii!

    Atunci, la a doua venire a Domnului, se va cere de la fiecare din noi marturisirea credintei si unirea Botezului. Si daca am pastrat credinta curata de orice eres si pecetea nestearsa si haina neintinata…

    Se cuvine ca toti cei ce se apropie de Dumnezeu si vor sa se invredniceasca vietii celei vesnice, sa pazeasca mai inainte de toate Credinta Ortodoxa neintinata. Dar nu trebuie sa fie tradata nepretuita comoara a credintei nici in schimbul dobindirii vreunei vrednicii, nici pentru lingusirile ocirmuitorilor, nici pentru a evita frica de ei.”

    Apreciază

  15. ORTODOX said, on februarie 15, 2010 at 3:51 pm

    Adrian, tu afirmi ca esti anti-ecumenist, dar defapt esti un cripto-ecumenist vazand ca una afirmi si alta faci!

    Gandesti exact ca ecumenistii: tu afirmi ca anatemele defapt n’au toata aceasta putere, ecumenistii afirma ca canoanele sunt ruginite si invechite! Tu afirmi ca ierarhii actuali nu sunt apostati, ei ecumenistii afirma ca ereticii defapt sunt fratii nostri!

    Continua sa ramai in comuniune cu apostatul eretic de Daniel!

    Apreciază

  16. Adrian.I said, on februarie 15, 2010 at 8:13 pm

    ORTHODOX. Voi veniti promovand idei atragatoare din punct de vedere orthodox ca lupta impotriva ecumenismului si a tuturor ereziilor spuneti lucruri frumoase despre traditia ortodoxa si sustineti curatenia credintei ortodoxe.Dar in spatele acestora se ascund erezii odioase blasfemie peste blasfemie la adresa Duhului Sfant la adresa tainelor ortodoxe la adresa sfintilor ortodocsi .Astfel cei care nu cunosc adevaratele voastre invataturi pot fi influentati usor de voi. Nici acum nu mi-ai spus cum de au dat catolicii sfinti fiind in erezia filioque si cum de nu a cazut si Constantinopolul fiind in erezie cu ereticii.Daca o sa-mi spui ca erau putini cei care propovaduiau aceasta erezie [desi nu erau] o sa-ti spun si eu ca tu mi-ai dat ca motiv pentru a iesi din comuniune abaterile unor doi ierarhi Corneanu si Daniel.Ai spus ca eu consider canoanele ca un lucru “ruginit ce apartine trecutului” .Eu nu am afirmat niciodata nimic asemanator ba chiar iti voi arata ca tocmai trecutul scoate la iveala adevarul.In primul rand trebuie sa ne uitam in istorie si sa vedem ce s-a intamplat cu cei care au avut diverse abateri ecleziologice. Au existat in rasarit mai ales episcopi casatoriti si pana in secolul 6 desi era anatematizata casatoria episopilor, mai tarziu in cult s-a folosit lingurita ca mijloc de impartasire a credinciosilor desi fusese data anatema asupra folosirii acestei practici si sa nu uitam ca nici dupa sinodul 1 ecumenic credinciosii n-au putut sarbatori Pastele in aceasi zi fiind un decalaj intre rasarit si apus de pana la 3 zile.Din cele spuse de tine ar fi trebuit ca din pricina celor enumerate pana acum Biserica sa cada aproape in intregime.Daca vom patrunde si mai adanc in istorie imediat dupa propovaduirea apostolilor vom ajunge la Sfantul Policarp al Smirnei un sfant parinte apostolic ucenic al Sfantului apostol Ioan.Aici Sfantul Policarp are o discutie cu papa Anicet legata de praznuirea Pastelui nimeni insa nu ajunge la un acord. In cartea Istoria Bisericeasca Eusebiu de Caesarea spune ca Sfantul Policarp primise aceasta invatatura legata de praznuirea Pastelor de la apostolii Ioan si Pavel acest lucru marturisindu-l si Policrat al Efesului in confruntarea cu papa Victor.Iar Sfantul Policarp vazand ca nu ajunge la nici o intelegere cu Anicet a renuntat pentru a nu provoca o schisma in Biserica.Noi stim din istoria Bisericii cat sange s-a varsat pentru adevarul credintei, ce lupta s-a dat pentru combaterea eresurilor iar acum brusc s-a renuntat ?Asta a fost pentru ca aceasta problema nu era una capitala si nu afecta lucrarea harului.Dintr-o problema asemanatoare v-ati despartit si voi nesocotind lucrarea harului si creand o schisma. Ecumenismul a inceput foarte agresiv in tarile romane inca din secolul 19 mai ales pe timpul Lui Cuza ,inainte de introducerea calendarului.Atunci nu mai era pericol?Voi v-ati despartit din cu totul alta pricina si nu aveti nici o legatura cu lupta impotriva ecumenismului .Sa nu se inteleaga gresit ANATEMELE AU EFECT, CANOANELE AU EFECT dar nu acela pe care-l credeti voi ci depinde de caz PANA CE NU SE VOR UNII PANA CE NU VOR ACCEPTA CA DOGMA INVATATURA ERETICA OFICIAL LA UN SINOD SAU SE VA AJUNGE LA COMUNIUNE EUHARISTICA OFICIALA CU ERETICII Biserica nu a pierdut harul ,cazurile izolate nu reprezinta Biserica ei fiind niste madulare cazute de care ne-am rupt si noi.Care este raspunsul vostru pentru aceste tulburari?Nesocotirea Duhului Sfant nesocotirea tainelor a insusi Trupului si Sangelui Mantuitorului care se afla in impartasanie,voi vorbiti de paiul din ohiul altora dar nu vedeti barna din ochiul vostru prin cuvintele voastre il rastigniti pe Hristos .La erezie raspundeti prin erezie la blasfemie raspundeti prin blasfemie si astfel deschideti larg calea catre Antihrist.Inchei cu o istorisirea a sfantului Filotei Zervakos care sper ca macar acum sa va lumineze mintea.

    Apreciază

  17. Adrian.I said, on februarie 15, 2010 at 8:14 pm

    ……..În Syros erau doi ieromonahi-duhovnici fanatici şi zelotişti, foarte râvnitori ai calendarului vechi, care îi sfătuiau şi îi învăţau pe oameni, pe creştini, să nu se mai ducă la Biserică, să nu se mai împărtăşească cu Preacuratele Taine. În loc să se împărtăşească, să prefere să umple un pahar de vin şi să afunde în el o felie de pâine şi să mănânce, aceasta ar fi mai de preferat. De asemenea, copiilor lor, în loc să-i boteze preoţii nou-calendarişti, să prefere să le facă o baie în mare sau să pună într-o vană apă şi să-i spele. Iar unul mai fanatic spunea că împărtăşania nou-calendariştilor o pune jos şi o calcă în picioare şi spunea şi un cuvânt ruşinos. Şi aveau între ei atâta ură, invidie şi răutate încât nu se ocupau cu nimic altceva, cât de mult îi preocupa să meargă la oamenii cunoscuţi lor şi la cei necunoscuţi, să se judece unul pe altul, cu judecăţi înfricoşătoare şi cu clevetiri groaznice. Se făcuse o mare sminteală în oraşul Syros.Câţiva oameni cuminţi şi cu frică de Dumnezeu mă roagă să-i împac. Am încercat să-i conving că sunt datori ca creştini şi, mai mult, ca ieromonahi şi duhovnici, să se ierte, să se împace, să zădărnicească invidia şi duşmănia, ca să nu moară în duşmănie. A fost însă imposibil. Pe unul prin multe pilde şi învăţături din Evanghelie, l-am convins să se ierte. Celălalt a fost imposibil de înduplecat, de aceea i-am spus: Dacă nu-l ierţi, să nu mai liturghiseşti, pentru că Hristos spune: Mai întâi să te împaci cu vrăjmaşul tău şi atunci să-ţi aduci darul şi jertfa ta. Eu, îmi spune, voi liturghisi… Dar în loc să liturghisească, după puţine zile după ce i-am spus să nu liturghisească, a luat un cuţit şi s-a dus să junghie pe nepotul unui negustor pentru că îi luase banii. Şi pentru că poliţistul l-a închis pentru câteva zile şi l-a ameninţat să nu se mai atingă vreodată de nepotul aceluia, pentru că îl va pedepsi, s-a dus ca un alt Iuda şi a luat o funie şi şi-a făcut un ştreang ca să se sugrume. Dar în clipa aceea l-a văzut o femeie care a strigat şi au alergat de i-au tăiat funia şi a fost salvat.Dar pentru că hulea, l-au închis la azil. Şi când s-a apropiat de moarte şi s-a dus preotul să-l împărtăşească, l-a găsit că-şi mânca necurăţiile! Şi astfel a murit neîmpărtăşit, el care zicea că Împărtăşania nou-calendariştilor o pune jos şi o calcă în picioare şi o amestecă în necurăţii. Iar când l-au dezgropat l-au găsit neputrezit. Cadavrul lui era negru, răspândea un miros greu, gura îi era deschisă şi limba îi atârna în afara gurii. Acestea sunt isprăvile vechilor calendarişti fanatici care au îndepărtat iubirea şi ţin strâns vechiul calendar ca să nu-l piardă.

    Apreciază

    • Nu pot gandi ca astfel de gesturi,vorba sau fapte i-l pot caracteriza pe om.Cel care a facut si zis cele afirmate mai sus sunt opera lui satan,care a lucrat prin acea faptura ce s-a facut unealta.Nici-un animal,orcat de feroce ar fi,nu cred ca ar putea face…….Calendarul este o unelta de masurat timpul si nimic altceva.El,adica unealta de masurat timpul,nu-l poate mantui pe om,lucru ce-l poate indeplini numai indeplinirea poruncilor date de CEL DE SUS.Nu trebuie uitata ca cea mai mare porunca este IUBIREA DE DUMNEZEU si IUBIREA SEMENULUI. Numai o inima in care nu se salasluieste IUBIREA,poate gazdui astfel de lucruri pe care i-mi este imposibil a le numi.Nu oare MANTUITORUL HRISTOS a zis:”UNDE NU ESTE DRAGOSTE,nu se poate salaslui DUHUL lui DUMNEZEU.Prin DRAGOSTE se biruiesc toate,dar tot prin DRAGOSTE se castiga IMPARATIA CEA DE SUS. Fanatismul este o lucrare a celui rau,el indeparteaza DRAGOSTEA ,nu uneste,adica nu face :”Cat de bine si frumos este a fi fratii impreuna…”.Pe un astfel de om ,DUMNEZEU i-l va pedepsi cu pedeapsa :”Pregatita diavolilor si uneltelor lui”.Feriti-va fratilor a uita de DRAGOSTE,caci uitand de ACEASTA vom primi ca plata inca din lumea aceasta ceia ce n-i se cuvine,adica ura si dispret din partea celor ce ne inconjoara.Nicu.

      Apreciază

  18. Adrian.I said, on februarie 16, 2010 at 12:44 pm

    tutenes.Eu am spus clar ca ecumenistii sunt eretici, catolicii sunt eretici ,la fel sunt si monofizitii ca si alte erezii nascocite de om.Nu am spus asta din ura fata de voi ci ca sa vedeti starea in care sunteti.Daca nu mi-ar fi pasat v-as fi lasat in pace .tutenes cu durere si tristete va spun ca zic aceste cuvinte ca un simplu crestin si daca nu as fi crestin tot as fi vorbit ca un simplu om care-si vede aproapele in necaz, nu sunt de acord cu tine tutunes si-ti spun ca toti oamenii sunt fratii nostri indiferent daca sunt catolici, monofiziti ,vechi calendaristi sau nou calendaristi. Iti spun sincer ca eu sunt cu mult mai jos decat voi si nici macar nu aveam dreptul sa vorbesc despre ortodoxie, nu am nici un drept sa vorbesc nici despre dragostea de aproape care-mi este straina dar aici este vorba despre credinta si pentru a-ti ajuta aproapele fie ca vorbesc de voi ,catolici sau ecumenisti trebuie sa rup eresul sau abaterea de la radacina pentru a nu da alti vlastari otravitori pentru suflet.

    Apreciază

  19. Adrian.I said, on februarie 16, 2010 at 1:12 pm

    Am spus si abateri nu numai erezii.I-a spune crezi ca BOR are harul si tainele valide?

    Apreciază

  20. Adrian.I said, on februarie 16, 2010 at 1:25 pm

    Eu cunosc pe cineva care a fost la Slatioara si numai asta nu spuneau acolo.Noi eram un fel de eretic care au pierdut Harul.Daca nu am pierdut harul atunci de ce rebotezati pe cei ce vin din BOR tu stii ce inseamna rebotezarea in canoane?Eu vorbesc de erezii fine de interpretare a traditiei sau altele de genul asta.Nu consider ca sunteti eretici la propiu ca din astea sunt peste tot si am spus ca principala problema sta in hulirea harului nou calendaristilor o problema raspandita peste tot la voi.

    Apreciază

  21. Adrian.I said, on februarie 16, 2010 at 2:01 pm

    Pai noi nu avem botezul prin stropire astea sunt cazuri rare.Nu conteaza ce spune un patriarh ci conteaza adevarul si Sfantul Paisie se ruga pentru revenirea ecumenistilor desi era anti ecumenist.Botezul e facut la eretici iar pentru vechi calendaristi nu este cazul pentru ca aveti botezul valabil.Tutenes ia uite ce am gasit pe acel site.: îi numesc pe aceştia „caterisiţi şi lipsiţi de Dar”, aşa şi noi, Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe de Stil Vechi din România numim „caterisiţi şi lipsiţi de Dar” pe toţi cei care au primit inovaţii în materie de credinţă. Conform Can. 15 al celui Dintâi şi celui de al Doilea Sobor de la Constantinopol din anul 861, Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe de Stil Vechi din România se îngrădeşte pe sineşi şi nu acceptă comuniunea liturgică sau alte relaţii confesionale cu cei care din 1924 (în România) au primit schimbarea calendarului. În acest sens, pe baza canoanelor Sfinţilor Părinţi şi a deciziilor sinodale (de mai sus) ale marilor patriarhi ai lumii, Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe de Stil Vechi din România nu recunoaşte nici una dintre tainele Bisericilor aflate în schisma calendaristică, cu excepţia botezului. Nu recunoaştem hirotonie, jertfă euharistică, maslu, mirungere, cununie, spovedanie şi nici botez (dacă acesta din urmă nu este făcut după rânduiala Ortodoxie” http://www.mitropoliaslatioara.ro/eclesiologia_bosv.php. Ti se pare ca recunoaste harul nou calendaristilor?

    Apreciază

  22. Adrian.I said, on februarie 16, 2010 at 2:26 pm

    Coreland cele doua surse am ajuns la concluzia ca BOSV nesocoteste harul nou calendaristilor fie ca o spune mai direct in linkul care l-am trimis eu fie ca o spune mai pe ascuns dar totusi destul de evident in linkul care l-ai trimis tu. Nu vreau sa vorbesc despre efectele iesirii din comuniune si nici despre efectele invataturii lor ecleziologice dar ceea ce afirma ei e foarte grav si ne aduc aminte de avertizarile spuse de Sfantul Paisie sau cele ale Fericitului Filotei Zervakos

    Apreciază

  23. Adrian.I said, on februarie 16, 2010 at 2:46 pm

    Pai problema e ca au cazut in schisma.Eu din traditie stiu ca a existat la Sfintii Parinti un singur caz asemanator si anume la Sfantul Policarp cu problema pascaliei.Si el ce a facut?A renuntat la pascalie pentru a nu cadea Biserica in schisma.Or avea Tainele valabile cine sunt eu sa vorbesc despre asta.Un semn al prezentei harului este nealterarea aghiasmei.Daca aghiasma nu se strica harul e prezent

    Apreciază

  24. Adrian.I said, on februarie 16, 2010 at 3:11 pm

    tutenes.Nu m-ai ma ispiti greseala asta am facut-o eu la inceput dar acum nu m-ai imi dau cu parerea despre harul vostru ca nu cumva sa hulesc pe Duhul Sfant.Pana nu vad clar nu zic nimic si sfintii nu au zis nimic nici ei despre lucrul asta din cate stiu eu dar au aratat pericolul in care va aflatii si eu decat marturisesc ce-au zis marii nostri sfinti.

    Apreciază

  25. Adrian.I said, on februarie 16, 2010 at 4:14 pm

    Pai am spus ca sunteti eretici?Am spus ca botezul e valabil , am spus ca daca ati cazut ati cazut in schisma.Aceleasi abateri care le face BOR le faceti si voi cu rebotezarea.Nimeni nu recunoaste tainele lor e altceva sa zica niste nebuni ca le accepta si altceva e sa fie acceptate oficial intr-un sinod pan Ortodox.

    Apreciază

  26. Adrian.I said, on februarie 16, 2010 at 4:38 pm

    pai tu le-ai zis „blasfemie peste blasfemie la adresa Duhului Sfant la adresa tainelor ortodoxe la adresa sfintilor ortodocsi .”
    De cand ortodocsii fac botezul prin stropire?Zi-mi tu daca stii.Ca sunt unii preoti care nu respecta canoanele asta e altceva dar dintotdeauna botezul s-a facut in Biserica prin cufundare si aici nu vorbim de exceptii.

    Apreciază

  27. Adrian.I said, on februarie 16, 2010 at 7:19 pm

    De ce intrebi unde sunt ereziile odioase daca tot tu ai pus intrebarea prin intermediul celor scrise de mine”Voi veniti promovand idei atragatoare din punct de vedere orthodox ca lupta impotriva ecumenismului si a tuturor ereziilor spuneti lucruri frumoase despre traditia ortodoxa si sustineti curatenia credintei ortodoxe.Dar in spatele acestora se ascund erezii odioase”si tot tu ai copiat si singur raspunsul la acestea tot din cele ce am scris mai sus …”blasfemie peste blasfemie la adresa Duhului Sfant la adresa tainelor ortodoxe la adresa sfintilor ortodocsi .”

    Apreciază

  28. Adrian.I said, on februarie 17, 2010 at 11:46 am

    De ce crezi ca nu vreau sa-ti raspund?Ti se pare ca afirmatile care le-ati facut legat de noii calendaristi nu sunt erezii?

    Apreciază

  29. Adrian.I said, on februarie 17, 2010 at 9:27 pm

    Ai uitat ca exista si ereziile ecleziologice[care le savarsiti prin aceste hule] si daca nu stii si ecumenismul e una dintre ele si pe aceasta ati reclamat-o voi.Am aratat mai inainte ca desi e un pacat grav si o hula la adresa Duhului Sfant erezia ecleziologica nu este la fel de periculoasa ca cea dogmatica, in privinta pierderii harului acesta nu se poate pierde imediat nici macar dupa o erezie dogmatica dupa cum am vazut din istorie.De ce vorbiti atunci de ecumenisti si spuneti ca pentru o astfel de erezie pierd harul cand voi savarsiti o erezie asemanatoare?

    Apreciază

  30. Adrian.I said, on februarie 18, 2010 at 6:59 am

    Ce e asa de greu inca de la inceput cand v-ati despartit ati hulit pe Duhul Sfant spunand ca nou calendaristii nu au tainele valabile acestea sunt ereziile voastre ecleziologice.

    Apreciază

  31. Adrian.I said, on februarie 18, 2010 at 7:23 am

    Cum sa fie asta pozitia, tu nu ai citit ce spunea acolo

    Apreciază

  32. Anamaria said, on februarie 26, 2010 at 9:42 am

    „Aparitiile” de la Medjugorje nu sunt recunoscute de Biserica Catolica. Nu stiu daca sunt aparitii dracesti sau doar niste interese materiale la mijloc.
    Nu exista nici o asemanare cu aparitiile( recunoscute de Biserica Catolica) de la Fatima si Lourdes.
    A.M

    Apreciază

  33. […] Daca tot s-a impartasit la catolici, IPS NICOLAE CORNEANU continua misiunea sa, binecuvantand o lucr… […]

    Apreciază

  34. […] reorganizată prin grija Î.P.S. Mitropolit Nicolae Corneanu, cel ce s-a impartasit la catolici si care a binecuvantat o lucrare despre aparitiile SATANISTE de la MEDJUGORJE? Pai, pana la urma, unde altundeva? […]

    Apreciază

  35. podobii said, on iunie 29, 2010 at 1:04 pm

    totul e TACERE!!!!!!!!!!!! VINE TIMPUL SI ACUM ESTE CAND NU O SA MAI PUTETI SA VA DATI CU PAREREA. POCAITI-VA CACI S-A APROPIAT IMPARATIA CERURILOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Apreciază

  36. Ostrov said, on septembrie 21, 2010 at 8:21 am

    Este foarte clar ca asa-zisele aparitii mariane din spatiul catolic (Fatima, Lourdes, Medjugorje) sunt dracisme.

    Inselare pe fata:

    „In toamna anului 2004 am efectuat un pelerinaj într-un loc sfant. Ajunsa acolo, experienta mea spirituala a culminat cu o viziune a Maicii Domnului care urca pe un nor, la Cer, în timp ce saluta multimea si isi lua ramas bun. Dansa era de o frumusete de negrait, imbracata intr-un vesmant alb, gratioasa si de o blandete infinita care mi-a cucerit inima pe veci.

    In zilele urmatoare am inceput sa primesc mesaje de la Mama Sfanta, de la Domnul Iisus Cristos, de la Duhul Sfant si de la Sfintii si Ingerii care au dorit sa-mi comunice informatii. Mesajele au fost concretizate în cartea „Mesajul Luminii Pentru Romani”. Au urmat si alte pelerinaje, in alte locuri sfinte, unde relatia mea cu Divinitatea s-a adancit imbracand forme multiple.

    Am fost mereu atrasa de intelegerea procesului de vindecare; am participat la multe cursuri de profil si am efectuat studiu individual extensiv in acest scop. Perceptia mea a fost schimbata de contactul cu Divinitatea si in prezent, cu ajutorul Entitatilor Superioare de Lumina, efectuez prin chanelling: comunicari, evaluari personale si tratamente ca forme de terapie spirituala.”

    http://www.mesajulluminii.ro/despre-autor.php

    Apreciază

  37. Adrian.I said, on septembrie 21, 2010 at 9:09 am

    Ostrov. Un pustnic poate vedea in viata lui cam 100 de sfinti, dar 99 dintre aceste vederi sunt inselari reprezentate de diavolii care i-au forma sfintilor. Entitatile de Lumina,vocile necunoscute, formele misterioase etc sunt toate inselari dracesti ,prezente demonice in toata regula .Amice am vazut pe multi care au fost .. sau chiar au practicat ei insisi asemenea prostii ca si tine si au ajuns indraciti, bolnavi de epilepsie ,bolnavi psihici, sau niste legume pe scaunul cu rotile paralizati total (fara explicatie medicala).Practic asta e o forma de vrajitorie moderna, slujire directa (constienta sau inconstienta) a diavolului

    Apreciază

    • Ostrov said, on septembrie 21, 2010 at 7:08 pm

      @Adrian.I

      Iarta-ma daca nu am fost clar.
      Mesajul meu este:” Este foarte clar ca asa-zisele aparitii mariane din spatiul catolic (Fatima, Lourdes, Medjugorje) sunt dracisme.Inselare pe fata”.

      Ceea ce am postat intre ghilimele este un citat de pe siteul la care am dat link.
      Din mesajul tau vad ca suntem de aceeasi parere; cred ca m-ai atacat gratuit.

      Daca am facut erori de logica, si se intelege altceva, i-l rog pe Saccsiv sa stearga postarea.

      Ostrov

      Apreciază

  38. Adrian.I said, on septembrie 21, 2010 at 9:23 pm

    @Ostrov. Scuze,trebuia sa specifici mai clar cei cu textul din ghilimele.

    Apreciază

  39. […] Daca tot s-a impartasit la catolici, IPS NICOLAE CORNEANU continua misiunea sa, binecuvantand o lucr… […]

    Apreciază

  40. […] Daca tot s-a impartasit la catolici, IPS NICOLAE CORNEANU continua misiunea sa, binecuvantand o lucr… […]

    Apreciază


Lasă un răspuns către Adrian.I Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.