SACCSIV – blog ortodox

Film artistic: „LEGION” – 2010 (subtitrare in limba romana)

Posted in LEGION by saccsiv on ianuarie 27, 2010

   Filmul il puteti viziona la:

   Imaginea e proasta iar sonorul si mai prost. Daca gasiti o inregistrare mai buna, va rog sa-mi semnalati. Fimul este o ticalosie, dar motivul pe care l-am postat il gasiti la:

VIDEO: Pe 22.01.2010 va fi lansarea filmului “LEGION”. Mesajele au inceput sa fie din ce in ce mai pe fata …

   Din aceeasi „serie”:

Film artistic: AVATAR (subtitrare in limba romana), o mega productie SF ce promoveaza pe fata reala NOUA ORDINE MONDIALA

VIDEO (film artistic): 2012 – subtitrare in limba romana

VIDEO (film artistic): HARDWIRED (2009), subtitrare in limba romana. UN FILM DESPRE IMPLANTURI CU CIPURI. Oare de ce l-au produs?

VIDEO: Seria „V” de la ABC prezinta REPTILIENI invadand pamantul. Oare de ce l-au produs?

 

71 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on ianuarie 27, 2010 at 8:57 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

    • Petru said, on ianuarie 28, 2010 at 12:41 pm

      Iata o lista de filme ce pot bucura multi oameni, oferind modele de viata foarte diferite de cele apartinind lumii nihiliste in care traim. Evident, acestea nu sunt filme Ortodoxe, dar autorii lor cauta frumosul, nu uritul, cauta un sens dincolo de mujicie si satisfactie materiala si sunt filme din care putem invata ceva. Aceste pelicule, majoritatea filme alb-negru, au un alt ritm de viata, cu personaje avind un caracter puternic, si un sfirsit la care putem medita in raport cu propria viata. In multe din aceste proiectii exista, in mod deschis, referiri la o viata Crestina. Inca o data: ele nu sunt ale Sfintilor Parinti, dar in raport cu raul si rautatea din jur, multe din filmele numite pot ajuta enorm! Mila Domnului! As vrea sa nu fiu inteles gresit, dar confuzia in care se traieste trebuie indepartata.
      Este si o istorioara cu un mare teolog, care ajuns fiind la Sfintul Munte Athos, cere unui Batrin Staret ceva bun de citit, asa, cu teologie ffff inalta! Staretul cauta printre carti, si ofera pelerinului, ce? „David Copperfield”!!! Cum, aproape ca se ratoieste musafirul, Davidica asta? Mizeria asta de epoca Victoriana? Eu am nevoie de ceva, asa, de mari teologi, cu rugaciunea Lui Iisus! Batrinul il lamureste: tu ai nevoie sa intelegi viata simpla, nu necazuri si alte lipsuri, cu o clara intelegere a diferentei dintre bine si rau, intre frumos si urit, si intre dragoste si ura… Eee, carte asta te va ajuta, sa „cobori” putin din „sferele cele inalte”, pentru care nu suntem intotdeauna pregatiti.

      Dar iata filmele:
      It’s a Wonderful Life – 1946
      Meet John Doe – 1941
      Mr. Smith Goes to Washington – 1939
      You Can’t Take it with You – 1938
      Lost Horizon – 1937
      Mr. Deeds Goes to Town – 1936
      It Happened One Night – 1934
      State of the Union – 1948
      Why We Fight – 1943
      Angel on my Shoulder – 1946
      An Inspector Calls – 1954
      The Mission – 1986
      Little Women – 1949
      Casablanca – 1942
      African Queen – 1951
      Les Miserables – 1952
      Ben Hur – 1959
      Thirty-nine Steps – 1935
      Lady Vanishes – 1938
      Quo Vadis – 1951
      Inn of the Sixth Happiness – 1958
      Court Jester – 1956
      Great Expectations – 1946
      Christmas Carol – 1951
      David Copperfield – 1935
      Oliver Twist – 1948
      Pride & Prejudice – 1940
      Picture of Dorian Gray – 1945
      Quiet Man – 1952
      Hamlet – 1948
      Goodbye Mr Chips – 1939
      Jane Eyre – 1944
      Talk of the Town – 1942
      Wizard of Oz – 1939
      Wuthering Heights – 1939
      Captains Courageous – 1937

      Apreciază

  2. vbgrup said, on ianuarie 27, 2010 at 9:12 pm

    Iata filmul subtitrat aici: http://piatza.net/content/view/345/237/

    Apreciază

  3. bogdan said, on ianuarie 27, 2010 at 10:03 pm

    din cate am citit pe imdb, filmul este foarte prost, ceea ce mi se pare un lucru bun. daca ar fi fost o productie care sa faca furori, ar fi fost mult mai grav. oricum atacul este clar. ca tot veni vorba de filme, am vazut si eu aseara in sfarsit avatar 3d la cinema si pot sa spun atat: daca nu as fi crezut in Dumnezeu si in Rai si nu as fi cunoscut exemplul Sfintilor Parinti, iar pe langa asta as mai fi fost si nemultumit de societate si un pic deprimat, sinuciderea nu mi s-ar fi parut o alternativa deloc rea. filmul aproape ca te face sa urasti rasa umana. am plecat cu un gol imens in suflet si cu un dor enorm, cum nu am simtit niciodata, dupa Dumnezeu. nu pot descrie sentimentul… Doamne ajuta

    Apreciază

    • Saurian said, on ianuarie 28, 2010 at 6:23 am

      Nu crezi că exagerezi cu avatar? Adică mi se pare că se face prea multă publicitate unui film slab. Acţiunea a apărut în n-filme înaintea lui. Singura inovaţie e efectele 3D. Sincer vorbind chiar nu ştiu ce văd unii la Avatar că vor să ajungă acolo. Adică nu e mare lucru de el ( m-am uitat şi eu la mare parte din el dar n-am avut chef să mă uit până la sfârşit… era plictisitor şi ştiam cum se va termina filmul ). Povestea e tipică şi de atâtea ori a apărut în filme: personajul negativ ajunge într-o altă lume şi găseşte o fată iar apoi cei din lumea lor vor să distrugă cealaltă lume aşa că el luptă împotriva celor din neamul lui. Chiar nu înţeleg cum de are atâtea încasări acest film că nu e mare lucru de el… Poate e nou pentru americani astfel de filme dar la japonezi e un tip de desene numit anime unde din plin vezi povestea asta. Şi e spusă şi mai bine decât în filmul ăsta. Cum spunea cineva pe youtube şi anume că mai nou americanii orice fac e de calitate proastă şi nu se compară cu ceea ce fac japonezi: filme, desene sau muzică.

      Apreciază

      • bogdan said, on ianuarie 28, 2010 at 8:33 am

        povestea este intr-adevar folosita si refolosita – pe vremuri eram si eu fan anime. efectele speciale nu m-au impresionat cu nimic si nici frumusetea pandorei, dar spre sfarsit filmul devine destul de dramatic. desi a fost usor de intuit cum se va termina, si majoritatea actiunilor au fost relativ previzibile, totusi filmul reuseste sa transmita destul de bine mesajul. pt generatia celor „dati cu smirghel pe creier”, cred ca este destul de marcant.

        Apreciază

    • Cristina said, on ianuarie 28, 2010 at 11:26 am

      ai dreptate, si eu la fel am simtit, numai credinta te tine sa nu „pui botul” la momeala lui Cameron, care a imaginat el o lume mai ceva decat lumea noastra, ecologica rau de tot.
      Filmul este contraindicat liber cugetatorilor, ateilor si in general celor certati cu originea lor, a omenirii.
      Totusi intr-un fel ne afecteaza pe toti, faza cu focalizarea diferita ca sa vezi 3D suprasolicita ochii si cand iesi din sala, primele zece minute e greu sa vezi pe unde calci, ochii trebuie sa se readapteze la privirea normala, Doamne iarta-ma ca mi-am batut joc de ochii pe care mi i-ai dat si care prin bunavointa Ta sunt inca sanatosi!

      Apreciază

  4. Claudiu Adrian said, on ianuarie 28, 2010 at 1:51 am

    Prost film desi imi puneam sperante in el. Nu dpdv crestin [Doamne fereste] dar dpdv entertainment. Avea potential dar … mult prea subtire si (nu incredibil) dar ne-credibil.

    Erau in desert, intr-o cosmelie, inconjurati de mii de zombilai posedati de ingeri buni (cu aripi negre) si ei faceau fata cu o mana de mitraliere. Filmul se putea termina in 5 minute. Maxim! Baba cu dintii fierastrau in loc sa urce pe tavan o omora pe fata si … game over!

    Iar ‘The Book Of Eli’ [click], tot subtirel dar cu ceva mai multa actiune si mai inchegat (foarte bun pe langa Legion), este o reclama la Biblia New King James Version (NKJV) [ultima secventa din film]. Si dupa cum ‘zice’ conspirationistii, aceasta versiune este cea mai editata [prin omisiune] si agiornata de NWO.

    Astept un film bun. Ma bazez pe Avatar: The Last Air Bender [click].

    Apreciază

    • Saurian said, on ianuarie 28, 2010 at 6:48 am

      Eu din trailer mi-am dat seama că filmul e prost. Cui i s-ar părea interesant o aberaţie în care sunt omorâţi îngerii cu mitraliere? Chiar e degeaba. Cred că s-a vrut să fie acţiune-horror filmul. Film de acţiune ( e drept că are tentă şi de comedie ) e seria Lethal Weapon. E mai veche seria dar m-aş tot uita că e foarte bine făcut. Sau o altă comedie ce mi-a plăcut mult e seria: Taxi. Mai nou nu ştiu ce film s-a făcut de calitate. Nu mai au idei de filme regizorii şi încep să pună pe ecran anumite desene sau benzi desenate şi o fac foarte prost. Cred că singurul film care a fost ceva de el şi luat din desene a fost seria Spiderman. Dar în rest totul e varză. Nu te baza pe The Last Air Bender că probabil va fi ceva în stilul Dragon Ball ( un alt desene de succes ce a fost ratat când a fost făcut film ). Părerea mea personală e că cinematografia americană e în declin în privinţa calităţii filmelor. Totuşi nu pot să înţeleg cum de se uită atât de mulţi americani la nişte poveşti învechite de mii de ani. Mai frumoase sunt unele film chinezeşti ( în afară de cele istorice care sunt dramatice ) sau japoneze. Era un film cu Jackie Chan ( nu mai ştiu cum se numeşte ) care trata foarte frumos o poveste: o bandă de puşti care îi omoară toţi partenerii de poliţie a lui Jackie Chan ( că el era un poliţist faimos ce a promis la un post tv că îi va prinde pe acei oameni ) formată din copii de bani gata şi care sunt neglijaţi de părinţi. Şeful bandei e un puşti care are ca tată pe şeful poliţiei şi care îl jigneşte tot timpul pe el şi pe mama lui iar mama lui îi dă bani să se ducă la jocuri ca un fel de a micşora răutatea tatălui faţă de el. Mie mi s-a părut foarte frumos filmul în sensul că prezintă nişte lucruri dure şi anume neglijarea copiilor de către părinţi. Am găsit filmul: New Police Story

      Apreciază

  5. nea Anderthal said, on ianuarie 28, 2010 at 2:43 am

    …lista mea : 1) „Underground” de Emir Kusturica 2) „Ostrov” de Pavel Longhin 3) „Ingerul Digital „4) The Franklin cover-up.( de asta ii scriu mereu lui Saccsiv dar se face ca ploua!..de ce?) 5) „Once upon the time in America” (excelent ,naiul lui Zamfir,Robert de Niro,James Wood..etc)..etc..

    Apreciază

  6. Roland said, on ianuarie 28, 2010 at 3:29 am

    Saccsiv am trimis de pe alta adresa de mail materialul acela. Daca nu o identifici spune-mi si iti mai trimit o data.

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 28, 2010 at 7:39 am

      Roland

      Mai trimite odata. Dar specifica foarte clar: Roland un cititor sau ceva de genul asta.

      Apreciază

  7. Marius said, on ianuarie 28, 2010 at 5:52 am

    Hai sa mai punem un film „Book of ELI ” in care book = biblie .. despre acest film ce ziceti ?

    Apreciază

  8. Iubesc Patriarhul said, on ianuarie 28, 2010 at 6:25 am

    1)Stapanul Inelelor.
    2)Patimile
    3)Ostrov
    4)La vita e bella

    Apreciază

  9. betelgeuse said, on ianuarie 28, 2010 at 7:42 am

    as vrea sa semnalez o categorie de productii utilizata de promotorii nwo: jocurile video. acestea sunt chiar mai eficace decat filmele in programarea/reprogramarea mintilor oamenilor, si sunt cu atat mai periculoase cu cat se adreseaza unui public mai tanar.

    jocuri in care apar implanturi: chrome si mass effect. in acesta din urma (care este un first person shooter), personajul poate apartine uneia din urmatoarele categorii: razboinic, inginer si adept (ciudata denumire… duce cu gandul la un cult religios). apartenenta este data de topul implanturilor. aceste implanturi dau „puteri”: telekinezie, slabirea armurii inamicilor, blocarea motoarelor inamicilor, imbunatatirea vederii, controlul unor procese hormonale (controlul adrenalinei), imbutatirea fortei fizice, etc. pot fi upgradate. jucatorul poate sa cumpere implanturi noi… jocul este extrem de stufos si sofisticat, instalarea are vreo opt giga (daca nu ma insel). este interesant de analizat si structura socio-politica a mediului in care se desfasoara: avem o uniune a raselor (am uitat sa spun ca jocul e sf, cu „extraterestrii” ), un „consiliu”… adica un sistem „bun”, dar care este alterat de cateva elemente corupte… extraterestri bineinteles ca au coarne, colti si tot ce mai trebuie… in joc apar si elemente de religie: oamenii invoca un „creator”. nu l-am jucat decat extrem de putin acest joc, nu pot sa va zic prea multe. oricum, este un exemplu tipic de fiasco rasunator marca microsof, realizat cu investitii enorme: sofisticat, alambicat, plictisitor si stupid.

    seria (celebra) X-com: este vb de o invazie extraterestra. actiunea este situata in 1998 (cred ca tipii au dat-o in bara cu niste estimari… nu ar fi prima data…). apar decoruri ce seamana izbitor cu organele genitale. apar concepte ca implanturi, imbunatatirea/producerea raselor prin inginerie genetica si pe cale chirurgicala (la extraterestrii). apare o cladire care, privita de sus, are forma unei cruci intoarse (intrarea in bazele extraterestre din jocul „X-com, terror from the deep”)

    jocul „stalker – shadows of chernobyl” incepe cu niste apropouri homosexuale ce apar in dialogul dintre jucator si personaje din joc. acestea sunt:

    1. „nu o sa pretind ca te-am salvat ca sa castig favoruri in camera de sus (adica, favoruri sexuale-nota mea)” si „apropie-te, nu musc”, spune un personaj de sex masculin personajului controlat de jucator , care personaj este tot de sex masculin.

    2.”let me fil you in” spune un alt personaj jucatorului. poate fi inteles in trei moduri: lasa-ma sa te pun in tema, lasa-ma sa te simt inauntrul meu, lasa-ma sa te umplu. ultimele doua fac trimitere la activitati sexuale/homosexuale. deasemenea, tonul pe care este spusa propozitia este sugestiv.
    jocul suporta asa-numitul „modding”, adica modificarea de catre utilizator cu ajutorul unui limbaj script. au aparut o gramada de modduri, pline de elemente satanice, mai mult sau mai putin subliminale… si elemente homosexuale, dar pe fata. trebuie sa va zic ca aceste modduri nu sunt ceva ce poti sa faci intr-o dupamiaza libera… sunt niste chestii foarte sofisticate, cu elemente grafice si de sunet foarte avansate, evident rodul muncii unor profesionisti… dimensiunea fisierelor ce trebuie incarcate este de sute de mega… unul dintre aceste modduri depaseste un giga…

    cateva vorbe despre un serial de desene animate care a fost difuzat pe cartoon network, si care merge pe directie new-age-ista: samurai jack.
    tema este una clasica, bine vs. rau, binele find personificat de samurai jack, acesta fiind prezentat ca un soi de mesia. este strict un reprezentant al omeniri, fara „puteri”, fiind antrenat de mic in toate formele de arte martiale dezvoltate de omenire. este inarmat cu o sabie, si taie si spinteca in stanga si in dreapta. elementul supranatural este introdus prin aceasta sabie: este un artefact cu puteri supra-firesti, care a fost faurit de trei zeitati pagane: krisna, thor si o zeitate egipteana al carei nume imi scapa. un amanunt foarte important in ideologia promovata de serial este faptul ca numai aceasta sabie are puterea de a distruge raul… fara ea, jack este doar un om ce nu are puterea de a lupta impotriva raului.
    este interesant ca in episodul doi apar niste caini vorbitori care se ocupa cu arheologia; unul dintre ei se prezinta ca „rothschild al III-lea”… ar mai fi de zis aici niste chestii, dar nu vreau sa postez blasfemii…
    pe parcursul serialului apar elemente si concepte din diverse religii necrestine, practici gen yoga, arte martiale, samanism, etc, insusi jack fiind shintoist si/sau budist.

    in filmul Calauza, de regizorul Andrei Tarkovski, sunt puse alaturi citate din Apocalipsa si citate din Tao te king, scrierea de capatai a taoistilor. aceasta alaturare este o blasfemie. ca lucrurile sa fie mai grave, exista destule persoane care aseaza acest film in randul valorilor ortodoxe. odata, chiar mi-a fost oferit ca argument intr-o disputa pe probleme de credinta…

    eu zic ca orice productie video trebuie privita (cel putin) cu rezerve…

    Apreciază

  10. daniel said, on ianuarie 28, 2010 at 7:43 am

    cel mai frumos film este meditarea la Sfintele Patimi. de la acesta eu nu ma satur niciodata si mereu sunt fericit in inima mea.
    am vaz primele 40 de minute din Legion. nu ma mai uit ca pentru mine nu are rost.
    consider ca este un film gol, lipsit de continut. totul este total paralel cu Iubirea lui Dumnezeu.
    despre filme, ma uit din cand in cand la serialul Aniela, la emisiuni: fata lui tata, la stiri, etc. in general imi este lehamite de televizor.

    @Mihaela,

    am citit ca vrei sa renunti la ceva muzica
    si eu mai am sa ma descotorosesc de niste resturi
    pai hai sa renuntam impreuna, vrei?
    uite, iti impartasesc doua ganduri minunate:
    1. ma gandesc sa nu intristez pe Duhul Sfant. ce inseamna asta ? nu vreau in vesnicie sa fiu schelet pe care se catara si umbla viermii ci vreau prezenta Domnului nostru Iisus Hristos.
    sa ma inghita focul si acoperamantul meu sa fie viermii ? o vesnicie ?
    asta este roada intristarii Duhului Sfant.

    2. este imposibil sa scapam de amagirile muzicale ale acestei lumi.
    ce voi face ? ma gandesc in acel timp (timpul in care amagirea muzicala imi incearca vointa) sa ofer totul Domnului Iisus.
    de exemplu: sunt atatea melodii de dragoste, de iubire desarta etc.
    atunci, in sinea mea ma gandesc la adevarata Iubire, astfel capat putere sa suport cu seninatate amagirea muzicala.
    franturi de melodii de dragoste sunt de genul, citez: „tu esti totul pentru mine”, „tu mi-ai aratat,” etc
    eu ce aud atunci ma gandesc instantaneu la Domnul Iisus: Tu Doamne esti totul pentru mine, etc. si devin fericit in inima.
    tot asa si cu reclamele.
    toate mesajele din reclame eu le asez in fata Domnului (in sinea mea, bineinteles).
    de ex: cel mai exigent, cei mai buni etc pai cine este asa: niste materiale trecatoare sau Domnul ?
    si altceva:
    cu cat se cauta mai mult infrumusetarea trupului (inclusiv toate practicile astea moderne) cu atata mai multe duhuri malefice intra in sufletul si corpul respectivei fiinte.
    alipirea de atractiile lumii inseamna chinuri incredibile in viata viitoare, in vesnicie.
    haideti sa ramanem hotarati sa ne traim viata asa cum ne cere Domnul nostru Iisus Hristos.

    va multumesc,
    Daniel

    Apreciază

  11. daniel said, on ianuarie 28, 2010 at 8:03 am

    dragi prieteni,

    inca nu realizam ce mult insemna o noua zi acordata de Dumnezeu aici pe pamant, in viata noastra …
    nu avem inca inimile pregatite pentru orice furtuna, inainte ca uraganul dusmanului feroce sa se dezlantuie pe tot pamantul …
    cati oare sunt atenti la semnele individuale pe care Dumnezeu le trimite zilnic, clipa de clipa, personal la fiecare om, in parte, pentru trezirea lui din amorteala …
    cine face mai intai sa inteleaga si dupa aceea sa iubeasca este in mare amagire.
    de aceea mai intai sa iubim asa cum ne indeamna duios Domnul nostru Iisus Hristos si pe urma vom intelege.
    cine intelege ca ziua de astazi niciodata nu seamana cu cea care a trecut si ca ziua de maine este total diferita de cea de azi ?
    cine renunta azi usor la voia sa ?
    cine este pregatit pentru imprevizibil ? cine se lasa in Mana Ferma si Sigura ?
    raspuns: cel bland si smerit, plin de iubire pentru Domnul nostru Iisus Hristos si pentru aproapele.

    cine intelege in ce pericol sunt toti cei distrati ?
    cine nu intelege ca pasiunile trupesti sunt otrava in chip pervers de zahar?

    va multumesc,

    Daniel

    Apreciază

  12. CANTASTIM said, on ianuarie 28, 2010 at 8:14 am

    Il gasesti aici, tot varianta CAM:

    http://www.filmeregale.com/actiune/legion.html

    http://www.vizionarefilmeonline.net/legion-2010.html

    http://win7dl.com/download/download+film+legion+gratis.html

    o sa mai dureze pana apare varianta DVIX sau DVD.

    Apreciază

  13. Agartha said, on ianuarie 28, 2010 at 8:16 am

    asa spui saccsiv, de parca ai fi stat de vorba cu david icke:)

    Apreciază

  14. […] Comentariul zilei (28.01.2010): Promovarea NOII ORDINI MONDIALE prin jocurile video si desenele animate Posted in DESENE ANIMATE, JOCURI VIDEO, NOUA ORDINE MONDIALA by saccsiv on ianuarie 28, 2010    Iata comentariul cititorului Betelgeuse postat la articolul Film artistic: „LEGION” – 2010 (subtitrare in limba romana): […]

    Apreciază

  15. ortodox pe stil vechi said, on ianuarie 28, 2010 at 10:10 am

    Toate aceste filme nu fac decat sa ne arate o parte din agenda lor.Acum 20 de ani vedeam film cum ca ultimul presedinte american si primul de culoare se va uni intro federatie asa se zicea peatunci inpotriva extraterestilor.Cine sunt extrateresrti ?Dupa ce am vazut si avatar ni-am dat seama ca noi suntem acei ce nu vor sa fie mecanizati cu toata docrtrina lor.Deci cei ce se inpotrivesc Egumenismului suntem extraterestri.Daca unesti lumea omeneasca adica globalizare sa zicem ca as fi deacord cand se unesc toti medici ,toti ingineri ,toate armatele si in general toata fiinta lui Dumnezeu as fi poate deacord.Dar cand e vorba sa se uneasca toti Dumnezei nu as fi deacord. Acestea anseamna egumenism si aceasta lupta a noastra launtrica.De ce sa ies la o revolta exterioara cand pot sa ma revoltez interior si sal pot aseza pe Dumnezeu cel adevarat cel mai sus .Cele mai bune porunci sunt primele doua E ca si cum ai luat permisul de conducere sala si orasul adica.
    Daca al iubesti pre Dumnezeu din toata inima si din tot cugetul tau si
    Daca iubesti pre aproapele tau acesti bancheri care vor sa te mecanizeze cu bani lor nu pot sati schimbe inima pe niste harti sau alte bunuri materiale.De aceia dragostea se interpreteaza astazi :
    in Dragoste patimasa care se iubeste bani si derivatele lor inpreuna cuu un trup zbarcit o carcasa care va rugini si va fi trecatoare.
    Si cea mai frumoasa si grea de inteles in ziua de azi e Dragostea Sufleteasca care are la baza cele Doua porunci. Dumnezeu sa ne lumineze mintiile si inimile in veci amin.

    Apreciază

  16. daniel said, on ianuarie 28, 2010 at 10:29 am

    dragi prieteni,

    din dialogurile de pe acest blog am inceput si eu sa ma uit la David Icke.
    am vaz doar o parte din un documentar de la sau. nu imi trebuie mai mult.
    concluzia mea personala este urmatoarea:

    David Icke promoveaza o mare ratacire (intuneric spiritual) si se poate lua de mana cu Pavel Corut. domnul Saccsiv are dreptate, asa cum a avut si cu demascarea gogoasei numita gripa porcina.

    va multumesc,

    Daniel

    Apreciază

  17. Trailer Legion said, on ianuarie 28, 2010 at 10:53 am

    Trailer official Legion : http://www.youtube.com/watch?v=tGE_zSdCzDU

    Apreciază

  18. Agartha said, on ianuarie 28, 2010 at 12:05 pm

    si david icke a demascat noua ordine mondiala, gripa porcina, militeaza impotriva vaccinarii si lupta pentru eliberarea mintii. faptul ca nu imbratiseaza nici o religie nu-l face periculos. Are o singura deviatie, cea cu reptilienii, in rest informatiile sale puse cap la cap sunt corecte.

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 28, 2010 at 12:24 pm

      Agartha

      Stiu de mult ca esti in tabara celor ca el, o dovedesti in toate comentariile tale. Si asta tocmai din motivul ce l-am scris in articol: n-ai nici o treaba cu crestinismul.

      Apreciază

  19. stefan said, on ianuarie 28, 2010 at 1:38 pm

    ‘doctrina’ … daca i-as putea zice asa, lui Icke este fatisa anticrestina, toata polologhia toata brambureala de informatii toata ‘varza’ de blasfemii amestecate cu cate un relativ adevar este in totalitate ANTIcrestina ca sa fie clar.

    Lasand la o parte tampenia cu reptilienii, simplul fact ca el si ai lui :

    – militeaza puternic pentru „eliberarea mintii” ; aceasta exprimare luata intr-un context in AFARA lui Dumnezeu sau in afara fricii de Dumnezeu semnifica si este de natura New ageista de natura PUR diabolica…
    A nu se confunda cu „a ma folosii de mintea mea ca sa judec” , lucru total diferit si care nu presupune nici mandrie nici blasfemie.

    -Icke si ai lui CRED cu tarie si incearca sa ai ‘invete ‘si pe multi altii ca omul este defapt „a spark of divinity” . Aceasta exprimare in contextul ‘ invataturri ‘ lui se poate reformula cam asa : „omul are potentialul sa devina Dumnezeu iar atunci cand individul respectiv ajunge sa fie ‘open minded’ el EFECTIV devine Dumnezeu” … fara cuvinte

    -Sustine el si toti ai lui ca TOATE religile ar trebui unite sub o singura ‘doctrina’ , sustin ca un budist crede in acelasi Dumnezeu ca si un crestin si ca religiile in forma lor traditionala sunt extrem de rele si sunt motivul primar pentru toate napastele de dealungul vremii…

    -Acestia mai cred si ca ‘drumul’ omului are un caracter ciclic si nu linear ascendent sau descendent… Cu alte cuvinte astia cred in reincarnare cred cu tarie ca un individ, un grup de indivizi, un popor sau chiar toata umanitatea se poate/se va reincarna in cicluri si pe nivele din ce in ce mai ‘avansate’… fara comentarii

    -Clica lui (FOARTE mare clica de altfel) crede si indruma in a crede ca Evangelia crestinului este unul din marile mijloace de manipulare, ei cred exact opusul de ceea ce noi credem de exemplu.
    Crestinul crede ca , Cuvantul lui Dumnezeu ne mantuieste pe noi pacatosii.Si aici avem Logos-ul Hristos si avem Sfanta Evangelie , tot cuvantul lui Dumnezeu ca sa ne fie noua indreptar si calauza etc Apai astia cred si invata ca Evangelia manipuleaza, ca a fost facuta sa manipuleze si sa reduca omul in loc sa-l inalte…

    Deci dupa cum vedeti fratilor este totul pe dos, totul ANTI.
    anti-credinta
    anti-invatatura
    anti-crestini/crestinism
    anti-biserica
    anti-sfinti
    anti-Hristos

    Feriti-va…. feriti-va ca este GROASA treaba.

    Apreciază

  20. Agartha said, on ianuarie 28, 2010 at 1:44 pm

    saccsiv,

    In tabara cui? Apreciez cat de bine stii tu despre fiecare cu cine are treaba si in ce fel. Vezi ca s-ar putea sa te inseli amarnic. Plus de asta, multe cometarii ale mele le cenzurezi. Nu stai sa argumentezi sa polemizezi (cordial, desigur). Cenzura pentru tine e arma suprema de care dispui. Ma informez, atata tot! Ceea ce tu, cu certitudne nu o faci. Speri sa nu cenzurezi si acum:)

    Apreciază

  21. nana said, on ianuarie 28, 2010 at 3:42 pm

    Nu am fost in stare sa ma uit integral nici la Zeitgeist , nici la Legion…mi s-a ,,zbarlit” mintea
    si a refuzat sa primeasca informatia. In schimb filmul Ostrov pe care l-am gasit anul trecut pe internet ,mi-a bucurat sufletul
    V-as ruga,daca cineva mare are filme de acest gen ,sa le posteze.Multumesc…

    Apreciază

    • Petru said, on ianuarie 29, 2010 at 12:50 pm

      Al doilea comentariu, de la acest „Legion”, contine un numar de titluri de filme, ce se pot gasi pe dvd. Sunt filme vechi, dar care pot ajuta, in multe privinte…

      Apreciază

  22. john said, on ianuarie 28, 2010 at 4:02 pm

    Am citit cartea lui Virgiliu Gheorghe „Efectele televiziunii asupra mintii umane”. Omu’ demonstreaza foarte clar si stiintific (bazat pe foarte multe studii facute mai ales de catre vestici si americani pentru ca ei au fost primii afectati) ca, indiferent ce anume vezi, efectul televizorului /cinema-ului asupra creierului uman este unul negativ , chiar daca te uiti la un ecran plin de purici. Activitatea neocortexului este inhibata, creierul trece intr-o faza de semi-hipnoza, cind este foarte susceptibil la orice stimuli vizuali i se prezinta. sitn inhibate gindirea critica, logica, matematica (de aici si scaderea „acuitatii” matematice la generatiile mai tinere din vest…asta este si motivul pentru care generatiile de dinainte de 90 din Romania si din est , in general, erau tari la mate, fizica,etc, nu erau expusi, printre multe altele, televizorului). Inhiba capacitatea de planificare pe timp indelungat, de asteptare a unui rezultat dupa o munca asidua, capacitatea de concentrare.
    Parintele Arsenie Boca spunea ca un crestin trebuie sa traiasca realitatea, nu sa fuga de ea. Foarte multi alti parinti ai bisericii ne vorbesc de inchipuirile mintii cu care trebuie sa lupti. De aici si „trezvia”, adica cei care au acest dar (care este de fapt cistigat printr-o lupta foarte grea), vad fata reala a lucrurilor vazute dar si nevazute. Ori cinematografia, televizorul, jocurile pe calculator, dincolod de continutul lor satanic sau mai putin satanic sint tot atitea modalitati de evadare din aceasta realitate, de hranire a imaginatiei. Simplul fapt ca ne uitam la TV este prost in sine.
    As fi curios sa aflu care sint efectele de lunga durata ale lucrului pe calculator, chiar atunci cind il folosesti strict in scopuri „lucrative”.

    Apreciază

  23. stefan said, on ianuarie 28, 2010 at 4:51 pm

    ‘Agartha’ cu parere de rau … ‘ínvatatura’ lu Icke este antihristica si inselati sunt cei ce ajung sa creada ce zice si cred acesta.
    Cat despre argumente si polemica in privinta asta … apai nu-i multa vorba , lucrurile sunt atat simple cat si complicate.
    Si deci simplu – individul este o inselare o smintenie o vrajeala o tampenie si tot ce zice are ca rol unic dizolvarea crestinismului si pierderea sufletelor.

    Este suficient ca unul – cat de cat tare si nu slab de inger vorba aia – sa-si arunce ochii pe site-il / blogul lui Icke… mare nenorocire, mari blasfemii si mare prapad si uraciune este promovata acolo.

    Doar numele individului imi provoaca sila gandindu-ma la cele ce a debitat, debiteaza si ai indeamna si pe MULTI alti sa faca.

    Apreciază

  24. Agartha said, on ianuarie 28, 2010 at 8:44 pm

    stefan,
    Icke nu are, asa cum sustii tu, o invatatura. Sa nu uitam ca a ajutat multa lume sa priceapa cum e cu noua ordine moniala, demasca continuu elitele si planurile diabolice. Sistemele de valori ale oamenilor sunt intotdeauna diferite, iar ceea ce pt tine e sminteala, nu e neaparat si pt celalalt de langa tine. Prin urmare, sila ta e una personala si subiectiva si e dreptul tau. Era sa uit, inca ceva; spui ca tot ce spune Icke o o tampenie. Multe lucruri din ce spune sau preia saccsiv pe blogul sau sunt identice cu cele ale lui Icke. Concluzia e una simpla: o fi tampenie si tot ce spune saccsiv? Pace si bucurie!

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 28, 2010 at 8:56 pm

      Agartha

      Poti face o diferenta intre NOM si falsa NOM? Intre ce fac eu pe acest blog si (sa zicem) Zeitgeist?

      Apreciază

    • Claudiu Adrian said, on ianuarie 28, 2010 at 9:12 pm

      Saccsiv ne prezinta alternativa adevarata in timp ce asa zisii trutheri iti ofera orice in afara de mantuire: arme, lupta, rezistenta dar Domnul Iisus, Dumnezeu, mantuirea si viata de apoi lipsesc cu desavarsire. Degeaba stii de ce sa te feresti daca nu stii incotro sa te indrepti spre mangaiere, protectie si salvare.

      Cu ce te incalzeste ca stii de NOM daca nu stii de mantuire? Lipsa credintei in Dumnezeul Adevarat care te poate mantui te duce doar la deznadejde si disperare plus o lupta apriga pentru supravietuire in aceasta viata care, cand se termina, supra-eul ramane si TU, ca persoana si personalitate, dispari (dupa cum crezi tu probabil). Nasol!

      PS: Draga Agartha [click], numele tau spune totul dar am zis totusi sa adaug acest comment desi stiu cu cine am placerea, nu ca persoana dar ca curent de gandire.

      Apreciază

  25. daniel said, on ianuarie 29, 2010 at 5:32 am

    intentia este mult mai periculoasa decat fapta.

    Apreciază

  26. ANAMORF said, on ianuarie 29, 2010 at 7:27 am

    Numele diavolului e Legiune !

    Apreciază

  27. avatar said, on ianuarie 29, 2010 at 10:32 am

    se vede naspa 🙂

    Apreciază

  28. ANAMORF said, on ianuarie 29, 2010 at 12:50 pm

    Numele Necuratului e Legiune !

    Apreciază

  29. ANAMORF said, on ianuarie 29, 2010 at 12:53 pm

    Numele Fiarei e Legiune !

    Apreciază

  30. Agartha said, on ianuarie 29, 2010 at 1:03 pm

    Claudiu,

    Agartha vine de la numele societatii comerciale pe care o conduc.

    Apreciază

  31. stefan said, on ianuarie 29, 2010 at 1:14 pm

    Agartha…

    „Sistemele de valori ale oamenilor sunt intotdeauna diferite, iar ceea ce pt tine e sminteala, nu e neaparat si pt celalalt de langa tine.”

    Fraza de mai sus este una ‘corecta’din punct de vedere politico/juridic privita si luata prin prisma deraierii spirituale la nivel global.

    DAR !
    ‘in poza mare a lucrurilor’ lucrurile nu sunt asa, ci altfel cu totul altfel.
    Pentru ca vezi tu… ADEVARUL doar unul este, adevarul nu are nuante si nu este relativ.
    Relativizarea sau mai bine zis procesul prin care sa lucrat in a ‘smirghelui’ [cum zice saccsiv] lumea in a relativiza pentru ei insisi ADEVARUL, este de natura diabolica.

    In credinta noastra noi avem tot ce ne trebuie, toate uneltele, tot indemnul, toata bucuria, tot sprijinul, toata iubirea, tot tot ce ne trebuie si care este atat necesar cat si suficient pentru a ne MANTUI… intelegi?
    Ala-i scopu’ , scopul este clar nu-i nimic in ascuns si nimic ascuns totul este pe fata cu alte cuvinte.

    Sa revin la fraza preluata din comentariul tau.
    „Sistemele de valori ale oamenilor sunt intotdeauna diferite”
    Incorect si totusi corect data fiind starea ingrozitoare a lumii de azi.
    ‘Sistemul valoric’ al omului in general ar trebui sa fie identic pentru toti in sensul ca toti ar trebui sa aibe una si aceeasi aspiratie si dorinta – aia de a se MANTUI si atat , restu-i praf, praf si pulbere.Rostul unic all omului, acela ar trebui sa fie.

    „iar ceea ce pt tine e sminteala, nu e neaparat si pt celalalt de langa tine.””
    Evident, doar ca toate ‘lucrurile’ ce tin de moralitate si de cinste(care implica moralitate) nu pot fii decat albe sau negre – gri – nu poate fii.
    Ca urmare, spuse fiind cele de mai sus, doar unul poate avea dreptate; doar o afirmatie poate fii adevarata. NU pot fii amandoua simultan adevarate – de ce ? – pentru ca, prin caracterul lor se contrazic si ‘elimina’reciproc.
    Incearca sa pricepi, daca intr-o camera complet intunecata aprinzi un bec sau altceva , se face lumina nu ? deci in camera respectiva NU mai este intuneric corect ? DAR este lumina.

    In ce priveste ‘sila’ mea in raport cu Icke , nu-l stiu personal , stiu doar cat de cat ( din pacate) ce promoveaza si acolo-i ‘sila’ ca doar de ,omu cat respira tot mai are o sansa.

    Este incredibil cum extraordinar de multi oameni, in special din vestul europei, sunt asa de ‘intr-un gand cu ce zice Icke’ de zici ca toti locuiesc efectiv in aceeasi casa …

    Este din ce in ce mai greu a se reusii de a ‘patrunde’ macar cu o vorba la inima omului…parca s-au ruginit complet toate rotitele inimii , parca ochii sau incetosat si urechile sau astupat …

    Apreciază

  32. razvan said, on ianuarie 29, 2010 at 1:46 pm

    apropo de beatles…si „rolul” lor…cititi cartea lui John Coleman despre „Comitetul celor 300″…

    Icke, si altii ca el, Jordan Maxwell, Micahel Tsarion, GREGG BRADEN (asta e mai rau ca Icke, se ocupa intens de 2012, iluminare, evadarea din matrix, tehnici orientale la greu, are niste conceptii de-ti sta mintea in loc), Drunvalo Melschisedek (asta-i cu calendarul mayas, floarea vietii, parca si geometria sacra), Stefan Erdmann, Jan van Helsing, ca sa dau nume la cativa, cei mai cunoscuti…au un numitor comun: SUNT TOTI ANTI-CRESTINI, si desi vorbesc despre noua ordine mondiala, PROMOVEAZA SPIRITUALITATEA ORIENTALA, SI NEW-AGE !!!
    deci rataciri…

    apoi e aripa cealalta, care nu se ocupa de spiritualitate, ci de „deconspirarea” sistemului: Noam Chomski, Texe si Jim Marrs, Aaron Russo, celebrul Alex Jones, Michael Moore (hahaha…care bea apa Evian la conferinte…pe asta deja nu-l mai crede nimeni :)))…si care, cum bine a zis saccsiv de atatea ori, propun insa solutii total necrestine si aiurea la NOM…lupta pe baricade…ceea ce si vrea sistemu, sa iesim ca animalele in turma, ca se ne aiba pe toti gramada sa ne lichideze mai usor…

    numai bine si Doamne ajuta!

    Apreciază

  33. afrodith said, on ianuarie 29, 2010 at 2:57 pm

    Inca o data ca de atatea ori in trecutul mass-mediei ,televizorul joaca un rol cheie si el ajuta la directionarea opiniei publice dupa bunul plac al celor ce au interes sa apara acolo sau sa produca filme de un anumit gen sau altul in scopuri clar definite.
    Ceea ce se vrea acum ca si de fiecare data este interesul unor afaceristi de a-si promova strict serviciile si de a iesi la rampa cu ideile proprii oferind credinta ca sunt niste Mesia ce au descoperit binele omenirii si il vand acestora sub forma de potiuni.
    Mare atentie la manipulare inca o data si la crezurile personale!

    In rest,sanatate….

    Apreciază

  34. daniel said, on ianuarie 29, 2010 at 3:42 pm

    trupa satanica Beatles.
    intentia se pedepseste mai mult decat fapta, pentru ca o intentie gresita intristeaza pe Duhul Sfant. intentia este radacina care trebuie starpita.
    de aceea trebuie, in pocainta noastra, sa facem plangere si sa cerem iertare si pentru relele noastre intentii de peste tot ceasul.

    acum, la cateva zile dupa Legion, ne dam inca o data seama ce diferenta astronomica este intre lucrarea de Iubire a lui Dumnezeu cu oamenii si asa zisul „Mihail” inarmat cu pistoale sa salveze omenirea.
    ce film gol de continut. ce gogoasa imputita este acest film, ca si avatarul.
    legat de Avatar, creaturile acelea ciudate sunt exact diavoli. rautatea se citeste pe fata lor.
    niciodata in Rai, langa Dumnezeu nu pot fi asemenea creaturi.

    si Avatar, si Legion si alte filme raman niste sperietori de ciori, fara ecou: goale de continut si de Adevar.
    sunt hrana comestibila pentru naivi si prosti pentru care ne rugam in continuare sa ii pazeasca si sa ii lumineze Dumnezeu cu Iubirea Sa Parinteasca.
    Asa sa fie.

    Daniel

    Apreciază

  35. daniel said, on ianuarie 29, 2010 at 3:50 pm

    @razvane,

    m-am uitat cateva secunde pe site-ul lui Gregg Braden.
    am vaz un titlu: Divin Matrix
    Dumnezeu nu are nevoie de matrici. iata deci cat de fals este totul, chiar din titlul subiectului.
    intradevar, religia NewAge este propagata cu forta.

    Daniel

    Apreciază

  36. daniel said, on ianuarie 30, 2010 at 7:13 am

    din inceputul filmului se face trecerea, prin scurta povestioara, de la Dumnezeul Bun la Dumnezeul Manios. ce ratacire uriasa !!

    dar, deoarece Dumnezeu respecta libertatea fiecaruia si da fiecaruia dupa credinta sa, atunci fiecare va primi asa cum crede: sau Fata blanda si plina de Iubire sau Fata Severa si neinduratoare.

    din Legion am vizionat doar 40 de minute si nici nu vreau mai mult.

    Apreciază

  37. daniel said, on ianuarie 30, 2010 at 1:14 pm

    ignoranta e si buna si e si rea.

    daca nu iti dai sema ca Beatles, Pink Floyd, Metallica etc. etc. sunt oameni care practica o muzica anticrestina atunci mai dureaza pana iti vei da seama.

    hai sa ramanem smeriti si sa ne vedem propriile pacate.

    Daniel

    Apreciază

  38. Mari said, on ianuarie 30, 2010 at 5:07 pm

    Film-Agresiunea virtuala si efectele asupra psihicului (copilului)

    http://video.google.com/videoplay?docid=-3787443656076033896&hl=en#







    Muzica ambientala-Dan Badulescu


    http://www.trilulilu.ro/xfy1055/e94fab55d81613

    Film Sirenele-Satanismul in muzica rock


    Despre opere rock-Dan Badulescu

    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=JTpHc5Q1bZ4&quot;







    O cale-Dan Badulescu


    http://ro.wikipedia.org/wiki/Dan_B%C4%83dulescu
    Un preot care cu adevarat e in tema.

    Alte inregistrari cu el gasiti pe ortodoxmedia impreuna cu cartea lui „Împărăţia răului: New Age”.

    Apreciază

  39. daniel said, on ianuarie 31, 2010 at 7:46 am

    @marian2u68,

    Lennon a declarat ca „ei (Beatles) sunt mai populari de cat Iisus Hristos si ca crestinismul se va stinge”.
    nu ii plange tu de mila ca a primit cateva gloante in trup cand a murit. aceasta nu a schimbat situatia lui Lennon cu nimic.
    Lennon este in Iad acum. la fel si Freddy Mercury.
    daca nu ai inteles ce ti-am spus atunci nu iti mai adaug nimic.
    vom vorbi despre altceva.

    iti multumesc ca ai citit,

    Daniel

    Apreciază

    • Claudiu Adrian said, on ianuarie 31, 2010 at 8:42 am

      @daniel

      Ma sperie cei care vorbesc atat de usor despre cineva ca este sau merita sa fie in iad.
      Nu sunt un Sfant (doar un pacatos) si doresc unora pedepse pentru ce au facut dar cum as putea dori cuiva iadul? Cum ar putea dori cineva altcuiva suferinta eterna fara drept de apel? Noi nu prea concepem idea de suferinta eterna si viziunile despre iad sunt un bun inceput sa ne schimbe optica.

      Noi, pacatosii, judecam dar nu cred este bine ca sa dam noi verdictul final (verdict pe care doar Domnul il poate da) si sa ‘trimitem pe altii in iad’.

      http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=55&cap=7#12
      Eu cred ca merge si: Doreste altora ce vrei sa ti se faca tie.

      Apreciază

  40. daniel said, on februarie 1, 2010 at 7:53 am

    @ Claudiu Adrian,

    adevarat adevarat iti spun: la ora actuala in Iad sunt milioane si milioane de suflete si numarul lor creste necontenit.
    o multime imensa de oameni se indreapta spre osanda deoarece nu cauta salvarea in Domnul nostru Iisus Hristos.
    situatia este, dupa cum vezi, extrem de grava. extrem de grava. de aceea trebuie urgent sa chemam in ajutor Numele Cel Sfant si ajutorul Maicii Domnului..

    @ marian2u68,

    iti imaginezi ca Dumnezeu se lasa impresionat de cuvintele si melodiile frumoase ?
    sau EL este impresionat de cuvintele si comentariile frumoase ?
    daca as putea intoarce la Dumnezeu multi oameni, Dumnezeu se lasa impresionat de asta ?
    Dumnezeu se bucura ca ne spune lucruri mari, pe care vrea sa ni le impartaseasca ?
    Nicidecum.
    pe EL, intotdeauna IL bucura inima omului infranta, blanda si smerita.

    EL intotdeauna priveste inima omului. starea inimii este cea care conduce pe om in Sus sau in Jos. iti marturisesc ca cel mai vrednic de Iad sunt chiar eu.
    despre Lennon s-a aratat prin descoperire (in luna aprilie 1995) ca este acolo, ca lectie pentru cei care resping pe Domnul nostru Iisus Hristos.
    iti dai seama, fiind Freddy homosexual ce soarta are acum.

    ramai senina in Dragostea Domnului nostru Iisus Hristos.

    iti multumesc ca ai citit,

    Daniel

    Apreciază

  41. daniel said, on februarie 1, 2010 at 7:54 am

    @ marina 2u68,

    IL bucura atitudinea fiului risipitor.

    Apreciază


Lasă un răspuns către saccsiv Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.