SACCSIV – blog ortodox

VIDEO: Cica MAITREYA a mai facut un pas, dand primul sau interviu la o televiziune americana. SI CE DACA?

Posted in APOCALIPSA, Benjamin Creme, Maitreya, NEW AGE, NOUA ORDINE MONDIALA by saccsiv on ianuarie 22, 2010

   Iata ce putem citi la:

http://www.share-international.org/index.htm

   Maitreya, Invatatorul Lumii, face un pas in fata

   Drumul fiind pregatit de vestitorul sau, Steaua, Maitreya, Invatatorul Lumii, a dat primul sau interviu la o televiziune americana. Milioane l-au auzit vorbit atat la televizor cat si pe internet.

   Misiunea lui deschisa a inceput.

   El nu a fost prezentat ca Maitreya, Invatatorul Lumii si Capul Ierarhiei nostre Spirituale, ci doar ca un simplu om, unul dintre noi. In acest fel, el “se asigura ca oamenii il urmeaza si il sprijina pentru adevarul si sanatatea ideilor sale si nu pentru statutul sau”.

   El a vorbit sincer despre nevoia de pace, la care se poate ajunge prin creerea de justitie si punerea in comun a resurselor lumii.

   Acesta este doar primul din multe astfel de interviuri care vor fi data in SUA, Japonia, Europa si alte tari, aducand mesajul lui de speranta lumii.

   | Benjamin Creme, 14 Ianuarie 2010 |

   Multi asteapta acum reintoarcerea asteptatului lor Invatator, oricum l-ar numi ei: Christ, Messiah, al cincilea Buddha, Krishna, sau Imamul Mahdi. Milioane stiu acum ca Invatatorul care implineste toate aceste dorinte traieste deja printre noi.

   Maitreya, Invatatorul Lumii, nu a venit singur, ci cu un grup de intelepti Invatatori care au ghidat de foarte mult timp umanitatea din spatele scenei.

   Ei se intorc in lumea de zi cu zi sa ne ajute sa rezolvam cele mai critice probleme globale cu care ne confruntam.

   Maitreya nu este un lider religios ci un educator in cel mai larg sens.

   El este aici ca sa ne inspire sa cream o noua era bazata pe punere in comun si justitie, astfel incat toti sa aiba necesitatile de baza ale vietii: mancare, adapost, sanatate si educatie.

   Misunea sa deschisa este aproape de inceput. Asa cum insusi Maitreya a spus:”In curand, foarte curand, veti vedea fata mea si veti auzi cuvintele mele.”

   Comentariu saccsiv:

  Stirea de mai sus a tulburat mintile unor crestini. In articolul DOCUMENTARE CELEBRE: „THE NEW AGE – A PATHWAY TO PARADIS?” (new age – calea spre Paradis?) gasiti un documentar in care se aminteste despre Benjamin Creme si lucrarea sa „Reaparitia lui Crist si maestrii intelepciunii „, cu al sau capitol „Cum lucreaza Planul„ in care se exprima clar conceptul de noua ordine economica si sisteme centralizate. Acesta a fost de asemenea membru Aetherius Society (o miscare a noii “religii“ UFO). Ca si Madame Blavatsky sau Alice Bailey a fost contactat de “maestrii intelepciunii“ non umani din Shambhala. In 1959 declara ca acestia i-au spus ca dupa aproximativ 20 de ani va apare pe pamant “maestrul maestrilor“ … Iar lui Benjamin Crème i se va da un rol important .

   Iar in 1982 declara:“Cristul este printre noi“ …

   Deci aratarea s-a nascut prin 1979, avand acum aproximativ 31 de ani …

   Despre “maestrii intelepciunii” cititi va rog mai multe la:

Articolul zilei (27.05.2009) si completari utile despre NEW AGE si MASONERIE: „Obiectivul Patriarhului, acelasi cu al masoneriei: “Unitatea spirituala a lumii””

   Nu cred ca pacaliciul asta e antihristul. Dar ca el si new age ii pregatesc terenul, da. Dar chiar de ar fi el, nu trebuie sa ne tulburam, caci stim ca va veni si asta cat de curand:

Bat vremurile apocaliptice la usi? Se pot ele asemui istoriei cetatii Ninive?

Articolul anului: „DESPRE EPOCA LUI ANTIHRIST SI REVENIREA PROROCULUI ILIE, CA „AL DOILEA INAINTEMERGATOR AL VENIRII LUI HRISTOS””

 

105 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on ianuarie 22, 2010 at 3:47 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. john said, on ianuarie 22, 2010 at 4:12 pm

    Nici pe de parte! N-are etnia, virsta si multe altele. Si nici timpul n-a venit inca… cred eu.Are in schimb o moaca de smecher neguros patentat. Eu ramin la parearea mea ca nu 2012 este data. Daca ceva ar urma sa se petreaca in urmtorii 2-3 ani nu s-ar mai agita cu Codex alimentarius destinat sa dea rezultate cam in 20-30 de ani.

    In shimb, s-ar putea sa fie un fel de ante-mergator.

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 22, 2010 at 4:19 pm

      john

      Ca nu e el, e una, dar ca vremurile nu bat la usi pe considerentul ca Codex alimentarius va avea rezultate peste 20-30 de ani e alta, si e gresit.

      Apreciază

    • fane said, on ianuarie 23, 2010 at 8:22 am

      etnia nu i-o stii , nu stii nici daca a venit , nici daca nu a venit timpul … Iar despre codex alimentarius , unde ai citit ca efectele se vad doar peste 20-30 de ani !?

      Apreciază

  3. Antonescu said, on ianuarie 22, 2010 at 4:32 pm

    saccsiv,unde gasesc mai multe informatii despre Maitreya ?
    te rog daca se poate cat mai multe articole pe tema asta,ne esti de mare ajutor.
    John,nici eu nu sunt de acord cu tine,eu cred ca acum traim vremurile cele din urma,poate mai dureaza 2-3 ani maxim,sau poate putem vorbi de cateva luni.

    Apreciază

    • Alin said, on ianuarie 22, 2010 at 5:25 pm

      exagerati cand spuneti de cateva luni.

      parerea mea este ca evenimentele ce se vor desfasura in urmatorii doi ani (2010-2011) ne vom lamuri cam cat mai este. ar fi bine sa folosim acesti ani asa cum trebuie pentru a ne apropia cat mai mult de Dumnezeu.

      Codex Alimentarus ar putea avea rezultate mult mai rapid daca i-am alatura si alte parti din puzzle gen vaccin-uri, nanoparticulele, medicamentele etc…cand se combina otravurile organismul crapa mult mai rapid.

      Apreciază

  4. LUCI said, on ianuarie 22, 2010 at 4:59 pm

    MAITREYAeste un personaj care apare si dispoare dar nimeni nu stie cu adevarat de unde vine si und se va merge .UNDE gasim adevarul despre el avem putine informatii si nu stim unde sa le gasim ,

    Apreciază

    • nea Anderthal said, on ianuarie 23, 2010 at 1:49 am

      ..intra pe site’ul lor „share-international” dar fii foarte atent/a !..se nu te ia cu „vrajeala” si sa te traga de partea lor!Pe youtube gasetesti multe despre acest subiect dar trebuie sa alegi ca-s multe fleacuri si acolo.Am auzit ca dupa un interviu cu Ben-Jameen la „coast-to-coast-am” George Noury s-ar fi inbolnavit…etc.Am avut si eu o „intimplare paranormala” in noaptea interviului dar nu vreau sa vorbesc aici despre asta…

      Apreciază

    • ionuc said, on februarie 10, 2010 at 4:34 pm

      http://www.maitreya.ro aici gaseti invatatura lasata de adevaratul Maitreya

      Apreciază

  5. john said, on ianuarie 22, 2010 at 5:06 pm

    Saccsive,

    vremurile bat la usa! Pentru ca, ce sint 20-30 de ani la o scara istorica de vre-o 7500 de ani, din care de 2000 de ani incoace stim ca o sa vina momentul?

    Ceea ce ne despart pe mine si pe tine ca parere doar, este un fleac de vreo 20 de ani, pe care la virstele noastre inca tinere o sa-i prindem, daca o vrea Dumnezeu. Nu tin la parerea mea pentru ca vreau sa-mi bag capul in nisip ca strutzul. Pur si simplu nu sint convins ca Antihristul, care da, s-a nascut, (n-am nici o indoiala!) va aparea peste 2-3 ani. Si nu sint convins din motivele pe care le-am mai spus. Sigur, daca evenimentele iti vor da dreptate ( ca reper temporal ma refer), nici o problema, ma voi pleca in fata evidentei. Asta-i tot.

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 22, 2010 at 5:09 pm

      john

      Bine frate, tu insa te rog pregateste-te ca si cand mai e putin, ca e mai bine. Iar de o fi ca tine, nu pierzi nimic.

      Apreciază

      • john said, on ianuarie 22, 2010 at 5:24 pm

        Nici eu nu spun altceva. Mai ales ca pina la Antihrist, s-ar putea sa mor de un infarct, poate miine…. asa ca…

        Apreciază

    • nea Anderthal said, on ianuarie 23, 2010 at 1:54 am

      ..uitate la semne: reconstructia celui de’al 3’lea Templu la Rusalim( conform blogului Mucenicul ar trebui sa incepa pe 16 martie 2010) ,intrarea femeilor la Sf.Munte Athos si „victoria” ecumenistilor in craerea unui cocktail interconfesional cu „fiul perzarii” asezat pe pe scanul din Rusalim…asta va fi dupa „lepadarea de credinta”..etc..dar mai inainte va trebui sa trecem si prin al 3’lea razbel mondial ( sf. Lavrentie din Cernigov..vezi pe „razboi untru cuvant”..etc

      Apreciază

  6. ROrtodox said, on ianuarie 22, 2010 at 5:08 pm

    Eu cred ca sunt orb .. Ala da primu` interviu .. dar in acel video eu nu l`am vazut deloc pe personaj ? La ce se refera titlu ? Sau nu pricep eu 🙂 ?

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 22, 2010 at 5:11 pm

      ROrtodox

      Nu pricepi tu. Asculta-l cu atentie si citeste si textul. Daca tot nu vei intelege, voi explica.

      Apreciază

  7. Witness said, on ianuarie 22, 2010 at 5:23 pm

    Poate fi antihristul, nu va culcati pe o ureche. Ca si Mintuitorul Hristos, antihristul va fi precedat de un inaintemergator. Benjamin Creme poate fi acest inaintemergator. Originea acestui maytreia n-o stie nimeni si a fost crescut in ascuns. Cred ca se potriveste desutul de bine.

    Apreciază

    • Costi said, on ianuarie 22, 2010 at 7:44 pm

      Nu e frate asta. Antihristul va apare in lume la varsta de 30 de ani. Aparitia sa va fi minunata. Va incerca sa imite a doua venire a lui Hristos, pe norii cerului, cu multime de draci pe langa el, in mijlocul unei crize mondiale pe toate planurile, incat va parea lumii unicul salvator. Desigur sunt multi antemergatori acum si vor mai apare zvonuri de antihristi, ca e ala ba e altul. Dar de data asta nu e. Daca a trecut de 30 de ani, nu e ala.

      Apreciază

  8. Didi said, on ianuarie 22, 2010 at 5:58 pm

    http://www.lookupfellowship.com/2010/01/maitreya-marketing-101.html

    Urmariti linkul : sunt cateva filme acolo . Eu m-am amuzat copios pentru ca nu are legatura cu Adevarul . Nu o sa vedeti un asemenea gagautza in mijlocul unor ortodocsi.
    Ce cred cu adevarat este ca vremurile si timpul pana la sfarsit nu pot fi calculate de minte omeneasca amintindu-mi de faptul ca „nici ingerii din ceruri nu stiu”. Sunt semne clare , vedem si noi. Pana una alta sa ne ocupam de sufletul nostru ca nu stim sfarsitul cand vine.
    Americanii , britanicii si multi alti europeni sunt fascinati de asemenea tampenii ridicandu-le ulterior la rang de religie.
    Guvernele fac planuri marete pentru urmatorii 20-30 de ani tocmai pentru a sustrage atentia oamenilor de la iminentele consecinte ce se trag din asemenea legiferari la nivel global.
    Oricum e trist la ce nivel ” spiritual ” au ajuns oamenii punand pe seama unui ” mare invatat ” toate evenimentele ultimilor 20 de ani din istoria umanitatii.

    Apreciază

  9. andrei said, on ianuarie 22, 2010 at 6:02 pm

    EU CRED CA TREBUIE SA VINA MAI INTAI AL 3-LEA RAZBOI MONDIAL CA APARA ANTICHRISTUL

    Apreciază

  10. kosk said, on ianuarie 22, 2010 at 6:05 pm

    Nu cred ca urangutanul asta e antihristul, cum nu nu cred ca vremurile de pe urma au vreo legatura cu trendul asta al pseudo profetiei maya 2012.

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 22, 2010 at 6:25 pm

      kosk

      trendul asta al pseudo profetiei maya 2012 promoveaza in primul rand mesaje NOM. Apoi el a aparut dupa ce avertismentele de tip , sa le zicem anti sistem – apocalipsa – anti cip, etc., au prins teren.

      Apreciază

  11. Claudiu Adrian said, on ianuarie 22, 2010 at 6:45 pm

    Acest individ nu este un fiestecine. E unul posedat la un nivel ridicat.
    Materializari, vindecari, smecherii … pe YouTube sunt multe filmulete.

    Nu-l luati chiar in deradere.

    Apreciază

    • Costi said, on ianuarie 22, 2010 at 7:55 pm

      Fiecare isi pierde sufletul cum poate si el mai bine. Ca la asta ne straduim cel mai mult. Nu la cele bune.

      Apreciază

  12. toma daniela said, on ianuarie 22, 2010 at 6:48 pm

    Sfantul Lavrentie ai Cernigovului spunea:”Fericit si preafericit va fi omul care nu va dori si nici nu va vedea fata spurcata a lui antihrist.Cine va vedea si va asculta cuvantul hulitor de DUMNEZEU a lui antihrist,fagaduintele pentru toate bunurile pamantesti,acela va fi ADEMENIT si va merge cu inchinaciune inaintea lui si impreuna cu el va pieri si va arde in focul cel vesnic.”Sa luam aminte la proorocirile si invataturile Sfintilor lui DUMNEZEU!Fie ca SFANTA TREIME si MAICUTA DOMNULUI,impreuna cu Sfintii Arhangheli si cu toti Sfintii BUNULUI DUMNEZEU ,SA NE ACOPERE,SA NE FEREASCA SI SA NE MANTUIASCA DE TOT RAUL!AMIN!

    Apreciază

  13. crip71 said, on ianuarie 22, 2010 at 7:20 pm

    mai sunt profetii de implinit si apoi va veni sfarsitul , nu va grabiti la tras concluzii . Un mare semn va fi construirea templului din Ierusalim , si daca vreti sa vedeti cine va fi antihristul , sa stiti ca el va fi un uns stapanul lumii in acel templu ( asa profetesc sfintii ). Oricum , sfarsitul lumii va veni atunci cand lumea va ajunge la apogeul rautatii , cand totii oamenii se vor face rai ca dracii , iar Dumnezeu isi va lua Harul sau de la oameni ( ca si in perioada de dinaintea potopului ) si nu va mai fi Duhul Sfant pe pamant si nici macar in Biserici . Eu inca mai vad credinta pe pamant , si oameni buni , si oameni care se lupta sa devina mai buni . Mai sunt cateva proorocii de implinit pentru care mai trebuie sa treaca ceva ani …. nu foarte multi , dar in nici un caz doi , trei . Atata timp cat ne vom sili sa fim impreuna cu Domnul nostru Iisus Hristos , timpul sfarsitului se va prelungi . Nu poate dracu sa faca tot ce vrea atata timp cat mai exista sfinti pe pamant .

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 22, 2010 at 7:37 pm

      crip71

      Exista doua tabere (sa le zicem asa):

      Cei care spun ca trebuie sa ne pregatim, caci ESTE FOARTE POSIBIL ca in 2-3 ani sa se petreaca

      Si

      Cei ca tine, care spun ca SIGUR NU SE VA PETRECE in urmatori 2-3 ani.

      Cand citim “Iar despre ziua aceea şi despre ceasul acela nimeni nu ştie, nici îngerii din cer, nici Fiul, ci numai Tatăl” ce intelegem? Ca sigur in 2-3 ani nu se va petrece sau ca nu trebuie exclusa posibilitatea?

      Apreciază

      • Costi said, on ianuarie 22, 2010 at 7:51 pm

        Intr-adevar nu stim, dar crip71 are si el dreptate. Raul inca nu a ajuns la apogeu si parca mi se par prea putini 2-3 ani si inca sunt destule evenimente care trebuie sa se mai petreaca. Insa ingrijindu-ne atat de mult de chestiilea astea putem sa ajungem sa pierdem din vedere esentialul, gandul si viata noastra intru Hristos si Biserica. Noi traim acum, nu maine. Sa facem acum ce e de facut acum si sa lasam lui Dumnezeu ziua de maine.

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 22, 2010 at 8:02 pm

        Costi

        De ce „sa ajungem sa pierdem din vedere esentialul”? Eu cred ca din contra.

        Apreciază

      • Costi said, on ianuarie 22, 2010 at 10:00 pm

        Pai trebuie sa ne ingrijim si de cele de acum. Mai importanta este apropierea de Hristos si viata intru El decat preocuparea despre Antihirist. Daca traim intru Hristos slabiciunea noastra se transforma in putere pentru ca suferinta ne va transforma in mucenici. Dar suntem noi in stare sa luam calea suferintei? Noi ne-am invatat sa avem mancare, sa avem casa noastra calda, sa dormim cat dorim noi…
        Pana o sa apara antihristul trebuie sa ne luptam cu astia care-i pregatesc venirea si ne tulbura viata. De ex. ce ar trebui sa fac atunci cand vor introduce buletinele biometrice?? Unde ma duc? Cu ce o sa traiesc? Cum am grija de sotia mea? Din moment ce o sa-l refuz o sa ma autoexclud din societate. Pot sa-i cer sotiei mele sa ma urmeze? O sa fiu eu asa de tare incat sa refuz actele biometrice si sa nu accept sclavia in schimbul unei portii de mancare si a unui loc in care sa dorm? Unde o sa dorm daca afara sunt -20 grade C?
        Cand va fi prigoana Bisericii ce va trebui sa fac? Sa ma ascund? Sa ma bag cu pieptul in fata?
        Si amintirea vietii dulci din trecut cred ca m-ar putea face sa accept compromisul „sclavie contra hrana” sperand in iluzia faptului ca o sa ma descurc eu cumva si o sa-i pacalesc. Ca o sa-i slujesc si lui Dumnezeu asa caldicel, in sinea mea, ca nu stiu ei ce-i in gandul meu, triumfand ca „i-am pacalit eu!”.
        Cred ca ar trebui o conferinta in care parinti duhovnici sa ne dea sfat despre cum ar trebui sa procedam, pentru ca alegerea este dificila. Cat m-as da eu de crestin si de priceput la teorie, nu am fost pus niciodata in posturile in care ne vor pune dusmanii nostri in viitor.

        Apreciază

      • Mihai said, on ianuarie 22, 2010 at 11:44 pm

        Aceleasi intrebari mi le pun si eu – foarte bine ai expus problema.

        Apreciază

      • Alin said, on ianuarie 23, 2010 at 12:49 am

        Cristi a spus: „Mai importanta este apropierea de Hristos si viata intru El decat preocuparea despre Antihirist. Daca traim intru Hristos slabiciunea noastra se transforma in putere pentru ca suferinta ne va transforma in mucenici.”

        Cred ca asta ar fi esenta. Cat timp o mai fi prea putin conteaza daca nu il folosim in cum trebuie.
        In ce masura suntem pregatiti de suferinta? Probabil intr-o foarte mica masura la momentul acesta…insa treptat, cu ajutorul lui Dumnezeu, sper sa fim pregatiti – fiecare pentru incercarile sale.

        Referitor la celelalte intrebari eu zic sa luam aminte la sfaturile si indrumarile putinilor parinti duhovnici si indrumatori care au mai ramas pe baricade. Apoi sa facem tot ce e omeneste posibil si sa ne punem nadejdea in Cel de Sus.

        Cristi: „Cred ca ar trebui o conferinta in care parinti duhovnici sa ne dea sfat despre cum ar trebui sa procedam, pentru ca alegerea este dificila. Cat m-as da eu de crestin si de priceput la teorie, nu am fost pus niciodata in posturile in care ne vor pune dusmanii nostri in viitor.”

        Pai conferinte au tot fost. Cred ca avem nevoie de mai multa traire, in primul rand. Apoi de toate celelalte „arme” ale crestinului intr-o masura cat mai mare posibil. Cred ca vor fi momente cand vom ramane singuri si va trebui ca fiecare sa se descurce cu ce are. Ba chiar momente cand va trebui sa avem grija si de altii mai slabi…

        Apreciază

      • Alin said, on ianuarie 23, 2010 at 1:03 am

        saccsiv, uneori am senzatia ca te duci prea mult in directia asta „apocaliptica” – si cu gandul si cu blogul.
        si neglijezi cealalta parte pe care o subliniaza Costi. poate fi si asta o ispita. eu unul, in urma unor discutii cu niste prieteni, am sesizat-o la mine insinuandu-se subtil.

        poate ma insel, but anyway…asa se vede uneori din afara.

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 23, 2010 at 6:05 am

        Alin

        Bravo frate. E usor a arunca cu pietre. Si eu doresc sa am un blog total, in care sa postez tot ceea ce este folositor unui crestin. Dar nu am timp.

        Cand am inceput lucrul la acest blog m-am axat pe aceasta componenta deoarece la vremea aceea nu prea se ocupa nici un site ortodox de acest aspect.

        Nu poti fii omul orchestra, a spus-o clar Sfantul Apostol Pavel si multi alti Sfinti dupa aceea. Fiecare cu talantii sai, pe care e dator sa-i inmultesca.

        Eu, multumita bunului Dumnezeu, ma stradui sa fac cat mai bine treaba la care m-am inhamat. Ce va impiedica insa pe tine si cei ca tine sa cititi ma departe Sfanta Scriptura, Vietile Sfintilor, Patericul, scrierile Sfantului Ioan Gura de Aur, etc.? Nimic.

        Daca va uitati la „Cuprins”, veti vedea ca citez din lucrarile de mai sus. De ce imi reprosati insa ca ele nu reprezinta acelasi volum in comparatie cu componenta principala a blogului? E ca si cum ati navali intr-o orchestra peste pianist si i-ati reprosa: „Bai asta, prea mult bati la clapele alea, nu te-am auzit si pe tine la o vioara, la un flaut. E ceva suspect cu tine”

        Apreciază

      • Costi said, on ianuarie 23, 2010 at 7:22 am

        Frate SACCSIV, Dumnezeu lucreaza prin noi in moduri diferite. Misiunea ta este de a scrie despre NOM si despre vremurile ce vin ca sa fim pregatiti. Parintele Steinhardt primise ascultare sa scrie carti. Ascultarea ta sa fie aceasta munca pe care o depui si pe care o apreciem cu totii. Nu te criticam pe tine, mesajul este pentru noi cititorii, sa ne concentram mai mult pe realitatea de acum. Sa fim informati dar sa nu scapam din vedere datoria noastra de crestini si cred ca atunci cand va veni vremea vom sti ce e de facut.

        Apreciază

      • Alin said, on ianuarie 23, 2010 at 11:57 am

        saccsiv, ti-am spus ceea ce ti-am spus nu dintr-o dorinta meschina de a da cu piatra, departe de mine gandul acesta. de altfel, chiar tu remarcai necesitatea de a oferi si materiale pentru incepatori, predici si articole…chiar tu cereai ajutorul clericilor in acest sens. probabil ca ajutorul acela nu a venit. iar mie imi e destul de clar ca nu le poti face pe toate.

        nu ti-am facut un repros, n-am spus ca e ceva suspect cu tine. te-am facut doara atent asupra unui fapt. nimeni nu e infailibil, nimeni nu e perfect. si tocmai de asta uneori ne adancim prea mult in ale noastre si uitam ca in toate trebuie sa fie un echilibru. nu sunt eu cel in masura sa dea sfaturi insa pot spune ceea ce observ.

        Ce va impiedica insa pe tine si cei ca tine sa cititi ma departe Sfanta Scriptura, Vietile Sfintilor, Patericul, scrierile Sfantului Ioan Gura de Aur, etc.? Nimic.

        Corect. Ce ne impiedica sa participam activ la viata bisericii? Nimic. Ce ne impiedica sa fim crestini in adevaratul sens al cuvantului? Nimic. Si totusi…

        In fine, fara a diminua cu nimic importanta muncii tale ba chiar tocmai de aia, poate e necesara o atentionare pentru cititorii blogului la inceput de postari: „citind cele de pe blog nu uitati de ceea ce conteaza cu adevarat – apropierea de Hristos. Tineti-va mintea in iad dar nu desnadajduiti.”.

        Apreciază

    • boddyca said, on ianuarie 23, 2010 at 6:38 am

      Mai trebuie razboiul sa inceapa. Si cu tehnica de azi, arme nucleare, bombe nucleare, biologice, in 6 luni moare juma de milion de populatzie si restul care or sa ramana, majoritatea, or sa vrea un imparat mondial.

      Din Israel cred eu ca o sa inceapa marea conflagratie mondiala. Si daca evreii ataca Iranul, adica lumea araba, nu cred ca o sa stea ei cu ditamai moscheea in centrul Ierusalimului. Pun tancurile pe ea si o sa o faca una cu pamantul.

      Ei deja au altarul pregatit, hainele preotesti, au tot ce le trebuie pentru templu. Doar zidurile le mai lipsesc. Si cum evreii abia asteapta sa vina mesia ala al lor, cica sa ii salveze, o sa construiasca templul ala imediat. Crezi ca o sa stea cum stau astia la noi ca sa ridice un bloc? Cativa ani ca sa-l construiasca, poate isi mai iau cativa ani o pauza de cafea, etc… Nu prea cred 😦

      Apreciază

      • boddyca said, on ianuarie 23, 2010 at 6:42 am

        Am uitat sa mentionez ca, dupa razboi, in loc sa se intoarca la Dumnezeu, lumea mai degraba o sa-si piarda si ultima farama de credinta… Cum gasim in Apocalipsa: cum se varsa o cupa a maniei lui Dumnezeu, oamenii in loc sa se pocaiasca, mai tare il hulesc…

        Apreciază

  14. crip71 said, on ianuarie 22, 2010 at 7:26 pm

    eu sunt convins ca antihristul va fi un tip cu charisma , impresionabil de la prima vedere , altfel cum va reusi sa supuna tot pamantul ? Nenea asta nu prea il are pe vino-ncoa ,… da cine stie , orice este posibil .

    Apreciază

    • Costi said, on ianuarie 22, 2010 at 7:53 pm

      O sa fie un fel de David Blaine sau de Chris Angel dar de vreo 100 de ori mai spectaculos.

      Apreciază

  15. Ostrov said, on ianuarie 22, 2010 at 8:42 pm

    este vorba de acesta?
    Francisc Horvath are 50 de ani si s-a nascut in Deva. Copilaria si-a petrecut-o la Cristur, pina la 15 ani. A urmat Liceul de arte plastice, lucrind mai apoi la Elba Timisoara, ca tehnician, apoi designer si profesor de desen in Vaslui. Despre Francisc Horvath, care dupa 1990 si-a schimbat numele in Maitreya (existind chiar in buletin), se poate spune ca la ora actuala este unul dintre cele mai controversate personaje. Unii il cred vindecator sadea, daruit cu puteri divine miraculoase. Cert este insa ca el este departe de a putea fi considerat un om obisnuit. Membrii sectei infiintate fara nici un cadru juridic il considera al doilea fiu al lui Dumnezeu, desi mai multi specialisti l-au caracterizat drept un om bolnav. Adeptii lui Francisc se imbraca in togi albe, cu briu verde si desagi rosii, si fac dese pelerinaje prin tara. Adeptii consuma “bauturi sfinte”, in realitate euforizante.
    A decedat in 05.06.2003.
    Are si site: maitreya.ro
    Cati Maitreya sunt in total, ca sa nu-i confundam?

    Apreciază

    • vio said, on ianuarie 22, 2010 at 10:23 pm

      Multi sunt si multi vor fi. Nu vei confunda si nici nu iti va pasa de hristosi mincinosi si invatatori iluminati de cine stie daca gandurile, viata ta vor fi indreptate catre Fiul Lui Dumnezeu, cel ce a platit cu propria-i viata ca sa ne scape de la moarte, Iisus Hristos al nostru Domn si mantuitor!

      Apreciază

  16. Ostrov said, on ianuarie 22, 2010 at 8:44 pm

    Pe antihrist i-l cheama Horvath? :))

    Apreciază

  17. pepikul said, on ianuarie 22, 2010 at 9:00 pm

    Eu dau lumii in jur de 20-30 de ani! Sunt multe semne care prevestesc ca sfarsitul nu e departe! Si eu cred ca unul dintre ultimele semne va fi construirea templului din ierusalim!

    Apreciază

  18. Ostrov said, on ianuarie 22, 2010 at 9:00 pm

    Since 1988 Maitreya has appeared miraculously throughout the world, mainly to orthodox religious groups, presenting in the simplest terms the great spiritual laws governing our lives. And, through steadily increasing signs and spiritual manifestations, now widely reported in the media, He has touched the hearts of millions, preparing them for His imminent appearance.

    Day of Declaration
    At the earliest possible moment, Maitreya will demonstrate His true identity. On the Day of Declaration, the international television networks will be linked together, and Maitreya will be invited to speak to the world.
    We will see His face on television, but each of us will hear His words telepathically in our own language as Maitreya simultaneously impresses the minds of all humanity. Even those who are not watching Him on television will have this experience.
    At the same time, hundreds of thoBlipnds of spontaneous healings will take place throughout the world. In this way we will know that this man is truly the World Teacher for all humanity.

    Apreciază

    • Claudiu Adrian said, on ianuarie 22, 2010 at 9:04 pm

      Nu-i de mirare ca ataca Ortodocsii in primul rand.
      Cu restul e oarecum … ‘pe felie’.

      Apreciază

    • ROrtodox said, on ianuarie 23, 2010 at 3:47 am

      ” mainly to orthodox religious groups ” .. ei ! asta e suspect !!

      Apreciază

      • vio said, on ianuarie 23, 2010 at 8:57 am

        Pai vine in special primele dati la cei ce il pot primii si accepta mai usor.

        Apreciază

      • Clifford said, on ianuarie 23, 2010 at 12:39 pm

        Ati tradus gresit: „mainly orthodox religious groups” nu se refera la Biserica Ortodoxa. Aici se face referire speciala la acele culte care si-au mentinut intacta credinta traditionala si care mai sunt numite „orthodox” datorita rigiditatii si lipsei lor de compromis (sau „fanatism” in vocabularul corectitudinii politice) in privinta normelor de credinta dupa care se ghideaza: aici, alaturi de Biserica crestin-ortodoxa pot intra si evreii-ultrareligiosi (denumiti si „ortodocsi”), si catolicii traditionali-conservatori, care nu se afla sub autoritatea papei de la Roma si nu recunosc Conciliul Vatican II si I – partial. Dar, cu siguranta, Ortodoxia este piatra de poticnire a antihristilor din toate veacurile iar tinta expresa a minunilor teribile facute de Antihrist va fi turma crestinilor ortodocsi fiindca ceilalti, prin starea lor de inselare, ii vor fi pregatit deja calea.

        Apreciază

  19. Ostrov said, on ianuarie 22, 2010 at 9:27 pm

    lista aparitiilor:
    http://share-international.org/maitreya/Ma_wwa.htm

    a fost la Bucuresti, Brasov si Vaslui

    Apreciază

    • Costi said, on ianuarie 22, 2010 at 10:05 pm

      De ce n-am auzit de el??

      Apreciază

      • Ostrov said, on ianuarie 23, 2010 at 1:41 pm

        eu am auzit atunci (1992)de la un coleg: Hai repede in Cismigiu, ca este un maestru care faca minuni!, dar nu mi-a placut edificarea si n-am mers. Primul lucru la care m-am gandit a fost: proorocii mincinosi.

        Apreciază

  20. john said, on ianuarie 22, 2010 at 9:54 pm

    Eu inteleg si punctul tau de vedere Saccsiv, dar si pe al lui Costi.

    Acum 2 ani, adica prin 2007 m-a palit din senin o dorinta sa aflu cam care e treaba cu evreii, cu Protocoalele Sionului si cu … Antihristul. Dorinta era asa de puternica incit de multe ori in loc sa-mi fac treburile mele (care tin de lucru’ pe calculator, foarte mult, din pacate) pierdeam ore intregi pe internet cautind si cautind, si asa din una in alta am inceput sa-mi raspund la intrebari. De tine am dat cam acum un an, un an si ceva. Nu cred ca a fost deloc intimplator interesul meu brusc si aproape pasionant pentru a afla lucruri de genul celor de aici. Cu duhovnicul meu nu discutam pe vremea aia lucrurile astea. Nu mi-a dat atunci prin cap asa ceva. Abia in ultimul an am descoperit ca si preotul la care ma spovedeam era la rindul lui pus la punct cu informatiile de genul asta.

    Asta mi se pare un semn foarte clar ca trebuie sa STIU, ca trebuie sa fiu si la nivel informational/intelectual pregatit. Eu nu sint un credincios care a atins acel nivel in care Dumnezeu ii descopera minunat ce se va intimpla,etc, sint foarte departe de asa ceva. Prin urmare, aveam nevoie de mijloace mai ….lumesti ca sa inteleg unele lucruri.

    Pe de alta parte, acum ca, de bine de rau, am inteles cam ce se petrece, intelg ca pentru a face fata la ce este si mai ales la ce va sa vina, trebuie sa fac ceea ce spune Costi. Si timpul este scurt, fie ca sint 2-3 ani fie 20 (mie si 20 si mi se pare foarte scurt pentru genul de evenimente pe care trebuie sa le intimpinam).

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 23, 2010 at 5:39 am

      john

      A te pregati pentru vremurile apocaliptice, inseamna tocmai a te ruga mai mult, a lasa cele lumesti, a mari faptele cele bune, a studia invatatura ortodoxa si nu in ultimul rand, a te pregati pentru propovaduire, marturisire si mucenicie.

      Apreciază

      • SNG said, on martie 10, 2010 at 7:17 pm

        Salut,

        Eu sunt Alex si am 19 ani!Dorinta mea de a afla cat mai multe despre sfarsitul lumii a aparut acum vreo 4 ani de zile(adica de prin clasa a 9a…povestea e mult mai ampla si nu are rost sa vb despre ea)!Voiam sa va spun cat de mult ma bucur ca am dat de blogul acesta(tin sa precizez ca stiu despre blogul lui sacsiv de aproape un an) deoarece aici am gasit foarte multe informatii care m-au ajutat sa imi fac o idee despre ceea ce se intampla in jurul meu si mai ales pentru faptul ca m-a facut sa merg mai des la biserica si sa ma rog pentru mantuirea mea!Ma bucur ca exista oameni care cauta sa se mantuiasca!Domnule sacsiv, va rog imi puteti da si mie o adresa de mail pentru a va pune cateva intrebari care ma framanta de mai multa vreme?
        Va multumesc!

        Apreciază

      • saccsiv said, on martie 10, 2010 at 7:20 pm

        saccsiv@yahoo.com

        Apreciază

  21. vlad said, on ianuarie 22, 2010 at 11:57 pm

    Articolul anului: „DESPRE EPOCA LUI ANTIHRIST SI REVENIREA PROROCULUI ILIE, CA „AL DOILEA INAINTEMERGATOR AL VENIRII LUI HRISTOS””.-http://www.razbointrucuvant.ro/2009/07/20/despre-epoca-lui-antihrist-si-revenirea-prorocului-ilie-ca-%E2%80%9Eal-doilea-inaintemergator-al-venirii-lui-hristos/

    Articolul este scris de fratii de la Razboi intru cuvant pe 20/07/2009. Vad ca si ei aveau informatii, pe atunci despre acest maitreya-in subsolul articolului,la nota 2 apare:”Intre cele peste un miliard de pagini care pot fi accesate azi pe internet, se afla şi cele ale urmatoarelor portaluri: http://www.maitreya-edu.com, http://www.partageintemational.com şi http://www.shareinternational.com. Mesajul principal al acestor site-uri este propovaduirea lui Maitreya In aceste pagini web, exponentul şi incununarea gandirii New Age, „Lord Maitreya”, ne este dezvaluit în toata „splendoarea” intunecata a puterilor sale, puteri si lucrari ce urmeaza sa ni se „reveleze” în viitorul apropiat, cand el va veni pe pamant. Pentru orice om de bun simt, lucrurile afirmate in site-urile mentionate mai sus ridica serioase semne de întrebare. Ni se spune, la un moment dat, ca in „Ziua Declaratiei”, toate televiziunile din lume se vor interconecta pentru a transmite mesajul acestuia. Cei care nu vor privi la televizor ii vor primi mesajul mental, telepatic (adica fie prin nalucire, fie prin insuflare draceasca). Cine este Maitreya sau mai bine zis cine se va arata el a fi în exterior, se va vedea atunci cand se va arata intregii lumi si isi va spune „World Teacher” – „invatatorul Lumii” (denumire cf. site-urilor mentionate). Cine va fi el inauntru, se va pricepe de catre cei care vor sa priceapa si sa ia aminte. Cei care vor sa priceapa vor cere; cine va cere va primi; cine va primi va intelege intru darul lui Dumnezeu, Adevaratul Dumnezeu – Cel Care ne-a grait: „Unul este invatatorul vostru: Hristos, iar voi toti sunteti frati” (Matei 23, 8 ) si „Cerul si pamantul vor trece, dar cuvintele Mele nu vor trece” (Matei 24, 35; Marcu 13, 31; Luca 21, 33).
    Merita citit tot articolul. Doamne ajuta!

    Apreciază

  22. Witness said, on ianuarie 23, 2010 at 1:18 am

    Nu stiu fratilor ce credeti voi, dar eu cind ma uit pe fereastra noaptea, daca cerul este senin (ceea ce se intimpla foarte rar, 95 % din timp fiind acoperit de chemtrail-uri) vad exact steaua descrisa in filmul lui Creme. Am filmat-o, am pozat-o, am examinat-o cu binoclul si cu luneta si va garantez ca nu este un corp ceresc obisnuit ci mai degraba o aparitie draceasca. Isi schimba culorile si forma, este foarte jos si mult prea mare ca sa fie o stea. Dupa cite am studiat in ultimii 6 ani, incep sa cred din ce in ce mai mult ca maytreia este, din pacate, antihristul profetit. Toate converg catre aparitia lui iminenta: raspindirea tehnologiei digitale pe tot globul, popularizarea si acceptarea rfid de catre cei mai multi oameni, noua ordine mondiala care va fi impusa cel mai probabil in 2012 sub pretextul unor catastrofe naturale (dar provocate cu HARP), guvernul global, iminenta razboiului cu Iranul, Libanul si Sudanul si distrugerea natiunilor musulmane, transformarea Chinei in superputere mondiala, realizarea de facto a UE, otravirea oceanelor si moartea din ce in ce mai evidenta a creaturilor din ele, caderea pietelor, otravirea pamintului si a culturilor, vrajitoria, ratacirea ierarhilor, imputinarea credintei, imbogatirea bisericilor si a manastirilor, inmultirea compromisurilor crestinilor, preocuparile lumesti ale monahilor, indracirea mirenilor, etc. etc. Nu lipseste nimic din tablou. Virsta antihristului este irelevanta iar templul din Ierusalim, daca cititi cu atentie profetiile, il va construi chiar el. Pentru ca nu va imparati imediat ce se arata lumii, ci dupa trei ani si jumatate.
    Si nu se va afirma ca politician sau leader social ci ca invatator, ca educator al lumii, ca facator de pace si unificator. Mai vorbim peste vreo sase luni, cind va va fi mai clar.

    Apreciază

    • ROrtodox said, on ianuarie 23, 2010 at 3:58 am

      daca e asa pot sa spun si eu ca de anu` trecut se vede deasupra Bucurestiului .. si nu numai de fapt o stea noua .. extrem de luminoasa care cateodata in mod suspect se vede singura pe cer dimineata vara langa Luna .. am si poza si eu .. e imensa. da` e vreun satelit facut de ei probabil .. holograma .. cine stie …

      Apreciază

    • Chilly said, on ianuarie 23, 2010 at 9:29 am

      unde anume se afla steaua?

      Apreciază

    • NihilSineDeo said, on ianuarie 23, 2010 at 9:33 am

      Benjamin Creme afirma foarte clar ca „steaua lui Maitreya” este o nava spatiala imensa. Aceasta ar apartine fratilor nostri din spatiu.

      Q. (question) On 4 December 2009, I was walking to the bus stop after work at 7pm in Surrey, BC, Canada, when I saw in the eastern sky what I think was the ‘star’. The following night I saw the same ‘star’ and also one in the southern sky. On 25 and 28 December I saw the same ‘star’ after work and I believe I may have seen the same ‘stars’ in White Rock, BC, where I live. They are the largest and brightest stars in the sky but sometimes it feels like they are trying to get my attention and want me to notice them. They have appeared to move when I ask them to confirm they are the ‘stars’. Are these the ‘stars’ of our Space Brothers?

      When I see them, what am I or any one supposed to do? Do we receive blessings? Are we allowed to ask questions, or just be grateful for the experience? (J. C., White Rock, BC, Canada.)

      A. (answer – Benjamin Creme) These sightings are indeed of Maitreya’s ‘star’ which of course is a huge spacecraft. You are correct in thinking that they are drawing your attention and answer your requests to move. You don’t have to ‘do’ anything but tell as many people as possible about the ‘star’. It is the Herald of Maitreya pointing to His appearance on US television (but not called Maitreya).

      Aceeasi nava ar fi produs si spiralele din Norvegia, si cercurile din lanuri.
      Iata si conexiunea cu „fratii nostrii extraterestrii”, care cica sunt, ca si oamenii, spirite, suflete, ce se reincarneaza repetat, doar ca ei s-au reincarnat pe o alta planeta, sora cu Pamantul. De altfel si Maitreya si gasca lui din Ierarhia Spirituala afirma ca sunt tot suflete reincarnate repetat, ajunse insa la un nivel superior. Iar Maitreya este atat de avansat, incat a ajuns desavarsit, adica „Dumnezeu”.
      http://www.share-international.org/magazine/old_issues/2010/2010-01.htm
      Avem deci facuta conexiunea si cu fenomenul OZN. Intr-o zi fratii nostri mai evoluati vor ateriza si ne vor spune, intr-un glas cu Maitreya, aflat deja printre noi, cine suntem si care este calea pe care trebuie sa o urmam.
      Totul devine din ce in ce mai clar. Cel putin, pentru mine…

      Apreciază

  23. Claudiu Adrian said, on ianuarie 23, 2010 at 3:13 am

    Pentru cei ce mai spera la zeci de ani pana la vremurile grele:
    http://www.razbointrucuvant.ro/2010/01/22/mi-e-frica-parinte-tare-n-as-vrea-sa-ajung-vremurile-acelea-ce-sa-fac-raspunsurile-si-viziunile-neinselatoare-descoperite-sfantului-lavrentie-din-cernigov/

    Pregatiti-va sufleteste. Una este cand te astepti si alta este cand esti luat prin surprindere. Pentru cei care se intreaba ce vor face si cum se vor sustrage impacand si capra si varza … pot spune doar atat: Vai de cei ce au stiut si tot au cazut. Vai de cei ce se vor face frate cu dracu’ ca sa treaca puntea.

    Noi nu avem scuze! Asta este gandul care ma imbarbateaza. Nu pot spune: nu stiam. Stiu si … desi ma tem de vremurile de pe urma (sper sincer sa le prind si sa ma mantuiesc prin incercarile de atunci … ca altfel … vai de mine) … ma tem mult mai tare de Judecata.

    Suferinta cat poate dura? Un an, doi, trei, cinci, zece … chinurile iadului sunt eterne iar eternitatea e o perioada foarte lunga de timp.

    De asemenea sunt absolut convins ca nu vom infrunta greul singuri. Dumnezeu va fi alaturi de noi si, cand Dumnezeu e alaturi de tine, cat de greu poate fi?

    Apreciază

  24. Ana said, on ianuarie 23, 2010 at 5:42 am

    Acum aflu ca Antihristul poate fi si român si ca s-a nascut la Deva…Scuzati-ma, dar nu-mi pot stapani un zambet.Eu cred ca intr-adevar au sosit vremurile si ca toate semnele indica intr-adevar asta.F.buna si adevarata enumerarea lui Whitness. Trebuie sa fii orb sa nu vezi cat de rai s-au facut oamenii. Priviti mai bine in jurul vostru. Numai ce vad in mijloacele de transport in comun, imi e de ajuns. Cat despre steaua lui prevestitoare care se vede pe cerul Romaniei-vorbiti de un lucru atat de important si nu postati si un film, sa vedem si noi holograma,cei care nu suntem pasionati de astronomie, si nu privim cu atentie cerul.Daca e asa, inseamna ca ce se spune in proiectul Blue Beam incepe sa se realizeze deja.Atasati filmul pe emailul lui saccsiv, sa il posteze pe site sa-l vedem si noi.

    Apreciază

  25. Ama said, on ianuarie 23, 2010 at 5:44 am

    Acum aflu ca Antihristul poate fi si român si ca s-a nascut la Deva…Scuzati-ma, dar nu-mi pot stapani un zambet.Eu cred ca intr-adevar au sosit vremurile si ca toate semnele indica intr-adevar asta.F.buna si adevarata enumerarea lui Whitness. Trebuie sa fii orb sa nu vezi cat de rai s-au facut oamenii. Priviti mai bine in jurul vostru. Numai ce vad in mijloacele de transport in comun, imi e de ajuns. Cat despre steaua lui prevestitoare care se vede pe cerul Romaniei-vorbiti de un lucru atat de important si nu postati si un film, sa vedem si noi holograma,cei care nu suntem pasionati de astronomie, si nu privim cu atentie cerul.Daca e asa, inseamna ca ce se spune in proiectul Blue Beam incepe sa se realizeze deja.Atasati filmul pe emailul lui saccsiv, sa il posteze pe site sa-l vedem si noi.

    Apreciază

  26. Clifford said, on ianuarie 23, 2010 at 7:17 am

    Asa, deci… in 2-3 ani e gata! Cum ramane cu faptul ca Mantuitorul nu va veni a doua oara „pana nu se va propovadui aceasta Evanghelie la toata faptura”? Stiti, desigur, ca in afara de Ortodoxie restul lumii citeste (daca i se permite :D) o Biblie eretica

    Apreciază

    • vio said, on ianuarie 23, 2010 at 9:02 am

      Pai sincer, daca ar fi dupa ortodoxie ar mai dura inca vreo 2000 de ani la cata misiune faceti voi si in ce fel propovaduiti voi Cuvantul farseilor! (nu ma refer la toti, doar la unii, destul de multi din pacate)

      Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 23, 2010 at 9:12 am

        vio

        iar incepi cu propaganda protestanta?

        Apreciază

    • vio said, on ianuarie 23, 2010 at 9:47 am

      Pai cand vad comentarii ca ale stimabilului chiar nu ma pot abtine.

      Apreciază

      • Clifford said, on ianuarie 23, 2010 at 12:22 pm

        Corpusul de credinta al Bisericii intemeiate de Hristos inseamna: Sfanta Scriptura si Sfanta Traditie. Voi, ereticii (protestanti & catolici – dar cei din urma nu se afla in aceeasi intunecare ca avortonii Reformei), prin inovatiile voastre si ale teologilor franci de la curtea lui Charlemagne ati cazut din comuniunea si deplinatatea harului. Ergo: nu aveti Botez valid, nu aveti Sfanta Euharistie valida, nu aveti preotie sacramentala samd. Pot fi numiti „crestini” cei carora voi „le propovaduiti Cuvantul”? Care „Cuvant” propovaduiti voi? Cel care nu invata despre Sfintele Taine? Cel care spune ca Maica Domnului a fost o femeie obisnuita si ca a mai avut si alti copiii? Voi care ati modificat pana si Sfanta Scriptura? Voi care ii necinstiti pe Sfinti si ne acuzati pe noi – crestinii ortodocsi, ca suntem pagani (dar in schimb iubiti la nebunie evreii si-i considerati inca neam sfant).

        Apreciază

      • nea Anderthal said, on ianuarie 23, 2010 at 9:12 pm

        ..stai la secta ta ratacitule!..voi,sectarii, sunteti uneletele satanei pe Pamant 1..ptiu, inapoia mea satano !

        Apreciază

      • vio said, on ianuarie 23, 2010 at 10:45 pm

        @neanderthal si @Clifford, ma faceti sa rad! Debordati de inteligenta….aveti grija sa nu va iasa pe urechi! :))

        Noi ii cinstim pe sfinti dar nu simtim sa ne inchinam lor. La fel si cu Fecioara Maria, nu stiu altii dar eu o cinstesc, asta nu inseamna ca ma inchin ei. La fel si cu Sfanta Traditie, am citit anumite carti ortodoxe cu invataturi de luat in seama dar tot biblia ramane de capatai. Si acolo in biblia ortodoxa, si in cea protestanta (inca nu am citit in totalitate biblia ortodoxa ca sa vad diferentele semnificative dintre ea si biblia mea de acasa) este scris ca este doar un Mijlocitor intre noi si Tatal, Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, Cel ce a venit si a purtat pacatul nostru pe cruce la Golgota, care a murit si a fost inviat de catre Dumnezeu la trei zile dupa Scripturi, Acela pe care il asteptam sa se intoarca in glorie. Amin

        Apreciază

      • Clifford said, on ianuarie 24, 2010 at 11:00 am

        Vio, tu spui „noi ii cinstim pe sfinti dar nu simtim sa ne inchinam lor”: daca spui ca ii cinstiti pe sfinti de ce atunci nu faceti ceea ce au propovaduit si invatat ei? Adica tot ceea ce ei au scris a fost asa o abureala, o influenta a filozofiei, nu? Despre care sfinti vorbesti tu? De aia de dupa Reforma? Aveti macar o Taina, macar o singura Sfanta Taina asa cum a fost ea predata apostolic de Sfintii Sinoadelor ecumenice? Tu crezi ca Dumnezeu da harul mantuitor la cei care sunt in afara Bisericii? Cum poti tu crede ca te mantuiesti daca tu nu ai parte de Taina Euharistiei, de Trupul si Sangele lui Hristos? Cum poti tu crede ca faci parte din Biserica lui Hristos daca nu ii cinstesti pe Sfintii care L-au marturisit pe Hristos si cum poti spune ca ii cinstesti pe Sfinti daca nu faci ceea ce ei au invatat si lasat in scris? Spui ca iti e de ajuns doar Biblia dar stii f bine ca pana si in Biserica primara existau scoli catehetice care ii instruiau pe crestini cum sa citeasca Biblia. Ce nu vrei sa stii e ca aceste scoli erau conduse de aceiasi Sfinti despre care tu spui ca ii cinstesti but again, ce faci tu, dragul meu gnostic, se cheama batjocorire si nu cinstire. Pentru voi Biblia este o gnoza si nu un adevar viu trait in comuniunea de iubire a Sfintilor. Tu o cinstesti pe Maica Domnului asa cum o „cinstea” si Nestorie…

        Apreciază

  27. NihilSineDeo said, on ianuarie 23, 2010 at 8:17 am

    The New World prayer http://www.einterface.net/gamini/religion.html

    The new world prayer was given by Maitreya in July 1988 is really an affirmation with an invocative effect, and will be a powerful tool in the recognition by us that man and God are one, that there is no separation. By affirming that I am the creator of the universe I can come into consciousness (eventually) that I am God, the true reality.

    (Rugaciunea noii lumi ce a fost data de catre Maitrya in iulie 1988 este de fapt o afirmatie cu efect invocativ si va fi o puternica unealta in recunoasterea de catre noi toti a faptului ca omul si Dumnezeu sunt una, fara a exista vreo separatie. Prin afirmatia ca „Eu sunt creatorul Universului” pot ajunge in constiinta mea sa cred ca eu sunt Dumnezeu, aceasta fiind de fapt adevarata realitate.)

    „I am the creator of the universe.

    I am the father and mother of the universe.

    Everything came from me.

    Everything shall return to me.

    Mind, spirit and body are my temples

    For the Self to realize in them

    My supreme Being and Becoming”

    Aceasta este rugaciunea pe care „Lord Maitreya” ii invata pe oameni sa o spuna. Este o rugacine care face ca atributiile Dumnezeirii sa fie asumate de fiecare dintre noi. Dupa cum Lucifer a vrut sa se inalte la nivelul lui Dumnezeu, incearca sa ii atraga pe toti oamenii in asumarea aceleiasi rataciri.

    Devine foarte clar acum pasajul din Apocalipsa referitor la ultimul apel al lui Dumnezeu catre oameni, inainte de venirea Domnului :
    „Si am vazut apoi alt inger, care zbura prin mijlocul cerului, avand sa binevesteasca Evanghelia vesnica celor ce locuiesc pe pamant si la tot neamul si semintia si limba si poporul,
    Zicand cu glas puternic: Temeti-va de Dumnezeu si dati Lui slava, ca a venit ceasul judecatii Lui, si va inchinati Celui ce a facut cerul si pamantul si marea si izvoarele apelor.”
    Iata de ce este necesar apelul, pentru ca creaturile cazute se vor inalta pana intr-atat incat se vor considera dumnezei si nu vor mai avea teama de Adevaratul Dumnezeu.

    Dar sa nu credeti ca va exista o totala egalitate. Nu, intre atatea miliarde de dumnezei, unii vor fi mai „iluminati” mai „evoluati”, adica unii vor fi mai dumnezei decat altii, in varful piramidei fiind evident Maitreya. Care nu se va sfii sa pretinda inchinarea de la ceilalti… Vor fi ca o banda de talhari, care nu se supun niciunei legi, mandri ca sunt liberi si pot face ce vor. Insa libertatea asta e doar o iluzie, pentru ca chiar si talharii trebuie sa se supuna regulilor stabilite de talharul-sef.

    Apreciază

  28. kosk said, on ianuarie 23, 2010 at 8:59 am

    offtopic
    „faimoasa” verichip company s-a transformat in asta
    http://www.positiveidcorp.com/

    Apreciază

  29. Mihaela C said, on ianuarie 23, 2010 at 10:45 am

    @ Antonescu,
    Uite ce mesaj transmite maitreya prin channeling (!?): http://www.cristal-life.ro/news.php?cod=108. Daca nu te lamuresti cu atat, rasfoieste celelalte mesaje si iti va fi clar despre ce este vorba. Sper sa nu te smintesti. Doamne ajuta!

    Apreciază

    • nea Anderthal said, on ianuarie 23, 2010 at 9:14 pm

      ..coolll..si cit costa pe minut?..au ceva planuri ptr. long-distance?…

      Apreciază

  30. ana said, on ianuarie 23, 2010 at 1:25 pm

    Fratilor, lasati polemicile, ne mai trimiteti si noua odata sa vedem filmul facut de voi stelei -holograma antihristice sau daca nu se poate atasa aici ,poate imi indicati si mie linkul despre steaua ciudat de mare care se vede si pe teritoriul Romaniei si care isi schimba culorile? Ma aude cineva si pe mine?

    Apreciază

  31. Alexandra said, on ianuarie 23, 2010 at 2:08 pm

    MAi fratilor,

    Nu va ma pierdeti timpul informandu-va despre antihrist, Maitreya si vremurile antihristului.

    Vremurile care le traim acum sunt FOARTE rele indeajuns ca sa ne faca sa alergam cu disperare la Maica Domnului, Sfinti si la Dumnezeu Insusi. Pe ei trebuie sa-i cautam, despre ei trebuie sa citim, ca sa ne imbunatatim, nu despre antihrist; Ce ne pasa noua de el?
    Noi asteptam Venirea cea de a doua, Judecata particulara si cea finala, nu pe Maitreya, nu pe antihrist si nici macar semnele sfarsitului nu le asteptam.

    Asa ca incheiati discutia asta, incetati sa va mai interesati de personajul asta si mai cititi ceva sfintitor care sa va bucure sufletele.

    Iertare domniilor voastre ca v-am luat un pic la rost…dar o fac cu iubire….fratilor, vom da socoteala pentru fiecare clipa pierduta care nu a fost spre mantuire.

    Apreciază

    • NihilSineDeo said, on ianuarie 25, 2010 at 11:14 am

      In primul rand chiar Hristos ne spune sa urmarim semnele vremurilor.
      In al doilea rand, stiind din timp care este minciuna pe care Antihristul o va infatisa lumii, eu cred ca sunt sanse mult, mult mai mici, de a fi inselat.
      „Caci se vor ridica hristosi mincinosi si prooroci mincinosi si vor da semne mari si chiar minuni, ca sa amageasca, de va fi cu putinta, si pe cei alesi”
      Sa-mi fie si mie cu iertare, dar gresesti cand consideri ca astfel de discutii sunt timp pierdut.
      Cred ca cei ce se afla pe acest blog ( si pe altele similare) nu din intamplare au ajuns aici…

      Apreciază

  32. douaceaie said, on ianuarie 23, 2010 at 2:45 pm

    Cu un click puteti ajuta oamenii di Haiti: http://douaceaie.wordpress.com/hope-for-haiti-now-carity-concert/

    Apreciază

  33. A4M said, on ianuarie 23, 2010 at 3:20 pm

    saccsiv, te admir f mult. Am aflat despre tine cand am citit cartea Evadarea si de atunci urmaresc zilnic ultimele noutati ortodoxe, sau comentariile pe care le faci…esti de mare folos tuturor cititorilor acestui blog….ma mir cum poti sa scrii atata si sa fi la zi cu tot ce-i nou si conteaza…iti faci foarte bine treaba…Dumnezeu sa te ajute in continuare!!! Doamne ajuta!

    Apreciază

  34. Witness said, on ianuarie 23, 2010 at 5:56 pm

    Pentru Ana: Am sa incerc sa upload-ez filmul cu steaua (cel filmat de mine) pe Youtube si am sa va trimit link-ul. Nu stiu cit timp o sa imi ia pentru ca n-am mai facut niciodata asta. Insa trebuie sa stii ca eu nu locuiesc in Romania, ci in Canada, asa ca nu stiu daca steaua se vede si de la Bucuresti. Pentru cei care au intrebat, steaua aici unde sint eu, se vede noaptea dupa ora 12:00, in partea de rasarit, foarte jos pe cer. Chiar cu ochiul liber se vede ca sclipeste in diferite culori, de fapt asa mi-a si atras atentia. Am sa revin cind reusesc sa pun filmul pe youtube. Pina atunci, ceva similar gasiti aici:

    si aici:

    http://www.youtube.com/watch?v=TPmeXLQUfbg (numai ca eu o vad mult mai luminoasa)

    Apreciază

  35. Alexa said, on ianuarie 31, 2010 at 7:42 pm

    el este antihrist,MAitreya,da.

    Apreciază

  36. DeSeKapa said, on iunie 1, 2010 at 7:11 pm

    Urmaream comentariile si nu am putut sa nu observ o anumita greseala.
    Aviz celor care cred sau au impresia ca acest mosneag este MAitreya.
    Recomand sa fie citit si textul din jurul filmuletului, acest ‘pensionar’ nu este decat unul din ‘bossi’ New Age. Acordati macar minimul de atentie.
    Am pus un documentar destul de interesant in care apare binenteles si acest om „deosebit”.

    http://www.trilulilu.ro/truecrestin/c0fdaa3db894f3

    PS: Fac apel la admin-ul blogului, @saccsiv, daca-i bunavoieste inima sa urce intr-un articol si acest documentar cu o vechime de 16..17 ani pentru a vedea fiecare opinia unora cu mult inainte ca noi sa mirosim i aceste lucruri !

    Apreciază

  37. aurel said, on septembrie 7, 2011 at 11:16 am

    1. PARINTELUI EFREM FILOTHEITUL din Arizona. Acest frate zice la un moment dat: „Cu toate că vremurile noastre sunt pline de păcate nu suntem încă în ultimile zile ale istoriei deoarece nu avem semne sigure că antihrist s-ar fi născut.”
    2. „Nu, în nici un caz! Aceasta nu este pecetea fiarei. Pecetea va fi impusă după cel de al treilea război mondial! Preoţii greşesc dacă îndepărtează credincioşii de la sfântul potir pentru folosirea acestei tehnologii!”

    Comentarii la 1: Gresit. Sunt atat de multe semne. Este plin internetul de ele, doar sa le cauti.
    Comentarii la 2: Vad multa incredere de sine la acest parinte, Se amageste si amageste si pe altii. Practic nu face altceva decat ceea ce face si unii arhiepiscopi de la noi: Nu e nimic daca primiti (cipurile), sistemul va vrea doar binele…

    Apreciază

  38. aurel said, on septembrie 7, 2011 at 1:40 pm

    De multe ori vedem pe site-uri pagini de genul:http://mihaelapalade.blogspot.com/2008/10/mesaj-de-la-lord-maitreya.html care il promoveaza pe Maitreya.
    Am incercat sa trimit un semnal de alarma, dar functia de comentariu este la atitudinea editorului blogului.

    Vai de cei ce vor lua pe lup drept pastor. Nu va amagiti.
    Vedeti sa nu va inselati (spune Hristos) caci in zilele acelea vor veni multi hristosi mincinosi spunand: Iata el este aici…
    Sa nu va numiti invatatori pe pamant. Caci invatatorul vostru, Unul este: Hristos.
    Si ce legatura poate fi intre lumina si intuneric, intre Dumnezeu si veliar?
    Constiinta globala spui tu? Dar cu care ajutor?
    Cu ajutorul microcipurilor RFID, 666 care ii vor face pe toti oamenii care le vor primi clovni.
    Marionete globalizate, fara vointa proprie si lepadati de Adevaratul Dumnezeu, la care NICICAND nu vor mai putea accede
    pentru ca s-au unit cu Satana si au drept invatator al lor pe ANTIHRIST !

    Ce va fi va fi. Asemenea lui Hristos care a rostit in ultimele clipe inainte de a fi prins de iudei.
    Fiul omului va merge precum este scris despre el. DAR VAI DE CEI PRIN CARE VA VENI ACESTEA.

    Cel ce ridica sabia, va muri ucis de sabie. De luptat va trebui sa luptam. Impotriva fortelor intunericului acestui veac.
    Dar nu cu sabia in mana. Ci cu CUVANTUL LUI DUMNEZEU care este ADEVARUL.

    Impotriva noastra se pregateste un nou Reich, NWO (New World Order) ni se pregatesc Mega inchisori care la ora actuala sunt goi golute, si milioane de sicrie,
    avem o cometa care ameninta asupra noastra,care in mod deliberat i-a fost modificata traiectoria(aiurea fiinte de o inteligenta superioara…)
    ,cat de curand vom avea o eclipsa despre care nu am mai intalnit niciodata (provocata nu de luna noastra ci de Elenin) aliniere de planete in momentul eclipsei
    (mercur soare elenin, pamant luna) care vor genera mari cutremure(26 septembrie anul curent),
    pe deasupra se preconizeaza ca vom fi in tirul meteoritic care a fost captata in campul magnetic al acestei planete cand a trecut prin centura de asteroizi,(sa dea Bunul Dumnezeu sa nu fie!)
    vizibil vedem pregatirea terenului pt venirea lui Antihrist care se numeste pe sine cu fatarnicie: Invatatorul Lumii. (iar unii inca incearca sa spuna ca nu avem semne??)
    Aduceti-va aminte de cuvantul Mantuitorului: Iar voi cand veti vedea toate acestea sa stiti ca sfarsitul este aproape!

    Apreciază

  39. aurel said, on septembrie 7, 2011 at 6:29 pm

    Apreciază

  40. aurel said, on septembrie 7, 2011 at 6:50 pm

    Apreciază

  41. klara said, on aprilie 18, 2012 at 8:41 am

    iata ca a trecut si 2011 si… nimic. avansul spre antihrist se face cu pasi marunti. al treilea razboi mondial va fi cu siguranta. cand, exact? nu stim, dar foarte curand, as zice ca sigur in timpul vietii noastre. vor muri cei mai multi oameni pentru ca mai putini sunt mai usor de controlat.

    Apreciază

  42. […] stalpi ai new age, precum  Madame Blavatsky, Alice Bailey, Aleister Crowley, Karl Maria Wiligut, Benjamin Crème au recunoscut cum ca au primit „invataturi” de la „sefi secreti” veniti taman din acea […]

    Apreciază

  43. […] VIDEO: Cica MAITREYA a mai facut un pas, dand primul sau interviu la o televiziune americana. SI CE … […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.