Cateva observatii legate de chestiunea BASESCU – FLACARA VIOLETA, GEOANA – ATAC ENERGETIC si paraanormalul ALIODOR MANOLEA
Sa ne amintim. Un politician PSD acuza:
Viorel Hrebenciuc si ocultismul din politica romaneasca
Apoi o seama de propovaduitori new age confirma:
Generalul Emil Străinu considera si el ca Basescu a castigat alegerile prin folosirea dracismelor
La scurt timp:
Mihaela Geoana, convinsa ca sotul ei a fost „atacat energetic”
Apoi presa straina rade:
Acuzatiile „bizare” ale familiei Geoana privind energia negativa au facut inconjurul Americii
Apar insa si alte acuzatii. Iata ce putem citi in articolul Victor Gaetan si Ciprian Nastasiu: Metodele paranormale sint o pista pentru investigarea lui Basescu. In ziua retragerii lui Stolojan din cursa prezidentiala, la sediul PD era un parapsiholog rus care poate scadea pulsul unei persoane de la distanta:
Victor Gaetan si fostul procuror Ciprian Nastasiu au lansat luni, pe linga multele acuze la adresa lui Traian Basescu, si o pista noua pentru a explica actiunile presedintelui. Ei au declarat ca un parapsiholog rus, presupus cunoscut al lui Basescu, capabil sa ridice si sa coboare pulsul unei persoane de la distanta, se afla la acel moment la sediul PD.
Iata citeva declaratii facute in conferinta de presa desfasurata luni de Victor Gaetan si fostul procuror Nastasiu, declaratii legate de presupusele metode paranormale folosite de Basescu:
Victor Gaetan:
„Metodele paranormale, inca o pista de investigare… Relatia lui Albert Ignatenko, general sovietic, cu marinarul Basescu la Anvers, si continuarea relatiei pina in octombrie 2004, cind Ignatenko a petrecut mai multe saptamani la sediul PD, in Modorgan, inclusiv in ziua caderii formidabile a lui Teodor Stolojan. Ignatenko este cunoscut ca o mare autoritate, cu puteri deosebite de a ridica si scadea pulsul unei persoane de la mare distanta. Puteti face investigatia foarte usor, folosind Google”.
Ciprian Nastasiu:
Si fostul procuror Ciprian Nastasiu vorbeste despre influenta parapsihologului Ignatenko asupra lui Basescu. El explica astfel metodele de actiune ale lui Traian Basescu: „Cred ca raspunsul se poate afla in modul special de gandire al presedintelui si in strategia «triple X» pe care am vazut ca o foloseste. Ca in demonstratiile paranormale […] Cred ca presedintele se astepta sa actionez in mod agresiv si sa ma prezint fara probe, si daca as fi facut o greseala, eu urma sa fiu partea vinovata. Eram deja compromis in fata opiniei publice. Si in spatele acestei diversiuni, pe seama mea, scandalul lansat de fuga lui Omar Hayssam ar fi fost uitat. Numesc acest lucru inchiderea cercului. Aceasta tehnica este bazata pe un program de instruire al unui renumit psiholog ucrainean, Albert Ignatenko. Relatia dintre Basescu si Ignatenko dateaza inca din momentul Anvers„, a scris Nastasiu in carte, citat de Jurnalul National.
La scurt timp, aflam de existenta unui paraanormal in cercul lui Basescu, ALIODOR MANOLEA. Vedeti:
Care cica a lucrat, în trecut, şi pentru Mircea Geoană.
Dar cum:
Probabil ca se invartise in zona lui Geoana pentru a spiona sau asa ceva.
S-a declasat in tot acest timp un intreg tam-tam si cateva zile posturile tv de stiri cam doar de subiectul acesta s-au ocupat. Cine le-a urmarit cat de cat, a putut observa ca se formasera doua tabere: cei ce negau posibilitatea chiar si teoretica a oricarei forte ce depaseste puterea de intelegere a unui ateu si cei ce considera ca exista forte „paranormale” dar le explicau strict din punct de vedere new age.
La ANTENA 3 gasiti insa o inregistrare video a unei emisiuni „SINTEZA ZILEI” in care analistul Radu Tudor il contrazice pe generalul Emil Străinu, sustinand ca exista calugari batrani, dintre cei trecuti prin puscariile comuniste, asupra carora atacurile energetice n-au nici un efect. Bravo lui. Desigur, aceasta afirmatie nu i-a picat deloc bine generalului si cum a reactionat acesta puteti vedea la sfarsitul inregistrarii.
Interesant este si faptul ca nu doar ateii luau in deradere posibilitatea fenomenelor paranormale, ci si masoni precum Prigoana, care nu s-a limitat doar la a nega folosirea de catre grupul Basescu a unor asemenea tehnici, ci a luat in deradere intregul fenomen. Ceea ce arata nesinceritea lui, tinand cont ca masonii inca de la initierea in primele grade afla de existenta a tot soiul de energii …
Tot la o emisiune „SINTEZA ZILEI”, cea din 19.01., rolul de avocat al existentei paranormalului l-a jucat Oreste, care n-a ratat evident ocazia sa mai arunce cateva rataciri, ca de exemplu cea conform careia grupul lui Aleister Crowley au fost cei buni ce se luptau paranormal cu raii de la Thule (ai nazistilor). A omis insa sa ne mai spuna ca si unii si ceilalti au avut-o ca baza de invatatura pe Madame Blavatsky. Cititi va rog mai multe la:
Aleister Crowley si REVOLUTIA SATANISTA (rock, sexualitate, droguri) – video si completari necesare
NAZISMUL (partea 1): religia nazismului, asemanari contemporane alarmante
Este insa firesc ca nu spune nimic despre sinistra femeie si nici despre despre declaratiile ei si ale invataceilor ei in care cu totii spun cat se poate de clar ca pe lucifer il considerau un inger de lumina:
ORESTE si PAVEL CORUT: elogiu masoneriei, new age si Noii Ordini Mondiale
Intre timp, sa vedem ce mai spune presa straina. Citez din articolul România devine iar ţara lui Dracula şi a practicilor oculte, în presa străină, din cauza flăcării violet:
Rolul parapsihologului în alegerile din România aminteşte de ritualurile vechi ale Balcanilor, scrie presa internaţională: “Dacă astfel de superstiţii se mai găsesc doar în zonele rurale îndepărtate, credinţa în paranormal, ajutată de practici mai puţin obişnuite, s-a menţinut până acum”.
„Zap! Electoratul român, victimă a ocultismului?”, se întreabă Washington Post, New York Times si Forbes, citând un articol Associated Press, scris de Alison Mutler (corespondenta agenţiei în România) şi George Jahn.
„Un candidat român la preşedenţie a fost dat la o parte de un parapsiholog din umbră, angajat de rivalul său?”, continuă cu interogaţiile ziarele străine.
„O astfel de acuzaţie ar putea părea exagerată în alte ţări din UE, dar în România, ţara lui Dracula şi a altor tradiţii oculte, afirmaţia lui Mircea Geoană potrivit căreia o forţă negativă a dus la pierderea alegerilor, a constituit o adevărată dezbatere naţională”, mai arată articolul, care face o scurtă istorie a alegerilor din 6 decembrie şi a scandalurilor care le-au urmat.
„La început, românii şi-au bătut joc de fostul ministru de Externe, pentru că nu a ştiut să piardă. Dar acum, după ce mai multe ziare au publicat fotografii cu parapsihologul Aliodor Manolea în umbra lui Traian Băsescu, aceştia au început să îşi pună întrebări”, potrivit Associated Press.
Ziarele străine fac pe larg portretul parapsihologului, enumerându-i specializările, potrivit Asociaţiei Române de Psihologie Transpersonală: controlul minţii, clarviziunea şi transa hipnotică.
Acestea au menţionat, de asemenea, că Traian Băsescu nu a avut nicio reacţie oficială vizavi de acest subiect. AP notează că parapsihologul a apărut şi lângă Mircea Geoană şi că nici acesta nu a comentat alăturarea.
Rolul lui Manolea în alegerile din România amintesc de ritualurile vechi ale Balcanilor, mai scrie Washington Post: „Dacă astfel de superstiţii se mai găsesc doar în zonele rurale îndepărtate, credinţa în paranormal, ajutată de practici mai puţin obişnuite, s-a menţinut până acum”.
De altfel, psihologul Aurora Liiceanu, citată în articol, întăreşte această idee: locul e fertil superstiţiilor, chiar dacă pare a adopta cinismul, pentru a ţine pasul cu restul Europei. „Această societate este înclinată spre iraţional, este o cultură a oamenilor superstiţioşi. Norocul are un rol important aici, este o forţă”.
Presa străină aminteşte, de asemenea, de fostul dicatator Nicolae Ceauşescu, „atât de speriat de psihologii tradiţionali încât îi credea o ameninţare pentru comunism” şi care a iniţiat o vânătoare de vrăjitoare printre cei care practicau meditaţii transcendentale. AP face un tablou complet al acestui fenomen, amintind de exemple similare şi în alte ţări fost-comuniste, dar ţara noastră rămâne personajul principal al articolului.
De altfel, nu e prima dată când România şi-a făcut apariţia în media internaţională cu ajutorul flăcării violet. Cu doar câteva zile în urmă, ziarele străine dădeau „ultima ştire ciudată din România”, citând tot Associated Press.
Adica Romania e o tara ca vai de mama ei. Mult tupeu. Unde a aparut toata „invatatura” asta si de unde au fost preluati termenii moderni sub care sunt invelite vrajitoria si dracismele? Nu in occident? Unde a fugit Bivolaru? Unde sunt maestrii new age?
Vestul a navalit ticalosit peste Romania promovand tot ce este uraciune in fata lui Dumnezeu: sodomie, desfrau, destramarea familiei, anti patrotism, anti crestinism, etc. Apoi tot de acolo a fost exportata „altenativa” spirituala new age. Si din nefericire multi rataciti au imbratisat-o. Iar acum occidentul rade de noi.
Oarecum si poporul asta este vinovat. Ca s-a comportat precum o fata violata in grup, cu care starpiturile au facut ce au vrut si cum au vrut, dupa care au ras de ea si i-au spus „taraturo, esti o spurcata”. Ca daca se ruga la Dumnezeu si daca tipa si se zbatea, cu siguranta scapa.
Revenind la flacara violet, atacurile energetice si activitatile paraanormalului ALIODOR MANOLEA, eu le consider dracisme. Dar dracismele exista. Si ele nu pot fi contracarate cu alte dracisme. Si e foarte trist ca politicieni nostrii nu se intorc la Dumnezeu, ci ca se bazeaza pe ele. Si din nefericire, nu doar politicienii:
Sfinte Părinte Justin roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi!


Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:
https://saccsiv.wordpress.com/about/
ApreciazăApreciază
@ cred ca acorzi mai multa atentie decat trebuie acestor maruntisuri. daca ai un dinte impotriva lui Base’ atunci cauta niste lucruri mai serioase despre el. si inca ceva…tot nu stiu al cui joc il faci…poate ma lamuresti chiar tu.
ApreciazăApreciază
mucenicul
Tu ai citit articolul? Pare ca ma preocupa in el strict personajul Basescu?
Pe de alta parte, in general vorbind, daca il critic uneori in acest blog pe „salvatorul” presedinte, atunci cand el se dovedeste a actiona anti crestin sau anti national, inseamna ca fac jocul cuiva?
Spre nelinistea ta, voi posta cat de curand un dur articol anti Base, referitor la guvernarea FMI-Basescu si a consecintelor nefaste pe care acest experiment il va avea pentru Romania.
ApreciazăApreciază
@ saccsiv
chiar n-ai inteles nimic. pentru mine e lipsit de importanta cine e la putere. chiar te rog sa acorzi atentie guvernarii FMi-Basescu, cu rugamintea sa nu-l uiti pe cel care a fortat Romania sa faca imprumutul, datorita unei ” mici ” neatentii a lui, adica pe Mugur Isarescu, chiar daca-i evreu, psd-ist si apartine nwo, si nici pe simpaticul lui coleg de partid si nwo, Geoana. In rest, numai de bine. Astept cu nerabdare articolul.
ApreciazăApreciază
Inteleg in functie de cum reusesti tu sa transmiti un mesaj.
Spui
„cred ca acorzi mai multa atentie decat trebuie acestor maruntisuri”
Nu sunt maruntisuri.
Mai zici:
„daca ai un dinte impotriva lui Base’ atunci cauta niste lucruri mai serioase despre el.”
La asta am raspuns dar zici ca n-am inteles ce ai vrut sa spui. Atunci dezvolta.
Si inchei tu cu:
„si inca ceva…tot nu stiu al cui joc il faci…poate ma lamuresti chiar tu.”
Daca nu se refera la ceea ce am presupus eu, atunci la ce se refera? Ca sa te lamuresc.
ApreciazăApreciază
si eu ti-am raspuns la chestia cu n-ai inteles nimic. despre jocul pe care il faci nu ma refeream la Geoana sau la Basescu, care sunt niste marionete, ci la cine se afla in spatele lor. Si esti prea inteligent ca sa nu fi inteles…
ApreciazăApreciază
Mucenicul
Indubitabil ca intelepciunea nu s-a nascut odata cu tine si nici nu va dispare cand tu vei muri. Asa ca n-o mai face pe istetul.
Ti-ai facut publicitate pe blogul meu cand ai vrut si cat ai vrut. Apoi ma acuzi:
„tot nu stiu al cui joc il faci…poate ma lamuresti chiar tu”
Te-am rugat sa dai explicatii si tu raspunzi:
„Esti prea inteligent ca sa nu fi inteles…”
Asta e tupeu. Asa ca voi simplifica: ori explici cat se poate de clar ce ai vrut sa spui, ori nu mai posta pe aici.
ApreciazăApreciază
mucenicul,
scuze ca ma bag in seama dar cum ti-a venit ideea sa-ti alegi acest nume?Nu caut nod in papura dar parca e un pic cam pretentios si neortodox ca sa ti-l atribui.Da-mi un raspuns pasnic ,te rog.
ApreciazăApreciază
mucenicule – ai ramas fara slujba acum ca s-au terminat alegerile?
te-ai gasit unde sa iei apararea unui politician – imi dau lacrimile de ras 🙂
ApreciazăApreciază
tie ti se par aceste lucruri ‘maruntisuri’?inainte sa faci niste afirmatii ar fi mai bine sa te informezi inainte…a spune lucrurilor pe nume nu inseamna a face jocul cuiva..
ApreciazăApreciază
curat dracisme… Da’ mi se pare normal la politicienii astia antihristi . Ca daca esti impotriva lui Hristos , cu cine poti sa fii , daca nu cu diavolul ?
ApreciazăApreciază
Parapsihologia este o practică diavolească şi denumirile asemănătoare cu aceasta sunt multiple. Cei care le practică invocă puterea Luciferică. Diavolul îmbracă haina de lumină aşa zisa energetică pentru a demoraliza fiinţa umană….pe cei slabi în credinţă sau deloc. Asupra robilor lui Hristos nu are nici-un efect.
ApreciazăApreciază
Nici daca acest Basescu ar recunoaste public ca e satanist, unii tot ar cauta circumstante atenuante si justificari 🙂
Par2ă sunt hipnotizati. Ei chiar cred ca Alesul si haita sint antisistem. Si in ailalta tabara la fel.
ApreciazăApreciază
Mucenicule! ai dat-o cu muci-n fasole! munceste-ti mintea!
ApreciazăApreciază
cred ca tu ar trebui sa-ti pui neuronul la contributie.
ApreciazăApreciază
La confruntarea celor trei candidati Geoana a avut un curaj neasteptat si a fost neobisnuit de dur in raspunsuri. Starea lui seamana perfect cu cea descrisa de Danion in cartea lui „Jurnalul convertirii” – dupa ce facea yoga se simtea de nebiruit. Cu alte cuvinte, Geoana era pe…cai cei mari.
Acuma, se spune ca flacara violeta are rol de protectie. Daca e sa ne luam dupa asta, Basescu s-a aparat cu ea. Evident ca asta l-a perturbat pe Geoana si i-a dat dureri de cap dnei Geoana…insa cand te ajuti cu necuratul, asa patesti.
De acord cu tine ca toate astea numai de la Dumnezeu nu sunt. Singura mea problema e sa nu-i tinem pe Hrebe si mai ales pe Almanahe drept usi de biserica…ca doar stim foarte bine care etnie se ocupa de magie.
ApreciazăApreciază
[…] Alte articole despre ”Flacara Violeta ” […]
ApreciazăApreciază
circula zvonuri ca basescu ar fi iezuit, http://www.iezuiti.ro/ro/etc/formare.html – observati „piramida” de functii.
alte chestii:
http://www.iezuiti.ro/ro/etc/stiatica.html
http://www.iezuiti.ro/ro/etc/cifre.html
si dupa cum spune VADIM, este bolnav rau de tot:
http://www.ziarultricolorul.ro/?cmd=displaystory&story_id=3281&format=html
http://www.ziarultricolorul.ro/?cmd=displaystory&story_id=3271&format=html
sa-i dea Dumnezeu sanatate, dar la cat rau ne-a facut……………..mai multe nu spun din bun simt.
iar legat de subiect, aseara a fost la Antena 3:
http://www.antena3.ro/emisiuni/stirea-zilei-cu-gabriela-vranceanu-firea – alegeti emisiunea de ieri 22.01 !
ApreciazăApreciază
@saccsiv , @mucenicul , @razbointrucuvant , …
Credeti ca este momentul sa va certati ? Suntem ” pe ultima suta de metri ” si voua va arde de certat ? Nici in aceste momente nu putem sa strangem randurile si sa constientizam de unde vine pericolul real ? Fiecare dintre voi aveti ( v-ati asumat ) o responsabilitate enorma , rezultanta a muncii pe care o depuneti pe blogurile voastre : ganditi-va cati cititori sunt influentati de informatiile publicate de voi , cator oameni le marcati momente de rascruce sau de cotitura in existenta lor , cati oameni va imprumuta conceptiile , pentru cati din ei sunteti asemenea preotilor care predica ?
Tinta voastra , singura tinta pentru voi , ar trebui sa fie mantuirea , pentru ca daca voi va veti mantui , cu siguranta si noi , cei din jurul vostru ne vom mantui . Nu este posibil ca voi sa mancati miere si noi , fiere , nu puteti sa ne fiti noua prapastie si voi sa fiti izbaviti . Suntem deopotriva partasi . Haideti sa facem partasie spre zidire si nu spre omorare . Nu mai fiti atat de circumspecti cu cei din jurul vostru , atat de taiosi , fiti mai blanzi . Radicali dar blanzi . Nu vom rezolva nimic daca vom scoate pistoalele. Va amintiti ce a spus Blandul Iisus inainte sa fie prins : „…toti cei ce scot sabia, de sabie vor pieri ” ?
E adevarat , in zilele de pe urma vom fi risipiti , singuri , rupti unii de altii , fara posibilitati de comunicare , precum in momentele acelea de dupa prinderea Mantuitorului , cand turma a ramas fara Pastor . Dar pana una , alta deocamdata putem strange randurile si fiecare sa gandeasca doar in credinta ortodoxa , precum ne-a sfatuit CEL CE ERA SI CEL CE VINE , slavit fie numele Lui in veci de veci !
Haideti sa spunem fiecare si in fiecare zi , precum Sfantul Ioan la sfarsitul Apocalipsei :
Amin! Vino, Doamne Iisuse!
si poate dorinta aceasta , repetata zilnic , ne va face sa lucram impreuna , spre vietuire .
Doamne ajuta !
ApreciazăApreciază
@ Mihai
eu nu iau apararea nici unui politician. cat despre slujaba esti prost informat. eu nu locuiesc in Romania. pentru mine toti politicienii actuali sunt o apa si-un pamant.
ApreciazăApreciază
m-ai dezamagit complet. nu e prima data cand devi nervos atunci cand esti criticat sau luat la intrebari. nu mai am nevoie de nici un raspuns. aroganta ta nu ma mai surprinde de mult timp. chestia cu inteligent era un compliment pe care-l mentin dar mai adaug ca esti prost crescut. te-am salutat din mers si promit ca nu mai calc pe aici. si nu mi-am facut reclama pe blogul tau pentru ca eu nu scriu pentru glorie ca si tine, cum bine a zis bataiosu.
ApreciazăApreciază
mucenicul
Deci s-a stabilit. Nu mai postezi pe aici pana nu explici acuzatia grava ce mi-ai adus-o.
Legat de Bataiosu, a se citi:
http://bataiosu.wordpress.com/2009/10/26/lui-saccsiv-i-s-a-urcat-succesul-la-cap-barbatii-de-la-razbointrucuvant-ro-ii-calca-pe-urme/
ApreciazăApreciază
ti-am raspuns dar n-ai dat drumul la raspuns. e o chestie de drept la replica. dar iti voi raspunde public, in curand, la mine pe blog.
ApreciazăApreciază
mucenicul
Cat tupeu poti sa ai. Aveai trei comentarii identice si am dat drumul la unul din ele. Deci, ce-ai raspuns?
ApreciazăApreciază
..Oameni buni,lasati cearta fara rost!Va citesc blogurile si gasesc foarte multe lucruri bune! De asta(certa intre noi) au nevoie dusmanii ! Puteti discuta in privat neintelegerile !
ps:Bataiosul este un „mitic” si o abureste rau de tot !Face doar „copy& paste” si restul garagara de Bolintin…ciac vroia sa ajunga presedintele Romaniei !..c’mon..
ApreciazăApreciază
@ saccsiv si mucenicul,cred ca e momentul sa faceti pace.Poate ar fi foarte bine sa discutati in alta „parte” pentru a va stabili prioritatile si a regla disensiunile. Noi toti trebuie sa avem incredere in voi.Daca nici in voi nu mai putem sa avem ce rost mai are sa „venim” pe aici.Sa lasam toti orgoliile departe si sa urmam exemplele pozitive ale inaintasilor nostri care au trait in Adevar.Iar cine nu poate sa zica o vorba buna mai bine sa taca.
ApreciazăApreciază
@SAccsiv si mucenica.Sa lasam suspeciunile ca ele daca nu au nici o baza vin de la diavol ,sa ne tinem mintea libera si in timp vom afla Adevarul.Cei care au acelasi ideal comun trebuie sa colaboreze si sa isi aduca fiecare aportul la lucrearea Domnului.Stiu ca sunteti inteligenti,dar hai sa ne folosim sufletele si sa nu ne incredem in ratiune care este egoista.Pana la proba contrarie ,sa urmam exemplul sfintior parinti care niciodata nu si-au pierdut increderea in oameni.Sa nu lasam discordia sa intre intre noi si sper ca si ceilalti cititori sa ajute printr-un gand bun la stabilitatea si armonia noastra ,a tuturor.( Este regretabil ca unii cititori ,sigur fara sa vrea ,au postat comenturi care maresc tensiunile,asa ceva nu trebuie sa mai apara intre noi)Cu totii face parte din aceasi biserica a Domnului ,asa ca avem datoria sa ii urmam exemplul in toate.Pace si armonie.
ApreciazăApreciază
..corect ! ..bravo..
ApreciazăApreciază
iata ce spunea desteptul aliodor manolea … despre un sfant, si aparator crestin Stefan cel Mare si cum este interpretata rugaciunea lui catre sfinti si catre Dumnezeu pentru ajutor in lupta, de catre un om care umbla cu dracisme …
http://www.realitatea.net/parapsihologul-lui-basescu-crede-ca-stefan-cel-mare-avea-puteri-paranormale_696529.html
halal. ce are el in cap ii modifica si perceptia fata de realitatea din jur: dracisme.
Doamne, fereste !
ApreciazăApreciază
Saccsiv, Ai dreptate in privinta lui Basescu,dar mucenicul a vrut sa spuna ca ti s-a pus pata doar pe basescu, de ce nu incerci sa-l demasti si pe Geoana al carui aleodor imparat se afla inainte si in stafful lui.Citeste articolul numit Paranormalul lui Basescu a fost paranormalul lui Geoana, articol sustinut de fotografii in care ”Aleodor imparat” se afla alaturi de Geoana ca facand parte din stafful lui(concluzia: deci si pe el l-a propulsat la putere tot flacara violet.
http://victor-roncea.blogspot.com/2010/01/paranormalul-lui-basescu-fost.html
Ai spus ca vei mai scrie despre acest subiect.Eu iti fac sugestia sa scrii , pe langa subiectul basescu,si despre toate guvernele Romaniei care s-au succedat la conducere in ultimii 20 de ani, ca atfel vei fi considerant doar opozantul lui Basescu. Idee mea este urmatoarea:daca tu vei scrii despre toti ca sunt masoni, daca e adevarat bineinteles, curand nimeni nu o sa se mai duca la vot sa nu mai voteze cu nici unul dintre ei. Asa e fairplay.Nu sa dai impresia ca ai ceva personal cu Basescu.
Trimit cu aceasta ocazie un link, ce-i drept necrestin(desi yoghinii au o invatatura eretica , avem un punct in comun cu ei-si ei sunt impotriva masonilor) dar cu informatii valoroase politicienii masoni din Romania
ApreciazăApreciază
Lorena
N-ai citit articolul. Altfel ai fi constatat nu doar ca am dat link spre un articol in care se arata ca paraanormalul a fost si pe la Geoana, ci si ca articolul meu nu-i este dedicat exclusiv lui Basescu.
Am sters link-ul spre ratacitii yoga, tocmai pentru ca un crestin nu trebuie sa aiba absolut nimic in comun cu acestia.
Despre politica romaneasca am scris:
„PARLAMENTUL si GUVERNUL Romaniei, marionete ale PAPUSARILOR planetari”
https://saccsiv.wordpress.com/2008/12/04/parlamentul-si-guvernul-romaniei-marionete-ale-papusarilor-planetari/
Comentariul zilei (22.11.2009): De ce nu trebuie sa mergem la vot
https://saccsiv.wordpress.com/2009/11/22/comentariul-zilei-22-11-2009-de-ce-nu-trebuie-sa-mergem-la-vot/
NU MERGETI LA VOT
https://saccsiv.wordpress.com/2009/11/19/nu-mergeti-la-vot/
Comentariul zilei (03.12.2009): BOICOTATI CLASA POLITICA PRIN NEPREZENTARE LA URNE
https://saccsiv.wordpress.com/2009/12/03/comentariul-zilei-02-12-2009-boicotati-clasa-politica-prin-neprezentare-la-urne/
Comentariul zilei (04.12.2009): POLITCA si CRESTINISMUL
https://saccsiv.wordpress.com/2009/12/04/comentariul-zilei-04-12-2009-politca-si-crestinismul/
ApreciazăApreciază
Saccsiv,
Iti cunosc articolele si stiu ca ai mai scris si despre alti guvernanti, dar un sfat:fa-o mai detaliat, ia-i pe fiecare in parte, nu te limita doar la doua articole scrise cu mult timp inainte .ratacite, asa ,printre cele 70 ale lui Basescu care dupa cum ai spus vor urma. De ppilda ne/ai putea spune despre cutare politician de marca din ce loja masonica face parte, cat de influenta e in mersul evenimentelor care vor urma. De asemenea, trebuie sa vedem activitatea lor politica, cat au jefuit tara cu privatizarile o anumita guvernare care nu stiu din ce loja masonica facea parte. Cum poate afirma Hrebenciuc de Basescu asta, cand el este unul dintre cei mai mari jefuitori ai Romaniei, nu mai spun cate defrisari a facut el in frumoasa Moldova si cate case s/au dus la vale si multe alte megajafuri. El din ce factiune masonica face parte daca a facut atata dezastru?
ApreciazăApreciază
@lorena,nu cred ca merita sa acordam prea multa importanta unor politicieni pe un blog crestin.Iar daca yoghinii au punct comun aici (legat de faptul ca nu agreeaza masoneria ) cu noi,asta nu inseamna ca trebuie sa ii si bagam in seama.In fond diavolul locuieste din plin la ei.Chestia asta cu impotrivirea la ei e o forma de manipulare,iar multe din informatiile postate de ei sunt falsuri.
ApreciazăApreciază
S-antarit dracu. Uitati-va ce reusite are! Zazanie peste tot, intre oameni legati daca nu de prietenii, macar de idealuri comune.
Eu am fost cu-n bun prieten si frate crestin la 2 manastiri si, din nimica, ne-am pomenit ca ne certam tot drumul, chipurile pe conceptii si viziuni diferite. Adica ma duc la manastire sa mai curat din pacate prin rugaciune si sa mai alung o serie de impielitati cuibariti in mine si ma intorc cu inca vreo 4-5 in spinare. Bravo, halal !
Sa ne rugam mai cu osardie. E singurul lucru bun care ne-a ramas.
ApreciazăApreciază
Dumincă, 24 ianuarie 2010, începând cu orele 20:00, scriitorul Pavel Coruț va participa la emisiunea „Dan Diaconescu Direct” de la postul de televiziune OTV. Tema abordată este „războiul psiho-energetic”.Copyright © 2009, Somali TRANS CART – http://www.drumulinvingatorilor.ro
l-am primit azi 🙂
ApreciazăApreciază
[…] Cateva observatii legate de chestiunea BASESCU – FLACARA VIOLETA, GEOANA – ATAC ENERGETIC si par… […]
ApreciazăApreciază
[…] Cateva observatii legate de chestiunea BASESCU – FLACARA VIOLETA, GEOANA – ATAC ENERGETIC si par… […]
ApreciazăApreciază
iata inca un semn de intrebare major …
http://www.gandul.info/news/seful-asociatiei-magistratilor-judecatorul-pivniceru-il-acuza-pe-traian-basescu-ca-incalca-legea-pentru-ca-a-modificat-in-violet-stema-de-la-cotroceni-5506001
ApreciazăApreciază