SACCSIV – blog ortodox

VATICANUL critica filmul AVATAR

Posted in AVATAR, VATICAN by saccsiv on ianuarie 12, 2010

   Citez din articolul Vaticanul critica filmul ‘Avatar’:

   Unii il lauda, altii il critica. Ziarul si postul de radio de la Vatican au catalogat superproductia 3D ‘Avatar’ drept ‘simplista’ si au criticat-o pentru ca promoveaza venerarea naturii ca pe un substitut pentru religie, informeaza Associated Press, preluat de Agerpres.

   Publicatia L’Osservatore Romano si Radio Vatican au dedicat spatii largi dezbaterilor cu privire la filmul realizat de James Cameron, sustinand ca productia este ‘superficiala’ in mesajul sau ecologist.

   L’Osservatore Romano sustine ca filmul ‘este tras in jos de o forma de spiritualism legat de venerarea naturii’. In mod similar, Radio Vatican sustine ca acest film ‘face o trimitere clara la toate acele pseudo-doctrine care incearca sa transforme ecologia in noua religie a mileniului’.

   ‘Natura nu mai este prezentata ca pe rezultatul creatiei pe care trebuie sa-l protejam, ci ca o divinitate ce trebuie sa fie venerata’, conform postului de radio al Vaticanului.

   Aceste film are ‘foarte multe super-efecte speciale generate pe calculator, care iti taie respiratia, dar si extrem de putine sentimente umane veritabile’, mai sustine publicatia L’Osservatore Romano, care a dedicat trei articole acestui film in editia sa de duminica. De asemenea, publicatia Vaticanului a caracterizat intriga filmului drept ‘lipsita de originalitate’.

   Purtatorul de cuvant al Vaticanului, parintele Federico Lombardi. a precizat la randul sau ca aceste articole reflecta pozitia Papei Benedict al XVI-lea cu privire la pericolul ca natura sa devina noua divinitate in cadrul unor culte neo-pagane.

Filmul ‘Avatar’ va fi lansat vineri in Italia, iar aceste articole despre continutul sau au fost facute dupa ce superproductia studiourilor 20th Century Fox a fost prezentata in avanpremiera, la Roma.

   Cititi va rog si:

Film artistic: AVATAR (subtitrare in limba romana), o mega productie SF ce promoveaza pe fata reala NOUA ORDINE MONDIALA

Anti crestinismul lui James Cameron, producatorul filmului „AVATAR”

Herald Sun: „AVATAR, raspunsul visului celor ce participa la summitul din Copenhaga”

Pentru filmul „AVATAR”, realizatorii au inventat chiar si o limba aparte

 

135 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Adrian.I said, on ianuarie 14, 2010 at 6:56 pm

    paulacamelia. citez”credinciosul se indoieste de suficienta evidentelor’. De aia au murit atatia pentru credinta in Hristos?Pai au existat zeci de milioane de martiri crestini?.atunci ateii unde erau?Stiu foarte bine cine a lansat propaganda ateista si cine erau cei care au scris si au vorbit despre asta[erau masoni]. Nu inteleg cum poti sa spui ca nu exista Dumnezeu ingeri sau a alte „entitati” [chiar draci] iar apoi sa faci ritualuri in numele marelui arhitect.Citez din cartea unui mare scriitor ateu care „intamplator” era si un mare mason ;”” Lucifer, Zeul Luminii, lupta împotriva lui Adonai, Zeul Bibliei; da, Lucifer e Dumnezeu “
    „ Lucifer este purtătorul luminii. Nume straniu şi misterios al celui ce este Spiritul întunericului! Lucifer, fiul dimineţii! Este cel care aduce lumina şi în toată splendoarea sa intolerabilă orbeşte pe cei slabi sau sufletele egoiste. „ din Dogma si morala masonica. Iti dai seama cat de ipocriti sunt acesti oameni.Spor la inghitit gogosi in continuare.

    Apreciază

  2. NihilSineDeo said, on ianuarie 14, 2010 at 7:00 pm

    Cinstirea are in opinia mea legatura cu sentimentul de apreciere, de stima, de admiratie. Ea actioneaza pe orizontala, adica se refera la cei de aceeasi natura cu noi (fiinte create).

    Inchinarea implica cinstirea, dar si mult mai mult decat atat, implica adorarea (aceea de a iubi mai mult decat te iubesti pe tine insuti) si predarea, punerea la dispozitie. Implica asumarea unei pozitii de subordonare totala fata de cel caruia i te inchini. Este a spune : Fa ce vrei cu mine, Tie ma incredintez ! Nu am sa pot sa spun asta niciodata vreunui sfant sau inger de exemplu. De ce ? Pentru ca ei nu au nicio putere asupra mea, nu lor le apartin. Singurul care are putere asupra mea si a ta este Creatorul. Deci inchinarea functioneaza pe verticala, cu privire la Cel care are putere asupra ta, putere pe care o recunosti si accepti insa nu din teama, ci din iubire. Iar acela nu este decat Dumnezeu.

    Ortodoxia insasi face o distinctie similara, intre adorare, care se cuvine doar Sfintei Treimi, si cinstire (venerare), care se cuvine sfintilor, ingerilor si Maicii Domnului, dar le numeste pe ambele inchinari. Adica inchinare-adorare respectiv inchinare-cinstire. Cu acest aspect eu nu sunt de acord intrucat creaza confuzie in mintea credinciosilor de rand. Ei zic doar inchinare, si nu mai fac nicio distinctie, asa cum se poate observa din comentariile de mai sus ale vajnicilor dar ignorantilor „ortodocsi”. Astfel se ajunge ca ei sa o aseze pe Fecioara Maria pe acelasi nivel cu Sfanta Treime, desi chiar doctrina bisericii din care fac parte nu face acest lucru. Din pacate, nici membrii clerului nu cunosc prea bine doctrina, altfel nu imi explic utilizarea in liturghii, acatiste a expresiei „Stapana Noastra”.
    Mult mai clar ar fi sa se faca distinctia asa cum o fac eu, cinstire/inchinare.

    Apreciază

    • nuconteaza said, on ianuarie 15, 2010 at 7:10 am

      @nihil

      bai, paduche eretic, bine ca te-ai trezit tu sa ii corectezi pe Sfintii Vasile cel Mare si Ioan Gura de aur. ce noroc pe capul nostru ca ai aparut sa ne deschizi ochii… doua mii de ani am fost in greseala, dar acum putem respira usurati, ca a venit nimic sa ne lumineze… 😀

      Apreciază

      • vio said, on ianuarie 15, 2010 at 9:24 pm

        Sa fii sanatos @nume @nu conteaza! Poate o sa te trezesti si pe langa Sfanta traditie si ce spun sfintii mai apuci sa te uiti si in biblie! Poate, si ma rog sa traiesti macar ca un adevarat crestin ortodox, pentru ca nu vei fi mantuit doar pentru ca te autointitulezi ortodox, ci fa fapte vrednice de pocainta.

        Eu dupa cum ai observat sunt protestant, acum imi caut calea, oscilez intre a ma duce in biserica penticostala sau baptista. Am cochetat o vreme cu ideea de a deveni ortodox, din pacate nu ma pot obisnui cu ideea ca trebuie sa ma inchin si altcuiva decat lui Dumnezeu. Nu o spun si nu o fac din mandrie sau nush ce alt motiv ai mai gasi tu sau altii, pur si simplu asa cred, ca nu trebuie sa ne inchinam creatiei ci exclusiv Creatorului. Oricum am sa ma rog sa ne dea Dumnezeu intelepciune si sa ajungem sa intelegemm care este voia Lui pentru noi si sa invatam sa facem voia Lui.

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 16, 2010 at 5:14 am

        Vio

        Neoprotestantii de azi n-au „descoperit” acum mai nimic ei insisi, ci imbratiseaza „invataturi” ale unora de acum 100 de ani si nici acei „invatatori” la randul lor n-au adus prea multe inovatii, ci au preluat masiv ratacirile protestantilor.

        Adica, neoprotestantismul are in istoria sa niste „teologi” care au interpretat Sfanta Scriptura.

        Noi ortodocsii, avem Sfintii Parinti. Deci noi ne luam dupa ai nostri, voi dupa ai vostri. Asa ca e aiurea ca voi sa va impaunati ca va luati dupa Biblie si sa ne criticati ca noi ne luam dupa teologii nostri, de parca acestia din urma au avut drept carte sfanta scrieri tibetane.

        Intelegi?

        Asta e un aspect. Apoi, vei observa, atat la penticostali cat si la baptisti, ca „lumina” vine din SUA. Materiale, reviste, carti, bani. Si asta nu pentru ca „fratii” de acolo sunt bogati si considera ca e bine sa va ajute pe voi, cei mai saraci financiar. Citeste cine le editeaza, sapa pe internet, studiaza, caci esti baiat destept, fa o lista cu numele greilor din zona de „marketing”, analizeaza activitatea lor si fa conexiunile. Cu oarece munca de investigatie vei ajunge la … ELITE.

        Voi posta un material in acest sens intr-un viitor apropiat, dar tu si ceilalti ca tine, studiati chestiunea si singuri. E mai bine. Cei ce postati la acest articol sunteti baieti cititi si inteligenti. E posibil sa va treziti. Dar grabiti-va.

        Apreciază

      • Alin said, on ianuarie 15, 2010 at 9:41 pm

        @vio: adicatelea faci pe lupul moralist cu altii, le ceri traire si studiu biblic in loc sa ti ceri iertare. nu de alta, dar poate, repet, poate (le) ai gresit.

        secondo, iti cauti scuze pentru pacat. oscilezi. cauti alternative care sa ti fie tie pe plac. asa te poticnesti in litera si nu vezi Cuvantul. insa Imparatia Cerurilor se ia cu indrazneala si curaj, se cucereste.
        probabil de asta nici nu ai ajuns inca la Ortodoxie. iaca insa daca te vei ruga cu sinceritate si Dumnezeu te va lumina atunci sigur vei ajunge acolo. mai devreme sau mai tarziu. sper sa fie cat mai devreme.

        sa ma ierti daca te am tulburat.

        Apreciază

  3. Adrian said, on ianuarie 14, 2010 at 7:30 pm

    Cinstirea presupune in viziunea Ortodoxa si rugaciuni catre anumitu-l sfant.Si asta se poate vedea in toate scrierile sfintilor Parinti si in toate catehimsele ortodoxe si asta nu inseamna ca e adorare.Nu stiu de unde ai scos-o tu pe asta, practic ai spus tot timpul o minciuna invelita intr-un ambalaj frumos

    Apreciază

  4. Adrian said, on ianuarie 14, 2010 at 7:32 pm

    Cinstirea presupune in viziunea Ortodoxa si rugaciuni catre anumitu-l sfant.Si asta se poate vedea in toate scrierile sfintilor Parinti si in toate catehimsele ortodoxe si asta nu inseamna ca e adorare.Nu stiu de unde ai scos-o tu pe asta, practic ai spus tot timpul o minciuna invelita intr-un ambalaj frumos.

    Apreciază

  5. Alin said, on ianuarie 14, 2010 at 9:51 pm

    NihilSineDeo a spus: „Din pacate, cultul exacerbat (inchinare, in loc de cinstire, si asezare a sa pe aceeasi treapta cu Dumnezeirea – ca “Stapana noastra”) al Fecioarei Maria, pe care personal il consider nescripturistic si de inspiratie nedivina, va face relativ usoara tranzitia crestinilor ortodocsi si catolici catre noua religie new age si al sau cult al Gaiei atunci cand va sosi momentul…”

    sa ne aducem aminte.
    de aici a inceput totul desi comentariul nu avea legatura cu subiectul postului. dar omul voia sa lanseze tema in discutie, doar doar s’o prinde vreunu mai slab de minte in lat.

    au urmat comentarii kilometrice, citate scoase sau nu din context, argumente mai mult sau mai putin pe langa, invaluiri, serpuiri, dulceata, acuzatii, auto victimizarea neitelesului intelept, Sfintii Parinti care nu stiu ce spun. tot tacamul.

    insa, adevarul e intotdeauna simplu. razbate din cuvant si prin cuvant. dumneata, domnule NihilSineDeo, transmiti altceva cu sarada aiasta in mult prea multe litere.

    se simte. pur si simplu, SE SIMTE. lupul in blana de oaie. iata insa miscarile de lup ci nu de oaie il demasca. ma intelegi matale?

    Apreciază

    • NihilSineDeo said, on ianuarie 15, 2010 at 11:51 am

      Comentariul nu are nicio legatura cu subiectul postului zici ? Pentru ca nu va obositi sa intrati pe link-urile pe care eu le-am pus acolo „de unde a inceput totul”, am sa va pun eu aici despre ce se scrie in articolul new age, „The Healing Goddess” :

      „One of the most loving and healing energy in the Universe comes from the Divine Female or Goddess energy. The expansive vibration of the Goddess is available to you and within you right now. To truly let this healing vibration transform your life, you must focus on a divine feminine being (see above). One who has set foot on this planet and has brought a great vibration to people that is beyond this material world.

      In traducere aproximativa pentru cei care nu stiu engleza :

      Una dintre cele mai iubitoare si vindecatoare energii din Univers vine de la Femeia Divina, energia Zeitei (Dumnezeului Femeie – Godd inseamna Dumnezeu, iar Goddess este Dumnezeu la genul feminin). Vibratia ce se propaga a Femeii Divine este disponibila tie si in interiorul tau chiar acum. Pentru a lasa cu adevarat aceasta vibratie vindecatoare sa iti transforme viata, este necesar sa te concentrezi asupra unei fiinte divine feminine (vezi deasupra) – este aratata imaginea unei femei de la bust in sus, fara haine, dar si fara sani reprezentati, care are u chakra in piept si una in frunte (al treilea ochi), iar deasupra capului un porumbel alb (analogie cu Duhul Sfant manifestat sub forma de porumbel la botezul Domnului).
      (continui traducerea) Cea care a pus piciorul pe acest Pamant si care a adus o minunata vibratie oamenilor, care este dincolo de lumea materiala.
      ………………………………………………………………………………………………

      Since the dawn of the new millennium, you see now that the great Pendulum of Life is swinging back to the other side. The spiritual awakening that you see all over the planet is an effect of the Divine Feminine being reborn in each of us again. As we were each starved from the Divine Feminine energy, it is now being craved from every angle. This is why we are experiencing one of the greatest times of transformation this planet has seen.

      (traducere) La rasaritul noului mileniu, puteti vedea acum ca marele Pendul al Vietii se indreapta spre o noua directie. Trezirea spirituala pe care o observati pe intreaga planeta (e vorba de „trezirea” new age) este un efect al renasterii Femeii Divine in fiecare dintre noi. Cum noi am fost infometati de aceasta energie a Femeii Divine, o asteptam cu nerabdare din toate unghiurile. Acesta este motivul pentru care noi experimentam una dintre cele mai importante vremi de tranformare vazute pe aceasta planeta.

      Every human being contains both, masculine and feminine energy. The opposites unite us and unwind us to find our spiritual center……Those who won’t choose to unite and merge with the Divine Feminine energy within themselves will experience much resistance, strife, struggle, and pain in their daily experiences during this global awakening process. So it is best to choose to uncover and discover your personal energetic balance with these yin and yang energies within each experience you have. Each moment you do, a wholeness and harmony enters your being, and radiates to everyone around you.

      (traducere) Fiecare fiinta umana contine atat energie masculina cat si energie feminina. Aceste energii opuse ne unesc si ne ajuta sa ne gasim centrul spiritual. Cei care vor alege sa nu se uneasca sa se contopeasca cu energia Femeii Divine vor experimenta mai multa rezistenta, zbatere si durere in existenta lor zilnica pe parcursul procesului de trezire spirituala globala. Deci cel mai bine este sa alegi sa dezvalui si sa descoperi echilibrul tau energetic intre aceste energii yin si yang din fiecare experienta pe care o aveti. In fiecare moment in care faci aceasta, un sentiment de plinatate si armonie iti inunda fiinta si radiaza catre cei din preajma ta.

      The ever loving Divine Goddess is pure love and light. She is what will bring each of us home to our true Self. She is a direct vibration from the God-force, here to help you open up your mind-body to receive the tremendous healing and receptive energy you’ve been resisting. Amazing results have occurred in moments while focusing upon the Divine Healing Goddess energy, form, or name. To experience a healing today, discover the loving presence of the Divine Healing Goddess within you. Meditate on any one of the photos here and find the one that „speaks” to you the most. … Ask her to come into your life where you need her the most. … Do this before sleeping at night …During the day, call upon the Divine Healing Goddess wherever you are, with all your heart, mind and soul. Remain open and aware. She will come in the way that best allows you to truly feel her presence. Be non-judgmental and aware, as she can appear to people in many forms and unexpected ways.

      (traducere) Mereu iubitoarea Divina Dumnezeu Femeie este dragoste pura si lumina pura. Ea este cea care il duce pe fiecare dintre noi sa se descopere pe sine insusi. Ea este o vibratie directa din forta lui Dumnezeu, care te ajuta sa iti deschizi mintea si corpul pentru a primi minunata vindecare si energia careia i-ai rezistat pana atunci. Rezultate uimitoare se produc atunci cand te concentrezi asupra energiei, formei sau numelui Divinei Zeite Vindecatoare. Pentru a experimenta o vindecare chiar astazi descopera descopera prezenta iubitoare a Divinei in interiorul tau. Mediteaza asupra oricarei fotografii de pe aceasta pagina (sunt postate fotografia descrisa mai sus, specifica hinduismului, o fotografie a zeitei Isis – pt. arabi, si o fotografie a Fecioarei Maria – pt. crestini) si opreste-te la cea care iti vorbeste tie mai mult, care e specifica culturii tale religioase. Roag-o sa vina in viata ta atunci cand ai mai mult nevoie. Fa asta noaptea inainte de culcare …In timpul zilei cheama Divina Zeita Vindecatoare oriunde te-ai afla, din toata inima, mintea si sufletul tau. Ramai deschis si constient. Ea va veni in felul cel mai potrivit pentru a-ti permite sa ii simti prezenta. Nu fi foarte critic (nu te grabi sa judeci) si ramai constient, intrucat ea poate sa apara oamenilor in multe forme si in moduri neasteptate.

      La finalul articolului scrie : Feel the Divine Healing Presence of Mother Mary – Simtiti divina si vindecatoarea prezenta a Maicii Maria (Fecioara Maria) si o poza a ei (necanonica e drept, dar e clar pe cine vrea sa reprezinte) dedesubt.

      Totul gasiti pe http://www.enlightenedbeings.com/healing-goddess.html

      Acesta a fost un articol new age !
      Va e clar acum care e legatura dintre comentariile mele si topic ?
      Noua zeitate neopagana, Mama Natura, Gaia, este prezentata smirgheluitilor pe creier ca Dumnezeu Mama, latura feminina a Dumnezeirii. Ei vor sa spuna oamenilor ca aceasta are corespondent in toate religiile lumii, corespondentul ei din religia crestina fiind Fecioara Maria.
      Iar alti smirgheluiti pe creier, comentatori inversunati pe acest blog, sau din marea masa a ortodoxiei, ba chiar „sfinti parinti” care nu cunosc nici doctrina propriei lor religii ortodoxe

      „Tradiţia ortodoxă face o distincţie importantă şi necesară între diferitele feluri de închinare:
      închinarea ca latrie, adorarea cuvenită numai lui Dumnezeu (şi lui Hristos ca „Unul din Sfânta Treime” întrupat, „Dumnezeu adevărat, din Dumnezeu adevărat” – Crezul)
      închinarea ca venerare sau cinstire, ce revine Maicii Domnului şi sfinţilor” – text extras de la http://ro.orthodoxwiki.org/Icoan%C4%83, adica de pe wikipedia ortodoxa

      fac jocul satanei ridicand-o pe Fecioara Maria la acelasi rang cu Sfanta Treime, indumnezeind-o, spunandu-i Stapana Noastra si Imparateasa a toata Faptura, Mireasa Tatalui !!!
      Vai de voi, cei cazuti in ratacire si incapabili de a va ridica, singurul vostru Stapan ar trebui sa fie Dumnezeu, dar duhuri dracesti va inspira sa credeti altfel ! Varsati din voi ura si venin impotriva mea dar orbilor, CHIAR DOCTRINA ORTODOXA SPUNE CA FECIOARA MARIA NU ARE DREPTUL LA ACEEASI INCHINARE CA SFANTA TREIME ! Atunci de ce o indumnezeiti voi ? De ce ii spuneti „Stapana Noastra” ? Cum poate o creatura sa fie Stapana peste alte creaturi ? Cati stapini aveti voi ?

      Cand timpul de incercare va veni, cand noua religie new age va cuprinde Pamantul, va veti inchina cu totii lui Dumnezeu Mama, Mother Goddess !

      Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 15, 2010 at 11:54 am

        NihilSineDeo

        Esti ticalos. Indubitabil. Ca prost nu esti. Nu mai posta pe aici.

        Apreciază

      • Alin said, on ianuarie 15, 2010 at 12:07 pm

        nu vars niciun venin. pur si simplu, nu ma impresioneaza intreaga matale vaicareala. risipa de cuvinte. ma jucam si eu odata cu cuvintele asa ca stiu jocul.

        cat despre:

        „Vai de voi, cei cazuti in ratacire si incapabili de a va ridica, singurul vostru Stapan ar trebui sa fie Dumnezeu, dar duhuri dracesti va inspira sa credeti altfel !”

        cazut am fost, aproape mort dara nu cei ca tine m-au ridicat. ci Cel de Sus. asa ca nu mi smulgi nici macar un fior, nici macar un zambet, nici macar un suspin.

        sa te ierte Dumnezeu.

        Apreciază

      • ovidiu said, on ianuarie 15, 2010 at 8:08 pm

        Indezirabilul,
        In primul rind te felicit pt nume ca-i foarte inspirat si mai are si asa o tenta „romantica”de …rebel fara cauza…:))
        In al 2-lea rind , conform zicalelor:”gura pacatosului…” si „cin`se aseamana se aduna” bag seama ca ai nimerit-o iar! Numa ca s-ar plictisi nea Nihilistu`cu tine si cu altii ca voi.El tre`sa „converteasca”nu pricepi.El n-a venit pt cei care sint deja in groapa.

        Apreciază

    • vio said, on ianuarie 15, 2010 at 9:55 pm

      @Alin, cum adica fac pe lupul moralist? In legatura cu ortodoxia m-am hotarat sa nu o urmez si am spus si motivul. Pentru faptul ca trebuie sa fac acum o alegere este alta treaba, sper sa ma indrume Dumnezeu, oricum nu sunt diferente foarte mari intre baptisti si penticostali. Oricum nu o spun ca o lauda, Dumnezeu sa ma ierte dar fac studiu biblic si incerc sa si traiesc dupa cum spune biblia, adica Cuvantul lui Dumnezeu motiv pentru care mi-am si permis sa indrum catre studiu si traire.

      Daca am gresit cuiva imi cer iertare! Tot ce am spus am spus din inima, asta este incredintarea mea iar din ce am vorbit nu am vorbit de la mine ci din ce spune biblia.
      Nu am inteles in ce fel oscilez si care e scuza pe care am adus-o si pentru care pacat?!

      Apreciază

      • Alin said, on ianuarie 15, 2010 at 10:22 pm

        vio a spuns: „Am cochetat o vreme cu ideea de a deveni ortodox, din pacate nu ma pot obisnui cu ideea ca trebuie sa ma inchin si altcuiva decat lui Dumnezeu. Nu o spun si nu o fac din mandrie sau nush ce alt motiv ai mai gasi tu sau altii, pur si simplu asa cred, ca nu trebuie sa ne inchinam creatiei ci exclusiv Creatorului.”

        pai daca nu ai inteles din ce ti-am spus atunci eu mai mult nu am ce ti spune in privinta asta. reciteste-te.

        dara ce ti pot spune e ca trairea nu o poti avea decat urmand calea cea dreapta, calea cea stramta si neschimbata. studiu biblic? studiu? citirea Cuvantului traire este si la traire duce.

        fara a ne ruga Domnului sa ne lumineze in cetirea ce-o facem sa nu ramanem doara cu „studii”, moralisti si filosofi; fara talcuirile Sfintilor Parinti sa nu ajungem a rataci printre litere; fara duhovnic sa nu ajungem a crede ca traim duhovniceste indreptandu-ne spre pierzanie.

        acu, fiecare are calea lui iara Dumnezeu lucreaza in multe feluri. ce stiu eu? nimic.
        Domnul sa aiba mila de noi ca, asa cum spunea Parintele Rafail, voia noastra proprie e iadul.

        Apreciază

  6. NihilSineDeo said, on ianuarie 15, 2010 at 12:26 pm

    Dumnezeu stie cat sunt de ticalos, asa cum stie si cat sunteti voi de ticalosi.
    Am sa ma straduiesc sa fac asta ! (sa nu mai postez).
    Voi continua sa citesc blogul, pentru ca apreciez articolele tale. Asa cum voi continua sa citesc si Razboi intru cuvant, Apologeticum sau alte bloguri crestin-ortodoxe. Insa nu ma va convinge niciodata, nimeni, si nimic sa ma inchin la altceva decat la Dumnezeu Tatal, Fiul si Sfantul Duh. Nu stiu daca ma credeti, dar nu am intrat niciodata pe bloguri protestante, si nici nu am de gand sa intru in viitorul apropiat, desi sunt convins ca acolo nu mi s-ar raspunde cu atata ura, si nici nu as fi alungat, chiar daca as posta opinii contrare convingerilor lor. Retineti ca intoleranta isi are originea in lipsa de argumente. Atunci cand nu poti sa il contrazici pe celelalt cu argumente, il alungi din cetate sau il omori cu pietre.
    Imi pare rau ca voi NU PUTETI sa sesizati unde gresiti si care vor fi consecintele.
    Poate candva, cu voia lui Dumnezeu si sub lucrarea Duhului, veti intelege tot ce am scris eu aici. Caci nu am scris nimic de la mine, am scris din Cuvant. Iar Cuvantul este Adevarul. Si Viata.

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 15, 2010 at 12:30 pm

      NihilSineDeo

      argumente?

      Pai aia din new age sau yoga spun o nazbatie si tu vii s-o aduci ca argument impotriva invataturii ortodoxe. Ce ar trebui sa mai comentez decat ca te rog sa nu mai postezi?

      Apreciază

      • HihilSineDeo said, on ianuarie 16, 2010 at 11:02 am

        Saccsiv, articolul pe care eu l-am indicat nu este ceva izolat. Internetul este plin de articole new age care prezic faptul ca la inceputul Age of Aquarius ( in traducere crestina epoca Antihristului ) se va manifesta The Divine Feminine: The Mother of the Millennium . Nazbatie ? Poate, dar in mod cert este o nazbatie organizata, gandita, coordonata.
        Sincer, nu stiu cine si cum va fi aceasta Mama a Mileniului, Dumnezeu Mama, cum o numesc ei, cert este ca ei se folosesc, pentru a fi acceptata in momentul in care va veni, de imaginea Fecioarei Maria. Iar cine o divinizeaza pe aceasta, nu face decat sa le faca jocul.
        Spuneti ca eu am hulit impotriva Fecioarei, dar nu ati raspuns nici unul la un aspect foarte important pe care eu l-am scris :
        Acela ca insasi doctrina ortodoxa nu o aseaza pe Maria pe acelasi nivel cu Sfanta Treime :

        “Tradiţia ortodoxă face o distincţie importantă şi necesară între diferitele feluri de închinare:
        – închinarea ca latrie, adorarea cuvenită numai lui Dumnezeu (şi lui Hristos ca “Unul din Sfânta Treime” întrupat, “Dumnezeu adevărat, din Dumnezeu adevărat” – Crezul)
        – închinarea ca venerare sau cinstire, ce revine Maicii Domnului şi sfinţilor” – text extras de la http://ro.orthodoxwiki.org/Icoan%C4%83, adica de pe wikipedia ortodoxa

        Ori exact asta am spus si eu : Nu o transformati pe Fecioara Maria in Dumnezeu Mama !
        Pe langa faptul ca nu e scripturistic, si iata nu e nici conform DOCTRINEI ORTODOXE, faceti si jocul marelui papusar, caci el este in spatele acestei mizerii cu The Divine Feminine: The Mother of the Millennium.
        Atunci, CARE ESTE HULA PE CARE AM SPUS-O ?! Nu vedeti ca voi mergeti chiar mai departe decat insasi doctrina ortodoxa ?

        @ vio Am citit ce ai scris, ca oscilezi intre penticostali si baptisti. Nu sunt in masura sa iti indic o confesiune, dar pot sa iti recomand sa nu mergi la penticostali. Acele manifestari ,,harismatice,, specifice doar lor, nu mi se par defel de origine divina. Satana ataca toate bisericile, iar multe dintre ele au muscat din cate o momeala cel putin, unele chiar din mai multe…Biserica perfecta nu ai sa o gasesti. Cel putin nu acum. Ai sa o gasesti daca esti tare si rezisti, dupa venirea Anthristului, eventual a Mamei Mileniului (e posibil sa fie unul si aceeasi, nu am inca o parere formata pe acest aspect), cand va incepe prigoana impotriva crestinilor. Biserica ramasitei.

        @indezirabilul Multumesc pentru invitatie, am sa iti caut blogul !

        Apreciază

      • Alin said, on ianuarie 16, 2010 at 1:11 pm

        @HihilSineDeo: ca sa ti zic pe scurt, demersul tau, „”semnalul tau de alarma”” ii complet inutil. Mai ales in conditiile in care „inventiile new age” nu sunt de ieri de azi. Avem anticorpi. Deci cu atat mai surprinzator demersul tau.

        Faptul ca unele grupari inventeaza tot felul de nazbatii nu ne afecteaza pe cei ce credem si urmam calea ortodoxiei. Noi nu inventam si nu transformam nimic. Pastram neschimbate invataturile.

        Stii ce faci matale: auzi la unii ca o reinventeaza pre Gaia si apari cu trompeta peste crestinii care stau linistiti la rugaciune si nici nu le mai baga alora in seama aberatiile.
        vezi Doamne, ai misiunea ca nu carele cumva oitele „naive” sa le cada in plasa.

        iara oitele nici proaste nu sunt, nici orbul gainilor nu il au. nici fata de aia, nici fata de tine.

        Apreciază

  7. Adrian.I said, on ianuarie 15, 2010 at 12:42 pm

    NihilSineDeo@ Tu vorbesti de consecintele invataturilor noastre?Pai eu vad ca sfintii pe care ii avem s-au rugat si ei la Maica Domnului si la alti sfinti si vad ca acele consecinte despre care vorbesti sunt ; moaste intregi care miros a mir si mii de minuni facute de acestia.

    Apreciază

  8. spellmaker said, on ianuarie 15, 2010 at 1:18 pm

    @Nihilsinedeo,ti s-au dat atatea argumente incat multi de aici au invatat o gramada ,numai tu nu ai vrut sa intelegi nimic.Si ca sa iti mai spun ceva ,vezi ca acei preoti care au avut conceptii ca ale tale,dupa ce au murit s-au umflat,au devenit urat mirositor si multi nu au mai putrezit.Cred ca postezi pe aici doar ca sa produci dezordine,iar cei care produc asa ceva traiesc in ea.

    Apreciază

    • ovidiu said, on ianuarie 15, 2010 at 8:26 pm

      Facatoru-le de farmece(ma scuzi daca am interpretat gresit :)),
      ai dreptate aici.Printre lucrurile bune din treaba cu nihilistu`e ca el si-a dat arama pe fata, aratindu-se in public si au putut sa faca si altii cunostiinta cu gargara ratacitoare a sectarilor.
      Saccsiv,
      nu are sens sa-l cenzurezi pe Nihil.Ar trebui sa ne bucuram ca posteaza aici.Trebuie sa ne folosim de experienta pe care o cistigam din acest dialog.”Fiecare pasare pe limba ei piere”,nu?
      Nu cred ca o sa sminteasca pe prea multi dar o sa-i ajute pe altii sa se caleasca,cred eu.

      Apreciază

      • Alin said, on ianuarie 15, 2010 at 9:29 pm

        un incepator care nu are taria credintei simple sau unul aflat pe muchie s’ar putea usor sminti.

        eu as inclina catre stergerea fara mila a comentariilor cu pricina. cred ca cei care au participat la discutie au tras invatamintele necesare, cei care vor veni dupa nu stiu in ce masura vor avea de invatat.
        plus ca sfatul parintilor ii sa nu stai de vorba cu satanele cand te opresc in drum.

        Apreciază

      • ovidiu said, on ianuarie 15, 2010 at 9:33 pm

        nume,
        fra`,de n-ar fi ispita,se zice ca nici mintuirea n-ar mai fi ,nu?Nu ispitele tre`inlocuite ci felul in care le „lucram” noi pe ele,nu invers.
        Ps:Cine se sminteste aici,intr-un mediu cit de cit „controlat” unde o sa fie „safe”?

        Apreciază

  9. spellmaker said, on ianuarie 15, 2010 at 1:27 pm

    @indizerabilul,sa nu zici ca ai blog !…vezi ca folosirea informatiilor religioase necorespunzator, pot duce la pacate impotriva Duhului Sfant si astea nu se prea iarta.Oricum daca poti sa il iei dupa capul nostru pe Nihilist,vei face singura ta fapta buna pe aici.

    Apreciază

  10. spellmaker said, on ianuarie 15, 2010 at 1:30 pm

    @NihilSineDeo,iti scriu ce ti-am mai scris odata.Cauta pe cineva bun,un expert in teologie care sa iti explice.Gaseste-ti si un duhovnic,ca daca aveai ,conform conceptiilor tale erai la canon acum.

    Apreciază

  11. Anda said, on ianuarie 16, 2010 at 9:10 am

    Psalmul 48
    „Ascultati acestea toate neamurile, auziti toti cei ce doriti sa intrati in Imparatia Cerurilor! Rugati-va cu osardie pururea Fecioarei Maria, purtati in inima preasfantul ei Nume si veti dobandi o viata si o bucurie nesfarsita, ca ea duce rugaciunile noastre catre Fiul ei si Dumnezeu si ea singura pururea se roaga la Altarul Lui, pentru noi toti. Ea este aparatoarea daruita neamului omenesc. Ea este singura noastra Mama adevarata, care intru toate ne ajuta! Slava tie preamilostiva Maica a lui Dumnezeu, care esti cinstita si inchinata de tot neamul crestinesc.”
    (Psaltirea Maicii Domnului).

    Apreciază

  12. Adrian.I said, on ianuarie 16, 2010 at 2:18 pm

    Pentru toti protestantii sau neoprotestantii care posteaza pe aici.Vreau sa va reamintesc ca ucenicii directi ai Apostolilor au fost sfintii parinti[ parintii apostolici sf Ignatie, sf Policarp sau sf Clement] si nu Luther sau Calvin care nu i-au cunoscut pe apostoli si au aparut la cateva zeci de secole distanta.Nu vreau sa vorbesc despre cum a aparut protestantismul si sectele neoprotestante pentru ca am ajunge tot la masonerie.Dar vad ca postati tot felul de idiotenii si prostii care nu au nicio baza si care cad la o analiza mai adanca.Scopul vostru este acela de a provoca tulburare si de a sminti pe altii cu minciunile voastre. No manipulation no party …nu-i asa?

    Apreciază

  13. CUPRINS O – W « Saccsiv's Weblog said, on august 8, 2010 at 5:58 pm

    […] VATICANUL critica filmul AVATAR […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: