SACCSIV – blog ortodox

IN ATENTIA CRESTINILOR CE-L SUSTIN PE PRESEDINTE – Basescu, despre marea vaccinare: „Da, Doamne, romanului mintea cea de pe urma”

Posted in gripa AH1N1, gripa noua, GRIPA PORCINA, Traian Basescu, vaccin, vaccinare, vaccinare in masa by saccsiv on ianuarie 9, 2010

   Citez din articolul Basescu, despre marea vaccinare:Da, Doamne, romanului mintea cea de pe urma:

   Presedintele Traian Basescu a declarat sambata, referitor la numarul mare de persoane care au solicitat imunizarea impotriva gripei noi, ca vaccinul a fost pus la dispozitia populatiei inca din luna noiembrie.

   „Da, Doamne, romanului mintea cea de pe urma„, a adaugat seful statului.

   Basescu a facut aceste declaratii in timp ce se afla la cumparaturi intr-un hypermarket bucurestean, informeaza Mediafax.

   „Cand statul pune la dispozitie din 26 noiembrie vaccinul, n-a vrut nimeni si ne luam dupa toti care isi dadeau cu parerea pe Internet, acum alergam toti dupa vaccin „, a spus Traian Basescu.

   Solicitat sa precizeze daca s-a vaccinat contra acestui tip de gripa, seful statului a mentionat ca, pentru protectie, in fiecare an face un set de injectii pentru imunizare.

   „Sunt 10 injectii, Cantastem, ceva de genul acesta, este un vechi vaccin al Institutului Cantacuzino, care imunizeaza. Din cauza lor a trebuit sa las o pauza pana sa-l fac si pe acesta, anti-gripa noua „, a spus el. Basescu a precizat ca a facut vaccinul in urma cu o zi. Intrebat daca vaccinul a avut efecte secundare, Basescu a raspuns negativ.

   Comentariu saccsiv:

   Ma tot intreaba unii dintre putinii crestini ce-l sustin aproape frenetic pe Basescu, ce urmaresc si de cine sunt platit ca sa-l atac si cum de nu fac nici o diferenta intre el si ceilalti politicieni romani. Ca cica el ar fi sansa noastra si ca ar trebui sa-i dam credit. Oare si dupa aceasta stire ma vor mai bate la cap?

   Oare nici acum nu le va fi clar ca aceasta malefica marioneta a ELITELOR planetare are un scop precis anti crestin si anti romanesc?

   Cititi va rog si:

VIDEO (si transcriptul): TRAIAN BASESCU promovand casatoriile intre homosexuali si adoptia de copii de catre acestia …

Articolul zilei (02.07.2009): Avem un presedinte si un parlament antihristic. Legea pasapoartelor a fost votata

TRAIAN BASESCU nu rateaza nici o ocazie in a confirma ca este O MARIONETA A ELITELOR: „Sustinem fara rezerve reducerea cu 30% a emisiilor de carbon”

TUPEU MAXIM la Basescu: „2010 va fi anul in care vom scapa de criza”

   Dupa cum observati, are aceeasi ura impotriva celor ce ce se straduie sa informeze opinia publica prin intermediul intertului, precum stapanii sai:

Jay Rockefeller: „INTERNETUL REPREZINTA RISCUL NATIONAL NUMARUL UNU” – video

   Si precum orice anti crestin ce promoveaza vaccinarea:

La REALITATEA s-au descoperit vinovatii raspandirii GRIPEI PORCINE si ai refuzului vaccinarii: CRESTINII …

   Iar acest personaj indrazneste sa vorbeasca de Dumnezeu!!! „Da, Doamne, romanului mintea cea de pe urma”, adica sa se vaccineze

72 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on ianuarie 9, 2010 at 9:40 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. vio said, on ianuarie 9, 2010 at 10:00 pm

    Crezi ca e altul mai capabil decat Base? Crezi ca prostanacul avea alta atitudine? Nu tin cu base, nici cu geoana si nici cu vreunul din cei care au candidat. Am avut optiuni mai bune si am ales prost? Eu cred ca ei isi joaca rolul lor, ca sa se vina si cu optiunea finala lumeasca la aceasta problema a conducatorilor incapabili si vanduti…antichristul!
    Peace!

    Apreciază

    • rortodox said, on ianuarie 9, 2010 at 10:15 pm

      Conteaza ?? Nu trebuie sa alegi nimic daca nu ai ce, nu trebuie sa le dam credit votandu`i, trebuie sa le aratam ca nu ne mai bazam pe ei si nu ne mai sustin pe noi. Daca ti se ofera ‘ posibilitatea, NU ESTI obligat ‘ sa alegi intre tigari si droguri alegi tigarile ca sunt mai putin nocive sau nimic ? Ma intreb retoric ..

      Apreciază

      • vio said, on ianuarie 9, 2010 at 10:22 pm

        In mod „normal” atunci cand esti viciat alegi din 2 rele raul cel mai putin rau. Pai daca nu ne duceam noi se duceau rockerii si votau cu ala de vroia sa isi dea foc in fata parlamentului sau unde vroia el. Sunt convins de apartenenta lu base la masonerie si probabil si alte organizatii mai mult sau mai putin famate. Dar ce sa ii ceri lui cand lideri ai principalelor culte religioase din tara noastra si nu numai sunt membrii in aceleasi organizatii inchinatoare la draci?!

        Apreciază

      • parereamea said, on ianuarie 14, 2010 at 4:17 pm

        Pai conteaza Ro…, Daca tot incepi cu Ro, iti convine cati unguri sunt in parlament si cum toate cartile si le fac ei acum? Iti convine ce negocieri a trebuit sa faca PDL cu UDMR ca sa obtina o majoritate parlamentara ca sa poata avea un guvern si un buget aprobat si sa nu mai fim tara fara guvern, fara nimic, cum stateam din toamna?
        Daca mergeau ROmânii la vot la ultimele alegeri parlamentare intr-un numar cat de cat consistent, procentul de unguri care votau nu mai era suficient ca sa treaca de pragul ce le asigura un loc in parlament, 5% parca. Inchipuieste-ti ca nu avem 5% din populatie unguri, dar avem 5% parlamentari unguri. E corect?
        Nu e corect, dar romanul sta ca prostu acasa, ca – de! – e anti-sistem.
        Si acum au ungurii minstere pe mana, si ce ministere, ce au vrut muschii lor, primarii (in Vaslui auzi!!!!), consilii judetene si nu mai stiu ce si-au negociat acum.
        DE AIA TREBUIE SA MERGI LA VOT. Macar sa-i dai pe unguri deoparte sa nu-si mai faca ei jocurile in tara asta.
        Totul conteaza in lumea asta. Pasivitatea, statul pe tusa eu nu cred in veci ca pot fi bune la ceva. Gandeste si studiaza problema si ai sa vezi ca am dreptate. Sa nu-mi spui ca nu-ti pasa ca-ti fura ungurii tara ca nu te cred.
        Ei nu se multumesc niciodata cu ce li se cuvine (ma refer la politicienii lor, nu la omu de rand), isi trag plamupa peste masura de partea lor.

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 14, 2010 at 4:22 pm

        parereamea

        Totul e bine cu tine pana la Basescu. Mai departe, gata cu judecata ta. Adica nu PD-L e de vina ca i-a adus pe unguri la guvernare, ci noi, cei anti-sistem … Si pana la urma, daca erau doar romani in parlament sau guvern, era bine rau …

        N-ai inteles cum e cu casta asta politica.

        Apreciază

      • parereamea said, on ianuarie 14, 2010 at 4:19 pm

        Sa nu uit. Conform calculelor, in asa-zisul parlament unicameral, ungurii nu mai au nici o sansa sa intre. In veci !
        Iaca de ce l-am votat pe Base.
        Stii pocker? Daca nu stii, invata… si ai sa vezi cum e faza cu asii din maneca.

        Apreciază

  3. danutza said, on ianuarie 9, 2010 at 10:12 pm

    problema e ca nu am avut nici o alternativa competenta, nici un bun crestin. daca stii ca base e mason, te rog, frate sacciv, sa ne spui. eu stiu de geoana ca este, ca multiiiiiiiiiiii politicieni romani, din toate partidele. asa ca cearta lor este mascarada, pt ca trebuie sa asculte de masonii de grad superior. crezi ca nu stim ca nu e prea breaz basescu? ca nu vrea sa organizeze referendumul anticip? dar, geoana oare , ar fi facut mai mult pt crestini. eu zic sa basescu e in functie cu ingaduinta lui Dumnezeu, care are planurile Lui, pe care noi nu suntem capabili sa le intelegem. sa ne pregatim, insa, pt ce e mai rau…Doamne-ajuta!

    Apreciază

    • Cineva said, on ianuarie 9, 2010 at 10:25 pm

      Chiar crezi ca vreunul de la putere nu e patat ? Am vrea noi !Toti sunt impotmoliti in acelasi rahat , poate modul in care doresc sa scape de el e diferit :)))) .

      Apreciază

    • ivo_faith said, on ianuarie 9, 2010 at 10:35 pm

      Exista o alternativa, ba chiar mai multe, dar l-as mentiona doar pe Corneliu Vadim Tudor.

      Apreciază

      • vio said, on ianuarie 9, 2010 at 10:53 pm

        Esti sigura ca nu Becali ar fi optiunea? :))

        Apreciază

      • nea Anderthal said, on ianuarie 10, 2010 at 3:57 am

        …las-o mai usor cu „mascariciul national” care-i agentul bubulilor !
        ps; e si din familie de batisti

        Apreciază

      • danutza said, on ianuarie 10, 2010 at 11:36 am

        vadim e baptist? stiam ca e ortodox. stiu de la cineva din anturajul sau. in plus, are niste poezii crestine frumoase. asta nu inseamna ca e un bun crestin, dar…ma mira teoria cu baptistul

        Apreciază

      • rortodox said, on ianuarie 10, 2010 at 2:24 pm

        Vadim spune despre sine ca este din familie de pastor baptist. Ciudat e faptul ca acestia din cate stiu sustin ca nu apare asa ceva in niciun document de`al lor. Plus ca Vadim are terte deficiente cu siguranta, spune ca nu are nimic in comun cu comunismul dar circula un video pe ytube in care aducea ode lu` Ceasusescu si partidului, spune ca e Crestin Ortodox dar intr`o emisiune televizata a spus, citez din memorie, ” presupun ca toti ne dorim globalizarea, unirea „. Nu vorbiti de el ca saracu` ar face orice pentru ‘ciolan’ ..

        Apreciază

      • Cineva said, on ianuarie 10, 2010 at 9:54 pm

        E „bun” daca iti plac masonii , Vadim e prieten cu americanii.

        Apreciază

  4. Cineva said, on ianuarie 9, 2010 at 10:22 pm

    Base’ face parte din acelasi gunoi , cu aceiasi duhoare . Traiasca internetul – singura sursa care mai „spune „si adevarul . Base ‘ – preda-te ! – esti invis !!!Pe batranei i-ai fraierit , cu restul ai de munca . Sa traiesti ” bine ” .
    Inventati repede un vaccin contra minciunii , Base are nevoie urgent de el ( doar el face anual zece vaccinuri , daca ar fi sa- lcredem ) .

    Apreciază

    • vio said, on ianuarie 9, 2010 at 10:25 pm

      Pai ar trebui declarata pandemia de minciuna nu de gripa porcina! Si ar trebui sa fim vaccinati toti, de la cel mai mic la cel mai mare! :))

      Apreciază

      • Cineva said, on ianuarie 9, 2010 at 10:31 pm

        NU ! Cum dozele ar fi putine (fiind foarte scumpe ) , ar trebui sa fie vaccinati daor cei ce au ajuns in stadiul final al bolii ,Iar la Base tinem „mult” doar el ne-a dat de toate : somaj , taxe , legi pro gay , buletine -cip , etc . Nu tinem noi la el cel mai mult ? :)))

        Apreciază

  5. vio said, on ianuarie 9, 2010 at 10:34 pm

    Pai pestele de la cap se impute…deci vaccinarea, tot de la „cap” trebuie sa inceapa. :))

    Apreciază

  6. danutza said, on ianuarie 9, 2010 at 10:36 pm

    haideti sa ii cerem lui basescu sa organizeze referendumul legat de actele biometrice. altfel, din 2011 vom avea o grava problema: acceptam sau nu buletinele cu cip? raspunsul e clar, dar ce faci fara buletin? dispari ca individ. mie asta mi se pare cea mai grava problema a anului 2010. asta e parerea mea…

    Apreciază

    • vio said, on ianuarie 9, 2010 at 10:47 pm

      Pasii astia premergatorii pecetluirii/marcarii finale cu semnul fara de care nu vom putea cumpara sau vinde sunt „buni” pentru ca ne mai dau timp sa ne intoarcem la Dumnezeu. Nu stiu ce ne faceam daca eram luati prin surprindere, asa cum vor fi luati unii care vad si aud dar de fapt sunt „orbi si surzi”.
      Pace!

      Apreciază

      • comentator said, on ianuarie 10, 2010 at 11:09 am

        Cine esti tu de ne tot „binecuvintezi” cu „peace”, „pace”…??? faci parte cumva din curentul hippy??? aia se tot salutau cu „pace”… dar nu spuneau a cui pace! de la Hristos nu era!!! Era pacea consumului de droguri, a muzicii rock… Parerea mea este sa-ti vii in fire si sa spui in intregime ce pace ne doresti!
        Crestinii spuneau in vechime „Pacea Domnului nostru Iisus Hristos sa fie cu tine”… la Sf. Liturghie preotul binecuvinteaza… dar tu cine esti si ce-i cu „pacea” aia a ta?

        Apreciază

    • Cineva said, on ianuarie 10, 2010 at 9:56 pm

      Nu din 2011 se dau obligatoriu acte cu cip , ci din IUNIE 2010 .Inca iti poti scaote unul fara cip.

      Apreciază

  7. Claudiu Adrian said, on ianuarie 9, 2010 at 10:43 pm

    Cei cel sustin pe Basescu nu sunt crestini … cu S.
    Cine sunt eu sa judec … dar dupa atatea minciuni evidente … acei ‘crestini’ ar trebui macar sa aiba rezerve nu sa-l apere cu o inversunare oarba.

    @SACCSIV, nu toti care posteaza aici sunt crestini. Nu considera ca daca posteaza aici si-l sustin pe Basescu sunt crestini care-l sustin pe Basescu. E o eroare la fel de mare ca cea care ii face pe unii sa incerce sa inteleaga de ce 5mil romani au votat Basescu. Fiindca foarte multe voturi au fost falsificate. Nu poti intelege ce gandesc cei care nu exista.

    PS: Cat despre alternativa … nu exista, dar aici nu discutam generalitati ci doar despre marinar.

    Apreciază

    • ivo_faith said, on ianuarie 9, 2010 at 11:13 pm

      Ai dreptate; marinarii sunt de doua feluri, iar basescu e genul care o sa bage inca o nava la fund, sau o sa o vanda iar pe trei surcele si se va da nevinovat

      Apreciază

    • vio said, on ianuarie 9, 2010 at 11:31 pm

      Nu inteleg. Adica toti crestinii au votat impotriva lu base? Iar toti cei ce au votat cu base sunt cei „pacatosi/atei/etc”?

      Si iar ma repet, nu ii tin apararea lu base dar sa nu ne dam prea tare cu parerea in privirea fraudei. Spunea un om politic ca aparatul de fraudat a lu base a fost mai bun decat aparatul de fraudat a lu geoana. Cred ca a avut o oarecare dreptate. Inainte de alegeri majoritatea cunoscutilor mei, familie, prieteni, vecini din nush ce convingere spuneau ca vor vota cu base. Sincer sa fiu din tot numarul asta de oameni de care vorbesc cateva persoane trecute de 70 de ani il preferau pe geoana…si nu ma mir avand in vedere ca stiu ca televizoarele lor sunt „blocate” pe antena1.

      P.S. Tocmai despre alternative vorbeam noi aici. Nu in special de marinar ca o fi el presedinte dar are parte de destula atentie.

      Apreciază

      • parereamea said, on ianuarie 14, 2010 at 4:27 pm

        La fel parintii mei, care nu stiu decat de realitatea, antena si protv si li se pare ca toata lumea se reduce la ce spun ei. Mi-a trebuit vreo ora de revelion sa stau de vorba cu ei si le-am cam schimbat macazul. Maica-mea tine cu Crin, de, e mai finut, taica-miu cu Geoana. Iti inchipui ce razbel a iesit, ca eu am votat cu Base in turul doi, „din lipsa de alternativa” 😉
        Ambii erau o mostra foarte buna a ceea ce gandeste pensionarul roman despre politica.

        Apreciază

    • danutza said, on ianuarie 10, 2010 at 11:43 am

      adica cei care au votat cu geoana, baiat de general de securistate, sustinut de comunisti ( ciuma rosie), mason, sunt crestini??? hai sa nu mai punem etichete sau sa judecam pe altii. asta o va face doar IIsus. am a vut 2 alternative rele: trebuia sa fie ales un presedinte din cei 2, ca doar nu stateam fara presedinte. ar fi cazul sa terminam polemica asta stupida despre care e bun si care e rau. un presedinte trebuia sa avem. chair nu intelegeti ca nimeni nu e intr-o functie daca Dumnezeu nu ingaduie asta? cine suntem noi sa ne indoim de judecata LUI? IIsus ii spune lui pilat ca nu ar fi guvernatorul iudeii daca nui s-ar fi dat de sus. ( nu imi amintesc citatul exact). asa ca, gata, terminati cu cele 2 tabere: pro si contra basescu. hai , mai bine, sa vedemce putem face sa isi intoarca Dumnezeu fata spre noi. sa facem ceva bun, nu sa ne certam , asa cum se bucura cel rau. Doamne-ajuta!

      Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 10, 2010 at 11:46 am

        danutza

        Chiar ca nu-ti amintesti citatul … Si nici macar ideea …

        Apreciază

  8. sCuM.asd said, on ianuarie 9, 2010 at 10:43 pm

    vio said, on ianuarie 9, 2010 at 10:22 pm

    In mod “normal” atunci cand esti viciat alegi din 2 rele raul cel mai putin rau.

    de n-am auzit-o p-asta ,cu alegi din 2 rele pe al’ mai putin rau , de m-am plictisit … atat timp cat e rau n-are cum sa fie mai putin rau sau nu stiu ce ca bine tot nu o sa ne fie asa

    Apreciază

    • vio said, on ianuarie 10, 2010 at 11:35 am

      Era vb de un om viciat care are de ales intre tigari si droguri mai puternice decat tigarile. Iar raspunsul meu a fost ca din moment ce esti „viciat” e de preferat sa alegi raul cel mai putin rau dintre cele doua variante prezentate.

      Apreciază

  9. radu' said, on ianuarie 9, 2010 at 10:56 pm

    cel mai activ sustinator a lui Basescu si declarat crestin este Victor Roncea. Este optiunea lui, o respect, dar am imresia ca ii prea candta in struna

    Apreciază

    • parereamea said, on ianuarie 14, 2010 at 4:29 pm

      In multe privinte l-a criticat si il critica. Vezi pe pagina lui articole mai vechi sau mai noi.

      Apreciază

  10. kosk said, on ianuarie 9, 2010 at 11:00 pm

    Aici militantii sint relativ cuminti, pe alte bloguri e urgie:)

    Apreciază

  11. Alin said, on ianuarie 9, 2010 at 11:15 pm

    sa fim seriosi, de 20 de ani in Romania nu exista alternativa. Basescu? Gioana cu alta palarie. sau culoare, daca vreti. in spate, cine are simturile treze, simte papusarul. mereu acelasi.

    in vanzari exista tehnica asta de a oferi clientului optiuni, de a’l pune sa aleaga ce’i place. pentru ca omului ii place sa aleaga ce’i place, nu? nu’i place sa fie fortat sa cumpere si atunci este lasat sa aleaga. 🙂
    problema este ca uitandu’se mereu prea concentrat la optiunile oferite de vanzator alege mereu sa cumpere.

    Apreciază

    • Mafioso said, on ianuarie 10, 2010 at 7:01 am

      Si oamenii accepta rezultatul crezand ca peste cinci ani vor putea alege altceva.

      Apreciază

  12. daniel said, on ianuarie 10, 2010 at 6:54 am

    EXTRAORDINAR

    Apreciază

  13. daniel said, on ianuarie 10, 2010 at 7:21 am

    ce pot spune elitele despre Romania ?

    „…era sa esuam, dar uite: succes peste succes. romanii merga ca prostii sa se vaccineze. se vor obisnui cu vaccinarea. exact ce ne trebuie noua.
    multumim mass mediei, multumim oamenilor de stiinta care lupta pentru progresul umanitatii, multumim celor care pastreaza secretele despre utopia asta de gripa porcina etc dar care cu totii ne servesc interesele noastre… ”

    se vede cine este dependent de televizor, de idolii falsi creati de societatea moderna inselatoare.

    TREZIREA pana nu este prea tarziu.

    Apreciază

  14. Marius Gogonea said, on ianuarie 10, 2010 at 8:27 am

    Cei ce l-au votat pe Basescu sa se intrebe in fiecare clipa: Ce am facut Doamne? Va venii cit de curind fiara europeana si le va solicita politrucilor sa voteze…sodomia, iar Basescu plin de satisfactie, poate avind si experiente de gen in trecutul marinaresc, va aproba fericit. Cred ca in interiorul natiunilor ce vor accepta uriciunea sodomiei, Biserica va cadea. Oare in Sodoma sau Gomora nu mai erau si oameni cumpatati ce isi vedeau de familiile lor? Erau poate, dar acceptind prin tacere, sa traiasca in aceeasi naclaveala a desfrinarii si uriciunilor de tot felul, au cazut in fata lui Dumnezeu si aruncati de pe fata Pamantului.

    Apreciază

    • Cineva said, on ianuarie 10, 2010 at 9:59 pm

      Nu e pacatul celor ce l-au votat pe Base si altul ar fi facut la fel . Crezi ca noi cei ce nu am votat suntem mai nevinovati , chiar nu avem constiinta ?

      Apreciază

  15. CANTASTIM said, on ianuarie 10, 2010 at 8:50 am

    CANTASTIM ,
    imunomodulatori

    Prezentare: Cantastim este un extract bacterian purificat din Pseudomonas aeruginosa, cu proprietati imunomodulatoare. Este livrat in cutii cu 5 fiole a 1 ml (0,5 mg substanta activa).

    Mod de actiune: Produsul stimuleaza fagocitoza si chemotactismul celulelor fagocitare, activitatea citotoxica a celulelor NK si K si a limfocitelor T, exprimarea unor receptori de membrana, sinteza si secretia unor citokine, normalizand cooperarile celulare si mecanismele de control ale raspunsului imun.

    Indicatii: Produsul este indicat pentru stimularea capacitatii de aparare nespecifica, in cazuri de deficit imun cu diverse exprimari clinice. Astfel, se recomanda administrarea lui inainte de interventiile chirurgicale cu risc de infectii postoperatorii, in parodontoze cronice, in unele infectii virale sau bacteriene cronice rebele la terapia uzuala (herpes, zona zoster, stafilococii cutanate etc.), in leucemii, carcinoame si sarcoame ovariene, mamare, uterine, pulmonare etc.

    Mod de administrare: Tratamentul este diferentiat, in functie de natura bolii si de varsta. La copii pana la un an, care prezinta infectii grave, peritonite, neoplazii sau malformatii congenitale care necesita interventii chirurgicale laborioase, se administreaza pe cale subcutanata 5 injectii a 0,5 ml fiecare, la interval de 7 zile. La copiii peste un an si la adulti, se inoculeaza subcutanat cate 1 ml la interval de 7 zile, schema de administrare fiind conditionata de natura bolii astfel: in prevenirea infectiilor postoperatorii, se administreaza subcutanat 1 fiola cu 4 zile inainte de operatie si 4 fiole dupa actul chirurgical, cate o fiola la 7 zile; la pacientii cu forme grave de herpes, zona zoster, parodontoze, afectiuni afrigore repetate etc., se administreaza 10 injectii subcutanat, la interval de 7 zile fiecare (daca este cazul, la 90-120 zile de la terminarea seriei de 10 fiole, se repeta schema de administrare); in infectiile stafilococice cronice, se administreaza asociat cu vaccinul sau autovaccinul stafilococic, prin inoculare subcutanata, conform urmatoarei scheme:

    Ziua 0
    vaccin (autovaccin) stafilococic 0,1 ml.

    Ziua a 3-a
    vaccin (autovaccin) stafilococic 0,1 ml.

    Ziua a 6-a
    vaccin (autovaccin) stafilococic 0,2 ml.

    Ziua a 7-a
    Cantastim 1 ml.

    Ziua a 9-a
    vaccin (autovaccin) stafilococic 0,3 ml.

    Ziua a 12-a
    vaccin (autovaccin) stafilococic 0,4 ml.

    Ziua a 14-a
    Cantastim 1 ml.

    Ziua a 15-a
    vaccin (autovaccin) stafilococic 0,5 ml.

    Ziua a 18-a
    vaccin (autovaccin) stafilococic 0,6 ml.

    Ziua a 21-a
    Cantastim 1 ml.

    Ziua a 22-a
    vaccin (autovaccin) stafilococic 0,7 ml.

    Ziua a 25-a
    vaccin (autovaccin) stafilococic 0,8 ml.

    Ziua a 28-a
    Cantastim 1 ml.

    Ziua a 29-a
    vaccin (autovaccin) stafilococic 0,9 ml.

    Ziua a 32-a
    vaccin (autovaccin) stafilococic 1 ml.

    Ziua a 35-a
    Cantastim 1 ml.

    Ziua a 38-a
    vaccin (autovaccin) stafilococic 1 ml.

    Ziua a 41-a
    vaccin (autovaccin) stafilococic 1 ml.

    Ziua a 42-a
    Cantastim 1 ml.

    Ziua a 44-a
    vaccin (autovaccin) stafilococic 1 ml.

    Ziua a 47-a
    vaccin (autovaccin) stafilococic 1 ml.

    Ziua a 50-a
    vaccin (autovaccin) stafilococic 1 ml.

    Ziua a 53-a
    vaccin (autovaccin) stafilococic 1 ml.

    Daca este necesar, seria de inoculari se poate repeta dupa o pauza de 90-120 zile. In leucemii cronice sau tumori maligne cu diferite localizari, produsul se poate administra in asociere cu radioterapia si/sau chimioterapia. Se administreaza subcutanat 10 fiole la interval de 7 zile, cu repetarea seriei de injectii dupa 90-120 zile.

    Contraindicatii: Produsul nu este alergizant si nu are contraindicatii. Poate fi administrat concomitent cu alti agenti terapeutici.

    Reactii adverse: La unii pacienti pot aparea dupa inoculare: congestie si tumefactie la locul inocularii, cresterea temperaturii corporale, frisoane, stare de somnolenta, dureri de cap. Aceste reactii pot fi observabile la 3-24 ore de la inoculare si pot persista pana la 24-48 ore. Aparitia acestor reactii secundare tranzitorii nu impune oprirea tratamentului.

    Conditii de pastrare: Produsul se pastreaza la temperaturi intre +5 – +10 grade Celsius si se agita energic inainte de intrebuintare. Termen de valabilitate: 2 ani.

    A.P.P.:
    Producator: Institutul Cantacuzino

    ====================================================

    cred ca la asta se referea baselu…………..

    Apreciază

  16. elena said, on ianuarie 10, 2010 at 11:26 am

    Trist,intr-adevar,ceea ce se intampla acum,de cateva zile,cu vaccinarea…si eu credeam ca nenea ala rau,Streinu de ce este crestin,a luat,inca o data,teapa…dar,n-a fost sa fie…Este si o prefatare a ceea ce va fi,adica sa nu ne facem prea multe iluzii,cand va veni vremea,vor fi muuuuuult mai multi cei de partea raului,decat de partea Adevarului…si ma refer aici la poporul nostru odata dreptcredincios…dar,vorba prezidentialului,cine-om mai fi si noi,niste aia care scriem prostii pe internet…
    Doamne,lumineaza mintea romanului!

    Apreciază

  17. vio said, on ianuarie 10, 2010 at 11:28 am

    #Comentator, esti cam agresiv! Atata iti spun, nu mai stau sa ma cert pe net cu toti pseudo-crestinii si daca am spus pace nu am spus-o la nush ce mod, Dumnezeu stie mai bine si daca am gresit cumva ma va judeca el pt asta.
    Nu stiu ce sa iti urez, ca daca iti spun „pace” arunci cu pietre in mine…iti spun doar ca imi doresc sa iti dea Dumnezeu intelepciune si nu numai tie, am si eu nevoie de multa!

    Apreciază

    • comentator said, on ianuarie 10, 2010 at 2:56 pm

      sunt agresiv? In ce mod te-am agresat? ti-am spus sa nu mai arunci cu binecuvantari injumatatite pentru ca nu stiu de unde sunt!
      Cat despre faptul ca ne tot oferi alternative intre rau si mai putin rau, nu cred in aceste alternative: Matei cap 12:30 „Cine nu este cu Mine este impotriva Mea si cine nu aduna cu Mine, risipeste”. Esti tu in masura sa schimbi Sfanta Scriptura sau sa ne oferi alternative???
      de ce iti doresti sa-mi dea Dumnezeu intelepciune? psalm26:7-8 ” Una am cerut de la Domnul, pe aceasta o voi cauta: sa locuiesc in casa Domnului in toate zilele vietii mele,
      Ca sa vad frumusetea Domnului si sa cercetez locasul Lui.”

      Apreciază

      • vio said, on ianuarie 10, 2010 at 3:25 pm

        Am simtit din exprimare ta o agresivitate. Imi cer iertare daca am gresit. Nu era o discutie religioasa si nu vorbeam de o alternativa la credinta in Domnul nostru Iisus Hristos, stiu ca nu exista alternativa din punctul acesta de vedere. Vorbeam doar pur omeneste si destul de civilizat.
        Cat despre intelepciune, ai citit biblia? Sunt atat de multe versete referitoare la intelepciune incat sa le spun pe toate (oricum nu le stiu) mi-ar lua mult timp. Am sa dau un copy paste nu prea lung sa nu te obosesc.

        Ce este de fapt înţelepciunea? Definită ca şi capacitate superioară de înţelegere şi de judecare a lucrurilor, ea este una dintre calităţile de mare preţ ale unui om. Biblia vorbeşte despre înţelepciune ca fiind ,,un izvor de viaţă” [ Prov. 16:22], ea preţuieşte mai mult decât mărgăritarele şi nici un lucru de preţ nu se poate asemui cu ea [Prov.8:11].

        Ea îl face pe om răbdător [Prov. 19:11], îi descoperă adevărata semnificaţie a lucrurilor [Apoc. 13:18, 17:9], prin ea obţine salvare [Prov. 28:26]. Cel înţelept îşi cunoaşte limitele, înţelege adevăratele valori [Prov. 19:8], şi modul în care trebuie să îşi trăiască viaţa [Ps. 90-12

        Dacă o vei căuta (pe ea, Intelepciunea) ca argintul şi vei umbla după ea ca după o comoară, atunci vei înţelege frica de Domnul şi vei găsi cunoştinţa lui Dumnezeu” [Prov. 2:1-5].

        Asa ca sa imi fie cu iertare, nu ti-am dorit ceva rau. Si sa imi fie cu iertare dar simt ca, cauti neaparat o discutie in contradictoriu.
        Chiar daca nu iti doresti eu am sa iti urez iar ca Dumnezeu sa iti dea intelepciune.

        Pacea Domnului nostru Iisus Hristos!

        Apreciază

      • comentator said, on ianuarie 10, 2010 at 7:18 pm

        Multumesc pentru urari!
        sunt totdeauna agresiv cu cei ce ofera alternative la Ortodoxie pentru ca nu-mi doresc ca aceste alternative sa devina unice atunci cand copiii mei vor creste! Am cunoscut alternativele si nu as dori copiilor mei sa le cunoasca! Politica pentru mine nu este o alternativa… daca am de ales intre a merge la vot si a vota unul dintre doi rai, nu voi merge!!! Crezi ca in ziua in care am fost la Liturghie, m-am impartasit, imi doresc sa merg apoi sa semnez pentru un slugoi, oricare ar fi el? de ce nu se voteaza martea??? sau joia??? de ce duminica?
        Imi cer si eu iertare daca te-am jignit dar mi s-a parut ca prea sustii politica in fata credintei!
        Cat despre ceea ce iti doresc… iti doresc sa ajungi in rai!

        Apreciază

      • Cineva said, on ianuarie 10, 2010 at 10:01 pm

        Pace, frate !

        Apreciază

  18. danutza said, on ianuarie 10, 2010 at 11:53 am

    am o intrebare:adica cei care au votat cu geoana, baiat de general de securistate, sustinut de comunisti ( ciuma rosie), mason, sunt crestini??? hai sa nu mai punem etichete sau sa judecam pe altii. asta o va face doar IIsus. am a vut 2 alternative rele: trebuia sa fie ales un presedinte din cei 2, ca doar nu stateam fara presedinte. ar fi cazul sa terminam polemica asta stupida despre care e bun si care e rau. un presedinte trebuia sa avem. chair nu intelegeti ca nimeni nu e intr-o functie daca Dumnezeu nu ingaduie asta? cine suntem noi sa ne indoim de judecata LUI? IIsus ii spune lui pilat ca nu ar fi guvernatorul iudeii daca nui s-ar fi dat de sus. ( nu imi amintesc citatul exact). asa ca, gata, terminati cu cele 2 tabere: pro si contra basescu. hai , mai bine, sa vedemce putem face sa isi intoarca Dumnezeu fata spre noi. sa facem ceva bun, nu sa ne certam , asa cum se bucura cel rau. Doamne-ajuta

    Apreciază

    • violeta said, on ianuarie 10, 2010 at 1:15 pm

      @danutza: draga mea, ai cam picat in plasa manipularilor portocalii. Pai Geoana o fi fiu de general de secu (eu stiu ca era din cadrul armatei) dar Basescu e el insusi ofiter de securitate si ca sa-ti fie si mai clar, facea parte din nomenclatura comunista. In campanie au fost multe minciuni, multa manipulare si vad ca a prins. Sumele imense de bani cheltuite in campanie, cu o galeata, doi pesti, haine vechi, taxa pe vot si multe alte cai, trebuie sa se reintoarca la sponzori prin diverse contracte ce vor fi in dezavantajul tarii, adica vom asista la cheltuirea banului public in dispretul nostru. Cozi de topor, asta sunt cei care si-au vandut votul, nici nu ma mir ca la noi a prins asa de bine comunismul, tot cozi de topor am avut si acei ani… Nu inteleg cum nu vedeti ca minciuna e pentru mult iubitul nostru conducator, precum e respiratia, chiar nu va inteleg…Nu se vede ca toate serviciile de securite sunt in slujba lui? Va plac si vi se par crestinesti faptele lui? Sincer imi pare rau ca am ajuns in situatia aceasta, vai de noi! Si o chestie concreta, singura noastra sansa de a mai iesi din rahatul asta in care ne-au bagat cu datoriile (mai ales imprumutul de la FMI) ar fi sarmana agricultura. Dar, din nefericire, i s-a alocat aproape 0 (zero barat, nula, nada) in buget. Il doare un alea trei litere pe Basescu de tara noasta si de noi. Sunt convinsa ca am scris degeaba, pacat, odata se va vedea dar va fi prea tarziu.

      Apreciază

  19. […] IN ATENTIA CRESTINILOR CE-L SUSTIN PE PRESEDINTE – Basescu, despre marea vaccinare: „Da, Doamne,… […]

    Apreciază

  20. Tardea Raluca Diana said, on ianuarie 10, 2010 at 12:55 pm

    Pacat ca nu s-a descoperit un vaccin pentru prostie!

    Apreciază

  21. john said, on ianuarie 10, 2010 at 1:56 pm

    Pe masura ce trece timpul toata afacerea asta cu politica, cine ne conduce, cum si de ce, imi atrage interesul intr-o masura din ce in ce mai mica, de fapt imi este indiferent pina acolo incit am uitat pur si simplu sa merg la vot in ziua respectiva, in primul tur, chiar daca imi propusesem. Sincer, vroiam sa-l votez pe VAdim, ca tot nu l-am votat niciodata si ca spre deosebire de ceilalti prapaditzi are un discurs mai diferit…. nu ca mi-as face iluzii in ce-l priveste dar macar asa de chichi! dar am uitat! MI-au venit niste prieteni in vizita si ne-am trezit ca, desi decisesem sa mergem la vot ni se facuse lene sa intrerupem discutia. Am ris de toata afacerea si ne-am continuat discutia. Eu nu cred ca mai conteaza cine ajunge acum la putere. Majoritatea politicii romanesti este decisa din afara, la Bruxelles, iar putinul care a mai ramas aici este la rindul lui decis … tot de-ai lor, aceeasi gasca. Nu exista optiune. Nu exista solutie politica. Nu exista politicieni nepatati, si chiar daca ar exista, prin absurd, mare lucru n-ar mai putea sa faca…. Ceausescu este un exemplu in sensul ca incercind sa se izoleze, platind datoriile si deci, crezindu-se el scapat de orice control, a esuat lamentabil. Tot asa cum nu mai imi fac iluzii ca daca esti in Romania esti mai ferit duhovniceste decit in Anglia sau daca esti in Grecia te rogi mai bine decit nu stiu unde. Pentru mine personal, atita timp cit am acces la o biserica ortodoxa unde se face o slujba dupa canoane si unde exista un preot onest unde ma mai pot inca spovedi este suficient. Inainte simteam diferentele de schimbare de loc.Acum nu sau mult mai putin. Este cam acelasi duh nenorocit….asa ca trebuie sa ne folosim de putinul care ne-a mai ramas. Cit despre a-ti pune sperantele in nu stiu ce politician…in zilele noastre, este o mare pierdere de timp si energie. Speranta nu vine prin politicieni ci de la Dumnezeu.

    Apreciază

    • Roxana said, on ianuarie 10, 2010 at 4:26 pm

      John, eu inca mai cred ca daca traiesti in Romania esti mai ferit duhovniceste. Cred ca inca in Romania nu este acelasi duh „nenorocit” ca in oricare tara occidentala.
      Si eu am trait intr-o tara vest europeana doi ani si ceva, si pot sa spun ca in Romania ma simt mai ferita duhovniceste. Nu asi mai pleca in alta tara pentru nimic in lume, indiferent care ar fi tentatiile financiare. Cel putin asa simt eu.

      Apreciază

      • john said, on ianuarie 10, 2010 at 7:56 pm

        Roxana, te cred! Am cunostinte care mi-au spus acelasi lucru si ii cred.
        NU e cazul meu. Totusi faptul ca Dumnezeu m-a stabilit printr-un concurs de imprejurari, nu foarte dorit de mine, in Grecia, ar putea sa spuna ceva in directia asta. Poate eu nu realizez ca imi este mai bine intr-o tara predominant ortodoxa dar Dumnezeu stie El mai multe. EU insa am descris o stare de spirit de-a mea, dar caile Domnului… Domnul le stie!

        Apreciază

  22. ana said, on ianuarie 10, 2010 at 2:45 pm

    Ma uimeste sa aud ca unii dintre cei care isi zic crestini tin unul ca Base-sa traiti bine!ei oare nu s au convins inca. Nu vor sa deschida ochii sa vada ca ajuns si a doua oara la putere prin frauda? sa va spun ceva in ziua alegerilor la Ambasada Romaniee din Ottawa la ora 17 erau doar 15 voturi, de unde s a scos ca DIASPORA l ar fi votat? O minciuna, manipulare,dictatura!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pemulti dintre romani nici nu i mai intereseaza ce se intampla cu tara, dovada ???copii lor unii din ei nici nu vb romaneste..si spun Nu ma intereseaza ce se intampla in tara aia! de cum dintr o data un interes…
    ce mai spune ti de unul dintre serviicile secrete care i s a dublat bugetul de cand a iesit Base a doua oara!

    Apreciază

  23. Vasile said, on ianuarie 10, 2010 at 2:46 pm

    Ma uimeste sa aud ca unii dintre cei care isi zic crestini tin unul ca Base-sa traiti bine!ei oare nu s au convins inca. Nu vor sa deschida ochii sa vada ca ajuns si a doua oara la putere prin frauda? sa va spun ceva in ziua alegerilor la Ambasada Romaniee din Ottawa la ora 17 erau doar 15 voturi, de unde s a scos ca DIASPORA l ar fi votat? O minciuna, manipulare,dictatura!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pemulti dintre romani nici nu i mai intereseaza ce se intampla cu tara, dovada ???copii lor unii din ei nici nu vb romaneste..si spun Nu ma intereseaza ce se intampla in tara aia! de cum dintr o data un interes…
    ce mai spune ti de unul dintre serviicile secrete care i s a dublat bugetul de cand a iesit Base a doua oara!

    Apreciază

  24. john said, on ianuarie 10, 2010 at 4:47 pm

    Ca mi-am adus aminte apropo de tzigani! Mariane, fratele meu, nu te supara, dar n-are nici un sens sa vorbesti cu atita grija de a nu cadea in political incorrectness despre tzigani (asta daca n-oi fi si tu unul dintre ei si atunci esti de laudat ca ai reusit sa te ridici din cloaca, ca nu multi reusesc). Ca au si ei unele talente laudabile, gen cintatu’din dibla si facut tingiri, n-am nimic impotriva sa recunosc. Dar cultura astora, sau, nici nu stiu cum sa-i spun, este din start anti-sociala. Pentru ei a munci = a fura de la gadge (gadge = non-tiganii), a cersi= a munci. Si, in general, o mare parte dintre ei au foaaaarte mare repulsie fata de tot ce inseamna munca bruta, gen dat cu sapa la cimp, constructii si alte chestii. Nu intimplator se practica vrajitoria la ei asa de pe scara larga! Cit despre tziganii din alte tari… pai, ar face si ei exact ce fac si ai nostrii, numai ca acolo populatia bastinasa or se poarta dur cu ei din spirit voluntar si pur civic (vezi Cehia, Serbia si…o, da, Grecia) ori politzia nu este mina-n mina cu ei, ca la noi, si atunci cind este chemata, isi face datoria (vezi UK si altele). Tziganii sint unele dintre acele popoare care au nevoie de o mina de fier (dar NU gen Hitler) ca sa fie puse la punct… altfel, obraznici cum sint ei de la mama lor ti se urca in cap… asa cum s-a intimplat la noi.

    Apreciază

  25. Alin said, on ianuarie 10, 2010 at 6:11 pm

    john, eu stau si ma intreb de ce i’a adus Dumnezeu pe capul nostru…trebuie sa fie o lectie pe undeva.

    Parintele Arsenie Boca ii dadea exemplu in ceea ce priveste legatura dintre natalitatea normala (copiii facuti fara probleme, fara contraceptii, avorturi etc) si sanatatea mamelor.

    Apreciază

  26. john said, on ianuarie 10, 2010 at 6:51 pm

    Aline hai sa te contrazic totusi. Astea-s mituri. O cunostinta medic ginecolog povestea cit de multe tiganici veneau la intreruperi de sarcina, chiar si unele prapadite. Dar atentie! Spre deosebire de romance, tigancile faceau avortul dupa ce nasteau 3-4-5 puradei. Cam asta este singura diferenta. Adica si unele si celelalte fac avorturi pe banda rulanta, numai ca unele nasc intii niste copii si apoi trec la avorturi, celelalte intii fac nu stiu cite avorturi si, de multe ori, cind e prea tirziu, vor si copii.

    Apreciază

  27. Adrian said, on ianuarie 11, 2010 at 12:00 am

    Stiti ceva toti cei care va certati pe net despre care presedinte ar fi fost mai bun?
    Ni se pare ca sunt diferiti inainte de alegeri dar dupa aceea sunt o apa si un pamant si executa orbeste ordinele primite si nu exista unul dar nici unul care sa serveasca sincer poporul roman .Asa ca toata polemica asta e inutila pina la urma.

    Apreciază

  28. danutza said, on ianuarie 11, 2010 at 12:17 am

    ai dreptate, adrian, nu vrem sa intelegem ca indiferent de vot, rezultatul era acelasi. sunt muli prea inversunati impotriva lui basescu , uitand ca si geoana e eiusdem farinae.
    a iesit cine trebuia sa iasa…. noi, in stilul romanesc, in loc sa terminam interminabilele discutii despre cat e de nenorocit basescu si cum s-au fraudat alegerile ( de parca PSD-ul nu le-a fraudat!!!) si sa ne concentram, daca ne numim crestini, pe ceea ce avem de facut pt a capata mila lui DUmnezeu, stam si rasucim problema pe toate partile. mi-e sila, efectiv de comentariile politice , pe care le-am auzit incontinuu vreo 2 luni. haideti, oameni buni, sa lasam disputele politice, ca suntem prea neinsemnati sa intelegem jocurile astea si sa facem ceva concret pt a ne salva sufletele. si lasati tiganii in pace, ca sunt si ei lasati de Dumnezeu. nu le iubesc apucaturile, dar sunt tot copiii Domnului. hai sa ne concetram pe ceea ce e mai important!!! acta, non verba!

    Apreciază

    • Un creştin_ortodox said, on ianuarie 11, 2010 at 9:11 am

      Ai mare dreptate. Între creştini nu trebuie să existe dispute pe diferite teme politice, ci soluţii privind vremurile în care trăim. În ziua de azi e foarte greua să convingi pe cineva să nu-şi facă vaccinul deoarece majoritatea sunt sclavii televizoarelor. Dacă încerci, ţi-o retează simplu: „Eşti cumva preot ca să-mi dai mie sfaturi?”. Aşa că ar trebui să ne mobilizăm spre lucrurile cu adevărat importante…nu spre polemică politică!

      Apreciază

  29. parereamea said, on ianuarie 12, 2010 at 7:21 pm

    Eu nu vad nimic pro-vaccinare in asa-zisele afirmatii ale lui Basescu din articolul de mai sus.
    Am cautat stirea sursa, de la Mediafax, dupa cum scrie in partea de jos a articolului de pe protv.
    http://www.mediafax.ro/social/basescu-despre-numarul-mare-al-cererilor-de-vaccinare-da-doamne-mintea-romanului-cea-de-pe-urma-5299111/
    Aici este cam acelasi text, nici un video (de, omu era la cumparaturi, nu se puteau cara cu camera dupa el prin tot marketul…)
    1. Nu am de unde sa stiu ca ceea ce este pus intre ghilimele sunt chiar cuvintele lui Basescu.
    2. O mica ajustare a unui cuvant sau doua, poate modifica total sensul unei fraze.
    3. Singura fraza completa …
    „Dă-mi, Doamne, mintea românului cea de pe urmă! Când statul pune la dispoziţie din 26 noiembrie vaccinul, n-a vrut nimeni şi ne luam după toţi care îşi dădeau cu părerea pe Internet, acum alergăm toţi după vaccin”
    … este o fraza constatatoare. Constata ca nu a vrut nimeni sa se vaccineze atunci si acum multi alearga la vaccinare. Nu mi se pare de aici ca-i condamna pe cei care nu s-au vaccinat atunci, dupa cum nici nu-i lauda. Nu-i condamna pe cei care se vaccineaza acum, si nici nu-i lauda. Observati ca folosesti persoana I plural la trecut „ne luam.. alergam…” Adica, noi cu totii, in care se include si el. Nu exista nici o afirmatie „mergeti, faceti, recomand, ar fi mai bine, ar fi fost mai bine, etc”. Acest tip de exprimare e tipica de altfel lui Base si nu ma surprinde. Fiecare intelege ce vrea. Eu una am inteles ca un repros ca desi oamenii atunci nu s-au vaccinat , caci au inteles cate ceva de pe net, acum se bulucesc la vaccinare ca prostii.

    4. Fraza „Dă, Doamne, mintea românului cea de pe urmă”, presupunand ca e a lui cuvant cu cuvant, este in aceeasi situatie ca si fraza anterioara. Eu daca vreau pot sa o interpretez asa: Da-le Doamne minte sa-si dea seama oamenii pana la urma cum e cu vaccinarea asta…Din partea mea poate fi un indemn: Ba, prostilor, chiar nu va dati seama ce se intampla si mergeti la vaccinare ca oile…
    Observatie:
    In titlul articolului apare : ” „Dă, Doamne, mintea …”
    Iar in cadrul articolului apare : „Dă-mi, Doamne, mintea …”
    Interesant, nu?

    Singura afirmatie care il poate incrimina pe Basescu si il putem considera pro-vaccin e aceea ca s-a vaccinat cu o zi inainte. Iarasi aceasta poate fi optiunea lui si atat in cazul in care intradevar s-a vaccinat. Nu spune nimanui sa faca la fel.

    De la aceste fraze ale lui Base si pana la razboiul lui Cercel e o distanta ca de la cer la pamant.

    Apreciază

    • parereamea said, on ianuarie 12, 2010 at 7:25 pm

      Eu imi amintesc ca Base s-a luat de Cercel in toamna, ca a facut panica prea mare legat de gripa asta. Si a doua zi Cercel ofensat cica si-a depus demisia. Cineva l-a tinut totusi in continuare pe pozitie si nu i-a aprobat demisia. Cine si de ce?

      Apreciază

      • timisorean1 said, on ianuarie 13, 2010 at 8:33 pm

        videanu, masonul nr 1 din pdl(la vedere)

        Apreciază

  30. libertate said, on ianuarie 14, 2010 at 5:02 pm

    i-as recomanda ”Strainului cu Cercel” sa-si faca 4 vaccinuri in creier

    Apreciază

  31. […] IN ATENTIA CRESTINILOR CE-L SUSTIN PE PRESEDINTE – Basescu, despre marea vaccinare: „Da, Doamne,… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.