Saccsiv – Weblog

SA MAI SI RADEM: Cursuri speciale pentru barbati si femei

Posted in umor by saccsiv on Noiembrie 21, 2009

1. Curs special pentru   barbati                                   
Obiectivul pedagogic al cursului de  formare este de a le permite  barbatilor sa-si dezvolte> acea parte a creierului a carei  existenta o   ignorau 
 Program : 4 module – dintre care unul obligatoriu  
 Modulul 1 : ( curs  obligatoriu)  

1.   Sa invat sa   traiesc fara mama mea ( 2000  ore)  
2.   Sotia mea nu este mama  mea  (350 ore) 
3.   Sa inteleg ca fotbalul nu  este altceva decat un sport

Modulul 2 : Viata in doi

1.   Sa am copii fara sa devin   gelos pe ei  ( 50 ore)
2.   Sa nu zic prostii atunci  cand nevasta isi primeste prietenele  (500  ore)
3.   Sa depasesc sindromul  controlului telecomenzii  (550 ore) 
4.   Sa inteleg ca pantalonii nu se duc niciodata singuri pana la dulap  (800 ore)
5.   Cum sa ajung pana la cosul cu rufe murdare fara sa ma ratacesc  (500 ore)
6.   Cum sa supravietuiesc unei raceli fara sa agonizez 

Modulul 3 : Timpul liber  
1.   Sa calc in doua etape o camasa in mai putin de 2 ore  (exercitiu practic)

Modulul 4 : Curs de bucatarie  

1.  nivelul 1  (incepatori)  Electrocasnicele : ON =deschis,  OFF = inchis
2.  nivelul 2  (  avansati)     Prima mea supa  instant fara sa ard cratita
Exercitiu practic : fierbe apa inainte de a adauga pastele 

CURS INTENSIV  
Din ratiuni de dificultate si intindere a temelor, cursurile vor avea maxim 8 inscrisi. 
Tema 1  Calcatul-acest proces misterios; de la masina de spalat, pana la dulapul de haine 

Tema  2  Riscurile umplerii tavii pentru cuburi  de gheata ( demonstratie sustinuta de  diapozitive)

Tema  3  Tu si electricitatea ; Avantajele economice in urma angajarii  personalului calificat  pentru reparatii ( chiar si cele elementare) 
Tema 4  Ultima descoperire stiintifica : A gati  si a duce gunoiul nu provoaca impotenta si nici tetraplagie  (practica laborator)
Tema 5  De ce nu este un delict sa-i oferi flori, chiar daca te-ai casatorit cu ea.
Tema 6  Sulul de hartie igienica. Hartia igienica nu creste langa WC. 
Generatia spontana”. 
Tema 7  Cum sa coboram capacul de la wc pas cu  pas  ( teleconferinta cu Univ. Harvard)

Tema  8  Barbatii la volan. Daca se ratacesc, pot cere informatii fara riscul de a parea  impotenti ?
(Marturisiri) 
Tema  9   Masina de spalat – acest mare mister din casa.

Tema 10 Diferente fundamentale – cosul pentru rufe si podeaua ( exercitii in laboratoarele cu  terapie muzicala) 
Tema 11 Barbatul in scaunul pasagerului  Este posibil sa nu vorbeasca sau sa nu se agite  in timp ce ea parcheaza ?  
Tema 12  Ceasca de la micul dejun nu leviteaza singura pana la chiuveta. 

2. Curs special pentru  femei  
Obiectivul pedagogic al cursului  este dezvoltarea functiunilor creierului la femeia moderna. 
Durata    

Brunete – 1,5 luni / modul  
Roscate –   3 luni / modul;  
Blonde   –   6 luni /  modul                                        
Modulul 1  

1.   Acceptarea soartei : m-am nascut femeie 

2.   Cunoasterea locului de desfasurare a vietii : bucataria 
3.   Cum pastrez ordinea in  poseta ?  ( sub control strict) 
4.   Cum fac cumparaturi in mai putin de 4 ore – notiuni elementare 
5.   Pastrarea limitelor : Cum  ma machiez corect

6.   Curs de programare I  ( toate categoriile) : Folosirea cuptorului cu microunde 
7.   Curs de programare  II  ( numai brunetele si roscatele) :  Videorecorderul 
Modulul 2  

1.   Ecuatia cu o necunoscuta.  Autoturismul.
2.   Exercitii de dinamica  grupului. Ce trebuie sa fac cand stau in masina.
3  Partea 1 – Diferenta intre carosabil si trotuar 
4    Frana si acceleratia  – provocare sau necesitate ?
5    Cutia de viteze. Descriere completa.  ( pentru blonde, numai cutia automata) 
6   .Notiuni elementare de fízica. Corpuri in miscare. 
7    Adevaruri optice :  Culorile semaforului
8    Curs special :  Parcarea in garaj 
9    Ecuatia cu mai multe necunoscute. Cutia cu scule
10  Curs de supravietuire I : Unde se afla lumina de avarie. 
11 Curs de supravietuire II : Schimbarea unui cauciuc 
12 Curs de supravietuire III :  Schimbarea mai multor cauciucuri. ( Da, este posibil !)
13  Curs de supravietuire V :   Verificarea cu succes a nivelului uleiului si al apei .  

Modulul 3  
1.  Notiuni elementare : Nicio cucerire a tehnicii moderne nu ma va putea ridica la nivelul   barbatului.
2.   Vocabular I : Definitia cuvantului „DA”.
Corectarea exercitiului „Esti gata ?”
3.   Vocabular II : Definita  notiunii ” 5 minute” 
4.   Sociologie : Fotbalul nu  este un sport ci o religie.
5.   Drept cetatenesc I : Numai barbatii discuta despre fotbal. 
6.   Drept cetatenesc II :  Femeile nu se amesteca in aceste discutii. 
7.   Psihologie ( nivel  elementar) : Cum evit intrebarile inutile – de   exemplu ” Ma iubesti?”  „Sunt frumoasa?”, „Am ceva special?” 
8.   Adevaruri zilnice I : Si femeile  ragaie. ( exercitii de grup ) 
9.   Adevaruri zilnice II : Mustata – oproblema ? 
Comunicari stiintifice pe tema ” Lama, ceara sau penseta ?”
10.   Comportamentul la cumparaturi . Cardul Visa – Definirea notiunii 
 „Limita de suma”
11.   Comportamentul la cumparaturi. Dezbaterea temei ” Si eu pot cara naveta de bere” 
12.   Logica ( nivel mediu). 
De ce mama ta nu e binevenita la noi ?  ( 1000 studii de caz) 

Modulul  4  
1.   Telefonul. Cand trebuie  sa inchid ? Exercitii de grup – 4 femei /  telefon ( nu uitati sacul de dormit ! )
2.   Machiajul. Metamorfoza  femeii
3.   Terapie TV I : Si fara  telenovele se poate trai ! 
4.   Terapia  TV II : Filmele de dragoste sunt pura fictiune si nu  realitate
5.  Oglinda – martor obiectiv.

18 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on Noiembrie 21, 2009 at 2:29 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. naayram said, on Noiembrie 21, 2009 at 2:40 pm

    sa radem saccsiv cum sa nu?

    Apreciază

  3. Mihaela said, on Noiembrie 21, 2009 at 2:56 pm

    Woooow! Chiar că am râs.
    Ma bucur, Saccsiv, că ne-ai arătat şi această latură a ta! Mă laşi să pun şi eu articolul pe blogul meu mai încolo?
    Doamne ajută!

    Apreciază

  4. john said, on Noiembrie 21, 2009 at 3:59 pm

    Absolut misto! Cel putin aia cu telefonul si cu sacul de dormit…

    Apreciază

  5. Svetlana said, on Noiembrie 21, 2009 at 4:50 pm

    Si mie mi-au placut lectiile, multumiri saccsiv.

    O istorie adevarata:
    Convorbire la telefon intre prietena din lume si o sora de la manastire. Cea din lume îi spune:
    – Vino acasa, ca eu ti-am gasit asa un mire de frumos si bun !
    Sora la rindul ei o intreaba în glumă:
    – Dar… el ce? este print si pe cal alb?
    – Aaaaaa!!! Tie prinţ si pe cal alb ??? Dară…. mai stai acolo la manastire,- îi raspunde prietena, care n-a inţeles caci printul pe cal alb este Domnul.

    Apreciază

  6. es said, on Noiembrie 21, 2009 at 4:58 pm

    sunt singurul care a observat rasizmul împotriva blondelor ?

    Apreciază

    • Diego said, on Noiembrie 21, 2009 at 7:39 pm

      :)), da rasizmul , cumbaia popoarele nordice germanici, slavi sunt majoritatea blondi si sunt foarte inteligenti, nush cum sa ajuns ca blonzi au coeficient de inteligenta mai slab

      Apreciază

  7. ovidiu said, on Noiembrie 21, 2009 at 7:30 pm

    tutenes,trebuia sa-i dai doua castane lu „es”ca sa mai citeasca o data…:)
    Saccsiv.ai dovedit ca esti de „gashca”.Adica ca nu te iei prea in serios si-i ok asa,zic eu.
    Rigiditatea …crapa cind paraie!

    Apreciază

  8. ovidiu said, on Noiembrie 21, 2009 at 8:44 pm

    Pai eu zic ca atunci cind cineva are prea mare incredere in puterile lui se prea poate sa cada in pacatul mindriei-si din lac in putz.Saccsiv,noi sintem mici.Au fost sfinti care au cazut din cauza asta,asa ca…Eu am vazut articolul asta ca fiind iesit din tiparele in care ai scris/postat pin acu,de altfel ai lasat si tu sa se vada ca astaa fost intentia.Chiar binevenita.Tocmai de aia am simtit sa comentez asa pt ca mi-a placut aerisirea.Nu inseamna ca era ceva rau in ce faceai pana acu dar a prins bine „gluma”asta ca oricum de probleme grave nu o sa ducem lipsa nici in continuare… Cred ca face bine la psihic.O gluma decenta nu strica.Pe de alta parte e mai sigura calea de a lua mai in serios pe altii sau ce zic altii(nu zic ca pe oricine sau orice),in sens de reper.Si mai vreau sa spun ca este posibil sa fi gresit in ceea ce ti-am scris,fie prin exprimare fie prin punctul meu de vedere insa nu ma deranjeaza prea tare pt ca stiu ca nu-s perfect.A fost doar un gest spontan,ok?Nu as vrea sa te smintesc cu ceva…
    PS: Acu ca mi-am adus aminte, tin sa spun totusi un lucru pe care eu nu l-am priceput.Faza aia cu mincatul fetusilor,sincer,eu nu am inteles de ce era necesar,nu neaparat articolul dar de ce a fost nevoie ca sa si postezi pozele.Imaginatia nu crezi ca era de ajuns?Esti tu in masura sa prevezi efectele pe care le pot produce acele imagini la cineva?Insa tu esti responsabil moral cind i-ai dat drumul ,intelegi?In fine,sper sa nu te supere ca ti-am zis parerea mea.Am fost sincer cu tine si chiar te apreciez.

    Apreciază

    • Svetlana said, on Noiembrie 22, 2009 at 6:33 am

      Replicile se spun la locul potrivit si-n timpul potrivit. Ovidiu nu esti deloc in tema.

      Apreciază

  9. […] SA MAI SI RADEM: Cursuri speciale pentru barbati si femei […]

    Apreciază

  10. marin said, on Ianuarie 3, 2010 at 6:59 pm

    cred ca OVIDIU e blond

    (deci este nevoie de rectificarea cursului special pt barbatzi si impartzirea acestuia in doua categorii , nu trei ca la fmi)

    Apreciază

  11. Razboinicul Luminii said, on Iulie 23, 2010 at 6:08 pm

    Saccsiv,

    Cred ca daca ai lasat-o pe Mihaela – ma lasi si pe mine – sa trimit prietenilor, caci am ras cu lacrimi.

    Apreciază

  12. calota floarea said, on Decembrie 21, 2010 at 8:19 pm

    Multumesc Saccsiv,chiar era nevoie sa mai si radem!

    Apreciază

  13. codin said, on Ianuarie 18, 2011 at 10:55 am

    http://www.solarmovie.com/movie/playlink/id/233315/part/1

    Un film care merita vazut

    Apreciază

  14. […] SA MAI SI RADEM: Cursuri speciale pentru barbati si femei […]

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

