SACCSIV – blog ortodox

A murit Patriarhul PAVLE al Bisericii Ortodoxe Sarbe

Posted in Biserica Ortodoxa Sarba, Patriarhul PAVLE by saccsiv on noiembrie 16, 2009

   Citez din articolul A murit Patriarhul Bisericii Ortodoxe Sarbe:

   Patriarhul Bisericii Ortodoxe Sarbe, Pavle, a decedat duminica la varsta de 95 de ani intr-un spital din Belgrad, informeaza agentia Beta, citata de AFP.
   Biserica Ortodoxa Sarba a confirmat moartea patriarhului Pavle, a anuntat postul public de televiziune RTS.
   Mitropolitul Amfilohije, adjunctul patriarhului de mai multi ani, a declarat ca tocmai a aflat de moartea acestuia, mai precizeaza RRS, citat de AFP.
   Patriarhul Bisericii Ortodoxe Sarbe a fost internat in spitalul militar din Belgrad in urma cu doi ani, din cauza mai multor probleme de sanatate, a caror natura nu a fost dezvaluita niciodata de autoritatile religioase.
   Pavle a preluat conducerea Bisericii Ortodoxe Sarbe in 1990, chiar inainte de destramarea sangeroasa a Federatiei Iugoslave.
   Biserica Ortodoxa a castigat o mare influenta in randul populatiei sub autoritatea sa.

12 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on noiembrie 16, 2009 at 7:38 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Dan Patrascu said, on noiembrie 16, 2009 at 7:45 am

    Si oare cine v-a furnizat acest pont?

    Apreciază

  3. Un creştin_ortodox said, on noiembrie 16, 2009 at 8:04 am

    A murit un Patriarh de care lumea nu era vrednică, de care şi noi am fi avut nevoie (noi românii). Dar nu a murit ci este viu alături de Deomnul nostru Iisus Hristos şi de toţi cei ce L-au iubit…

    Apreciază

  4. bb said, on noiembrie 16, 2009 at 9:37 am

    Iar inlocuitorul o sa fie un mason care va ” reforma ” Biserica Ortodoxa Sarba . Zic eu . . .

    Apreciază

    • Alexandru said, on noiembrie 16, 2009 at 1:16 pm

      Si sa nu uitam ca va fi si un „bun manager”….

      Apreciază

  5. Mihai said, on noiembrie 16, 2009 at 11:28 am

    Sa-l odihneasca Bunul Dumnezeu!

    Apreciază

  6. dan said, on noiembrie 16, 2009 at 1:01 pm

    Dumnezeu sa-l odihneasca

    Apreciază

  7. mica said, on noiembrie 16, 2009 at 11:35 pm

    Sa speram ca noul patriarh nu va fi un ecumenist.Ar fi fost bine ca macar intr-o tara sau doua ortodoxe sa se mai pastreze Adevarul. Cand zic sarb,imi trece prin minte filmul documentar ortodox sarb Ingerul digital.

    Apreciază

  8. Nea Anderthal said, on noiembrie 17, 2009 at 2:32 am

    ..si urmatorul patriarh va fi „ma666on” ,ecumenist ,numit de Gyury $oro$, care va alatura BOS la turma supusa rabinului
    ps:Dumnezeu sa-l odihneasca pe pr. Pavle dar un lucru n-am inteles si nu mi-a placut la el:atitudinea sa fata de romanii din Timok.

    Apreciază

  9. CUPRINS A – N « Saccsiv's Weblog said, on august 8, 2010 at 5:30 pm

    […] A murit Patriarhul PAVLE al Bisericii Ortodoxe Sarbe […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.