SACCSIV – blog ortodox

Cancelarul german ANGELA MERKEL: „Aceasta lume nu va fi una pasnica si linistita daca nu vom realiza o NOUA ORDINE MONDIALA”

Posted in ANGELA MERKEL, NOUA ORDINE MONDIALA by saccsiv on noiembrie 10, 2009

   Citez din articolul EXTRA: Merkel: No world peace without multilateral cooperation:

   Berlin – Cancelarul german Angela Merkel a facut apel luni pentru o cooperare mai stransa intre natiuni si si-a exprimat dorinta pentru transferarea puterii catre organizatiile multilaterale cum ar fi ONU, intr-un discurs tinut la aniversarea caderii zidului Berlinului. “Aceasta lume nu va fi una pasnica si linistita daca nu vom realiza o noua ordine mondiala si o mai mare cooperare multilaterala“, a afirmat Merkel.

   Cancelarul si-a tinut discursul la conferinta pentru Daramarea Zidurilor, o intalnire cu tema “Viitoarele Descoperiri in Stiinta si Tehnologie“.

   Merkel a dat ca exemplu viitorul summit despre schimbarile climatice din Copenhaga, summit unde natiunile trebuie sa isi lase deoparte interesele lor inguste pentru binele colectiv.

  “Cel mai important lucru in incercarea de a depasi barierele este: sunt natiunile pregatite si dispuse sa delege competentele organizatiilor multilaterale, cu orice cost?“ a intrebat Merkel.

   Cititi va rog si:              

Masurile impotriva schimbarii climei sunt gandite pentru a crea rapid GUVENUL MONDIAL al NOII ORDINI MONDIALE

Dailybusiness: „De la teoria francmasonica la fapte: Guvernul mondial devine realitate”

Cu ocazia celebrarii caderii zidului Berlinului (9 noiembrie), MIHAIL GORBACIOV ne aminteste ca impreuna cu PAPA IOAN PAUL II a lucrat pentru edificarea NOII ORDINI MONDIALE

 

40 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on noiembrie 10, 2009 at 6:22 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. ROrtodox said, on noiembrie 10, 2009 at 6:29 pm

    ne mai mira .. daca si Ahmadinejad face asta … „Iranian President Mahmoud Ahmadinejad has called for a new world order based on new ideas, saying the era of tyranny has come to a dead-end.” ( Presedintele Iranian Ahmadinejad cheama la o noua ordine mondiala bazata pe idei noi, spunand ca era tiraniei a ajuns la un sfarsit ) – sursa – http://www.presstv.ir/detail.aspx?id=85972&sectionid=351020101

    Apreciază

  3. spellmaker said, on noiembrie 10, 2009 at 6:55 pm

    Noua ordine mondiala va fi inceputul tiraniei.In fond globalizarea este forma de guvernare a infernului pe care acesti vanduti vor sa ne-o aduca pe cap si noua.Globalizarea nu pemite celor mici sa isi manifeste valoarea,usor usor vor ramane la nivelul unor servi,condusi de o mica elita care va avea toate drepturile si avantajele.Pace? Pace nu poate fi nici macar in capul proastei asteia de Merkel.Pace de acum in colo nu vom mai avea decat poate cand vom muri.In fond crestinii trebuie sa astepte moartea si invierea.

    Apreciază

  4. manuel said, on noiembrie 10, 2009 at 7:03 pm

    O mimica care imi da fiori: o mare satisfactie abia reprimata, uitatura rea in pofida zanbetului-ranjet abia mascat de doi pumni care par a schita un semn masonic…

    Apreciază

  5. acelas said, on noiembrie 10, 2009 at 9:02 pm

    iata ,

    http://www.gandul.info/international/directorul-goldman-sachs-fac-lucrarea-lui-dumnezeu-lloyd-blankfein-e-convins-ca-mamutul-financiar-pe-care-il-conduce-are-un-scop-social-5096416 ,

    la ce dumnezeu slujesc ei, la un dumnezeu pamantean, care sa le aduca lor suprematia si imparatia pamanteana, nu a Cerurilor, drept care l-au si rastignit pe Mantuitorul, ca nu le-a adus lor aceasta imparatie mizera, pt care il asteapta in continuare pe mesia al lor, pe care si-l inchipuie ei, dar care o sa fie satan, si multi dintre ei deja stiu asta.

    Apreciază

  6. […] Cancelarul german ANGELA MERKEL: „Aceasta lume nu va fi una pasnica si linistita daca nu vom reali… […]

    Apreciază

  7. NihilSineDeo said, on noiembrie 11, 2009 at 8:50 am

    Uitandu-ma la poza individei, parca se confirma teoria cu privire la existenta reptilienilor. Aceeasi senzatie o am cand il vad pe Obama. Poate e doar autosugestie, asa ca va intreb si pe voi, nu vi se pare ca marii lideri, promotori ai NOM, arata ciudat ? Nu vi se pare ca au „ceva” care ii face sa arate altfel decat oamenii normali ? Probabil ca intunericul din sufletul lor se reflecta si in exterior, schimonosindu-le fetele.

    Apreciază

  8. lemurian said, on noiembrie 11, 2009 at 9:07 am

    reptilieni=diavoli?

    Apreciază

  9. NihilSineDeo said, on noiembrie 11, 2009 at 12:37 pm

    Nu, reptilienii nu ar fi diavoli ci rezultatul impreunarii diavolilor (ingerii cazuti), in vechime, cu fiicele oamenilor.
    Facerea cap. 6 : „1. Iar dupa ce au inceput a se inmulti oamenii pe pamant si li s-au nascut fiice,
    2. Fiii lui Dumnezeu, vazand ca fiicele oamenilor sunt frumoase, si-au ales dintre ele sotii, care pe cine a voit….
    4. In vremea aceea s-au ivit pe pamant uriasi, mai cu seama de cand fiii lui Dumnezeu incepusera a intra la fiicele oamenilor si acestea incepusera a le naste fii: acestia sunt vestitii viteji din vechime.”
    Acestea s-au petrecut intr-o vreme cand Satana inca era Lucifer, iar el si ingerii aflati de partea sa inca mai erau considerati fii ai lui Dumnezeu. Adica razvratirea incepuse, dar nu se daduse pe fata caracterul ei murdar. La acel moment razvratitii inca erau tolerati in ceruri.
    Iov cap. 1 : „6. Dar intr-o zi ingerii lui Dumnezeu s-au infatisat inaintea Domnului si Satan a venit si el printre ei.
    7. Atunci Domnul a zis catre Satan: „De unde vii?” Iar Satan a raspuns Domnului si a zis: „Am dat tarcoale pe pamant si m-am plimbat in sus si in jos”.
    8. Si Domnul a zis catre Satan: „Te-ai uitat la robul Meu Iov, ca nu este nici unul ca el pe pamant fara prihana si drept si temator de Dumnezeu si care sa se fereasca de ce este rau?”
    9. Dar Satan a raspuns Domnului si a zis: „Ore degeaba se teme Iov de Dumnezeu?
    10. N-ai facut Tu gard in jurul lui si in jurul casei lui si in jurul a tot ce este al lui, in toate partile si ai binecuvantat lucrul mainilor lui si turmele lui au umplut pamantul?
    11. Dar ia intinde mana Ta si atinge-Te de tot ce este al lui, sa vedem daca nu Te va blestema in fata!”
    Din ce am citit am tras concluzia ca aceasta toleranta a mers pana la Cruce (Ioan cap. 16, 7-11) dupa acest moment fiind izgoniti din ceruri intrucat atunci a fost vazut deplin atat caracterul lui Dumnezeu, cat si caracterul Satanei.
    Scriptura ne spune ca fii lui Dumnezeu s-au imperecheat cu fiicele oamenilor intrucat au vazut ca acestea erau frumoase. In mod evident aceasta nu s-a produs cu binecuvantarea Dumnezeirii ci in aplicarea filosofiei satanice „Ceea ce iti place, fa !”, au fost acte pur egoiste, de satisfacere a placerilor si a ambitiilor proprii. In acelasi timp, femeile nu erau cu siguranta fiice ale oamenilor iubitori de Dumnezeu ci fiice ale oamenilor iubitori de placeri de pe vremea lui Noe, sau ale oamenilor din tinutul Sodomei si Gomorei. Iata deci ca se pare ca printre noi exista o semintie speciala de oameni, care au in ei nu doar gene umane, ci si genele ingerilor cazuti. Se spune ca acestia conduc de fapt lumea. Ca e asa sau nu (poate intre timp toti urmasii acestei incrucisari au pierit), ma intereseaza mai putin, mult mai important fiind sa ma concentrez pe aspectul curatirii sufletului si al nasterii din nou.

    Apreciază

  10. dana stefan said, on noiembrie 11, 2009 at 1:50 pm

    si eu zic ca e ratacire. e periculos sa incercam noi, mirenii, sa interpretam biblia. eu nu am cititia cesta teorie. il stiu pe nihil de pe realitatea.net. cred ca greseste cu aceste idei. Doamne-ajuta!

    Apreciază

  11. spellmaker said, on noiembrie 11, 2009 at 4:24 pm

    @nihilsinedeo….nephilim (cei despre care scrie in biblie ca ar fi jinduit dupa fiicele frumoase ale oamenilor ) sau rephaim (urmasii acestora cu fiicele oamenilor ) nu au nici o legatura cu reptilienii.Singurul element comun lor este infernul,dar in planuri diferite.Daca er fi sa ne luam dupa reptilianul descris de Alastair Crowley (un mag intunecat care a hranit din plin dogmatismul NWO ),acesta exista in planul energetic imediat planetei noastre,cunoscut de unii si ca „planul astral”.Toti cei care studiaza intunericul,isi trag informatiile din studiul acestui plan,fiind de cele mai multe ori victime ale acestuia.Nephilimii (sau mai simplu nefilimii ) sunt locuitorii unui plan infernal mult mai subtili.Cei care au avut viziunea lor i-au numit ” cei rai”,pentru ca sunt niste fiinte din ierarhia mare a ingerilor cazuti,dar care urasc viata si orice forma de manifestare a ei.In ansamblu raul se fereste in a fi procentual 100% rau,pentru ca ar fi usor de simtit si ar fi chiar autodistructiv.Nephilimii incalca aceasta regula datorita urii acumulate in interiorul lor.Sunt asemanatori cainilor agresivi pe care infernul ii tine in lantz,dandu-le drumul in momente propice.In ansamblu reptilienii sunt duhuri necurate inferioare care se pare ca inspira mintile bolnave ale celor din NWO in prezent.Tatal Ceresc nu a tolerat razvratirea pentru ca nu a avut cum,nici unul din cei implicati nevrand sa se pocaiasca.Legat de Iov,asta s-a intamplat dupa caderea lui lucifer.O sa intrebi probabil atunci ce cauta satana in imparatia cerurilor.Ei,asta e alta „poveste”.

    Apreciază

  12. Veaceslav said, on noiembrie 11, 2009 at 6:00 pm

    @ NihilSineDeo,
    nu te supara te rog, dar gresesti.

    Apreciază

  13. cAsAndrA said, on noiembrie 11, 2009 at 9:50 pm

    Teorii cabalistice inspirate de Satana.

    Apreciază

  14. NihilSineDeo said, on noiembrie 11, 2009 at 10:33 pm

    Am spus mai sus :”Ca e asa sau nu (poate intre timp toti urmasii acestei incrucisari au pierit), ma intereseaza mai putin, mult mai important fiind sa ma concentrez pe aspectul curatirii sufletului si al nasterii din nou.”
    M-ati inteles gresit, nicidecum nu am afirmat ca as fi adeptul acestei teorii !!! Am spus doar ca fotografia parca da dreptate celor care sustin aceasta teorie, conform careia cei care conduc astazi lumea sunt urmasii celor rezultati din impreunarea ingerilor cazuti cu fiicele oamenilor, denumirea de reptilieni indicand descinderea genealogica din sarpele cel vechi, satana.
    In ceea ce priveste impreunarea fiilor lui Dumnezeu cu fiicele oamenilor, acest aspect este suficient de clar descris in „Facerea” si nu am motive sa ma indoiesc de el. Nici de faptul ca cei ce au facut aceasta erau ingerii cazuti, deveniti ulterior demoni, pentru motivele aratate mai sus. Voi contestati cumva acest aspect ?
    Ceea ce nu pot sa stiu este daca urmasii lor au supravietuit pana in zilele noastre si sunt cei care conduc omenirea.
    @saccsiv si @veaceslav – nu am pretentia sa va pierdeti timpul cu mine incercand sa imi oferiti argumente, dar macar spuneti-mi prin care afirmatie ratacesc, sau cu ce gresesc.
    @dana stefan in mod cert fie este vorba de o eroare, fie suntem doua persoane care folosim acelasi pseudonim. Eu nu am intrat niciodata pe realitatea.net Cat despre afirmatia ta ca mirenii nu se cade sa interpreteze Biblia, pare desprinsa din Evul Intunecat, perioada in care Biblia era scrisa doar in limbile bisericilor (latina – catolici, greaca si slavona – ortodocsi) iar credinciosii de rand nu aveau acces la Cuvant pentru simplul motiv ca nu cunosteau aceste limbi. O asemenea idee as accepta-o doar intr-o biserica perfecta, asa cum a fost biserica apostolica si ma refer aici strict la perioada in care apostolii au trait. Pentru ca in acea perioada a existat o interpretare unitara, cu mici exceptii, sanctionate prompt de catre apostoli, care reprezentau o autoritate in materie duhovniceasca de netagaduit. Dupa cum stiti ulterior au inceput sa existe cam atatea interpretari ale Scripturii cam cati capi ai comunitatilor crestine existau. Autoritatea reprezentata de catre apostoli disparuse. Era clar ca unii greseau, dar nu mai avea cine sa stabileasca care erau aceia. Situatia aceasta se perpetueaza si astazi. In aceste conditii personal prefer sa incerc singura metoda care mi se pare sigura : sa cunosc diferite interpretari, pe care ulterior le validez sau nu confruntandu-le cu Biblia. Iar pentru ca sunt om si nu dobitoc, pentru ca sunt convins ca Duhul Sfant lucreaza si asupra mea (schimbarea in bine din comportamentul meu sta marturie, desi mai am mult pana departe…) nu doar asupra preotilor (cat Duh Sfant credeti ca are un preot intrat „in profesie” – ce tampenie, preotia a ajuns o meserie in zilele noastre – nu din chemarea lui Dumnezeu, ci din ratiuni lumesti), da, imi permit cateodata sa fac si propriile mele interpretari ! Cateodata sunt nevoit sa mi le revizuiesc, dar si altii gresesc – vezi afirmatia parintelui Noica in sensul ca dupa primul razboi mondial s-a ridicat harul, si nu s-a mai intors. Sunt convins ca cei ce vor trai vremurile Antihristului si vor rezista, vor fi fiecare dintre ei „apostoli” si „preoti” chiar daca nu au absolvit Teologia, si chiar daca nu au fost „unsi” de biserica, intrucat vor fi unsi cu Duh Sfant (sper sa nu ma intelegeti din nou gresit si sa ma incadrati la „harismaticii” de care vorbea Ierom. Serafim Rose, si nici la adeptii renasterii spirituale new age, pentru ca nu este cazul).
    @spellmaker Poate ca nu m-am exprimat eu corect…Nu doar intamplarile cu Iov, dar inclusiv ispitirea primilor oameni creati, Adam si Eva s-a produs dupa caderea lui lucifer. Iar despre ce cauta in continuare acesta in imparatia cerurilor desi cazuse, nu vreau sa intreb pentru ca am deja o parere formata, am exprimat-o si mai sus dar probabil nu m-am facut inteles. Exista o cadere spirituala a lui lucifer, si o cadere fizica. Caderea spirituala s-a produs atunci cand lucifer a decis in sinea lui sa nu se mai suspuna autoritatii Creatorului sau, atunci cand a devenit EGOIST, punandu-se pe sine pe primul plan, acolo unde trebuia sa se afle Dumnezeu. Cum el este „tatal minciunii” (NOM si New Age vin pe aripile unor idei cat se poate de generose in aparenta, dar distrugatoare in realitate) manifestarile sale exterioare ulterior caderii spirituale au produs confuzie printre ingeri. Ceea ce sustinea el ca fiintele ceresti trebuie sa se bucure de mai multa libertate din partea Creatorului nu a parut atat de nociv pentru inceput. Ulterior,cand atitudinea sa s-a radicalizat sustinand ca Dumnezeu pretinde foarte multe dar ofera prea putin, ca de fapt El este cel egoist, ca de fapt este un tiran (idei intalnite la destui oameni in zilele noastre, oameni stapaniti de spiritul satanic) s-a produs o scindare intre fiintele ceresti, 1/3 imbratisand punctul de vedere exprimat de catre lucifer. Nici in momentul caderii spirituale, nici in momentul fazei incipiente a razvratirii, nici dupa radicalizarea acesteia Dumnezeu nu avea cum sa il distruga pe lucifer, sau sa il alunge din ceruri fara sa nasca intrebari in mintea fiintelor ceresti, in sensul ca poate acesta avea dreptate. Iata de ce Dumnezeu l-a tolerat in ceruri pe lucifer pentru o vreme. Dupa momentul intruparii lui Hristos, ispitirea Lui in pustie, rastignirea pe cruce de catre evreii instigati de cel rau si de adeptii sai dintre ingeri, caracterul sau a devenit clar pentru toti, asa cum iubirea lui Dumnezeu s-a manifestat intr-un mod nemaivazut. A urmat si caderea fizica – izgonirea din ceruri, pe Pamant, a razvratitilor. Nici in acest moment nu a venit insa distrugerea pentru ca Dumnezeu a permis ca satana sa continue sa fie conducatorul spiritual al omenirii (oamenii deja alesesera asta) pentru ca intreaga creatie sa se conviga de rezultatul unei guvernari ce are la baza „libertatea” satanica. Rezultat care se va vedea pe deplin in vremurile Antihristului.

    Apreciază

  15. NihilSineDeo said, on noiembrie 12, 2009 at 7:48 am

    Am uitat sa precizez ca un alt motiv pentru care satana si ingerii cazuti au mai fost tolerati o vreme in ceruri este marea iubire a lui Dumnezeu care uraste pacatul iar nu pe pacatos. Astfel, s-a incercat convingerea razvratitilor ca drumul pe care au pornit este gresit, si li s-a acordat sansa pocaintei. Doar atunci cand s-a dovedit ca alegerea pe care acestia o facusera era ferma, fara intoarcere („mai bine o zi leu, decat o viata caine” – un alt citat din „filozofia” satanica) au fost izgoniti din ceruri.

    Apreciază

  16. Maria Cristina said, on noiembrie 12, 2009 at 8:25 am

    NihilSineDeo,

    Vasile cel Mare in OMLIA A IX-A Ca Dumnezeu nu este autorul relelor

    (…)- Cine este deci diavolul? Care este ceata sa? Care e dregatoria lui? De unde, mai ales, si-a capatat numele de Satan?
    – Se numeste Satan pentru ca se impotriveste binelui. Acest sens il are in limba ebraica, dupa cum cunoastem din Cartile Regilor: „Si a ridicat Domnul satan (potrivnic) lui Solomon pe Hadad Idumeul, vita de rege din Edom”. Se numeste diavol pentru ca este in acelasi timp si colaborator al pacatului nostru, si acuzator; se bucura de pierderea noastra, dar si denunta faptele noastre. Firea lui este necorporala, potrivit cuvintelor apostolului: „Lupta noastra nu este impotriva sangelui si trupului, ci impotriva… duhurilor rautatii”.
    Dregatoria lui este de conducator, tot potrivit cuvintelor apostolului: „Lupta noastra este impotriva incepatoriilor, impotriva stapanitorilor intunericului acestuia”. Locul in care-si are sediul conducerea lui este vazduhul, dupa cum spune acelasi apostol: „Potrivit stapanitorului puterii vazduhului, a duhului care lucreaza acum in fiii neascultarii”. De aceea se numeste si conducator al lumii, deoarece conducerea lui se exercita in jurul pamantului. Asa spune Domnul: „Acum este judecata lumii acesteia; acum conducatorul lumii acesteia se va izgoni afara”; si iarasi: „Vine conducatorul lumii acesteia, si in Mine nu va gasi nimic”.
    Dar pentru ca s-a spus despre oastea diavolului ca „sunt duhuri ale rautatii intru cele ceresti”, trebuie sa se stie ca Scriptura numeste de obicei vazduhul cer, ca in urmatoarele texte: „pasarile cerului” si: „Se suie pana la ceruri”, se suie pana in regiunile cele mai inalte ale vazduhului. Pentru aceea si Domnul „a vazut pe Satan ca un fulger cazand din cer”, adica a cazut din propria sa conducere si a ajuns jos, ca sa fie calcat in picioare de cei care nadajduiesc in Hristos. Ca Domnul „a dat putere ucenicilor Lui sa calce peste serpi si peste scorpii si peste toata puterea vrajmasului”.
    Asadar, pentru ca a fost doborata tirania diavolului, iar spatiul din jurul pamantului a fost curatit prin patima cea mantuitoare, „care a impacat cele de pe pamant si cele din cer”, ni se fagaduieste imparatia cerurilor. Ioan Botezatorul a spus: „S-a apropiat imparatia cerurilor”, iar Domnul, in toate cuvantarile Lui, predica „Evanghelia imparatiei”. Mai inainte inca ingerii au strigat: „Slava intru cei de sus lui Dumnezeu si pe pamant pace”. Chiar si cei care se bucurau la intrarea Domnului nostru in Ierusalim strigau: „Pace in ceruri si slava intru cei de sus”. Si, pe scurt, nenumarate sunt strigatele de biruinta care vestesc completa zdrobire a dusmanului; asa ca intru cele de sus noi nu mai avem de dus vreo lupta; nu mai exista nici un potrivnic care sa ne indeparteze de viata cea fericita; o putem mosteni pe viitor nesuparati, putem sa ne bucuram necontenit de pomul vietii, din care la inceput am fost impiedicati sa ne impartasim din pricina vicleniei sarpelui. Ca „a pus Dumnezeu sabie de foc ca sa pazeasca drumul catre pomul vietii”, pe care trecandu-1 fara nici o piedica sa dea Dumnezeu sa ne desfatam de bunatati, in Hristos Iisus Domnul nostru, Caruia slava si puterea in veci. Amin

    Apreciază

  17. gazetarul said, on noiembrie 12, 2009 at 12:28 pm

    Intr-adevar, daca ma uit la ranjetul lui madam Merkel si la ochii aia bleojditi,parca vad pe Diavolul(Doamne iarta-ma!) cum se bucura de o noua faradelege la care ne-mpinge sau pe care s-ar bucura s-o facem.

    Apreciază

  18. gazetarul said, on noiembrie 12, 2009 at 12:30 pm

    Noua Ordine Mondiala este treapta ceamai de sus a globalizarii,va fi ceva groaznic daca s-ar intampla asa ceva, nu va fi altceva decat dominatia celor putini si tari(bogati) asupra celor multi si slabi(saraci).

    Apreciază

  19. NihilSineDeo said, on noiembrie 12, 2009 at 1:02 pm

    @Maria Cristina : ” NihilSineDeo,
    Vasile cel Mare in OMLIA A IX-A Ca Dumnezeu nu este autorul relelor”.
    Nu am spus si nu voi spune vreodata asa ceva ; Cine citeste ce am scris mai sus nu ar putea trage o astfel de concluzie decat fie pentru ca nu a citit atent, fie pentru ca vrea sa gaseasca un nod in papura cu orice pret… chiar daca el nu exista.

    Apreciază

    • Maria Cristina said, on noiembrie 14, 2009 at 6:09 am

      Imi pare rau ca nu ai reusit sa treci de titlu, care era evident doar informativ, impotant fiind textul. Oricum se pare ca de fapt nu esti deloc deschis spre comunicare si sper pentru tine ca este o etapa din evolutia ta.
      Trebuie sa recunosc ca si eu am o anumita reticenta fata de Sfinti dar doar fata de cei mai recenti.

      Apreciază

  20. spellmaker said, on noiembrie 12, 2009 at 3:20 pm

    @nihilsinedeo….relaxeaza-te nu te acuza nimeni,cel putin nu eu.Cu totii gresim sau ne exprimam gresit.Pot sa iti spun ca baza cunoasterii in religie este rugaciunea,ea este elementul cel mai important.Studiul Sfintei Scripturi trebuie combinata cu rugaciunea.In lipsa rugaciunii vei ajunge sa interpretezi.Poate nu o sa iti placa ceea ce iti spun dar Sf. scriptura se intelege cu sufletul,nu se interpreteaza cu ratiunea.Ti-as recomanda in acest sens sa iti faci rost de niste lectii de cateheza.Cumparati „Vietile Sfiintilor”,cele 10 volume si vei avea suficiet material de studiu.Poti continua apoi cu „Filocaliile” pana la volumul 7 inclusiv (restul fiind destinate mai mult monahilor),chiar daca sunt mai grele.Si daca vrei sa studiezi drumul sufletului pana in imparatia cerurilor fa rost de cartile lui Nicolae Mandita,”Vamile Vazduhului”,varianta cu doua volume,nu cea rezumat care e insuficienta.Despre lucifer pot sa iti spun ca „problema ” lui a inceput cand a fost creat omul.Omul a fost problema lui.Dealtfel omul a fost piatra de incercare pentru intreaga creatie.Omul a fost cel care i-a zgandarit orgoliul,nu altceva.Lucifer avea o pozitie destul de privilegiata ,nu isi facea vreo problema cu libertatea (asa ca fi atent ce „altceva” citesti,ca in unele carti de magie neagra se face aluzie la chestia asta ).Lucifer considera ca omul nu are ce cauta in creatie,dealtfel asta e baza satanismului.Nu incerca sa citesti despre intuneric ca multi sau smintit.Ortodocsii nu trebuie sa fie interesati de intuneric.Sfintii Parinti au studiat Raul numai prin prisma revelatiilor,fara a se implica personal in cercetarea lui.Au luat numai ceea ce lea aratat Dumnezeu.Catolicii in schimb s-au implicat in studiul intunericului si uite la ce au ajuns.Sfatul meu (daca vrei ):nu citi carti periculoase.Lucifer a fost azvarlit din ceruri cu mult inainte de venirea Domnului,nu dupa ” ispitire”.Problema lui a inceput de la „Adam si Eva”.Atunci a fost izgonit.Nu mai tarziu.Dumnezeu nu a permis ca lucifer sa fie conducatorul spiritual al omenirii.Daca unii l-au ales pe lucifer ca inspirator asta e problema lor.Mare problema.lucifer nu e decat „stapanitorul acestei lumi care nu are nimic din Tatal”.Libertatea satanica nu exista decat atunci cand diavolul este in campanie electorala.El domneste prin teroare.Acolo nu exista iertare pentru gresala.Nu se creste in erarhie pentru ca „functiile” sunt deja ocupate.Asta este ceea ce le place lor,globalizare,penru toti cei mici care sa ii serveasca fara refuz pe cei mari.Nu inteleg cum unii oameni pot renunta la un Dumnezeu bun,iertator si iubitor si aleg ca stapan un demon nemilos.

    Apreciază

    • NihilSineDeo said, on noiembrie 13, 2009 at 4:29 pm

      Multumesc pentru sfaturi, recunosc ca cel mai mult interpretarea o fac cu mintea, sper sa mai cresc (duhovniceste) si sa imi folosesc mai mult si inima. Poti sa fii linistit, nu citesc carti legate de ocultism insa nici cu Sfintii Parinti nu pot spune ca sunt foarte familiar. De ce ? Pentru ca am inceput cu Biblia (asta am gasit mai intai in casa). Si nu imi place cand citesc din ei si descopar lucruri care nu sunt conforme cu Scriptura. (sunt si ei oameni, calea spre desavarsire este grea si mai exista si poticniri) Stiu ca Dumnezeu nu se contrazice, adica prin prooroci sau prin apostoli sa fi spus una, iar apoi sa inspire prin Parinti altceva. (nu ma intreba te rog care sunt contradictiile pe care le vad eu pentru ca nu sunt pe acest blog pentru a isca galceava, incerc sa va fiu alaturi in conceptiile si aspectele de credinta comune pe care le avem) Atunci prefer sa am la temelie Cuvantul lui Dumnezeu, Biblia, singura in care cred „orbeste” in intregime, iar restul aleg doar selectiv, ce consider ca este conform cu referinta. Uite, de exemplu imi place aceasta predica a Episcopului Augustin din Tesalonic http://cidadededeus.wordpress.com/2009/11/02/predica-la-bogatul-nemilostiv-si-saracul-lazar-duminica-a-xxii-a-dupa-rusalii/.

      Revenind la ce discutam mai inainte, lucifer in mod singur „a avut o problema cu libertatea”. De fapt problema lui au fost regulile. El a cazut din mandrie, din egoism, atunci cand a inceput sa se iubeasca prea mult pe sine. Pana aici sper ca esti de acord. Mergand in continuare pe firul logic, atunci cand te iubesti pe tine, cand esti egoist, tinzi sa faci ceea ce iti place, ce crezi ca este bine pentru tine. Aici intri in conflict cu Legea lui Dumnezeu, lege a iubirii, dar nu a iubirii de sine, ci a iubirii altruiste care spune sa faci ceea ce trebuie, ceea ce e bine pentru Univers, pentru societate, pentru o comunitate.
      Universul creat al Dumnezeu nu este haotic, este guvernat de reguli care ii asigura echilibrul. Lucifer-satana a dorit sa se elibereze de aceste reguli, sa faca nu ceea ce era bine pentru Univers, ci ceea ce era bine pentru el. Asta inseamna ca a vrut sa fie ca Dumnezeu, sau ca a vrut sa fie mai presus de Dumnezeu. Sa nu credeti ca s-a gandit un singur moment ca ar avea vreo sansa sa il rastoarne (cumva fizic, in sensul unei lovituri de stat in lumea noastra) pe Dumnezeu de pe tron si sa se aseze in locul lui. Nu. A vrut sa fie deasupra regulilor lui Dumnezeu, sa fie el cel care creaza regulile. Iar conceptia lui in acest sens este „Ceea ce iti place, fa !” sau „Singura regula : Nu exista nicio regula !”.

      De anarhisti ai auzit ? De la cine crezi ca vine filozofia lor de viata ? Si poti sa spui atunci ca sloganul pe care l-a folosit satan nu este : LIBERTATE ! ? Uita-te ce spune iluminismul, ce spune curentul muzical rock, ce spune curentul muzical trance (ca tot e cel mai la moda acum), ce spune aproape toata omenirea in ziua de azi : Vrem sa fim liberi ! Vrem sa ne lasam in voia simturilor ! Nu avem nevoie de Dumnezeu si de regulile lui, avem dreptul sa ne dezvoltam personalitatea potrivit propriei constiinte (suntem suficient de luminati pentru aceasta), noi stabilim ceea ce este bine si ceea ce este rau ! Daca esti de acord ca acestea sunt lozincile majoritatii oamenilor, poti fi sigur ca cel care le-a inspirat a fost si primul carea le-a rostit, de fata cu ingerii, in ceruri.

      Pe de alta parte cum ne numeste Dumnezeu ? Robi ! Pentru ca cel care asculta, care se supune neconditionat, rob se numeste. Ceea ce nu inteleg oamenii este ca o „robie” bazata nu pe forta, ci pe dragoste (Crucea a aratat cum Stapanul a acceptat sa devina Robul robilor sai, pentru a-i salva si pentru a le arata cat de mult ii iubeste) in care Stapanul traieste pentru robii Sai (il vedeti pe Dumnezeu singur, sau traind doar pentru sine ? Ce Il impiedica sa stearga pur si simplu toata Creatia si sa faca alta, daca prima s-a stricat, pentru ca El doar rosteste, si se face, de ce trebuie sa sufere pentru a salva creaturile cazute ? Raspunsul este dragostea) este infinit preferabila unei libertati in care nimanui nu-i pasa de tine, in care fiecare traieste doar pentru el si in care oricand poti sa te trezesti ucis, de exemplu, pentru ca altcineva si-a manifestat astfel libertatea (vezi cazul avortului, sau ganditi-va cum era viata in Vestul Salbatic, ca doar am vazut destule filme western). Robia bazata pe dragoste reciproca este o robie usoara, asa cum spune Domnul. Trebuie sa faci doar binele. Chiar daca pentru asta este necesar cateodata si un sacrificiu, privind din perspectiva propriei persoane. Robia lui Dumnezeu cladeste, libertatea satanei distruge.

      Apreciază

    • NihilSineDeo said, on noiembrie 13, 2009 at 4:47 pm

      De ce se impune tot mai mult teoria darwinista ? Pentru ca atat de mult urasc oamenii Legea lui Dumnezeu, pentru ca atat de mult doresc sa fie LIBERI, sa traiasca dupa propriile instincte, incat prefera sa fie inclusi in randul dobitoacelor in loc sa se considere copii ai lui Dumnezeu !Ca deh, ca dobitoc nu mai ai nicio responsabilitate…si ce mult le place asta !

      Apreciază

  21. spellmaker said, on noiembrie 13, 2009 at 9:59 pm

    @NihilSineDeo….cunosc bine satanismul si chiar ceva din treptele urmatoare.In acelasi timp cunosc destul de bine si studiile ortodoxe legate de „cel rau”.Crede-ma treaba cu „libertatea” nu e decat propaganda.Din cauza asta acest concept apare in muzica si altele.Propaganda si manipulare.In Biblie nu vei gasi ceva legat de dorinta de libertate a lui lucifer.Dar le vei gasi in cartile „umbrelor”,in tratatele legate de satanism.Ca orice sistem care incearca sa corupa ,diavolul arata intai partea „frumoasa” a lucrurilor.Este cel mai simplu sa le oferi oamenilor libertate,libera exprimare in toate,ridicarea viciilor la nivel de necesitati,etc.Dar unde ar duce toate astea? La deteriorarea noastra,atat ca fizic cat si ca suflet.Daca ne uitam un pic in jur vedem cum cei care incearca acum sa „vina la putere”,promit si ei toate astea.Le vor da un timp,poate ,dupa care :SAH-MAT.Partea din satanism in care lucifer spune ca a vrut libertate nu e decat o minciuna ( cine e tatal minciunii?),a fost forma prin care demonul face pe victima.Biblia e buna de studiat dar mai sunt si revelatiile Sfiintilor Parinti legate de astea care fac mult.Am sa incerc sa iti spun o poveste: „Cand Dumnezeu a creat cerurile si pamantul,le-a creat cu toate fiintele mai mici sau mai mari care locuiau in ele.Apoi Dumnezeu a creat omul si a zis: Aceasta este ultima mea creatie si cea mai perfecta din toate.Vreau ca tot ceea ce misca in ceruri sa i se inchine ei.Fiintele care traiau in ceruri erau diferite ca varsta ,ierarhie si putere.S-au uitat la om ,l-au vazut cu corp material (adica grosier) si au gandit: Cam firav acest om,dar daca Dumnezeu a zis asa ,ne vom inchina lui.Si asa au facut.Lucifer era pe atunci una din fiintele sublime de langa Dumnezeu,era cel care purta lumina in fata Acestuia.Era foarte frumos si era laudat pentru „maretia” lui de multe alte fiinte .El s-a uitat la om si a zis:Cum eu o fiinta imateriala sa ma inchin in fata unei fiinte materiale?Ce mare lucru este acest om?Voi face si eu unul si imi voi aseza scaunul de domnie deasupra norilor,alaturi de Dumnzeu (mai sunt revelatii al Sf. Parinti care spun ca a vrut sa isi puna scaunul si mai sus de Dumnezeu).Si lucifer a incercat sa creeze un om,dar neavand abilitati de creator,s-a apropiat de Adam si Eva si restul a depins de un Mar.In urma acestui fapt, Dumnezeu i-a descoperit,Adam a dat vina pe Eva,Eva pe sarpe…si a inceput razboiul.”.Restul sti.Exista multe revelatii ale Sf. Parinti care ne mai lamuresc cum au fost acele timpuri vechi.Dupa cum vezi nu a fost vorba de libertate.Problema a fost OMUL.De altfel satanismul ne vorbeste asa cum ai auzit tu:de LIBERTATE.Asta e primul nivel,pentru fraieri.Al doilea nivel e pentru profesionisti.Ei isi zic luciferiani.Aici se mai invata si adevaruri,adica piatra lor de baza:”Omul e un element de prisos,nu are ce cauta in creatie”.Lucifer si ai lui nu il iubesc pe om.Daca lucifer vrea libertate pentru toata creatie,de ce ne mai chinuie acum?Ce ar avea cu noi?Daca tot tipa dupa libertate de ce nu se cearta cu Dumnezeu pentru ea si sa ne lase pe noi in pace.Ei bine,nu.Lucifer ne vrea „jos”,la rotisor,acolo unde nu exista decat o libertate: a lui.De altfel as vrea sa iti mai spun un lucru:in ceruri nu exista democratie (dealtfel nici pe pamant),e numai ierarhie.De exemplu,noi suntem oameni.Ne putem noi masura puterile cu un arhanghel sau serafim,care au fost creati poate cu milenii inaintea noastra,care au cunostinte nemasurate fata de noi,care si-au dovedit valoarea in fata lui Dumnezeu?Ce libertate,ce democratie?Avantajul este insa urmatorul:o fiinta superioara din ceruri se poarta reverentios fata de una mica.Ii ofera sprijin si dragoste.Dumnezeu nu ne numeste robi.El ne numeste copiii sai.Robi ne zicem noi,pentru ca suntem robii pacatului.atunci cand gresim ne numim asa,fara sa consideram ca ne injosim.Incercam sa ne smerim numai.Sa iti mai spun ceva despre promisiunile lui lucifer.Toate se refera la acest plan,adica aici pe pamant.Cand sufletul a terminat aici ,a incetat si promisiunea.Urmeaza scrasnirea dintilor.Tu sa ai rabdare.Invata si roaga-te.Spovedeste-te si impartaseste-te.Asa cum zici tu:”trebuie sa faci doar binele”.Ce e binele?Ceea ce e bine pentru mine ,poate nu e bine si pentru tine.Un om destept a zis ca”binele este o fapt care se realizeaza direct proportional cu voia lui Dumnezeu”.Sa il facem asa.Toate bune tie.

    Apreciază

    • NihilSineDeo said, on noiembrie 14, 2009 at 12:33 am

      Spellmaker, nu vreau sa te jignesc (chiar daca tu, mai pe ocolite sau mai direct m-ai facut fraier), te consider fratele meu, dar trebuie sa iti spun ca nu ai inteles aproape nimic din ceea ce am scris, si in plus ratacesti destul de mult prin ceea ce spui. „Povestea” postata de tine este un minunat prilej pe care mi l-ai dat pentru a-ti explica de ce nu ma inspir duhovniceste prea mult, si doar selectiv, din scrierile Sfintilor Parinti. Nu stiu care dintre ei a scris povestea, dar cu riscul de a fi desfiintat nu doar de catre tine, ci de catre toti de pe blog afirm cu tarie ca reprezinta o erezie. Trebuie ori sa nu cunosti Scriptura, ori sa fii de rea-credinta ca sa nu observi cateva lucruri cat se poate de clare :
      1. Dumnezeu nu avea cum sa spuna tuturor celorlalte fiinte create ca omul este „cea mai perfecta” creatura pe care a creat-o, cata vreme in Scriptura citim ca omul a fost creat „cu putin mai prejos decat ingerii”. Iar Fiul lui Dumnezeu afirma in mod clar in Evanghelie ca dintre toti oamenii, nu este nimeni mai mare decat Ioan Botezatorul, totusi, cel mai mic din Imparatia Cerurilor este mai mare decat el.
      Este drept ca unii dintre sfinti este posibil sa ajunga mai presus decat unii ingeri (vezi cei 24 de batrani din fata tronului lui Dumnezeu), dar initial omul a fost creat mai prejos decat ingerii.
      2. Dumnezeu nu avea cum sa ceara tuturor fiintelor sa se inchine in fata omului. Ceea ce trebuie afirmat sus si tare, mai ales ca in Ortodoxie exista multa ratacire pe acest aspect (am zis ca nu vreau sa creez galceava dar nu pot sa tac, si poate este spre salvarea unor suflete), este aceea ca SINGURUL VREDNIC DE INCHINARE ESTE DUMNEZEU, MANIFESTAT IN SFANTA TREIME, SI NIMENI ALTCINEVA !!! Ne spune logica si bunul simt, in masura in care le detinem desigur, ca O CREATURA NU SE POATE INCHINA LA O ALTA CREATURA, ci toate creaturile se inchina Creatorului. Ne spune insusi Duhul, prin Ioan apostolul in Apocalipsa :

      Cine merita inchinarea :
      Atunci cei douazeci si patru de batrani, cazand inaintea Celui ce sedea pe tron, se inchinau Celui ce este viu in vecii vecilor si aruncau cununile lor inaintea tronului, zicand:
      Vrednic esti, Doamne si Dumnezeul nostru, sa primesti slava si cinstea si puterea, caci Tu ai zidit toate lucrurile si prin vointa Ta ele erau si s-au facut. (Apocalipsa 4.10-11)

      Si am vazut apoi alt inger, care zbura prin mijlocul cerului, avand sa binevesteasca Evanghelia vesnica celor ce locuiesc pe pamant si la tot neamul si semintia si limba si poporul,
      Zicand cu glas puternic: Temeti-va de Dumnezeu si dati Lui slava, ca a venit ceasul judecatii Lui, si va inchinati Celui ce a facut cerul si pamantul si marea si izvoarele apelor” (Apocalipsa 14. 6-7)

      Cui nu trebuie sa ne inchinam :
      Si a venit unul din cei sapte ingeri, care aveau cele sapte cupe, si a grait catre mine, zicand: Vino sa-ti arat judecata desfranatei celei mari, care sade pe ape multe, (Apocalipsa 17.1) iar dupa ce ingerul ii arata sfantului…
      Si mi-a zis: Acestea sunt adevaratele cuvinte ale lui Dumnezeu.
      Si am cazut inaintea picioarelor lui, ca sa ma inchin lui. Si el mi-a zis: Vezi sa nu faci aceasta! Sunt impreuna-slujitor cu tine si cu fratii tai, care au marturia lui Iisus. Lui Dumnezeu inchina-te, caci marturia lui Iisus este duhul proorociei. (Apocalipsa 22. 9-10)

      Desi ingerul ii spune aceasta, sfantul face si a doua oare acelasi lucru si din nou este mustrat. De aici trebuie sa va dati seama cat de slabi suntem noi oamenii, cat suntem de impresionabili de ceva maret, iesit din comun (ingerul era maret, desigur) si cum ne grabim sa ne inchinam in astfel de situatii ! Ganditiva ca cel ce facea asta nu era oricine, era ucenicul cel iubit al lui Iisus, cel care Il cunostea atat de bine si care acum se arunca la picioarele altcuiva decat Domnul !!! Si facea asta dupa ce fusese atentionat si mustrat !
      Si a venit unul din cei sapte ingeri, care aveau cele sapte cupe pline cu cele din urma sapte pedepse, si a grait catre mine zicand: Vino sa-ti arat pe mireasa, femeia Mielului. (Apocalipsa 21.9) iar dupa ce ii arata…
      Si eu, Ioan, sunt cel ce am vazut si am auzit acestea, iar cand am auzit si am vazut, am cazut sa ma inchin inaintea picioarelor ingerului care mi-a aratat acestea.
      Si el mi-a zis: Vezi sa nu faci aceasta! Caci sunt impreuna-slujitor cu tine si cu fratii tai, proorocii, si cu cei ce pastreaza cuvintele cartii acesteia. Lui Dumnezeu inchina-te! (Apocalipsa 22.8-9)

      Citeste cap. 4 si 5 din Apocalipsa ca sa vezi cui se inchina ingerii si sfintii (in capitolul 4 este Tatal, in capitolul 5 sunt Tatal si Mielul (Domnul nostru Iisus Hristos).
      Cine are ochi, sa citeasca, caci acolo sunt adevaratele cuvinte ale lui Dumnezeu !!!

      Pe de alta parte, spellmaker, fereste-te sa iei in mod gresit „apararea” lui Dumnezeu, acolo unde nu este cazul ! Si prietenii lui Iov au incercat sa faca asta, si au fost mustrati de Domnul.
      De ce spun asta, pt. ca termenul „rob” este folosit cred de zeci de ori in intreaga Scriptura, atat in Vechiul cat si in Noul Testament, de exemplu chiar in Iov la inceout „L-ai vazut pe robul meu Iov….?” iar daca tot am dat atatea citate din Apocalipsa mai pofteste unul :
      Si ingerul mi-a zis: Aceste cuvinte sunt vrednice de crezare si adevarate si Domnul, Dumnezeul duhurilor proorocilor, a trimis pe ingerul Sau sa arate robilor Sai cele ce trebuie sa se intample in curand. Apocalipsa 22.6
      Iar daca ai fi casatorit ai stii ca in biserica preotul spune : Se cununa robul lui Dumnezeu…
      Dar asa cum am aratat mai sus, termenul de rob al lui Dumnezeu nu are nimic peiorativ, negativ in el.
      Sa dea Domnul sa ma numar si eu printre robii sai in Imparatia Cerurilor ! Iar tie iti doresc la fel…
      In concluzie, mai multa filtrare, folosind Scriptura (care nu greseste niciodata), a spuselor Sfintilor Parinti, care pot gresi uneori (chiar grav, dupa cum se vede), nu poate decat sa iti fie de folos in cresterea spre statura de om desavarsit, dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu. Stiu ca in Biserica sunt orgolii, ca daca Parintii au gresit, nu putem acum sa schimbam, stiu ca pentru aceasta se aduc interpretari „mestesugite” pentru a justifica ceva ce este nescripturistic, dar orice om cu inima curata si cu mintea intreaga, insetat dupa Adevar, nu poate sa nu admita ceea ce este foarte clar si evident. Si ce ironie, Sf. Ioan, autorul Apocalipsei este numit „Teologul”, dar teologiei sale se pare ca in realitate nu i se acorda prea mult pret ! Inca o data, nu spun ca Sfiintii Parinti sau Traditia sunt zero, ca trebuie aruncate la gunoi. Sunt multe adevaruri duhovnicesti acolo. Dar trebuie sa masuram totul cu spusele Celui care este Cuvantul lui Dumnezeu, Adevarul si Viata !

      „Toata Scriptura este insuflata de Dumnezeu si de folos ca sa invete, sa mustre, sa indrepte, sa dea intelepciune in neprihanire, pentruca omul lui Dumnezeu sa fie desavarsit si cu totul destoinic pentru orice lucrare buna.”
      2 Timotei 3:16,17

      Acum puteti pe mine sa ma ardeti pe rug, dar Domnul sa te mustre saccsiv, daca stergi ceea ce am scris, caci nu m-am abatut de la cuvintele Lui ! (iar aici nu mai e vorba de vreo interpretare a mea personala, e scris foarte clar)

      Apreciază

  22. spellmaker said, on noiembrie 13, 2009 at 10:15 pm

    @NihilSineDeo…frumoasa predica.Multumesc pentru ea.Si uite cum ai studiat un Parinte.Mai sunt si altii.E bine sa crezi in Biblie dar mai sunt si alte carti de studiat.De altfel Biblia e cea mai grea.Mai citeste si „pe langa” si o vei intelege mai bine.

    Apreciază

    • albert said, on iunie 29, 2010 at 9:18 am

      spellmaker un „rob nu poate robi la doi stapani”.si din cate am vazut ai scris „cunosc bine satanismul ” inseamna ca ai facut cunostinta cu necuratul.Dumnezeu Tatal nostru isi protejeaza robi de mana celui rau si nu va permite sa-i tulbure…stiinta in afara de Biblie si Dumnezeu e diabolica.toti vrem sa aratam in felul nostru ca stim sa explicam biblia,defapt nu stim sa o explicam ptr ca suntem pacatosi si prin explicatia asta bolnava putem sa distrugem niste suflete naive si slabe.putem de asemeni sa punem voia Lui Dumnezeu in practica si sa incercam daca putem sa mai luminam niste suflete pierdute…iar Domnul ne va lumina mintile sufletele si gurile sa vorbim in Numele Lui Isus pt ai aduce pe drumul cel bun.
      mesaj din partea unui crestin catolic

      Apreciază

  23. spellmaker said, on noiembrie 14, 2009 at 8:26 am

    @NihilSineDeo…Relaxeaza-te ,nu vrea sa te „omoare” nimeni aici.Cand am folosit cuvantul fraier, l-am folosit pentru cei care intra in satanism.Nu cred ca tu te numeri printre ei.Nu vad de ce a trebuit sa fi lezat,dar daca totusi ti-am gresit cu ceva iarta-mi,nu a fost cu intentie.Nu vreau sa iti agit interiorul.Despre „poveste”,pot sa iti spun ca intradevar ,omul nu era cea mai perfecta creatura a Lui,asa e,dar Dumnezeu a vrut ca omul sa fie „piatra de incercare” a toata creatia.Eu nu sunt chiar atat de bun la scris,poate acest subiect ar trebui sa il discuti cu cineva mai bun ca mine.Vezi tu treaba aia cu cei „24 de batrani” care se inchina lui Dumnezeu nu e tocmai simpla.Aceea sunt cei 24 de serafimi si intradevar ei nu se inchina decat lui Dumnezeu si la Maica Domnului.Se inchina la Maica Domnului? Ceva nou ,nu?Merita studiat si acest aspect.Asta s-a introdus cand ,culmea Arhanghelul Gabriel a coborat din ceruri in Muntele Athos,si cu degetul sau a scris in stanca rugaciunea :”Cuvinese cu Adevarat”.Cauta te rog aceasta Rugaciune,iti va fi foarte placuta.Vezi tu,cand e vorba de inchinare ,cum se inchina omul?Ce cuvinte foloseste?Pe ale Sfintei Treimi,daca e sa zicem asa,noi ortodocsii chiar daca mergem si sarutam icoana un unui sfant,tot lui Dumnezeu ne inchinam.Pe sfant il slavim ,il marim sau ii multumim ca am castigat pe cineva mai aproape de Dumnezeu dar inhinarea e oricum a Domnului.Sa folosim Sf. Scriptura ca ea nu greseste niciodata,corect,problema este ca gresim noi.Sa sti ca in Ortodoxism exista inca oameni mari.Am vazut in Athos chiar mai multi.Unul din ei mia zis o mica „poveste”:Cica un ucenic la intrebat pe duhovnicul lui:-De ce nu mai exista,acum Sfinti Parinti asa cum erau in Vechime? acesta i-a raspuns: Pentru ca nu mai sunt ucenici care sa ii vada.In ortodoxism ca sa intelegi unele lucruri iti trebuie obligatoriu un duhovnic,cineva care sa te calauzeasca pe cale.Cauta-ti pe cineva bun.Impreuna cu el,folosindu-ti logica si sufletul cu care esti inzestrat poti ajunge departe.Asa ca nu mai astepta mult ,
    cautal pe cel NECESAR tie.Nu poti intelege singur atatea sute de ani de cunoastere ortodoxa singur.Iarta-ma pe mine daca am „dat prea mult din gura”.

    Apreciază

  24. spellmaker said, on noiembrie 14, 2009 at 7:26 pm

    @NihilSine Deo….am gasit teoria ta legata de izgonirea lui lucifer dupa ispitire la ortodocsii rusi.Iti multumesc pentru noua tema oferita mie spre studiu.

    Apreciază

  25. NihilSineDeo said, on noiembrie 16, 2009 at 9:08 am

    Iti doresc mult spor la studiu! Doar sa ai permanent in vedere ca studiul, pentru a aduce roada buna, trebuie sa mearga mana in mana cu umilinta si cu efortul de pastrare in permanenta a sufletului curat. Rugaciunea inimii ajuta mult ! Iar la final compara ce ai aflat nou, cu Scriptura (ceea ce presupune ca trebuie sa o cunosti pe ea mai intai). FOARTE IMPORTANT ! : Ceea ce Dumnezeu ne-a descoperit prin Scriptura ne este de ajuns pentru a ne mantui si pentru a ajunge la desavarsire. Deci ai grija la ceea ce este adaugat, si mai ales la ceea ce este adaugat si contrazice ceea ce este scris in Scriptura !!! (de exemplu este scris ca Dumnezeu este un Dumnezeu gelos, adica pretinde inchinare exclusiva, iar tu cand citesti de inchinari catre altcineva decat El, adaugate de Parinti, ar trebui sa ai deja un beculet de avertizare aprins ca ceva nu este in regula) Chiar ceea ce am scris eu despre caderea lui satan – facand obiect de discutii intense intre noi, poate chiar mai mult decat era necesar- este tot ceva „in plus”, o interpretare deductiva plecand de la fragmente din Scriptura si de la observarea „idealurilor” lumii cazute, care sunt inspirate de catre cel rau. Rolul sau este sa te ajute sa iti faci o imagine mai buna despre razboiul ce se desfasoara la nivel universal. Daca nu poti sa o primesti nu este o mare problema, poti sa te mantuiesti si fara ea !

    Si mai este un aspect, pe care incerc sa il am si eu mai mult in vedere : Nu trebuie sa cadem in capcana de a ne limita doar la a sta pe bloguri, a face discutii, a despica firul in patru si…cam atat. Este scris ca credinta fara fapte este moarta, si nu trebuie sa ajungem doar niste morti, macar ca credem ca suntem vii !!! Exista orfelinate, exista azile de batrani, exista spitale, exista multi oameni necajiti si fara speranta. O implicare sincera alaturi de biserica in a da ajutor, a aduce alinare (presupunand ca se poate gasi in zona o fata bisericeasca cu har…daca nu, mai bine singuri, in numele lui Hristos !) este marturia faptului ca ne aflam pe drumul cel bun. Mantuirea nu se obtine prin faptele noastre bune, se obtine prin har, dar faptele noastre bune sunt dovada faptului ca harul lucreaza in noi si ca suntem pe drumul cel bun. Dumnezeu sa ne ajute !

    Apreciază

  26. spellmaker said, on noiembrie 16, 2009 at 12:09 pm

    @NihilSineDeo,este adevarat ca Dumnezeu este un Dumnezeu gelos (asta screie in Vechiul Testament ).Noul Testament aduce imbunatatiri in acest sens.Inchinarea ortodocsilor se face in Numele Tatalui,Fiului si Sf. Duh.DEci numai lor te inchini oricum,daca folosesti aceste cuvinte.De acord cu tine legat de rugaciune si toate celelalte fapte bune.In rest spor in toate.

    Apreciază

  27. Demeter Ioan said, on decembrie 1, 2009 at 5:23 pm

    Noua ordine mondiala vine atunci,cand,conducatorii oamenilor ,nu mai au discernamant intre ,adevar ,dreptate ,omenie, iubirea de aproapele,minciuna ajunge sa domneasca, ne demonstreaza istoria evreilor ,inaintea lor a egiptenilor, apoi persani, greci,macedoneni,romani etc.

    Apreciază

  28. cristina said, on august 5, 2012 at 3:25 am

    Aceasta femeie Angela Merkel are o figura urita si o privire rea,emana energie negativa si este o sluga a Antihristului.Ca orice sluga a Antihristului,se foloseste de minciuni si de manipulare,pt. a obtine ceea ce doreste.UNIUNEA EUROPEANA ESTE O ADUNATURA DEMONICA,care s-a format pt. a ruina economic si financiar toate statele europene.Acesta este lupul imbracat in blana de oaie,care vine cu solutii care vor sa para bune dar de fapt,aceste solutii duc la distrugere si la haos.Romania a facut cea mai mare greseala cind a intrat in UE,si acum se vad rezultatele dezastruoase,lipsa locurilor de munca,salarii de mizerie,preturi enorme la utilitati,hrana si medicamente,homosexualitate si desfriu total in rindul tinerilor,droguri si prostitutie,trafic de organe si de persoane si ceea ce este mai grav,pierderea libertatii,prin obligativitatea documentelor biometrice,care sunt antemergatoare cipului uman(PECETEA ANTIHRISTULUI).Doar bunul Dumnezeu ne mai poate salva si scapa de ce va veni peste noi.

    Apreciază

  29. […] Cancelarul german ANGELA MERKEL: „Aceasta lume nu va fi una pasnica si linistita daca nu vom reali… […]

    Apreciază

  30. Dan said, on octombrie 2, 2013 at 6:59 pm

    Domnul mai permite multor spirite rele calea trupului de carne in scopul propasirii spre Bine.
    Angela Merkel actioneaza ca o conducatoare politica. Ea trebuie sa conduca cumva. De aceea a fost aleasa.
    Mai mult nu trebuie sa ne batem capul cu ea: Dumnezeu stie tot ce face ea si tot ce facem noi.
    Cugetarea la sine, nasterea din nou iata ceea ce trebuie sa ne preocupe.

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 2, 2013 at 7:22 pm

      Dan

      Asta ar fi un cantec de leagan nani nani somn usor?

      Apreciază

  31. Dan said, on octombrie 2, 2013 at 7:04 pm

    Imi imaginez ca o invit la masa pe Angela. Ea ma onoreaza. Noi o servim si discutam despre lucruri obisnuite, simple si vesele. Ea isi va aduce nepoteii (cred ca are) sa se joace cu copiii mei. Sa ne simtim placut si destinsi.
    Fara politica, fara planuri.
    Ce frumos a fost!

    Apreciază

  32. […] Cancelarul german ANGELA MERKEL: „Aceasta lume nu va fi una pasnica si linistita daca nu vom reali… […]

    Apreciază

  33. […] „Aceasta lume nu va fi una pasnica si linistita daca nu vom realiza o NOUA ORDINE MONDIALA” […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.