Saccsiv – Weblog

Documentare celebre: ALEX JONES – “Fall Of The Republic: The Presidency Of Barack H Obama”

   Iata ultima creatie a celebrului Alex Jones, un documentar ce prezinta multe adevaruri dar care ofera o solutie cu totul gresita, despre care puteti citi la:

FITI FOARTE ATENTI DE UNDE VA INFORMATI! Alex Jones va invita sa faceti parte din RENASTEREA SPIRITUALA A SECOLULUI 21 …

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on Octombrie 23, 2009 at 4:38 am

    Pentru mai facilita parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. madp said, on Octombrie 23, 2009 at 6:29 am

    o traducere in limba romana? ne-ar fi de un real ajutor.
    multumesc
    te felicit pt site-ul tau
    am citit si cartea ta.
    mult succes in continuare
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  3. JC said, on Octombrie 23, 2009 at 11:12 am

    Daca as fi american si as vedea filmul asta … I’d be pissed!
    Are potential sa enerveze lumea … sa genereze revolte … mda. Cred ca se apropie vremea cand se vor trezi din Visul American.

    PS: Cea mai tare faza este ca O(s)ama a predat constitutia un an. Parca il auzeam pe Boc vorbind. Pishu lumii!

    Apreciază

  4. Florin C. Bodin said, on Noiembrie 12, 2009 at 11:07 am

    Am început o traducere săptămâna trecută, dar din păcate am avut unele probleme cu hardul şi o să lucrez la ea cât de curând posibil.

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

